Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Zo wat is dat stukje met die amoebes die uit de grond komen lastig in het "D6" level. Gewoon geen doorkomen aan. Te weinig ammo om al die gaten waar ze uit komen stuk te schieten en daarna wordt het hopeloos met mesjes gooien waarbij je veel te vaak geraakt wordt... Iemand tips?

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
anathema schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 14:29:
Zo wat is dat stukje met die amoebes die uit de grond komen lastig in het "D6" level. Gewoon geen doorkomen aan. Te weinig ammo om al die gaten waar ze uit komen stuk te schieten en daarna wordt het hopeloos met mesjes gooien waarbij je veel te vaak geraakt wordt... Iemand tips?
Als ik te weinig kogels had en ik werd aangevallen rende ik voor mijn leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Rockvee2 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:28:
[...]

Als ik te weinig kogels had en ik werd aangevallen rende ik voor mijn leven :+
Dat was ook mijn idee ;) Maar helaas loopt er zo'n kerel met me mee die ik niet achter mag laten, dus ik moet het langzaam doen en alles neer schieten...

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

naast de gast lopen, en alle dingen die achter je aankomen kapot schieten, veel beter dan de nestjes kapotschieten want dat kost teveel ammo.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-03-2020

YVG

Iemand al de rangerpack (DLC) geprobeerd?
Voor de PC zou het gratis zijn,
Het rare is dat ik in steam wel een aantal extra achievments heb, maar in het spel heb ik geen hardcore ranger mode of extra wapens gezien.

Bug ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

YVG schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 23:35:
Iemand al de rangerpack (DLC) geprobeerd?
Voor de PC zou het gratis zijn,
Het rare is dat ik in steam wel een aantal extra achievments heb, maar in het spel heb ik geen hardcore ranger mode of extra wapens gezien.

Bug ?
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1410850

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YVG

YVG

Ja ,....bedankt.

Ik heb het zojuist ook gezien. Wordt nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 18:48
kKaltUu schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:41:
[...]

Goede tip, de sfeer in de tunnels kwam al goed overeen met het boek, maar die voiceactors in het engels... (is dat de skaaaaai?) :X
Speelt iemand anders hier ook op 3D? Ik begrijp dat het wat minder FPS gooit, maar als ik 30 FPS haal op max settings, en 15 op medium + 3D is het huilie met d'n pet op.
Ik speel `m ook in 3d, soms gaat me FPS echt aan flarden als er een tal van monsters komt opzetten. Voor de rest niet echt een probleem eigenlijk.

Verwijderd

Ik ben gisteren begonnen, ongeveer een uurtje gespeeld. Ik zat echt direct in het verhaal. Echt een game waarvan ik nu al weet dat ik het met veel plezier uit ga spelen. Zijn de achievements een beetje te doen? Als ik er een paar mee kan pakken doe ik het altijd. En hoeveel uur ben je gemiddeld bezig om de verhaallijn uit te spelen?

• YVG

YVG

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:13:
. Zijn de achievements een beetje te doen? Als ik er een paar mee kan pakken doe ik het altijd. En hoeveel uur ben je gemiddeld bezig om de verhaallijn uit te spelen?
Wat de achievements betreft, Sommige haal je gewoon door het spel te spelen.
In STEAM kan je zien wat alle achievements inhouden en wat je moet doen om ze te behalen. Maar als ik jou was zou ik me gewoon op het spel/verhaal focussen

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:13:
Ik ben gisteren begonnen, ongeveer een uurtje gespeeld. Ik zat echt direct in het verhaal. Echt een game waarvan ik nu al weet dat ik het met veel plezier uit ga spelen. Zijn de achievements een beetje te doen? Als ik er een paar mee kan pakken doe ik het altijd. En hoeveel uur ben je gemiddeld bezig om de verhaallijn uit te spelen?
Eerst het spel gewoon uitspelen zonder op de achievements te focussen. Zo heb je achteraf toch nog een heel klein beetje replay waarde. Want buiten dat is er totaal geen replay waarde...
Het spel speel je vrij snel uit. Als je doorspeelt heb je't op een uur of 8 wel uit, dacht ik. Dus, je moet je niet haasten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker36 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:50:
[...]

Eerst het spel gewoon uitspelen zonder op de achievements te focussen. Zo heb je achteraf toch nog een heel klein beetje replay waarde. Want buiten dat is er totaal geen replay waarde...
Het spel speel je vrij snel uit. Als je doorspeelt heb je't op een uur of 8 wel uit, dacht ik. Dus, je moet je niet haasten. :+
8 Uur is tegenwoordig gemiddeld volgens mij, dus dat is voor mij prima. Games die 20 of 30 uur kunnen duren boeien me vaak niet omdat het vaak veel van hetzelfde is qua opdrachten.
Heb nog even naar de achievements gekeken, maar veel moet je zo mee kunnen pakken tijdens de 1e keer spelen.

En de game uitgespeeld. Een aantal dingen hadden ze wat mij betreft echt weg mogen laten. Het einde was dan wel weer leuk. Al met al een goed spel al zal ik het niet snel voor een 2e keer opstarten om het nog eens te doorlopen, daarvoor heb ik nu teveel tunneltjes gezien.

Vond de ondergrondse plekken waar mensen woonden dan wel enorm sfeervol uitgewerkt! _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:28
Gisteren besloten de missies van dit spel nog eens over te doen. Wat blijft het toch een schitterend spel met een leuke achtergrond. Echter viel mij dit maal iets op wat mij eerder niet was opgevallen. Ik zal ook vast niet de enige zijn dus ik zal het even posten.

Bij de missie D6 als je 1x naar beneden gaat zul je in de
spoiler:
controle kamer met al die computers, waar de stroom uitvalt etc
een telefoon kunnen bekijken die op een tafel staat die toch wel erg apart is (zie tekst op de LCD):
Afbeeldingslocatie: http://hotimg23.fotki.com/a/94_214/78_251/IMAG0548.jpg
(click voor groter)

Ja, daar staat: "Pomp geblokkeerd Plaats Module .."

Deze is ook te vinden op:
http://www.cgtextures.com/textures.php?t=browse&q=1533
2e rij, rechterkant...
(direct link: http://www.cgtextures.com/login.php?&texid=7216&destination=texview.php?id=7216&PHPSESSID=d25bf8f6ee7f5e01fc54d519e59feca8)
Welcome to CGTextures!

CGTextures strives to be the world's best texture site. Being a 3D artist myself, I know how difficult it is to create textures without good photo materials. Making textures should be about creativity--not about frustrating hours looking for images on the Internet. By supplying good-quality textures in an organized manner, I hope your everyday work will be easier and more enjoyable.

Many thanks go out to the people who have contributed textures to this site.

If you have stumbled upon this site and are wondering who may need these odd pictures of brick walls and other materials, take a look in the user gallery. You will discover the many way these textures are used for.

If you have questions or suggestions, please contact me by email: Contact Information

Marcel Vijfwinkel.
Hebben hun skins dus gewoon van willekeurige skin sites. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 02-11-2010 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Haha, dit is wel heel toevallig. Wilde namelijk net exact 't zelfde shot gaan plaatsen :+. Ik heb zelf wel eens de neiging om inderdaad teksten op objecten in games te bekijken (nieuwsgierig aagje ^^), en toen zag ik dit en dacht ik "goh, dat lijkt verdacht veel op Nederlands :D". Doet me een beetje denken aan dat in C&C generals de verkeersborden verwijzen naar Breda (geloof ik) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nu voor 7,50 op steam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:46
En die wil ik graag kopen maar ik kan niet afrekenen, niet met paypal niet met ideal, meer mensen met hetzelfde probleem? Doorklikken naar betalen lukt niet :(

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
EvaluationCopy schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
[...]

En die wil ik graag kopen maar ik kan niet afrekenen, niet met paypal niet met ideal, meer mensen met hetzelfde probleem? Doorklikken naar betalen lukt niet :(
Wat soms kan helpen is via de website bestellen in plaats van de steamclient. Dus:
http://store.steampowered.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Was gewoon een storing denk ik, doet het al weer. Komend weekend maar eens proberen, ben wel benieuwd.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jammer dat ik hem al een keer voor 17,50 gekocht heb. Geweldig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is idd een geweldig spel, jammer dat het zo kort duurt en zo weinig verband heeft met het boek, als ze nou iets meer op de horror hadden gefocusd dan zou het voor mij leuker zijn.
Misschien voor 2034 een ideetje, maak er een mp bij, zoiets als oorlog tussen een aantal stations, bijvoorbeeld:
Je start de game, selecteert een faction, neemt de wapens op en gaat de strijd aan met andere stations. Als je goed bent kan je bijvoorbeeld voor een half uur oid de strategie bepalen van je station, hiervoor moet je wel goed zijn. Zomaar een ideetje van me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Inderdaad erg leuk spel! Onlangs begonnen en het speelt heel erg lekker weg.
Jammer dat ik er niet eerder tijd voor had want het is echt een geweldige ervaring SP-wise.
Lekker veel sfeer en het zit mechanisch en wat gameplay betreft erg goed in elkaar :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik hoop ook dat er een MP komt (voor 2034 uiteraard). Als er gewoon een uitgebreide MP bij zit, misschien met maps die zowel boven- als ondergronds plaatsvinden (dat je gasmasks enzo nodig hebt :D), lijkt me dat erg leuk. Ik ga het spel denk ik nog een keer uitspelen :).

E: Ook leuke features in een MP zijn bijvoorbeeld de blikjes die als traps gebruikt worden. Leuke dingen als je het mij vraagt.

[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 02-12-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Eng spelletje hoor, Stalker sfeertje maar dan volledig ondergronds. Scripted als de hel, maar erg goed gedaan. Enge geluiden, mooie belichting.. brrr.

Het is wel een pc-killer, jezus. Met een Phenom II X4 en een zwaar overclockte Radeon 5770 gaat het maar nét. Ik heb al wel gelezen dat het vooral voor Nvidia kaarten geschikt is.

AI kan wel wat verbetering gebruiken, ene moment staan die knakkers maar wat te staan, andere moment zijn ze om je heen gesneakt en ben je gezien. Spanned wel zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Wat een vervelend saai rotstuk in die bibliotheek met die librarians, sjonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

EvaluationCopy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:11:
Wat een vervelend saai rotstuk in die bibliotheek met die librarians, sjonge
Inderdaad, dat stuk is erg vervelend/irritant. Ben voor de 2e keer begonnen om de Helsing te gebruiken vanaf het moment dat je em kunt oppikken (geweldig wapen), maar sommige dingen blijven toch opvallen ja

- rare AI (zoals hierboven genoemd: soms suf, dan ineens supersoldaatjes
- wat onduidelijke afbakening (je denkt ergens naartoe te kunnen maar dan loop je tegen een onzichtbare muur, zwaar irritant)
- ondanks goede specs loopt de game lang niet altijd vloeiend

Al met al is daar prima overheen te komen, lekker sfeertje en graphics zijn zeer okee.
Blijf me verbazen dat er zo weinig over de game is gecommuniceerd..als ik de game noem aan mijn mede gamebuddies hebben die ook zoiets van : "welke game?" :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb de game al een tijd geleden uitgespeeld, maar eerlijk gezegd weinig moeite gehad met de librarians (komt waarschijnlijk omdat ik veel kogels op zak had). Ik denk dat de game niet zo bekend is omdat het niet echt veel werd gepromoot, en omdat als je er al een nieuwsbericht over tegenkwam, er alleen werd gepraat over een shooter in een metro. Niks over de "Dark Ones" e.d. terwijl ik dit juist een heel verrassend en leuk onderdeel aan het spel vond (toen ik begon te spelen had ik geen idee waar ik aan begon dus het was een zeer aangename verrassing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Gisteren ook uitgespeeld, leuke game voor een schappelijke prijs. Vond hem alleen net even wat aan de korte kant.Verder nog een paar puntjes:

- AI vond ik soms te lame, en dan vooral die menselijke tegenstanders die allemaal in een hoekje kruipen en je opwachten. Als je tevoorschijn komt dan word je in 1 beschoten zonder dat ze je zouden moeten kunnen zien. En nee, die hadden geen night goggles op :)
- Haperingen ( beeld bevroor even, krakend geluid, kan ook aan mijn pc liggen off course)

Grafisch zag de game er top uit, en de gameplay was ook goed. Soms lekker spannende / freaky momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Metro is tijdelijk minder dan €8 op steam, ik heb hem maar gekocht vanwege deze mooie prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Prutzer80 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:38:
Gisteren ook uitgespeeld, leuke game voor een schappelijke prijs. Vond hem alleen net even wat aan de korte kant.Verder nog een paar puntjes:

- AI vond ik soms te lame, en dan vooral die menselijke tegenstanders die allemaal in een hoekje kruipen en je opwachten. Als je tevoorschijn komt dan word je in 1 beschoten zonder dat ze je zouden moeten kunnen zien. En nee, die hadden geen night goggles op :)
- Haperingen ( beeld bevroor even, krakend geluid, kan ook aan mijn pc liggen off course)

Grafisch zag de game er top uit, en de gameplay was ook goed. Soms lekker spannende / freaky momenten.
Als je problemen met een defensieve AI hebt, kan je voor de sluiproute gaan, alle lichten uitschieten met silencers en glas/traps ontwijken om zo dicht bij je tegenstanders te komen. Er staan een aantal filmpjes op youtube die dit laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:16

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren ook uitgespeeld, schitterende game :D
spoiler:
Maar wat is dat D6 irritant zeg met die 'ballen'
Heb dat level wel 40 keer moeten overdoen omdat Miller telkens zonodig dood moest gaan :s

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 13:11
Er is wat nieuws en informatie over de opvolger van Metro 2033, genaamd Metro Last Light.

http://www.vg247.com/2011...light-revealed-in-london/

Daar is ook een link naar een teaser trailer. :9

[edit]

http://metro.thq.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Games op 31-05-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Laat een nieuwe Metro maar komen. Spel heeft potentie en hopelijk hebben ze van hun fouten geleerd. Brakke engine en vijanden die maar niet dood leken te gaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 10:03
Ik kijk er ook naar uit, metro 2033 was een prima game. Enige waar ik me soms aan irriteerde waren de brakke save points. Opzich niet zo last van, tot ik het laatst opnieuw ging spelen op de xbox. Mijn skills zijn daar toch wat minder vergeleken de pc, waarop ik hem de eerste keer had gespeeld en zorgde wel voor wat frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Deze game vanavond opgepikt en net 2 uurtjes gespeeld op normal. Ligt het aan mij of is het verrekte moeilijk? Ik ga echt achter elkaar dood als er weer 10 van die beesten op me af komen rennen. Doe ik iets verkeerd? De wapens laden te langzaam om ze echt af te weren en met je mesje red je het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 07:51
bram1984 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:55:
Deze game vanavond opgepikt en net 2 uurtjes gespeeld op normal. Ligt het aan mij of is het verrekte moeilijk? Ik ga echt achter elkaar dood als er weer 10 van die beesten op me af komen rennen. Doe ik iets verkeerd? De wapens laden te langzaam om ze echt af te weren en met je mesje red je het ook niet.
Het is inderdaad erg moeilijk :9

Ik had daar ook last van, maar heb de makkelijke uitweg gekozen; namelijk de difficulty iets omlaag bij sommige levels :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja nu zal het ook niet echt helpen dat ik een complete debiel ben als het gaat om shooters spelen met een controller (Xbox). Difficulty maar omlaag zetten dan. Het moet wel leuk blijven.

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Goner

What can I do you for ?

Vlassie1980 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:38:
Gisteren ook uitgespeeld, leuke game voor een schappelijke prijs.
Wat is schappelijk tegenwoordig ?

EDIT: oeps, daar is price-watch natuurlijk voor ... vanmiddag eens even kijken, tientje is niet veel inderdaad.

Ik heb alle 3 de STALKERs in de loop van de afgelopen jaren (meerdere keren) gespeeld en zoek iets in dezelfde sfeer ...
Hopelijk loopt-ie een beetje op m'n setup, las ergens dat het nogal een PC-killer is ??

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 11-08-2011 09:42 ]

• bram1984
all killer schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:25:
Ik kijk er ook naar uit, metro 2033 was een prima game. Enige waar ik me soms aan irriteerde waren de brakke save points. Opzich niet zo last van, tot ik het laatst opnieuw ging spelen op de xbox. Mijn skills zijn daar toch wat minder vergeleken de pc, waarop ik hem de eerste keer had gespeeld en zorgde wel voor wat frustratie.
Dat van die savepoints kan ik inmiddels beamen. Zo slecht heb ik het zelden gezien. Omdat de game echt verdomde moeilijk is, voelt elke mannetje wat je omlegt als een flinke overwinning. Op sommige stukken zijn er echter zoveel, en ga je zo vaak dood, dat het bijzonder frustrerend is als je niet voorbij de laatste twee komt, en je het hele stuk weer opnieuw moet doen.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Wow, dit ziet er echt heel mooi uit, zelfs op m'n bescheiden setup.
Wel even wennen, kruising tussen STALKER en COD ...

Hoe zet ik automatische wapens op single shot ? Snel klikken geeft toch vaak een kort salvo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Games schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:49:
Daar is ook een link naar een teaser trailer.
Er zijn nu ook Part I - III gameplay trailers ; YouTube: Metro: Last Light E3 Gameplay Demo - Part I - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 18:34
Aangezien er nog geen Metro: Last Light topic is plemp ik het hier maar even neer.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iCVREJyyZWA]

Ook hier te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voor wie 'm nu nog niet heeft ; €2,50 op Steam ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Is er al wat meer bekend over de systeemeisen? Op mijn pc ging Metro 2033 maar net dus ik hoop dat ze de graphics een beetje hetzelfde hebben gehouden en dat de game niet nog zwaarder draait als 2033 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vlassie1980 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:41:
Is er al wat meer bekend over de systeemeisen? Op mijn pc ging Metro 2033 maar net
Maar net ?
Dan kun je het wel vergeten denk ik ...
Ik kreeg even hoop toen ik las dat Last Light op "pretty modest PC" zou draaien, tot ik zag wat ze onder pretty modest verstaan : "it was a six gig of ram i7 and we had a single GTX-480" ...
http://www.shoptonews.net...pports-pretty-modest-pcs/

overigens draait Metro 2033 op m'n dual core, 2Gb, DX9 en een GTX460 echt flitsend, settings high en 1280x1024.

EDIT: weet niet hoe up-to-date dit is, maar ziet er hoopvol uit :
http://www.systemrequirem...-metro-last-light-pc.html

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 28-08-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:25
Goner schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:55:
Voor wie 'm nu nog niet heeft ; €2,50 op Steam ...
Bedankt voor de tip! Ik heb hem maar meteen aangeschaft.
Goner schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Maar net ?
Dan kun je het wel vergeten denk ik ...
Ik kreeg even hoop toen ik las dat Last Light op "pretty modest PC" zou draaien, tot ik zag wat ze onder pretty modest verstaan : "it was a six gig of ram i7 and we had a single GTX-480" ...
http://www.shoptonews.net...pports-pretty-modest-pcs/

overigens draait Metro 2033 op m'n dual core, 2Gb, DX9 en een GTX460 echt flitsend, settings high en 1280x1024.

EDIT: weet niet hoe up-to-date dit is, maar ziet er hoopvol uit :
http://www.systemrequirem...-metro-last-light-pc.html
Je moet ook denken dat tegen 2012 de nieuwe generatie van videokaarten er al is, waar de game dan perfect op zou draaien. Een GTX480 is namelijk al redelijk verouderd, en ik denk dat de nieuwe generatie wel dezelfde performance zal leveren voor een lagere prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 20:57
Goner schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:26:
[...]

Wat is schappelijk tegenwoordig ?

EDIT: oeps, daar is price-watch natuurlijk voor ... vanmiddag eens even kijken, tientje is niet veel inderdaad.

Ik heb alle 3 de STALKERs in de loop van de afgelopen jaren (meerdere keren) gespeeld en zoek iets in dezelfde sfeer ...
Hopelijk loopt-ie een beetje op m'n setup, las ergens dat het nogal een PC-killer is ??
De game was voor €2,50 op te pakken bij steam... Kon hem niet laten liggen voor die prijs. Ben helemaal niet zon fan van deze setting maar de game boeit me verrassend genoeg heel erg.

Ik heb een hele up-to-date PC (i5 2500 + 6950) maar op helemaal vol draait ie nog steeds niet lekker. Geloof wel dat hij is geoptimaliseerd voor nVidea kaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Voor 2.50 euro krijg je inderdaad een erg leuke singleplayer shooter.

Moeilijkste difficulty + Russische taal aan = maximum sfeer _/-\o_

En verder draait ie bij mij erg soepel op 1280x800 met alles op max behalve dat DX11 DoF uit staat (vaak erg lelijk en onrealistisch naar mijn mening) en AA en AF op minimum maar niet uit. 1920x1200 kan op zich ook wel, maar dan begin ik wel te merken dat het niet helemaal 100% vloeiend loopt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

stoofpeer schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:33:
De game was voor €2,50 op te pakken bij steam...
ja, weet ik, zie post of 4 terug :+

Ik heb 'm een weekje of 2 terug al bij Gameshop gehaald, ben toch wat meer van de doosjes en boekjes.
Alhoewel ik niet zo van on-rails shooters houd, bevalt deze me heel erg goed. Sfeer en spel zijn fantastisch.
Ben nu in D6 aangeland.
Heb eerste stuk gespeeld in stealth (normal mode) en ben in Polis overgeschakeld op heavy suit vanwege de verwachtte tegenstand ... maar ik heb zo m'n twijfels ; ga het nog een keer proberen helemaal op stealth denk ik.

EDIT: inderdaad, in Russisch is goed voor de sfeer, maar ik moest me teveel concentreren op de (Engelse) ondertitels. Dat bewaar ik dus wel voor de 2e run ...
Weet niet of ik dit ooit ga doen op Ranger Hardcore, dat is echt te moeilijk denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Goner op 29-08-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook net Metro gehaald. Vet spel. Alleen moeilijk als de neten. Ik ben normaal vrij goed in schietspellen. CoD allemaal op Veteran, Dead Space 2 in 1 keer uitspelen op Hardcore, Halo ook alles op Legendary zonder ooit tijden vast komen te zitten of vaak dood te gaan. Metro; op easy word ik hard geowned door die beestjes. Mannetjes is te doen maar die mutants zijn super slim en sterk. Vind het mooi gemaakt dat ze echt in een groep naar je toe komen als je ze de tijd geeft. En dat vijanden een keer weglopen van een granaat voelt ook zo goed (nou ja op t moment zelf niet zo, maar je waardeert hun slimheid achteraf. :P)

Sfeer is fenomenaal. Af en toe hard schrikken. Mooi geluid. Graphics (op Xbox) zijn wat lelijk maar de grauwheid maakt dat weer prima (klinkt gek maar het past gewoon goed). Jammer alleen van wat glitches waardoor een paar achievments niet unlocken de eerste keer maar nog irritanter dat ik een level 8 keer opnieuw moest doen voordat een glitch zich niet voordeed. Was op een trolley car waar een mutant steeds op vast kwam te zitten in invincible mode. Gelukkig sprong hij mis bij de 9e poging en kon ik weer door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-07 14:25

HaX0r

n00b

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:39:
Heb ook net Metro gehaald. Vet spel. Alleen moeilijk als de neten. Ik ben normaal vrij goed in schietspellen. CoD allemaal op Veteran, Dead Space 2 in 1 keer uitspelen op Hardcore, Halo ook alles op Legendary zonder ooit tijden vast komen te zitten of vaak dood te gaan. Metro; op easy word ik hard geowned door die beestjes. Mannetjes is te doen maar die mutants zijn super slim en sterk. Vind het mooi gemaakt dat ze echt in een groep naar je toe komen als je ze de tijd geeft. En dat vijanden een keer weglopen van een granaat voelt ook zo goed (nou ja op t moment zelf niet zo, maar je waardeert hun slimheid achteraf. :P)

Sfeer is fenomenaal. Af en toe hard schrikken. Mooi geluid. Graphics (op Xbox) zijn wat lelijk maar de grauwheid maakt dat weer prima (klinkt gek maar het past gewoon goed). Jammer alleen van wat glitches waardoor een paar achievments niet unlocken de eerste keer maar nog irritanter dat ik een level 8 keer opnieuw moest doen voordat een glitch zich niet voordeed. Was op een trolley car waar een mutant steeds op vast kwam te zitten in invincible mode. Gelukkig sprong hij mis bij de 9e poging en kon ik weer door. :)
Ik raad je sterk aan de ranger moeilijkheidsgraad te proberen. Veel realistischere damage. Als je echt goed bent in shooters maakt dat het een stuk makkelijker. On gewoon hard hebben vijanden ziek veel levens.

Ik vond het zelf een soort slechte B-film. Leuk om even snel af te kijken maar daarna niet interessant om ooit nog eens te bekijken. Heb het eigenlijk alleen voor de GFX gespeeld. De rest van het spel is niet zo goed uitgewerkt.

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

HaX0r schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 01:05:
Ik raad je sterk aan de ranger moeilijkheidsgraad te proberen. Veel realistischere damage.
Damage op wie ? Beide kanten ?

Zal die Ranger mode ook eens proberen ... dus niet de Ranger Hardcore, die lijkt me wel erg moeilijk. Ik ben bijna klaar met m'n eerste run (zit bovenop de toren) in Normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb een probleem op de Xbox. Ik ben net begonnen aan dat level met dat kleine jochie, en de controls reageren ineens heel vreemd. Als ik bijvoorbeeld naar links draai, en ik laat de pook los, dan zwaait het beeld nog een heel stuk door. Hier had ik eerder geen last van. Het is heel lastig aimen nu,

In de instellingen is niks veranderd, en ik heb ook de batterijen van de controller nagekeken.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

bram1984 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:08:
Ik ben net begonnen aan dat level met dat kleine jochie, en de controls reageren ineens heel vreemd.
LOL !! Lachen is dat he ?
Komt omdat dat jong op de rug is geklommen en je beweegt nu wat moeilijker ... went wel, je kunt alleen niet zo soepel draaien om die Lurkers af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Goner schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 09:43:
[...]

Damage op wie ? Beide kanten ?

Zal die Ranger mode ook eens proberen ... dus niet de Ranger Hardcore, die lijkt me wel erg moeilijk. Ik ben bijna klaar met m'n eerste run (zit bovenop de toren) in Normal.
Beide kanten.

Op ranger hardcore moet je gewoon veel meer sluipen tegen menselijke tegenstanders omdat je met 1-3 kogels al doodgaat (zij zelf ook though :) ) en ze nogal snel doorhebben waar je bent als je ontdekt wordt + aimbot. Niet menselijke tegenstanders lijken niet echt moeilijker verder.
spoiler:
Zeker met de 'LMG' shotgun is het lekker makkelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goner schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 10:58:
[...]

LOL !! Lachen is dat he ?
Komt omdat dat jong op de rug is geklommen en je beweegt nu wat moeilijker ... went wel, je kunt alleen niet zo soepel draaien om die Lurkers af te knallen.
Haha meen je dat nou? Ik hoor 'm inderdaad ook praten maar ik zie 'm nergens. Dat zou de boel verklaren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gundogan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:06:
Op ranger hardcore moet je gewoon veel meer sluipen tegen menselijke tegenstanders
Oh, da's leuk. Ik heb tot aan Polis de stealth suit gebruikt. Af en toe wel kills gemaakt met messen, Hellsing en silenced guns, maar een volgende keer wil toch wel de Invisible Man en Merciful achievements halen.

spoiler:
LMG ? bedoel je dit geval : http://metro2033.wikia.com/wiki/Heavy_Automatic_Shotgun ? ik heb 'm maar laten liggen, ammo vreter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Goner schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:35:
[...]

Oh, da's leuk. Ik heb tot aan Polis de stealth suit gebruikt. Af en toe wel kills gemaakt met messen, Hellsing en silenced guns, maar een volgende keer wil toch wel de Invisible Man en Merciful achievements halen.

spoiler:
LMG ? bedoel je dit geval : http://metro2033.wikia.com/wiki/Heavy_Automatic_Shotgun ? ik heb 'm maar laten liggen, ammo vreter ;)
spoiler:
Ja dat ding. Geniaal wapen :D En voor de rest: silenced VSV ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep, de VSV is echt een heerlijk wapen (in STALKER gebruik ik 'm ook, de Vintar).
Op forums etc zweert iedereen bij die Kalash 2012, heb 'm een keer geprobeerd in D6, maar ben teruggegaan naar m'n save en verder gegaan met de VSV !!
Met die wapens is het echt experimenteren, heb bijv. gemerkt dat de modded revolver (met stock en extended barrel) ontzettend effectief is tegen librarians.
spoiler:
de throwing knives tot m'n stomme verabzing ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-02 09:42
Dit spel is op steam nu -75% afgeprijsd en kost nog maar 2,50€! Gister heb ik het spel gekocht, ik weet niet hoelang de actie nog doorgaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
1 tip begin minimaal op hard of het hoogste niveau.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Postius schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:10:
1 tip begin minimaal op hard of het hoogste niveau.
Nou ... da's maar net wat voor uitdaging je zoekt.
Ik speel nu Ranger Easy en vooral de gasmask filters is echt een ramp.
Sta sta in Alley met 4 minuten lucht. De eerste 2 filters die ik oppak, geven me precies 1 minuut 'extra' lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
Ik heb deze game ook net gekocht voor 2,50 :) kijken of het wat is! Kun je niet echt over vallen. Maar ik vind Fall out en rage achtige games wel tof en aan de filmpjes te zien is dit ook zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Goner schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:58:
[...]

Nou ... da's maar net wat voor uitdaging je zoekt.
Ik speel nu Ranger Easy en vooral de gasmask filters is echt een ramp.
Sta sta in Alley met 4 minuten lucht. De eerste 2 filters die ik oppak, geven me precies 1 minuut 'extra' lucht.
Het is niet helemaal voor de uitdaging het maakt het spel juist makkelijker/realistischer op sommige punten en daardoor een stuk beter. De humanoid enemies bijvoorbeeld. Die hebben op medium(dacht ik) een half of heel magazijn nodig. Speel je op realism(oid tis alweer even geleden) dan leg je ze ook met 2 tot 3 goed geplaatste kogels om. Daarnaast is dit 1 van de weinige spellen waarin het loont om op het moeilijkste niveau te spelen niet vanwege de uitdaging maar het spel wordt er gewoon echt beter van.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's waar. De beide Ranger difficulties zijn een stuk realistischer qua damage ... maar de hoeveelheid ammo en vooral filters maken het lastig spelen.
Ik heb al een keer een save van een level terug gepakt omdat ik echt geen filters had/vond om een level (Dead City) af te kunnen spelen ...ben teruggegaan naar Market voor een voorraadje filters. Maar helaas verkopen een aantal stations geen filters, dus ik zit nu in Alley met hetzelfde probleem. Zal wel een mad rush naar de library worden en hopen dat ik daar wat filters vind ... maar wel jammer, want een beetje de boel verkennen heb je dus gewoon geen tijd voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxTox
  • Laatst online: 04-02 09:42
Gister begonnen met spelen, meteen op Hardcore gezet maar toch naar normal gezet na dit stukje spoilers:
spoiler: title
had problemen in het stukje dat je met Khan mee gelopen bent naar Cursed Station en de linker subway en op een gegevenmoment kon ik niet meer terug lopen, moest de bommetjes plaatsen! En toen waren het er gewoon te veel, ik gebruikte de automatische shotgun maar kreeg ze ieder met 3 schoten kapot, waren er 5 ofzo..
Merkte wel dat je ze met de revolver in een schot neer kan hebben in het hoofd. Als ik vandaag thuis ben zal ik het is op Ranger proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:19
:) ook een Steam koper. Ik weet nog niet op wat voor moeilijkheidsgraad ik hem zou moeten zetten.
Dat kogels schaars zijn vind ik niet erg, maar dingen zoals filters...
(Kun je masker niet steeds even afzetten en dan weer opzetten?)

* Hoe switch ik door mijn kogels?
* Wie heeft de voice op zijn Russisch staan?

[ Voor 15% gewijzigd door noud op 12-10-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

noud schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 13:29:
:) ook een Steam koper. Ik weet nog niet op wat voor moeilijkheidsgraad ik hem zou moeten zetten.
Dat kogels schaars zijn vind ik niet erg, maar dingen zoals filters...
(Kun je masker niet steeds even afzetten en dan weer opzetten?)

* Hoe switch ik door mijn kogels?
* Wie heeft de voice op zijn Russisch staan?
Ranger hardcore + Russische voices. It's the only way to fly :)

En je wisselt van kogels dmv herladen in gedrukt te houden.

@hieronder:

Op ranger is alle damage realistisch. Jij gaat snel dood en je tegenstanders ook en de resources zijn schaarser. Met hardcore wordt ook de HUD verwijderd. De andere difficulties zijn zoals in andere games: tegenstanders kunnen een beetje meer kogels hebben en doen waarschijnlijk ook weer een beetje meer damage naarmate de difficulty hoger wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door Gundogan op 12-10-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
TNX
Okay ik zet hem op de Ranger hardcore.
Nu heb ik nog een andere moeilijkheids keuze naast de ranger keuze.
Uit 3 opties Makkelijk Normaal Moeilijk. Ik weet niet wat dit doet. Eerst kreeg ik nog een schermpje waar het
werd bij uitgelegd, nu krijg ik dat niet meer :)

Het spel draait opzich wel lekker, maar vind het grafisch niet heel mooi
Intel Core I5 4 GB Ram ATI R.HD 5800 (heb hem nu op Dix 11 staan)

ontoppic:
Wanneer komt de volgende Steam aanbieding? Hij staat nog steeds op de dinsdag aanbieding!
Wat een super aanbieding..een spel voor 2,50!

Edit: Oh ik dacht dat er 2 verschillende moeilijkheidskeuzes waren. :) bedankt.

[ Voor 41% gewijzigd door noud op 12-10-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

http://metro2033.wikia.com/wiki/Difficulties

speel nu Ranger Easy.
vooral messen werpen zonder crosshairs is een stuk lastiger, voor andere wapens (uitgezonderd shotgun) gebruik ik sowieso de iron sight, dus dan mis je de crosshairs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb hem gisteren vlak voor de aanbieding veranderde nog even meegepakt. Ik had hem al eens 'geprobeerd' om te zien of m'n PC het allemaal een beetje trok maar vrij snel daarna interesse erin verloren. Nu er compleet ingedoken met Russische stemmen en al, heerlijke sfeer. Ik vind hem grafisch nog steeds erg indrukwekkend trouwens. Ik ben begonnen op Normal, maar zo te lezen is het een goed idee om de moeilijkheidsgraad wat op te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
De sfeer is idd heel vet gemaakt, alleen blijft hij bij mij ook echt donker donker. Zelfs als de gamma openstaat.
Ik ben nu net in de 'open lucht' beland. En heb inmiddels een pistool met geluidsdemper gekocht en voor de zekerheid 2 filters. In het begin kun je haast zonder ammo tot aan de Market komen. Gewoon je mede AI/AL alles voor je laten opknappen. :)
Ik merk idd dat je wel voorzichtig met kogels moet doen, als je kogels vindt zijn het blijkbaar maar een paar. Nog een tip voor de gene die moeten spelen. Je kunt je pistool en machine geweer wapen op de eerste markt gewoon verkopen. Ik vond deze wapens later in het spel al snel terug.

[ Voor 3% gewijzigd door noud op 13-10-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Propane schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:09:
Ik ben begonnen op Normal, maar zo te lezen is het een goed idee om de moeilijkheidsgraad wat op te schroeven.
Nou, Normal is best leuk hoor ; je hebt tenminste filters en dus tijd genoeg om de mappen eens lekker te verkennen, dat valt me op Ranger nogal tegen ...
noud schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:48:
Je kunt je pistool en machine geweer wapen gewoon verkopen.
Nog een tip ; in Armory kun je bergen geld verdienen door (bepaalde) wapens te verkopen/ruilen ...

oh en deze ontdekte ik pas (lijkt op een bug) voor de achievements Hedge Hopper en Rescue Ranger :
spoiler:
als je iedereen in Frontline afmaakt - is goed te doen als je zoveel mogelijk stealth speelt - en de 3 communistische gevangenen bevrijdt, krijg je Rescue Ranger. Als je dan even doorgaat tot bijna het eind, de laatste nazi's omlegt en terug gaat naar de gevangenen ; je kunt ze niet doodschieten ... ze zijn kogelvrij, maar als je er een granaat tussen mikt, zijn ze alle drie dood en krijg je Hedge Hopper !!

[ Voor 54% gewijzigd door Goner op 13-10-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Wat is dat save systeem een naar systeem zeg. Kan nergens automatisch saven of een level herstarten. Soms als je een deur in gaat kun je niet meer terug!
Ik speel nu op de ranger hardcore mode, maar een slecht werkende save systeem wordt het speler niet leuker op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Propane schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 17:09:
Ik heb hem gisteren vlak voor de aanbieding veranderde nog even meegepakt. Ik had hem al eens 'geprobeerd' om te zien of m'n PC het allemaal een beetje trok maar vrij snel daarna interesse erin verloren. Nu er compleet ingedoken met Russische stemmen en al, heerlijke sfeer. Ik vind hem grafisch nog steeds erg indrukwekkend trouwens. Ik ben begonnen op Normal, maar zo te lezen is het een goed idee om de moeilijkheidsgraad wat op te schroeven.
op very high kan bijna geen pc het aan... very high is ook niet zo ultra speciaal vind ik zelf.. op high is het allemaal prima genoeg en dubbel de fps

bij mij zakt de fps regelmatig naar 20 ofso met GTX580 op 930 en 230gbps geheugen snelheid en dat ligt niet aan de proc die uit zijn neus loopt te eten :P.

belichting is allemaal ff te overdreven

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 24-10-2011 20:19 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Lias schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 20:18:
[...]

op very high kan bijna geen pc het aan... very high is ook niet zo ultra speciaal vind ik zelf.. op high is het allemaal prima genoeg en dubbel de fps

bij mij zakt de fps regelmatig naar 20 ofso met GTX580 op 930 en 230gbps geheugen snelheid en dat ligt niet aan de proc die uit zijn neus loopt te eten :P.

belichting is allemaal ff te overdreven
Als je de DX11 depth of field uitzet valt het nog wel mee (ok op 1920x1200 en hoger blijft het zwaar voor de pc :) ). En dat effect vind ik er sowieso niet mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

zijn er nog mensen die dit nog steeds spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, ik ... deze keer op Ranger Easy.
Maar ik raak een beetje gefrustreerd in de Alley/Library omdat ik niet genoeg volle filters kan vinden. Ik vind de filters in Ranger echt een ramp, minder ammo is OK maar om constant met 2 minuten filtertijd rond te lopen, dat zuigt.
(ben nu maar even Assassin's Creed gaan spelen ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Tja ik speel dit spel ook wel eens mag het lagt te veel op m'n p4 met nvidia gt210 met 3 gb ram
slecht geoptimaliseert dit game speel hem nog net met 15 fps

edit:
typo

[ Voor 7% gewijzigd door hardcoresmurf op 18-11-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Laatst online: 19-03-2024
heb dit spel laatst gekocht voor 2,50 euro op Steam.
Vind het wel een bijzonder lastig spel, of sommige stukken, vooral de stations die bezet zijn door criminelen zijn wat lastiger.
maar door veel stealth en sneaky spelen kunnen ze gewoon niet raden waar je uithangt... ene moment zit je nog aan hun linker kant, en vervolgens sta je pal achter ze met wat werpmessen :+
Dus die AI zit wel goed in elkaar, gewoon realistisch. Spel is gewoon super vet, soms (echt heel soms) schrik moment maar echt eng is het nog niet.
De ammo is wel een ramp om te krijgen.... wat is nou de ammo voor de sub machine guns? die .556 toch? ik krijg ze echt nergens... alle ammo die ik koop kan ik niet met mijn sub machine guns gebruiken :|
Soms wel klote, dan weet ik gewoon niet met welke ammo ik aan het schieten ben.. met prewar of post war |:( sta je ff gehele rijkdom in 6 fucking mutanten ratten te pompen |:(
Speel wel op Ranger Easy, deze werd wel aanbevolen omdat het realistischer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Dit spel is denk ik mijn beste koop ooit!
Ik ben zo in dit spel opgegaan dat ik het 'Originele Russische Boek' heb gekocht in Rusland afgelopen zomer.
Verder heb ik dit spel zeker kleine vijftien keer uitgespeeld heb alle achievements op één na waar ik vijftig mutanten moet killen met knife....

Verder kan ik je dit echt aanraden goeie verhaallijn en sfeer!
Tevens het boek! Echt mooi om te lezen veel dingen komen overeen uit het spel.

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Wat een saaie game zeg. Het enige goede is dat er niet zoveel QTE's in zitten als ik steeds verwacht. Stukken tussen de actie zijn echt véél te langdradig als het aan mij ligt. Ga het alleen uitspelen voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Laatst online: 19-03-2024
hmmm, dat vind ik niet....
Het spel draait niet geheel om de actie, het spel draait om de post nucleaire wereld die daar is geschapen.
De actie is maar een onderdeel. Ik ben net door Frontline en de Nazi basis gegaan zonder maar 1 persoon om te leggen.....

Dit spel is geheel anders, je kan niet op een normale manier spelen zoals je gewend ben als in een andere FPS waar ammo te veel is...
De sfeer, de wereld en het verhaal, daar draait het spel om, net als Half-Life en Bioshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vergeleken met ?? Call of Duty of zo ? (die koop ik dus al 3 afleveringen niet meer vanwege de killstreaks, perks, honden en andere flauwekul). Ieder z'n meug moet je maar denken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb een probleem met het einde, ik heb zeg maar die missele launched. Daarna krijg ik een aftiteling en daarna kan ik niet verder spelen? :'( Ik dacht dat je na het eind alle metro gangen kon exploren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34
MiliaanR schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:00:
Ik heb een probleem met het einde, ik heb zeg maar die missele launched. Daarna krijg ik een aftiteling en daarna kan ik niet verder spelen? :'( Ik dacht dat je na het eind alle metro gangen kon exploren?
Klopt, dat had ik ook gehoopt, maar helaas... Daardoor heb je't idee dat je de hele campaign voor niks zo zuinig geweest bent op je militairy grade ammo... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ja dat heb ik nu ook wel ja xD
Op de map zag je echt nog heel veel tunnels maar tijdens de game krijg je toch ook geen echte kans om met de MQ te stoppen. Of heb ik gewoon weer iets gemist? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ook net uitgespeeld. Erg mooi spel!

Wel jammer dat ik er pas ná de ending achter kwam dat je ook een alternative ending kon behalen. Misschien dat ik een keer een 2e playthrough ga doen, met de Enlightened ending.

Kwam trouwens nog iets grappigs tegen: Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/469736198873970551/E7F97AE17B95AE6E66F5C347D65DBF79E0849B7A/

Ja, dat is Nederlands :P

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 19-02-2012 23:53 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik kreeg tijdens de 1e playthrough al zo'n vaag vermoeden door opmerkingen van npc's (vooral Khan) dat je de uitkomst kon beïnvloeden door je gedrag. Maar helaas, ik kreeg niet de mogelijkheid voor de Enlightened Ending ...

Vond het zo'n waanzinnig spel dat ik weer opnieuw begonnen ben, nu in Ranger Easy, en nu wat beter heb opgelet. Ook een beetje gespiekt ook op Moral Points en Requirements for the Enlightened ending (pas op, spoilers!), maar je hebt ze niet allemaal nodig volgens mij, ik heb vrolijk alle ammo en filters van bodies gepakt, je hebt het hard genoeg nodig in Ranger. Het wordt ook een heel ander spel in Ranger mode dan in de 3 'standaard' difficulties ...
Dit keer kreeg ik wel de kans om enlightened te kiezen !!

Ga 'm waarschijnlijk nog een keer spelen, voor een paar achievements zoals Merciful en Invisible Man ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Mijn verhaal over Metro 2033,

Ook ik heb dit spel aangeschaft bij de FSC vanwege de goede storyline. Het spel interesseerde me gelijk ik heb de storyline wel meer als tien keer gespeeld telkens op een andere manier. Het leuke aan Metro 2033 is de sfeer in het spel zelf het lijkt net of als jij er rond loopt.

Nadat ik bijna alle achievements had unlocked behalve Enlighted heb ik de storyline nogmaals gespeeld maar wel met veel meer moeite.
Trouwens voor de geïnteresseerde er is een nederlands boek via www.bol.com te bestellen over Metro 2033 een AANRADER!

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 20-08 09:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Patriot schreef op zondag 20 november 2011 @ 01:45:
Wat een saaie game zeg. Het enige goede is dat er niet zoveel QTE's in zitten als ik steeds verwacht. Stukken tussen de actie zijn echt véél te langdradig als het aan mij ligt. Ga het alleen uitspelen voor het verhaal.
Lolwut?
Het is net de tension, de spanning die Metro 2033 zo uniek en leuk maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wow, ziet er erg nice uit. Kan niet wachten :D

Q1 2014 dus, btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
Compizfox schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:01:
[...]

Wow, ziet er erg nice uit. Kan niet wachten :D

Q1 2014 dus, btw.
2013 ;)

Vooral het detail met die rondkruipende spinnen en die bloed- en regenspatten op je gasmasker is subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Aha, ik dacht al, dat duurt nog wel ff :P
Ik had het verkeerd verstaan wss in dat filmpje, dacht dat ie 2014 zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Heerlijk spel, speel het als ik tijd heb in de avond wel eens. (PC)

De video van Asgaro werkt niet.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=iCVREJyyZWA]

Ziet er erg nice uit! :)

[ Voor 48% gewijzigd door iNFiNiTY- op 01-06-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 19:14:
Heerlijk spel, speel het als ik tijd heb in de avond wel eens. (PC)

De video van Asgaro werkt niet.

[video]

Ziet er erg nice uit! :)
Ook mooi, maar das gameplay van een jaar geleden ;)
Hier nieuwe footage: http://www.gamespot.com/m...st-light-preview-6378949/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Asgaro schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:23:
[...]

Ook mooi, maar das gameplay van een jaar geleden ;)
Hier nieuwe footage: http://www.gamespot.com/m...st-light-preview-6378949/
Ah ja, ik speel het pas sinds een paar weken (2033) maar ik vind het helemaal te gek, op het save systeem na. Ik heb in tijden niet zo in een game gezeten als in deze. En qua horror survival helemaal top! aangezien ik een fan ben van Resident Evil en het alweer een tijd geleden is dat ik ben verwend met een goede Horror Survival.. dacht ik laat ik deze eens een kans geven. Goede gedachte geweest. 8)

Ook Last Light ga ik zeker aanschaffen. Alleen dan wel op release date. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Survival Horror :? Dat is toch iets anders imho.

Metro 2033 heeft een bepaald sfeertje, maar ik vind het toch gewoon een FPS en geen survival horror. Bij dat laatste denk ik meer aan Amnesia en zo.

Zo eng vond ik het ook niet eigenlijk. Dat met die ghosts was wel creepy, maar voor de rest is het gewoon een post-apocalyptische shooter :) Wel ééntje met een erg goed verhaal waarin je wordt meegetrokken :D

[ Voor 41% gewijzigd door Compizfox op 03-06-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mwah, dat mag jij vinden. Ik vind hem toch echt wel een berg horror survival elementen vertonen. :)
Zeker als je met een THX headset, stoned in het donker speelt :o
Crysis 2 noem ik een ''shooter'' maar Metro zit toch echt wel in het ''horror'' genre.

Maar het is inderdaad een heerlijke horror shooter met een goed verhaal erin en zeer aantrekkelijke visuele aspecten. 8)

[ Voor 24% gewijzigd door iNFiNiTY- op 03-06-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
iNFiNiTY- schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:02:
[...]

Ah ja, ik speel het pas sinds een paar weken (2033) maar ik vind het helemaal te gek, op het save systeem na. Ik heb in tijden niet zo in een game gezeten als in deze. En qua horror survival helemaal top! aangezien ik een fan ben van Resident Evil en het alweer een tijd geleden is dat ik ben verwend met een goede Horror Survival.. dacht ik laat ik deze eens een kans geven. Goede gedachte geweest. 8)

Ook Last Light ga ik zeker aanschaffen. Alleen dan wel op release date. ;)
Inderdaad, ik heb Metro 2033 ook redelijk laat gehaald. (vorig jaar, toen game al afgeprijsd was op Steam)
Was ook aangenaam verrast, omdat je niet echt veel shooter games met horror elementen meer tegenkomt, en daarnaast zijn de devs niet zo bekend dacht ik. :) Tegenwoordig springen de meeste shooter devs op de Modern Warfare kar wat ook wat saai wordt...

Over de discussie of het horror is: mja, ik zou het wel horror noemen. Zitten echt momenten in waar ik kippenvel heb. Nog niet zo extreem als bij Amnesia, maar game hoort zeker bij de toppers. :)
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste