Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Skann schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:23:
Wat iedereen zit te wachten?... In de telefoonshop waar ik werk in Oost-Gelderland heb ik vandaag één zilveren Desire en een shitload aan bruine gekregen.

Maar ik geloof ook dat wij erg geluk ermee hadden. Het lijkt de N900 wel zeg.
Goed, nog maar weer eens de vraag omdat het ontzettend moeilijk blijft om dat meteen zelf te vertellen;
Welke plaats hebben we het hier over en welke telefoonshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Na mijn bestelling bij Typhone (losse Desire) geannuleerd te hebben ben ik gelijk naar de Mediamarkt in Utrecht gereden en daar heb ik er één gekocht voor €430. Ze hebben nog een bak vol bruine (op mijn doos staat Amoled scherm).

[ Voor 5% gewijzigd door brem op 11-08-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:48

L0g0ff

omg

Onderstaande mail heb ik terug gekregen van Typhone:
Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas dienen wij u te melden dat HTC wederom leveringsproblemen heeft. Wij begrijpen dat deze situatie erg vervelend voor u is. Momenteel heeft HTC een extreme ondercapaciteit om de toestellen te fabriceren. De levering is uitgesteld naar een onbekende datum. Indien u de bestelling wenst te annuleren is dit uiteraard mogelijk. U kunt ook kiezen om te wachten dat het toestel geleverd wordt of om te kiezen voor een alternatief toestel.

Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur naar 045 - 400 77 66.

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V
Ik blaas de order nu af en haal hem ergens anders.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag Vodafone verlengd aan de telefoon na 18.00 met HTC Desire Silver (medewerker zei gelijk is op voorraad!)

Woensdag 10.00 thuis ontvangen :D

Dus Vodafone heeft de Silver op voorraad!!

Volgens mij krijgen bestaande klanten voorrang ofso? Op de site staat al dagen lang Comming Soon (Silver Edition)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Desires die bij vodafone zelf besteld worden nu stock rom gaan worden? Op de website ataat nu gewoon android 2.1.
Een tijdje geleden stond er nog bij dat 360 services erop zaten. Nu niet meer dus..Als er iemand een dezer dagen bij de vodafone shop/ webshop een desire koopt, wil die dan even melden wat e firmware enz is?

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:41:
Weet iemand of de Desires die bij vodafone zelf besteld worden nu stock rom gaan worden? Op de website ataat nu gewoon android 2.1.
Een tijdje geleden stond er nog bij dat 360 services erop zaten. Nu niet meer dus..Als er iemand een dezer dagen bij de vodafone shop/ webshop een desire koopt, wil die dan even melden wat e firmware enz is?

Bedankt alvast
Ik zal vanavond voor je kijken... (of iemand is me sneller )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Ik heb de order afgezegd nu bij Typhone. Het ging allemaal heel soepel. Over 5 werkdagen zou het geld weer op mijn rekening moeten staan. Ondertussen heb ik hem besteld via PDAShop. Je betaald dan wel 3 tientjes meer maar dan hoef ik niet op en neer naar Utrecht om hem daar bij de mediamarkt te halen. Scheelt weer in de benzine ;)

Nu maar hopen dat de levertijden van PDAShop wel kloppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
Zojuist besteld bij Telfort, icm met het verlengen van mijn abonnement.

Telefoon mooi gratis (al vanaf 1jaar verlengen, 200minuten) en verwachte levering op 12 augustus. Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de Desire's dan bij Telfort gebracht worden of al bij mij thuis... zou wel heel snel zijn. Ben benieuwd!

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Geronimoos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:10:

Telefoon mooi gratis (al vanaf 1jaar verlengen, 200minuten) en verwachte levering op 12 augustus. Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de Desire's dan bij Telfort gebracht worden of al bij mij thuis... zou wel heel snel zijn. Ben benieuwd!
Same here, heb hem bij The Phonehouse geannuleerd (verwachting einde van de maand 8)7 ) en bij Telfort een verlenging gedaan. ben benieuwd!

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:20
Geronimoos schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:10:

Was eerst 2 augustus, toen 10 en nu hoop ik maar dat ze de 12 de wel komen!

Edit: had hem op 28/7/2010 al besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door OkeOkeOke op 11-08-2010 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

bladebla

<Piéééép>

Telfort heeft inderdaad wel leuke verleng acties, waar je anders hoort dat nieuwe klanten beter af zijn.
Ik wil mogelijkheden openhouden bij verlenging van Telfort omdat het zo moeilijk gaat met de Desire. Ik heb me daarom in de Telfort winkel op een wachtlijst geplaatst, maar mijn contract verlenging nog niet officieel gemaakt.

Dit was 2 augustus, voorraad zou toen 1 a 2 dagen later binnenkomen. Intussen durft men in de winkel geen datum te noemen.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Bij Hi.nl zijn de nieuwe klanten duidelijk sneller aan de beurt dan bestaande klanten die abbo willen verlengen.
Waarom?? Daar kan de helpdesk geen uitspraak over doen 8)7 . Zoals over zoveel zaken.

Hoop nog steeds dat vrijdag 13 augustus wat beweging komt in de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

02-08-10 om 20:00u mijn HTC Desire Silver telefonisch bij Vodafone besteld (verlengen van abbo)
en vandaag dan eindelijk binnen gekregen. (volgens het doosje met AMO-led scherm)

hopelijk krijgen jullie hem ook snel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Harold_S schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:40:
Bij Hi.nl zijn de nieuwe klanten duidelijk sneller aan de beurt dan bestaande klanten die abbo willen verlengen.
Waarom?? Daar kan de helpdesk geen uitspraak over doen 8)7 . Zoals over zoveel zaken.

Hoop nog steeds dat vrijdag 13 augustus wat beweging komt in de bestelling.
Ik heb een Desire (Hi) besteld bij studentmobiel.nl en daar wordt ook gezegd (in een e-mailconversatie) dat de Desires vrijdag (in een "kleine" bestelling) weer binnenkomen. Heeft studentmobiel.nl de Desires zelf op voorraad of doen ze dat via Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Voor mensen die hem niet bij de provider elf willen halen. Bij GSMweb hebben ze de Desire gewoon op voorraad.
Had hem vrijdag besteld, maandag verstuurd en dinsdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolleNL
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-03 15:05
Ik heb nu mijn order bij Hi gecanceld en haal morgen een Desire bij de lokale telefoonwinkel omdat die daar op voorraad is en kies dus voor een Vodafone abbonement, wat ik me afvraag is: Heb ik dan een Vodafone branded Desire? Want ik kon kiezen welke provider ik bij mijn Telefoon wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 20-09 19:09
Weet iemand ook iets over onze goede vrienden van GSMEasy? Heb daar besteld, heb al 1x nagevraagd, maar heb geen zin om hun helemaal onder te spammen met mijn mails over de datum.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JolleNL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:14:
Ik heb nu mijn order bij Hi gecanceld en haal morgen een Desire bij de lokale telefoonwinkel omdat die daar op voorraad is en kies dus voor een Vodafone abbonement, wat ik me afvraag is: Heb ik dan een Vodafone branded Desire? Want ik kon kiezen welke provider ik bij mijn Telefoon wou.
ik heb zelf mijn abbo verlengd bij VF met een zilveren Desire.
maar mijn firmware is *.*.405.* en volgens mij is deze dus Un-branded,
hoewel ik veel mensen hoor klagen dat ze een branded toestel hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bericht van KPN gehad dat mijn Desire is verstuurd. Op 21-7 besteld.

KPN kan dus weer een aantal leveren.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 21:46 ]

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:50:
[...]

ik heb zelf mijn abbo verlengd bij VF met een zilveren Desire.
maar mijn firmware is *.*.405.* en volgens mij is deze dus Un-branded,
hoewel ik veel mensen hoor klagen dat ze een branded toestel hebben gekregen.
die is naar mijn weten unbranded idd...
maar tevens bij de update naar 2.2 word de vodafone 360 software e.d. verwijdert, dus weer een nette schone telefoon haha :D

Verwijderd

Ik ben nog steeds op mijn htc desire aan het wachten. ik heb hem 27 juli al besteld. Ik heb ze al een aantal keer gebeld en gemaild, maar krijg allemaal verschillende antwoorden. Komt erop neer dat ik hem nog steeds niet in bezit heb.

Weet iemand al iets meer over de voorraad van typhone?

Kan ik het contract met typhone eventueel ontbinden? Gaat om een verlenging bij vodafone inclusief toestel!

Begin nu wel heel erg ongeduldig te worden........

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:38:
Ik ben nog steeds op mijn htc desire aan het wachten. ik heb hem 27 juli al besteld. Ik heb ze al een aantal keer gebeld en gemaild, maar krijg allemaal verschillende antwoorden. Komt erop neer dat ik hem nog steeds niet in bezit heb.

Weet iemand al iets meer over de voorraad van typhone?

Kan ik het contract met typhone eventueel ontbinden? Gaat om een verlenging bij vodafone inclusief toestel!

Begin nu wel heel erg ongeduldig te worden........
Nou hier is mij verteld dat Typhone een onderdeel is van The Phonehouse en die vertelde mij weer dat het eind van deze maand wordt.

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:49:
[...]

Was eerst 2 augustus, toen 10 en nu hoop ik maar dat ze de 12 de wel komen!

Edit: had hem op 28/7/2010 al besteld.
Ik hoop ook bij de batch te zitten die nu binnen komt. Zelf op 31-07 verlengd. Ook met een 1 jarig abo :) Toch heerlijk die verlengings aanbiedingen van Telfort. En nu maar wachten en hopen op een mailtje vandaag dat de foon verstuurd wordt :)

Verwijderd

MysterX schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:48:
[...]

Nou hier is mij verteld dat Typhone een onderdeel is van The Phonehouse en die vertelde mij weer dat het eind van deze maand wordt.
Ik heb de website van phonehouse gecheckt, zie hier wat daarop staat:

Belangrijke leveringsinfo: De HTC Desire is op dit moment in geheel Nederland beperkt leverbaar derhalve kunnen wij niet garanderen dat dit toestel binnen 1 werkdag wordt geleverd. Uiteraard doen wij onze uiterste best dit toestel zo snel mogelijk bij onze klanten te krijgen. Toevoeging: HTC heeft aangegeven dat begin augustus het toestel weer voldoende voorradig zal zijn.

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:11
Op de site van Hi is de levertijd inmiddels verkort van 10-15 dagen naar 2-5 dagen

• De Dominee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-08 20:07
Exception schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:10:
[...]

Ik heb een Desire (Hi) besteld bij studentmobiel.nl en daar wordt ook gezegd (in een e-mailconversatie) dat de Desires vrijdag (in een "kleine" bestelling) weer binnenkomen. Heeft studentmobiel.nl de Desires zelf op voorraad of doen ze dat via Hi?
Beetje apart,

Ik heb een week geleden juist een mailtje gehad, dat die pas vanaf week 34 leverbaar is!

Maar goed, hoop dat die snel binnen is uteindelijk!!!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Laatste update: 12/08/2010

Order wordt gepickt in magazijn

Het lijkt erop dat de Desire binnengekomen is bij Hi! O-)

Nu maar hopen dat ik hem snel geleverd krijg na een maand wachten..

• Exception
De Dominee schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:14:
[...]

Beetje apart,

Ik heb een week geleden juist een mailtje gehad, dat die pas vanaf week 34 leverbaar is!

Maar goed, hoop dat die snel binnen is uteindelijk!!!
Dat is dus pas de 23e :( Mij schreef hij dit op 11-08:
Beste Jeffrey,

Deze is momenteel helaas niet op voorraad. De bruine versie hopen wij vrijdag weer binnen te krijgen. Dit gaat om een relatief kleine levering en wij kunnen daardoor niet alle klanten voorzien. De zilveren versie verwachten wij volgende week vrijdag pas te mogen ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Misschien dat hij bij jou de zilveren versie bedoelt? Ik hoop dat mijn Desire bij die "relatief" kleine bestelling hoort. Ik heb namelijk de bruine besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door Exception op 12-08-2010 12:20 ]

• De Dominee
Exception schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:19:
[...]

Dat is dus pas de 23e :( Mij schreef hij dit op 11-08:

[...]

Misschien dat hij bij jou de zilveren versie bedoelt? Ik hoop dat mijn Desire bij die "relatief" kleine bestelling hoort. Ik heb namelijk de bruine besteld.
Gaat bij mij inderdaad om de zilvere!!!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:17
Vorige week vrijdag een HTC Desire besteld bij KPN in combinatie met een verlenging. Heb er geen bestelbevestiging van gehad (zou ik wel een brief van krijgen volgens de telefonisch medewerker). Vandaag opgebeld wat de status is van de bestelling, bleek dat hij onderweg is en ik hem waarschijnlijk vandaag krijg.

• De Dominee
Mauritzzz schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:08:
Vorige week vrijdag een HTC Desire besteld bij KPN in combinatie met een verlenging. Heb er geen bestelbevestiging van gehad (zou ik wel een brief van krijgen volgens de telefonisch medewerker). Vandaag opgebeld wat de status is van de bestelling, bleek dat hij onderweg is en ik hem waarschijnlijk vandaag krijg.
Begrijp dat jij een bruine hebt besteld, want ik zag geen zilvere bij de KPN (Hi) !!

• Mauritzzz
Mauritzzz schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:08:
Heb hem binnen, volgens mij heeft hij een superLCD scherm. Staat iig geen AMOLED op de doos.

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 19:34
Net even met de VF klantenservice gebeld,

"Ja meneer uw Desire wordt zeker voor het eind van augustus geleverd."

Voor het eind van augustus? 8)7

• Exception
Svennetjee schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:48:

Wie weet vandaag (A)

• Robbie T
  • Laatst online: 19-09 14:03
Zojuist gebeld door Hi winkel in Leeuwarden, mijn Desire is binnen (bruin).
Straks even ophalen, in de pauze van mijn werk.

Heb hem maandag besteld, mooi op tijd dus.

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:35:
[...]

Ik hoop ook bij de batch te zitten die nu binnen komt. Zelf op 31-07 verlengd. Ook met een 1 jarig abo :) Toch heerlijk die verlengings aanbiedingen van Telfort. En nu maar wachten en hopen op een mailtje vandaag dat de foon verstuurd wordt :)
Volgens mij wordt het vandaag iig weer niks. Misschien morgen... en anders annuleer ik hem. ;w

Even een Telfort medewerker gevraagd; "Daar hebben we helaas geen informatie over".

Ik weet genoeg. |:( |:(

15:44 Welkom op de live-chat van Telfort, afdeling verkoop! Waarmee kan ik u helpen?
15:44 Jan-Willem: Hallo, wanneer is de HTC Desire leverbaar?
15:45 Jan-Willem: Jan-Willem: Hallo, wanneer is de HTC Desire leverbaar?
15:45 Telfort: Daar hebben we helaas geen informatie over
15:45 Jan-Willem: oh, er staat 12-8
15:45 Jan-Willem: dus vandaag
15:47 Telfort: Als dat is aan gegeven gaan wij dus er van dat ze vandaag binnen krijgen en vandaag nog de bestelling inorde maken voor diegene die een bestelling heeft geplaatst.
15:49 Jan-Willem: Okee maar is dus zijn nog niet binnen. De dag is immers al bijna om.
15:50 Telfort: we hebben het binnen maar de bestelling moeten eerst klaar gezet worden voor diegene die de bestelling al een tijd hebben geplaatst.
15:50 Jan-Willem: Wil graag een abbo afsluiten maar wil wel zekerheid of het toestel leverbaar is.
15:53 Telfort: ja dat begrijp ik. Maar ik kan u niet garanderen of u het toestel wel krijgt, ik raad u aan om hiervoor naar de winkel te gaan en daar u bestelling te plaatsen want zij zullen het wel opvoorraad hebben.
15:54 Jan-Willem: Okee, ga ik daar even kijken. Iig bedankt voor uw moeite.

[ Voor 63% gewijzigd door OkeOkeOke op 12-08-2010 15:55 ]

• Mauritzzz
De Dominee schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:25:
[...]

Begrijp dat jij een bruine hebt besteld, want ik zag geen zilvere bij de KPN (Hi) !!
Heb geen keuze gehad in kleur toen ik verlengde, maar heb een bruine gekregen. Ik denk dat ze dan bij KPN alleen maar bruin hebben.

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Deze week terug van vakantie gekomen. Helaas nog geen bericht van Vodafone.

Toestel besteld op 15-7. Ben over het algemeen een geduldig persoon maar dit gaat me te ver. Heb zojuist dan ook een 'boos' mailtje naar ze gestuurd.

Telefonisch krijg ik ze vandaag niet te pakken dat is dan ook de reden dat ik ze mail.

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Heb zaterdag 7-8-2010 mijn Hi abonnement verlengt.. Ik kreeg vandaag mail dat de telefoon morgen wordt bezorgt!

[ Voor 5% gewijzigd door richeh op 13-08-2010 16:37 ]

• Ceauz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-07 13:25
Net als tiescarbo heb ik 15-07 mijn toestel (desire bruin) bij vodafone besteld. Heb in de tussentijd meerdere keren contact via mail en telefoon met ze gehad zonder dat ze me een duidelijk antwoord konden geven vanaf wanneer ze verwachten de toestellen binnen te krijgen. Krijg ook steeds verschillende antwoorden van vodafone, de een heeft het over vertraging door een nieuw bestelsysteem, de ander zegt volgende week komen ze binnen, en weer een ander geen zicht te hebben over wanneer ze überhaupt binnenkomen. Ook vroeg ik wanneer de desire silver binnen zou komen (volgens de site half aug) en daar kreeg ik ook een vaag antwoord op. Ik weet dat de desire moeilijk te leveren is/was maar het lijkt wel alsof bijna alle aanbieders behalve vodafone op dit moment (mondjesmaat) toestellen uitleveren.

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-09 19:34
Svennetjee schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:48:

Jij bent vast helderziend, net mn bevestiging gehad, morgen -eindelijk- mijn toestel! _/-\o_

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Gister eind van de middag de Desire besteld bij PDAShop. Vandaag om 11.00 netjes binnen. AMOLED display. Echt een super toestel! Zeker geen spijt van!

Tnx Lizard voor het tippen va PDAShop!

[ Voor 7% gewijzigd door L0g0ff op 12-08-2010 23:24 . Reden: Userame gezocht ]

• K0L3N
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 00:58
heeft de desire met slcd een gewoon scherm of een pentile matrix net als het amoled scherm, zo niet dan is het misschien interresant om even door te geven dat ze me er maar zo een moeten sturen aangezien die blijkbaar beter verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Eindelijk, ik krijg de Desire br. vandaag ook aangeboden via TNT. 19 juli besteld bij Hi.nl. Levertijd 2-5 dagen.
Kunnen toch lekker rekenen die lui. Maar daar mogen ze geen uitspraak over doen 8)7 .

Is het al bekend hoe je kan zien of het Amoled of superLCD scherm is? Of heb ik nou net een berichtje gemist.

Morgen eindelijk eens een ander topic in tweakers om door te lezen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

OhMyGod schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:06:
Gister eind van de middag de Desire besteld bij PDAShop. Vandaag om 11.00 netjes binnen. AMOLED display. Echt een super toestel! Zeker geen spijt van!

Tnx Lizard voor het tippen va PDAShop!
Silver of bruin?

Ik wil zelf een silver bestellen (los toestel) en zoek nu dus een shop die hem een beetje snel kan leveren.

[ Voor 14% gewijzigd door jelmervos op 13-08-2010 08:59 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg gisteren dit mailtje van typhone, echt ongelooflijk! Hoe kan het zo zijn dat bijv. de pdashop ze binnen 1 dag levert en typhone doet daar blijkbaar 6/ 7 weken over..........Mij een raadsel!

Weet iemand of het mogelijk is om het contract te ontbinden? (volgens mij was het bijbehorende abonnement al geaccepteerd door de provider).

Onlangs hebt u bij ons een HTC Desire besteld.
Wij streven er natuurlijk altijd naar uw bestelling zo spoedig mogelijk voor u af te ronden. Het spijt ons dan ook u te moeten mededelen dat uw HTC Desire op dit moment nog niet leverbaar is. HTC heeft voor dit product landelijk leveringsproblemen.
Op dit moment verwachten wij dat uw HTC Desire in week 35 weer beschikbaar is en uw bestelling zal op dat moment met voorrang behandeld worden. Onze excuses voor deze vervelende mededeling en wij zullen er alles aan doen om de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:35

Ankh

|true

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:28:
Ik kreeg gisteren dit mailtje van typhone, echt ongelooflijk! Hoe kan het zo zijn dat bijv. de pdashop ze binnen 1 dag levert en typhone doet daar blijkbaar 6/ 7 weken over..........Mij een raadsel!

Weet iemand of het mogelijk is om het contract te ontbinden? (volgens mij was het bijbehorende abonnement al geaccepteerd door de provider).

Wij streven er natuurlijk altijd naar uw bestelling zo spoedig mogelijk voor u af te ronden. Het spijt ons dan ook u te moeten mededelen dat uw HTC Desire op dit moment nog niet leverbaar is. HTC heeft voor dit product landelijk leveringsproblemen.
Op dit moment verwachten wij dat uw HTC Desire in week 35 weer beschikbaar is en uw bestelling zal op dat moment met voorrang behandeld worden. Onze excuses voor deze vervelende mededeling en wij zullen er alles aan doen om de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden.
Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling en wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u vragen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Je kan gewoon ontbinden, heb ik bij GSMeasy ook gedaan.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:27

slaay

Natuurbeleven.com

Toen ik vorige week de Phonehouse in Eindhoven aan de lijn had, vertelde men dat er tijdelijk geen Desires binnen zouden komen vanwege het AMOLED tekort en de overgang naar SLCD.

Alsof ze bij HTC de productie gewoon bijv. 2 weken stilleggen.. "Oh de AMOLED zijn op, Henk bestel jij even nieuwe SLCD schermen?" "oh de levertijd bedraagt 2 weken.." 8)7

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Nou Telfort heeft de boel weer een weekje opgeschoven, naar de week van 19 juli.

Wat een leugenaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

OkeOkeOke schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:22:
Nou Telfort heeft de boel weer een weekje opgeschoven, naar de week van 19 juli.

Wat een leugenaars...
Ik denk dat je 19 augustus bedoelt? en inderdaad ben er ook niet blij mee.... :(

[ Voor 1% gewijzigd door MysterX op 13-08-2010 13:32 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
MysterX schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Ik dat je 19 Augustus bedoelt? en inderdaad ben er ook niet blij mee.... :(
Ja sorry 19 augustus.
En snap dat je er ook niet blij mee bent.

Wat kunnen die mensen liegen zeg.

Bovendien wordt op hun website nu net gedaan of ze hem in voorraad hebben. Reserveren staat er niet
meer bij en geen datum meer.

Trap er niet in!

[ Voor 20% gewijzigd door OkeOkeOke op 13-08-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Klein beetje offtopic, maar ik kan het op de KPN site niet vinden (Duh!)
Ik wil morgen een HTC Desire kopen, heb nu al tijdje geen phone meer, maar nog wel abbo, ik heb dus ook nieuwe Sim nodig, kan je die in winkel gewoon meekrijgen? Ik heb keer nieuw vodafone sim nodig gehad, en die kon ik bij een grotere winkel ter plekke laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimoos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-08 19:49
MysterX schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:23:
[...]

Ik dat je 19 Augustus bedoelt? en inderdaad ben er ook niet blij mee.... :(
pff! wat een bedrijfvoeiring daar... not happy :(

Alternatief voor mij is 41 euro bijbetalen voor het toestel en bij gsmweb verlengen.... Telfort300 verlengen + HTC Desire is daar 33+8 bijbetalen... bij telfort al vanaf 200minuten gratis.

2030Wp + 2520Wp PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
Harold_S schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:47:
Eindelijk, ik krijg de Desire br. vandaag ook aangeboden via TNT. 19 juli besteld bij Hi.nl. Levertijd 2-5 dagen.
Kunnen toch lekker rekenen die lui. Maar daar mogen ze geen uitspraak over doen 8)7 .

Is het al bekend hoe je kan zien of het Amoled of superLCD scherm is? Of heb ik nou net een berichtje gemist.

Morgen eindelijk eens een ander topic in tweakers om door te lezen :*)
Als je een Amoledscherm hebt staat dat op de doos (AMOLED display). Heb je een sLCD scherm dan staat er niks op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:28:

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Ik heb vandaag ook mijn bestelling gecancelled. Mijn broertje die heeft nou al de Desire (vandaag gekocht) en ik ga 'm maandag bestellen bij dezelfde winkel. Na maandag zeg ik wel waar ze 'm nog op voorraad hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Geronimoos schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:36:
[...]

pff! wat een bedrijfvoeiring daar... not happy :(

Alternatief voor mij is 41 euro bijbetalen voor het toestel en bij gsmweb verlengen.... Telfort300 verlengen + HTC Desire is daar 33+8 bijbetalen... bij telfort al vanaf 200minuten gratis.
Ja, leuk gratis...alleen krijg je voorlopig niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Net de Desire ontvangen van Hi.

Er staat niet op de doos dat er een Amoled scherm in zit, dus ga ervan uit dat het een slcd is.

Maar wat een prachtig toestel, zijn de 4 weken wachten toch wel waard geweest! :)

Kan ik niet eindelijk een ander topic gaan volgen. Hoop dat jullie hem nu ook snel mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 18:04
Heb afgelopen maandag de zilveren Desire besteld bij pro-assist (telefoon verzekeraar) ter vervanging van mijn iphone. 2 weken levertijd verwachten ze..... ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
Iemand deze week nog een Desire ontvangen van studentmobiel.nl? Eergisteren mailde ik wanneer ze weer binnenkwamen, dat was vandaag (13-08). Mail ik vanochtend of ze er al zijn, zegt hij weer vrijdag. Ik weet nou niet of het deze vrijdag of volgende week vrijdag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-03-2023
Ben blij dat ik niet de enige ben die dat mailtje van Typhone heeft binnengekregen. Ze zijn nu in ieder geval een klant kwijt, die ook niet meer van plan is om met hun in zee te gaan.

@ Kees; Welke winkel?? Jij hebt de bestelling toch al geplaatst ;)

Canon 5D+6D | 14 F2.8 | 50 F1.4 | 100 F2.8 | 135 F2L | 24-70 F2.8 IS | 120-300 2.8 IS | 70-200 F4L | 1.4+2 TC | 430 EXII | 580 EXII | Fotostudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

pieter_ale schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:22:

@ Kees; Welke winkel?? Jij hebt de bestelling toch al geplaatst ;)
Is het al maandag geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

jelmervos schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:42:
[...]

Is het al maandag geweest dan?
Ik heb hem toch al gereserveerd nu en hij ligt al klaar. Ik heb gisteren de HTC Desire Zilver daar opgehaald, maandag nog een bruine :). Pracht toestel!
Ik heb 'm besteld bij coolblue (van pdashop.nl) in Eindhoven. Had daarheen gebeld op donderdag, volgens mij om 21 uur 's avonds en hij lag gewoon de volgende dag klaar!! Toen daar opgehaald (winkel was moeilijk te vinden, staat in hele kleine lettertjes 'coolblue' op. Geweldige service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 18-09 07:53
Toestel kom week 33 op voorraad bij Telfort genoeg voorraad, hoorde ik van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:07:
Toestel kom week 33 op voorraad bij Telfort genoeg voorraad, hoorde ik van iemand.
Dat hoop ik toch serieus voor ze na die blunder van gisteren. Ze hadden gisteren op de website staan dat de Desire op voorraad was en iemand op het Telfort forum maakte melding van het bestellen gisteren via de site en die heeft de Desire vandaag binnen. Beetje raar van Telfort aangezien mensen al zo lang zitten te wachten op de Desire.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Godver, ik wacht op mijn pinpas. Toestel ligt al een week klaar :´)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Da's ook lullig. Heb je wel een toestel liggen, heb je geen pinpas! :\

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Vandaag langs KPN gegaan om me telefoon te verlengen, aangezien men niet op voorraad had heb ik het bij ander geprobeerd, telfort had niet op voorraad, vodafone wel, dus daar maar genomen, het is een amoled en ben er tot dusver erg tevreden mee, toestel reageert prettig, moet nog wel even aan typen wennen, want me laatste phone was een diamond touch met pennetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

BeefHazard schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:33:
Da's ook lullig. Heb je wel een toestel liggen, heb je geen pinpas! :\
Het ergste is nog wel dat belcompany 1 van de weinige is die bij verlengen ook 0,01 moet pinnen. Heb verlenging gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Gister de stad in geweest (Alkmaar) om te kijken voor de Desire.
We wilde met een Vodafone abonnement, daar was het onwijs druk. En zijn we maar even doorgelopen naar de Belcompany. Daar hadden ze nog ruime voorraad (nieuwste versie). Dus moesten 10 minuten wachten op de acceptatie van vodafone en dan direct de telefoon mee.
Voortaan geen abo's via het internet meer.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Das nog lulliger, iCy...

@Ankh In Alkmaar heb je o.a een HI shop, aan de Laat. Je kan ook ff kijken bij Heiloo, daar zit een phonehouse, in winkelcentrum 't loo!

Tip voor alle alkmaarders/heilooenaren (Me = heilooenaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
-dubbelpost- mag verwijdert worden

[ Voor 95% gewijzigd door SamStar op 15-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
Kreeg gisteren dit mailtje van vodafone.
Geachte

U heeft op 12-08-2010 een abonnement of prepiad-pakket besteld in de Vodafone Online winkel. Bij deze bestelling hoort het volgende ordernummer: --------. Hartelijk dank hiervoor.

De levering van uw bestelling is helaas vertraagd omdat het toestel door onvoorziene omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. We stellen u zo snel mogelijk op de hoogte van de verwachte leverdatum. Onze excuses voor dit ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online winkel
zou dit het AMOLED of SLCD ding zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door SamStar op 15-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ben benieuwd hoe het nu zit met de nieuwe lading Desire's..............

bol.com geeft aan pas over 4-6 weken weer te ontvangen.... smartphoneshop zit nu ook zonder voorraad en geven geen verwachting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
SamStar schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:44:
Kreeg gisteren dit mailtje van vodafone.

[...]

zou dit het AMOLED of SLCD ding zijn?
Ik vraag me dus echt af waarom ik zo'n mailtje niet krijg. Ik heb het toestel 15/7 al besteld en zelfs zo'n mailtje krijg ik dus niet. Heb donderdag al een boze mail de deur uit gedaan. Natuurlijk heb ik daar ook nog geen reactie op gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

BeefHazard schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:55:
@Ankh In Alkmaar heb je o.a een HI shop, aan de Laat. Je kan ook ff kijken bij Heiloo, daar zit een phonehouse, in winkelcentrum 't loo!

Tip voor alle alkmaarders/heilooenaren (Me = heilooenaar)
Er zitten meerdere winkels bij elkaar. Maar zoals gezegd heb ik hem gehaald bij de Belcompany waar de Desire gewoon op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 22:50
Ik heb vorige week dinsdag de HTC Desire besteld bij PDAShop.nl. Ik heb met nummerbehoud aangevraagd en wacht dus nog op een mailtje van Vodafone, daarna versturen ze het toestel. Alleen nu is hij sinds vrijdag uitverkocht, ik hoop niet dat ik een aantal weken moet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als iemand ondanks de schaarste toch een Desire (silver) heeft gekregen wil ik dat graag weten. Ik wil een los toestel bestellen en zoek nu dus een shop die af en toe levert of als eerste weer levert, zodat ik niet onnodig hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 14:20
jelmervos schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:54:
Als iemand ondanks de schaarste toch een Desire (silver) heeft gekregen wil ik dat graag weten. Ik wil een los toestel bestellen en zoek nu dus een shop die af en toe levert of als eerste weer levert, zodat ik niet onnodig hoef te wachten.
Kan je denk ik beter langs wat fysieke shops gaan om na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Reactie terug van gsmeasy, ik krijg er nog 1 met onbeperkt internet yay! :D Ze weten alleen nog niet exact wanneer...
EDIT: Heuj heuj heuj!!! 16-08-2010 Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak
Ik krijg een desire yayy

[ Voor 32% gewijzigd door BeefHazard op 16-08-2010 13:09 . Reden: Kleine edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ve
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-09 14:49
Heb de Desire nu besteld bij Hi omdat de levertijd terug was gegaan naar 2-5 dagen, nu staat het weer op 5-10 dagen.. Heeft iemand navraag gedaan wanneer ze binnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 22:50
Lunaticc schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:48:
Ik heb vorige week dinsdag de HTC Desire besteld bij PDAShop.nl. Ik heb met nummerbehoud aangevraagd en wacht dus nog op een mailtje van Vodafone, daarna versturen ze het toestel. Alleen nu is hij sinds vrijdag uitverkocht, ik hoop niet dat ik een aantal weken moet wachten!
En hij is weer op voorraad! Nu hopen dat Vodafone een beetje opschiet met het behandelen van de aanvraag ;)

edit:
En hij is weer uitverkocht. Zometeen toch maar even een mailtje sturen!

edit2:
16:16 een mail verzonden, 16:24 antwoord. Er is een Desire gereserveerd voor mij. Wat een top service! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Lunaticc op 16-08-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik heb er twee binnen via coolblue shop in Eindhoven. Geweldige winkel trouwens! Donderdagavond om 21.30 gebeld of er nog 2 HTC Desire's waren in Zilver en bruin. Die waren er, en we konden ze de volgende dag meteen ophalen. Die dag kwam ik erachter dat ik even niet genoeg geld op mijn rekening had staan, dus had ik ze gemaild of ze de order wilden verplaatsen, binnen 2 uur al antwoord en toen mocht ik 'm maandag ophalen!

Ik heb trouwens volgens mij wel super lcd :(. Er staat namelijk niks van AMOLED op, terwijl dat bij de zilverde die ik vrijdag ophaalde er wel bij staat. Een verschil van 3 dagen :'(

[ Voor 85% gewijzigd door SpaceK33z op 16-08-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Ik kocht mijn zilveren desire bij een fysieke Vodafone, en deze is Amoled, ze hadden er daar in de winkel nog stuk of 10 op voorraad (Gedempte Gracht, Zaandam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

http://www.telefoonkopen....cr=Htc_Desire&ID=10000070

Ook nog silver (met AMOLED) leverbaar, wel voor 479 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door jelmervos op 16-08-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Nou jongens, Volgende week maandag word mijn HTC Desire bezorgd :p ben de hele week druk jammer maarja maandag dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
pffff, en ik moet nog steeds wachten... ben stiekem jaloers.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vandaag gebeld met de rabobank en ze hadden problemen met de pasmaak machine ofzo, verwachten hem volgende week...

lulsmoes denk ik, maarja ik zie het wel.

Desire silver wacht nog steeds :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bij vodafone winkel een zilveren Amoled desire gehaald :) Hadden nog 2 x zilver en 3 x bruin. Valt hier (Venlo) dan wel mee met de schaarste lijkt het.

Zal straks ook nog wel even de firmware enz posten voor de liefhebber.

Update: toestel heeft de 405 firmware..dus unbranded.

Hopelijk heeft iemand hier iets aan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
iCy schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:42:
Vandaag gebeld met de rabobank en ze hadden problemen met de pasmaak machine ofzo, verwachten hem volgende week...

lulsmoes denk ik, maarja ik zie het wel.

Desire silver wacht nog steeds :'(
Wat je kan doen is iemand anders ze pas gebruiken, zodra het gefixed is verander je je gegevens bij je Telco naar je eigen nummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Wat ik me afvraag: kun je bij winkels van de providers (KPN, Vodafone, Telfort, enz) ook losse unbranded simlock vrije Desire krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Ik heb de desire brown op 27 juli besteld bij typhone. Nog steeds geen telefoon in huis! belachelijk! Heeft iemand ervaring met typhone? Heeft iemand sowieso al een desire ontvangen van typhone?

Ik zou graag mijn verlenging icm de telefoon willen ontbinden, maar dat schijnt pas te kunnen na 30 dagen. Anders is dit op eigen kosten (afsluiten bij provider). Weet iemand hoe dit precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk1
  • Laatst online: 05-12-2024
Afgelopen vrijdagavond bij belcompany naar binnen gelopen en om de Desire gevraagd. Hij had alleen de zilveren nog op voorraad, dus die maar genomen.

Kom ik thuis zag ik na het uitpakken dat het de toch bruine was :9 lol.

Maar gewoon op voorraad dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Vorige week dinsdag avond om 21:30 bij pdashop.nl/coolblue een bestelling geplaatst voor een bruine HTC Desire met vodafone verlenging.
Werd binnen 30minuten terug gebeld wanneer ze de telefoon af konden leveren. Toen een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend en om half 9 stond de koerier op de stoep aangezien ik de eerst was die dag! :D

Dus binnen 12uur had ik een nieuwe telefoon! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.gsmweb.nl zijn ze op voorraad net gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
jelmervos schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:26:
Wat ik me afvraag: kun je bij winkels van de providers (KPN, Vodafone, Telfort, enz) ook losse unbranded simlock vrije Desire krijgen?
Geen idee, maar denk dat het zeker kan bij "onafhankelijke" zaken zoals belcompagnie, van mijn vodafone Desire merk ik niet dat ie gebrand is in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
En Telfort heeft er maar weer eens 1 september van gemaakt!

En een klant minder haha... }:O

[ Voor 22% gewijzigd door OkeOkeOke op 17-08-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

OkeOkeOke schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:21:
En Telfort heeft er maar weer eens 1 september van gemaakt!

En een klant minder haha... }:O
Inderdaad heb hem ook hier geannuleerd ik ga wel naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
MysterX schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:48:
[...]

Inderdaad heb hem ook hier geannuleerd ik ga wel naar de winkel.
Strak plan! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelmervos schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:26:
Die van mij komt van de vodafone winkel en is unbranded. Weet niet of dit altijd zo zal zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

raptorix schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:52:
[...]

Wat je kan doen is iemand anders ze pas gebruiken, zodra het gefixed is verander je je gegevens bij je Telco naar je eigen nummer :)
Is mij te omslachtig. Heb dan kans dat het toestel dan nog eerst terug moet want het is een internet bestelling van de belcompany en levering naar de winkel.

Pagina: 1 ... 63 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.