He!,Suicyder schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:19:
[...]
Geen logging aanstaan op de containers? Dan zou het namelijk makkelijk te zien zijn.
Ik heb net een paar dagen terug Eve weer opgepakt. Gisteren Tengu gekocht, alleen 1 uur na mijn 1e paar vluchten direct een WarDec aan mijn broek. Leuk voor iemand die geen PvP gewend is en pas 3 dagen weer speelt uberhaupt.
Sinds een 2,5 a 3 jaar speel ik dit! Een 0.0 dual account met voornamelijk een industrial background. Was opzoek naar een nieuwe PC toen ik dit topic zag!
En een SMA heeft geen logging, er is wel een hanger met logging volgens mij, maar dan heb je anchoring V nodig, das misschien een beetje overdreven. Ik zelf zit in kleine corp, waar iedereen elkaar nagenoeg kent, we zijn 1 keer berooft en toen was alle t1 crap weg die ge reprocessed moest worden. Echt belangrijk was het dus niet. Maar je voorkomt niet dat het gestolen word, teminste meestal niet, aangezien in een WH of eigenlijk overal waar je een POS heb, je een SMA nodig heb oid. Anders moet je in 0.0 of low sec een station als thuis basis nemen, dit heeft echter ook weer z'n voor en nadelen.
Irriteren zal lastig gaan, aangezien ze niet voor niks gewardecced worden? Verder zou ik wel gewoon cheap ass dingen gaan vliegen voor luttele bedragen heb je frigs die enigzins wat kunnen. Als je met veel mensen in corp zit zou ik zeggen, all gank en e-war, vaak wordt er veel op tank vertrouwd door high-sec wd's en niet heel veel op e-war, zodoende kan je ze misschien verrassen als je met 10 frigs en alleen maar sensordamps en ecm aan komt zetten!defiler1974 schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 13:21:
[...]
Switchen naar frigates en andere corp gaan irriteren?
Wat ook werkt is naar de andere kant van het universum vliegen, dat worden ze ook snel zat
Mvg,
Ubi