is voor hacking/archo sites, afaik....
Gewoon een leuke shuttle. En wie weet hebben systemen tijdens Incursion wat leuke sites die alleen dit dingetje kan openbreken (of het enige alternatief tenzij je, weet ik veel, Hacking V hebt).
is toch ontzettend leuk voor de verzameling..
ik heb ook een stuk of 7-8 van die dingen die je bij de WH expansion kreeg
gewoon dat je er af en toe in kan zitten en kan zeggen kijk ik heb em..
Muah. Ik heb er gewoon geen nut voor. Dus ik zal hem (na verloop van tijd) gaan verkopen. Wel leuk dit soort presentjes, maar het heeft voor mij gewoon geen toegevoegde waarde. En ik ben van nature geen patser
Hoi,
Gisteren na heel lang twijfelen toch eens EVE online geïnstalleerd.
Zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn me een invite te sturen? Ik stuur m'n e-mail dan wel via PM.
Alvast bedankt!
Zou er iemand zo vriendelijk kunnen zijn me een invite te sturen? Ik stuur m'n e-mail dan wel via PM.
Alvast bedankt!
als je mij een pm stuur met een email adres waar ik hem naartoe kan sturenPierkenAas schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:23:
Hoi,
Alvast bedankt!
Iseci
Zolang deze niet ook smelt, ben al lang blij met dit soort leuke gestures
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ach het snowball gebeuren was wel fun ansich.... achjah.... kan niet alles hebben ^^
Na hier er wat over gelezen te hebben lijkt het me wel eens leuk om EVE uit te proberen. Ken alleen niemand die het speelt, misschien wil iemand me een invite sturen?
Stuur mij een DM met daarin je e-mailadres en ik geef je een invite.Pepperoni schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:37:
Na hier er wat over gelezen te hebben lijkt het me wel eens leuk om EVE uit te proberen. Ken alleen niemand die het speelt, misschien wil iemand me een invite sturen?
Daar zijn ze vrij uniek in idd en dat is ook waar EVE zijn kracht zit. Maar je had het specifiek over techniek. En buiten de techniek die komt kijken bij het draaien van zo'n grote server heb ik echt niet de indruk dat EVE voorop loopt in technische ontwikkelingUbilosis schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:19:
Nou, dat zie ik niet zo, ok, je heb helemaal gelijk, dat hadden ze misschien eerder mogen doen. Maar meer qua model hoe EVE draait, 1 server, player-based-economie enzo, dat is waar ze naar mijn mening ver mee voorop lopen?
Veel zaken in het spel komen aardig bejaard over, UI anyone?
"ontzettend' leuk nou ook weer niet maar het is er idd weer eentje voor in de collectables lijstBornhald schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:14:
is toch ontzettend leuk voor de verzameling..
De CONCORD Echelon is net als de Primae leuk voor de verzameling. Keertje afstoffen en bij een non-combat event in High sec een keertje vliegen voor de leuk/show is altijd leuk.
Klopt. Technisch gezien kunnen er dingen beter. Maar ach, ik neem het voor lief al zie ik die gouden banen uit m'n hulk komen..Naluh! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:23:
[...]
Daar zijn ze vrij uniek in idd en dat is ook waar EVE zijn kracht zit. Maar je had het specifiek over techniek. En buiten de techniek die komt kijken bij het draaien van zo'n grote server heb ik echt niet de indruk dat EVE voorop loopt in technische ontwikkeling![]()
Veel zaken in het spel komen aardig bejaard over, UI anyone?

Dat is idd precies wat 't is!Naluh! schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:24:
[...]
"ontzettend' leuk nou ook weer niet maar het is er idd weer eentje voor in de collectables lijst
Iemand nog in het C3N gevecht geweest btw? Persoonlijk was ik een biertje halen, maar schijnt nogal rape te zijn geweest?
Rape?
Lag is favoriet voor Titan gevechten. Er waren meer dan 1500 in local ofzo, terwijl iedereen manual liep te cyclen met een cycle tijd van 10 minuten op de pos te knallen, waren de titans druk doende elke 10 minuten een boot weg te nemen..
Rape? nee, lag-fest, ja, dat zeker.
En ja, IT heeft gewonnen, goons hebben hun nieuwe fleetcomp laten zien en 2 carriers gealphaed met maelstrom/drake fleets... Voor iedereen wat wils maar prettig spelen op een dia voorstelling.. nee, dat zeker niet.
Lag is favoriet voor Titan gevechten. Er waren meer dan 1500 in local ofzo, terwijl iedereen manual liep te cyclen met een cycle tijd van 10 minuten op de pos te knallen, waren de titans druk doende elke 10 minuten een boot weg te nemen..
Rape? nee, lag-fest, ja, dat zeker.
En ja, IT heeft gewonnen, goons hebben hun nieuwe fleetcomp laten zien en 2 carriers gealphaed met maelstrom/drake fleets... Voor iedereen wat wils maar prettig spelen op een dia voorstelling.. nee, dat zeker niet.

Trouwens, EVE is getting close:
nieuws: Amerikaanse marine boekt record met elektromagnetische railgun
De projectile weapons en missiles hebben we anders al vrij lang hoorUbilosis schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:06:
, carriers alpha'n., nice... dan zal het de lag wel geweest zijn dat er niet zoveel carriers gekilled zijn? (in verhouding)
Trouwens, EVE is getting close:
nieuws: Amerikaanse marine boekt record met elektromagnetische railgun
Alleen maar dichterbij niet? Nu nog webbers en instant cloning, dan rl internet space ships (tm)!

Gisteren Sansha forces in Odatrik... Had het gelezen op Facebook, maar verder dan dat heb ik
geen andere vermelding gevonden. Volgens de comments waren er iets van 400+ spelers vs 100 Sansha's.
Iemand van jullie die erbij waren?
geen andere vermelding gevonden. Volgens de comments waren er iets van 400+ spelers vs 100 Sansha's.
Ik denk dat je even van die role-playing channels moet joinen, daar lijkt dit vooral voor bedoeld te zijn. De incusions straks hebben vat op de mechanics zelf, dus dat is bedoeld voor het 'brede' publiek. Denk ik hoor althans.Crashcat schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:41:
Gisteren Sansha forces in Odatrik... Had het gelezen op Facebook, maar verder dan dat heb ik
Vergeten we niet een lange skill te zetten?
Wa Doede Nou
Door fik in de serverruimte van SiSi, hoe verzin je dat? Afijn, mijn avondje vrij voor niets en morgen tot laat in de avond op pad. Damn.
linky?Sgreehder schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:22:
Door fik in de serverruimte van SiSi, hoe verzin je dat? Afijn, mijn avondje vrij voor niets en morgen tot laat in de avond op pad. Damn.
Hmm, shit dat je geen API kan gebruiken op nieuwe accounts 
Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?
Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?
euhms... why learning? die zijn morgen toch weg....... (ofja free SP, zoveel zal dat niet zijn als je vandaag/gisteren bent begonnen met een alt)De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:
kan je niet een alt maken op een bestaande account en daar kijken wat je nodig hebt?
enne raven.... *kuch* bot? *kuch*?
Voor learning skills... lees dev blogs ftw.?De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:
Weet iemand uit zijn blote hoofd welke skills je nodig hebt om een raven te kunnen vliegen met zo minimaal mogelijke skills? <<< KLIK MIJ!
[...]
Ik vermoed eerst maar eventjes de basic learning skills doen, zodat het een beetje opschiet?
Epic
Owja shit dat is morgen al he? Ik dacht dat het nog eventjes duurde, maar was dus vergeten dat het al morgen was 

Ravens zijn ook nog altijd de chillste bootjes om mee te ratten. Amarr schip is natuurlijk leuker in Delve, maar zonder Scorch schiet het niet op.

Neen. Main zit in Catch, m'n normale Alt gebruik nu als corp cyno whore (overal en nergens) en moet dus iets hebben om in the mean time isk te verdienen heDutch2007 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:07:
[...]
euhms... why learning? die zijn morgen toch weg....... (ofja free SP, zoveel zal dat niet zijn als je vandaag/gisteren bent begonnen met een alt)
kan je niet een alt maken op een bestaande account en daar kijken wat je nodig hebt?
enne raven.... *kuch* bot? *kuch*?
Ravens zijn ook nog altijd de chillste bootjes om mee te ratten. Amarr schip is natuurlijk leuker in Delve, maar zonder Scorch schiet het niet op.
[ Voor 80% gewijzigd door De_Bastaard op 14-12-2010 10:58 ]
Domi FTW?De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:41:
[...]
Beter als een Raven ?
Hoe ver raken die drones?
nevermind. base optimal is 42km voor Garde II's. Wel jammer want een raven raakt op veel grotere range
nevermind. base optimal is 42km voor Garde II's. Wel jammer want een raven raakt op veel grotere range

[ Voor 52% gewijzigd door De_Bastaard op 14-12-2010 12:40 ]
Drone name | Damage type | Damage modifer | Optimal + Accuracy | Tracking |
Garde II | thermal | 1.92x | 24 + 12 | 0.036 |
Bouncer II | explosive | 1.68x | 48 + 42 | 0.012 |
Curator II | EM | 1.56x | 42 + 24 | 0.024 |
Warden II | kinetic | 1.44x | 60 + 30 | 0.012 |
Toch niet slecht, 90km range op de Warden II.
Dan lvl 5 drone sharpshooting er bij, 5% optimal per level = 1,05^5 = 27% boven op de optimal = 60 * 1,27 = 76 + 30km falloff...
Doe mij maar sentry II's i.c.m. een Ishtar. netjes ruim boven de 90% Rat-specific resist, snel, wendbaar en een ideale AFK-ratter. Met gurista sanctums kan ik m'n ishtar boven op m'n sentries laten zitten terwijl ze werkelijk alles vermoorden, gewoonweg heerlijk.
[ Voor 36% gewijzigd door Looney11 op 14-12-2010 13:07 ]
je kan een domi zover krijgen dat je wardens idd een range hebben van ruim 90km, en dat is nog voor mods, die en tracking en optimal verplaatsen. Ik zit tegen gurista's en m'n ishtar met 1 drone mod zorgt voor een optimal van ongv 34 met Garde II's, wat ideaal is tegen die pesky gurista's!De_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:37:
Beter als een Raven ?
Hmmm ja zal straks eens kijken. Opzich is Sentries & Gallente BS ook niet zo'n drama om te skillen. Met een beetje geluk heb je ook nog vrij snel een thanatos piloot 
Anyway, die Wardens doen de verkeerde damage vermoed ik. Ik zit in Delve, en daar lijkt het mij dat Curator II's de meeste damage doen?
Anyway, die Wardens doen de verkeerde damage vermoed ik. Ik zit in Delve, en daar lijkt het mij dat Curator II's de meeste damage doen?
Tis idd altijd handig om drone skills te hebben, no matter what!
Verder betwijfel ik het, als ik eens kijken wat de ship db over ze zegt is het veelal 0 em resists op shields en dan 60 op armor, of 32 tot 46 op beide. Dan zit je met Thermal tegen 35 shield en 20 armor, een technisch sommetje wat dan beter is, durft het zo even niet te zeggen.
Orbit is tussen de 49km en 12km, imo, voor de rats op >32/34 km pak de Curator II's maar daar beneden ZEKER de Garde, vanwege de betere tracking en de hogere dmg mod. (even tussendoor, klopt deze tabel wel? Ik dacht dat Garde mindere tracking had?)
Maar bij deze mijn tip
P.S. Met cruiser 5/BS 5 krijg je 450 dps van je Garde II's, no mods fitted. Gooi er 2 sentry rigs op, 2 omni tracking mods en doe alles met je garde II's... alleen zijn dan de bs op 12 km niet heel fijn, maar daar zou je dan Ogre's voor kunnen gebruiken, 12km is dichtbij in mijn boekje
[ Voor 10% gewijzigd door Ubilosis op 14-12-2010 14:39 ]
nice
server heeft die patch nu beschikbaarz! * 16:44*
server heeft die patch nu beschikbaarz! * 16:44*
[ Voor 86% gewijzigd door Dutch2007 op 15-12-2010 16:44 ]
Woei!
Mocht net even +/-4 mil. sp. re-distributen danzkij de patch
Mocht net even +/-4 mil. sp. re-distributen danzkij de patch
check deze topic even..iemand vroeg hetzelfde op de eve-O forumDe_Bastaard schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:
http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1290979
Iseci
Schijnbaar wordt PL toch zo bang van de NC dat ze het nodig vinden om hun TS te DDOS'en.
It has become quite a norm, that during capital battles against Pandemic Legion (PL), Northern Coalition (NC) TeamSpeak gets attacked by so called Denial of Service attacks (DDoS).
Wel een beetje het toppunt van triestheid, al is het ergste eigenlijk dat het niks nieuws in eve is. Uiteraard geen hard bewijs dat het PL is, maar gezien dat als het gebeurd tijdens het vechten tegen hun en de geschiedenis van PL met hacks en metagaming is het wel redelijk waarschijnlijk.Once is suspicious, twice is conspiracy.
Especially when, both times, it occurred precisely as the capital FC was ordering the fleet to jump, and both times resulted in the death of capitals or a super.
The second time, in fact, it occurred after the FC said ‘jump’ and before he said who to jump to, while a PL spy in fleet had a cyno lit, bubbled and surrounded by supercapitals.
Sorry, but this is too organized for there to be any possibility it was a coincidence.
Da's toch wel het toppunt van cyber warfare lol.
Waarom bestaat die corp uberhaupt nog als ze een flinke geschiedenis hebben met hacken en shit?
Waarom bestaat die corp uberhaupt nog als ze een flinke geschiedenis hebben met hacken en shit?
CCP = All is fair in love and EVE.
Er worden wel eens accounts geband, maar alleen voor dingen die binnen EVE gebeuren die tegen de UELA zijn. Als jij dus binnen EVE strikt legaal bezig ben en daarbuiten iets doet wat illigaal is, doet ze weinig aangezien ze er weinig aan mogen/kunnen doen.
Zie het als een spelletje hints of zo, waarbij gecommuniceerd moet worden om te winnen. In de regels staat er niks dat je je tegenstander niet de mond mag snoeren met een flinke strook tape.., het is echter ook niet heel erg netjes?
Er worden wel eens accounts geband, maar alleen voor dingen die binnen EVE gebeuren die tegen de UELA zijn. Als jij dus binnen EVE strikt legaal bezig ben en daarbuiten iets doet wat illigaal is, doet ze weinig aangezien ze er weinig aan mogen/kunnen doen.
Zie het als een spelletje hints of zo, waarbij gecommuniceerd moet worden om te winnen. In de regels staat er niks dat je je tegenstander niet de mond mag snoeren met een flinke strook tape.., het is echter ook niet heel erg netjes?
Het is uiteraard moeilijk te controleren voor CCP wat er met externe servers gebeurd en wie er verantwoordelijk is.opblaashaas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:51:
Da's toch wel het toppunt van cyber warfare lol.
Probleem is wel dat als je op deze manier (super) cap kills kan binnen slepen je het nogal aanmoedigt.
Echter ik begrijp ook niet dat monkeysphere geen permaban had gekregen, terwijl die gewoon in eve aan het cheaten was.
Nu is ook het probleem dat als je kijkt naar 0.0 enkel bij een paar van de kleine 0.0 alliances niet grootschalig wordt gecheat, en die kunnen nooit iets tegen de andere doen juist omdat ze niet cheaten. Zo moedigt CCP het verder aan, om competitief te zijn in 0.0 moet je RMT'en, macro'en of andere dingen zoals DDOS'en doen.
Zo zag ik laatst ook een reactie van iemand op forums dat degene die niet botten/RMT'en zouden moeten samenwerken tegen degene die dat doen en die van de map verwijderen. Maar wie moeten dat dan doen? Drone region russians staan uiteraard bovenaan op de macro ladder, maar ook NC en waarschijnlijk ietsjes minder IT doen er lekker aan mee. Init renters zitten ook vol met macros (waarvan helft van init zelf waarschijnlijk, en ze profiteren er iig van), om het nog maar niet over AAA te hebben. En laten we eerlijk zijn, hoe denk je dat PL aan hun enorme supercap vloot komt? Die paar die ze van contracts hebben gekregen zijn een schijntje vergeleken met hun totaal.
Ah op die fiets. Dus mensen in elkaar slaan om hun accountgegevens te ontfutselen is ook niet tegen de EULA? Lekker geregeld dan.
Was dat niet een TS admin die 'm van de server gooide ? Een DDOS die tussen twee woorden in kan worden uitgevoerd klinkt onwaarschijnlijk.The second time, in fact, it occurred after the FC said ‘jump’ and before he said who to jump to, while a PL spy in fleet had a cyno lit, bubbled and surrounded by supercapitals.
Die DDOS aanvallen zijn natuurlijk wel triest maar het is nou eenmaal de tijd waarin één iemand genoeg bandbreedte kan regelen om grote bedrijven plat te krijgen, laat staan een TS servertje.
And to think they once said that computers would take away jobs.
dan maar eve voice gebruiken? Wel een nadeel natuurlijk als je crashed, maar ja. Ik vind teamspeak servers aanvallen met ddos attacks wel te ver gaan tbh
Nee, temisnte, betijfel dat het er instaat, misschien is het 'account sharing'opblaashaas schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:20:
Ah op die fiets. Dus mensen in elkaar slaan om hun accountgegevens te ontfutselen is ook niet tegen de EULA? Lekker geregeld dan.

Het is daar in tegen wel tegen de wet, wat de meeste weerhoud het te doen.
En RTM'ers vinden en andere macro'ers is wss niet het lastigste wat CCP ooit heeft moeten doen, ze verdienen er teveel mee (lees verliezen als ze die lui bannen). Wat daar nog bij komt is dat dan het ineens weer meer PVE wordt omdat er ISK nodig is, het gevolg, minder PVP, het gevolg, minder belangstelling vanuit sommige spelers?
@ravenger: Volgens sommigen is eve-voice niet zo erg geschikt voor het in goede banen leiden van vele honderden mensen en hun virtuele schepen. Discussie vond al ruimschoots plaats op kugu en www.evenews24.com.
Een ddos op een server is naast iemand in elkaar slaan en iemand RL geld aftroggelen simpelweg illegaal/strafbaar in IJsland, Engeland en Nederland. En daardoor hoeft CCP in principe daar niets aan te doen. Meer een gevalletje Politie/Justitie.
Hoewel PL al schuldig is voor dat dat bewezen is, moet ik eerlijk zeggen dat ik, sinds een paar PL schepen heb zien langskomen terwijl ik in mijn eentje in local zat, er voor mezelf uit ben dat ze absoluut niet netjes spelen...
edit: Per ongeluk net achtergekomen: we hebben deze patch ook een extra neural remap gekregen
Een ddos op een server is naast iemand in elkaar slaan en iemand RL geld aftroggelen simpelweg illegaal/strafbaar in IJsland, Engeland en Nederland. En daardoor hoeft CCP in principe daar niets aan te doen. Meer een gevalletje Politie/Justitie.
Hoewel PL al schuldig is voor dat dat bewezen is, moet ik eerlijk zeggen dat ik, sinds een paar PL schepen heb zien langskomen terwijl ik in mijn eentje in local zat, er voor mezelf uit ben dat ze absoluut niet netjes spelen...
edit: Per ongeluk net achtergekomen: we hebben deze patch ook een extra neural remap gekregen
[ Voor 6% gewijzigd door wheez50 op 16-12-2010 15:45 ]
Ja dat was redelijk duidelijk vermeld in de patchnotes. Blij af, want ik had vol int/map gemapped op mijn PVP poppetje (interdictor dingetjes, en wat laatste dingetjes engineering, mechanics), met dien verstande van de PLEX plannen. Dom natuurlijk, maar goed, was wel even goed zuur toen dat niet door zou gaan.
Maar fantastisch, had toch nog even een kriebel een paar dagen geleden om de Tengu uit te proberen, en zowaar, wat een monster is dat met die extra 3 mil aan SP... 10 mil per tick in L4'tjes, en dan snel met behulp van een Orca schakelen naar een Noctis om de zooi op te ruimen. Het lukt in 0.0 vaak niet om boven de 6 mil per tick uit te komen.
M'n fit is zoiets als een afterburner, 6x heavy missile, 3x gyro's, 2 target painters, 3 hardeners en een small shield booster. Je lacht je kapot hoe snel je door frigates en cruisers heenvreet, en battleships vangen sowieso de volle klap. Geraakt wordt je toch niet, de Angel Extravaganze bonus room bijvoorbeeld; onder de 90% shields kom je niet.
Maar fantastisch, had toch nog even een kriebel een paar dagen geleden om de Tengu uit te proberen, en zowaar, wat een monster is dat met die extra 3 mil aan SP... 10 mil per tick in L4'tjes, en dan snel met behulp van een Orca schakelen naar een Noctis om de zooi op te ruimen. Het lukt in 0.0 vaak niet om boven de 6 mil per tick uit te komen.
M'n fit is zoiets als een afterburner, 6x heavy missile, 3x gyro's, 2 target painters, 3 hardeners en een small shield booster. Je lacht je kapot hoe snel je door frigates en cruisers heenvreet, en battleships vangen sowieso de volle klap. Geraakt wordt je toch niet, de Angel Extravaganze bonus room bijvoorbeeld; onder de 90% shields kom je niet.
moah k doe sanctums vaak i 2 carriers en die 10M tick haal k welSgreehder schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:26:
Ja dat was redelijk duidelijk vermeld in de patchnotes. Blij af, want ik had vol int/map gemapped op mijn PVP poppetje (interdictor dingetjes, en wat laatste dingetjes engineering, mechanics), met dien verstande van de PLEX plannen. Dom natuurlijk, maar goed, was wel even goed zuur toen dat niet door zou gaan.
Probeer er voor de gein eens 3x Ballistic Control System op te gooien.. Haal je de 10,5M/tick welSgreehder schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:26:
Uh.. Tick? Isk per hour oid?
Wa Doede Nou
Je krijgt per 20 minuten dat je op de rats knalt de bounties. 10 m in 20 minuten is vrij normaal in lvl 4 missies. Met een golem heb ik uitschieters richting 20 m in Blockade voor het afknallen van hopen Gist (BS) rats.
Ah, per payout cycle. Wist niet dat dat elke 20 minuten was. Danks voor de info!
10m haal ik nu nog niet. Komt nog wel.
10m haal ik nu nog niet. Komt nog wel.
Wa Doede Nou
Ik vlieg teveel Minmatar, dan wordt damage mod automatisch gyro. Uiteraard zitten er BCS's op.Voggels schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 01:55:
[...]
Probeer er voor de gein eens 3x Ballistic Control System op te gooien.. Haal je de 10,5M/tick wel
Maar ik was verbaasd; zelfs met een redelijke CNR kom je niet eens in de buurt. Fors verschil.
In 0.0 anomalies moet je makkelijk 10M per tick halen met een t1 BS, meer ook nog wel (je inkomste nzijn dan ook voornamelijk bounties). Maar als je twee carriers nodig hebt haal je effectief maar 5M per tick.
Ik heb het een paar keer met mijn Nidhoggur geprobeerd, maar met Fighters III schiet het niet op. Volgens mij moet je wel Fighters 4 hebben en een aantal Drone Control Units erop knallen anders is het niet vooruit te branden. Tank houdt het prima, maar om een of andere reden doe ik er toch zeker een uur over om een Sanctum te doen met mijn carrier.
Beste kan je volgens mij in zo'n geval die T2 Sentries nemen, die vallen nog vanzelf aan etc. Fighters zijn wel leuk, maar auto aggro'en niet.
Beste kan je volgens mij in zo'n geval die T2 Sentries nemen, die vallen nog vanzelf aan etc. Fighters zijn wel leuk, maar auto aggro'en niet.
Ik doe in 0.0 Gurista's space (wat niet heel leuke rats zijn) gemiddeld 12 a 13 binnen halen met een Ishtar, faction fit, dat wel, is een dure als ik hem verlies, maar gaat heerlijk, vooral de sanctums.furby-killer schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 07:58:
In 0.0 anomalies moet je makkelijk 10M per tick halen met een t1 BS, meer ook nog wel (je inkomste nzijn dan ook voornamelijk bounties). Maar als je twee carriers nodig hebt haal je effectief maar 5M per tick.
Trouwens, met 2 carriers, dan haal je de 10 mil ook wel hoor
Dutch2007, hoeveel ISK wil je voor die Khahlen char hebben?
Hmm dunno yet, op de account zelf zit nml nog subscription tot: 2010-05-15, vandaar dat k opt moment vooral training wil doen enzo zodat ie wat beter enzo isDe_Bastaard schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 12:00:
Dutch2007, hoeveel ISK wil je voor die Khahlen char hebben?
betreffende 2 carrier's dan haal ik 20M per tick ^^, (10M per char nml in de wallet)
ik heb dan gewoon 2x thanthos met firbolgs (de gallente fighters), fighters 4, carrier4 (op beide chars)
totaal dus 2x9 fighters... op thanny heb ik wel 2 smartbombs, dus ik hoef die irri frigates niet direct perse te slopen met warrior II's ofzo... die smartbomb ik gewoon
Wel leuk dat ze al weer 5 dagen heractiveren weg geven. Hierdoor kan ik nog de schepen krijgen van me accounts. Als ik ze ooit zou gebruiken. Moet wel goed na denken wat ik ga doen met de SP die vrij gekomen is. De SP van de learing die je opnieuw kan verdelen is alle SP van alle chars bij elkaar gegooid of krijg iedere char zijn eigen aantal SP die hij/zij in learing had zitten?
iedere account krijgt de learning sp, dus mocht je op 1 account 3 chars hebben 1x main 2x cyno , en mochten ze bijv alle 3 500k sp hebben, kan je per char dus 500k sp distributen aan andere skillsCalamor schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:35:
Wel leuk dat ze al weer 5 dagen heractiveren weg geven. Hierdoor kan ik nog de schepen krijgen van me accounts. Als ik ze ooit zou gebruiken. Moet wel goed na denken wat ik ga doen met de SP die vrij gekomen is. De SP van de learing die je opnieuw kan verdelen is alle SP van alle chars bij elkaar gegooid of krijg iedere char zijn eigen aantal SP die hij/zij in learing had zitten?
Anoniem: 113592
Ik heb hier een kort overzicht van de december CSM summit gepost, en her en der staan van de andere CSM leden ook samenvattingen. Ik wil zelf graag een stuk dieper ingaan op vooral de 0.0 sessie maar pas ná publicatie van de notulen.
Zelfs als CCP er echt achter is dat hun sov systeem keihard zuigt, dan nog verwacht ik niet dat ze er meer aan doen dan wat pleister werk, ze zullen waarschijnlijk niet hele ding overhoop willen gooien terwijl het nog relatief nieuw is.
Ben benieuwd. Ik werd eerlijk gezegd een beetje droevig van het CSM kopje in de Incursion feature lijst.Anoniem: 113592 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:07:
Ik heb hier een kort overzicht van de december CSM summit gepost, en her en der staan van de andere CSM leden ook samenvattingen. Ik wil zelf graag een stuk dieper ingaan op vooral de 0.0 sessie maar pas ná publicatie van de notulen.
Voor dit soort kleine, totaal niet-boeiende dingen heb je toch geen CSM nodig? Een nieuw MWD icoontje, kom op he!Council of Stellar Management (CSM)
Many suggestions and recommendations from the CSM have made their way into Incursion, including:
• The meta level of items now display in item detail list views
• Probes can now be toggled in the overview
• Players with POS Gunner roles will now receive notifications about control towers when they are under attack
• MWD and afterburner now have different icons
• Corp deliveries can now be sorted according to distance in jumps and filtered by location (region)
Ik hoop dat de CSM geen genoegen neemt met het bereiken van dit soort "successen". Niet lullig bedoeld naar jou persoonlijk of wie dan ook in de CSM, maar dit gaat nergens over natuurlijk. En dat heeft waarschijnlijk meer met CCP te maken dan met de mensen in de CSM.
Er is veel meer gedaan!
De taak van de CSM beweegt zich langzaam weg van het voorstellen van kleine fixes en aanpassingen (hoewel dit altijd 'een' taak zal blijven) en meer richting het becommentariëren van lange-termijn plannen en het leveren van feedback op aan ons gepresenteerde plannen vanuit een spelers-perspectief. In de aanloop naar incursion hebben we dat gedaan en dit leidde tot de veelgeprezen opsplitsing van de expansion om kwaliteit te kunnen waarborgen over kwaliteit, en het gaat in de toekomst alleen maar meer worden.
De taak van de CSM beweegt zich langzaam weg van het voorstellen van kleine fixes en aanpassingen (hoewel dit altijd 'een' taak zal blijven) en meer richting het becommentariëren van lange-termijn plannen en het leveren van feedback op aan ons gepresenteerde plannen vanuit een spelers-perspectief. In de aanloop naar incursion hebben we dat gedaan en dit leidde tot de veelgeprezen opsplitsing van de expansion om kwaliteit te kunnen waarborgen over kwaliteit, en het gaat in de toekomst alleen maar meer worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 113592 op 19-12-2010 10:37 ]
Is dat lijstje van Elp niet een gevolg van het laaghangende fruit? Is dat niet, juist als concept, een zeer belangrijke verandering in denken bij CCP just ingezet door de CSM? Is dat niet juist een goede reden om blij te zijn met het werk van de CSM? Is zulk werk bestempelen als het totaal van het werk van de CSM niet kortzichtig, contraproductief en oneerlijk?
KUtGW Sokz...
KUtGW Sokz...
Ik bestempel de behaalde resultaten, niet het werk van de CSM. De CSM heeft ongetwijfeld heel veel van hun vrije tijd opgegeven om EVE beter te maken, geen kwaad woord over de CSM en hun inzet. Maar als je mag verwachten dat de meest interessante features in de feature lijst komen en je kijkt dan naar de "CSM features", dan vind ik dat toch wat tegenvallen. Je kan het onder 'laaghangend fruit' plaatsen, maar dat vind ik meer een taak voor een QA afdeling ipv de CSM.wheez50 schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:03:
Is dat lijstje van Elp niet een gevolg van het laaghangende fruit? Is dat niet, juist als concept, een zeer belangrijke verandering in denken bij CCP just ingezet door de CSM? Is dat niet juist een goede reden om blij te zijn met het werk van de CSM? Is zulk werk bestempelen als het totaal van het werk van de CSM niet kortzichtig, contraproductief en oneerlijk?
KUtGW Sokz...
De CSM zou meer over de grote lijnen moeten gaan en ik weet 100% zeker dat de CSM genoeg ideeën heeft over balance, 0.0, gameplay etc. Ik heb geen kritiek op de CSM maar eerder op CCP en de rol die zij op dit moment aan de CSM geven.
Dat is in ieder geval goed om te horen. Begrijp me als ik zeg dat ik nog ietwat sceptisch ben, maar dat heeft alleen maar te maken met CCP en niet met de bedoelingen van de CSM. Het CCP beleid van de laatste jaren heeft mij misschien wat cynisch gemaaktAnoniem: 113592 schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:36:
Er is veel meer gedaan!
Leuk maar met kreten als "Er is veel meer gedaan!" ga je het natuurlijk niet redden. Real life voorbeeld: Eindejaarsbeoordeling. Niet meetbare resulaten worden beoordeeld door de genade van de manager. Als ik niet kan aantonen dat iets gedaan is kan ik roepen tot ik een ons weeg maar als mijn manager me niet geloofd is het einde verhaal.Anoniem: 113592 schreef op zondag 19 december 2010 @ 10:36:
Er is veel meer gedaan!
-veel baat weinig wol-
Als er veel meer is gedaan bij de vorige patch moeten daar lijstjes van zijn. Ergo: Patch notes. Icoontje boeit me niet. Verder ben ik niet zo'n hard core speler die echte toegevoegde waarde van de laatste patch ziet. Misschien moeten er artikelen komen per beroep in Eve.
Wat betekent deze update voor jou als:
Miner
Mission runner
Pirate
Soldier
enz....
Idee? Wie voelt zich geroepen?
Eigenlijk niets.
Je kan misschien wat extra isk cashen als empire carebear met die Incursions maar verder niets. Die Sansha supercarriers zijn niet bijzonder, ik zie ook geen reden om zo'n schip te willen hebben ipv een Nyx/Aeon bijvoorbeeld.
Icoontje, tja het is leuk en simpel voor CCP om te vervangen. Waarschijnlijk hebben er genoeg mensen 'n traantje gelaten op het eve forum waarna ze dat hebben aangepast omdat het toch easy is. Contract systeem zou worden aangepast, kan ik echt niets van terug vinden ...
Je kan misschien wat extra isk cashen als empire carebear met die Incursions maar verder niets. Die Sansha supercarriers zijn niet bijzonder, ik zie ook geen reden om zo'n schip te willen hebben ipv een Nyx/Aeon bijvoorbeeld.
Icoontje, tja het is leuk en simpel voor CCP om te vervangen. Waarschijnlijk hebben er genoeg mensen 'n traantje gelaten op het eve forum waarna ze dat hebben aangepast omdat het toch easy is. Contract systeem zou worden aangepast, kan ik echt niets van terug vinden ...
Naja Learning skills voor zover dat een structurele wijziging is. Je krijgt ze vast bij aanmaken nu en char's die daar skillpoints hadden kunnen ze eenmalig uitgeven.
Volgende update die in mijn ogen moet gebeuren is de overview. Het voelt nog steeds niet intuitief aan. Ik kan nog steeds niet makkelijk een mission tab mining tab enz maken. Elke keer als ik 1 ding er uit wil halen moet ik weer 3-5 handelingen doen om het te op te slaan en te houden zoals ik het wil. Erg irritant.
Volgende update die in mijn ogen moet gebeuren is de overview. Het voelt nog steeds niet intuitief aan. Ik kan nog steeds niet makkelijk een mission tab mining tab enz maken. Elke keer als ik 1 ding er uit wil halen moet ik weer 3-5 handelingen doen om het te op te slaan en te houden zoals ik het wil. Erg irritant.
gingen ze toch ook doen? had gisteren een dev blog gezien over de ui overhaul, met de balk wat aan de linker kant staat, dat deze nu onderin staat...Peekster schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:56:
Naja Learning skills voor zover dat een structurele wijziging is. Je krijgt ze vast bij aanmaken nu en char's die daar skillpoints hadden kunnen ze eenmalig uitgeven.
ansich wel leuk, maar denkende aan het feit dat je dan minder ruimte overhebt op een WIDE screen.... vind/vond ik dat wat minder.
Met de overview bedoel ik niet de UI. Daar vind ik ansich niets mis mee. Alleen die overview met toevoegen/verwijderen opslaan van settings en laden in tabs etc is voor mij echt ondoenlijk. Ik kan me voorstellen dat ik zelf zo debiel ben maar daar buiten moeten er nog mensen zijn die zich hier aan ergeren?
die overview aan de rechterkant van je scherm, waar je altijd precies ziet wat je niet interessant vind die bedoel je toch.
het is idd een crime om die goed te krijgen. Heb nu bepaalde standaarden die ik gebruik en die redelijk goed lijken te werken.
het is idd een crime om die goed te krijgen. Heb nu bepaalde standaarden die ik gebruik en die redelijk goed lijken te werken.
Voor het missien hoef ik alleen collidable objects te verwijderen en toe te voegen al naar gelang het objective van de missie.
Als ik ga minen gebruik ik mn scanner. Astroids heb ik niet in mn overview dan is het echt niet te doen. Tabs gebruik ik al niet omdat elke keer als ik iets aan een groepje settings verander deze weer appart moet opslaan.
Het is niet zo dat ik niet vind wat ik interessant vind. Het is meer de acties die ik moet ondernemen als ik iets wil wijzigen.
Als ik ga minen gebruik ik mn scanner. Astroids heb ik niet in mn overview dan is het echt niet te doen. Tabs gebruik ik al niet omdat elke keer als ik iets aan een groepje settings verander deze weer appart moet opslaan.
Het is niet zo dat ik niet vind wat ik interessant vind. Het is meer de acties die ik moet ondernemen als ik iets wil wijzigen.
Mwoah, eenmaal goed ingestellen en dan heb je weinig hekel meer aan de tabs. Waar ik me echter nog aan erger is dat de overview gewoon een enorme resource-drain voor je systeem - met de UI geminimaliseerd zie je een enorme prestatie-boost, vooral tijdens grotere gevechten
Ik zie liever dat ze een UI overhaul eens opnemen in een expansion, en dan niet alleen maar het verschuiven van vensters
Ik zie liever dat ze een UI overhaul eens opnemen in een expansion, en dan niet alleen maar het verschuiven van vensters
Hmm, ik vind de tabs onwijs makkelijk, ook gebruik ik de overview met astroids om te zien wat er te minen is? Scheelt nogal of je veld of arkn naar binnen trekt
Het is redelijk eenvoudig in te stellen, als je weet hoe het werkt, er zijn zat tutorials op youtoop enzo, van de goons 101 overview class of wat wast ook alweer..?
Geloof me, als je ze eenmaal goed heb ingesteld, wil je niet meer zonder
Het is redelijk eenvoudig in te stellen, als je weet hoe het werkt, er zijn zat tutorials op youtoop enzo, van de goons 101 overview class of wat wast ook alweer..?
Geloof me, als je ze eenmaal goed heb ingesteld, wil je niet meer zonder
[ Voor 16% gewijzigd door Ubilosis op 21-12-2010 10:21 . Reden: Added linkage ]
Twee klikjes om te wisselen tussen opgeslagen states. Die tabs maken dat nog makkelijker. Het geheim is een aardige collectie opbouwen, anders ben je inderdaad even bezig.Peekster schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 09:13:
Met de overview bedoel ik niet de UI. Daar vind ik ansich niets mis mee. Alleen die overview met toevoegen/verwijderen opslaan van settings en laden in tabs etc is voor mij echt ondoenlijk. Ik kan me voorstellen dat ik zelf zo debiel ben maar daar buiten moeten er nog mensen zijn die zich hier aan ergeren?
Heeft iemand toevallig een link naar de meest gebruikte voice commands voor FC's
en wat de betekenis daarvan is.
ik meen dat agony een dergelijke lijst als onderdeel van hun pvp trainingsprogramma heeft
maar kan het nu nergens meer vinden. Als iemand een linkje heeft graag
en wat de betekenis daarvan is.
ik meen dat agony een dergelijke lijst als onderdeel van hun pvp trainingsprogramma heeft
NDAPeekster schreef op maandag 20 december 2010 @ 08:52:
[...]
Leuk maar met kreten als "Er is veel meer gedaan!" ga je het natuurlijk niet redden. Real life voorbeeld: Eindejaarsbeoordeling. Niet meetbare resulaten worden beoordeeld door de genade van de manager. Als ik niet kan aantonen dat iets gedaan is kan ik roepen tot ik een ons weeg maar als mijn manager me niet geloofd is het einde verhaal.
Elke alliance heeft zijn dialect. Als je een voice command niet snapt, dan kan je in corp TS/vent vragen. Praat dus niet in de alliance TS/vent, want als alle beginners van alle corps vragen begint te stellen...
Ik ben in bijzonder weinig corporations geweest die een eigen vent/TS hadden naast die van de alliance, en in geen één waar die daadwerkelijk gebruikt werd. Misschien wel anders voor mega alliances.
Makkelijkste is waarschijnlijk in corp/alliance vragen.
Die gelinkte lijst heeft wel de standaard dingen, dialect is niet al te groot tussen alliances, anders moet elk nieuw lid het weer uitgelegd worden. Lijst mist dingen voor cap ships, maar als je die hebt zal je die ook wel al hebben. We hebben nog approach titan, wat logisch lijkt, maar als je approach knop indrukt en mwd aanzet maak je geen vrienden. Keep at range 2km doen dan en geen MWD gebruiken (tenzij je heel ver weg bent, maar ruim op tijd uit zetten).
Welke redelijk vaak gebruikt ook nog wordt is passive allign, wat de makkelijkste manier is om erachter te komen dat je FC basis eve mechanics niet begrijpt, jammer genoeg komt dat nog vaak voor. (Passive allign is heel langzaam allignen, maar dat helpt niks om sneller in warp te komen, dus is nutteloos).
Die gelinkte lijst heeft wel de standaard dingen, dialect is niet al te groot tussen alliances, anders moet elk nieuw lid het weer uitgelegd worden. Lijst mist dingen voor cap ships, maar als je die hebt zal je die ook wel al hebben. We hebben nog approach titan, wat logisch lijkt, maar als je approach knop indrukt en mwd aanzet maak je geen vrienden. Keep at range 2km doen dan en geen MWD gebruiken (tenzij je heel ver weg bent, maar ruim op tijd uit zetten).
Welke redelijk vaak gebruikt ook nog wordt is passive allign, wat de makkelijkste manier is om erachter te komen dat je FC basis eve mechanics niet begrijpt, jammer genoeg komt dat nog vaak voor. (Passive allign is heel langzaam allignen, maar dat helpt niks om sneller in warp te komen, dus is nutteloos).
Ik gebruik het zelf voor een standaard, gezien laatste paar ops ik als FC dienst deed.
Niet dat ik een FC ben nu, maar wel aan het leren dus 
ik wil dus gewoon een basis hebben die ik kan gebruiken en even goed hebben dat ik ook daadwerkelijk alle commandos heb.
ik wil dus gewoon een basis hebben die ik kan gebruiken en even goed hebben dat ik ook daadwerkelijk alle commandos heb.
Anoniem: 63072
Ik in welgeteld 1 corps en die werd wel degelijk gebruikt. En Primary. was nu niet echt een mega alliance, anders hadden CoW en GC wel slaag gehad ... oh wacht is al gedaan en het koste ons nietsfurby-killer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:49:
Ik ben in bijzonder weinig corporations geweest die een eigen vent/TS hadden naast die van de alliance, en in geen één waar die daadwerkelijk gebruikt werd. Misschien wel anders voor mega alliances.
Als er bijvoorbeeld slaags wordt gemaakt in lowsec, gaat alles over de corp vent. Met name bij wat oudere corps en langer spelende spelers zie je dat het in en over elkaar gaat lopen. Heb gemiddeld zo'n 3 kanalen aanstaan (2x ts, 1x vent).
Met de v3spa community hebben we vorig jaar een actie gehouden waarbij iedereen bijdroeg om een eigen Ventrilo server te regelen. Na een maandje hadden we de cash binnen voor een eigen ventrilo 50 slots server voor een periode van 2 jaar.
Maar ik heb het gevoel dat er tegenwoordig teveel mogelijkheden zijn om contact te houden en spraakservers minder populair zijn of te weinig toegevoegde waarde bieden.
Soms zitten er bij ons een redelijk aantal mensen op maar meestal is het rustig en zitten alleen de PvP'rs er nog op met wat aanhang om rondom de acties te chatten.
Als ik snel even wat moet bespreken is Skype of mobiel 'makkelijker'. Een hele avond rondhangen op een spraakserver voor chatten is niet meer van deze tijd.
Natuurlijk heeft PvE minder behoefte aan een spraakserver dan PvP.
Waar het wel handig voor is zijn conference calls, beheerdersoverleg e.d.
Maar eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat spraakservers hun tijd hebben gehad.
Ik mis het in ieder geval niet.
Maar ik heb het gevoel dat er tegenwoordig teveel mogelijkheden zijn om contact te houden en spraakservers minder populair zijn of te weinig toegevoegde waarde bieden.
Soms zitten er bij ons een redelijk aantal mensen op maar meestal is het rustig en zitten alleen de PvP'rs er nog op met wat aanhang om rondom de acties te chatten.
Als ik snel even wat moet bespreken is Skype of mobiel 'makkelijker'. Een hele avond rondhangen op een spraakserver voor chatten is niet meer van deze tijd.
Natuurlijk heeft PvE minder behoefte aan een spraakserver dan PvP.
Waar het wel handig voor is zijn conference calls, beheerdersoverleg e.d.
Maar eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat spraakservers hun tijd hebben gehad.
Ik mis het in ieder geval niet.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Voor een PVP operatie is een TS/vent server gewoon nodig, anders lukt het je niet.
Wordt je toch helemaal gek als je gemiddeld 3 kanalen aan hebt staan, dus soms nog meer? Alleen tijdens grote vloot operaties (vanaf paar honderd man) heb ik vroeger weleens in twee kanalen gezeten, vloot kanaal met muted mic en met wat andere logistics op een ander kanaal. Maar daar was dan eentje continue mic gemute en kende ik de stem van iedereen in het andere kanaal, en dan nog waren er weleens verwarringen waar het gezegd werd.
Hoe doe je datSgreehder schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:27:
Als er bijvoorbeeld slaags wordt gemaakt in lowsec, gaat alles over de corp vent. Met name bij wat oudere corps en langer spelende spelers zie je dat het in en over elkaar gaat lopen. Heb gemiddeld zo'n 3 kanalen aanstaan (2x ts, 1x vent).
Wordt je toch helemaal gek als je gemiddeld 3 kanalen aan hebt staan, dus soms nog meer? Alleen tijdens grote vloot operaties (vanaf paar honderd man) heb ik vroeger weleens in twee kanalen gezeten, vloot kanaal met muted mic en met wat andere logistics op een ander kanaal. Maar daar was dan eentje continue mic gemute en kende ik de stem van iedereen in het andere kanaal, en dan nog waren er weleens verwarringen waar het gezegd werd.
Wij hebben zelfs als kleine corp een vent, die staat vaak aan voor corp ops etc.
Daarnaast altijd nog de alliance TS, welke trouwens ook niet een superdik succes is, teveel kiddy's die tijdens een fleet op schreeuwen: SHOOOT HIM!, ja DUH, dat begrijp ik ook wel, ik hoor alleen de FC niet meer als je zo begint te blaaten.
Alsmede ik nu een paar jaar dit speel, en degenen waarmee ik op voice zit zijn altijd gezellig, zelfs gedurende PVE, gewoon ouwe klepzeiken en what ever. Met mining vooral is het altijd gezellig op de corp vent, de meeste lusten wel een pilsje bij het stoffige werk
Naar mijn mening zijn spraak servers nog lang niet dood, vooral nu je bij TS opties krijgt zoals priority speaker en volgens mij zijn ze bezig (community) om te zorgen dat je binnen EVE kan zien wie er precies praat
Mijn 0,2 isk.
Daarnaast altijd nog de alliance TS, welke trouwens ook niet een superdik succes is, teveel kiddy's die tijdens een fleet op schreeuwen: SHOOOT HIM!, ja DUH, dat begrijp ik ook wel, ik hoor alleen de FC niet meer als je zo begint te blaaten.
Alsmede ik nu een paar jaar dit speel, en degenen waarmee ik op voice zit zijn altijd gezellig, zelfs gedurende PVE, gewoon ouwe klepzeiken en what ever. Met mining vooral is het altijd gezellig op de corp vent, de meeste lusten wel een pilsje bij het stoffige werk
Naar mijn mening zijn spraak servers nog lang niet dood, vooral nu je bij TS opties krijgt zoals priority speaker en volgens mij zijn ze bezig (community) om te zorgen dat je binnen EVE kan zien wie er precies praat
Mijn 0,2 isk.
Voice servers FTW imo, gebruik ze direct zodra ik thuis kom en een game avond heb gepland. Heerlijk contact met vrienden en oude bekende die af en toe binnen vallen.
Zonder een VOIP gesprek zou ik online gamen een stuk saaier vinden denk ik.
Zonder een VOIP gesprek zou ik online gamen een stuk saaier vinden denk ik.
Muah, bij ons gaat het redelijk goed. Battlecomms wordt behoorlijk goed nageleefd. Gebeurt dat niet, dan geeft de FC dat duidelijk nog een keer aan. Over het algemeen hoor je alleen intel van de scouts en eventueel de binnenkomst van neutrals.
De server beschikt over corps channels, pvp channels en een algemene lounge waar iedereen kan ouwehoeren. Uiteindelijk is dit toch een stuk beter dan de invoice channel binnen Eve. Ik zou moeilijk zonder kunnen. Een aantal keer geprobeerd om te PVP'en in highsec (wardec) zonder comms, maar dat werkt gewoon niet. Met andere woorden: Mijn schip werd toen het slachtoffer
De server beschikt over corps channels, pvp channels en een algemene lounge waar iedereen kan ouwehoeren. Uiteindelijk is dit toch een stuk beter dan de invoice channel binnen Eve. Ik zou moeilijk zonder kunnen. Een aantal keer geprobeerd om te PVP'en in highsec (wardec) zonder comms, maar dat werkt gewoon niet. Met andere woorden: Mijn schip werd toen het slachtoffer
Ja, das bij ons voor alliance ook. Echter bij de corp vent is het gewoon alleen de server ruimte, het betreft daar vaak ook max 10 spelers. Dat maakt het daar in tegen niet minder gezellig. En idd, pvp zonder coms = fail. Je kan niet snel genoeg typen
, teminste, niet tegelijker tijd.
P.S. Rest mij nog de vraag, waar is het nieuwe Incursion topicccc?, wie is er trouwens verantwoordelijk om dat aan te maken of is het degene die het doet die doet het? Wat datte gaat ben ik nog niet heel erg thuis op tweakers..
P.S. Rest mij nog de vraag, waar is het nieuwe Incursion topicccc?, wie is er trouwens verantwoordelijk om dat aan te maken of is het degene die het doet die doet het? Wat datte gaat ben ik nog niet heel erg thuis op tweakers..
je mag er 1 maken, of even contact opnemen met de huidige topic starter....Ubilosis schreef op donderdag 23 december 2010 @ 14:37:
Ja, das bij ons voor alliance ook. Echter bij de corp vent is het gewoon alleen de server ruimte, het betreft daar vaak ook max 10 spelers. Dat maakt het daar in tegen niet minder gezellig. En idd, pvp zonder coms = fail. Je kan niet snel genoeg typen, teminste, niet tegelijker tijd.
Rechts alt, ctrl en shift, en goed luisteren. Wat je zelf zegt, op een gegeven moment herken je iedereen. Situatie was ook; van een corp in een andere opgaan (waarbij niet iedereen meegaat) en dan weer een alliance in (wederom niet iedereen mee). Daarbij komt dat ik niet echt een main en alts heb, het zijn meerdere losstaande poppetjes. Logi vind ik trouwens prettig op EVE voice, omdat je dan in de client zelf kan zien wie praat (of heeft gepraat). Dat is dan m'n middelste muisknopfurby-killer schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:40:
Voor een PVP operatie is een TS/vent server gewoon nodig, anders lukt het je niet.
[...]
Hoe doe je dat![]()
Ik heb een poging gedaan: Deel 20 is klaar voor de start:
[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursion
[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursion
Incursion: de nieuwe EVE expansie
Incursus: een Gallente T1 frigate
Incursus: een Gallente T1 frigate
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ach ja, kan niet alles hebben - dank je dat je het ff in een dm verteld
Ik neem aan dat dit in overleg is gebeurd dus bij deze gaan we verder in [PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 20: Incursus.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.