Toon posts:

HTC Desire OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste
Acties:
  • 242.649 views

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:55
Anoniem: 351146 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:42:
Duidelijk, dat het scherm niet goed leesbaar is in zonlicht, maar normaal buiten licht ook? of is het dan wel gewoon leesbaar? Lijkjt me zo raar dat eeen telefoon DAN onleesbaar is buiten.
In de felle zon moet je het zien. In gewoon daglicht moet een scherm gewoon leesbaar zijn anders koopt niemand zo'n telefoon.

Anoniem: 170122

Het scherm is net zo leesbaar als de gemiddelde iPhone in sterk zonlicht, vandaag was mij iPhone ook uitermate slecht te lezen buiten. Maar ach, goede (verplichte) afkick methode.

Anoniem: 162852

Net een SMS van PDAshop: Mijn Desire wordt vanavond om 22.30u verzonden !!! Perfecte service!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:51
Anoniem: 170122 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:10:
Het scherm is net zo leesbaar als de gemiddelde iPhone in sterk zonlicht, vandaag was mij iPhone ook uitermate slecht te lezen buiten. Maar ach, goede (verplichte) afkick methode.
Ik kan er vandaag niet over klagen, wat een weertje!
Maar gisteren waren er meerdere tweakers die beweerden vandaag post te krijgen. Het is nu na 5en, dus hebben jullie wat ontvangen?

• Phrenetic
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08-2022

Phrenetic

ehm...

boratnl schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:14:
[...]

Ik kan er vandaag niet over klagen, wat een weertje!
Maar gisteren waren er meerdere tweakers die beweerden vandaag post te krijgen. Het is nu na 5en, dus hebben jullie wat ontvangen?
Ander topic

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:51
Nou dat valt wel mee hoor, ben namelijk vooral benieuwd naar de eerste indrukken van het toestel zelf. Sorry als dat niet duidelijk werd uit mijn vorige post.

Anoniem: 61921

Bij PDAshop staat bij de beschrijving van de Desire dat er een 4 GB micro-SD-kaart in toestel meegeleverd wordt. Ik neem aan dat andere webshops dezelfde groote meeleveren :)

• -TheNose-
Hmmm toch ziet die zilveren uitvoering er ook wel leuk uit. Twijfels twijfels. Gelukkig moet mijn salaris eerst nog komen voor ik hem ga bestellen, heb nog even bedenktijd. ;)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 351146 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:42:
Duidelijk, dat het scherm niet goed leesbaar is in zonlicht, maar normaal buiten licht ook? of is het dan wel gewoon leesbaar? Lijkjt me zo raar dat eeen telefoon DAN onleesbaar is buiten.
Ach, denk niet dat het zo enorm groot probleem zal zijn, mits er zo'n lichtsensor in zit. Het is echt afhankelijk van de felheid van de backlight. De smartphones die ik heb gehad waren dusdanig sterk dat ze een kleine kamer konden verlichten. Dat geeft wel aan hoe sterk de backlight kan zijn ;).

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:12
-TheNose- schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 17:29:
Hmmm toch ziet die zilveren uitvoering er ook wel leuk uit. Twijfels twijfels. Gelukkig moet mijn salaris eerst nog komen voor ik hem ga bestellen, heb nog even bedenktijd. ;)
Ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen voor welke versie ik ga. Ik heb alleen het idee dat de zilveren versie er wat goedkoop uit ziet tov de bruine versie.

Ideaal zou natuurlijk zijn als de zwarte versie in Nederland beschikbaar zou zijn, maar dat is ijdele hoop vrees ik :+

PS5 PSN: UnrealKazu

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zilver past wel mooi bij mijn MBP en is daarnaast een stuk tijdlozer. Bruin is weer meer gerelateerd aan mode periode.

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:16
na veel afweging toch voor de desire gekozen ipv de x10, mede omdat de desire multitouch heeft, android 2.1, htc betere ondersteuning heeft, via htc zelf en xda. Daarnaast hoor ik wat vage dingen van de x10(of ze waar zijn of niet, dat om het even) zoals de gevoeligheid van het scherm en omdat het nog niet zeker is dat de x10 een upgrade krijgt naar 2,1 en zo ja, wanneer precies.

dus desire besteld net, krijg hem volgende week zeiden ze.

laten we hopen dat het keer zonder nasleep gaat worden.....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 32GB@3200mhz / Gigabyte 3080 TI Gaming OC

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:18
Pagina van PDAShop is geupdate mbt wat er in de doos zit..:
In de doos:

Batterij
Oplader
MicroUSB-kabel
3,5 mm stereo headset
4 GB micro-SD-kaart in toestel

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:46
Al enig idee wanneer de review van tweakers online komt?

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

• Ewivis
ik zie tot mijn verbazing in de orderbevestiging dat er HTC Bravo BLK staat. Is dit dezelfde als de Desire???

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dranica schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:39:
Al enig idee wanneer de review van tweakers online komt?

Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
When it's done.
Ewivis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:40:
ik zie tot mijn verbazing in de orderbevestiging dat er HTC Bravo BLK staat. Is dit dezelfde als de Desire???
Ja.

[Voor 33% gewijzigd door RoD op 06-04-2010 18:40]

• Ewivis
RoD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:40:
[...]

When it's done.

[...]

Ja.
ah gelukkig :) ik schrok een beetje, had beter zelf even kunnen zoeken natuurlijk :X

• waterstof
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04 20:24
Nee, krijg zojuist een mail van CoolBlue (PDAshop / Smartphoneshop) dat de zilver pas 13 april geleverd wordt. Kan wel omwisselen voor een bruine en dan heb ik hem morgen.

Dilemma... Advies?

• Luqq
Bruin natuurlijk! Die zilver is niks, rommel! :P

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Boy

App developer

waterstof schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:59:
Nee, krijg zojuist een mail van CoolBlue (PDAshop / Smartphoneshop) dat de zilver pas 13 april geleverd wordt. Kan wel omwisselen voor een bruine en dan heb ik hem morgen.

Dilemma... Advies?
lol, is smaakgebonden en ik heb ze allebei nog niet in het echt gezien...ik ben gewoon voor de bruine gegaan, was het snelst :p

• Cunro
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-04 10:25
Ewivis schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:13:
na veel afweging toch voor de desire gekozen ipv de x10, mede omdat de desire multitouch heeft, android 2.1, htc betere ondersteuning heeft, via htc zelf en xda. Daarnaast hoor ik wat vage dingen van de x10(of ze waar zijn of niet, dat om het even) zoals de gevoeligheid van het scherm en omdat het nog niet zeker is dat de x10 een upgrade krijgt naar 2,1 en zo ja, wanneer precies.

dus desire besteld net, krijg hem volgende week zeiden ze.

laten we hopen dat het keer zonder nasleep gaat worden.....
Haha, zat in EXACT hetzelfde schuitje. Heb echt een maand lang afwegingen zitten maken vooral omdat mijn oog eerst op de X10 viel en ik nogal Sony Ericsson fan ben. Heb goede ervaringen gehad met SE mobielen maar dat waren geen smartphones en ik vind inderdaad ook dat HTC gewoon verder voor loopt met smartphones en Android. Zie ook op tweakers dat er veel meer vraag/aandacht is bij de Desire topics dan bij de X10 en dat bevestigt alleen maar mijn keuze.

Heb mijn desire gereserveerd en kan hem morgen ophalen, nog geen second thoughts gehad! :D

• Odie
  • Laatst online: 18:35
waterstof schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 18:59:

Dilemma... Advies?
Jij wil dat anderen voor je kiezen of je een week kan wachten en welke kleur je zou moeten nemen?

Mijn advies: zelf beslissen.

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:19
Een unboxing/review van PDAshop is hier te vinden.

• waterstof
Als ik eerlijk ben zeg ik: ik kan prima een week wachten.

Echter de mogelijkheid om te wisselen heeft mij de kleur opnieuw doen overwegen en de twijfel is dus niet echt morgen of volgende week, maar:

zilver of bruin.

Ik heb zilver gekozen, exclusief voor de Desire. Maar zeker niet exclusief op telefoongebied. De bruine is qua kleur veel exclusiever in vergelijking met andere toestellen.

Bij zilver vraag ik mij een beetje af of het toch niet te 'kitsch' is.

Kortom: Bruin of Zilver?

• Odie
  • Laatst online: 18:35
Bruin

• Dranica
waterstof schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:39:

Echter de mogelijkheid om te wisselen heeft mij de kleur opnieuw doen overwegen en de twijfel is dus niet echt morgen of volgende week, maar:

zilver of bruin.

Ik heb zilver gekozen, exclusief voor de Desire. Maar zeker niet exclusief op telefoongebied. De bruine is qua kleur veel exclusiever in vergelijking met andere toestellen.

Ik vind zilver er echt cheap uitzien. Hij mag dan wel exclusief zijn, mooi vind ik hem niet.
En zoals je ook al vermeld hebt is zilver niet echt een exclusieve kleur als je kijkt naar het hele telefoongebeuren.

Ik moet wel zeggen dat dit enkel gebaseerd is op foto's. Misschien ziet die er in het echt veel beter uit.
Maar in het algemeen valt mij dit meestal tegen.

De bruine versie heeft toch iets meer uitstraling vind ik.

[Voor 8% gewijzigd door Dranica op 06-04-2010 20:02]

• Cunro
Hahahaha pdashop lekker snel bezig met die review/unboxing. Doen ze goed! :D

zilver of bruin.

Heb 2 jaar geleden ook de keuze moeten maken tussen het beetje "cognac" bruine kleur voor de Sony Ericsson w890i of een zilvere. Destijds ben ik voor de vrij exclusieve bruine kleur gegaan. Vreesde eerst dat het tegen ging vallen na een maandje maar dat viel reuze mee. Je ziet idd weinig bruin kleurige telefoons en het geeft wat meer exclusiviteit.

Nu met de Desire stond ik ook weer voor hetzelfde kleurverschil. De zilveren is inderdaad exclusief voor de desire, maarja hoeveel mensen redeneren wel niet zo en straks heeft de meerderheid alsnog zilver? Het feit dat ik al 2 jaar met een bruine (wat in principe toch een poepkleur is :P) telefoon rondloop en me er nooit aan geergerd heb en dat ie ook nog EERDER leverbaar is heeft me helemaal over de streep getrokken om gewoon de bruine Desire te nemen.

Wat hierboven ook werd gezegd, je moet gewoon zelf kiezen. Wil je perse de zilveren en heb je geduld? Gewoon wachten. Maakt het je geen flikker uit, gewoon nemen wat leverbaar is, zo dacht ik erover. En ik ben het wel met je eens dat de zilveren wat kitsch over kan komen, ben blij dat ik morgen me bruine kan ophalen. Geen second thoughts gehad. ;)

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:11

Knap, ik niet (hoopt dat Phoneplaza meeleest) O-)

Jep, ik zou voor bruin gaan. Naar mijn mening veel meer stijlvol.

• waterstof
Heb net nog even alle plussen en minnen gewogen. Ook nog even naar wat reviews gekeken en dan vooral op het uiterlijk gelet.

Het is BRUIN geworden.

Heb gebeld, en het is geregeld. Merk aan mij zelf (mijn vrouw merkt dit ook aan mij) dat deze wissel een goede keuze was.

• -TheNose-
waterstof schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:32:
Heb net nog even alle plussen en minnen gewogen. Ook nog even naar wat reviews gekeken en dan vooral op het uiterlijk gelet.

Het is BRUIN geworden.

Heb gebeld, en het is geregeld. Merk aan mij zelf (mijn vrouw merkt dit ook aan mij) dat deze wissel een goede keuze was.
:+

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-01 12:41
PDAshop is erg blij met de Desire, ze zetten zelfs een foto op Facebook met de vele dozen :-p

Nikon D7100 - Nikkor 35mm f/1,8G - Nikkor AF-S DX VR 55-200mm f/4-5.6G IF-ED - Nikon SB700 - Zoom H2n - Røde Video Mic Go

• waterstof
robertvansloten schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:41:
PDAshop is erg blij met de Desire, ze zetten zelfs een foto op Facebook met de vele dozen :-p
Foto?

• Cunro
waterstof schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:32:

Het is BRUIN geworden.

Fijn dat je eruit gekomen bent, zo gauw je hem eenmaal in bezit heb zul je waarschijnlijk niet eens meer denken aan je twijfels over bruin of zilver ;)

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 11:30

• Cunro
Was dus zelfde als hun twitpic, maar ik geef ze groot gelijk! Als een van de eerste in Nederland met de Desire en dan ook nog zo'n grote voorraad. Kunnen ze mooi cashen :o

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 21:23

Imhotep

The Dark Side

Heeft iemand al een foto kunnen maken met de Desire?
Ben erg benieuwd naar de foto's die hiermee gemaakt kunnen worden, heb nu een SE en daarmee is de ervaring dat deze erg goede en duidelijke foto's maken (zelfs in het donker)
Mijn SE K800i maakt bijvoorbeeld nog steeds erg goede foto's

Still King

• Cunro
Imhotep schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:12:
Heeft iemand al een foto kunnen maken met de Desire?
Ben erg benieuwd naar de foto's die hiermee gemaakt kunnen worden, heb nu een SE en daarmee is de ervaring dat deze erg goede en duidelijke foto's maken (zelfs in het donker)
Mijn SE K800i maakt bijvoorbeeld nog steeds erg goede foto's
De SE die je daar noemt is ook een cybershot phone, juist gefocust op de camera. Nu is het wel een verouderd model dus vergelijken met de Desire wordt close maar ga er maar niet van uit dat een smartphone monsterlijke foto's zal nemen. Vermoed dat het naar standaarden normale/goede foto's zijn.

Voor echte goede cybershot phones moet je toch weer echt bij SE zijn en een Satio of Vivaz (hd video) nemen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:22
Cunro schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:53:
[...]

Was dus zelfde als hun twitpic, maar ik geef ze groot gelijk! Als een van de eerste in Nederland met de Desire en dan ook nog zo'n grote voorraad. Kunnen ze mooi cashen :o
Ja genoeg voorraad, jammer dat ze inderdaad het uitbuiten met prijzen die veel (ca. 100 euro) hoger liggen dan de laagste.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Gersomvg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-05 11:09
Er zijn toch wel een aantal mensen die eventjes afwachten voor ze een desire nemen (waaronder ik). Voor die mensen zou de volgende poll wel informatief kunnen zijn (poll kan eventueel wel in TS ofzo.. of een andere centrale plaats).

Geen idee of het overdreven is, maar het is maar een idee :) Kan het binnen 2 klikken weer doen laten verdwijnen

Poll: Mijn Desire-scherm..
geen waas
lichtgekleurde waas; is niet echt storend
roze/bruine waas

Ook een poll maken? Klik hier
code:
1
2
3
4
5
6
[b]Poll: Mijn Desire-scherm..[/b]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=354407&aid=1]geen waas[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=354407&aid=2]lichtgekleurde waas; is niet echt storend[/url]
[*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=354407&aid=3]roze/bruine waas[/url]
[img=550,211]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=354407&layout=2&sort=prc[/img]
[sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup]

[Voor 17% gewijzigd door Gersomvg op 06-04-2010 21:59]

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-03 10:39
Begint weer goed, mensen kunnen kennerlijk in de toekomst kijken. Weer een heel representatieve poll....

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
per ongelijk geklikt.
sorry daarvoor.
klikken is direct stemmen.
misschien een bevestiging scherm eerst.???

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Aantal foto's gemaakt met de Desire :)

http://nl-nl.facebook.com...82&id=104066913100&ref=mf

• Gersomvg
MercenaryAtWork schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:34:
Begint weer goed, mensen kunnen kennerlijk in de toekomst kijken. Weer een heel representatieve poll....
Euhm.. dit probleem is al een tijdje over het hele internet bekend. Ik ben alleen benieuwd naar hoeveel mensen er last van hebben (en of het anders alleen een probleem van de previewmodellen was).
Begrijp me niet verkeerd.. ik ben zelf ook al een beetje van dit toestel gaan houden O-) Nu het laatste beetje er nog bij.

• MercenaryAtWork
  • Laatst online: 26-03 10:39
Gersompie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:40:
[...]

Euhm.. dit probleem is al een tijdje over het hele internet bekend. Ik ben alleen benieuwd naar hoeveel mensen er last van hebben (en of het anders alleen een probleem van de previewmodellen was).
Begrijp me niet verkeerd.. ik ben zelf ook al een beetje van dit toestel gaan houden O-) Nu het laatste beetje er nog bij.
Sorry volgensmij was ik niet echt duidelijk in mijn post, ik doelde op de stemmen in de poll. Beetje veel mensen stemmen binnen 10 minuten terwijl het toestel slechts bij een hele enkele is geleverd.

Anoniem: 170122

Iets wat me net te binnen schoot:

Om betaalde apps te downloaden uitde Android Market heb je een creditcard nodig, hoe zit dit met gratis apps? Kan ik deze wel gewoon downloaden zonder creditcard? Ik wacht op de bevestiging van mijn bank, kan nog wel even duren vrees ik. Dus hoop dat ik morgen al wat apps kan binnenhalen :)

• Gersomvg
MercenaryAtWork schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:45:
[...]

Sorry volgensmij was ik niet echt duidelijk in mijn post, ik doelde op de stemmen in de poll. Beetje veel mensen stemmen binnen 10 minuten terwijl het toestel slechts bij een hele enkele is geleverd.
Aha.. dubbel opvatbare opmerking :P
Poll staat al dicht.. Maar het gaat nu even om het idee. Als er bijv. 1 in de TS mag kan er altijd nog een nieuwe aangemaakt worden.

edit: En als trouwens na 20 stemmen blijkt dat niemand er last van heeft kan hij ook gelijk weer uit de topicstart (zo min mogelijk negatieve reclame natuurlijk :P)

[Voor 14% gewijzigd door Gersomvg op 06-04-2010 22:00]

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 00:05

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 170122 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 21:56:
Iets wat me net te binnen schoot:

Om betaalde apps te downloaden uitde Android Market heb je een creditcard nodig, hoe zit dit met gratis apps? Kan ik deze wel gewoon downloaden zonder creditcard? Ik wacht op de bevestiging van mijn bank, kan nog wel even duren vrees ik. Dus hoop dat ik morgen al wat apps kan binnenhalen :)
Gratis is gewoon mogelijk ja :)

Cons:::BB4E

• Dranica

• naaitsab
  • Laatst online: 17:30

naaitsab

Si vis pacem, para bellum

Zien er goed uit, zou je mischien 1 of 2 foto's op orignele resolutie willen uploaden naar tinypic/imageshack ed? Kijken hoe dat eruit ziet

if (!coffee) {
Work = false; }

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 21:23

Imhotep

The Dark Side

bedankt voor de link, heb er hier nog 1 gevonden met een aantal verschillende foto's
http://www.engadget.com/p...re-sample-photos/#2853105

op zich wel goede foto's inderdaad, maar wel een beetje sombere kleuren volgens mij.

Still King

• Nollekeuh
  • Laatst online: 19:32
naaitsab schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:19:
[...]

Zien er goed uit, zou je mischien 1 of 2 foto's op orignele resolutie willen uploaden naar tinypic/imageshack ed? Kijken hoe dat eruit ziet
Komop zeg, foto's zien er bagger uit! Kan wel iets meer kleur verzadiging gebruiken. Erg flets en grijsachtig allemaal.

Die op engadget zijn ook erg contrast arm in het donker.

Maar goed, daar kopen we hem niet voor. Mobiele kiekjes zijn altijd laag van kwaliteit.

Die van mij is besteld. Waarom bestellen sommigen bij pdashop? Zij zijn echt veel duurder dan gsmweb. Scheelde mij 129 euro... :?

Verlenging 1 jarig Telfort 500, + data + 100 sms. €56,90 p/m.

[Voor 4% gewijzigd door Nollekeuh op 06-04-2010 22:48]

• RaptorRVL
  • Laatst online: 25-05 11:42
Nollekeuh schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:46:
[...]

Komop zeg, foto's zien er bagger uit! Kan wel iets meer kleur verzadiging gebruiken. Erg flets en grijsachtig allemaal.

Die op engadget zijn ook erg contrast arm in het donker.

Maar goed, daar kopen we hem niet voor. Mobiele kiekjes zijn altijd laag van kwaliteit.

Die van mij is besteld. Waarom bestellen sommigen bij pdashop? Zij zijn echt veel duurder dan gsmweb. Scheelde mij 123 euro... :?
In de reviews zie je dat er in de camera app meer dan genoeg opties zijn om dat aan te passen (of het er mooier van wordt...).

edit: op je vraag waarom pdashop: Ik koop het ding toch los. Dus die 25 euro verschil daar hoef ik het niet voor te laten :). (contract loopt nog een jaar, vandaar).
Mét contract is wel een verschil idd. Maar pdashop is veelal de eerste met htc telefoons, dus wat dat betreft heeft men er wel wat meer voor over. 123 euro extra.. hmmm..

Verder (geen tweede post nodig):
Had net alles apart gezet op mn 16gb kaartje. Kreeg vandaag ook het hoesje uit HongKong binnen én pdashop had het ding op voorraad (dus direct besteld, en hij is onderweg!).

Jep, de goden zijn mij gunstig gezind vandaag :D

[Voor 16% gewijzigd door RaptorRVL op 06-04-2010 22:52]

• -TheNose-
Wat een gezeur over de prijzen bij pdashop. Als je hem als los toestel koopt is het toch een normale prijs? :)

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-03 11:20
RaptorRVL schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:49:
Verder (geen tweede post nodig):
Had net alles apart gezet op mn 16gb kaartje. Kreeg vandaag ook het hoesje uit HongKong binnen én pdashop had het ding op voorraad (dus direct besteld, en hij is onderweg!).

Jep, de goden zijn mij gunstig gezind vandaag :D
Welk hoesje heb je gehaald?

[Voor 37% gewijzigd door DEiE op 06-04-2010 23:31]

Misschien is deze vraag al ooit beantwoord in dit topic, maar ik vraag me wat af.

De Micro USB aansluiting is voor zowel data transfer als voor opladen van de accu. Is dit een of/of situatie of laad de Desire ook op terwijl je data van of naar de pc verstuurd?
Beide =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Okee mooi, dank je voor je antwoord d:)b

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 23:30
-TheNose- schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:51:
Wat een gezeur over de prijzen bij pdashop. Als je hem als los toestel koopt is het toch een normale prijs? :)
Inderdaad. En anders koop je hem toch lekker ergens anders, moet je wel nog een week of meer wachten. :z

• Luqq
TMC schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:59:
[...]
Inderdaad. En anders koop je hem toch lekker ergens anders, moet je wel nog een week of meer wachten. :z
Hier ook geen spijt van mijn aanschaf bij Coolblue :)

• RaptorRVL
  • Laatst online: 25-05 11:42
DEiE schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 23:31:
[...]

Welk hoesje heb je gehaald?
Deze (klik). Zoeken op 'nexus neoprene' levert misschien nu al wat goedkopere hits op (wereldwijd zoeken).

Ziet er erg netjes uit al zeg ik het zelf. Maargoed, die zwarte neoprene dingen zijn bijna allemaal hetzelfde :)

Voor m'n omnia had ik eerst zo'n 'suede' achtige pouch (zie hier, zoiets als dit). Maar die kreeg snel slijtage plekken, werd sneller vies (of je ziet het beter). En vooral stof blijft er behoorlijk op zitten.

Dus voortaan maar van die neoprene dingen :D

Heb ook neoprene pouches gehad (voor m'n Hero) met 'een hoekje eruit' om de telefoon in te doen. Maar toen lieten eigenlijk bij allemaal de stiksels linksboven los (zie voorbeeldje hier).
Wel netjes van die Chinezen is dat ze direct nieuwe stuurden (ik had er twee besteld toen), en toen kreeg ik gewoon nog eens twee van die dingen toegestuurd. Exact hetzelfde euvel, maar makkelijk opgelost met wat eigen naald en draad. Heb nu wel een paar van die dingen over :).

Dus voortaan alleen nog maar die open zijn aan de bovenkant, die bevallen me tot nu toe altijd nog erg goed. En voor die 3-4 euro hoef je het ook niet te laten! :p
Tot zo ver mijn pouch avontuur :D

edit: oh ja, had hem besteld op de 28e. Dus da's vrij rappe levering (anderhalve week uit HongKong). Wil ook nog wel eens een maand duren...

[Voor 3% gewijzigd door RaptorRVL op 07-04-2010 00:16]

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 13:07

Freshnezz

Why so serious?

haha dus ik ben morgen niet de eerste in de Merenwijk met een HTC Desire ;)

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-05 19:17

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

damn it!!! morgen even bellen naar mijn vaste telefoonboer. Kijken wanneer ze hem hebben.
Of werkt iemand toevallig bij GSM Shop? :D

Vind die bruine echt stukken mooier. Zou zelfs liever een zwarte willen.

Huub Huub Barbatruc!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
daar kopen we hem niet voor. Mobiele kiekjes zijn altijd laag van kwaliteit.

Die van mij is besteld. Waarom bestellen sommigen bij pdashop? Zij zijn echt veel duurder dan gsmweb. Scheelde mij 129 euro... :?

[/quote]

Omdat mensen soms graag iets meer willen betalen voor een stukje service? Of gewoon omdat pdashop een leverdatum opgeeft die gehaald wordt?

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Prijzen en bestellingen horen hier niet, zie de topicwaarschuwing.

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-05 12:10
*weg* wat staat hierboven nou?

[Voor 88% gewijzigd door RoD op 07-04-2010 07:35]

• Phusebox
Ik ben echt benieuwd naar die zilveren versie in het echt, nadeel is dat je volgens mij veel sneller alle krasjes enzo erop gaat zien.

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 17:03

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik wil ook voor de zilveren versie gaan, maar ik ben nu erg in twijfel. Die paar dagen wachten lukt me wel, maar ik ben bang dat de zilveren versie er "cheap" uit zal zien. Ik ben niet zo van het bruin, maar ik vind het niet echt lelijk bruin. Moeilijk, moeilijk.

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Nollekeuh
TWFpa2Vs schreef op woensdag 07 april 2010 @ 06:58:
daar kopen we hem niet voor. Mobiele kiekjes zijn altijd laag van kwaliteit.

[/quote]

Omdat mensen soms graag iets meer willen betalen voor een stukje service? Of gewoon omdat pdashop een leverdatum opgeeft die gehaald wordt?
Met service kan ik de prijs wellicht rechtvaardigen, pdashop heeft inderdaad winkels waar je terecht kan. Ook niet helemaal want dan zou de losse toestelprijs ook hoger moeten zijn.

Hiernaast wordt het ding gewoon vandaag verstuurd vanuit gsmweb. PDAshop is echt niet de enige. In winkels ligt ie ook al her en der.

Het is niet zo dat ik andere aantijg in hun keuze, maar ik verwonder me wel over de enorme marge die pdashop dan pakt als webshop! De winkels zullen wel een grote kostenpost zijn..

• Obviously
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11-2022
Woot Woot de mijne is binnen!!!!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:24
Waarzom vind je dit zo'n hoge marge?
Als ik de prijs van de goedkoopste + verzendkosten vergelijk met Pdashop dan is de laatste 7% duurder.
Dat is nu niet echt een schrikbarend percentage. Exclusief BTW pakken ze er 25 euro meer op.
In dit topic blijkt dat er mensen zijn die dat er graag voor over hebben om het gevoel te hebben bij een A-winkel te kopen. Ik zelf koop hem bij de T for Telecom tegenover me in de straat, daar zal ik nog wel meer betalen.

• Pretbek
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06-2020
Obviously schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:21:
Houd je bek! :+

Ik heb nog niets gehoord.

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Reactie!!! Pic's, vertel vertel :9~

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-04 22:09
Fraps or never happend.

Grats man ^.^ Maak eens een paar foto's,met en van de telefoon :P Kan er geen genoeg van krijgen

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Houd aub de slowchat een beetje beperkt en post inhoudelijk.

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01 07:21
Ik verwacht dadelijk mijn desire te ontvangen, nou heb ik een vraag met de batterij.
Bij de oudere toestellen moest ik de batterij de eerste keer helemaal laag laten lopen, en dan pas 100% opladen. Is dat bij de desire ook zo, of zit dat anders. Met nieuwe batterijen en technologien?

I'm a tweetin'! - @RendyHD

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 21:45
Volgens mij is het niet veranderd

• Phusebox
Blck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:42:
Ik verwacht dadelijk mijn desire te ontvangen, nou heb ik een vraag met de batterij.
Bij de oudere toestellen moest ik de batterij de eerste keer helemaal laag laten lopen, en dan pas 100% opladen. Is dat bij de desire ook zo, of zit dat anders. Met nieuwe batterijen en technologien?
Volgens mij is dit al jaren niet meer zo. Maar goed, normaal als ik een nieuwe telefoon heb ga ik hem eerst uitproberen en als ie leeg is laad ik hem dan wel weer op. Knap als je hem eerst een paar uur aan de lader kunt hangen zonder ermee te spelen ;)

• Pausie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-04 22:09
Een aantal mensen zeggen dat het niet hoeft. Het is eerder slechter voor de batterij om hem helemaal leeg te laten lopen.
Wat ik zou dan als ik mijn telefoon krijg is, hem aan doen en dan als ie aan gaat geven dat ie bijna leeg is hem aan het infuus leggen. Niet als de telefoon al uitgevallen is.

Op Wikipedia staan er artikelen over lithium accu's.

• chosen1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 09:51
Pausie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:47:
Een aantal mensen zeggen dat het niet hoeft. Het is eerder slechter voor de batterij om hem helemaal leeg te laten lopen.
Wat ik zou dan als ik mijn telefoon krijg is, hem aan doen en dan als ie aan gaat geven dat ie bijna leeg is hem aan het infuus leggen. Niet als de telefoon al uitgevallen is.

Op Wikipedia staan er artikelen over lithium accu's.
Zo zou ik het ook doen.
Deze nacht laad ik hem sowieso op. (verwacht eigenlijk dat de batterij sneller gaat op zijn dan dat als ik er heel de dag op ga spelen :p)

• Obviously
Eerste indrukken (nog niet geboot):
zeer mooi toestel, het bruin valt zeer goed mee, oogt echt zeer mooi!
direct eens voor de eerste keer booten, ben benieuwt!

• RendyHD
  • Laatst online: 05-01 07:21
Okee thnx!
Dus gewoon spelen, en als het nodig wordt eraan hangen ^^

Pff wat gaan die TNT busjes langzaam tegenwoordig...

[Voor 32% gewijzigd door RendyHD op 07-04-2010 09:57]

I'm a tweetin'! - @RendyHD

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 22:20

paradoXical

The ParadoX

Na 3 jaar een Nokia N95 te hebben gebruikt ga ik nu mijn nieuwe contract indienen! Volgens mij gaat dit voor mij een erg leuke telefoon worden. Mijn eerste Smartphone (N95) viel me op gebied van gebruiksgemak echt wat tegen, de desire lijkt me echt een flinke stap voorwaarts!
Leuk om te zien dat de camera goed presteert! Heeft iemand wat "night" shots!? Ben benieuwd hoe de foto's er uit zien tijdens bv stappen in de kroeg, hiervoor was mijn N95 echt meesterlijk!

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Obviously schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:55:
Eerste indrukken (nog niet geboot):
zeer mooi toestel, het bruin valt zeer goed mee, oogt echt zeer mooi!
direct eens voor de eerste keer booten, ben benieuwt!
Thanks, zou je misschien wat foto's kunnen maken van het toestel?

• Nollekeuh
jopie schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:22:
Waarzom vind je dit zo'n hoge marge?
Als ik de prijs van de goedkoopste + verzendkosten vergelijk met Pdashop dan is de laatste 7% duurder.
Dat is nu niet echt een schrikbarend percentage. Exclusief BTW pakken ze er 25 euro meer op.
In dit topic blijkt dat er mensen zijn die dat er graag voor over hebben om het gevoel te hebben bij een A-winkel te kopen. Ik zelf koop hem bij de T for Telecom tegenover me in de straat, daar zal ik nog wel meer betalen.
Ik weet niet waar je het over hebt, maar als ik dezelfde verlenging van telfort kies (500 min, 1 jarig, data en sms 100) moet ik bij pdashop nog 129 euro voor het toestel betalen. Terwijl ik bij gsmweb het ding gratis krijg. Dat bedoel ik met marge welke pdashop extra pakt. Of worden retailers verschillend behandeld qua vergoeding vanuit de provider bij afsluiten/verlengen abbo?

Losse toestelprijs scheelt niet veel, alleen met een abbo pakken ze dus erg veel geld.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:24
Oeps, ik dacht dat je dat bedoelde.
Ik kan me best voorstellen dat er een verschil in kickback bonus is.

Anoniem: 353011

Ik wacht op de tweakers review voor ik hem ga bestellen. Zou die vandaag nog komen?

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-05 21:47
Anoniem: 353011 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:09:
Ik wacht op de tweakers review voor ik hem ga bestellen. Zou die vandaag nog komen?
http://twitter.com/arnoudwokke/status/11745832774
Heel veel tweakers hebben erop gewacht: de HTC Desire. Het toestel is er, de review komt later deze week: http://twk.rs/ngh8

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-05 15:14
Heeft iemand al een mooi hoesje kunnen vinden voor de Desire? Ik zoek eigenlijk net zoiets als dat bij de Nexus One wordt geleverd..

• Obviously
cv8x schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:58:
[...]

Thanks, zou je misschien wat foto's kunnen maken van het toestel?
Heb momenteel geen 2e fototoestel hier liggen.

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Ik wacht op review van mensen die hem zojuist ontvangen hebben ;)

• Brammel
  • Laatst online: 19:53
Hier is ie ook net binnen! vet ding. super scherm!

• cv8x

cv8x

Tsjakkaaaa

Als er iemand foto's kan maken van het toestel dan zou ik diegene zeer dankbaar zijn! :)

Ik vraag dit omdat ik erg benieuwd ben hoe de bruine versie er irl uitziet. Ik twijfel namelijk nog tussen de bruine en de zilveren versie.

[Voor 44% gewijzigd door cv8x op 07-04-2010 10:25]

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
In deze topic gaan we verder praten over de Desire: HTC Desire - Deel 2

[Voor 22% gewijzigd door Tenshu op 07-04-2010 10:39]

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 14:02
Nipje schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:16:
Heeft iemand al een mooi hoesje kunnen vinden voor de Desire? Ik zoek eigenlijk net zoiets als dat bij de Nexus One wordt geleverd..
zoek eens in dit topic, er is al heel wat over gesproken

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ah, interessant om te bekijken. De foto's hebben een aardige magenta zweem. Zien er op deze resolutie scherp uit, maar verkleining kan een hoop verdoezelen. Verder lijkt hij bij hoge contrast bezittende onderwerpen/beelden ook last van CA te hebben.

Al met al een middenmoter gok ik voor smartphones. En idd, je kunt het niet vergelijken met SE's, die zijn er vele maten sterker in. Maar dat zijn dan ook geen smartphones te noemen :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Tenshu schreef op woensdag 07 april 2010 @ 10:31:
In deze topic gaan we verder praten over de Desire: HTC Desire - Deel 2
Dat.
Pagina: 1 ... 16 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee