Acties:
  • 0 Henk 'm!
Luqq schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:13:
Echt? De milestone heeft toch ook nog eens een 600Mhz CPU oid (iig langzamer dan snapdragon)?
Naar MHz'en moet je tegenwoordig niet echt kijken, de CPU in de Milestone is ongeveer even snel als 'n
800MHz Snapdragon, dus deze 1GHz CPU's in de Nexus One / Desire en dergelijke zijn maar iets sneller...

En ik heb gelogen, 720p is wel in te stellen, maar werkt niet, sorry!

De nieuwe Nexus Desire: :+
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/02/02-17-10n1sense.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 17-02-2010 21:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 20:40
Haha geinig :+ Maar ik vind de desire toch echt een stuk mooier! Die trackball op de nexus vind ik echt niet mooi geplaatst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223266

Voor degenen die twijfelen tussen de desire en de legend...
Voor de prijs hoef je het niet te doen: 449,- voor de desire in bruin én zilver! 429,- voor de legend
Bij de pdashop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Uit het nexus one topic:
http://www.phonearena.com...fully-article-a_9569.html

Hehe, zal vast TomTom zijn :+ Maar klinkt heeeel goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
nwolsink schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:36:
[...]

Rare reactie in dit topic maar goed, ik heb het net andersom gedaan en heb de HD2 na 1 week verkocht, wat een bak ellende dat Windows mobile, rooten hacken weet ik veel wat je allemaal wel niet moet doen voor een paar extra functies.

Nexus one met Android 2.1 alles werkt gewoon out of the box, daarbij komt dat alles wat jij noemt (divx weet iuk zo niet want heb ik nog niet gekeken) gewoon standaard kan op Android
Als dat allemaal kan op Android, hoe heetten die programma's dan? want ik kan er niets over terugvinden.

vanpeltje

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Luqq schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:
Uit het nexus one topic:
http://www.phonearena.com...fully-article-a_9569.html

Hehe, zal vast TomTom zijn :+ Maar klinkt heeeel goed! :)
Ik denk niet dat het TomTom/Tele Atlas is. Er wordt gezegd dat het een bedrijf is hier in NL. Dat kan gewoon toeval zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Tenshu op 18-02-2010 12:45 ]

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 23:12
Tenshu schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:40:
[...]

Ik denk niet dat het TomTom/Tele Atlas is. Er wordt gezegd dat het een bedrijf is hier in NL. Dat kan gewoon toeval zijn.
ik vraag mij nu eigenlijk af hoe HTC erin zal slagen de desire met de legend van elkaar te laten onderscheiden, buiten de hardware specs dan. Want als de bediening en UI bij beiden even soepel verloopt, lijkt mij een zware processor alleen maar goed voor extra cpu load. Al zal het wel zijn nut bewijzen bij zware programma's, maar de iphone kan met zijn lagere specs ook zware programma's aan met gemak.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:03

Boy

www.byoscoop.nl

pina schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:14:
[...]

ik vraag mij nu eigenlijk af hoe HTC erin zal slagen de desire met de legend van elkaar te laten onderscheiden, buiten de hardware specs dan. Want als de bediening en UI bij beiden even soepel verloopt, lijkt mij een zware processor alleen maar goed voor extra cpu load. Al zal het wel zijn nut bewijzen bij zware programma's, maar de iphone kan met zijn lagere specs ook zware programma's aan met gemak.
offtopic:
blijft apples and pears vergelijken...laat eerste die 4.0 versie van iPhone multitasken en kijken of die nog steeds zo soepel gaat...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
[...]

Hier heb je nog een reden om voor de Desire te kiezen; HTC Legend krijgt geen Flash 10.1
Laten we daarnaast niet vergeten dat de extra CPU kracht vooral handig is voor eventuele updates naar nieuwere versies van Android/Sense. De Snapdragon is ook efficiënter per MHz dan de verouderde chipset van de Legend.

Buiten dat, de Desire heeft ook een groter scherm met een hogere resolutie. Dit is vooral handig bij sms-en / e-mailen met het on-screen toetsenbord.

[ Voor 7% gewijzigd door Limit-NL op 18-02-2010 13:27 . Reden: Was er nog eentje vergeten... ]

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

l1m1t schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 13:23:
[...]

Hier heb je nog een reden om voor de Desire te kiezen; HTC Legend krijgt geen Flash 10.1
Laten we daarnaast niet vergeten dat de extra CPU kracht vooral handig is voor eventuele updates naar nieuwere versies van Android/Sense. De Snapdragon is ook efficiënter per MHz dan de verouderde chipset van de Legend.

Buiten dat, de Desire heeft ook een groter scherm met een hogere resolutie. Dit is vooral handig bij sms-en / e-mailen met het on-screen toetsenbord.
lol, als ik nog niet om was (ik ga 'm gelijk bestellen zodra er een paar in de pricewatch staan) was ik het nu wel ;)

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35

Fitz

Vincent! We happy?

[...]

De reden dat de iPhone en Legend even snel lijken komt met name door het verchil in resolutie, Legend en iPhone 320 x 480 = 153600 pixels en Desire 480 x 800 = 384000 pixels. De Desire moet dus 2,5x zoveel pixels aansturen dan de iPhone en Legend. Ik wil die iphone nog wel eens zien zwoegen als ze daar een normaal wvga scherm in gooien. (voor mij is wvga nu eigenlijk wel t minimum)

Anoniem: 8504

[...]

Volgens mij heeft de iPhone, naast de lagere resolutie van de Desire, nog een groot voordeel die bijvoorbeeld consoles ook hebben tov. PC's. Dit is het gesloten platform waarop iPhone OS draait. Voor de iPhone wordt het hele OS geschreven richting 1 specifieke hardware configuratie, waarbij de drivers en het operating system optimaal zijn aangepast voor deze configuratie.

Bij android is dit een ander verhaal.. Hier moeten verschillende soorten CPU's en GPU's en andere specifieke hardware allemaal afzonderlijk worden geprogrammeerd. Ik ben van mening dat diversiteit in dit soort omgevingen echt remmend werkt en het systeem (android in dit geval) minder efficient maakt dan het daadwerkelijk zou moeten zijn.

Verder is Google vreemd bezig vind ik. Het feit dat ze nu pas goed met de JIT compiler bezig gaan vind ik opzienbarend. Ook het feit dat de GUI engine niet hardware accelerated is is een behoorlijk minpunt. Dit alles bij elkaar maakt het dat Android (helaas) per definitie altijd minder zal presteren dan iPhone OS.

- Optimaliseer de GUI render engine (meer hardware acceleration)
- Implementeer een stabiele JIT compiler (1.75x performance gain)
- Maak de hardware minder divers en dwing, net zoals microsoft een aantal hardware matige zaken af (Resolutie, CPU/GPU, e.d.)

Naast deze zaken de GUI actueel en innovatief houden/maken en het kan niet anders dat Android het beste platform ooit gaat worden.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:45

wontcachme

You catch me? No you wont

Deze telefoon staat er hoog op mijn verlanglijst met betrekking tot vervanging van mij HTC Diamond. Ik zit alleen nog met twee simpele punten.
1. Is het inmiddels mogelijk om compleet met Outlook te syncen?
2. Kan je met android gewoon avi's afspelen?

Dat zijn mijn enige struikelblokken nog voor deze telefoon. Iemand die hier licht op kan werpen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Anoniem: 294643

Anoniem: 8504 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:14:
[...]

Volgens mij heeft de iPhone, naast de lagere resolutie van de Desire, nog een groot voordeel die bijvoorbeeld consoles ook hebben tov. PC's. Dit is het gesloten platform waarop iPhone OS draait. Voor de iPhone wordt het hele OS geschreven richting 1 specifieke hardware configuratie, waarbij de drivers en het operating system optimaal zijn aangepast voor deze configuratie.

Bij android is dit een ander verhaal.. Hier moeten verschillende soorten CPU's en GPU's en andere specifieke hardware allemaal afzonderlijk worden geprogrammeerd. Ik ben van mening dat diversiteit in dit soort omgevingen echt remmend werkt en het systeem (android in dit geval) minder efficient maakt dan het daadwerkelijk zou moeten zijn.

Verder is Google vreemd bezig vind ik. Het feit dat ze nu pas goed met de JIT compiler bezig gaan vind ik opzienbarend. Ook het feit dat de GUI engine niet hardware accelerated is is een behoorlijk minpunt. Dit alles bij elkaar maakt het dat Android (helaas) per definitie altijd minder zal presteren dan iPhone OS.

- Maak de hardware minder divers en dwing, net zoals microsoft een aantal hardware matige zaken af (Resolutie, CPU/GPU, e.d.)

Naast deze zaken de GUI actueel en innovatief houden/maken en het kan niet anders dat Android het beste platform ooit gaat worden.
Altijd dat geouwehoer over die iphone, ga lekker naar een iphone topic om daar al je mooie bevindingen, danwel niet gekopieerde berichten te plaatsen. Daar zitten we hier toch helemaal niet op te wachten! :(

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:21

DarkSide

theres no place like ::1

Het blijven beide mooie telefoons met beide hun voor en nadelen. Belangrijk is om te kijken wat jij een voor en nadeel vindt. En welke telefoon het beste bij je past. We kunnen idd wel blijven opsommen wat de ene telefoon wel kan en de ander niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Limit-NL
Anoniem: 294643 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:27:
[...]
Altijd dat geouwehoer over die iphone, ga lekker naar een iphone topic om daar al je mooie bevindingen, danwel niet gekopieerde berichten te plaatsen. Daar zitten we hier toch helemaal niet op te wachten! :(
+1, ga maar naar het daarvoor bestemde subforum om te zeggen hoe goed de iPhone wel niet is... :w

Lang leve Open Source, Lang leve Android, Lang leve de HTC Desire! :7
wontcachme schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:25:
Bij een paar toestellen werkt Divx out-of-the-box, bij sommige weer niet, anders heb je software of converteren!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:55

TheVMaster

Moderator WOS
wontcachme schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:25:
Deze telefoon staat er hoog op mijn verlanglijst met betrekking tot vervanging van mij HTC Diamond. Ik zit alleen nog met twee simpele punten.
1. Is het inmiddels mogelijk om compleet met Outlook te syncen?

Dat zijn mijn enige struikelblokken nog voor deze telefoon. Iemand die hier licht op kan werpen?
1. Geen enkel probleem aangezien Android (sinds eh...1.6 ofzo) gewoon Exchange Sync (like ActiveSync) ondersteund.

@hollykok en l1m1t

Jullie zijn wel enorme iPhone gefixeerde sukkels, dat jullie precies dat stukje eruit halen en de rest volkomen negeren.. Ik ben zelf Android fan en ontwikkelaar, echter moet je niet blindelings achter de meute aanlopen en lopen blaten dat je iets geweldig vind, je mag best opbouwende kritiek geven en daarbij kijken naar de concurentie.

Ik maak de connectie naar de iPhone, omdat dat platform uniek is, mede door zijn geslotenheid en proprietary hardware platform.

Ik vind het overigens ongelovelijk noob dat je de Desire gaat lopen _/-\o_ terwijl je het ding nog niet eens in handen hebt gehad en ook nog niet duidelijk is hoe goed/slecht hij in werkelijkheid is. Ga even ergens anders lopen fanboy blaten...

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 18-02-2010 15:28 ]

• wontcachme

wontcachme

CLB schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:09:
[...]

Bij een paar toestellen werkt Divx out-of-the-box, bij sommige weer niet, anders heb je software of converteren!
I hate converteren. Eerst maar eens uitzoeken hoe dit dus bij android zit. Bij windows gebruikte ik coreplayer ervoor en dat werkte zonder problemen.
TheVMaster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:
[...]

1. Geen enkel probleem aangezien Android (sinds eh...1.6 ofzo) gewoon Exchange Sync (like ActiveSync) ondersteund.
Thanx

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:28
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:
@hollykok en l1m1t
Ik maak de connectie naar de iPhone, omdat dat platform uniek is, mede door zijn geslotenheid en proprietary hardware platform.
+1

Ik vond het een zeer goed onderbouwd stuk tekst dat Android in zijn geheel niet afkraakte. Waarom men dan zo belachelijk aangevallen reageert is mij echt een raadsel.
Ga even ergens anders lopen fanboy blaten...
Dat vind ik dus ook. Joú uitmaken voor een iPhone fanboy terwijl je gewoon onafhankelijke informatie geeft. Moet niet gekker worden. Ik wil ook graag een Desire (heb nu een Magic) maar daarom mag je nog wel op jouw manier over een ander platform spreken, ook in dit forum. Man man man, het gaat om een TELEFOON :X

Nickname does not reflect reality

wontcachme schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:31:
I hate converteren. Eerst maar eens uitzoeken hoe dit dus bij android zit.
Zoals ik a zei, er is ook software om DivX'jes af te spelen: YxFlash, maar werkt... tsjaa...
Voor de rest qua converteren en dergelijke hebben we: Films converteren voor je Android device

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 10:57
Ik heb ook nog een vraagje over de Desire, bij de nexus one zit er in de trackbal wat ledjes die verschillende kleurtjes kunnen geven.
Ik vindt dit zelf heel handig, zit er ook iets van led in dat optisch touch gedoe van de desire?

TheVMaster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:
[...]

Nou... Dat vraag ik me af.. Android heeft vanaf 2.1 Exchange ondersteuning (mail en contacts), maar out of the box geen Exchange kalender synchronisatie. Ik heb nu een hero waar HTC dat erg netjes wel heeft ingebakken, maar ik ben benieuwd hoe HTC dat met Sense en 2.1 oplost.. Daarom ook erg benieuwd naar de eerste tweakers review zodat dit soort vragen ook aan bod komen :*)

[b][message=33492983,noline]
Ik vind het overigens ongelovelijk noob dat je de Desire gaat lopen _/-\o_ terwijl je het ding nog niet eens in handen hebt gehad en ook nog niet duidelijk is hoe goed/slecht hij in werkelijkheid is. Ga even ergens anders lopen fanboy blaten...
Ik loop helemaal niet warm voor de Desire (nou ja, het begint aardig warm te worden :9~ ) maar ik word moe van het altijd vergelijken met iphone. Zit gewoon niet te wachten op iphone vergelijkingen, maar op nieuws betreffende de Desire waar dit topic over zou moeten gaan.

Goed laten we het hier bij houden.

• Limit-NL
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:25:
Jullie zijn wel enorme iPhone gefixeerde sukkels, dat jullie precies dat stukje eruit halen en de rest volkomen negeren.. Ik ben zelf Android fan en ontwikkelaar, echter moet je niet blindelings achter de meute aanlopen en lopen blaten dat je iets geweldig vind, je mag best opbouwende kritiek geven en daarbij kijken naar de concurentie.

Opbouwende kritiek...? Goed, dan zal ik jouw post even kort analyseren:
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:14:
[...]
Volgens mij heeft de iPhone, naast de lagere resolutie van de Desire (1), nog een groot voordeel die bijvoorbeeld consoles ook hebben tov. PC's. Dit is het gesloten platform waarop iPhone OS draait. Voor de iPhone wordt het hele OS geschreven richting 1 specifieke hardware configuratie, waarbij de drivers en het operating system optimaal zijn aangepast voor deze configuratie.(2)
Kijk eens wat er allemaal zo goed is aan de iPhone (in een Desire topic nota bene!)
Dit is allemaal slecht bij Android wat goed is bij iPhone OS, hiervoor is een Software & Discussie topic
Dit zegt al genoeg... :X

Prima dat je verbeterpunten aangeeft, maar we hebben een Android 3.0 topic voor software-suggesties
Misschien kunnen we al een hoop afleiden uit het feit dat de Desire grotendeels gebaseerd is op de Nexus One. Ik hoor niet veel anders dan positieve reacties op de N1, behalve het feit dat hij in Europa slecht tot niet leverbaar is. De 3G problemen staan los van het apparaat, dat zijn software en/of netwerk problemen.

Niet alles hoeft vergeleken te worden met de iPhone, en zowel... dan mag je ook best zeggen dat Android ook zo z'n voordelen heeft t.o.v. de iPhone. Wees maar niet bang... ;)

Goed, wat mij betreft einde discussie... laten we nu weer praten over de Desire! :)

• Tenshu
  • Niet online
Amazon.de heeft eindelijk een goede prijs. Waar eerst €419 werd aangegeven en daarna €519 is het nu gewijzigd naar:

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2r4pdtf.png

Amazon.de
Amazon is lekker wisselvallig!

[ Voor 16% gewijzigd door Tenshu op 18-02-2010 16:17 ]

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 12:11
Wat is jullie ervaring met de Sense interface van HTC? Is deze echt zoveel beter dan de vanilla Android 2.1 interface? Ik zie op internet wel wat vergelijkingen maar die gaan voornamelijk over Android 1.x.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Vanilla vind ik persoonlijk tof, maar er zijn tig homescreenreplacements te vinden:
Ervaringen met homescreen-replacements, waar heus wel wat voor je bij zal zitten =)

*knip*, graag inhoudelijk posten, en anders niet. Dit noemen we trollen.

[ Voor 159% gewijzigd door RoD op 18-02-2010 17:07 ]

• Apoca
  • Laatst online: 17-05 16:36

Apoca

Array Technology Industry

Heeft de Desire ook weer een vorm van licht notification :? Ik zie wel een rondje in de optical trackpad, maar zou wel eens willen weten of daar een ledje in zit.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dat rondje om de trackpad is een knop vziw. Geen licht notificatie ;(

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 18-02-2010 20:28 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• daflux
  • Laatst online: 23-04 10:57
daflux schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:51:
Ik heb ook nog een vraagje over de Desire, bij de nexus one zit er in de trackbal wat ledjes die verschillende kleurtjes kunnen geven.
Ik vindt dit zelf heel handig, zit er ook iets van led in dat optisch touch gedoe van de desire?
Apoca schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:18:
Heeft de Desire ook weer een vorm van licht notification :? Ik zie wel een rondje in de optical trackpad, maar zou wel eens willen weten of daar een ledje in zit.
Jah ik zou dat ook willen weten, want ik zou dat in iedergeval wel willen/ handig vinden!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-05 13:35

Greebs

inert

Wellicht een LEDje op het zwarte gedeelte boven het daadwerkelijke scherm, waar dus ook de letters htc staan. Op de N1 zit daar in ieder geval een klein LEDje die wat verschillende statussen mbt batterij/laden laat zien. Kan me voorstellen dat ze die bij de Desire ook zullen laten fungeren als notification LED.

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

LB06 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:32:
Wat is jullie ervaring met de Sense interface van HTC? Is deze echt zoveel beter dan de vanilla Android 2.1 interface? Ik zie op internet wel wat vergelijkingen maar die gaan voornamelijk over Android 1.x.
Ik heb zelf al een tijdje HTC Hero met sense, en ik kan niet meer zonder. :) Echt handige widgets zodat je niet telkens voor veel gebruikte dingen een app hoeft te starten, en je hebt direct zicht op wat er nieuw is.

Wat het voor mij het doet, is dat het allemaal erg goed samenwerkt, en het ook echt als 1 geheel er uit ziet (in tegenstelling tot vanilla android), ook vind ik de meeste widgets niet in de buurt komen van de HTC widgets. Ook werkt de albums app beter dan de originele IMO, en heeft HTC nog wel meer verbeteringen hier en daar toegepast.

Ik heb 1 dagje vanilla android geprobeerd, maar ben eigenlijk vrij snel weer afgestapt.

Anoniem: 332236

Ik dacht in een filmpje menen te zien dat het zwarte gebied in de optische trackpad lich gaf kan me alleen het filpje niet herinneren

• Michel242186
  • Laatst online: 16:18
Sh4wn schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:32:
[...]
Ik heb 1 dagje vanilla android geprobeerd, maar ben eigenlijk vrij snel weer afgestapt.
Mijn ervaringen zijn helemaal hetzelfde kan niet meer zonder Sense vooral de twitter widget werkt perfect.
Daarom heb ik ook lang zitten twijfelen over de Nexus One...maar dat is nu opgelost met de Desire.

XDA zal Sense wel op de Nexus One krijgen, maar de ervaringen met custom Roms en android zijn met mijn Hero niet al te positief..(veel vastlopers). Terwijl ik met Windows Mobile wel veel Custom Roms met alle tevredenheid heb gebruikt....(maar nooooit meer terug wil naar Windows Mobile 6.x...7 misschien volgens jaar?

• wontcachme

wontcachme

Michel242186 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:30:
[...]

Mijn ervaringen zijn helemaal hetzelfde kan niet meer zonder Sense vooral de twitter widget werkt perfect.
Daarom heb ik ook lang zitten twijfelen over de Nexus One...maar dat is nu opgelost met de Desire.

XDA zal Sense wel op de Nexus One krijgen, maar de ervaringen met custom Roms en android zijn met mijn Hero niet al te positief..(veel vastlopers). Terwijl ik met Windows Mobile wel veel Custom Roms met alle tevredenheid heb gebruikt....(maar nooooit meer terug wil naar Windows Mobile 6.x...7 misschien volgens jaar?
Sense is inmiddels al bescikbaar op de Nexus One. Zie oa het frontpage artikel nieuws: HTC Desire-rom met Sense-interface geport naar Nexus One. Dus nog verloop van tijd dat alleen de sense interface beschikbaar is

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 18-02-2010 22:38 ]

• Chester
  • Niet online
Hij zegt toch dat hij geen custom roms wilt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• wontcachme

wontcachme

Chester schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:36:
Hij zegt toch dat hij geen custom roms wilt?
Grapjas. Was nog bezig met een 2e edit op die post :P

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hoe werkt die optische trackball eigenlijk? Is dat netzoiets als een BB?(met zo'n balletje) trackball maar dan alleen de je vinger er overheen te laten glijden? Ik heb op youtube geprobeert om filmpjes te vinden waarin ze het laten zien maar ik kan niet echt iets vinden, een google helpt niet mee dan kon ik voornamelijk info tegen over normale trackballs.

Is het al bekend welke en wanneer deze bij de providers te krijgen is? Ik zie trouwens geen FM-transmitter geen radio dus? (muv internet radio natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Volgens mij werkt die optische trackball precies hetzelfde als de onderkant van je muis (behalve als je nog een muis met bal gebruikt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koekoek2003nl schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 23:18:
Hoe werkt die optische trackball eigenlijk? Is dat netzoiets als een BB?(met zo'n balletje) trackball maar dan alleen de je vinger er overheen te laten glijden? Ik heb op youtube geprobeert om filmpjes te vinden waarin ze het laten zien maar ik kan niet echt iets vinden, een google helpt niet mee dan kon ik voornamelijk info tegen over normale trackballs.
Er staan al aardig wat filmpjes op youtube waar je duidelijk kunt zien hoe de optische trackball werkt, werkt idd precies hetzelfde als met het balletje en hoor er positieve reacties over. En het zou nu ook minder snel stuk moeten gaan aangezien je dat balletje niet meer hebt, maar heb hier verder geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:46
Je kan bij je lokale telecom boer of Media Markt even spelen met een Nokia E72, deze heeft ook een optische trackpad.
Was in eerste instantie even wennen (ligt ook aan de Nokia implementatie), maar als ik zie hoe HTC het heeft toegepast kan ik alleen maar positief zijn (en dat op voorhand ;) )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 8504 schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:52:
[...]

Nou... Dat vraag ik me af.. Android heeft vanaf 2.1 Exchange ondersteuning (mail en contacts), maar out of the box geen Exchange kalender synchronisatie. Ik heb nu een hero waar HTC dat erg netjes wel heeft ingebakken, maar ik ben benieuwd hoe HTC dat met Sense en 2.1 oplost.. Daarom ook erg benieuwd naar de eerste tweakers review zodat dit soort vragen ook aan bod komen :*)
Ehhh....ohw..wwacht m'n vrouw heeft ook een Hero :+ En daar werkt het inderdaad wel..nouja..mail en contacts. 'k zou nog eens moeten vragen of het syncen van de kalender ook werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik vraag me af of ze bij de Desire hun eigen foto app gebruiken of de gallery view van de Nexus one. Want die vind ik toch wel erg mooi.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:12
TheVMaster schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:01:
[...]

Ehhh....ohw..wwacht m'n vrouw heeft ook een Hero :+ En daar werkt het inderdaad wel..nouja..mail en contacts. 'k zou nog eens moeten vragen of het syncen van de kalender ook werkt...
Kalender werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkSide schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:12:
Ik vraag me af of ze bij de Desire hun eigen foto app gebruiken of de gallery view van de Nexus one.
Die is gewoon los te downloaden en te installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

[mbr]Dit is een ervaringen en discussietopic, prijzen horen daar niet thuis. Zie daarvoor: HTC Desire levertijden- en abonnemententopic [/]

edit:

excuses, wist niet dat er al een abo-topic was...

[ Voor 104% gewijzigd door Boy op 19-02-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

CLB schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 12:47:
[...]

Die is gewoon los te downloaden en te installeren ;)
Niet eens aan gedacht. Misschien straks met mijn bonus mezelf verwennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelijk heb je, mooi toestelletje dit, mooie instapper als je Androidland wil gaan betreden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Instapper? En wat is dan de volgende stap? De droid zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker niet :) Een nog sneller alternatief met een fysiek toetsenbordje wel, misschien de Droid2 :+
Een Hero / Spica / Legend zou ik afraden, hardware is leuk, werkt goed, maar dit is stukken beter!

Wil je deze hardware zit je bij de Nexus One, niet in NL te koop, de X10, komt nog lang niet met oud OS..
De Acer Liquid, maar die wordt niet meer geupdatet, want er komt een Liquid E aan met nieuw OS en dergelijke.

En als mensen hier in het Desire topic posten met het oog op deze phone, ga ik ze geen Milestone aanraden :)
Dat doe ik alleen bij topics zoals: Welke telefoon werkt goed samen met Linux?, waar alles open staat... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

ik heb een HTC Touch Dual, en die heeft wel een fijne behuizing, zo'n rubber achtig gevoel, lekker in de hand...

weet iemand of de Desire dit ook zal hebben? En zal dit dan beide (de zilveren en bruine) of alleen de bruine betreffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 20:31
CLB schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 14:07:
Wil je deze hardware zit je bij de Nexus One, niet in NL te koop, de X10, komt nog lang niet met oud OS..
De Acer Liquid, maar die wordt niet meer geupdatet, want er komt een Liquid E aan met nieuw OS en dergelijke.
uhm... de Desire komt toch ook pas in april net zoals de X10? En hoe weet je zo zeker dat de huidige Acer Liquid geen update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
hmm....'k moet zeggen dat op dit moment de Desire wel mijn voorkeur heeft (t.o.v. de Legend). Wel jammer dat we nog zowat 1 1/2 maand moeten wachten voordat hij te koop gaat zijn.

Hoelang van tevoren komen de prijzen i.c.m. abonnementen meestal beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 11:38
@ CLB
Jij toewijding is anders wel de reden dat ik nu voor een Android phone aan het kijken ben (Had bijna afgelopen week de N900 gekocht, maar na de laatste berichten over Meamo en jouw enthousiasme ben ik nu helemaal om naar Android en misschien zelfs wel Milestone ) :)
en ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Milestone en deze Desire.... man mijn abbo is al afgelopen en ik wil gewoon een super goede (op de toekomst voor bereide) nieuwe phone waar ik twee jaar mee voort kan.

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343884

regelneef schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:21:
@ CLB
Jij toewijding is anders wel de reden dat ik nu voor een Android phone aan het kijken ben (Had bijna afgelopen week de N900 gekocht, maar na de laatste berichten over Meamo en jouw enthousiasme ben ik nu helemaal om naar Android en misschien zelfs wel Milestone ) :)
en ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Milestone en deze Desire.... man mijn abbo is al afgelopen en ik wil gewoon een super goede (op de toekomst voor bereide) nieuwe phone waar ik twee jaar mee voort kan.
Dan zou ik wachten op de HTC Desire of voor de Google Nexus One gaan. De 1GHZ processor + 512 MB RAM t.o.v. de 600MHZ en 256 RAM van de Milestone bereiden hem gewoon véél beter voor op toekomstige updates/apps imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nou, in de praktijk kun je het aantal MHz niet zomaar vergelijken. Het zijn 2 compleet verschillende processoren. Ik meen ergens gelezen te hebben dat die 550MHz proc van de ARM nog best dicht in de buurt van de 1GHz snapdragon komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Boy schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:01:
ik heb een HTC Touch Dual, en die heeft wel een fijne behuizing, zo'n rubber achtig gevoel, lekker in de hand...

weet iemand of de Desire dit ook zal hebben? En zal dit dan beide (de zilveren en bruine) of alleen de bruine betreffen?
De HTC Desire is van aluminium, wordt bevestigd in de video hieronder (rond 30 sec).

http://www.youtube.com/watch?v=Cisk6qhd-bk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
lbuysers schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
De HTC Desire is van aluminium, wordt bevestigd in de video hieronder (rond 30 sec).
Zoooo, dat zou vét zijn! Mits de shape dan wel gelijk blijft (dat zal wel) want de Legend vind ik qua verhoudingen toch een stuk minder (veel te groot stuk "niks" onder het scherm).

[Edit] Oh wacht, ik lees helemaal verkeerd ;) Hij IS van aluminium :s Ik dacht dat er een Legend-like Desire zou komen, my bad (heb hier geen geluid, kan niet horen wat er wordt gezegd 8) ).

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 19-02-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-03 19:35

Fitz

Vincent! We happy?

Chester schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:01:
Nou, in de praktijk kun je het aantal MHz niet zomaar vergelijken. Het zijn 2 compleet verschillende processoren. Ik meen ergens gelezen te hebben dat die 550MHz proc van de ARM nog best dicht in de buurt van de 1GHz snapdragon komt.
Hier toevallig? reviews: Shootout: vier recente Androids tegenover elkaar

Het aantal megahertzen zegt idd niet veel, maar een feit blijft dat de snapdragon wel een stuk sneller dan die in de milestone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

lbuysers schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:09:
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=Cisk6qhd-bk
sow hey, dat is wel te gek! De bruine en zilver dus allebei aluminium waarschijnilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Boy schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:44:
sow hey, dat is wel te gek! De bruine en zilver dus allebei aluminium waarschijnilijk...
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen (99% zeker dat het gewoon kunststof is) maar we zullen zien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Brad Pitt schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:53:
[...]

Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen (99% zeker dat het gewoon kunststof is) maar we zullen zien... ;)
Nee ik ook niet, hoewel de achterkant wel een beetje reflecteerd. dat kunstof niet zo snel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-05 12:02
Brad Pitt schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:53:
[...]

Voor zover ik uit alle reviews heb kunnen halen is de Desire wel (grotendeels) van aluminium, maar niet zoals de Legend uit 1 solid block. Daar zit 'm het verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:48:
Voor zover ik uit alle reviews heb kunnen halen is de Desire wel (grotendeels) van aluminium, maar niet zoals de Legend uit 1 solid block. Daar zit 'm het verschil...
Okay, dan was het eerst een must have foon, nu is het een must have no brainer just do it foon :) (APRIL :@)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Apoca schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 20:18:
Ja, de desire heeft een led voor notificaties. Op de foto hieronder kun je hem duidelijk zien.

Op deze video kun je de led ook zien http://www.youtube.com/watch?v=De9nRePAa8o

Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/5379/htc3y.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door lbuysers op 19-02-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hmz, beetje jammer, zal denk ik niet zoveel opvallen als een trackball met licht. Niet dat het me gaat weerhouden van het kopen van een Desire :P

[ Voor 28% gewijzigd door Chester op 19-02-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

http://www.youtube.com/wa...Qfs0wBdY4&feature=related

De in-line text definition is erg nice :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 343884 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:33:
De 1GHZ processor + 512 MB RAM t.o.v. de 600MHZ en 256 RAM
van de Milestone bereiden hem gewoon véél beter voor op toekomstige updates/apps imo.
De bekende MHz mythe dus ;) De Milestone heeft een fysiek toetsenbord, de Nexus One weer niet..
De Nexus One draait weer gelijk op 2.1, de Milestone weer niet. De Nexus One is weer iets sneller.. tsjaa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Het is toch reeds uitgelegd in een ander topic hoe de ARM Cortex A8 CPU gezien moet worden kwa snelheid, dat men de clock snelheid eigenlijk maal 1,4 / 1,5 moet doen om het op min of meer fatsoenlijk tegenover een Qualcomm QSD8x50 CPU te plaatsen op clock speed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Zijn er inmiddels alternatieven voor deze programma's: Windows Live Messenger, hotmail integratie, Skype, divx player, opera mobile 10, microsoft myphone, route 66 v7, skyfire voor Android? Dan ga ik dit toestel zeker aanschaffen!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limit-NL
vanpeltje schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 22:14:
Zijn er inmiddels alternatieven voor deze programma's: Windows Live Messenger, hotmail integratie, Skype, divx player, opera mobile 10, microsoft myphone, route 66 v7, skyfire voor Android? Dan ga ik dit toestel zeker aanschaffen!
Dat zijn vragen voor in 't Android Software & Discussie-topic... Ik ben echter ook wel benieuwd naar de antwoorden, dus ik hou 't in de gaten. ;)

Volgens mij is Hotmail gewoon in te stellen bij HTC Sense. Je kan eventueel nog naar 't HTC Hero-topic gaan om te vragen naar ervaringen met de Hotmail-integratie van HTC Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Chester schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:01:
Sterker nog, de Snapdragon is niet eens een processor, het is een SoC. Ze zijn trouwens gebaseerd op de Scorpion-core, welke weer afgeleid is van de Cortex A8.

Het ligt dus allemaal wat complexer. Daarom kun je beter gewoon verschillende benchmarks bekijken. Maargoed, dat gaat hier sowieso offtopic. Voor het bespreken van mobiele chipsets kan natuurlijk wel een apart topic geopend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125956

Ik vraag me af in hoeverre de diverse homescreens zijn aan te passen met Sense. Kan ik deze zoals bij de normale Android gewoon helemaal aanpassen?
Als voorbeeld: zou ik die Sense klok weg kunnen halen en helemaal volgooien met snelkoppelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-12-2024
Uiteraard kan dit. Sense is niets meer dan een grafische UI en de toevoeging van enkele (handige) widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjalex
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:30
Op youtube vond ik een video over de scratch resistance van het beeldscherm van de N1. Klik hier
Klopt het dat het beeldscherm van de Desire ook scratch resistance is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem aan van wel, nagenoeg elk scherm is dat tegenwoordig wel, de iPhone / N1 / Motorola Droid/Milestone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Joah, N1 is ook door HTC gemaakt, en ik zie niet in waarom ze een mooier apparaat zouden maken voor een 3rd party bedrijf dan voor zichzelf :) Snijden ze zichzelf en hun eigen reputatie toch mee in de vingers.

Is wel erg mooi trouwens zo'n scherm. Is dat gewoon standaard, of met een screenprotector? Heb nu een samsung omnia, en dat scherm is net 't gezicht van een 15 jarige puber :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218826

Weet niet of het al gevraagd is, maar is er al info over wat er in de doos zit? Heb nog geen unboxing gezien/gevonden. Hoop dat er een sleeve bij zit zoals bij de N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Live Messenger: Fring
Hotmail: POP3
Divx: xyplayer
Opera Mobile: Dolphin, Steel, Etc.
Route 66: Copilot, nDrive, Sygic, etc.
Skyfire: =Steel (waarom gebruik je ubehaubt 2 browsers?)

Bijna alles (en meer) wat er voor Winmo is (behalve bv. FPSEce :'() voor android te krijgen.

En als de Desire net zo scratch resistant is als mijn Hero, wat vast en zeker het geval is, zit je erg goed.. Heb mijn Hero nu sinds het begin (enkele maanden) en nog geen krasje te zien, zowel scherm als behuizing!! En het scherm is super eenvoudig schoon te krijgen met een droog doekje (lees: mijn t-shirt :))

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 20-02-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264814

Opera Mobile 10 komt ook op Android uit, zoals hier te zien op de N1:

http://www.youtube.com/watch?v=iNlbl-FdN-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345757

Geweldige telefoon, en hij gaat zeker goed verkopen(onder andere aan mij) Maar zijn screenprotectors en hoesjes tegenwoordig eigenlijk nog wel nodig, of niet meer. En hoe goed zullen hoesjes verkrijgbaar zijn als deze uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Zit al sinds begin van het jaar naar een nieuwe telefoon te kijken met in mijn achterhoofd '1Ghz QWERTY HSDPA GPS 5mpix en maybe 720p recording' Milestone leek t em voor mij te worden tot ik zag dat de N1 toch beduidend sneller websites laad bijvoorbeeld, nu kom ik weer bij de desire aan en zit ik eigenlijk met 2 punten.

QWERTY: Welke toestellen kan ik alvast proberen om een feeling te krijgen of een niet fysiek toetsenbord goed genoeg voor me is? Een iPhone/iTouch bijvoorbeeld al goed genoeg als referentie materiaal? Of misschien een tip welke winkel ik zou kunnen abusen voor het 'testen van on screen keyboards'?

Social Networking: Al die nieuwe toestellen richten zich totaal op alle sociale netwerk sites combineren bij je contactpersonen etc etc, nu vraag ik me af of het allemaal nog wel zo mooi en fijn is bij een toestel als deze als je niks hebt met dergelijke sites, wil het niet eens in mijn toestel terugzien tenzij ik het specifiek aan zet. WinPhone7 en Maemo hebben die troep bijvoorbeeld (nog) niet, evenals iPhone OS, symbian ben ik bang binnenkort wel...

Ben al sinds jaar en dag Nokia gebruiker overigens maar wil eens wat anders.

[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-02-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:34:
QWERTY: Welke toestellen kan ik alvast proberen om een feeling te krijgen of een niet fysiek toetsenbord goed genoeg voor me is? Een iPhone/iTouch bijvoorbeeld al goed genoeg als referentie materiaal? Of misschien een tip welke winkel ik zou kunnen abusen voor het 'testen van on screen keyboards'?
heel veel winkels (zoals phonehouse etc) hebben wel een Hero waar je mee kunt spelen. Is denk ik (tot het moment dat de legend en de desire in de winkel liggen) wat het dichtst bij komt. Dus daar kan je alvast een beetje kijken (ook naar Sense).

Social Networking: Al die nieuwe toestellen richten zich totaal op alle sociale netwerk sites combineren bij je contactpersonen etc etc, nu vraag ik me af of het allemaal nog wel zo mooi en fijn is bij een toestel als deze als je niks hebt met dergelijke sites, wil het niet eens in mijn toestel terugzien tenzij ik het specifiek aan zet. WinPhone7 en Maemo hebben die troep bijvoorbeeld (nog) niet, evenals iPhone OS, symbian ben ik bang binnenkort wel...
Tja is een beetje de hype van vandaag. Iedereen heeft het tegenwoordig wel. Maar je moet ook makkelijk zonder kunnen hoor. Als je contacten niets met die site hebben zul je ook geen status updates krijgen en zijn het 'dood normale' contacten. Maak je daar maar geen zorgen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik kijk echt uit naar dit toestel! De HTC Hero heb ik vanaf het begin (juli 2009 geloof ik). Android werk echt super. Het enige wat ik op de Hero mis is de FM radio en het scherm vind ik net wat te klein.
Dit is nu dus opgelost met de Desire. Zelf vind ik de Desire ook veel mooier dan de Legend dus ik heb mijn keus gemaakt O+
Is er overigens al iets bekend over het type camera dat er in zit? Is deze anders dan de 5mp van de Hero?
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 15:34:
Zoals DarkSide al zegt kun je het inderdaad eens met de Hero proberen. Hou er wel rekening mee dat het scherm van de HTC Desire wel 0,5 inch groter is. Dit scheelt wel een hoop!
In dat geval zou je wellicht beter kunnen testen met de on-screen keys van de iPhone, die komt er qua formaat dichter in de buurt.

[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 20-02-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar die typt wel geheel anders dan een HTC Hero, snappier, dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 12:11
Waarom wordt de Desire zoveel goedkoper aangeboden dan de N1 hier in NL? Ze zijn toch praktisch hetzelfde vanuit kostentechnisch perspectief?

[ Voor 3% gewijzigd door HarmoniousVibe op 20-02-2010 22:05 ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343884

LB06 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 22:05:
Waarom wordt de Desire zoveel goedkoper aangeboden dan de N1 hier in NL? Ze zijn toch praktisch hetzelfde vanuit kostentechnisch perspectief?
Omdat de Desire ook daadwerkelijk door de fabrikant naar Nederland wordt gebracht. De Nexus One is tot nog toe alleen maar verkrijgbaar op websites die de US versie importeren naar Nederland, en ze vragen hier inderdaad absurde prijzen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-05 20:46
Een korte review over de software met HTC sense. Deze link http://phandroid.com/2010...th-htc-sense-from-desire/ heb ik nog niet voorbij zien komen. Ohja let niet op de chaotische filming...

[ Voor 27% gewijzigd door Onedayflyer682 op 20-02-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yorroy schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 20:58:

In dat geval zou je wellicht beter kunnen testen met de on-screen keys van de iPhone, die komt er qua formaat dichter in de buurt.
Waarom moet alles vergeleken worden met de iPhone!!! We hebben het hier over de Desire! ;)

Persoonlijk denk ik dat je moet vergelijken met de Hero.. Echter heeft de Hero een known bug met de onderste rij toetsen, dus vergelijking gaat wel een beetje scheef.. De iPhone (whom's name whe shall not mention here!!) heeft een scherm wat veel gevoeliger is.

Ik vermoed (bijna zeker) dat de enige goede referentie de Nexus is.. En misschien de Motorola Milestone. Wel in de gaten houden dat de Desire het Sense keyboard heeft wat weer wat beter is dan de stock Android versie...

Edit:@hieronder, let vooral op de knipoog (dit was dus cynisch bedoeld)! Lees maar eens een paar laatste posts van mij terug, dan begrijp je m'n opmerking ;) Ik ben het helemaal met je eens nl.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 21-02-2010 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-05 22:41
Waarom gelijk zo zeiken als iemand de vergelijking (alsje het nu al zo kan noemen) trekt
met een iPhone? Hij vraagt hoe/wat hij een onscreen qwerty kan testen, e dan is een iPhone een zeer goed toestel om dat te testen. Want alleen al het verschil in schermgrootte tussen de Hero en de iPhone is noemenswaardig.

Ik heb beide toestellen gehad maar de Hero had een brak scherm, kleiner, en aan de randen reageerde hij een stuk slechter.

Daarnaast is het gewoon even wennen, vind toestellen met qwerty toetsenborden eraan vast maar logge dingen, en vind het geen meerwaarde

Ik wacht iig met smart op de release van dit toestel, en dan voor mezelf de afweging maken tussen dit toestel en de htc hd2

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
http://www.youtube.com/watch?v=M2RA0T67Wws

Hier wordt ook gevraagd wat de hoogste resolutie is die 't dingetje kan filmen, en dan zegt die man: "VGA, at the moment" :o , en later zie je dat hij 800x480 ook kan doen. Klinkt veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EDIT @ Hierboven: Filmen op een resolutie van 800x480 lijkt me sterk, waarschijnlijk gewoon uitgerekt..
Henkie schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:12:
Want alleen al het verschil in schermgrootte tussen de Hero en de iPhone is noemenswaardig.
Uhm ik durf wel te zeggen dat je daar totaal verkeerd mee zit, touchscreen van de iPhone is snappier :)

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 21-02-2010 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159406

hoi, heb de video van de camera gezien....weet iemand wat de "Oops" is rond 3' 57"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Anoniem: 159406 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:33:
hoi, heb de video van de camera gezien....weet iemand wat de "Oops" is rond 3' 57"?
Welke video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• modernization
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09-2024
Anoniem: 159406 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:33:
Denk dat het beeld waar hij een foto wou van maken niet helemaal wou, waarschijnlijk door het vele licht in die hallen, of door een niet al te best voorbeeld om een foto nemen. Maybe we never know :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159406

youtube vid die jij geplaatst hebt!

ik heb het nog eens bekeken en ik vind meer dat het lijkt op een tekst ballonnetje met een pijl die naar iets verwijst zoals ze gebruiken bij de "iphone Augmented Reality Apps"...maar ja mischien ben ik hardop aan het dromen....

voorbeelden; iphones-augmented-reality---notable-apps

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 159406 op 21-02-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Anoniem: 159406 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 14:25:
[...]ik heb het nog eens bekeken en ik vind meer dat het lijkt op een tekst ballonnetje met een pijl die naar iets verwijst zoals ze gebruiken bij de "iphone Augmented Reality Apps"...maar ja mischien ben ik hardop aan het dromen....
Het lijkt mij onlogische dat dit in een camera app is verwerkt. Werkelijk staat er dit: Press the optical trackball to take A photo. Hints bij het eerste keer op starte van een programma/app komt wel is meer voor.
Waarom altijd de iPhone erbij halen? Android heeft ook dit soort apps, zie: http://www.wired.com/maga...utm_content=Google+Reader
En niet te vergeten Google Goggles (Die niet op de lijst staat).

[ Voor 3% gewijzigd door Tenshu op 21-02-2010 17:18 ]

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.