Binnen de EU is het toch wel een redelijke inperking van het vrij verkeer van goederen en diensten tussen de lidstaten om geen garantie te geven behalve in het land van herkomst. Dus het lijkt me verboden maar ja Apple trekt zich wel eens vaker ergens niet zo veel van aan.BloodDragon schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:39:
[...]
Dat is niet echt Apple-like... Ik was van plan er eentje aan te schaffen in Engeland als hij daar uit is, maar ik hoopte dan toch tenminste garantie hier in Nederland te hebben (zodra de iPad hier uit is in ieder geval). Op dit moment is dat toch ook gewoon zo met andere Apple producten?
Dan nog, binnen de EU is het minder moeilijk om even langs te fietsen om je garantie te halen. Als ik in duitsland haal dan is het helemaal geen probleem. Tis 4 uur rijden, maar ja, leaseautonadd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:05:
[...]
Binnen de EU is het toch wel een redelijke inperking van het vrij verkeer van goederen en diensten tussen de lidstaten om geen garantie te geven behalve in het land van herkomst. Dus het lijkt me verboden maar ja Apple trekt zich wel eens vaker ergens niet zo veel van aan.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zijn er ook mensen met een iPad en een Airport Express? Ben wel benieuwd of Airtunes werkt.
Hier een heel uitgebreide review van de iPad. Na het zien ervan kan ik niet wachten tot ik er een vast heb!
Deel 1:
Deel 2:
Deel 3:
Veel plezier met kijken!
Deel 1:
Deel 2:
Deel 3:
Veel plezier met kijken!
[ Voor 6% gewijzigd door Knopsje op 06-04-2010 17:33 . Reden: Video tags toegevoegd ]
Nou ik ben inmiddels thuis even wat tijd alleen met me iPad, moest hem op het werk met iedereen delen namelijk.
Dit kan nog wel eens een grote hit worden onder de "normale"
Als ik nog bepaalde dingen moet testen dan hoor ik het wel.
(ik post dit bericht vanaf mijn iPad)
Dit kan nog wel eens een grote hit worden onder de "normale"
Als ik nog bepaalde dingen moet testen dan hoor ik het wel.
(ik post dit bericht vanaf mijn iPad)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
In dat eerste filmpje hierboven, die snelheid van multitouch op maps en foto's en scrollen door foto's, dat is echt heel ziekelijk snel
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Super bedankt!!!
Donstil schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:08:
[...]
nou je opend iTunes met je iPhone library.
Gaat naar programma's en drukt rechts op een app. Dan kies je "open bestands locatie".
Hier staan de ipa files van de app die je gebruikt op de iPhone.
Sluit iTunes. Start iTunes weer met je iPad library en dan kan je 1voor1 de ippa's dubelklikken die je in je ipad library wilt. (tegelijk in iTunes slepen kan denk ook wel)
iTunes gaat dan bij de eerste keer syncen controleren of je de apps gekcnt hebt (wat in dit geval zo is) en zal daarna de meuk er gewoon op syncen
(iTunes gebruiken met 1 library is makkelijker btw. Gewoon de muziek selecteren via playlists)
Ja dat is idd wel jammer. Voor betaalde Nederlandse APPs heb je nu altijd de Mac nodig.jor1972 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:18:
ik vind het wel jammer dat ik de appstore op de Ipad zelf nog niet kan gebruiken met mijn NL account, dat zou een stuk makkelijker zijn geweest...
Ook vind ik de 2x modus erg tegenvallen. De Nu.nl app is niet om aan te zien (Ff een voorbeeld)
Zou je daar wat foto's van kunnen maken Donstil?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nope, zelf zet ik al mijn films om met Handbrake, waarmee je ook een 'universal' bestand kan maken, welke op alle apparaten afspeelt (als ik me niet vergis krijg je dan 'kleinere formaten' voor o.a de iPhone).Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:25:
mijn films zijn .mkv en 1080p .. is daar ook al een oplossing voor de iPad voor ?
Sync enkel geen films naar mn iPhone, doe het enkel om ze in iTunes en Front Row te krijgen.
Hoewel hardwarematige acceleratie dan niet werkt in iTunes, waardoor full-hd filmpjes alsnog niet soepel lopen, en je die alsnog moet openenen in quicktime

[ Voor 24% gewijzigd door ZpAz op 06-04-2010 18:30 ]
Er zal geen mkv 1080p oplossing komen want het schermpje is maar 1024x786.Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:25:
mijn films zijn .mkv en 1080p .. is daar ook al een oplossing voor de iPad voor ?
Verder had ik dus met handbreake een mp4 file gemaakt gister voor op de iPad. maar dienwordt helemaal niet gesyncd "deze film kan niet worden afgespeeld op de iPad" krijg ik dan.
AlstuCLB schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:28:
Zou je daar wat foto's van kunnen maken Donstil?

Edit: ooh als screenshot lijkt het nog "aardig". In het echt geeft het een beetje "ooh ik heb tever ingezoemd en daardoor is het nu wat onscherp" gevoel (wie kent dat bekende gevoel niet

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 06-04-2010 18:38 ]
Ik wou net gaan vragen of je ook weer screenshots kon maken maar zo te zien dus wel.
Trouwens al iemand de agenda functie getest/gebruikt? Lijkt mij een leuke optie.
Mijne is ondertussen geland in Parijs, morgen voor 12 uur als het goed is in huis:)
Trouwens al iemand de agenda functie getest/gebruikt? Lijkt mij een leuke optie.
Mijne is ondertussen geland in Parijs, morgen voor 12 uur als het goed is in huis:)
Daarom vroeg ik ook om foto's
maar ansich ziet dit er niet lekker uit inderdaad...
Discussie over het nieuwe iPhone OS / event van komende donderdag graag hier:
\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010
\[iPhone, iPod touch & iPad] iPhone OS event - 8 april 2010
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
En het is alweer tijd voor deel 3: [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 3
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399545//">~~~[iPad] Importeren</a>.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>
Let op of je post niet beter past in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1399545//">~~~[iPad] Importeren</a>.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363593#item5">iPods, iPhones & iTunes Beleid</a>