"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb om me MBP een Incase sleeve en dan bevalt me eigenlijk wel.
Persoonlijk leek een van deze twee me wel mooi.
1 en 2
EDIT: Heb de iPad Suede Jacket maar even besteld. Echte bescherming is in huis toch niet nodig gaat meer om krasjes en stof.
[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 10-03-2010 00:08 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
welke?Donstil schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:22:
Zijn er mensen al tegen mooie hoezen aange(surft)lopen?
Ik heb om me MBP een Incase sleeve en dan bevalt me eigenlijk wel.
Persoonlijk leek een van deze twee me wel mooi.
1 en 2
Ik vind de apple coverding wel handig, zodat je de iPad op meerdere manieren kan plaatsen. Ik hoop (weet zeker) dat er veel clones e.d. uitkomen. De eerste sil. cases zijn iig al gesignaleerd op dealextreme
hadden jullie trouwens al de doos van de ipad gezien?

[ Voor 12% gewijzigd door kmf op 09-03-2010 23:32 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ooh geinig. Nog niet gezien.kmf schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:26:
[...]
welke?![]()
Ik vind de apple coverding wel handig, zodat je de iPad op meerdere manieren kan plaatsen. Ik hoop (weet zeker) dat er veel clones e.d. uitkomen. De eerste sil. cases zijn iig al gesignaleerd op dealextreme
hadden jullie trouwens al de doos van de ipad gezien?
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ze in me creditcard trappen.
Is dat gewoon bij bv. Mediamarkt/Saturn?
Of eerst alleen op apple.com/de?
Haters everywhere but I don’t really care
Vraag ik me ook af, maar dan in het geval van Frankrijk.matthijst schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 00:43:
Iemand toevallig enig idee "waar" ze in Duitsland doorgaans Apple spul verkopen bij de release?
Is dat gewoon bij bv. Mediamarkt/Saturn?
Of eerst alleen op apple.com/de?
Just because I rock, doesn't mean im made of stone
Verwijderd
Resellers in Frankrijk en Duitsland..flanger schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:35:
[...]
Vraag ik me ook af, maar dan in het geval van Frankrijk.
Duitsland .. http://www.apple.com/de/buy/apr/
Frankrijk .. http://www.apple.com/fr/buy/apr/
Verder verwacht ik wel dat mediamarkt/saturn ook een aantal exemplaren zullen krijgen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ooh die is zeker netjes.kmf schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:54:
Leuke case voor de ipad:
http://www.quirky.com/products/30-Cloak
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind sleeves niet echt handig. moet je deze er steeds weer uit en erin schuiven. Dat is met een kleine iphone nog te doen, maar een ipad is toch een formaatje groter. En dan moet je die sleeve weer ergens donderen.Donstil schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:40:
Vind dit trouwens ook wel een winnaar. Alleen jammer van de prijs.
[afbeelding]
Toch liever een cover.
Me iPhone gaat gewoon "kaal" in de broekzak. Voor me MBP vind ik een sleeve echter wel handig. Kan je hem gewoon ergens neer pletteren zonder dat er krassen op komen. Aangezien de iPad ergens in een la van de salontafel zal komen leek dit me wel handig.kmf schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:49:
[...]
Ik vind sleeves niet echt handig. moet je deze er steeds weer uit en erin schuiven. Dat is met een kleine iphone nog te doen, maar een ipad is toch een formaatje groter. En dan moet je die sleeve weer ergens donderen.
Toch liever een cover.
Ik zat ook te denken aan Frankrijk, aangezien mijn vader nog net in belgie woont bij de grens.
We kunnen ook nog niet echt spreken discuseren over het ding omdat niemand er nog mee gewerkt heeft.
Voor mij zou de Wifi editie genoeg zijn aangezien ik me tel als router kan laten functioneren en er overal wifi hotspots zijn.
Eind deze mnd zou het toch ook in de treinen moeten zitten?(of was het april?)
Verder de agenda functie zag er geweldig uit en zeer handelbaar/makkelijk gebruikbaar. Wat ik ook zeker zal gaan doen. Alles in 1 in m'n tas, wat ik me wel afvraag is de connectiviteit tussen hem en de pc/mac
Dan bedoel ik bestanden, filmpjes. etc.
Dit zal vanaf vrijdag wel beantwoordt gaan worden denk ik zo. Ik kijk uit naar dit apperaatje.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik start nu iTunes nog steeds met "shift" op en kies dan de juiste library (iPhone/iPod), maar dat zou toch makkelijker moeten kunnen?
Of wordt het straks kiezen uit 3 apparaten bij opstarten?
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 10-03-2010 23:00 ]
Ik heb hier niet direct een antwoord op, maar vraag me wel af waarom je aparte library's gebruikt voor verschillende devices? Je kunt toch gewoon 1 library gebruiken en per device instellen welke muziek/video's je wilt synchroniseren? Dit afhankelijk van het geheugen etc. Werkt hier prima met een iPhone en een shuffle'tje voor tijdens het hardlopen. Gewoon automatisch.matthijst schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:00:
Kan je in iTunes eigenlijk 'simpel' twee apparaten verbinden?
Ik start nu iTunes nog steeds met "shift" op en kies dan de juiste library (iPhone/iPod), maar dat zou toch makkelijker moeten kunnen?
Lijkt me zeker ja. Vooral als Electronic King op eBay de iPad's gaat verkopenrichard-5 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:10:
Is de UK niet interessanter om de iPad vandaan te halen, de pond staat nog steeds erg laag. 1 GBP is 1.09 EUR. Echter nog geen prijzen van in de UK.
[ Voor 24% gewijzigd door heuker op 10-03-2010 23:32 ]
Zie Ferrybouwman.matthijst schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:00:
Kan je in iTunes eigenlijk 'simpel' twee apparaten verbinden?
Denk je echt dat Apple geen functionaliteit heeft ingebouwd voor mensen die meer dan 1 iPod/iPhone hebben?
1 Library, en dan per apparaat kiezen welke playlists etc. je wilt syncen. Dat voorkomt al het gedoe dat jij nu hebt. Sterker nog, je kan meerdere apparaten tegelijk aansluiten.
Maar hoe ga je een iPad uit de UK hier krijgen?richard-5 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 22:10:
Is de UK niet interessanter om de iPad vandaan te halen, de pond staat nog steeds erg laag. 1 GBP is 1.09 EUR. Echter nog geen prijzen van in de UK.
Met de auto naar de UK is snel te duur. En Ebay prijzen wil je waarschijnlijk ook niet betalen.
Nog twee nachtjes slapen en dan start de pre-order. Ben benieuwd of ze me Creditcard gaan slikken
Ik heb een 17" unibody via electronic King en dat ging eigenlijk keurig kwa afhandeling. Helaas is het geen reseller die producten vanaf het eerste moment verkoopt. Meestal gaat daar ff overheen.heuker schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:18:
[...]
Lijkt me zeker ja. Vooral als Electronic King op eBay de iPad's gaat verkopen
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 10-03-2010 23:48 ]
Met easyjet bijv. in een dag op en neer, kan redelijk goedkoop. Of je regelt een weekend citytrip (lastminute aanbieding) en je vriendin/vrouw is dan ook nog eens blij met een shopping uitje. Of je hebt kennissen in de UK die hem voor je kopen en opsturen.Donstil schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:32:
[...]
Maar hoe ga je een iPad uit de UK hier krijgen?
Met de auto naar de UK is snel te duur. En Ebay prijzen wil je waarschijnlijk ook niet betalen.
Vrij belabberd vind ik, dat gedoe met playlists.thaan schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:31:
[...]
Denk je echt dat Apple geen functionaliteit heeft ingebouwd voor mensen die meer dan 1 iPod/iPhone hebben?![]()
1 Library, en dan per apparaat kiezen welke playlists etc. je wilt syncen. Dat voorkomt al het gedoe dat jij nu hebt. Sterker nog, je kan meerdere apparaten tegelijk aansluiten.
Paar jaar terug dat ik het voor het laatst geprobeerd heb, maar op Apple support zie ik dat je nummers aan playlists moet toevoegen en dan synchroniseren. Idealer zou zijn als je per apparaat nummers aan kunt vinken en die kunt synchroniseren, dus zelfde library, andere vinkjes per apparaat, maar misschien kan dat al, zal t eens proberen.
En als je 2 iPods van mensen met totaal verschillende muzieksmaak hebt is het irritant om in je muzieklijst door alle nummers van de andere persoon heen te moeten baggeren, vind ik?
Daarvoor zou je eigenlijk willen dat iTunes eventueel ook automatisch een andere library kan openen voor je .
Je kan toch gewoon aparte playlists maken voor elke gebruiker? Je kan immers per apparaat aangeven WELKE playlist gesynchroniseerd wordt. Voordeel is wel dat als je apparaat door meerdere mensen wordt gebruikt, 1 lied maar 1x in het apparaat zit, maar in meerdere playlists.matthijst schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 07:11:
[...]
Vrij belabberd vind ik, dat gedoe met playlists.
Paar jaar terug dat ik het voor het laatst geprobeerd heb, maar op Apple support zie ik dat je nummers aan playlists moet toevoegen en dan synchroniseren. Idealer zou zijn als je per apparaat nummers aan kunt vinken en die kunt synchroniseren, dus zelfde library, andere vinkjes per apparaat, maar misschien kan dat al, zal t eens proberen.
En als je 2 iPods van mensen met totaal verschillende muzieksmaak hebt is het irritant om in je muzieklijst door alle nummers van de andere persoon heen te moeten baggeren, vind ik?
Daarvoor zou je eigenlijk willen dat iTunes eventueel ook automatisch een andere library kan openen voor je .
Ik vind de smart playlists wel handig.
En met http://www.moodagent.com/ kan je ook een lijstje opbouwen die aan jouw gemoedstoestand op een bepaald moment voldoet
Mwoah een dagretourtje met de tunnel is zo'n 50/60 euro. Zou zeggen prop 4 tweakers in een auto deel de brandstofkosten en tuf richting Londen. Parkeer de auto bij de O2 Arena, neem een metrodagkaart voor zone 1,2 en je staat zo in Regent Street (Jubilee Line tot Green Park, dan overstappen op de Victoria Line en je stapt uit bij Oxford Circus.)Donstil schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:32:
[...]
Maar hoe ga je een iPad uit de UK hier krijgen?
Nog twee nachtjes slapen en dan start de pre-order. Ben benieuwd of ze me Creditcard gaan slikken
[...]
Ik heb een 17" unibody via electronic King en dat ging eigenlijk keurig kwa afhandeling. Helaas is het geen reseller die producten vanaf het eerste moment verkoopt. Meestal gaat daar ff overheen.
Moet wel zeggen dat zoiets vanuit het noorden of oosten van het land qua reistijd wel een stuk minder aantrekkelijker is maar je moet er wat voor over hebben
*Chocovla komt iets te vaak in Londen
"Better ask questions before you shoot"
Echter het voordeel van een iPad zie ik nog niet hoor, met mijn iPhone surf ik ook, luister ik ook muziek, lees ik zelfs ook mail af en toe... etc.
Iemand zei al ; het is gewoon een grote iPhone...
Enjoy the joy
Ga jij maar even het topic eerst doorlezen...Wippien schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:17:
Mooi om te zien zon iPad , komt zeker mooi tot z'n recht in een dergelijke case.
Echter het voordeel van een iPad zie ik nog niet hoor, met mijn iPhone surf ik ook, luister ik ook muziek, lees ik zelfs ook mail af en toe... etc.

[sarcasme] wow die beredenering had ik nog niet gehoord [/sarcasme]Wippien schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:17:
Mooi om te zien zon iPad , komt zeker mooi tot z'n recht in een dergelijke case.
[mod mode] volgende keer de zoek functie gebruiken want jouw reactie staat er al meerdere keren ! [/mod mode]
.
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Wow, heldere analyse!Wippien schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:17:
Ik zou een briefje naar Voetbal International sturen.
Wellicht kun je met zo`n visie Johan Derksen wel vervangen....
Enjoy the joy
Verwijderd
Nobody knows, maar ik hou ook rekening met juni. Ligt een beetje aan de vraag in Amerika bij de lancering en vervolgens of DUI,ENG,ITA enz warm lopen voor de iPad. Hoe groter de vraag hoe langer het duurt voordat wij hem hebben. Tenzij ze er 100.000 per dag kunnen produceren, maar dat lijkt mij niet.wvdburgt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:03:
Weet iemand hoe lang we moeten wachten? ik had een vraag voor t-mobile en daar hadden ze het over Juni! Daar heb ik toch niet zo'n zin in.
Mocht je hem sneller willen plan je gewoon een trippie naar Engeland of Duitsland. Heb je hem eind april.
Op een gegeven moment pikt de productie vanzelf wel op. Wordt het efficienter en zo.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:10:
[...]
Nobody knows, maar ik hou ook rekening met juni. Ligt een beetje aan de vraag in Amerika bij de lancering en vervolgens of DUI,ENG,ITA enz warm lopen voor de iPad. Hoe groter de vraag hoe langer het duurt voordat wij hem hebben. Tenzij ze er 100.000 per dag kunnen produceren, maar dat lijkt mij niet.
Begin nog even over het ontbreken van flash en dan pas je precies niet in de doelgroep.Wippien schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:17:
Vergeet de camera niet.Donstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:41:
[...]
Begin nog even over het ontbreken van flash en dan pas je precies niet in de doelgroep.
Shit wat is het eigenlijk een slecht ding (/sarcasm)
ja daar koop ik hem voor. En natuurlijk voor de dikke randen.ZpAz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:26:
Ach gelukkig kunnen we tenminste een achtergrond plaatje instellen
Dat heeft de iPhone ook niet dus dat is relevant , wat ik jammer vind is dat de functionaliteit er niet zo vooruit op gegaan immers veel functies zijn bekend. Ten opzichte van een E-reader waar hij veel van weg heeft is het wel positief alleen is deze vergelijking nou ook weer niet op z'n plek.Donstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:41:
[...]
Begin nog even over het ontbreken van flash en dan pas je precies niet in de doelgroep.
Maar wat een precieze reden is om een iPad aan te schaffen blijft voor mij een vraag, De enige reden zou kunnen zijn dat je het als vermaak ziet voor onderweg ?
Enjoy the joy
Hoe zit jij thuis te internetten? Even je bod op Ebay checken, even tweakers raadplegen enz enz..Wippien schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:45:
[...]
Maar wat een precieze reden is om een iPad aan te schaffen blijft voor mij een vraag, De enige reden zou kunnen zijn dat je het als vermaak ziet voor onderweg ?
Ik vind het vaak onhandig om heel m`n laptop op te starten en op m`n schoot te houden.
Dan moet ik weer helemaal overeind komen
Een Ipadje onder handbereik die altijd meteen paraat is, is voor mij goud!
Verwijderd
Phuncz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:56:
Als je niet weet waar het voor dient, dan heb je er niets aan.
Enjoy the joy
Phuncz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:56:
Haha goud.Phuncz schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:56:
EDIT: het is nog maar een nachtje slapen tot pre-order day.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 11-03-2010 18:36 ]
Jij gaat serieus proberen te pre-orderen in USA?Donstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:20:
[...]
Haha goud.
EDIT: het is nog maar een nachtje slapen tot pre-order day.
Als het je lukt hoor ik het graag, dan ga ik ook een poging wagen....
Uiteraard ga ik proberen te pre-orderen in de vs. Waarom niet? Proberen kost niets toch.Tooooony schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:45:
[...]
Jij gaat serieus proberen te pre-orderen in USA?
Als het je lukt hoor ik het graag, dan ga ik ook een poging wagen....
Bij de iPhone hebben ze heel erg gefilterd op Creditcards. Bij andere apparaten is dat wat minder zag ik online.
Morgen heel de dag de Apple Store open dus.
EDIT: mocht ik geweigerd worden dan ga ik voor de personal shopper functie van myus.
Naar Duitsland rijden kost namelijk nog meer dan de $60 die ze rekenen bij myus.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 11-03-2010 19:24 ]
Het is me wel wat waard om sneller geleverd te kunnen krijgen....
Ik moet uit Rotterdam komen en het kost me dus zeker een volletank om heen/weer te komen.Tooooony schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:32:
Voor mij is Duitsland goedkoper dan $60,- maar dan duurt het ook een maand langer...
Het is me wel wat waard om sneller geleverd te kunnen krijgen....
dus de 10% shopping fee die myus rekend is dan helemaal zo gek niet.
Àls het je lukt zou je volgens mij dit betalen voor de 16 gb (ruw geschat)
$500 + $50,- fee = 550,-
$550,- + 19% BTW = $ 650,-
$650 + 4,3% importheffing = $25,-
Totaal = $ 675,- = Euro 495,-
Komt dan nog wel verzenden bij denk ik
[ Voor 83% gewijzigd door Tooooony op 11-03-2010 20:00 . Reden: aanvulling ]
Ja uiteraard.Tooooony schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:48:
10% + evt. import en BTW?
Shipping is ongeveer $85,- (UPS Express) en de kans op BTW is ongeveer 99%
iPad $634,- (inc salesTax 32gb model)
$63,40 Shopping Fee.
Maakt de ipad $700
Daar $80 Shipping over en je hebt $780 waar de BTW weer over gaat.
Het product kost dan $928 wat gelijk is aan 678,65 euro.
Dus kost maar 78euro duurder dan de verwachte verkoopprijs van de 32gb iPad hier (579,-a599,-)
Mijn auto loopt ongeveer 1:10a1:12 op de snelweg en het is ongeveer 250KM vanaf mijn huis naar een fatsoenlijke duitse stad. Red is dus niet op 1 tank en een volle tank (vpower) is al 75,-
EDIT: Zonder shoppingFee is het ongeveer 50euro goedkoper
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 11-03-2010 20:00 ]
Nu ophouden a.u.b., ik had mezelf al wijsgemaakt dat ik wel kan wachten op de officiele release in NL.Donstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:56:
[...]
Ja uiteraard.
Shipping is ongeveer $85,- (UPS Express) en de kans op BTW is ongeveer 99%
iPad $634,- (inc salesTax 32gb model)
$63,40 Shopping Fee.
Maakt de ipad $700
Daar $80 Shipping over en je hebt $780 waar de BTW weer over gaat.
Het product kost dan $928 wat gelijk is aan 678,65 euro.
Dus kost maar 78euro duurder dan de verwachte verkoopprijs van de 32gb iPad hier (579,-a599,-)
Mijn auto loopt ongeveer 1:10a1:12 op de snelweg en het is ongeveer 250KM vanaf mijn huis naar een fatsoenlijke duitse stad. Red is dus niet op 1 tank en een volle tank (vpower) is al 75,-
EDIT: Zonder shoppingFee is het ongeveer 50euro goedkoper
Als ik dit zo zie ga ik dat niet redden en morgen dus een poging wagen!
We houden elkaar op de hoogte
80,- euro duurder is maar iets meer dan 1 euro per dag als de NL release inderdaad 2 maanden langer duurt...
[ Voor 5% gewijzigd door Tooooony op 11-03-2010 20:06 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 11-03-2010 20:36 ]
Zit er serieus aan te denken om hem via hun te laten bezorgen. Even zoeken naar ervaringen..
edit: duty free import door bundlebox
[ Voor 15% gewijzigd door srekaewt op 11-03-2010 21:33 ]
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Verwijderd
Dat ziet er een mooie service uit. al reviews gevonden ?srekaewt schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:18:
Vond net de site bundlebox, ze doen hetzelfde als myus maar 't is nog iets meer full service (strippen verpakking voor je, geven een jaar garantie) en kosten zijn lager (43 euro voor shipment en 80 btw).
Zit er serieus aan te denken om hem via hun te laten bezorgen. Even zoeken naar ervaringen..
Ik hou het toch voor deze keer maar bij myus. Die doen het al jaren en krijgen niets dan een (bijna)perfecte score.
quote van uk.msn.comDonstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:37:
Ze claimen een belastingvrije levering maar hoe kunnen ze dat garanderen?
Ik hou het toch voor deze keer maar bij myus. Die doen het al jaren en krijgen niets dan een (bijna)perfecte score.
"The 16GB WiFi iPad will cost £465.20, including shipping and VAT. Because Customs consider Apple's tablet an 'automatic data processing machine' it qualifies as duty-free."
eentje, ik ga de gok gewoon wagen.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:33:
[...]
Dat ziet er een mooie service uit. al reviews gevonden ?
[ Voor 21% gewijzigd door srekaewt op 11-03-2010 21:55 ]
STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz
Nog weinig reviews van te vinden helaas, maar ze hebben een gratis personal shopper service en je betaalt met Paypal. Paypal icm creditcard kan je weinig gebeuren lijkt me zo.
Verwijderd
Tja.. niemand heeft nog een nieuwe leveringen topic geopend en verder valt er nog bijzonder over het apparaat te vertellen omdat alleen Steve Jobs er op de bank thuis mee zit te spelen.
Dan valt dit draadje stil tot Donstil de iPad op 10 april in huis heeft en ons er lekker mee zit te maken.
Tot die tijd dat het apparaat niet in Nederland is lijkt het me niet erg om dat hier in dit topic over leveringen en importeren te praten toch?
Weet niet hoe de Mod erover denkt?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 22:44 ]
gaat vanzelf over als ze er straks zijn
Verwijderd
Tja maar als je iemand zoals ik ben die gewoon even langs komt kijken in het iPad Ervaringen & Discussie topic om te bezien of er al (nieuwe) (p)reviews zijn of andere nieuwe informatie is, en vervolgens met allerlei slowchat over import wordt geconfronteerd...is ook weer niet echt handig voor buitenstaanders..want dit is toch niet het levertijden topic?Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Tja.. niemand heeft nog een nieuwe leveringen topic geopend en verder valt er nog bijzonder over het apparaat te vertellen omdat alleen Steve Jobs er op de bank thuis mee zit te spelen.
Dan valt dit draadje stil tot Donstil de iPad op 10 april in huis heeft en ons er lekker mee zit te maken.
Tot die tijd dat het apparaat niet in Nederland is lijkt het me niet erg om dat hier in dit topic te melden toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 22:49 ]
Importpraat zal na morgen wel snel wegebben, aangezien de meesten hem dan hebben gepreordered (of niet).
[ Voor 53% gewijzigd door matthijst op 11-03-2010 22:55 ]
http://craigmod.com/journal/ipad_and_books/
Verwijderd
Amerika loopt paar uur voor, maar je bedoeld vast 00:01 daar.. Vaak gooien ze hem in de ochtend open. Dan is het hier dus einde middag.Donstil schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:45:
Is er toevallig bekend of de store om 00:01 open gaat voor iPad Pre-order?
Om dan maar beetje ontopic te blijven..
http://www.9to5mac.com/multi-tasking-dialog-box-354246234
Toch mogelijk gevalletje multitasking op de iPad. Loopt een lekkere discussie op de iPhoneclub over.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2010 23:56 ]
het america dat ik ken loopt een paar uur achter.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:54:
[...]
Amerika loopt paar uur voor, maar je bedoeld vast 00:01 daar.. Vaak gooien ze hem in de ochtend open. Dan is het hier dus einde middag.
Om dan maar beetje ontopic te blijven..
http://www.9to5mac.com/multi-tasking-dialog-box-354246234
Toch mogelijk gevalletje multitasking op de iPad. Loopt een lekkere discussie op de iPhoneclub over.
Ik bedoelde dan ook 00:01 daar plaatselijk.
EDIT: Zie net dat Tweetie2 sinds vandaag geupdate is naar een versie die werkt op de iPad. Hopelijk zonder 2x modus. Het stond er namelijk speciaal bij vermeld in de update.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 12-03-2010 00:40 ]
http://gizmodo.com/549124...s-your-ipad-from-your-lap
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
http://www.youtube.com/wa...4&feature=player_embedded
Check vooral het jurkje aan het eind ;-) Apple heeft al besloten de app niet goed te keuren.
Verder niet verkeerd om zo je krantje te lezen. Ben benieuwd wanneer Nederlandse kranten
volgen.
Oftewel: 14:30 hier
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AgqnOqfehJE]
Verwijderd
Ik denk dat de normale medemens het ding over ong. een halfjaar kan kopen.
Inderdaad, ik baal er van dat wij weer helemaal achter in de rij aan mogen sluitenVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:39:
Natuurlijk al die Apple Fangirls / Early Adopters staan gezellig in de rij. Dat ding is in no-time uitverkocht.
Ik denk dat de normale medemens het ding over ong. een halfjaar kan kopen.
[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 12-03-2010 13:26 ]
Betaling gaat niet direct dus dat is wel balen (dan had je het gelijk gezien uiteraard)
Nederlandse CC gebruikt ?
Ja Nederlandse. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren... Met een beetje pech knikkeren ze me order er uit...
Maar dan betaal je zo'n shoppers fee en dat is een beetje tegen mijn principes in...ZiSE schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:
Die US credit card is ook te omzeilen mbv Bundlebox: http://bundletech.com/blo...your-ipad-with-bundlebox/
[ Voor 39% gewijzigd door Qorne op 12-03-2010 14:44 ]
Met de Eerste iPhone hebben ze onwijs veel gefilterd maar daar zat natuurlijk een abbo aanvast wat thuis (lees:niet) geactiveerd werd.Qorne schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:
[...]
Ja Nederlandse. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren... Met een beetje pech knikkeren ze me order er uit...
De iPad is natuurlijk gewoon vrij te gebruiken zoals bv een iPod. Geen idee (niemand behalve bij Apple) of ze gaan filteren.
EDIT: Ben wel benieuwd hoeveel van die dingen er het eerste halfuur in de pre-order zijn gezet.
Edit:
Ja ik hoop dat ik mijn order Creditcard naderhand nog kan veranderen in die van de myUS Personal shopper.ZiSE schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:
Die US credit card is ook te omzeilen mbv Bundlebox: http://bundletech.com/blo...your-ipad-with-bundlebox/
(mocht ik geweigerd worden)
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 12-03-2010 14:46 ]
Ik heb eens een EEE 701 uit de VS gehaald, en de omschakelaar die ik daarvoor kon gebruiken woog een slordige 500 gram extra
ben het met je eens maar goed.. toch besteld via de buy it now service van bundlebox. fingers crossedQorne schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:
Maar dan betaal je zo'n shoppers fee en dat is een beetje tegen mijn principes in...
Apple werkt meestal met adapters die van 100v tot 240v kunnen. Ik heb hier vrij veel Apple apparatuur liggen uit de VS nog nooit problemen mee gehadCousinBoneless schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:47:
Met welk type lader kun je de Ipad eigenlijk opladen? Als ik een UK/US/Ger versie importeer, kan ik dan zonder transitie etc. een fatsoenlijke Nederlandse lader aanschaffen?
Ik heb eens een EEE 701 uit de VS gehaald, en de omschakelaar die ik daarvoor kon gebruiken woog een slordige 500 gram extra
Stiekem hoop ik een klein beetje op een tegen vallende pre-order dag voor Apple zodat ze blij zijn met elke order en niet gaan zitten filteren
[ Voor 11% gewijzigd door Qorne op 12-03-2010 14:50 ]
Verwijderd
Ipod/iphone lader?CousinBoneless schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:47:
Met welk type lader kun je de Ipad eigenlijk opladen? Als ik een UK/US/Ger versie importeer, kan ik dan zonder transitie etc. een fatsoenlijke Nederlandse lader aanschaffen?
Ik zie nu pas dat de iPad dock optioneel is
[ Voor 38% gewijzigd door Qorne op 12-03-2010 14:54 ]
Verwijderd
Betaal je wel heel erg veel te veel. Meer dan dat deze hier zal kosten.ZiSE schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:43:
Heb je een idee wat je dan totaal kwijt bent incl tax, shipping en die 5% fee?srekaewt schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 14:48:
[...]
ben het met je eens maar goed.. toch besteld via de buy it now service van bundlebox. fingers crossed
edit: specs geven duidelijk aan GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
[ Voor 32% gewijzigd door ismael86 op 12-03-2010 15:05 ]
=============
Order Date: Mar 12, 2010
Customer Name: Qorne
Order number: WXXX
Dear Qorne
Thank you for your recent order with the Apple Online Store. We
appreciate your business.
We are unable to complete your order. We do not ship to international,
freight forwarder, APO, FPO, or P.O. Box addresses.
We offer the following information:
International Shipping: We are unable to ship to an international
address. Therefore your order has been cancelled. Please visit the Apple
Store Worldwide for the Apple Store Store in your country of residence.
Freight Forwarders: We do not ship to Freight Forwarders. Therefore
your order has been cancelled.
APO, FPO or Post Office Boxes: Our carriers are unable to deliver
orders to these addresses. Please visit
http://www.apple.com/orderstatus to change your address to a physical
address, so that we may continue processing your order. If we do not
receive a response from you within one week, your order will be
cancelled. You will need to login to your account with your Apple ID to
locate this order.
For Apple's Online Store Sales Policy please visit:
http://www.apple.com/legal/sales_policies/
To locate an Apple Authorized Reseller in your area: www.apple.com/buy/
If you wish to reorder, please visit http://www.apple.com/store or call
1-800-MY-APPLE.
We apologize for the inconvenience and look forward to hearing from you.
Sincerely,
Apple Online Store
Online Help: http://store.apple.com/us/help
Phone: 1-877-422-5368
Mon-Fri: 5:00 a.m. - 8:00 p.m. Pacific time
Sat-Sun: 7:00 a.m. - 4:00 p.m. Pacific time
Verwijderd
Volgens de website: 465.20 Britse ponden, wat volgens goolge 511 euro is.ZiSE schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:02:
[...]
Heb je een idee wat je dan totaal kwijt bent incl tax, shipping en die 5% fee?
Nog een keer proberen. Dit was met de iPhone ook al het geval, en toen bleek dat deze controles random waren en het soms wel lukte. Maar dat is al een behoorlijke tijd terug, dus misschien dat de procedures veranderd zijn
Ik heb nog geen weigering mogen ontvangen.
Maarja dat zegt niets.
Direct nog een keer proberen zou ik wel ff doen.
Verwijderd
Zijn er niet twee checks: 1 US creditcard ja/nee 2: US shipping address ja/nee?
alleen de us cc check. Naar nederland shippen kan zowieso niet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:56:
Dus er waren daadwerkelijk Iphones naar Nederland gestuurd?
Zijn er niet twee checks: 1 US creditcard ja/nee 2: US shipping address ja/nee?
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399545//">~~~[iPad] Importeren</a>.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>