'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Mijn tweakers.net frontpage:

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 26-02-2010 02:12 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Deze:Boeboe schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:14:
[...] en origamiafbeeldingen die overal tevoorschijn komen

?
Die draaien al een week hoor
Intentionally left blank
Hier echt wel:

Owcrisp schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:00:
[...]
Als je banners uitzet op de frontpage (via je layout voorkeuren) dan zie je die background ook niet hoor.
[ Voor 30% gewijzigd door YellowOnline op 26-02-2010 01:01 ]
Ik had niet expliciet gereageerd op deze discussie, maar ik deel de mening wel dat de gamebanner veelste groot en opzichtig was. Dit komt van iemand met een groter scherm, aangezien ik hier op 1920x1200 zit te kijkenWilbert de Vries schreef op maandag 01 maart 2010 @ 13:49:
Er valt, zoals blijkt uit diverse pagina's met reacties, veel te praten over advertenties, ons beleid daaromtrent en hoe dat in de praktijk uitpakt. Ik wil even aangeven dat alle reacties serieus worden genomen en dat we dergelijke input, en dus ook deze discussie, gebruiken om toekomstige campagnes waar mogelijk beter te doen. We zullen het nooit iedereen 100 procent naar de zin kunnen maken, maar daar waar we bruikbare input krijgen, zullen we het niet nalaten die ter harte te nemen. Concreet voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de hoogte van de uiting aanpassen op de beschikbare schermresolutie.
De banner die jullie nu voeren van de 'extreme mobility challenge', dat is wat ik acceptabel acht (als in: geen gezeik van mijn kant dus, en tweakers blijft ge-whitelist

'I had a thought but it hurt, so i let it go.' Collective Soul - Never Here Alone
Ik post de poll hier ook eventjes.
Poll: Wat doe je met een adblocker op Tweakers.net?
• Ik heb geen adblocker
• Heb abo en adblocker staat uit
• Heb abo en adblocker staat aan
• Mijn adblocker staat uit op T.net
• Mijn adblocker staat aan op T.net
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
edit: Ik heb de poll even opnieuw gemaakt omdat niet alles zichtbaar was.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 02-03-2010 02:54 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt