Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05-12 10:40

Goner

What can I do you for ?

Oh, wat een prachtige game blijft Metro toch ... heb Last Light net opnieuw geïnstalleerd.
Destijds gekapt omdat m'n PC het niet echt trok en een beetje rage-quit vanwege de etensbel bij de ferry >:)

Voor m'n dochters een ietsje oude PC voorzien van GTX750 en wat meer geheugen om Overwatch te kunnen spelen. Zelf Steam erop gezet en zag dat ik de Faction Pack had gekocht, dus maar erop geknald en de missies gaan spelen, de Sniper is OK maar Kshatriya is echt leuk. Als ik het weer een beetje te pakken heb, toch maar verder met de game.

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 05-12 17:53
Wat dachten we van een nieuwe Metro game :D _/-\o_
https://www.gamersnet.nl/...nieuwe_metro_aan_in_2017/
Had het er toevallig laatst nog met iemand over dat ik de games echt heel goed vind!

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600/5700XT \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 05-12 10:40

Goner

What can I do you for ?

heeft even geduurd, maar ...

http://www.metrothegame.com/en-gb/

reviews: Metro Exodus - Ontsnappen aan de ondergrondse

Oeps : nog "even" wachten tot februari 2019 ... ?

Goner wijzigde deze reactie 14-06-2018 14:48 (63%)

Gigabyte GA-MA770T-UD3 / AMD Phenom II X4 955e / 8GB DDR3-SDRAM / NVIDIA GeForce GTX 750 Ti / Acer K222HQL / Windows 7 Home Premium SP1 (64-bit)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13:31
Ik heb 2dehands Metro Redux gescoord :)

Kan ik mooi even zien of het iets is voor mij als Fallout 4-verslaafde :P

Vrijdagnacht maar even het weekend inluiden en de PS4 aanslingeren *O*

Ben benieuwd d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 11:25

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Ik heb ze zelf nog niet gelezen, maar ik hoor niks dan lovende verhalen over de boeken!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb 2033 gelezen en die is erg leuk. Het is alweer een tijdje geleden, maar er zit wel wat herkenning uit de eerste game in plus nog veel meer. Als je van dit soort post apocalyptische verhalen houdt is het top, eigenlijk best maf dat het naar een game is vertaald en niet naar een film

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06-12 15:02
quote:
Fraggert schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:58:
@Thomas @Ircghost thanks, mooi leesvoer tijdens de vakantie d:)b
ENORME aanrader, heb aanvankelijk van zowel metro 2033 en 2034 vertalingen van fans gelezen, die niet bijster goed waren maar er was nog geen officiele Engelse versie en zelfs dat was al de moeite waard.

Geeft ook weer stuk extra context aan de games, waarin een aantal dingen niet echt worden uitgelegd of waar onduidelijk is wat nou echt en wat verbeelding of mythe is. Al is 2034 wel een beduidend ander verhaal als Last Light, zijn er toch genoeg raakvlakken.

2035 moet er ook een dezer dagen aan geloven. :)
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True