Ik grind nooit, geen tijd voor.
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 09:54:
Wat ik juist het mooie van EVE vind is dat je op elk moment van de dag, al heb je maar een beperkte tijd, je altijd wat kan doen in EVE. Ik heb de afgelopen jaren een mix gespeeld van verschillende online games, van Ultima Online, naar Wow, naar AION, naar hardcore Darkfall, en er zijn maar weinig spellen geweest waarin je zelfs in 15 minuten IETS kan doen. Maar een missie in EVE, of de Planetary Interaction, of wat minen, wat craften, mijn skills uitzoeken, het kan allemaal ff snel. In al die andere spellen die ik gespeeld heb lukt dat 9 van de 10 keer niet.
Dus voor mij is dat een groot pluspunt.
^^^^ Dit is inderdaad een pluspunt van EVE, aan/erin/je ding doen/etenstijd!
1. Minen is echt saai, daar kunnen ze toch wel iets leukers mee verzinnen? Hogere en snellere opbrengsten, maar ook een toenemend aantal pirates die aanvallen.
Ik kijk dezelfde film/series als Rupture

Sociaal ook erg goed te doen. Noem eens 1 MMO waar je je sociale leven zo goed kunt bevorderen als bij EVE

2. Missies mogen wel wat meer variatie hebben, wat meer random in opzet. (denk aan diablo dungeon systeem). De epic arcs zijn dan wel weer een leuke stap de goede richting op.
Je zegt het zelf al en wat Rupture ook al aangeeft; COSMOS! Maar oke, als je 8+ standing wilt hebben bij 1 corp ben je inderdaad vaak hetzelfde aan het doen. Gelukkig ligt dat ten eerste op de tafel van de DEVS en ten tweede; het is totaal niet te vergelijken met het eeuwige hetzelfde hack&slash van andere games.
3. PVP heb ik zelf weinig ervaring mee, maar wat ik hier lees is het erg random en als de tegenstander meer schepen heeft wint hij. (mischien moeten ze doseren per node, geen idee hoe je dat in de werkelijkheid wil doen)
Absoluut niet mee eens. Hoe vaak wint de slimste wel niet van die met de meeste bootjes. PVP is echt serieus een vaak apart (wat ik wel nooit 100% zal leren). Ik heb echt respect voor hoe sommige lui met PVP omgaan. Het is soms achterlijk complex wat ze weten en wat ze moeten doen en dan als overwinnaar uit de bus komen.
4. Het salvagen is saai, naderhadn terugkomen met een salvager alleen om wat isk te verdienen?
Geef dan een standaard salvage ability op het schip en een grote cargo space.
Nieuwe rigs, Marauder en nieuwe salvage bootje

5. Reizen duurt erg lang (door systemen heen en in instances), het kan af en toe spannend zijn, maar 90% is gewoon wachten. Geef meer schortcuts voor de lange routes en in missies een standaard afterburner ability (of micro warpdrive) als er geen tegenstand meer is.
Tja, dat instant gedoe vind ik zo lame. Dit geeft duidelijk realistisch beeld, als je wat wilt bereiken moet je er wat voor doen en als je afgeknald word gaat het je kosten (en niet *pfoef* je staat weer op met al je spullen op een 'graveyard' 10m verderop...

)
De laatste wijzigingen die ik zie bij EVE zijn voornamelijk gericht op het pvp gedeelte en het in beslag nemen van systemen. Lang geleden dat ik wat nieuwe wapens of schepen erbij heb zien komen.
In het kort: Zorg voor wat meer actie en minder wachtperiodes.
Mij lijken de laatste wijzigingen juist niet voor PVP maar dat kan ook zijn hoe je ertegenaan kijkt. Planetairy Interaction is 100% industrial en te doen in alle security gebieden.
Over het fontgebeuren; ja ik baal er ook weleens van, maar wat iemand een eind terug zei, bied EVE wel een manier om heel veel informatie op je scherm te krijgen. Bij WoW deed ik precies hetzelfde. Alles klein maken en meer informatie toevoegen.
wheez50 schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:39:
Ik herinner me nog uit mijn wow tijd dat het eerste wat ik deed is de uiscale naar beneden halen. Dan lettertypes verkleinen en alles wat minder belangrijk is verkleinen. Dan een zooitje addons aanslingeren om maar zo veel mogelijk info op een zo'n effectieve manier mogelijk te bundelen op mijn altijd te kleine schermpje. Eve is hetzelfde, maar dan zonder de addons en zonder dat ik iets hoef te verkleinen. Instellen is even erg (of even leuk als je er van houdt).
^^^ dat was hem dus, thanks Wheez
Oke ik ben fan van EVE, maar lang niet zo fan van de inhoud als wel de vorm van het spel.
Ik vind het kicken dat de economy werkt. Het sociale gebeuren zo levendig is, het niet toegankelijk is voor een groot deel van het publiek en vooral dat ook al weet ik dat het een commercieel bedrijf is; CCP probeert in contact te blijven met zijn gebruikers.
EVE kent geen Endgame, alleen in the eye of the beholder
Alles vergeleken met alle andere games die ik heb gespeeld teruglopend tot MUDs spelen via telnet/zMud.
[
Voor 16% gewijzigd door
yared op 20-09-2010 12:36
]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!