Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ah, ik heb de channels uit staan, dan zie ik hem niet. Explains.BtM909 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:44:
Onder de channels links onder het logo
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!
[Voor 30% gewijzigd door Opi op 08-12-2009 18:11]
Punt is wel dat het ding behoorlijk "aanwezig" is, vooral door de locatie en in mindere maten door de animatie. Of het reclame is zoals bedoeld onder de bannervrij-abo's ga ik geen uitspraken doen, een beetje aandacht voor andere onderdelen vind ik prima (ook dat er indirect geld mee verdient wordt, de werknemers willen immers ook gewoon brood op tafel hebbenNMe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:55:
Niet om lullig te doen, maar is het melden van een extra van de site zelf waar verder niemand winst bij behaalt nou echt iets wat jij onder reclame wil scharen? Natuurlijk gebruikt het dezelfde engine en dezelfde plek, want daar krijgt het meer aandacht. Maar om het nou écht reclame te noemen? Nee.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Probleem zit dat mijn mobiele versie dus nu ook dat ding gaat inladen (HTC Pro met die nieuwe opera), en is er iets waar mijn mobiel nog weinig zin in heeft is het wel een flash ding.NMe schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:55:
Niet om lullig te doen, maar is het melden van een extra van de site zelf waar verder niemand winst bij behaalt nou echt iets wat jij onder reclame wil scharen? Natuurlijk gebruikt het dezelfde engine en dezelfde plek, want daar krijgt het meer aandacht. Maar om het nou écht reclame te noemen? Nee.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
edit: done
[Voor 12% gewijzigd door crisp op 08-12-2009 19:10]
Intentionally left blank
Dan in ieder geval het vriendelijke verzoek ze bij vervolgacties niet knipperend/repeterend te maken

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
uhm, hij is ook niet repeterendRoom42 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:48:
Mja wont fix, dus?
Dan in ieder geval het vriendelijke verzoek ze bij vervolgacties niet knipperend/repeterend te maken

Intentionally left blank
Opzich vind ik het niet zo'n probleem om een link ernaar te hebben, maar ik vind het op deze manier niet erg 'netjes' (beetje 'plat' gezegd, maar er is imo een betere oplossing

http://tweakers.net/ext/f/nvyVuGgSJkhidcYpcX1g60eX/full.png
EDIT: Hmm die sleutel komt een beetje crappy over maar you get the point

[Voor 13% gewijzigd door TheJVH op 08-12-2009 22:57]