Een kleine site kan vanaf één enkele server draaien, hoeft niet continu online te zijn, hoeft niet door veel mensen onderhouden te worden. Een kleine site kost ook geen miljoenen. Een grote site heeft deze voor/nadelen wel, en heeft dus ook harder geld nodig. Daarbij gaat Sony niet langs bij een kleinere site met minder views, waarom zouden ze?Daniel schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:00:
Ik vraag me dan af wat de redenering daarachter is. Stel ik run een kleine gamesite, ik werk vanaf mijn zolderkamer en heb wat leuke traffic. Vervolgens komt Sony langs en die zeggen: 'ik geef je 10k als je een positieve review schrijft'. Misschien is 10k wel meer dan ik normaal in een heel jaar binnenhaal met m'n site. Zou de verleiding voor zo'n site-eigenaar dan niet groter zijn dan voor een site met een miljoenenomzet?
offtopic:
Mijn site kost mij €10 per jaar, als Sony zal komen met ik bied je 10.000 euro om reclame voor ons te maken zal ik heel netjes zeggen denken van "dat gaat tegen mijn beleid". Of ik de deal aanneem? Nou ik blijf een Nederlander
Mijn site kost mij €10 per jaar, als Sony zal komen met ik bied je 10.000 euro om reclame voor ons te maken zal ik heel netjes zeggen denken van "dat gaat tegen mijn beleid". Of ik de deal aanneem? Nou ik blijf een Nederlander
Nu wil ik je standpunt niet in het belachelijke trekken maar er zijn ook mensen die denken dat 'nine-eleven' een complot van de Amerikaanse overheid was en dat Area 51 een ufolandingsplaats is. Er zijn altijd wel 'bewijzen' die die mening versterken en elk tegenargument is zo te draaien dat het niet meer geldig is. Als iemand eenmaal denkt dat wij onze ziel verkocht hebben dan is er niets dat ik kan aanvoeren om dat te ontkrachten.
offtopic:
9-11 is ook een complot en Area 51 is geen ufo-landigsplaats maar een testlab waar mensen op aliens testen
9-11 is ook een complot en Area 51 is geen ufo-landigsplaats maar een testlab waar mensen op aliens testen
Ik bedoel gewoon: hoe ver gaat Tweakers om reclamegeld te krijgen? Er werd al gezegd dat de bedrijven bepalen hoe groot de reclame is. Dus wat als Sony zegt: "Jullie maken een positieve review over ons spel en geeft ons spel minimaal een 9/10, of we gaan naar de concurrent."? Wat zegt T-net dán?
Het is Sony, niet T-net, die ik niet vertrouw qua eerlijkheid.
[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 26-02-2010 10:12 ]