[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 19: Tyrannis Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste
Acties:
  • 117.431 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

We hebben net met Eve Uni onze nieuwe Planetary Interaction guide vrijgegeven: http://www.eve-ivy.com/wi...tle=Planetary_Interaction

Bij deze guide zit ook een quick start video. Deze is embedded in de wiki guide maar is ook hier te vinden: http://www.youtube.com/watch?v=slslQMplcf0

Voor iedereen die in PI geinteresseerd is zou dit een zeer bruikbare guide moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Hurtebise en UTWizard, kom eens langs in V3SPA channel

Ben net begonnen bij een nieuwe werkgever dus pas na 21 uur s'avonds ben ik zelf online (als die kids eindelijk eens gaan slapen!)

Mooie uitleg Vaal maar je vergeet de belangrijkste; haal de fun eruit voor ze.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:04
Fifth Council of Stellar Management - Results are in!
The results of the recent council of stellar management are in. Mynxee has gained the position of chairman for CSM 5, receiving 4,116 votes. The nine council members in order of votes received are as follows: Mynxee, Ankhesentapemkah, Dierdra Vaal, Korvin, Vuk Lau, TeaDaze, Meissa Anunthiel, Trebor Daehdoow and Sokratesz.
The alternates, having come in positions 10 through 14, are mazzilliu, T'Amber, Helen Highwater, ALPHA12125 and ElvenLord.

Our congratulations to the elected members of the fifth CSM, and our thanks to all others who took part in the election. A dev blog with more information on the results will be published shortly after the EVE Online website returns to service.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is krap geweest voor sok. Ank en dierdra mooie plekken.

Vroeger konden corporations/alliances onder wardec ook nog naar providence 'vluchten', gaf soms leuke whine posts van high sec wardeccers. In principe is naar low sec/wormholes tijdelijk gaan een goede manier om van een wardec af te komen, high sec wardeccers durven bijna nooit concord protection te verlaten (ze durven al nauwlijks docking range te verlaten). Maar een corp moet dat nog wel lukken, een alliance tijdelijk verhuizen zal normaal niet lukken, teveel blijven stom in high sec doelwit spelen.

Als je toch door wilt gaan met missionen/minen/etc moet je het doen in hele rustige systemen (veel hele rustige systemen met lvl 4 agents zijn er niet, maar wel een paar), dan kan je wartargets in ieder geval in local zien.

Maar inderdaad om het te stoppen moet je zorgen dat het zo saai mogelijk wordt voor de tegenstanders (imo helft van het probleem met wardecs). Als belangrijkste zorg dat ze geen kills krijgen. En als je dan echt per sé ze wil aanvallen met een vloot, zorg dat je echt veel meer schepen hebt dan hun hebben en een hele hoop ewar, je moet zorgen dat ze geen plezier aan het gevecht beleven.

[ Voor 90% gewijzigd door Sissors op 26-05-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks een haatcampagne van bepaalde ankh-fanboys en 70% meer votes dan vorige keer eindig ik toch weer op dezelfde plek - en de alternate seats zijn dit maal bijzonder duur.

Dank voor iedereen die op mij gestemd heeft, ik zal u niet teleurstellen.

- Sok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wat wordt het eerste concrete voorstel van de nieuwe CSM leden dat niet gericht is op het aanvallen van andere CSM leden ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
waarom kan ik nou niet inloggen :+

wie is er vergeten zn skills in te plannen ? :D

edit : ik ben dus geen skills vergeten in te plannen heb nu alle accounts op 15+ dagen skills staan 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door AjDuLion op 26-05-2010 08:51 ]

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:39:
Ondanks een haatcampagne van bepaalde ankh-fanboys en 70% meer votes dan vorige keer eindig ik toch weer op dezelfde plek - en de alternate seats zijn dit maal bijzonder duur.

Dank voor iedereen die op mij gestemd heeft, ik zal u niet teleurstellen.

- Sok.
Moet toegeven dat ik grinnikte, Sok die klaagt over haatcampagne 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
angel00008 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 08:50:
edit : ik ben dus geen skills vergeten in te plannen heb nu alle accounts op 15+ dagen skills staan 8)7
Ja duh! dat had ik gisteren nog gecontroleerd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Mooi man, onze eve uni guide is zelfs gelinkt op de downtime frontpage! :D

En ja, mooie CSM resultaten. Ik kan erg goed met mynxee overweg en ben blij dat zij Chairman(woman?) is. Mynxee, TeaDaze en DV dreamteam assemble! o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
haha jullie wiki SQL server ligt op z'n gat denk dat ie een paar teveel aan connects heeft gekregen :P

unintended DDOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Dutch2007 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:35:
haha jullie wiki SQL server ligt op z'n gat denk dat ie een paar teveel aan connects heeft gekregen :P

unintended DDOS :P
Af en toe gaat ie er even uit maar na een minuut of 2 is het weer bereikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:04
Hmm ik zie evegate online dus ik dacht ff inloggen, maar dat mag helaas nog niet :)

Zit er trouwens wel over te denken om de user tabel in de OP linkable te maken, dan hoeven we niet iedere keer bij te houden in welke corp/alliance iedereen zit, maar linken we gewoon naar eve-gate. Moet nog wel e.e.a. eerst bekijken in eve gate.

Misschien is het ook handiger als iedereen in zijn signature een link naar het eigen eve-gate profiel opneemt. Op die manier kun je meteen vanuit de post van een user naar het profiel en hoef je niet meer naar de OP om gegevens te zoeken.

Ik maak wel een how-to in de OP wanneer eve-gate operationeel is vanavond.

[ Voor 45% gewijzigd door CopyCatz op 26-05-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:37
Linkable maken is wel fijn ja; scheelt een berg copy/paste werk :)

Offtopic: Tijd voor een deeltje 20?

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Voting power V3COM 5%! 8)7
als je naar Nederlandse en Belgische voters kijkt (1.335+433=) zelfs 5.7%

En, tromgeroffel..... 2e, 3e, en 9e plaats een Nederlander 8)

Valentijn, Tim en Eva gefeliciteerd!

We verwachten dat CCP over een jaar minstens een halve woordenschat Nederlands heeft!

Chairman is van Noir, ook een goede corp waar mijn YouTube favoriet RiotRick, oud-Black Sun, de recruiter is.

Heel veel succes de komende 12 maanden!

[ Voor 8% gewijzigd door yared op 26-05-2010 13:05 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

*Chairwoman. Of Chairmistress ;) 1e vrouwelijke CSM chair(wo)man.

Heb 2 weken geleden meegedaan met een paar discussie/brainstorm sessies met Mynxee - ben erg blij dat ze ook in de CSM zit.

[ Voor 4% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 26-05-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noir kennende worden dat vooral ideeen voor meer cloaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:56:
Noir kennende worden dat vooral ideeen voor meer cloaks.
Zou een covert cloak op mijn Widow (blackops battleship) geen slecht idee vinden tbh :9~

Het enige covert ship zonder covert cloak, en veruit de duurste :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Dat zou nog wel interessant zijn. AFK cloakies moeten ook opgespoord kunnen worden; een activation timer voor een cloak bijvoorbeeld (van een uurtje of zo). Dan moet je met een cov ops even op een safespot decloaken en weer cloaken als je langere tijd aanwezig moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:17:
[...]

Zou een covert cloak op mijn Widow (blackops battleship) geen slecht idee vinden tbh :9~

Het enige covert ship zonder covert cloak, en veruit de duurste :/
black ops bsen zijn vanaf de introductie al pre nerfed

cloaked warping bs zou te overpowered worden imo.

(en zonder cov ops cloak zijn ze te kwetsbaar/duur om goed gebruikt te worden :+)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondanks dat hij maar blijft terugkomen zou een cov ops cloak op black ops het slechtste idee zijn sinds remote cyno doomsdays. Sowieso zijn black ops goede schepen, de titan is het enige andere schip dat kan bridgen. Maar als je wat wilt boosten maak ze equivalent in combat aan de t1 versions en/of geef ze beter bridge/jump stats (range/fuel consumption). Cov ops cloaks zorgt er alleen voor dat je ze in solo-pwnmobiles veranderd.

Ik zie ze vaak genoeg gebruikt worden, je moet echter realiseren dat het voor 90% logistieke schepen zijn, hun bridge is het sterke punt, het is niet de bedoeling dat ze frontline schepen zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Sissors op 26-05-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:13:
[...]

Moet toegeven dat ik grinnikte, Sok die klaagt over haatcampagne 8)7
Ik klaag niet - het heeft me hoogstwaarschijnlijk de edge gegeven om toch binnen te komen, dus ik mag dankbaar zijn. Daarnaast waren de comments van Natana op mij echt totaal garbage (ook de reden dat hij gebanned is van Eveger), maar hadden veel van de reacties op Eva nog enige grondslag.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:47

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

tik ... tak ... tik ... *rammel rammel* tak ... ZZZzzzZZZzzz

Examen: Amarr Industrial V, 10d to go *yawn*

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:36:
[...]

Ik klaag niet - het heeft me hoogstwaarschijnlijk de edge gegeven om toch binnen te komen, dus ik mag dankbaar zijn. Daarnaast waren de comments van Natana op mij echt totaal garbage (ook de reden dat hij gebanned is van Eveger), maar hadden veel van de reacties op Eva nog enige grondslag.
Je trollde en rukte alles compleet uit zijn verband en je vindt dat dat grondslag had? Je had zelf geen enkel standpunt, je besteedde alleen aandacht aan het trollen van ankh. Na de twintigste keer wisten we je mening wel.

Zou me ook niet verbazen als je een hoop stemmen erdoor verloren hebt. Laat wel de kracht van powerblock voting zien, gezien dat je geen enkel standpunt had en toch nog in csm komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Sokratesz heeft heus wel standpunten, zo is hij voor nog meer lag (door twee keer zo veel entries met meer info op de watch list te willen hebben) en voor killmail bugfixes zodat hij niet z'n damage logs op het killboard hoeft te posten als er 0 damage staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 18:15:
[...]

Je trollde en rukte alles compleet uit zijn verband en je vindt dat dat grondslag had? Je had zelf geen enkel standpunt, je besteedde alleen aandacht aan het trollen van ankh. Na de twintigste keer wisten we je mening wel.

Zou me ook niet verbazen als je een hoop stemmen erdoor verloren hebt. Laat wel de kracht van powerblock voting zien, gezien dat je geen enkel standpunt had en toch nog in csm komt.
Mag ik daar even hartelijk om lachen alvorens serieus te reageren?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Right, Ik heb misschien 4-5 posts gemaakt in threads over Ankh op eve-o, plus een paar hier, en de meeste daarvan waren gebaseerd op eerdere quotes van haar. Tevens is ze gewoon incompetent en geeft ze zelf toe dat ze EVE niet meer speelt voor de lol (zie de befaamde 'puzzle-pirates' quote) Daarnaast heb ik wel degelijk een aantal punten die ik wil benadrukken in de CSM, maar hiervoor zul je even wat moeite moeten doen door ze op te zoeken.

'na de twintigste keer' -> overdrijven is een kunst, je moet gaan beeldhouwen! Misschien is het een goed idee om als bewijs van je grenzeloze aanbidding een beeld van Ankh te maken?

In tegenstelling tot bijvoorbeeld MM, is het onmogelijk om AAA tot 'bloc voting' te verkrijgen. Allereerst stemt vrijwel het hele russische deel op Korvin, alle mensen uit BDCI op Omber Zombie en daarnaast nog een aantal op willekeurige andere kandidaten (TeaDaze was populair), en de rest (waaronder Gripen, de developer van EFT) kan het gewoon geen zak schelen. De beschuldiging dat ik door bloc vote aan mijn zetel gekomen ben is dus volledig ongegrond.

Die 1200 stemmen (waar ik niet hopeloos alle drukke local channels across EVE voor hoef te spammen met valse beschuldigingen tegenover de andere CSM kandiaten) komen juist van de kleine PVP'ers en bekenden van het forum die niet alleen mijn attitude tot het spel maar ook de CSM kunnen waarderen: Niet té serieus maar wel to-the-point, ietwat nonchalant, altijd met humor en sarcasme. Daar val jij dus duidelijk niet onder!
IJzerlijm schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:04:
Sokratesz heeft heus wel standpunten, zo is hij voor nog meer lag (door twee keer zo veel entries met meer info op de watch list te willen hebben) en voor killmail bugfixes zodat hij niet z'n damage logs op het killboard hoeft te posten als er 0 damage staat.
8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit, laat maar zitten, verkiezingen zijn voorbij, over 6 maanden doen we het nog wel een keer.

[ Voor 79% gewijzigd door Sissors op 26-05-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faquarl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-07 13:10
Bloc voting is iig een stuk minder dan de vorige jaren. Dit was de verdeling voor ons:

If the main character on the account you're voting with has a name begining with L to Z you Vote ElvenLord
If the main character on the account you're voting with has a name begining with A to K you Vote Vuk Lau

Vuk lau is binnen maar elvenlord helaas niet. Beide hebben hun publieke campagne laten zitten en dat had achteraf beter gemoeten.

Volgend jaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:40:
Edit, laat maar zitten, verkiezingen zijn voorbij, over 6 maanden doen we het nog wel een keer.
Jammer, ik ken je verder niet maar het is zonde als mensen verblindt door het een en ander dingen spuien, wat vervolgens op een redelijke manier rechtgezet wordt, maar daarna niet meer reageren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:00:
[...]

Jammer, ik ken je verder niet maar het is zonde als mensen verblindt door het een en ander dingen spuien, wat vervolgens op een redelijke manier rechtgezet wordt, maar daarna niet meer reageren :(
Ach als je het zo graag wilt.

Denk je serieus dat de kleine pvp'er stemt op een kandidaat van een 0.0 alliance die voornamelijk bekent staat door cap ships meningen/fittings en die geen enkel standpunt had en niet veel meer heeft gedaan naast smear campaign tegen andere kandidaten?
Right, Ik heb misschien 4-5 posts gemaakt in threads over Ankh op eve-o,
http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/4#104
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/24#702
http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/4#93
http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/3#87
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/23#683
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/23#674
http://www.eve-search.com/thread/1317468/page/6#153
http://www.eve-search.com/thread/1304991/page/3#72

En zo gaat de lijst nog veel langer door.

Bij CSM4 heb je enkel wat proposals 'erdoor gekregen' waar iedereen zo ongeveer voor zou stemmen, inclusief ankh. Tuurlijk heb je ook votes gekregen van buiten AAA, zoals AAAc, maar ik geloof er geen drol van dat de kleine pvp'er een significant deel van je voters zou vormen. Je hebt gewoon geen enkel standpunt waarom mensen op je zouden stemmen.

[ Voor 44% gewijzigd door Sissors op 26-05-2010 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:37:
[...]

Ach als je het zo graag wilt.

Denk je serieus dat de kleine pvp'er stemt op een kandidaat van een 0.0 alliance die voornamelijk bekent staat door cap ships meningen/fittings en die geen enkel standpunt had en niet veel meer heeft gedaan naast smear campaign tegen andere kandidaten?
Wederom baseer je je nergens op. Ik heb al uitgelegd dat die 1200 votes niet van AAA komen - als ik moet schatten, maximaal 400. Ik ben goed bekend op het forum en heb er al heel wat meer gedaan dan whinen over chimera fittings. Als je mijn track history in CSM-4 bekijkt zie je dat ik er toch een behoorlijk aantal proposals door heb gekregen die de doorsnee PVP'er bevoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Sok, laat hem toch :P Hij is geconverteerd tot fanboy, zo gaat dat :-)

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Ik ga maar eens de trial downloaden en proberen :)
Enige tips voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:54:
Join zo snel mogelijk een corp, in je eentje is er niets aan, en doe de hele tutorial als je nog echt nieuw bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Zhalix schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:54:
EVE University, een aanrader.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:36:
[...]
maar hadden veel van de reacties op Eva nog enige grondslag.
Feitelijk zeg je nou dat het dus voor het grootste gedeelte garbage was :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Congrats Sok!

Toch apart dat er zoveel gestemd wordt door de nederlanders (belgen ook trouwens), interessant feitje :)

[ Voor 80% gewijzigd door Elp op 26-05-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:10:
[...]

Feitelijk zeg je nou dat het dus voor het grootste gedeelte garbage was :D
Een deel ervan was ook garbage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
zhalix?? ben je alweer genokt met ao ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Yep! Heb AO onderhand wel een beetje gezien en wil wat nieuws proberen O-)
Al heb ik problemen om in te loggen nu.. het spel zegt dat ik een incompatible client heb, terwijl dit de laatste versie is.

[ Voor 0% gewijzigd door ItMeAedri op 26-05-2010 21:24 . Reden: Typooooo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Elp schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:12:
Congrats Sok!

Toch apart dat er zoveel gestemd wordt door de nederlanders (belgen ook trouwens), interessant feitje :)
Is van 'oudsher' zo bij CSM elections als ik het goed heb. Waarom? Geen idee. Ik ben wel blij met de toegenomen opkomst.

De CSM zou er goed aan doen om er werk van te maken die opkomst de volgende keer nog hoger te laten liggen. Momenteel moet je echt moeite doen om überhaupt info over de CSM te vinden, de info hangt als los zand aan elkaar. Toen ik ging stemmen (en dat doe ik dus al sinds de eerste CSM) moest ik gewoon echt weer gaan zoeken wáár ik in hemelsnaam kon stemmen. 8)7

Het moet gewoon allemaal veel samenhangender en transparanter zijn. Bij het log in scherm gedurende de verkiezingen gewoon steeds een grote banner (dus geen klein priegel zinnetje net boven de log in gegevens) met een directe link naar de stem knop en naar een heldere, volledige pagina over de CSM, wie er in zitten, wat ze doen en wie er kandidaat zijn.

Hogere opkomst ftw!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Zhalix schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:22:
Yep! Heb AO onderhand wel een beetje gezien en wil wat nieuws proberen O-)
Al heb ik problemen om in te loggen nu.. het spel zegt dat ik een incompatible client heb, terwijl dit de laatste versie is.
Het is expansion day vandaag. De server is down. Verwacht de komende week ook nog wel de nodige down time, zo gaat dat vaak als er net een nieuwe uitbreiding op het spel is uitgekomen :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Serieuze vraag: zal het moeten doorgeven van de schild/armor/hull status naar watch lists meer of minder server belasting veroorzaken als je het maximum aantal op de watch list verdubbelt ? En waarom 20 en niet 100 ? Als 20 beter is dan 10 dan is 100 of de complete gang op watchlist nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 19:23:
[...]
. Allereerst stemt vrijwel het hele russische deel op Korvin,
[...]
2,196 Korvin Andrey Antonov Russia

Total votes: Russia 2,241

45 man hebben niet gestemd op Korvin, dus niet overdrijven :D

Je stijl is die van de PVV, hard schreeuwen, hard uithalen en continue doorgaan en herhalen van je eigen mening wat jij verwart met standpunten.

CSM is gekozen, ik wens alle kandidaten veel succes en hoop echt dat ze (ja, sorry furby, je zat fout met je 6 maanden :P) het komende jaar iets zullen gaan bereiken want daar was het uiteindelijk om te doen.

Leer samen te werken, nee beter WERK SAMEN en maak dit spel voor ons nog mooier! :)

Alvast dank voor jullie tomeloze inzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
Na 2 jaar ben ik nog niets eens zo heel ver, het is wel echt een fucking tof spel om te spelen, binnekort maarres in een Nighthawk gaan kloten :) en een Orca :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:35:
[...]

Je stijl is die van de PVV, hard schreeuwen, hard uithalen en continue doorgaan en herhalen van je eigen mening wat jij verwart met standpunten.
Dan neem je me toch echt veel te serieus.
IJzerlijm schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:30:
[...]

Serieuze vraag: zal het moeten doorgeven van de schild/armor/hull status naar watch lists meer of minder server belasting veroorzaken als je het maximum aantal op de watch list verdubbelt ? En waarom 20 en niet 100 ? Als 20 beter is dan 10 dan is 100 of de complete gang op watchlist nog beter.
Als je mijn proposal goed leest zie je dat er een caveat staat mbt. server belasting. Neemt niet weg dat het hoe dan ook een verbetering van logistiek in fleets zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
ik zit te twijfelen om een freigther te kopen omdat mijn huidige transport een beetje klein is geworden. Is dat verstandig voor een high sec industrial speler. Ik heb geld genoeg maar toch vraag ik me af of hij zichzelf terug kan verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
sjaakwortel schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:43:
ik zit te twijfelen om een freigther te kopen omdat mijn huidige transport een beetje klein is geworden. Is dat verstandig voor een high sec industrial speler. Ik heb geld genoeg maar toch vraag ik me af of hij zichzelf terug kan verdienen
Een freighter is alleen 'winstgevend' als je hem ook echt nodig hebt. Als jij zonder freighter je producten niet meer op tijd verscheept krijgt, dan is het tijd er een te kopen.

Zelf heb ik er op een gegeven moment gewoon een gekocht omdat ik a) de isk ervoor had, b) het verdomd handig kan zijn, ook al heb je hem maar 1 keer in de 3 maanden echt 'nodig' en c) it makes your e-peen grow :')

Edit: ze zijn ook verschrikkelijk moeilijk te suicide ganken. Niemand gaat de moeite doen om voor 500 miljoen isk jouw freighter te ganken. Laad je hem daarentegen elke maand vol met 20 miljard isk en reis je op gezette tijden over drukke trade routes op autopilot, dan moet je niet vreemd staan te kijken als er na een paar maanden ineens een fleet van 30 torp ravens oid je freighter aan stukken scheurt. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Naluh! op 26-05-2010 22:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:11:
[...]

*Chairwoman. Of Chairmistress ;) 1e vrouwelijke CSM chair(wo)man.

Heb 2 weken geleden meegedaan met een paar discussie/brainstorm sessies met Mynxee - ben erg blij dat ze ook in de CSM zit.
NOIR was een tijdje terug tegen ons ingehuurd. Geen idee door wie, maar weet wel dat het een zegen is geweest. Voor NOIR ontbrak elke vorm van organisatie als er geen roams/fleet ops waren. Tegenwoordig is alles sneller georganiseerd en leggen reds in system niet meer alles lam.

En de idioot die dacht wel alleen te kunnen ratten werd dat hardhandig afgeleerd. We hebben veel meer verloren aan NOIR dan zij aan ons, maar dat pakt nu dus allemaal heel goed uit (ik verdenk dus stiekum de Alliance leadership ervan ze ingehuurd te hebben :+ ) En ze zijn sportief na een gevecht, ook als ze verliezen. Ik mag dat wel, sportieve verliezers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:12:
[...]

NOIR was een tijdje terug tegen ons ingehuurd. Geen idee door wie, maar weet wel dat het een zegen is geweest. Voor NOIR ontbrak elke vorm van organisatie als er geen roams/fleet ops waren. Tegenwoordig is alles sneller georganiseerd en leggen reds in system niet meer alles lam.

En de idioot die dacht wel alleen te kunnen ratten werd dat hardhandig afgeleerd. We hebben veel meer verloren aan NOIR dan zij aan ons, maar dat pakt nu dus allemaal heel goed uit (ik verdenk dus stiekum de Alliance leadership ervan ze ingehuurd te hebben :+ ) En ze zijn sportief na een gevecht, ook als ze verliezen. Ik mag dat wel, sportieve verliezers.
NOIR heeft een reputatie hoog te houden. Dan helpt het niet als je als een smacktalking baby gedraagt :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Laatst online: 06-11-2024
Virtuozzo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 21:04:
[...]

EVE University, een aanrader.
EVE Uni raad ik je niet aan. Ze zijn WEER gewardecced. >:) ;)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Pfft, mag wel weer duren met die patch eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Patch is hier manueel te downloaden en installen:

http://cdn1.eveonline.com/evepremiumpatch127381-154366_m.exe

6 man ingame, currently not accepting connections. In ieder geval ben ik er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
En de server is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:37:

[...]

http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/4#104
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/24#702
http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/4#93
http://www.eve-search.com/thread/1321437/page/3#87
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/23#683
http://www.eve-search.com/thread/1305175/page/23#674
http://www.eve-search.com/thread/1317468/page/6#153
http://www.eve-search.com/thread/1304991/page/3#72

En zo gaat de lijst nog veel langer door.

Bij CSM4 heb je enkel wat proposals 'erdoor gekregen' waar iedereen zo ongeveer voor zou stemmen, inclusief ankh. Tuurlijk heb je ook votes gekregen van buiten AAA, zoals AAAc, maar ik geloof er geen drol van dat de kleine pvp'er een significant deel van je voters zou vormen. Je hebt gewoon geen enkel standpunt waarom mensen op je zouden stemmen.
De meeste van die posts waren niet in ankh-gerelateerde draadjes en niet direct aan haar geadresseerd, en ze zijn allen op feiten en of waarnemingen gebaseerd.

Daarnaast waren sommige proposals erg logisch, maar ze moeten wel gemaakt worden. Laat mij iets unieks zien wat Ankh bereikt heeft en wat zij ook alleen had kunnen bereiken?

En ondanks dat ik 'geen enkel standpunt heb', heb ik toch 1200 stemmen zonder alliance back-up...misschien iets om over na te denken: zou het zo kunnen zijn dat houding & instelling voor bepaalde mensen belangrijker zijn dan kleine concrete voorstellen als het gaat om het kiezen van een kandidaat?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Tering zeg ik dacht dat we dat csm gezeik nou wel eens gehad hadden. Ga anders pm bashen ofzo.

Ontopic: opletten met posses, standing bugs. Uitkijken met jumpen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:57
Alle NLers gefeli met jullie CSM plaatsen.

Eva wel grappig dat je op de zelfde plaats staat als op de kandidatenlijst van de Piratenpartij.
Ben wel benieuwd hoeveel stemmen je daar zal krijgen :D
Ik herkende je gelijk in het filmpje van geenstijl.

Zag nog niet dat de CSM lijst gepost
CSM5 Elections - Results

The elections for the fifth CSM have ended. This election saw a record turnout both in terms of numbers of votes and the proportion of eligible voters that chose to vote. This election was a tight race with some rather fierce campaigning going on. I'm proud to be able to announce that the delegates of the fifth Council of Stellar Management will be:
VotesCharacter NameReal NameCountry
4,116MynxeeCarole PivarnikUnited States
3,360AnkhesentapemkahEva JobseNetherlands
2,521Dierdra VaalValentijn GeirnaertNetherlands
2,196KorvinAndrey AntonovRussia
1,649Vuk LauVuk LauSerbia
1,553TeaDazeJason RenoufGuernsey
1,519Meissa AnunthielStephan PirsonBelgium
1,463Trebor DaehdoowRobert WoodheadUnited States
1,260SokrateszTim HeusschenNetherlands

Congratulations to all of the delegates. Carole Pivarnik (Mynxee) is the Chairwoman for CSM5 due to receiving the highest total number of votes. In their first meeting, the delegates will elect a vice-chair, secretary and vice-secretary.

The alternate delegates, having gained the positions 10-14 in the election, are as follows:
VotesCharacter NameReal NameCountry
1,178mazzilliuAllison NixonUnited States
1,173T'AmberPaul OostermanNew Zealand
1,172Helen HighwaterIain ComptonGermany
1,104ALPHA12125Marcel AlesiGermany
1,004ElvenLordTomas LjumovicSerbia

[ Voor 99% gewijzigd door Calamor op 26-05-2010 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Alle chars in de tabel in de startpost zijn gelinkt naar het EveGate profiel. Ik ga nu de tabel niet verder updaten, graag een link opnemen in je eigen sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Een van de nieuwe dingen in Tyrannis:
The load balancing mechanism for missions in Dominion incorrectly prioritized high-load systems over low-load systems when selecting the location for mission objectives. Agents now prefer to send players to less loaded systems.
is NIET fijn.. Ik wil niet 5 jumps gaan vliegen om wat NPC's te killen. dan 5 jumps terug, switchen naar een salvager en dan de trip weer maken..
(Zeg nou niet neem een Marauder, duurt nog te lang om te trainen)

Als ze de server willen ontlasten, begin maar met geen missies in tradehubs..

P.S. Nieuwe Scorp is echt kinky!! Heb zelf een Rattle.. beetje Desert Guerilla look..
Widow ziet er IMO het beste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Betekend niet per se dat je meer jumps moet doen, dodixie bijvoorbeeld heeft 5 aangrenzende systemen ofzo, waarvan sommige best rustig zijn.

Maar ja CCP doet dat hele missies ontlasten verkeerd, ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet iets makkelijks als dynamic quality doen, meer mensen gebruiken een agent -> lagere quality en andersom. (Zo moeilijk moet dat niet zijn om erin te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Voggels schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 01:15:
Een van de nieuwe dingen in Tyrannis:
The load balancing mechanism for missions in Dominion incorrectly prioritized high-load systems over low-load systems when selecting the location for mission objectives. Agents now prefer to send players to less loaded systems.
is NIET fijn.. Ik wil niet 5 jumps gaan vliegen om wat NPC's te killen. dan 5 jumps terug, switchen naar een salvager en dan de trip weer maken..
(Zeg nou niet neem een Marauder, duurt nog te lang om te trainen)

Als ze de server willen ontlasten, begin maar met geen missies in tradehubs..

P.S. Nieuwe Scorp is echt kinky!! Heb zelf een Rattle.. beetje Desert Guerilla look..
Widow ziet er IMO het beste uit.
Vind het zelf veel erger dat de lvl 4 missie loot zwaar generfed is, en ook nog es de hauler missies... Iemand in dutch zei gister al dat we best wel eens een explosie van de gtc handel zouden kunnen krijgen omdat voor veel mensen lvl 4 missies niet meer aantrekkelijk zijn om isk mee te verdienen. Mijn Golem gaan in ieder geval stof happen vrees ik.

Widow is inderdaad erg strak, heb snel voor de patch nog eentje gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:12:
[...]

Vind het zelf veel erger dat de lvl 4 missie loot zwaar generfed is, en ook nog es de hauler missies... Iemand in dutch zei gister al dat we best wel eens een explosie van de gtc handel zouden kunnen krijgen omdat voor veel mensen lvl 4 missies niet meer aantrekkelijk zijn om isk mee te verdienen. Mijn Golem gaan in ieder geval stof happen vrees ik.

Widow is inderdaad erg strak, heb snel voor de patch nog eentje gekocht.
In lowsec / 0.0 kun je eenvoudig veel meer geld verdienen dan in highsec, met een beetje moeite en toewijding ;) Ik ben er zelf erg blij mee dat ze de higshec missies wat minder profitable hebben gemaakt, de gradient van hi-naar low naar 0.0 mag best wat steiler zijn.

Vergeet niet dat de GTC ook een saturatiepunt heeft en dat de prijzen snel dalen bij een verhoogd aanbod.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Gisteravond eindelijk online gekomen, tutorials gedaan en heb nu een klein schipje gekregen om te minen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Lord_Salo schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:16:
[...]

EVE Uni raad ik je niet aan. Ze zijn WEER gewardecced. >:) ;)
We zijn oorlogsvrij atm :)

Recruitment is actief. Er is helaas, zoals altijd, wel een wachtrij. Onze recruitment officers werken echter zo hard mogelijk (we krijgen ongeveer 30-40 applications per dag). Dus alle newbies welkom in Eve Uni :D

[ Voor 33% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 27-05-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vind de career missies (beetje bij wijze van tuto) een zeer goede toevoeging. Krijg je hele leuke rewards (modules, ships en skillbooks). Zat er al eerder in, maar ben er nu pas achter door een nieuwe trial alt. Een aanrader voor beginners.

[ Voor 8% gewijzigd door Hurtebise op 27-05-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:35:
Ik vind de career missies (beetje bij wijze van tuto) een zeer goede toevoeging. Krijg je hele leuke rewards (modules en skillbooks). Zat er al eerder in, maar ben er nu pas achter door een nieuwe trial alt.
Die dingen zitten er al heeeeeel lang in, maar nu (sinds jaar ofzo) hebben ze die naam, en zijn ze veel makkelijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

furby-killer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:15:
[...]

Die dingen zitten er al heeeeeel lang in, maar nu (sinds jaar ofzo) hebben ze die naam, en zijn ze veel makkelijker te vinden.
Mwa ze zijn wel aangepast over de jaren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe heeft EVE-Uni zijn mining/production/invention, maw zijn indy poot georganiseerd? In een sub corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 08:37:
[...]

In lowsec / 0.0 kun je eenvoudig veel meer geld verdienen dan in highsec, met een beetje moeite en toewijding ;) Ik ben er zelf erg blij mee dat ze de higshec missies wat minder profitable hebben gemaakt, de gradient van hi-naar low naar 0.0 mag best wat steiler zijn.
Pardon? :D

Ik mag toch hopen dat dat een typefoutje van ons kersverse CSM member was... :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Niet echt want theoretisch gezien klopt het wel, alleen als je de risk reward verhouding neemt dan gaat low sec nogal snal omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Maranno schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 11:55:
Niet echt want theoretisch gezien klopt het wel, alleen als je de risk reward verhouding neemt dan gaat low sec nogal snal omlaag.
Er klopt geen zak van feitelijk, PvE activiteiten in low sec brengen zoveel extra veiligheidseisen met zich mee dat je isk/uur/pp. compleet verneukt is tov hi sec activiteiten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Volgens mij moet jij leren lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Hurtebise schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 10:48:
Hoe heeft EVE-Uni zijn mining/production/invention, maw zijn indy poot georganiseerd? In een sub corp?
We hebben 1 alt corp in het alliance: Ivy League Research and Development. Dit is een alt corp om vooral POS-technische en veiligheidsredenen. Wel kunnen alle eve-uni studenten gebruik maken van onze research labs en BPO bibliotheek. Verder zit alle industry gewoon in Eve Uni :)

Omdat wij dus vooral op nieuwe spelers gericht zijn houden we iedereen zoveel mogelijk in 1 corp (Eve University is dan ook het grootste corporation in Eve). Zo kunnen mensen elkaar makkelijker helpen en komen nieuwe spelers makkelijker in contact met aspecten van Eve waar ze zich mischien nog niet van bewust waren.

Tijdens war decs kunnen mensen die niet willen pvpen Eve Uni verlaten om na de oorlog terug te keren.

[ Voor 30% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 27-05-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Naluh! schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:40:
[...]

Er klopt geen zak van feitelijk, PvE activiteiten in low sec brengen zoveel extra veiligheidseisen met zich mee dat je isk/uur/pp. compleet verneukt is tov hi sec activiteiten.
Ben ik het niet mee eens. In 60 minuten een Guristas Troop Reinvigoration Camp doen en met 1bil aan loot low sec verlaten, dat doe je in high sec echt niet.

Natuurlijk is low sec in het algemeen wel gevaarlijker, maar er zijn zat gebieden die vrijwel verlaten zijn en die piraten meestal negeren. Daar is prima geld te verdienen. L4 missies verdienen mischien 20-25m/h.... in low sec en 0.0 kan je veel hogere isk/h ratios krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-GSF-JohnDoe schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Ben ik het niet mee eens. In 60 minuten een Guristas Troop Reinvigoration Camp doen en met 1bil aan loot low sec verlaten, dat doe je in high sec echt niet.

Natuurlijk is low sec in het algemeen wel gevaarlijker, maar er zijn zat gebieden die vrijwel verlaten zijn en die piraten meestal negeren. Daar is prima geld te verdienen. L4 missies verdienen mischien 20-25m/h.... in low sec en 0.0 kan je veel hogere isk/h ratios krijgen.
Tja als je een hele goede loot drop hebt kan je dat inderdaad verdienen. Dat is als je die exploration site vind en als je goede loot krijgt, dat zijn twee hele grote als-en. Heb exploration in low sec geprobeerd als inkomsten bron, schiet voor geen drol op, teveel nutteloze sites ertussen. Vooral wormholes zijn irritant.

En L4 missies verdienen een hoop meer dan dat. Ja in low sec theoretisch nog meer, maar in de praktijk zal je dan niet een faction BS brengen met faction fitting, en daarnaast moet je dan ook nog eens rekening houden met alle pirates, dus ben je continue je scan button aan het slaan. Dan zijn lvl 4 missies in high sec gewoon beter in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:31
-GSF-JohnDoe schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Beetje onrealistische weergave...6/10's vind je niet in low sec, lucratieve complexes vinden kost tijd, het veilig naar empire krijgen van je loot ook en je vangt zeker niet iedere keer 1 bil.
Met L4 missies kun je makkelijk veel meer dan 25 mil per uur verdienen en het is inkomen zonder enig risico, gegarandeerd, altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

low sec exploration IS mijn grootste inkomstenbron (sterker nog, het is de enige) :P

En sinds dat ik dat doe verdien ik veel meer dan toen ik L4 missions deed in een faction fitted CNR. L4 missies zijn natuurlijk wel betrouwbaarder. Soms verdien ik maar 50mil met 1-2 exploration sites, soms een 300-500m, etc. Maar het is zeker wel meer isk/h. Als er geen goeie exploration sites zijn ga ik gewoon iets anders doen en scan ik de volgende dag weer - zo hoef je geen tijd te besteden aan waardeloze sites (Covops met 8 probes kan redelijk snel een system scannen :D).

Wat voor mij ook belangrijk is is dat ik exploration in low sec veel leuker vind. Juist door het hogere risico. L4 missies in high sec zijn altijd dezelfde en zo makkelijk dat je ze slapend kan doen. Mag je weer de Damsel gaan redden *gaap*. Ik speel Eve Online uiteindelijk toch voor de lol, dan wil ik niet iets saais doen - maar goed dat is dus een persoonlijke voorkeur.

Zie ook mittani's recente artikel: Rethinking profit in eve

Oh en 6/10s vind je dus wel in low sec. 0.2 en 0.1 space. Hoewel dat complex niet altijd 1 bil is dropt er wel gegarandeerd 2 pith a-type items. Dus dat is vrijwel altijd minstens 300-400mil, en door de andere drops meestal hoger :)

[ Voor 9% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 27-05-2010 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dat is wat ik zei, theoretisch verdient low sec meer dan high sec, in de praktijk zal je het er bijna nooit uithalen door het grotere risico waardoor je je marauder niet naar low sec brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:46
Ik zat ook net aan aan mittens' artikel te denken. Sowieso is zijn columnserie op tentonhammer goud waard om te lezen, al is het om z'n humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Maranno schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 12:42:
Volgens mij moet jij leren lezen :)
Ik quote gewoon letterlijk wat Sokra zegt. Dat je eenvoudig veel meer kan verdienen in low sec dan in high sec. Uhuh :')

Dat je af en toe een leuke plex kan vinden en daar 1 bill uit mee neemt, fantastisch. Alleen vind je die niet zomaar en neem je niet altijd 1 bill mee. Dat moet je allemaal meenemen in je isk/uur/pp ratios.

Verder is plexing maar 1 pve activiteit. Een miner heeft bijvoorbeeld geen reet te zoeken in low sec belts, de low sec ores zijn momenteel minder waard dan hi sec ores en zonder massive fleet support zijn je overlevingskansen op zijn zachtst gezegd 'matig' . :+ Die massive fleet support drukt je inkomen nog verder als je je escorte ook nog wat wilt betalen en zelfs DAN is de kans groot dat je regelmatig je mining ship verliest.

0.0, wh space en hi sec zijn allemaal veiliger en winstgevender dan low sec. Het is niet voor niks dat de helft van de CSM kandidaten low sec noemt als 'broken' :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

ben het er nog steeds niet me eens dat low sec minder winstgevend (in isk/h) is dan high sec hoor. Natuurlijk wel minder dan 0.0/WH space.

case in point van recentelijk exploren:
dag 1: 10 minuten scannen, 60 minuten low sec plex. 300mil loot (niet ongewoon in het gebied waar ik explore)
dag 2: 10 minuten scannen, geen interessant plexes
dag 3: idem
dag 4: 15 minuten scannen, 45 minuten plex: 100mil loot.
dag 5: 10 minuten scannen, geen interessant plexes
dag 6: 5 minuten scannen, 20 minuten plex:40m loot
dag 7: 10 minuten scannen, geen interessant plexes

totale tijd: 3 uur 5 minuten. Dit vertaalt naar 135m/h. Dat is toch niet slecht. Hierbij loop je natuurlijk low sec risico.

Je kan in een week in totaal meer verdienen (of iig betrouwebaarder) in high sec, maar daar moet je wel veel meer werk voor doen. En om nou uren te gaan pve'en.... nee dank je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:04:
[...]

Ik quote gewoon letterlijk wat Sokra zegt. Dat je eenvoudig veel meer kan verdienen in low sec dan in high sec. Uhuh :')

Dat je af en toe een leuke plex kan vinden en daar 1 bill uit mee neemt, fantastisch. Alleen vind je die niet zomaar en neem je niet altijd 1 bill mee. Dat moet je allemaal meenemen in je isk/uur/pp ratios.
Ik blijf bij mijn standpunt dat als je goed weet waar je mee bezig bent, je in lowsec meer geld kunt verdienen dan in highsec. Het werkt inderdaad niet 'semi-afk' zoals highsec lvl 4's maar het is veel spannender en potentieel winstgevender. Ik begrijp echter goed dat de maatregelen die je daarvoor moet treffen voor veel mensen wat te hoog gegrepen zijn en ik ben dus ook vóór een lowsec buff.

Beltratten in 0.0 in een goed systeem levert meer per uur op dan highsec lvl 4 missions met de kans op faction/officer spawns. lvl 4 missies in 0.0 leveren helemaal veel op, tot wel 15.000 LP per missie. Ik heb ze vroeger een tijd gedaan in Venal, en daar maakte ik eenvoudig 100k lp per uur door missies als worlds collide & anomalies te speedrunnen met een vagabond.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:40
Als je lowsec gebied rustig is kan je best aardig cashen :) er zijn zat plekken waar niet al teveel pirates zitten.. Daarnaast kan je met een drake of t3 met covops die plexjes wel runnen, muv de blood 6/10. 4/10 plexes zijn bijvoorbeeld erg simpel, en kunnen toch dikke loot geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou heb ik blijkbaar toch op verkeerde plek (derelik) low sec exploration gedaan. Totale drop van stuk of 10 combat sites + escalations = 50M ofzo (+bounties). Geen 6/10s daar in low sec, en de sansha 6/10s hebben zowiezo geen gegarandeerde drops, met één redelijke faction drop moet je al blij zijn. Archeo sites zijn nutteloos, radar doet iets maar hoop minder dan lvl 4s, ladar nutteloos, wormholes geen interesse, gravi ook niet. Totaal daarmee misschien net de 10M per uur ofzo gehaald. (En ja ik heb redelijke scanning skills enzo).
Beltratten in 0.0 in een goed systeem levert meer per uur op dan highsec lvl 4 missions met de kans op faction/officer spawns.
En hoeveel zijn er daarvan? 1 op de honderd 0.0 systemen ofzo? Misschien iets meer, maar niet bijzonder veel.

En ja low sec kan in theorie meer verdienen met lvl 4s, in de praktijk is het het risico niet waard. (En ja ik heb dat gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gurista en blood hebben beide een leuke 4/10. Eerste keer dat ik die 4/10 deed meteen een c-type eanm hehe. Was ongeveer 20minuten werk. Unrated plex kunnen leuk escaleren maar daar heb je dus als je pech hebt geen enkele loot. Die escaleert dan wel naar 0.0 en dropte mij een a-type eanm van (toen) 550m..

Magnometric of radar kan wel wat opleveren, in 0.0 dan. Vanmorgen nog wat van die decryptors a 20m per stuk voor een half uurtje ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:24:

En hoeveel zijn er daarvan? 1 op de honderd 0.0 systemen ofzo? Misschien iets meer, maar niet bijzonder veel.
Elk 0.0 system met een redelijke sec status en minimaal 8 á 10 belts - dat zijn er zeker duizend schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:43:
[...]

Elk 0.0 system met een redelijke sec status en minimaal 8 á 10 belts - dat zijn er zeker duizend schat ik.
mja, sec stats vanaf -0.7 wordt echt leuk, vooral als je een beetje kan chainen (dunno of dat nog werkt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58

rapture

Zelfs daar netwerken?

De belts in providence telt weinig voor, in PB had ik in belts met 5x hogere bounties gerat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn complete regios met geen tot zeer weinig goede systemen om te ratten qua true sec, en daar bovenop komt nog aantal belts. Providence heeft er bijvoorbeeld geen, syndicate in ieder geval zeer weinig. Het zullen er totaal echt niet meer dan 100 zijn, omhoog afgerond. dan heb je alle goede 0.0 ratting systemen gecombineerd de mogelijkheid voor een fractie van het aantal mensen die in bijvoorbeeld dodixie missies om te ratten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Low-sec/Hi-sec inspanning versus risico en al dies...

* yared gooit de MF nog eens uit en ging rustig het huishouden doen en beetje minen tussendoor.

Gemiddeld 50m per uur, en dat 4-5 uur achtermekaar...prima te doen wanneer je met 4 accounts gebruik maakt van het schaalvergroting en 'do more with less' principe.

Kan ik altijd nog een uurtje intensief low-sec doen als het huishouden klaar was.

Zal wel een eeuwige discussie zijn, maar het gaat er uiteindelijk om dat EVE voor ieder wat wils bied en dat eenieder zelf de keuze moet kunnen maken wat hij leuk vind.

Probleem met EVE is dat je gewoon te makkelijk ISK kunt verdienen... maar da's weer mijn persoonlijke mening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
yared schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:44:
Probleem met EVE is dat je gewoon te makkelijk ISK kunt verdienen... maar da's weer mijn persoonlijke mening :D
Je kunt t ook heel gemakkelijk verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Toch, vier accounts levert toch geen miljard en een surplus op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Als ik vier accounts had wist ik het wel. Een account met een char in IT of atlas of aaa, de ander in een clubje in venal. Heb je direct toegang tot alle dikke plexes en officers. Met een andere acc kan je bijvoorbeeld gaan researchen of iets dergelijks. Als jij in 0.0 een CSAA kan ophangen en je eigen researchte bpo's kan gebruiken zit je goed hoor.

In feite kan je al genoeg isk verdienen met plexes en ratten. Als je er een beetje tijd in steekt ben je in no time miljardair. Research etc is dan iets wat je kan doen van de opbrengst. Bpc's maken van supercaps schuift wel isk hoor, enige wat je moet doen is opletten voor wardecs en isk in je posses steken.

Je moet natuurlijk niet met vier acconts gaan missie runnen of in providence gaan zitten. Je kan in feite met vier mining accs ook wel flinke isk verdienen, ware het niet dat het saai is :p

[ Voor 12% gewijzigd door De_Bastaard op 27-05-2010 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:38

madpilot0

I ain't mad

Kheb nu mn alt die met een paar dagen afloopt, tenzij iemand n donatie doet gaat t niet door om die te verlengen, gtc's zijn 100m duurder geworden in 2 maand :/ laat ik nou net voor 520m gerat hebben (en de rest schepen van gekocht) heh, waarom zijn die dingen zo duur btw (of heb k iets gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
lol madpilot, je zit in delve :> Die isk kan je zo bij elkaar hebben ... 100m is wat, 3uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
De_Bastaard schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:40:
Gurista en blood hebben beide een leuke 4/10. Eerste keer dat ik die 4/10 deed meteen een c-type eanm hehe. Was ongeveer 20minuten werk.
De vraag is: hoe lang doe jij er over als je NU begint met te zoeken naar 'die leuke 4/10' totdat je hem vindt?

2 uur lang per dag scannen en dan 1 keer per week zo'n plex vinden waar je dan maar van af moet wachten of hij die c-type eanm dropt is vrij killing voor je isk/uur. :P

Ik heb vind in hi sec ook wel eens plexes waar ik met 300 mill uit weg loop. Als ik dan alleen de plex run tel als 'tijd eraan besteed' kom je ook op een bizarre isk/uur ratio uit....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
madpilot0 schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 23:13:
Kheb nu mn alt die met een paar dagen afloopt, tenzij iemand n donatie doet gaat t niet door om die te verlengen, gtc's zijn 100m duurder geworden in 2 maand :/ laat ik nou net voor 520m gerat hebben (en de rest schepen van gekocht) heh, waarom zijn die dingen zo duur btw (of heb k iets gemist)
Ze stonden historisch laag. CCP heeft de 90 day time cards verwijdert en de prijzen verhoogd (real life money) voor 60 day cards. Dan wordt er dus ingame ook meer gevraagd. Sinds de introductie van ingame PLEX is het nog niet voorgekomen dat ze structureel onder de 250 mil doken. Een realistische langetermijn prijs voor 1 PLEX lijkt mij ergens tussen de 300 en 400 mil te liggen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Naluh! schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 01:14:
[...]
De vraag is: hoe lang doe jij er over als je NU begint met te zoeken naar 'die leuke 4/10' totdat je hem vindt?

2 uur lang per dag scannen en dan 1 keer per week zo'n plex vinden waar je dan maar van af moet wachten of hij die c-type eanm dropt is vrij killing voor je isk/uur. :P

Ik heb vind in hi sec ook wel eens plexes waar ik met 300 mill uit weg loop. Als ik dan alleen de plex run tel als 'tijd eraan besteed' kom je ook op een bizarre isk/uur ratio uit....
Met een beetje skills herken je ze zo. Als je perfect skills hebt is het nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:40:
[...]Beltratten in 0.0 in een goed systeem levert meer per uur op dan highsec lvl 4 missions met de kans op faction/officer spawns. lvl 4 missies in 0.0 leveren helemaal veel op, tot wel 15.000 LP per missie. Ik heb ze vroeger een tijd gedaan in Venal, en daar maakte ik eenvoudig 100k lp per uur door missies als worlds collide & anomalies te speedrunnen met een vagabond.
Volledig geupgrade 0.0 system, constante Sanctums +/- 200m per uur als je de mogelijk hebt deze te duo-en, denk dat dat het meeste opleverd atm.

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 28-05-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
iid, bij ons zijn er per system eignelijk 2 groepjes, de mensen met short range guns, die de havens clearen, en mensen die ook de sanctums clearen+salvagen (ook in de havens), en dat schiet idd regelijk snel op ja, volgens mij was ons record 1 minuut voor een sanctums met ik dacht 2x mael 1x hurricane
Pagina: 1 ... 11 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.