Toon posts:

HTC Desire OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 242.650 views

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HTC Desire

Inhoudsopgave

Introductie

HTC heeft op een persbijeenkomst tijdens Mobile World Congress de HTC Desire aangekondigd, eerder bekend als de HTC Bravo. Het toestel heeft een 1 GHz Snapdragon-processor, een 3,7 inch AMOLED-scherm en draait op Android 2.1 met HTC Sense en multitouch.

De HTC Desire is bedoeld voor intensieve gebruikers: dat blijkt uit de keuze van de processor (1GHz Snapdragon) en het relatief grote scherm (3,7 inch AMOLED). Ook opvallend: de optische trackball onder het scherm. De HTC Legend, ook vandaag aangekondigd, moet het met iets mindere specs doen: slechts een 3,1 inch scherm en een 600 MHz processor. Veeleisende gebruikers zullen daarom eerder naar de HTC Desire uitkijken, de verwachte release datum voor de Desire is 9 April 2010.

Officiele HTC Pagina

Nieuws

Gebruikersinterface

Met de nieuwe versie van HTC Sense blijft HTC zich focussen op het verbeteren van interactie met de meest belangrijke contacten van de gebruiker. Dit onder meer met de nieuwe HTC Friend Stream-applicatie en -widget. Hiermee worden alle updates en nieuwsfeeds via sociale netwerken als Facebook, Twitter en Flickr in één 'stream' verzameld. Naast Friend Stream, kunnen contacten worden ingedeeld in specifieke groepen. Daarnaast is er een nieuwsapplicatie en widget aan HTC Sense toegevoegd en is er via een icoon snel toegang tot de zeven verschillende homescreens. Ook ondersteunt Sense nu multitouch-input.

Friend Stream widget
Previously on HTC Sense, you could view all of your contact's social networking streams from their contact card. Now there's a widget called Friend Stream that sits on your homesreen and streams every tweet, post, comment and new posting from every contact's Facebook, Twitter and Flickr. It's pretty similar to Motorola's MOTOBLUR, but we think it's clearer and therefore better.

Calendar widget
Another new widget that HTC has added with the new version of Sense, due to debut on the Legend and Desire, is an improved Calendar widget. Instead of just viewing your calendar by month, you can now see a calendar stream, so any new events that are coming up are displayed in a list view rather than a calendar per se.

Email
Exchange email has never worked as effectively on Android devices as it has on the iPhone, BlackBerry and Windows Mobile devices. Now, it's been improved with extra tabs to display handy options including unread mail and calendar requests. You can also search Exchange mail, whether it's been downloaded from the server or not.

Helicopter View

Helicopter View is probably the most exciting aspect of the new version of HTC Sense. Just by pinching the screen, you can enter into Helicopter View that displays a mini version of each homescreen. Sketched on each mini homescreen are the widgets (albeit 1-pixel icons). It's pretty much like a slimmed down version of Expose on Mac, but is pretty handy when you can't be bothered with sweeping across seven screens to find the widget you want.

People widget
Although the People widget was previously available on HTC Sense, the new improved version opens the widget up to groups. If you do have your phonebook divided into groups, rather than just contacts, you can add these to the People tab too, so it's not just limited to your favourite contacts anymore.

Apparently, older Android devices wil be upgradable to this new version of HTC Sense (including the Magic and Hero), although some features won't be available, and HTC hasn't advised us of the release date. This will presumably be up to the operator if you have a network-specific device.

Prijzen

De HTC Desire zal verkrijgbaar zijn vanaf ongeveer 9 April 2010 voor een adviesprijs van 499,- euro. Voor de laagste prijs voor zowel de Bruine als de Zilveren versie kan je hieronder vinden.

Bruin

Zilver

Specificaties

ProcessorQualcomm Snapdragon QSD8250 1GHz
BesturingssysteemAndroid 2.1 (Eclair) met HTC Sense
Scherm3,7 inch AMOLED aanraakgevoelig (capacitive) 480 x 800 WVGA
Geheugen512 MB ROM, 576 MB RAM
GeheugenuitbreidingMicroSD t/m 32GB
Gewicht135 gram met batterij
Afmetingen119 x 60 x 11,9 mm
NetwerkGSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 MHz, HSPA 900/2100 MHz (tot 2 Mbps upload en 7,2 Mbps download)
TrackballOptische trackball
GPS:interne GPS-antenne
Sensorennabijheidssensor, lichtsensor, G-sensor en digitaal kompas
Camera5-megapixel met led-flash
VerbindingenUMTS/HSDPA, BT2.1+EDR, Wi-Fi, GPS
BluetoothBluetooth 2.1 met FTP/OPP voor bestandsverkeer, A2DP voor draadloos stereo muziekluisteren en PBAP voor adresboektoegang vanaf je carkit
Audio 3,5 mm stereo audio-aansluiting
Aansluiting Micro USB (USB 2.0)
Camera5 megapixels met video (800 x 480px), gezichtsdetectie, geotagging, autofocus en flitser
Muziekformaten afspelen .aac, .amr, .ogg, .m4a, .mid, .mp3, .wav, .wma
Videoformaten afspelen .3gp, .3g2, .mp4, .wmv
Batterij1400mA
Batterijduur340 uur standby, 6 uur spraak
HTC WidgetsBookmarks, Calendar, Clock, Footprints, Friend Stream, Mail, Messages, Music, News, People, Photo Album, Photo Frame, Search, Settings, Stocks, Twitter, Weather and Downloadable widgets
Social NetworkingFacebook™ integration, Friend Stream, Photo sharing (on Facebook, Flickr, and Twitter), Video sharing on YouTube™, HTC Peep for twittering.
TetheringInternet delen via USB
Bijzondere toepassingen
Automatically lowers the ringer volume as soon as the phone is picked up
Mutes the ringer when the phone is flipped face down
Backs up certain data and settings to the microSD card automatically, such as SMS/MMS messages, bookmarks, Wi-Fi passwords, and more

Foto's

Videos

HTC Desire - First Look

HTC Presentation at the 2010 Mobile World Congress

HTC Desire Quick hands-on

HTC Desire Hands-on demo video

HTC Desire Unboxing

Reviews

So, circling back to our earlier questions, for the extra cost of the Desire over the Legend you get a larger and sharper screen, faster processor, live wallpapers and video capture at a slightly higher resolution. On the other hand the Legend’s button positions may provide better single-handed operation, and some may even prefer its silver metallic look and feel to go with certain Apple products (sorry, it’s unavoidable), so you’d best get your hands on the two devices before handing over the cash. As for the Nexus One, despite the fancy dual-mic noise cancellation, unibody frame, touch-sensitive buttons and a trackball that glows, the only real advantage we see in it is its slightly better camera (and this might only apply to certain batches since HTC might be sourcing from multiple sensor suppliers). We prefer the Desire with its more natural call voice (with its single mic), buttons that respond better, durable optical trackpad (which may not be everyone’s cup of tea), and an excellent social networking aggregation service.
Engadget
Pluspunten
Flash Lite browsing is better than no Flash browsing
HTC Sense makes for a better social experience
Extremely fast
Animated wallpapers are a welcome novelty

Minpunten
Battery life could be better
Flash Lite can still be clunky at times
Gizmodo
However, one of the more surprising factors was the absence of docking cradle support as on the Nexus One. The Google-branded device has battery charging contacts along its bottom edge, which can be used with the optional docking station; the Desire lacks those contacts. Where we find we usually drop the Nexus One into its cradle periodically through the day, giving it a brief top-up as we go, we were less likely to plug in the microUSB cable to the Desire. It’s a similar behavioural change to what we observed with the Palm Pre and its Touchstone inductive charger: the easier it is to dock, the more likely you are to feed your phone at periods through the day.
Slashgear

Verwante topics

• Discussie over abonnementen: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33480473"][ABO] HTC Desire levertijden- en abonnemententopic[/url]

Documents

• [url="http://www.htc.com/europe/userguide.aspx?p_id=312"]HTC Desire Handleiding[/url]
  • [url="http://www.htc.com/europe/help_howtos.aspx?p_id=312"]HTC Support - Help & How-tos[/url]

Firmware over the Air

• [url="http://www.htc.com/europe/support.aspx"]HTC Support - FOTA 'Firmware over the Air' Update[/url] [ul] [b]Nieuwste Versie: [/b]1.15.405.4 [/ul]
Heb je vragen of opmerkingen betrekking tot deze start post, dan kan je mij een DM sturen.

Topic changelog:
  • 16-02-2010: Eerste aankondiging Desire
  • 18-02-2010: Video's en Foto's toegevoegd
  • 10-03-2010: Nieuwe foto's Desire Zilver toegevoegd
  • 27-03-2010: Andere foto's toegevoegd
  • 28-03-2010: Layout gewijzigd
  • 04-04-2010: Reviews toegevoegd en kleine wijziging

[Voor 107% gewijzigd door Tenshu op 05-04-2010 16:49]

• Freudie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-05 18:38
Preorder kan al (kan ik hier de link plaatsen?), voor 449 euro.

Maak daar aub een ABO-topic voor aan in Telecomproviders. :)

[Voor 44% gewijzigd door pven op 16-02-2010 14:05]

• Tenshu
  • Niet online
Geen probleem, dan pas ik het gelijk even aan.

Anoniem: 8504

Weet iemand ook of je bij Sense op Android2.1 ook net zoals op de Hero Calendar sync krijgt? Ben wel blij dat er endelijk een vergelijkbare telefoon als de Nexus komt met Sense..

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:23
Zeer mooie telefoon. Hier zie je dat hij er ook in het zilver komt, dit heb ik nog nergens anders gezien.

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
Nette topicstart, toestel gaan we zeker volgen en misschien zelfs bestellen :D

• Tenshu
  • Niet online
Anoniem: 8504 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:08:
Weet iemand ook of je bij Sense op Android2.1 ook net zoals op de Hero Calendar sync krijgt? Ben wel blij dat er endelijk een vergelijkbare telefoon als de Nexus komt met Sense..
Je bedoeld Exchange Calendar?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:21

Nakebod

Nope.

Dat is een leuk toestel, goede specs, en ook een redelijke accu, terwijl het gewicht imho nog best meevalt.
En damn, ben ik nu zo gek.. 499 euro, ik vind de prijs stiekem nog wel meevallen, terwijl het toch echt wel een flinke bak geld is :X

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Freudie
Ik heb een topic gemaakt t.b.v. levertijden en abbo's e.d.: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33480473

• MarcoC
  • Laatst online: 22:23
Nakebod schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:27:
Dat is een leuk toestel, goede specs, en ook een redelijke accu, terwijl het gewicht imho nog best meevalt.
En damn, ben ik nu zo gek.. 499 euro, ik vind de prijs stiekem nog wel meevallen, terwijl het toch echt wel een flinke bak geld is :X
€449 zelfs maar.

• Freudie
Tenshu schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:22:
[...]

Je bedoeld Exchange Calendar?
Volgens de specs krijgt hij Exchange ondersteuning, dus ik ga uit van wel.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:18
Ooeehh..is dit ook echt de bravo dan? Dat begreep ik nog niet helemaal, ik kreeg de indruk dat de desire voor de USA was en Bravo voor EUR en de rest, ivm GSM/CDMA..

Daarnaast ERG leuk telefoontje, 449..Luqq, hou je portemonnee dicht, wachten tot je abbonement verlopen is :+

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is de integratie met google apps (Mail/Calendar) net zo goed als bij bijvoorbeeld de G1, want dat is eigenlijk het beste vind ik aan de android phones!

• Tenshu
  • Niet online
Freudie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34:
[...]
Volgens de specs krijgt hij Exchange ondersteuning, dus ik ga uit van wel.
Het wordt idd ondersteund. In het tweede filmpje is te zien dat er een widget is voor mail (Exchange Active Sync). Geen idee hoe het met de Calendar zit.
Aangepast, zie: Prijzen.
DRaakje schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:39:
Is de integratie met google apps (Mail/Calendar) net zo goed als bij bijvoorbeeld de G1, want dat is eigenlijk het beste vind ik aan de android phones!
De Google Apps zijn over het algemeen op elke telefoon het zelfde.

[Voor 21% gewijzigd door Tenshu op 16-02-2010 14:57]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:36
DRaakje schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:39:
Die integratie is gewoon gelijk in principe.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:50
Reageert in elk geval lekker soepel _/-\o_

http://www.youtube.com/watch?v=Cisk6qhd-bk

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-05 23:23
ik was eerst van plan om voor de N1 te gaan. Maar nu ik dit zie denk ik eigenlijk dat dit m gaat worden.
Zeker omdat het duidelijk is dat deze in ieder geval in het 2e kwartaal in Europa beschikbaar is.
Ook de prijs lijkt me prima.

De vaste knoppen in tegenstelling tot de 'touch'-knoppen bij de N1 lijken me een groot voordeel.

Weet iemand of de N1 verder meer opties heeft? Android 2.1 is (neem ik aan) met dezelfde opties...

zelf ontdekte ik wel de noise-canceling optie die de N1 wel heeft en de Desire niet...

[Voor 9% gewijzigd door willemvleeuwen op 16-02-2010 15:23]

• Tenshu
  • Niet online
willemvleeuwen schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:20:
Weet iemand of de N1 verder meer opties heeft? Android 2.1 is (neem ik aan) met dezelfde opties...
Er zit zo wel in software als in de hardware verschillen. Met betrekking tot de software heeft de N1 heeft een speciale Launcher/Homescreen en de HTC Desire heeft een speciale omgeving Sense UI. Dat brengt veel meer mogelijkheden met zich mee. Bijvoorbeeld widgets, eigen music app, betere Exhange, enz. Op deze vlak wint de HTC Desire. De N1 heeft 'Noise Cancellation' en 'Dock pin connectors'. Deze opties vindt ik in het voordeel hebben in tegenstelling van de HTC Desire.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-05 12:01

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

12 cm is redelijk lang voor een telefoon, gewicht is wel weer netjes.

[Voor 57% gewijzigd door Mr_gadget op 16-02-2010 16:26]

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:17
En dat terwijl Sense nog niets eens op de final build draait, ten minste volgens engadget.

Officiële website is online: http://www.htc.com/www/product/desire/overview.html

[Voor 37% gewijzigd door lbuysers op 16-02-2010 16:36]

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:53
Tenshu schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:36:
[...]

Er zit zo wel in software als in de hardware verschillen. Met betrekking tot de software heeft de N1 heeft een speciale Launcher/Homescreen en de HTC Desire heeft een speciale omgeving Sense UI. Dat brengt veel meer mogelijkheden met zich mee. Bijvoorbeeld widgets, eigen music app, betere Exhange, enz. Op deze vlak wint de HTC Desire. De N1 heeft 'Noise Cancellation' en 'Dock pin connectors'. Deze opties vindt ik in het voordeel hebben in tegenstelling van de HTC Desire.
Dan zou je dus eigenlijk een N1 moeten hebben met een Sense-ROM erop. Dat moet kunnen, toch? Of heb ik het hele idee achter ROMs ed nou verkeerd begrepen?

Die noise-cancellation van de N1 vind ik ook heel interessant, dus wat dat betreft misschien dan toch maar voor de N1 gaan... keuzes, keuzes... vind de Desire trouwens erg schappelijk geprijsd in vergelijking met de N1, terwijl de specs toch grotendeels vergelijkbaar zijn.

Anoniem: 294643

Eerste ervaring met de HTC Legend en de HTC Desire

http://www.allaboutphones...end-en-de-HTC-Desire.html

• Luqq
http://www.pocket-lint.co...s-one-wait-for-htc-desire

Hier een interessante vergelijking. Waar ik van schrok was het gebrek aan voice recognition op de desire..is dit waar?

• Maverick
Luqq schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:03:
http://www.pocket-lint.co...s-one-wait-for-htc-desire

Hier een interessante vergelijking. Waar ik van schrok was het gebrek aan voice recognition op de desire..is dit waar?
Blijkbaar, gelukkig zal het geen enkel probleem worden om gewoon de nexus rom op de desire te draaien daar het bijna identieke toestellen zijn.

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:12
De Desire staat ook op de officiële site van HTC Global, misschien kan de TS hier wat mee! :)

Zo te zien is 't voor mij weer eens tijd voor een nieuwe smartphone. Mijn handen jeuken om dat ding te pre-orderen voor 449 euro, grote kans dat hij bij de lancering (volgens SPS op 9 april) namelijk naar 499 euro gaat.

En hij komt ook in dezelfde kleur zilver als de Legend!

• Luqq
Maverick schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:04:
[...]

Blijkbaar, gelukkig zal het geen enkel probleem worden om gewoon de nexus rom op de desire te draaien daar het bijna identieke toestellen zijn.
Hmm, denk dat er idd wel custom roms voor komen, dit lijkt mij echt een telefoon waar alle grote ROM makers voor bezig zullen gaan..bring it! :)

Zie hierboven link van allaboutphones .. daar zeggen ze dat ie pas in mei in de winkels zal liggen ..!?

• Luqq
Anoniem: 294643 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:11:
Zie hierboven link van allaboutphones .. daar zeggen ze dat ie pas in mei in de winkels zal liggen ..!?
In die laatste handon in de TS hebben ze het ook over april :)

abbo loopt 7 maart af, dus dan zou het zomaar de legend kunnen worden die ik neem aangezien deze waarschijnlijk als half maart in de winkels zal liggen.

• Luqq
ik koop gewoon een los toestel, mijn abbonement verloopt 3 oktober, 3 juli nieuwe telefoon..zolang wachten zit er niet in met deze telefoon :+

• Maverick
http://www.desirehtc.com/ hier loopt een tellertje met tot de launch met je stad in de klok. Lijkt me dat die datum iig correct is.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Prachtige telefoon jongens! Maar ik heb net de HTC HD2 besteld, ben nu ook Windows Mobile 6.1 gewend en vind dit nog steeds beter ten opzichte van Android vanwege Windows Live Messenger, hotmail integratie, Skype, divx player, opera mobile 10, microsoft myphone, route 66 v7, skyfire en andere belangrijke programma's.

Allemaal programma's die ik heel erg ga missen op Android.

Daarnaast heb ik hoge verwachtingen van de nieuw Windows Phone 7 Series, die ook beschikbaar zal komen voor de HD2.

[Voor 23% gewijzigd door vanpeltje op 16-02-2010 17:19]

vanpeltje

• Luqq
HTC heeft dat ooit ergens laten lekken ja, maar ze willen windows phone 7 een meer geintegreerd OS maken, net als dat van de iphone..dus ik zou er niet 100% op rekenen dat je zomaar kan upgraden!

• lbuysers
Ik heb hem zojuist in het zilver gepreorderd. :9

• Luqq
Ik ben er nog niet over uit, maar denk dat ik toch voor zwart ga..

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:50
Maverick schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:16:
http://www.desirehtc.com/ hier loopt een tellertje met tot de launch met je stad in de klok. Lijkt me dat die datum iig correct is.
Pre-register zegt dat het voor de UK is

• lbuysers
thys schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:29:
[...]

Pre-register zegt dat het voor de UK is
Hij telt overigens gewoon terug naar 1 april, bij mij geeft hij nu 43 dagen en 7 uur aan.

• Luqq
lbuysers schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:31:
[...]

Hij telt overigens gewoon terug naar 1 april, bij mij geeft hij nu 43 dagen en 7 uur aan.
Zo ver was ik ook al :) Ik ga em straks gewoon pre-orderen bij pdashop, hij komt vanzelf een keer binnen :+

• Tenshu
  • Niet online
Ik betwijfel of de telefoon in het zilver komt. Smartphoneshop is gephotoshopt en daar is ook de enigste in het zilver, zo ver ik gezien hebt.

Desirehtc.com is denk ik niet van HTC zelf als ik naar de whois kijk en het is snel in elkaar gezet.

Ik heb ergens gezien waar deze telefoon in de US onder T-Mobile wordt uitgebracht op 9 april. Ga vanavond even verder kijken of dit klopt.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
Tenshu schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:43:
Ik betwijfel of de telefoon in het zilver komt. Smartphoneshop is gephotoshopt en daar is ook de eniggste in het zilver, zo ver ik gezien hebt.
Sja sjezus! Nu ik de zilveren heb gezien moet ik die hebben! :( Ze zorgen maar dat 'ie er komt ook! O-)

Nickname does not reflect reality

• Luqq
Ik betwijfel of de telefoon in het zilver komt. Smartphoneshop is gephotoshopt en daar is ook de eniggste in het zilver, zo ver ik gezien hebt.

Desirehtc.com is denk ik niet van HTC zelf als ik naar de whois kijk en het is snel in elkaar gezet.

Ik heb ergens gezien waar deze telefoon in de US onder T-Mobile wordt uitgebracht op 9 april. Ga vanavond even verder kijken of dit klopt.
Als je inderdaad die 2 tabs naast elkaar neemt, en dan snel switcht, dan is het scherm kleiner..

• Maverick
Voor zover ik gehoord heb komt ie niet naar de VS

Anoniem: 264814

Ik heb anders goede ervaringen met smartphoneshop. Ik kan me niet voorstellen dat ze hun goede reputatie op het spel zetten door iedereen hiermee te belazeren.

Ik vind de prijs zeer redelijk, had wel zo'n 100 euro meer verwacht. Vrij snelle release datum en vooral in het zilver vind ik het een heerlijk design. :9~

Ik zie mijzelf het wel 2 jaar uithouden met deze telefoon, dus dit gaat hem worden.

• Limit-NL
Er zijn voor mij toch nog teveel vraagtekens om over te gaan tot aankoop, vooral over de softare-functionaliteiten t.o.v. de Nexus One. Volgens de link die Luqq postte, is Voice Text Entry (ofwel Voice Input) niet aanwezig in de Desire. Natuurlijk zijn dit allemaal software zaken die HTC zo kan oplossen, maar de vraag is of dat ooit zal gebeuren.

Een paar voorbeelden:

Google Voice
Voice Input
Google Navigation

De Desire heeft dan weer Sense en een veel lager prijskaartje...

• Luqq
l1m1t schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:58:
Er zijn voor mij toch nog teveel vraagtekens om over te gaan tot aankoop, vooral over de softare-functionaliteiten t.o.v. de Nexus One. Volgens de link die Luqq postte, is Voice Text Entry (ofwel Voice Input) niet aanwezig in de Desire. Natuurlijk zijn dit allemaal software zaken die HTC zo kan oplossen, maar de vraag is of dat ooit zal gebeuren.

Een paar voorbeelden:

Google Voice
Voice Input
Google Navigation

De Desire heeft dan weer Sense en een veel lager prijskaartje...
Google voice is denk ik een foutje, als zelfs de iphone een gratis voice recognition app van google heeft, zal deze dat zeker hebben/krijgen. Navigatie zit er wel op denk ik, maar alleen in amerika..en laat dat nou net een gebied zijn waar deze telefoon door carrierproblemen niet heengaat..

Over google navigation, denk dat ze druk bezig zijn om dit overal ter wereld mogelijk te maken :)

Over het algemeen software-gerelateerde zaken, wat opgelost kan worden door HTC of custom roms, en ik schuw niet voor beide.

edit: http://www.youtube.com/watch?v=MvD4QwRYQnk <-- Hier is duidelijk het bekende microfoontje te zien bij het schermtoetsenbord. *slaakt zucht van opluchting*

[Voor 5% gewijzigd door Luqq op 16-02-2010 18:18]

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:12
Op all about phones lijkt het net of de Desire wel gelijke connectors (rondjes aan de onderkant) heeft net als de nexus. Dus miss wel noise canceling?
Ze noemen ook mei als release date.. terwijl overal toch april aangehouden wordt!

• lbuysers
Stfnlln schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:57:
Op all about phones lijkt het net of de Desire wel gelijke connectors (rondjes aan de onderkant) heeft net als de nexus. Dus miss wel noise canceling?
Ze noemen ook mei als release date.. terwijl overal toch april aangehouden wordt!
HTC heeft zelf op de persconferentie aangegeven dat de telefoons (Legend, Desire, HD Mini) in april zullen uitkomen.

http://www.engadget.com/2...tcs-mwc-2010-press-event/

[Voor 7% gewijzigd door lbuysers op 16-02-2010 19:07]

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-04 12:50
Trouwens de prijs kan verder omlaag, want pdashop staat niet bepaald bekend als de goedkoopste. Gewoon geduld hebben en het komt goed ;)

• Limit-NL
Die pinnetjes aan de onderzijde zijn 3 contactpunten voor de docking-station die HTC zal uitbrengen voor de Desire (zie quote uit de link). Het vierde puntje is de microfoon. Bij de Nexus One zit de secundaire microfoon (die noise cancelling mogelijk maakt) namelijk op de achterzijde. Naast de camera van de Desire zit echter wel een opening die ik niet zomaar kan benoemen. Dat zou zomaar een tweede microfoon kunnen zijn, een beter antwoord heb ik tot dusver nog niet.
Opvallend was dat we aan de onderkant van de telefoon een dock-aansluiting konden vinden voor een dock die HTC in een later stadium zal gaan uitbrengen.
Op all about phones lijkt het net of de Desire wel gelijke connectors (rondjes aan de onderkant)
Die zijn niet voor noise cancelling, maar voor een aankomend dockingstation ;)

Voor de rest is deze Desire een mooi apparaatje zeg, zou 'm weleens willen proberen, leuke ROM / RAM!
Leuk uiterlijk, behalve die camera op de achterkant met zo'n uitstekend randje, dat is gewoon echt nasty HTC!
Optische trackpad lijkt me ook wel wat, maar voor de rest is het grootste gemis voor mij een fysiek toetsenbord!

Als ze over een half jaartje nou komen met een nieuwe HTC met Android 2.2 en een 1,5GHz-processor kom ik wel weer terug! Tot die tijd blijf ik bij m'n Motorola Milestone en als ik iemand met de Desire tegenkom, neem ik graag 'n kijkje om hem zodoende even aan te voelen / mee te werken :) Al met al, leuk voor nieuwe Androiders!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Tenshu
  • Niet online
l1m1t schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:11:
Die pinnetjes aan de onderzijde zijn 3 contactpunten voor de docking-station die HTC zal uitbrengen voor de Desire (zie quote uit de link). Het vierde puntje is de microfoon. Bij de Nexus One zit de secundaire microfoon (die noise cancelling mogelijk maakt) namelijk op de achterzijde. Naast de camera van de Desire zit echter wel een opening die ik niet zomaar kan benoemen. Dat zou zomaar een tweede microfoon kunnen zijn, een beter antwoord heb ik tot dusver nog niet.
Als dit waar is dan ga ik toch meer voor de Desire. Dit waren de twee punten (zie eerdere post) waardoor ik niet helemaal over de streep was getrokken.

• lbuysers
l1m1t schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:11:
[...]

[...]
HTC heeft zelf bekend gemaakt dat de Desire geen "active noice cancellation" heeft, dit hebben ze gedaan om kosten te besparen.

http://www.techradar.com/...-htc-desire-review-670596

http://www.slashgear.com/...e-with-htc-sense-1674100/

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-04 20:03
Ik zou deze ook erg graag bestellen. Kijken of ik deze erbij kan pakken als ik een abbo pak :) .

Voordat ik hem koop wil ik echter wel weten hoe deze in de hand ligt. Ik vond de Hero namelijk altijd erg lekker in de hand liggen door de kin. Nu weet ik niet of deze misschien stuk minder lekker in de hand ligt.

Bovendien betekend dat niet dat ik telefoons zonder kin niet lekker in de hand vind liggen. Deze kunnen ook erg lekker erin liggen. Maar soms gewoon écht niet.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:27
Dit gaat mijn phone worden voor de komende tijd...
Heb me nog niet enorm verdiept in de smartphones qua softwaremogelijkheden, zit wel al maanden met al die specs in mn hoofd en verschillende modellen. Met softwaremogelijkheden bedoel ik de aanpasbaarheid van het mobieltje, met name in de vorm van besturingssystemen.

Waar ik benieuwd naar ben, is het mogelijk om een nieuwe Android versie (wanneer die beschikbaar is) op je HTC te installeren? En is dit dan wel legaal?

• Luqq
Novah schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:17:
Heb me nog niet enorm verdiept in de smartphones qua softwaremogelijkheden, zit wel al maanden met al die specs in mn hoofd en verschillende modellen. Met softwaremogelijkheden bedoel ik de aanpasbaarheid van het mobieltje, met name in de vorm van besturingssystemen.

Waar ik benieuwd naar ben, is het mogelijk om een nieuwe Android versie (wanneer die beschikbaar is) op je HTC te installeren? En is dit dan wel legaal?
HTC geeft zelf bijvoorbeeld de hero nog steeds updates, is begonnen met 1.5(iirc) en vandaag is aangekondigd dat hij ook 2.1 krijgt met de nieuwe sense UI, dus HTC zorgt wel voor z'n klantjes :) En anders kan je je altijd nog naar de custom roms wenden, ik denk dat dit ook wel een 'hot' apparaat wordt in de xda-scene. :)

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-04 20:03
Novah schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:17:

Ja het is mogelijk. Het kan dan wel dat je nog geen Sense hebt als HTC nog niet de versie openbaar gemaakt heeft met Sense.

Het is ook legaal. Het hele gebeuren is immers niet closed source.
Luqq schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:
Dus HTC zorgt wel voor z'n klantjes :)
Wordt ook weleens tijd na maar liefst 8 maanden O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• yuanes
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05-2022
Yes finally dat word de vervanger van mijn Touch Diamond2!

• Michel242186
  • Laatst online: 21:43
Vraag me af of de Desire de powerknop ook aan de bovenkant heeft net zoals de Nexus?

(en ja ook hier een preorder silveren versie!!....is het al bijna april?)

[Voor 31% gewijzigd door Michel242186 op 17-02-2010 13:23]

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:37
Kun je op die HTC toestellen Sense eigenlijk uit zetten?
Want eerlijk gezegd heb ik liever een toestel zonder Sense...

• Luqq
Michel242186 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 01:10:
Vraag me af of de Desire de powerknop ook aan de bovenkant heeft net zoals de Nexus?
Ja, heeft die.

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 21:45
Schmoove schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 07:04:
Kun je op die HTC toestellen Sense eigenlijk uit zetten?
Want eerlijk gezegd heb ik liever een toestel zonder Sense...
Alleen met een andere ROM erop. EN anders de Nexus One he, is even duur.

• Maverick
Michie23 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:49:
[...]

Alleen met een andere ROM erop. EN anders de Nexus One he, is even duur.
Het is ook gewoon mogelijk om niet sense maar het normale homescreen te gebruiken. Zonder een andere rom te installeren.

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vind zowel dit toestel als de Legend erg mooi. Het ligt er een beetje aan hoe ze qua prijs uitpakken bij een verlenging en de eerste reviews welke van de twee het gaat worden. Heb namelijk het idee dat de Legend ook al prima voldoet als ik de eerste indrukken zo zie.

Website

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:02
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:38:
[...]

Wordt ook weleens tijd na maar liefst 8 maanden O-)
Uhm er is inde tussentijd al een update geweest hoor (iig iets van een maand nadat ik hem had), wellis waar geen nieuwe android versie (is toch ook niet persee nodig) maar wel gewoon een update die verschillende irritaties de wereld uit hielp ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Dat zijn minor bugfixes, die een fabrikant wel moet uitbrengen wil hij niet gelyncht worden door de consument.

• J0YR1D3R
  • Niet online
Als er echt iets fout zit in een toestel is mijn ervaring dat HTC daar snel op inspringt hoor. Bij mijn Diamond zat er aan het begin ook het een en ander niet goed, binnen een maand of 3 hadden ze 2 nieuwe ROM's uitgebracht waarin niet alleen simpele bugfixes zaten. Daarna hebben ze nog zeker een jaar kleine fixes uitgebracht, dus de support van HTC is zeker niet verkeerd. Wat dat betreft hebben ze een prima track record opgebouwd imho :)

Website

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
Ik heb nu een HTC Touch Cruise en heb de HTC Desire gepreordered. Op mijn HTC Touch Cruise heb ik een beeldscherm beschermfolie aangebracht. Is zo'n beschermfolie nog nodig bij de nieuwe generatie telefoons zoals de HTC Desire? Of is het scherm sterk genoeg? Ik zag namelijk een filmpje van iemand die een Nexus One heeft en hij kon met een autosleutel geen kras krijgen op het scherm.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SeD_NcL schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:02:
Ik heb nu een HTC Touch Cruise en heb de HTC Desire gepreordered. Op mijn HTC Touch Cruise heb ik een beeldscherm beschermfolie aangebracht. Is zo'n beschermfolie nog nodig bij de nieuwe generatie telefoons zoals de HTC Desire? Of is het scherm sterk genoeg? Ik zag namelijk een filmpje van iemand die een Nexus One heeft en hij kon met een autosleutel geen kras krijgen op het scherm.
Ik heb m'n Hero ook alweer een tijdje, en die zit altijd zonder bescherming in m'n broekzak.
Nu heeft ie nog 0,0 krasjes op het scherm :) Dus ze zijn volgens mij niet meer zo gevoelig :)

• lbuysers
Hier is link naar de complete videoregistratie van HTC's persconferentie van gisterenochtend.

http://www.youtube.com/wa...I&feature=player_embedded

• J0YR1D3R
  • Niet online
SeD_NcL schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:02:
Is iets wat ik me ook afvraag. Ik kan op mijn screenprotector toch flink wat krasjes vinden, ook van mijn nagel van het scrollen. Ik ben benieuwd of hij zonder kan, ook omdat het een andere schermtechnologie is.

Website

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:44
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:33:
Dat zijn minor bugfixes, die een fabrikant wel moet uitbrengen wil hij niet gelyncht worden door de consument.
CLB wat loop je HTC af te zeiken. Ik weet dat je je milestone helemaal geweldig vind maar de support vanuit motorola is op dit moment ook nog steeds dramatisch. Kijk maar naar de hoeveelheid bugs die er in de laaste update zitten. Ik heb liever dat ze iets langer de tijd er voor nemen en een goede update uitbrengen dan een update met allerlei gebreken.

• Tenshu
  • Niet online
Maverick schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 08:55:
[...]
Het is ook gewoon mogelijk om niet sense maar het normale homescreen te gebruiken. Zonder een andere rom te installeren.
Sense bestaat niet alleen uit een homescreen.

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:22
Ik ben beniwud wat de echte prijs wordt, de Legend zit ook al op 379,-. De Desire is toch een grote stap vooruit op de Legend.

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-05 20:10

Fitz

Vincent! We happy?

Dit plaatje kwam ik ergens tegen. Is dit nu de Zilveren variant of toch de bruine versie?

En wat is dat rooie randje? op de renders is het niet te zien:

[Voor 33% gewijzigd door Fitz op 17-02-2010 12:07]

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 21:45
Ik ben ook benieuwd naar de speaker, deze is op de N1 niet geweldig.

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-04 13:53
Las ook op http://www.expansys.nl/d.aspx?i=196166 dat je HD video (720p) op kan nemen? Weet iemand of dit zo is? Wordt lastig kiezen deze zomer tussen een Desire, X10 of iphone 4????? 8)7

• Limit-NL
Fitz schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:05:
Dit plaatje kwam ik ergens tegen. Is dit nu de Zilveren variant of toch de bruine versie?
[afbeelding]

En wat is dat rooie randje? op de renders is het niet te zien:
[afbeelding]
Ik krijg meer en meer het gevoel dat die Desire van Mark Moons (zie AllAboutPhones artikel) meer een engineering sample is. Dat zou ik afleiden uit het feit dat dit de enige is met een rode rand rond de camera, de pinnetjes aan de onderzijde en de markering op het toestel. Alle andere Desires op de MWC hebben dat namelijk niet... zoals je kunt zien op de vele filmpjes. Mark Moons zegt echter dat die pinnetjes nodig zijn voor een later uit te brengen dock, dus dat zou weer erop duiden dat dit (bijna) een productiemodel is.

Dit is trouwens duidelijk de bruine versie...

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Boy

App developer

bart_wbd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:50:
Las ook op http://www.expansys.nl/d.aspx?i=196166 dat je HD video (720p) op kan nemen? Weet iemand of dit zo is? Wordt lastig kiezen deze zomer tussen een Desire, X10 of iphone 4????? 8)7
yep, 720P zou hij moeten kunnen opnemen voor zover ik weet...

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Boy schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:08:
[...]

yep, 720P zou hij moeten kunnen opnemen voor zover ik weet...
Helaas niet, hij ondersteund geen hd opnames.

Dit ondersteund die:

CAMERA Primary 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash
Video Yes, D1 (720x480 pixels) @ 30fps
Secondary No

Op gsmarena.com staat dat en die hebben het altijd juist ;)

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39

Boy

App developer

alwaysleft schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:17:
[...]

Helaas niet, hij ondersteund geen hd opnames.

Dit ondersteund die:

CAMERA Primary 5 MP, 2592 x 1944 pixels, autofocus, LED flash
Video Yes, D1 (720x480 pixels) @ 30fps
Secondary No

Op gsmarena.com staat dat en die hebben het altijd juist ;)
ah ok, dus het is 480P :)

Beetje oftopic maar de legend staat nu op de website van hi.nl ... die zal binnenkort wel verkrijgbaar zijn dan ... ga je toch twijfelen .. kan je wachten of ga je voor de legend 8)7

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Dit voegt niets toe.

[Voor 85% gewijzigd door RoD op 17-02-2010 14:17]

vanpeltje

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:11
Ik heb de PDAShop gemaild met de vraag of ze weten wat er bij de HTC Desire bijgeleverd gaat worden. Helaas weten ze dat nog niet:
Wij hebben nog geen uitgebreide informatie over de inhoud van de doos. Uiteraard kunt u dit toestel direct gebruiken en zijn alle nodige accessoires aanwezig. Wij verwachten later een aanvullende update te kunnen doen over de inhoud van de doos.

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:22
There's an 8GB memory card in the box too in order to help you start stuffing content onto the device, and while it doesn't have the same standby time as the Legend, it does have a larger battery to help cope.
8GB lijkt me dus.

• nwolsink
  • Laatst online: 03-10-2022
vanpeltje schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:16:
Prachtige telefoon jongens! Maar ik heb net de HTC HD2 besteld, ben nu ook Windows Mobile 6.1 gewend en vind dit nog steeds beter ten opzichte van Android vanwege Windows Live Messenger, hotmail integratie, Skype, divx player, opera mobile 10, microsoft myphone, route 66 v7, skyfire en andere belangrijke programma's.

Allemaal programma's die ik heel erg ga missen op Android.

Daarnaast heb ik hoge verwachtingen van de nieuw Windows Phone 7 Series, die ook beschikbaar zal komen voor de HD2.
Rare reactie in dit topic maar goed, ik heb het net andersom gedaan en heb de HD2 na 1 week verkocht, wat een bak ellende dat Windows mobile, rooten hacken weet ik veel wat je allemaal wel niet moet doen voor een paar extra functies.

Nexus one met Android 2.1 alles werkt gewoon out of the box, daarbij komt dat alles wat jij noemt (divx weet iuk zo niet want heb ik nog niet gekeken) gewoon standaard kan op Android

l1m1t schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:04:
[...]

Ik krijg meer en meer het gevoel dat die Desire van Mark Moons (zie AllAboutPhones artikel) meer een engineering sample is. Dat zou ik afleiden uit het feit dat dit de enige is met een rode rand rond de camera, de pinnetjes aan de onderzijde en de markering op het toestel. Alle andere Desires op de MWC hebben dat namelijk niet... zoals je kunt zien op de vele filmpjes. Mark Moons zegt echter dat die pinnetjes nodig zijn voor een later uit te brengen dock, dus dat zou weer erop duiden dat dit (bijna) een productiemodel is.

Dit is trouwens duidelijk de bruine versie...
Dat dacht ik ook ja, tot dat ik dit filmpje van de MWC zag:

http://www.youtube.com/watch?v=5urN4LHTfZ4

Vanaf 1:26 is het rode randje ook hier duidelijk te zien.

Deze powerpoint van HTC laat zien dat de binnenkant rood is, terwijl ik ook filmpjes van de MWC heb gezien waarin de binnenkant hetzelfde is als dat van de N1.

http://shopgfx.dangaard.com/Filer/HTCBravo.ppt

Verwarrend allemaal...

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09-2022
Anoniem: 264814 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:50:
[...]

...

Deze powerpoint van HTC laat zien dat de binnenkant rood is, terwijl ik ook filmpjes van de MWC heb gezien waarin de binnenkant hetzelfde is als dat van de N1.

http://shopgfx.dangaard.com/Filer/HTCBravo.ppt

Verwarrend allemaal...
In de een na laatste slide van de powerpoint staat ook dat hij HD 720P video kan recorden, en ze gebruiken nog de naam bravo..

inderdaad erg verwarrend, maar misschien nog een oude powerpoint?

• alwaysleft
Bij Belcompany komt die midden april in de winkel te liggen!

Nagevraagd vanmiddag even ;)

• Luqq
GamezMaster schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:06:
[...]

In de een na laatste slide van de powerpoint staat ook dat hij HD 720P video kan recorden, en ze gebruiken nog de naam bravo..

inderdaad erg verwarrend, maar misschien nog een oude powerpoint?
Created: 07/28/2009, 14:47:58, Luciano Sabatino

Daarnaast staat er ook 320MB ram, is ook bijna verdubbeld..ik hoop echt heel erg dat hij HD op kan nemen, dat zou ECHT heel gaaf zijn! :)

[Voor 15% gewijzigd door Luqq op 17-02-2010 20:43]

• alwaysleft
Luqq schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:36:
[...]

Created: 07/28/2009, 14:47:58, Luciano Sabatino

Daarnaast staat er ook 320MB ram, is ook bijna verdubbeld..ik hoop echt heel erg dat hij HD op kan nemen, dat zou ECHT heel gaaf zijn! :)
Dit vanmiddag nagevraagd aan een verkoper van BC en die heeft me de hele specsheet eens laten zien :)

Hij ondersteund 480 p, dus geen 720p helaas
720p komt pas met Omap4 CPU's =)

• Luqq
Helaas..Maargoed, we mogen blijven hopen toch? :) Duurt nog een ruime maand voordat de eerste echte reviews er zijn..

• alwaysleft
Toch misschien relevant nieuws hoorde ik nog van die verkoper.... :)

De Nexus one gaat google waarschijnlijk hier in Nederland niet uitbrengen, hebben ze samen met HTC besloten. ( daarom duurt de release van de nexus one ook zo lang..)Waarom? Duidelijkheid voor de
consument en HTC kan zich hier in Europa vol focussen op de Desire.

Toch een nieuwtje om te melden niet waar ;)

• Anoniem: 69767
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit kan wel eens heel interessante telefoon worden, zolang de SE X10 nog geen 2.1 draait : o )
De hands-on filmpjes zien er goed uit!

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 17-02-2010 21:01]

Anoniem: 8504

CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:49:
720p komt pas met Omap4 CPU's =)
Nee hoor, op de Snapdragon is ook 720p mogelijk. Als dit onder android niet kan, ligt dit aan de drivers..

Edit: Opname is inderdaad een ander verhaal.. My bad :o

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 17-02-2010 21:08]

Anoniem: 218826

Is dit gebaseerd op het feit dat de telefoon bij een aanbieder komt? Of wanneer hij zonder provider (los) wordt verkocht? Want sommige aanbieders kunnen het wellicht gaan verkopen met 16gb ipv 8gb out of the box.
alwaysleft schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:59:
Toch misschien relevant nieuws hoorde ik nog van die verkoper.... :)

De Nexus one gaat google waarschijnlijk hier in Nederland niet uitbrengen, hebben ze samen met HTC besloten. ( daarom duurt de release van de nexus one ook zo lang..)Waarom? Duidelijkheid voor de
consument en HTC kan zich hier in Europa vol focussen op de Desire.

Toch een nieuwtje om te melden niet waar ;)
Lijkt me puur geblaat zonder duidelijke bronvermelding :)
Anoniem: 8504 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:01:
Nee hoor, op de Snapdragon is ook 720p mogelijk. Als dit onder android niet kan, ligt dit aan de drivers..

Edit: Opname is inderdaad een ander verhaal.. My bad :o
Milestone kan wel 720p filmen, zijn wel wat tweaks voor nodig uiteraard :)

• Luqq
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:10:
[...]

Lijkt me puur geblaat zonder duidelijke bronvermelding :)

[...]

Milestone kan wel 720p filmen, zijn wel wat tweaks voor nodig uiteraard :)
Echt? De milestone heeft toch ook nog eens een 600Mhz CPU oid (iig langzamer dan snapdragon)?

Volgens dit artikel kan het later wel, met een software update van HTC.

http://translate.google.c...3FaId%3D10821&sl=da&tl=en

Vind het zelf niet zo belangrijk verder.
Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee