Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:35:
[...]
Ik hoop ook bij de batch te zitten die nu binnen komt. Zelf op 31-07 verlengd. Ook met een 1 jarig abo

Toch heerlijk die verlengings aanbiedingen van Telfort. En nu maar wachten en hopen op een mailtje vandaag dat de foon verstuurd wordt

Volgens mij wordt het vandaag iig weer niks. Misschien morgen... en anders annuleer ik hem.
Even een Telfort medewerker gevraagd; "Daar hebben we helaas geen informatie over".
Ik weet genoeg.
15:44 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
15:44 Jan-Willem: Hallo, wanneer is de HTC Desire leverbaar?
15:45 Jan-Willem: Jan-Willem: Hallo, wanneer is de HTC Desire leverbaar?
15:45 Telfort: Daar hebben we helaas geen informatie over
15:45 Jan-Willem: oh, er staat 12-8
15:45 Jan-Willem: dus vandaag
15:47 Telfort: Als dat is aan gegeven gaan wij dus er van dat ze vandaag binnen krijgen en vandaag nog de bestelling inorde maken voor diegene die een bestelling heeft geplaatst.
15:49 Jan-Willem: Okee maar is dus zijn nog niet binnen. De dag is immers al bijna om.
15:50 Telfort: we hebben het binnen maar de bestelling moeten eerst klaar gezet worden voor diegene die de bestelling al een tijd hebben geplaatst.
15:50 Jan-Willem: Wil graag een abbo afsluiten maar wil wel zekerheid of het toestel leverbaar is.
15:53 Telfort: ja dat begrijp ik. Maar ik kan u niet garanderen of u het toestel wel krijgt, ik raad u aan om hiervoor naar de winkel te gaan en daar u bestelling te plaatsen want zij zullen het wel opvoorraad hebben.
15:54 Jan-Willem: Okee, ga ik daar even kijken. Iig bedankt voor uw moeite.
[
Voor 63% gewijzigd door
OkeOkeOke op 12-08-2010 15:55
]