Oke bedankt, maar er is dus geen eenvoudige manier om ondertiteling toe te voegen via de media speler?RoD schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:28:
In de specs kun je lezen wat de Desire ondersteunt qua videoformaten. Verder kun je in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs alle informatie vinden die je nodig hebt om video om te zetten.
Hoe is de mediaspeler verder? En hoe is het geluid van de Desire (dan bedoel ik niet de speakers, maar het geluid met oordopjes)? Ik zit te twijfelen tussen de X10 en de Desire, maar ik wil mijn telefoon wel als mp3 speler gaan gebruiken.Anoniem: 224735 schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:32:
[...]
Oke bedankt, maar er is dus geen eenvoudige manier om ondertiteling toe te voegen via de media speler?
"De" mediaspeler bestaat niet. Als de bijgeleverde speler niet bevalt kun je gewoon een andere downloaden 
Geluid weet ik niet, maar voor geluidskwaliteit moet je geen smartphone kopen, dan moet je voor een aparte mp3speler gaan.

Geluid weet ik niet, maar voor geluidskwaliteit moet je geen smartphone kopen, dan moet je voor een aparte mp3speler gaan.
[Voor 36% gewijzigd door RoD op 04-04-2010 23:49]
Zal een ipod met oordopjes X dan beter klinken als de desire met dezelfde oordopjes X ? Lijkt met juist dat de desire beter instelbaar is qua EQ en dat soort zaken en dus beter zou moeten klinken als je m goed afstelt.RoD schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:49:
"De" mediaspeler bestaat niet. Als de bijgeleverde speler niet bevalt kun je gewoon een andere downloaden
if (!coffee) {
Work = false; }
Zal vast wel een Android media speler zijn die dat heeftLuqq schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:14:
Voor android is nog geen equalizer beschikbaar las ik laatst

if (!coffee) {
Work = false; }
Ik weet niet of dit al gepost is, maar de HTC Desire krijgt met een toekomstige update waarschijnlijk DivX ondersteuning!
The answer I got was that DivX support will be added in a future update (they didn’t say much about 720P support but from the way it sounded it should be coming in the same update) because they didn’t have time to finalise the feature before launching the handset.
Hoe dan ook, ik heb nog nooit fatsoenlijk geluid uit een smartphone horen komen.naaitsab schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:19:
[...]
Zal vast wel een Android media speler zijn die dat heeft
[Voor 53% gewijzigd door RoD op 05-04-2010 00:28]
http://www.androlib.com/a...nt-mvideoplayer-pzDw.aspxAnoniem: 224735 schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:26:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw met Android maar wil wel de Desire gaan aanschaffen.
Nu heb ik nog een samsung telefoon en als ik dan een film op mijn telefoon wil zetten moet ik deze eerst met bijgeleverde software converteren, waarbij in meteen een ondertiteling kan toevoegen.
Kan ik voor de Desire ook zo makkelijk (of makkelijker) een ondertiteling aan films toevoegen?
Alvast bedankt voor de moeite!
ondersteund srt's. Makkelijk dus.
En las ergens dat bij de nieuwe update Divx ondersteuning komt. Hopelijk ondersteund ie dan ook xvid.
-spuit 11
Huub Huub Barbatruc!
De milestone is best goed qua geluid, zowel qua speaker als via de headphone. Tis zeker geen cowon, maar alleen cowon is cowonRoD schreef op maandag 05 april 2010 @ 00:28:
[...]
Hoe dan ook, ik heb nog nooit fatsoenlijk geluid uit een smartphone horen komen.

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Ik vond de Milestone ook vrij goed, vergeleken met andere smartphones. In tegenstelling tot de meeste anderen is bij bij de Milestone nog luisterbaar. Als de Desire evengoed is ben ik (naar omstandigheden) tevreden.LightYears schreef op maandag 05 april 2010 @ 01:22:
[...]
De milestone is best goed qua geluid, zowel qua speaker als via de headphone. Tis zeker geen cowon, maar alleen cowon is cowon
Ah die uitleg maakt het nog duidelijker dat het inderdaad een probleem is met de niet-lineaire verhouding tussen de subpixels qua intensiteit.Wekkel schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:11:
Ik ben geen hardware techneut dus kan niet veel anders dan lezen en proberen zelf conclusies te trekken. Het verhaal van pinkish en AMOLED zwerft al langer rond, en het is toen al aan lagere brightness gekoppeld.
De technische uitwerking zag ik laatst hier. Of dat ook ergens op slaat, weet ik niet. Mij maakt het niet zoveel uit: brightness omhoog houden en vooral genieten van dat mooie scherm.
De groene subpixels zijn namelijk een stukje kleiner dan de andere 2.
Dat is ook niet erg, omdat het menselijk oog veel gevoeliger is voor groen dan voor andere kleuren. Alleen je moet er wel rekening mee houden als je de intensiteit over het hele scherm gaat aanpassen.
De complexiteit van een dergelijke fix in een nieuwe firmware hangt dus af van hoe het scherm aangestuurd wordt.
Omruil van het device zal dus niet helpen aangezien het een ontwerpfout is.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Misschien hoort het niet helemaal in dit topic. Maar als ik straks mijn Desire heb wil ik via pop3 mijn hotmail koppelen.
Ik heb dit adres echter al jaren en heb er ook duizenden mailtjes (gelezen) in staan. Heb nooit de noodzaak gezien om dit allemaal te wissen.
Als ik straks mijn hotmail aan mijn Desire koppel, gaat ie dan alles binnenhalen?
Ik heb dit adres echter al jaren en heb er ook duizenden mailtjes (gelezen) in staan. Heb nooit de noodzaak gezien om dit allemaal te wissen.
Als ik straks mijn hotmail aan mijn Desire koppel, gaat ie dan alles binnenhalen?
Nee, je kan instellen van hoeveel dagen hij moet binnen halen. Bijvoorbeeld alleen de mailtjes van de laatste 3 dagen binnenhalen.waterstof schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:41:
Misschien hoort het niet helemaal in dit topic. Maar als ik straks mijn Desire heb wil ik via pop3 mijn hotmail koppelen.
Dacht ik ga ook alvast een hoesje bestellen voor de Desire maar kwam InvisibleShield tegen en dat spreek mij nog meer aan. Je hebt dan geen hoesje meer nodig wat ik handiger vindt dan steeds hem in en uit een hoesje te halen. Is wel duurder dan een standaard hoesje maar voor een duur toestel vindt ik dit zeker waard.
Zijn er meer leden die hier al eerder ervaring mee hebben.
InvisibleShield
http://www.ishield.nl/index.php?lang=NL
Ik heb ze een email gestuurd met de vraag of en wanneer deze er komt voor de Desire.
Via http://www.zagg.com is er wel al een voor de Nexus One dus hoop dat deze snel uitkomt.
Kwam nog dit tegen voor ervaringen voor de shield.
http://www.iphoneclub.nl/...invisibleshield-zagg.html
Update:
Kwam ook nog een andere merk tegen. Deze ook even een mail gestuurd wanneerd deze er komt voor de desire.
http://www.bodyguardz.com/
Test: http://www.iphoneclub.nl/...nde-folie-voor-de-iphone/
InvisibleShield
Ik heb ze een email gestuurd met de vraag of en wanneer deze er komt voor de Desire.
Via http://www.zagg.com is er wel al een voor de Nexus One dus hoop dat deze snel uitkomt.
Update:
Kwam ook nog een andere merk tegen. Deze ook even een mail gestuurd wanneerd deze er komt voor de desire.
[Voor 12% gewijzigd door MikeOO op 05-04-2010 10:14]
Ik heb BodyGuardz om mijn oude telefoon gehad, en deze bleken toch echt heel goed te werken.MikeOO schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:59:
Dacht ik ga ook alvast een hoesje bestellen voor de Desire maar kwam InvisibleShield tegen en dat spreek mij nog meer aan. Je hebt dan geen hoesje meer nodig wat ik handiger vindt dan steeds hem in en uit een hoesje te halen. Is wel duurder dan een standaard hoesje maar voor een duur toestel vindt ik dit zeker waard.
InvisibleShield
Update:
Het aanbrengen van die dingen is alleen nogal lastig, veel hoeken en dergelijke in de stof, dus dat betekend heel veel gefriemel totdat je hem eindelijk goed hebt. Tevens moet je je telefoon natspuiten met een soort 'zeepwater'; hierdoor hecht het plastic aan je telefoon.
Maar als je hem er eenmaal goed om hebt beschermen ze bere-goed! Beter dan dat ik had verwacht in ieder geval. Scherm en body waren na 7 maanden nog geheel krasvrij! Hierna is de telefoon verkocht.
[Voor 14% gewijzigd door BeRtjh op 05-04-2010 10:29]
nou ik heb er ook een besteld.
nog 2 dagen wachten, ben benieuwd!
nog 2 dagen wachten, ben benieuwd!
Wie weet er een handige online dienst (of andere manier) waarbij ik mijn contacten van mijn LG Viewty (durf het bijna niet te zeggen
) kan importeren naar de Desire?

Gmail instellen als exchange server? handleiding staat in de help van gmail.waterstof schreef op maandag 05 april 2010 @ 11:54:
Wie weet er een handige online dienst (of andere manier) waarbij ik mijn contacten van mijn LG Viewty (durf het bijna niet te zeggen) kan importeren naar de Desire?
Eventueel straks verzenden via bluetooth?
Wat betekenen foto's nou echt
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn V&A adv.
Zijn er eigelijk nog veel nieuwe reviews binnengekomen? Ben wel eens benieuwd naar die van Tweakers.net, waar we ook wat benchmarks t.o.v. andere smartphones kunnen zien.
JaLuqq schreef op maandag 05 april 2010 @ 13:17:
Hebben jullie al een reviewexemplaar binnen?
Hier vind je overigens een overzicht van de beschikbare reviews.
Als 't goed is wel jaboratnl schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:43:
[...]
Hoezo voor woensdag? Dan krijg jij hem binnen?

Gebasseerd op ?
Ik heb nog nergens een definitieve datum gezien. Alleen maar verwachtingen. Maar als je meer weet mag je dit altijd delen.

PDAShop had altijd 9 april, en nu al 1,5 week 7 april staan. daarnaast werd bij belcompany zaterdag al een levering verwacht, en aangezien tweakers.net ook al een reviewexemplaar heeft lijkt het me vrij plausibel dat hij deze week komtMikeOO schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:50:
[...]
Gebasseerd op ?
Ik heb nog nergens een definitieve datum gezien. Alleen maar verwachtingen. Maar als je meer weet mag je dit altijd delen.

Mijne ligt morgen toch echt klaar bij BelCompany hoorMikeOO schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:50:
[...]
Gebasseerd op ?

En, dat baseer je op? Het hoofdkantoor van BelCompany zegt nog steeds week 15...DennusB schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:54:
[...]
Mijne ligt morgen toch echt klaar bij BelCompany hoor
Hmmz, dit is dus niet het levertijden topic, dus deze discussie hoort hier niet

[Voor 13% gewijzigd door BastiaanN op 05-04-2010 15:05]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Dat ik ze Zaterdag 2x heb gesproken, en dat de levering officieel op Zaterdag zou komen.BastiaanN schreef op maandag 05 april 2010 @ 14:58:
[...]
En, dat baseer je op? Het hoofdkantoor van BelCompany zegt nog steeds week 15...
Hmmz, dit is dus niet het levertijden topic, dus deze discussie hoort hier niet
Maar dit is verzet naar Dinsdag.
En dit heb ik dus van BelCompany Vlaardingen, en van nog een Belcompany een stuk hiervandaan(om het even te checken

Veel toekomstige Desire-eigenaren zijn, zo te lezen, op zoek naar een manier om hun nieuwe aanwinst het best te beschermen tegen krassen en andere gevaren van buitenaf. Afgelopen week heb ik zelf wat online zoekwerk gedaan en kwam daarbij uit bij de SENA Ultra Slim leather pouch. Twee dagen later werd mijn bestelling in een keurige verpakking door Fedex thuis afgeleverd. Natuurlijk heb ik de Desire nog niet in mijn bezit, maar ik hoop dat deze productreview bij kan dragen aan een weloverwogen keuze.
Wanneer je op zoek gaat naar bescherming voor je telefoon heb je de keuze uit verschillende producten, zoals pouches, cases, screenprotectors, en alles daar tussenin. Voor mij vielen de kunststof cases, die je om je telefoon heen vouwt, direct al af. Heb je een mooie, slanke telefoon, doe je er een lelijk log hoesje omheen. Goede bescherming, maar het oog wil ook wat. Mijn eisen waren simpel. Dezelfde luxe uitstraling als de telefoon zelf, genoeg bescherming om het dragen van de telefoon in je broekzak krasloos te overleven, en voor het draaggemak, een zo compact mogelijke vormfactor. En dat is precies wat de SENA ultra slim is. Flinterdunne, handgemaakte bescherming, gemaakt van een hoge kwaliteit Italiaans leer (Napa).
De SENA Ultra Slim wordt geleverd in een luxe uitziende verpakking, met daarin vanzelfsprekend het lederen hoesje. Daarnaast bevinden zich in de verpakking nog een mini handleiding, en als leuke extra, een rood gekleurd stoffen hoesje. Wellicht voor vrouwen om de telefoon makkelijk terug te vinden in hun toch al overvolle handtassen.
De ultracompacte pouch is gemaakt uit twee stukken leer die met de hand aan elkaar zijn gestikt, met aan de bovenzijde het merk, SENA, gedrukt. Het leer heeft een mooie nervenstructuur die de luxe extra benadrukt. Geen broekclip, maar een simpel, strak, design. De binnenkant is gemaakt van een soort suèdeachtig materiaal dat de telefoon tegen krassen beschermt en de telefoon op zijn plek houdt. Volgens andere reviews is de pouch in het begin wat strak, maar vormt deze zich naderhand mooi om de telefoon. Overall doet het materiaal, ondanks de dikte, vermoeden goed bestand te zijn tegen slijtage.
De SENA Ultra Slim is leverbaar in tien verschillende kleuren. Zelf heb ik gekozen voor de zwarte versie, welke naar mijn mening, het beste bij de HTC Desire zal passen. Wanneer je de lederen case via de originele website van SENA besteld (senacases.com), ben je inclusief verzendkosten circa 25 Euro kwijt (prijs na gebruik van online coupon). Mocht je beslissen deze ultracompacte pouch aan te schaffen, kies dan voor de Nexus One versie, welke dezelfde afmetingen heeft als de Desire.
De SENA Ultra Slim is gemaakt voor diegenen die op zoek zijn naar een compacte, doch stijlvolle, bescherming van zijn of haar nieuwe telefoon. De één kiest voor “looks”, de ander voor bescherming. SENA heeft gekozen voor de gulden middenweg. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik hopelijk zelf ondervinden hoe het product in gebruik is. Voor afbeeldingen kun je terecht op de website van SENA of Google (de review neemt zonder afbeeldingen al voldoende ruimte in). Mochten er vragen zijn, stel ze gerust (heb overigens geen enkele band met de maker of een verkopende partij).
Wanneer je op zoek gaat naar bescherming voor je telefoon heb je de keuze uit verschillende producten, zoals pouches, cases, screenprotectors, en alles daar tussenin. Voor mij vielen de kunststof cases, die je om je telefoon heen vouwt, direct al af. Heb je een mooie, slanke telefoon, doe je er een lelijk log hoesje omheen. Goede bescherming, maar het oog wil ook wat. Mijn eisen waren simpel. Dezelfde luxe uitstraling als de telefoon zelf, genoeg bescherming om het dragen van de telefoon in je broekzak krasloos te overleven, en voor het draaggemak, een zo compact mogelijke vormfactor. En dat is precies wat de SENA ultra slim is. Flinterdunne, handgemaakte bescherming, gemaakt van een hoge kwaliteit Italiaans leer (Napa).
De SENA Ultra Slim wordt geleverd in een luxe uitziende verpakking, met daarin vanzelfsprekend het lederen hoesje. Daarnaast bevinden zich in de verpakking nog een mini handleiding, en als leuke extra, een rood gekleurd stoffen hoesje. Wellicht voor vrouwen om de telefoon makkelijk terug te vinden in hun toch al overvolle handtassen.
De ultracompacte pouch is gemaakt uit twee stukken leer die met de hand aan elkaar zijn gestikt, met aan de bovenzijde het merk, SENA, gedrukt. Het leer heeft een mooie nervenstructuur die de luxe extra benadrukt. Geen broekclip, maar een simpel, strak, design. De binnenkant is gemaakt van een soort suèdeachtig materiaal dat de telefoon tegen krassen beschermt en de telefoon op zijn plek houdt. Volgens andere reviews is de pouch in het begin wat strak, maar vormt deze zich naderhand mooi om de telefoon. Overall doet het materiaal, ondanks de dikte, vermoeden goed bestand te zijn tegen slijtage.
De SENA Ultra Slim is leverbaar in tien verschillende kleuren. Zelf heb ik gekozen voor de zwarte versie, welke naar mijn mening, het beste bij de HTC Desire zal passen. Wanneer je de lederen case via de originele website van SENA besteld (senacases.com), ben je inclusief verzendkosten circa 25 Euro kwijt (prijs na gebruik van online coupon). Mocht je beslissen deze ultracompacte pouch aan te schaffen, kies dan voor de Nexus One versie, welke dezelfde afmetingen heeft als de Desire.
De SENA Ultra Slim is gemaakt voor diegenen die op zoek zijn naar een compacte, doch stijlvolle, bescherming van zijn of haar nieuwe telefoon. De één kiest voor “looks”, de ander voor bescherming. SENA heeft gekozen voor de gulden middenweg. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik hopelijk zelf ondervinden hoe het product in gebruik is. Voor afbeeldingen kun je terecht op de website van SENA of Google (de review neemt zonder afbeeldingen al voldoende ruimte in). Mochten er vragen zijn, stel ze gerust (heb overigens geen enkele band met de maker of een verkopende partij).
Ben nog een Android n00b en zag dat de Desire aan USB tethering doet. Werkt dit een beetje soepeltjes met Mac OS X Snow Leopard?
Als ik bijvoorbeeld een losse HTC Desire koop is die dan simlock vrij?
Ik zit nu bij vodafone. Kan ik gewoon mijn SIM kaart dan houden? Ik zie niet op sites staan of dit nu het geval is.
Als dit mogelijk moet ik maar even sparen
Ik zit nu bij vodafone. Kan ik gewoon mijn SIM kaart dan houden? Ik zie niet op sites staan of dit nu het geval is.
Als dit mogelijk moet ik maar even sparen

Ik krijg hem ook woensdag, ze worden dinsdag geleverd bij de groothandel en ik heb hem dan op woensdag.. whoehoee
Hoe weet je dit zo zeker?renekatier schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:22:
Ik krijg hem ook woensdag, ze worden dinsdag geleverd bij de groothandel en ik heb hem dan op woensdag.. whoehoee
Waar heb je de telefoon besteld? dan ga ik dat ook even doenrenekatier schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:22:

Met PDA-net (een app) werkt dit primajules schreef op maandag 05 april 2010 @ 15:40:
Ben nog een Android n00b en zag dat de Desire aan USB tethering doet. Werkt dit een beetje soepeltjes met Mac OS X Snow Leopard?
Ik zie dat uit de Nederlandse versie een aantal foutjes zijn gehaald die wel in de versie die eerder via XDA was te downloaden stonden. Zoals een microfoon icoontje bij het toetsenbord (wat dus speech-to-text zou suggereren...)Marbo schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:59:
HTC heeft de handleiding een een quick start guide op hun site gezet, via deze link te downloaden.
[Voor 10% gewijzigd door bog op 05-04-2010 18:07]
pda-shop heeft ook verwachte leverdatum op 7 april staan = woensdagNipje schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:56:
[...]
Waar heb je de telefoon besteld? dan ga ik dat ook even doen.
Nota bene, dat is leverdatum voor je deur, dus ze krijgen hem waarschijnlijk morgen al binnen 

[Voor 92% gewijzigd door Luqq op 05-04-2010 18:24]
precies, dat heb ik ook zo begrepen.
Het schijnt wel zo te zijn dat als je hem hebt ge-preordered met leverdatum 9 april , je ook echt nog 1 a 2 dagen langer zal moeten wachten... (in het ergste geval)
Trouwens; ik zag in de handleiding dat er een microSD kaart voorgeinstalleerd zit. Iemand enig idee hoeveel Gb dat is?
Het schijnt wel zo te zijn dat als je hem hebt ge-preordered met leverdatum 9 april , je ook echt nog 1 a 2 dagen langer zal moeten wachten... (in het ergste geval)
Trouwens; ik zag in de handleiding dat er een microSD kaart voorgeinstalleerd zit. Iemand enig idee hoeveel Gb dat is?
[Voor 3% gewijzigd door willemvleeuwen op 05-04-2010 18:39]
Daar geloof ik geen bal van. Pre-order datum van levering heeft er niks mee te maken. Vanaf morgen worden de units verstuurd naar de mensen die ge-pre-ordered hebben. Beginnend bij de eerste persoon die een pre-order geplaatst heeft.willemvleeuwen schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:31:
precies, dat heb ik ook zo begrepen.
Het schijnt wel zo te zijn dat als je hem hebt ge-preordered met leverdatum 9 april , je ook echt nog 1 a 2 dagen langer zal moeten wachten...
Ben echt benieuwd of ik dat ben trouwensAnteros schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:34:
[...]
Daar geloof ik geen bal van. Pre-order datum van levering heeft er niks mee te maken. Vanaf morgen worden de units verstuurd naar de mensen die ge-pre-ordered hebben. Beginnend bij de eerste persoon die een pre-order geplaatst heeft.

Waarom zou Coolblue de mensen die *eerder* gepreordered hebben hen 'straffen' door eerst de andere (latere) bestellers uit te leveren en de eerste klanten pas later? Dat klinkt als onzin.
Ze krijgen gewoon morgen een pallet (of twee) binnen en gaan die ready for shipment maken, TNT gaat het druk krijgen woensdag. Hoogstens dat ze niet alle orders er in een dag uitkrijgen, dan krijg je hem donderdag. Maar goed, we zullen het morgen horen. Ze beloven iedereen morgen te bellen. Ik ben toch echt heel benieuwd hoeveel de diverse retailers er morgen doorheen duwen. Zou het om vele tientallen, honderden of duizenden gaan?
Ze krijgen gewoon morgen een pallet (of twee) binnen en gaan die ready for shipment maken, TNT gaat het druk krijgen woensdag. Hoogstens dat ze niet alle orders er in een dag uitkrijgen, dan krijg je hem donderdag. Maar goed, we zullen het morgen horen. Ze beloven iedereen morgen te bellen. Ik ben toch echt heel benieuwd hoeveel de diverse retailers er morgen doorheen duwen. Zou het om vele tientallen, honderden of duizenden gaan?
Bellen alleen als mensen een abbonement hebben toch? Neem aan dat dat niet nodig is voor mensen (zoals ik) die een los toestel kopen.Odiebla schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:35:
Waarom zou Coolblue de mensen die *eerder* gepreordered hebben hen 'straffen' door eerst de andere (latere) bestellers uit te leveren en de eerste klanten pas later? Dat klinkt als onzin.
Wat ik trouwens nog niet heb kunnen vinden is of Android ringtone profiles ondersteunt zoals Symbian/Nokia dat doet: mensen in een groep vip/collega/friend duwen en dan per profile (dag, nacht, meeting, silent) bepalen welke groep mensen 'er door heen' mag komen, al dan niet met een aparte ringtone. Weet iemand dat?
tsja, alleen wat ik heb gehoord, ik zeg ook niet dat ik het logisch/eerlijk vindt. Behalve het feit dat de eerste lui zwart op wit hebben dat hij rond de 9e komt... De zilveren versie komt ook dan pas...
Maar de tijd zal het leren, laten we het gewoon afwachten :-)
dan nog wel mijn vraag; wat voor microSD kaartje zit er voorgeinstalleerd? HTC UK zegt 8GB, Coolblue laat er niets over horen en verkoopt in combinatie pakketten aparte kaartjes mee...
Maar de tijd zal het leren, laten we het gewoon afwachten :-)
dan nog wel mijn vraag; wat voor microSD kaartje zit er voorgeinstalleerd? HTC UK zegt 8GB, Coolblue laat er niets over horen en verkoopt in combinatie pakketten aparte kaartjes mee...
Anoniem: 195305
Vanmiddag nog de Smartphoneshop aan de lijn gehad en daar zouden de bruine als het mee zit 7 april binnen komen. Ik zou hem daar dan af kunnen halen en mijn abo gedeelte daar af kunnen handelen. Ze moeten dan nog verstuurd gaan worden naar de mensen die besteld hebben... dus min. 1 dag later zullen zij deze binnen krijgen.Anteros schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:34:
[...]
Daar geloof ik geen bal van. Pre-order datum van levering heeft er niks mee te maken. Vanaf morgen worden de units verstuurd naar de mensen die ge-pre-ordered hebben. Beginnend bij de eerste persoon die een pre-order geplaatst heeft.
Er zit volgens de handleiding in ieder geval *iets* in... Dus waarom ze er niet bij vermelden hoeveel snap ik ook niet. Het zou onlogisch zijn om in de UK er 8 in de proppen en op het mainland maar 2 ofzo...
Zoals eerder gemeld: GMSWeb.nl bevestigde dat in hun pakketje een 4Gb kaartje zou zitten.
Ik kan me wel voorstellen dat als je een telefoon koopt met abbo dat pas op 9 april ingaat dat je hem dan pas op 9 april krijgt..maar losse toestellen? Nah.
Betwijfel of die paar pakketjes het de TNT werkelijk drukekr dan normaal maken...Odiebla schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:35:
Ze krijgen gewoon morgen een pallet (of twee) binnen en gaan die ready for shipment maken, TNT gaat het druk krijgen woensdag
Volgens mij worden die pakketten automatisch samengesteld door het systeem en zegt dat dus niet veel over het wel of niet inbegrepen zijn van een kaartje.willemvleeuwen schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:45:
Dus als ik nu een abbo afsluit bij vodafone krijg ik em de 9e al of iets later ? De officiele datum is toch 22e ?
Gegroet!
Volgens mij maak je een denk fout. Er zal voor CoolBlue ergens een centraal depot zijn vanwaar alles verzonden wordt, dus ook naar de Winkels. Als de winkels hem op 7 april hebben, dan zullen de webshopklanten dat ook wel hebben.Anoniem: 195305 schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:47:
[...]
Vanmiddag nog de Smartphoneshop aan de lijn gehad en daar zouden de bruine als het mee zit 7 april binnen komen. Ik zou hem daar dan af kunnen halen en mijn abo gedeelte daar af kunnen handelen. Ze moeten dan nog verstuurd gaan worden naar de mensen die besteld hebben... dus min. 1 dag later zullen zij deze binnen krijgen.
Ik heb de zilveren besteld, beetje laat, dus hoop dat ik hem vrijdag (zoals nog steeds op de website 'belooft' wordt) krijg.
Ben inderdaad wel benieuwd hoeveel er nou werkelijk gepreorderd zijn en vooral waar, maar dat overzichtje krijgen wij volgens mij niet eenvoudig rond.
pfff, begint het pre order gebeuren al? Er is iig 1 shop waar ik hem niet bestel: Algebeld.nl. Denk dat m'n shopreview inmiddels offline is van m'n Touch Diamond bestelling daar. Jammer, want dan hadden jullie ook een goede onderbouwing gehad. Als ik voor de Desire ga, word die iig besteld bij een andere shop 

Top! Wellicht handig om dit ook als topic waarschuwing te plaatsen?
Kijk eens naar de topic-waarschuwing.

(En nee: ik heb hem niet net gewijzigd.

[Voor 16% gewijzigd door pven op 05-04-2010 20:46]
Dat staat er toch al als je klikt op post reply?jules schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:38:
[...]
Top! Wellicht handig om dit ook als topic waarschuwing te plaatsen?
EDIT:
Damn you RoD pven met je modrechten

[Voor 16% gewijzigd door pven op 05-04-2010 20:54. Reden: ;-)]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat krijgen wij juist niet te horen, want het hele pre-orderen hangt of staat met het idee dat je niet overgeslagen wordt. Zodra we volledig inzicht zouden krijgen in voorraden + de hoeveelheid pre-orders dan zal alles héél anders zijnwaterstof schreef op maandag 05 april 2010 @ 19:27:
[...]
Ben inderdaad wel benieuwd hoeveel er nou werkelijk gepreorderd zijn en vooral waar, maar dat overzichtje krijgen wij volgens mij niet eenvoudig rond.

Verder ben ik al helemaal klaar voor m'n Desire. Alle losse software staat al netjes in een directory op de micro SD voor de Desire (navigatie e.d.). Waarschijnlijk krijg ik deze week ook m'n hoesje en dan is zo goed als alles compleet

Ben ook erg benieuwd naar het amoled scherm!
Ik zie in de handleiding van de desire niets staan over aansluiten/synchroniseren/back-up maken met een mac. Heeft iemand ervaring met HTC android modellen icm met Mac OSX (snow leopard)?
Ben ik ook erg benieuwd naar. Vond onder WinMo Microsofts MyPhone wel prettig werken. Wellicht dat je het deels kan doen middels een gmail account/google apps?Marbo schreef op maandag 05 april 2010 @ 23:04:
Ik zie in de handleiding van de desire niets staan over aansluiten/synchroniseren/back-up maken met een mac. Heeft iemand ervaring met HTC android modellen icm met Mac OSX (snow leopard)?
pven schreef op maandag 05 april 2010 @ 20:38:
[...]
[mbr]Kijk eens naar de topic-waarschuwing.
(En nee: ik heb hem niet net gewijzigd.)[/]

Zou het dan niet moeten zijn:

Anoniem: 268181
syncen met mac: the missing sync ofwel doubletwist
the missing sync kost geld maar ook wel via omwegen te vinden, voordeel van deze is ook dat je je apps draadloos kunt installeren van pc op je android toestel
met doubletwist heb ik gezien dat je je films automatisch kunt converteren naar het juiste formaat terwijl hij synct
the missing sync kost geld maar ook wel via omwegen te vinden, voordeel van deze is ook dat je je apps draadloos kunt installeren van pc op je android toestel
met doubletwist heb ik gezien dat je je films automatisch kunt converteren naar het juiste formaat terwijl hij synct
Anoniem: 224735
Na lang wikken en wegen net de HTC Desire besteld, het is zo onwerkelijk dat ik het eigenlijk helemaal niet kan geloven!
Heb het ook via coolblue besteld dus hopelijk gewoon woensdag binnen.
Ben echt benieuwd naar android!
Heb het ook via coolblue besteld dus hopelijk gewoon woensdag binnen.
Ben echt benieuwd naar android!
Heb sinds zaterdag ook mijn Htc desire bestelt bij salland(los toestel), na enige negatieve geluiden in reviews van de xperia x10. Wel al mailtje gehad van vertraging, maargoed. Ik heb er zin in! eindelijk nieuwe telefoon,, beter dan me nokia e50 die al bijna vastloopt bij een sms openen 

The missing sync; teh horror! Dat zou ook de synchronisatie problemen oplossen tussen m'n MBP en WinMo. Allemaal makkelijk bladieblah etc... Ik heb in gedurende de trial periode genoeg geprobeerd, applicaties gedownload, gesleuteld en kreeg het niet werkende. Want wilde ook nog aan tethering doen en dat werkte dan weer niet samen oid omdat het de usb poort heel anders benut en vern**kt. In die periode ook nog eens dubbele contacten, agenda punten, foetsie contacten, foetsie agendapunten etc. Ik werd er hoorndol van. Ik werd pas happy toen google apps winmo native ondersteunde middels exchange functionaliteiten. Ik ga er vanuit dat Android dat native doet. Ik bedoel, als je google niet vertrouwd met gmail/google apps, waarom zou je dan nog voor Google's Android gaan?Anoniem: 268181 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 00:00:
syncen met mac: the missing sync ofwel doubletwist
Syncen met Android gaat veruit het makkelijkste via gmail en exchange. Niets makkelijker dan via het web of outlook je contacten bijwerken en automagisch bijgewerkt zien worden op je telefoon. Idem voor agenda's; dat heeft HTC goed voor elkaar (standaard android kan geen invites accepteren, HTC mail wel)
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Anoniem: 268181
ik denk niet dat hij dat bedoelde maar eerder muziek en programmas syncen ipv contacten?
ik ga the missing sync toch eens uitproberen. kzal mijn bevindingen hier posten als het zo ver is
ik ga the missing sync toch eens uitproberen. kzal mijn bevindingen hier posten als het zo ver is
Is er toevallig iemand die al een goede screenprotector heeft gevonden op het internet? 

Kijk even op Pag 65 op 5 April van mij. Dat schijnt een super screenprotector te zijn. Ze zijn er alleen nog niet voor de Desire op dit moment.Nipje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:44:
Is er toevallig iemand die al een goede screenprotector heeft gevonden op het internet?
Deze screenprotectors zijn er op dit moment al te krijgen, die adapt heb ik inmiddels al in huis...
http://www.pdashop.nl/acc...203/htc-desire-brown.html
YouTube kanaal GoT F1 PlayStation Racing League Discord
Ik heb zojuist de Adapt ook even besteld. En dan NIET de privacy dinges, gewoon die van 18 euroGrandPuba schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:15:
Deze screenprotectors zijn er op dit moment al te krijgen, die adapt heb ik inmiddels al in huis...

Thanks!
Iedereen heeft het hier over screenprotectors, maar heeft de Desire niet een zelfde soort scherm (hard glas) als bijvoorbeeld de HTC Hero?
Ik heb zelf namelijk de Hero, en als de Desire een zelfde type scherm heeft, dan heb je een screenprotector echt niet nodig.
Ik heb zelf namelijk de Hero, en als de Desire een zelfde type scherm heeft, dan heb je een screenprotector echt niet nodig.
Is het zelfde soort scherm ja.AdnanKananda schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 09:27:
Iedereen heeft het hier over screenprotectors, maar heeft de Desire niet een zelfde soort scherm (hard glas) als bijvoorbeeld de HTC Hero?
Anoniem: 224735
Ik heb in gewoon 2 busjes met reinigingsvloeistof gekocht bij pdashop, ga er van uit dat het scherm hoogstens vies word en niet dat er krasjes in komen.
http://tinyurl.com/y8p3h5s deze
http://tinyurl.com/y8p3h5s deze
[Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 224735 op 06-04-2010 09:50]
Pagina 65??? Ik zie er maar 34MikeOO schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:48:
[...]
Kijk even op Pag 65 op 5 April van mij. Dat schijnt een super screenprotector te zijn. Ze zijn er alleen nog niet voor de Desire op dit moment.

Even jezelf quoten was wat handiger geweest. Of een linkje naar je eigen post.

MikeOO schreef op maandag 05 april 2010 @ 09:59:
InvisibleShield
Update:
[Voor 27% gewijzigd door jules op 06-04-2010 10:31]
Anoniem: 350865
Weet niemand ditOdiebla schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:37:
Wat ik trouwens nog niet heb kunnen vinden is of Android ringtone profiles ondersteunt zoals Symbian/Nokia dat doet: mensen in een groep vip/collega/friend duwen en dan per profile (dag, nacht, meeting, silent) bepalen welke groep mensen 'er door heen' mag komen, al dan niet met een aparte ringtone. Weet iemand dat?

Ik weet wel dat je met locale het gedrag van je telefoon aan tijden kan binden..maar ik weet niet of je bepaalde groepen contacten door kan laten komenAnoniem: 350865 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 10:39:
[...]
Weet niemand ditIk ben nl ook wel erg benieuwd. ik heb er geen zin om tijdens mijn piket wakker gebeld te worden met een "heftige" ringtone. Ik stel dan meer prijs op een bescheiden piep

Piket? Er zijn wel apps die naar gelang tijdstip bepaalde toestelfuncties aan of uit zetten, dus laten we zeggen na 23:00 ringtones uit en trilstand aan, wifi uit, etc. Ik *denk* niet android het zélf kan wat je zoekt, maar misschien even zoeken tussen apps;
http://www.androidpit.com....CallBlocker/Call-Blocker (• Filter calls by # or Name)
http://www.androidzoom.co...-mode-scheduler_fmbk.html
http://www.androidpit.com....CallBlocker/Call-Blocker (• Filter calls by # or Name)
http://www.androidzoom.co...-mode-scheduler_fmbk.html
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Is de zilveren uitvoering eigenlijk van hetzelfde materiaal gemaakt als de bruine? Ik wil liever geen alumimium ivm met mogelijk slechter wifi bereik.
ja.Marbo schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:53:
Is de zilveren uitvoering eigenlijk van hetzelfde materiaal gemaakt als de bruine? Ik wil liever geen alumimium ivm met mogelijk slechter wifi bereik.
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Tnx! Ik ga ze allebei proberen. Doubletwist ziet er goed uit.syncen met mac: the missing sync ofwel doubletwist
Mooi toestelletje, als vind ik de zilveren wel heel erg zilver.
Dit is het enige toestel waar ik mijn Milestone voor zou ruilen
Dit is het enige toestel waar ik mijn Milestone voor zou ruilen

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Anoniem: 351146
Ik ben erg geintereseerd in dit toestel, alleen weet iemand hoe hard de speaker is bv als de telefoon over gaat? Ik heb vernomen dat dit erg zacht is als ik de reviews lees.
Daarnaast vraag ik me af wat ik moet verwachten van de amoled scherm? Is het daadwerkelijk onleesbaar in het buitenlicht? Hoe moet ik me dit voorstellen?
Daarnaast vraag ik me af wat ik moet verwachten van de amoled scherm? Is het daadwerkelijk onleesbaar in het buitenlicht? Hoe moet ik me dit voorstellen?
Het is sowieso beter als een LCD scherm. Omdat de kleuren iets scherper zijn zal het ook iets beter te lezen zijn. Het Super-AMOLED scherm van de Samsung Galaxy S is helemaal goed te lezen buiten.Anoniem: 351146 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:01:
Ik ben erg geintereseerd in dit toestel, alleen weet iemand hoe hard de speaker is bv als de telefoon over gaat? Ik heb vernomen dat dit erg zacht is als ik de reviews lees.
Amoled: beter contrast, betere kleuren, iets minder scherp, zeer slecht leesbaar in zonlicht.
Tft: minder contrast, minder kleuren, betere scherpte, beter leesbaar in zonlicht.
Tft: minder contrast, minder kleuren, betere scherpte, beter leesbaar in zonlicht.
hmm het feit dat er een aantal apps niet zichtbaar zijn in Android Market is dus niet alleen bij de Legend het geval .. Het zijn wel andere app die missen bij de desire :
http://www.google.com/sup...id=72687bc93eba9a1b&hl=en
http://www.google.com/sup...id=72687bc93eba9a1b&hl=en
Zo goed als, ik zie met mn nexus one echt niks meer in de zon nee.Anoniem: 351146 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:51:
Maar is het onleesbaar zodra je buiten stapt? of als er direct zonlicht op schijnt?
Als ik zo al de berichten lees in het andere desire topic over levertijden etc. zijn sommige mensen morgen in het bezit van een Desire. Krijgen we morgen ook de tweakers review te zien?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dan zet je brightness eens op het maximum.Nipje schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:02:
[...]
Zo goed als, ik zie met mn nexus one echt niks meer in de zon nee.

Die lichtsensor is het probleem, niet het scherm.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Juistem. Als ik op m'n Touch Diamond de lichtsensor de backlight niet liet aansturen, dan was het overdag te donker en 's avonds/ 's nachts te fel.Snake schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:08:
[...]
Dan zet je brightness eens op het maximum.![]()
Die lichtsensor is het probleem, niet het scherm.
ik dacht dat die LED schermen beter konden tegen zonlicht.....
Anoniem: 351146
Duidelijk, dat het scherm niet goed leesbaar is in zonlicht, maar normaal buiten licht ook? of is het dan wel gewoon leesbaar? Lijkjt me zo raar dat eeen telefoon DAN onleesbaar is buiten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.