Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Hmz belnu of studentmobiel (gelijk aan gsmwijzer), welke zou het snelste kunnen leveren i.c.m nummerbehoud. Mijn telefoon is kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:
Hmz belnu of studentmobiel (gelijk aan gsmwijzer), welke zou het snelste kunnen leveren i.c.m nummerbehoud. Mijn telefoon is kapot gegaan.
Ik heb 12 oktober de actie bij studentmobiel bevestigd en nummerbehoud aangevraagd. Er staat dat het 5 tot 15 10 werkdagen kan duren. Voorlopig is het nog steeds in behandeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb bij GSMwijzer besteld (ook studentmobiel). Had ze even gebeld en ze zeiden dat het 2 a 3 dagen duurt voor nummerbehoud en dat ik deze week nog mijn toestel zal ontvangen met het tijdelijke nummer. Maar dat kan dus een stuk langer worden? Ik had het stiekum wel in mijn achterhoofd gehouden, maar goed. Dan moet ik even ergens een tijdelijke gsm opsnorren. Las ook net dat mijn huidige provider contact met mij opneemt over de opzegging (en laat ik nu niks met mijn gsm kunnen doen nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:16:
Ik heb bij GSMwijzer besteld (ook studentmobiel). Had ze even gebeld en ze zeiden dat het 2 a 3 dagen duurt voor nummerbehoud en dat ik deze week nog mijn toestel zal ontvangen met het tijdelijke nummer. Maar dat kan dus een stuk langer worden? Ik had het stiekum wel in mijn achterhoofd gehouden, maar goed. Dan moet ik even ergens een tijdelijke gsm opsnorren. Las ook net dat mijn huidige provider contact met mij opneemt over de opzegging (en laat ik nu niks met mijn gsm kunnen doen nu).
Ik zie bij gsmwijzer ook een HTC White trouwens. Wist niet eens dat die bestond. Ziet er ook wel gelikt uit.
Ik had eerst ergens anders een Desire besteld en zij zeiden dat Vodafone sowieso 5 werkdagen nodig heeft om nummerbehoud te regelen. We zien het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ga ook naar Vodafone en het eerste probleem doet zich al voor. Mijn contract was niet duidelijk overgekomen. In een mail zou ik te horen krijgen wat er ontbrak of niet duidelijk was. Nu blijkt het nummer niet te kloppen. Maar het nummer klopt wel, Vodafone zegt nee klopt niet en ik zeg weer klopt wel.

Ik kom van Tringg weg en heb al ervaringen gelezen dat die je ook niet zonder slag of stoot laten gaan... dit kan nog wel eens lange tijd zonder telefoon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:52
Kees_frl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Gaat helaas niet lukken, wanneer je laat overzetten naar prepaid dan zit je hier minimaal een half jaar aan vast. Waarom kies je er dan niet voor een nieuw nummer te nemen? Die kant ga ik nu wel op, aanbieding is te goed voor een jaar om te laten liggen.

Al met Studentenmobiel gebeld? :)
Ik heb gebeld ja, en helaas kon Studentmobiel.nl mij ook niet verder helpen. Zij hebben deze deal zo afgesloten met Vodafone. Mij werd dan ook gezegd om met Vodafone te bellen. Nou, dit dus gedaan. Nadat ik langs 4 verschillende afdelingen door was gestuurd kwam ik uiteindelijk bij Verkoop terecht, waar de mevrouw me letterlijk zei: "wij trekken lievere nieuwe klanten aan dan dat wij oude klanten behouden". Er werd mij gezegd om of een nieuw nummer (en dus nieuw contract te nemen) via studentmobiel.nl, of om maar nog eens met Vodafone te bellen, en te vragen wat een andere afdeling kon doen om mij tegoed te komen. Nou, ik had geen zin nog eens de mallemolen in te gaan, dus ik heb het hierbij gelaten. Jammer, dat wel, zeker vanwege de uitspraak van Vodafone. Wat maakt het voor hun uit of ze het geld krijgen van een oude of nieuwe klanten? Die aansluitkosten wil ik eventueel nog wel een keer betalen als dat de grote dealbreaker is hoor...
In ieder geval, ik wil wel echt mijn nummer behouden, dus dit gaat hem niet worden voor mij...

Edit: ik vind geen gelijke aanbieding op belnu.nl?

[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 19-10-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:24
zunrob schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Ik heb gebeld ja, en helaas kon Studentmobiel.nl mij ook niet verder helpen. Zij hebben deze deal zo afgesloten met Vodafone. Mij werd dan ook gezegd om met Vodafone te bellen. Nou, dit dus gedaan. Nadat ik langs 4 verschillende afdelingen door was gestuurd kwam ik uiteindelijk bij Verkoop terecht, waar de mevrouw me letterlijk zei: "wij trekken lievere nieuwe klanten aan dan dat wij oude klanten behouden". Er werd mij gezegd om of een nieuw nummer (en dus nieuw contract te nemen) via studentmobiel.nl, of om maar nog eens met Vodafone te bellen, en te vragen wat een andere afdeling kon doen om mij tegoed te komen. Nou, ik had geen zin nog eens de mallemolen in te gaan, dus ik heb het hierbij gelaten. Jammer, dat wel, zeker vanwege de uitspraak van Vodafone. Wat maakt het voor hun uit of ze het geld krijgen van een oude of nieuwe klanten? Die aansluitkosten wil ik eventueel nog wel een keer betalen als dat de grote dealbreaker is hoor...
In ieder geval, ik wil wel echt mijn nummer behouden, dus dit gaat hem niet worden voor mij...

Edit: ik vind geen gelijke aanbieding op belnu.nl?
http://www.belnu.nl/pvt25...-bel-+-sms-+-web-100.html

tsja ik wil mijn nummer ook graag behouden maar wil deze deal ook.

Krijg nu nieuw nummer en oude nummer laat ik omzetten naar prepaid. Dan ben ik vanaf nu klaar want dan kan ik volgend jaar het prepaid nr weer lekker gebruiken bij een abo :-)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:52:
[...]

http://www.belnu.nl/pvt25...-bel-+-sms-+-web-100.html

tsja ik wil mijn nummer ook graag behouden maar wil deze deal ook.

Krijg nu nieuw nummer en oude nummer laat ik omzetten naar prepaid. Dan ben ik vanaf nu klaar want dan kan ik volgend jaar het prepaid nr weer lekker gebruiken bij een abo :-)
Dankjewel voor je link! Ik ga het rustiger aandoen dan, ik ga ook over naar een prepaid, en dan pak ik over een tijdje het abonnement van belnu.nl. Wat je eerder zei dat je een half jaar aan een prepaid vast zit klopt volgens mij niet, ik heb namelijk vorig jaar ook een soortgelijke truc uitgehaald, en toen heb ik maar 2 of 3 maandjes de prepaid gehad... Ik ben echter wel benieuwd wie jou die informatie heeft gegeven, misschien is dat nu veranderd namelijk... :)
Al lijkt het me eigenlijk wel raar dat je voor een half jaar aan een prepaid vast zit, omdat het idee van prepaid volgens mij is om juist geen contract/binding te hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door zunrob op 19-10-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
zunrob schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:05:
[...]

Dankjewel voor je link! Ik ga het rustiger aandoen dan, ik ga ook over naar een prepaid, en dan pak ik over een tijdje het abonnement van belnu.nl. Wat je eerder zei dat je een half jaar aan een prepaid vast zit klopt volgens mij niet, ik heb namelijk vorig jaar ook een soortgelijke truc uitgehaald, en toen heb ik maar 2 of 3 maandjes de prepaid gehad... Ik ben echter wel benieuwd wie jou die informatie heeft gegeven, misschien is dat nu veranderd namelijk... :)
Al lijkt het me eigenlijk wel raar dat je voor een half jaar aan een prepaid vast zit, omdat het idee van prepaid volgens mij is om juist geen contract/binding te hebben...
Half jaar prepaidverhaal komt van Vodafone klantenservice

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
heb hem ook besteld net via gsmwijzer ken deze aanbieding al een tijdje maar nu zag ik dat er dus ook die witte was en die vind ik wel erg vet om te laten liggen ben benieuwd hoelang de levertijd is van die kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Half jaar prepaidverhaal komt van Vodafone klantenservice
Dat lijkt me raar, dat betekent dus dat ze je verplichten een half jaar te bellen met de prepaidkaart voordat je over kunt naar een nieuw abonnement met nummerbehoud? Zoals al gezegd had ik daar vorig jaar geen last van, maar anders is dat ook makkelijk op te lossen door een prepaid van een andere provider te nemen. :)
Ik ga ervan uit dat het toestel van belnu.nl ook gewoon simlockvrij en niet gebrand is? Bij studentmobiel.nl is dit wel het geval namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers volgen betaalt zich maar weer is uit. Heb de actie van studentmobiel hier gevonden, en nu zie ik dat er een HTC Desire White is. Gelijk mijn bestelling veranderd. Mooi kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Niemand gevraagd hoelang je nog moet wachten op de witte?

Ik twijfel nog tussen de bruine en de witte, maar van de witte zijn nog weinig echte foto's zodat je de telefoon echt kunt beoordelen.

Vind de bruine mooier dan de zilveren, maar ben nieuwsgierig naar de witte.

[ Voor 65% gewijzigd door Kees_frl op 19-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Ik ben van plan om het te bestellen bij gsmwijzer, alleen twijfel ik ook nog tussen de bruine en de witte.

Ik vind het alleen een beetje vreemd dat de bruine versie in werkelijkheid iets anders uitziet (naar mijn mening) tov. de persfoto's. Kijk bijvoorbeeld de volgende video van desire brown en vergelijk het met de persfoto:

http://www.youtube.com/watch?v=xiQSOr0MndM

http://www.gsmarena.com/htc_desire-pictures-3077.php (Persfoto desire brown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:19:
Niemand gevraagd hoelang je nog moet wachten op de witte?
Ik gevraagd wanneer ze hem kunnen leveren. Zal vandaag wel antwoord krijgen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:56

Laguna

Connaisseur

Die aanbieding bij Studentmobiel is inderdaad niet verkeerd. Ik heb zelf mijn Desire los gekocht en online sim-only van Vodafone besteld, maar ben daar toch wel aardig wat duurder mee uit ;) Overigens circuleren er wel simlock vrije Desires die wel branded zijn, waarvan ik er dus één heb.

Leuk als je trouwens vragen hebt over je factuur bij Vodafone.. in het menu van het telefoonnummer van de Klantenservice heb je daar dus geen enkele optie voor en daarnaast verwijst het merendeel van de opties je naar de website waarna de verbinding verbroken wordt.. uiteindelijk voor netwerkproblemen moeten kiezen om maar iemand aan de lijn te krijgen |:(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejolt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik vraag me af of bij die aanbieding van studentmobiel ook standaard een 4gb micro sd kaart geleverd wordt... tot zover kan ik t niet zien, alhoewel t wel een standaard aspect is lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
nejolt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:19:
Ik vraag me af of bij die aanbieding van studentmobiel ook standaard een 4gb micro sd kaart geleverd wordt... tot zover kan ik t niet zien, alhoewel t wel een standaard aspect is lijkt me?
Lijkt me ook. Moet ook wel, want daar staat de bijgeleverde manual en een (verouderde versie van) HTC Sync op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
misschien domme vraag :D :$

ik ga de Desire ook aanschaffen bij belnu.nl gratis bij 1 jaar Vodafone.

Nu neem ik hiervoor een nieuw nummer, maar krijg ik dan gewoon een nummer toegewezen?
Heb nog nooit een ander nummer genomen de afgelopen 12 jaar, ik weet nog wel dat ik toen mocht kiezen uit een aantal nummers maar dat was geen aanschaf via internet en 12 jaar terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb mijn Desire van studentmobiel binnen. Was helaas net te laat om mijn zilveren naar een witte te veranderen, maar ik ga denk ik niet de moeite nemen om hem weer terug te sturen. Zilveren ziet er ook mooi uit. Klein vraagje: Ik heb nummerbehoud van Hi naar Vodafone. Nu staat er: je abonnement gaat pas in als je oude abonnement uit de lucht gaat. Ingangsdatum: 17-01-2010. Beetje vaag. Ik bel nog steeds met Hi atm. Loopt dat dan aan het eind van de maand af of zo? Misschien weten jullie iets. Anders zal is even bellen :)
Kaartje zit er gewoon in trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik krijg wel de witte versie van de Desire via Studentmobiel :) .
Hopelijk komt ie volgende week binnen (nummerbehoud van prepaid naar abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
had je al prepaid of genomen voor verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
Dit kan ik bevestigen, ik heb het toestel 2 weken geleden gekregen uit de aanbieding en er zit netjes een 4 GB kaartje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kees_frl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:35:
had je al prepaid of genomen voor verlenging?
Ik had al prepaid. Hij is overigens al verzonden, morgen heb ik dus een witte HTC Desire in mijn bezit 8) _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Cubic X schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:25:
[...]

Ik had al prepaid. Hij is overigens al verzonden, morgen heb ik dus een witte HTC Desire in mijn bezit 8) _/-\o_ .
haha ik moet morgen ook nog maar snel bestelling plaatsen...(laatste dag) Wel een nieuw nummer en dat vind ik nog steeds jammer maar oke.

Plaats je wat foto's wanneer binnen? Ik twijfel nog steeds sterk tussen wit en bruin, ben bang dat alle krasjes op wit te zien zijn plus dat hij niet echt wit blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kees_frl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

haha ik moet morgen ook nog maar snel bestelling plaatsen...(laatste dag) Wel een nieuw nummer en dat vind ik nog steeds jammer maar oke.

Plaats je wat foto's wanneer binnen? Ik twijfel nog steeds sterk tussen wit en bruin, ben bang dat alle krasjes op wit te zien zijn plus dat hij niet echt wit blijft. :)
Ik ben ook bang dat hij verkleurd hoor, ik heb ook niet specifiek voor de witte gekozen. Heb hem op 'snelst leverbaar' gezet en kreeg de witte toegewezen. Opzicht vind ik het niet erg, de witte Desire ziet er op plaatjes best goed uit. Ik weet dat de silverkleurige wel kleurverschillen krijgt na 3-4 maanden, hopelijk is dit bij de witte niet zo ;) . Ik ben dan wel zo iemand die zeikerig zijn toestel opstuurt voor garantie (2 jaar garantie als het goed is) >:) .

Ik plaats wel foto's als hij binnenkomt, volgens Track en Trace is de chauffeur onderweg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Ik zou graag willen weten hoe de witte desire er uit ziet in het echt in plaats van de reclame foto's, al binnen?

Ook wil ik niet een te vrouwelijke telefoon ahum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben ook wel benieuwd naar de witte versie. Heb nu een bruine besteld, zoals ik ook had.

Maar nu wat anders. Bij nummerbehoud geef je je simnummer op. Nu wil het dat mijn simkaart gisteren stuk is gegaan. Ik heb het abonnement dinsdag aangevraagd. Direct met mijn huidige provider gebeld en een nieuwe sim aangevraags. Deze komt morgen binnen. Maar ik neem aan dat je dan ook meteen een ander simnummer hebt. Moet deze dan alsnog worden doorgegeven aan GSMwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mijn witte Desire is binnen, hij ziet er goed uit! Het enige probleem is wel dat je er echt ALLES opziet, vingerafdrukken, zweethandjes, vuil en stof (vooral op het scherm :X ). Ik vind hem persoonlijk niet vrouwelijk, maar dat is misschien persoonlijk :P . Ik wilde foto's maken, maar mijn camera is net gevallen en is kaduuk gegaan( :'( ). Ik heb wel foto's voor jullie gemaakt, maar met mijn oude (brakke 3 MP) camera van mijn oude telefoon. Misschien kan ik morgen betere foto's maken :)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/394xw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/w86eqg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/op9ztf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/a4si92.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zie ik het goed dat je er achterop een beschadiging hebt?

Ik wacht nog even iets betere foto's af maar ik denk dat ik bij mijn bruine Desire blijf. Deze heb ik vanaf begin af aan gehad en zal nu met het Vodafone abbo ook een een bruine nemen. Maar goed misschien denk ik er morgen wel anders over als de witte Desire beter op de foto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnetie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:21:
Zie ik het goed dat je er achterop een beschadiging hebt?

Ik wacht nog even iets betere foto's af maar ik denk dat ik bij mijn bruine Desire blijf. Deze heb ik vanaf begin af aan gehad en zal nu met het Vodafone abbo ook een een bruine nemen. Maar goed misschien denk ik er morgen wel anders over als de witte Desire beter op de foto staat.
Haha, dat is geen beschadiging maar vocht van mijn handen (had blijkbaar mijn handen niet goed afgedroogd :P ). Hij is helemaal onbeschadigd ;) . Ik ben wel bang dat hij niet lang zo wit blijft, hij wordt naar verloop van tijd gelig denk ik ;( .

Overigens zit er wel gewoon een 4GB MicroSD kaartje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Je ziet een beetje een waas achterop. Dat is denk ik nog van je natte handen. De witte voelt ook een beetje rubberachtig aan net als de bruine? Want dat is beetje stoevig en bevalt me wel. Helaas zie je dan op wit ook dat hij kan gaan verklaren als je hem eens over een viezen ondergrond schuift (als je vieze handen hebt, vieze tafel e.d.)
Moeilijk... moeilijk.

Edit: Waren er wel gevallen dan dat er geen kaartje bij zit? De SD zit namelijk al in de telefoon, die zo uit de verpakking komt. Is in de fabriek denk ik al geplaatst.

[ Voor 18% gewijzigd door Binnetie op 22-10-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnetie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:35:
Je ziet een beetje een waas achterop. Dat is denk ik nog van je natte handen. De witte voelt ook een beetje rubberachtig aan net als de bruine? Want dat is beetje stoevig en bevalt me wel. Helaas zie je dan op wit ook dat hij kan gaan verklaren als je hem eens over een viezen ondergrond schuift (als je vieze handen hebt, vieze tafel e.d.)
Moeilijk... moeilijk
Die waas is inderdaad gewoon vocht. Hij voelt inderdaad stroef aan, rubberachtig is het niet maar het is geen gelakt wit dat het heel glad is.

Heb een HTC Desire hoes besteld, want hij moet wel goed verzorgd worden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Bedankt voor de foto's, moeilijk moeilijk :P

Heb de witte besteld maar papier werk nog niet opgestuurd, dus indien ik wil kan ik vast nog wel switchen naar de bruine :P

Balen van je camera, hoop dat er morgen nog wat foto's bijkomen ;-)

(studentmobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Ik heb vandaag gepoogd nieuwe foto's te maken, maar op een of andere manier krijg ik het toestel er niet scherp/goed op. Sorry :) .

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/zvm01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/20zxjdu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2n8obyr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/5tyt1h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/4glmya.jpg

Ik vind hem er wel goed uitzien in het wit, alleen wel jammer dat je alles erop ziet. Hopelijk komt mijn beschermhoesje vanmiddag binnen, misschien dat het dan wat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Super, bedankt voor de foto's !

Idd jammer dat ze niet super scherp zijn (misschien foto's maken terwijl het toestel op een tafel ligt?) maar een sorry hoort er niet bij hoor, ben al lang blij dat je de moeite neemt om wat foto's te maken d:)b

Dat je er alles op ziet vind ik niet zo erg, zolang het er maar af gaat. :Y

[ Voor 50% gewijzigd door Kees_frl op 23-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:53
Ik heb geen internet verbinding meer sinds paar uren :L
Meer mensen hier last van? Heb een Vodafone abonnement.

In het begin was het hele tijd 3g icoontje alleen dan geen up en download snelheid.
Nu zijn die icoontjes weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Iemand toevallig een Desire Brown besteld bij studentmobiel.nl de laatste weken?

Bekend of ze SLCD of AMOLED schermen leveren? (bruin dus)

Klantenservice kon het me niet vertellen.

Edit: nog een keertje gebeld en gaven aan SLCD

Overigens mijn bestelling aangepast van de witte naar de bruine, ben toch te bang voor verkleuringen

[ Voor 33% gewijzigd door Kees_frl op 25-10-2010 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb vandaag gebeld met GSMwijzer/studentmobiel. Mijn status bleef maar op onvolledig contract. Bleek een medewerker de boel niet doorgezet te hebben naar Vodafone. Dus een week voor niks gewacht. Nu krijg ik de melding dat nummerbehoud is aangevraagd. Duurt het nu dus nog 5 tot 10 werkdagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnetie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:56:
Ik heb vandaag gebeld met GSMwijzer/studentmobiel. Mijn status bleef maar op onvolledig contract. Bleek een medewerker de boel niet doorgezet te hebben naar Vodafone. Dus een week voor niks gewacht. Nu krijg ik de melding dat nummerbehoud is aangevraagd. Duurt het nu dus nog 5 tot 10 werkdagen :/
Duurt momenteel 5 dagen inderdaad, 10 dagen in uitzonderlijk drukke situaties. Mijn witte Desire eigenlijk nog ongebruikt in de doos, aangezien ik nog geen abonnement heb en er dus momenteel nog weinig aan heb :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Lekker handig dat ze dan niks laten weten. Had ik de telefoon al bijna thuis kunnen hebben. Ik wacht nog even af. Maar als je de Desire eenmaal gewend bent en hij gaat kapot dan ben je snel onthand met een simpel telefoontje die ik nu hier heb liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-07 05:57
Ben ook van plan de 1-jarige deal bij GSMwijzer te sluiten voor HTC Desire Silver.
Echter zie ik tot mijn grote teleurstelling dat de zilvere versie niet meer leverbaar lijkt....
Wie weet daar meer van? Heb al een mail gestuurd, maar nog geen antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:06
Heb toch maar besloten om ook voor de 1 jarige deal te gaan voor de Desire, bij studentmobiel.
Wel apart dat de bruine nog € 15,- bijbetalen is en dat de witte gratis is.
Desondanks toch voor de bruine gekozen, nu nog ff wachten tot m'n nummerbehoud is goedgekeurd.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik kreeg vrijdagavond een mailtje van Tringg dat mijn abonnement per 29 november stopt. En dan ga ik over naar Vodafone. Nummerbehoud is dus geregeld lijkt me. Ik neem aan dat GSMwijzer hier morgenochtend een melding van krijgt en mijn order (Desire) kan gaan uitleveren? Zit nu al te lang met mijn oude toestel te lummelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn88
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-03-2021
Mijn T-Moblile abonnement loopt 14 december af. Als ik nou bij studentmobiel de Desire met Vodafone nummerbehoud aanvraag, begrijp ik dan goed dat mijn abonnement bij T-Moblie automatisch opgezegd wordt?

Zie trouwens dat de Brown versie bij belnu gratis is, ipv €15 bij studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:06
martijn88 schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:28:
Mijn T-Moblile abonnement loopt 14 december af. Als ik nou bij studentmobiel de Desire met Vodafone nummerbehoud aanvraag, begrijp ik dan goed dat mijn abonnement bij T-Moblie automatisch opgezegd wordt?

Zie trouwens dat de Brown versie bij belnu gratis is, ipv €15 bij studentmobiel.
Ja dat klopt, De provider waar je naar toe gaat (in dit geval vodafone) doet namens jou een verzoek tot nummerbehoud bij je huidige provider.
De nieuwe provider zegt dan je oude abonnement op.
Bij vodafone moet je wel vaak een aantal dagen wachten op de goedkeuring van het nummerbehoud,
echter dit heeft ook een voordeel op het moment dat je je telefoon heb weet je zeker dat het goed zit met het nummerbehoud.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaasje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:03
[quote]Megapaul schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:46:
[...]

Ik heb mijn telefoon ook via studentenmobiel besteld. Mijn huidige contract bij KPN loopt tot 26 feb. en ik heb aangegeven dat ik mijn contract bij kpn nog niet heb opgezegd. Kan ik er dan van uitgaan dat vodafone de afhandeling voor zijn rekening neemt? (Oftewel het opzeggen van mijn kpn contract per 26 feb.) Of moet ik hier zelf nog achteraan? Daarnaast heb ik aangegeven mijn nummer te willen behouden, aangezien het ruim van te voren bekent is bij vodafone verwacht ik eigenlijk dat ik geen tijdelijk nummer zal krijgen, of moet ik hier toch rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:29
kaaasje schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:15:
[quote]Megapaul schreef op maandag 01 november 2010 @ 19:46:
[...]

Ik heb mijn telefoon ook via studentenmobiel besteld. Mijn huidige contract bij KPN loopt tot 26 feb. en ik heb aangegeven dat ik mijn contract bij kpn nog niet heb opgezegd. Kan ik er dan van uitgaan dat vodafone de afhandeling voor zijn rekening neemt? (Oftewel het opzeggen van mijn kpn contract per 26 feb.) Of moet ik hier zelf nog achteraan? Daarnaast heb ik aangegeven mijn nummer te willen behouden, aangezien het ruim van te voren bekent is bij vodafone verwacht ik eigenlijk dat ik geen tijdelijk nummer zal krijgen, of moet ik hier toch rekening mee houden?
Nummerbehoud naar andere provider leidt automatisch toe tot einde contract bij je huidige provider. Je eigen provider maakt de rekening op die jij nog met haar moet vereffenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indeblauwezon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik baal er van dat ik de Desire niet tijdens de actie van T-Mobile (gratis internet) besteld heb. Toen zou ie met een abo met internet 16,95 per maand kosten.

Nu ga ik denk maar voor een Wildfire. 13,25 per maand incl. internet. Lijkt me een goede actie..
https://directsales.vodafone.nl/tvgids/orderform/3769

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbots
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo jongens! Na wat zoeken ben ik in deze thread terecht gekomen. Even een klein verhaaltje afsteken:
- Heb vorig jaar in November een HTC Hero (wit) gekocht bij Coolblue (firma die pdashop.be/nl bezit)
- Alles ging goed, HTC Hero is goed toestel en ik was er echt blij mee. Echter, in oktober wou die ineens niet meer opladen, niet met de USB lader, niet met de autolader of de gewone stroomstekker.. Nu dacht ik, de batterij is kapot, dus ik geef hem terug binnen bij Coolblue.
- Ik contacteer Coolblue met de melding dat mn Hero niet meer wil opladen.
- Ze vertellen me dat (in België althans) de firma Eurotwice (www.eurotwice.be) de reparaties voor HTC doet en dat ik een formulier moet invullen op hun site.
- Ik vul het formulier volledig in en Eurotwice contacteert me heel snel met de verzendings- en reparatie procedure.
- Ik verpak het toestel in doos in de originele verpakking, een koerier komt het ophalen en ik denk dat alles goed komt.
- Nu, een 2-tal dagen later krijg ik bericht van Eurotwice dat het pakket is aangekomen, maar dat het toestel er niet in zat.. Gestolen dus.. :(
- Gelukkig melden ze me dat hun dienst verliezen dit dekt en dat ik een nieuwe GSM mag kiezen van HTC.
- Ik kies voor de HTC Desire en tot grote verbazing is dit in orde. Ze bestellen op 8 oktober een HTC Desire Silver voor me... Het zou zo'n 2 weken duren maar dat deerde me niet, ik kreeg een nieuwe GSM en wat voor één!!
- Nu, na een tiental mails wacht ik nu nog steeds (8 november) maar hij is blijkbaar nog steeds niet aangekomen bij hen..

tldr: Is de levertijd voor een nieuwe HTC Desire Silver dan momenteel zo lang??? Of moet ik me zorgen beginnen maken?

Bedankt om mn verhaaltje te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb vorige week de htc desire met de 1 jaarsaanbieding van studentmobiel(bel+sms+web 200) bestelt, hierbij heb ik aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden.(Hi-sim only opzegtermijn 1 maand).
Nu heb ik vandaag mijn desire binnengekregen:) met een nieuwe vodafone simkaart erbij. Op de factuur staat ingangsdatum: 13/12/2010, dat is dus denk ik omdat mijn oude sim only een opzegtermijn van 1 maand had.

Nu vraag ik me echter af, kan ik mijn nieuwe desire tot deze datum dan met mijn oude Hi simkaart gebruiken?
Want in de gebruiktsaanwijzing staat vermeld: Uw telefoonstelt automatisch GPRS/3G, MMS en WAP-verbindingen in volgens uw SIM-kaart. Bij mijn oude simonly had ik dus geen internetabbo erbij en met mijn nieuwe abonnement dus wel.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:25
Ik heb een mooie aanbieding gevonden op Typhone.nl denk ik: http://www.typhone.nl/aan..._aid=7277&utm_source=3675

T-Mobile Relax Online 25 (2-jarig) voor €19,95 per maand, is dat dan inclusief internet? Dus totaal maar €19,95 per maand?
Er is ook een T-Mobile Relax Online 20 (2-jarig) Verleng, maar zou ik deze ook als nieuw abonnement kunnen aanvragen? Ik wil gewoon niet voor verassingen staan mocht ik daar een HTC Desire bestellen.

Wie heeft er (goede) ervaringen met Typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Nou, volgens mij mag je ook nog 14,95 voor Web&Walk plus extra per maand aftikken. Geen goede aanbieding dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:10
inTIMidate schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:32:
Ik heb een mooie aanbieding gevonden op Typhone.nl denk ik: http://www.typhone.nl/aan..._aid=7277&utm_source=3675

T-Mobile Relax Online 25 (2-jarig) voor €19,95 per maand, is dat dan inclusief internet? Dus totaal maar €19,95 per maand?
Er is ook een T-Mobile Relax Online 20 (2-jarig) Verleng, maar zou ik deze ook als nieuw abonnement kunnen aanvragen? Ik wil gewoon niet voor verassingen staan mocht ik daar een HTC Desire bestellen.

nee Relax online is niet inclusief internet.
Ze hebben 2 Relax abo's. Relax en Relax Online. Bij Online worden de minuten geloof ik anders afgerekend, meer info kun je op de T-Mobile site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zie ik iets over het hoofd? Deze aanbieding lijkt bijna te mooi om waar te zijn:

[ Voor 51% gewijzigd door RekZ op 03-12-2010 10:31 . Reden: Foutje...de aanbieding was te mooi om waar te zijn, het ging om een wildfire ipv desire ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Dat vind ik niet echt een super aanbieding hoor..

Ik wacht even lekker tot aan kerst met leuke aanbiedingen..

[ Voor 39% gewijzigd door voil op 04-12-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
Heb van de week de htc desire gekocht samrn met een 1 jarig Vodafone 200 b+s+w abbo.
De aanbieding van ritel.nl
En ik moet zeggen wat een geweldig ding ! Het is gewoon moeilijk om er van af te blijven.
Aanbieding is aanrader; totaalprijs voor een jaar is lager dan de losse toestelprijs!

edit: excuus voor de tikfout, moet zijn ritel.nl

[ Voor 12% gewijzigd door ekko op 05-12-2010 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

inTIMidate schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 21:32:

Tijd geleden was internet wel gratis en betaal daardoor maar 17 euro per maand. Relax 20 met gratis internet voor 24 maanden. Abbo van 24 maanden

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
ekko schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 17:42:
Heb van de week de htc desire gekocht samrn met een 1 jarig Vodafone 200 b+s+w abbo. De aanbieding van titel.nl
En ik moet zeggen wat een geweldig ding ! Het is gewoon moeilijk om er van af t :> e blijven.
Aanbieding is aanrader; totaalprijs voor een jaar is lager dan de losse toestelprijs!
titel.nl? Ik kom dan ergens waar ik geen telefoon kan kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
RekZ schreef op zondag 05 december 2010 @ 06:39:
[...]

titel.nl? Ik kom dan ergens waar ik geen telefoon kan kopen....
Excuus, moet zijn ritel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Niet online
Thnx, denk dat ik hem daar ook maar bestel aangezien ik geen betere aanbiedingen kan vinden voor een 1jarig abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 16-09 15:31
RekZ schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:09:
[...]

Thnx, denk dat ik hem daar ook maar bestel aangezien ik geen betere aanbiedingen kan vinden voor een 1jarig abbo.
De aanbieding voor een 1jarig abbo is alweer weg volgens mij, nu staat er één van 2jr op. Ik ben op zoek naar een mooi abbo van 1jr. Iemand nog ergens iets gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkzell op 06-12-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Hero

Duck power!

Kijk eens op www.studentmobiel.nl (1-jarig Vodafone, EUR. 35 voor een Desire met B+S+W 200 en 1e 6 mnd abo EUR. 20 ipv EUR. 34,50). Geen gekke aanbieding moet ik zeggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Hero op 06-12-2010 20:45 . Reden: Directe link gemaakt ]

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander187
  • Laatst online: 16-04 11:19
Er staat ook nog wel een aardige aanbieding op http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_83
Als je een 2-jarige abbo tenminste geen probleem vindt.
350 minuten voor 23 euro per maand.
Vraag me alleen af of de gebruikelijke 1gig internet van vodafone erbij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-07 23:06

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

Sander187 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:15:
Er staat ook nog wel een aardige aanbieding op http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_83
Dezelfde aanbieding ben ik meer tegen gekomen, o.a. op http://www.dealdirect.nl/HTCdesire
Hier staat onder abo info 1gig internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 16-09 15:31
Ben uiteindelijk voor de aanbieding van studentmobiel.nl gegaan voor 1jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander187
PaPa schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:31:
[...]

Dezelfde aanbieding ben ik meer tegen gekomen, o.a. op http://www.dealdirect.nl/HTCdesire
Hier staat onder abo info 1gig internet.
Volgensmij is het allemaal onderdeel van http://www.traders.nl/referenties.htm
Het bedrijf heeft in ieder geval wel superdeal, bestmobile en 06online op hun naam staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander187
Sander187 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:15:
Ik zie nu ook dat ze de 350 belminuten hebben aangepast naar 200 minuten.
Had ik toch sneller moeten beslissen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 15:39
Ik heb ook zitten kijken op superdeal, en heb uiteindelijk de aanbieding van dealdirect genomen (om zeker te weten dat ik 1gb internet heb). Alsnog een goede prijs voor 23 euro p/maand..

Echter kon ik weinig vinden over de site, maar heb uiteindelijk wel dit over de achterliggende organisatie gevonden:

http://www.bedrijfskwaliteit.nl/reacties.php?Bed_Id=705657

Je wordt er niet bepaald blij van.. Ik hoop maar dat het toch goed gaat, zolang de levering en betalingen goed gaan is er verder ook weinig wat niet goed kan gaan, lijkt me..

edit; alles is perfect gegaan, ik heb er apparaat nu 2 dagen binnen, en wat een mooi ding :)..

[ Voor 12% gewijzigd door BHStar op 16-12-2010 09:32 ]

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Hoe snel krijg je dan contact van dat bedrijf? Ik heb nu ook die desire bij dealdirect besteld, maar ik heb er nog weinig van gehoord. Geen bevestiging, niets gewoon.

laat maar, ze hebben mij nu net gebeld :9

[ Voor 13% gewijzigd door Rub3s op 16-12-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Wat denken jullie van deze aanbieding?

http://www.gsmwijzer.nl/s...L7TtOvBjKYCFdc43godQmw8ng

23,- voor toestel
20,- x 6 maanden 120,-
34,50 x 6 maanden 207,-
30,- aansluitkosten / verzendkosten

totaal 380,- voor 1 1 jaar. (200min. + internet)

Als je het toestel los koopt, ben je 355,- kwijt
Na dat jaar kan je dan overstappen op sim only + internet (a 15,- per maand)

Wat denken jullie? Zit er nog ergens een adder?

[ Voor 111% gewijzigd door mieg_1981 op 27-12-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mieg_1981 schreef op maandag 27 december 2010 @ 14:19:
Wat denken jullie van deze aanbieding?

23,- voor toestel
20,- x 6 maanden 120,-
34,50 x 6 maanden 207,-
30,- aansluitkosten / verzendkosten

totaal 380,- voor 1 1 jaar. (200min. + internet)

Als je het toestel los koopt, ben je 355,- kwijt
Na dat jaar kan je dan overstappen op sim only + internet (a 15,- per maand)

Wat denken jullie? Zit er nog ergens een adder?
Neh. De enige adder is het bekende 1GB limiet bij Vodafone.

De Desire is als sinds een tijdje zo goedkoop bij een VF200 abo.
Bij andere aanbieders is hij niet veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 13:44
Deadsy schreef op maandag 27 december 2010 @ 16:30:
[...]

Neh. De enige adder is het bekende 1GB limiet bij Vodafone.
Gebruik je doorgaans meer dan 1GB? Ik ben nog een noob met deze telefoon en wil dus binnenkort mijn eerste abbo gaan afsluiten.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Cobb schreef op maandag 27 december 2010 @ 17:10:
[...]

Gebruik je doorgaans meer dan 1GB? Ik ben nog een noob met deze telefoon en wil dus binnenkort mijn eerste abbo gaan afsluiten.
Hangt er sterk vanaf hoe je hem gebruikt.
De meeste mensen komen niet aan die 1GB (ik zelf ook niet). Maar sommige mensen halen die 1GB makkelijk. Hangt er sterk vanaf of je dingen doet die veel data verbruiken zoals radio luisteren of muziek streamen.

Ik zelf maak geen gebruik van muziek streamen etc en op veel plekken waar ik kom kan ik Wifi gebruiken (thuis, de stad en bij familie).

Verder zijn er nog apps die je kunt gebruiken om je data verbruik te beinvloeden.
Mocht je niet willen dat de GSM zonder jouw toestemming data verbruikt dan zijn er apps waarmee je de data verbinding aan en uit mee kunt zetten. En dan zijn er nog apps die laten zien hoeveel data je verbruikt hebt (per dag/week/maand). Deze kunnen je ook waarschuwen mocht je bij je limiet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
bedankt voor het reageren :)

@Deadsy & Cobb > Zelf denk ik dat ik genoeg heb aan 1Gb. Moet idd wel in de gaten houden hoeveel mb je verbruikt per maand met een programmatje.

Alleen snap ik 1 ding niet. Wanneer het ditzelfde 1 jarige abbo afsluit direct bij vodafone moet je 232,05 bijbetalen voor je telefoon en als je het via GSMwijzer doet, hoef je maar 23,- te betalen voor de telefoon zelf. Hoe kan hier nou een factor 10 verschil in zitten??

http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51590108

[ Voor 11% gewijzigd door mieg_1981 op 29-12-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb Maandag de telefoon bestelt en ze hebben nog steeds niet gebeld :(
Hoelang duurt dat ongeveer (DealDirect)

Cees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
mieg_1981 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:27:
bedankt voor het reageren :)

@Deadsy & Cobb > Zelf denk ik dat ik genoeg heb aan 1Gb. Moet idd wel in de gaten houden hoeveel mb je verbruikt per maand met een programmatje.

Alleen snap ik 1 ding niet. Wanneer het ditzelfde 1 jarige abbo afsluit direct bij vodafone moet je 232,05 bijbetalen voor je telefoon en als je het via GSMwijzer doet, hoef je maar 23,- te betalen voor de telefoon zelf. Hoe kan hier nou een factor 10 verschil in zitten??

http://www.vodafone.nl/sh.../abonnementen/sku51590108
Dat is jammer genoeg bij elke aanbieder zo.
Vaak is bv zo dat als je bij de provider je abo verlengd je meer moet bij betalen dan een nieuwe klant. Bij de meeste 3rd party bedrijven zoals GSMwijzer moeten beide hetzelfde bijbetalen.
Daarnaast kan ik diverse redenen opnoemen waarom het zo is maar wat de daadwerkelijke reden is weet ik niet.
Het kan zijn dat de kosten bij een groot bedrijf zoals de provider groter is dan bij een klein bedrijfje zoals GSMwijzer en ze daardoor scherpere prijzen kunnen bieden, kan ook zijn dat de providers gewoon graag hun klanten naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:24:
Hallo,

Ik heb Maandag de telefoon bestelt en ze hebben nog steeds niet gebeld :(
Hoelang duurt dat ongeveer (DealDirect)

Cees
Hier hetzelfde, ik word altijd een beetje moe van dit soort aanbieders. Communiceren hebben ze niet van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ik ben niet de enigste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Laatst online: 19-09 09:58

Rub3s

+3 , omdat het kan

Ze zijn gewoon een beetje slecht met de communicatie. Bij mij duurde het ook ff, maar uiteindelijk ging de afhandeling vrij snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Waarom duurt het 5 tot 10 werkdagen om nummerbehoud aan te vragen? @StudentMobiel.
In het Vodafone systeem krijg je al binnen een kwartier te zien of het goed of afgekeurd wordt. Falers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
totaal 380,- voor 1 jaar. (200min. + internet)
Inmiddels zijn de Vodafoon B+S+W 1-jaar "acties" van o.a. GSMwijzer en Studentmobiel veranderd naar 49E + 4 maanden korting, in plaats van 23E + 6 maanden korting.

Totaalprijs is nu dus 450 Euro (inc. aansluitkosten).

[ Voor 19% gewijzigd door SirNobax op 04-01-2011 07:15 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Zo te zien zijn alle prijzen een stuk omhoog gegaan, ik durf toch maar niet bij dealdirect.nl te bestellen, de reacties die je over dit bedrijf tegen komt zijn om te huilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Laatst online: 00:34
Janie schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:35:
[...]

Hier hetzelfde, ik word altijd een beetje moe van dit soort aanbieders. Communiceren hebben ze niet van gehoord.
Ik had me vergist ik heb bij superdeal besteld op 27 december, per heden nog steeds niks vernomen. Denk ook niet meer dat ik er iets van ga horen als ik er zelf niet achterna ga.
Ik ga er nog even over nadenken of ik er nog wel achterna ga.

[ Voor 7% gewijzigd door Janie op 06-01-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:13
Ik zat te twijfelen tussen die aanbieding van superdeal en die aanbieding van studentmobiel, maar gezien de reacties hier ga ik toch maar voor studentmobiel. 1-jarig is ook een stuk fijner natuurlijk. Helaas de aanbieding van vorige week net gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren bij DealDirect besteld... Ben benieuwd hoe lang ze erover doen. Ik hoop niet te lang, aangezien ik in de tussentijd compleet zonder telefoon zit (deze is gestolen).

Edit: Ik heb DealDirect gemaild gisteravond en kreeg vanochtend een mail terug dat ik een nummer moest bellen wat de klantenservice van SuperDeal bleek te zijn. Deze hebben mij een retourformulier gemaild zodat ik hem kosteloos terug kan sturen. Zodra ze dit DOA geval binnen hebben sturen ze mij een nieuwe. Hopen dat die het wel doet!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2011 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hoe kan ik deze telefoon voordelig aanschaffen als ik al klant bij Vodafone ben? Via gsmwijzer.nl kom ik op deze bedragen uit:

Vodafone Bel+SMS+Web 200 (1 jaar):
bij overstappen: 4 x 24,50 + 6 x 34,50 + 49,- = 423,-
bij verlenging: 4 x 24,50 + 6 x 34,50 + 199,- = 573,-
Verschil: 150 euro!

Ik wil echt heel graag mijn bestaande nummer houden, maar dat is me geen 150 euro waard. Misschien moet ik maar even overstappen naar T-mobile prepaid (met nummerbehoud) en dan meteen weer naar Vodafone. Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Niet online
-edit: verkeerde topic, post mag weg!

[ Voor 118% gewijzigd door kicknoize op 20-01-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Zoek een HTC Desire en kwam het volgende tegen via GSMsale.

Eenmalig 29 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 + Web incl. Onbeperkt internet extra snel
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50.

Voor een HTC Desire ( brown )

[ Voor 80% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-01-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 13:07:
Zoek een HTC Desire en kwam het volgende tegen via GSMsale.

Eenmalig 29 euro , Aansluitkosten 24,95 euro.
T-Mobile Relax 130 + Web incl. Onbeperkt internet extra snel
Komt dan over 24 maanden gemiddeld op 25,50.

Voor een HTC Desire ( brown )
Dat is 665,95 in totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ja en ? Is dat zo goedkoop dan ?

DEZE aanbieding voor hardwarematig 99% hetzelfde toestel is € 552,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

compie schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:46:
Hoe kan ik deze telefoon voordelig aanschaffen als ik al klant bij Vodafone ben? Via gsmwijzer.nl kom ik op deze bedragen uit:

Vodafone Bel+SMS+Web 200 (1 jaar):
bij overstappen: 4 x 24,50 + 6 x 34,50 + 49,- = 423,-
bij verlenging: 4 x 24,50 + 6 x 34,50 + 199,- = 573,-
Verschil: 150 euro!

Ik wil echt heel graag mijn bestaande nummer houden, maar dat is me geen 150 euro waard. Misschien moet ik maar even overstappen naar T-mobile prepaid (met nummerbehoud) en dan meteen weer naar Vodafone. Kan dat?
Precies, ik zit met hetzelfde. Schandalig gewoon. Kun je idd niet snel naar een prepaid en dan weer terug naar abonnement. Is het mogelijk om naderhand nog nummerbehoud aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• compie
  • Niet online
zandpaddo schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:24:
[...]
Precies, ik zit met hetzelfde. Schandalig gewoon. Kun je idd niet snel naar een prepaid en dan weer terug naar abonnement. Is het mogelijk om naderhand nog nummerbehoud aan te vragen?
Blijkbaar kan dat gewoon. Dus overstappen naar T-mobile prepaid met nummerbehoud, en dan weer meteen overstappen naar vodafone. Dat scheelt minimaal 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

compie schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:38:
[...]

Blijkbaar kan dat gewoon. Dus overstappen naar T-mobile prepaid met nummerbehoud, en dan weer meteen overstappen naar vodafone. Dat scheelt minimaal 100 euro.
Maar dat duurt wel lang, ofniet? Ik heb nog ruim een maand abonnement, plus 10 dagen overstap. Dus dat gaat never meer lukken voor januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
Die aanbieidng van € 552,-- van Willow_Tien vind ik zelf wel het meest interressant. Voor 23,- per maand ben je dan voor 2 jaar helemaal klaar. Het merkwaardige is dat deze aanbieding niet meer wordt vermeld op de hoofd-pagina van superdeal. Het is wel mogelijk om het formulier in te vullen om gebruik te maken van de aanbieding... wat denken jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 15:04
Hallo,

Ik ben op dit moment aan het kijken voor de HTC Desire.

Heb al een aantal leuke aanbiedingen gezien.
Hier eentje van superdeal ( heb hem kunnen vinden via htc-abbonement.nl )
http://www.superdeal.nl/s...er&utm_campaign=Affiliate

Hier staat dat je voor 23 euro per maand, incl 200/400 bel/sms & basis internet klaar bent. (vodafone)
Dit komt neer op 23x24 maanden (2jarig) = 552,00 euro.
Hier vraag ik mij alleen af wat de snelheid is van Basis internet & datalimiet?

----

Dit is de andere aanbieding:

Hier kost de telefoon 49 euro, + 24,50 + 6,95. En daarna 4x 24,50 en dan 8x 34,50.
Dit komt neer voor 1 jaar op:
98 + 276 = 454,45 euro.
Maar als we kijken naar de kleine lettertjes staat er :
HTC Desire voor € 49 bij 1 jaar Vodafone Bel+SMS+Web 200. Eerste 6 maanden € 24,50 per maand, daarna € 34,50 per maand. Dit zijn totaalbedragen per maand, inclusief mobiel internet.

Hier staat net wél dat het 6 maanden 24,50 is, daarna 6 maanden 34,50.
Ik had deze fout al 1 week gezien, maar wat is nu wettelijk geldig? want deze fout staat al heel lang op de site en misleid de koper.

Nu ben ik aan het twijfelen, want voor 100 euro meer heb ik 2 jarig een telefoon. Of voor 450 euro 1 jarig een telefoon en heb ik de mogelijkheid om te kijken wat dan 'hot' is, en is de restwaarde van de telefoon nog redelijk hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
darkfujita schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:22:

Hier staat dat je voor 23 euro per maand, incl 200/400 bel/sms & basis internet klaar bent. (vodafone)

---
Oke ik qoute even mijn eigen gedeelte.
Ik heb het even nagekeken. het schijnt maar 250mb te zijn, Basis blox internet.
Dit abbonement is dus erg slecht.

Mijn keuze is nu duidelijk. Ik ga voor het 1 jarig abbo van vodafone!
Nu is wel mijn vraag, wat nu precies de wettelijke actie is, want er staan twee verschillende
aantallen van de actiemaand.
Bij kleine letters 6 maanden, maar bij de rest 4 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 05:39
Vind ik nou niet zo'n super aanbieding..er is al een nieuwe versie van de Desire uit en een SGS die beter is, en niet veel duurder is dan wat je aan het eind kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
darkfujita schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:22:
Hallo,

Ik ben op dit moment aan het kijken voor de HTC Desire.

Heb al een aantal leuke aanbiedingen gezien.
Hier eentje van superdeal ( heb hem kunnen vinden via htc-abbonement.nl )
http://www.superdeal.nl/s...er&utm_campaign=Affiliate

Deze is niet meer actief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkfujita
voil schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:45:
Vind ik nou niet zo'n super aanbieding..er is al een nieuwe versie van de Desire uit en een SGS die beter is, en niet veel duurder is dan wat je aan het eind kwijt bent.
Als u mij een 1 jarig abbo met de desire HD kan vinden aan de prijs van 450 euro in totaal.
Dan zou dit erg prettig zijn!
Daarbij komt het dat wanneer ik voor een één jarig abbo ga, de restwaarde van de telefoon nog zeker weten hoog is, waardoor ik de HTC desire over 1 jaar nog wel zeker kwijtkom aan €150 euro.

Als ik dan een totaal prijsje maak, kom ik neer op :
300/12 = +- 25 euro per maand.

Niet slecht?
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.