[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 19: Tyrannis Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:
  • 117.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-05 12:09
Suicyder schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:19:
[...]

Geen logging aanstaan op de containers? Dan zou het namelijk makkelijk te zien zijn.

Ik heb net een paar dagen terug Eve weer opgepakt. Gisteren Tengu gekocht, alleen 1 uur na mijn 1e paar vluchten direct een WarDec aan mijn broek. Leuk voor iemand die geen PvP gewend is en pas 3 dagen weer speelt uberhaupt.
He!,

Sinds een 2,5 a 3 jaar speel ik dit! Een 0.0 dual account met voornamelijk een industrial background. Was opzoek naar een nieuwe PC toen ik dit topic zag!

En een SMA heeft geen logging, er is wel een hanger met logging volgens mij, maar dan heb je anchoring V nodig, das misschien een beetje overdreven. Ik zelf zit in kleine corp, waar iedereen elkaar nagenoeg kent, we zijn 1 keer berooft en toen was alle t1 crap weg die ge reprocessed moest worden. Echt belangrijk was het dus niet. Maar je voorkomt niet dat het gestolen word, teminste meestal niet, aangezien in een WH of eigenlijk overal waar je een POS heb, je een SMA nodig heb oid. Anders moet je in 0.0 of low sec een station als thuis basis nemen, dit heeft echter ook weer z'n voor en nadelen.
defiler1974 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:21:
[...]

Switchen naar frigates en andere corp gaan irriteren?
Irriteren zal lastig gaan, aangezien ze niet voor niks gewardecced worden? Verder zou ik wel gewoon cheap ass dingen gaan vliegen voor luttele bedragen heb je frigs die enigzins wat kunnen. Als je met veel mensen in corp zit zou ik zeggen, all gank en e-war, vaak wordt er veel op tank vertrouwd door high-sec wd's en niet heel veel op e-war, zodoende kan je ze misschien verrassen als je met 10 frigs en alleen maar sensordamps en ecm aan komt zetten!

Wat ook werkt is naar de andere kant van het universum vliegen, dat worden ze ook snel zat :+

Mvg,

Ubi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:22
Ik moet sowieso even kijken, de corps waar mijn toons in zitten lijken allemaal inactief,misschien verder kijken, althans voor mijn main toon.

Misschien toch keer 0.0 checken nu :P

[ Voor 12% gewijzigd door Suicyder op 16-11-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Suicyder schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:50:
Ik moet sowieso even kijken, de corps waar mijn toons in zitten lijken allemaal inactief,misschien verder kijken, althans voor mijn main toon.

Misschien toch keer 0.0 checken nu :P
Er zijn momenteel zat 0.0 alliances die mensen aan nemen, je kan altijd al mee doen met wat je maar wil, industry blijft veel gevraagd, zo ook als je een drake vliegt ben je vaak al gewenst (drake blobbing!! >:) ) hoewel blobbing nog steeds saai is, daar niet van :P..

Ik zou zeggen kijk eens rond op de eve-online forum bij alliance en cooperation recruiting, of hoe dat ookal weer heet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
coad :P, of je pm-ed mij :) k ben zoón 0.0 heumeu ;) *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
LoL,. waar verkeerd u in 0.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat heet toch echt geen coad ;)

Ik zit lekker in providence, Amarr Victor! ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Sissors op 17-11-2010 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-05 22:31
Had iemand deze al gezien? CCP rap :D

YouTube: Permaband - HTFU

Anoniem: 303104

Nog niet eens zo slecht haha..
Ik ga binnekort weer beginnen!

even zorgen dat ik online kan bankieren zodat ik weer kan activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08
Anoniem: 303104 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 17:34:
Nog niet eens zo slecht haha..
Ik ga binnekort weer beginnen!

even zorgen dat ik online kan bankieren zodat ik weer kan activeren :)
Ga je opnieuw beginnen of een oude betaalde account gebruiken? Want als je een oude betaalde account gebruikt is er de mogelijkheid om hem te reactiveren voor 5 dagen. Dit loop tot 21 november. Kan je de link nu niet geven doordat de sites worden geblokt bij ons op me werk.
De link : https://secure.eveonline....aign=miniReactivation2010

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 19-11-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:12
Heb net mijn 5 dagen erop zitten, zoek een voornamelijk industrialbased corp, liefst empire-low-sec.
Beetje pvp'en zou mooi zijn. Heb 20mil sp, meer pvp dan indy-specced maar ben eraan het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373465

Ubilosis schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:06:
[...]

Ik zou zeggen kijk eens rond op de eve-online forum bij alliance en cooperation recruiting, of hoe dat ookal weer heet! :)
Voor nederlandstalige corporations (waar je toch minder een nummer bent nmm) kan je ook hier terecht:

http://www.eve-benelux.be/viewforum.php?f=14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303104

Calamor schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 08:55:
[...]

Ga je opnieuw beginnen of een oude betaalde account gebruiken? Want als je een oude betaalde account gebruikt is er de mogelijkheid om hem te reactiveren voor 5 dagen. Dit loop tot 21 november. Kan je de link nu niet geven doordat de sites worden geblokt bij ons op me werk.
De link : https://secure.eveonline....aign=miniReactivation2010
Bedankt, maar ik ben van plan een nieuw account te beginnen (nou, een oud trial account te activeren en deze had al de vele voordelen gehad zoals dubbel sp etc. dus het heeft geen nut een nieuwe te beginnen).
Krijg maandag geloof ik de gegevens binnen van iDeal :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 303104 op 20-11-2010 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Vraagje:

Hoe secure zijn secure containers? Ik ben gaan mijnen en gebruik secure containers. Ik hbe er een wachtwoord op gezet, maar als ik hem wil vullen met Omber dan hoef ik niks in te voeren. Hopelijk andere spelers wel.

Oja en kan je secure containers een paar dagen laten zweven voor je ze komt ophalen?

Heb iets gevonden op een site je moet ze verankeren ofzo :X

[ Voor 10% gewijzigd door Argos op 22-11-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:38

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:47:
Heb net mijn 5 dagen erop zitten, zoek een voornamelijk industrialbased corp, liefst empire-low-sec.
Beetje pvp'en zou mooi zijn. Heb 20mil sp, meer pvp dan indy-specced maar ben eraan het werken.
Kom eens langs in Genesis Nation Public channel.. Voornamelijk NL corp, met een stukje lowsec in de buurt waar we erg bekend zijn en ook pvpen. Vragen naar Sym, zeg maar dat Vogg je heeft gestuurd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Aaahhh, dan verkeerd u aan de andere zijde van het universum:

**KLIK**

Wij waren ooit BCA, weet niet of je dat verhaal gehoord heb? Nu TEST, ik kom wel een keer buurten met bij je in de buurt met een BO gang ;).,

Momenteel moet ik 't met een laptop doen, Azerty mist alleen me werk geheugen nog.. :/ daarna uiteraard weer vol gas opgeblazen worden in bootjes die ik niet kan betalen! :*)
Argos schreef op maandag 22 november 2010 @ 00:43:
Vraagje:

Hoe secure zijn secure containers? Ik ben gaan mijnen en gebruik secure containers. Ik hbe er een wachtwoord op gezet, maar als ik hem wil vullen met Omber dan hoef ik niks in te voeren. Hopelijk andere spelers wel.

Oja en kan je secure containers een paar dagen laten zweven voor je ze komt ophalen?

Heb iets gevonden op een site je moet ze verankeren ofzo :X
En je moet ze idd anchoren (teminste, volgens mij, zo lang geleden dat ik dat gedaan heb :P) en dan kan jij als eigenaar zowieso ALTIJD er bij, echter een buitenstaander moet een pw invoeren.

EDIT: En jaaaaa, je kan ze (mits geanchored) gewoon laten zweven, daarom zie je in empire ook zoveel belts met een miljard van die cans der omheen! Een normale jetcan (als je iets jetisoned uit je cargo) blijft maar grofweg 2 uur in space, dan ist ineens POEF en istie weg.

Hoop dat dit je enigzins helpt! :)

[ Voor 42% gewijzigd door Ubilosis op 22-11-2010 13:16 . Reden: 2e reactie vergeten :z ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenaar moet ook gewoon wachtwoord invoeren. Misschien de eerste sessie niet, maar als je later terugkomt bij dezelfde container heb je echt wachtwoord nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Laatst online: 05-04 02:32
Thanks voor de info.
furby-killer schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:16:
Eigenaar moet ook gewoon wachtwoord invoeren. Misschien de eerste sessie niet, maar als je later terugkomt bij dezelfde container heb je echt wachtwoord nodig.
Ja de volgende dag moest ik het wachtwoord invoeren. Wel vervelend, want ik had er een heel zwaar wachtwoord op gezet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-05 12:09

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ubilosis schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:34:
[...]

Aaahhh, dan verkeerd u aan de andere zijde van het universum:

**KLIK**
Hallo buurman!
3JN ;)

Ben aan't sparen momenteel, maar wordt wel weer eens tijd dat ik wat serieuze dingen ga doen.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211264

http://evemaps.dotlan.net/alliance/-Mostly_Harmless-

mijn thuisbasis :). run momenteel de alliance freight service daar.

Verder natuurlijk volop aan t pvp'en tegen de ruskii's met m'n pvp char. heb daar geloof ik nu zo'n 20 verschillende schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Argos schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:16:
[...]
Thanks voor de info.
[...]
Ja de volgende dag moest ik het wachtwoord invoeren. Wel vervelend, want ik had er een heel zwaar wachtwoord op gezet :/
m.a.w. je wist je wachtwoord niet meer? O+

Ik heb dat minen op die manier nooit begrepen.
Omber is zo wie zo al niet zo boeiend en als je naar de effectiviteit kijkt al helemaal niet.
Je krijgt er alleen Isogen van in Empire wat geinig is, meer niet.
Er moeten heel veel handelingen gedaan worden die allemaal af doen aan de effectiviteit
Je kan er amper wat in kwijt, en je moet alsnog haulen.

Mijn ervaring is gewoon doorstampen van links naar rechts zonder in een willekeurige belt, effectiever is en een stuk rustiger minen.

Die Iso en de rest wat je niet kunt kopen op market waar alles toch goedkoper is dan zelf minen en meer voorhanden, is op de lange duur voor je productie en je winstmarge beter en minder werk.

Estetisch vindt ik het ook geen zicht, maar da's all in the eye of the beholder vanzelfsprekend :+

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 23-11-2010 09:59 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
yared schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:58:
[...]
m.a.w. je wist je wachtwoord niet meer? O+

Omber is zo wie zo al niet zo boeiend en als je naar de effectiviteit kijkt al helemaal niet.
Je krijgt er alleen Isogen van in Empire wat geinig is, meer niet.
Er moeten heel veel handelingen gedaan worden die allemaal af doen aan de effectiviteit
Je kan er amper wat in kwijt, en je moet alsnog haulen.

Mijn ervaring is gewoon doorstampen van links naar rechts zonder in een willekeurige belt, effectiever is en een stuk rustiger minen.

Die Iso en de rest wat je niet kunt kopen op market waar alles toch goedkoper is dan zelf minen en meer voorhanden, is op de lange duur voor je productie en je winstmarge beter en minder werk.

Estetisch vindt ik het ook geen zicht, maar da's all in the eye of the beholder vanzelfsprekend :+
Ik minende wel eens omber niet voor refin, maar te verkopen op een plaats waar een special agend zit. Die vraag wel eens omber voor Implants. Voor ons was het makkelijk te verplaatsen omdat we een freighter hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 12:58
He GeneralA, toevallig, ik lees dit topic eigenlijk altijd maar antwoord nooit en nu kom ik Mostly Harmless tegen waar ik ook inzit. Zit zelf in BOAE INC. Je bent toch niet toevallig MC'SAKE?

Eigenlijk stiekem ook een vraag; als je in een contract een schip koopt met modules worden deze er dan los bij gedaan of zitten deze al gefit op een ship? Ik wil eigenlijk een ship kopen met modules maar 1 ding kan ik nog niet fitten (12 dagen train time) en vroeg me dus af of ik alsnog de contract kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alles zit gewoon op het schip (hoeft in principe niet per sé, maar normaal gesproken wel). Als het een rig is, daar heb je geen skills voor nodig om ze te gebruiken. Als het een module is gaat hij volgens mij gewoon offline. Misschien kan je er ook niet mee undocken, maar volgens mij wel. Het zou iig geen probleem moeten zijn om het contract te accepteren.

Het lijkt erop alsof in providence een nieuw hoofdstuk weer gaat beginnen. Nog niet echt 100% zeker, maar het lijkt erop alsof daisho, solidas en agony ervandoor gaan. Dat laat enkel daco over als redelijk sterke entity, wat betekend dat de NIP voorbij is gezien dat die het nooit tegen de aanvallende partijen (CVA & co en Evoke + NC.) kan uithouden.
Dus dan benieuwd hoe dat tussen CVA en evoke gaat eindigen, evoke+NC. is zonder twijfel de sterkste partij, maar nog niet zeker wat die gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:29
Schip zit in een contract as is. Dus als het een gefit schip is (inc rigs) dan komt er een gefit schip uit. Zijn alle modules los bijgeleverd, dan zal dat zo blijven. In het contract kan je zien hoe het zit. Het schip is dan een 'container' met inhoud. De inhoud is dan een beetje ingesprongen weergegeven.

Als je de skills mist om modules te gebruiken dan zullen ze offline raken zodra je het schip actief maakt. En zolang je binnen bepaalde grenzen van power, cpu en drones blijft, kan je zelfs undocken (de mods zijn dan offline: wel de passieve nadelen maar geen voordelen). Alleen dronesoverschot bij bijvoorbeeld een ishtar geloof ik worden er drones naar je cargo/hangar gezet. En rigs heb je skill voor nodig om ze te installeren. Niet om ze te gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door wheez50 op 23-11-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

yared schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:58:
[...]
Als ik mine ligt er gewoon een alt in een Itty5 naast Die is heen en weer voor mijn Hulk weer een volle cargo heeft, de ore zit dus maar een paar seconden in een dood ordinaire jetcan. Ik denk er over om op mijn derde account maar voor een retriever te trainen, die hangt er nu maar een beetje bij in een drake om rats te doden, maar met alleen drones van twee ships moet dat in highsec ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224682

Anoniem: 63072 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:22:
[...]

maar met alleen drones van twee ships moet dat in highsec ook lukken.
Volgens mij moet het in highsec geen probleem zijn. Gebruik zelf een retriever met warrior II en tot en met 0.5 is dat niet echt spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Hellion schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:17:
He GeneralA, toevallig, ik lees dit topic eigenlijk altijd maar antwoord nooit en nu kom ik Mostly Harmless tegen waar ik ook inzit. Zit zelf in BOAE INC. Je bent toch niet toevallig MC'SAKE?

Eigenlijk stiekem ook een vraag; als je in een contract een schip koopt met modules worden deze er dan los bij gedaan of zitten deze al gefit op een ship? Ik wil eigenlijk een ship kopen met modules maar 1 ding kan ik nog niet fitten (12 dagen train time) en vroeg me dus af of ik alsnog de contract kan komen.
Een bekende scam is om alleen de BPC's van de rigs erbij te doen. Kijk hier naar in het contract, het is niet echt snel/duidelijk te zien.

@Calador, dat soort omber koop ik gewoon in station want dan ben ik aan het missierunnen. Omschakelen naar minen en miners ophalen, laat staan een freighter kost helemaal teveel tijd.

@Omega Supreme, mijn miners hebben geen drones meer. De miners zijn mindless creatures, dus ze vergeten hun drones continue. Ik heb nu gewoon 2 civ shield boosters of een andere fittingcombi... zelfs een rare kan knallen wat ie wil met hun shieldskills... komt er toch niet doorheen.

Daarnaast heb ik geen wrecks meer die ik blauw moet zetten of de neiging krijg om heen te vliegen en te looten, of zelfs salvagen, wat allemaal weer tijd kost die ik beter kan besteden aan sociale contacten (controlling the boss wife agro) wat veel meer speeltijd oplevert :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Firesphere schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:48:
[...]

Hallo buurman!
3JN ;)

Ben aan't sparen momenteel, maar wordt wel weer eens tijd dat ik wat serieuze dingen ga doen.
Dat is inderdaad lekker in de buurt! :P, gaat lekker :*)
furby-killer schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:48:
...

Dus dan benieuwd hoe dat tussen CVA en evoke gaat eindigen, evoke+NC. is zonder twijfel de sterkste partij, maar nog niet zeker wat die gaan doen.
Ev0ke + NC. die hoop ik samen te zien, wordt keihard interresant! :P

Ik heb meerdere malen zo heeeerlijk tegen evoke gevochten, beste lui, leuke gevechten.

net met 2 accounts op de laptop gespeeld... geen succes, bijna m'n hulk en domi verloren, gewoon om dat je denkt dat je wat aangeklikt heb.., slecht ook :9

Ach, heb ze nog, plus een 20k arknor, altijd fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Evoke en NC. hebben al vaak genoeg samengewerkt hoor. Maar NC. (aka tri mk 3 geloof ik? Of zijn we al bij 4) heeft de neiging in cascade failure te gaan na de eerste paar maanden.

Zal echter niet veel leuke gevechten tegen hun opleveren voor ons, ze hebben zoveel meer supercarriers en droppen dat op alles dat beweegt.
Las net ook dat we weer een dread fleet gewelped hebben (doen we nogal vaak) op een TCU die aan het onlinen was nadat wat provi members sov transfer gingen doen (serieus wat dachten hun dat er zou gebeuren in deze tijd) en die we 5 minuten voor hij zou onlinen met dreads hadden gedropped. Ging goed, totdat NC. hun supers daar weer op gooiden, en zodra er een paar supers zijn is het game over voor de kant zonder supers, is tegenwoordig voornamelijk welke kant meer supers heeft.

[ Voor 63% gewijzigd door Sissors op 24-11-2010 22:49 ]

• De_Bastaard
  • Laatst online: 27-05 22:44
Sokratesz, wyvern kwijt lees ik? What happened?

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:56
Calamor schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:48:
[...]

Ik minende wel eens omber niet voor refin, maar te verkopen op een plaats waar een special agend zit. Die vraag wel eens omber voor Implants. Voor ons was het makkelijk te verplaatsen omdat we een freighter hebben.
Nog nooit zulke agents tegengekomen. Waar zit deze of zijn er meerdere en zo ja... Hoe vind ik ze?

• yared

yared

No Scope, Bitch!

http://www.eve-agents.com/ je zoekbasis voor alle agents.

Maar je klinkt zo enthousiast dat ik de aanname doe dat je het verkeerd begrijpt.
Dit zijn geen missies waar je een omber belt voor jezelf krijgt of omber kunt verkrijgen ofzo, meestal moet je gewoon 12.000 omber leveren of zo'n klein kutaantal.

In die systemen zijn een flink aantal spelers die een keer een omber belt exploren en dan met een hauler al die systemen langs gaan om er 100.000 omber neer te zetten voor een hogere prijs.

Op zich verdiend dat leuk omdat het lange termijn handel is, maar het zet geen zoden aan de dijk en je hebt altijd iemand die vanwege de lange adem handel, onder je prijs gaat zitten waar je pas na een week ofzo of langer achter komt.

Mining missies zijn butt, dubbel butt!

• Peekster
  • Laatst online: 14:56
Dan heb ik het wel goed begrepen. De enige missies die ik ooit heb gehad waarbij ik ore's moest inleveren voor een reward waren story line missies. Praten wij over eenzelfde soort agent?

Ik ben miner maar begin nu met missionrunning in de lvl3's te komen.

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Peekster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:30:
Dan heb ik het wel goed begrepen. De enige missies die ik ooit heb gehad waarbij ik ore's moest inleveren voor een reward waren story line missies. Praten wij over eenzelfde soort agent?

Ik ben miner maar begin nu met missionrunning in de lvl3's te komen.
Nee, er is een mining division. Als je LP wilt grinden, dan is dat echt wel een optie om dat te doen ipv kill missies, maar natuurlijk wel minder leuk. Ik deed ze op mn alt, omdat ie toch geen killmissies kan, gaat wel rap.

• De_Bastaard
Jaja, we krijgen gratis SP om te verdelen! Jump Drive Calibration V komt zo een heel stuk dichterbij :D

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=824

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2022
En over hoeveel SP praten we dan? en waarom?

Kan de link hier op het werk niet openen :-P

Asdrubaul schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:42:
En over hoeveel SP praten we dan? en waarom?

Kan de link hier op het werk niet openen :-P
Je krijgt de skillpoints in learning skills reimbursed. Ter compensatie van het verdwijnen van learning skills krijg je 12 base points op iedere skill erbij.

(8 + 10 + 5) * 10% = 2,3 = max bonus van de learning skill. Daar krijg je nu dus 2 voor terug.

Is dus een verlies voor characters met alle learning skills @5 en +5 implants, maar toch een leuke winst voor bijna iedereen gok even.

Oh en de target date voor de deze wijziging is 14 dec!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 25-11-2010 15:08 ]

• Hellion
Je kijgt alle SP terug die je in de learning skills hebt gestopt en deze zijn dan vrij te besteden. Vanaf vandaag zijn geen learning skillbooks meer te koop en op 14 dec komt de patch die alles verwijderd. Plus mocht je nog boeken hebben dan worden deze vergoed.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
CVA heeft het maar moeilijk met NCdot in Providence.
Keer op keer weet NC een sterkere fleet samen te stellen, en gister faalde een TCU bash waardoor NCdot nu ZT- in handen heeft...
En ik hoopte nogwel dat ze zouden gaan :|

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Hellion schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:08:
Je kijgt alle SP terug die je in de learning skills hebt gestopt en deze zijn dan vrij te besteden. Vanaf vandaag zijn geen learning skillbooks meer te koop en op 14 dec komt de patch die alles verwijderd. Plus mocht je nog boeken hebben dan worden deze vergoed.
Zijn ze daar nou helemaal van de pot gerukt? Ik heb gvd een jaar gewacht om eindelijk een super remap te doen naar Perception + Willpower; en nou gaan ze me (*&^%$%^&*( in mijn k*nt naaien met deze onzin?

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• yared

yared

No Scope, Bitch!

albatross schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:58:
[...]

Zijn ze daar nou helemaal van de pot gerukt? Ik heb gvd een jaar gewacht om eindelijk een super remap te doen naar Perception + Willpower; en nou gaan ze me (*&^%$%^&*( in mijn k*nt naaien met deze onzin?
Misschien moet je het stukje over 'Albatross naaien' nog eens goed lezen.

Overdreven reactie aangezien het naaiwerk wel meevalt en ze goed compenseren. Daarnaast was dit al lang aangekondigd en voorbij gekomen. Daar had je op kunnen participeren, plus je kunt nog steeds remappen.

Ik vond het wel grappig geschreven, vooral dat begin stukje wat zo uit het pre-Scrum tijdperk kwam :)

johnny.xxx schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:42:
CVA heeft het maar moeilijk met NCdot in Providence.
Keer op keer weet NC een sterkere fleet samen te stellen, en gister faalde een TCU bash waardoor NCdot nu ZT- in handen heeft...
En ik hoopte nogwel dat ze zouden gaan :|
Die TCU bash is prima gegaan, TCU kapot. Jammer dat NC. daarna de handel hotdropte, maar de bash is niet gefaald.

En een sterkere vloot samenstellen klinkt alsof ze telkens ons een stap voor zouden zijn waarbij ze telkens onze vloot weten te counteren, maar dat is niet echt het geval. Het is gewoon een kwestie dat ze heel veel supercarriers hebben, verder maakt het niks uit. Tegen hun vechten is doelloos, ze gooien er toch supers op. In beetje prime (dus euro/US evening hebben ze minstens 10-20 supers ingelogd + hele hoeveelheid die ze met jabber/msn/whatever binnen een paar minuten erbij kunnen krijgen). Gezien dat je ruwweg per super 20 niet supers nodig hebt om te kunnen counteren, komt dat zo neer op dat we 400 schepen, inclusief hoop caps, nodig hebben om alleen al hun supers te counteren, en zoveel hebben we er gewoon niet.

Ik moet ook zeggen dat ik niet echt begrijp wat NC. wil. Dat je supers gebruikt om snel door sov te grinden en belangrijke gevechten te winnen is volstrekt logisch, ook al zorgt het niet voor de beroemde good fights. Maar daarbuiten zou ik zeggen dat je ook weleens wat minder eenzijdige gevechten wil, zodat wij ook de neiging zouden hebben om terug te komen. Maar nu worden er gewoon serieus super caps op interceptors gehotdropped.

@Alba, met een super remap zou je er een heeeeeeeeeeel klein beetje op achteruit kunnen gaan geloof ik, maar verder compleet verwaarloosbaar. Vooral als je ook nog de enorme hoeveelheid SP meerekent die je nu in één keer kan uitgeven. Hele goede beslissing voor eve imo.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 25-11-2010 16:49 ]

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
furby-killer schreef op donderdag 25 november 2010 @ 16:48:
[...]

Die TCU bash is prima gegaan, TCU kapot. Jammer dat NC. daarna de handel hotdropte, maar de bash is niet gefaald.
Dan weet ik niet welke TCU jij neergehaald hebt, maar degene die we met een SB fleet probeerde neer te halen faalde door constante hotdrops van NC.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:58
De_Bastaard schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:11:
Jaja, we krijgen gratis SP om te verdelen! Jump Drive Calibration V komt zo een heel stuk dichterbij :D

http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=824
Schitterend als het dan ook voor de kerstvakantie gebeurd, kun je dus net zoals je zegt een zeer dure skill ff flink boosten en dan er tijdens de kerstvakantie leuk mee spelen.
Ik zorg altijd, dat ik net wat lange skills klaar heb voor de vakanties altijd, zodat ik tijdens de vakantie leuk met een nieuw type schip of zoiets kan vliegen :D

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Je***s wat een k*t change is dat zeg.. Nu wordt eve nog eenvoudiger ..... Of mis ik iets?

traktor scratch!

• Hellion
Nee wordt niet eenvoudiger alleen nu kunnen nieuwe spelers teminste gelijk doen wat ze leuk vinden ipv teminste 1 week wachten voordat ze hun learning skills op een niveau hebben.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Hellion schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:17:
Nee wordt niet eenvoudiger alleen nu kunnen nieuwe spelers teminste gelijk doen wat ze leuk vinden ipv teminste 1 week wachten voordat ze hun learning skills op een niveau hebben.
Ja nou en, dat moesten wij ook vroeger.. >:)

traktor scratch!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:29
Dit is inderdaad een versimpelingsactie. Maar eentje waarmee niemand echt 'gepakt' wordt. Het zorgt er (zoals gezegd) alleen voor dat beginnende spelers gelijk kunnen beginnen. Ik heb mezelf vaak afgevraagd hoe je als beginnende speler reageert als je zo effectief mogelijk wil spelen: Gooi er implants in, leer learning skills, stop char een maandje in de ijskast en begin dan pas *echt* met spelen...

• ravenger
wheez50 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:23:
Dit is inderdaad een versimpelingsactie. Maar eentje waarmee niemand echt 'gepakt' wordt. Het zorgt er (zoals gezegd) alleen voor dat beginnende spelers gelijk kunnen beginnen. Ik heb mezelf vaak afgevraagd hoe je als beginnende speler reageert als je zo effectief mogelijk wil spelen: Gooi er implants in, leer learning skills, stop char een maandje in de ijskast en begin dan pas *echt* met spelen...
yep idd, en doordat eerder alle races al gelijk getrokken waren qua attributes en ze de eerste 1.6mln sp een bonus geven op dit moment is het alweer anders dan vroeger. Ik vind het niet zo erg, het betekent dat ik op 2 chars 5.4mln SP opnieuw mag toewijzen, dus dat is wel nice; toch 2.5 maand training wat je ergens af kan halen.

[ Voor 3% gewijzigd door ravenger op 25-11-2010 20:06 ]

johnny.xxx schreef op donderdag 25 november 2010 @ 17:11:
[...]

Dan weet ik niet welke TCU jij neergehaald hebt, maar degene die we met een SB fleet probeerde neer te halen faalde door constante hotdrops van NC.
Oh ik was bij beide er niet bij, maar dat was de tweede van wat ik begreep. De eerste was een sov transfer (serieus welke randdebiel doet dat in de huidige situatie) waarbij wij schijnbaar 5 minuten voor hij zou onlinen er dreads op hadden gegooid.
Je***s wat een k*t change is dat zeg.. Nu wordt eve nog eenvoudiger ..... Of mis ik iets?
Je mist een hele hoop, maar misschien kan je zelf beginnen met nadenken waarom eve eenvoudiger zou worden. Omdat je niet meer rechtermuisknop, train op 11 learning skills moet doen? Is dat zo moeilijk?

[ Voor 22% gewijzigd door Sissors op 25-11-2010 20:10 ]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:40
furby-killer schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:08:
Je mist een hele hoop, maar misschien kan je zelf beginnen met nadenken waarom eve eenvoudiger zou worden. Omdat je niet meer rechtermuisknop, train op 11 learning skills moet doen? Is dat zo moeilijk?
Het enige nadeel van deze aanpassing vind ik dat ze dit 5 jaar geleden hadden moeten doen. Die learning skills zijn van het begin af aan al ondingen geweest.

[removed]

• Calamor
Peekster schreef op donderdag 25 november 2010 @ 09:54:
[...]

Nog nooit zulke agents tegengekomen. Waar zit deze of zijn er meerdere en zo ja... Hoe vind ik ze?
Als je lvl 3 missie's doet. Misschien ook bij lvl 4. Dan krijg je na aardig wat missie's een melding voor een speciale missie. Het wisselt van verschillende missie's. Als je de ore missie krijg moet je iets van 10k aan omber geven en dan krijg je 1x lvl 3 implant. Het is een tijd geleden dat ik missie's gedaan heb en weet niet of het nog steeds zo is.

Lees net wat er gaat gebeuren met de learingskills. Had eerst van WTF wat gaat EVE nou doen. Maar ik kan het wel begrijpen. Je bent er gewoon veel tijd en geld aan kwijt als je begin. En voor ons is het ook wel lekker die skillpoints. Straks al ik weer online kom 4.2M verdelen :P.

[ Voor 19% gewijzigd door Calamor op 25-11-2010 22:42 ]

Dat zijn storyline agents, je krijgt ze eens per 16 normale missies van een agent van zelfde level en corp. Soms zijn het deze (materials for war preparation) soms andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wheez50 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 18:23:
Zo heb ik het gedaan met een tweede account. Ondertussen op mijn eerste account zonder learning skills wat gespeeld. Daarnaa toen tweede account qua ship skills bij was geswitched en learning op eerste account getrained.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Learning Skills was een van de redenen waarom ik indertijd mijn eerste extra char op een nieuw tweede account kocht.Ik had geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen met 1.5 maand learning skills trainen.

Daarna de smaak snel te pakken gekregen en mijn tweede extra char was meteen een killer met woah xxm sp (toen vond ik dat veel }:O )

Ik hoop dat de details snel bekend worden, want juist die 'kleine dingetjes' die ze in dat blog wegwuiven zullen het verschil maken of het een geslaagde actie is of niet, hoe logisch de actie an sich ook mag lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke kleine dingen wuiven ze dan weg? Volgens mij is alles wel bekend nu hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
albatross schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:58:
[...]

Ze naaien je bij lange na niet, ik weet niet of ik het nou slecht begrepen heb, maar volgens mij gaat iedereen die de learning skill niet allemaal op 5 heeft, er eigenlijk op vooruit? Ik als iemand die alles 5/4 heeft (op beide accounts) krijg dus ongeveer 1,9mil skillpoints erbij. Nu nog maar even zien waar ik die in ga proppen (misschien een 2e bs5? of voor m'n alt Exhumers 5?). Ik weet het niet, ik heb nu ook nog die 2x 100.000 skillpoints die we hadden gehad staan, ben bang om ze te gebruiken denk! :P

Verder met die supercaps, onze corp heeft er nu 1! WOEI, plus, als je ziet hoeveel caps onze corp kan vliegen (met 20 man ofzo, ex alts) volgens mij al een stuk of 15, waar van 2 die een titan kunnen vliegen, 4 een supercap (krengen zijn duur) de rest dreads en carriers (ik faal als enige die voor multi racial is gegaan en ook industrie heeft getrained op z'n main.. -_-')..,

Ook corps zoals Dreddit, (ook TEST) die 2000+ members hebben, zullen wel ergens een aantal lui hebben met supercaps/dreads etc. Als goons en test echt willen dan zal het niet een heel groot probleem zijn denk ik zo.

Plus tri heb ik ook altijd leuk gevonden om tegen te vechten, echter doe ik veel PVP met small corp fleets en dan t1 bc of bs/hac, heel af en toe een inty een zeer zeer zeer zeer zelden een electronic attack frigate, hoewel die wel toffe dingen kunnen :P..,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Je gaat er inderdaad op vooruit. Je krijgt gewoon een x-aantal (volgens mij 12?) VASTE punten bij per attribute. Of je nu hebt geremapped of niet, dat maakt niets uit. Het aantal punten dat je zelf kan indelen zal door deze change niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plus tri heb ik ook altijd leuk gevonden om tegen te vechten, echter doe ik veel PVP met small corp fleets en dan t1 bc of bs/hac, heel af en toe een inty een zeer zeer zeer zeer zelden een electronic attack frigate, hoewel die wel toffe dingen kunnen
Kan bij ons nu niet tegen tri, ze gooien gewoon super carriers op solo t2 frigs, wat denk je dat ze doen als ze 3 BCs ofzo zien?

Het hele probleem is gewoon dat SCs (en titans in mindere maten) gewoon zo verschrikkelijk veel beter zijn dan al het andere, incl ook hele goed tegen kleinere schepen,

[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 26-11-2010 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
furby-killer schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:48:
[...]

Kan bij ons nu niet tegen tri, ze gooien gewoon super carriers op solo t2 frigs, wat denk je dat ze doen als ze 3 BCs ofzo zien?

Het hele probleem is gewoon dat SCs (en titans in mindere maten) gewoon zo verschrikkelijk veel beter zijn dan al het andere, incl ook hele goed tegen kleinere schepen,
Wij zien TRI niet meer zo heel vaak langskomen :P, plus het droppen van SC's in Deklein valt ook wel mee, dat is denk een stap te ver. Dat ze zoveel sterker zijn, mja, dat mag ook wel, en t1 Myrm die ik wel eens vlieg kost mij netto na verzekering ongeveer 14 mil, vaak minder omdat we de producten zelf maken (nog steeds kost het geld, we mininen niet voor niks natuurlijk :P). Een SC, zoals de wyvren die wij nu hebben, kost een luttele 17bil, voor het kale schip, daarna de fitting nog, ook wss weer een bil of 5., voor dat geld heb je 20 dreads, en laten we eerlijk wezen, dat gaat de sc niet winnen....

Maar ik begrijp wat je bedoelt, tis te hopen dat we weer eens zo'n mooie bait fleet krijgen, waarbij ze dus even 2 sc in cyno'n en vervolgens de volledige capfleet op hun hoofd krijgen gedropped! It's been done before! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

voor dat geld heb je 20 dreads, en laten we eerlijk wezen, dat gaat de sc niet winnen....
Maar zo werkt het niet, er is zo onmogelijk veel isk in omloop dat de 500 miljard isk voor 20 Supercarriers geen enkel probleem voor 20 spelers is om bij elkaar te krijgen maar je nooit de 400 dreads en spelers bij elkaar krijgt die daar tegenover zouden moeten komen te staan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
IJzerlijm schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:03:
[...]

Maar zo werkt het niet, er is zo onmogelijk veel isk in omloop dat de 500 miljard isk voor 20 Supercarriers geen enkel probleem voor 20 spelers is om bij elkaar te krijgen maar je nooit de 400 dreads en spelers bij elkaar krijgt die daar tegenover zouden moeten komen te staan.
Daar heb je een punt. En ik moet ook toegeven dat ik het extreem jammer vind dat dit het geval is. Onze SC is nog nooit in actie gekomen, op het feit van 4 man in een sanctum 20 fighters toewijzen, wat even grof gezegd episch is, 12 min voor een sanctum, eat your hart out _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dat is het hele probleem, ISK mag nooit meer dan een kleine factor voor balancing zijn. Het kan een reden zijn dat een schip sterker is dan soortgelijke schepen, maar niet dat hij helemaal geen counters meer heeft. En nu ga ik er niet vanuit dat er ooit een schip komt dat 1 op 1 zich kan meten met supers, maar 20 op 1 is wel compleet doorgeslagen in het voordeel van SCs. En zelfs als je 400 dreads op een SC dropped, dan heb je een enorme investering die zo goed als nul schade kan doen tegen sub caps en die 10 minuten vast zit en nergens heen kan, en daarna normaal getackled kan worden.

Als je kijkt naar normale caps heb je een redelijke counter driehoek: Dread > carrier > BS > dread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Wat dacht je van 1 man met 7 accounts (allemaal Nyxxen) Die in zijn 1tje binnen een minuut of wat een iHub of SBU's kan wegvagen of reinforcen. Waar je vervolgens weer met tig man een uur of wat op loopt te reppen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 18-05 21:53
EVE kost nu 5 euro op Steam. Nog één uur!

[ Voor 54% gewijzigd door Hurtebise op 26-11-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ja als nieuwe game :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113592

redwing schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:44:
[...]

Het enige nadeel van deze aanpassing vind ik dat ze dit 5 jaar geleden hadden moeten doen. Die learning skills zijn van het begin af aan al ondingen geweest.
Inderdaad, en het zou de moeite ward zijn om de new player retention te meten voor en na deze change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
http://www.eveonline.com/...c&threadID=1421741&page=1

kan ik hier vragen voor een prijs check? ik heb nml deze 4 accounts van een collega gekregen, waarschijnlijk zal ik er 2-3 van verkopen, heb al 5 accounts, en dat is me al genoeg ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De accounts of de chars? Vooral als je ze verkoopt zal je zeker niet de eerste speler zijn die de accounts van iemand anders heeft gekregen, chars erop verkoopt, andere wil er toch wel weer eentje hebben, komt erachter dat jij ze verkocht hebt en petitioned je voor account sharing/hacking. (Vaak zeggen ze dat ze gehacked zijn, GMs vragen jouw kant van het verhaal, jij zegt dat je de accounts gekregen hebt, GMs besluiten dat makkelijke optie is gewoon jouw te bannen, of het nou voor hacking of account sharing is, beide mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Oh, oh, oh. Wat een slachting afgelopen nacht zeg.

Gisteren om 21:00 uur ging onze alliance en een aantal leden van onze buren, gezamenlijk naar The Kalevala Expanse om onze Russische vrienden te helpen (een groep van 50 schepen). In eerste instantie werd ons gevraagd om een POS aan te vallen, wat wij natuurlijk geen probleem vonden. Helaas was ik gefit voor close range DPS dus mijn guns konden niet door de schild heen. Jammer, maar helaas. Toch gingen de shields van de tower behoorlijk vlot naar beneden.

Niet veel later werden wij op de hoogte gebracht dat een groep van 150+ NC'ers op enkele jumps van ons bevonden. Dus werd het tijd om die kant op te gaan en wat pew pew te doen :+

De oorspronkelijke 150+ fleet was al behoorlijk gehavend en dus konden wij de boel opvegen. Resultaat: Binnen een uur 30+ pods en 15+ reguliere kills. Het was gewoon like shooting ducks in a barrel. Zo mogen ze vaker zijn!

Al met al, een zeer geslaagde avond/nacht. En het was de 7,5 uur durende roam meer dan waard :)

1,5 uur daarvoor zijn we met een groepje van 8 mensen een wormhole ingedoken (mijn eerste WH entrance om precies te zijn). Nadat de wormhole gescanned bleek te zijn, bleek er een offline POS te zitten en maar 4 neutrals. Dus in eerste instantie gingen 3 mensen die POS schieten en hopen dat ze de bait zouden pakken. We zaten 1 jump verder (in geval ze naar buiten zouden komen en zouden zien dat er nog meer mensen waren) en na 45 minuten hapten ze eindelijk toe. Dus hup snel naar binnen, bookmark aangemaakt bij de exit en daar zagen we een scorpion en een raven. Die gingen enorm snel down en dus besloten we maar om die POS aan te pakken. Gewoon met het idee om ze weer uit hun tent te lokken. Maar vervolgens begonnen ze in local te vragen of wij dat toch niet konden doen. Nou ja, zo vriendelijk als we zijn hebben we gezegd dat we voor 250M ISK hun met rust zouden laten >:). Maar na een half uur kwam men tot de conclusie om toch maar niet te gaan betalen :P. Helaas moesten we binnen 45 minuten weg, dus we kregen hem maar tot 50% en daarna vertrokken we rustig naar onze system. Helaas wilde een hound mij nog down brengen met een bomb, maar mijn old and trusty myrm hield zich meer dan goed. Maar 10% damage op mijn shields. Aangezien dat er maar een klein groepje over was, hebben we maar besloten om te vertrekken en ze met rust te laten.

Kortom: een meer dan geslaagde Eve zaterdag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo mogen ze vaker zijn!
Serieus? Jouw favoriete gevecht is compleet risicoloos waarbij je daarna rijtje KMs krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
furby-killer schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:10:
[...]

Serieus? Jouw favoriete gevecht is compleet risicoloos waarbij je daarna rijtje KMs krijgt?
Nou, bij de vorige CTA's kwam ik in een systeem na 1 uur laden, vervolgens was ik al dood en kwam ik in een station terecht. Dus dit is al een verbetering. ;)

Sowieso, ik had het niet zo zeer om het risico maar meer over de situatie. In een uur tijd hadden wij met relatief weinig losses (6 geloof ik) redelijk wat kills kunnen maken omdat wij goede intel kregen en omdat onze FC zijn hoofd goed cool hield. Bovendien waren wij naderhand bezig met gevechten in 2 verschillende systemen. Wij waren toevallig op de goede plaats en het was gewoon dikke fun.

Kortom: de sfeer was extreem goed, de tactiek van onze FC heeft gezorgd voor relatief weinig losses, we hadden goede intel en het resultaat was toch een redelijke tegenstand en een redelijk aantal kills. Ok, het aantal kills was misschien wat minder, maar het geheel was gewoon goed uitgevoerd. Dus ja, zo mogen ze wel eens vaker zijn.

En ja, ik had ook wel bij deze afslachting willen zijn. Maar je hoort mij niet klagen, ik ben tevreden met wat wij in onze overview kregen :+

[ Voor 4% gewijzigd door nwagenaar op 28-11-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke alliance zit je dan eigenlijk in? Gezien dat je niet russisch bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
furby-killer schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:55:
Welke alliance zit je dan eigenlijk in? Gezien dat je niet russisch bent.
Intergalactic Exports Group

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
furby-killer schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 23:30:
De accounts of de chars? Vooral als je ze verkoopt zal je zeker niet de eerste speler zijn die de accounts van iemand anders heeft gekregen, chars erop verkoopt, andere wil er toch wel weer eentje hebben, komt erachter dat jij ze verkocht hebt en petitioned je voor account sharing/hacking. (Vaak zeggen ze dat ze gehacked zijn, GMs vragen jouw kant van het verhaal, jij zegt dat je de accounts gekregen hebt, GMs besluiten dat makkelijke optie is gewoon jouw te bannen, of het nou voor hacking of account sharing is, beide mag niet.
char eigenlijk, maar ach, laten we het zo zeggen dan heb k geluk, 1 van mijn 3 characters..... zit op een gratis gekregen account ;-), en die use k nu toch al meer dan een jaar...

maar goed... laten we het nu maar op houden, dat die 75€ die het me kost als k er 3 verkoop, nog niet HET probleem zijn, en ach, dr zijn er in de alliance die intresse hebben, moet k wel weten wat k voor de chars kan/zou vragen

links:

http://eveboard.com/pilot/Khahlen - #1
http://eveboard.com/pilot/d%27Arc_Angael - #2
http://eveboard.com/pilot/Rooney_Angael - #3
http://eveboard.com/pilot/Liekse - anshar capable pilot #4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik dacht al dat mijn characters raar geskilled waren, maar die van jou hebben de skillspoints ook overal en nergens :P

Volgens mij ga je daar niet veel voor krijgen. Ik heb een 2 maanden geleden mijn alt verkocht, die had 12mil SP maar dan wel vooral aimed @ Amarr. Dat wil dus zeggen goede gunnery, armor skills e.d. Voor die char heb ik 2.4bil gekregen.

Effectief gezien missen je characters wat basic skills die je eigenlijk zou moeten maxen voor elk startende character. Denk aan engineering/electronic skills. Cruise Missiles V op die eerste is leuk, maar je hebt er geen hol aan als je support skills crap zijn. Een character die de basics wel gedaan heeft verkoopt daarom ook een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Heren (danwel dames?)

Tot mijn spijt alleen gister avond even online kunnen zijn, geen pew pew, geen mining, gelukkig wel 4 uit 5 t2 blueprints uit de labs getrokken! Zit even bij te lezen en uiteraard kan ik mijn mond weer niet houden 8)7
nwagenaar schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:48:
[...]

En ja, ik had ook wel bij deze afslachting willen zijn. Maar je hoort mij niet klagen, ik ben tevreden met wat wij in onze overview kregen :+
Godmiljaar, dat is een afslachting van hier tot jericho.. :z
Die lui hebben daar niet goed over na gedacht, dat is 1 ding wat zeker is. Verder kan ik het met je eens zijn dat een uur wachten voor het laden klote is, maar persoonlijk vind ik het het leukst als we met de corp gewoon een uitdagend gevecht hebben, meerdere malen heb ik schepen verloren in een strijd om de laatste splinter hull, alles overloaded en rokend wakker worden in station. Veelal met de bekende FC's presteren we gemiddeld 2:1, maar voornamelijk ISK wise, qua fysieke kills zijn wij meest minder.,
#1, Wat is het idee achter deze char, into capships asap of zo? Ik schat tussen de 1.5 en 2 bil?
#2, Indy char die in een orca zit, wil zitten? Het probleem is dat de training onsamenhangend lijkt?, weer ongeveer 1.5 a 2 bil.
#3, ?? het zelfde als #1, waar moet deze char heen? Ik zie bs 5, maar totaal geen support skills? ik gok zo'n 1,5 meer denk ook niet?
#4, dit is wat ik graag zie, een char die een bepaalde richting heeft, mocht deze zijn eigen Anshar ook nog hebben, is deze goed geld waard, zowiezo zou ik hier 2,5 voor vragen, wss kan je nog wel 3 krijgen ook. (ex Anshar)

Wat ik wel moet zeggen, is dat je idd gebant kan worden voor account sharing/hacking. Ook zijn de prijzen een gok voor wat ik er ongeveer voor over zou hebben.,

Persoonlijk zou ik er alleen nog een Hulk miner bij willen., maar ik doet al 2 accounts betalen :P IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER 8)7

Cheers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
zijn niet mijn eigen accounts, op de accounts zit nog minstens 3 maanden subscription, zijn van een collega van me, en zijn 1 Jaar vooruit betaald (dus ik heb tot +- april 2011 om de (basic) skills te trainen)

doel van 1 en 3 was zo snel mogelijk in een golem

en qua account sharing.... ik heb de zelfde provider als hem dus dat zal niet zooo snel opvallen :)
Mijn Chars zijn de volgende: (niet te koop :P)

http://eveboard.com/pilot/omgdutch2005
http://eveboard.com/pilot/schele_henk
http://eveboard.com/pilot/sweetness_Sideways
http://eveboard.com/pilot/event_handler
http://eveboard.com/pilot/zoink_bshhh

[ Voor 6% gewijzigd door Dutch2007 op 29-11-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Arghh..., :P beter doe je voor je chars armor/shield (wat je 't meest gebruikt) de support skills (dmg type compensation) op ze minst naar 4 skillen :P, dat scheelt zooo'n berg.,

Verder trouwens een leuk aantal skillpoints totaal :D mijn chars ga ik vanaf hier niet linken, doet ik wel als ik thuis ben., iets met niet toegestaan op 't werk enzo...

Aha, nou, kijk, bs 5 is al een aardige aanzet, maar doe dan alsjeblieft tot ongeveer Mei alleen maar support skills, dan ziet je char er sowieso veel beter uit naar mijn mening? (kan zijn dat de meningen verdeeld zijn) en misschien doe ik ook maar een 3e account starten., owh de verslaving.. -_-' (plus moet ik weer een beeldscherm erbij al wil ik op alle 3 tegelijk spelen.., hoewel het wel zou moeten kunnen met m'n nieuwe PC... (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
eingenlijk die resists wel ja, mjah, heb tijdje schield gedaan (nightmare / hulk), en mjah, toen kwam het lastige :P, of torps skills & voor de golem gaan, of gewoon ratten in mijn carrier

en heb nu eigenlijk een combo hiervan gedaan ^^, heb me missille skills op dutch aanzienlijk verbeterd ^^, en k rat tegenwoordig in carriers :P, 2 carriers in een sanctum is best vermakelijk :), zeker als je dan ook nog uns een raven door de belts heen stuurt, moah.. dan loop je wel aardig binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
In een Golem zitten of een Golem goed vliegen is natuurlijk een wereld van verschil. Met slechte engineering skills ga je het imho niet lang trekken kwa shield boosten bijvoorbeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb anders nog nooit uberhaupt shield compensation skills gekocht, terwijl ik toch flink wat shield schepen vlieg. Maar ik gebruik nooit passive hardeners en als mijn invulns uit gaan ben ik toch wel genaaid, met of zonder compensation skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:45

rapture

Zelfs daar netwerken?

EM, Exp, Kin en Therm shield compensation skills heb ik op III staan. IV zou voor elke skill een dag en 14 uren kosten, 160 uren of een week voor die skills ga ik niet eraan besteden.

Mijn mission Golem is door de combinatie van skills voor een drake boven 90% van all level V, mission raven en fleet sniping rokh ontstaan. Nog beter shield boosten, hogere resists, rats op 55km met torps raken, cruiser rats dual/triple painten,...

1. Missile Projection V (3 days, 21 hours, 56 minutes, 52 seconds)
2. Evasive Maneuvering V (8 days, 5 hours, 6 minutes, 19 seconds)
3. Long Range Targeting V (9 days, 4 hours, 29 minutes, 26 seconds)
4. Shield Compensation V (9 days, 4 hours, 29 minutes, 26 seconds)
5. Shield Management V (13 days, 18 hours, 44 minutes, 9 seconds)
6. Drone Interfacing V (23 days, 8 hours, 43 minutes, 50 seconds)
7. Caldari Drone Specialization IV (4 days, 3 hours, 7 minutes, 28 seconds)
8. Fuel Conservation V (8 days, 5 hours, 6 minutes, 19 seconds)
9. Combat Drone Operation V (9 days, 8 hours, 17 minutes, 32 seconds)
10. Energy Management V (13 days, 18 hours, 44 minutes, 9 seconds)

Missile bereik maximaliseren, sneller alignen / cepter, verder locken / logistics, minder cap voor shield boosting, shield hp voor shield buffers omhoog (is meer iets voor drakes), drone damage maximaliseren (de weg naar droneboats zoals ishtar openhouden) en meer cap.

Ik heb twijfels over caldari drones, combat drone operation (small/medium specifiek ipv algemene drone skill) en fuel conservation om afterburners langer te doen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
furby-killer schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:18:
Ik heb anders nog nooit uberhaupt shield compensation skills gekocht, terwijl ik toch flink wat shield schepen vlieg. Maar ik gebruik nooit passive hardeners en als mijn invulns uit gaan ben ik toch wel genaaid, met of zonder compensation skills.
Klopt gedeeltelijk. Het feit dat je nooit passive hardners gebruikt is een persoonlijke keuze. Voor fleet drakes gebruik ik ze vaak omdat het dan niet uitmaakt of je geneut wordt of niet. Verder is het idee natuurlijk dat je in PVP nog net een halve minuut extra heb als je hardners oid niet draaien, en 30 seconde is veel als het gaat om een near kill. Maar voor PVE kan je het uitrekenen en maken die resists niet heel veel meer uit, aangezien dit vaak active hardners zijn.
rapture schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:58:
EM, Exp, Kin en Therm shield compensation skills heb ik op III staan. IV zou voor elke skill een dag en 14 uren kosten, 160 uren of een week voor die skills ga ik niet eraan besteden.

[...]
Zelfde verhaal, voor PVP, ik wil ze niet meer missen, voor PVE zou het mij ook niet heel erg boeien waarschijnlijk.

Het gaat uiteindelijk om 25% extra op je passive resist (op V, en ik heb armor op V.. ik weet 't,. misschien nutteloos, ik ben meer van tank dan gank en dat is mijn grote euvel in PVP) maar laten we zeggen op lvl 4, krijg je bij een passive tank, per module 20% meer resists, uiteraard met stacking penalty, maar het is wel 20%, bij een active is het 12%, al met al geen lullige extra die leuk is om te hebben? In PVE zou het een module kunnen schelen waardoor je bijvoorbeeld een extra dmg mod danwel targetpainter of capmodule of whatever kan toevoegen, in PVP scheelt het misschien de essentiële 30 seconds die het verschil maken tussen jouw en je tegenstander?

Zo is het trouwens met alle modules support skills, zoals al werd gezegd, range, locking time, align time, speed tank, sig tank, what ever... het zijn skills die je vermogen tot schade doen/incaseeren danwel (anti-)ontsnappings mogelijkheden mini en maximaliseren. Voor mij de moeite waard, maar niet altijd van toepassing..

[ Voor 7% gewijzigd door Ubilosis op 29-11-2010 15:12 . Reden: TYYYYYPOOO ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ubilosis schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:10:
[...]

Klopt gedeeltelijk. Het feit dat je nooit passive hardners gebruikt is een persoonlijke keuze. Voor fleet drakes gebruik ik ze vaak omdat het dan niet uitmaakt of je geneut wordt of niet. Verder is het idee natuurlijk dat je in PVP nog net een halve minuut extra heb als je hardners oid niet draaien, en 30 seconde is veel als het gaat om een near kill. Maar voor PVE kan je het uitrekenen en maken die resists niet heel veel meer uit, aangezien dit vaak active hardners zijn.

[...]

Zelfde verhaal, voor PVP, ik wil ze niet meer missen, voor PVE zou het mij ook niet heel erg boeien waarschijnlijk.

Het gaat uiteindelijk om 25% extra op je passive resist (op V, en ik heb armor op V.. ik weet 't,. misschien nutteloos, ik ben meer van tank dan gank en dat is mijn grote euvel in PVP) maar laten we zeggen op lvl 4, krijg je bij een passive tank, per module 20% meer resists, uiteraard met stacking penalty, maar het is wel 20%, bij een active is het 12%, al met al geen lullige extra die leuk is om te hebben? In PVE zou het een module kunnen schelen waardoor je bijvoorbeeld een extra dmg mod danwel targetpainter of capmodule of whatever kan toevoegen, in PVP scheelt het misschien de essentiële 30 seconds die het verschil maken tussen jouw en je tegenstander?

Zo is het trouwens met alle modules support skills, zoals al werd gezegd, range, locking time, align time, speed tank, sig tank, what ever... het zijn skills die je vermogen tot schade doen/incaseeren danwel (anti-)ontsnappings mogelijkheden mini en maximaliseren. Voor mij de moeite waard, maar niet altijd van toepassing..
Sommige zijn veel meer de moeite waard dan anders vanwege toepassingsmogelijkheden. Die van shield compensations is duidelijk erg gelimiteerd, dus veel minder de moeite waard dan bijvoorbeeld de armor tegenhangers. Maar dat gezegd hebbende, ik heb ze op beide characters op 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Komt er hier over een 10 min dan ook een nieuw topic? Kijk btw uit naar het salvaging ship...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 21:29
Blogpostje gedaan:

Veel EVE Online: Incursion

Ja kom op, nieuw topic. Het is immers officieel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Had mijn corp aangemeld bij de Gallente Federation, nog even wat kills binnenhalen voordat ik bij een 0.0 corp ga.

Ben ik wat het klooien met een vexor in low-sec, wordt ik niet door tegenstanders maar door pirates aangevallen :(.

Vexor vs. Wolf & Dramiel, resultaat Vexor weg :(

Wel nog die wolf meegenomen.

11 mil verlies, 8,~ na insurance vs. 21 van die Wolf. Toch positief dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 15:59

aex351

I am the one

Hoelang speel je al dan? Ben best benieuwd naar je Vexor fit.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
NC is going to rule you all! :) Zijn er hier meer mensen die in NC zitten?

[ Voor 4% gewijzigd door MekZi op 02-12-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Ubilosis schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:09:
Persoonlijk zou ik er alleen nog een Hulk miner bij willen., maar ik doet al 2 accounts betalen :P IK WIL MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER 8)7
Ik heb nog wel een Hulk miner in de aanbieding met zijn eigen hulk. Helaas heb ik geen tijd meer om zelf te minen en doe ik alleen nog maar missies met mijn main.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MekZi schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:02:
NC is going to rule the all! :) Zijn er hier meer mensen die in NC zitten?
Is dat waarom PL jullie hard aan het slaan is (zo onmogelijk is het nou ook weer niet hun gangs te verslaan) en jullie terugtrekken uit drone regions? (Wel redelijk genaaid voor degene die daar dachten space te krijgen).

Al had ik zelf liever dat russen uit drone regions verdreven zouden worden, hoop minder macros en RMT'ers dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-12-2024
furby-killer schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:14:
[...]

Is dat waarom PL jullie hard aan het slaan is (zo onmogelijk is het nou ook weer niet hun gangs te verslaan) en jullie terugtrekken uit drone regions? (Wel redelijk genaaid voor degene die daar dachten space te krijgen).

Al had ik zelf liever dat russen uit drone regions verdreven zouden worden, hoop minder macros en RMT'ers dan.
Hehe leuk... dat kan best, maar dat van de russen was maar voor tijdelijk om ons zoet te houden (week of lang weekendje - zelf niet naar toe gegaan). Maar het ging idd niet geweldig (dacht ik gelezen te hebben). NC is wel goed bezig hoor voor de rest. We zijn nu weer ergens anders deployed.

[ Voor 3% gewijzigd door MekZi op 02-12-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
MekZi schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:02:
[...]

Hehe leuk... dat kan best, maar dat van de russen was maar voor tijdelijk om ons zoet te houden (week of lang weekendje - zelf niet naar toe gegaan). Maar het ging idd niet geweldig (dacht ik gelezen te hebben). NC is wel goed bezig hoor voor de rest. We zijn nu weer ergens anders deployed.
cough, venal/tenal saving moon goo? :P, das een van jullie thuis regions ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
aex351 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:54:
Hoelang speel je al dan? Ben best benieuwd naar je Vexor fit.
[Vexor, Pvp plate]

Heavy Ion Blaster II (Federation Navy Antimatter Charge M)
3x Heavy Electron Blaster II (Federation Navy Antimatter Charge M)

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Stasis Webifier II

800mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
2x Magnetic Field Stabilizer II

1x Ogre I
1x Warrior II
2x Hammerhead II
2x Ogre I

Geeft me 470 dps, maar geen tank om van te spreken. Zou er eventueel een repping setup van kunnen maken en dan de blasters door small autocannons vervangen.

Moet er ook wel bij zeggen dat het weer de eerste keer pvp in lange tijd was, merkte het wel. Reactietijd van oh pirates naar locken naar web/jam/schiet/drones uit was te lang. Maar gewoon doorgaan met oefenen en dan komt dat weer terug.

[ Voor 16% gewijzigd door Pirate-Bozz op 02-12-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:58
Drone region renters zijn trouwens ook veel gasten uit spanje of uit zuid-amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
Haha, ja drone regions is uiteindelijk niet doorgepushed. Het was meer om ons bezig te houden en wat ik ervan begrepen had is het ook nooit bedoeld geweest om deze space te blijven controleren maar meer als tegen aanval voordat DRF kon aanvallen.

En ja nu is PL aan de beurt om pak slaag te krijgen. PL kan goed hotdroppen en targets picken maar nu (bijna) alle resources weer redelijk in homeland zullen we zien hoe het gaat lopen ;) Wij hebben er veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je weet nooit of het echt is, maar deze lijkt wel serieus. Een macro/RMT'er die wat inside informatie geeft:
http://www.kugutsumen.com...377&viewfull=1#post139377

Gaat op volgende paginas ook nog verder. Wel schrikbarend de hoeveelheden die daar worden binnengesleept.

En graag rekening mee houden dat het kugu is mensen, geen domme dingen daar doen (als in account maken met zelfde naam en WW als dat je op eve gebruikt).
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.