Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
iCy schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:59:
[...]

Is mij te omslachtig. Heb dan kans dat het toestel dan nog eerst terug moet want het is een internet bestelling van de belcompany en levering naar de winkel.
Waarom doe je uberhaupt een internetbestelling, en hem dan in de winkel ophalen? Is het niet handiger om hem dan gelijk in de winkel op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windvanger
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:22
Vorige week dinsdag (10 augustus) heb ik een bestelling geplaatst op studentmobiel.nl voor een HTC Desire Silver d:)b Vandaag kreeg ik een mail dat deze bestelling vertraagd is en dat ze de Desire volgende week verwachten. Dus nog even geduld...... helaas..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
ook weer slecht nieuws van telfort: weer verlengd van 19-08 naar 01-09

Status per 11-08-2010
Uw reservering van de HTC Desire bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 01-09-2010. Per e-mail wordt u bericht en ontvangt u van ons de aanvullende informatie over de bezorging. (0 RV)

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mailtje van vodafone, alweer even geleden binnen (13-8) maar het begon te jeuken na al dat lezen, dus heb maar ff account aangemaakt.

Geachte heer #######

Hartelijk dank voor uw email waarin u vraagt naar de mogelijkheid uw contract te verlengen icm de HTC Desire.

Volgens de laatste berichten zou het toestel vanaf de 2e helft van September weer te bestellen moeten zijn met aangepaste hardware.
Dit is echter een indicatie vanuit HTC. Wij kunnen helaas niet garanderen dat het toestel dan weer direct leverbaar is.

Ik adviseer u vanaf 14 September contact met onze afdeling Verkoop op te nemen voor de actuele status van dit bericht.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Klantenservice

dussssss heb dit emailtje gehad naar aanleiding van mijn vraag of de desire nog in bruin te leveren is,en of dit met amoled en of SLCD zou zijn.

en ben begin sept. toe aan nieuw abbo/verlenging :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik heb hem gister opgehaald bij de Media Markt in Utrecht. Ze hadden helaas geen silver meer, wel AMOLED. De verkoper verwacht nog voorraad te hebben tot zaterdag. Dan is ook daar alles op.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Nou ik heb hem!! :D

Nadat ik hem eerste besteld had op The Phonehouse en daarna bij Telfort <-- beide geannuleerd.
Ben ik gister naar de Belcompany in Nieuwegein geweest. Echter hadden ze daar er nog 1 liggen (vitrine) en konden ze niet in het Telfort systeem. Die zou storing hebben. Aangezien ik een Telfort abbo heb/had, was dit nodig. Ze zouden me bellen wanneer ze er weer in kunnen. (ben benieuwd)

Dus ik toch nog even langs de T for Telecom (Nieuwegein City Plaza). En daar hadden ze (alleen de bruine) hem 'gewoon' op vooraad. En daar vertelde ze mij dat het Telfort systeem helemaal niet in storing was, maar dat ze een nieuw systeem hadden. |:(
Ik gelijk overgestapt naar Hi/KPN en een halfuur later liep ik met mijn Desire naar buiten. _/-\o_

Tip: Ga vandaag nog langs en je hebt hem.

Overzicht:
The Phonehouse
The Belcompany
Telefoon halen via webshops

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:50
Ik ben zojuist gebeld door PDAShop.nl, ik krijg mijn Desire morgen! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Lunaticc op 18-08-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
jelmervos schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 06:55:
Ik heb hem gister opgehaald bij de Media Markt in Utrecht. Ze hadden helaas geen silver meer, wel AMOLED. De verkoper verwacht nog voorraad te hebben tot zaterdag. Dan is ook daar alles op.
Ik heb dan geen Amoled maar ik vind het scherm prachtig en denk niet dat ik het verschil zou herkennen met beeldkwaliteit. Zeker nu ik er toch een screenprotector overheen heb geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag even contact gehad met HI. En volgens wat zei mijn verteld schijnt er vrijdag weer een lading Desire's binnen te komen. Hopen _/-\o_ dat die van mijn er ook tussen zit.

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

bladebla

<Piéééép>

bladebla schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:34:
[..]
Ik heb me daarom in de Telfort winkel op een wachtlijst geplaatst, maar mijn contract verlenging nog niet officieel gemaakt.

Dit was 2 augustus, voorraad zou toen 1 a 2 dagen later binnenkomen. Intussen durft men in de winkel geen datum te noemen.
Vorige week vrijdag nog even gepolst in de Telfort winkel en werd er deze woensdag genoemd, maar moest maar rekening houden met vrijdag. Maar gisteren lag hij toch wel voor me klaar. Nog voorzien van amoled. Ben toch wel blij dat ik bewust voor een verlenging via de winkels van Telfort heb gekozen.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

raptorix schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:12:
[...]

Waarom doe je uberhaupt een internetbestelling, en hem dan in de winkel ophalen? Is het niet handiger om hem dan gelijk in de winkel op te halen?
Veel duurder. Betaal dan 15 euro per maand meer dan via internet.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Geronimoos
Ik heb de telfort verlenging gecancelled. Geloof er inmiddels niks meer van dat er 1 sept geleverd gaat worden.

Nu in bestelling (vooradig!) bij Gsmweb, 33 euro bijbetalen maar dan wel incl carhouder/lader en 4gb kaartje. Waarschijnlijk in het weekend of net erna geleverd.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
iCy schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:39:
[...]

Veel duurder. Betaal dan 15 euro per maand meer dan via internet.
Betaal je dan maar 19 euro per maand dan?

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:20
Geronimoos schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:11:
Ik heb de telfort verlenging gecancelled. Geloof er inmiddels niks meer van dat er 1 sept geleverd gaat worden.

Nu in bestelling (vooradig!) bij Gsmweb, 33 euro bijbetalen maar dan wel incl carhouder/lader en 4gb kaartje. Waarschijnlijk in het weekend of net erna geleverd.
Heb dezelfde weg gevolgd. Net gebeld en de Dark Brown was nog voorradig, de zilveren pas 1 september.
Zal mij benieuwen of GSM web wel gaat leveren. O-)

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geronimoos schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:11:

Die 4 GB SD card is toch standaard?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 11:18
Problemen met leveringen nu ook op de fp: nieuws: HTC: leveringsproblemen Desire houden nog maand aan

• OkeOkeOke
Is toch niet te geloven...Loop effe de Telfortshop binnen, en vraag of de Desire op voorraad is. Ja
zegt ze de bruine is op voorraad. Toch maar daar verlengd mocht GSM Web ook niet kunnen leveren.

Heb hem dus nu, nog met Amoled scherm.

Voortaan ga ik eerst naar de Telfortshop!

• OkeOkeOke
MegaTronics schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:20:
[...]

Die 4 GB SD card is toch standaard?
Ja, zit geplaatst in het toestel.

Van Samsung BTW.

[ Voor 4% gewijzigd door OkeOkeOke op 19-08-2010 16:27 ]

• Geronimoos
OkeOkeOke schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:15:
Is toch niet te geloven...Loop effe de Telfortshop binnen, en vraag of de Desire op voorraad is. Ja
zegt ze de bruine is op voorraad. Toch maar daar verlengd mocht GSM Web ook niet kunnen leveren.

Heb hem dus nu, nog met Amoled scherm.

Voortaan ga ik eerst naar de Telfortshop!
haha, ook altijd nog een optie. Ik krijg net bericht van gsmweb met een track&trace code :) die leveren dus ook nog. Zal van het weekend laten weten wat voor scherm het is.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg (n.a.v. mijn mail) vandaag dit antwoord van studentmobiel.nl:

Naar aanleiding van uw email, kunnen wij u meedelen dat dit toestel
inderdaad erg moeilijk te leveren is. Wij hopen het toestel binnen 2
weken binnen te krijgen. De versie silver ontvangen wij volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Marcel_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
T-mobile heeft de levertijd van minimaal 8 weken weggehaald van de site.

De vraag is... is het ook waar?!

[ Voor 22% gewijzigd door _Marcel_ op 20-08-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertbroers
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-08 16:46
Zojuist mijn abonnement verlengd bij T-Mobile i.c.m. de HTC Desire Bruin. 1-Jarig abonnement, Relax 35, Web'n'Walk Plus Vast, en Onbeperkt SMS. Kosten telefoon: 60€.

Ik had eerst dezelfde order bij studentmobiel.nl staan, echter was de levertijd van het toestel daar nog langer dan 2 weken. Nadat ik op de website van T-Mobile zag dat er geen levertijd van 8 weken meer stond heb ik besloten ze maar eens even te bellen, en ze hebben hem inderdaad op voorraad. Ik wordt morgen gebeld voor een leverafspraak. Uiteindelijk betaal ik slechts 16€ meer, en heb ik mijn toestel 2 weken eerder dan bij studentmobiel.nl. Voor mij persoonlijk dus zeker de moeite waard.

I'll keep you updated. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loop ik net even binnen bij de belcompany in Meppel, liggen ze daar gewoon op voorraad. Zowel bruin als zilver. En ze mogen ook weer HI student abonnementen afsluiten. Gelijk even gebeld met studentmobiel, annuleren was geen probleem. 1x raden wat ik nu ga uitpakken....

edit: AMOLED scherm

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Marcel_
Mooi! Ik moet (mag) volgende week dinsdag verlengen dus het zou leuk zijn als hij dan op stock is.
Twijfel nog wel een beetje tussen de iphone4 en de Desire maar als de Desire op stock is dan wordt dat hem :)

Hoef ik tenminste ook geen 2 jaar af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Nu online
robertbroers schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:00:
Zojuist mijn abonnement verlengd bij T-Mobile i.c.m. de HTC Desire Bruin. 1-Jarig abonnement, Relax 35, Web'n'Walk Plus Vast, en Onbeperkt SMS. Kosten telefoon: 60€.

Ik had eerst dezelfde order bij studentmobiel.nl staan, echter was de levertijd van het toestel daar nog langer dan 2 weken. Nadat ik op de website van T-Mobile zag dat er geen levertijd van 8 weken meer stond heb ik besloten ze maar eens even te bellen, en ze hebben hem inderdaad op voorraad. Ik wordt morgen gebeld voor een leverafspraak. Uiteindelijk betaal ik slechts 16€ meer, en heb ik mijn toestel 2 weken eerder dan bij studentmobiel.nl. Voor mij persoonlijk dus zeker de moeite waard.

Weet jij of het verschil uitmaakt of je online of in een T-mobile winkel verlend qua aanbod of is dit gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Nu online
robertbroers schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:00:

Net gebeld naar tmobile en daar vertellen ze me net dat de levertijd op dit moment 6 weken bedraagt.
Vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook eindelijk een bericht van Telfort ontvangen dat naar verwachting aanstaande woensdag mijn telefoon komt Laten we maar hopen dat dat ook eindelijk zo is dan :) Op dat moment wacht ik 3 1/2 week en dat vind ik mooi zat :) Maar ja ergens anders kon ik em niet krijgen met zo'n mooi verlengingsaanbod :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Zo eindelijk mijn pasje binnen. Morgen het toestel maar ff ophalen.

HTC Desire silver,

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 20-08-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akajoep
  • Laatst online: 05-07 09:53
ik had een desire bij vodafone besteld, maar niks gezien over een tijdelijk uitverkocht bericht. na een mailtje naar hun klantensupport te hebben gestuurd dat ik na een paar weken nog niks heb en toendertijd niets had gezien hierover, heb ik 6 weken lang een geen abbo-kosten gekregen van ze.

ik weet het, ik was ook verbaasd toen ik las dat ze daar iets aan klantenbinding doen.
nou alleen hopen dat hij niet embedded is met die 360 zooi van hun als ik hem krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Krijg maandag een Desire binnen. Besteld bij Belcompany :) Lag al zo'n 1,5maand klaar voor me, maar ivm vakantie heb ik nu pas een afleverafspraak gemaakt.
Gratis icm met een 1 jarig TMO Relax 15 abo a 13,75 per maand :P (van de Belcompany 'aktie' dus nog ;))

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 21-08-2010 01:45 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:28:
Zo eindelijk mijn pasje binnen. Morgen het toestel maar ff ophalen.

HTC Desire silver,
Opgehaald, vanavond even rustig de screenprotector er op plakken even aan de lader leggen. Ligt nu in de doos op de kast. Zometeen eerst wat andere dingen doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Nu online
Mad_Manic schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:58:
[...]

Net gebeld naar tmobile en daar vertellen ze me net dat de levertijd op dit moment 6 weken bedraagt.
Vreemd.....
En nu een andere medewerker gesproken en die verteld me inderdaad dat ze gewoon op voorraad zijn. Zal het toestel (brown) binnen 4 werkdagen in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 20-09 19:09
Maandag is-ie binnen. Vertel jullie dan wel of het AMOLED of SLCD is. Ben enorm benieuwd, kan echt niet wachten.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
16-07 heb ik bij T for Telecom hem besteld in combinatie met een KPN abbo bel -sms 100 + surf en mail totaal voor 2 jaar. Toestel was gratis hierbij.
Echter ik zit nog steeds te wachten op mijn toestel, een brown. Ondertussen is mijn oude telefoon overleden en om 1 of andere duistere reden pakt een oude Nokia NSE-1NX mijn huidige provider T-mobile niet op. Erg fijn allemaal.
Volgens T for Telecom zijn er nog steeds leveringsproblemen. Vanmiddag ze maar weer eens lastig vallen of ze iets meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ve
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 14:49
Ik krijg net een smsje van Hi dat mijn toestel binnen is en dat de koerier me zal bellen!
Blijkbaar zat mijn toestel bij de levering dit weekend :D

Ik zal als hij binnen is even melden of het een LCD of LED is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
@r4ve je bedoelt AMOLED of Super LCD? AMOLED is OLED, niet LED ;)

Ik heb vandaag nog niks gehoord, maar heb er alle vertrouwen in dat het nog wel komt! :)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

- Verkeerde topic -

[ Voor 94% gewijzigd door jelmervos op 23-08-2010 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hier zojuist een Desire bezorgd. Een Amoled scherm :)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r4ve schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:25:
Ik krijg net een smsje van Hi dat mijn toestel binnen is en dat de koerier me zal bellen!
Blijkbaar zat mijn toestel bij de levering dit weekend :D

Ik zal als hij binnen is even melden of het een LCD of LED is
Same happend to me. Woensdag wordt ie bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Ik zag op de site van de Belcompany dat de Desire nu gratis is bij een Relax 20 abo van 16,95 voor 24 maanden. Web'n'walk standaard nu tijdelijk gratis. Dat lijkt me wel wat, maar als je dan op de bestelbutton klikt, blijkt web'n'walk opeens wel 9,95 te kosten en is de aanbieding nu 6 maanden gratis Family (wat dat is weet ik niet).

Ik heb ze al gebeld maar kom er niet door. Eerst twee keer doorverbonden met de verkeerde en daarna kwam ik in een soort loop te zitten (u bent de eerstvolgende, pring, u bent de eerst... enz). Kan iemand bevestigen dat die prijs van 16,95 klopt incl. web'n'walk standaard over de hele looptijd?

Tevens wil ik graag een duosim, dus twee dezelfde sims met hetzelfde nummer (een voor de mobiel en een voor de auto). Die kan ik niet online bij de BC aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Volgens mij heeft Telfort de Desire van de site gehaald!
Het wordt steeds gekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:18
Net telefoontje gekregen van T for Telecom in Hellevoetsluis. Via een andere leverancier zou hij er over ca 2 weken moeten zijn. Dan maar ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha eindelijk net een smsje van Hi/Kpn dat mijn vanaf morgen arriveert! :) Ik had mijn bestelling de 13e van augustus geplaatst. Hoop dat de rest van jullie met een bestelling van Hi/kpn ook spoedig komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens bij Hi kan je je bestellingstatus bekijken en er is een link naar de "track and trace" van TNT alleen moet je een barcode hebben die je van Hi nooit krijgt... Slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Net weer een e-mail gehad van Studentmobiel.nl. Weer twee weken extra levertijd. Ik wacht nu al 5 weken. :( Ze kunnen de pot op. Zet dan een wachttijd op je website en niet 'status: in bestelling'. Weet iemand nog een leuke aanbieding van Hi?

[ Voor 25% gewijzigd door Exception op 23-08-2010 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

Gewoon los bij Mediamarkt gehaald voor 425 euro niks wachten >:)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Vandaag binnen gekregen, AMOLED. Lichting vorige week woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20/08: Bestelling geplaatst bij Studentmobiel.nl voor HTC Desire icm. Hi Student 2 jaar 20 Euro.
Na ontvangst contract direct ingevuld en teruggestuurd. Rond 13.00u was het contract ontvangen.

21/08: Order en contract goedgekeurd door Hi, wachten op toestel.

23/08: Verzendbevestiging van Studentmobiel.nl, toestel wordt morgen 24/08 door TNT afgeleverd.

Krijg waarschijnlijk de silver-edition, aangezien deze bij studentmobiel op voorraad staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

grun93 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:09:
Ik zag op de site van de Belcompany dat de Desire nu gratis is bij een Relax 20 abo van 16,95 voor 24 maanden. Web'n'walk standaard nu tijdelijk gratis. Dat lijkt me wel wat, maar als je dan op de bestelbutton klikt, blijkt web'n'walk opeens wel 9,95 te kosten en is de aanbieding nu 6 maanden gratis Family (wat dat is weet ik niet).

Ik heb ze al gebeld maar kom er niet door. Eerst twee keer doorverbonden met de verkeerde en daarna kwam ik in een soort loop te zitten (u bent de eerstvolgende, pring, u bent de eerst... enz). Kan iemand bevestigen dat die prijs van 16,95 klopt incl. web'n'walk standaard over de hele looptijd?

Tevens wil ik graag een duosim, dus twee dezelfde sims met hetzelfde nummer (een voor de mobiel en een voor de auto). Die kan ik niet online bij de BC aanvragen?
Achteraf zie je dit pas op de factuur zeiden ze tegen mij zowel.telefonisch als in de winkel

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 23-08-2010 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:58:
Volgens mij heeft Telfort de Desire van de site gehaald!
Het wordt steeds gekker...
Hij staat er nog wel op maar er staat nu het volgende bij:
Let op: dit toestel is moeilijk leverbaar en heeft een wachttijd van 3 weken

Overigens is Telfort sowieso raar bezig. Ik bekeek mijn orderstatus vanmorgen en toen stond er het volgende:

Uw bestelde HTC Desire i.c.m. Telfort 200 (12 mnd) is al enige tijd niet op voorraad. Wij kunnen helaas niet garanderen dat uw huidig gekozen toestel en/of cadeau binnenkort wel weer leverbaar is. Om u toch snel van dienst te kunnen zijn, raden we u daarom een ander toestel en/of cadeau te kiezen. U kunt op onderstaande link 'kies een ander toestel' klikken en een alternatieve keuze maken.

Maar ik kreeg vanmiddag ineens een mailtje met een update van de orderstatus waar dan weer in staat:
Hierbij bevestigen wij dat het toestel dat u gereserveerd heeft in onze Telfort Shop, de HTC Desire, op voorraad is en dat uw verlenging verwerkt zal worden.

Ik snap er niks meer van :p Ik merk het wel of ik het toestel daadwerkelijk van de week ontvang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Marcel_
Vanmiddag even t-mobile gebeld. Beste meneer wist mij te vertellen dat als ik deze week bestel de levertijd 7 werkdagen is en als ik volgende week de bestelling plaats de levertijd 2 werkdagen is. Lijkt er dus op dat ze hem bij t-mobile snel op stock hebben. Morgen ga ik langs de t-shop in Eindhoven, kijken of ze hem daar meteen kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solist2009
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb mijn abo T- Mobile relax 20 met HTC Desire silver verlengd bij Studentenmobiel.
29-7 aangemeld.
03-08 contract ontvangen door Studentenmobiel.
23-08 email gekregen dat de telefoon is verzonden.
Denk dat ik deze morgen binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khendriks
  • Laatst online: 23-11-2022
Gisteravond rond 21:00 uur de HTC Desire bruin besteld via bol.com en kreeg vanochtend al een mailtje dat hij vanmiddag afgeleverd wordt door TNT . Volgens de beschrijving mét AMOLED scherm...

Voordat ik mijn bestelling deed heb ik eerst nog bij de klantenservice gecheckt of ze bij bol.com geen last hadden van leveringsproblemen. Binnen enkele uren kreeg een een reactie terug op mijn email, met de mededeling dat de aangegeven levertijden op de site gewoon kloppen. Geen problemen dus!

Alles is ook duidelijk te volgen via track&trace.
Tot nu dus toe zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Gecancelled bij studentmobiel.nl vanwege lange wachttijd en besteld bij Hi (verlenging). Morgen in huis! :D Ik kan niet wachten na al die weken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
iCy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:53:
Achteraf zie je dit pas op de factuur zeiden ze tegen mij zowel.telefonisch als in de winkel.
Ik heb hem nu via een andere omweg besteld, door niet op 'actie' te klikken maar op 'telefoons' en dan via keuzemenu's langs netwerk en abo kwam ik uiteindelijk op hetzelfde uit. Daar stond het tenminste ook duidelijk vermeld. Nu gewoon afwachten dus. :)
Mad_Manic schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:10:
Weet jij of het verschil uitmaakt of je online of in een T-mobile winkel verlend qua aanbod of is dit gelijk?
In het algemeen is een online aanbod altijd goedkoper, dat kan soms wel eens een tientje per maand schelen.

Als je naar een winkel gaat wil je advies, het toestel vasthouden en proberen, eventueel concurrerende toestellen proberen. Als je dan uiteindelijk een keuze gemaakt hebt (of niet, desnoods), dan heb je nog de hele papierwinkel, verificatie van je gegevens enzovoort. Al met al is een verkoper toch al snel een half uur bezig met jou om je te helpen kiezen en te adviseren. Daarbij komt dan nog zijn salaris, de huur van het pand en de rest.

In theorie kun je een webwinkel ook vanuit je slaapkamer, garage of kippenhok in de tuin runnen. (Een beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel). De klant doet al het huiswerk door zich de vingers blauw te googlen en plaatst een order die de webwinkel alleen nog maar door hoeft te zetten naar de betreffende provider. Minder tijd is minder geld, en dat vertaalt zich in een goedkoper aanbod.

[ Voor 56% gewijzigd door grun93 op 24-08-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
dubbel, sorry.

[ Voor 98% gewijzigd door grun93 op 24-08-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Marcel_
_Marcel_ schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:47:
Vanmiddag even t-mobile gebeld. Beste meneer wist mij te vertellen dat als ik deze week bestel de levertijd 7 werkdagen is en als ik volgende week de bestelling plaats de levertijd 2 werkdagen is. Lijkt er dus op dat ze hem bij t-mobile snel op stock hebben. Morgen ga ik langs de t-shop in Eindhoven, kijken of ze hem daar meteen kunnen leveren.
Vanmiddag abo verlengd 1 jaar bij T-mobile shop in Eindhoven. Ze hadden bruine HTC op stock. Relax 35 abo met W&W plus (eerste 6 maanden 4,95) en moest 59,- bij betalen. Ik denk dat ik geen AMOLED scherm heb (staat niet op de achterkant van de doos) maar het scherm ziet er perfect uit. Lang getwijfeld tussen iphone4 en desire maar de Iphone was me toch te duur (moest 2 jaar abo nemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 13:27
Bij gsmwijzer de zilvere op voorraad, die van mij komt hopelijk morgen binnen.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

vanmiddag vodafone gebeld. Mijn Desire staat vanaf 16 augustus in bestelling. De meneer aan de telefoon wist te melden dat er volgende week een grote partij binnen zou komen.

Helaas werd mij 2 jaar geleden hetzelfde medegedeeld over mn HD die ik toen in bestelling had staan en nooit gekregen heb via de online shop van Vodafonbe. We wachten af en intussen ga ik morgen even naar de vodafonewinkel in den bosch.

the Phonehouse vandaag ook maar even gebeld maar die hadden m ook niet op voorraad in de regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
qntal schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:39:
vanmiddag vodafone gebeld. Mijn Desire staat vanaf 16 augustus in bestelling. De meneer aan de telefoon wist te melden dat er volgende week een grote partij binnen zou komen.

Helaas werd mij 2 jaar geleden hetzelfde medegedeeld over mn HD die ik toen in bestelling had staan en nooit gekregen heb via de online shop van Vodafonbe. We wachten af en intussen ga ik morgen even naar de vodafonewinkel in den bosch.

the Phonehouse vandaag ook maar even gebeld maar die hadden m ook niet op voorraad in de regio
Ik hoop het, de mijne staat al sinds de 12e in bestelling @ vodafone online shop, raar dat ze die info wel aan jou vertellen, ik heb de orderlijn van vodafone onderhand gestalkt de laatste dagen ;) maar ze konden me geen info geven over de levertijd (ik had ze vanmiddag gebeld)

[ Voor 4% gewijzigd door SamStar op 25-08-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

ik heb het idee dat de meneer van vodafone maar wat zei en het eigenlijk niet wist. Hoe dan ook...ik ga vandaag de bestelling annuleren. ik wil zowiezo geen branded toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

grun93 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:21:
[...]

Ik heb hem nu via een andere omweg besteld, door niet op 'actie' te klikken maar op 'telefoons' en dan via keuzemenu's langs netwerk en abo kwam ik uiteindelijk op hetzelfde uit. Daar stond het tenminste ook duidelijk vermeld. Nu gewoon afwachten dus. :)
Dan hebben ze dat aangepast, want zo had ik het ook bekeken met de desire en andere telefoons.
Heb zowiezo de screenshots nog van alles, maar ik ga van de eerlijkheid uit van 2 BC medewerkers, waarvan 1 de winkeleigenaar en 1 van de servicedesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus-nl
  • Laatst online: 13-08 23:23
Vrijdag de brown versie besteld bij t-mobile (via de webshop) en gister rond 5uur was hij binnen!

http://www.designyourgoogle.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Gelukkig dat hij bij Hi wel op voorraad was. 23e besteld, vandaag staat er op de T&T van TNT: "Chauffeur is onderweg". Kan hem dus blijkbaar vandaag al verwachten!! :D :D

Nu de vraag of het een AMOLED is ja of nee. Op de site van Hi.nl staat dit wel namelijk bij de specificaties.

[ Voor 25% gewijzigd door Exception op 25-08-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 12:02
SamStar schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:12:
[...]

Ik hoop het, de mijne staat al sinds de 12e in bestelling @ vodafone online shop, raar dat ze die info wel aan jou vertellen, ik heb de orderlijn van vodafone onderhand gestalkt de laatste dagen ;) maar ze konden me geen info geven over de levertijd (ik had ze vanmiddag gebeld)
Ik heb 26 juli mijn HTC bestelt en zojuist nogmaals gebeld met vodafone (laatste keer was 2 weken terug) die van mij is eindelijk op voorraad en mijn nummerbehoud is deze week in behandeling genomen. Er is dus weer een batch binnengekomen. Hoeveel weet ik echter niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Hij is binnen! 23e besteld, de bruine en vandaag binnen gekomen. (met Amoled!). Wat een prachttoestel. Kreeg ook direct de Froyoupdate binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk het bericht van Telfort gehad dat de foon verstuurd wordt. Na veel miscommunicatie en lang wachten komt ie er nu toch eindelijk aan :) JOEPIE!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-09 21:26
Sinds 16-8 staat mijn bestelling bij Vodafone in het systeem, bruine Desire. Vanavond een e-mail gekregen dat het toestel onderweg is, zal hem morgen dus wel krijgen! :) Benieuwd wat voor schermpje het wordt..

• ossieh
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-09 17:08
Iemand al iets gehoord wanneer de phonehouse iets binnen krijgt?
zit nu bijna een maand te wachten, collega's hier hebben in de tussentijd hun iphone 4's al binnen....

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

telefoonkopen.nl winkel in Eindhoven heeft er een stuk of 10 op vooraad

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-09 10:54
Ik heb net mijn vodafone abonnement verlengd en voor een HTC Desire zilver gekozen. De klantenservice gaf aan dat de levertijd slecht 5 tot 6 werkdagen bedraagt. Mijn vragen over in hoeverre een HTC Desire door vodafone gebrand word is niet helemaal naar tevredenheid beantwoord.

Kan iemand aangeven in hoeverre de branding van een HTC Desire door vodafone storend is? Loop je vaak tegen vodafone 'sausjes' aan in het dagelijks gebruik? Word je door hen in een bepaalde richtign gemanouvreerd bij dagelijks gebruik?

Verwijderd

lieve mensen RENNEN NAAR THE PHONE HOUSE!!! daar hebben ze de silver, en BLACK (neem aan gezien buitenlandse berichten met slcd). non-branded!

ruime voorraaden in friesland in iedergeval, waren zelfs al herverdelingen, omdat filialen er teveel op voorraad hadden.

dusss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
knirefel schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:55:
Sinds 16-8 staat mijn bestelling bij Vodafone in het systeem, bruine Desire. Vanavond een e-mail gekregen dat het toestel onderweg is, zal hem morgen dus wel krijgen! :) Benieuwd wat voor schermpje het wordt..
heb je hem inmiddels binnen? Ik wacht nog steeds op de nummerportering voordat mijn toestel verstuurd word...

p.s. Mediamarkt Almere heeft ook nog een bak vol (tussen de 10 en 20 stuks) met AMOLED scherm, bruine versie en simlockvrij voor €449,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Breaker schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:33:
[...]

p.s. Mediamarkt Almere heeft ook nog een bak vol (tussen de 10 en 20 stuks) met AMOLED scherm, bruine versie en simlockvrij voor €449,-
Dan is ie bij de MM een stuk duurder geworden. Ik heb hem (bruine) 1,5 week geleden voor 429 gehaald bij de MM in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
jelmervos schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:33:
[...]

Dan is ie bij de MM een stuk duurder geworden. Ik heb hem (bruine) 1,5 week geleden voor 429 gehaald bij de MM in Utrecht.
Hoeft niet hoor, elke MM mag zijn eigen prijzen bepalen. Hierdoor kunnen er prijsverschillen ontstaan tussen verschillende vestigingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 19:54
Vorige week werd er bij MM Arena zelfs geadverteerd met de zilveren desire voor 388, geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 00:58
Mijn bestelling van kpn zakelijk is na 1,5 maand geannuleerd, omdat ik niet binnen 7 dagen reageerde omdat ik 2 weken op vakantie was. Mijn enige optie bij kpn is opnieuw bestellen, maar het mobieltje is ondertussen 45 euro duurder geworden. Is er ondertussen een betere actie gekomen, of is mijn goedkoopste optie nog steeds kpn zakelijk flexibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:55

Laguna

Connaisseur

djiedjee schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:48:
Vorige week werd er bij MM Arena zelfs geadverteerd met de zilveren desire voor 388, geloof ik..
Klopt terwijl de inkoopprijs 381 is voor de MM, dus daar werd niet op verdiend ;) naar aanleiding van die aanbieding kreeg ik 'm overigens wel in een andere MM voor 425 mee 8)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:16
Hallo iedereen, ik heb dit topic op google gevonden omdat ik op zoek ben naar de vooraad van de "Htc Desire Silver" bij vodafone.

Ik heb 2 dagen geleden contact gehad met vodafone, ik vroeg of ze de Het toestel op vooraad hadden.
Ze ging even in het systeem checken en toen werd mij verteld Dat ze voldoende vooraad hebben.
Dus enkele minuten daarna een abonnement afgesloten op vodafone.nl
In mijn factuur stond "Voor 17:00 besteld, Volgende dag in huis!" Dus ik vol spanning wachten..

Aangezien ik het toestel nog steeds niet heb ontvangen en mijn orderstatus nog steeds op "Order Is In Behandeling" staat, heb ik weer contact opgenomen met vodafone (30 min geleden) Waar mij opeens aan werd gegeven dat ze NIET op vooraad zijn..
Een erg raar verhaal vind ik...
Daarom heb ik voor de zekerheid dit verhaal ook even via de mail naar de klantenservice gestuurd, om te horen wat mij via de mail verteld word!

Hier een screenshot met de beloofde 24 uur levering op de factuur:

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/dylwzo.png

Is er hier misschien iemand die precies weet hoe of wat?

Alvast bedankt!
~Joey

[ Voor 5% gewijzigd door joeyschrama op 27-08-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Joey, afgelopen vrijdag de Desire Silver besteld en zou afgelopen maandag of dinsdag geleverd worden.
Tot op heden nog niks binnen.
Zojuist gebeld met afdeling verkoop:
In verband met de vakantieperiode kan het 5-10 werkdagen duren.
Als ik de berichten hier lees heb ik er weinig vertrouwen in.

Is het nog mogelijk om er onderuit te komen (contractverlenging + toestel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:35:
Beste Joey, afgelopen vrijdag de Desire Silver besteld en zou afgelopen maandag of dinsdag geleverd worden.
Tot op heden nog niks binnen.
Zojuist gebeld met afdeling verkoop:
In verband met de vakantieperiode kan het 5-10 werkdagen duren.
Als ik de berichten hier lees heb ik er weinig vertrouwen in.

Is het nog mogelijk om er onderuit te komen (contractverlenging + toestel)?
Hallo, bedankt voor het antwoord, omdat ik ook graag iets meer duidelijkheid wil heb ik net nog eventjes contact opgenomen met vodafone, zij vertelde me dat de htc desire silver nog voldoende leverbaar is en de bruine versie voorlopig niet meer. ook het zelfde verhaal als jij, het kan 5-10 werkdagen duren voordat je het toestel thuis ontvangt!

Ik voel me net als een kind op pakjesavond en dat het dan 5 tot 10 dagen uitgesteld wordt :-(

Edit: op je vraag of je er nog onderuit kan komen, JA dit is mogelijk. dan moet je eventjes contact opnemen met dit nummer: 0800 0001. Zij kunnen je verder helpen! (Dit weet ik aangezien ik in een callcenter abonnementen van vodafone verkoop)

Edit2: ik ben er voor de zekerheid nog 1 keer achteraan gegaan.
Deze menner vertelde me heel geloofwaardig dat er nu geen htc desires meer op vooraad zijn bij vodafone (Zowel Brown als Silver). 2 september krijgen ze een nieuwe lading binnen, dus als het goed is heb ik mijn toestel voor 5 september in huis.

~Joey

[ Voor 22% gewijzigd door joeyschrama op 29-08-2010 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-09 17:04
Ik heb die van mij op 04-08-10 besteld bij Typhone en heb hem gisteren dan eindelijk binnen gekregen ondanks dat m'n orderstatus nog staat op 'Product kan niet geleverd worden'. Ik heb hem zonder AMOLED scherm gekregen ondanks dat ik hem wel zo besteld heb... Ik denk dat ik hem maar gewoon hou want om nu nog te gaan wachten tot ze daar eindelijk Desire's met AMOLED schermen binnen krijgen zie ik niet zitten. Een ding weet ik wel, bij Typhone zien ze mij nooit meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Laatst online: 08-09 20:31
Stel dat ik nu een HTC Desire bestel i.c.m. een Vodafone 150 Bel + Sms + Web abonnement voor €22.50 per maand maar de telefoon op het moment niet leverbaar is maar wel weer vanaf begin september, echter dan is de actieperiode afgelopen. Krijg ik de telefoon dan nog steeds voor de €22.50 per maand waar ik hem voor besteld heb of moet ik het normale tarief gaan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Hayo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:33:
Stel dat ik nu een HTC Desire bestel i.c.m. een Vodafone 150 Bel + Sms + Web abonnement voor €22.50 per maand maar de telefoon op het moment niet leverbaar is maar wel weer vanaf begin september, echter dan is de actieperiode afgelopen. Krijg ik de telefoon dan nog steeds voor de €22.50 per maand waar ik hem voor besteld heb of moet ik het normale tarief gaan betalen?
:? Dat vraag je dan toch aan Vodafone? Waarom vraag je dat hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Ik dacht dat weten sommige mensen misschien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 00:58
ik denk dat je gewoon het actietarief betaald, dat staat namelijk in je contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
K0L3N schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:50:
ik denk dat je gewoon het actietarief betaald, dat staat namelijk in je contract
Ja, wanneer je een abonnement afsluit maak je gebruik van de voorwaardes die op dat moment van toepassing zijn. dus sluit je nu een abonnement af en krijg je je toestel over 2 weken, behoudt je de voorwaardes die NU van toepassing zijn!

~Joey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
joeyschrama schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:51:
[...]

Ja, wanneer je een abonnement afsluit maak je gebruik van de voorwaardes die op dat moment van toepassing zijn. dus sluit je nu een abonnement af en krijg je je toestel over 2 weken, behoudt je de voorwaardes die NU van toepassing zijn!

~Joey
offtopic:
voorwaarden ipv voorwaardes,

ontopic:
Maar sinds 11-08 mijn HTC Desire (silver) besteld bij een verlenging van mijn abonnement bij Vodafone, nog steeds niets binnen. :(

Heb de chat-functie en de orderstatus helpdesk al meerdere malen lastiggevallen, maar ze kunnen mij steeds niets zeggen behalve dat het toestel niet op voorraad is.

Ik vind dit erg slechte service van Vodafone, ik betaal 24x 22.50 euro voor mijn abonnement waarbij ik nog geen toestel heb en ze kunnen niet eens een verwachting geven wanneer het toestel wel weer leverbaar is.

Wanneer ik het toestel woensdag nog niet ontvangen heb, ga ik mijn verlenging ongedaan maken bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb net een (bruine) Desire besteld bij een Vodafone verlenging (2 jaar bel+sms+web 150 à €22,50 p.m.), ik ben me er van bewust dat de levertijd momenteel onzeker is, maar ik heb ook niet echt haast. Wel zal ik morgen toch even bellen om te vragen of ze al iets weten. In ieder geval mooi dat mijn abonnement nu 6 maanden voor einde contract ook alvast echt omgezet wordt, ik had namelijk bij benadering hetzelfde abonnement maar dan voor €32,- p.m. maar ik betaal per direct al maar 22,50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 19:54
Ik zag dat bij 2call de bruine desire "op voorraad" stond. Of dat echt zo is, weet ik niet natuurlijk...
Jazzle schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:40:
Ik heb net een (bruine) Desire besteld bij een Vodafone verlenging (2 jaar bel+sms+web 150 à €22,50 p.m.), ik ben me er van bewust dat de levertijd momenteel onzeker is, maar ik heb ook niet echt haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
joeyschrama schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:51:
[...]

~Joey
Wordt je abonnement al geleverd (en gaat deze al in) als je het abonnement i.c.m. het toestel bestelt of wordt het abonnement samen met het toestel geleverd (en gaat dan pas in)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
SamStar schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 18:49:
[...]

offtopic:
voorwaarden ipv voorwaardes,

ontopic:
Maar sinds 11-08 mijn HTC Desire (silver) besteld bij een verlenging van mijn abonnement bij Vodafone, nog steeds niets binnen. :(

Heb de chat-functie en de orderstatus helpdesk al meerdere malen lastiggevallen, maar ze kunnen mij steeds niets zeggen behalve dat het toestel niet op voorraad is.

Ik vind dit erg slechte service van Vodafone, ik betaal 24x 22.50 euro voor mijn abonnement waarbij ik nog geen toestel heb en ze kunnen niet eens een verwachting geven wanneer het toestel wel weer leverbaar is.

Wanneer ik het toestel woensdag nog niet ontvangen heb, ga ik mijn verlenging ongedaan maken bij Vodafone.
Hoorde net via 1200 dat de levering van de zilveren versie nog twee weken opzich laat wachten nog ff geduld dus.

Via de online shop is alleen de zilveren en de zwarte leverbaar dus de bruine is er niet bij vodafone.

[ Voor 5% gewijzigd door Thombias op 30-08-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djiedjee schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 08:30:
Ik zag dat bij 2call de bruine desire "op voorraad" stond. Of dat echt zo is, weet ik niet natuurlijk...
Grote kans dat dit klopt.
Bij ons zijn er vandaag ook bruine en zilvere Desires binnen gekomen. Grote kans dus dat vanaf vandaag de Desire weer eventjes leverbaar is bij webwinkels.

edit: zijn overigens Desires met SLCD scherm, dus geen AMOLED.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Dit is toch wel jammer: "Orderstatus: Order geannuleerd" , dat is in ieder geval gebeurd zonder dat ik iets heb gedaan, en ik heb er ook geen bericht van gekregen. Nog vervelender is dat de chat op de vodafone website simpelweg niet werkt, en het telefoonnummer niet bereikbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
Order geannuleerd staat er ook bij mij, ze zetten de order om naar een interne order, die status is niet juist.

Maakte me in eerste instantie ook zorgen, maar de helpdesk vertelde mij dat hij gewoon nog in order staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
SamStar schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:06:
Order geannuleerd staat er ook bij mij, ze zetten de order om naar een interne order, die status is niet juist.

Maakte me in eerste instantie ook zorgen, maar de helpdesk vertelde mij dat hij gewoon nog in order staat.
Heb net ook eindelijk iemand aan de lijn gekregen inderdaad, ik heb alleen wel de order geannuleerd, de Desire (bruin) komt waarschijnlijk midden/eind september pas weer op voorraad bij de online shop, en het zou volgens de mevrouw van de helpdesk best wel eens zo kunnen zijn dat de lokale Vodafone winkel hem eerder heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Weet iemand toevallig wat de wachttijd bij de webshop van de BelCompany voor een silver Desire is? Ik heb hem 7 dagen geleden besteld. Erg scheutig met statusmeldingen lijken ze niet te zijn, behalve een orderbevestiging heb ik verder niks ontvangen. Niet dat er grote haast bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
grun93 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:10:
Weet iemand toevallig wat de wachttijd bij de webshop van de BelCompany voor een silver Desire is? Ik heb hem 7 dagen geleden besteld. Erg scheutig met statusmeldingen lijken ze niet te zijn, behalve een orderbevestiging heb ik verder niks ontvangen. Niet dat er grote haast bij is.
Toevallig heb ik vandaag BelCompany hierover gemaild, hieronder het antwoord van BelCompany:
Beste meneer,

Helaas kunnen wij ook geen uitspraken doen over de levertijd van de HTC
Desire.

Wij hopen dat wij deze zsm geleverd krijgen.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben, kunt u contact met ons opnemen via
onderstaande contactgegevens.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Service

BelCompany B.V.
Ook onbekend dus...wat ik wel weet is dat PDA- en Smartphoneshop de HTC Desire Silver wel op voorraad hebben, en dat deze modellen een SLCD-scherm bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xi-s
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 19:38
Ik heb vandaag een melding van Studentmobiel.nl ontvangen dat ik mijn bruine Desire kan komen ophalen! Vrijdag de 20e besteld, dus het valt me alleszins nog mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeyschrama
Hayo schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:27:
[...]

Wordt je abonnement al geleverd (en gaat deze al in) als je het abonnement i.c.m. het toestel bestelt of wordt het abonnement samen met het toestel geleverd (en gaat dan pas in)?
Het abonnement gaat in als je het toestel thuis ontvangt, eerder niet!

~Joey
Pagina: 1 ... 64 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.