Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:00
De eerste zone buff voor ICC is nu blijkbaar beschikbaar, en dit was mijn eerste reactie:
quote: Valhuur
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
to me this just about voids everything we worked for.

WAIT a couple of damned weeks Blizzard before turning this into a faceroll. feck. Pisses me off. Wasted. Every. Damn. Effort.

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
In tweede reactie denk ik er eigenlijk niet heel veel anders over. Vele uren nu geoefend, tactieken aangepast, stappen vooruit gezet. Dichtbij gekomen. (51%, maargoed, vooruitgang was duidelijk). Hij zou de volgende serieuze avond voor mijn gevoel zeker neer gaan. Maar nu is het voor mij altijd een kill waar we niet meer zelf voor gewerkt hebben maar waar we "geholpen" moesten worden. Vraag me serieus af of ik me bij de LK hetzelfde ga voelen als bij een Yogg of een Algalon, of zelfs een Anub hard mode.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-03 15:07
Je kan die buff ook uitzetten..., tenminste dat had ik gehoord...

[ Voor 34% gewijzigd door Bonsaiboom op 02-03-2010 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37
Zitten hier nog een aantal in DutchTwilight op Anachros?
Wel leuk als ik ook weet welke tweakers erinzitten.

Ikzelf ben Ryur (Night Elf Druid) lvl 1x daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44

Grozno

acts without consequence!

Woei, eindelijk Needle-Encrusted Scorpion kunnen looten :D Met de proc daarvan gaat mijn Arp naar bijna 75% reduction. Wat een geweldige trinket!
Dat was tevens het laatste item dat ik nodig had voor mijn Epic achievement, dus die is ook binnen :P

Wat ik trouwens veel zie is dat mensen een meta gem in hun gear hebben, die vervolgens niet geactiveerd is...
Zodra je 'm plaatst moet je toch nog steeds de gemsetup, die voor activatie nodig was, houden om 'm geactiveerd te houden? Of mis ik weer eens iets?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grozno schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:07:
Woei, eindelijk Needle-Encrusted Scorpion kunnen looten :D Met de proc daarvan gaat mijn Arp naar bijna 75% reduction. Wat een geweldige trinket!
Dat was tevens het laatste item dat ik nodig had voor mijn Epic achievement, dus die is ook binnen :P

Wat ik trouwens veel zie is dat mensen een meta gem in hun gear hebben, die vervolgens niet geactiveerd is...
Zodra je 'm plaatst moet je toch nog steeds de gemsetup, die voor activatie nodig was, houden om 'm geactiveerd te houden? Of mis ik weer eens iets?
als je mensen inspect werkt hij nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:22

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dutchman! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:11:
De eerste zone buff voor ICC is nu blijkbaar beschikbaar, en dit was mijn eerste reactie:

[...]

In tweede reactie denk ik er eigenlijk niet heel veel anders over. Vele uren nu geoefend, tactieken aangepast, stappen vooruit gezet. Dichtbij gekomen. (51%, maargoed, vooruitgang was duidelijk). Hij zou de volgende serieuze avond voor mijn gevoel zeker neer gaan. Maar nu is het voor mij altijd een kill waar we niet meer zelf voor gewerkt hebben maar waar we "geholpen" moesten worden. Vraag me serieus af of ik me bij de LK hetzelfde ga voelen als bij een Yogg of een Algalon, of zelfs een Anub hard mode.
51% is niet dichtbij. Daarnaast hebben ze een keuze; of ze nerfen alles met 30% ineens vlak voor cata, of ze doen 5% per maand (want iedereen moet de LK dood zien voor de expansion uitkomt). Het doet imo niet aan het gevoel af, als je nu 50% haalt, dan had je met de buff mischien 45% gehaald, dus je kent de fight nog steeds niet, en daarna kun je alles weer overnieuw doen voor de heroic modes.

Het is niet een buff waardoor je ineens fights perfect uitvoert, maar wel een die je over het randje kan helpen, elke week een nieuw randje, en op het einde is alles faceroll, zodat mensen gear kunnen krijgen voor cataclysm.

En het scheelt, het maakt farmen een stuk makkelijker, ik moet er niet aan terugdenken.. maar ik doe het toch; M'uru in SWP, we hadden hem voor de zomer neer, dood, tactics nailed, boss 0%, entropius 0%, loot.. en toen ging een tank en wat dps weg en hebben we weer drie maand moeten wachten voor we hem weer killden. Een paar weken na onze tweede kill werd hij met 30% generfed en liep iedereen die de tactics kende over hem heen.

Wat je nu krijgt is dat je nu mischien op Saurfang (heroic) op 1% wiped, of Festergut (heroic) op 3% (zoals wij) maar dat je hem de week/maand erna met een stuk meer gemak neerkrijgt, daar ben ik alleen maar blij om, want alle gevechten ken ik al door en door op normal en heroic, dit maakt het alleen iets minder rng op een aantal bosses en de easy bosses vallen toch al plat neer.

Dus voor de 800+ guilds die de LK neer hebben is het een hele handige buff. Voor de rest; je hebt blijkbaar wat hulp nodig, het doet niets af aan het gevecht, het blijft een zeer zware klus en het zorgt er alleen voor dat de laatste procentjes wat dichterbij komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kees op 03-03-2010 00:22 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:44

Grozno

acts without consequence!

Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:17:
[...]

als je mensen inspect werkt hij nooit ;)
:o Op zich redelijk logisch, ik miste dus weer eens iets...
Kom ik trouwens, nu ik de trinket heb, in de richting van het omslag punt Arms => Fury?
Niet dat ik gelijk weer ga omspeccen, Arms is erg leuk om te spelen en de DPS is dikke prima, maar ik ben wel benieuwd.

[ Voor 32% gewijzigd door Grozno op 03-03-2010 02:01 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

Zooo nieuwe PvP setup is klaar! Moet alleen nog eventjes de offset pieces farmen nu... iemand enige tips om dit snel te doen? :) Doe al elke WG die er is ! Ben er een tijdje uitgeweest vandaar de shitty gear ;( maar in ieder geval wrath wapens binnen nu!

http://eu.wowarmory.com/c...=Neptulon&cn=Kimjongskill

[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 03-03-2010 04:20 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:47:
EINDELIJK! Lich King 25 down. Dat werd wel tijd ook :( Veel last gehad van mensen die niet konden etc, en met een groep van 28 raiders atm hang je dan al gauw. Zoekt er nog iemand een guild? ^_^
Gratz Kerel, en helaas nee daar kan ik je niet mee helpen ivm rl.
Dutchman! schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 20:11:

[...]

As many of you may have noticed, the Icecrown Citadel raid buffs have been activated. These buffs increase total health, healing done and damage dealt by 5% for all raid members. In addition, the number of attempts on the final bosses of each wing and the Lich King allotted raid groups on Heroic difficulty has been increased to 35. These buffs -- referred to as Strength of Wrynn for the Alliance and Hellscream’s Warsong for the Horde -- can be deactivated by speaking to your faction’s leader at Light’s Hammer.
Hier is de blue post voor je

[ Voor 63% gewijzigd door ShadowBumble op 03-03-2010 07:42 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Anoniem: 315662 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:00:
[...]

ik zoek nog wel een guild ja, welke server is het?
We zitten op de server Executus. We zijn wel bezig met onze recruitment problemen op te lossen. Wij hopen vandaag wat meer hierover te weten te komen.
ShadowBumble schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 07:17:
Gratz Kerel, en helaas nee daar kan ik je niet mee helpen ivm rl.
Thanks!

Je kan inderdaad de buffs uitzetten, maar dan nog zullen er veel mensen zeggen dat je hem na de nerf neer hebt gekregen, ook al heb je het niet gebruikt. Dat is waarschijnlijk toch niet te controleren.

[ Voor 39% gewijzigd door KillGhost op 03-03-2010 08:39 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gz idd ;) Kan d'r voorlopig alleen maar van dromen dat ik LK ooit down krijg. Vooralsnog staat de teller op 6/12 voor zowel 10 als 25. Guildies hebben al tries gehad op LK, maar nog niet down. I blame rl hp ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
GoTCoast schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:38:
Zitten hier nog een aantal in DutchTwilight op Anachros?
Wel leuk als ik ook weet welke tweakers erinzitten.

Ikzelf ben Ryur (Night Elf Druid) lvl 1x daar.
:D nice.. ik zit ook bij Dutch Twilight op Anachronos, de gezelligste guild van wow. Mijn char heet warsnor, level 49 warrior. Maar.. maar.. je naam zie ik niet zo vaak voorbij komen. Ben je veel online? Voor zover ik weet zijn er verder alleen maar stille lezers verder

Hoi Trunkar :w

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 15:33

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Afgelopentijdactiviteitenverslagdagboekje,

De afgelopen tijd heb ik alleen maar op m'n Shaman gespeeld. Ze is ondertussen tot level 64 gevorderd. Gisteren heb ik dual-spec aangeschaft en me een Restoration spec aangemeten. Met quest rewards in Hellfire Peninsula had ik al wat mail spellpower + MP5 gear verzameld. Vervolgens even wat ingelezen op EJ over de abilities, action bars ingedeeld, Clique geconfigureerd, totem setups geconfigureerd en maar eens voor een random TBC instance gequeued.

De dungeon die ik kreeg was Slave Pens. Eerst de groep even ervan op de hoogte gesteld dat dit mijn eerste healing ervaring met een Shaman was. Dat was geen probleem. En het ging erg goed vond ik. Ik had verwacht om de haverklap te moeten drinken, maar dat viel reuze mee. Dit kwam onder andere doordat de groep vrij weinig damage pakte en doordat je met Water Shield en het Mana Spring Totem een heel aardige mana regen hebt.

Toen had ik de smaak te pakken en heb ik de rest van de avond alleen maar dungeons gedaan. De kwaliteit van de groepen was wisselend, maar gemiddeld voldoende vond ik. Uiteindelijk heb ik Slave Pens, Underbog, Hellfire Ramparts en Blood Furnace gedaan, inclusief de bijbehorende quests die ik op mijn level kon doen. Hiermee ben ik van level 62.5 naar level 64 gegaan. Ook heb ik meteen wat gear kunnen verzamelen, dus nu zijn alle slots, behalve m'n totem en trinkets gevuld met 'resto' gear (voor zover je daar op dat level nog van kunt spreken). Ook had ik genoeg emblems om de resto heirloom chest te kopen, dus dat heb ik ook meteen maar gedaan. Nu nog even wat emblems farmen voor de shoulders.

Ik zit erover te denken om deze Shaman tot level 70 te levelen en dan XP gain uit te zetten. Een paar guildies hebben dat ook gedaan en zijn nu hun toons met T6 gear aan het behangen. Eigenlijk best leuk dat je nu op die manier PvE twinks kunt maken :). Ik denk dat ik het sowieso een weekje of 2 ga doen om te kijken of er nog een beetje goed aan groepen voor TBC heroics te komen is. De T6 raids worden redelijk vaak gepugged op mijn server, dus het verzamelen van die gear gaat wel lukken.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Bah bah @ ICC buff zeg.

Heel leuk dat je hem kan uitzetten , maar welke top guild gaat dat nou doen??
Dan gaat er een ander met de realmfirst vandoor omdat ze die buff hebben en jij wilt het zonder doen.
Beetje jammer weer dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-05 08:48
Gister voor het eerst met de guild op 10man de LK fight geprobeerd. Man man man, wat een leuk gevecht :D
Hebben hem gister consequent in p2 gekregen, en tot 2 keer toe in p3, alleen ging toen de overgang naar p3 fout. 1 keer hadden we nog een add op die de boel verpeste, en de 2de keer lag er een enorme defile in het midden ^^ Komende week kunnen we wat meer oefenen met het plaatsen van defile, want dat is toch echt de grootste raidkiller, en dan ga ik er vanuit dat die deze reset wel neer gaat :D

@Raid buff: Lekker boeiend, iedereen kan voor zichzelf bepalen of die er gebruik van maakt of niet.

[ Voor 49% gewijzigd door Roxors op 03-03-2010 09:29 . Reden: Toevoeging @Raid debuff ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Dricus schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:54:
Ik zit erover te denken om deze Shaman tot level 70 te levelen en dan XP gain uit te zetten.
Huh waarom dan? Mij is altijd vertelt dat de 10 man en 25 man raids het leukste zijn. Ik heb zelf alleen nog geen ervaring (main op 49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:00
Gister voor het eerst een snelle bijna perfecte run gehad in nexus normal :D
Was gewend deze instance te doen met een aantal wipes op keristraza of de eerste boss die in drieen splitst (ben ff de naam kwijt), omdat de helft de tactics niet kent en nog niet super gegeared is. Maar bij deze run waren alle bosses een oneshot :P
Enkel 1 wipe gehad op trash omdat er per ongeluk tegelijk 3 packs of mobs gepulled werden met nog een stuk of 10 van die irritante kleine plantjes die je slowen...
De groep was dan ook wel lekker met 3 mensen met heirlooms, waaronder ik, en nette dps.
1.6K ik (ret pally), 1K mage, 1K shaman, 600 warrior, en voor een normal nexus run op level 70 vind ik dit geen verkeerde dps :D
Verder nog UK normal getanked met mijn pally. Had gesigned als dps maar met het clearen van de trash richting de eerste boss kwamen we tot de conclusie dat de DK tank bagger was (lees: DK dps met frost presence aan en een enkele verdwaalde item met defense er op). Dus zelf maar geswitched naar tank en de instance gecleared!
De FCFS rotatie bevalt me wel als dps. Een pally die iets doet, is beter dan een pally die niets doet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

HawVer schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:30:
[...]
Huh waarom dan? Mij is altijd vertelt dat de 10 man en 25 man raids het leukste zijn. Ik heb zelf alleen nog geen ervaring (main op 49)
Op level 70 kun je ook 10- en 25-mans raids doen, zoals Karazhan, Zul'Aman, Magtheridon, Gruul, SSC, BT, SWP. Daarnaast heb ik al 3 toons op level 80 en heb ik het intensief raiden wel een beetje gezien, dat kost me te veel tijd en ik heb geen zin meer om meerdere vaste avonden in de week te moeten raiden. Altjes levelen, 5-mans dungeons doen, achievements halen is ook leuk. Je moet niet de illusie hebben dat raiden het enige is wat het spel nog leuk maakt zodra je level 80 bent.

Destijds in TBC (toen WotLK nog niet uit was) heb ik met mijn Warlock altijd erg genoten van de content en ik vind het leuk dat nu de mogelijkheid bestaat om dat nog eens dunnetjes over te doen. Vandaar dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Gisteren had ik ook weer iets geks. Ik dacht, laat ik voor het eerst in 2 jaar eens gaan DPSen (was een beetje gek gemaakt door die Ensidia video). Ik ging samen met een RL buddy wat heroics doen. Eerste groep, Violet Hold. Healer afk na 20 seconden -_-. Kon ik alsnog gaan healen, tot we een nieuwe zouden krijgen. Kregen we eindelijk een nieuwe, waren we al bij de eindbaas. De nieuwe healer kon er uberhaupt niet in, wel free emblems voor hem. Nouja, prima, kan gebeuren! Volgende dan maar.

Tweede heroic was The Oculus. Shaman healer leaved na 5 minuten toen we net met een bossfight begonnen. Ik maar mijn best doen om iedereen up te houden terwijl ik nog shadow specced was. Daarna ook maar gehealed. Nieuwe healer via LFG systeem, kon er ook niet in. Kreeg melding dat de instance full was. De vorige healer was gewoon afk en niet uit de instance. Lekker dan!

Laatste poging, kregen we Pit of Saron. Druid healer met 'ik ben ongeveer net level 80' gear. Nog geen 4K GS geloof ik. Bij Garfrost ging het al falikant mis, dikke vette wipe. Healing done, 80k ofso -_-. Dus ik vraag aan hem of hij zn dps spullen bij zich had, dan kon ik het wel even proberen. Maar dat was niet nodig, nu zou het goed gaan. Halverwege het gevecht is iedereen op 20% en er is wederom weinig healing te zien. Ik begin vanuit mn shadow spec maar weer flash heals te gooien. Uiteindelijk net gered allemaal. Tweede boss ging eindelijk ok! Lekker geDPSd. Laatste boss bleef de druid in een frostbolt (Rimefang attack) staan en hij deed nog iets verkeerds. Iig, hij was dood na 10 seconden. Ik weer dure ineffeciente heals gooien vanuit shadow spec. Gelukkig ook net gered, was wel oom.

Zucht :P Faith stepped in, het is mij gewoon niet gegund om te DPSen.

En om ook even terug te komen op problemen met het LFG system. Gisteren zei ik nog dat er weinig mis was, nu heb ik voor het eerst echt meegemaakt dat het ook vervelend kan zijn! Zolang ik maar healer blijf is er weinig aan de hand, denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Kees schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:19:
[...]
51% is niet dichtbij. Daarnaast hebben ze een keuze; of ze nerfen alles met 30% ineens vlak voor cata, of ze doen 5% per maand (want iedereen moet de LK dood zien voor de expansion uitkomt). Het doet imo niet aan het gevoel af, als je nu 50% haalt, dan had je met de buff mischien 45% gehaald, dus je kent de fight nog steeds niet, en daarna kun je alles weer overnieuw doen voor de heroic modes.
Zoals ik zei er was duidelijk progressie in die twee avonden die we hebben besteed, en ik ben van mening dat we de gear hebben om hem neer te krijgen, het is puur de uitvoering. Het raidteam is goed, en iedere poging is extra ervaring, wat tot betere uitvoering leidt, wat het gevecht tot een goed einde kan brengen. We zitten in een 'gevecht' om de eerste 10 mans strict kill met een alliance guilde op onze server, en dat maakt het leuk, en we zijn allebij in staat hem te doden wat het ook nog spannend maakt. Sowiezo zijn er nog maar een of twee dozijn 10 mans strict guilds die hem neer hebben volgens guildox. Nu zal het altijd een kill 'na de nerf' zijn die voor mij gewoon iets afdoet aan de strijd.
Dus voor de 800+ guilds die de LK neer hebben is het een hele handige buff. Voor de rest; je hebt blijkbaar wat hulp nodig, het doet niets af aan het gevecht, het blijft een zeer zware klus en het zorgt er alleen voor dat de laatste procentjes wat dichterbij komen.
En dit "je hebt blijkbaar wat hulp nodig" is de perfecte illustratie van dat gevoel. Hadden ze het een of twee weken uitgesteld dan hadden wij hem neer gekregen, en in jouw ogen waren wij als raidgroep dan blijkbaar 'beter' en nu zijn we al weer 'hulpbehoevend'. Daar zit geen schaal meer in, alleen maar goed of slecht. Respect voor de 10 mans! So what als wij drie of vier avonden nodig hebben en 25 mans guilds op de 10 mans versie maar één of twee. Ik ben het helemaal met je eens dat het een groot voordeel kan zijn om gevechten langzamerhand wat af te bouwen zodat mensen en guilds kunnen gearen, geen probleem, maar als een groot deel van de playerbase nog midden in de strijd verwikkeld zijn dan maak je het voor hen gewoon minder leuk.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:33:
[...]

We zitten op de server Executus. We zijn wel bezig met onze recruitment problemen op te lossen. Wij hopen vandaag wat meer hierover te weten te komen.

[...]

Thanks!

Je kan inderdaad de buffs uitzetten, maar dan nog zullen er veel mensen zeggen dat je hem na de nerf neer hebt gekregen, ook al heb je het niet gebruikt. Dat is waarschijnlijk toch niet te controleren.
Nog geen tijd gehad voor een DM, mocht ik vandaag tijd over hebben op het werk komt die alsnog anders gaat het helaas morgen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchman! schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:49:
En dit "je hebt blijkbaar wat hulp nodig" is de perfecte illustratie van dat gevoel. Hadden ze het een of twee weken uitgesteld dan hadden wij hem neer gekregen, en in jouw ogen waren wij als raidgroep dan blijkbaar 'beter' en nu zijn we al weer 'hulpbehoevend'. Daar zit geen schaal meer in, alleen maar goed of slecht. Respect voor de 10 mans! So what als wij drie of vier avonden nodig hebben en 25 mans guilds op de 10 mans versie maar één of twee.
Maar je doet het toch per saldo voor jezelf, niet voor 'respect en status'? Blizz zal deze keuze weloverwogen hebben genomen, ik verwacht niet dat met deze buff opeens 100den guilds heel ICC wel halen.
Ik ben het helemaal met je eens dat het een groot voordeel kan zijn om gevechten langzamerhand wat af te bouwen zodat mensen en guilds kunnen gearen, geen probleem, maar als een groot deel van de playerbase nog midden in de strijd verwikkeld zijn dan maak je het voor hen gewoon minder leuk.
Enkel blizzard heeft de cijfers, maar ik durf best te zeggen dat het overgrote deel nog niet eens in ICC zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

kan 1 iemand hem voor de hele raid uitzetten? of gaat het per persoon?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:53:
Enkel blizzard heeft de cijfers, maar ik durf best te zeggen dat het overgrote deel nog niet eens in ICC zit.
De enige mensen die niet in ICC zitten zijn de mensen die daar voor kiezen. Er zijn op onze server massa's pugs die ICC doen en over het algemeen in ieder geval de eerste 3/4 bosses neerleggen. TotGC wordt ook constant gepugged.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Gisteren eigenlijk geen zin om te spelen, maar me toch laten overhalen om een korte icc 10 man sessie te doen, voornamelijk voor wat gear zouden we met wat guildies even snel door de eerste 4 bazen heen slaan aangezien we deze week geen guild runs hebben gehad 10 man. Ik respec naar warrior tank, moonkin druid respec naar druid tank, 7 mainspecs (healers en dps) en 1 pugger.

Begin nu toch wel te merken dat het knap lastig wordt goed te tanken nog in mijn gear (voornamelijk Ulduar/Toc) De DPS haalt je zo verschrikkelijk in dat het nagenoeg onmogelijk is voor hun om all-out te gaan. wat uiteraard wel kan met onze maintanks. Ondanks dat toch weer snel door de 4 bazen heen gegaan en wederom geen tank drops..... ben nu al sinds de eerste week ICC 10 en 25 aant doen en tot nu toe gewoon maar 4 items gekregen voor tank. erg vervelend qua tank drops die instance.

M'n druid ook nog maar even een leveltje gegeven, en m'n priest even mana tombs gecleared als healer. toen lekker gestopt met het spel en een paar afleveringen van spartacus gekeken :) leuke serie :)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55

Valkyre

Kitesurf FTW!

Als threat een probleem is en je hebt hunters/rogues dan moeten zei je gewoon helpen qua tps.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:00:
De enige mensen die niet in ICC zitten zijn de mensen die daar voor kiezen. Er zijn op onze server massa's pugs die ICC doen en over het algemeen in ieder geval de eerste 3/4 bosses neerleggen. TotGC wordt ook constant gepugged.
Ja op jou server, wat zegt dat op het totaal? Even snel, 40 servers ofzo voor Europa, welke 20% van de populatie (cijfers 2008) tot zich nemen. Dat is nog geen 0,5% per server van de totale populatie. En dan pak ik het nog hoog, met 50k spelers per server. Nee, dan is 'mijn server' statistisch gezien niet echt bepalend hoe de rest van de 99.5% populatie dit spel speelt.

Zou best zulke stats eens willen zien van Blizz, wie alle heroics heeft gedaan, welke percentages Naxx, ToC of dergelijke heeft gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2010 10:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:49:

Zoals ik zei er was duidelijk progressie in die twee avonden die we hebben besteed, en ik ben van mening dat we de gear hebben om hem neer te krijgen, het is puur de uitvoering. Het raidteam is goed, en iedere poging is extra ervaring, wat tot betere uitvoering leidt, wat het gevecht tot een goed einde kan brengen. We zitten in een 'gevecht' om de eerste 10 mans strict kill met een alliance guilde op onze server, en dat maakt het leuk, en we zijn allebij in staat hem te doden wat het ook nog spannend maakt. Sowiezo zijn er nog maar een of twee dozijn 10 mans strict guilds die hem neer hebben volgens guildox. Nu zal het altijd een kill 'na de nerf' zijn die voor mij gewoon iets afdoet aan de strijd.

[...]
Jullie zijn in gevecht met Three neem ik aan? En in 10 mans is het gevecht wel wat makkelijker dan 25 man omdat je dan gewoon minder retards hebt die dingen kunnen verkloten met defile / valky'rs en/of infest. Succes!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede morgen allemaal,

Eergister was ik met een pug naar jaraxxus geweest voor de weekly. Daarbij ging de leader (healing priest) allebei de gevechten op een domme manier dood (charge op beasts, en flames bij Jaraxxus), toch haalden we het makkelijk.

Gister wilde ik graag nog even VoA10 en VoA25 doen op mijn rogue voor een kans op T10. De priest was een groep aan het vormen voor VoA10, ik herkende zijn naam, dus dacht dat het wel goed zat… Helaas, dat was niet waar. Eerst hebben we 15 minuten moeten wachten op de laatste spot, want een onwijs goede tank (vriend van hem) zou over 3 minuutjes komen, ook al hadden andere mensen ook tanks beschikbaar die meteen konden joinen.

Toen de tank er eenmaal was (hij had inderdaad aardige gear) bleek al snel dat hij niet kon spelen. Inclusief vanish elke 30 seconden tott en een MD van de hunter pakte ik nog steeds bijna aggro. Ook de healing (van de priest) hield te wensen over, resultaat: een wipe!

We waren er bijna, dus iedereen corpse runned, behalve de priest – die mocht een res krijgen want hij was raidleader. Zijn tank was plotseling d/c. Na 5 minuten kon ik een andere tank regelen, maar meneer de raidleader moest zo nodig /afk. 5 minuten later lag de groep uit elkaar zonder een kill… Zucht!

Heel even in trade gespammed dat een 3100 wow-heroes rogue op zoek was naar een groep, geen resultaat. Alleen een whisper van de priest dat ik een nub was, want ik had maar 3064 wow-heroes score… Klopt ook, in mn offspec, dus ik vertel hem dat gear > skill en dat hij de tering kan krijgen -> ignore.

Dan maar zelf een raid opzetten, 5 minuten later had ik een groep klaar. Weer 5 minuten later lag de baas plat en kon ik twee mensen blij maken met een stukje T10, helaas weer geen rogue loot.

Wat een ontzettende prutsers heb je er toch bij zitten… Gelukkig zijn ze redelijk zeldzaam op Dragonblight. VoA25 ben ik niet meer in gekomen voor onze raid naar ICC25, deze reset maar weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:53:
[...]

Nog geen tijd gehad voor een DM, mocht ik vandaag tijd over hebben op het werk komt die alsnog anders gaat het helaas morgen worden :)
Is goed joh. Mochten wij onze recruitment al dan opgelost hebben laat ik het ook nog even weten.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillGhost schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:35:
[...]

Is goed joh. Mochten wij onze recruitment al dan opgelost hebben laat ik het ook nog even weten.
Okidokie ! :) had al een soort van word documentje gemaakt met wat erin, maar moet zeggen het toch best een verleden is aangezien ik al sinds vanilla speel vanaf bijna dag 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
KillGhost schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:30:
[...]
Jullie zijn in gevecht met Three neem ik aan? En in 10 mans is het gevecht wel wat makkelijker dan 25 man omdat je dan gewoon minder retards hebt die dingen kunnen verkloten met defile / valky'rs en/of infest. Succes!
Three idd, ze liepen ver op ons voor vorig jaar toen wij eindelijk aan Ulduar hardmodes begonnen, en pas bij Sindragosa hadden wij een kill voordat zij hem haalden. Een beetje competitie/vriendelijke rivaliteit maakt het voor mij gewoon wat leuker dan eindeloos de zeflde bazen omleggen :)

En idd, fouten zijn op 10 mans dodelijker dan op 25 mans, zodat je ieder individueel beter je best moet doen. Wil niet zeggen dat het nooit gebeurd natuurlijk O-). Als je de tactiek als groep eenmaal onder de knie hebt gaat het ook meteen bijna nooit meer fout, wat 10 mans meteen weer makkelijker maken dan 25 mans. Iedere baas in ICC inmiddels ge-oneshot, en met wat geluk kunnen we ICC minus LK binnenkort in 1 avond doen wat de oudere content weer beschikbaar maakt om wat achtergebleven zaken af te ronden :)

Three heeft bv alone in the dark, zijn wij nooit aan toegekomen. Gezien een van onze raiders zijn Ulduar draak nog niet heeft op enkel one light/alone moeten we toch nog een keer terug. Tevens hebben we de ICC achievements on-hold gezet tot de Lich King neer is, en daar hebben ze er ook al een paar meer. ToC 10 HM hebben we sinds ICC uit is niet echt meer serieus gerund, terwijl we eind voorig jaar voor de kerst-stop afsloten met twee of drie 49 try's left runs, zonde dat we die ook nog niet hebben... Hoop top 50 wereldwijd 10 mans-strict dan toch wel te halen. Qua achievements zijn we er al. Alles volgens Guildox dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we dan toch bezig zijn met verhalen over gisteravond:

De icc25 man run was frustrerend en bevredigend tegelijkertijd. Het doel was om de draak naar 100% te healen. Na 14 tries hadden we dit nog steeds niet voor elkaar, maar was de avond wel voorbij. Beste resultaat 94%, we komen in de buurt!

De langste try duurde zo rond de 7.20 minuten. Toen hadden we helaas nog wel de tactiek om 2 healers de portal in te sturen en de overige 4 op de raid te zetten. Na een tijdje werden dit er 3. En aan het einde van de avond hadden we een x aantal tries waarbij we 4 healers de portal in hadden en 3 mensen voor de raid. Ook hebben we de dps wat meer flexibel gemaakt en een extra tank toegevoegd voor wat extra controle.

Deze reset moet ze zeker ‘100%’ worden, en dan zitten we *slechts* op 8/12. Ik vind het wel een leuk gevecht trouwens. Als je haar een keer gekilled hebt zal het niet een al te moeilijke encounter zijn. Je moet gewoon je kill prio op orde hebben en wat healers die bekend zijn met het ‘zwemmen’. Dat hebben we nu voor elkaar, nu nog even die ene perfecte try.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-05 13:54
Iemand enig idee wanneer de volgende patch op stapel staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:37
HawVer schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:43:
[...]

:D nice.. ik zit ook bij Dutch Twilight op Anachronos, de gezelligste guild van wow. Mijn char heet warsnor, level 49 warrior. Maar.. maar.. je naam zie ik niet zo vaak voorbij komen. Ben je veel online? Voor zover ik weet zijn er verder alleen maar stille lezers verder

Hoi Trunkar :w
Ik ben wel veel online, maar jij bent dan meestal niet online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:21:
Ja op jou server, wat zegt dat op het totaal? Even snel, 40 servers ofzo voor Europa, welke 20% van de populatie (cijfers 2008) tot zich nemen. Dat is nog geen 0,5% per server van de totale populatie. En dan pak ik het nog hoog, met 50k spelers per server. Nee, dan is 'mijn server' statistisch gezien niet echt bepalend hoe de rest van de 99.5% populatie dit spel speelt.

Zou best zulke stats eens willen zien van Blizz, wie alle heroics heeft gedaan, welke percentages Naxx, ToC of dergelijke heeft gedaan.
En waarom zou mijn server anders zijn dan andere servers? Heck, Argent Dawn loopt niet bepaald voorop kwa PvE progressie dus op veel andere servers zou het nog beter moeten zijn.

En wat die cijfers betreft: dat zegt weinig. Je kunt niet zeggen dat als maar 10% can de mensen een boss gekilled hebben in ICC dat dat te weinig is, die andere 90% kan wel gewoon nooit geprobeerd hebben in een PuG te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Dutchman! schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:45:
Three idd, ze liepen ver op ons voor vorig jaar toen wij eindelijk aan Ulduar hardmodes begonnen, en pas bij Sindragosa hadden wij een kill voordat zij hem haalden. Een beetje competitie/vriendelijke rivaliteit maakt het voor mij gewoon wat leuker dan eindeloos de zeflde bazen omleggen :)

En idd, fouten zijn op 10 mans dodelijker dan op 25 mans, zodat je ieder individueel beter je best moet doen. Wil niet zeggen dat het nooit gebeurd natuurlijk O-). Als je de tactiek als groep eenmaal onder de knie hebt gaat het ook meteen bijna nooit meer fout, wat 10 mans meteen weer makkelijker maken dan 25 mans. Iedere baas in ICC inmiddels ge-oneshot, en met wat geluk kunnen we ICC minus LK binnenkort in 1 avond doen wat de oudere content weer beschikbaar maakt om wat achtergebleven zaken af te ronden :)

Three heeft bv alone in the dark, zijn wij nooit aan toegekomen. Gezien een van onze raiders zijn Ulduar draak nog niet heeft op enkel one light/alone moeten we toch nog een keer terug. Tevens hebben we de ICC achievements on-hold gezet tot de Lich King neer is, en daar hebben ze er ook al een paar meer. ToC 10 HM hebben we sinds ICC uit is niet echt meer serieus gerund, terwijl we eind voorig jaar voor de kerst-stop afsloten met twee of drie 49 try's left runs, zonde dat we die ook nog niet hebben... Hoop top 50 wereldwijd 10 mans-strict dan toch wel te halen. Qua achievements zijn we er al. Alles volgens Guildox dan.
Niet. Ik hoop dat jullie winnen van Three :) En ja een beetje competitie is inderdaad erg leuk. Zo zijn wij contant in een competitie met Phoenìx. Altijd weer leuk om te horen dat die gasten totaal aan het flippen zijn op vent als ze weer een realm first aan hun neus voorbij zien gaan naar ons :) Mijn broertje, die ook enhancement speelt, is nu sinds gisteren ook in Phoenix. Hij is van Ignis Divinum naar die guild gegaan. Zo heb ik ook weer een lekker kort lijntje naar die guild :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Gohan-san schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:20:
Als threat een probleem is en je hebt hunters/rogues dan moeten zei je gewoon helpen qua tps.
Toevallig gisteren niet. dus dan merk je het wel. De groep bestond (uit m'n hoofd) uit.

warrior+druid tank
pally, en druid healer
2 DK's (tot gunship, daarna 1 dk over gegaan op shadow priest)
1 Mage
2 Uil (druid)
1 lock

Niet optimale groep, maar meer dan zat om de eerste 4 bazen neer te halen :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Gisteren een gnome mage opgestart. Ik ben benieuwd, het is wel even anders dan mijn human warrior. Geen plate maar cloth, geen rage maar mana, en geen melee maar ranged. Dus even omschakelen maar wel erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:18:
Woa !

die celestiaal steeds is imba ! aka invinsable ( lichking mount ) alleen dan in algalon look !
Is toch nog helemaal niet bekend van wie/waar de celestial steed dropt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Precies, maar je zette 'aka' neer, wat bij mij overkwam alsof je impliceerde dat het invinsable was , ipv dat die op invinsable lijkt maar dan met een algalon look ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roxors schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:37:
Precies, maar je zette 'aka' neer, wat bij mij overkwam alsof je impliceerde dat het invinsable was , ipv dat die op invinsable lijkt maar dan met een algalon look ^^
dat zei ik toch :P, maar ja zou wel verkeerd gezegt hebben haha ben wel benieuwd waar die vandaan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-05 15:05

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Gister alleen even de HC daylies gedaan om mijn lvl 80's nog ff de AH afgespeurd of er nog upgrades waren voor mijn Lock, paar dingetjes gevonden voor 1-2 gold (voor lvl35-40 greens...) en zelf craften op dat level is ook geen doen vanwege de idiote mats die nodig zijn.

Nog even op Lock gequeued voor random dungeon en weer Maraudon, kennelijk krijg je maar 1 bepaalde instance elke 10 levels ofzo want op mijn laatste lvl 80 kreeg ik alleen maar BRD vanaf lvl 50 tot 57, ben je lvl 58 krijg je alleen maar outland dungeons.
Affliction is wel leuker maar de DPS valt me erg tegen, en Destro lijkt me niet ideaal als levelspec, verwacht ook niet dat ik daarmee meer dps/dmg doe, ff doorbijten naar lvl 50 en weer naar Demo met die Doomguard dat zit dan denk ik wel goed.

Druid bevalt me nu nog beter, leukere dps, leuke procs (nature's grace) snelle mana regen, zeker met hogere levels als je daar ook nog eens talents instopt. Je kan flink klappen vangen als kip, 370% armor is niet mis innervate voor de drukke momenten, geen last van rooting/stun gezeur, ff shapeshift en wegweze.
Ik zie iig al een hoop voordelen in Outland, vliegen, landen, afmaken opstijgen.....

Jammer genoeg geen T10 items dit weekend vanwege de Cebit (Nee ik ga daar niet heen voor de lol).. anders had ik op 4 karakters de 2set bonus...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

OMG. Wat een verademing. Gisteren mijn SSD-schijfje opgehaald en ingebouwd. Mijn pc was al een tijdje stuk maar met mijn oude Raptor en Windows XP 32-bit haalde ik 20fps in Dalaran, 40-50 in de rest van Northrend. Gisteren haalde ik met een resolutie van 1600x1200 en alle settings op max 50fps in Dalaran, 90fps in een instance (idle) en 70fps in diezelfde instance met AoE en dergelijke vol bezig. Ik kan niet wachten tot ik weer kan raiden.

Ik heb de afgelopen maanden op mijn laptop gespeeld, op Sindragosa was de frame lag zo erg dat ik dood was voordat ik weg kon rennen. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

NMe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:03:
OMG. Wat een verademing. Gisteren mijn SSD-schijfje opgehaald en ingebouwd. Mijn pc was al een tijdje stuk maar met mijn oude Raptor en Windows XP 32-bit haalde ik 20fps in Dalaran, 40-50 in de rest van Northrend. Gisteren haalde ik met een resolutie van 1600x1200 en alle settings op max 50fps in Dalaran, 90fps in een instance (idle) en 70fps in diezelfde instance met AoE en dergelijke vol bezig. Ik kan niet wachten tot ik weer kan raiden.

Ik heb de afgelopen maanden op mijn laptop gespeeld, op Sindragosa was de frame lag zo erg dat ik dood was voordat ik weg kon rennen. 8)7
Maakt een SSD dan zoveel uit voor de FPS in wow? Ik heb wow op mijn Raid0 geinstalleerd staan, stond eerst op een andere HD, maar na een bepaalde patch verdween wow ineens naar mijn users/name/games dir
dus hij staat nu op dezelfde schijf als Vista.

En welke VGA gebruik je? :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:08:
Maakt een SSD dan zoveel uit voor de FPS in wow? Ik heb wow op mijn Raid0 geinstalleerd staan, stond eerst op een andere HD, maar na een bepaalde patch verdween wow ineens naar mijn users/name/games dir

Relatief weinig, als alle data is ingeladen is het puur werk voor je CPU/GPU/geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

prutser001 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:08:
[...]

Nah, het zal ook komen doordat ik nu Windows 7 64-bit draai (en "vroeger" Windows XP 32-bit). Ook heb ik het gevoel dat mijn kaarten nu wél in SLI-mode draaien en eerst niet. :P
Twee 9800GT's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

http://www.mmo-champion.c...25%29-3-3-3-notes-update/

mangle debuff 60 sec, mangle glyph zorgt voor 10% meer mangle damage :(

nu moet ik improved mangle speccen als beer :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig de geruchten gaan rond dat hij dropt in VOA

want op Wow-europe etc
http://www.wow-europe.com...ath/vault-of-archavon.xml

En ik quote
Players 10/25
Level Range 80
Theme Vault of the Titans
Heroic Reset Timer 7 day
Emblems 1
Abbreviation VOA
Final Boss Algalon the Observer
Dat we dus nog maals tegen algalon gaan in Voa...of ze moeten echt een dikke typo op hun site hebben,

waar ze het er over hadden : http://www.mmo-champion.c...msg2247585/?topicseen#new

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 03-03-2010 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

NMe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:20:
[...]

Nah, het zal ook komen doordat ik nu Windows 7 64-bit draai (en "vroeger" Windows XP 32-bit). Ook heb ik het gevoel dat mijn kaarten nu wél in SLI-mode draaien en eerst niet. :P

[...]

Twee 9800GT's. :)
Hmm merk zelf weinig snelheids verschil tussen Vista X64 en Win7 X64 en toch zijn beide computers nagenoeg gelijk.

Zelf heb ik dan een HD4890 en draai op 1920x1200@Ultra met daarnaast een 2de scherm op 1920x1080 waar meestal films/internet oid aanstaan tijdens het wowen alleen met raids wil ik de film nog weleens uitzetten :P

Kopieer vanavond de wow dir wel ff over naar minder gebruikte HD, misschien dat het wat uitmaakt met laadtijden, misschien ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ye-roon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:29:

Ehm, what? Waarom? Die change heeft voor bears geen enkel effect, die spammen nog steeds mangle op elke cooldown met lacerate als filler. Een bear zal ook niet die glyph nemen, domweg omdat threat nooit echt een probleem is.

Waar het wel effect op heeft is cats: niks geen moeite meer met mangle up houden tussen het shredden door als er geen bear tank of arms warrior op dezelfde target bezig is. Dit betekent gewoon 500-600 extra dps voor cats. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 09:59
Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:29:
Grappig de geruchten gaan rond dat hij dropt in VOA

want op Wow-europe etc
http://www.wow-europe.com...ath/vault-of-archavon.xml

En ik quote

[...]

Dat we dus nog maals tegen algalon gaan in Voa...of ze moeten echt een dikke typo op hun site hebben,

waar ze het er over hadden : http://www.mmo-champion.c...msg2247585/?topicseen#new
Of het is een faulty updated pagina, aangezien dat er bij badges maar '1' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Bij mij scheelde het ook in dala 30fps met een ssd.. Was helaas een kleintje die ik ff mocht testen in mijn laptop.. Maar het laden van onderdelen gaat gewoon stukke sneller.. die drops in fps liggen niet aan je grafische kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Dat hele stuk van de website is nogal outdated; er staat namelijk ook nog Emblems of Heroism, terwijl er al sinds enige tijd Triumphs droppen in Heroics :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:23

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo zeg van de week gemigrate naar Vashj en daar faction change naar horde gedaan. Nu alles op mijn gemakje aan het bekijken zeg maar. Had nog nooit de steden van de Horde gezien en imho mis je dan wel wat.

Van de week maar eens kijken hoe het gaat lopen met de raids. Het is een nieuwe guild welke nu in 3 weken op 10/12 in icc staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ye-roon schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:29:

Waarom? Je verlaagt alleen de cooldown met 1.5s, dus je TPS gaat wat omhoog, maar dat is single target toch ook niet echt een issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zhalix schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:35:
[...]

Of het is een faulty updated pagina, aangezien dat er bij badges maar '1' staat.
Als die Algalon niet die speciale unlock boss in Ulduar? dan zou de logica er best zijn dat hij daar gaat droppen. (zie niet echt een link tussen zo'n astral ding en VoA, of laatste 'elemental' is spectral? :P).

Edit, dus world first is er nu ook op LK door Exodus? Edit, oh wacht, dit is alle achievements world first.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:59:
[...]

Waarom? Je verlaagt alleen de cooldown met 1.5s, dus je TPS gaat wat omhoog, maar dat is single target toch ook niet echt een issue?
De cooldown verandert helemaal niet? De mechanics zijn hetzelfde, de debuff duurt alleen langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:02:
[...]

Als die Algalon niet die speciale unlock boss in Ulduar? dan zou de logica er best zijn dat hij daar gaat droppen. (zie niet echt een link tussen zo'n astral ding en VoA, of laatste 'elemental' is spectral? :P).

Edit, dus world first is er nu ook op LK door Exodus? Edit, oh wacht, dit is alle achievements world first.
Ik zie wel de link aangezien algalon, hier was om te kijken wat er mis was met de planeet en aangezien Voa ook van de Titans "was" zou het me niks verbazen :P

Maar goed we zien het vanzelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Ik zie wel de link aangezien algalon, hier was om te kijken wat er mis was met de planeet en aangezien Voa ook van de Titans "was" zou het me niks verbazen :P

Maar goed we zien het vanzelf :D
Jup, wordt het VoA verwacht ik weer een ninja-loot-QQ de komende weken :+

* SinergyX is nog steeds happy met de BG forsaken horse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:36:
[...]

Jup, wordt het VoA verwacht ik weer een ninja-loot-QQ de komende weken :+

* SinergyX is nog steeds happy met de BG forsaken horse :P
Zou me niks verbazen als het een rare hardmode gaat worden :P, als het een random drop item gaat worden willekeurig ( wat ik niet denk ) dan krijg je inderdaad ninja's

Ach ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:38:
[...]

Zou me niks verbazen als het een rare hardmode gaat worden :P, als het een random drop item gaat worden willekeurig ( wat ik niet denk ) dan krijg je inderdaad ninja's

Ach ja :)
Hij wordt sowieso moeilijk te krijgen lijkt me. Ik wil 'm wel, hij is echt mooi. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:49:
[...]

Hij wordt sowieso moeilijk te krijgen lijkt me. Ik wil 'm wel, hij is echt mooi. :o
Zou het wel wat vinden om het te krijgen bij Heroic lichking ofzo.
Misschien wel ruby void..
Speculaties helaas, maar ik moet zeggen die TGC hippogryph ziet er ook wel nice uit :P !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben blij dat mounts me helemaal niks doen. Dan hoef ik me hier ook geen zorgen om te maken. Ik ben overigens nog steeds blij met ICC. Toch best een leuke instance met leuke variatie. En we hebben als guild nog lang niet alles neer op normal mode…

TotC was een soort van foutje, Ulduar en ICC blijven mooi ontworpen instances!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-05 23:42

ye-roon

knaak

hulkie schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:17:
Ik ben blij dat mounts me helemaal niks doen. Dan hoef ik me hier ook geen zorgen om te maken. Ik ben overigens nog steeds blij met ICC. Toch best een leuke instance met leuke variatie. En we hebben als guild nog lang niet alles neer op normal mode…

mounts doen mij ook niets, al wil ik wel 1 310% mount. dan word me flight form tenminste geupgrade.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad !, behalve dat de 1e 7 bazen van ICC me me neus uit komen :)
Moet wel zeggen de end reeks bosses van elke wing me erg bevalt !

Verder Togc kan ik nog best leuk vinden, en ulduar ook wel.
Zelfs OS / EoE bevalt me nog prima.

Maar het wint het nog steeds niet voor mij vs Black Temple / Sunwell / Molten Core / BwL / en zelfs AQ.
Wil nog steeds gewoon regelmatig oude dingen doen, en sets dragen maar aangezien blizzard het gewoon onmogelijk maakt om alles te bewaren vanwege te weinig slots ben je geforced items te delete of disenchanten w/e.
Dus hoop snel op een Tabard Section zoals je mounts / pets..
En ik wil iets van 40slot bagg's hebben voor je eigen bank <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:44

Seraphin

Meep?

Die mangle debuff upgrade is wel prima! Maakt kitty dps weer wat overzichtelijker / makkelijker (uitgaande van geen mangle-bot). :)

Voor bears lijkt het me idd een inconsequential change.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
kowapanga schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:23:
Bah bah @ ICC buff zeg.

Heel leuk dat je hem kan uitzetten , maar welke top guild gaat dat nou doen??
Dan gaat er een ander met de realmfirst vandoor omdat ze die buff hebben en jij wilt het zonder doen.
Beetje jammer weer dit :/
Nee absoluut niet, dat gaat geen enkele top guild doen. En waarom niet? Omdat het 100% nodig is om de LK op heroic te killen, en voor de meeste mensen zal de 30% buff daarvoor nog niet genoeg zijn. Heb je enig idee hoe ontiegenlijk hard hij is op heroic? Daar heb je die buff voor nodig. En verder scheelt het wipes / gemor in de farm raids, dus ze zouden wel enorm stom zijn om het uit te zetten. Verder voorkomen ze een m'uru effect, een boss die zooooo tight getuned is dat je hem alleen met heeel veel luck een keer neerkrijgt en daarna voorlopig niet weer, wat ontzettend frustrerend is.

En ja, ik hou er niet van om bv Queen 1 keer te killen op heroic, en vervolgens weken lang te wipen omdat je net die ene propere dps setup mist, je hebt haar gekilled, dus de volgende kills moeten er ook zijn, anders werkt het zeer demotiverend.

Het zijn alleen de builds buiten de top 500 die klagen denk ik, maar ook voor hen is het goed. Want vaak zijn zei de hardcore raiders itt de echte top guilds. Als je bv 5 dagen elke avond raid, dan doe je meer dan de topguilds zodra alles op farm is, die doen in 1 nacht alles clearen en zijn dan klaar terwijl de rest van de wereld nog 5 avonden raid.

[ Voor 6% gewijzigd door Kees op 03-03-2010 14:39 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerste keer dat ik Ulduar in kwam was echt zo'n wooaaaahhh moment. Van static runs in Naxx en blauwe maandag ToC10 (enkel de move naar die laatste boss was wel leuk), vond ik de variatie van de bosses veel leuker. Die huge gast met z'n armen, die arena waar je party 2 verschillende kanten op moet, en dan loop je opeens in een mooi natuur omgeving of frost grotten :P

ICC niet verder gezien dan die eerste boss (met belachelijke hitbox), ik was op dat moment scourge al echt helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kees schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 14:33:
[...]

Nee absoluut niet, dat gaat geen enkele top guild doen. En waarom niet? Omdat het 100% nodig is om de LK op heroic te killen, en voor de meeste mensen zal de 30% buff daarvoor nog niet genoeg zijn. Heb je enig idee hoe ontiegenlijk hard hij is op heroic? Daar heb je die buff voor nodig. En verder scheelt het wipes / gemor in de farm raids, dus ze zouden wel enorm stom zijn om het uit te zetten.

En ja, ik hou er niet van om bv Queen 1 keer te killen op heroic, en vervolgens weken lang te wipen omdat je net die ene propere dps setup mist, je hebt haar gekilled, dus de volgende kills moeten er ook zijn, anders werkt het zeer demotiverend.

Het zijn alleen de builds buiten de top 500 die klagen denk ik, maar ook voor hen is het goed. Want vaak zijn zei de hardcore raiders itt de echte top guilds. Als je bv 5 dagen elke avond raid, dan doe je meer dan de topguilds zodra alles op farm is, die doen in 1 nacht alles clearen en zijn dan klaar terwijl de rest van de wereld nog 5 avonden raid.
Wij zijn een casual guild en hadden ook zoiets van "jammer". Dat komt meer omdat we van de 3 raiddagen gemiddeld 2x kunnen gaan, waarvan meestal 1 met lag (en dan is het 50/50 of het net speelbaar is of niet). Jammer dus in die zin; iets meer tijd en we hebben de normal plat zonder buffs (niet nodig als we maar gewoon genoeg signups hebben en geen lag). Van de andere kant komt ie toch wel plat, en doet die 5% buff niets meer dan het ietsje verspoedigen. Ach... :)

En idd, hoevaak wij niet hebben moeten kloten om bepaalde raidbuffs te kunnen hebben... dat maakt nu ietsje minder uit.

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 03-03-2010 14:53 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-05 13:58
Die buff geldt toch alleen voor de normal mode? En niet op heroic? Het zou wel heel erg dom zijn als ze nu de heroic mode gaan buffen terwijl nog niemand (?) uberhaupt de lich king neer heeft. De buff in normal mode snap ik wel, maar in de heroic versie zal zover ik weet helemaal geen buff komen. Dat zal gewoon het doel blijven van de meeste guilds, lick king heroic neerkrijgen. En de casual guids kunnen lekker de lich king op normal mode farmen. Zo krijgt iedereen de boss te zien maar is er toch een verschil.

Een beetje het normal/heroic dungeon idee, maar dan op een hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:07:
Die buff geldt toch alleen voor de normal mode? En niet op heroic? Het zou wel heel erg dom zijn als ze nu de heroic mode gaan buffen terwijl nog niemand (?) uberhaupt de lich king neer heeft. De buff in normal mode snap ik wel, maar in de heroic versie zal zover ik weet helemaal geen buff komen. Dat zal gewoon het doel blijven van de meeste guilds, lick king heroic neerkrijgen. En de casual guids kunnen lekker de lich king op normal mode farmen. Zo krijgt iedereen de boss te zien maar is er toch een verschil.

Een beetje het normal/heroic dungeon idee, maar dan op een hoger niveau.
Lichking is al gekilled ! :)
En ik weet niet of hij er ook op heroic is, weet wel dat het volgens de geen die al een tijd ICC doen en nu sinds de "buff" het een stuk makkelijker is geworden en voor een hoop guilds net de push geeft om voorbij dreamwalker / put / queen te komen. ( op 25 )

Ik ga het vanavond mee maken, eerst snel stemmen ! en dan snel naar huis vliegen en raiden ! haha
en dan hoop ik vanavond me 4e item voor me set te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:05:
De cooldown verandert helemaal niet? De mechanics zijn hetzelfde, de debuff duurt alleen langer.
Bedoel als hij Imp Mangle zou speccen, dan verlaagt 'ie de cooldown met 1.5s wat als bear alleen je single target threat ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:09:
[...]
Lichking is al gekilled ! :)
Nee hoor niet op 25 man enkel op 10 man.

[ Voor 4% gewijzigd door TiMMieJ op 03-03-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:20:
[...]

Bedoel als hij Imp Mangle zou speccen, dan verlaagt 'ie de cooldown met 1.5s wat als bear alleen je single target threat ten goede komt.
Ik heb daar sowieso in gespect. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk stukje van paragon's Myth Busters:
Myth:

- I heard that you already used up your attempts, have 20 attempts left, killed Lich King on heroic, fought Bolvar in phase 4, disbanded, merged with Ensidia and re-rolled to play Aion?

True.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

TiMMieJ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:28:
[...]

Nee hoor niet op 25 man enkel op 10 man.
niet op heroic maar lees nou eens heel zijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 315662 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:46:
niet op heroic maar lees nou eens heel zijn post.
Eerste antwoord (lichking is al dood) kwam zover ik lees op de vraag:
Die buff geldt toch alleen voor de normal mode? En niet op heroic? Het zou wel heel erg dom zijn als ze nu de heroic mode gaan buffen terwijl nog niemand (?) uberhaupt de lich king neer heeft.
dan klopt het wel, Lich King heroic is nog niet plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik weet het mierenpiepen is, maar zoals je het nu zegt klopt ook niet hij is op heroic wel gekilled alleen nog niet op heroic 25man, maar wel op heroic 10 man :)

Daarom haaat ik dus die 4 manieren van de zelfde boss...
Maak 10man gewoon normal en 25man zoiezo zoals een hardmode is minder gezeur en minder het zelfde
maar dat is weer een andere discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Inderdaad mijn antwoord is in context met wat SinergyX hierboven aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Mektheb schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:09:
[...]
Ik ga het vanavond mee maken, eerst snel stemmen ! en dan snel naar huis vliegen en raiden ! haha
en dan hoop ik vanavond me 4e item voor me set te halen :)
Wij hebben over al onze tokens (60??) gewoon pas 3protector tokens gehad, ze gingen al bijna voor offspec :S :S

Overigens wel weer leuk , 5% buff is live en patsboem Paragon en Ensidia Lichking Heroic down (10m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 15:58:
Inderdaad mijn antwoord is in context met wat SinergyX hierboven aangeeft.
Dan inderdaad geen 25man ;) wel op 10 haha
kowapanga schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:01:
[...]

Wij hebben over al onze tokens (60??) gewoon pas 3protector tokens gehad, ze gingen al bijna voor offspec :S :S

Overigens wel weer leuk , 5% buff is live en patsboem Paragon en Ensidia Lichking Heroic down (10m)
Ik heb nog geen 1 token gehad, waren mij te duur met DKP :P

[ Voor 46% gewijzigd door Mektheb op 03-03-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Nog even een snel dagboek,

Ik was gisteren een halve dag vrij, dus heb de weekly op bijna al m'n 80's kunnen doen ;) Het was Flame Leviathan in Ulduar, dus geen tank / healers requirements en lekker raggen met die Demolishers!

Later op de dag nog een Greatness Card gekocht voor m'n Paladin; stonden er veel te koop, waardoor de prijs flink was gedaald. M'n vriendin en ik hebben er allebei een aangeschaft (de 90 strength versie natuurlijk), omdat het een mooie DPS trinket is voor Retri Pala's.
In FoS heroic eindelijk de healing boots mogen looten, en nog een betere DPS wrist in PoS heroic. M'n Paladin komt er wel... en nu begin ik vooral m'n DPS gear te gearen :) 3,5k - 4k DPS in heroics is geen uitzondering, en dat met een middelmatig wapen. (Ironsoul van FL in Ulduar)

Vanavond weer ICC10 in, met de zonebuff. Ben benieuwd of we een mooie slag kunnen slaan, en ik hopelijk eindelijk m'n eerste T10 kan binnenslepen met Emblems. Dat is dan wel meteen de Chest, aangezien dat de beste upgrade wordt.

Nog 2 typische heroic runs:

Halls of Stone - PuG - alleen tank is een guildie. Ik ben healer.
Hij is zodanig gegeared, dat ik zowat in slaap viel met healen, dus bij het event stel ik voor om retri te gaan en zo te healen / dps-en. De PuG dps-ers zijn erg aan het slacken, en ik sta ver bovenaan in DPS en healing (zowat alleen FoL's) na de hele instance. Shame on you, DPSers.

DTK - PuG - alleen healer is een guildie. Ik ben Warrior tank.
De healer is een goede speler, dus ik ben hard aan het chainpullen. De DPS houdt het maar moeilijk bij en ik doe ondertussen zo'n 2300-2400 DPS :) Ook in damage done blijf ik voor de gehele run. Het werd een uitdaging om zoveel mogelijk DPS te doen als tank zijnde, om die DPSers eens een mooie Recount te laten zien aan het einde. Dat kregen ze dan ook... shame on you, DPSers no.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou is een tank die chainpulled in oude heroics ook best lastig bij te houden met damage done :) Ik doe het zelf ook vaak op mijn paladin… Doordat je verreweg de meeste combat time hebt eindig je al snel heel erg hoog ookal doe je “slechts” 2-3k dps.

De 5% buff op ICC zal een zeer grote invloed hebben op het aantal kills dat de guilds binnen slepen. Ik verwacht dat wij donderdag als guild in 25mans in één avond de eerste 7/8 bazen kunnen pakken. Op zich wel leuk, dan hebben we nog 2 avonden om tactieken te maken voor de andere bosses!

Deze reset heb ik één doel: 2 setbonus Tier-10 halen. Zit al over de 120 emblems, dus het zou moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn doel voor deze week is, me 4e set item te halen en dan keihard mats kopen voor die ubernice legg's voor casters.

Hopen op een belt drop :), en hopen op de haste trinket van rotface en dan is me dkp / gold op en mag ik weer aardig tevreden zijn !
En verder gaan met HM 25man in Ulduar waar ik nog niks van gezien of gedaan heb en elke achievment welkom is en uit verveling zijn gaan doen met de guild omdat er vaak niet genoeg online zijn behalve woensdag :)

weet wel er vanavond om 21:00 een rant op de Gchat is van onze vrouwelijke GM, die wss het 1 en ander gaat recruiten en vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowapanga schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:01:Overigens wel weer leuk , 5% buff is live en patsboem Paragon en Ensidia Lichking Heroic down (10m)
In principe zegt dat wel iets over de moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:23:
[...]

In principe zegt dat wel iets over de moeilijkheidsgraad.
Ik denk dat zowel Ensidia als Paragon voor deze week al vrij dichtbij een kill zouden zijn geweest, ware het gevecht niet gebugged. 't Is een beetje jammer dat zowel de buff als de bugfix tijdens dezelfde reset zijn gereleased, en we dus niet precies weten welke factor nu doorslaggevend geweest is. Zolang LK25HM niet down gaat deze week denk ik dat de zonebuff netjes getuned is (of het gevecht, 't is maar hoe je het bekijkt).

Benieuwd hoe log parses met de buff omgaan. Zo houdt WoL ranglijsten bij van topDPS/HPS op alle gevechten; die zullen na deze buff behoorlijk doorschalen lijkt me...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah de spirit bug dacht ik (volgens paragon al 2 weken geleden gemeld). Een kleine 5% buff valt dan nog mee (nouja, op 12k DPS is dat toch 600dps extra, dat voor 6 man en je hebt bijna 4k raiddps erbij). Maar de snelheid waarmee ze de kill hebben gemaakt, ga ik toch voor de bugfix die het verschil maakte.

Maar als ze dit doortrekken naar 30% buff, kan een paragon of ensidia dus zelfs 9 man gaan doen :X

Maar op welk moment komt bolvar nu eigelijk in het verhaal? Hij is gered door de dragonflame, zoals te zien in het filmpje, maar waar speelt hij in de encounter eigelijk mee? (mograin wordt al snel in iceblokje gezet).

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 03-03-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
SinergyX schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:59:
Ah de spirit bug dacht ik (volgens paragon al 2 weken geleden gemeld). Een kleine 5% buff valt dan nog mee (nouja, op 12k DPS is dat toch 600dps extra, dat voor 6 man en je hebt bijna 4k raiddps erbij). Maar de snelheid waarmee ze de kill hebben gemaakt, ga ik toch voor de bugfix die het verschil maakte.

Maar als ze dit doortrekken naar 30% buff, kan een paragon of ensidia dus zelfs 9 man gaan doen :X

Maar op welk moment komt bolvar nu eigelijk in het verhaal? Hij is gered door de dragonflame, zoals te zien in het filmpje, maar waar speelt hij in de encounter eigelijk mee? (mograin wordt al snel in iceblokje gezet).
Niet, het filmpje is op normal mode de enige keer dat je hem ziet. Tijdens het gevecht zie je hem zelf niet op normal mode.

Overigens willen die kills van de LK op heroic wel zeggen dat die guilds er al dichtbij waren, en ja, ze hadden de buff, maar ik weet niet zeker of ze die heel hard nodig hadden, daar is hij nog te gering voor, maar het hielp hen wel. En zo gaat het heel veel guilds helpen om net over het randje te komen, en gaat het elke maand een stukje beter worden, en elke maand zul je meer guilds zien die over het randje getilt worden.

Overigens denk ik niet dat de LK op heroic mode te doen is zonder deze buff, en zonder alle BiS items. De dps die je nodig hebt is.. redelijk hoog met meer dan 100 miljoen hp. Ik weet ook niet of we deze week al LK heroic kills gaan zien, mischien wel, waarschijnlijk niet. en ik denk dat het zeker een maand of 4 gaat duren voordat we 500+ LK heroic kills gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Vraagje over HoR heroic. Ik zie mezelf als iemand die tactieken en classes altijd redelijk snel doorheeft, beschouw mezelf ook als bovengemiddeld als het aankomt op nieuwe encounters oppikken, maar toch deed zich gisteren onderstaande voor:

De situatie:

Ik heb een gearscore van rond de 4.3k op mijn tankadin op dit moment. Defense ligt rond de 550, ca. 32k hp self buffed en een ilvl 200 zwaard om threat te houden.

Ik dacht ik queue even voor een random heroic dungeon en ik kom uiteindelijk in HoR Heroic terecht. Goed m'n gear is niet top, maar m.i. moet ik dit toch wel kunnen tanken met deze stats als de healer mee kan.

Ik heb hem al redelijk vaak op normal getankt, maar heroic blijkt wat minder vergegevensgezind. Ik ben nog geen 2 seconden in de instance of ik krijg al commentaar 'shit tank' enz. Waarschijnlijk vanwege gearscore. Ik denk, dit gaat nog leuk worden, ik heb nog geen mob aangeraakt.

We gaan gezellig met 5 man in de alcove staan, uiteraard heeft nog nooit iemand van de groep van CC gehoord, dus komt alles op mij als tank aan. Ik smijt met avenger's shield op de priests en mages die spawnen, richt me eerst op de rogues die spawnen, maar toch komen er soms, omdat mijn righteous defense en hand of taunt vrijwel continu op cooldown zijn, in de problemen met het tanken van alle spawns. Zo is de volgende wave ook al gespawnd voor de vorige neer is, wat betekent dat mobs al snel op de healer aan het bashen zijn, ze staan er in die alcove tenslotte maar een paar yards vanaf. Affijn, healer wordt gestunlocked of geinterrupt o.i.d. en iedereen gaat 1 voor 1 dood. rest van de party had een GS van boven de 4.8k.

Nu wil ik graag weten waar dit aan ligt. Pak ik de mobs niet snel genoeg op? moet ik meer verwachten van mijn party genoten qua dps/cc? Had mijn healer hier iets aan kunnen doen? Moet ik langer wachten met mijn gear?

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Mja, ik denk dat je misschien net op de gear threshold voor de instance zit, en zeker als de meeste pug tanks unbuffed (dus niet selfbuffed) rond de 40-45k zitten dan val je nogal tegen.

In principe mag je healer nooit de agro krijgen, consecration en de bouncing shield-thingy (kom ff niet op de naam) moet in principe genoeg zijn. Helemaal aangezien het UD mobs zijn moet het easy voor jou als pally zijn om agro te houden op alle mobs. Zorg gewoon dat dat niet gebeurd en dan kan je healer de DPS wel uphouden als ze wat moeten incasseren (jammer dan).

CC kan je tegenwoordig niet meer verwachten, dus dit is je beste optie imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Overigens spawnen er pas nieuwe waves als de vorige helemaal down is behalve als de laatste mob die down gaat een Hallucination is. Dit kun je ondervangen door de Mages die spawnen niet als laatste down te brengen (dat zijn voor mij altijd de Soldiers en Riflemen).

Óf ik moet me sterk vergissen en altijd de mazzel hebben gehad dat de groupDPS hoog genoeg was...

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laat nu net een heerlijk tank wapen (en dacht ik shield in PoS) van die boss uit HoR droppen (232 axe), zou je wel een flinke boost geven.

De eerste agro die je wil hebben zijn de melee's, casters doen relatief gezien amper minder damage op jou dan op een DPS (healer ten alle tijden vrij houden), daar heb je even wat ruimte. Mark de mobs, als elke DPS maar wat vast pakt, zelf kies ik altijd rogue, priest, mage (let op mirror image), hunter, de rest.

In principe moet de healer altijd aan de andere kant van jullie staan, zodat ze geen aoe issues krijgen buiten die hunter die zijn icecube af en toe afschiet. Taunt en right.defense moet je dus gebruiken voor je healer.

Ik heb altijd SoCommand draaien daar, elke melee hit raak je veelal 2 andere mobs waardoor je iets meer AoE agro kan blijven houden dan SoCorruption, mobs willen nog wel eens flink een heen weer rennen. Stel je hebt een priest, mage, rogue en warrior, pik de 2 melee op (rogue prio) en loop ermee naar mage of priest (of interupt/silence hem). De 2de caster hou je enkel op je met een taunt, de melee die af en toe agro pakt moet gewoon even opletten of interupten (shaman is hier ideaal voor).

DPS gaat vaak te snel uit het hoekje, eigelijk moet je er blijven staan tot de tank van iig 2 mobs agro heeft. (hunter met icetrap om de hoek doet wonderen). Zorg dat je holy shield en (bubble buffje) altijd op je hebt zitten, het lijkt weinig maar elk beetje helpt. Per saldo ben je enorm afhankelijk van de DPS, hoe zij werken en of ze je ook echt helpen of gewoon staan te spammen en jij moet maar agro zien te houden.

Probleem is imho niet eens de eerste trashmobs, de eerste boss blijft voor mij een groter probleem (debuff die oploopt tot 75% healreduction).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Mijn DK tank heeft unbuffed 32k HP. Ik heb daar 1x HoR HC mee getanked. Dit ging zonder noemenswaardige problemen. Natuurlijk heb je als DK wel het voordeel dat je Death Grip hebt om de mobs wat meer bij elkaar te krijgen, maar D&D, Howling Blast en Blood Boil zijn voldoende om geen aggro te verliezen. Met Pally tanking heb ik geen ervaring, maar als ik het met ruwweg dezelfde stats op een DK kan, dan moet het met een Pally zeker ook lukken lijkt mij zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 14:42
Als trash niet dood is voordat 2 pack komt heb je sireus dps propleem (en of dps zich in houd van wege tps of niet), is dat een no go
Vergeet ook niet Holy Wrath hier, is heerlijke aoe tread.

Om eerlijk te zijn ben ik geen fan van hor, sinds kort, als niet met guild run ga ik liever 15 wachten,
of er n00b dps mee die niet boven 2k uit komt, of ze gaan met alle ing line of sight staan, nee heb te vaak gewiped om daar nog aate wagen, heb niet nodig voor gear doe puur voor badges, en ben niet van plan te gaan wipen op vrij makelijk instance met goede groep. alleen is zeer lastig inschatte hoe goed groep is, dus stap liever bijvoorbaat maar uit.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Had laatst een 28k HP Protadin, buffed met LFG buff, fort en BoSanc in HoR... Zelf was ik de healer (oude main, was spriest is nu disc healer met m'n oude naxx25/ulduar10 gear). We hadden totaal geen problemen, DPS met brains helpt enorm ;) :P

We hadden ook nog die 'speed achievement' bij LK zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Even een Resto Shaman vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder ons:

Wat doen jullie met Tidal Force? Aangezien je met crits i.c.m. Improved Water Shield mana regen krijgt, zit ik er aan te denken om dit gewoon onder m'n LHW, HW en CH knoppen te macro'en, zodat deze buff maximale uptime heeft en je dus maximale mana efficiëntie krijgt. Is er een goede reden om dit niet te doen of ben ik gewoon slim bezig :P als ik dat doe?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.