Wat is het probleem met die accounts precies?
Het probleem is dat je met een Nederlands iTunes account geen apps uit de Amerikaanse app store kan downloaden. Zonder een geldig Amerikaans betaalmiddel kun je ook niet je account naar Amerika aanpassen. Een oplossing zou zijn om gebruik te maken van een Amerikaanse iTunes giftcard om daar een nieuw account mee aan te maken. De vraag is dan of je dan nog de apps van je Nederlandse account met je iPad kunt syncen.
Moet de ipad geactiveerd worden met een us account?
Dit is nog onbekend, we moeten even wachten tot de eerste iPads in Nederland verschijnen. Ik verwacht dat dit gewoon gaat aangezien de Nederlandse store wel al iPad apps bevat.
Wat gebeurt er als je hem aan je nl account hangt?
iTunes geeft aan dat je iPad apps kun downloaden en aan je account kunt hangen. Zo heb ik inmiddels al enkele iPad apps gekocht. Waarschijnlijk zullen deze gewoon gesynced worden en werkt het naar behoren. Anders zouden alle mensen die de iPad in Amerika gekocht hebben hem niet kunnen gebruiken totdat het apparaat in hun land verschijnt, lijkt me onwaarschijnlijk
Kan je hem niet gewoon activeren met us, free app installeren en dan inloggen met je nl account om vervolgens alle met nl gekochte AppStore te syncen?
Het probleem was dat we enkele (betaalde) apps uit de Amerikaanse app store willen kopen en dat is dus niet mogelijk. Deze apps staan enkel in de Amerikaanse app store.
Vage is dat alle apps al gewoon in nl AppStore staan?
Ja veel apps staan inderdaad al in de Apps store van Nederland, maar lang niet allemaal. Neem bijvoorbeeld iBooks, Pages, Numbers en Keynote, de iWork apps van Apple zelf.
[
Voor 7% gewijzigd door
Dimby op 05-04-2010 10:27
]