En stuur mij een pm met je charname als je wat start isk kunt gebruikenboatfreak schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:40:
bedankt! ik ga alles gelijk even downloaden enzo
Same here. Ik kan je vertellen dat je het geld wel kan gebruikendenan schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:23:
[...]
En stuur mij een pm met je charname als je wat start isk kunt gebruiken
Verwijderd
Vanuit Wormhole space is het niet zo moeilijk. Kleine (5-15) gangs met hit-en-run tactics of 0.0 en lowsec roams behoren tot de mogelijkheden.furby-killer schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:00:
Al blijft goede pvp vinden in eve één van de voornaamste problemen.
Samhain zoekt nog leden.
Ik herhaal hier nog even de link voor meer info
http://www.eveonline.com/...c&threadID=1362438&page=1
Phew, Petition naar verwachting opgelost.
Story; Zat in een implantless clone, Jumpclone naar mixed slave clone, session timer en blijft hangen.
Wat doe je dan? Juist ja, uitloggen en weer inloggen want dat helpt.... Terug in spel; In nieuwe clone zonder implants in station waar ik vandaan naar ergens anders zou jumpclonen. Mixed slave foetsie...jumpclone waar ik vandaan kwam zat dus in hetzelfde station..
Gelukkig is alles dus weer op z'n plek gezet en lieten de logs deze keer wel wat zien..
PS: zaten we net niet op de 81 pagina's en nu 41?!?
Story; Zat in een implantless clone, Jumpclone naar mixed slave clone, session timer en blijft hangen.
Wat doe je dan? Juist ja, uitloggen en weer inloggen want dat helpt.... Terug in spel; In nieuwe clone zonder implants in station waar ik vandaan naar ergens anders zou jumpclonen. Mixed slave foetsie...jumpclone waar ik vandaan kwam zat dus in hetzelfde station..
Gelukkig is alles dus weer op z'n plek gezet en lieten de logs deze keer wel wat zien..
Misschien heb je als persoonlijke instelling aangegeven dat je per pagina 50 posts wilt zien ipv 25 ? Niet ingelogd = 25, ingelogd = je persoonlijke voorkeur.
Goeie tip rob, niet aan gedachtDe_Bastaard schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:18:
Misschien heb je als persoonlijke instelling aangegeven dat je per pagina 50 posts wilt zien ipv 25 ? Niet ingelogd = 25, ingelogd = je persoonlijke voorkeur.
Deathscythehell schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:56:
EDIT: Zie hierboven gegeven suggesties
Aye, dat kan inderdaad, ik heb bijvoorbeeld maar 21 pagesDe_Bastaard schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:18:
Als je jumpcloned van en naar een clone in het zelfde station gaat je clone toch kapot? Ik dacht dat dit altijd al zo was?Deathscythehell schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:56:
[ Voor 52% gewijzigd door ravenger op 02-09-2010 13:29 ]
@ Ravenger;
Klopt dit is ook zo alleen ik zat dus in 1 station van een system met nog een jc in een ander station in datzelfde system. Wou jumpclonen naar een andere system en kreeg toen dus session timer hickup.
Toen ik weer inlogde zat ik in de jc waar ik naartoe wou gaan maar wel in het station waar ik vanaf moest komen, met de jc waar ik vanaf kwam in hetzelfde station.
Klopt dit is ook zo alleen ik zat dus in 1 station van een system met nog een jc in een ander station in datzelfde system. Wou jumpclonen naar een andere system en kreeg toen dus session timer hickup.
Toen ik weer inlogde zat ik in de jc waar ik naartoe wou gaan maar wel in het station waar ik vanaf moest komen, met de jc waar ik vanaf kwam in hetzelfde station.
Is het mogelijk om de naam of afbeelding te wijzigen van een avatar? In eerdere berichten op andere forums geven ze aan dat het geld kost, maar er schijnt een patch te komen waardoor iedereen de kans krijgt om het één en ander aan te passen. Klopt dit?
< dit stukje webruimte is te huur >
Als ze station walking (3d avatars) introduceren zal iedereen zijn/haar avatar opnieuw mogen designen.aex351 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:17:
Is het mogelijk om de naam of afbeelding te wijzigen van een avatar? In eerdere berichten op andere forums geven ze aan dat het geld kost, maar er schijnt een patch te komen waardoor iedereen de kans krijgt om het één en ander aan te passen. Klopt dit?
Dat zou die patch zijn waarbij je door stations kan lopen, iedereen zou de kans krijgen zijn avatar opnieuw te tekenen ofzo.
het zou goed kunnen dat het met de aankomende uitbreiding mogelijk gaat zijn voor iedereen om dit te doen, gezien ze het infameuze 'walking in stations' willen toevoegen. Maar afaik is dat niet confirmed door CCP en het is nu dus nog zo dat je daarvoor moet betalen.aex351 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:17:
Stond in de dev blogs dat ze iedereen toegang zouden geven tot een nieuwe character editor. Lijkt me btw ook logisch aangezien de huidige 2d avatar icons niet geschikt zijn om naar een 3d omgeving te mappen.ravenger schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:25:
het zou goed kunnen dat het met de aankomende uitbreiding mogelijk gaat zijn voor iedereen om dit te doen, gezien ze het infameuze 'walking in stations' willen toevoegen. Maar afaik is dat niet confirmed door CCP en het is nu dus nog zo dat je daarvoor moet betalen.
Hmm ja verhuren is misschien inderdaad niet het juiste woord.. Het is een stuk lowsec, afgesloten door highsec sysems (0,5 naar het volgende stuk lowsec) met 7 systemen.Naluh! schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:53:
Low sec verhuren? Lijkt me nauwelijks te doen om te zorgen dat je klanten 'veilig' zijn. Of zitten jullie constant met minstens 100 man online die systems te bewaken?
Wij verhuren de manen zodat mensen POSses kunnen ophangen. Ze kopen dan ook meteen een blue status (NBSI policy). Wij zijn de grootse macht daar, niet met 100 man maar iedere dag wordt er geroamd (niet dat we superveel bezoekers krijgen)
nwagenaar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:59:
[...]
Same here. Ik kan je vertellen dat je het geld wel kan gebruiken
hmm PM button kan ik niet vinden, iig is mn ingame naam dvdspeler1 en charname atomiundenan schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:23:
[...]
En stuur mij een pm met je charname als je wat start isk kunt gebruiken
tot nu toe gaat het prima!
Nou, nu moet je wel wat ruimte hebben om verder te komenboatfreak schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:44:
[...]
[...]
hmm PM button kan ik niet vinden, iig is mn ingame naam dvdspeler1 en charname atomiun
Dat zal denk ik "soon" zijn, als in volgend jaar pas.denan schreef op donderdag 02 september 2010 @ 14:21:
[...]
Als ze station walking (3d avatars) introduceren zal iedereen zijn/haar avatar opnieuw mogen designen.
Het is wel duidelijk gemaakt dat het avatar-gedeelte in de komende expansion moet gaan zitten.Dennis_k schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:41:
[...]
Dat zal denk ik "soon" zijn, als in volgend jaar pas.
25 mill overgemaakt.. have funboatfreak schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:44:
hmm PM button kan ik niet vinden, iig is mn ingame naam dvdspeler1 en charname atomiun
Je weet dat dat er alleen maar zorgen dat 'ie boven z'n skills gaat vliegen en gegarandeerd overhoop geschoten wordt?
Battlecruisers met light blasters enzo...
Of juist een betere tank heeft in lvl 1-2 missies. Hij heeft nu in ieder geval genoeg om alle low level skills te kopen.Noxious schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:47:
[...]
Je weet dat dat er alleen maar zorgen dat 'ie boven z'n skills gaat vliegen en gegarandeerd overhoop geschoten wordt?
Battlecruisers met light blasters enzo...
Heb hem ook ingame een mail gestuurd dat ie vragen kan stellen als hij iets niet snapt
Ik hoop dat hij van die 25 mil zijn advanced learning skills koopt.. die had je beter naar hem kunnen contracten namelijk, maar da's geografisch niet altijd even handig.
Wa Doede Nou
Sommige dingen zal hij toch zelf moeten ervaren.. Ik weet nog wel dat ik startte met Eve en als main doel had in een BS te vliegen.. ondanks de waarschuwingen van mijn collega's. Uiteindelijk had ik BS op V en kon ik er niets mee.-ko- schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 12:20:
Ik hoop dat hij van die 25 mil zijn advanced learning skills koopt.. die had je beter naar hem kunnen contracten namelijk, maar da's geografisch niet altijd even handig.
Maar die BS5 is in the long run altijd handig :-)
Ik zou iedereen die pas begint adviseren om die learning skills te doen, als je ze niet doet in het begin dan doe je het nooit.
Ik zou iedereen die pas begint adviseren om die learning skills te doen, als je ze niet doet in het begin dan doe je het nooit.
zooo0 en dan zit mijn alliantie nu in diep beraad wat we gaan doen, of 5Miljard is de maand aan White Noise geven voor een constellatie te mogen gebruiken, terwijl het toen we nog renters waren van atlas dit zelfde stukje 1 Miljard de maand was...
Waarschijnlijk gaaan we het ze gewoon zo lastig mogelijk maken, en ach, wij hebben redelijk wat aussie players, en white noise, volgens mij eerder russen
timezone wars!! *jaj*
http://evemaps.dotlan.net/map/Detorid/HOV-VI daarzo dus...
Waarschijnlijk gaaan we het ze gewoon zo lastig mogelijk maken, en ach, wij hebben redelijk wat aussie players, en white noise, volgens mij eerder russen
http://evemaps.dotlan.net/map/Detorid/HOV-VI daarzo dus...
Wat geweldig, ik kom er net achter dat je gewoon direct met iDeal kan betalen aan CCP. Tijd om mijn account te reactivaten
Bij het registratie formulier voor een trial account lees ik dat ze om mijn voor en achternaam en dergelijke vragen. Verder lees ik dat ze deze informatie naar eigen inzicht mogen gebruiken. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Krijg je veel reclame e-mails etc? of is het beter om neppe informatie in te vullen. En is deze informatie ook naderhand te wijzigen?
[ Voor 7% gewijzigd door aex351 op 03-09-2010 23:43 ]
Hmm, ik heb een probleem denk ik. Ik had een missie waarbij een item afgeleverd moest worden. Echter werd mijn (niet dure;) )schip gemold onderweg en ben ik het item kwijt. Er staat dat het een belangrijke missie is.
Kan ik dit item opnieuw krijgen op een of andere manier? ik weet niet meer waar mijn schip ontploft is.
halp!
bedankt voor de ISK denan!
Kan ik dit item opnieuw krijgen op een of andere manier? ik weet niet meer waar mijn schip ontploft is.
halp!
behalve die eve nieuwskrant die ik af en toe krijg heb ik van eve online nog nooooit enige andere spam dingen gekregen... alleen maar info dat ze abbo geld hebben afgetrokken en de nieuwskrant..aex351 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:42:
Bij het registratie formulier voor een trial account lees ik dat ze om mijn voor en achternaam en dergelijke vragen. Verder lees ik dat ze deze informatie naar eigen inzicht mogen gebruiken. Wat moet ik mij hierbij voorstellen? Krijg je veel reclame e-mails etc? of is het beter om neppe informatie in te vullen. En is deze informatie ook naderhand te wijzigen?
Iseci
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Verwijderd
kijk of het item op de market of in contracts te koop is voor een redelijke prijs.boatfreak schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:28:
Hmm, ik heb een probleem denk ik. Ik had een missie waarbij een item afgeleverd moest worden. Echter werd mijn (niet dure;) )schip gemold onderweg en ben ik het item kwijt. Er staat dat het een belangrijke missie is.
halp!
Als de missie niet compleet is (dus geen groen vinkje) kan je na downtime de missie opnieuw starten.
Als je dat niet kan vinden of niet opnieuw kan starten, kun je een petition indienen.(f12)
Een gm zal dan de missie voor je resetten.
Had laatst mijn missie item kapot geschoten en in contracts kon ik het alleen kopen voor 15 mil, (voor een lv1 missie item
Ik heb toen een petition ingediend, omdat ik anders geen missies voor die faction meer kon runnen vanwege standings.
Een uur later had de gm de missie voor me gereset en na downtime kon ik hem weer opnieuw doen.
Zo mijn eerste vlieguurtjes zitten er weer op. Ben toch maar niet helemaal opnieuw begonnen. 1 van mijn characters was al behoorlijk ver met learning skills en ik heb geen zin hier weer 2 maanden aan te verliezen...
Dus ik vlieg weer met "Fail Whale"!
Eerst maar weer een tutorial opgepakt (het meeste weet ik nog wel) en nu heb ik mooi een Sigil onder mijn kont en ben ik een beetje aan het traden om een klein kapitaaltje op te bouwen. Ondertussen even wat nuttige skills trainen om te vliegen en dan weer verder met learning skills (Perception en Willpower advanced).
Gisteravond ook nog 5mil van een member van Red vs Blue gekregen dus het begint al weer lekker
Het ingame tweakers.net channel is al weer buiten gebruik? Ik was namelijk de enige.
Dus ik vlieg weer met "Fail Whale"!
Eerst maar weer een tutorial opgepakt (het meeste weet ik nog wel) en nu heb ik mooi een Sigil onder mijn kont en ben ik een beetje aan het traden om een klein kapitaaltje op te bouwen. Ondertussen even wat nuttige skills trainen om te vliegen en dan weer verder met learning skills (Perception en Willpower advanced).
Gisteravond ook nog 5mil van een member van Red vs Blue gekregen dus het begint al weer lekker
Het ingame tweakers.net channel is al weer buiten gebruik? Ik was namelijk de enige.
AFAIK niet...we hebben de renting agreement ff door onze strot geduwd gekregen en als we het niet doen denk ik dat we binnenkort wel wat supers kunnen gaan verwachten. We shall seeDe_Bastaard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:19:
Jullie zijn toch blue nu met WN of niet?
Verwijderd
Te koop: leviathan titan & piloot.
Ship:
3x CDFE-II, some fuel, torp launchers, faction ammo
if needed can be delivered with full officer / x-type fit
Asking 70b bare, ask for fit
pilot: http://eveboard.com/pilot/Caletha_Reborn
highlights: 62mil sp, titan 5, dd operation 5, jump skills 5, good missile skills. full nomad set
+ got first and only one-shot-mothership kill: http://www.klevis.net/rakb/?a=kill_detail&kll_id=58005
asking 30b OBO
ship needs to go first obviously
laat maar ff weten als je interesse hebt in een van de twee
Ship:
3x CDFE-II, some fuel, torp launchers, faction ammo
if needed can be delivered with full officer / x-type fit
Asking 70b bare, ask for fit
pilot: http://eveboard.com/pilot/Caletha_Reborn
highlights: 62mil sp, titan 5, dd operation 5, jump skills 5, good missile skills. full nomad set
+ got first and only one-shot-mothership kill: http://www.klevis.net/rakb/?a=kill_detail&kll_id=58005
asking 30b OBO
ship needs to go first obviously
laat maar ff weten als je interesse hebt in een van de twee
nopeDe_Bastaard schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:19:
Jullie zijn toch blue nu met WN of niet?
en zoals scythe al zei, ws supers soon op ons dak, ach, vdaag 1e tower in reinforced, maar ja, in goede US TZ, en zeeeer slecht voor de russen
[ Voor 36% gewijzigd door Dutch2007 op 05-09-2010 23:33 ]
Hoeveel ISK kan je eigenlijk uit die Wormhole's farmen als je met een tengu ofzo Class 1/2/3 gaat farmen? En is dat te doen met een t2 fit tengu, of kom je er toch niet onderuit om er een pimpfit op te gooien?
Ik zoek eignelijk manieren om drastisch even wat ISK bij elkaar te scoren. Main zit in Syndicate, en mijn alt kan nog voorlopig even niets nuttigs vliegen. Ben blij als die tjappie eindelijk Geddon kan vliegen zodat ik die officers kan farmen
Ik zoek eignelijk manieren om drastisch even wat ISK bij elkaar te scoren. Main zit in Syndicate, en mijn alt kan nog voorlopig even niets nuttigs vliegen. Ben blij als die tjappie eindelijk Geddon kan vliegen zodat ik die officers kan farmen
Zo, eindelijk kan ik een BC vliegen. Alleen jammer dat de WARDEC voorbij is en dat het nu terecht komt op missioning. En gezien mijn skills, blijft het bij een PvE uitvoering van een Brutix (dus hoofdzakelijk M4 ipv T2), dus zou ik eigenlijk blij moeten zijn dat de WARDEC voorbij is
. Maar damn, wat een DPS geeft die zeg!
Nu is het tijd om te gaan voor een T2 Frigate, T2 Resists en T2 Hybrid Weapons. Volgens EveMon zou mij dit geintje, ongeveer 60 dagen in beslag gaan nemen.... Ik denk dat het tijd wordt om mijn attributes aan te passen...
Nu is het tijd om te gaan voor een T2 Frigate, T2 Resists en T2 Hybrid Weapons. Volgens EveMon zou mij dit geintje, ongeveer 60 dagen in beslag gaan nemen.... Ik denk dat het tijd wordt om mijn attributes aan te passen...
[ Voor 14% gewijzigd door nwagenaar op 06-09-2010 11:16 ]
T2 frigs duren over het algemeen niet zo heel lang hoor, Frigate V is iets van 2 weken? Assault ships 4, en dan t2 small guns
Wat ook scheelt: een full set +3 implants. Meestal zijn die niet al te duur in Jita (40-50Mill) en qua skills hoef je maar heel kort te trainen voor een +3 set.nwagenaar schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:46:
Zo, eindelijk kan ik een BC vliegen. Alleen jammer dat de WARDEC voorbij is en dat het nu terecht komt op missioning. En gezien mijn skills, blijft het bij een PvE uitvoering van een Brutix (dus hoofdzakelijk M4 ipv T2), dus zou ik eigenlijk blij moeten zijn dat de WARDEC voorbij is. Maar damn, wat een DPS geeft die zeg!
![]()
Verwijderd
T2 frigs zijn een eitje idd, heb zelf een week nodig voor 1 frig (neural remap gehad naar perception en willpower) en ben zelf momenteel bezig cybernetics naar 5 te trainen
.
Om je resists naar V te trainen ben je wat tijd kwijt, maar het voordeel is dat je er op elk schip uiteindelijk je voordeel er mee doet
. Wormholes zijn een beetje vol vandaag de dag. De laatste keer dat ik echt in wormholes aan het rondsjouwen ben geweest kom je eigenlijk alleen maar POSes tegen en een enkele verdwaalde industrial. Als je isk wil verzamelen, ga plexes runnen in low en 0sec. Daar kun je erg leuk je verdiensten uithalen met een t2 fit tengu idd, maar als je het geld er voor hebt, doe dan gek en gooi er die pimpfit op. Je krijgt je isk er wel weer uit.
Offtopic-ish: Zijn er nog mensen op zoek naar een gezellige piratecorp in een alliantie in highsec?
Om je resists naar V te trainen ben je wat tijd kwijt, maar het voordeel is dat je er op elk schip uiteindelijk je voordeel er mee doet
Offtopic-ish: Zijn er nog mensen op zoek naar een gezellige piratecorp in een alliantie in highsec?
Plexen in 0.0 kan ik wel hoor, zit goed daar in Delve
Maar dacht dat Wormhole's misschien makkelijkere isk waren
Verwijderd
Mwoh, als je daar leuke sites vind in het scannen kun je leuke BPC's vinden voor het maken van t3 meuk als ik me niet vergis ^^, maar vaak ben je niet alleen in het plexen in een wormhole
besides, sleepers leveren geen extra bounty op en zonder dedicated salvager is het de moeite niet waard om dit te gaan verzamelen imho.
Met een aanpassing van mijn attributes zou ik met 22d en 12h mijn T2 Frigate, T2 Resists en T2 guns kunnen hebben. Dat is wel een behoorlijk verbetering, dus dat heb ik maar ingesteldDe_Bastaard schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:49:
T2 frigs duren over het algemeen niet zo heel lang hoor, Frigate V is iets van 2 weken? Assault ships 4, en dan t2 small guns
Sokratesz, waarom doe je ze weg? (als ik zo vrij mag zijn)
OU812?
Damn. Een scam van 850 biljon (circa 47K in $).... Echt prachtig hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen!
Kijk door dit soort entertainment vind ik Eve echt uniek
Kijk door dit soort entertainment vind ik Eve echt uniek
Dat is pas een scam, in tegenstelling tot dat geflikflooi in Jita local.
Circa EUR 38.360,-
Circa EUR 38.360,-
Alweer even geleden, maar irl gaat door en je kunt je aandacht maar in zoveel stukjes opdelen 
Afgelopen weekend vond de grote community Out Of Game Ops plaats; de V3SPA Community Zomer BBQ georganiseerd door DFPC.
Met ruim 40+ kwamen ze vanuit alle windstreken van Nederland en Belgie, en zelfs vanuit Duitsland lieten community leden zich zien.
In Halfweg was het huis van Bervin en Vincehouw omgetoverd tot een heuse Outpost. Overal hingen EVE gerelateerde bordjes zodat zelfs de meest dronken Geus nog wist waar hij was
Low-sec (de dijk waar we eigenlijk niet mochten komen)
0.0 (prive terrein)
Mission Control (kinderopvang met consolegames
)
Wormhole (nee, dit was niet de plee maar de voordeur die maar naar 1 kant open kon)
Savespot (de plee!
)
EVE Gate (Wifi-corner voor je dagelijkse EVE-shot)
Het feest begon om 13.00 uur en eindige in de kleine uurtjes met als hoogtepunt toch wel de BBQ die om 16.00 uur aanging en perfect was!
Fijn ook voor de ouders van de 4 <12 kinderen die er rondliepen en elkaar lekker bezig konden houden in Mission Control met consolegames.
In Low-sec waren een aantal containers ge-anchored met luchtbedden en slaapzakken voor de overblijvers.
Chefkok Eclipse was s'ochtend al aangekomen met een complete vrachtwagen met daarin 2 enorme BBQ's, stoelen, tenten, tafels en heeft heerlijk staan grillen, KUDOS!
Er stonden een paar enorme Amerikaanse koelkasten vol met vlees en drank.
De Geuzen hadden een eigen tafeltje waar de corenwijn van de Ammeraal rijkelijk vloeide en men dikke sigaren (zag ik daar een Cubaan?!) gerookt kon worden.
Het afspreken en meerijden was perfect geregeld dankzij Google Maps routes en Halfweg was daardoor 100x beter bereikbaarder dan Jita.
Men wisselde lekker vaak van groepjes zodat iedereen elkaar wat beter kon leren kennen.
Leuk was ook dat je je echt een community voelt als spelers die ingame al een tijdje niet meer of weinig actief zijn opeens komen aanscheuren!
We hadden de wd lui nog uitgenodigt en zelfs aangeboden te betalen voor ze, maar net als ingame durfden ze zich niet te laten zien.
Aan het eind waren een aantal lui die self-destruct hadden gedaan.... Warsteiner en Corenwijn
En mijn kids gingen superhappy om half elf slapen
Dit was met recht het supergezelligste en fantastische verzorgde OOG Ops die ik heb meegemaakt in mijn MMO tijd.
Deze traditie houden we erin!
Full Sized Image 1600x1200
Afgelopen weekend vond de grote community Out Of Game Ops plaats; de V3SPA Community Zomer BBQ georganiseerd door DFPC.
Met ruim 40+ kwamen ze vanuit alle windstreken van Nederland en Belgie, en zelfs vanuit Duitsland lieten community leden zich zien.
In Halfweg was het huis van Bervin en Vincehouw omgetoverd tot een heuse Outpost. Overal hingen EVE gerelateerde bordjes zodat zelfs de meest dronken Geus nog wist waar hij was
Low-sec (de dijk waar we eigenlijk niet mochten komen)
0.0 (prive terrein)
Mission Control (kinderopvang met consolegames
Wormhole (nee, dit was niet de plee maar de voordeur die maar naar 1 kant open kon)
Savespot (de plee!
EVE Gate (Wifi-corner voor je dagelijkse EVE-shot)
Het feest begon om 13.00 uur en eindige in de kleine uurtjes met als hoogtepunt toch wel de BBQ die om 16.00 uur aanging en perfect was!
Fijn ook voor de ouders van de 4 <12 kinderen die er rondliepen en elkaar lekker bezig konden houden in Mission Control met consolegames.
In Low-sec waren een aantal containers ge-anchored met luchtbedden en slaapzakken voor de overblijvers.
Chefkok Eclipse was s'ochtend al aangekomen met een complete vrachtwagen met daarin 2 enorme BBQ's, stoelen, tenten, tafels en heeft heerlijk staan grillen, KUDOS!
Er stonden een paar enorme Amerikaanse koelkasten vol met vlees en drank.
De Geuzen hadden een eigen tafeltje waar de corenwijn van de Ammeraal rijkelijk vloeide en men dikke sigaren (zag ik daar een Cubaan?!) gerookt kon worden.
Het afspreken en meerijden was perfect geregeld dankzij Google Maps routes en Halfweg was daardoor 100x beter bereikbaarder dan Jita.
Men wisselde lekker vaak van groepjes zodat iedereen elkaar wat beter kon leren kennen.
Leuk was ook dat je je echt een community voelt als spelers die ingame al een tijdje niet meer of weinig actief zijn opeens komen aanscheuren!
We hadden de wd lui nog uitgenodigt en zelfs aangeboden te betalen voor ze, maar net als ingame durfden ze zich niet te laten zien.
Aan het eind waren een aantal lui die self-destruct hadden gedaan.... Warsteiner en Corenwijn
En mijn kids gingen superhappy om half elf slapen
Dit was met recht het supergezelligste en fantastische verzorgde OOG Ops die ik heb meegemaakt in mijn MMO tijd.
Deze traditie houden we erin!
Full Sized Image 1600x1200

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Yes Yared, hij was top!
Wa Doede Nou
Ik had dat linkje van die scam gisteravond NOOIT moeten openen, hele topic doorgelezen waardoor ik weer veel te laat ben gaan slapen
Erg mooi hoe Bad Bobby daar zelf zijn verhaal doet.

Erg mooi hoe Bad Bobby daar zelf zijn verhaal doet.
i was there 
het was super gezellig en de kids hebben zich uitstekend vermaakt
het was super gezellig en de kids hebben zich uitstekend vermaakt
Iseci
Verwijderd
laatste paar dagen paar ops gedaan met jullie
Beviel goed...vandaag begon nieuwe op geloof ik.
zit in TDR, --> Evanga
Je moet wel bergen loot/salvage verwerken in een bounty-loze wereld.De_Bastaard schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:33:
Plexen in 0.0 kan ik wel hoor, zit goed daar in Delve![]()
Ok, ik wil misschien met eve-online gaan starten. Maar ik heb nog wat bedenkingen.
Waarom vinden jullie het een top game ?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
De community.Kain_niaK schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:03:
Ok, ik wil misschien met eve-online gaan starten. Maar ik heb nog wat bedenkingen.
Ik zit op dit moment ook te twijfelen of ik zal subscriben, omdat ik niet zeker weet of ik wel tijd overhoud voor een leven.
Bah, ik heb toch al geen leven. Erger kan het toch niet worden.
Niks moet in EVE, alles kan verder gaan dan wat de devs ooit in gedachten hebben. De ongelimiteerde vrijheid, de awesome power/macht, het kapitalisme (van mining via productie, handel, speculanten tot aan de logistieke apparaten die vloten bevoorraden), daadwerkelijk iemand afmaken en zijn gear afpakken, iedereen vormt zijn eigen wereldbeeld van EVE en niemand kan het volledig bevatten (zelfs de makers niet),... en samenwerken geeft echt meerwaarde (Al is het maar op aan documentatie van een ongedocumenteerde game te geraken. Kennis is macht, dus de verworven kennis van eigen onderzoek hou je intern om te voorkomen dat de concurrentie te slim wordt. Maar de spionnen staan niet stil.). Hoe je tegenwoordig wereldrijken neer kan halen: YouTube: EVE Online - CausalityKain_niaK schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:03:
Waarom vinden jullie het een top game?
[ Voor 6% gewijzigd door rapture op 07-09-2010 21:09 ]
Kan het spel vlot draaien met 2GB ram?
Ik heb voor de rest een top pc maar mijn set van 6GB is kapot.
Heeft het veel ram nodig ?
Het jammere dat zoals dat youtube filmpje laat zien de effectievste manier is en ook nog eens compleet risico loos. Bij spying, corp theft, etc is de complete risk/reward zoek, voornamelijk omdat er geen enkel risico is dankzij alts.rapture schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:00:
[...]
Niks moet in EVE, alles kan verder gaan dan wat de devs ooit in gedachten hebben. De ongelimiteerde vrijheid, de awesome power/macht, het kapitalisme (van mining via productie, handel, speculanten tot aan de logistieke apparaten die vloten bevoorraden), daadwerkelijk iemand afmaken en zijn gear afpakken, iedereen vormt zijn eigen wereldbeeld van EVE en niemand kan het volledig bevatten (zelfs de makers niet),... en samenwerken geeft echt meerwaarde (Al is het maar op aan documentatie van een ongedocumenteerde game te geraken. Kennis is macht, dus de verworven kennis van eigen onderzoek hou je intern om te voorkomen dat de concurrentie te slim wordt. Maar de spionnen staan niet stil.). Hoe je tegenwoordig wereldrijken neer kan halen: YouTube: EVE Online - Causality
Ik speel zelf tegenwoordig niet meer heel veel, maar wel wat. We zitten nu in low sec, en ik wil het liefst isk verdienen waar ik zit en niet naar high sec clone jumpen. Wel goede agenten in de buurt, maar als iemand in je missie komt ben je ook dood dankzij debiele mechanics van normale NPCs. Dus alternatief is low sec exploration, maar ik zit niet in een dood stukje low sec, dus ben niet de enige die het doet en je vind nauwlijks wat nuttigs. Meeste combat sites leveren niks op en combat en radar sites zijn niet echt veel tov alle andere crap.
Dus maar besloten gezien de verhalen die ik hoor over WH exploration om een keer drake te kopen (mijn eerste, nu ik ook t2 HMs heb, voel me echte carebear). Vandaag vond ik class 3 WH, dus maar drake gekocht en na DT ging ik erin. Eén anomaly, ik met mijn drakeje erin, en maar gaan schieten. Ging niet echt snel, t2 light drones werden toch wel vaak geprimaried, maar het lukte wel. Toen kwam er een BS + 4 cruisers + cruiser van vorige spawn, en dat deed wel pijn. Mijn schilden gingen tot 25%, maar uiteindelijk ging het allemaal goed. Slowboatend de handel looten, en langzaam eerst alle cruiser afschieten. Dan komt er een anathema op scan, maar ik besluit maar door te gaan. Vervolgens een tengu op scan, dus ik netjes uit allignen en ondertussen nog maar 1 BS over.
Probleem: Ik heb 65km range met mijn skills effectief, en als ik allignde kwam de BS buiten die range. En je raad het al, precies toen ik de BS ging approachen warpt de tengu naar mij, 40km afstand. Ik meteen allignen om weg te warpen, hij ging 1km/s naar mij toe. Dus dat ging wel goed, totdat op 36km de lolbroek een point op me had, oftewel faction disruptor en nog een dure ook. Dan maar plan B, missiles op hem gaan schieten en hopen dat hij geen backup heeft. En dan het leuke van WH space, wat overal zo hoort te zijn. De sleeper vond het veel leuker om op een tengu te schieten dan op een drake. Gelukkig voor hem was er niks met tackle meer, maar zonder de sleeper DPS had hij geen schijn van kans om door mijn tank te komen. Hij ging er niet vandoor, dus ik vroeg me af of hij backup had ofzo. Nooit iets op scan gezien, en uiteindelijk is hij weggewarped toen hij op 50% armor zat
Met die paar cruisertjes en 2 frigs die ik heb geloot nog ruim 10M in 30 minuten verdient. Dus niet heel veel, maar gezien de omstandigheden best goed imo. Had weinig behoefte om door te gaan omdat de volgende keer met grotere spawn ik wel genaaid had kunnen zijn.
Ik zou graag ook EVE Online eens proberen. Zou iemand mij een invite willen sturen? Email is in mijn profiel te vinden. Thanks!
Hier is 2GB ram geen probleem. Anders download je eerst de trial om het te testen?Kain_niaK schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:16:
Kan het spel vlot draaien met 2GB ram?
verzonden...Bart0n schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 21:48:
Ik zou graag ook EVE Online eens proberen. Zou iemand mij een invite willen sturen? Email is in mijn profiel te vinden. Thanks!
advies kan je altijd krijgen van mij en/of de V3SPA communitie
Iseci
Hhe nice, wat was nou precies het verhaal met die ops?Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:33:
[...]
laatste paar dagen paar ops gedaan met jullie
Beviel goed...vandaag begon nieuwe op geloof ik.
zit in TDR, --> Evanga
EVE is denk ik leuk omdat het zo breed is.
Iedereen kan zijn ei erin kwijt, en speelstijlen zijn heel wisselend.
EVE is ook net een maaltijd waar je wanneer je actief met anderen gaat samenspelen tot een menu komt.
Een menu is een maaltijd met meer smaken, een maaltijd is lekker op zijn tijd, maar een menu is een feestje.
Nu moet ik snel gaan slapen, anders ga ik nog poëzie maken
Iedereen kan zijn ei erin kwijt, en speelstijlen zijn heel wisselend.
EVE is ook net een maaltijd waar je wanneer je actief met anderen gaat samenspelen tot een menu komt.
Een menu is een maaltijd met meer smaken, een maaltijd is lekker op zijn tijd, maar een menu is een feestje.
Nu moet ik snel gaan slapen, anders ga ik nog poëzie maken
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
DE breedheid/grootte van EVE is voor een beginner ook een beetje de zwakte. In het begin kun je nog al een verdwalen in de mogelijkheden, zeker zodra je de tutorials en epic arc heb uitgespeeld. Ik had toen in ieder geval even een zwart gat momentje. Ik ben daarna zelf nog een keer opnieuw begonnen. Uiteindelijk is het belangrijk snel een leuke corp te vinden zodat je makkelijk met anderen kan samen spelen (moet ik overigens nog steeds doen
)
Verwijderd
gister hielpen we in KBP7, PL + Init + Init mercs hebben blijkbaar zaken af te handelen in kbp (?).ravenger schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:27:
[...]
Hhe nice, wat was nou precies het verhaal met die ops?
Liep niet goed af
Drakes vs PL armor hac gang = FAIL
Ze hadden beter voor rr bs kunnen gaan. Maar moet toegeven, PL is goed in wat ze doen.
En hoorde net dat we zijn toegelaten in Noir \o/
In principe moeten drakes best kunnen werken, met paar TPs moet je goede schade doen, je bent sneller en je hebt betere range. Standaard RR BS kunnen AHACs juist niet raken.
Inderdaad. De learningcurve van Eve heeft zijn pieken en dalen. Maar het voordeel van Eve is: je hebt enorm veel mogelijkheden en specialisaties, dat je alsnog iets anders kan kiezen. En het zwarte gat momentje heb ik dus ook gehad. En juist op dat moment zat de alliance in een WARDEC, met als gevolg dat ik geïntroduceerd werd in het PvP gebeuren. PvP is niet voor iedereen (er waren mensen die niet meer uit M20 Dodixie durfde te undocken) maar in mijn geval smaakte dat naar meer.Mythrill schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:52:
DE breedheid/grootte van EVE is voor een beginner ook een beetje de zwakte. In het begin kun je nog al een verdwalen in de mogelijkheden, zeker zodra je de tutorials en epic arc heb uitgespeeld. Ik had toen in ieder geval even een zwart gat momentje. Ik ben daarna zelf nog een keer opnieuw begonnen. Uiteindelijk is het belangrijk snel een leuke corp te vinden zodat je makkelijk met anderen kan samen spelen (moet ik overigens nog steeds doen)
Ik vernam gisteren dat mijn (voormalige) alliance nu dood blijkt te zijn. En in eerste instantie ook nog op een lompe manier ook nog (leader was overgestapt naar een andere corps en de alliance werd in hibernation gezet). Jammer voor mijn (voormalige) vliegmaatjes. Maar dat is mijn probleem niet meer.
Ik moest gisteravond richting 0.0 en daarvoor had ik maar 52 jumps nodig
Darn!!! Waarom heb ik die gemist Yared?
OU812?
Verwijderd
Je moest is zien hoe effectief pulses zijn tegenover armor hac gangs ;furby-killer schreef op woensdag 08 september 2010 @ 09:04:
In principe moeten drakes best kunnen werken, met paar TPs moet je goede schade doen, je bent sneller en je hebt betere range. Standaard RR BS kunnen AHACs juist niet raken.
Pulse pocs zou ik niet onder de standaard RR BS'en rekenen. Dat zijn de mid range, en ja dat werkt als je maar je range kan houden.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:05:
[...]
Je moest is zien hoe effectief pulses zijn tegenover armor hac gangs ;
lol Ebod, die heb je dan echt gemist als je had willen langskomen want het was echt supertop vergeleken bij soortgelijke events in het verleden.bodhisatva schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:05:
[...]
Darn!!! Waarom heb ik die gemist Yared?
Stond wel ingame, en groter paste het niet in de MOTD, dus ik vrees nieuwe /0-0\
In Breda is binnenkort een kleiner event, weet alleen niet hoe 'besloten' die is.
Zou ik als ik jou was ingame eens vragen. Zelf kan ik niet, zit ik ergens in verweggistan.
Ik weet wat vooral niet werkt tegen armorhac gangs van PL: ECM (zealots targetlinken de guardians) - RR BS (veel geprobeerd en niets gelukt) - Carrierondersteuning (dag carrier) - Bombers (zowel bommen als lockbreakers/voids doen niets) - drakes - Numerieke overmacht van 2:1 met mix/mash fleet.Verwijderd schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:05:
[...]
Je moest is zien hoe effectief pulses zijn tegenover armor hac gangs ;
Mogelijkheden en een beetje werkt: another hac gang (alleen is PL *erg* goed) - Smartbomb BS fleet *en* tactisch perfecte trap - Combinatie van rr-bs en heavy neut op guardians en sensordampening (probleem: Hoe hou je de neuters heel?) - targetpainting/webbing.
Ik heb PL in hun armorhac gang nog niet zien verliezen. En ze zijn slim genoeg om ineens massaal in bombers te komen, of juist in een machariel fleet. Ze weten waar ze tegenover komen te staan en passen daar zeerzeker op aan.
Dus voor eenieder die graag theorycraft: Ik geloof je pas als ik resultaten op een killboard zie
Hehe overal wordt nu gedacht hoe je die armor hac gangs moet aanpakken en niet alleen PL gebruikt ze
Verwijderd
Zit zelf in de NC. gebruiken ook vaak hac gangs. laatste tijd veel gebruik gemaakt van fleet BS's (80+k range, 100+k ehp) en deze maken mits goed ingezet (dus op de juiste range inwarpen of gatecampen) echt gehakt van de meeste enemy gangs.
Maarja wij zijn dan ook vaak met een mannetje of 400-500 dus dan maakt t eigenlijk niet zoveel uit in wel schip je komt.
Maarja wij zijn dan ook vaak met een mannetje of 400-500 dus dan maakt t eigenlijk niet zoveel uit in wel schip je komt.
RA/xDx heeft armor hac gangs gebruikt. Met een minderheid in rrbs ging het vrij gelijk op, tot ze gebroken werden. En dat is mijn ervaring ook. De armorhac gang is een vrij goede basis voor een gang van 40-100+. Met een 100+ afgestemde gang kan je vrijwel alles aan, omdat op een gegeven moment nummers omgezet worden in lag. Net als atlas in het verleden snipehac gangs had die vrij veel schade toebrachten, heeft pl nu nog meer een goede kaart. Maar het is mijn overtuiging dat alleen het vliegen van goede schepen/fits niet helpt. Ook de piloten zijn belangrijk. De tactieken en support. En natuurlijk de fc's.
En aangezien PL uitstekende informatie, prima warp-ins en zeer sterke discipline heeft, winnen ze erg veel. En tegen een 100man PL hacgang met 25 guardians kan zelfs een nc blob niet makkelijk op. De enige manier om het veld te behouden is door te blobben tot ze eruitlaggen. En ook daar is PL goed in. Dan begin ik nog maar niet over de 'hac-gangs' die barsten van vaga's, muninns en eagles. Een PL hac gang heeft 6 zealots op elke 2 guardians op 1 ander type. En er gaan altijd wat sentrydroning ishtars mee.
De nieuwste tactiek van PL is trouwens de guardian (toch wel de zwakkere schakel) te vervangen door t3 cruisers. Het moet vrij uniek zijn een zestigtal zealots en een twintigtal t3's te zien in een verrassend kleine bal schepen die al op je nieuwe snipeplek land voordat je eigen schepen er allemaal zijn.
Voor zover ik kan zien (ik heb zelf geen enkele toegang tot spionnen en andere fora etc) zijn er een handvol organisatorisch getalenteerde mensen bij PL die een hardcore PVPgroep van een man of 40-50 tot hun beschikking hebben. Waarbij dan een man of 20-70 aansluiten. Ze kunnen dicteren dat je in een zus-en-zo gefitte zealot of guardian komt. En dat doe je dan ook. Er is een prima structuur voor ankerpiloten en on-grid informatieverzameling.
Als je positief wil opstaan tegenover een PL-armorhac gang zul je op al deze punten sterk moeten staan. In al mijn ervaringen tegen WI/NC, RA/xDx,solar, -a- en IT, heb ik alleen elementen gezien. De discipline van een solarbomberteam is fenomenaal. En een AF fleet van sirmolle was alleen af's. En het plezier spatte er vanaf
De PVPkunde van PL is de laatste in het rijtje van EVE-PvP waar ik zeer veel respect voor heb.
En aangezien PL uitstekende informatie, prima warp-ins en zeer sterke discipline heeft, winnen ze erg veel. En tegen een 100man PL hacgang met 25 guardians kan zelfs een nc blob niet makkelijk op. De enige manier om het veld te behouden is door te blobben tot ze eruitlaggen. En ook daar is PL goed in. Dan begin ik nog maar niet over de 'hac-gangs' die barsten van vaga's, muninns en eagles. Een PL hac gang heeft 6 zealots op elke 2 guardians op 1 ander type. En er gaan altijd wat sentrydroning ishtars mee.
De nieuwste tactiek van PL is trouwens de guardian (toch wel de zwakkere schakel) te vervangen door t3 cruisers. Het moet vrij uniek zijn een zestigtal zealots en een twintigtal t3's te zien in een verrassend kleine bal schepen die al op je nieuwe snipeplek land voordat je eigen schepen er allemaal zijn.
Voor zover ik kan zien (ik heb zelf geen enkele toegang tot spionnen en andere fora etc) zijn er een handvol organisatorisch getalenteerde mensen bij PL die een hardcore PVPgroep van een man of 40-50 tot hun beschikking hebben. Waarbij dan een man of 20-70 aansluiten. Ze kunnen dicteren dat je in een zus-en-zo gefitte zealot of guardian komt. En dat doe je dan ook. Er is een prima structuur voor ankerpiloten en on-grid informatieverzameling.
Als je positief wil opstaan tegenover een PL-armorhac gang zul je op al deze punten sterk moeten staan. In al mijn ervaringen tegen WI/NC, RA/xDx,solar, -a- en IT, heb ik alleen elementen gezien. De discipline van een solarbomberteam is fenomenaal. En een AF fleet van sirmolle was alleen af's. En het plezier spatte er vanaf
De PVPkunde van PL is de laatste in het rijtje van EVE-PvP waar ik zeer veel respect voor heb.
Inderdaad, PL is zeer inventief en ook zeer goed in wat zij doen. Of ze nu met Armor HAC gangs komen of met iets anders, alles wat ze doen is vrijwel altijd een succes.
Op zich heb ik ook niets tegen PL, ware het niet dat zij (of nja enkelen) niet vies zijn van een metagaming en exploiten.
Op zich heb ik ook niets tegen PL, ware het niet dat zij (of nja enkelen) niet vies zijn van een metagaming en exploiten.
Tja, metagaming is een resultaat van de behoefte van info over the vijand zoeken.De_Bastaard schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:44:
Als alliance lijkt het me niet dat je veel wil verliezen...tenzij je kijke naar de oude goonswarm. (our noobships will blot out the sun
En spies geven die info wat makkelijker dan the afzoeken van forums/killboards/google.
En dus is het prima als je de TS van je tegenstander DDOS'ed of forum wachtwoorden jat door exploits?
Het probleem met metagamen (bovenstaande extreme voorbeelden negerend), is dat in eve voor heel veel dingen meta gamen veruit de effectiefste methode is, veel effectiever dan ingame methodes.
Het probleem met metagamen (bovenstaande extreme voorbeelden negerend), is dat in eve voor heel veel dingen meta gamen veruit de effectiefste methode is, veel effectiever dan ingame methodes.
[ Voor 49% gewijzigd door Sissors op 09-09-2010 13:59 ]
Verwijderd
En niet in local verschijnt; niet al het exploiten gebeurt buiten het spel.furby-killer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:58:
En dus is het prima als je de TS van je tegenstander DDOS'ed of forum wachtwoorden jat door exploits?
Tja dit is de trieste realiteit helaas.
Overigens spies werden eerder genoemd en dat hoort er bij. Enige slechte is dat spioneren zonder enige gevolgen blijft als je ontdekt wordt. Je bent hoogstens wat tijd kwijt. Ideaal zou zijn als je met spioneren net als met al het andere in EVE een risico loopt, het is nu een beetje een vreemde uitzondering. Ik zou alleen niets kunnen verzinnen om daar wat aan te doen.
Hmm.. Ik heb blijkbaar nog twee maanden speeldagen. Toch maar even kijken of ik ergens kan minen tijdens het studeren om zodoende plexen aan te schaffen en verder te skillen.
Gelukkig zijn de plexen weer zo rond de 330mil. Was wel even schrikken toen ik nog prijzen van 550mil zag.
Gelukkig zijn de plexen weer zo rond de 330mil. Was wel even schrikken toen ik nog prijzen van 550mil zag.
Wtf is er met UK aan de hand? Ook al had ik veel respect voor ze verloren, over het algemeen hadden ze denk ik betere PVP'ers dan wij (CVA block) hadden. En nu geloof ik best dat er wat extra carebears bij zijn gekomen nadat ze SOV hebben gekregen, maar tot nu toe halen ze de 30% efficientie niet op KB. Dan moet er toch wat significantere problemen zijn dat wat carebears?
http://www.damukhonde.com/edk/?a=home
Edit: Ah 26B hauler staat erop (zal wel BPC/BPO foutje zijn), dat verklaart een hoop.
Edit: Ah 26B hauler staat erop (zal wel BPC/BPO foutje zijn), dat verklaart een hoop.
[ Voor 14% gewijzigd door Sissors op 09-09-2010 22:02 ]
Heb vanavond voor het eerst het spel gespeeld. Mijn eerste indruk: wat een chaotisch spel. Meteen een overload aan informatie. De chat voor beginners is wel handig. Vragen worden best snel beantwoord.
Ik ben nu bezig met de tutorial voor de cariere pad. Ik ben bij het begin begonnen en heb gekozen voor 'Military'. Nu moet ik 2 piraten of iets dergelijks verslaan. Maar zien andere spelers deze bots dan niet rondvliegen en waarom zouden zij er dan ook niet op schieten?
Nu heb ik een fout gemaakt met de naam van mijn avatar. De tweede letter is ook een hoofdletter en dat was niet de bedoeling. Weet iemand of hier een oplossing voor is? Ik heb geen oplossing kunnen vinden, anders dan mijn avatar te verwijderen en een dag later opnieuw aanmaken. En stel dat ik zoiets zou willen doen. Is er dan een manier om alle items aan de nieuwe avatar te geven?
Trial accounts gaan overigens ook direct in. Op de website staat dat de trialperiode pas begint wanneer je voor het eerst in het spel hebt ingelogd. Bij mij was dat dus niet het geval.
Ik ben nu bezig met de tutorial voor de cariere pad. Ik ben bij het begin begonnen en heb gekozen voor 'Military'. Nu moet ik 2 piraten of iets dergelijks verslaan. Maar zien andere spelers deze bots dan niet rondvliegen en waarom zouden zij er dan ook niet op schieten?
Nu heb ik een fout gemaakt met de naam van mijn avatar. De tweede letter is ook een hoofdletter en dat was niet de bedoeling. Weet iemand of hier een oplossing voor is? Ik heb geen oplossing kunnen vinden, anders dan mijn avatar te verwijderen en een dag later opnieuw aanmaken. En stel dat ik zoiets zou willen doen. Is er dan een manier om alle items aan de nieuwe avatar te geven?
Trial accounts gaan overigens ook direct in. Op de website staat dat de trialperiode pas begint wanneer je voor het eerst in het spel hebt ingelogd. Bij mij was dat dus niet het geval.
Je moet naar een specifieke locatie gaan, die alleen jij hebt. Andere kunnen daar wel komen, maar daar schieten ze niet heel veel mee op.
Hoofdletters willen ze wel wijzigen, moet je een petitie maken (f12->create new petition). Al kan je als hij nog zo jong is ook wel een nieuw character maken.
Hoofdletters willen ze wel wijzigen, moet je een petitie maken (f12->create new petition). Al kan je als hij nog zo jong is ook wel een nieuw character maken.
En ze doen het niet voor een trial account.
Join het V3SP channel en vraag wat DFPC leden om hulp.
Nederlandse corp voor beginnende spelers.
Vind je ook wel iemand om je spullen tijdelijk over te hevelen naar je nieuwe account mocht dat nodig zijn.
Hoewel ze waarschijnlijk aan beter spul kunnen helpen.
Vind je ook wel iemand om je spullen tijdelijk over te hevelen naar je nieuwe account mocht dat nodig zijn.
nog niet helemaal wakker yaredyared schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 01:29:
En ze doen het niet voor een trial account.
join de --> V3SPA <-- channel

chaotisch is het spel niet het duurt alleen een tijdje voor je het snapt
kijk in het begin naar wat je leuk vind en focus daarop anders wordt je ondergesneeuwd in de vele richtingen die je uit kan.
heb vooral geduld eve heeft niet zo,n prestatie druk zoals andere MMO als WoW enzo.
download de guide die eve spelers hebben gemaakt op http://www.isktheguide.com/ die is heel leerzaam.
Iseci
Verwijderd
Furb, FAILCASCADEfurby-killer schreef op donderdag 09 september 2010 @ 21:58:
Wtf is er met UK aan de hand? Ook al had ik veel respect voor ze verloren, over het algemeen hadden ze denk ik betere PVP'ers dan wij (CVA block) hadden. En nu geloof ik best dat er wat extra carebears bij zijn gekomen nadat ze SOV hebben gekregen, maar tot nu toe halen ze de 30% efficientie niet op KB. Dan moet er toch wat significantere problemen zijn dat wat carebears?
Toen we (toenmalig UK) voor het eerst sov kregen in de v2- / 5-n catch pocket van -a-, was het nog goed te doen. We zaten dichtbij de vuurlinie en hadden rustige ratting pockets maar waren nog steeds gefocused op pvp.
Toen kregen we sov in de upper catch en provi na de *succesvolle* Provi campaign ... vanaf hier ging het mis.
De bears kwamen en t enige waar men nog op gericht waren was ISK ISK ISK en pirate detection upgrades.
Dit gebeurde in februari/maart ergens en werd alleen maar erger.
In Juni gaf ik mijn functie op als head diplo en vertrok met TDR vanwege dit alles.
Ik heb nog steeds wel wat respect voor de mensen die DK nu staande *proberen* te houden, ondanks de aankomende invasie. Yup, invasie. KBP is nog maar het begin, die smeerlappen van een DAISHO hebben de NIP verbroken gezien ze nu betaald worden door PL om hen te assisteren in hetgeen wat daisho wil. Sov in kbp.
TDR zit nu in Noir., dus blijkbaar gaan we wederom Provibloc assisteren
Verwijderd
Ik speel toch al een hele tijd EVE, maar van deze guide had ik nog niet eerder gehoord. Wat een prachtig stukje werk zeg!tntkiller schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:10:
download de guide die eve spelers hebben gemaakt op http://www.isktheguide.com/ die is heel leerzaam.
Volgens mij niet, zijn toch degene die gepakt waren vanwege exploits? Of waren dat hun buren?
Anyway zonder M3 corp is Daisho niks meer. Vraag me af hoever PL door gaat, ze hebben aangekondigd door te gaan totdat UK (DK) butter dog eruit kicken, vanwege zijn slechte posting gedrag
Verwijderd
WEDIE is uit D'K gestapt, volgens mij gisteren of eergisteren.furby-killer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:
[...]
Volgens mij niet, zijn toch degene die gepakt waren vanwege exploits? Of waren dat hun buren?
Anyway zonder M3 corp is Daisho niks meer. Vraag me af hoever PL door gaat, ze hebben aangekondigd door te gaan totdat UK (DK) butter dog eruit kicken, vanwege zijn slechte posting gedrag
Lol dan mogen ze de helft van hun eigen posters ook wel kicken.furby-killer schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:11:
[...]
Daisho is/was een Merc alliance en is een tijd onderdeel geweest van Tortuga met MC/KiA, also MC is terug, BDI is uit -A- en heeft MC herstart.
[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 10-09-2010 10:43 ]
Dit topic is gesloten.