Omdat Glashart Media bezig is met NetPVR. Dan mag je gaan betalen om op te nemen via het netwerk. Dus een STB met harddisk en timeshifting kun je wel vergeten Tevens vervalt uitzendinggemist per 31-12-2010. Daar mag je ook voor betalen vanaf 2011. Daarnaast kun je kun je nog steeds niet switchen tussen verschillende geluissporen op de Amino, en ook de iFanzy EPG is niet geweldig.funrider schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:20:
[...]
Ik heb momenteel helaas nog geen glasvezel, kan er in mijn woonplaats (nog) niet voor kiezen.
Maar ik vroeg mij wel af of alle aanbieders van Glashart Media tv ook vastzitten aan iFanzy tv gids (EPG)? Is dat wat Glashart Media aanbied of de glasvezel provider zelf? Ik weet dat Solcon, Tweak en Lijbrandt namelijk ook Glashart Media leveren. Tweak bied overigens de optie te kiezen voor KPN of Glashart Media (mits beschikbaar).
Ook die recorder optie kan ik niet helemaal bij waarom die nog niet bij XMS is terwijl Tele2 wel een Amino decoder leveren met recorder+HD of is die niet voor glasvezel geschikt maar alleen IPTV?
Eigenlijk verdwijnen op ten duur zo'n beetje alle voordelen van de Amino en wordt de keus steeds makkelijker om voor een HTPC te gaan.