[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 105.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:37:
[...]

nou scrabble sla ik ff over maar het concept is wel gaaf.
ik verwacht ook nog wel diverse kaartspellen met de iPhone als extra toevoeging.

Op Xsellize stond het bericht dat er al een tool beschikbaar is om je 3.2 shsh/ecid op te slaan op de saurik server.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgbox.de/users/123456789i/ipad_shsh_ecid_umbrella.jpg

Dat zijn nog es goeie ontwikkelingen. Cydia op je iPad. Ik denk dat dat weer een hoop extra tweak mogelijkheden geeft!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

De kracht van de iPad lijkt me de betrouwbaarheid.
Jailbreaken van de iPhone doe je toch omdat je wilt tweaken. Helaas blijft hij daar niet altijd even stabiel van.

Ik laat de jailbreak voor de iPad verlopig ff gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Apple on Monday announced that it sold over 300,000 iPads in the U.S. on its first day of availability, including preorders shipped directly to customers, and purchases at Apple retail stores and Best Buy outlets.

"It feels great to have the iPad launched into the world -- it's going to be a game changer," Apple CEO Steve Jobs said. "iPad users, on average, downloaded more than three apps and close to one book within hours of unpacking their new iPad."

Apple also revealed that more than a million applications were downloaded from the App Store for the iPad. Apple's iBookstore saw over 250,000 books downloaded on the first day alone.

The first-day sales are lower than what some analysts had projected. Gene Munster with Piper Jaffray increased his forecast to between 600,000 and 700,000 after noting healthy supply after surveying a number of Apple retail stores.

Brian Marshall with Broadpoint AmTech also overestimated, predicting sales of 525,000 units over the launch weekend. The most accurate among analysts was Charlie Wolf with Needham & Company, who said he expected over 300,000 sales.

The sales totals also debunk early projections from enthusiastic onlookers who believed they had reverse engineered Apple's order numbering system. Users on the AAPL Sanity Board at Investor Village claimed Apple sold 120,000 units in the first day of preorders, and projected a half-million preorders initially, with a million iPads sold after its first two weeks.

Apple's initial sales represent the U.S. only, and just the Wi-Fi model. The 3G-capable iPad will go on sale in the U.S. later this month, and both models will be available overseas in late April as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Is er eigenlijk (al) software beschikbaar waarmee videobestanden (bv. gedownloade series) omgezet kunnen worden zodat ze op de iPad afgespeeld kunnen worden? Lijkt me relaxt om er wat series op te hebben staan voor onderweg zonder iedere keer m'n knip te hoeven trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Link dan ook meteen even naar de Youtube ervan, het is briljant :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=53bsVawuPAw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
wdekreij schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:32:
Is er eigenlijk (al) software beschikbaar waarmee videobestanden (bv. gedownloade series) omgezet kunnen worden zodat ze op de iPad afgespeeld kunnen worden? Lijkt me relaxt om er wat series op te hebben staan voor onderweg zonder iedere keer m'n knip te hoeven trekken :)
Was hier ook al besproken. Zoek even naar handbrake en/of mediacoder

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wdekreij schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:32:
Zoals Door: kmf al zei. Handbreak is een goeie maar mocht je een pc hebben dan zou ik Xvid2PSP ff proberen. Gratis programmatje wat perfect werk. Heb ik in me PC tijdperk veel gebruikt.

EDIT: Weet iemand toevallig of de ABCplayer (uit de usa store) werkt in Nederland.
Dat zou al een hoop ellende met downloaden/converteren schelen namelijk. (ik volg diverse series die op abc draaien)

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .CoUk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-01 20:56
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:17:
[...]

EDIT: Weet iemand toevallig of de ABCplayer (uit de usa store) werkt in Nederland.
Dat zou al een hoop ellende met downloaden/converteren schelen namelijk. (ik volg diverse series die op abc draaien)
Net even op ABC de laatste ep. van Lost bekeken. Eerst met mijn eigen IP en hierbij kreeg ik de melding dat het kijken van een aflevering van buiten de US niet toegestaan is.

Poging twee met Hotspotshield ook niet succesvol. Toen even mijn geschiedenis gewist en HSS nogmaals gestart. De laatste keer lukte het. Het is wel zeer traag.

Deze app is er ook voor Iphone: http://hotspotshield.com/clientless/iphone/

Ik gebruik overigens een MacBook gekocht in de US. Maar maakt denk ik niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:02:
[...]

Was hier ook al besproken. Zoek even naar handbrake en/of mediacoder
Net trouwens Up 1080P omgezet naar 1280x720 MP4. Duurde ongeveer 3uurtjes maar het resultaat heeft me niet helemaal kunnen overtuigen. Uiteraard kan ik het nog niet op me iPad syncen maar in iTunes draait het Zo af en toe niet vloeiend. Jammer dat er niet echt duidelijk is waarmee ze zelf films omzetten.
.CoUk schreef op maandag 05 april 2010 @ 16:55:
[...]

Net even op ABC de laatste ep. van Lost bekeken. Eerst met mijn eigen IP en hierbij kreeg ik de melding dat het kijken van een aflevering van buiten de US niet toegestaan is.

Poging twee met Hotspotshield ook niet succesvol. Toen even mijn geschiedenis gewist en HSS nogmaals gestart. De laatste keer lukte het. Het is wel zeer traag.

Deze app is er ook voor Iphone: http://hotspotshield.com/clientless/iphone/

Ik gebruik overigens een MacBook gekocht in de US. Maar maakt denk ik niet uit.
Ooh THNx. Ja ik hoopte eigenlijk dat de ABCapp misschien wel werkte omdat je die alleen uit de USA store kan plukken.

Thuis kan ik het wel downloaden (de series) maar als ik "onderweg" ben met de ipad zou ik graag het wel bij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonEarl
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-05 07:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325416

Wat ik me nou afvraag, is de Ipad geschikt om echt aantekeningen mee te maken? Met een stylus zeg maar, zo als je bij sommige e readers ziet (zoals bijv. van Sony).

Het is wel een leuk dingetje, maar het handigst lijkt mij nog steeds om er aantekeningen mee te maken in bijv. college, maar ja dan moet je er wel op kunnen schrijven, want een integraal teken met een toetsenbord maken lijkt mij niet zo praktisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bizar hoelang het LCD paneltje gewoon beeld blijft geven.
EDIT
Voor de mensen die het wat doet: IMDB is geupdate naar een iPhone/Ipod app inc iPad omgeving.
iTunes laat dit dan alsvolgt zien.

Wel geinig dat App makers er toch wel induiken.
Jammer is dan wel weer dat sommige app makers dit niet voor elkaar krijgen en er dan een tweede app bij maken (zoals bv Wikipanion)

Afbeeldingslocatie: http://img688.imageshack.us/img688/6668/schermafbeelding2010040hg.png
kmf schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:22:
[...]

Kan het niet zo zijn dat jouw machine geen ingebouwde H264-decoder heeft? Vergeet niet dat de iPad dit wel heeft, en dus vloeiend H264-materiaal zal moeten kunnen afspelen
een Unibody 17" is het. Geen idee eigenlijk of dat op de 9400M zit (die staat altijd aan, switchen naar de 9600GT doe ik vrijwel nooit)

[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:09:
[...]

Net trouwens Up 1080P omgezet naar 1280x720 MP4. Duurde ongeveer 3uurtjes maar het resultaat heeft me niet helemaal kunnen overtuigen. Uiteraard kan ik het nog niet op me iPad syncen maar in iTunes draait het Zo af en toe niet vloeiend. Jammer dat er niet echt duidelijk is waarmee ze zelf films omzetten.
Kan het niet zo zijn dat jouw machine geen ingebouwde H264-decoder heeft? Vergeet niet dat de iPad dit wel heeft, en dus vloeiend H264-materiaal zal moeten kunnen afspelen
Anoniem: 325416 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:14:
Wat ik me nou afvraag, is de Ipad geschikt om echt aantekeningen mee te maken? Met een stylus zeg maar, zo als je bij sommige e readers ziet (zoals bijv. van Sony).

Het is wel een leuk dingetje, maar het handigst lijkt mij nog steeds om er aantekeningen mee te maken in bijv. college, maar ja dan moet je er wel op kunnen schrijven, want een integraal teken met een toetsenbord maken lijkt mij niet zo praktisch...
http://www.youtube.com/watch?v=j6nDbE1CK3o

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244197

Er zijn nu al iPad gebruikers die last hebben van een slecht WiFi signaal..
Op de support site van Apple staan al veel klachten
http://discussions.apple....threadID=2387493&tstart=0

inmiddels heeft Apple het volgende op de supportpagina gezet.
http://support.apple.com/kb/TS3237

Nu maar hopen dat de problemen bij slechts een aantal mensen blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Nog een leuke cartoon:

Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/04/sjm5v.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160183

Tip: https://chrome.google.com...loelkjlgafconlihjodkpfjjb als je de itunes store even in Chrome wil bekijken... kan je de ipad apps alvast filteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 244197 schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:26:
Er zijn nu al iPad gebruikers die last hebben van een slecht WiFi signaal..
Op de support site van Apple staan al veel klachten
http://discussions.apple....threadID=2387493&tstart=0

inmiddels heeft Apple het volgende op de supportpagina gezet.
http://support.apple.com/kb/TS3237

Nu maar hopen dat de problemen bij slechts een aantal mensen blijven...
Ik zag dat het ook aan de beveiliging kon liggen (athans dat stond op ipadplanet).
Ik heb me Netwerk gelijk omgetoverd naar Macfilter only beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:45

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:00:
[...]

Ik zag dat het ook aan de beveiliging kon liggen (athans dat stond op ipadplanet).
Ik heb me Netwerk gelijk omgetoverd naar Macfilter only beveiliging.
Domste wat je kan doen natuurlijk. 1) je hebt nog geen iPad. 2) het zou moeten werken, dus waarom veranderen voordat je iets probeert? 3) Je inlog van je iTunes, bankgegevens, accountgegevens etc gaan onbeveiligd over je WiFi, is dat wat je wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sebastius schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:28:
[...]

Domste wat je kan doen natuurlijk. 1) je hebt nog geen iPad. 2) het zou moeten werken, dus waarom veranderen voordat je iets probeert? 3) Je inlog van je iTunes, bankgegevens, accountgegevens etc gaan onbeveiligd over je WiFi, is dat wat je wilt?
Dat verkeer is allenmaal versleuteld. Grote knul die op een Macfilter beveiligd netwerk me Mac's gaat hacken om me iTunes gegevens te kraken.

Je kan het ook wat TE ver zoeken natuurlijk.

Edit: Als hem dat lukt voordat we hem door hebben krijgt hij een taart van me 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 05-04-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:43:
[...]

Dat verkeer is allenmaal versleuteld. Grote knul die op een Macfilter beveiligd netwerk me Mac's gaat hacken om me iTunes gegevens te kraken.

Edit: Als hem dat lukt voordat we hem door hebben krijgt hij een taart van me 8)7
Je bent schijnbaar niet erg op de hoogte hoe simpel jouw voorstel te kraken is, en daarmee de info die je daaroverheen stuurt. iPad gewoon lekker op WPA2 laten staan en eventuele problemen tijdelijk accepteren, Apple zal er vast een oplossing voor bieden als deze softwarematig zal blijken te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:43:
[...]

Tijdens mijn vakanties heb ik al meerdere keren wat internetverbindingen op een bepaalde manier kunnen lenen. Dus zet je taart maar klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 17:28

zAo

GPLv2 Fanboy

iPhone OS 4.0 Preview Event a.s. donderdag!

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

CmdrTaco van Slashdot (een 100% nerd site) heeft een korte write-up geschreven:

http://apple.slashdot.org...234/iPad-Review?art_pos=2

Een echte inzichtvolle review: must-read +2 !

Interessante dingen die hij aanstipt namelijk o.a.:

- gebrek aan multi-user accounts (irritant als de iPad in het huishouden gebruikt wil worden ivm meerdere emailaccounts, foto's, privacy, eigen bookmarks noem maar op)

- veel websites presenteren de iPhone site, ipv de native site

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 05-04-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:51:
[...]

Je bent schijnbaar niet erg op de hoogte hoe simpel jouw voorstel te kraken is, en daarmee de info die je daaroverheen stuurt. iPad gewoon lekker op WPA2 laten staan en eventuele problemen tijdelijk accepteren, Apple zal er vast een oplossing voor bieden als deze softwarematig zal blijken te zijn..
Met mac spoofing heb je nog steeds geen toegang tot de bank gegevens, iTunes accounts enz enz.
Ach als je teveel op Google vertrouwd dan ga je zo geforceerd leven.

Ik zie de buurman niet zo 123 al die handeligm verrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Anoniem: 69767 schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:14:

- gebrek aan multi-user accounts (irritant als de iPad in het huishouden gebruikt wil worden ivm meerdere emailaccounts, foto's, privacy, eigen bookmarks noem maar op)

Ik denk dat je die iphone site wel op kan lossen door een andere browser te downloaden? Of zal dat niet het geval zijn?

Een guest mode zou inderdaad welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 87260 schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:53:
[...]

Ik denk dat je die iphone site wel op kan lossen door een andere browser te downloaden? Of zal dat niet het geval zijn?

Een guest mode zou inderdaad welkom zijn.
bij de meeste mobile site's kan je ook de normale bekijken.
(linkie onderaan de site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 15:18
hoi, nou de mijne is binnen. ik heb een nieuwe bibliotheek aangemaakt binnen mijn itunes account maar nu kan ik dus geen apps overzetten die ik al op mijn iphone heb gekocht. dat is redelijk irritant natuurlijk, iemand hier al een oplossing voor gevonden of weet een trucje hoe dit te doen??

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325416

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jor1972 schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:12:
hoi, nou de mijne is binnen. ik heb een nieuwe bibliotheek aangemaakt binnen mijn itunes account maar nu kan ik dus geen apps overzetten die ik al op mijn iphone heb gekocht. dat is redelijk irritant natuurlijk, iemand hier al een oplossing voor gevonden of weet een trucje hoe dit te doen??

alvast bedankt!!
Ik denk dat je die apps opnieuw moet installeren. Je kan proberen de ipa's opnieuw toe te voegen (slepen naar itunes vanaf de huidige locatie) itunes controleert dan via je ID of je deze apps ook echt gekocht hebt (wat dan het geval is).

Hoe is je eerste ervaring. Heb je al iets bijzonders ontdekt?

Edit: heb je een iTunes USA account? (zo ja: zou je willen kijken of de ABC app werkt ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:48
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:10:
[...]

Edit: heb je een iTunes USA account? (zo ja: zou je willen kijken of de ABC app werkt ?)
Dat werkt enkel via een proxy helaas. De app is wel te downloaden maar de films zijn gelimit op IP. Niet zelf ondervonden, maar ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:13:
[...]

Dat werkt enkel via een proxy helaas. De app is wel te downloaden maar de films zijn gelimit op IP. Niet zelf ondervonden, maar ergens gelezen.
ooh shit net zoals de site dus.

Nouja wel een leuke oplossing voor bij het zwembad op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wordt vast aangekondigd in de 4.0 software.. Let maar op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat Apple de iPad juist neerzet als "personal device" en daarom laat syncen met 1 iTunes library.
(en dus ook geen multiuser ondersteuning bied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Anoniem: 106714 schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:02:
[...]

Wordt vast aangekondigd in de 4.0 software.. Let maar op!!
Nee, Apple wil dat iedereen in het gezin een iPad koopt = meer winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zit je nietsvermoedend geenstijl te lezen, zie je dit met onderstaand commentaar
DOE IS NORMAAL FUCKING IDIOOT
-Emile- | 05-04-10 | 22:50
heheh :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Oh nee, is zelfs GS niet meer veilig voor Emile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:21

Tourniquet

Hiya, fellas!

Daar is ie dan.... Joojoo de eerste uit de komende reeks "iPad killers", mét Flash!

http://www.engadget.com/2...ion-garage-joojoo-review/

Bekijk vooral even de video walkthroughs. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Tourniquet op 06-04-2010 01:41 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe comfortabel gaat het zijn om 2 uur films er op te kijken, of een half uur te surfen? Het ding heeft geen steun: en hij schijnt toch best wel zwaar te zijn itt een lichte smartphone. Op een netbook films kijken is fijn, want die kun je gemakkelijk of een stoel of tafel zetten. ik vraag me af of het moeten vasthouden continu en het telkens op 10" aanwijzen met je arm wel zo comfortabel gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
ik heb nog niks bijzonders ontdekt, ik ben alleen maar bezig geweest om mijn iphone apps erop te krijgen..hoe bedoel je slepen vanaf huidige locatie...ik heb een aparte bibliotheek gemaakt voor de ipad ...
Donstil schreef op maandag 05 april 2010 @ 21:10:
[...]

Ik denk dat je die apps opnieuw moet installeren. Je kan proberen de ipa's opnieuw toe te voegen (slepen naar itunes vanaf de huidige locatie) itunes controleert dan via je ID of je deze apps ook echt gekocht hebt (wat dan het geval is).

Hoe is je eerste ervaring. Heb je al iets bijzonders ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Voor degene die 1password Pro hadden gekocht op de iphone. De nieuwe update is uit, waardoor je de ipad interface krijgt! Je hoeft dus NIET de ipad-versie kopen. De 1password standaard is wel ingedeeld in ipad en iphone.

Wel een mooie regeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jor1972 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 06:57:
ik heb nog niks bijzonders ontdekt, ik ben alleen maar bezig geweest om mijn iphone apps erop te krijgen..hoe bedoel je slepen vanaf huidige locatie...ik heb een aparte bibliotheek gemaakt voor de ipad ...

[...]
nou je opend iTunes met je iPhone library.
Gaat naar programma's en drukt rechts op een app. Dan kies je "open bestands locatie".
Hier staan de ipa files van de app die je gebruikt op de iPhone.

Sluit iTunes. Start iTunes weer met je iPad library en dan kan je 1voor1 de ippa's dubelklikken die je in je ipad library wilt. (tegelijk in iTunes slepen kan denk ook wel)

iTunes gaat dan bij de eerste keer syncen controleren of je de apps gekcnt hebt (wat in dit geval zo is) en zal daarna de meuk er gewoon op syncen

(iTunes gebruiken met 1 library is makkelijker btw. Gewoon de muziek selecteren via playlists)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-04-2010 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Maximus

There is no substitute

Tnx voor de tip, vraag me wel af bij de review of het gebrek aan de frontsight webcam heel groot is? Want wat de reviewer op merkt is dat het vasthouden op de lange duur van de iPad niet prettig is. Waarom zou je dan wel hele skype gesprekken gaan houden waarbij je toch de lens wel richting je voorhoofd, ie. vast houden dus, moet richten.

Het andere punt over de useraccounts is een die goed is, misschien met iPhone OS 4.0 :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
There you have it.

De eerste ipad killer killed
http://www.engadget.com/2...ion-garage-joojoo-review/

:D
First, it causes the entire tablet to get quite warm (especially when playing Flash video) and then it murders its battery life...
...lasted 2.5 hours (just as we predicted!) during our moderate use, which included surfing the Web and playing short videos. JooJoo claims you can get 5 hours

[ Voor 58% gewijzigd door kmf op 06-04-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Maximus schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:45:
[...]

Tnx voor de tip, vraag me wel af bij de review of het gebrek aan de frontsight webcam heel groot is? Want wat de reviewer op merkt is dat het vasthouden op de lange duur van de iPad niet prettig is. Waarom zou je dan wel hele skype gesprekken gaan houden waarbij je toch de lens wel richting je voorhoofd, ie. vast houden dus, moet richten.
De iPad komt toch met een houder? Daarmee zou je vrij makkelijk kunnen skypen als je 'm op een tafel zet lijkt me :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Er staan ook punten in die niet echt juist zijn. Zoals het feit dat het nergens op zou slaan of Safari vraagt of zijn locatie mag worden gebruikt, hij heeft dan wel geen GPS, maar via WiFi kan zijn positie net zo goed worden bepaald. Ook het gebrek aan een native chat applicatie kan nou denk ik niet veel mensen bekoren met een app store met 150.000 applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Mute schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:18:
[...]
De iPad komt toch met een houder? Daarmee zou je vrij makkelijk kunnen skypen als je 'm op een tafel zet lijkt me :)
Nee, die moet je er bij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Maximus

There is no substitute

Mute schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:18:
[...]
Klopt, maar als je de reviewer volgt dan klopt zijn redenering op dat punt niet. Zelf zou ik ook geen webcam hoeven omdat het gewoon niet fijn werkt lijkt me. Ik zie mijzelf niet zitten met een iPad en dan een conversatie houden van een uur.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-04 19:46
Nu nog de kolonisten van Catan oplossing en dan moet onze hele vriendenclub verplicht aan de iphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:29
Scrabble is echt geweldig!
Heb een iPod touch en iPhone dus kan het gezellig met m'n vriendin gaan spelen zodra ik de iPad heb. :P

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
Zelf ga ik er waarschijnlijk ook eentje aanschaffen en dan voornamelijk om er comics op te kunnen lezen. Of zouden deze applicaties door apple worden tegengehouden omdat het natuurlijk commercieel veel interessanter is om deze via de app store aan te schaffen in drm materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
nadd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:25:
Zelf ga ik er waarschijnlijk ook eentje aanschaffen en dan voornamelijk om er comics op te kunnen lezen. Of zouden deze applicaties door apple worden tegengehouden omdat het natuurlijk commercieel veel interessanter is om deze via de app store aan te schaffen in drm materiaal?
Welke applicaties? De marvel comics en de andere 3 comicstore-apps waarvan ik de naam vergeten ben die al in de appstore zitten?
Of bedoel je de losse comic/pdf-lezerapps welke losse CBR/CBZ/PDF/img-bestanden lezen? Die ook al jaren daar in zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
kmf schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:32:
[...]

Welke applicaties? De marvel comics en de andere 3 comicstore-apps waarvan ik de naam vergeten ben die al in de appstore zitten?
Of bedoel je de losse comic/pdf-lezerapps welke losse CBR/CBZ/PDF/img-bestanden lezen? Die ook al jaren daar in zitten?
In de huidige app store is het natuurlijk nog geen bedreiging voor de omzet van Apple straks als ze een lucratieve deal hebben natuurlijk wel. Hopelijk blijft het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

Ik ben benieuwd of de scrabble app ook Nederlandse woorden ondersteund of dat je het alleen in het Engels kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
nadd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:58:
[...]

In de huidige app store is het natuurlijk nog geen bedreiging voor de omzet van Apple straks als ze een lucratieve deal hebben natuurlijk wel. Hopelijk blijft het zo.
Apple had een "graphic novels"sectie in de ibooks, maar deze was er uit gehaald voor de launch.
Maar het feit dat ook de kindle-app beschikbaar is, zegt al wat over de lockdown van apple omtrent content,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Anoniem: 87260 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:00:
Ik ben benieuwd of de scrabble app ook Nederlandse woorden ondersteund of dat je het alleen in het Engels kan spelen.
Ik ga er eigenlijk wel een beetje van uit dat dat gewoon aan het standaard woordenboek van apple is gekoppeld ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 00:09
Afbeeldingslocatie: http://img339.imageshack.us/img339/3918/ipad.jpg

Heb hem sinds 10 minuutjes ofzo.
Ik post straks mijn bevindingen. Als je vragen hebt, bring it on hé. (behalve : Will it blend?)

[ Voor 32% gewijzigd door Dwezz op 06-04-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Dwezz schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:24:
[afbeelding]

Ik post straks mijn bevindingen. Als je vragen hebt, bring it on hé. (behalve : Will it blend?)
Kan het op de NL-appstore
Als je van plan bent om comics er op te lezen, hoe bevalt deze? http://appshopper.com/ent...comic-zeal-comic-reader-4
Dead/stuck pixels?
Wat zijn de garantiebepalingen?
Is het idd supergebalanceerd? (zet het op een knikker en het zal in evenwicht blijven?
Waar heb je het vandaan?

[ Voor 9% gewijzigd door kmf op 06-04-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Als je vragen hebt, bring it on hé. (behalve : Will it blend?)
Gedoe met de douane gehad? Wat heb je uiteindelijk totaal betaald?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[afbeelding]

Congrats! hopelijk komt er snel een Nederlandse release date

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Oh, en wat is je adres? Komen we 's nachts even langs voor een bezoekje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
kmf schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:33:
[...]

Kan het op de NL-appstore
Als je van plan bent om comics er op te lezen, hoe bevalt deze? http://appshopper.com/ent...comic-zeal-comic-reader-4
Dead/stuck pixels?
Wat zijn de garantiebepalingen?
Is het idd supergebalanceerd? (zet het op een knikker en het zal in evenwicht blijven?
Waar heb je het vandaan?
Ik ga eerst de Marvel app testen, die is gratis :-)
Geen dead/stick pixels (ik zie toch geen)
snel even de garantiebepalingen gelezen, zo ver mijn Engels goed is, is er geen garantie tenzij je woont in het land waar je hem koopt, dan heb je een jaar.

Hij voelt heel balanced aan.

Deze heb ik gekocht via eBay , voor een 700usd, prior verzending incluis.
Geen gedoe met douane, al verwacht ik dat er wel nog een rekening volgt.

Verdere bevindingen, snel, software toetsenbord bevalt me zeker, gaat heel vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook hier is de FedEx meneer geweest.

Nu syncen en daarna feest.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2cnckcl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:43:
Ook hier is de FedEx meneer geweest.

Nu syncen en daarna feest.
[afbeelding]
Kan je ook even de garantiebepalingen doorgeven (inscannen als je toch bezig bent met syncen)?

[ Voor 7% gewijzigd door kmf op 06-04-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scanner? Wacht ik loop ff naar 1995 om iets in te scannen.

Ik heb helaas geen scanner dus kan het niet voor je doen.

EDIT: Me eerste indruk is btw "WHOW"

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 06-04-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:17:

iphone camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
Het is onmenselijk klein geschreven, maar geloof me nu maar...geen garantie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:05
Dwezz schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:43:
[...]

snel even de garantiebepalingen gelezen, zo ver mijn Engels goed is, is er geen garantie tenzij je woont in het
and waar je hem koopt, dan heb je een jaar.
Dat is niet echt Apple-like... Ik was van plan er eentje aan te schaffen in Engeland als hij daar uit is, maar ik hoopte dan toch tenminste garantie hier in Nederland te hebben (zodra de iPad hier uit is in ieder geval). Op dit moment is dat toch ook gewoon zo met andere Apple producten?

[ Voor 4% gewijzigd door sroebert op 06-04-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
God wat synct hij lekker snel zeg.

23gig muziek. Foto's en diverse apps staan er op binnen het halfuur.
Das met me iPhone altijd wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:44:
God wat synct hij lekker snel zeg.

23gig muziek. Foto's en diverse apps staan er op binnen het halfuur.
Das met me iPhone altijd wel anders.
Kun je ook over WiFI syncen of alleen USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-05 16:44
Niet zo gek dat de garantie alleen geldt in het land van herkomst. De iPad is namelijk maar in 1 land verkrijgbaar. Just like the first iPhone dus.

Sent from my iPad. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:17:

EDIT: Me eerste indruk is btw "WHOW"
WHAHAHAH _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dwezz schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:43:
[...]

Ik ga eerst de Marvel app testen, die is gratis :-)
Geen dead/stick pixels (ik zie toch geen)
snel even de garantiebepalingen gelezen, zo ver mijn Engels goed is, is er geen garantie tenzij je woont in het land waar je hem koopt, dan heb je een jaar.

Hij voelt heel balanced aan.

Deze heb ik gekocht via eBay , voor een 700usd, prior verzending incluis.
Geen gedoe met douane, al verwacht ik dat er wel nog een rekening volgt.

Verdere bevindingen, snel, software toetsenbord bevalt me zeker, gaat heel vlot.
Okee.. super.
Hoe lang duurde het moment van verzenden en ontvangen? Misschien ga ik het dan ook wel zo doen als dat voor jou werkte. Vind het altijd eng om via internet te bestellen. Misschien heb je een link voor mij/ons?

Heb jij geen last van wegvallende wifi verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 17:05
Wil gewoon even vriendelijk kwijlen en de woorden 'hebben, hebben, hebben' uiten. Bij deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mensen er is een apart iPad import, topic, dus blaat hier niet je vragen wat betreffende importeren en dergelijke!

Voor de rest verwacht ik wel een hoop mooie foto's van de Tweakers die 'm al hebben!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:49
Hmmz.. nu valt me op dat het homescreen zo heel erg op de ipad doos staat te pronken. Ik verwacht daarom eigenlijk niet dat OS4 hier veel verandering in gaat brengen (helaas) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:05
lowfi schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:05:
Hmmz.. nu valt me op dat het homescreen zo heel erg op de ipad doos staat te pronken. Ik verwacht daarom eigenlijk niet dat OS4 hier veel verandering in gaat brengen (helaas) :(
Wat hadden ze anders op de doos moeten zetten? Zwart scherm, scherm van een applicatie? Gaat er toch juist om dat je meerdere applicaties op de iPad hebt. Lijkt me niet een aanwijzing dat dit niet gaat veranderen. Gewoon lekker wachten tot donderdag, dat weten we meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Het enige wat mij als nogal vervelend opvalt aan de iPad, is het glossy scherm. Zo te zien kan je het als spiegel gebruiken. Zie ook Kevin Rose die er hier mee speelt: http://yfrog.us/3deplz Dit lijkt bij m'n Macbook pro toch wat minder extreem te zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door vgroenewold op 06-04-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103431

vgroenewold schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:28:
Het enige wat mij als nogal vervelend opvalt aan de iPad, is het glossy scherm. Zo te zien kan je het als spiegel gebruiken. Zie ook Kevin Rose die er hier mee speelt: http://yfrog.us/3deplz
Klopt. Het scherm glimt bijzonder. Maar mijn ervaring met mijn macbook pro die ik ook graag in de tuin gebruik is dat het prima te lezen is. De helderheid maakt dat het goed te doen is. Ik heb voor de rest ook geen matte schermen gezien die zo veel licht geven dus een eerlijke vergelijking kan ik niet maken. Maar als het scherm hetzelfde is als mijn mbp dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Edit: Ah, je hebt zelf een mbp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-08-2024
Anoniem: 103431 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:33:
[...]

Klopt. Het scherm glimt bijzonder. Maar mijn ervaring met mijn macbook pro die ik ook graag in de tuin gebruik is dat het prima te lezen is. De helderheid maakt dat het goed te doen is. Ik heb voor de rest ook geen matte schermen gezien die zo veel licht geven dus een eerlijke vergelijking kan ik niet maken. Maar als het scherm hetzelfde is als mijn mbp dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Edit: Ah, je hebt zelf een mbp ;)
Klopt ja, ook met een glossy scherm. Het is zeker zo dat de brightness zodanig is dat ik dat scherm vaak veel beter kan bekijken buiten dan menig mat-scherm, maar als ik die brightness dus op normale levels zet, is het vrij irritant. Op m'n iPhone kijk ik in de bus vaak video, prima te doen maar toch zie ik mijzelf vrij regelmatig de weerkaatsing ontduiken. Op de iPhone vind ik dat niet echt een probleem, m'n macbook gebruik ik vaak binnen, maar de iPad zou ik dus meenemen in die bus... en dan is de grootte van het scherm iets meer een probleem in combinatie met het glossy gebeuren. Daar ben ik wat bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
iPad in je kar:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World's First iPad Car Install

Maar de 3G versies zijn nog niet uit in de USA toch... dus navigeren met je iPad wordt 'm nu nog niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
BloodDragon schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:39:
[...]

Dat is niet echt Apple-like... Ik was van plan er eentje aan te schaffen in Engeland als hij daar uit is, maar ik hoopte dan toch tenminste garantie hier in Nederland te hebben (zodra de iPad hier uit is in ieder geval). Op dit moment is dat toch ook gewoon zo met andere Apple producten?
Binnen de EU is het toch wel een redelijke inperking van het vrij verkeer van goederen en diensten tussen de lidstaten om geen garantie te geven behalve in het land van herkomst. Dus het lijkt me verboden maar ja Apple trekt zich wel eens vaker ergens niet zo veel van aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
nadd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:05:
[...]

Binnen de EU is het toch wel een redelijke inperking van het vrij verkeer van goederen en diensten tussen de lidstaten om geen garantie te geven behalve in het land van herkomst. Dus het lijkt me verboden maar ja Apple trekt zich wel eens vaker ergens niet zo veel van aan.
Dan nog, binnen de EU is het minder moeilijk om even langs te fietsen om je garantie te halen. Als ik in duitsland haal dan is het helemaal geen probleem. Tis 4 uur rijden, maar ja, leaseauto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:24
Zijn er ook mensen met een iPad en een Airport Express? Ben wel benieuwd of Airtunes werkt.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:15
Hier een heel uitgebreide review van de iPad. Na het zien ervan kan ik niet wachten tot ik er een vast heb!

Deel 1:

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
iPad Review: Notes, Photos, Videos and Calendar

Deel 2:

Bekijk op YouTube
iPad Review: YouTube, iPod, iTunes and Maps

Deel 3:

Bekijk op YouTube
iPad Review: Safari, Mail, App Store and iBooks

Veel plezier met kijken! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Knopsje op 06-04-2010 17:33 . Reden: Video tags toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik ben inmiddels thuis even wat tijd alleen met me iPad, moest hem op het werk met iedereen delen namelijk.

Dit kan nog wel eens een grote hit worden onder de "normale"

Als ik nog bepaalde dingen moet testen dan hoor ik het wel.

(ik post dit bericht vanaf mijn iPad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
In dat eerste filmpje hierboven, die snelheid van multitouch op maps en foto's en scrollen door foto's, dat is echt heel ziekelijk snel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
Super bedankt!!!
Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:08:
[...]

nou je opend iTunes met je iPhone library.
Gaat naar programma's en drukt rechts op een app. Dan kies je "open bestands locatie".
Hier staan de ipa files van de app die je gebruikt op de iPhone.

Sluit iTunes. Start iTunes weer met je iPad library en dan kan je 1voor1 de ippa's dubelklikken die je in je ipad library wilt. (tegelijk in iTunes slepen kan denk ook wel)

iTunes gaat dan bij de eerste keer syncen controleren of je de apps gekcnt hebt (wat in dit geval zo is) en zal daarna de meuk er gewoon op syncen

(iTunes gebruiken met 1 library is makkelijker btw. Gewoon de muziek selecteren via playlists)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor1972
ik vind het wel jammer dat ik de appstore op de Ipad zelf nog niet kan gebruiken met mijn NL account, dat zou een stuk makkelijker zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187449

mijn films zijn .mkv en 1080p .. is daar ook al een oplossing voor de iPad voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jor1972 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:18:
ik vind het wel jammer dat ik de appstore op de Ipad zelf nog niet kan gebruiken met mijn NL account, dat zou een stuk makkelijker zijn geweest...
Ja dat is idd wel jammer. Voor betaalde Nederlandse APPs heb je nu altijd de Mac nodig.
Ook vind ik de 2x modus erg tegenvallen. De Nu.nl app is niet om aan te zien (Ff een voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zou je daar wat foto's van kunnen maken Donstil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:24
Anoniem: 187449 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:25:
mijn films zijn .mkv en 1080p .. is daar ook al een oplossing voor de iPad voor ?
Nope, zelf zet ik al mijn films om met Handbrake, waarmee je ook een 'universal' bestand kan maken, welke op alle apparaten afspeelt (als ik me niet vergis krijg je dan 'kleinere formaten' voor o.a de iPhone).

Sync enkel geen films naar mn iPhone, doe het enkel om ze in iTunes en Front Row te krijgen.

Hoewel hardwarematige acceleratie dan niet werkt in iTunes, waardoor full-hd filmpjes alsnog niet soepel lopen, en je die alsnog moet openenen in quicktime :X

[ Voor 24% gewijzigd door ZpAz op 06-04-2010 18:30 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 187449 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:25:
Er zal geen mkv 1080p oplossing komen want het schermpje is maar 1024x786.

Verder had ik dus met handbreake een mp4 file gemaakt gister voor op de iPad. maar dienwordt helemaal niet gesyncd "deze film kan niet worden afgespeeld op de iPad" krijg ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
Zou je daar wat foto's van kunnen maken Donstil?
Alstu

Afbeeldingslocatie: http://img709.imageshack.us/img709/1377/img0002q.png

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/2754/img0003t.png

Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/5123/img0004d.png

Edit: ooh als screenshot lijkt het nog "aardig". In het echt geeft het een beetje "ooh ik heb tever ingezoemd en daardoor is het nu wat onscherp" gevoel (wie kent dat bekende gevoel niet 8)7)

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 06-04-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Laatst online: 01:51
Ik wou net gaan vragen of je ook weer screenshots kon maken maar zo te zien dus wel.
Trouwens al iemand de agenda functie getest/gebruikt? Lijkt mij een leuke optie.

Mijne is ondertussen geland in Parijs, morgen voor 12 uur als het goed is in huis:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daarom vroeg ik ook om foto's ;) maar ansich ziet dit er niet lekker uit inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
Discussie over het nieuwe iPhone OS / event van komende donderdag graag hier:
\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Waar blijft de foto van T.net op een iPad? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:51
En het is alweer tijd voor deel 3: [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399545//">~~~[iPad] Importeren</a>.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>