[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 19: Tyrannis Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 117.228 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 21:29
Bizar zo'n relaas. Zegt ook wel voldoende over het succes van Holy Rage (=weinig dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Ach het is Kugutsumen, dus tinfoil hats en korreltjes zout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er is in dat verhaal heel veel info die te controleren is, de sites waar de bots worden aangeboden, waar isk wordt verkocht en de evemaps statistieken waarin je kan zien dat er systems zijn waar duizenden NPC's dag in dag uit worden ge-farmed.

Elke ratting macro levert meer isk per maand op dan een Technetium moon waar zo veel over wordt gevochten. Dat is al jaren zo en het is zo onderhand een situatie geworden waarin iedereen er belang bij heeft dat het zo blijft. CCP krijgt via PLEX verkoop geld, de alliantie big shots (en dus ook de CSM) krijgt voor weinig moeite hun supercaps en mensen met meer geld dan tijd zitten in hun gepimpte Golems.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
ravenger schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:41:
Ach het is Kugutsumen, dus tinfoil hats en korreltjes zout ;)
Idd "I bought a house in bolougne". Als je geld uit kan geven aan een huis in frankrijk dan kan je de plaats ook wel spellen lijkt me.

Maar anyway, gaat er iemand naar fanfest? Ik heb het weer ff gehad met eve, maar fanfest wil ik wel een keer bij geweest zijn. Zo te zien is IJsland ook een stuk betaalbaarder geworden door de crisis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
CopyCatz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:35:
[...]

Idd "I bought a house in bolougne". Als je geld uit kan geven aan een huis in frankrijk dan kan je de plaats ook wel spellen lijkt me.

Maar anyway, gaat er iemand naar fanfest? Ik heb het weer ff gehad met eve, maar fanfest wil ik wel een keer bij geweest zijn. Zo te zien is IJsland ook een stuk betaalbaarder geworden door de crisis _/-\o_
Mogelijk wel, ligt er even aan wie nog meer. Liever met een delegatie dan in m'n uppie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellion
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-05 12:58
Nou heb ff alles vanaf pagina 8 doorgelezen. En het is vooral theoretisch nog, je _kan_ zoveel geld verdienen. Zitten alleen wel heel wat logistieke problemen aanvast waar verder niemand het over heeft.

Om het simpel te zeggen wat die man daar doet is zelfs niet slim voor zijn eigen business omdat er nu meer mensen ISK zullen proberen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zegt zelf dat hij nu juist meer mensen heeft die ISK van hem willen kopen (zie maar als marketing).

Maar een flink gedeelte van de getallen is gewoon puur bounties, daar komen nog faction en officer modules bij. Zelf zegt hij ook zoveel DG webs te hebben die gewoon niet genoeg waard zijn om tijd te verspillen aan maken van een contract.

Als je zon aantal bots hebt runnen heb je gewoon een JF om de POS's te voorzien van fuel, en die kan op terugweg gewoon alle loot meenemen. Officer stuff verkoop je, rest reprocess je en verkoop je de minerals. Foutje maken en JF verliezen is ook niet bepaald erg als je in een paar uur dat terug verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Nou, een corpmate heeft gister de proef op de some genomen, een trial aan gemaakt op een oude pc en die bot laten draaien, zoals genoemd in kutsumen. Hij had na 20 minuten 100k en is toen gestopt. Hij zei dat als ie dat in 0.0 zou draaien je zo binnenloopt. Het werkt dus helaas :( ik werd gewoon beroerd van het hele verhaal.

Ik zit in de drone region atm als kanonvoer (BCA). In een systeem vlak bij ons vonden +_ 8000 npc kills per 1 of 2 dagen plaats... hoezo macros.. Daarnaast worden we regelmatig door een rus met 7 of 8 Nyx verwelkomd die in zn eentje, want jawel hij draait het met 7 accounts, onze ihubs reinforced. Ik heb een film van zijn daden gezien: volkomen synchroon droppen zijn nyx's simultaan de fighter bombers, attacken, retreaten en gaan weer weg. Hij kan SBU's droppen of het niets is, want waarschijnlijk heeft hij er voor een kapitaal lopen bouwen natuurlijk.

Geen wonder dat de russen hun geliefde drone gebied weer terug willen, de achtergrond is duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
http://evemaps.dotlan.net/map/The_Kalevala_Expanse#npc24 deze?

en jah, als je een paar vm's draait met redelijke pc, is het easy cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Probleem van EVE is dat de PVE zo verselijk simpel is. Je kan het dus zo door een computer laten doen, je hoeft er namelijk nauwelijks bij na te denken. Omdat het zo simpel is, is het ook nog eens ontzettend saai. Gevolg is dus dat er massaal gebot wordt. Ik heb ook een tijdje een mining bot gerund in een dead-end system. 2 uurjes prutsen en het werkt, iedereen kan het.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodhisatva
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 13:13
LOL

http://reboot.gr/index.php?topic=2019.msg12487#msg12487

Niet echt handig om met naam en toenaam op een forum je screenshot te posten terwijl je aan het botten bent...

OU812?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pingkiller schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 22:18:
Probleem van EVE is dat de PVE zo verselijk simpel is. Je kan het dus zo door een computer laten doen, je hoeft er namelijk nauwelijks bij na te denken. Omdat het zo simpel is, is het ook nog eens ontzettend saai. Gevolg is dus dat er massaal gebot wordt. Ik heb ook een tijdje een mining bot gerund in een dead-end system. 2 uurjes prutsen en het werkt, iedereen kan het.
Precies, zolang je grinden aan een spel toevoegd wordt het gebot, en dat is dan eigenlijk redelijk je eigen schuld. Dat en het promoten van alts helpt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 22:44
Die 8000 NPC kills haal je ook wel zonder een bot. Maarja, met een bot is het vast een stuk simpeler :)

Overigens, weet iemand nog een highsec POS setup? Ik ga een DG Large tower gebruiken om te researchen, inventen, en ook om te bouwen.

Dacht zelf al aan:

2x Mobile Laboratory
2x Equipment Assembly Array
2x Hardeners van elk type
1x Corporate Hanger

Maar dan moet ik nog een lading guns hebben, maar welk en hoeveel? Ik ga ze wel vullen met ammo, maar ze gaan dan wel offline.

[ Voor 65% gewijzigd door De_Bastaard op 06-12-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DG? Die hebben toch zelfde bonussen als caldari? Die zijn toch qua guns veruit het slechtste? Gezien dat ze enkel een bonus voor missiles en ECM krijgen. Gezien dat missiles zwaar ruk zijn op POS's heb je paar opties:

Toch hoop guns erop gooien. Als je geen moeite wil doen met ammo pak je lasers, leuke mix van small en mediums.

Ander type POS kopen dat wel turret damage bonus krijgt.

Die twee zijn redelijke opties, zolang je maar een zooi pos gunners in corp kan hebben tijdens een wardec. Als dat niet het geval is, hang dat ding vol met ECM batteries, en een enkele willekeurige gun (die is er puur voor dan om te voorkomen dat ze afk met drone boats kunnen gaan).

Je moet wel een behoorlijke goede reden hebben om in high sec een faction POS met hardeners die vol hangt met ECM batteries aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Ik denk zelfs dat ik de verdediging niet eens direct zou ophangen.
Gewoon van alles wat in de corp hangar gooien, en op basis van de intel die je krijgt tijdens een wardec guns deployen.

Ik zou zelfs de hardners offline houden en alleen de assembly en laboratories online gooien in hi sec. Je hebt nog zat tijd om te switchen (of zelfs helemaal offline te halen) indien je een wardec krijgt.

IMO is verdediging online in hi-sec voor een pos niet nodig. (totdat je een wardec krijgt)

Houdt er rekening mee dat ze niet groter dan BS hulls kunnen inzetten in hi-sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het AAA vs INIT conflict sluiten zich wat meer alliances bij AAA aan en heeft INIT redelijk wat allies die over zijn gegaan in failure cascade (ze hebben ook veel te veel space voor hun afmetingen), maar IT is zo te zien behoorlijk serieus dat ze INIT willen helpen en geen behoefte hebben aan nog een keer AAA als buren.

Iedereen die dacht dat IT minder dan 100 actieve supercaps had moet zijn schatting bijstellen, met 80 alleen al in een enkele OP verplaatst: http://www.evenews24.com/...010/12/20101205200752.jpg

AAA wenst nu waarschijnlijk wel dat ze wat minder van hun inkomen hadden geRMT'ed en wat meer in supercaps gestoken. Al gaat dit helemaal nergens meer over, zulke aantallen. 0.0 is nu gewoon een race wie het snelste supercaps kan produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Sjiek plaatje he *D

Overigens zit ik te twijfelen of ik een Large tower moet nemen?

Wat ik ermee wil doen is:

* Invention
* Bouwen

Daarnaast misschien nog 'n corp hangar voor wat extra fuel e.d.

Wat zouden jullie doen?

Een large kost behoorlijk veel aan fuel enzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bouwen kan je net zo goed in een station doen, volgens mij is POS nooit beter dan station.

Het ligt er een beetje aan wat je precies wilt, maar een optie is ook gewoon een small of medium caldari te pakken en als je gewardecced wordt hem neer te halen.
Maar kan jij niet gewoon in delve ofzo ook een POS ophangen, outpost services gebruiken, of corp POS gebruiken voor die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ja kan wel een Delve een pos ophangen, maar dan zit ik met het probleem van het haulen van fuel, en alle goodies die de POS voor mij gaat maken.

Bouwen zou eventueel wel kunnen in een station, maar als die lines bezet zijn houdt dat ook snel op :)

Bij wardecs de boel down halen zie ik ook niet echt zitten, als ik in een lange research zit is dat best klote enzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je hem bij wardec niet wilt neerhalen dan heb je een large nodig, enige reden dat een research corp wordt gewardecced is om de POS neer te halen. Hang hem dan wel op in een rustig systeem en die haulen bij voorkeur met een char die buiten corp zit.

Trouwens is tegenwoordig misschien anders, maar vroeger iig waren er zat production lines zolang je niet direct in de grote hubs zat. Enkel ME en copying lines zaten compleet vol met 30 dagen wacht tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Productie zou ik inderdaad gewoon in station doen in empire. Een large kost wel veeel fuel overigens, je hebt in principe aan een small genoeg als je wilt gaan researchen, alleen is het inderdaad wel de overweging of je die pos wilt downen bij een wardec. Volgens mij is het risico op een wardec niet zo groot, en hoe hoger je em hangt wat sec betreft hoe beter i guess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik vraag me toch een beetje af waarom er zoveel aandacht wordt besteed aan die wow uitbreiding, en je eigenlijk weinig ziet op tweakers over de eve uitbreidingen (en die van andere spellen) maar als je het over trailers hebt vind ik die van incursion ook wel weer erg cool.

Daarnaast zou je zeggen dat de nieuwe char generator ook wel wat aandacht zou mogen krijgen gezien deze imo ook veel beter is dan die van wow (je kan per ras 6 gezichten en 6 haardrachten kiezen oid)

Moest dit even kwijt bij wat gelijk gestemde, omdat het constant zien van hetzelfde wow filmpje me (ondaks dat hij mooi gemaakt is) een beetje uit de keel komt hangen (naast het feit dat het cgi is en niks ingame) :)

sorry voor de rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 16:13
Tja, de jaarlijkse "uitbreidingen" van Eve zijn dan ook meer een soort grote patches met hier en daar wat nieuwe content, die ook nog eens regelmatig meer kapot maken dan dat ze toevoegen, niet echt vergelijkbaar met de WoW expansions denk ik (heb WoW zelf nooit gespeeld, maar als ik zie hoe spelers die ik ken naar die uitbreidingen toeleven..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
tsja er wordt inderdaad minder getest :) maar ik wil ze toch niet klein noemen, vooral als ik kijk naar bijvoorbeeld te toevoeging van wormholes, om maar wat te noemen (veel extra space + t3 schepen) het hele PI gebeuren, verschillende malen nieuwe graphics
Daarnaast zijn de patches voor EvE gratis! maar wel ieder jaar/half jaar extra content enz.

Dan hebben we WoW met een omzet van een slordige 60 mil per maand.. en dan moet je nog betalen voor je uitbreiding ook, en het meest vreemde mensen worden er blij van.. ik snap het gewoon niet. (heb zelf wel wow gespeeld t/m burning crusade. Maar de lol ging er wel een beetje af toen je praktisch de zelfde rewards kreeg door 4 uur per week casual spelen als een hard core speler die per dag 4 uur aan het raiden was) En de wow uitbreidingen voegen over het algemeen geen nieuwe concepten toe. alleen nieuwe gebieden en +10 op je level cap. Dus echt spectaculair zijn ze nu ook weer niet. Vooral als je ook kijkt naar de recyclage van modellen die wordt gebruikt. :D

Zal nu echt stoppen met Ranten/klagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Er is overigens wat meer duidelijk nu over mijn tower setup :p

Ik ga hem niet alleen gebruiken, maar samen met nog iemand. Dus zullen er wel meerdere hangars/arrays aan moeten worden gehangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
waarom zou je er meerdere hangars aan willen hangen dan?
is alleen nodig als je ook meer opslagcapaciteit wil. Je hebt namelijk net als bij corp hangars enz meerdere tabs die gebruikt kunnen worden, mits je voldoende rechten hebt (zelfde gaat op voor het hele deploy en refuel verhaal, maar daar zal je ongetwijfeld al rekening mee hebben gehouden)

iig voor het geval je het nog niet gelezen had, de basics voor het deployen en maintainen van een pos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Moest dit even kwijt bij wat gelijk gestemde, omdat het constant zien van hetzelfde wow filmpje me (ondaks dat hij mooi gemaakt is) een beetje uit de keel komt hangen (naast het feit dat het cgi is en niks ingame)
CCP trailers zijn niet echt in-game, ze hebben speciale tools om scenes op te nemen en de schepen zijn ook anders geschaald daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
IJzerlijm schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 15:38:
[...]
CCP trailers zijn niet echt in-game, ze hebben speciale tools om scenes op te nemen en de schepen zijn ook anders geschaald daarin.
aan de andere kant is het niet zoals bij WoW waar het een artist impression is, heel mooi gemaakt enz. maar in de verste verte niet te vergelijken met ingame.
mee eens dat eve trailers er gelikter uitzien dan het spel maar dacht dat er wel meer een link tussen actual zat dan bijvoorbeeld een wow trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:12
WoW heeft alleen al in nederland een veel grotere playerbase dan eve in totaal. Het zou me niets verbazen als dat een miljoen tegenover tienduizend is in nederland. Vandaar de veel grotere aandacht voor wow ten opzichte van eve.

Wat ikzelf jammer vind is dat de technologie achter bijvoorbeeld eve niet tegenover bijvoorbeeld wow wordt gezet. Ik heb zelf het vermoeden dat ccp behoorlijk innovatief is tov concurrentie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wheez50 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:17:
WoW heeft alleen al in nederland een veel grotere playerbase dan eve in totaal. Het zou me niets verbazen als dat een miljoen tegenover tienduizend is in nederland. Vandaar de veel grotere aandacht voor wow ten opzichte van eve.

Wat ikzelf jammer vind is dat de technologie achter bijvoorbeeld eve niet tegenover bijvoorbeeld wow wordt gezet. Ik heb zelf het vermoeden dat ccp behoorlijk innovatief is tov concurrentie...
lol wut? :')

EVE kent sinds deze maand pas ondersteuning voor anti-aliasing, welkom in de, eh, 2e helft van de jaren 90 CCP? :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan moet ik zeggen dat WoW er grafisch ook gewoon triest uit ziet. Nu ziet Eve er ook niet zo geweldig uit, iig op eerste gezicht lijkt het wel goed maar space games goed laten uitzien is nogal makkelijk. Als je wat inzoomed op je schip is het toch ineens stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
wheez50 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:17:

mij wel eerlijk gezegd :) Een miljoen is wel erg grof geschat hoor ;) 250k komt meer in de buurt gok ik, maar die getallen zijn vast niet te vinden verder, dus pure speculatie. Punt is wel dat blizzard veel meer geld heeft en veel meer doet aan marketing dan CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
maar dan zou een website als tweakers toch wel even het trailertje door kunnen linken :) ookal is de fanbase kleiner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2022
IMO zijn de graphics niet heel erg bepalend voor een game, de gameplay daar in tegen wel. De lagere graphics zorgen ook voor een mooie lage drempel voor mensen met een iets mindere PC. Als ik bijvoorbeeld een nieuw spel zie zoals fable 3 (komt nog naar de PC geloof ik), denk ik al snel; 'Oeh dat spel krijg ik niet soepel aan het lopen'. Met als gevolg dat ik het niet aanschaf. Bij eve (+wow als je niet full hardcore raid) is die drempel lekker laag en ziet het imo lekker uit.

PS Bijna 14 december, ons EVE kerstkado komt er dus aan (skill replenishment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
als het door gaat toch. er was toch een kleine mogelijkheid, dat wanneer het niet foutloos zou gaan, dat ze het later door zouden zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Asdrubaul schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:47:
IMO zijn de graphics niet heel erg bepalend voor een game, de gameplay daar in tegen wel. De lagere graphics zorgen ook voor een mooie lage drempel voor mensen met een iets mindere PC. Als ik bijvoorbeeld een nieuw spel zie zoals fable 3 (komt nog naar de PC geloof ik), denk ik al snel; 'Oeh dat spel krijg ik niet soepel aan het lopen'. Met als gevolg dat ik het niet aanschaf. Bij eve (+wow als je niet full hardcore raid) is die drempel lekker laag en ziet het imo lekker uit.

PS Bijna 14 december, ons EVE kerstkado komt er dus aan (skill replenishment).
aye, en nog een ander cadeau uiteraard ;) Is al bekend wat dat gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2022
Misschien weer een special module zoiets als de snowball launcher. Of nog een nieuw gratis ship, iets wat gekoppeld is aan het aankomende character customization.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Cijfers zijn goed terug te vinden in verschillende onderzoeken.
Heb ik bij deze baan niet echt makkelijk meer toegang toe en zit nu met broodje tussen mijn kiezen.
Check Metro daar staan actuele aantallen van WoW in.

Back ontopic; EVE stond lang bekend als niet hoogstaand qua gfx maar dat is altijd een bewuste keuze geweest. Paar jaar terug toen we 'de grote gfx upgrade' kregen was er een onderzoek 2 maand later waarin duidelijk stond dat de meeste mensen de gfx meteen terugschroeft tbv performance :D

Idem hier ongeacht wat ik aan het doen ben; voor minen bijvoorbeeld speel ik 3 clients 1024*768 op aparte monitor en 1 orca full scale, alleen ook die staat niet max ingesteld. Muziek heb ik zelf wel betere en meer afwisseling en vaak filmpje in 2e scherm :)

http://www.mmotraffic.com publiceert vaak cijfers. CCP/EVE Online is als business een gedegen inkomen en ik zou ervoor tekenen om aandelen te hebben :), anders dan een andere MMO's waar nog meer bedrijven achter zitten en partijen die mogen beslissen of partijen die 1-2 jaar BOOOOM! doen, en vervolgens PFFftt...

Mijn punt; ah, mijn broodje is op :+

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-05 16:23

-ko-

Leidend Voorwerp

Wat betreft graphics, ik vind het belangrijker dat ik zonder lag 3 clients kan runnen dus AA staat alweer uit. :D

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:09
Al een tijdje afwezig geweest, krijg je als je aan het afstuderen ben.. mijn excuses
Naluh! schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 17:29:
[...]

lol wut? :')

EVE kent sinds deze maand pas ondersteuning voor anti-aliasing, welkom in de, eh, 2e helft van de jaren 90 CCP? :+
Nou, dat zie ik niet zo :P, ok, je heb helemaal gelijk, dat hadden ze misschien eerder mogen doen. Maar meer qua model hoe EVE draait, 1 server, player-based-economie enzo, dat is waar ze naar mijn mening ver mee voorop lopen?
De_Bastaard schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:32:
Er is overigens wat meer duidelijk nu over mijn tower setup :p

Ik ga hem niet alleen gebruiken, maar samen met nog iemand. Dus zullen er wel meerdere hangars/arrays aan moeten worden gehangen :D
Ik gebruikte een small POS, offline guns veelal, met 2 labs en een hanger array (die meestal ook offline was) de labs hebben 15k aan ruimte (de normale iig) en dat was voor mij meer dan zat. Guns had ik niet eens zoveel, gewoon een systeem wat meer achteraf, wordt je niet zo snel opgemerkt. Ook het fitten van hardners en ECM maakt een POS aanvallen in high-sec een BITCH. Geloof me, 99 van de 100 beginnen er niet eens aan.

Ook de enige keren dat ik gewardecced ben is op tijden dat ik vergeten was de fuel bij te vullen.. dus zagen ze een offline POS met labs, altijd tastey :P, maar op het moment dat ze wardeccte gewoon POS onlinen en guns active maken + hardners en ECM (meestal kan dat gemakkelijk met 1 active lab, met 2 is het ook nog te doen) en dan zeggen ze vaak: O, ik dacht dat je gequit was ofzo, easy as pie dus.
ravenger schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:07:
[...]

aye, en nog een ander cadeau uiteraard ;) Is al bekend wat dat gaat worden?
Ik zit nog steeds te denken dat het misschien wel die schepen zijn in de deviant art contest? De winnaar had voor alle 4 de rassen een BS gemaakt? Dat zou zo extreem ruig zijn, de gallente had volgens mij een webbing bonus! Dan ist miss ineens blasters FTW!

Oja, bijna vergeten, hoe bevalt jullie de Noctis? Ik vlieg er 3 dagen mee en potverdrie van een verademing tijdens sanctum salvaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 17:57
Asdrubaul schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:20:
Misschien weer een special module zoiets als de snowball launcher. Of nog een nieuw gratis ship, iets wat gekoppeld is aan het aankomende character customization.
Hooguit wat extra kleding waaruit we kunnen kiezen. We hebben al de Noctis gekregen, krijgen, als het goed is, de learning skill redistribution en dat is dan wel voldoende denk ik.

2008 en 2009 hadden we alleen maar de snowball launcher geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Looney11 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:36:
[...]

Hooguit wat extra kleding waaruit we kunnen kiezen. We hebben al de Noctis gekregen, krijgen, als het goed is, de learning skill redistribution en dat is dan wel voldoende denk ik.

2008 en 2009 hadden we alleen maar de snowball launcher geloof ik.
Persoonlijk,

Vind ik altijd wel humor 8)7

EDIT:

Woei! De verassing is een CONCORD ECHELON!

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.eveonline.com/community/devblog/2010/EVE_Echelon_2010.jpg

Weet niet wat je ermee kan of moet, maar tis gratis, dus nemen die handel!

[ Voor 25% gewijzigd door Ubilosis op 09-12-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
is voor hacking/archo sites, afaik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:36
idd, verkopen of in stukjes opdelen dus :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
nwagenaar schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:15:
idd, verkopen of in stukjes opdelen dus :+
Gewoon een leuke shuttle. En wie weet hebben systemen tijdens Incursion wat leuke sites die alleen dit dingetje kan openbreken (of het enige alternatief tenzij je, weet ik veel, Hacking V hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
is toch ontzettend leuk voor de verzameling..
ik heb ook een stuk of 7-8 van die dingen die je bij de WH expansion kreeg

gewoon dat je er af en toe in kan zitten en kan zeggen kijk ik heb em..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Muah. Ik heb er gewoon geen nut voor. Dus ik zal hem (na verloop van tijd) gaan verkopen. Wel leuk dit soort presentjes, maar het heeft voor mij gewoon geen toegevoegde waarde. En ik ben van nature geen patser :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierkenAas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02 01:09
Hoi,

Gisteren na heel lang twijfelen toch eens EVE online geïnstalleerd.
Zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn me een invite te sturen? Ik stuur m'n e-mail dan wel via PM.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38
PierkenAas schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:23:
Hoi,

Gisteren na heel lang twijfelen toch eens EVE online geïnstalleerd.
Zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn me een invite te sturen? Ik stuur m'n e-mail dan wel via PM.

Alvast bedankt!
als je mij een pm stuur met een email adres waar ik hem naartoe kan sturen :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Zolang deze niet ook smelt, ben al lang blij met dit soort leuke gestures ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ach het snowball gebeuren was wel fun ansich.... achjah.... kan niet alles hebben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:56
Na hier er wat over gelezen te hebben lijkt het me wel eens leuk om EVE uit te proberen. Ken alleen niemand die het speelt, misschien wil iemand me een invite sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Pepperoni schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:37:
Na hier er wat over gelezen te hebben lijkt het me wel eens leuk om EVE uit te proberen. Ken alleen niemand die het speelt, misschien wil iemand me een invite sturen?
Stuur mij een DM met daarin je e-mailadres en ik geef je een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Ubilosis schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:19:

Nou, dat zie ik niet zo :P, ok, je heb helemaal gelijk, dat hadden ze misschien eerder mogen doen. Maar meer qua model hoe EVE draait, 1 server, player-based-economie enzo, dat is waar ze naar mijn mening ver mee voorop lopen?
Daar zijn ze vrij uniek in idd en dat is ook waar EVE zijn kracht zit. Maar je had het specifiek over techniek. En buiten de techniek die komt kijken bij het draaien van zo'n grote server heb ik echt niet de indruk dat EVE voorop loopt in technische ontwikkeling :D

Veel zaken in het spel komen aardig bejaard over, UI anyone?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Bornhald schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:14:
is toch ontzettend leuk voor de verzameling..
ik heb ook een stuk of 7-8 van die dingen die je bij de WH expansion kreeg

gewoon dat je er af en toe in kan zitten en kan zeggen kijk ik heb em..
"ontzettend' leuk nou ook weer niet maar het is er idd weer eentje voor in de collectables lijst :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 07:48
De CONCORD Echelon is net als de Primae leuk voor de verzameling. Keertje afstoffen en bij een non-combat event in High sec een keertje vliegen voor de leuk/show is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Naluh! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:23:
[...]

Daar zijn ze vrij uniek in idd en dat is ook waar EVE zijn kracht zit. Maar je had het specifiek over techniek. En buiten de techniek die komt kijken bij het draaien van zo'n grote server heb ik echt niet de indruk dat EVE voorop loopt in technische ontwikkeling :D

Veel zaken in het spel komen aardig bejaard over, UI anyone?
Klopt. Technisch gezien kunnen er dingen beter. Maar ach, ik neem het voor lief al zie ik die gouden banen uit m'n hulk komen.. :z
Naluh! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:24:
[...]

"ontzettend' leuk nou ook weer niet maar het is er idd weer eentje voor in de collectables lijst :)
Dat is idd precies wat 't is! :D

Iemand nog in het C3N gevecht geweest btw? Persoonlijk was ik een biertje halen, maar schijnt nogal rape te zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Rape?

Lag is favoriet voor Titan gevechten. Er waren meer dan 1500 in local ofzo, terwijl iedereen manual liep te cyclen met een cycle tijd van 10 minuten op de pos te knallen, waren de titans druk doende elke 10 minuten een boot weg te nemen..

Rape? nee, lag-fest, ja, dat zeker.

En ja, IT heeft gewonnen, goons hebben hun nieuwe fleetcomp laten zien en 2 carriers gealphaed met maelstrom/drake fleets... Voor iedereen wat wils maar prettig spelen op een dia voorstelling.. nee, dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
:O, carriers alpha'n., nice... dan zal het de lag wel geweest zijn dat er niet zoveel carriers gekilled zijn? (in verhouding)

Trouwens, EVE is getting close:
nieuws: Amerikaanse marine boekt record met elektromagnetische railgun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:55
Ubilosis schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:06:
:O, carriers alpha'n., nice... dan zal het de lag wel geweest zijn dat er niet zoveel carriers gekilled zijn? (in verhouding)

Trouwens, EVE is getting close:
nieuws: Amerikaanse marine boekt record met elektromagnetische railgun
De projectile weapons en missiles hebben we anders al vrij lang hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Alleen maar dichterbij niet? Nu nog webbers en instant cloning, dan rl internet space ships (tm)! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 03:10
Gisteren Sansha forces in Odatrik... Had het gelezen op Facebook, maar verder dan dat heb ik
geen andere vermelding gevonden. Volgens de comments waren er iets van 400+ spelers vs 100 Sansha's.
Iemand van jullie die erbij waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Crashcat schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:41:
Gisteren Sansha forces in Odatrik... Had het gelezen op Facebook, maar verder dan dat heb ik
geen andere vermelding gevonden. Volgens de comments waren er iets van 400+ spelers vs 100 Sansha's.
Iemand van jullie die erbij waren?
Ik denk dat je even van die role-playing channels moet joinen, daar lijkt dit vooral voor bedoeld te zijn. De incusions straks hebben vat op de mechanics zelf, dus dat is bedoeld voor het 'brede' publiek. Denk ik hoor althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Vergeten we niet een lange skill te zetten? :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
-ko- schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 05:00:
Vergeten we niet een lange skill te zetten? :)
delayed :) 24h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Door fik in de serverruimte van SiSi, hoe verzin je dat? Afijn, mijn avondje vrij voor niets en morgen tot laat in de avond op pad. Damn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Sgreehder schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:22:
Door fik in de serverruimte van SiSi, hoe verzin je dat? Afijn, mijn avondje vrij voor niets en morgen tot laat in de avond op pad. Damn.
linky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmm, shit dat je geen API kan gebruiken op nieuwe accounts :(

Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:

Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?
euhms... why learning? die zijn morgen toch weg....... (ofja free SP, zoveel zal dat niet zijn als je vandaag/gisteren bent begonnen met een alt)

kan je niet een alt maken op een bestaande account en daar kijken wat je nodig hebt?

enne raven.... *kuch* bot? *kuch*?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis

Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? <<< KLIK MIJ!

[...]

Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?
Voor learning skills... lees dev blogs ftw.?
Dutch2007 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:07:
[...]

Epic :*), moet stiekem wel toegeven dat de Raven ook een van mijn PVE ships was een tijdje.. *doet zich schamen* nu uiteraard Domi/Ishtar., is beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Owja shit dat is morgen al he? Ik dacht dat het nog eventjes duurde, maar was dus vergeten dat het al morgen was :X
Dutch2007 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:07:
[...]

euhms... why learning? die zijn morgen toch weg....... (ofja free SP, zoveel zal dat niet zijn als je vandaag/gisteren bent begonnen met een alt)

kan je niet een alt maken op een bestaande account en daar kijken wat je nodig hebt?

Neen. Main zit in Catch, m'n normale Alt gebruik nu als corp cyno whore (overal en nergens) en moet dus iets hebben om in the mean time isk te verdienen he :p

Ravens zijn ook nog altijd de chillste bootjes om mee te ratten. Amarr schip is natuurlijk leuker in Delve, maar zonder Scorch schiet het niet op.

[ Voor 80% gewijzigd door De_Bastaard op 14-12-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:41:
[...]

Ravens zijn ook nog altijd de chillste bootjes om mee te ratten. Amarr schip is natuurlijk leuker in Delve, maar zonder Scorch schiet het niet op.
Domi FTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Beter als een Raven ?

Hoe ver raken die drones?

nevermind. base optimal is 42km voor Garde II's. Wel jammer want een raven raakt op veel grotere range :/

[ Voor 52% gewijzigd door De_Bastaard op 14-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
Drone nameDamage typeDamage modiferOptimal + AccuracyTracking
Garde IIthermal1.92x24 + 120.036
Bouncer IIexplosive1.68x48 + 420.012
Curator IIEM1.56x42 + 240.024
Warden IIkinetic1.44x60 + 300.012

Toch niet slecht, 90km range op de Warden II.
Dan lvl 5 drone sharpshooting er bij, 5% optimal per level = 1,05^5 = 27% boven op de optimal = 60 * 1,27 = 76 + 30km falloff...

Doe mij maar sentry II's i.c.m. een Ishtar. netjes ruim boven de 90% Rat-specific resist, snel, wendbaar en een ideale AFK-ratter. Met gurista sanctums kan ik m'n ishtar boven op m'n sentries laten zitten terwijl ze werkelijk alles vermoorden, gewoonweg heerlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Looney11 op 14-12-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:37:
Beter als een Raven ?

Hoe ver raken die drones?

nevermind. base optimal is 42km voor Garde II's. Wel jammer want een raven raakt op veel grotere range :/
je kan een domi zover krijgen dat je wardens idd een range hebben van ruim 90km, en dat is nog voor mods, die en tracking en optimal verplaatsen. Ik zit tegen gurista's en m'n ishtar met 1 drone mod zorgt voor een optimal van ongv 34 met Garde II's, wat ideaal is tegen die pesky gurista's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hmmm ja zal straks eens kijken. Opzich is Sentries & Gallente BS ook niet zo'n drama om te skillen. Met een beetje geluk heb je ook nog vrij snel een thanatos piloot :P

Anyway, die Wardens doen de verkeerde damage vermoed ik. Ik zit in Delve, en daar lijkt het mij dat Curator II's de meeste damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubilosis
Tis idd altijd handig om drone skills te hebben, no matter what!
Verder betwijfel ik het, als ik eens kijken wat de ship db over ze zegt is het veelal 0 em resists op shields en dan 60 op armor, of 32 tot 46 op beide. Dan zit je met Thermal tegen 35 shield en 20 armor, een technisch sommetje wat dan beter is, durft het zo even niet te zeggen.

Orbit is tussen de 49km en 12km, imo, voor de rats op >32/34 km pak de Curator II's maar daar beneden ZEKER de Garde, vanwege de betere tracking en de hogere dmg mod. (even tussendoor, klopt deze tabel wel? Ik dacht dat Garde mindere tracking had?)

Maar bij deze mijn tip :)

P.S. Met cruiser 5/BS 5 krijg je 450 dps van je Garde II's, no mods fitted. Gooi er 2 sentry rigs op, 2 omni tracking mods en doe alles met je garde II's... alleen zijn dan de bs op 12 km niet heel fijn, maar daar zou je dan Ogre's voor kunnen gebruiken, 12km is dichtbij in mijn boekje ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Ubilosis op 14-12-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
nice

server heeft die patch nu beschikbaarz! * 16:44*

[ Voor 86% gewijzigd door Dutch2007 op 15-12-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 19:44
Woei!

Mocht net even +/-4 mil. sp. re-distributen danzkij de patch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 13:38

check deze topic even..iemand vroeg hetzelfde op de eve-O forum

http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1290979

Iseci

Schijnbaar wordt PL toch zo bang van de NC dat ze het nodig vinden om hun TS te DDOS'en.
It has become quite a norm, that during capital battles against Pandemic Legion (PL), Northern Coalition (NC) TeamSpeak gets attacked by so called Denial of Service attacks (DDoS).
Once is suspicious, twice is conspiracy.

Especially when, both times, it occurred precisely as the capital FC was ordering the fleet to jump, and both times resulted in the death of capitals or a super.

The second time, in fact, it occurred after the FC said ‘jump’ and before he said who to jump to, while a PL spy in fleet had a cyno lit, bubbled and surrounded by supercapitals.

Sorry, but this is too organized for there to be any possibility it was a coincidence.
Wel een beetje het toppunt van triestheid, al is het ergste eigenlijk dat het niks nieuws in eve is. Uiteraard geen hard bewijs dat het PL is, maar gezien dat als het gebeurd tijdens het vechten tegen hun en de geschiedenis van PL met hacks en metagaming is het wel redelijk waarschijnlijk.

• opblaashaas
  • Laatst online: 16:42
Da's toch wel het toppunt van cyber warfare lol.
Waarom bestaat die corp uberhaupt nog als ze een flinke geschiedenis hebben met hacken en shit?

• Ubilosis
CCP = All is fair in love and EVE.

Er worden wel eens accounts geband, maar alleen voor dingen die binnen EVE gebeuren die tegen de UELA zijn. Als jij dus binnen EVE strikt legaal bezig ben en daarbuiten iets doet wat illigaal is, doet ze weinig aangezien ze er weinig aan mogen/kunnen doen.

Zie het als een spelletje hints of zo, waarbij gecommuniceerd moet worden om te winnen. In de regels staat er niks dat je je tegenstander niet de mond mag snoeren met een flinke strook tape.., het is echter ook niet heel erg netjes?
opblaashaas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:51:
Da's toch wel het toppunt van cyber warfare lol.
Waarom bestaat die corp uberhaupt nog als ze een flinke geschiedenis hebben met hacken en shit?
Het is uiteraard moeilijk te controleren voor CCP wat er met externe servers gebeurd en wie er verantwoordelijk is.

Probleem is wel dat als je op deze manier (super) cap kills kan binnen slepen je het nogal aanmoedigt.

Echter ik begrijp ook niet dat monkeysphere geen permaban had gekregen, terwijl die gewoon in eve aan het cheaten was.

Nu is ook het probleem dat als je kijkt naar 0.0 enkel bij een paar van de kleine 0.0 alliances niet grootschalig wordt gecheat, en die kunnen nooit iets tegen de andere doen juist omdat ze niet cheaten. Zo moedigt CCP het verder aan, om competitief te zijn in 0.0 moet je RMT'en, macro'en of andere dingen zoals DDOS'en doen.

Zo zag ik laatst ook een reactie van iemand op forums dat degene die niet botten/RMT'en zouden moeten samenwerken tegen degene die dat doen en die van de map verwijderen. Maar wie moeten dat dan doen? Drone region russians staan uiteraard bovenaan op de macro ladder, maar ook NC en waarschijnlijk ietsjes minder IT doen er lekker aan mee. Init renters zitten ook vol met macros (waarvan helft van init zelf waarschijnlijk, en ze profiteren er iig van), om het nog maar niet over AAA te hebben. En laten we eerlijk zijn, hoe denk je dat PL aan hun enorme supercap vloot komt? Die paar die ze van contracts hebben gekregen zijn een schijntje vergeleken met hun totaal.

• opblaashaas
  • Laatst online: 16:42
Ah op die fiets. Dus mensen in elkaar slaan om hun accountgegevens te ontfutselen is ook niet tegen de EULA? Lekker geregeld dan.

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The second time, in fact, it occurred after the FC said ‘jump’ and before he said who to jump to, while a PL spy in fleet had a cyno lit, bubbled and surrounded by supercapitals.
Was dat niet een TS admin die 'm van de server gooide ? Een DDOS die tussen twee woorden in kan worden uitgevoerd klinkt onwaarschijnlijk.

Die DDOS aanvallen zijn natuurlijk wel triest maar het is nou eenmaal de tijd waarin één iemand genoeg bandbreedte kan regelen om grote bedrijven plat te krijgen, laat staan een TS servertje.

• ravenger
dan maar eve voice gebruiken? Wel een nadeel natuurlijk als je crashed, maar ja. Ik vind teamspeak servers aanvallen met ddos attacks wel te ver gaan tbh :P

• Ubilosis
opblaashaas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:20:
Ah op die fiets. Dus mensen in elkaar slaan om hun accountgegevens te ontfutselen is ook niet tegen de EULA? Lekker geregeld dan.
Nee, temisnte, betijfel dat het er instaat, misschien is het 'account sharing' 8)7
Het is daar in tegen wel tegen de wet, wat de meeste weerhoud het te doen.

En RTM'ers vinden en andere macro'ers is wss niet het lastigste wat CCP ooit heeft moeten doen, ze verdienen er teveel mee (lees verliezen als ze die lui bannen). Wat daar nog bij komt is dat dan het ineens weer meer PVE wordt omdat er ISK nodig is, het gevolg, minder PVP, het gevolg, minder belangstelling vanuit sommige spelers?

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:12
@ravenger: Volgens sommigen is eve-voice niet zo erg geschikt voor het in goede banen leiden van vele honderden mensen en hun virtuele schepen. Discussie vond al ruimschoots plaats op kugu en www.evenews24.com.

Een ddos op een server is naast iemand in elkaar slaan en iemand RL geld aftroggelen simpelweg illegaal/strafbaar in IJsland, Engeland en Nederland. En daardoor hoeft CCP in principe daar niets aan te doen. Meer een gevalletje Politie/Justitie.

Hoewel PL al schuldig is voor dat dat bewezen is, moet ik eerlijk zeggen dat ik, sinds een paar PL schepen heb zien langskomen terwijl ik in mijn eentje in local zat, er voor mezelf uit ben dat ze absoluut niet netjes spelen...

edit: Per ongeluk net achtergekomen: we hebben deze patch ook een extra neural remap gekregen :)

[ Voor 6% gewijzigd door wheez50 op 16-12-2010 15:45 ]

• De_Bastaard
oh nice :D

• Sgreehder
Ja dat was redelijk duidelijk vermeld in de patchnotes. Blij af, want ik had vol int/map gemapped op mijn PVP poppetje (interdictor dingetjes, en wat laatste dingetjes engineering, mechanics), met dien verstande van de PLEX plannen. Dom natuurlijk, maar goed, was wel even goed zuur toen dat niet door zou gaan.

Maar fantastisch, had toch nog even een kriebel een paar dagen geleden om de Tengu uit te proberen, en zowaar, wat een monster is dat met die extra 3 mil aan SP... 10 mil per tick in L4'tjes, en dan snel met behulp van een Orca schakelen naar een Noctis om de zooi op te ruimen. Het lukt in 0.0 vaak niet om boven de 6 mil per tick uit te komen.

M'n fit is zoiets als een afterburner, 6x heavy missile, 3x gyro's, 2 target painters, 3 hardeners en een small shield booster. Je lacht je kapot hoe snel je door frigates en cruisers heenvreet, en battleships vangen sowieso de volle klap. Geraakt wordt je toch niet, de Angel Extravaganze bonus room bijvoorbeeld; onder de 90% shields kom je niet.

• Dutch2007
Sgreehder schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:26:
Ja dat was redelijk duidelijk vermeld in de patchnotes. Blij af, want ik had vol int/map gemapped op mijn PVP poppetje (interdictor dingetjes, en wat laatste dingetjes engineering, mechanics), met dien verstande van de PLEX plannen. Dom natuurlijk, maar goed, was wel even goed zuur toen dat niet door zou gaan.

Maar fantastisch, had toch nog even een kriebel een paar dagen geleden om de Tengu uit te proberen, en zowaar, wat een monster is dat met die extra 3 mil aan SP... 10 mil per tick in L4'tjes, en dan snel met behulp van een Orca schakelen naar een Noctis om de zooi op te ruimen. Het lukt in 0.0 vaak niet om boven de 6 mil per tick uit te komen.

M'n fit is zoiets als een afterburner, 6x heavy missile, 3x gyro's, 2 target painters, 3 hardeners en een small shield booster. Je lacht je kapot hoe snel je door frigates en cruisers heenvreet, en battleships vangen sowieso de volle klap. Geraakt wordt je toch niet, de Angel Extravaganze bonus room bijvoorbeeld; onder de 90% shields kom je niet.
moah k doe sanctums vaak i 2 carriers en die 10M tick haal k wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Sgreehder schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:26:
Probeer er voor de gein eens 3x Ballistic Control System op te gooien.. Haal je de 10,5M/tick wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Uh.. Tick? Isk per hour oid?

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je krijgt per 20 minuten dat je op de rats knalt de bounties. 10 m in 20 minuten is vrij normaal in lvl 4 missies. Met een golem heb ik uitschieters richting 20 m in Blockade voor het afknallen van hopen Gist (BS) rats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ah, per payout cycle. Wist niet dat dat elke 20 minuten was. Danks voor de info!

10m haal ik nu nog niet. Komt nog wel. :D

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Voggels schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:55:
[...]
Probeer er voor de gein eens 3x Ballistic Control System op te gooien.. Haal je de 10,5M/tick wel
Ik vlieg teveel Minmatar, dan wordt damage mod automatisch gyro. Uiteraard zitten er BCS's op.

Maar ik was verbaasd; zelfs met een redelijke CNR kom je niet eens in de buurt. Fors verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In 0.0 anomalies moet je makkelijk 10M per tick halen met een t1 BS, meer ook nog wel (je inkomste nzijn dan ook voornamelijk bounties). Maar als je twee carriers nodig hebt haal je effectief maar 5M per tick.
Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.