Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Zeker. Maar het is op Ultra high settings wel erg mooi en mede daarom vind ik het niet erg.
Sterker ik vind het wel lekker. FF knallen en je bent klaar. Al die open world games krijg ik niet uitgespeeld omdat ik er niet de tijd voor heb.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:56
PZOOO schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:01:
Vinden jullie Last Light geen rollercoaster ? Je loopt steeds achter iemand aan die vertelt wat je moet doen. Het is net een grote single player cutscene. In tegendeel tot Stalker dat wel open world is..jammer.
Metro = Stalker Op Rails maar je beschrijving klopt als een bus trein.

Veel verkennen en naar conversaties kijken/luisteren voordat je doorloopt.
Last Light heeft op elk vlak veel meer details dan 2033.

Maar wat een donkere atmosfeer.......niet in de zin van creepy maar simpelweg depressief (Positief bedoeld trouwens).

(In het geval van S.T.A.L.K.E.R. was dit een vrijstaande uitbreiding geweest, Clear Sky en CoP waren een stuk goedkoper en hadden bovendien een veel langere speelduur. MLL kost de volle mep. Gelukkig is MLL niet zo buggy als Clear Sky.
Anyway, ik zie 4A als een Indy Developer en die moeten gesupport worden!)

[ Voor 19% gewijzigd door Zanac-ex op 24-06-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Twieka schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:48:
Potverdikkie, lastig die missie waar al die honden op je af komen, nadat je aan de bel getrokken hebt. Nu 5x geprobeerd maar lukt nog steeds niet :( Iemand tips? Ik gebruik de shotgun.
Hehe op dit stuk heb ik ook fiks lopen vloeken.

spoiler:
Rechts waar je de map binnen komt, zit een soort van mijngang en waar die honden door een relatief nauwe ingang moeten. 4 loops shotgun pakken (gruwelijk wat mis je in dat level de SAIGA), de bel een slinger geven en met je rug tegen de muur die gang in. Doe de eerste 3 puur met de shotgun, en gooi vanaf dan af en toe een molotov in de ingang. Op een gegeven moment hoor je iemand iets schreeuwen in de trant van "are you alone here?" dan gewoon sprinten naar de boot en klaar ben je.

Let op: er komt 1 keer een hond rechts door het houtwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:20

Compizfox

Bait for wenchmarks

PZOOO schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:01:
Vinden jullie Last Light geen rollercoaster ? Je loopt steeds achter iemand aan die vertelt wat je moet doen, waardoor je de game vrijwel geheel met de W toets en linkermuisknop kunt spelen. Het is net een grote single player cutscene. In tegendeel tot Stalker dat wel open world is..jammer.
Eh nee. Het is een lineair spel (niet open-world) maar daar is niets mis mee.
Er zijn genoeg levels waar je kleine stukjes van het pad af kunt wijken, om bijvoorbeeld ranger's stashes te vinden (is ook een achievement voor, om die allemaal te vinden en dat is nog best lastig)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Compizfox schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:48:
[...]Eh nee. Het is een lineair spel (niet open-world) maar daar is niets mis mee.
Er zijn genoeg levels waar je kleine stukjes van het pad af kunt wijken, om bijvoorbeeld ranger's stashes te vinden (is ook een achievement voor, om die allemaal te vinden en dat is nog best lastig)
Inderdaad, er zijn best veel van die plekken zelfs (krijg je ook vaak moral points voor).

Ik vind het trouwens een super spel. Goede sfeer, goed verhaal. Beter dan 2033, vooral een stuk afwisselender. Ik vond het echt een mooie. Heb hem zelfs opnieuw gedaan in ranger hardcore en zonder geweld in de meeste gevallen.

Ik vind het ook niet zo lineair aanvoelen, je je hebt vaak verschillende manieren om het te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-06 09:37
Ik heb gister last light geïnstalleerd, maar hij loop niet erg lekker op mijn PC. Mijn specs:
- GTX770 (OC)
- Oude Core 2Quad QX9650 @ 3.8ghz FSB @ 450hmhz
- 8gb DDR3 @ 1776Mhz
- Win 7

Mijn CPU is best oud, maar ook flink overgeklokt, en nog nooit echt tekort geschoten. In de benchmark kom ik echter nauwelijks boven de 20fps met alles op max. Als ik de instellingen ver terug zet kom ik op 23-34fps, maar dat lijkt mij erg laag.

In het spel voelt alles ook vrij langzaam en schokkerig.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tja, je geeft eigenlijk zelf al aan wat je probleem is, namelijk je CPU ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
zou natuurlijk best kunnen, maar in andere recente games zoals crysis 3, farcry 3, bioshock infinate, Battlefield 3, etc. draait alles perfect op max settings.

Hier krijg ik een slechte fps op medium, en mijn cpu mag dan wel oud zijn, maar langzaam is anders. zou dit spel echt zo CPU afhankelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit spel is heel zwaar. Wellicht heb je AA supersampling te hoog staan. Zet die eerst eens uit / op 1.

En je CPU is inderdaad behoorlijk verouderd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
SuperKris schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:17:
Hier krijg ik een slechte fps op medium, en mijn cpu mag dan wel oud zijn, maar langzaam is anders. zou dit spel echt zo CPU afhankelijk zijn?
Ja,

Mijn oude Q9550@3.4GHz FSB420 haalde in de Metro2033 "Frontline" benchmark 20 FPS, 100% load op alle cores.
Na de overstap op een i7-2600K @4.5GHz spong de score naar 45 FPS.

Dit alles was met een HD5970+HD5850 in TriFire op "High", vrij zware GPU setup voor die tijd.

Zelden een spel gezien dat zo CPU afhankelijk is en dat verwacht je niet omdat Metro voornamelijk als een GPU killer bekend staat.

De i7-2600K bezit ik nog steeds met 2 * GTX690 in SLI en ik haal in M:LL Bnechmark op Very High 2560*1600 "slechts" 40 frames. In het spel zelf eigenllijk altijd ron de 60 frames

[ Voor 10% gewijzigd door Zanac-ex op 03-07-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKris
Ik kijk net even ingame (niet de test) naar mijn CPU load, en ik kom niet boven de 30-35% op alle 4 de cores... Toch blijft alles erg traag en schokkerig aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanac-ex
SuperKris schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:42:
Ik kijk net even ingame (niet de test) naar mijn CPU load, en ik kom niet boven de 30-35% op alle 4 de cores... Toch blijft alles erg traag en schokkerig aanvoelen.
Mijn set GTX690's komt niet boven de 50% en net tegen de 60 frames in-game.

Best wel verbaasd dat er niet nog niet de nodige patches& driver updates zijn geweest.
Zeker omdat Metro2033 superstrak werkt.

Maar met een enkele Single GPU kaart ga je "Very High" never en te nimmer soepel draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door Zanac-ex op 06-07-2013 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:39

Player1S

Probably out in the dark

shameless schop.

was (en is nog??) in de aanbieding bij MS dus voor 20 euri gekocht op mn xbox. Goed spel weer alleen zijn de stukjes soms te kort. Zit je net lekker in het chapter, afgelopen.....

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Anoniem: 590917

De Metro Redux versies zijn vandaag ook te spelen. Ik heb al een stukje Metro 2033 Redux gespeeld en moet zeggen dat het een leuke/welkome verbetering is vergeleken met de oudere 2033 versie. Er zitten andere game modes in waar bij je een "Overlever" bent en minder munitie hebt, meer moet sluipen en dergelijke en "Spartaan" wat meer een shooter is met meer wezens en veel meer munitie en dergelijke.
Deze verschillende game modes hebben ook weer hun eigen moeilijkheidsgraad tussen normaal en ranger moeilijk. De AI is ook sterk verbeterd en ook diegene die met jou mee loopt doet veel meer tijdens gevechten, als ze zelf niets doet bijvoorbeeld, killed Hunter iedereen voor jou:9

Ik vind Metro 2033 redux sowieso beter dan de oudere versie, ook visueel gezien.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 11:14
Heb Metro nooit uitgespeeld, en ben ik blij dat ik dat nooit gedaan heb.
Nu kan ik volop genieten van Metro Redux, echt fijn om weer eens een goede single-player shooter te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06 18:41
Is Metro Redux geschikt voor co-op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zwaar spel...very high en 2x SSAA haal ik 30-40 fps.Moet of op high spelen met 2x ssaa of very high zonder ssaa. Beide hebben voordelen en nadelen. Beetje overkill voor een remake.

Draai op een 290 (met flinke overclock)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
-Moondust- schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 09:50:
Is Metro Redux geschikt voor co-op?
Wat zegt Google?

Ben sinds woensdag erg aan het genieten van deze game. Echt mijn type spel: een dikke lineaire SP ervaring.

Het enige wat me irriteert: het einde van een level is niet duidelijk aangegeven. Vaak kun je in die situatie nog op zoek naar supplies ergens een andere kant op, maar als je dus niet weet welke kant het einde is en daar als eerste voor kiest, mis je dus bepaalde dingen. Ze hadden middels een knop aan moeten geven of je het level wilt eindigen of niet. Nu moet je hele stukken opnieuw doen als je toch alles wilt exploreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:04:
Zwaar spel...very high en 2x SSAA haal ik 30-40 fps.Moet of op high spelen met 2x ssaa of very high zonder ssaa. Beide hebben voordelen en nadelen. Beetje overkill voor een remake.

Draai op een 290 (met flinke overclock)
Klopt het blijft een zware game, ik gebruik zelf geen SSAA want zit momenteel maar met 1 sterke videokaart, de rest gewoon op max instellingen en ik vind het er scherp genoeg uit zien, weinig karteltjes te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Het is meer de wazigheid van het beeld waar ik me aan stoor. Kartels zijn idd weinig te bekennen, ik vermoed dat very high setting er een FXAA oplos laat. Wat de beeld kwaliteit zelden ten goede komt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Haal op high 1440p 100+ fps met een 780. Very high geeft mij 40-60 fps, dat is niet prettig mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier met very high op 2560x1080 op zijn laagst 80 fps. Ik kan met gemak 2xSSAA aanzetten maar ik zie amper verschil terwijl de perfomance wel bijna voor de helft minder is. Dan gebruik ik liever geen SSAA maar wel vsync en zo hoeven de gpu's ook niet zo veel te doen en loopt de game boter soepel.

Ik was wel een sli code nodig van metro LL om het werkende te krijgen.
Afbeeldingslocatie: http://img.techpowerup.org/140829/nvidia_20140829_145931.png

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 590917 op 29-08-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-06 16:15
Wellicht offtopic omdat dit er geen LL topic is; maar ik ben best onder de indruk:

]Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/902/BR03Ot.jpg

Deze net geschoten op full spec. Zoals de mensen hierboven heb ik de SSAA teruggeschroeft, mn GTX780TI heeft er qua FPS iets moeite mee.

Edit: imageshack doet anders... cursus changemanagement zou fijn zijn...

[ Voor 46% gewijzigd door Rumpelstiltskin op 29-08-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:12
Hm, als je de size aanpast krijg je 'm groter: deze bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 01-06 21:27

Sigm4tic

High Five!

Hallo iedereen,

Ik werd vanochtend gewezen op een actie van humblebundle waarbij je metro2033 gratis kon krijgen op je steam account. Je hoeft alleen maar naar deze site te gaan en je emailadres in te vullen.

Let op! De actie duurt nog maar een paar uur!!

Veel plezier!!

[ Voor 8% gewijzigd door Sigm4tic op 08-11-2014 12:42 ]

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Anoniem: 337891

De redux versie heb ik vorige week voor 16USD gekocht op de One. (Had op de PC al alles gedaan in de standaard versie zonder dlc.) Redux is echt goed. Bugvrij en super sfeervol. Met als uitschieter een dlc level (zit in de redux versie) waarbij je moet verkennen en zoeken. Echt briljant gemaakt. CoD zombies meets goede horror. Geen video guides gebruiken voor de meest voldoende zoektocht (kostte me een uur of 4 in totaal voor 15 gamerscore. ;) Waarvan 3,5 uur pielen en toen in 30 minuten, toen ik de weg wst en het snapte, er snel doorheen. Zeker mijn beste gameervaring van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:18
Ik heb Redux gister voor de PC gekocht. Draait prima op Windows 10 en op een 7870GHz + Core i5 3350p.
Settings:
1080p
High
SSAA: 0,5x (rete zware instelling)
Tesselation: Very High
Motion Blur: Medium
Vsync: On

Dat loopt heel soepel. Helaas is Very High iets teveel gevraagd.
Er lijkt wel een rare waas in het beeld te zitten bij Metro2033 Redux. Geen idee of dit hoort te zijn. Misschien was ik ook veel te moe vannacht.
De nieuwe engine is wel vele malen beter! Ik heb hem ook 1 keer op de PS4 gezien en het ziet er echt heel vet uit! Kon in het gespeelde level geen onderscheid maken tussen de PC en Console versie. Natuurlijk is dat er wel.. :z

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 31-07-2015 09:12 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Metro 2033 en Metro Last Light komen volgende week gratis bij Games with Gold voor de Xbox 360.
Zie http://www.duimschroef.nl...-gold-voor-augustus-2015/
Zijn deze games een aanrader?

[ Voor 25% gewijzigd door kevlar01 op 31-07-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:36
kevlar01 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:36:
Metro 2033 en Metro Last Light komen volgende week gratis bij Games with Gold voor de Xbox 360.
Die zijn zeker een aanrader. Ik heb ze beide voor de One en heb me er prima mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Zeker aanschaffen!

Trouwens even een update!
Vandaag even kort weer aan de slag geweest, alleen het hele vervelende probleem (ook een vies probleem voor AMD gebruikers) is dat het spel rete licht is tegenover de ''oude'' Metro2033, maar de SSAA de grote rotzak in het verhaal is. Je draait het spel op de hoogste settings tot dat je SSAA op 2x of hoger zet, dan moet je 3x 7970 hebben of hoger om het uberhaupt te kunnen draaien. NVIDIA gebruikers kunnen blijkbaar het een en ander verbeteren, alleen volgens mijn AMD driver kan ik niet veel..

Het spel ziet er niet heel mooi uit met SSAA op 0,5x of lager. Koop dus gewoon de oude versies (momenteel heb ik Metro2033, Last Light en beide Redux versies). Iets zwaarder, maar wel algemeen beter.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ja, maar voor de ultieme ervaring kun je beter de Redux versie spelen. Die ziet er zo ontzettend veel beter uit en loopt 60fps.

@Hierboven: met de console versies is anders niks mis hoor.

[ Voor 6% gewijzigd door bram1984 op 01-08-2015 05:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Mosin schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 22:20:
[...]

Zeker aanschaffen!

Trouwens even een update!
Vandaag even kort weer aan de slag geweest, alleen het hele vervelende probleem (ook een vies probleem voor AMD gebruikers) is dat het spel rete licht is tegenover de ''oude'' Metro2033, maar de SSAA de grote rotzak in het verhaal is. Je draait het spel op de hoogste settings tot dat je SSAA op 2x of hoger zet, dan moet je 3x 7970 hebben of hoger om het uberhaupt te kunnen draaien. NVIDIA gebruikers kunnen blijkbaar het een en ander verbeteren, alleen volgens mijn AMD driver kan ik niet veel..

Het spel ziet er niet heel mooi uit met SSAA op 0,5x of lager. Koop dus gewoon de oude versies (momenteel heb ik Metro2033, Last Light en beide Redux versies). Iets zwaarder, maar wel algemeen beter.
SSAA is super sampling, dus dat laat je in principe uit.
0.5 halveert je resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
unfor schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 07:48:
[...]
SSAA is super sampling, dus dat laat je in principe uit.
0.5 halveert je resolutie.
Juist, dat tweede moest ik hebben. Ik las daar inderdaad iets van. Als ik dat dus uit laat ziet het er beter uit? 8)7

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja. SSAA (Super-Sampling Anti-Aliasing), ook wel FSAA (Full Scene Anti-Aliasing) genoemd en niet te verwarren met SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) is zoals gezegd super-sampling, de zwaarste vorm van anti-aliasing die er is. Je beeld wordt gerendered op bijvoorbeeld 2x je native resolutie, en dan gedownsampled. Het is te verwachten dat 2x (of zelfs hoger) erg zwaar is.

Als het uit staat staat het in principe op 1x.

0.5x is het omgekeerde van super-sampling (en soort van under-sampling dus) en zorgt ervoor dat de game op de helft van je native resolutie gerendered wordt en daarna ge-upscaled wordt naar je native resolutie. Dit wordt vaak bij zware games op consoles gebruikt.

Als je goede AA wilt kun je beter MSAA (Multi-Sampling Anti-Aliasing) gebruiken. MSAA is veel lichter dan SSAA omdat het alleen pixels supersamplet op randen van polygonen. Nadeel is dat textures niet ge-anti-aliased worden (maar dat is vaak niet nodig).

[ Voor 22% gewijzigd door Compizfox op 02-08-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Compizfox schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:07:
Ja. SSAA (Super-Sampling Anti-Aliasing), ook wel FSAA (Full Scene Anti-Aliasing) genoemd en niet te verwarren met SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) is zoals gezegd super-sampling, de zwaarste vorm van anti-aliasing die er is. Je beeld wordt gerendered op bijvoorbeeld 2x je native resolutie, en dan gedownsamplet. Het is te verwachten dat 2x (of zelfs hoger) erg zwaar is.

Als het uit staat staat het in principe op 1x.

0.5x is het omgekeerde van super-sampling (en soort van under-sampling dus) en zorgt ervoor dat de game op de helft van je native resolutie gerendered wordt en daarna ge-upscaled wordt naar je native resolutie.

Als je goede AA wilt kun je beter MSAA (Multi-Sampling Anti-Aliasing) gebruiken. MSAA is veel lichter dan SSAA omdat het alleen pixels supersamplet op randen van polygonen. Nadeel is dat textures niet ge-anti-aliased worden (maar dat is vaak niet nodig).
Ik had het al in-game gezien. Kan dit uberhaupt wel via de driver? Die staat op MSAA, terwijl Metro alleen de optie voor SSAA geeft. SSAA staat uit in Metro, maar dan kan de driver niets extra's doen of wel?

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Mosin schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 16:26:
[...]

Ik had het al in-game gezien. Kan dit uberhaupt wel via de driver? Die staat op MSAA, terwijl Metro alleen de optie voor SSAA geeft. SSAA staat uit in Metro, maar dan kan de driver niets extra's doen of wel?
Dat weet ik niet zeker. In principe kun je via de driver MSAA forceren, maar het ligt een beetje aan het spel of het ook gaat werken. Probeer het eens zou ik zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

Oh, wat een prachtige game blijft Metro toch ... heb Last Light net opnieuw geïnstalleerd.
Destijds gekapt omdat m'n PC het niet echt trok en een beetje rage-quit vanwege de etensbel bij de ferry >:)

Voor m'n dochters een ietsje oude PC voorzien van GTX750 en wat meer geheugen om Overwatch te kunnen spelen. Zelf Steam erop gezet en zag dat ik de Faction Pack had gekocht, dus maar erop geknald en de missies gaan spelen, de Sniper is OK maar Kshatriya is echt leuk. Als ik het weer een beetje te pakken heb, toch maar verder met de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Wat dachten we van een nieuwe Metro game :D _/-\o_
https://www.gamersnet.nl/...nieuwe_metro_aan_in_2017/
Had het er toevallig laatst nog met iemand over dat ik de games echt heel goed vind!

Ѫа$тёя чѳця аят

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59
Mosin schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:19:
Wat dachten we van een nieuwe Metro game :D _/-\o_
https://www.gamersnet.nl/...nieuwe_metro_aan_in_2017/
Had het er toevallig laatst nog met iemand over dat ik de games echt heel goed vind!
https://www.gamersnet.nl/...ieuwe_metro_game_in_2017/

:+

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:36

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wel kudos dat ze zo snel, en bovendien duidelijk, reageren. Alleen het nieuws is wel jammer :P

• Mosin

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

heeft even geduurd, maar ...

http://www.metrothegame.com/en-gb/

reviews: Metro Exodus - Ontsnappen aan de ondergrondse

Oeps : nog "even" wachten tot februari 2019 ... ?

[ Voor 63% gewijzigd door Goner op 14-06-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dan wachten we maar even langer, zolang het de game ten goede komt. Als ze al 5 jaar bezig zijn met de game, dan wil je het ook tot in de puntjes afgewerkt hebben.
Ik kan er in ieder geval niet op wachten! :D

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Idd, gezien de vorige delen zal het het wachten weer meer dan waard zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:51

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik heb 2dehands Metro Redux gescoord :)

Kan ik mooi even zien of het iets is voor mij als Fallout 4-verslaafde :P

Vrijdagnacht maar even het weekend inluiden en de PS4 aanslingeren *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ziaPRD6hVpLL04H3fS4fCMQR/full.jpg

Ben benieuwd d:)b

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Trouwens......zijn de boeken in de Metro serie een aanrader?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qznmNLsSd7JUDOI1z3mOFpBp/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:36

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb ze zelf nog niet gelezen, maar ik hoor niks dan lovende verhalen over de boeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb 2033 gelezen en die is erg leuk. Het is alweer een tijdje geleden, maar er zit wel wat herkenning uit de eerste game in plus nog veel meer. Als je van dit soort post apocalyptische verhalen houdt is het top, eigenlijk best maf dat het naar een game is vertaald en niet naar een film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@Thomas @Ircghost thanks, mooi leesvoer tijdens de vakantie d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-03 18:25
Fraggert schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 16:58:
@Thomas @Ircghost thanks, mooi leesvoer tijdens de vakantie d:)b
ENORME aanrader, heb aanvankelijk van zowel metro 2033 en 2034 vertalingen van fans gelezen, die niet bijster goed waren maar er was nog geen officiele Engelse versie en zelfs dat was al de moeite waard.

Geeft ook weer stuk extra context aan de games, waarin een aantal dingen niet echt worden uitgelegd of waar onduidelijk is wat nou echt en wat verbeelding of mythe is. Al is 2034 wel een beduidend ander verhaal als Last Light, zijn er toch genoeg raakvlakken.

2035 moet er ook een dezer dagen aan geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

@A.W.E.S.O.M.-0 thanks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 13:14
Little bit late to the party, maar gisteren Metro 2033 redux + Last Light gekocht.

Speel de laatste tijd alleen nog maar wat oudere games, het zal de leeftijd zijn, maar nieuwe games trekken me niet echt meer. Maar wat een gave game tot zo ver. Dacht al een paar keer het loodje gelegd te hebben, maar dan bleek dat toch zo gescript te zijn. Zin om vanavond weer verder te gaan!

• Mosin
Rudolf schreef op woensdag 15 september 2021 @ 14:21:
Little bit late to the party, maar gisteren Metro 2033 redux + Last Light gekocht.

Speel de laatste tijd alleen nog maar wat oudere games, het zal de leeftijd zijn, maar nieuwe games trekken me niet echt meer. Maar wat een gave game tot zo ver. Dacht al een paar keer het loodje gelegd te hebben, maar dan bleek dat toch zo gescript te zijn. Zin om vanavond weer verder te gaan!
Het zijn fantastische games. Het verhaal en de sfeer zijn echt top!
Ik speel overigens ook graag games van vroeger. Ik ben nog vrij jong, dus daar ligt het niet aan :P

En wat een geluk heb je. De Metro games voor de eerste keer spelen :9~

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:07
De Artyom in het boek Metro 2034 is trouwens niet hetzelfde personage als die in 2033 en 2035.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste