Punt is, je begint het spel blanko. Skills, standings, etc. zijn allemaal zo laag dat je alle kanten op kan.
Heb je voor elk schip een blueprint nodig? Is het daarnaast ook mogelijk om gedurende het spel je avatar compleet om te gooien. Door bijvoorbeeld te kiezen voor een ander type schip?Deathscythehell schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:47:
[...]
De enige koppeling tussen de rassen en schepen zijn dus enkel de regio waar ze (zogenaamd door bedrijven van dat ras) ontwikkeld/ontworpen zijn. Daarna kan iedereen de Blueprint er voor kopen en aan het bouwen slaan.
< dit stukje webruimte is te huur >
blueprints zijn voor schepen te maken, voor schepen te kunne vliegen heb je per ras hun cruiser skill nodig (en vaak hun race specific guns) missiles zijn niet race specifiek (voor bonus etc, etc)aex351 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:41:
[...]
Heb je voor elk schip een blueprint nodig? Is het daarnaast ook mogelijk om gedurende het spel je avatar compleet om te gooien. Door bijvoorbeeld te kiezen voor een ander type schip?
Om een schip te maken heb je de blueprint nodig. Dat geldt ook voor alle andere onderdelen waarmee je je schip 'fit' (aankleedt als het ware).aex351 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 01:41:
[...]
Heb je voor elk schip een blueprint nodig? Is het daarnaast ook mogelijk om gedurende het spel je avatar compleet om te gooien. Door bijvoorbeeld te kiezen voor een ander type schip?
Om de schepen te vliegen heb je alleen de skills nodig die vereist worden door het schip. Sommige schepen kan je binnen een 30 mins vliegen (alle T1 frigates, met slechtste skillbalans). Sommige schepen hebben wat meer vereisten.
Je avatar blijft altijd hetzelfde (*1). Je poppetje blijft ook altijd hetzelfde. Op twee soort van uitzonderingen na (titans en supercarriers zijn te groot om te docken en kan je dus niet ff parkeren) kan je schepen wisselen alsof je kleding wisselt. Je schepen veranderen, maar je poppetje blijft hetzelfde.
In de basis heb je een poppetje/avatar en dat leert skills. Dat is waar je ccp echt geld voor betaalt. Schepen en hun uitrusting zijn zo te koop voor isk. Als je maar genoeg in-game geld en connecties hebt, kan je alle schepen kopen en (mits je skill hebt) ook vliegen.
noot:
*1 - De volgende expansie heet 'incarna'. In deze uitbreiding wordt het spel uitgebreid met de mogelijkheid te lopen in stations. Omdat de rendermethode voor het plaatje van je poppetje ook gaat veranderen is er sprake van dat iedereen opnieuw de avatar kan gaan ontwerpen. Dat zou eventueel een verandering mogelijk kunnen maken.
@dutch:
Bedoelde je niet 'kenne vliege'? En hoewel ik van alle rassen cruiserskill heb, kan ik lang niet alle schepen vliegen... Daarnaast, hoewel drones en missiles wat apart zijn, geldt hetzelfde als met guns:
Amarr: lasers, armortanked, weinig drones
Caldari: Hybrids/missiles, shieldtanked, weinig drones
Minmatar: Projectiles/missiles, armor/shieldtanked, medium drones
Gallente: Hybrids, armortanked (enkele uitzondering), dronesdronesdrones
edit: Nu ik toch bezig ben: Van alle guns heb je verschillende soorten en maten:
s, m, l en xl - shortrange / longrange
Bijvoorbeeld lasers zijn onderverdeeld in beam en pulse. xl turrets passen alleen op de grootste schepen. Hybrids hebben blasters en railguns. Projectiles hebben cannons en arties.
Missiles zijn onderverdeeld in klasses: Deze verschillen in range, rate of fire en damage. Grote modules passen alleen op grotere schepen (torps op bombers als uitzondering
Ook drones zijn er in verschillende 'smaken'. Lights, meds, heavies en sentries.
Voor guns, drones en missiles geldt dat er verschillende damagetypes zijn. Bij drones is dat rasspecifiek (van elk ras is een volledige set van soorten dmg beschikbaar, maar ook andere statistieken verschillen). Bij missiles geldt ook dat van elk ras een complete set met andere damagesort bestaat (caldari schepen hebben trouwens vaak een bonus op kinetic = caldari missiles).
En bij guns is het apart. Bij zowel projectiles als bij lasers bepaalt de ammo de range en het soort schade. Bij hybrids is de schade altijd kin/therm en is de ammo alleen een rangemodifier. Wel geldt dat meer range = minder hoeveelheid schade (over het algemeen).
[ Voor 33% gewijzigd door wheez50 op 22-08-2010 08:55 ]
Ik zou amarr ook medium drones noemen. Arbitrator en arbitrator hulls + geddon (en sentinel als je zelfmoord neigingen hebt).
Het spel is vrijwel geheel onafhankelijk van hoe je je avatar maakt.
Zo kun je bijvoorbeeld met een Caldari-avatar, in een Gallente schip, met Amarr drones, in Minmatar space vechten..
Het is wel slim om vantevoren te bedenken wat je wilt gaan doen. Heb je veel tijd/weinig tijd.. En dan aan de hand van wat je wilt gaan doen de skills leren. Een handig programma is EVEmon.. Hier staan alle skills (en meer) in, en kun je dus rustig bekijken zonder het ingame te hoeven doen.
Let wel, in het begin is het gigantisch overweldigend.. Maar er zijn hier zat ervare mensen die je willen helpen.
Zo kun je bijvoorbeeld met een Caldari-avatar, in een Gallente schip, met Amarr drones, in Minmatar space vechten..
Het is wel slim om vantevoren te bedenken wat je wilt gaan doen. Heb je veel tijd/weinig tijd.. En dan aan de hand van wat je wilt gaan doen de skills leren. Een handig programma is EVEmon.. Hier staan alle skills (en meer) in, en kun je dus rustig bekijken zonder het ingame te hoeven doen.
Let wel, in het begin is het gigantisch overweldigend.. Maar er zijn hier zat ervare mensen die je willen helpen.
En Amarr heeft tegenwoordig ook al missilebootjes toch?
Sacriledge ofzo zijn best wel aardig toch?
Bij Amarr missile boats kijk je naar de Khanid faction schepen. Damnation (Commandship) , Sacrilege (Heavy assault cruiser) beide tech 2 schepen.
Tip om te kijken wat voor skills je allemaal nodig hebt om iets te kunnen vliegen; http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database
Hier vind je vrijwel alles wat je kunt vliegen/fitten op je schip en wat de skills vereisten zijn om het daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Let wel dat het hier de basis betreft om iets te kunnen gebruiken.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/The_Basics
Adres met alle basic tips voor iedere nieuwe speler. Heleboel goede tips te vinden.
Staan overigens ook in de TS als ik me niet vergis.
Tip om te kijken wat voor skills je allemaal nodig hebt om iets te kunnen vliegen; http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Item_Database
Hier vind je vrijwel alles wat je kunt vliegen/fitten op je schip en wat de skills vereisten zijn om het daadwerkelijk te kunnen gebruiken. Let wel dat het hier de basis betreft om iets te kunnen gebruiken.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/The_Basics
Adres met alle basic tips voor iedere nieuwe speler. Heleboel goede tips te vinden.
Staan overigens ook in de TS als ik me niet vergis.
We zijn nu enkele weken verder en ik begin mij echt goed te vermaken. Met mijn Vexor fitting is het geen probleem om de missions te doen en de corp houdt zich bezig met diverse fleet ops. Zo heb ik onlangs wat ISK en standing kunnen verdienen door met een lvl4 missie mee te doen als salvager. Ok, niet het meest spannende gedeelte. Maar binnen 2 uur toch 10 mil verdiend en alle beetjes zijn meegenomen, niet?
Ondertussen zijn we ook WARDEC-ed en het was uhm.. behoorlijk rood de afgelopen dagen
. Helaas was onze aanval op hun POS niet succesvol, maar het is wel veel fun. Gisteravond proberen mee te doen met de war-fleet en het heeft mij 3 schepen gekost. Desondanks mijn verliezen, heb ik enorm veel plezier beleefd
Ondertussen zijn we ook WARDEC-ed en het was uhm.. behoorlijk rood de afgelopen dagen
En zo hoort het! Ook al kun je veel schepen verliezen tegen een zogenaamde wardec corp, de ervaring die je zo opdoet is het verlies meer dan waard. Daarnaast heb je een kans (klein maar toch) dat de wardeccende corp je gaat respecteren en min of meer vrienden word. Meestal is dat niet het geval though.
Hou het gewoon goedkoop en have fun. Dat is het beste wat je kunt doen aan het begin van je EvE carriere.
Hou het gewoon goedkoop en have fun. Dat is het beste wat je kunt doen aan het begin van je EvE carriere.
Waar gaat IT heen als ik vragen mag?New Campaign time folks! Friday, 27 August @1930 in NOL
Everything and the kitchen sink.
AU = 09.30
EU = 19.30
28th US = 1.00
Meet in NOL at stated time for Delve/Querious folks.
Fountain Folks, meet in DBRN/7BX at stated time.
Titans > SCs > Dreads > Carriers > BS > Armor HACS > Logistics > Dictors/HICtors > rest
http://www.kugutsumen.com...?6717-IT-tries-armor-hacs!
[ Voor 8% gewijzigd door Dutch2007 op 23-08-2010 11:11 ]
Hmmm ben benieuwd. Nog een keer de NC invaden lijkt me wel bijzonder idioot. Misschien Atlas helpen.
Hilarisch zou een invasie vs AAA zijn. Maar ondanks dat IT en AAA niet altijd beste vriendjes zijn zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.
Hilarisch zou een invasie vs AAA zijn. Maar ondanks dat IT en AAA niet altijd beste vriendjes zijn zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.
meh, denk niet atlas, athands, als we de poll mogen geloven waar maar 25% voor atlas helpen vote.
Meerderheid der speculanten
, gaat voor deklein, waar de goons zitten
Meerderheid der speculanten
Ik vind het verliezen geen enkel probleem, ik heb meer dan genoeg ISK om mijn verliezende schepen te bankrollen. Alleen ik denk wel dat ik nu alleen met een Incursus ga roamen. Mijn Vexor PvP fit zit zo rond de 4 miljoen, dat is wel behoorlijk wat ISKDeathscythehell schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:20:
En zo hoort het! Ook al kun je veel schepen verliezen tegen een zogenaamde wardec corp, de ervaring die je zo opdoet is het verlies meer dan waard. Daarnaast heb je een kans (klein maar toch) dat de wardeccende corp je gaat respecteren en min of meer vrienden word. Meestal is dat niet het geval though.
Overigens was het wel grappig omdat ik gisteren een soort van kamikaze actie heb gedaan. Met een Incursus een cruiser aanvallen was geen goed idee
Dat was ook precies mijn planHou het gewoon goedkoop en have fun. Dat is het beste wat je kunt doen aan het begin van je EvE carriere.
Kan je meerdere schepen tegelijk besturen?
< dit stukje webruimte is te huur >
Ja en nee. Je kan met 1 account 1 schip vliegen. Als je nog een account neemt (dus niet een van de 2 extra plekken op 1 account, je kan maar 1 character per account online hebben) kun je daar mee "multiboxen".aex351 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:01:
Kan je meerdere schepen tegelijk besturen?
Dit betekend dat je EvE 2 keer op start en op iedere client een andere account in logt. Wel in windowed modus spelen dan aangezien je dan beide accounts beter in de gaten kan houden.
Niets, want je kan geen pos anchoren in een systeem hoger dan 0.7
Wa Doede Nou
ze leren het wel bij CCP, interessant dev blog
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=785
deze post heeft een grotere inpactravenger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:48:
ze leren het wel bij CCP, interessant dev bloghttp://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=785
the end to science from beyond the grave (and more)!
reported by CCP Soundwave | 2010.08.20 20:09:15 | Comments
I like planning. I really do. I think calendars are pretty sexy and my OCD acts up when things aren’t color coded, have point values or do barrel rolls. This summer, I planned to sneak a few smaller items onto my teams backlog and positively surprise the Council of Stellar Management (CSM) when they got here. I ended up going to all these CSM summits, talking about features new and old, but never actually got to tell the CSM about some of the small things we had lined up. My plan didn’t work out, but the job got done, which is what matters.
Usually, smaller changes get bunched up and released with the coming expansion. This particular change is a little different though, as part of the code is needed for a bugfix, meaning we will be deploying it in the near future instead of this winter. The change we are introducing is going to end ghost datacore accumulation.
Currently, any character collecting research points from an agent will continue to do so, even after your account lapses due to inactivity. This is a pretty massive loophole to making substantial amounts of money and it is now being closed. When this change is deployed, characters will stop collecting research points when your account lapses into inactivity. You won’t lose the points you’ve accumulated up to that point, but simply won’t gain anymore. When you activate your account, your character will automatically begin earning RPs again. This change is long overdue and will hopefully benefit our active players.
On a sidenote, this was an issue our team picked off the CSMs list of priorities. It’s a great list that outlines both big and small concerns in the community and hopefully we can continue to address it. Summers are pretty quiet here, due to holidays and it’s a great time to go over the list and pick a few items for your team. Hopefully, we can bring you more items off the CSMs list, but till then, here’s one of them.
If anyone is interested, the CSM item is here.
The complete list is here.
Anyway, I should have more blogs coming up as we speed up for the winter release.
Till then, toodles.
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=784
Iseci
tl;dr:
Nu blijf je ook rp (dus datacores) verzamelen als je account niet actief is (niet betaald hebt). Dat gaat veranderen. Zodra je account niet meer actief is (geen plex/gtc/abbo actief hebt), stopt je rp met verzamelen. Dat start automagisch wanneer je je account weer activeert.
Nu blijf je ook rp (dus datacores) verzamelen als je account niet actief is (niet betaald hebt). Dat gaat veranderen. Zodra je account niet meer actief is (geen plex/gtc/abbo actief hebt), stopt je rp met verzamelen. Dat start automagisch wanneer je je account weer activeert.
Hey,
Even een vraagje, ik heb nu twee accounts, maar ik speel ze zeer zelden. Nu loopt beide accounts zo rond de 10 september af en ik weet niet of ik nog een jaar weer ervoor wilt betalen om alleen te skillen.
Mijn vraag is dan ook hoeveel deze character op zou kunnen brengen als ik alle implants naar +4 breng en de clone update. Chi Lon
Van dat bedrag kan ik tenminste nog plex kopen voor mijn main. Of zou ik mijn main verkopen en de andere houden? Mijn andere character is Crashcat.
Even een vraagje, ik heb nu twee accounts, maar ik speel ze zeer zelden. Nu loopt beide accounts zo rond de 10 september af en ik weet niet of ik nog een jaar weer ervoor wilt betalen om alleen te skillen.
Mijn vraag is dan ook hoeveel deze character op zou kunnen brengen als ik alle implants naar +4 breng en de clone update. Chi Lon
Van dat bedrag kan ik tenminste nog plex kopen voor mijn main. Of zou ik mijn main verkopen en de andere houden? Mijn andere character is Crashcat.
mooie chars...die gaan heel wat miljarden opleveren.Crashcat schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:34:
Hey,
chi_lon machtig mooie miner

Iseci
Kun je het beste even op de character bazaar of price check topics vragen. Ik kan wel gaan schatten maar daar zitten de character experts. Het lijken in ieder geval redelijk goed getrainde chars maar af en toe zie ik hier en daar skills die wat achter blijven. Dat haalt meestal de prijs erg omlaag. Crashcat is bijvoorbeeld Conmmand ship pilot met bijna perfecte leadership skills en lvl 5 armor compensation/repair maar bagger skills wat betreft hybrids. Drones zijn dan wel weer ok. Toch haalt dat geen t2 hybrids de prijs flink omlaag vermoed ik. Toch zou ik voor Chi-Ion kiezen als je maar 1 character wilt behouden. Met die char is het stukken makkelijker om isk te verdienen dan met Crashcat. Daarna kun je wel weer instappen in PvP gerichte opties want die lvl 5 industry skills nemen wel heul veul tijd in beslag als je die opnieuw moet trainen.Crashcat schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:34:
Hey,
Waarschijnlijk brengt Chi_Ion wel meer op daarentegen.
[ Voor 7% gewijzigd door ScytheNL op 24-08-2010 09:07 ]
nice read iddravenger schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:48:
ze leren het wel bij CCP, interessant dev bloghttp://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=785
tntkiller schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:50:
[...]
mooie chars...die gaan heel wat miljarden opleveren.
chi_lon machtig mooie minerdamn ...maar dan heb je geen exhumer V ?? WTH
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de replies. Exhumer 5 staat op de planning, had het op pauze gezet omdat ik met twee toons missies ging runnen.Deathscythehell schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:06:
[...]
Kun je het beste even op de character bazaar of price check topics vragen.
In totaal heb ik van de twee jaar zo'n 4 maanden gespeeld denk ik. Vandaar dat gunnery niet op een hoge prioriteit zat en drones wel ivm. pve. Misschien dat ik dan twee plexes ga kopen, ga minen tijdens studeren en even verder skillen voor de lvl's 5, want dat brengt zo te horen meer op.
Tegen die tijd post ik dan nog een thread op eve-o.
Geheimpje: Atlas is zwaar onderuit aan het gaan. Laatste echte bastion is in een dag onderuitgehaald door PL.
Niet bijzonder vreemd. Atlas' inkomsten zijn de laatste 2-3 maanden aardig opgedoekt.wheez50 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:18:
Geheimpje: Atlas is zwaar onderuit aan het gaan. Laatste echte bastion is in een dag onderuitgehaald door PL.
Heeft atlas is niet ook gewoon zwaar teveel systems? of valt dat wel mee? Misschien zijn ze wat beter als ze straks een stuk kleiner space moeten beveiligen.
Overigens die bobby kan rare sprongen maken hoor
Overigens die bobby kan rare sprongen maken hoor

Atlas heeft pech de eerste te zijn die mag ondervinden hoe achterlijk 50+ supercaps zijn. Veel spelers lachen nu maar als ze een keer zelf een titan verliezen die uitlogt zonder agressie en in 30 seconden genuked wordt door 20+ andere titans piepen ze wel anders.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ja ach alle grote clubs hebben zoveel caps he. Dan heb je het nog niet eens over de grote alliances
Weinig geheims aanwheez50 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:18:
Maar ja eve sov warfare is op het moment enkel over welke kant meeste supercaps brengt.
En daar komt dan nog eens bij kijken dat het eigenlijk gewoon niet meer speelbaar is met veel mensen, wat vroeger nog enigzins mogelijk was 
Wij hadden destijds in het noorden ook genoeg supercaps, alleen worden ze niet gebruikt omdat niemand gewoon het risico gaat lopen om er zoveel in een keer te verliezen. Nu zie je wel dat PL/WN er vrij veel gebruiken.. ben dan ook benieuwd wanneer het eens gruwelijk misgaat er opeens een shitload aan supercaps de geest geven.
Wij hadden destijds in het noorden ook genoeg supercaps, alleen worden ze niet gebruikt omdat niemand gewoon het risico gaat lopen om er zoveel in een keer te verliezen. Nu zie je wel dat PL/WN er vrij veel gebruiken.. ben dan ook benieuwd wanneer het eens gruwelijk misgaat er opeens een shitload aan supercaps de geest geven.
Als dit zo doorgaat zal CCP straks de Ibis moeten vervangen door een titan. Met een unit veldspar bijgeleverd uiteraard.IJzerlijm schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:54:
Atlas heeft pech de eerste te zijn die mag ondervinden hoe achterlijk 50+ supercaps zijn. Veel spelers lachen nu maar als ze een keer zelf een titan verliezen die uitlogt zonder agressie en in 30 seconden genuked wordt door 20+ andere titans piepen ze wel anders.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=7410553nwagenaar schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:09:
[...]
Ik vind het verliezen geen enkel probleem, ik heb meer dan genoeg ISK om mijn verliezende schepen te bankrollen. Alleen ik denk wel dat ik nu alleen met een Incursus ga roamen. Mijn Vexor PvP fit zit zo rond de 4 miljoen, dat is wel behoorlijk wat ISK.
Overigens was het wel grappig omdat ik gisteren een soort van kamikaze actie heb gedaan. Met een Incursus een cruiser aanvallen was geen goed idee. Dus binnen een minuut moest ik in mijn pod vluchten en na een paar warps was ik veilig in een ander systeem. De persoon die mij had aangevallen stuurde mij een invite voor een private chat en natuurlijk vroeg hij zich af of ik knetter was omdat ik het had geprobeerd. Uiteindelijk kwam hij tot de conclusie dat ik ballen had
![]()
[...]
Dat was ook precies mijn plan
Fail? Was een can flipper.. En had alleen mn manticore in dat systeem.. En zonder er bij na te denken lopen aan te vallen ><
Maar je wilt niet weten hoe ik mijn eerste manticore verloor: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=7410554
Met een missie.. Ach je leert er van.. En het blijft leuk! Heb nu inmiddels mn raven.. Maar om de 1 of andere reden vind ik een Drake toch veel beter.. Mischien vanwege de super mooie passive tank? Want.. Een X-L shield booster die je op de markt kan kopen geeft je hooguit ~1000 hp per 5 sec.. dus dat is 200 hp/s terwijl je dat ook al snel op een drake hebt met wat redelijk shield skills.
Een Raven tankt over het algemeen een stuk beter dan een Drake, maar kan het meestal niet heel erg lang volhouden (even de faction modules buiten beschouwing gelaten). Je werkt je overigens wel een stuk sneller door de tegenstand heen, dus de keuze lijkt mij verder niet heel moeilijk.Met een missie.. Ach je leert er van.. En het blijft leuk! Heb nu inmiddels mn raven.. Maar om de 1 of andere reden vind ik een Drake toch veel beter.. Mischien vanwege de super mooie passive tank? Want.. Een X-L shield booster die je op de markt kan kopen geeft je hooguit ~1000 hp per 5 sec.. dus dat is 200 hp/s terwijl je dat ook al snel op een drake hebt met wat redelijk shield skills.
Ik geloof dat omdat een drake kleiner is het schip minder damage krijgt van bs in level 4.. Met een drake heb ik betere Res ook. Ik kan mn raven cap stable maken.. maar dan maak ik bijna al mn slots op.. Ik heb nu maar een cap booster op mn schip gezet.. Waarin ik 5 800 caps in kan gooien dat werkt goed. Tot dat de caps op zijn.. Maar danzij die booster heb ik nu wel ruimte om BCS erop te zetten zodat meer dmg doe en dat zie ik ook echt wel. Het is eigenlijk de balans die je moet zoeken tussen dps op je schip en hoeveel dmg je zelf doet..Sgreehder schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:45:
[...]
Een Raven tankt over het algemeen een stuk beter dan een Drake, maar kan het meestal niet heel erg lang volhouden (even de faction modules buiten beschouwing gelaten). Je werkt je overigens wel een stuk sneller door de tegenstand heen, dus de keuze lijkt mij verder niet heel moeilijk.
Ik heb alleen nog geen rigs op mn raven.. Ik denk als ik daar 3 Large CCC opzet dat ik dan inclusief mijn booster genoeg cap moet hebben om het toch net wat langer vol te houden (:
post die drake fit eens dan, ik ben wel benieuwd
Benieuwd waarnaar? De res of hp/s? Neem anders even contact met me op in eve: thahitterravenger schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:25:
post die drake fit eens dan, ik ben wel benieuwd
Dan stuur ik wat fittings.. die ik gebruikte..
of: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=7260819 http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=7332745
Hoewel ik een derde large shield extender overbodig vind.. Zonder die derde en daarvoor extra res bleef mn shield veel beter.
[ Voor 47% gewijzigd door Mebus op 28-08-2010 12:59 ]
Mijn standaard drake fit:
Average shield recharge van bovenstaande setup = shield / recharge time = 16680 / 179.4 = 92.97 hp/s
Met raven heb ik een XL Booster + Amp en standaard recharge, doet zonder rigs etc 734.4 / 5 = 146.98 + 8.8 = 155.87 hp/s
Bovendien doet Raven ~2x zoveel DPS als drake
Fit je over het algemeen gerichte hardeners (bijv 2x Kin 1x Therm voor Guristas) en ineens heeft je Raven ook meer resists dan je standaard Drake. Natuurlijk niet cap stable, maar who needs cap stable in level 4 als we faction meuk buiten beschouwing laten, het gaat om isk verdienen.
Voor de goede orde:[Drake, Passive Drake]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Photon Scattering Field II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Heavy Missile Launcher II, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]
Medium Core Defence Field Purger I
Average shield recharge van bovenstaande setup = shield / recharge time = 16680 / 179.4 = 92.97 hp/s
Met raven heb ik een XL Booster + Amp en standaard recharge, doet zonder rigs etc 734.4 / 5 = 146.98 + 8.8 = 155.87 hp/s
Bovendien doet Raven ~2x zoveel DPS als drake
[ Voor 9% gewijzigd door ravenger op 28-08-2010 13:44 ]
[Drake, purger]
Ballistic Control System II
Damage Control II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
10MN Afterburner II
Ballistic Deflection Field II
Ballistic Deflection Field II
Heat Dissipation Field II
'Malkuth' Heavy Missile Launcher I, Scourge Heavy Missile
[empty high slot]
Warrior I x5
Dat is een tamelijk standaard Drake, really. Ik ben nu te moe om het in EFT te laden, maar ik durf te wedden dat die setup bij lange na niet cap-stable is (niet met je invuls aan, iig). Je zou, als je cap-stable wilt worden, die Photon Scattering Field II kunnen vervangen voor een Magnetic Scattering Amp II. En in plaats van 4x Shield Power Relay II, waarom niet 3 + 1x BCU II? Dan ben je (als ik het me goed herinner) cap-stable, en heb je ook nog een beetje DPS.
EDIT: Toch maar even opgezocht in EFT, en zo ziet mijn cap-stable (at 44%) Drake eruit:
[Drake, Andromeda]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Caldari Navy Ballistic Control System
Magnetic Scattering Amplifier II
Caldari Navy Invulnerability Field
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Heavy Missile Launcher II, Caldari Navy Scourge Heavy Missile
Drone Link Augmentor I
Medium Core Defence Field Purger II
[ Voor 44% gewijzigd door albatross op 28-08-2010 15:53 ]
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
true, hij is niet capstable, 12 minuten houd ie het uit, wat meer dan genoeg is meestal; en anders zet je 1 invul uit, big dealalbatross schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:47:
[...]
Dat is een tamelijk standaard Drake, really. Ik ben nu te moe om het in EFT te laden, maar ik durf te wedden dat die setup bij lange na niet cap-stable is (niet met je invuls aan, iig). Je zou, als je cap-stable wilt worden, die Photon Scattering Field II kunnen vervangen voor een Magnetic Scattering Amp II. En in plaats van 4x Shield Power Relay II, waarom niet 3 + 1x BCU II? Dan ben je (als ik het me goed herinner) cap-stable, en heb je ook nog een beetje DPS.
EDIT: Toch maar even opgezocht in EFT, en zo ziet mijn cap-stable (at 44%) Drake eruit:
[Drake, Andromeda]
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Caldari Navy Ballistic Control System
Magnetic Scattering Amplifier II
Caldari Navy Invulnerability Field
Invulnerability Field II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Drone Link Augmentor I
Dit was mijn hybride drake voor level 4 missies met teveel cruisers.

Met mijn eigen skills was het 382 dps met drones en scourge, 483 dps tank tegen blood raiders (shield resists zijn het slechts tegen hen).
Met een raven heb je het probleem van cruise missiles tegen BC/BS rats en drones tegen cruisers en kleiner. Als je drones wilt inzetten, dan moet je al voldoende aggro vergaren en dat vraagt om een tank. 418 cruise missile dps met mijn skills is niet zoveel meer dan mijn drake. Als ik mijn hammerhead II kan inzetten dan stijgt het tot 552 dps. Als ik cruisers gemakkelijker kapot wilt krijgen, dan zou ik target painters moeten meeslepen en dat verzwakt de tank. De cruise missile damage is op zich niet zo overweldigend als torp only damage zodat een all out damage raven moeilijk is.

Een ander variant is X-Large shield booster, ammatar 30km nos, cap rechargers.
Golem is duur, maar zorgt wel voor torps waarmee je triple painted cruisers kan opblazen. Met faction torps kan ik zoveel damage uitdelen, dat ik niet veel door de buffer tank zak. Tenzij als ik om aggro vraag en om het lag- en disconnectbestendig te maken, moet het wel in staat zijn om voldoende lang op cap te overleven. De waarde van de loot and salvage is wel gedaald.

Met mijn eigen skills was het 382 dps met drones en scourge, 483 dps tank tegen blood raiders (shield resists zijn het slechts tegen hen).
Met een raven heb je het probleem van cruise missiles tegen BC/BS rats en drones tegen cruisers en kleiner. Als je drones wilt inzetten, dan moet je al voldoende aggro vergaren en dat vraagt om een tank. 418 cruise missile dps met mijn skills is niet zoveel meer dan mijn drake. Als ik mijn hammerhead II kan inzetten dan stijgt het tot 552 dps. Als ik cruisers gemakkelijker kapot wilt krijgen, dan zou ik target painters moeten meeslepen en dat verzwakt de tank. De cruise missile damage is op zich niet zo overweldigend als torp only damage zodat een all out damage raven moeilijk is.

Een ander variant is X-Large shield booster, ammatar 30km nos, cap rechargers.
Golem is duur, maar zorgt wel voor torps waarmee je triple painted cruisers kan opblazen. Met faction torps kan ik zoveel damage uitdelen, dat ik niet veel door de buffer tank zak. Tenzij als ik om aggro vraag en om het lag- en disconnectbestendig te maken, moet het wel in staat zijn om voldoende lang op cap te overleven. De waarde van de loot and salvage is wel gedaald.
Als ik T2 Cruise Missile Launchers kan gebruiken (skill in training momenteel), wilde ik zoiets als Raven fitting gaan gebruiken. Gebaseerd op zoveel mogelijk dmg met een redelijke tank. Als je een beetje oplet wat je doet tijdens missies heb je imo geen uber-tank nodig en zou dit meer dan genoeg moeten zijn.
Met drones erbij is de dmg output:
Volley: 4.357,46 / DPS: 619.56
Met drones erbij is de dmg output:
Volley: 4.357,46 / DPS: 619.56

Ik zou zelf gelijk investeren in een faction BS (heb zelf een Scorpion Navy Issue; ik vlieg graag dronken, maar de CNR heeft natuurlijk een extra launcher).
Rattlesnake? Dat ding is echt nice.
Overigens hoe werkt een kleine Pith of Gist booster op een Raven? Heb geen EFT bij de hand, maar op een tengu repped één small pith booster al vrij veel. Je hoeft natuurlijk ook niet permanent die booster aan te laten hé. Lekker afstand nemen en dan valt de damage wel mee toch?
Overigens hoe werkt een kleine Pith of Gist booster op een Raven? Heb geen EFT bij de hand, maar op een tengu repped één small pith booster al vrij veel. Je hoeft natuurlijk ook niet permanent die booster aan te laten hé. Lekker afstand nemen en dan valt de damage wel mee toch?
[ Voor 80% gewijzigd door De_Bastaard op 29-08-2010 12:06 ]
Zo'n Pingu heeft natuurlijk snelheid en een kleine signature radius mee. Dat gaat echt niet op voor een Raven
Tengu bedoel je hiermee? (ipv Pingu?)
Atlas heeft gecapituleerd. Moeten 2 tits en 3 nyxes betalen aan XiX/PL/WN en ze staan nu blue tegenover PL etc. tot een dag nadat de laatste supercap is gebouwd. Ook moeten ze de Atlas naam ditchen...
Zeker weten? zelf nog niets over gehoord, ik zit in Shadow of x dus ik zou een mailtje verwachten sinds Legion aan iedereen heeft gevraagd in shadow om Supercarriers voor ze te maken @ 14bil...(no way ofc). Als opeens de oorlog over zou zijn zou ik verwachten dat ze die "aanbieding" stoppen...Deathscythehell schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:25:
Atlas heeft gecapituleerd. Moeten 2 tits en 3 nyxes betalen aan XiX/PL/WN en ze staan nu blue tegenover PL etc. tot een dag nadat de laatste supercap is gebouwd. Ook moeten ze de Atlas naam ditchen...
Maar goed, ik hoop dat je gelijk hebt... hekel aan atlas...
En wat betreft small pithi boosters op een raven...ga voor medium, dat werkt prachtig in lvl4's maar dat is bekend bij veel mensen en zijn dus al snel 1+bil
[ Voor 10% gewijzigd door DMazereeuw op 30-08-2010 09:39 ]
http://www.eveonline.com/...?a=topic&threadID=1376128
Atlas Surrenders: Mission Accomplished
Atlas Surrenders: Mission Accomplished
Earlier this morning a ceremony was held on the forward deck of Noobjuice's titan. Present were such dignitaries as CAMPAIGN COMMANDER FINTROLL, Backup FC Shadoo, Morale Officer Jogyn, and Commissar Krutoj. Vice Admiral Ray Butts was also in attendance.
Bobby Atlas, feigning illness, failed to attend and Atlas Alliance was represented by Dastommy, who signed the following agreement:
Quote:This war has ended today with the surrender of Atlas alliance to the Russians.
Both sides have deposited collateral with Chribba to ensure compliance, and Atlas has agreed to the following conditions:
-Atlas will provide 2 titans and 3 supercarriers to the XiX/WN/RA coalition
-Atlas will drop the Atlas alliance name -The Russians and PL will set temp blue status to Atlas to allow them to evac their old space
-The remaining CSAAs active in Omist will be allowed to complete their production
With the complete destruction of Atlas Alliance, Pandemic Legion has begun to de-mobilize from the region. Shamis Orzoz issued a message of MISSION ACCOMPLISHED to all PL personnel, while Shadoo presented the following interim orders:
Originally by: "Shadoo"# GET DRUNK
The somewhat poorly named VD Day (Victory in Detorid) has been marked with debaucherous celebration amongst the Legion and their Russian comrades, as Atlas forces stream outwards from their fallen capital on a cyno route of tears to their refuge in Omist.
To all former members of Atlas, the blind greed of your leadership led you to this point. We wish you a peaceful future as non-combatants of the Russian bloc.
Farewell.
Kijken wat ze nu gaan doen daar in het zuiden
Onze alliantie heeft nog steeds 2 WARDEC's boven hun hoofd hangen, de 3e heeft zich teruggetrokken en het einde is nog niet in zicht. Wat natuurlijk heel erg leuk is, want ik hou wel van een beetje PvP-actie en de actie is voor mij dicht in de beurt (Dodixie en omliggend).
Alleen één groot probleem. De alliance en corp bestaan voornamelijk uit mensen die komen uit de US. De allianties die ons gewardecced hebben, die dus ook. Met grote regelmaat maken ze een warfleet (wat natuurlijk goed en leuk is) en natuurlijk doe ik graag mee. Maar gezien het verschil in tijdzone, beginnen ze dus meestal pas vanaf 0:00 onze tijd. Nu kan ik dat wel 1 of 2 nachtjes op een doordeweekse dag volhouden. Maar ik moet ook om 7 uur mijn bed weer uit, dus erg handig is dit niet. Het voordeel is wel, overdag is het gewoon heel erg goed missies doen
.
Maar goed, ik denk dat ik maar eens ga kijken naar een Nederlandse/Europese corps...
Alleen één groot probleem. De alliance en corp bestaan voornamelijk uit mensen die komen uit de US. De allianties die ons gewardecced hebben, die dus ook. Met grote regelmaat maken ze een warfleet (wat natuurlijk goed en leuk is) en natuurlijk doe ik graag mee. Maar gezien het verschil in tijdzone, beginnen ze dus meestal pas vanaf 0:00 onze tijd. Nu kan ik dat wel 1 of 2 nachtjes op een doordeweekse dag volhouden. Maar ik moet ook om 7 uur mijn bed weer uit, dus erg handig is dit niet. Het voordeel is wel, overdag is het gewoon heel erg goed missies doen
Maar goed, ik denk dat ik maar eens ga kijken naar een Nederlandse/Europese corps...
zitten jullie nu eigenlijk te doen? high-ends te "capturen" in low-sec or what?De_Bastaard schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:25:
Kijken wat ze nu gaan doen daar in het zuiden
en schijnbaar wordt kugutsumen al 18 uur lang ge d-dossed ^^
linky ?Dutch2007 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 14:36:
[...]
zitten jullie nu eigenlijk te doen? high-ends te "capturen" in low-sec or what?
en schijnbaar wordt kugutsumen al 18 uur lang ge d-dossed ^^
http://www.kugutsumen.com/
is volgens mij een site die gehost wordt door iemand van PL afaik.
[ Voor 17% gewijzigd door Dutch2007 op 30-08-2010 15:26 ]
Kugutsumen kan je beter wegblijven. Die site staat er om bekend vage praktijken te hanteren, meerdere mensen zijn accounts kwijt geraakt nadat ze daar geweest zijn.
En jep Dutch2k7, we zitten weer in Syndicate highends te pakken
Beetje spelen met Cry Havoc en ev0ke etc.
En jep Dutch2k7, we zitten weer in Syndicate highends te pakken
[ Voor 25% gewijzigd door De_Bastaard op 30-08-2010 15:47 ]
Verwijderd
Ah hier heb je de reden dat ik nauwelijks EVE speel (en dat met 3 accountsnwagenaar schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:28:Alleen één groot probleem. De alliance en corp bestaan voornamelijk uit mensen die komen uit de US. De allianties die ons gewardecced hebben, die dus ook. Met grote regelmaat maken ze een warfleet (wat natuurlijk goed en leuk is) en natuurlijk doe ik graag mee. Maar gezien het verschil in tijdzone, beginnen ze dus meestal pas vanaf 0:00 onze tijd. Nu kan ik dat wel 1 of 2 nachtjes op een doordeweekse dag volhouden. Maar ik moet ook om 7 uur mijn bed weer uit, dus erg handig is dit niet. Het voordeel is wel, overdag is het gewoon heel erg goed missies doen.
De nieuwe alliance heeft danwel ops in 'EU TZ', maar die beginnen te vroeg (18:00 nederlandse tijd) dan kan ik echt niet thuis zijn. En om nu tig systems achter een fleet aan te jagen in nulsec om mee te pvp-en werkt ook niet echt.
Daar komt nog bij dat het allemaal nogal ad-hoc gaat en ik van de twee avonden door de week dat ik kan spelen er meestal 1 zit te wachten op een fleet en er uiteindelijk niets gebeurt. Ik ben WoW gewend, waar we gewoon met 25 man afspreken op een vaste avond, vaste tijd en dan beginnen. Dat zou met EVE zelfs makkelijker moeten zijn. Een paar te weinig of te veel maakt in EVE toch niets uit. Hoogstens voor wat je gaat doen roam of gate camp in een transit system.
Ik vrees dan ook dat ik binnenkort twee characters naar mijn main account transfer en de twee alt accounts opzeg en een npc corps in ga om af en toe wat solo te spelen. Ik vind EVE pvp echt geweldig, maar een avond wachten op een fleet is wat minder.
(bedenk me net dat solo missies doen wellicht makkelijker is met twee accounts zodat ik op tweede account can salvagen. Misschien toch maar 1 account opzeggen dan)
wat een gelulDe_Bastaard schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:46:
Kugutsumen kan je beter wegblijven. Die site staat er om bekend vage praktijken te hanteren, meerdere mensen zijn accounts kwijt geraakt nadat ze daar geweest zijn.
.
Niet helemaal - Kugutsumen is inderdaad open voor allemaal, maar door een PL member opgericht. Er zijn ook een aantal verhalen over kugutsumen, het forum en metagaming (hacken/trojans). Meer dan bijvoorbeeld scrapheap.
Dus als je zulke geruchten met een enkel woord tenietdoet heeft dat geen enkele waarde. Links, argumenten en (hoe subjectief ook) enige vorm van bewijs is toch wel meerzeggend.
Dus als je zulke geruchten met een enkel woord tenietdoet heeft dat geen enkele waarde. Links, argumenten en (hoe subjectief ook) enige vorm van bewijs is toch wel meerzeggend.
Je zegt het eigenlijk zelf al, er zijn "verhalen" en "geruchten" maar nooit een greintje concreet bewijs van iemand die het overkomen zou zijn. Dan moet ik met bewijs komen dat het niet waar iswheez50 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:22:
Niet helemaal - Kugutsumen is inderdaad open voor allemaal, maar door een PL member opgericht. Er zijn ook een aantal verhalen over kugutsumen, het forum en metagaming (hacken/trojans). Meer dan bijvoorbeeld scrapheap.
Ik sta vlak boven je hoor - je hoeft me niet te quoten. Ik bedoel dat 'wat een gelul' geen enkele waarde heeft dan trollbait/flame/whatever negatiefs.
Bewijs: mijn avast antivirus ging over de zeik bij een kugutsumen banner, jaartje geleden.
Kan vanalles zijn. Maar sindsdien kijk *ik* een beetje uit op kugutsumen. ymmv etc.
Als je zo graag meer argumenten wil hebben kan je erom vragen. Met een 'wat een gelul' vraag je niets.
Bewijs: mijn avast antivirus ging over de zeik bij een kugutsumen banner, jaartje geleden.
Kan vanalles zijn. Maar sindsdien kijk *ik* een beetje uit op kugutsumen. ymmv etc.
Als je zo graag meer argumenten wil hebben kan je erom vragen. Met een 'wat een gelul' vraag je niets.
Het is helaas het enige gepaste antwoord als jaren na dato nog steeds de BoB/Kenzoku/IT persoonlijke vete met Kugutsumen wordt voortgezet door fabeltjes te debiteren alsof ze waar zijn. Geen greintje bewijs, je anecdote ten spijt.
en moah dat van die ddos... dat las k op eve-o van een goon fed, dus mjah hoe het te vertrouwen is... moah... moah.... ^^
waar rook is vuur zullen we maar zeggen
waar rook is vuur zullen we maar zeggen
[ Voor 16% gewijzigd door Dutch2007 op 30-08-2010 21:15 ]
mooie nieuwe EVE online guide uit zo te zien(niet van CCP maar fan)
helemaal gratis
http://www.isktheguide.com
helemaal gratis
http://www.isktheguide.com

Iseci
http://killboard.ieg-alli...=kill_detail&kll_id=25512
original: http://sushi-skill.de/?a=kill_detail&kll_id=430
spoiler: 40B isk loss op een T2 Bs
original: http://sushi-skill.de/?a=kill_detail&kll_id=430
spoiler: 40B isk loss op een T2 Bs

Serieus hoe diep heb jij je kop in het zand gestoken?Meister schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:49:
Het is helaas het enige gepaste antwoord als jaren na dato nog steeds de BoB/Kenzoku/IT persoonlijke vete met Kugutsumen wordt voortgezet door fabeltjes te debiteren alsof ze waar zijn. Geen greintje bewijs, je anecdote ten spijt.
De eigenaar van kugutsuman, danwel vriendje, is een hacker, deal with it. Meerdere keren gebeurd, de laatste keer was nog minder dan een jaar geleden toen hij of zijn vriendjes een ISD email account hebben gehacked.
En de aardsvijanden van IT, goonswarm, zien ook kugutsumen als een hacker. In ieder geval zowel Mitanni en Remedial hebben dat duidelijk gemaakt. Volgens mij zijn enkel nog wat PL members die het publiekelijk ontkennen, maar die zijn nou ook niet echt het toonbeeld van een hackvrije alliance.
Zelf krijg ik toch ook erg regelmatig certificate errors in zijn banners, wat je doet afvragen wat zijn banners uberhaupt met security certificates moeten. In principe zal je wel oké zijn met gewoon geupdate browser, en belangrijkste maak geen account onder je ingame naam/account naam, en al helemaal niet met hetzelfde wachtwoord want dan zou ik er maar vanuit gaan dat je je account kwijt bent.
Verwijderd
Kug is idd een hacker maar dat betekend niet dat hij alles wat er gezegd wordt uit waar hoeft te zijn. Maar het is wel een linkmiechel want hij spamt ook mensen die daar lurken op basis van email adres van je browser. (Bij mij iig wel.)
Dat betekend dat de banners gehost staan op een server waarmee verbonden wordt via HTTPS. Een certificate error krijg je omdat het certificaat dat hoort bij die HTTPS verbinding niet gecontroleerd/gesigned is door een bevoegde instantie.furby-killer schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
Zelf krijg ik toch ook erg regelmatig certificate errors in zijn banners, wat je doet afvragen wat zijn banners uberhaupt met security certificates moeten. In principe zal je wel oké zijn met gewoon geupdate browser, en belangrijkste maak geen account onder je ingame naam/account naam, en al helemaal niet met hetzelfde wachtwoord want dan zou ik er maar vanuit gaan dat je je account kwijt bent.
Het is dus niet percee raar en kan geen kwaad voor je computer, en heeft niets met hacken te maken, waarschijnlijk is hij gewoon vergeten om zijn cert te verlengen.
(Wat je verder allemaal zei kan ik niets over zeggen natuurlijk).
heeft dus geen flikker met het bezoeken van zijn site/forum te maken, wat er toe zou leiden dat je account gehacked zou worden. Wat gelul is. Aangezien jullie het allebei lezen zal het wel meevallen denk ik!furby-killer schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:50:
[...]
Serieus hoe diep heb jij je kop in het zand gestoken?
De eigenaar van kugutsuman, danwel vriendje, is een hacker, deal with it. Meerdere keren gebeurd, de laatste keer was nog minder dan een jaar geleden toen hij of zijn vriendjes een ISD email account hebben gehacked.
Quotes? Remedial is al tig jaar weg en Mittens post gewoon op kugutsumen.com (als het niet down is tenminsteEn de aardsvijanden van IT, goonswarm, zien ook kugutsumen als een hacker. In ieder geval zowel Mitanni en Remedial hebben dat duidelijk gemaakt.
en nog zo'n lekker algemene verdachtmaking die nergens op gebaseerd is...sphere man, SPHERE!!11Volgens mij zijn enkel nog wat PL members die het publiekelijk ontkennen, maar die zijn nou ook niet echt het toonbeeld van een hackvrije alliance.
PreciesZelf krijg ik toch ook erg regelmatig certificate errors in zijn banners, wat je doet afvragen wat zijn banners uberhaupt met security certificates moeten. In principe zal je wel oké zijn met gewoon geupdate browser,
Daar zou ik bij welke site dan ook maar van uit gaan, maar volgens mij is niemand zou domen belangrijkste maak geen account onder je ingame naam/account naam, en al helemaal niet met hetzelfde wachtwoord want dan zou ik er maar vanuit gaan dat je je account kwijt bent.
Tuurlijk het was puur toeval dat wat PL members massaal russische ratters aan het uitmoorden waren (al dan niet met macro's) en dat er veel klachten kwamen dat er niks in local te zien was totdat ze werden aangevallen. En ook puur toeval dat toen eenmaal de methode was gevonden door de russen dat die PL members het ineens niet meer lukte.
En ja er reageren flink wat op kugutsumen, maar dat betekend nog niet dat het geen hacker is. Het is nou niet dat de site zelf vol met troep zit, maar als je naar de site gaat van een hacker dan wil je wel een beetje opletten.
Anyway, Mitanni:
http://www.tentonhammer.com/node/70968/page/2
Remedial (Dat hij al lang weg is maakt geen drol uit voor dat hij zegt dat kugutsu een hacker is):
http://www.escapistmagazi...-Friends-They-Keep-Part-2
En ja er reageren flink wat op kugutsumen, maar dat betekend nog niet dat het geen hacker is. Het is nou niet dat de site zelf vol met troep zit, maar als je naar de site gaat van een hacker dan wil je wel een beetje opletten.
Anyway, Mitanni:
http://www.tentonhammer.com/node/70968/page/2
Remedial (Dat hij al lang weg is maakt geen drol uit voor dat hij zegt dat kugutsu een hacker is):
http://www.escapistmagazi...-Friends-They-Keep-Part-2
Dus nee, VB forum code exploits behoren niet onder social engineering, het is gewoon een hacker.fact, only a month or so before the infamous Bob forum hack, Kugutsumen hacked our forums (www.goonfleet.com) with a number of VB forum code exploits.
Ach ja,
Kugutsumen is niet 1 persoon maar een groep van mensen... De eigenaar is Anthony Zboralski, http://video.google.com/videoplay?docid=7065298416209960182#
Anthony zelf heeft een beveiligingsconsultancy bedrijf in IT. Woont ergens in Indonesie en is van franse afkomst(daar was een reden voor dat ie daar naar toe is verhuisd, weet niet meer precies wat.)
En ja ze doen aan social engineering, hacking, reverse engineering en andere dingen... dat is niets nieuws en is ook wel toegegeven op kug.com. Mazz van PL is geen onbekende op kug.com, en doen dus ook veel samen.
Veel dumps van alliance forums hangen achter een entry op hun forum. en een vb exploit is 1 van de manieren hoe ze die dumps verkijgen.
Goonfleet forumdump was een brute force attack(en shitty passwords) en Bob's forumdump was een sql (backup)dump gekregen van een bob member zelf.
Een tijd terug zijn een aantal key players weg van kug's (openbare) forums (en/of gestopt met eve), is de structuur van het forum behoorlijk aangepast en blijven sappige details uit. Het is sindsdien minder interessant geworden als dat het het was (voor mij). Toen was het meer een klein groepje van een man of 30 met een berg intel/network/vriendjes in alle alliances.
Maar dat ze pro PL zijn (geworden), is een absoluut feit.
Kugutsumen is niet 1 persoon maar een groep van mensen... De eigenaar is Anthony Zboralski, http://video.google.com/videoplay?docid=7065298416209960182#
Anthony zelf heeft een beveiligingsconsultancy bedrijf in IT. Woont ergens in Indonesie en is van franse afkomst(daar was een reden voor dat ie daar naar toe is verhuisd, weet niet meer precies wat.)
En ja ze doen aan social engineering, hacking, reverse engineering en andere dingen... dat is niets nieuws en is ook wel toegegeven op kug.com. Mazz van PL is geen onbekende op kug.com, en doen dus ook veel samen.
Veel dumps van alliance forums hangen achter een entry op hun forum. en een vb exploit is 1 van de manieren hoe ze die dumps verkijgen.
Goonfleet forumdump was een brute force attack(en shitty passwords) en Bob's forumdump was een sql (backup)dump gekregen van een bob member zelf.
Een tijd terug zijn een aantal key players weg van kug's (openbare) forums (en/of gestopt met eve), is de structuur van het forum behoorlijk aangepast en blijven sappige details uit. Het is sindsdien minder interessant geworden als dat het het was (voor mij). Toen was het meer een klein groepje van een man of 30 met een berg intel/network/vriendjes in alle alliances.
Maar dat ze pro PL zijn (geworden), is een absoluut feit.
[ Voor 7% gewijzigd door bodhisatva op 31-08-2010 10:24 ]
OU812?
Verwijderd
Er werd beweerd dat hij door de FBI gezocht werd maar als je wat googled en beter zoekt dan vind je ook wel dat het een broodje aap is. Normaal kun je hem iig niet noemen.
Verwijderd
ach...atlas zal wel reformen met een groot aantal corps. Ik hoop voor hun dat ze de failbears eruit kicken en doorgaan als een pvp alliance. Helaas is Damu' Khonde dit principe niet gaan volgen.....
Ik hoorde ook dat -V- opnieuw aan het reformen is, en dat FIX ook weer bezig is. Zal me niets verbazen als binnenkort de oude garde van atlas, fix en -v- zich samenpakken.
Dat probleem heb ik in blade nou nooit.. wellicht tijd om eens van corps/alliance te veranderen? Ops starten daar om 19:00, 22:00 en 01:00 eu time.Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:32:
[...]
Ah hier heb je de reden dat ik nauwelijks EVE speel (en dat met 3 accounts)
De nieuwe alliance heeft danwel ops in 'EU TZ', maar die beginnen te vroeg (18:00 nederlandse tijd) dan kan ik echt niet thuis zijn. En om nu tig systems achter een fleet aan te jagen in nulsec om mee te pvp-en werkt ook niet echt.
[ Voor 4% gewijzigd door denan op 31-08-2010 15:28 ]
Kijk, dat zijn nog eens goede tijden. Is er ook ruimte voor een n00b?denan schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:28:
[...]
Dat probleem heb ik in blade nou nooit.. wellicht tijd om eens van corps/alliance te veranderen? Ops starten daar om 19:00, 22:00 en 01:00 eu time.
De alliantie waar ik inzit heeft een stukje lowsec geclaimed dat ze verdedigen/verhuren.. Leuk om in te pvpen.. Ook is er in de buurt een goede L4 Agent om missies te doen.. Dagelijkse aanwezigheid niet verplicht, 10M SP minimum.. Interesse? Contact me ingame: VoggFightVerwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 16:32:
[...]
Ah hier heb je de reden dat ik nauwelijks EVE speel (en dat met 3 accounts)
Daar komt nog bij dat het allemaal nogal ad-hoc gaat en ik van de twee avonden door de week dat ik kan spelen er meestal 1 zit te wachten op een fleet en er uiteindelijk niets gebeurt. Ik ben WoW gewend, waar we gewoon met 25 man afspreken op een vaste avond, vaste tijd en dan beginnen. Dat zou met EVE zelfs makkelijker moeten zijn. Een paar te weinig of te veel maakt in EVE toch niets uit. Hoogstens voor wat je gaat doen roam of gate camp in een transit system.
Ik vrees dan ook dat ik binnenkort twee characters naar mijn main account transfer en de twee alt accounts opzeg en een npc corps in ga om af en toe wat solo te spelen. Ik vind EVE pvp echt geweldig, maar een avond wachten op een fleet is wat minder.
(bedenk me net dat solo missies doen wellicht makkelijker is met twee accounts zodat ik op tweede account can salvagen. Misschien toch maar 1 account opzeggen dan)
EVE een tijd geleden al geprobeerd, maar in die tijd een hoop persoonlijke issues waardoor ik weer gestopt ben. Nu begint het toch wel weer te kriebelen om mijn account weer aan te zwengelen en opnieuw te beginnen.
Als er nog iemand op zoek is naar een volledig nederlandstalige Alliance die zich in Wspace ophoudt, kijk dan even hier
Hm. Ik denk dat ik over 6 maanden wel kan applyen, gezien mijn 2M skillpointsAce schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:54:
Als er nog iemand op zoek is naar een volledig nederlandstalige Alliance die zich in Wspace ophoudt, kijk dan even hier
Ik ben ook gejoined met 2.5M aan SP, dus zo'n probleem zal dat niet zijn.nwagenaar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:17:
[...]
Hm. Ik denk dat ik over 6 maanden wel kan applyen, gezien mijn 2M skillpoints
Ik zal niet ontkennen dat sommige dingen niet mogelijk zijn met de nodige hoeveelheid aan SP, maar WH's vereisen gewoon kennis van het spel. Zorg dat je een fatsoenlijke Drake of iets dergelijks kan vliegen, en je kunt zo een class 1 t/m 3 in.nwagenaar schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:17:
[...]
Hm. Ik denk dat ik over 6 maanden wel kan applyen, gezien mijn 2M skillpoints
Zolang je snel kunt leren/luisteren is dat geen probleem. Maar ik zou persoonlijk pas naar 0 sec gaan als je t2 armor reps en t2 resists kunt gebruiken met minimaal een BC. Anders is het erg lastig om je inkomen op pijl te houden. PM me maar als je interesse hebt.nwagenaar schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
Kijk, dat zijn nog eens goede tijden. Is er ook ruimte voor een n00b?
Ben zelf ook met 2M sp begonnen. Dat was dan wel in de drone regions des tijd. Asap geskilled naar Drake met T2 fit. Daarna ging het wel redelijk
Je doet imho wel veel ervaring op als je met weinig SP joined
Je doet imho wel veel ervaring op als je met weinig SP joined
joa met 2M sp kan je wel wat doen hoor, ook mijn corp zoekt nog mensen
Hello,
Ik ben na 6 jaar weer EVE Online gaan spelen en heb mijn Char van vroeger nog... Die heeft 15,000,000 (erg PVP gericht) skill points, en is van 2003. Ik heb die missies nu wel weer gezien en wil eigenlijk beetje PVP gaan doen.
Wat is nu de snelste manier om een beetje te gaan PVPén, een alliance joinen? faction war? piraten zie ik nie zo zitten. wil wel nog een beetje vriendelijk blijven
Ik ben na 6 jaar weer EVE Online gaan spelen en heb mijn Char van vroeger nog... Die heeft 15,000,000 (erg PVP gericht) skill points, en is van 2003. Ik heb die missies nu wel weer gezien en wil eigenlijk beetje PVP gaan doen.
Wat is nu de snelste manier om een beetje te gaan PVPén, een alliance joinen? faction war? piraten zie ik nie zo zitten. wil wel nog een beetje vriendelijk blijven
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Naar een low sec systeem gaan dat rustig genoeg is dat je niet meteen geblobbed wordt maar druk genoeg dat je weleens iemand ziet. Pak dan niet een puur pvp schip zoals sacriledge, maar bijvoorbeeld een BC, caracal, destroyer, etc. Wacht tot pirates komen, kill pirates.
Al blijft goede pvp vinden in eve één van de voornaamste problemen.
Al blijft goede pvp vinden in eve één van de voornaamste problemen.
Ligt er helemaal aan wat je wil doen kwa pvp. Groote Fleetfights of Kleine roaming gangs. FW moet je van wegblijven, dat is (meestal) een ongeorganiseerd zooitje dus een 0.0 corp is waar je dan heen wil.ElmarNieser schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:27:
Hello,
Als je aan grote fleetfights will deelnemen moet je een corpzoeken in een van de powerblocks. IT, NC e.d.
Als je aan gang fleets wil doen moet je wat kleiners zoeken. iets wat in de NPC 0.0 ruimte leeft.
Low sec verhuren? Lijkt me nauwelijks te doen om te zorgen dat je klanten 'veilig' zijn. Of zitten jullie constant met minstens 100 man online die systems te bewaken?Voggels schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:31:
[...]
De alliantie waar ik inzit heeft een stukje lowsec geclaimed dat ze verdedigen/verhuren.. Leuk om in te pvpen.. Ook is er in de buurt een goede L4 Agent om missies te doen.. Dagelijkse aanwezigheid niet verplicht, 10M SP minimum.. Interesse? Contact me ingame: VoggFight
Lol inderdaad, verhuren
Wat krijg je voor dat geld dan? Toegang tot agents ?
De_Bastaard schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:47:
Lol inderdaad, verhuren![]()
Ik wil dit spel wel eens proberen, het klinkt awesome. Kan iemand mij een trail invite sturen?
mijn email is daniel_yellow en dan dat hotmail gebeuren.
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Je hebt mail!boatfreak schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:59:
Ik wil dit spel wel eens proberen, het klinkt awesome. Kan iemand mij een trail invite sturen?
alvast bedankt!
bedankt! ik ga alles gelijk even downloaden enzo
Dit topic is gesloten.