[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 19: Tyrannis Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste
Acties:
  • 117.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

oddish2211 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 16:28:
[...]

hoe kwam jij bij 17:00? het was 16:00 GMT, en wij zitten atm op GMT +2 -> dus 18:00 B)
Wij zijn GMT+1?

Ah in winter +1 en nu +2. Damnit nog langer wachten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Pindamann op 24-06-2010 17:23 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 14:16

Erikie

www.erikie.nl

+ zomertijd :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Dat halen ze wss toch niet maargoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06
Finally!!! It's alive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
hmm, bij mij is ie bezig met inloggen. hij zei dat ik 10e in de rij was, maar als ik nu nog een keer op inloggen klik staat er dat hij al aan het inloggen is. maar ik zie geen teken van inloggen oid. ~

nvm, even het spel herstart en hij werkt :p

[ Voor 10% gewijzigd door oddish2211 op 24-06-2010 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hmm is de skill training gepauzeerd geweest? Hij moest nog 31 uur en volgens mij moest ie er al bijna zijn namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Ze gaan skill tijd teruggeven, maar meer omdat ie bij veel mensen gewoon afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dat zal wel dat gedoe zijn van learning skills refund, als mechanisme voor die skillpoints. Wel erg netjes.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oddish2211 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 18:32:
hmm, bij mij is ie bezig met inloggen. hij zei dat ik 10e in de rij was, maar als ik nu nog een keer op inloggen klik staat er dat hij al aan het inloggen is. maar ik zie geen teken van inloggen oid. ~

nvm, even het spel herstart en hij werkt :p
Doet ie vaak zat, ook als er niks bijzonders is. Gewoon eve herstarten en je kan er meteen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Afbeeldingslocatie: http://content.eveonline.com/community/devblog/2010/primae_t.jpg

Primae ORE ship
"The Primae is a repurposed ORE design intended to ease the task of extracting resources from planetbound environments. Initially devised as a deep space salvage vessel for large-scale ore retrieval from destroyed ORE fleets in pirate-occupied areas, its previous incarnation was made all but obsolete by the arrival of capsuleers on the interstellar scene. Realizing that the ship could, with a few minor modifications, be made into an efficient resource harvesting aid, ORE wasted no time in revamping the design.

A low signature radius (a holdover from its earlier manifestation) adds a layer of defense to the Primae‘s already decent plating. In addition, the ship‘s two large bays have been re-engineered to hold equipment for planetside resource extraction and processed materials, making it an especially useful complement to any planetside harvesting endeavour".

[ Voor 81% gewijzigd door Dutch2007 op 25-06-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Woah dat ship heeft een awesome industrieel design O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:48
Maar wat voor nut heeft het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Lees ik het goed dat je het schip gratis krijg?
Dan ga ik dit weekend me account weer activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Volgens mij is het een tijdelijke gift, tot 13 juli ofzo blijft hij van jou, en daarna raak je hem weer kwijt en zou je er een moeten kopen als je graag dat schip wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Neehoor, je moet gewoon voor 13 juli inloggen om 'm te redeemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:50
Je moet hem tussen 29 juni en 13 juli redemen en niet alleen inloggen tussen die tijd (non-trial).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dat zeg ik toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 00:06
Whoa, CCP heeft wel veel vacatures open zeg.
CCP Vacatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
ik ben een beetje van plan om een miner te gaan worden :p,ben nog een beetje skills aan het trainen. maar dat terzijde. hebben tweakers in dit spel nog een corp opgericht? of is het iedere tweaker voor zich? want ik ben nl op zoek naar een leuke corporation (een corporation is toch hetzelfde als een guild?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
niet alle tweakers zitten in de zelfde corporation, dus in dat opzicht is het alle tweakers voor zich, zitten natuurlijk altijd wel een paar tweakers bij elkaar in de zelfde corporation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo

net terug van CSM summit, ik heb een draadje gepost in JPSC met dagelijkse reports, meer volgt zogauw de minutes gepubliceerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
Verrrdomme, POS towers rapporteren tegenwoordig niet even 24 uur vantevoren als zij plat dreigen te gaan? Want m'n mooie WH POS'je is nu van een aardige hoop meuk verlost door een vriendelijke voorbijganger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Sgreehder schreef op zondag 27 juni 2010 @ 22:10:
Verrrdomme, POS towers rapporteren tegenwoordig niet even 24 uur vantevoren als zij plat dreigen te gaan? Want m'n mooie WH POS'je is nu van een aardige hoop meuk verlost door een vriendelijke voorbijganger.
Door de lange DT was er blijkbaar probleem met pos fuel reports.
Hadden meer mensen last van, kregen ze ineens van die rapports te zien, dat pos onder aanval was, maar fuel report ervoor, ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
  • Laatst online: 16-09 12:38
Steam heeft een mooie aanbieding tot maandag 19:00u, eve account voor 2 euro.
Dus mensen maak buddy accounts en koop accounts via steam wat je daar op activeerd voor 30 dagen op je main en een alt met 51 dagen.

http://store.steampowered.com/app/8500/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
Well... je moet iets meer doen dan alleen inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

bjwild schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:00:
Steam heeft een mooie aanbieding tot maandag 19:00u, eve account voor 2 euro.
Dus mensen maak buddy accounts en koop accounts via steam wat je daar op activeerd voor 30 dagen op je main en een alt met 51 dagen.

http://store.steampowered.com/app/8500/
Heb zojuist gedaan en inderdaad +30 op je main en je alt heeft ook 51 dagen. Nog 5 keer doen? :D

Moet je wel telkens een nieuwe steam maken als je het vaker wilt doen. Maar ergens is het, het wel waard. Is het niet verboden?

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
Pindamann schreef op zondag 27 juni 2010 @ 23:45:
[...]

Heb zojuist gedaan en inderdaad +30 op je main en je alt heeft ook 51 dagen. Nog 5 keer doen? :D

Moet je wel telkens een nieuwe steam maken als je het vaker wilt doen. Maar ergens is het, het wel waard. Is het niet verboden?
Je kan het maar max 3x doen omdat je maar 3x een buddy invite per account in 1 maand mag doen.

En het lijkt mij stug dat het verboden is. Ze krijgen misschien meer betaalde suscribtion accounts erbij als mensen na 51 dagen hun alt verder willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
wel nice, maar kan je als een maat ook een steam account heeft niet gewoon elkaar die 2 euro EVE als gifts geven wanneer je zelf al hebt gepurchased? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:45

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik kan ookwel een 2de account gebruiken om de freighter alt van de main af te splitsen, maar dat gaat mij 20 euro extra kosten en het is niet echt voor Belgen toegankelijk. Zonder kredietkaart zijn de mogelijkheden beperkter, accepteert CCP Paypal? Steam accepteert blijkbaar paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Vorige week nog volle mep van 20 euro betaald. Damn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is nu als exploit geclassed, ga ervan uit dat die 30 dagen worden weggehaald bij mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 18:19
Waar staat dat eigenlijk? En jammer. Wou het net proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
furby-killer schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:00:
Is nu als exploit geclassed, ga ervan uit dat die 30 dagen worden weggehaald bij mensen.
bron? zie het niet op de site zelf van eve of in de forum mededelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:55
En neem aan dat het geld dan terug wordt gestort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjwild
Ach mijn main heeft nu 90 dagen erbij en met 1 van de alts die ik gecreerd heb heeft nu ook 90 dagen erbij met de 51 die die al had.

mocht het om een of ander reden teruggedraaid worden (wat ik niet denk omdat steam een jaar geleden hetzelfde aanbieding had voor 5 euro wat niet was teruggedraaid) dan heb ik de gok genomen voor 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Is het echt maar tot 19:00 NL tijd?
Ben pas laat thuis helaas.
Kan niet op me werk bij stream nog bij EVE.
Moet je voor stream apparte accounts aanmaken of kan het via 1 account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
furby-killer schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:00:
Lijkt me niet, dat kunnen ze nóóit maken imo... Anders wil ik gewoon m'n geld terug.

Met meerdere chars spelen hebben ze altijd aangemoedigd bij CCP.

Overigens heb ik nu voor 12 euro 6 maanden extra op m'n main, en 6 alts á 2 maanden :Y)

Als ik ze een beetje tactisch plan met het activeren, kan ik er een jaar mee doen als salvager alts enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik kan max 3 buddy invites doen. Dus maximaal 90 dagen extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Helaas ik maar voor me main account 3 buddy kunnen sturen. En voor me alt niks :(. De tijd was om.
Wat laten jullie nieuwe accounts leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Ik maak 2 rifter pilots en 1 salvager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Helaas krijg je geen extra dagen via steam :(
https://secure.eveonline....ddyInformation.aspx?aid=0
Payments not eligible for this offer: PayByCash, Steam.

Van CCP : http://www.eveonline.com/...hreadID=1343681&page=2#52

Ben wel benieuwd hoeveel nieuwe accounts aangemaakt zijn door dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Yep. Die site van eve is ook zo bugged als fuck. Krijg wel confirmaties dat ik 30 dagen erbij krijg maar bij mijn gametijd word niks bijgeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Batsiaan schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:28:
Huh, hoe krijg je dat voor elkaar dan? Ik kan max 3 buddy invites doen. Dus maximaal 90 dagen extra.
Gewoon, 3 extra kopen en de keys nog niet activeren :+

Had er ook gelijk 20 kunnen kopen ofzo maarja dat vond ik ook weer overkill, en zoveel werk :P

Vraag me af wat CCP er tegen gaat doen, iig zijn ze nu allemaal eerst Learning 1 t/m 4 aan het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mataklap
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2021
Kan iemand mij een buddy invite sturen? thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Haha. De mijnes zijn helaas op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
mataklap schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:37:
Kan iemand mij een buddy invite sturen? thanks!
Ik kan je er wel 1 sturen. Heb je een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik heb gewoon even een random vraagje voor de EVE community alhier.

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe MMO die ik wilde gaan spelen na lange tijd een gebrek aan tijd te hebben gehad.

Echter valt mijn oog momenteel op EVE.
Ja ik weet dat de game al een tijd uit is en dat ik gigantisch laat zou instappen.
Vandaar ook mijn vraag.

Hoe friendly is de EVE-community ingame tegenover nieuwe spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zeer behulpzaam. Vast en zeker te proberen. Er zijn enkele channels specifiek gericht op beginners. Hadden alle MMO's maar zo'n dedicated en behulpzame, volwassen spelers.

Hoe lang dat de extended DT met patching nu weer duren?

[ Voor 14% gewijzigd door Hurtebise op 29-06-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
@Yogoi

Ik speel het nu een paar maanden en ik moet zeggen dat de community me prima bevalt. Tip voor beginners is altijd geweest: Zoek een corporation! ( guild/clan )

Binnen de corp en met verschillende fora ( niet alleen deze thread op got ) kom je heel ver. De learning curve is in het begin ( en daarna afhankelijk van wat je gaat doen ) hoog maar dat maakt het leuk om dingen op te pakken. Ik heb nog geen enkele onwelwillende speler in EVE in het algemeen en in de corp meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Voor een learning curve ben ik niet bang, dat maakt het juist zelfs aantrekkelijker.
Want dan kom je na de initiele start minder mensen tegen die er de ballen van snappen. Wat helaas bij vele MMO's wel het geval is.

Maar wat me juist aan EVE trekt is het feit dat de community zo betrokken lijkt te zijn met het spel en de ontwikkelingen daar omheen.
En als ik Hurtebise en Peekster als maatstaaf neem dan lijkt dat te kloppen :D

Het word tijd om een kijkje te gaan namen in EVE denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die learning curve krijg je wel spijt van hoor. Hij is namelijk niet stijl omdat het spel zo moeilijk is maar omdat de UI zo slecht is.
Hurtebise schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:05:
Zeer behulpzaam. Vast en zeker te proberen. Er zijn enkele channels specifiek gericht op beginners. Hadden alle MMO's maar zo'n dedicated en behulpzame, volwassen spelers
Je bent aan het trollen toch mag ik hopen? Niemand kan dit serieus menen.

Ik speel geen andere MMOs, dus misschien zijn die nog slechter. Maar als ik gewoon met andere spellen vergelijk is de eve community gewoon triest, VOORAL richting nieuwe spelers. Een flink gedeelte van de community richt zich puur op het griefen van nieuwe spelers. Dat gebeurd in elk spel, maar in eve is het niet alleen een groot gedeelte, het merendeel van de community vind ook dat daar niks mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12
Oh, waarschuwing - er zijn ook spelers als furbz. Ze drinken en pissen azijn op elk moment dat ze maar kunnen :+

Serieuzer: eve is wel een 'hard' spel. Je kan alles kwijtraken wat je hebt.En zelfs als beginnende speler ben je niet heel veilig. Standaard tips zijn: vlieg nooit iets wat je niet kan vervangen. Als iets een melding over diefstal geeft en je neemt het alsnog, ben je een open doelwit om afgeschoten te worden voor iemand. Lees vooral de topicstart even door en blader eens door dit en een vorig topic heen. Probeer eens een trial, als het gelijk goed gaat, blijf je ermee spelen. Als het niet goed gaat: nieuwe trial ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ik dacht alvast een trial account aan te maken maar helaas:
The EVE-online website is undergoing maintenance.
We are sorry for any inconvenience caused.
Dat word dus nog even wachten tot ik van kantoor af ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah ik behoor nog geen eens tot bitter vets, speel gewoon eve en vind het over het algemeen leuk spel. Maar ben ook realistisch dat eve echt een concurent nodig heeft zodat CCP eens wat gaat fixen.

En iedereen die eve community goed vindt is toch echt zichzelf voor de gek aan het houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Sorry furby ik zal niet meer enhausiast praten over Eve. Sorry dat ik het spelletje leuker vind dan jij. Ik heb overigens nooit gezegd dat ik de eve community goed vind. Ik ervaar de community als goed. Dat is wezelijk iets anders. Maargoed. Goed om te zien dat er ook minder positief zijn over een spel wat ze, ga ik van uit, voor de lol spelen. ;)

Lighten up furb, its summer time! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Toch vind ik - als nieuwe speler - de eve community wel goed. Juist aan het begin kon ik altijd vragen stellen in de noob channels. De 2de dag ofzo maakt ik al vrienden. Ervaren spelers waarbij ik gewoon meemocht op level 3 missies en alles mocht looten.

In vergelijking met alle andere mmos die ik gespeeld heb (en dat zijn er wat) heb ik tot nu toe alleen maar positieve ervaringen.

Maat van mij ging in het begin wel 0 sec in en werd toen ge pod killed. Dus zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Batsiaan schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:22:

Maat van mij ging in het begin wel 0 sec in en werd toen ge pod killed. Dus zo kan het ook.
Die had dan niet de topic start hier gelezen ;)
0sec is gevaarlijk als newb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
Yep. Het was ook zijn eigen schuld.

Zo gingen een maat van mij en ik zelf laatst 0 sec in om een exploration site te doen. Hij met een drake en ik met een rifter. Toen zagen we een cane voorbij warpen. Maar we realiseerden ons niet dat we weg moesten wezen.

Toen kwam die cane terug. Drake was al 4 battleships aan het tanken en werd ge warpscrambled. We konden weinig dus. Alsnog hadden we hem bijna dood maar toen kwam zijn maat erbij.

Nadat onze schepen vernietigd waren lieten ze onze pods met rust. Ook zeiden ze GF in local chat tegen ons. Waarna ik rustig met hem praatte over het feit dat het m'n eerste pvp gevecht was.

Dus ondanks dat ze ons gesloopt hadden vond ik ze wel vriendelijk haha. En het is een leer ervaring. Volgende keer warpen we gelijk weg bij tekens van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

furby-killer schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:

Ik speel geen andere MMOs, dus misschien zijn die nog slechter. Maar als ik gewoon met andere spellen vergelijk is de eve community gewoon triest, VOORAL richting nieuwe spelers. Een flink gedeelte van de community richt zich puur op het griefen van nieuwe spelers. Dat gebeurd in elk spel, maar in eve is het niet alleen een groot gedeelte, het merendeel van de community vind ook dat daar niks mis mee is.
Volgens mij komt dat vooral door de mogelijkheid om 2 alts te kunnen hebben.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Uhm, laat ik daarbij wel even vermelden dat het hebben van meerdere alts niet perse betekent dat je ook gaat griefen. Ik heb meerdere alts op meerdere accounts omdat het een stuk lekkerder mined. Mining+ hauling is leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

wheez50 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:39:
Uhm, laat ik daarbij wel even vermelden dat het hebben van meerdere alts niet perse betekent dat je ook gaat griefen. Ik heb meerdere alts op meerdere accounts omdat het een stuk lekkerder mined. Mining+ hauling is leuk...
Ik bedoelde ook de extra 2 alts binnen 1 account.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eve zou imo stuk beter zijn zonder alts, maar zal nooit gebeuren. Dan zou er risk vs reward komen bij dingen als corp thiefs, scammers, etc, maar blijft fantaseren want CCP zal nooit geld van alts willen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
furby-killer schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 16:18:
Eve zou imo stuk beter zijn zonder alts, maar zal nooit gebeuren. Dan zou er risk vs reward komen bij dingen als corp thiefs, scammers, etc, maar blijft fantaseren want CCP zal nooit geld van alts willen missen.
Zelfs al zouden ze kiezen om alts niet langer toe te staan, dan zou je nog steeds alts hebben. CCP weet niet dat ik meerdere internet lijnen/computers heb. Dus dan zouden alleen de 'rijke' spelers met meerdere IP adressen en computers gebruik kunnen maken van Alts. Op basis van persoons/betalings gegevens gaat ook niet werken, die zijn nogal makkelijk te omzeilen...

Persoonlijk vind ik het een hoop jaloers geblaas van mensen die niet rijk genoeg zijn ingame en/of in RL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
EVE zonder alts kan ik me haast niet voorstellen.... in onze alliance stikt het van de alts. alliance op? Dan iedereen in zijn main in een BS en alt in een Dread. Als je dat niet kan ben je zo ongeveer in de minderheid :7

Sommige gasten hebben zelfs nog meer accounts. Gisteren nog een ex IT member, 9 active accounts met ongeveer 5 titan chars :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
furby-killer schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:03:
Bah ik behoor nog geen eens tot bitter vets, speel gewoon eve en vind het over het algemeen leuk spel. Maar ben ook realistisch dat eve echt een concurent nodig heeft zodat CCP eens wat gaat fixen.

En iedereen die eve community goed vindt is toch echt zichzelf voor de gek aan het houden.
EVE heeft zéker een concurrent nodig. Het is dat ik met niet absurd veel moeite mijn 2 accounts met isk kan betalen maar anders zou ik er mee kappen.

Het is ook zonder alts eigenlijk niet te doen, multi-accounting is imo bijna noodzakelijk om het spel fatsoenlijk te spelen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
eve zonder alts is onspeelbaar.

Want wie gaat midpoints bemannen en nog meer van die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:45

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik word er helemaal gek van de logistiek en main op dezelfde account. Het scheelt veel tijd als de hauling tegelijkertijd op een andere account draait. Of een overtanked "brick" drake op een andere account en de golem van mijn main vliegt erachter. Of een scout op een andere account voor een schip dat je door lowsec/0.0 wilt travellen. Vroeg of laat komt een 2de account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat vind ik nou jammer, gooi dan hele cyno systeem overhoop zodat je in ieder geval aan elke POS, onafhankelijk van sov, een cyno gen kan hangen. Ook bijvoorbeeld jammer als er discussie is, en er wordt verteld dat je het verkeerd doet als je geganked wordt omdat je toch altijd een scout alt hoort te gebruiken.

Doe het zelf zonder alts. Nu ook een eigen carrier zodat ik daarvoor niet afhankelijk ben van alliance mates, en dan is het gewoon een kwestie van tijd in alliance zeiken voor een cyno en na loop van tijd krijg je het wel, maar alt zou wel veel handiger daarvoor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heb er zelf nu ook eentje, heb lang getwijfeld maar toen er laatst eens aanbieding was van Steam heb ik er toch maar een gemaakt. Character vliegt nu 'al' t2 fit harbinger, en kan zich redelijk goed alleen redden in PVE. Daarnaast heb ik hem ook nog wat manufacturing stuff geleerd, zodat hij lekker de dingen kan doen die je van een alt wilt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
furby-killer schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:27:
Die learning curve krijg je wel spijt van hoor. Hij is namelijk niet stijl omdat het spel zo moeilijk is maar omdat de UI zo slecht is.

[...]

Tja, ik vraag me ook af waarom jij het spel nog speelt. Je zoekt het óf op, of je hebt gewoon pech, maar in de praktijk is niets van dit waar. Misschien dat de merendeel van de community er niets mis mee vindt, omdat het geen serieus probleem is; het is maar hoe je het beredeneert.

Overigens geeft alleen al het bestaan van EVE University al aan hoe gevorderd de community is t.o.v. andere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach net alsof er in andere spellen geen groepen zijn die andere helpen, als je je hoofd uit het zand haalt zou je dat zien.

Maar in andere spellen heb je geen groepen specifiek opgericht om rookies af te zetten dan wel neer te schieten doordat je corp mates mag neerschieten. En als je in eve een kleine corporation opricht om rookies te helpen ben je onder een perma wardec van mensen die easy kills willen. En ook al mag je niet can baiten meer in rookie systemen, 1 jump erbuiten en het zit vol met can baiters die zich specifiek op nieuwe spelers richten.

In andere spellen wordt zulk gedrag niet geaccepteerd door andere spelers, in eve is het normaal.

En waarom zou ik daarom het spel niet meer spelen? Ik heb er geen last van. Maar ik doe niet net alsof eve perfect is, het is verre van perfect. Maar het heeft sommige dingen wel goed gedaan, en heel veel keuze is er niet op space mmorpg markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Lekker de eerste paar tutorial dingen aan het doen :)

bevalt me best goed tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Yogoi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:14:
Lekker de eerste paar tutorial dingen aan het doen :)

bevalt me best goed tot nu toe.
Mij ook voor die 2 euro, dit is nu geloof ik al de tigste keer dat ik opnieuw begin in EVE. Zou wel leuk zijn als ik het nu eens langer dan een paar maandjes vol zou houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ok, tot nu toe bevalt het me, wel alleen maar solo zooi gedaan.

ben die carreer agents aan het doen momenteel.

Bantham en een Conder en 1.2mil
ik ben redelijk tevreden na een avondje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ace schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Mij ook voor die 2 euro, dit is nu geloof ik al de tigste keer dat ik opnieuw begin in EVE. Zou wel leuk zijn als ik het nu eens langer dan een paar maandjes vol zou houden.
Haha, same here :) Kon het voor die 2 euro niet weerstaan om het opnieuw weer eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Klinkt goed :-) - ik vind het persoonlijk heel fijn om te horen dat jullie het leuk vinden. Laat hier ff horen als je tegen problemen aanloopt! Furbz in ieder geval, maar ook ik beantwoorden jullie eventuele vragen graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ace schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:28:
[...]

Activeer je je oude account niet opnieuw :? Het spel wordt namelijk veel leuker naarmate je hoger geskilled raakt. Als je steeds maar hetzelfde doet in EVE (aka vliegen met een cruiser ofzo omdat je na 2 á 3 maanden stopt) wordt het er niet spannender op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Yogoi schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:09:
ok, tot nu toe bevalt het me, wel alleen maar solo zooi gedaan.

ben die carreer agents aan het doen momenteel.

Bantham en een Conder en 1.2mil
ik ben redelijk tevreden na een avondje :D
Ga zeker ook aan de slag met het salvagen van wrecks. Brengt per missie nog extra iskies op, naast rewards en bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ach ik heb ook 5 actieve accounts. 3 nieuwe sinds een weekje (die zijn allemaal de eerste maand wel bezig met alle Learning skills naar 5), een main en een alt die ik vooral als salvager gebruik.

Edit: om terug te komen op de vorige discussie: in iedere MMO zitten rotte appels, in EVE misschien iets meer, maar ik kom meer dan genoeg behulpzame mensen tegen hoor, ook in #Dutch.

Daarnaast mag ik graag zelf mensen helpen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Noxious op 30-06-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
Ligt er een beetje aan:
- Wie je het vraagt
- Wat je vraagt
- Hoe je het vraagt

Als je simpele dingen vraagt die worden uitgelegd in de tutorial of te vinden zijn op de website, verwacht geen vriendelijk e response, EVE folk staan op eigen initiatief.

Wat je regelmatig in Market Discussions ziet is dat mensen vragen om specifieke zaken te verhandelen en wat daar dan het meest 'profitable' is. Het mag duidelijk zijn dat dit soort vragen natuurlijk niet serieus worden genomen en een hoop zijn dan heel onvriendelijk.

Er zitten altijd onvriendelijk typjes in elke groep mensen, dus als iemand onvriendelijk tegen je is betekend dat toch echt niet dat dit de regel is.

EVE is gebouwd rond corporations, dat promoot groep werkzaamheden en mijn ervaring is dat corp members heel behulpzaam zijn, zolang je in de goede corp zit en er zijn zat goede corps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

http://lifeinlowsec.blogs...summit-retrospective.html

Dit ziet er niet zo positief uit. De officiele notulen die CCP maakt laten nog op zich wachten maar van de rol als stakeholder zie ik niet veel terug. Het is hetzelfde liedje als altijd, CCP gooit met cijfers die niks betekenen maar die je zonder hun data niet kan weerleggen, is blij met de input maar legt zich nergens aan vast.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eve-takecare.net

Hier is mijn samenvatting van de discussies, voor wie het interessant vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
IJzerlijm schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:06:
http://lifeinlowsec.blogs...summit-retrospective.html

Dit ziet er niet zo positief uit. De officiele notulen die CCP maakt laten nog op zich wachten maar van de rol als stakeholder zie ik niet veel terug. Het is hetzelfde liedje als altijd, CCP gooit met cijfers die niks betekenen maar die je zonder hun data niet kan weerleggen, is blij met de input maar legt zich nergens aan vast.
Ik vind het alleen vrij schokkend dat onze chairwoman zo verbaast is. Het voldoet precies aan het beeld wat ik van CCP heb.

Ik ben er ook van overtuigd dat EVE aan zijn einde gaat komen als er geen drastische koerswijzigingen binnen CCP komen. Al zullen ze zo lang ze geen serieuze concurrent hebben nog wel goed boeren.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Nu online
Dit is wel grappig. Had een paar dagen geleden met me broertje over wanneer CCP weer eens een email stuurt om oude accounts te activeren. En vandaag zie ik het emailtje om 5 dagen te heractiveren :D. Lekker weer een paar dagen skillen en misschien dan wel voor Planetary Interaction. Zie nu dat ik best verkeerd bezig was. Voor mede tweakers kan ik het erg aanraden om http://www.eve-ivy.com/wi...tle=Planetary_Interaction te lezen als je wil gaan beginnen met Planetary Interaction. Is een stuk beter dan die van CCP. En kan iemand mij vertellen waarom je nog Storage Facility gebruikt en niet een Launchpad? Ik nog altijd genoeg CPU vrij.

@ IJzerlijm
Een Launchpad heeft 2x zo veel ruimte.

[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 01-07-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het enige nut voor Storage Facilities is denk ik als je heel lang niet je PI spullen op kan halen in een wormhole of zo.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Zou iemand mij zo'n 21-day trial kunnen sturen. :) ? Wil het spel wel weer eens uitproberen! :D
Heb er één, danku Angel00008 :D

[ Voor 17% gewijzigd door Bobmeister op 01-07-2010 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Awsom schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 10:09:
Zou iemand mij zo'n 21-day trial kunnen sturen. :) ? Wil het spel wel weer eens uitproberen! :D
Heb er één, danku Angel00008 :D
Pfff waarom vraagt iedereen dat als ik op het werk zit en niet bij mijn account management pagina kan
* Peekster schopt proxy
Nee werkt niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ook niet via evegate.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Die verwijst naar https://gate.eveonline.com dus nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Toch best handig dat EVE-gate :)

Gisteren avond geen skills kunnen zeeten in de que.
Maar zie dat 16:30 de laatste is afgelopen, dus om 17:00 thuiskomen is nog niet zo erg.

Ook vandaag maar even kijken hoe ik m'n account ga upgraden (natuurlijk eerst de traildagen gebruiken)
Hebben jullie nog tips voor een corporation die ook nieuwe spelers toelaat?
(en dan natuurlijk een beetje leuke corp ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
EnIg idee wat een char met pakweg 8m sp waard zou zijn?

- gallente industrial v
- transport ships 4
- medium t2 lazers
- basic learning v en adv op 4 (behalve charisma)
- support stuff (engineering enzo op V)

misschien dat ik ook nog even voor HAC skill, kan ie mooi zealot vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Yogoi schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:35:

Maar zie dat 16:30 de laatste is afgelopen, dus om 17:00 thuiskomen is nog niet zo erg.

Ook vandaag maar even kijken hoe ik m'n account ga upgraden (natuurlijk eerst de traildagen gebruiken)
Moet ik vanavond even een balletje opgooien bij mijn corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Oh, voor de nieuwe(re) spelers: Het is slim om een wat langere skill in je trainingslijstje te hebben als er iets gepatched wordt of er extended downtime is. Er is een patch vandaag (beetje een hotpatch), dus mijn chars hebben lange(re) skills in de rij. Als je iets hebt dat vandaag afloopt, hoop dat er geen problemen met de patch zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 22:28
@wheez, komt wel goed. Dat is het eerste wat ik leerde van m'n corp. Skill van 19 dagen lang genoeg denk je? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
De_Bastaard schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:37:
EnIg idee wat een char met pakweg 8m sp waard zou zijn?

- gallente industrial v
- transport ships 4
- medium t2 lazers
- basic learning v en adv op 4 (behalve charisma)
- support stuff (engineering enzo op V)

misschien dat ik ook nog even voor HAC skill, kan ie mooi zealot vliegen...
Hoeveel had je zelf in gedachte? Transport ships 4 is nodig voor...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
mischien nog een goeie voor in de op (en voor je ingame browser)

http://binaerpilot.no/alexander/eve/cheatsheets.html

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Transport ships 4 is nergens voor nodig, maar ik wilde dat die char spul voor me kon vervoeren :) kan ook in no time freighter vliegen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Peekster schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:50:
[...]

Moet ik vanavond even een balletje opgooien bij mijn corp?
Klinkt goed.
Maar geen favours aub. Ik zit liever in een corp die me ook daadwerkelijk zou willen en/of accepteerd.
Dat vind ik een stuk prettiger voor mezelf, dan ben je niet zo'n pity geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yogoi schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 11:35:

Als je upgrade worden je trial dagen trouwens omgezet in normale dagen, je raakt ze dus niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
furby-killer schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 15:48:
[...]

Als je upgrade worden je trial dagen trouwens omgezet in normale dagen, je raakt ze dus niet kwijt.
Ahh thanks Furby, dat maakt het een stuk makkelijker dan.
Pagina: 1 ... 15 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.