Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:37
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 08:42:
ook op de typhone site, als je handmatig een combinatie probeert te maken (htc desire, abonnement erbij zoeken, web 'n walk erbij) zie je de hogere prijs... morgen even bellen naar Typhone, als die aanbieding uit de top10 nog loopt dan ben ik blij :)
Dat klopt, dat is kennelijk een slordigheidje van typhone waar ik eerst ook al tegenaan liep (zie boven). Maar toen ik vrijdag via de top-10 bestelde werd ik binnen een uur teruggebeld met een bevestiging en om te controleren of ik thuis zou zijn als de koerier komt. Toen heb ik nog gevraagd of web 'n walk echt gratis was, en dat was zo.

Ik ben wel benieuwd of dat ook in het contract staat. Die heb ik nog niet gezien want die neemt de koerier mee. Op sommige sites zag ik wel dat die korting achteraf via de factuur verrekend wordt? Wat zou impliceren dat de prijs wel in het contract genoemd wordt (waarvoor ik moet tekenen) maar dat het bedrag niet doorberekend wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:11
normaal staat de korting in het contract, dit heb ik gezien bij een vriend die WEL op tijd was :p het verschil viel me op in het contract, aangezien 9,95 gerekend werd voor web 'n walk.

aan die vriend gevraagd of hij dat ook in het contract had staan, en daar stond nadrukkelijk dat het gratis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 09:44:
aan die vriend gevraagd of hij dat ook in het contract had staan, en daar stond nadrukkelijk dat het gratis was.
Daar zal ik goed op letten dan morgen, als er een prijs staat ben ik niet van plan het contract te tekenen. Weliswaar heb ik dan een tientje betaald voor de verzendkosten, maar dat is minder erg dan vastzitten aan 24x 9,95.

Het is me nu ook opgevallen dat op weer een andere pagina van typhone staat dat de aanbieding geldt tot 17/9/2010 15:00 uur. Ik heb geloof ik rond die tijd besteld, maar niet echt op de klok gekeken. Los daarvan lijkt me vooral de tijd belangrijk waarop typhone de order doorzet naar t-mobile, en daar heb ik geen invloed op. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat met de stopwatch in de hand gaan timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
waarschijnlijk heb jij mazzel, en was je net op tijd.

ik heb gisteren een bestelling geplaatst, wat simpelweg een dag te laat is... crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 08:42:
als enige alternatief tot nu toe ben ik hi 20 + eindeloos online tegengekomen, maar dan kom je alsnog duurder uit, terwijl je geen onbeperkt dataverbruik hebt.
Een andere mogelijkheid is misschien deze aanbieding? Iets duurder dan Relax 20, maar ook meer minuten (150 vs. 135). Gratis internet, maar ook niet onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
bedankt voor de suggestie :)
vodafone vermijd ik helaas liever aangezien ze nogal..... aanwezig branding op hun toestellen plaatsen.

t-mobile doet ook aan branding, maar dan nog tamelijk subtiel, en de froyo update schijnt inmiddels uitgerold te worden op t-mobile, van vodafone weet ik het niet.

debranden is een optie, maar dat zou ik persoonlijk niet meteen willen doen ivm garantie (eerst toestel heeeel grondig testen, en daarna branding eraf slopen)

desalnietemin fijn dat je meedenkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:50:
vodafone vermijd ik helaas liever aangezien ze nogal..... aanwezig branding op hun toestellen plaatsen. t-mobile doet ook aan branding, maar dan nog tamelijk subtiel, en de froyo update schijnt inmiddels uitgerold te worden op t-mobile, van vodafone weet ik het niet.
Helemaal zeker weten doe ik het niet maar ik dacht dat je niks met branding te maken hebt aangezien je de gsm bij een derde koopt, niet in de (web)shop van Vodafone of T-Mobile zelf. Gisteren las ik op een van de vele Desire draadjes dat weliswaar de MediaMarkt een aantal Vodafone gebrande phones uitgeleverd had, maar dat schijnt een foutje geweest te zijn.
Mocht je wel een gebrande phone krijgen dan nog is het in beide gevallen erg subtiel aanwezig. Hooguit komen updates wat later dan bij ongebrande toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
probleem wat ik meerdere malen heb gelezen over vodafone branded desires, is dat ze met weinig tot geen zichtbare branding verkocht worden, maar bij de eerste update helemaal volgestampt worden met vodafone 360 crap, die er niet op een normale manier af te krijgen is.

als ik eindelijk weer een nieuw toestel heb, is dat niet waar ik op zit te wachten ;)

van t-mobile weet ik dat de branding minimaal is (bootscreen, en een klein web 'n walk logo ipv normaal data logootje geloof ik), en HI geloof ik helemaal zonder branding.

ik ga eens verder zoeken, misschien heb je gelijk over de branding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 11:03:
probleem wat ik meerdere malen heb gelezen over vodafone branded desires, is dat ze met weinig tot geen zichtbare branding verkocht worden, maar bij de eerste update helemaal volgestampt worden met vodafone 360 crap, die er niet op een normale manier af te krijgen is.
Dat is wel geweest maar nu niet meer. Ik weet voor 99,99% zeker dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. Ik zal proberen het bericht te vinden waar ik dat gelezen heb. (Gevonden: zoek even op "360" in het Desire deel 7 draadje, dan krijg je een dozijn berichtjes over Vodafone branding).

[edit:] eventueel verder via dm aangezien het offtopic dreigt te worden?

[ Voor 14% gewijzigd door grun93 op 19-09-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
prima, DM staat aan, ga ik even verder zoeken over dat branding gedoe :) thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:33
Op de KPN en Hi sites staat nog steeds AMOLED, worden deze nog uitgegeven of is dat gewoonweg niet gewijzigd en is alles tegenwoordig SLCD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nick_haak schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:50:
bedankt voor de suggestie :)
vodafone vermijd ik helaas liever aangezien ze nogal..... aanwezig branding op hun toestellen plaatsen.

t-mobile doet ook aan branding, maar dan nog tamelijk subtiel, en de froyo update schijnt inmiddels uitgerold te worden op t-mobile, van vodafone weet ik het niet.

debranden is een optie, maar dat zou ik persoonlijk niet meteen willen doen ivm garantie (eerst toestel heeeel grondig testen, en daarna branding eraf slopen)

desalnietemin fijn dat je meedenkt ;)
Vodafone heeft al een tijdje Froyo.
Van branding op mijn telefoon is niks waar te nemen. Heb mijn telefoon na een verlenging gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij Typhone de Vodafone 150 voor 21 euro besteld, betaal je nog wel 24,95 aansluitkosten, maar op de Vodafone website is dit gratis. Is direct bij Vodafone bestellen dan momenteel niet de beste optie, als het met die branding mee blijkt te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
grun93 schreef op zondag 19 september 2010 @ 09:58:
Daar zal ik goed op letten dan morgen, als er een prijs staat ben ik niet van plan het contract te tekenen. Weliswaar heb ik dan een tientje betaald voor de verzendkosten, maar dat is minder erg dan vastzitten aan 24x 9,95.

Het is me nu ook opgevallen dat op weer een andere pagina van typhone staat dat de aanbieding geldt tot 17/9/2010 15:00 uur. Ik heb geloof ik rond die tijd besteld, maar niet echt op de klok gekeken. Los daarvan lijkt me vooral de tijd belangrijk waarop typhone de order doorzet naar t-mobile, en daar heb ik geen invloed op. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze dat met de stopwatch in de hand gaan timen.
Update: dat laatste doen ze dus wel, drie uur blijkt echt drie uur te zijn en niet later. Zojuist is de koerier geweest. In het contract stond niet alleen dat ik 9,95/mnd moet betalen voor web 'n walk, maar ook dat alle bescheiden (copie paspoort, bankpas en ondertekend contract) binnen hadden moeten zijn voor de deadline van de actie, dus vorige week vrijdag.

In totaal zou ik nu per maand 16,95 + 9,95 voor Relax 20 kwijt zijn, terwijl er nu ook een actie loopt van Vodafone voor €21/mnd all-in. En dan heb ik ook nog meer belminuten. Morgen zal de koerier dus wel weer terugkomen met hetzelfde toestel, maar met een ander contract en een andere simkaart. De verzendkosten die ik al betaald had voor het geweigerde toestel, worden gewoon geretourneerd en dat vind ik heel netjes van Typhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Thombias schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:04:
[...]

Vodafone heeft al een tijdje Froyo.
Van branding op mijn telefoon is niks waar te nemen. Heb mijn telefoon na een verlenging gekregen.
crap, m'n mooie getypte reactie weg, pagina wilde niet laden :(

wat ik jammer vind met de eerdere vodafone branding, is dat het eerst lijkt alsof het toestel helemaal schoon is (was omdat de branded software nog niet klaar was), maar je vervolgens na een update daar ineens heel anders tegenaan kan kijken.

het is zo verradelijk, alleen het buildnummer kan je zover ik weet echt zekerheid geven of het toestel branded is.

het feit dat updates wat later komen is jammer, maar nog geen probleem, ik zou het alleen jammer vinden als na een update ineens weet ik veel hoeveel troep meegeinstalleerd wordt.

mocht iemand weten of studentmobiel (daar kijk ik op dit moment het meest) of een andere webshop de combi htc desire + vodafone bel+sms+web 150 kan leveren voor een leuke prijs, en met zekerheid dat ik geen branding krijg, hoor ik dat heel graag :)

heb studentmobiel nog geprobeerd te bellen vandaag, was helaas al tegen 17:00 en kreeg niemand te pakken... tijd in de wacht gestaan, maar werd niet meer opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs is nu bijna overal 21/maand plus 24,50 aansluitkosten toch?

Ik zie net dat wanneer je nummerbehoud wilt, Typhone pas levert als je abonnement ingaat, dat gaat em niet worden dus voor mij, ik wil graag de telefoon nu al krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
ik weet dat studentmobiel wel meteen levert, ook al heb je nummerbehoud aangevraagd.
let wel op of er voorraad is, dat kan wel eens tegenvallen.

belsimpel heeft hem ook, zou je ook even kunnen kijken, weet niet of die meteen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net besteld bij smartphoneshop, heb ze nog even gebeld en ze hebben voorraad en leveren meteen nadat nummerbehoud is goedgekeurd (binnen een paar dagen waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
heb gister de bruine desire bij studentmobiel besteld. met nummerbehoud van vodafone naar tmobile overgestapt. 1 jarig abbo met 330 bel min. of smjes en web n walk. ben elke maand een kleine 40 euro kwijt. moet 60 euro voor de desire betalen. Ben benieuwd wanneer ze hem leveren hij is niet makkelijk leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nick_haak schreef op maandag 20 september 2010 @ 18:28:
mocht iemand weten of studentmobiel (daar kijk ik op dit moment het meest) of een andere webshop de combi htc desire + vodafone bel+sms+web 150 kan leveren voor een leuke prijs, en met zekerheid dat ik geen branding krijg, hoor ik dat heel graag :)
Ik heb de mijne vandaag gekregen. Geen branding (in het versienummer staat 405) en uit voorraad leverbaar. Van de shop waar we het hier al eerder over hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
geweldig :D dan ga ik daar ook eens eventjes een bestelling plaatsen...

bedankt

-edit-
bestelling geplaatst, contract teruggestuurd.

kijken hoe snel typhone me kan verblijden met een pakje :)

[ Voor 42% gewijzigd door nick_haak op 21-09-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
heb de Desire donderdag ontvangen. super snel dus via studentmobiel. Helaas wel een dodepixel iets boven het midden erg irritant en is het backlight rechtsboven vele male sterker dan de andere hoeken. Heb vrijdag een mailtje hierover gestuurd helaas nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
Sjonge... typhone maakt er wel een zooitje van zeg... vorige week dinsdag besteld, zou binnen 5 werkdagen verzonden worden.

Er was me vorige week na een telefoontje al verteld dat het toestel uiterlijk vandaag (28-09) verzonden zou worden.

Vandaag mailtjes ontvangen dat nummerportering en abbonement goedgekeurd zijn door vodafone (fijn om te weten na een week), maar geen verzendbevestiging.

Maar even gebeld, blijkt dat ze het toestel niet op voorraad hebben! schijnt morgen binnen te komen.
Het leuke is, overmorgen wordt m'n nummer geporteerd (melden ze vandaag), en de simkaart moet morgen nog op de post.

Valt me tegen, na eerder erg goede ervaringen gehad te hebben met Typhone... maar deze keer maken ze er een klerezooi van

• RBL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-01-2023

RBL

Wie nog opzoek is naar een Desire met een voordelig abonnement zou hier eens kunnen kijken.

Desire incl. 450 minuten OF 900 sms incl Internet 1GB voor 27,50 (2jaar)
Hij is wel BRANDED en al geïnstalleerd met de 360 software.

Had het abonnement 14 september afgesloten en gisteren (28- augustus) gekregen.
(over de klantenservice kan ik kort zijn 8)7 )

Verwijderd

nick_haak schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:03:
Sjonge... typhone maakt er wel een zooitje van zeg... vorige week dinsdag besteld, zou binnen 5 werkdagen verzonden worden.

Er was me vorige week na een telefoontje al verteld dat het toestel uiterlijk vandaag (28-09) verzonden zou worden.

Vandaag mailtjes ontvangen dat nummerportering en abbonement goedgekeurd zijn door vodafone (fijn om te weten na een week), maar geen verzendbevestiging.

Maar even gebeld, blijkt dat ze het toestel niet op voorraad hebben! schijnt morgen binnen te komen.
Het leuke is, overmorgen wordt m'n nummer geporteerd (melden ze vandaag), en de simkaart moet morgen nog op de post.

Valt me tegen, na eerder erg goede ervaringen gehad te hebben met Typhone... maar deze keer maken ze er een klerezooi van
Dus ze zeggen binnen 5 werkdagen versturen en het worden er uiteindelijk 6, nou poeh hee.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
RBL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:53:
Wie nog opzoek is naar een Desire met een voordelig abonnement zou hier eens kunnen kijken.

Desire incl. 450 minuten OF 900 sms incl Internet 1GB voor 27,50 (2jaar)
Hij is wel BRANDED en al geïnstalleerd met de 360 software.

Had het abonnement 14 september afgesloten en gisteren (28- augustus) gekregen.
(over de klantenservice kan ik kort zijn 8)7 )
Ik vind dat niet zo spectaculair eerlijk gezegd....

• nick_haak
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:46:
[...]

Dus ze zeggen binnen 5 werkdagen versturen en het worden er uiteindelijk 6, nou poeh hee.
dat in combinatie met nummerbehoud plannen voor een datum over 2 dagen, terwijl de simkaart nog niet is opgestuurd, en een klantenservice waar je een kwartier in de wacht staat (al meerdere malen gehad inmiddels) valt me nogal vies tegen.

heb in het verleden perfecte ervaringen gehad met deze shop, maar deze keer bevalt het een stuk minder.

vanochtend mail gehad dat het toestel niet op vooraad bleek te zijn, maar weer gebeld dat ik toch graag zeker zou weten dat de sim alsnog verzonden zou worden, blijkt er een partij toestellen binnengekomen te zijn, en de mijne zit erbij :)

schijnt vandaag met de zending van 18:00 meegegaan te moeten zijn, maar heb nog niets gehoord.

we wachten af :)

-edit-
verzendbevestiging gehad :)

Verwijderd

raptorix schreef op woensdag 29 september 2010 @ 17:30:
[...]

Ik vind dat niet zo spectaculair eerlijk gezegd....
@ raptorix

Kunt u me zeggen waarom dat niet zo speciaal is ? in vergelijking vind ik het best goedkoop dus ik zou niet weten waarom het niet spectaculair is .. ik heb de desire vandaag nl besteld ..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 20:41 ]

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
zojuist een interessante aanbieding gevonden. HTC Desire 2 jaar T-Mobile Relax online 20 incl. gratis onbeperkt internet (extra snel) voor 16,95 p/mnd voor de gehele contractduur.
Ze adverteren met GRATIS INTERNET, 24 maanden korting !!!
HTC Desire aanbieding bij Ritel

[ Voor 5% gewijzigd door masvma op 29-09-2010 21:49 ]

• grun93
masvma schreef op woensdag 29 september 2010 @ 21:47:
zojuist een interessante aanbieding gevonden. HTC Desire 2 jaar T-Mobile Relax online 20 incl. gratis onbeperkt internet (extra snel) voor 16,95 p/mnd voor de gehele contractduur. Ze adverteren met GRATIS INTERNET, 24 maanden korting !!!
Gratis internet geldt niet meer bij T-Mobile, die actie was vrijdag 17 september voor het laatst. Overigens kon je deze aanbieding ook bij andere aanbieders tegenkomen: de Belcompany en Typhone hadden hem ook.

Tot 30 september 15:00 uur (morgen dus) loopt er wel iets vergelijkbaars bij Vodafone, bel+sms+web 150 voor 21 €.

[ Voor 20% gewijzigd door grun93 op 29-09-2010 22:18 ]

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
Ik heb hem bij de hi shop gehad hi 15 + internet aka 17,50 pm en het toestel "gratis". Ik hoefde niks extra`s af te rekenen. Het ging hier om een verlenging/vernieuwing van mijn abbn. Voor 2 jaar inderdaad

[ Voor 8% gewijzigd door Thrillseekah op 30-09-2010 12:57 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Voor een 2-jarig abonnement?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 september mijn desire besteld bij gsmeasy (bel sms web 150 voor €21). Ik wist dat deze niet op het moment leverbaar was, maar ik was nog net op tijd met de gratis Wii actie 8-). Alleen zou die eind september weer geleverd worden, maar heb nog niks gehoord. Afwachten maar...
Thrillseekah schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:01:
Ik heb hem bij de hi shop gehad hi 15 + internet aka 17,50 pm en het toestel "gratis". Ik hoefde niks extra`s af te rekenen. Het ging hier om een verlenging/vernieuwing van mijn abbn. Voor 2 jaar inderdaad
Ik mocht ook verlengen bij Hi, maar bij een 2 jarig Hi 25 abonnementje, moest ik nog 180 euro bijbetalen of zo (weet het exacte bedrag niet meer). Dit is nog stukken duurder dan een nieuwe klant. Raar hoe dit kan verschillen.

Edit: Zie net dat op de site 'eind september' in 'half oktober' is veranderd. Zucht.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
Heel appart inderdaad, ik moet eerlijk zijn dat de eerste verkoper mij hem gratis aanbood. 2 dagen later kwam hij daadwerkelijk binnen en zei de nieuwe verkoper dat ik bij moest betalen. Hierna aangegeven dat dit mij anders was verkocht en na een belletje mocht ik het toestel zo meenemen. :? gelukje misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:07
Mijn Desire is (na gedoe met de levering en daardoor een maand vertraging) nu ook eindelijk bezorgd! Dat deze werkdag maar snel voorbij mag gaan, kan ik snel naar huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Ik heb hem net opgehaald. €122 bijbetaald voor 1jarig Vodafone Bel+Sms+Web 200. Dat is in totaal 455 euro. Daarvoor wordt hij los verkocht ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een afspraak met gsmeasy dat die volgende week geleverd kan worden. Dus als mensen daar nog willen profiteren van een leuke actie, dan weten jullie dat die vanaf volgende week weer leverbaar is. Ik krijg er iig een leuke Wii Black Motionpack bij :) (en een 4GB SD-kaartje)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
Voor de mensen die nog een leuke aanbieding zoeken met de HTC Desire
Studentmobiel levert gratis een htc desire bij een 1 jarig Vodafone Bel+Sms+Web 200.

Abonnement Bel+SMS+Web 200 Contractduur 12 maanden
Abonnementskosten € 34,50 p.m. Actietarief 6 maanden € 20,- p.m.
Vodafone Aansluitkosten € 24,50
Product HTC Desire Versie Brown
Prijs € 0,-

Dus
6 * 20 = 120
6 * 34,50 = 207
totaal = 327

Gratis desire t.w.v. 395 _/-\o_ .

[ Voor 12% gewijzigd door kuipje op 08-10-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:07
Nice! (Ik betaal in totaal €420 voor de Desire samen met een jaar lang bellen en internet: Hi online 25 met Xtra Snel)

Kreeg dus aardig wat korting vanwege mijn opgebouwde klantwaarde. Nu vraag ik me alleen af, heb ik nu zeg maar mijn opgebouwde korting 'uitgegeven'?
Ik heb 1 jaar abo en wil dus over een jaar weer een nieuwe telefoon (Desire HD v2.0 ofzo :P ). Kan ik dan weer rekenen op forse kortingen of heb ik al mijn korting nu opgebruikt? Hoe werkt dit precies bij Hi?

[ Voor 3% gewijzigd door Stefangrp op 11-10-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:42
Ik heb gisteren een desire besteld bij the phonehouse icm Hi Online 20
100 min / 240 sms + internet
€ 18,45 p/m + ( €2,50)

Kost dus maar 20.95 pm met een gratis Desire, alleen jammer dat hij niet op voorraad is.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuipje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:25:
Studentmobiel levert gratis een htc desire bij een 1 jarig Vodafone Bel+Sms+Web 200.

Prijs € 0,-

Dus
6 * 20 = 120
6 * 34,50 = 207
totaal = 327

Gratis desire t.w.v. 395 _/-\o_ .
Bedankt! Het leveren bij gsmeasy (zie hierboven) heeft intussen zo lang geduurd dat er intussen wel weer betere acties zijn. Ik heb mijn bestelling daar gelijk geannuleerd (hij zou eigenlijk vrijdag geleverd worden :P ). Ik moest 24 maanden lang €21 betalen en daarbij krijg ik een gratis Wii sports pack ter waarde van ongeveer 150. Dus dat is wel ongeveer evenveel als de actie van studentmobiel, maar een erg groot voordeel vind ik wel het contract van 1 jaar. Koop ik die Wii zelf wel!
Wat het nu nog moeilijker maakt, nu ik de bestelling geannuleerd heb, is de keuze of ik nu alsnog niet voor de Desire HD ga :P Maar die vind ik toch te groot denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:04
kleefding schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:00:
Ik heb gisteren een desire besteld bij the phonehouse icm Hi Online 20
100 min / 240 sms + internet
€ 18,45 p/m + ( €2,50)

Kost dus maar 20.95 pm met een gratis Desire, alleen jammer dat hij niet op voorraad is.
Ben benieuwd wanneer hij geleverd wordt.
wat voor looptijd? :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een blik op de site verteld mij 2 jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:24:
Bedankt! Het leveren bij gsmeasy (zie hierboven) heeft intussen zo lang geduurd dat er intussen wel weer betere acties zijn. Ik heb mijn bestelling daar gelijk geannuleerd (hij zou eigenlijk vrijdag geleverd worden :P ).
Als je hem idd al een hele tijd geleden besteld had, had je nog wel onbeperkt internet gehad. Begin september zijn de voorwaarden veranderd en nu geldt een limiet van 1Gb per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:55:
[...]

Als je hem idd al een hele tijd geleden besteld had, had je nog wel onbeperkt internet gehad. Begin september zijn de voorwaarden veranderd en nu geldt een limiet van 1Gb per maand.
Ja, hiervan was ik op de hoogte, maar zóóó lang heeft het niet geduurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Laatst online: 19-09 14:42
Is bij 2 jaar,... zo te zien was de aanbieding van studentmobiel beter :)
kan in ieder geval 2 jaar godkoop mijn email bekijken.
Nu niet vergeten de sim pas te gebruiken als nummeromzetting voltooid is.
Ik hoor enge dingen over het €0 abbonement wat je bij hi krijgt terwijl je wacht op omzetting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:02
ik ben ook naar het kijken naar die actie van studentmobiel en GSMwijzer, alleen volgens mijn contract wat tot 4 feb 2011 loopt -3 maanden 4 november 2010 is net na die actie van 6 maanden minder betalen. zou het mogelijk zijn toch mee te kunnen doen aan die actie? door bijvoorbeeld op op 31-10 te bestellen omdat ze neem ik aan je contract mailen en dat je die dan pas op 4 november terug stuur ofzo?

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
aegis schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:25:
ik ben ook naar het kijken naar die actie van studentmobiel en GSMwijzer, alleen volgens mijn contract wat tot 4 feb 2011 loopt -3 maanden 4 november 2010 is net na die actie van 6 maanden minder betalen. zou het mogelijk zijn toch mee te kunnen doen aan die actie? door bijvoorbeeld op op 31-10 te bestellen omdat ze neem ik aan je contract mailen en dat je die dan pas op 4 november terug stuur ofzo?
Je kunt het altijd proberen natuurlijk. :) Zelf is het me niet gelukt maar dat was wel bij een andere aanbieder. Op de dag dat zo'n actie afloopt moet je niet alleen besteld hebben, maar ook al het papierwerk moet door de aanbieder ontvangen zijn. Dus een ondertekend contract, copieen van legitimatie en bankafschriften en/of bankpas en dergelijke. Maar misschien is jouw aanbieder wat soepeler, je kunt het gewoon vragen, nee heb je en ja kun je krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aegis schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:25:
Je kunt je kopieën en bankafschrift + contract inscannen en terug mailen, de bestelling wordt dan dezelfde dag nog bevestigd. Datzelfde uur nog welteverstaan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2010 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 18:59:
Je kunt je kopieën en bankafschrift + contract inscannen en terug mailen, de bestelling wordt dan dezelfde dag nog bevestigd. Datzelfde uur nog welteverstaan.
Ja, dat weet ik nu ook, maar toen nog niet. De volgende werkdag zou het geleverd worden, en de koerier zou alle papieren, een copieerapparaat en een mobiel pinapparaat meenemen. Dat deed ie ook, maar toen bleek de aanbieding niet meer te gelden terwijl ik op zich wel op tijd besteld had. De volgende dag kwam ik er pas achter dat alleen bestellen niet genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
ik zit momenteel bij vodafone maar overweeg sterk die aanbieding bij studentenmobiel te nemen voor 1 jaar. Nadeel is dat ik dan een nieuw nummer krijg, maar hoe zit dat met mijn klantstatus?

Bedoel, ik kan ook de HD kiezen voor 25 euro pm bij vodafone bij verlenging. Maar meestal krijg je als nieuwe klant een betere aanbieding... maw ben een beetje bang mijn nummer op te zeggen :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees_frl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:40:
ik zit momenteel bij vodafone maar overweeg sterk die aanbieding bij studentenmobiel te nemen voor 1 jaar. Nadeel is dat ik dan een nieuw nummer krijg, maar hoe zit dat met mijn klantstatus?

Bedoel, ik kan ook de HD kiezen voor 25 euro pm bij vodafone bij verlenging. Maar meestal krijg je als nieuwe klant een betere aanbieding... maw ben een beetje bang mijn nummer op te zeggen :)
Ik heb bij studentmobiel gewoon nummerbehoud aangevraagd. Dit is niet mogelijk als je al bij Vodafone zit? Het lijkt me dan juist nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:23:
[...]

Ik heb bij studentmobiel gewoon nummerbehoud aangevraagd. Dit is niet mogelijk als je al bij Vodafone zit? Het lijkt me dan juist nog makkelijker.
nee, dan is het een verlenging en mag ik 208 bijbetalen :(

Onzin maar ok. Red het vast ook niet met overzetten naar prepaid en dan weer terug denk ik :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:02
@Kees_frl gewoon vodafone opbellen en vragen wat ze jou kunnen bieden als je verlengd. gewoon even paar concurreerde providers uitzoeken wat het per maand kost en welke telefoon je er bij krijgt en zeggen dat je daarom opstapt omdat bij de concurrent een beter actie is.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik zie ook net de aanbieding van studentmobiel, lijkt me geen slechte deal. Voor 327 Euro een abonnement en een gsm van 400 Euro. Echter vraag ik me wel af of deze telefoon simlock vrij is en niet gebrand? Ook vraag ik me af of je de aansluitkosten niet betaald als je al een abo hebt lopen bij Vodafone... Helaas kan ik ze nu niet meer bellen, dus hopelijk weten jullie het antwoord.
En mijn laatste vraag: wordt de Desire tegenwoordig alleen nog maar geleverd met S-LCD? Of ook nog steeds AMOLED toestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

verkeerde topic |:( :F

[ Voor 95% gewijzigd door Hoite op 15-10-2010 21:31 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Oei, zoals Kees_frl al zit kun je volgens mij niet je eigen Vodafone abonnement verlengen en deze aanbieding met de Desire nemen. Ik zal er maandag eens voor bellen, maar zou jammer zijn als het niet kan. Iemand al ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
zunrob schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:39:
Oei, zoals Kees_frl al zit kun je volgens mij niet je eigen Vodafone abonnement verlengen en deze aanbieding met de Desire nemen. Ik zal er maandag eens voor bellen, maar zou jammer zijn als het niet kan. Iemand al ervaring?
heb ze een mail gestuurd met het volgende:

in nummerbehoud staat dat je wel kunt verlengen vanaf prepaid vodafone.

Mijn abo bij vodafone ligt al even buiten het contract. Mijn plan was vodafone te bellen en te vragen mijn abo over te zetten naar prepaid. Vervolgens neem ik de aanbieding incl nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Kees_frl schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:40:

Het is zeker niet meer zo dat een nieuwe klant een betere aanbieding krijgt, als bestaande klant kan je het beste even informeren. Openkaart spelen helpt ook....

Stel jij zit bij A en kan bij B een betere aanbieding krijgen, benoem dit dat gewoon bij A wanneer je hun de kans geeft om je contract te verlengen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

heb ze een mail gestuurd met het volgende:

in nummerbehoud staat dat je wel kunt verlengen vanaf prepaid vodafone.

Mijn abo bij vodafone ligt al even buiten het contract. Mijn plan was vodafone te bellen en te vragen mijn abo over te zetten naar prepaid. Vervolgens neem ik de aanbieding incl nummerbehoud
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken, omdat je toch nog een maand opzegtermijn hebt. Dit zou beteken dat je mijn inziens niet voor de 22e oktober al een prepaid hebt. Hierdoor kun je dan ook niet aan de accu meedoen. Ik ga morgen eens bellen, vragen wat studentmobiel kan doen. En anders is het heel erg jammer, maar toch helaas ben ik bang. Eigenlijk te gek voor woorden dat een verlenger 208 Euro moet bijbetalen, en een nieuwe klant niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Mijn Desire (los gekocht) is stuk gemaakt door de hond. Verzekering vergoedt dat uiteraard niet.
Nu wil ik toch ergens een Desire kopen met abonnement (i.v.m de korting), los aanschaffen is te duur en tweedehands zitten er ook nog niet echt goedkope exemplaren tussen.

Wat is nu verstandig? Mijn abonnement kan ik opzeggen (Tringg), als ik bij een webshop bestel met een abonnement is hij dan ook daadwerkelijk binnen 1 a 2 dagen binnen? Heb namelijk geen zin om weken op het toestel te wachten. Vroeger kon je een toestel in een winkel halen en dan nummerbehoud nemen en alvast je toestel meenemen met abonnement. Je hebt dan 1 maand dubbele kosten. Hoe zit dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
zunrob schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:08:
[...]

Ik ben benieuwd of dit gaat lukken, omdat je toch nog een maand opzegtermijn hebt. Dit zou beteken dat je mijn inziens niet voor de 22e oktober al een prepaid hebt. Hierdoor kun je dan ook niet aan de accu meedoen. Ik ga morgen eens bellen, vragen wat studentmobiel kan doen. En anders is het heel erg jammer, maar toch helaas ben ik bang. Eigenlijk te gek voor woorden dat een verlenger 208 Euro moet bijbetalen, en een nieuwe klant niks...
Gaat helaas niet lukken, wanneer je laat overzetten naar prepaid dan zit je hier minimaal een half jaar aan vast. Waarom kies je er dan niet voor een nieuw nummer te nemen? Die kant ga ik nu wel op, aanbieding is te goed voor een jaar om te laten liggen.

Al met Studentenmobiel gebeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
kuipje schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:25:

Prijs € 0,-

Dus
6 * 20 = 120
6 * 34,50 = 207
totaal = 327
Adminisratiekosten 25 (edit kees_frl)
Bezorgkosten 7 (edit kees_frl)

Totaal 359 euro en dan heb je een Desire met een waarde PW van 395 (edit kees_frl)
even aangepast en plaats hem nog maar eens wat is denk ik echt een goede aanbieding.

[ Voor 5% gewijzigd door Kees_frl op 18-10-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Inderdaad een zeer sterke aanbieding! Nu twijfel ik weer of ik toch maar voor de Desire ga ipv de DHD. 1 jaar trekt me wel, behalve de 1GB datalimit.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op belnu.nl hebben ze dezelfde aanbieding als die van studentmobiel.

Deze actie duurt wat langer, tot 3 januari 2011. Ik weet niet hoelang de levertijd bij studentmobiel is, maar hier kan je binnen een dag al je telefoon binnen hebben.

Het geldt inderdaad alleen voor nieuwe aansluitingen, verlengen is duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:23:
Op belnu.nl hebben ze dezelfde aanbieding als die van studentmobiel.

Deze actie duurt wat langer, tot 3 januari 2011. Ik weet niet hoelang de levertijd bij studentmobiel is, maar hier kan je binnen een dag al je telefoon binnen hebben.

Het geldt inderdaad alleen voor nieuwe aansluitingen, verlengen is duur!
Bespottelijk dat je bij verlenging zoveel moet bij betalen :)

Ik kies wel voor een nieuw nummer, de aanbieding is goed. Over een jaartje verkoop ik het toestel en dan weer wat nieuws! Zijn de maandlasten ook laag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:24
Bij studentenmobiel krijg je sowieso een simlockvrij toestel, heb ik begrepen.
Weet niet hoe dat bij belnu zit?

Dit is wel een aantrekkelijk deal idd, kan vanaf donderdag overstappen, dus dat gaat dan ook wel gebeuren denk ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hmz belnu of studentmobiel (gelijk aan gsmwijzer), welke zou het snelste kunnen leveren i.c.m nummerbehoud. Mijn telefoon is kapot gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 11:14:
Hmz belnu of studentmobiel (gelijk aan gsmwijzer), welke zou het snelste kunnen leveren i.c.m nummerbehoud. Mijn telefoon is kapot gegaan.
Ik heb 12 oktober de actie bij studentmobiel bevestigd en nummerbehoud aangevraagd. Er staat dat het 5 tot 15 10 werkdagen kan duren. Voorlopig is het nog steeds in behandeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb bij GSMwijzer besteld (ook studentmobiel). Had ze even gebeld en ze zeiden dat het 2 a 3 dagen duurt voor nummerbehoud en dat ik deze week nog mijn toestel zal ontvangen met het tijdelijke nummer. Maar dat kan dus een stuk langer worden? Ik had het stiekum wel in mijn achterhoofd gehouden, maar goed. Dan moet ik even ergens een tijdelijke gsm opsnorren. Las ook net dat mijn huidige provider contact met mij opneemt over de opzegging (en laat ik nu niks met mijn gsm kunnen doen nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:16:
Ik heb bij GSMwijzer besteld (ook studentmobiel). Had ze even gebeld en ze zeiden dat het 2 a 3 dagen duurt voor nummerbehoud en dat ik deze week nog mijn toestel zal ontvangen met het tijdelijke nummer. Maar dat kan dus een stuk langer worden? Ik had het stiekum wel in mijn achterhoofd gehouden, maar goed. Dan moet ik even ergens een tijdelijke gsm opsnorren. Las ook net dat mijn huidige provider contact met mij opneemt over de opzegging (en laat ik nu niks met mijn gsm kunnen doen nu).
Ik zie bij gsmwijzer ook een HTC White trouwens. Wist niet eens dat die bestond. Ziet er ook wel gelikt uit.
Ik had eerst ergens anders een Desire besteld en zij zeiden dat Vodafone sowieso 5 werkdagen nodig heeft om nummerbehoud te regelen. We zien het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ga ook naar Vodafone en het eerste probleem doet zich al voor. Mijn contract was niet duidelijk overgekomen. In een mail zou ik te horen krijgen wat er ontbrak of niet duidelijk was. Nu blijkt het nummer niet te kloppen. Maar het nummer klopt wel, Vodafone zegt nee klopt niet en ik zeg weer klopt wel.

Ik kom van Tringg weg en heb al ervaringen gelezen dat die je ook niet zonder slag of stoot laten gaan... dit kan nog wel eens lange tijd zonder telefoon worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:54:
[...]

Gaat helaas niet lukken, wanneer je laat overzetten naar prepaid dan zit je hier minimaal een half jaar aan vast. Waarom kies je er dan niet voor een nieuw nummer te nemen? Die kant ga ik nu wel op, aanbieding is te goed voor een jaar om te laten liggen.

Al met Studentenmobiel gebeld? :)
Ik heb gebeld ja, en helaas kon Studentmobiel.nl mij ook niet verder helpen. Zij hebben deze deal zo afgesloten met Vodafone. Mij werd dan ook gezegd om met Vodafone te bellen. Nou, dit dus gedaan. Nadat ik langs 4 verschillende afdelingen door was gestuurd kwam ik uiteindelijk bij Verkoop terecht, waar de mevrouw me letterlijk zei: "wij trekken lievere nieuwe klanten aan dan dat wij oude klanten behouden". Er werd mij gezegd om of een nieuw nummer (en dus nieuw contract te nemen) via studentmobiel.nl, of om maar nog eens met Vodafone te bellen, en te vragen wat een andere afdeling kon doen om mij tegoed te komen. Nou, ik had geen zin nog eens de mallemolen in te gaan, dus ik heb het hierbij gelaten. Jammer, dat wel, zeker vanwege de uitspraak van Vodafone. Wat maakt het voor hun uit of ze het geld krijgen van een oude of nieuwe klanten? Die aansluitkosten wil ik eventueel nog wel een keer betalen als dat de grote dealbreaker is hoor...
In ieder geval, ik wil wel echt mijn nummer behouden, dus dit gaat hem niet worden voor mij...

Edit: ik vind geen gelijke aanbieding op belnu.nl?

[ Voor 4% gewijzigd door zunrob op 19-10-2010 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
zunrob schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:38:
[...]

Ik heb gebeld ja, en helaas kon Studentmobiel.nl mij ook niet verder helpen. Zij hebben deze deal zo afgesloten met Vodafone. Mij werd dan ook gezegd om met Vodafone te bellen. Nou, dit dus gedaan. Nadat ik langs 4 verschillende afdelingen door was gestuurd kwam ik uiteindelijk bij Verkoop terecht, waar de mevrouw me letterlijk zei: "wij trekken lievere nieuwe klanten aan dan dat wij oude klanten behouden". Er werd mij gezegd om of een nieuw nummer (en dus nieuw contract te nemen) via studentmobiel.nl, of om maar nog eens met Vodafone te bellen, en te vragen wat een andere afdeling kon doen om mij tegoed te komen. Nou, ik had geen zin nog eens de mallemolen in te gaan, dus ik heb het hierbij gelaten. Jammer, dat wel, zeker vanwege de uitspraak van Vodafone. Wat maakt het voor hun uit of ze het geld krijgen van een oude of nieuwe klanten? Die aansluitkosten wil ik eventueel nog wel een keer betalen als dat de grote dealbreaker is hoor...
In ieder geval, ik wil wel echt mijn nummer behouden, dus dit gaat hem niet worden voor mij...

Edit: ik vind geen gelijke aanbieding op belnu.nl?
http://www.belnu.nl/pvt25...-bel-+-sms-+-web-100.html

tsja ik wil mijn nummer ook graag behouden maar wil deze deal ook.

Krijg nu nieuw nummer en oude nummer laat ik omzetten naar prepaid. Dan ben ik vanaf nu klaar want dan kan ik volgend jaar het prepaid nr weer lekker gebruiken bij een abo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:52:
[...]

http://www.belnu.nl/pvt25...-bel-+-sms-+-web-100.html

tsja ik wil mijn nummer ook graag behouden maar wil deze deal ook.

Krijg nu nieuw nummer en oude nummer laat ik omzetten naar prepaid. Dan ben ik vanaf nu klaar want dan kan ik volgend jaar het prepaid nr weer lekker gebruiken bij een abo :-)
Dankjewel voor je link! Ik ga het rustiger aandoen dan, ik ga ook over naar een prepaid, en dan pak ik over een tijdje het abonnement van belnu.nl. Wat je eerder zei dat je een half jaar aan een prepaid vast zit klopt volgens mij niet, ik heb namelijk vorig jaar ook een soortgelijke truc uitgehaald, en toen heb ik maar 2 of 3 maandjes de prepaid gehad... Ik ben echter wel benieuwd wie jou die informatie heeft gegeven, misschien is dat nu veranderd namelijk... :)
Al lijkt het me eigenlijk wel raar dat je voor een half jaar aan een prepaid vast zit, omdat het idee van prepaid volgens mij is om juist geen contract/binding te hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door zunrob op 19-10-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
zunrob schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:05:
[...]

Dankjewel voor je link! Ik ga het rustiger aandoen dan, ik ga ook over naar een prepaid, en dan pak ik over een tijdje het abonnement van belnu.nl. Wat je eerder zei dat je een half jaar aan een prepaid vast zit klopt volgens mij niet, ik heb namelijk vorig jaar ook een soortgelijke truc uitgehaald, en toen heb ik maar 2 of 3 maandjes de prepaid gehad... Ik ben echter wel benieuwd wie jou die informatie heeft gegeven, misschien is dat nu veranderd namelijk... :)
Al lijkt het me eigenlijk wel raar dat je voor een half jaar aan een prepaid vast zit, omdat het idee van prepaid volgens mij is om juist geen contract/binding te hebben...
Half jaar prepaidverhaal komt van Vodafone klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
heb hem ook besteld net via gsmwijzer ken deze aanbieding al een tijdje maar nu zag ik dat er dus ook die witte was en die vind ik wel erg vet om te laten liggen ben benieuwd hoelang de levertijd is van die kleur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:19:
[...]

Half jaar prepaidverhaal komt van Vodafone klantenservice
Dat lijkt me raar, dat betekent dus dat ze je verplichten een half jaar te bellen met de prepaidkaart voordat je over kunt naar een nieuw abonnement met nummerbehoud? Zoals al gezegd had ik daar vorig jaar geen last van, maar anders is dat ook makkelijk op te lossen door een prepaid van een andere provider te nemen. :)
Ik ga ervan uit dat het toestel van belnu.nl ook gewoon simlockvrij en niet gebrand is? Bij studentmobiel.nl is dit wel het geval namelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakers volgen betaalt zich maar weer is uit. Heb de actie van studentmobiel hier gevonden, en nu zie ik dat er een HTC Desire White is. Gelijk mijn bestelling veranderd. Mooi kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Niemand gevraagd hoelang je nog moet wachten op de witte?

Ik twijfel nog tussen de bruine en de witte, maar van de witte zijn nog weinig echte foto's zodat je de telefoon echt kunt beoordelen.

Vind de bruine mooier dan de zilveren, maar ben nieuwsgierig naar de witte.

[ Voor 65% gewijzigd door Kees_frl op 19-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Ik ben van plan om het te bestellen bij gsmwijzer, alleen twijfel ik ook nog tussen de bruine en de witte.

Ik vind het alleen een beetje vreemd dat de bruine versie in werkelijkheid iets anders uitziet (naar mijn mening) tov. de persfoto's. Kijk bijvoorbeeld de volgende video van desire brown en vergelijk het met de persfoto:

http://www.youtube.com/watch?v=xiQSOr0MndM

http://www.gsmarena.com/htc_desire-pictures-3077.php (Persfoto desire brown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees_frl schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:19:
Niemand gevraagd hoelang je nog moet wachten op de witte?
Ik gevraagd wanneer ze hem kunnen leveren. Zal vandaag wel antwoord krijgen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Laguna

Connaisseur

Die aanbieding bij Studentmobiel is inderdaad niet verkeerd. Ik heb zelf mijn Desire los gekocht en online sim-only van Vodafone besteld, maar ben daar toch wel aardig wat duurder mee uit ;) Overigens circuleren er wel simlock vrije Desires die wel branded zijn, waarvan ik er dus één heb.

Leuk als je trouwens vragen hebt over je factuur bij Vodafone.. in het menu van het telefoonnummer van de Klantenservice heb je daar dus geen enkele optie voor en daarnaast verwijst het merendeel van de opties je naar de website waarna de verbinding verbroken wordt.. uiteindelijk voor netwerkproblemen moeten kiezen om maar iemand aan de lijn te krijgen |:(

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejolt
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik vraag me af of bij die aanbieding van studentmobiel ook standaard een 4gb micro sd kaart geleverd wordt... tot zover kan ik t niet zien, alhoewel t wel een standaard aspect is lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
nejolt schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:19:
Ik vraag me af of bij die aanbieding van studentmobiel ook standaard een 4gb micro sd kaart geleverd wordt... tot zover kan ik t niet zien, alhoewel t wel een standaard aspect is lijkt me?
Lijkt me ook. Moet ook wel, want daar staat de bijgeleverde manual en een (verouderde versie van) HTC Sync op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
misschien domme vraag :D :$

ik ga de Desire ook aanschaffen bij belnu.nl gratis bij 1 jaar Vodafone.

Nu neem ik hiervoor een nieuw nummer, maar krijg ik dan gewoon een nummer toegewezen?
Heb nog nooit een ander nummer genomen de afgelopen 12 jaar, ik weet nog wel dat ik toen mocht kiezen uit een aantal nummers maar dat was geen aanschaf via internet en 12 jaar terug :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb mijn Desire van studentmobiel binnen. Was helaas net te laat om mijn zilveren naar een witte te veranderen, maar ik ga denk ik niet de moeite nemen om hem weer terug te sturen. Zilveren ziet er ook mooi uit. Klein vraagje: Ik heb nummerbehoud van Hi naar Vodafone. Nu staat er: je abonnement gaat pas in als je oude abonnement uit de lucht gaat. Ingangsdatum: 17-01-2010. Beetje vaag. Ik bel nog steeds met Hi atm. Loopt dat dan aan het eind van de maand af of zo? Misschien weten jullie iets. Anders zal is even bellen :)
Kaartje zit er gewoon in trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik krijg wel de witte versie van de Desire via Studentmobiel :) .
Hopelijk komt ie volgende week binnen (nummerbehoud van prepaid naar abonnement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
had je al prepaid of genomen voor verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuipje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
Dit kan ik bevestigen, ik heb het toestel 2 weken geleden gekregen uit de aanbieding en er zit netjes een 4 GB kaartje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kees_frl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 15:35:
had je al prepaid of genomen voor verlenging?
Ik had al prepaid. Hij is overigens al verzonden, morgen heb ik dus een witte HTC Desire in mijn bezit 8) _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Cubic X schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:25:
[...]

Ik had al prepaid. Hij is overigens al verzonden, morgen heb ik dus een witte HTC Desire in mijn bezit 8) _/-\o_ .
haha ik moet morgen ook nog maar snel bestelling plaatsen...(laatste dag) Wel een nieuw nummer en dat vind ik nog steeds jammer maar oke.

Plaats je wat foto's wanneer binnen? Ik twijfel nog steeds sterk tussen wit en bruin, ben bang dat alle krasjes op wit te zien zijn plus dat hij niet echt wit blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Kees_frl schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:31:
[...]

haha ik moet morgen ook nog maar snel bestelling plaatsen...(laatste dag) Wel een nieuw nummer en dat vind ik nog steeds jammer maar oke.

Plaats je wat foto's wanneer binnen? Ik twijfel nog steeds sterk tussen wit en bruin, ben bang dat alle krasjes op wit te zien zijn plus dat hij niet echt wit blijft. :)
Ik ben ook bang dat hij verkleurd hoor, ik heb ook niet specifiek voor de witte gekozen. Heb hem op 'snelst leverbaar' gezet en kreeg de witte toegewezen. Opzicht vind ik het niet erg, de witte Desire ziet er op plaatjes best goed uit. Ik weet dat de silverkleurige wel kleurverschillen krijgt na 3-4 maanden, hopelijk is dit bij de witte niet zo ;) . Ik ben dan wel zo iemand die zeikerig zijn toestel opstuurt voor garantie (2 jaar garantie als het goed is) >:) .

Ik plaats wel foto's als hij binnenkomt, volgens Track en Trace is de chauffeur onderweg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
Ik zou graag willen weten hoe de witte desire er uit ziet in het echt in plaats van de reclame foto's, al binnen?

Ook wil ik niet een te vrouwelijke telefoon ahum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben ook wel benieuwd naar de witte versie. Heb nu een bruine besteld, zoals ik ook had.

Maar nu wat anders. Bij nummerbehoud geef je je simnummer op. Nu wil het dat mijn simkaart gisteren stuk is gegaan. Ik heb het abonnement dinsdag aangevraagd. Direct met mijn huidige provider gebeld en een nieuwe sim aangevraags. Deze komt morgen binnen. Maar ik neem aan dat je dan ook meteen een ander simnummer hebt. Moet deze dan alsnog worden doorgegeven aan GSMwijzer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mijn witte Desire is binnen, hij ziet er goed uit! Het enige probleem is wel dat je er echt ALLES opziet, vingerafdrukken, zweethandjes, vuil en stof (vooral op het scherm :X ). Ik vind hem persoonlijk niet vrouwelijk, maar dat is misschien persoonlijk :P . Ik wilde foto's maken, maar mijn camera is net gevallen en is kaduuk gegaan( :'( ). Ik heb wel foto's voor jullie gemaakt, maar met mijn oude (brakke 3 MP) camera van mijn oude telefoon. Misschien kan ik morgen betere foto's maken :)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/394xw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/w86eqg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/op9ztf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/a4si92.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Zie ik het goed dat je er achterop een beschadiging hebt?

Ik wacht nog even iets betere foto's af maar ik denk dat ik bij mijn bruine Desire blijf. Deze heb ik vanaf begin af aan gehad en zal nu met het Vodafone abbo ook een een bruine nemen. Maar goed misschien denk ik er morgen wel anders over als de witte Desire beter op de foto staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnetie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:21:
Zie ik het goed dat je er achterop een beschadiging hebt?

Ik wacht nog even iets betere foto's af maar ik denk dat ik bij mijn bruine Desire blijf. Deze heb ik vanaf begin af aan gehad en zal nu met het Vodafone abbo ook een een bruine nemen. Maar goed misschien denk ik er morgen wel anders over als de witte Desire beter op de foto staat.
Haha, dat is geen beschadiging maar vocht van mijn handen (had blijkbaar mijn handen niet goed afgedroogd :P ). Hij is helemaal onbeschadigd ;) . Ik ben wel bang dat hij niet lang zo wit blijft, hij wordt naar verloop van tijd gelig denk ik ;( .

Overigens zit er wel gewoon een 4GB MicroSD kaartje bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Je ziet een beetje een waas achterop. Dat is denk ik nog van je natte handen. De witte voelt ook een beetje rubberachtig aan net als de bruine? Want dat is beetje stoevig en bevalt me wel. Helaas zie je dan op wit ook dat hij kan gaan verklaren als je hem eens over een viezen ondergrond schuift (als je vieze handen hebt, vieze tafel e.d.)
Moeilijk... moeilijk.

Edit: Waren er wel gevallen dan dat er geen kaartje bij zit? De SD zit namelijk al in de telefoon, die zo uit de verpakking komt. Is in de fabriek denk ik al geplaatst.

[ Voor 18% gewijzigd door Binnetie op 22-10-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Binnetie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:35:
Je ziet een beetje een waas achterop. Dat is denk ik nog van je natte handen. De witte voelt ook een beetje rubberachtig aan net als de bruine? Want dat is beetje stoevig en bevalt me wel. Helaas zie je dan op wit ook dat hij kan gaan verklaren als je hem eens over een viezen ondergrond schuift (als je vieze handen hebt, vieze tafel e.d.)
Moeilijk... moeilijk
Die waas is inderdaad gewoon vocht. Hij voelt inderdaad stroef aan, rubberachtig is het niet maar het is geen gelakt wit dat het heel glad is.

Heb een HTC Desire hoes besteld, want hij moet wel goed verzorgd worden :P .
Pagina: 1 ... 66 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.