[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 19: Tyrannis Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste
Acties:
  • 117.445 views

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Nu er toch zo veel over fittings en schepen gepraat wordt:

Ik ben momenteel miner die begint met mission running voor standing. Heeft er iemand ervaring met frigates gebruik voor lvl 2's? Ik doe hoofdzakelijk courier missions voor een corp maar soms komt er ook wel eens een kill of mining mission voorbij ( bij die mining spawnen er dan wat schepen. ) Ik wil dit nu op lvl2 gaan doen en verwacht dus dat ik wel eens wat tegenstand kan verwachten.
Mijn frigate is voor kill missions gefit maar ik draai er net zo makkelijk courier missions mee draaien.

Kortom. Kan ik met een frigate de spawns van lvl2 missions aan?

[ Voor 1% gewijzigd door Peekster op 12-08-2010 11:00 . Reden: hier en daar wat kleinigheidjes ]

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Ik heb bij wijze van test eea in een imicus gedaan. Drie hobgoblinII's eten echt heel veel, terwijl de imicus met ab/speedfit *ver* weg kan blijven...
De meeste l2 missies waarin je moet killen sta je tegenover 3-9 frigs. Soms zitten er ook killmissies tussen waarin plots een aantal cruisers zitten. Ik vermoed dat je de simpeler t2 missies zeker aankan. Maar misschien toch eens denken aan een cruiser voor de overleefbaarheid?

Overigens: Ik vlieg nu ishkurs/vexors/ishtars met een enkele gun als aggropakker. Mijn drones doen al het werk.

Verwijderd

wheez50 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:07:
Ik heb bij wijze van test eea in een imicus gedaan. Drie hobgoblinII's eten echt heel veel, terwijl de imicus met ab/speedfit *ver* weg kan blijven...
De meeste l2 missies waarin je moet killen sta je tegenover 3-9 frigs. Soms zitten er ook killmissies tussen waarin plots een aantal cruisers zitten. Ik vermoed dat je de simpeler t2 missies zeker aankan. Maar misschien toch eens denken aan een cruiser voor de overleefbaarheid?

Overigens: Ik vlieg nu ishkurs/vexors/ishtars met een enkele gun als aggropakker. Mijn drones doen al het werk.
Heb je niet modules om extra drones in space te kunnen hebben? Wat is het maximum hiermee?

@Schpijker, ik heb level 3 in een cruiser gedaan, je kan er echter niet vanuitgaan dat die allemaal lukken (in ieder geval niet met mijn beperkte skills.

Ik weet wel dat voor ratten in nulsec ik een voorkeur heb voor Drakes en Ravens boven de Gallente schepen, voor missions verwacht ik dat dat niet anders is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 12:57 ]

Verwijderd

Je zou een LVL2 met een assault frig moeten kunnen doen. Train dan wel naar t2 guns, om er toch de meeste profijt uit te halen.

Cruiser is inderdaad verder de goedkoopste methodiek. Vergt licht trainingswerk en je kunt daarmee opwerken naar battlecruisers.

• Peekster
Ik ben bezig met het skillen naar een Cruiser
Het duurt echter nog even omdat ik er T2 op wil fitten.

Bedankt voor de reacties. Ik ga wel even kijken of ik lvl2's kan overleven in mn frigate totdat mn skills voor cruiser + modules klaar zijn.

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31
Dank je voor de "Eve Fitting Tool"-tip! Enorm handig zeg. Op dit moment heb ik het volgende in gebruik (dit is een PvE fit van de Eve University):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[Vexor, PVE Basic Skills Vexor]
Damage Control I
Armor Thermic Hardener I
Armor Kinetic Hardener I
Medium Armor Repairer I

10MN Afterburner I
Cap Recharger I
Cap Recharger I

Dual 150mm Railgun I, Antimatter Charge M
Drone Link Augmentor I

Medium Capacitor Control Circuit I

Hammerhead I x5

Het resultaat is een miezerige DPS van 49 (107 icm Drones). Met een beetje aanpassingen denk ik dat de volgende fit the best of both worlds is (Armor vs DPS):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
[Vexor, Shallente's Vexor]
Medium Armor Repairer I
400mm Reinforced Nanofiber Plates I
Energized Adaptive Nano Membrane I

10MN Afterburner I
Cap Recharger I
Cap Recharger I

150mm Prototype I Gauss Gun, Antimatter Charge S
Drone Link Augmentor I

Hammerhead I x5

Resultaat: Een DPS van 50 (107 icm Drones maar wel een betere Volley damage) en om en nabij 8900HP (dit was 8000). Maar wel verminderde Armor Thermal en Kinetic resistence (van 70% naar 50%). En wat denken jullie van mijn theoretische fit?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Verwijderd

@nwagenaar:
Ik vlieg zelf die tweede fit die je post alleen dan met wapens meta 5 en de rest meta 4. Hogere dps en je doet langer met je cap. Het kost wel wat meer, maar dat had ik in een dag terug verdiend.

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Als ik EFT wil opsnorren via eve-forum, krijg ik volgende boodschap:
WARNING!
Hackers are spamming our forums with links leading to key-loggers/Trojans and then ruining the accounts of players that navigate to those links.

You have chosen to follow an external link. This link leads to a site outside of the control of CCP and, as such, we cannot offer any guarantee of its safety. Please check that the URL shown below is what you expected it to be before following it.

If you wish to proceed please click the link below, or press your browsers back button to return to where you were.
http://www.filesonic.com/en/file/6913359/EFT2.12.4.zip
Welke locatie is volgens jullie safe?

Verwijderd

Das een standaard melding op het forum met externe links ;). Dit lijkt me gewoon correct.

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
LOL. What do you say to that?! No offense, mate, maar ik denk dat je jezelf hiermee kwalificeert tot de top-1 van domste EVE-players, ever.

Er was een reden waarom CCP de voorzienigheid had PLEX in-station te houden.

EDIT: For frake's sake, man, had dan een Orca gekocht (slechts ~400mil), uebertanked, en, het belangrijkste, een unscannable corp hangar.

[ Voor 14% gewijzigd door albatross op 12-08-2010 15:41 ]

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• albatross
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:22:
[...]

Heb je niet modules om extra drones in space te kunnen hebben? Wat is het maximum hiermee?
Alleen carriers hebben een ship-bonus waarmee je tot 3 extra drones kunt deployen. En je hebt de Guardian Vexor, waarmee je 1 extra drone kunt inzetten per cruiser level (maar goedkoop zal die Vexor niet wezen).

En dan heb je natuurlijk de Drone Control Unit carrier mod.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
albatross schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:53:
[...]

Alleen carriers hebben een ship-bonus waarmee je tot 3 5 extra drones kunt deployen. En je hebt de Guardian Vexor, waarmee je 1 extra drone kunt inzetten per cruiser level (maar goedkoop zal die Vexor niet wezen).

Fixed it for ya :) mocht je heel erg graag zinloze skilltraining doen dan kun je 15 drones op een carrier hebben (Drones 5, Carrier 5, en 5 drone controls met de bijbehorende skill).

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

LOL. What do you say to that?! No offense, mate, maar ik denk dat je jezelf hiermee kwalificeert tot de top-1 van domste EVE-players, ever.

EDIT: For frake's sake, man, had dan een Orca gekocht (slechts ~400mil), uebertanked, en, het belangrijkste, een unscannable corp hangar.
Of ik lees het verkeerd of jij leest het verkeerd want het lijkt erop dat je hem aan valt dat hij 22 miljard isk heeft verloren.. Niet hij maar iemand anders, hij linkt alleen naar de km.
Alleen carriers hebben een ship-bonus waarmee je tot 3 extra drones kunt deployen. En je hebt de Guardian Vexor, waarmee je 1 extra drone kunt inzetten per cruiser level (maar goedkoop zal die Vexor niet wezen).

Moet je het natuurlijk wel goed zeggen. Carriers hebben een +1 drone/fighter per lvl en Supercarriers hebben +3 per lvl. Overigens heb je hier nog vrij weinig aan aangezien de dmg bonus van een Thanatos niet voor drones geld maar alleen voor de fighters. Voor het doen van anomalies etc. ben je dus beter af met een Ishtar/Dominix dan een Thanny aangezien een volle BS lvl 5 je de damage geeft van 10 normale drones en een Carrier geeft je gewoon 10 normale drones. Je doet lvlen van de Carrier skill dus eigenlijk alleen voor de fighters...

De G-Vex gaat je tussen de 15 en 25 bil isk kosten en is alsnog nutteloos omdat je dezelfde damage hebt als een normale Vex @ lvl 5 cruiser. De G-Vex heeft iig. geen drone dmg/hlth etc. bonus in z'n omschrijving staan, alleen +1 per lvl. Wederom 10 unbonussed t.o.v. 5 bonussed.

[ Voor 15% gewijzigd door ScytheNL op 12-08-2010 16:14 ]

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
albatross schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

niet mijn char, noch van mijn allaince, simple copy and paste van de mail

als je ff kijkt zie dat dat k intergallactic exports alliance ben, en dat van monkey's alliance is ;-)

ik spaar epic mails :P

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31
Na veel spelen en missies doen, ben ik eindelijk gekomen tot iets wat werkt. Gewoon een algemene fit voor het spelen van NPC-missies:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
Medium Armor Repairer I
800mm Reinforced Nanofiber Plates I
Armor Explosive Hardener I

10MN Afterburner I
Cap Recharger I
Cap Recharger I

150mm Prototype I Gauss Gun, Caldari Navy Antimatter Charge S
Salvager I

Hammerhead I x5

Tot nu toe 5 missies gedaan en ik heb geen idee hoeveel mij dit allemaal gekost heeft, but it just works (tm) :P

[ Voor 9% gewijzigd door nwagenaar op 12-08-2010 23:31 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Dutch2007 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:47:
[...]

niet mijn char, noch van mijn allaince, simple copy and paste van de mail

als je ff kijkt zie dat dat k intergallactic exports alliance ben, en dat van monkey's alliance is ;-)

ik spaar epic mails :P
Sorry, my bad. :o Had veel te snel gelezen.

Maar het blijft epic fail nr. 1, LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
nog even een oproepje aan iedereen om het kanaal #eve-online te joinen op irc.tweakers.net

de vaste kliek is nog een beetje op vakantie maar ik en een 2 anderen zijn nog steeds standaard aanwezig..

nog even een oproepje aan rapture om zeker nog een keertje te komen op irc lange tijd dat ik je gesproken heb en ben benieuwd hoe het nu met je gaat in eve/en met je studie (laatste keer dat ik je sprak was je bijna klaar ?)

mbt tot de fits hierboven ik denk dat voor de beginnende spelers in missies en gallente een vexor wel een van de betere tools is drones zijn voor gallente vaak hun beste wapens.. mijn ishtar heeft bv als guns t2 minny guns omdat deze geen cap gebruiken en ik dus gewoon kan reppen/mwden en mn drones alle damage laten doen.

wil je echt puur gaan focussen op missies dan is caldari met hun drake / raven toch echt een ultieme machine (maar naar verloop van tijd gaat dit toch erg vervelen)

@ peek mis je ook weer op irc man je begon zo goed lees net dat je nu redelijk snel door lvl2's heengaat nice!

nog steeds de passie voor minen of begin je het bloed al een beetje te ruiken ;)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah tegenwoordig hebben zowel amarr als minmatar ook missie schepen die even goed zijn als caldari. Al hebben amarr een beetje het probleem met damage types.

Alleen gallente hebben een probleem. De dominix doet het prima tov de andere t1 battleships. Het probleem begint als je meer dan dat wil. Er valt niet zoveel aan de dominix tov andere schepen. De navy dominix wordt er niks beter op door zijn mindere calibration, en gallente turret schepen zijn niet echt geweldig voor pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Haha

Ik zit ingame in het >>>RECLAME>>> gathering.tweakers.net <<<RECLAME<<< channel. Irc heb ik bijna nooit meer aan.
Minen verveelt nog niet maar wil toch uiteindelijk wel lvl4's gaan meedoen met corpmates dus ben nu bezig "the road to" te bewandelen zeg maar.

Gisteren toch maar weer lvl1's gaan doen met mn frigate. Ik kan mining en courier lvl2 wel doen met mn frigate maar het duurt me toch te lang. Even geswitched naar de corp waar we als corp missions voor doen. Lekker beetje schieten, vliegen en daar aan mn standing werken. Ook prima en schiet beter op. ( voor mn gevoel in ieder geval.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Peekster:

Als je er zin in hebt, dit weekend zit ik weer met main en alt in de gebruikelijke regio te missien. Mits je zin hebt ben je welkom mee te gaan vliegen. Zoals het lijkt word het zondag het meest makkelijke voor mij.

Moet mijn standing met mijn alt omhoogwerken om ook met hem lvl4's te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Peekster schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:
Haha

Ik zit ingame in het >>>RECLAME>>> gathering.tweakers.net <<<RECLAME<<< channel. Irc heb ik bijna nooit meer aan.
Minen verveelt nog niet maar wil toch uiteindelijk wel lvl4's gaan meedoen met corpmates dus ben nu bezig "the road to" te bewandelen zeg maar.

Gisteren toch maar weer lvl1's gaan doen met mn frigate. Ik kan mining en courier lvl2 wel doen met mn frigate maar het duurt me toch te lang. Even geswitched naar de corp waar we als corp missions voor doen. Lekker beetje schieten, vliegen en daar aan mn standing werken. Ook prima en schiet beter op. ( voor mn gevoel in ieder geval.)
hehe snap ik maar buiten eve om is het wel een leuk middel om te babbelen als je niet in eve zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
angel00008 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:10:
[...]

hehe snap ik maar buiten eve om is het wel een leuk middel om te babbelen als je niet in eve zit :)
"Niet in Eve zit" Hmmmm doet me denken aan:
Afbeeldingslocatie: http://rlv.zcache.com/only_afk_greeting_card-p137278443954092488qi0i_400.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:11:
@Peekster:

Als je er zin in hebt, dit weekend zit ik weer met main en alt in de gebruikelijke regio te missien. Mits je zin hebt ben je welkom mee te gaan vliegen. Zoals het lijkt word het zondag het meest makkelijke voor mij.

Moet mijn standing met mijn alt omhoogwerken om ook met hem lvl4's te kunnen doen.
Misschien kom ik ook wel even langs zondag. Welke regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Peekster schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:14:
[...]

"Niet in Eve zit" Hmmmm doet me denken aan:
[afbeelding]

;)
tja ik had het je toen al verteld is een bnc box naar mn servert toe dus bijna overal waar ik ben zit ik er wel op :)

RL is voor mij heel erg druk en zovaak zit ik niet ingame vandaar irc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:28:
[...]

Misschien kom ik ook wel even langs zondag. Welke regio?
Emolgranlan is waar de missies gedaan worden. Voel je welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Naluh! schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Alliance leader van Space Monkeys, zag een prijsverschil van 1,2 miljoen per plex in vergelijking met een andere trade hub. Dacht de alliance wallet ervoor te gebruiken :+
hehe, lees het nu pas, maar 22b investeren om 100mln winst gaat natuurlijk nergens over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:37

rapture

Zelfs daar netwerken?

0,45% marge trekt inderdaad op weinig. Zeker als je de risico's erbij neemt.

Voor minder dan 4 à 5 keer de rente op een spaarrekening haal je het geld niet uit de bank. Als het 20% marge oplevert, dan is het moeite waard om erin te investeren.

Dan spreek ik nog niet over de grappenmakers die veel sneller dan een centje per keer de sell orders naar beneden duwen. Marges kunnen als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je zou bijna gaan vermoeden dat het een CCP medewerker was met een slim idee om publiciteit te genereren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
IJzerlijm schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:52:
Je zou bijna gaan vermoeden dat het een CCP medewerker was met een slim idee om publiciteit te genereren.
Misschien de knul die met die plex eropuittrok, met de aanvallers zelf ben ik wel bekend. Trouwens, je ziet ze sowieso wel een aantal uur per dag rond Jita 4-4 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste EVE spelers.

Ben afgelopen week naar lange tijd weer eens begonnen met EVE. Ik heb een tijd geleden een trial account gemaakt en die is nu geupgrade naar een betaald account. Ik ben nu effectief ongeveer twee weken bezig en ik zoek graag wat NL EVE spelers om samen iets mee te doen.

Ik heb op dit moment een frigate, destroyer en genoeg ISK om een cruiser te kopen (Ben nu aan het trainen voor alle skills)
.
Mijn ingame naam is TijsseN en mijn ras is Gallente.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:43:
Beste EVE spelers.

Ben afgelopen week naar lange tijd weer eens begonnen met EVE. Ik heb een tijd geleden een trial account gemaakt en die is nu geupgrade naar een betaald account. Ik ben nu effectief ongeveer twee weken bezig en ik zoek graag wat NL EVE spelers om samen iets mee te doen.

Ik heb op dit moment een frigate, destroyer en genoeg ISK om een cruiser te kopen (Ben nu aan het trainen voor alle skills)
.
kijk eens op http://www.v3spa.com/index.php

we zijn een samenwerking/alliantie van vele Nederlandse corpsen dus voor elk wat wils.

ik zit zelf in DPFC en die is er om mensen die beginnen met eve een beetje op weg te helpen

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
rapture schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:14:
0,45% marge trekt inderdaad op weinig. Zeker als je de risico's erbij neemt.
Volgens mij houd je na de broker fees en sale taxes ongeveer 0,00% over trouwens :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-01 13:02
Beste EVE spelers.

Ben de afgelopen 2 maanden druk bezig geweest met EVE online. Ik vind het een leuk spel om te spelen maar het vergt veel tijd en inzet. Sommige spelers noemen het ook bijna werken. Helaas kan ik door gebrek aan tijd (en wetend dat dit ook de komende tijd zo blijft) niet meer EVE spelen. Mijn vraag is of iemand graag mijn account wilt overnemen? Het gaat hier om een Male Gallente waarbij alle training skills en advanced training skills tot lv 4 zijn geleveld waarvan 3 skills zelfs tot lv 5. Laat mij even weten of je geïnteresseerd bent.

Met Vriendelijke Groet,
-Henny Wilke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 13:42
juaawor ik wil de boel wel overnemen, stuur de gegevens maar ;) Ben trouwens ook Gallente ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
HowlingWolve schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:54:
Beste EVE spelers.

Ben de afgelopen 2 maanden druk bezig geweest met EVE online. Ik vind het een leuk spel om te spelen maar het vergt veel tijd en inzet. Sommige spelers noemen het ook bijna werken. Helaas kan ik door gebrek aan tijd (en wetend dat dit ook de komende tijd zo blijft) niet meer EVE spelen. Mijn vraag is of iemand graag mijn account wilt overnemen? Het gaat hier om een Male Gallente waarbij alle training skills en advanced training skills tot lv 4 zijn geleveld waarvan 3 skills zelfs tot lv 5. Laat mij even weten of je geïnteresseerd bent.

Met Vriendelijke Groet,
-Henny Wilke
kan je niet gewoon een paar skils trainen in de trend als cruiser 5? battleship5? large gunnery 5?

neem toch aan dat je wel een 5tal minuten vrij zult hebben? (met deze 3 klaar ben je al +- 3maanden verder...)

zou toch jammer zijn om te moeten stoppen, en mogelijk weer opnieuw moeten beginnen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
Naja.. ik stop er dan liever helemaal mee. Ik weet dat ik de komende jaren geen tijd meer heb om dit spel te spelen helaas en ik ben er vrijwel van overtuigt dat ik niet opnieuw zal beginnen. Dus als iemand geïnteresseerd is om mijn account over te nemen, laat het me dan even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ga er maar niet vanuit dat iemand geïnteresseerd is in het overnemen van een 2 maanden oud account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
post igg je char op eveboard.com krijg je zoiets als --> http://eveboard.com/pilot/omgdutch2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
zooo nog drie maanden ofzo voordat ik in mijn nidhoggur zit :( Duurt toch wel erg lang die basic capital skills...

Jump drive operation V
Jump drive calib V
Advanced spaceship command V .... .grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Sgreehder schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:09:
[...]

Misschien de knul die met die plex eropuittrok, met de aanvallers zelf ben ik wel bekend. Trouwens, je ziet ze sowieso wel een aantal uur per dag rond Jita 4-4 hangen.
The orphanage = privateers toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:55:
zooo nog drie maanden ofzo voordat ik in mijn nidhoggur zit :( Duurt toch wel erg lang die basic capital skills...

Jump drive operation V
Jump drive calib V
en jump fuel conservation 4? 5? :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Beste EVE spelers.

.
Kijk anders even op www.shagd.tk dat is een volledig Nederlandse Corp met gezellige mensen.
Shagd heeft ook banden met een andere NL Corps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowlingWolve
ravenger schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:41:
ga er maar niet vanuit dat iemand geïnteresseerd is in het overnemen van een 2 maanden oud account ;)
Naja, het personage heeft alle learning skills en adv. learning skills op lv 4. Het personage heeft zelfs 3 learning skills op level 5. Dat betekend dat als je eenmaal andere skills gaat trainen je er veel minder lang over doet. Dit scheelt dus enorm veel tijd als je van plan bent om voor langere tijd een personage te gaan spelen. Daarnaast heeft het personage nog 50mil. ISK. Wat voor de meeste spelers niet veel is maar wel een leuke extra natuurlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door HowlingWolve op 17-08-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Orphanage zijn idd gewoon privateers. Voornamelijk bezig met jita 4-4 campen en iig laatst toen ik in help channel was vonden ze het grappig daar te gaan trollen de hele tijd, blijkbaar was jita local niet meer interesant genoeg. Gelukkig uiteindelijk ISD'er daar een einde aan gemaakt.

Jump drive operation V
Jump drive calib V
Jump calib IV is toch de eis voor zo ongeveer elke alliance? En al helemaal als het voor een carrier is gezien dat dreads toch minder base range hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, nog 1,5 maand en € 200,- aan plex en ik heb mijn jump freighter. Ik speel te weinig om die met ratten bij elkaar te krijgen. Met ratten heb ik net genoeg om mijn pvp verliezen te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dutch2007 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

en jump fuel conservation 4? 5? :) :P
Ik denk 4 :)

En furby, 4 is inderdaad voor de meeste carriers vereist maar ik ga toch naar 5 omdat ik ook wel 'n Naglfar wil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:27
In november 2009 begonnen met dit spel, maar ik hou er nu toch mee op. Ik ben begonnen met het spelen als miner. Eerst 1 account en toch al gauw een tweede account erbij die als orca getrained is.

Met veel plezier gemined in High sec, maar zoals bekend wilde je na een tijdje meer. Overgestapt naar Lvl4 missies en dit ok met veel plezier in mijn Raven gedaan. Mijn andere account heb ik hierbij doorgetrained voor Freighter maar halverwege afgezwaaid naar Blockaderunner in een prowler (erg leuke dingen)

Op dit moment ben ik in mijn Manticore aan het ratten in Null-sec, maar ik mis toch de fun die ik had in het begin... Bovendien merk ik aan mezelf dat ik veel te veel tijd achter het spel zit als je iets voor elkaar wilt krijgen. Zeker ISK Wise..... Mijn termijnen zitten er dan nu ook bijna op en ik ga dan ook stoppen met het spel...

Het heeft me meer dan een half jaar geboeid, maar ik zou niet weten waarom ik moet doorspelen. Misschien dat ik in de toekomst nog zin erin heb.

Heeft iemand anders nog ideeeen wat ik kan proberen?
PVE = teveel van hetzelfde
PVP = leuk, maar kost teveel tijd in fleets
Minen = te veel tijd
Traden = Teveel jumpen, stationtrading is ronduit frustrerend door de 0.01 mensen

Dat is wat ik tot nu toe heb geprobeerd.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:47:
[...]

lol, nog 1,5 maand en € 200,- aan plex en ik heb mijn jump freighter. Ik speel te weinig om die met ratten bij elkaar te krijgen. Met ratten heb ik net genoeg om mijn pvp verliezen te compenseren.
Sorry hoor maar als iemand my betrapt op het uitgeven van 200 euro voor een jumpfreighter dan graag meteen opnemen in een verslavingsinstituut. Dat is me toch echt een grote stap te ver. Komt nog bij dat die dingen gewoon een grote schietschijf zijn zonder behoorlijke dekking in een alliance, als ik dan ook nog die 200 euro zou verliezen...

Overigens kun je met heel weinig spelen ook prima 3,5 bil bijelkaar sprokkelen.

[ Voor 5% gewijzigd door CopyCatz op 17-08-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Wat ik mis is of je in een corp zit? Het lijkt me er op dat je veelal solo bezig bent. Een leuke gezellige corp geeft toch minstens de helft van het plezier.

Daarnaast kun je doen; Pirating, Exploration (WH of niet), manufacturing, eigen corp op proberen te bouwen en uiteindelijk als alliance een stukje space claimen (huren in de meeste gevallen :P) etc etc.
CopyCatz schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:53:
[...]

Sorry hoor maar als iemand my betrapt op het uitgeven van 200 euro voor een jumpfreighter dan graag meteen opnemen in een verslavingsinstituut. Dat is me toch echt een grote stap te ver. Komt nog bij dat die dingen gewoon een grote schietschijf zijn zonder behoorlijke dekking in een alliance, als ik dan ook nog die 200 euro zou verliezen...

Overigens kun je met heel weinig spelen ook prima 3,5 bil bijelkaar sprokkelen.
Teach me how to 3,5 bil plzzz. Heb zelf ook vrij weinig tijd en zonder dat ik een hele tijd geleden wat geld in gtc's heb gestoken waarvan ik de isk in wat deadspace spullen heb geinvesteerd, had ik nooit de iskies gehad om m'n wallet een beetje te laten groeien. Dat is bij mij ook de hulp geweest om toendertijd een JF aan te kunnen schaffen. Als iemand het geld er voor over heeft is dat toch prima? Dat jij dat persoonlijk niet wilt/kunt is ook prima...

[ Voor 58% gewijzigd door ScytheNL op 17-08-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:27
Deathscythehell schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:58:
Wat ik mis is of je in een corp zit? Het lijkt me er op dat je veelal solo bezig bent. Een leuke gezellige corp geeft toch minstens de helft van het plezier.

Daarnaast kun je doen; Pirating, Exploration (WH of niet), manufacturing, eigen corp op proberen te bouwen en uiteindelijk als alliance een stukje space claimen (huren in de meeste gevallen :P) etc etc.
Ik zit nu in een corp waar ik in December 2009 bij ben gejoined. Ik heb samen met hun High sec eerst opgezet met Posses en zijn nu opgenomen in een Null-sec Alliance waar we ook ons eigen plekje hebben, vandaar ook mijn verandering naar een Manticore en Prowler op me accounts :)

Exploration inderdaad staat nog op de planning met onze corp. Alsmede WH exploration, maar dat laatste zie ik niet snel gebeuren aangezien dit een behoorlijk operatie is om goed op te zetten. Manufacturing is nooit mijn ding geweest.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
moet dan maar uns naar een verslavingsinstituut gaan, k heb ooit uns 200$ uitgegevens aan gtc's voor zo'n jf, en nu komt de grap... ding zou door iemand anders gemaakt worden, die ik 1x 3 weken 1x 2weken, weg geweest dankzij real life, hij was niet duidelijk wat nu miste om het voor elkaar te krijgen, en nu is de freighter af, zijn alle components klaar om van de freighter een JF te maken, en nu... jump is station overgenomen door een hostile :O, 8)7 stel k krijg weer access, als k iets manufacture, en station wordt in 0.0 in reinforced mode geschoten... gaat je gebeuren wat je dan bouwt naar de klote? of zat het gewoon doorgaan met bouwen en dan kom je d'r ws alleen aan als je nog in dat station zit? or?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Dutch2007 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:26:
moet dan maar uns naar een verslavingsinstituut gaan, k heb ooit uns 200$ uitgegevens aan gtc's voor zo'n jf, en nu komt de grap... ding zou door iemand anders gemaakt worden, die ik 1x 3 weken 1x 2weken, weg geweest dankzij real life, hij was niet duidelijk wat nu miste om het voor elkaar te krijgen, en nu is de freighter af, zijn alle components klaar om van de freighter een JF te maken, en nu... jump is station overgenomen door een hostile :O, 8)7 stel k krijg weer access, als k iets manufacture, en station wordt in 0.0 in reinforced mode geschoten... gaat je gebeuren wat je dan bouwt naar de klote? of zat het gewoon doorgaan met bouwen en dan kom je d'r ws alleen aan als je nog in dat station zit? or?....
Met een dergelijke schrijfstijl zou ik, uhm, nouja, naar een uitgebreide folder met instituten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Dude, zelfs in corp chat ben je niet zo onduidelijk...Limburgs zijn is geen excuus :P
AFAIK komt de job dan gewoon op hold te staan en als Station wordt overgenomen worden alle jobs op dat moment gecancelled waarbij de materials weer in je assets terecht komen. Not sure though...

Ohh en half 4 is geen tijd om aan de zelfgestookte vodka van Ciz te zitten :+

[ Voor 3% gewijzigd door ScytheNL op 17-08-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Nu online
Deathscythehell schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:58:
Teach me how to 3,5 bil plzzz. Heb zelf ook vrij weinig tijd en zonder dat ik een hele tijd geleden wat geld in gtc's heb gestoken waarvan ik de isk in wat deadspace spullen heb geinvesteerd, had ik nooit de iskies gehad om m'n wallet een beetje te laten groeien. Dat is bij mij ook de hulp geweest om toendertijd een JF aan te kunnen schaffen. Als iemand het geld er voor over heeft is dat toch prima? Dat jij dat persoonlijk niet wilt/kunt is ook prima...
Daarom zeg ik ook dat ze mij dan mogen opnemen... Ik geef ook teveel geld uit aan gadgets enzo maar iets virtueels waar je strikt genomen niet eens eigenaar van bent? Maar goed.

Als je bv maar 1x per week kunt spelen zorg je gewoon dat je een paar goeie bpo's hebt. 1x naar jita op en neer voor de minerals, een week aan factory opdrachten vol gooien, en een week later de producten naar jita en nieuwe minerals ophalen. Natuurlijk helpt het ook als je in de gaten houdt wat er goed loopt. Paar weken geleden zagen we dat er nog bijna niemand aan de sov blockers zat; sell orders waren 240 mil, bouw kosten 100. Dus snel bpo van 250m gehaald, 3 gebouwd in 24 uur en verkocht voor 720. Dat was 170m winst en een nieuwe bpo voor de collectie (die ik ook weer had kunnen verkopen voor nog es 250m). Helaas is de handel daarna snel gekelderd naar een normaal niveau, maar in een week kun je nog steeds een stuk of 20 bouwen met 10-20 mil winst per stuk.

Aan de andere kant heb ik met mijn jumpfreighter ook wel weer veel verdiend aan alliance logistic diensten toen de jf net uit was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
welk station/alliance is dit ? vaak is er ook de mogelijkheid om die corps/alliances in te komen en dan vervolgens alsnog dat ding te bouwen/deliveren/outjumpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat is volgens mij ergens in Insmother, ik geloof dat Ducht2007 huurde van Atlas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:53:
Sorry hoor maar als iemand my betrapt op het uitgeven van 200 euro voor een jumpfreighter dan graag meteen opnemen in een verslavingsinstituut. Dat is me toch echt een grote stap te ver.
Er zijn zelfs mensen betrapt die voor 12000$ aan ISK hadden gekocht. Die zijn compleet van het padje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ja we huren nog van atlas, probleem was, station was van een renter(gehuurd).

op een gegeven moment, faalde de HTA (honourable templum of alcedonia alliance), kwam PL + ra langs en poof, toen zat k daar met me assets :P

en volgens mij als je een job cancelt, ben je de mats ook kwijt... en geen bok om 4 miljard isk aan mats kwijt te zijn :P)

station is momenteel in bezit van de russen ;-), heb zelf niet de skill voor cap construction :(

http://evemaps.dotlan.net/system/N7-BIY is het systeem. (dat zijn russen en volgens mij, kom je niet zo snel in een rus corp, of je moet al russisch kennen, laat me ceo nu wel alts hebben en russisch zijn *kuch*)

we huren nog steeds van atlas, we hebben ook nog een constelllation in detorid :P

@de_bastaard, jij zit toch in IT he? wat zijn daar de prereq's van, zowel als een player als een corp, ff ter verbreding van mijn mogelijkheden + 0.0 mocht dit nog verder naar de klote gaan hier :P heb wel graag een plan B ;-) O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Dutch2007 op 18-08-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Zelfs nu atlas behoorlijk onder druk staat, zitten jullie wel veilig daar zuidwest in detorid :)
De Insmother stations zijn een ander verhaal. Persoonlijk denk ik dat juist vanwege haar aggressiviteit, atlas te veel ruimte had voor haar omvang. En dat is helaas wat ccp wilde. Al moet ik zeggen, het helpt niet dat als er weer een timer is ergens, ik er vanuit ga dat er wel weer iets zal buggen.

Het begint bijna komisch te worden: stations die na volledig gerept en secure te zijn ineens in andermans handen zitten, zelfde met poses en tcu's, maar sbu's die om eenzelfde reden kapotgeschoten zijn worden weer onder ccp auspice online gezet. GM's vertellen dat lege local normaal is en dat PL niets verkeerd doet door niet in local te verschijnen. Of dat zichtbare posshields niets meer dan bits en bytes zijn. Die er niet toe doen...

Ik vind het niet zo erg dat er wat bugs in mijn favoriete spelletje zitten, maar er zit een hint van partijdigheid achter dit allemaal. Hoogstwaarschijnlijk omdat de ene zijde beter weet te petitionen dan de andere zijde, maar toch...

[ Voor 12% gewijzigd door wheez50 op 18-08-2010 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Tja, het is niet heel ongebruikelijk dat spelers nog al eens onsamenhangend en aggresief overkomen. Of het zo is weet ik niet, maar het zou me niets verbazen. Arme GM's.

• De_Bastaard
De kans dat je als corp in IT wordt toegelaten is nihil of nog minder :p
als player maak je wel kans mits je skills hebt, isk kan verdienen voor en tijdens pvp en vriendjes hebt :) het helpt natuurlijk om je te verdiepen in welke corp je wilt ipv zomaar bij een IT corp te applien.

Verwijderd

Ik zat ook in de HTA alliance. Gelukkig wist my corp leader op tijd te vertellen dat we daar weg moesten (1 a 2 weken voordat TTP station werd overgenomen). Daar heb ik achteraf geluk mee gehad. Had daar zeker voor een aantal miljard aan spullen liggen. Zit nu bij een van de NC alliances. Wat een verademing is dat zeg vergeleken bij atlas renter zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:10:
Ik zat ook in de HTA alliance. Gelukkig wist my corp leader op tijd te vertellen dat we daar weg moesten (1 a 2 weken voordat TTP station werd overgenomen). Daar heb ik achteraf geluk mee gehad. Had daar zeker voor een aantal miljard aan spullen liggen. Zit nu bij een van de NC alliances. Wat een verademing is dat zeg vergeleken bij atlas renter zijn.
Ook bij de NC terecht gekomen? Ik zat zelf bij een corp in Primary. Na een ad hoc vertrek richting Russen en The Spire en een kortstondig verblijf aldaar zijn we nu onderdeel van Controlled Chaos. Ben alleen zelf al een maand alleen maar online geweest om skills te trainen wegens tijdsgebrek en vakantie. Maar ik hoor van de rest van de corp alleen maar goede geluiden.

Maar goed door afwezigheid heb ik dus nog 400m aan gefitte schepen in 1v- en 500m aan van alles en nog wat in k-bb liggen :(

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

En nog <1 uur voordat shit de fan gaat hitten in 0-w. Hopelijk krijgen wij mensen @ work nog een screen voor screen update aangezien ze toch 10 minuten per scherm gaan krijgen :+
Fully expecting a couple node deaths.

Nou Atlas en PL killboards laten niets zien dus er gebeurt niets of het is BSOD. B staat voor black in dit geval natuurlijk.

[ Voor 22% gewijzigd door ScytheNL op 19-08-2010 15:22 ]

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Wat heb ik het toch rustig in empire.
Alleen invicta die af en toe langskomt en hun caps komt showen.

Proben in low sec wordt interessant met een paar van die gasten in local ;D niet dat ik daar veel last van heb.

• De_Bastaard
Het is overigens wel rustig in Delve, pff *D

• wheez50
Als je nieuwsgierig bent naar wat er gebeurt in O-W --> http://www.ustream.tv/channel/0-w-live

Vrij leuk om te zien hoe gek mensen doen om op tv te komen...

edit: wat achtergrond: Atlas station OW Polyxo is reinforced. Buiten hangen een assortiment schepen van RA, xDx, PL en WN. Zelfs wat andere partijen zijn langsgekomen... TS is soms hilarisch, corpchat ook. En we zijn in de minderheid. Sfeer is leuk en fights zullen ws wel komen...

[ Voor 47% gewijzigd door wheez50 op 19-08-2010 17:04 ]

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je nu 250 sub-capitals bij elkaar hebt is dat in feite gelijk aan 5 supercaps.

• ravenger
Current skills: 243 (skill points: 100,056,139) *O*

• Dutch2007
De_Bastaard schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 00:32:
De kans dat je als corp in IT wordt toegelaten is nihil of nog minder :p
als player maak je wel kans mits je skills hebt, isk kan verdienen voor en tijdens pvp en vriendjes hebt :) het helpt natuurlijk om je te verdiepen in welke corp je wilt ipv zomaar bij een IT corp te applien.
2 chars aant trainen voor thanathos, kan het al vliegen maar nog niet optimaal, heb nog een alt die is maxed in JF, zit die nu ook te trainen in carrier/dread en pos gunnery

wat zijn goede bronnen om te achterhalen waar een corp voor staat? (geen id eigenlijk) O-)

• Sgreehder
ravenger schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:48:
Gefeliciteerd, maar 243 skills? Wat kun je niet? O+
Dutch2007 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:15:
[...]

2 chars aant trainen voor thanathos, kan het al vliegen maar nog niet optimaal, heb nog een alt die is maxed in JF, zit die nu ook te trainen in carrier/dread en pos gunnery

wat zijn goede bronnen om te achterhalen waar een corp voor staat? (geen id eigenlijk) O-)
Show info on corp, kijk of ze een site hebben/public channel, als het niet het geval is, sla over.

Atlas blijkbaar een titan kwijt. WN heeft teveel supercaps, dat is echt niet meer normaal. Het begint steeds meer supercaps online te worden. Waarom ook niet, je hebt alleen nog stelletje HICs nodig voor het tackelen, maar voor de rest is alles inferieur aan super caps.
Er zijn zelfs mensen betrapt die voor 12000$ aan ISK hadden gekocht. Die zijn compleet van het padje af.
Russische alluminium tycoons tellen niet mee ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Sissors op 19-08-2010 22:44 ]

• wheez50
Ik heb nog niet eens 25 mil sp. Maar wel 242 skills...

Ik geloof dat o-w een klein rampje gaat worden. Ach - soms moet je wat over hebben voor een beetje spektakel...

edit: Net sov verloren in o-w - er hangen nu twee dozijn titans buiten het station - da's ... een tikkie te veel

[ Voor 25% gewijzigd door wheez50 op 19-08-2010 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

ravenger schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:48:
gefeliciteerd :P ik moet nog 2 mill :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En ik maar blij zijn met m'n carrier binnenkort :X

Corp moedigd de members wel al aan om te investeren in supercaps, maarja daar heb ik geen acc voor en ook de isk niet voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
wheez50 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:54:
Ik heb nog niet eens 25 mil sp. Maar wel 242 skills...

Ik geloof dat o-w een klein rampje gaat worden. Ach - soms moet je wat over hebben voor een beetje spektakel...

edit: Net sov verloren in o-w - er hangen nu twee dozijn titans buiten het station - da's ... een tikkie te veel
yup was leuke show, en irri :(

zelf waren we aant roamen in de hood,^^, wel nog iets van 10 reds kunnen killen, later wilden ze ons hot droppen, maar we waren 1) al alligned, en 2) onze bubble was nog active dus hostile hic lande aan de buiten kant :D, dus dat werd een dikke faal van xxdeath, HIC zelfs nog 90 man overleefd, zijn bubble bijna weg, bubble down, hij mwd uit de bubble, hostile cyno, en hij warp net weg :D

zegt ie op coms ook nog zo van "lucky i just lubed my phobos" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Ten tijde van de siege in 0-w waren er 90 of meer supercaps in local, alle van de aanvallende partij. Daarvan waren er 26 Titans en de rest Supercarriers. Daarnaast nog een shitload aan capitals en support. Het doel van CCP om 0.0 aantrekkelijker te maken voor kleinere alliances is hiermee meteen in de kiem gesmoord aangezien je binnen no-time gehotdropped kan worden en je POS/Station/whatever binnen een week weg/van de tegenpartij is. Titans zijn de nieuwe dreads en supercarriers de nieuwe carriers. Ongeacht de kosten tot het kopen en fitten van die dingen zijn er echt mega veel in game.

Toen ze bezig waren met de rebalance van titans en sc's zijn ze denk ik toch te ver doorgeslagen. IMHO vooral bij de 5 minuut OMGWTFBBQPWN weg capital DD en 6 bonussed XL turrets van de titan en al helemaal bij de EW immune, remote ecm burst, fighterbomber en Torpedo launchers van de sc's. Heb er 5 en er is niets wat een 25 man (gemiddelde average sized alliance beginnend in 0.0 schat ik) capital fleet tegen je kan beginnen denk ik zo.. Ohh well, ze zullen waarschijnlijk wel weer een keer gerebalanced worden wat uit gaat draaien op een zware nerf met heul veul tegenstanders waardoor het uiteindelijk weer niet door gaat :P

Ik heb zelf iig een Thanny en Moros maar kleine kans dat ik die buiten specifieke gevallen in ga zetten. Alles wat er nodig is is een hotdrop en het is baibaizwaaizwaai.

[ Voor 6% gewijzigd door ScytheNL op 20-08-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En als je er even de tijd voor neemt kan je binnen twee weken ofzo zeker wel een supercap hebben. Het is echt belachelijk om te zien hoeveel mensen in mijn corp en alliance de laatste tijd een supercap hebben bemachtigd. Iedereen heeft wel een BPC, en stampt supercaps uit de grond.

Helaas ben ik maar een arme kloot, vind ik geen 6/10's meer de laatste tijd en 10/10's kan ik niet solo'en. Ook de officers willen maar niet tevoorschijn komen :X

Enkele corpmates/alliance mates van me hebben sinds we in delve zitten al 30+ officers gehad btw :7

Op die manier had ik ook wel een supercap + super cap alt gehad ja.

[ Voor 6% gewijzigd door De_Bastaard op 20-08-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De_Bastaard schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:06:
En als je er even de tijd voor neemt kan je binnen twee weken ofzo zeker wel een supercap hebben. Het is echt belachelijk om te zien hoeveel mensen in mijn corp en alliance de laatste tijd een supercap hebben bemachtigd. Iedereen heeft wel een BPC, en stampt supercaps uit de grond.

Helaas ben ik maar een arme kloot, vind ik geen 6/10's meer de laatste tijd en 10/10's kan ik niet solo'en. Ook de officers willen maar niet tevoorschijn komen :X

Enkele corpmates/alliance mates van me hebben sinds we in delve zitten al 30+ officers gehad btw :7

Op die manier had ik ook wel een supercap + super cap alt gehad ja.
Hehe inderdaad..kunnen we niet bij jullie even komen farmen dan? :P Zelf ben ik ook niet goed bedeeld in tijd online en dus isk making possibilities en onze region is nou niet altijd je van het dus officers hoeven wij niet op te hopen.
Betreffende White noise; Die hebben 2 jaar lekker ongestoord in Venal isk kunnen farmen en a.d.h.d. de supcap fleet opgebouwd...zo kan iedereen het natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat zie je overal he, AAA en de russen hebben ook genoeg isk. Zolang je maar in 0.0 zit krijg je genoeg ISK binnen. Alleen al aan taxes gaat het bij onze corp aardig rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0.0 draait nu qua sov al voornamelijk om super caps, en low sec is volgens mij ook redelijk aan het volgen. Enige wat je daar hebt is dat één entity (CH) veruit de grootste super cap fleet heeft, waar geen enkele andere low sec alliance tegenop kan. Maar van wat ik mee krijg zijn hotdrops dmv titan bridges ook redelijk standaard aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Sgreehder schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:30:
[...]

Gefeliciteerd, maar 243 skills? Wat kun je niet? O+
ik kan geen caps :Y) en geen construction/science/indy dingen (daar heb ik een alt voor), behalve minen perhaps ;) Ik heb wel alle subsystem skills, dus dan tikt het aantal skills nogal aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
nog 8 uur en dan zit ik met gallente carrier V al aardig opweg naar mijn nyx toe...

voorlopig zie ik mezelf er nog niet inzitten maar de skills zijn er na vanavond eigenlijk wel zo goed als klaar voor.

het is nu alleen die laatste paar lvl 5 skills doen voor de laatste 1.8% meer resists en net dat beetje meer rr/ecm burst enz.

wat ik inderdaad zie gebeuren (zoals met alle schepen die ik wilde vliegen vroeger) is dat zodra ik het kan ze geen pawnmobiles meer zijn (eos) maargoed je moet toch iets hebben om voor te skillen.

* AjDuLion vraagt zich af wanneer er t2 carrier/dreads gaan komen om de sc/titans af te knallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Deathstar ofzo :)

Ik heb dadelijk eindelijk na 2 jaar een carrier en nog kan ik er niets mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Atlas -4 carriers en 2de titan. Gaat goed zo...
Overigens ook 2 white noise cyno frigs afgeschoten door PL 2 uur later... WN niet meer nodig of foutje bedankt?

[ Voor 54% gewijzigd door ScytheNL op 20-08-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Na 6 jaar heb ik dan eindelijk me account weer eens opgezocht en een payment gedaan. Heb nog steeds een char met 15,000,000 skill points maar heb het allemaal zo lang niet meer gespeeld dan ik geen flauw idee heb of het nog iets waard is ;)

Maar ik geloof dat de servers nu allemaal down zijn ofzo?

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

En dat doen ze dan weer precies op het moment dat ik me account verleng! :+ Ik kan me herrineren dat je vroegen via de website van EVE je karakters kon trainen. Is dit verdwenen of kan ik eht gewoon nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
is idd weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Dat is jammer zeg, je kan nu dus alleen nog een Que vol zetten maar neit langer dan 24uur?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Laatste skill in je queue moet starten binnen 24 uur vanaf nu inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De laatste skill binnen die 24 uur kan net zo goed 80 dagen duren. Het gaat er alleen om dat je laatste skill dus begint voor die 24 uur voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol dat meen je niet? is die server weer up nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:08

aex351

I am the one

Ik ga dit spel eens proberen. Klinkt ten iedere geval beter als de standaard hack en slash mmorpg. Zijn de te kiezen schepen gekoppeld aan een bepaalde ras?

[ Voor 22% gewijzigd door aex351 op 21-08-2010 17:06 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:03:
Ik ga dit spel eens proberen. Klinkt ten iedere geval beter als de standaard hack en slash mmorpg. Zijn de te kiezen schepen gekoppeld aan een bepaalde ras?
Nope, je kan in principe met elke character in elk schip komen waar je maar in wilt. Is compleet afhankelijk van de skills die je hebt geleerd. De skills kan je gewoon kopen en er zijn geen ras restricties. Je begint hooguit met een paar skills die betrekking hebben op je eigen ras. Dit zijn er echter zo weinig dat dat niet echt significant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:08

aex351

I am the one

Ben je als speler nog ergens anders aan gekoppeld door het gekozen ras? En wat is dan precies het verhaal achter de verschillende rassen. Verder is het mij ook niet helemaal duidelijk hoe je als speler aan een bepaalde schip kan komen. De schepen lijken gekoppeld te zijn aan een bepaalde ras, maar je mag als speler dus elke schip kiezen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je ras keuze bepaalt alleen hoe je er uit ziet en waar in het universum je begint. Voor de rest zijn er geen beperkingen in wat je kan vliegen en hoe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
De_Bastaard schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:15:
Deathstar ofzo :)

Ik heb dadelijk eindelijk na 2 jaar een carrier en nog kan ik er niets mee :P
Die van mij staat ook te roesten hoor :D
Maar carrier kun je ook gebruiken als je 2 accounts heb, door fighter support aan andere char te geven.

En ja, hoe groter je alliantie is, hoe meer gasten je in noodgeval snel kunnen assisten, des te meer je met een carrier kunt doen.
Vandaar, dat die van mij zit te roesten, teveel risico, t.o.v. meerwaarde bij eventueel gebruik.

Jij zit trouwens wel in een lekkere plek tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

aex351 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:26:
Ben je als speler nog ergens anders aan gekoppeld door het gekozen ras? En wat is dan precies het verhaal achter de verschillende rassen. Verder is het mij ook niet helemaal duidelijk hoe je als speler aan een bepaalde schip kan komen. De schepen lijken gekoppeld te zijn aan een bepaalde ras, maar je mag als speler dus elke schip kiezen.
Je bent als speler nergens aan gekoppeld, behalve zoals al gezegd werd je avatar en "geboorte" regio.
Zodra je begint kun je tutorial missies gaan doen waarmee je al een aantal skills en schepen krijgt die betrekking hebben voor het ras wat je gekozen hebt. Bijvoorbeeld Gallente krijg je dus skills en schepen die door het Gallente ras zijn ontworpen. Als je ineens de zin krijgt om schepen te vliegen die door de Minmatar ontworpen zijn dan koop je de skills voor die dingen en de schepen gewoon op de markt.

Het enige wat gebonden is aan ras zijn de agents voor wie je missies kunt doen, afhankelijk van in welke regio je op dat moment zit. Amarr, Minmatar, Caldari of Gallente.

De enige koppeling tussen de rassen en schepen zijn dus enkel de regio waar ze (zogenaamd door bedrijven van dat ras) ontwikkeld/ontworpen zijn. Daarna kan iedereen de Blueprint er voor kopen en aan het bouwen slaan.

Het verhaal achter de rassen is in principe niet van toepassing tenzij je bewust er voor kiest om een zogenaamd Factional Warfare corp te joinen. Podpilots (wat jij bent als je speelt) staan boven het "gewone" volk en kunnen doen en laten wat ze willen. Als jij als Gallente avatar bij de Caldari missies wil gaan doen, dan kun je dat gewoon doen. Let wel; Als je een x aantal missies hebt gedaan voor een bepaalde faction dan gaat de tegenovergestelde faction je minder aardig vinden. De factions die bij elkaar horen zijn Gallente / Minmatar en Amarr / Caldari. De factions gelinkt door "/" vinden elkaar dus aardig. Kom je dan de Gallente regio binnen terwijl je onnoemelijk veel missies hebt gedaan voor de Caldari, dan heb je kans dat de Gallente factie politie (NPC) je aan valt als ze je zien. Dit is echter totaal niet van toepassing in het eerste half jaar tot vol jaar.

[ Voor 24% gewijzigd door ScytheNL op 21-08-2010 19:54 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.