Gewoon wachten dus, bedankt. Maar ik ben ergens wel blij dat het dan vermoedelijk een slcd scherm wordt.Hayo schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:19:
Ook onbekend dus...wat ik wel weet is dat PDA- en Smartphoneshop de HTC Desire Silver wel op voorraad hebben, en dat deze modellen een SLCD-scherm bevatten.
Verwijderd
Ik heb op 16-08 bij Typhone ook een HTC Desire besteld. Simkaart (en de wielrentrui
) al wel ontvangen, mobiel nog niet. Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van Typhone en deze man vertelde mij dat ze deze week binnen zouden komen, dus als het voor donderdag was ik hem ook nog deze week kan verwachten, ik wacht af!
Bij vodafone komt er 2 september een nieuwe lading binnen, mij werd verteld dat ik het toestel uiterlijk op 5 september zal ontvangen (Een zondag??Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:12:
Ik heb op 16-08 bij Typhone ook een HTC Desire besteld. Simkaart (en de wielrentrui) al wel ontvangen, mobiel nog niet. Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van Typhone en deze man vertelde mij dat ze deze week binnen zouden komen, dus als het voor donderdag was ik hem ook nog deze week kan verwachten, ik wacht af!

~Joey
Verwijderd
Ja, ik heb alleen bij T-Mobile een abonnement, maar bellen met T-mobile leverde op dat Typhone de mobiels uitlevert en niet T-mobile, dus het is afwachten. Ik weet niet hoeveel mensen er vóór mij nog een Desire hebben besteld, anders wordt het wel heel erg triest!joeyschrama schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:09:
[...]
Bij vodafone komt er 2 september een nieuwe lading binnen, mij werd verteld dat ik het toestel uiterlijk op 5 september zal ontvangen (Een zondag??) Dus zal wel maandag de 6e worden dan.
~Joey
Ik heb vrijdag 20 augustus besteld (Vodafone website, abbo verlenging) en net een mailtje gekregen dat 'ie verstuurd is.joeyschrama schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:09:
[...]
Bij vodafone komt er 2 september een nieuwe lading binnen, mij werd verteld dat ik het toestel uiterlijk op 5 september zal ontvangen (Een zondag??) Dus zal wel maandag de 6e worden dan.
Verwijderd
Ook vrijdag de 20e besteld, de dinsdag erna bevestiging gekregen met de boodschap dat mijn bestelling verstuurd was. Tot op heden niks gehoord of gezien.
Raar. Ik kreeg de maandag erop alleen de melding dat de abboverlenging door zou gaan. Op dinsdag erna heb ik alleen een mail gehad over dat ik een 'coming soon' toestel had besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:10:
Ook vrijdag de 20e besteld, de dinsdag erna bevestiging gekregen met de boodschap dat mijn bestelling verstuurd was. Tot op heden niks gehoord of gezien.
Heb vorige week gebeld maar bij mij zijn ze nog steeds bezig met de aanvraag voor het nummerbehoud? Nu al 1,5 week dus... Die van mij ligt volgens vodafone in ieder geval gereserveerd, maar uitgeleverd word er tot op heden nog niet bij mij... Iemand enig idee hoelang dit normaal gesproken duurt?Orderstatus:
Binnenkort leverbaar
Laatst gewijzigd: 26-07-2010 13:12:16
Update:
Dat is handig, kan dus bij T-mobile zien dat mijn nummerbehoud is goedgekeurd. Wachten op vodafone dus nog...Mobiel nummer: +31600000000
Gewenste porterings datum: 8-11-2010
1 Aanvraag ontvangen
2 Aanvraag in behandeling genomen
3 Aanvraag beoordeeld: Je aanvraag is op 30-8-2010 goedgekeurd.
4 Nummer is omgezet naar de nieuwe telecomaanbieder
[ Voor 39% gewijzigd door Breaker op 31-08-2010 18:56 . Reden: Iets gevonden op mijn t-mobile site ]
Volgens de Opta zou dat maximaal 10 werkdagen mogen duren.Breaker schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:02:
Heb vorige week gebeld maar bij mij zijn ze nog steeds bezig met de aanvraag voor het nummerbehoud? Nu al 1,5 week dus... Die van mij ligt volgens vodafone in ieder geval gereserveerd, maar uitgeleverd word er tot op heden nog niet bij mij... Iemand enig idee hoelang dit normaal gesproken duurt?
Zie precies NET geplaatste update van mijn postgrun93 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:54:
[...]
Volgens de Opta zou dat maximaal 10 werkdagen mogen duren.
Ah, dit topic zocht ik!
Ik sta op het punt om een bruine HTC Desire aan te schaffen, als los toestel. Ik heb al een sim-only abonnement. Nou valt het nog niet mee om tegen een normale prijs (~€420 max) een nieuwe Desire te kopen en deze binnen redelijke tijd geleverd te krijgen.
Ik heb al diverse winkels gemaild. Laatste reactie die ik heb gekregen was van Digitique, die schijnen het toestel z.s.m. van de website te halen omdat ze geen idee hebben of en wanneer het toestel weer binnenkomt.
Wat zijn momenteel goede winkels om de Desire als los toestel aan te schaffen?
Ik sta op het punt om een bruine HTC Desire aan te schaffen, als los toestel. Ik heb al een sim-only abonnement. Nou valt het nog niet mee om tegen een normale prijs (~€420 max) een nieuwe Desire te kopen en deze binnen redelijke tijd geleverd te krijgen.
Ik heb al diverse winkels gemaild. Laatste reactie die ik heb gekregen was van Digitique, die schijnen het toestel z.s.m. van de website te halen omdat ze geen idee hebben of en wanneer het toestel weer binnenkomt.
Coolblue is een goede webshop, op voorraad betekent ook echt op voorraad. Ze hebben zowel de bruine als de zilveren voor 449 op vooraad. Prijs is misschien wat hoog, maar mijn ervaring met hun is dat ze altijd snel en correct werken. RMA e.d. zijn ze ook snel en correct mee. Service heeft wat dat betreft ook zijn prijs maar in mijn ogen wel waard. Verder ben ik niet zo bekend met webwinkels gericht op telefonie, doe eigenlijk altijd met hun zaken.monnick schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:36:
Ah, dit topic zocht ik!
Ik heb al diverse winkels gemaild. Laatste reactie die ik heb gekregen van van Digitique, die schijnen het toestel z.s.m. van de website te halen omdat ze geen idee hebben of en wanneer het toestel weer binnenkomt.
Ben net precies gebeld dat mijn bestelde Desire (26 juli via vodafone.nl) morgenmiddag eindelijk wordt bezorgd
ik hoop ook op een telefoontje van vodafone, 11 augustus besteld.Breaker schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:44:
[...]
Coolblue is een goede webshop, op voorraad betekent ook echt op voorraad. Ze hebben zowel de bruine als de zilveren voor 449 op vooraad. Prijs is misschien wat hoog, maar mijn ervaring met hun is dat ze altijd snel en correct werken. RMA e.d. zijn ze ook snel en correct mee. Service heeft wat dat betreft ook zijn prijs maar in mijn ogen wel waard. Verder ben ik niet zo bekend met webwinkels gericht op telefonie, doe eigenlijk altijd met hun zaken.
Ben net precies gebeld dat mijn bestelde Desire (26 juli via vodafone.nl) morgenmiddag eindelijk wordt bezorgdMorgen kan het feest beginnen
Gisteren besteld bij Coolblue en vandaag om 12.15 stond de koerier al voor de deur :)!
Net al een tijdje mee geklooit en nu is hij even aan het opladen...:)
Net al een tijdje mee geklooit en nu is hij even aan het opladen...:)
Verwijderd
@Hayo
Is het een Amoled of SLCD scherm ?
(als je niet weet hoe je dat controleerd zie: http://www.htcdesireblog....mment-page-1/#comment-475)
Is het een Amoled of SLCD scherm ?
(als je niet weet hoe je dat controleerd zie: http://www.htcdesireblog....mment-page-1/#comment-475)
gisteren hebben ze op het werk een bruine desire voor me besteld, deze komt pas 7 oktober...
Ik heb hem bij vodafone besteld, helaas is er nog steeds geen levertijd bekend. 
Maar rustig afwachten dan maar.
Maar rustig afwachten dan maar.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Maandagavond bij coolblue besteld, dinsdagochtend opgehaald. Met sony scherm en android2.2 in kleur bruin. Hier lijkt er dus weer voorraad te zijn. Een mooi toestel, kan nog niet alles uitproberen omdat mijn abbo met eindeloss internet pas 1-10 ingaat. wel via wifi alvast zitten klooien. Toestel is supersnel vergeleken met mijn eerdere diamond touch. Nu nog op zoek naar goede navigatie.
Leveringsproblemen houden nog wel even aan ben ik bang. Gisteravond telecomtelecom.nl gemaild die redelijk goedkoop in de pricewatch stonden en een hoge waardering hadden:
Alleen de grotere bedrijven lijken af en toe een lading binnen te krijgen, denk hierbij aan winkels als Vodafone / CoolBlue.Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Momenteel hebben wij de HTC Desire niet op voorraad. Deze is momenteel ook erg moeilijk leverbaar. Wij verwachten wel binnen nu en +/- twee weken weer een zending van onze leverancier te ontvangen. Helaas kunnen we op deze levertijd geen garanties op geven.
Hopende u hiermee voldoende geīnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Phone Partners B.V.
Team TelecomTelecom
Doh, heb net weer gebeld omdat de verlenging nog niet geannuleerd was (zou binnen 48 uur gebeuren), is er iets fout gegaan waardoor het vanaf nu nóg een keer 48 uur duurtJazzle schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:10:
[...]
Heb net ook eindelijk iemand aan de lijn gekregen inderdaad, ik heb alleen wel de order geannuleerd, de Desire (bruin) komt waarschijnlijk midden/eind september pas weer op voorraad bij de online shop, en het zou volgens de mevrouw van de helpdesk best wel eens zo kunnen zijn dat de lokale Vodafone winkel hem eerder heeft

Heb 31 augustus HTC Desire Brown (€421,60 inclusief verzenden) besteld via Digitique, maar inmiddels is dat toestel van hun site gehaald en ook niet meer in de pricewatch. Ik heb even gebeld en Digitique gaf aan dat er 'grote leverproblemen' zijn en dat er maar één groothandel in NL die dingen levert. Ze konden niet aangeven wanneer ik hem zou krijgen. 
Erg jammer, ik dacht te kunnen te vertrouwen op het logo'tje in de pricewatch (binnen 8 dagen stond er geloof ik) en ik zie nu dit topic pas.
Erg jammer, ik dacht te kunnen te vertrouwen op het logo'tje in de pricewatch (binnen 8 dagen stond er geloof ik) en ik zie nu dit topic pas.
[ Voor 48% gewijzigd door StephanVierkant op 02-09-2010 16:27 ]
Vandaag nog even contact gehad met de orderlijn van vodafone, die wisten mij te vertellen dat ze de Desire deze week weer verwachten (vrijdag) en dat ze ofwel vrijdagmiddag/zaterdag of in de loop van de volgende week uitgeleverd zullen worden.
Kan uiteraard ook "aan-het-lijntje-houden" tactiek zijn...
De vodafone klantenservice van prive en zakelijk zijn de grootste lamzakken die er zijn. Ik wacht al twee en een half maand op mijn Desire na verlenging (en omzetting zakelijk naar prive):SamStar schreef op donderdag 02 september 2010 @ 19:21:
Vandaag nog even contact gehad met de orderlijn van vodafone, die wisten mij te vertellen dat ze de Desire deze week weer verwachten (vrijdag) en dat ze ofwel vrijdagmiddag/zaterdag of in de loop van de volgende week uitgeleverd zullen worden.
- Ja, u wordt teruggebeld. Niet dus.
- Het toestel wordt deze week geleverd. Niks.
- U moet bij zakelijk zijn, niet bij ons. Dit na een half uur in de wacht.
- Ik zet het daar naar de backoffice. U hoort binnen 72 uur. Niks dus.
- Nee, backoffice is niet bereikbaar.
- Ik heb met ze gesproken, maar het is erg druk.
- U wordt binnen een half uur teruggebeld. Niks
- Nee, ik kan u niet doorverbinden met iemand die wel wat kan doen. Maar ik kan dus niets voor u doen.
- OK, we annuleren de verlenging. Binnen 72 uur kunt u elders een telefoon halen. Niet gelukt.
- Wanneer is de verlenging geannuleerd? Ik heb het doorgegeven aan de backoffice, ik kan niets voor u doen.
Om echt helemaal schuimbekkend razend van te worden. Mijn nummer staat op mijn kaartje etc. anders zou ik nu opstappen bij die jokers. Godgeklaagd.
Ik heb hem zojuist van de koerier in ontvangst mogen nemen, meteen voorzien van een screenprotector en de eerste tutorials en instellingen gedaan. En zojuist meteen de vraag dat Froyo 2.2 voor mij beschikbaar is (vodafone branded)!
Betreft een versie met SLCD trouwens.
[ Voor 8% gewijzigd door Breaker op 02-09-2010 20:44 ]
yeah, morgen pakketjeGeachte ----------------,
U heeft op 12-08-2010 een bestelling geplaatst in de Vodafone Online winkel. Bij deze bestelling hoort het volgende ordernummer --------. Hartelijk dank hiervoor. Wij hebben uw order geaccepteerd en verwerkt.
U kunt de levering van uw bestelling volgen op https://tracktrace.tntpos...chbasic.aspx?banner=false
Log in met de TNT barcode --------------------- en uw postcode.
Het pakket wordt door TNT Post twee keer aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Daarna wordt het pakket bij het postkantoor bezorgd. U ontvangt van TNT Post een bericht bij welk postkantoor u de bestelling kunt afhalen. Houd er rekening mee dat u bestellingen onder rembours alleen contant kunt afrekenen. Op het postkantoor heeft u ook de mogelijkheid om te pinnen. Als u via Ideal of credit card heeft betaald is betaling aan de deur of op het postkantoor uiteraard niet van toepassing.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online winkel
Verwijderd
Sorry als dit niet het goede topic is, ik heb dit ook bij het T-Mobile web n walk plus en mobiele tv topic geplaatst maar wist niet zeker waar ik het best uit was, dus heb ik maar allebei gedaan. Het ging om het onderstaande bericht, hopelijk kunnen jullie me helpen!
Hallo mede-tweakers, ik ben nieuw hier en heb speciaal voor m'n nieuwe T-Mobile nederlandse branded HTC Desire me hier aangemeld. Ik had een vraag, ik dacht met T-Mobile wel goed te zitten met roaming en 3g internet, maar dat bleek toch anders. Ik woon in de achterhoek in Gelderland in een klein gat, en ik heb de laatste keer dat ik buitenshuis probeerde 3g te krijgen, maar een matige verbinding gehad waarbij de internet pagina's erg sloom laadde, en soms ook helemaal niet. Is deze matige dekking bekend? Of is dit gewoonlijk? Ben ik beter af bij een andere provider? Want ik zie zelf ook zo bijna het hele nut van de telefoon wegvallen sinds ik wel van plan was met zo'n high end toestel met geweldige internet ondersteuning, wel aardig wat 3g roaming wou gebruiken. Zou het zo kunnen zijn dat ik de internet instellingen ervoor moet aanpassen? Ik had het al opgezocht, en wat geprobeerd met VPN (of was het nou APN?) instellingen, alleen dat leidde tot niets. Ook een speciale sms voor automatische internet instellingen bij T-Mobile werkte niet sinds dit niet bij de Desire ondersteund was bij de provider, en dat het volgens hen de Desire al standaard de goede internet instellingen had. Is het trouwens ook bekend hoe het zit met de officieele froyo 2.2 update bij T-Mobile? Er werd gezegd September heb ik vernomen, maar ik vind het wel erg raar vergeleken bij andere providers zoals Vodafone waar het al veel eerder beschikbaar werd..
Sorry voor de lange post, ik had nogal wat vragen over mijn nieuwe phone en wil ook het uiterste uit hem halen
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden!
Ik heb bij mijn abbonement Web n walk plus
Hallo mede-tweakers, ik ben nieuw hier en heb speciaal voor m'n nieuwe T-Mobile nederlandse branded HTC Desire me hier aangemeld. Ik had een vraag, ik dacht met T-Mobile wel goed te zitten met roaming en 3g internet, maar dat bleek toch anders. Ik woon in de achterhoek in Gelderland in een klein gat, en ik heb de laatste keer dat ik buitenshuis probeerde 3g te krijgen, maar een matige verbinding gehad waarbij de internet pagina's erg sloom laadde, en soms ook helemaal niet. Is deze matige dekking bekend? Of is dit gewoonlijk? Ben ik beter af bij een andere provider? Want ik zie zelf ook zo bijna het hele nut van de telefoon wegvallen sinds ik wel van plan was met zo'n high end toestel met geweldige internet ondersteuning, wel aardig wat 3g roaming wou gebruiken. Zou het zo kunnen zijn dat ik de internet instellingen ervoor moet aanpassen? Ik had het al opgezocht, en wat geprobeerd met VPN (of was het nou APN?) instellingen, alleen dat leidde tot niets. Ook een speciale sms voor automatische internet instellingen bij T-Mobile werkte niet sinds dit niet bij de Desire ondersteund was bij de provider, en dat het volgens hen de Desire al standaard de goede internet instellingen had. Is het trouwens ook bekend hoe het zit met de officieele froyo 2.2 update bij T-Mobile? Er werd gezegd September heb ik vernomen, maar ik vind het wel erg raar vergeleken bij andere providers zoals Vodafone waar het al veel eerder beschikbaar werd..
Sorry voor de lange post, ik had nogal wat vragen over mijn nieuwe phone en wil ook het uiterste uit hem halen
Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden!
Ik heb bij mijn abbonement Web n walk plus
Wanneer had je hem besteld? Ben benieuwd naar de duur.Breaker schreef op donderdag 02 september 2010 @ 20:34:
Ik heb hem zojuist van de koerier in ontvangst mogen nemen, meteen voorzien van een screenprotector en de eerste tutorials en instellingen gedaan. En zojuist meteen de vraag dat Froyo 2.2 voor mij beschikbaar is (vodafone branded)!
26 juli besteld. Sinds vorige week maandag/dinsdag op voorraad maar moest wachten op goedkeuring van nummerbehoud. Woensdag werd ik gebeld voor een leverafspraak en gisteravond is hij bezorgd.
Dus grofweg een maand tot hij weer op voorraad was...
Dus grofweg een maand tot hij weer op voorraad was...
Heb hem gister besteld bij Hi.
Lekker goedkoop abo, aangezien ze nu dik veel korting geven op Hi abo.
Kreeg met half uurtje al een maitlje daarin stond:
levertijd tussen de 10 en 15 werkdagen.
Ben benieuwd!
Lekker goedkoop abo, aangezien ze nu dik veel korting geven op Hi abo.
Kreeg met half uurtje al een maitlje daarin stond:
levertijd tussen de 10 en 15 werkdagen.
Ben benieuwd!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
ik heb een tijd geleden (22-6) een nexus one bestled bij typhone maar die kan niet meer geleverd worden.
dus ik heb hem maar omgezet naar een zilveren desire en ze doen hem vandaag nog op de post (zegggen ze).
dus de zilveren desire is gewoon op vooraad bij typhone en ze vertelde dat de bruine rond 10sept weer binnen zou komen.
(dus als iemand nog zijn nexus tegen mijn nieuwe desire wil ruilen hoor ik het graag
)
dus ik heb hem maar omgezet naar een zilveren desire en ze doen hem vandaag nog op de post (zegggen ze).
dus de zilveren desire is gewoon op vooraad bij typhone en ze vertelde dat de bruine rond 10sept weer binnen zou komen.
(dus als iemand nog zijn nexus tegen mijn nieuwe desire wil ruilen hoor ik het graag
Ow,
Vriend van me moest laast ook 2,5 week op zijn desire wachten bij typhone.
Maar die heeft hem vorige week binnen gekregen,
Voorraad gaat snel op
.
Vriend van me moest laast ook 2,5 week op zijn desire wachten bij typhone.
Maar die heeft hem vorige week binnen gekregen,
Voorraad gaat snel op
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb de "Htc Desire Silver" Woensdag 25 augustus op de vodafone website besteld icm een B+S+W 150 van 22,50 p/m.
Op de website stond aangegeven dat het toestel binnen 24 uur geleverd zou worden.
Dit is niet gebeurd dus had contact opgenomen met de orderstatuslijn van vodafone, deze vertelde mij dat het in de vakantie periode 5-10 werkdagen kon duren. Later weer opgebeld, toen werdt mij verteld dat het toestel niet meer op vooraad is en de levertijd onbekend is. na no enkele telefoontjes is het mij duidelijk geworden dat er 2 september een nieuwe levering gedaan zou worden bij vodafone (Alleen de silver editie, de bruine komt voorlopig NIET!).
Zojuist opgebeld door de pakketjes dienst die mij vroegen wanneer hij bezorgt kan worden.
Morgenochtend om 9 uur was het vroegste. Hoop dat ik hem morgen heb!!
~Joey
Op de website stond aangegeven dat het toestel binnen 24 uur geleverd zou worden.
Dit is niet gebeurd dus had contact opgenomen met de orderstatuslijn van vodafone, deze vertelde mij dat het in de vakantie periode 5-10 werkdagen kon duren. Later weer opgebeld, toen werdt mij verteld dat het toestel niet meer op vooraad is en de levertijd onbekend is. na no enkele telefoontjes is het mij duidelijk geworden dat er 2 september een nieuwe levering gedaan zou worden bij vodafone (Alleen de silver editie, de bruine komt voorlopig NIET!).
Zojuist opgebeld door de pakketjes dienst die mij vroegen wanneer hij bezorgt kan worden.
Morgenochtend om 9 uur was het vroegste. Hoop dat ik hem morgen heb!!
~Joey
zijn er meer mensen die bij Phonehouse.nl hebben besteld in Juli en ook nog niks hebben gehoord?
Het enige dat ik weet ... September ....
Het enige dat ik weet ... September ....
Verwijderd
Eergisteren besteld bij de pdashop en gisteren gewoon opgehaald in Rotterdam: bruine Desire met SLCD-scherm. Volgens de website hebben ze zowel de bruine als de zilveren in alle drie de winkels (Eindhoven, Groningen en Rotterdam) op voorraad.
WAT!stokmeister schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:31:
Nou ze hadden gelijk bij typhone. Gister de desire besteld en vandaag om half 9 ging de bel.dat had ik niet gedacht.
29 augustus besteld via vodafeun nog niet binnen! Misschien toch maar annuleren bij voda
EDIT: Heb er maar weer eens achteraan gebeld. Het toestel lag al in het magazijn. Ze gaan hem maandag picken. Ik verwacht hem dinsdag in huis te hebben. Wachten duurt lang als je iets besteld hebt
[ Voor 23% gewijzigd door Thombias op 04-09-2010 12:17 ]
Oke, dan is bestellen bij Typhone misschien nog wel een optie. Alleen ze krijgen in de pricewatch een zeer slechte rating wat betreft aftersales. Stel je Desire gaat kapot, moet je dan rechtstreeks naar HTC stappen of wordt dat afgehandeld via Typhone?
Volgens mij kun je hem ook direct naar HTC sturen. Er staat iig een 'repair tracking' pagina op hun site. Wat je moet doen om hem voor reparatie aan te bieden kan ik niet vinden maar toch.
Vanochtend telefonisch besteld via Hi. Daar hadden ze misschien ook net weer een lading binnen gekregen maar het meisje dat ik aan de lijn had wist het niet helemaal zeker.. In ieder geval binnen 10 dagen geleverd heeft ze beloofd. Nu begint het lange wachten!
Net een iemeel van vodafeun gehad met track en trace code. De code wordt alleen nog niet geaccepteerd door de website van track en trace. 29-8 besteld dus en misschien dus maandag de 6e binnen,
De eerste orderstatus was geanulleerd en nu een nieuwe ordernummer gekregen waarbij staat dat de totaalprijs is 479 euro met onder rembours zending.
Dat eerste was me duidelijk uitgelegd bij vodafone maar over het tweede kan ik ze nu niet meer bellen.
Hopelijk moet ik maandag niet op eens 479 euro gaan betalen aan de postbode.
De eerste orderstatus was geanulleerd en nu een nieuwe ordernummer gekregen waarbij staat dat de totaalprijs is 479 euro met onder rembours zending.
Dat eerste was me duidelijk uitgelegd bij vodafone maar over het tweede kan ik ze nu niet meer bellen.
[ Voor 62% gewijzigd door Thombias op 04-09-2010 15:52 . Reden: toevoeg tweede alinea ]
de mijne was donderdagavond aangemeld bij TNT (ook via vodafone) hen kon T&T code direct gebruiken, helaas dat hij vrijdagavond op het sorteercentrum bleef liggen, anders had ik hem vandaag thuis gehad, wordt dus maandag! Wacht al sinds 11-08 erop, wordt genieten:DThombias schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:24:
Net een iemeel van vodafeun gehad met track en trace code. De code wordt alleen nog niet geaccepteerd door de website van track en trace. 29-8 besteld dus en misschien dus maandag de 6e binnen,
Hallo allemaal!!
zoals eerder vermeld dat ik het toestel zou krijgen, heb ik hem eindelijk!!
En MET AMOLED!
Op 25-08-2010 in bestelling gezet en 04-09-2010 ontvangen (www.vodafone.nl)
Jullie succes nog allemaal!, mij zie je hier niet meer terug!
EDIT: ben er heel veel me bezig geweest, en het is echt een TOP TOESTEL!
~Joey
zoals eerder vermeld dat ik het toestel zou krijgen, heb ik hem eindelijk!!
En MET AMOLED!
Op 25-08-2010 in bestelling gezet en 04-09-2010 ontvangen (www.vodafone.nl)
Jullie succes nog allemaal!, mij zie je hier niet meer terug!
EDIT: ben er heel veel me bezig geweest, en het is echt een TOP TOESTEL!
~Joey
[ Voor 17% gewijzigd door joeyschrama op 06-09-2010 11:39 ]
Verwijderd
Wacht zelf al 2 maanden op m'n telefoon !! Vind dit echt belachelijk, zeker als ik lees dat mensen deze een stuk eerder geleverd krijgen dan ik. Door simshop.nl telkens aan het lijntje gehouden met telkens andere smoesjes en verzinsels. De mooiste vond ik die van de aswolk, die voor alle vertraging zou hebben gezorgd...
Heb een aantal vragen:
- kan ik nog annuleren? heb een verlenging van vodafone, heb er ook een voor mijn vriendin besteld, die is overgestapt van T-mobile.
- De HD versie komt al bijna uit, maar lees dat deze een groter formaat zal krijgen...klopt dit
- Hebben mensen al een vergoeding gekregen voor de belachelijke wachttijd?
Bij voorkeur annuleer ik niet aangezien ik een leuke cassback heb weten los te peuteren bij simshop, maar ja met 2 maanden wachten lijk ik het record te hebben...
Heb een aantal vragen:
- kan ik nog annuleren? heb een verlenging van vodafone, heb er ook een voor mijn vriendin besteld, die is overgestapt van T-mobile.
- De HD versie komt al bijna uit, maar lees dat deze een groter formaat zal krijgen...klopt dit
Bij voorkeur annuleer ik niet aangezien ik een leuke cassback heb weten los te peuteren bij simshop, maar ja met 2 maanden wachten lijk ik het record te hebben...
Ik wacht sinds de 31e dus mag eigenlijk niet klagen, maar wil hem ook liever vandaag dan morgenVerwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:11:
Wacht zelf al 2 maanden op m'n telefoon !! Vind dit echt belachelijk, zeker als ik lees dat mensen deze een stuk eerder geleverd krijgen dan ik. Door simshop.nl telkens aan het lijntje gehouden met telkens andere smoesjes en verzinsels. De mooiste vond ik die van de aswolk, die voor alle vertraging zou hebben gezorgd...
Heb een aantal vragen:
Ik vrees dat je niet kunt annuleren, tenzij ze een bepaalde datum met je hebben afgesproken. Je moet dat wel 'wettig en overtuigend' kunnen bewijzen natuurlijk
Ik had het zelfde met dat rembours. Maar toen de track and trace werkte stond daar niets over rembours, alleen een normaal pakket. Ik hoefde dan ook niets te betalen. Dat orderstatussysteem van Vodafone is gewoon slecht.Thombias schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 15:24:
Ik kreeg op di 31 augustus rond half vier de track/trace code.
's avonds werkte die code daadwerkelijk.
Volgende dag, eind van de middag, werd de telefoon afgeleverd. Ik hoefde alleen maar te tekenen voor ontvangst.
Net Hi nog gebeld om wat na te vragen over mijn order. Ze vertelden me ook dat er vrijdag de 10e weer Desires binnenkomen (en als het goed is ook die dag verstuurd worden), maar niet hoeveel. Wel dat er sinds 3 september 335 stuks in bestelling stonden.
Mijn vriendin heeft de Desire via de T-Mobile site besteld en kreeg dit weekend de aflever datum te horen.
Besteld op 1 september
Wordt geleverd op 15 september
Strak 2 weken dus (i.t.t. wat er op de website staat).
Besteld op 1 september
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Op 31 aug. besteld bij 2Call, waar ik tweemaal eerder besteld heb met goede ervaringen. Dit keer minder, want op de site stond "leverbaar binnen 1 dag", maar na bestelling hebben ze het over max 10 dagen. Vervolgens hebben ze de Silver op "niet op voorraad" gezet, maar de Brown nog op "1 dag", geen idee of dat realiteit is.
En toen was heel de Vodafone site kapot.
Ik wilde eens kijken of de orderstatus al veranderd is maar de helft geeft een 404 error...
Ik wilde eens kijken of de orderstatus al veranderd is maar de helft geeft een 404 error...
Digitique krijgt ze 15 september waarschijnlijk weer, werd mij vandaag medegedeeld.
En toen kreeg ik plots email van Vodafone met daarin een track en trace nummer. Joepie.
Ze hebben alleen vergeten contact met mij op te nemen voor een leverafspraak. Maja, als ik hem maar krijg.
Ze hebben alleen vergeten contact met mij op te nemen voor een leverafspraak. Maja, als ik hem maar krijg.
Mijn trek 'm trees nummer werkt eindelijk!
Het balkje staat bij distributie dus hopelijk morgen. Het wordt een lekkere regen dag(in mijn vakantie
) dus mooi tijd om het toestel uitvoerig te gaan testen. Nu maar hopen dat die er morgen is.
Het balkje staat bij distributie dus hopelijk morgen. Het wordt een lekkere regen dag(in mijn vakantie
levering op het werk is weer een week uitgesteld. 11 oktober komt die nu pas binnen. Tot die tijd moet ik telefoneren met een tytnII
Afgelopen zaterdag maar voor de zoveelste keer langsgelopen bij T for Telecom. Er bleek er een bruine Desire op voorraad te zijn bij een andere vestiging in hetzelfde winkelcentrum. Mooi!
Gelijk er heen gegaan om die op te halen. Met de medewerker en het toestel terug gelopen naar de winkel waar ik besteld had (systemen niet gekoppeld, lekker handig).
Het betrefd er 1 met een SLCD scherm.
Dus 16 juli besteld bij T for Telecom, 4 september gekregen. Geen verdere korting of compensatie gekregen voor het lange wachten.
Het toestel is gelukkig wel top
Gelijk er heen gegaan om die op te halen. Met de medewerker en het toestel terug gelopen naar de winkel waar ik besteld had (systemen niet gekoppeld, lekker handig).
Het betrefd er 1 met een SLCD scherm.
Dus 16 juli besteld bij T for Telecom, 4 september gekregen. Geen verdere korting of compensatie gekregen voor het lange wachten.
Het toestel is gelukkig wel top
Ik heb um!
Met SLCD btw.
Bedankt iedereen voor de vaak nuttige posts!
Met SLCD btw.
Bedankt iedereen voor de vaak nuttige posts!
[ Voor 12% gewijzigd door Thombias op 08-09-2010 08:56 ]
Ik ben sinds een tijdje in de gaten aan het houden wat de prijzen zijn bij de verschillende providers. Deze week wil ik definitief gaan bestellen.
Bij telfort hebben ze volgens mij de prijsconstructie weer aangepast (50% korting over de halve looptijd), zie nu ook een standaardprijs staan van 10 euro voor surf&Mail.
Ik dacht dat dit voorheen 2,50 kostte, of had dat ook maar beperkte geldigheid?
Volgens mij komt het nu onder de streep een flink eind duurder uit...
Bij telfort hebben ze volgens mij de prijsconstructie weer aangepast (50% korting over de halve looptijd), zie nu ook een standaardprijs staan van 10 euro voor surf&Mail.
Dat was ook maar voor een half jaar bij 2-jarig contract, danwel 3 maanden bij 1 jaar.djiedjee schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:43:
WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60
@bladebla: OK, dank je wel!
Dan lijkt vodafone op dit moment goedkoper, maar die datalimiet....
Dan lijkt vodafone op dit moment goedkoper, maar die datalimiet....
Vodafone heeft geen datalimiet hoor. Gewoon Blox internet (€10 p/m) niet in ieder geval, geen idee of er alternatieven zijn.
Als je een Bel+SMS+WEB sim-only abbonement afsluit heb je iig wel een datalimiet. :-)
Dat is dan wel vreemd. Ik heb mijne afgelopen donderdag besteld op de website van t-mobile, en de maandag kreeg ik al bericht dat ik een afspraak kon maken met de koeriersdienst (niet onder rembourse).Terror schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:12:
Mijn vriendin heeft de Desire via de T-Mobile site besteld en kreeg dit weekend de aflever datum te horen.
Besteld op 1 september
Nou volgens mij niet. Dat is namelijk precies wat ik heb en ik maak echt enorm vaak gebruik van internet op mijn telefoon. Gebruik de verbinding soms ook wel is tethering zodat ik op mijn laptop kan internetten.WernerL schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:26:
Als je een Bel+SMS+WEB sim-only abbonement afsluit heb je iig wel een datalimiet. :-)
Jij hebt vast je abonnement voor 6 september afgesloten, dus het geldt inderdaad niet voor jou. Er zijn nu dus wel degelijk datalimieten met sim-only abo's.monnick schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:21:
[...]
Nou volgens mij niet. Dat is namelijk precies wat ik heb en ik maak echt enorm vaak gebruik van internet op mijn telefoon. Gebruik de verbinding soms ook wel is tethering zodat ik op mijn laptop kan internetten.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
worden er nog toestellen met amoled verkocht bij bepaalde providers? zoja welke? want heb naar paar websites emails gestuurd en kreeg het antwoord dat die niet meer leverbaar zijn echter hoor ik wel dat sommige nog steeds toestellen met amoled krijgen.
Dat kan je wel op je buik schrijven denk ik. Alles is sLCD voor zo ver ik weet. Anders een Galaxy S kopen als je persé Amoled zou willen. Al zie ik niet waarom.Verwijderd schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:22:
worden er nog toestellen met amoled verkocht bij bepaalde providers? zoja welke? want heb naar paar websites emails gestuurd en kreeg het antwoord dat die niet meer leverbaar zijn echter hoor ik wel dat sommige nog steeds toestellen met amoled krijgen.
Beide schermtypen hebben hun voor- en nadelen.
Ten eerste de amoleds worden nog wel geleverd door vodafone, heb mijn htc desire silver afgelopen zaterdag ontvangen MET AMOLED!monnick schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:28:
[...]
Dat kan je wel op je buik schrijven denk ik. Alles is sLCD voor zo ver ik weet. Anders een Galaxy S kopen als je persé Amoled zou willen. Al zie ik niet waarom.
Beide schermtypen hebben hun voor- en nadelen.
Ten tweede, de samsung galaxy s heeft SUPER-AMOLED. Dat is nog net ietsjes beter.
DATALIMIETEN: Ik zal jullie even wat informatie geven over de nieuwe voorwaarden van vodafone vanaf 6 september:
1. Betaalde klantenservice: 1200 blijft gratis maar is alleen een computer, medewerkers is 1201 nu (45 cent pg).
2. Alle gesprekken worden in HELE minuten afgerekend.
3. Het kleinste abonnement (100 minuten) heeft een datalimiet van 250 MB, de rest heeft een limiet van 1 Gigabyte. (Dit doordat 2% van de internetgebruikers 50% van het netwerk in beslag namen waardoor het voor de rest van de gebruikers langzamer werd)
Ik hoop dat er nu iets meer duidelijkheid over is!
P.S. dit geld alleen voor alle mensen die hun abonnement NA 6 september afsluiten bij vodafone!
~Joey
Maar er was toch altijd al een Fair Use Policy? Volgens mij hield die in dat je de FUP overschreed als je meer dan 10x zoveel data 'verbruikte' dan het gemiddelde van de overige users. Nu klinkt het net alsof 98% moet boeten voor het wangedrag van 2%.joeyschrama schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:11:
3. Het kleinste abonnement (100 minuten) heeft een datalimiet van 250 MB, de rest heeft een limiet van 1 Gigabyte. (Dit doordat 2% van de internetgebruikers 50% van het netwerk in beslag namen waardoor het voor de rest van de gebruikers langzamer werd)
Voor mensen die meer willen weten over datalimieten en ervaring...er is een apart topic over dit onderwerp:grun93 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:04:
[...]
Maar er was toch altijd al een Fair Use Policy? Volgens mij hield die in dat je de FUP overschreed als je meer dan 10x zoveel data 'verbruikte' dan het gemiddelde van de overige users. Nu klinkt het net alsof 98% moet boeten voor het wangedrag van 2%.
Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten
Ik kan vanaf heden mn abo gaan verlengen. Zit te kijken naar de HTC Desire, echter de levertijden die ik hier lees zijn nogal verschillend. Iemand die mij een idee kan geven hoelang het wachten is op de Desire bij vodafone?
Net contact gehad met Hi, ze hebben vandaag een nieuwe voorraad Desires binnengekregen, die van mij is al verstuurd en wordt morgen bezorgd als het goed is (30 augustus besteld).
Ben alleen de komende paar dagen niet thuis
Belde met Hi om het bezorgadres te wijzigen maar was al te laat, hij was al verzonden.
Weet iemand of je via TNT het verzendadres nog kunt wijzigen?
Ben alleen de komende paar dagen niet thuis
Weet iemand of je via TNT het verzendadres nog kunt wijzigen?
Klaar voor de steroorlogen?
Zo contact gehad met vodafone. Twijfelde nog ff tussen desire of iphone 4 (komt oktober/november volgens VF), toch voor desire gegaan wegens aanbieding en dat android mij super goed bevalt.
Vrouw wist mij te vertelle dat ze momenteel op maandag steeds een grote levering krijgen om aan alle aanvragen te voldoen. Ik zou hem met 2 weken binnen moeten hebben, nou goed, voor mezelf maak ik er 3 van. Afwachten nu dus.
Vrouw wist mij te vertelle dat ze momenteel op maandag steeds een grote levering krijgen om aan alle aanvragen te voldoen. Ik zou hem met 2 weken binnen moeten hebben, nou goed, voor mezelf maak ik er 3 van. Afwachten nu dus.
Ik probeerde al 2 weken tevergeefs op aanraden van de helpdesk mijn verlenging met HTC Desire bij Vodafone te annuleren, de kans op voorraad zou namelijk groter zijn bij de lokale Vodafone winkel. Het zou binnen 48 uur te annuleren moeten zijn maar dat lukte dus iedere keer om een andere reden niet en zou het vanaf het moment dat ik belde steeds weer 48 uur duren. Afwachten dan maar. Staat gisteren opeens de bezorger voor de deur met een HTC Desire
Nouja geen probleem want ik wou deze uiteindelijk toch wel, maar wel raar dat annuleren gewoon niet te doen is.. Het is trouwens een bruine met amoled
alleen updaten naar 2.2 wil voorlopig nog niet....

[ Voor 4% gewijzigd door Jazzle op 10-09-2010 19:59 ]
Verwijderd
Kan binnenkort m'n abonnement verlengen bij Hi en ze hebben ook een mooie vooraad liggen, maar ik vind het nog steeds belachelijk dat je met verlengen duurder uit bent dan een nieuwe klant. Heb nog even wat providers met elkaar vergeleken, maar je komt overal wel een beetje op hetzelfde uit. Een 1-jarig abo. voor een leuk prijsje zit er ook niet echt in.
Verwijderd
weet iemand of er een vodafone winkel in de buurt van utrecht/ amersfoort zit die de desire voorradig heeft.
Anders word het een rondje bellen morgen.
Kan morgen al verlengen bij vodafone, over een maand pas bij willekeurige winkel.
als je telefoon nummers vodafone winkel zoekt? kijk dan op zoekned.nl .
bij de gouden gids ed, zie je alleen 0900 nummer.
Anders word het een rondje bellen morgen.
Kan morgen al verlengen bij vodafone, over een maand pas bij willekeurige winkel.
als je telefoon nummers vodafone winkel zoekt? kijk dan op zoekned.nl .
bij de gouden gids ed, zie je alleen 0900 nummer.
Verwijderd
Men is hier trouwens ook op de hoogte van de actie van gsmeasy? Daar ook een vodafone abonnement bel+sms+web 150, 2 jaar voor €21 per maand + gratis Wii. Of diverse andere gratis dingen.
Gisteren bij de lokale telfort-shop een desire bij mijn nieuwe abonnement gekocht. SLCD-versie gewoon op voorraad....
Gister ff in ede geweest, hebben in de VF winkel er nu nog 6 op voorraad. Binnen wandelen en 10 minuten later naar buiten met Desire, scheelt me ff 4 a 5 weken wachten en de SLCD versie
Hoeveel euro?Pannekoek81 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 10:53:
Gister ff in ede geweest, hebben in de VF winkel er nu nog 6 op voorraad. Binnen wandelen en 10 minuten later naar buiten met Desire, scheelt me ff 4 a 5 weken wachten en de SLCD versie
Heb hem bij abo gratis (verlenging). Geen idee wat ie los is, zal zelfde zijn als op vodafone site
Gaat lekker met mijn bestelling bij Hi (telefonisch verlenging, gedaan op 4 september).
Iedere keer verschillende beloften over levering, ik kan geen orderstatus checken omdat ze geen bevestiging gestuurd hebben, en na navraag krijg ik nu te horen dat ze vandaag een retourzending ontvangen hebben
--> verlenging terug gedraaid
--> over 15 werkdagen kan 'ie opnieuw ingevoerd worden.
En dat terwijl ik niet eens een levering aangeboden heb gekregen
Iedere keer verschillende beloften over levering, ik kan geen orderstatus checken omdat ze geen bevestiging gestuurd hebben, en na navraag krijg ik nu te horen dat ze vandaag een retourzending ontvangen hebben

Verwijderd
Hebben ze hem in de Hi-shop nou ook in het zilver, want die zie ik er niet tussen staan?Stefangrp schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 16:48:
Gaat lekker met mijn bestelling bij Hi (telefonisch verlenging, gedaan op 4 september).
Ik kreeg vandaag een mailtje van BelCompany dat mijn in augustus bestelde Desire pas in oktober verwacht wordt.
Verwijderd
Vandaag zijn in Londen 2 nieuwe toestellen in de Desire-reeks aangekondigt. De HTC Desire HD, met als grootste verschil dat er een 8 megapixel camera op zit en een 4,3 inch scherm. En hiernaast de HTC Desire Z, welke een hardware QWERTY toetsenbord heeft, 4GB intern geheugen en een 800 Mhz processor.
Verwachting is dat ze in oktober al uitkomen in Europa!
Verwachting is dat ze in oktober al uitkomen in Europa!
Helaas, weer vertraging bij Digitique: "de HTC staat bij de distributeur nog steeds op morgen/maandag. Vooralsnog geen verandering."
Ik heb gister mijn order bij Belcompany geannuleerd (Silver kwam idd pas begin oktober binnen) en direct besteld bij Typhone (T-Mobile relax, gratis desire). Vanochtend voor 10 uur had ik het toestel in huis! Toppie joppie!
Hm, als ik hem daar bestel moet ik 102 euro bij betalen terwijl ik voor dezelfde abo prijs (19,95 /mnd voor Relax25) bij BelCompany hem gratis krijg. Ik vind het vervelend dat het kennelijk zo lang moet duren maar dat maandje wachten heb ik er wel voor over.omenick schreef op donderdag 16 september 2010 @ 15:14:
Ik heb gister mijn order bij Belcompany geannuleerd (Silver kwam idd pas begin oktober binnen) en direct besteld bij Typhone (T-Mobile relax, gratis desire). Vanochtend voor 10 uur had ik het toestel in huis! Toppie joppie!
Vreemd, ik heb een T-mobile Relax 20 (16,95) + web'n'walk vast (gratis) en krijg de Desire toch echt gratis...grun93 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:58:
[...]
Hm, als ik hem daar bestel moet ik 102 euro bij betalen terwijl ik voor dezelfde abo prijs (19,95 /mnd voor Relax25) bij BelCompany hem gratis krijg. Ik vind het vervelend dat het kennelijk zo lang moet duren maar dat maandje wachten heb ik er wel voor over.
Dan moet ik nog maar eens kijken...omenick schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:04:
Vreemd, ik heb een T-mobile Relax 20 (16,95) + web'n'walk vast (gratis) en krijg de Desire toch echt gratis...
Dan ga ik ook maar eens aan de telefoon gaan hangen om de order bij BC op te zeggen.
argh f*ck... wilde vandaag een desire bestellen icm. relax online 20 + gratis web 'n walk... NIET DUS
die aanbieding blijkt gisteren afgelopen te zijn, crap.
Wat is op dit moment het meest gunstige alternatief in diezelfde klasse? hi 20 met eindeloos online?
die aanbieding blijkt gisteren afgelopen te zijn, crap.
Wat is op dit moment het meest gunstige alternatief in diezelfde klasse? hi 20 met eindeloos online?
Hoe bedoel je? Bij Typhone staat de aanbieding gewoon nog op de site, zojuist nog gekeken.nick_haak schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:22:
argh f*ck... wilde vandaag een desire bestellen icm. relax online 20 + gratis web 'n walk... NIET DUS. die aanbieding blijkt gisteren afgelopen te zijn, crap.
Nog twee nachtjes slapen en dan wordt de mijne bezorgd.
de lagere prijs van 16,95 ipv 20 zie ik wel, maar ik zie toch echt 9,95 staan bij w'n w standaard hoor
jammer genoeg
Ik zie dat niet, heb je een link? Bij Typhone.nl klik je links in de tree op gsm+abonnement, dan kies je in de top-10 de gewenste Desire uit (bruin of zilver) en klik op bestellen. Dan hoef je behalve verzendkosten (9,95) niks te betalen voor Relax 20 met Web'n Walk standaard, bij een tweejarig abonnement tenminste. Dan betaal je 16,95 per maand, verder niks (natuurlijk wel als je meer belt dan de 135 minuten uit de bundel).nick_haak schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:50:
de lagere prijs van 16,95 ipv 20 zie ik wel, maar ik zie toch echt 9,95 staan bij w'n w standaard hoorjammer genoeg
Ook op de site van T-Mobile zelf staat dat je bij een tweejarig abo niet voor Web'n Walk Standaard hoeft te betalen.
heb t-mobile nog aan de lijn gehad vandaag, waar werd bevestigd dat de actie is afgelopen, vind het ook niet terug op de site.
zie nu wel wat je bedoelt bij typhone, maar heb m'n twijfels of het lukt om daar nog te bestellen met die korting... je bent natuurlijk toch afhankelijk van t-mobile
zie nu wel wat je bedoelt bij typhone, maar heb m'n twijfels of het lukt om daar nog te bestellen met die korting... je bent natuurlijk toch afhankelijk van t-mobile
[ Voor 40% gewijzigd door nick_haak op 18-09-2010 23:20 ]
Nog geen minuut geleden stond er dit op de site van T-Mobile. Ik kan er niks anders van maken dat de actie nog steeds loopt.nick_haak schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 23:17:
Op z'n minst is er sprake van onduidelijkheid. Misschien maandag toch nog even proberen en hierop wijzen?
bedankt voor de link, dit is inderdaad vreemd.
op de voorpagina van t-mobile stond voorheen in het vakje aanbiedingen dat je 24 maanden gratis web'n walk kon krijgen, dat is weggehaald nu.
ik heb helaas na de bestelling (toen ik het verschil ontdekte) meteen annulering aangevraagd, maar ik zal maandag even kijken bij typhone, als het er nog steeds zo op staat, bestel ik daar wel.
als enige alternatief tot nu toe ben ik hi 20 + eindeloos online tegengekomen, maar dan kom je alsnog duurder uit, terwijl je geen onbeperkt dataverbruik hebt.
--edit--
als je op de t-mobile site doet alsof je de wildfire gaat bestellen, abbo toevoegen, en dan de bundel erbij, zie je alsnog de 9,95 voor web 'n walk erbij opgeteld worden.... ben bang dat het een gevalletje "schrijffouten voorbehouden" wordt
-- nog maar een edit --
ook op de typhone site, als je handmatig een combinatie probeert te maken (htc desire, abonnement erbij zoeken, web 'n walk erbij) zie je de hogere prijs...
morgen even bellen naar Typhone, als die aanbieding uit de top10 nog loopt dan ben ik blij
op de voorpagina van t-mobile stond voorheen in het vakje aanbiedingen dat je 24 maanden gratis web'n walk kon krijgen, dat is weggehaald nu.
ik heb helaas na de bestelling (toen ik het verschil ontdekte) meteen annulering aangevraagd, maar ik zal maandag even kijken bij typhone, als het er nog steeds zo op staat, bestel ik daar wel.
als enige alternatief tot nu toe ben ik hi 20 + eindeloos online tegengekomen, maar dan kom je alsnog duurder uit, terwijl je geen onbeperkt dataverbruik hebt.
--edit--
als je op de t-mobile site doet alsof je de wildfire gaat bestellen, abbo toevoegen, en dan de bundel erbij, zie je alsnog de 9,95 voor web 'n walk erbij opgeteld worden.... ben bang dat het een gevalletje "schrijffouten voorbehouden" wordt
-- nog maar een edit --
ook op de typhone site, als je handmatig een combinatie probeert te maken (htc desire, abonnement erbij zoeken, web 'n walk erbij) zie je de hogere prijs...
morgen even bellen naar Typhone, als die aanbieding uit de top10 nog loopt dan ben ik blij
[ Voor 32% gewijzigd door nick_haak op 19-09-2010 08:57 ]
Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.
Onzinnige oneliners worden verwijderd.