Intentionally left blank.
Waarom was je dan niet al ingelogd!?ReCreator schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:11:
Shit wilde die Steelseries wel hebben... druk op bestellen, kies er 1, log in, klik op volgende, kom ik uit bij de volgende hunt...
Ik ben snel, maar niet zo snel!
Denk dat het meerendeel al ingelogd en al zit te F5-en
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Ah, een horloge, perfect meetmoment
[ Voor 14% gewijzigd door TafkaT op 11-03-2010 13:14 ]
next
vanacht duurde soms te lang maar nu gaat het snelllllllllllll
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Vanaf die pagina refreshen kan helpen. Al heb je dan helemaal geen tijd om het te bekijken. Impulsaankoop ten top.
En daar gaat de "Box"Bozozo schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:
Ah een horloge. Even pissen.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
mouzetc schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:13:
Goeiemorgen wiethoofd :x

* Wiethoofd wacht op een console of tv voor niet duur
Geeft dan 0 als aantal weerMythx schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:14:
Nogmaals voor de mensen die telkens te laat zijn:
https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Vanaf die pagina refreshen kan helpen. Al heb je dan helemaal geen tijd om het te bekijken. Impulsaankoop ten top.
maak daar maar horloge + mes vanMsG schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:14:
ik zie nog de router
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115
autorefresh iedere 10s op mijn 2e monitor
[ Voor 16% gewijzigd door BasNation op 11-03-2010 13:15 ]
Don't we all...Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:15:
[...]
![]()
gaat best hard idd! mensen hebben de smaak te pakken.Speedster schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:14:
[...]
En daar gaat de "Box"Volgende keer maar een plas fles...
Signature
wat zeg je me daar; JIJ een console?Wiethoofd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:15:
[...]
![]()
nog niks kunnen kopen deze hunt..
weet trouwens iemand tot hoe laat hij door gaat ?
Signature
hey, ik blijf een nederlander, en 't valt altijd door te verkopen
Signature
Hmm, waarschijnlijk moet je er dan via de orderpagina zelf heen gaan door op "ga door" in het eerste order-scherm te klikken. Vanuit daar refreshen moet dat verhelpen.
Misschien door al die mensen die op de order pagina zitten te F5-en?ManiacsHouse schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:16:
Hahahaha wat een fake zeg! Druk voor de gein op dat horloge dat ik het wil kopen. De balk is nog ruim 50% vol. Maar nee ik krijg de melding dat het bijna is uitverkocht en kom in de wachtrij te staan... Ja ja ze maken het wel spannend.
succes iedereen hier!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik zat al een hele tijd op dat ding te azen, maar vond hem altijd te duur.. voor 139 euro is het echt een prima ding, ingebouwde noise cancelling, drewl.
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
volgens mij kan de server, half nederland F5 niet aan...Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:17:
ibood site unreachable??? hmmm...
Signature
Deze nacht aan m'n deur wakker gemaakt door politiecombis (DRIE) die een auto deden stoppen (1 uur lang).. kon dat uur dus lekker IBODEN... heel de ochtend vergadering op het werk... dus ik heb nu heeeeel veel gemist.
Dzju toch!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Half Nederland? Ze zitten door bijna heel Europa.M2M schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:18:
[...]
volgens mij kan de server, half nederland F5 niet aan...
Dezelfde hunt loopt nu ook in Engeland eo.
Als je om 12:00 in was gehaakt had je eigenlijk niet héél veel gemistBlackminister schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:
VERDOMME, heb ik nu eens Ibood niet op tijd gecheckt!
Deze nacht aan m'n deur wakker gemaakt door politiecombis (DRIE) die een auto deden stoppen (1 uur lang).. kon dat uur dus lekker IBODEN... heel de ochtend vergadering op het werk... dus ik heb nu heeeeel veel gemist.
Dzju toch!
maar het tempo zit er iig redelijk in nu
Life is what happens while you're busy making other plans
[ Voor 92% gewijzigd door seninha op 11-03-2010 13:22 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
........................................................................................................................................................

[ Voor 13% gewijzigd door AdnanKananda op 11-03-2010 13:23 ]
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
No Shame, only Fame!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
........................................................................................................................................................
Internal AJAX error
Next time better...
[ Voor 22% gewijzigd door AW_Bos op 11-03-2010 13:25 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Al denk ik dat die wel is uitverkocht, en we doorgaan met die vet retro Casio Digitaal Sporthorloge met Micro Light en Alarm
Life is what happens while you're busy making other plans
op naar de 100 pages
Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers
Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.
ging om een duo packInSanex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:
Die oordopjes zijn bij salland gewoon goedkoper dan de ibood,...
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
als je dit steeds opzoekt, mis je volgens mij elke iboodInSanex schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:
Die oordopjes zijn bij salland gewoon goedkoper dan de ibood,...
je hebt heel wat gemistKhiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:
Ja hoor, terug uit vergadering staat die stomme scandisk er weer.
Signature
Je zal niet de enige zijn denk ik zo.CapTVK schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:26:
Er komt echt van alles langs, een tefal pannenset heb ik echter al thuis aanKomen dezelfde dingen nu meerdere keren langs want ik geloof dat ik die sandisk 8gb mps speler al eerder had zien langskomen.

No Shame, only Fame!
Als je iets nodig hebt is de korting leuk meegenomen, maar het zijn geen stuntprijzen waardoor je iets koopt wat je eigenlijk toch niet echt nodig had.
Vergelijking adviesprijs vs ibood prijs klinkt elke keer spectaculair, maar vergeleken met actuele winkelprijzen is het een korting van 5-10%
Ik vind de hunt zo slecht nog niet. Er komen best leuke producten langs, maar inderdaad ook erg veel rommel. En daarbij komen er niet echt spectaculaire producten langs. Echter is wel de site goed bereikbaar, beter dan voorgaande keren.BasNation schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:25:
Vind het eigenlijk geen al te beste Hunt tot nu toe... totaal geen boeiende producten. Duidelijk de meuk die ze toentertijd ook al niet konden verkopen. Pass.....
misschien was het wel de 4GB of de 16GB versieCapTVK schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:26:
Er komt echt van alles langs, een tefal pannenset heb ik echter al thuis aanKomen dezelfde dingen nu meerdere keren langs want ik geloof dat ik die sandisk 8gb mps speler al eerder had zien langskomen.
latislos schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:27:
[...]
als je dit steeds opzoekt, mis je volgens mij elke ibood
Doe ik refresh orderpagina -> zie de pannen weer staan!
Ik meteen bestellen......heb ik de Sola pannenset gekocht! lol
ik vind het bestwel een leuke ibood
Koop ik een digitale camera en krijg ik vervolgens op mijn lijst en per mail de melding dat ik een of andere horloge heb gekocht.
Eerder kocht ik een Onkyo receiver en die staat dan weer niet op de lijst en ook geen mail, weet dus niet of ik hem wel of niet krijg.
Verder was ik bij aantal andere dingen te laat
Dramatisch dus tot nu toe, ik kap er dan ook mee en kijk niet meer.
Dit topic is gesloten.
Nog even nagenieten.
Topic blijft nog even open tot de hunt goodies zijn gearriveerd!!
Happy hunting!!