Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Blijkt dus maandag al naar de lokale winkel gestuurd te zijn. Winkel gebeld maar niks binnen nog. BC webshop gaat het uitzoeken....

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:36
Ik krijg binnenkort ook een Desire thuisgestuurd van belnu.nl. Ze doen overal echt langzaam om, ieder status stap tot verzending duurt echt 1 dag, dus 'aanvraag in bewerking' =1 dag "Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld." =1 dag en go zo maar verder, en het zou dus de volgende dag binnen zijn volgens hun :( Hoop echt dat ik hem op vrijdag heb, ik hoopte eerst al op dinsdag maar dat zit er dus niet meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Voor diegenen die een Desire zoeken zonder abonnement (of misschien is abonnement er bij nemen ook nog mogelijk): Ik ben vandaag in de Mediamarkt in Utrecht (Hoog Catharijne) geweest en daar hebben ze een bak/pallet vol met bruine HTC Desires staan. De zilveren versie zag ik ook in de probeer-hoek.

En ze kosten "slechts" €429,-. Dus +/- een tientje meer voor het niet hoeven wachten op een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
TereZz schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 22:51:
Ik krijg binnenkort ook een Desire thuisgestuurd van belnu.nl. Ze doen overal echt langzaam om, ieder status stap tot verzending duurt echt 1 dag, dus 'aanvraag in bewerking' =1 dag "Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld." =1 dag en go zo maar verder, en het zou dus de volgende dag binnen zijn volgens hun :( Hoop echt dat ik hem op vrijdag heb, ik hoopte eerst al op dinsdag maar dat zit er dus niet meer in ;)
Hoelang duurt het gehele proces dan? Mijn order is vanochtend "Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.". Volgende stap is verzenden lijkt me? Hij zou dus morgen bezorgd kunnen worden...
(ik heb overigens bij belnuzakelijk.nl besteld)

EDIT:
nog wat leuks, er staat boven in de site een grote sticker "Voor 16h besteld, morgen in huis"!

[ Voor 9% gewijzigd door seer op 05-08-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

seer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Hoelang duurt het gehele proces dan? Mijn order is vanochtend "Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.". Volgende stap is verzenden lijkt me? Hij zou dus morgen bezorgd kunnen worden...

EDIT:
nog wat leuks, er staat boven in de site een grote sticker "Voor 16h besteld, morgen in huis"!
Mja dat staat bij The Phonehouse ook, echter wanneer je overstap en/of de telefoon niet in voorraad is dan stappen ze ervan af... In mij geval zijn beide opties van kracht, dus ik denk dat het nog ff duurt ;w .

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:36
seer schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

EDIT:
Dan wordt die van jou waarschijnlijk morgen verstuurd. Mijne is vandaag verstuurd dus krijg hem morgen hopelijk binnen. Wel raar dat ik geen track n trace code heb gekregen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
MysterX schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Mja dat staat bij The Phonehouse ook, echter wanneer je overstap en/of de telefoon niet in voorraad is dan stappen ze ervan af... In mij geval zijn beide opties van kracht, dus ik denk dat het nog ff duurt ;w .
Ik stap niet over (nieuw abo) en te telefoon is (volgens de site) op voorraad! 8)7

@TereZz: Heb ik ook niet gekregen... Maar ik heb ook nog geen verzend bevestiging dus die kan nog komen.
Beter kan ik het leveradres nog laten wijzigen zodat ze hem op mijn werk komen brengen!

[ Voor 18% gewijzigd door seer op 05-08-2010 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-03-2023
Afgelopen donderdag (29 juli) een bestelling gedaan bij Typhone.nl. In de pricewatch staat zij als goedkoopste aanbieder voor de losse desire en er staat bij dat die op voorraad is.Na 3 dagen heb ik geprobeerd te bellen. Na 3 pogingen van meer dan 10 minuten wachten maar opgegeven. Gister, 6 dagen na de bestelling krijg ik een automatisch mailtje dat de desire niet voorradig is.

Hoe kan een bezoeker hier op de site eigenlijk aangeven dat de gegevens in de pricewatch niet kloppen mbt levertijd?

Canon 5D+6D | 14 F2.8 | 50 F1.4 | 100 F2.8 | 135 F2L | 24-70 F2.8 IS | 120-300 2.8 IS | 70-200 F4L | 1.4+2 TC | 430 EXII | 580 EXII | Fotostudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Zucht, belcompany webshop net gebeld. Nog steeds aan het uitzoeken maar blijkt dus niet naar de winkel gestuurd te zijn.

Het vreemde is, iemand die later heeft besteld ook met een verlenging heeft het toestel 2 dagen geleden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
Ralpy schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 10:01:
Voor de mensen die een zakelijk abonement af kunnen sluiten is dit denk ik een hele mooie optie:
http://www.belnuzakelijk....ml?id_bundel1article=1699

2 jaar lang 15 euro per maand voor 30 euro flex tegoed (dus 50% korting op je abo) en internet bundel voor 1 euro.

Ohh ik zie nu dat de web&walk plus zelfs gratis is.
Net bevestiging gehad dat mijn toestel verstuurd is.

Gister rond 13:00 besteld en papieren verstuurd via mail.
Gister rond 15:00 bevestiging dat alles in orde is aankomen
Vandaag 14:00 bevestiging dat de bestelling verzonden is. (zonder tracktrace nummer, dus nog ff afwachten)

Gaat over een bestelling bij belnu.nl
zakelijk flex 30 abo voor 15 euro ex. btw. p.m.
Web&Walk plus gratis
met gratis de bruine versie van HTC desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
Ralpy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:01:
[...]

Net bevestiging gehad dat mijn toestel verstuurd is.

Gister rond 13:00 besteld en papieren verstuurd via mail.
Gister rond 15:00 bevestiging dat alles in orde is aankomen
Vandaag 14:00 bevestiging dat de bestelling verzonden is. (zonder tracktrace nummer, dus nog ff afwachten)

Gaat over een bestelling bij belnu.nl
zakelijk flex 30 abo voor 15 euro ex. btw. p.m.
Web&Walk plus gratis
met gratis de bruine versie van HTC desire
Ik heb exact dezelfde bestelling geplaatst!

Op: 05-08-2010 10:28:18
Status: Uw aanvraag is goedgekeurd en wordt afgehandeld.
Bijzonderheden:

Op: 04-08-2010 14:47:04
Status: Documenten in goede staat ontvangen. Uw aanvraag is in bewerking.
Bijzonderheden:

Op: 04-08-2010 11:35:59
Status: Wacht op documenten klant.
Bijzonderheden:

Nu wacht ik nog steeds op de afhandeling en verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21 juli besteld.
Net van Tmobile een sms-je dat ik een bezorgafspraak kan maken.
iCy schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:49:
[...]

Juich niet te hard, straks krijg je vodafone praktijken. Sommige desires zijn vanuit vodafone niet branded afgeleverd en achteraf is er een update gekomen om hem branded te maken.
Hoe/wanneer kan zo'n update dan worden uitgevoerd?
Is dat dan te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
Hoe/wanneer kan zo'n update dan worden uitgevoerd?
Is dat dan te voorkomen?
Je kunt ook je telefoon UNBRANDEN en zelf froyo erop zetten.
Zie: http://www.androidworld.n...-uitrollen/#comment-27106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 21-09 16:38

slaay

Natuurbeleven.com

Helaas zoals verwacht lag er geen Desire voor me klaar bij T-Mobile!

Blijkbaar was er 8 juli geen Desire voor me besteld, maar wel geld afschreven. Zou betekenen dat ik 8 weken zou moeten wachten.
Het betrof een omruiling voor een toestel wat niet meer gerepareerd kon worden,

Ik zit dus al vanaf 25 mei zonder toestel!

Nu heb ik afdeling Handset gesproken en die gaan morgenvroeg alle shops bellen. Iemand een idee welke shops gisteren al een voorraad Desires hebben gekregen?

Want dan zou ik een Desire van de shop krijgen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brem schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 23:49:
Voor diegenen die een Desire zoeken zonder abonnement (of misschien is abonnement er bij nemen ook nog mogelijk): Ik ben vandaag in de Mediamarkt in Utrecht (Hoog Catharijne) geweest en daar hebben ze een bak/pallet vol met bruine HTC Desires staan. De zilveren versie zag ik ook in de probeer-hoek.

En ze kosten "slechts" €429,-. Dus +/- een tientje meer voor het niet hoeven wachten op een webshop.
Unbranded toch? Maak me een beetje zorgen na het lezen van het Vodafone-debacle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

slaay schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:29:

Blijkbaar was er 8 juli geen Desire voor me besteld, maar wel geld afschreven. Zou betekenen dat ik 8 weken zou moeten wachten.

Nu heb ik afdeling Handset gesproken en die gaan morgenvroeg alle shops bellen. Iemand een idee welke shops gisteren al een voorraad Desires hebben gekregen?

Dik genaait, net zoals mij door de belcompany.

Bestel hem afgelopen zondag met een verlenging en afhalen. Een andere tweaker besteld hem zondag met een verlenging en heeft hem dinsdag al en ik wacht nog steeds :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

Unbranded toch? Maak me een beetje zorgen na het lezen van het Vodafone-debacle.
De telefoons die de Vodafone branding hadden (weliswaar tot voor kort niet direct zichtbaar in de software) die zijn volgens mij allemaal gekocht via Vodafone of in ieder geval in combinatie met een Vodafone abonnement (van die combinatie aanbiedingen zegmaar). Als je gewoon een losse Desire koopt zal deze niet Vodafone branded zijn. Dus de Desires bij de Mediamarkt zullen ook gewoon unbranded zijn. Om 100% zeker te zijn kun je even navragen of het inderdaad geen Vodafone versies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivries
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-11-2021
Heb inmiddels mijn Desire gecanceled bij de KPN. Was het wachten zat met nog steeds geen zekerheid dat de Desire ook daadwerkelijk na 13 augustus geleverd gaat worden.
Ik heb nu de Galaxy besteld. Ook een erg mooie telefoon en eentje die wel op voorraad is. Tenminste dat zegt de KPN. Ik heb hem nog niet binnen dus ook dat is even afwachten.

Suc6 allen met de levering van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Zo maar is een mailtje de deur uitgedaan naar de winkel met "De hartelijke service van...". ;)
Met daarin de vraag of ze enige informatie kunnen verstrekken over de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seer
iCy schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:16:
[...]

Dik genaait, net zoals mij door de belcompany.

Bestel hem afgelopen zondag met een verlenging en afhalen. Een andere tweaker besteld hem zondag met een verlenging en heeft hem dinsdag al en ik wacht nog steeds :')
Same here, maar dan bij belnu.nl (belnuzakelijk.nl om precies te zijn).
Ik had em eerder besteld dan Ralphy (zie enkele posts eerder) en hij heeft de volgende dag al een verzendbevestiging gekregen en daar wacht ik dus nog steeds op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Laatst online: 17-09 11:05
slaay schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:29:

Mag ik vragen hoe jij bij de afdeling handset terecht bent gekomen? Ik heb vandaag namelijk wéér met de KS gebeld en mijn verhaal voorgelegd. Volgens het meisje was het absoluut onmogelijk om er één bij een shop op te halen, omdat het niet de procedure is. Naar mijn idee kan het heus wel, maar willen ze het gewoon niet.

Ik zit in hetzelfde schuitje en zit al vanaf 9 mei zonder toestel... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Status is nu wederom in behandeling

Dus van behandeling naar compleet en weer naar behandeling. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

En verzonden naar de winkel :-)

Edit: Reden van de vertragings was een systeemfout bij het verlengen. Krijg ter compensatie een kadobon, dus super opgelost!

[ Voor 67% gewijzigd door Meneer iCy op 06-08-2010 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

T-Mobile heeft groot aantal shops gebeld, maar geen voorraad meer van een Desire.

Heb nu een andere optie afgesproken en heb het toestel ergens anders besteld.
Krijg het morgenmiddag al geleverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn HTC desire 16 juli 2010 besteld bij Typhone. 20-7-2010 kreeg ik het volgende bericht:

De onderstaande producten zijn nog niet voorradig en kunnen daarom niet geleverd worden. Wij zullen deze producten z.s.m. aan u versturen wanneer wij deze geleverd krijgen. Onze excuses voor de vertraging.
- HTC Desire

Ik heb gebeld en hij zou toen de 30e komen., Na de 30e nog een keer gebeld en hij zou deze vrijdag komen. Natuurlijk nieuwsgierig of ze het waar konden maken dus net nog voor sluitingstijd gebeld en hij is weer vertraagd., Deze keer hebben ze geen datum gezegd dus ik gok over een maandje ofzo. Dan wacht ik bij elkaar al iets van 2 maanden voor een mobiel. Dat zijn toch geen tijden meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

pieter_ale schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:32:
Afgelopen donderdag (29 juli) een bestelling gedaan bij Typhone.nl. In de pricewatch staat zij als goedkoopste aanbieder voor de losse desire en er staat bij dat die op voorraad is.Na 3 dagen heb ik geprobeerd te bellen. Na 3 pogingen van meer dan 10 minuten wachten maar opgegeven. Gister, 6 dagen na de bestelling krijg ik een automatisch mailtje dat de desire niet voorradig is.

Hoe kan een bezoeker hier op de site eigenlijk aangeven dat de gegevens in de pricewatch niet kloppen mbt levertijd?
Ik heb zondagavond ook de bruine HTC Desire besteld en kreeg eergisteren een automatisch mailtje van ze dat 'ie niet meer voorradig was. Ik heb ze meteen een mail terug gestuurd. Ze zeiden dat ze volgende week weer leverbaar waren en dat ik ze dan nog dezelfde dag kreeg opgestuurd. Denk dan dit ook voor jou geld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Zucht vrouwen. Mag waarschijnlijk vandaag het toestel ophalen, maar heeft mijn vrouw mijn pinpas geblokkeerd.

Heb al gebeld met de lokale winkel en die zei kom maar gewoon langs misschien kunnen we alsnog wat voor je betekenen. Nou ik hoop het maar, want de rabobank heeft gewoon kuttijden en moet er dan vrij voor nemen of wachten tot over 1,5 week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Laatst online: 17-09 11:05
slaay schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 18:40:
T-Mobile heeft groot aantal shops gebeld, maar geen voorraad meer van een Desire.

Heb nu een andere optie afgesproken en heb het toestel ergens anders besteld.
Krijg het morgenmiddag al geleverd ;)
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik las dit bericht ook al op het forum. Zelf wacht ik nog langer... Misschien dat je me een tip kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:48

L0g0ff

omg

pieter_ale schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:32:

Ik dus 30 juli om dezelfde reden. Had daar niet 3 dagen gestaan maar onbekende tijd (wat het nu een beetje blijkt te zijn) dan had ik hem natuurlijk nooit besteld via typhone. Dan had ik wel gewacht dat hij ergens wel op voorraad zou zijn.

Verder heb ik een het idee dat ik bij typhone een beetje warm gehouden word. Eerst bel ik ze maandag zeggen ze dat hij pas vrijdag komt (ipv 3 werkdagen). Dan bel ik ze vrijdag middag, zeggen dat ze dat ze hem vrijdag nog steeds binnenkrijgen. Dan bel ik ze vrijdag avond of het pakketje al weg is en ineens kan het weer tot a.s. woensdag duren... Ik neem aan dat hun ook afhankelijk zijn van een leverancier. Maar als mijn leverancier zo met me om gaat dan is het wel de laatste keer geweest...

Zeg gewoon de eerste keer dat het minstens 2 weken duurt. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Als ik hem a.s. vrijdag nog niet binnen heb dan ga ik kijken of ik de (vooruitbetaalde) order kan afzeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door L0g0ff op 07-08-2010 12:05 . Reden: typo ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

OhMyGod schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 12:03:
[...]

Ik dus 30 juli om dezelfde reden. Had daar niet 3 dagen gestaan maar onbekende tijd (wat het nu een beetje blijkt te zijn) dan had ik hem natuurlijk nooit besteld via typhone. Dan had ik wel gewacht dat hij ergens wel op voorraad zou zijn.

Verder heb ik een het idee dat ik bij typhone een beetje warm gehouden word. Eerst bel ik ze maandag zeggen ze dat hij pas vrijdag komt (ipv 3 werkdagen). Dan bel ik ze vrijdag middag, zeggen dat ze dat ze hem vrijdag nog steeds binnenkrijgen. Dan bel ik ze vrijdag avond of het pakketje al weg is en ineens kan het weer tot a.s. woensdag duren... Ik neem aan dat hun ook afhankelijk zijn van een leverancier. Maar als mijn leverancier zo met me om gaat dan is het wel de laatste keer geweest...

Zeg gewoon de eerste keer dat het minstens 2 weken duurt. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Als ik hem a.s. vrijdag nog niet binnen heb dan ga ik kijken of ik de (vooruitbetaalde) order kan afzeggen.
Ik ga hetzelfde ook doen denk ik, ik had 'm ook bij Typhone besteld en als 'ie er eind volgende week nog niet is dan wil ik ook kijken of ik de bestelling kan afzeggen en mijn geld terug kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 19:10
Zojuist even gebeld met Hi.
Er zijn er in totaal 550 besteld door klanten. ze kon mij zo niet vertellen hoeveel ze er binnen gaan krijgen. De leverdatum stond nog steeds op 13 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-10-2022
Uit de gegevens blijkt dat de HTC Desire op 13-08-2010 weer binnen komt.

Bron: Hi klantenservice.

Ben eens benieuwd of dit nu wel gaat kloppen, na eerdere beloftes dat het toestel gisteren binnen zou komen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister aan de telefoon bij vodafone abbo verlengd met een HTC DESIRE Silver,

medewerker zegt: de silver is weer op voorraad, levertijd 5 werkdagen..... nou ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
Ik heb Typhone ook gevraagd of ze de voorraadindicatie aan zouden willen passen op deze site.
Op Tweakers staat 3 dagen levertijd, Kieskeurig zelfs 1 dag levertijd.

Via de hyves van typhone het volgende antwoord op de vraag naar de verwachte levering:

Er is op dit moment helaas een Europees probleem met de levering van enkele HTC toestellen waaronder ook de HTC Desire. Dit komt doordat er een tekort is aan Super Amoled schermen waardoor de productie stagneert en de aantallen niet geleverd kunnen worden vanuit HTC.

Niet alleen wij maar alle (web)winkels in Nederland hebben hier last van. Onze excuses voor het ongemak. De eerste levering HTC Desire wordt week 33 verwacht.

Groeten,

Dus als het meezit over 2 weken, anders 3. Lekker kut zo..

[ Voor 4% gewijzigd door pieter_ale op 07-08-2010 14:58 ]

Canon 5D+6D | 14 F2.8 | 50 F1.4 | 100 F2.8 | 135 F2L | 24-70 F2.8 IS | 120-300 2.8 IS | 70-200 F4L | 1.4+2 TC | 430 EXII | 580 EXII | Fotostudio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z

SpaceK33z

Webdeveloper

Dat is dan wel vreemd dat ze dat zeggen. Mij werd verteld via de mail dat 'ie volgende week wordt verwacht. Ik ben benieuwd :P.

Hopelijk krijgen we nou niet al de Super LCD schermen... Super LCD klinkt zo dom, Amoled klinkt veel stoerder :P.

[ Voor 31% gewijzigd door SpaceK33z op 07-08-2010 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn desire van T-mobile binnengekregen :) .
Hij is branded (start op met T-mobile logo) .
Ik weet niet hoe ik kan zien wat voor scherm het is.
Op de doos staat alleen '3.7 inch aanraakgevoelig scherm' , zonder verdere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:47:
Vandaag mijn desire van T-mobile binnengekregen :) .
Hij is branded (start op met T-mobile logo) .
Ik weet niet hoe ik kan zien wat voor scherm het is.
Op de doos staat alleen '3.7 inch aanraakgevoelig scherm' , zonder verdere specs.
Idem hier, vandaag binnengekregen. Start idd op met het T-Mobile logo. Maakt me eigenlijk niet eens veel uit wat voor scherm het is, ik vind het een prachtig beeldscherm en een schitterende telefoon! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Maandag maar bestellen bij de webshop van Hi. Kan hem daar voor 14,95 kopen met een 1 jarig abbo. (verlenging). Hopelijk zit ik nog bij de batch van 13 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees Kluskens schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Ik ga hetzelfde ook doen denk ik, ik had 'm ook bij Typhone besteld en als 'ie er eind volgende week nog niet is dan wil ik ook kijken of ik de bestelling kan afzeggen en mijn geld terug kan krijgen.
Hier hetzelfde., Heb hem 16 juli besteld en nogsteeds niet binnen en tegen mij hebben ze ook gezegd eerst de 30 en toen eergister en nu helemaal geen datum meer.Baal er wel van want ik wilde hem nog voor dat ik op vakantie ging. Maarja dat zal hem niet meer worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Coolblue.nl heeft geen problemen met leveren. Heb gisteren aantal webshops gebeld en beetje 30% die zegt gewoon te kunnen leveren en overige 70% zegt geen uitzicht te hebben op levertijden. Zoals T-Mobile met 8 weken levertijd bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:30

Ankh

|true

Vorige week de HTC Desire besteld bij GSM easy. Ze verwacht toen een paar dagen later de levering.
Maar die kwam niet binnen. Maandag eens bellen wanneer de nieuwe batch word binnen verwacht...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

pieter_ale schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 14:37:
Ik heb Typhone ook gevraagd of ze de voorraadindicatie aan zouden willen passen op deze site.
Op Tweakers staat 3 dagen levertijd, Kieskeurig zelfs 1 dag levertijd.

Via de hyves van typhone het volgende antwoord op de vraag naar de verwachte levering:

Er is op dit moment helaas een Europees probleem met de levering van enkele HTC toestellen waaronder ook de HTC Desire. Dit komt doordat er een tekort is aan Super Amoled schermen waardoor de productie stagneert en de aantallen niet geleverd kunnen worden vanuit HTC.

Niet alleen wij maar alle (web)winkels in Nederland hebben hier last van. Onze excuses voor het ongemak. De eerste levering HTC Desire wordt week 33 verwacht.

Groeten,

Dus als het meezit over 2 weken, anders 3. Lekker kut zo..
Ik heb ze vrijdag nog gebeld met de vraag over hun voorraad. Maandag zou er een levering komen en ze zouden geen problemen hebben met leveren zoals andere winkels dat wel hebben.

Dus lekker krom, dat ze dag later per e-mail opeens levertijd van 2 weken aanhouden. En opeens wel problemen met leveren hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gisteren gebeld met PDA Shop en daar hadden ze de bruine Desire op voorraad. Meteen twee besteld en als het goed is, komen ze dinsdag binnen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
slaay schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Ik heb ze vrijdag nog gebeld met de vraag over hun voorraad. Maandag zou er een levering komen en ze zouden geen problemen hebben met leveren zoals andere winkels dat wel hebben.

Dus lekker krom, dat ze dag later per e-mail opeens levertijd van 2 weken aanhouden. En opeens wel problemen met leveren hebben!
Ja inderdaad! Heb hem ook bij Typhone besteld (donderdag) en ze zouden hem vrijdag binnenkrijgen, de bruine versie. Gebruikelijk tussen 16:00 en 18:00. Meh, als ze maandag geen antwoord hebben dan cancel ik wel en koop ik hem wel ergens anders, beetje jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je gaat cancelen is dat wel zo goed idee., stel je hebt je geld terug over een week en je gaat dan bij een ander bedrijf bestellen en je hoort: Ja sorry meneer/mevrouw helaas hebben we geen voorraad meer. Je denkt oké ik bestel hier dan wel hopen datie dan eerder binnenkomt als bij typhone. Wie zegt dat je dan nog bij de levering zit van 13 augustus misschien moet je dan nog op de volgende wachten en ben je langer bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter_ale
@jonathan: Je hebt wel een punt. Ik ben zelf ook aan het twijfelen om te cancellen. Gister rondgebeld, maar in de buurt van leeuwarden en groningen kon ik hem niet los vinden voor onder de 460 euro.

Misschien dan toch maar 8 weken wachten en dan de opvolger van de desire nemen. foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat HTC 'typhone' ons niet meer meer als 2 weken laat wachten. Dan zou hij al meer als 6 weken in order zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 19:59
Beste Hi klant, Je toestel is op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen met 09007386873. Groeten van Hi

Opzich goed nieuws, alleen had ik mijn order vorige week al geannuleerd :/

Ik hoop iig dat iedereen z'n telefoon snel krijgt, want ze zijn dus weer op voorraad!

[ Voor 15% gewijzigd door DrNizeGuy op 09-08-2010 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolleNL
  • Laatst online: 01-03 15:05
DrNizeGuy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 08:21:
Beste Hi klant, Je toestel is op voorraad. De koerier neemt contact met je op voor een afleverafspraak. Je kan ook zelf bellen met 09007386873. Groeten van Hi

Opzich goed nieuws, alleen had ik mijn order vorige week al geannuleerd :/

Ik hoop iig dat iedereen z'n telefoon snel krijgt, want ze zijn dus weer op voorraad!
Even speciaal een account aan gemaakt voor dit topic om te zeggen dat ze mij dit gestuurd hebben:

Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren.

We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, ontvang je een sms. De koerier belt je dan om een afleverafspraak te maken.

Groeten van Hi

:'( Wel jammer zeg, dat HTC niet genoeg telefoons kan leveren. Hopen dat die batch er 13 augustus alsnog komt en ik daar wel bij zit.

[ Voor 6% gewijzigd door JolleNL op 09-08-2010 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

MysterX schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 08:54:
Zo maar is een mailtje de deur uitgedaan naar de winkel met "De hartelijke service van...". ;)
Met daarin de vraag of ze enige informatie kunnen verstrekken over de levering.
Ik heb nog geen enkele reactie gehad! Wat is dit voor een service?!... Hopelijk mag ik ook mee met de 13 augustus batch.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 08:10

SeatRider

Hips don't lie

Robbie T schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 19:29:
Maandag maar bestellen bij de webshop van Hi. Kan hem daar voor 14,95 kopen met een 1 jarig abbo. (verlenging). Hopelijk zit ik nog bij de batch van 13 augustus.
Wat is dat dan voor een monsterabo? Dat is wel heel goedkoop namelijk.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

Heeft iemand van jullie al bericht gekregen van Vodafone?
Ik heb hem op vodafone.nl besteld maar krijg via email en telefoon geen antwoord wanneer ze geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 18:13
UntamedNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:43:
Heeft iemand van jullie al bericht gekregen van Vodafone?
Ik heb hem op vodafone.nl besteld maar krijg via email en telefoon geen antwoord wanneer ze geleverd gaan worden.
Wel besteld, nog geen bericht. Verwacht ik trouwens de komende week ook niet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 15:13:
Ik neem aan dat HTC 'typhone' ons niet meer meer als 2 weken laat wachten. Dan zou hij al meer als 6 weken in order zitten.
Geachte klant,

Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op dit moment helaas niet voorradig zijn. Wanneer wij deze producten geleverd krijgen zullen wij deze zo snel mogelijk naar u verzenden. Onze excuses voor de vertraging en wij danken u bij voorbaat voor uw geduld.

De volgende producten worden nog nageleverd wanneer deze voorradig zijn:

- HTC Desire
En ja hoor, weer een belofte niet nagekomen... Hoe kan je nu donderdagmiddag zeggen dat hij de dag erop wordt bezorgd. Lekker professioneel om op het laatste moment dan toch maar niet te leveren.

[EDIT]
Net gebeld, de telefoons waren wel aangekomen, maar allemaal gereserveerd vóór mij. Dus sommige mensen hier zullen wel blij zijn ;-) Nu is de levertijd weer zo'n 2 weken...

[ Voor 9% gewijzigd door HertogJanNL op 09-08-2010 11:47 . Reden: Nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
SeatRider schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 10:37:
[...]

Wat is dat dan voor een monsterabo? Dat is wel heel goedkoop namelijk.
Bestel hem dan met een Hi 30 ofzo denk ik. Is niet echt een monsterabbo maar ben inmiddels al een jaar of 5 klant bij Hi, vandaar. Net even gebeld nog met HI, staan er momenteel 535 in bestelling door klanten. Ze had het erover dat ze er genoeg binnen krijgt. Maar goed, eerst zien dan geloven. Zelf bestel ik hem morgen denk ik maar in de winkel. Betaal ik maandelijks 1,50 meer, maar kan ik wel het ongebruikte tegoed meenemen naar de volgende maand. En buiten de bundel bellen is voordeliger.

Iemand trouwens enig idee of de actie van het internet bij Hi ook geld in de winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JolleNL
  • Laatst online: 01-03 15:05
HertogJanNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:31

Net gebeld, de telefoons waren wel aangekomen, maar allemaal gereserveerd vóór mij. Dus sommige mensen hier zullen wel blij zijn ;-) Nu is de levertijd weer zo'n 2 weken...
Zelfde geld voor mij! Moest dit de levering zijn die ze eerst op 13 augustus verwachtten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Svennetjee schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:11:
[...]

Wel besteld, nog geen bericht. Verwacht ik trouwens de komende week ook niet O-)
Wanneer heb jij besteld?
Duurt het bij Vodafone normaal langer dan ten opzichte van bijvoorbeeld Hi? Omdat ik zag dat Hi een batch had binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-09 14:53
15 juni heb ik gebeld met kpn om mijn abonnement op te zeggen i.v.m. vertrek voor een half jaar naar het buitenland. Toen kreeg ik de aanbieding om mijn abonnement te verlengen: 2 jaar, 155 min/sms, internet voor 2,50 extra en het eerste half jaar geen abonnementskosten. Inclusief gratis HTC Desire. En ik kan hem gewoon in het buitenland gebruiken vanuit mijn bundel. Aangezien ik dat wel een goede deal vond heb ik besloten dit te doen. Telefoon zou ik die vrijdag nog ontvangen.
Je raad het al, hij kwam niet. Ik gebeld naar de klantenservice en hij zou 6 augustus binnenkomen bij kpn. Vandaag voor de zekerheid gebeld, want eind van de week vertrek ik. De eerste mevrouw die ik aan de lijn kreeg vertelde mij dat hij 13 augustus pas binnen zou komen. Dit kan niet omdat ik dan al weg ga. Dus ik werd doorverbonden, 10 minuten in de wacht... :( De volgende mevrouw vertelde mij dat het pas begin september werd. Telefoon in de winkel ophalen kan niet, omdat ik dan deze aanbieding niet meer krijg. Dus dan maar het toestel wijzigen. En weer doorverbonden worden naar de volgende afdeling... Ik heb nu dezelfde deal maar i.p.v. de desire krijg ik nu de legend.
Jammer, balen, was niet de eerste keus, maar het is niet anders...
Nu maar hopen dat deze snel verzonden wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasty82
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:44
Wanneer heb jij besteld?
Duurt het bij Vodafone normaal langer dan ten opzichte van bijvoorbeeld Hi? Omdat ik zag dat Hi een batch had binnen gekregen.
Iemand anders hier, maar wel bij vodafone besteld. Dit was op 8aug. Nog niets binnen en nog niets vernomen. Wel aantal keer gepoogd iets te vragen via telefoon of email, maar is echt bijna niet door te komen. Of lamme antwoorden waar je niets aan hebt. Dus inmiddels 4,5week geleden besteld, en geen zicht op een leverdatum. yay vodafone 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL

UntamedNL

Drumming

Kan je verlengende abonnementen die net zijn ingegaan nog annuleren? Mijn vorige abo liep af op 23 aug en heb dus week of 3 geleden verlengt met desire erbij.

Ik heb de desire nog steeds niet en denk dat ik dan maar andere telefoon ga nemen.

[ Voor 25% gewijzigd door UntamedNL op 09-08-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje depressief., Als nou op elke site hetzelfde stond had je iets om naar uit te kijken. Maar echt werkelijk staat op elke webwinkel iets anders. De ene heeft 10-15 dagen, De ander staat leverbaar, weer een ander heeft 8 weken., zelfs 1ntje met 8-10 weken. Kan HTC niet gewoon een keer duidelijk zijn en een datum prikken al is het over 5 weken. Het kan morgen zijn het kan ook over 10 weken zijn daar kan ik niet zo goed tegen omdat ik ook op vakantie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:07:
Ik word een beetje depressief., Als nou op elke site hetzelfde stond had je iets om naar uit te kijken. Maar echt werkelijk staat op elke webwinkel iets anders. De ene heeft 10-15 dagen, De ander staat leverbaar, weer een ander heeft 8 weken., zelfs 1ntje met 8-10 weken. Kan HTC niet gewoon een keer duidelijk zijn en een datum prikken al is het over 5 weken. Het kan morgen zijn het kan ook over 10 weken zijn daar kan ik niet zo goed tegen omdat ik ook op vakantie ga.
Mag ik me daar bij aansluiten? kijk wachten is 1 maar onzekerheid is 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Vanochtend de Desire + T-Mobile zakelijk ontvangen van belnuzakelijk. Lekker snel dus! Maar helaas, dubbel pech :( M'n simkaart is niet actief en dit duurt nog max. 3 maanden aldus de medewerken van belnuzakelijk gezien de nummerportering, verder werkt het tijdelijke nummer wat er bij zit niet. Nou heb ik gelukkig nog een andere simkaart met abbo, dus ik heb die er in gestopt en nu blijkt de telefoon defect te zijn, hij wordt vrij warm en blijft rebooten (nu al meer als 20x!, totaal onwerkbaar dus. Nu maar hopen dat Belnu het netjes afhandeld, maar ik zal nog even moeten wachten voor ik van het nieuwe apparaat kan genieten...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
JolleNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:57:
[...]

Zelfde geld voor mij! Moest dit de levering zijn die ze eerst op 13 augustus verwachtten?
Misschien. Ik belde donderdag en toen zou hij vrijdagmiddag aankomen. Dat klopte dus, maar het waren er te weinig om aan alle reserveringen te voldoen. Maar.... Hier in Hilversum bleken ze de telefoon op voorraad te hebben bij telefoonkopen.nl, dus ben nu de gelukkige eigenaar van een HTC Desire!

* HertogJanNL gaat weer verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
Collega van mij die heeft vorige week de HTC desire besteld ook bij Hi.nl
en die krijgt een uur geleden bericht dat zijn toestel as. woensdag wordt afgeleverd met tijdstip en alles erbij.
Ook op Hi.nl staat de status daar netjes aangevuld met de bestelling dat die wordt afgeleverd.

Net pissig Hi.nl gebeld maar die geeft opnieuw aan dat daar geen uitspraak over kan worden gedaan.

:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
HertogJanNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 11:31:
Ik ben 1 van diegenen die nu wel blij zijn :-). Ik heb net gebeld en hoor inderdaad bij de batch die nu binnen is gekomen (28-07 besteld). Bedankt voor je berichtje; ik had al een e-mail gestuurd naar Typhone om mijn bestelling te annuleren vanwege de onzekerheid, dan wilde ik hem vervolgens gaan kopen bij de Mediamarkt in Utrecht (als hij daar nu nog steeds op voorraad is tenminste), maargoed dat is nu dus niet meer nodig.

Ik neem aan - en hoop voor diegenen die nog wachten - dat HTC nu sneller zal gaan leveren, volgens mij zijn ze nu ondertussen namelijk overgestapt op de S-LCD schermen van Sony en ik verwacht dat de productie nu weer volop hervat zal worden.

[ Voor 4% gewijzigd door brem op 09-08-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij beginnen ze weer een beetje binnen te komen., Nu maar hopen dat Typhone niet als allerlaatst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 18:13
UntamedNL schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 12:04:
[...]

Wanneer heb jij besteld?
17 juli |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook ik heb even naar typhone gebeld en is 1 van de gelukkige., Hij staat verzendklaar :) nu hopen dat het geen defecte is. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist gebeld door de leverancier voor een afspraak om te komen leveren.

16 juli besteld via de Phone House webshop. Maar na al dit wachten, konden ze blijkbaar niet alvast het nummerbehoud regelen; (als dit goed wordt gekeurd) komt ie donderdag.

Trouwens ik las op de phone house site dat Typhone ook een onderdeel van The Phone House is.

Ik heb nog niks gemerkt van de zogenaamde "hartelijke service", na mijn bestelling bijna een maand geleden niet één bericht van hun gehad over de blijkbaar bijzondere omstandigheden.

Vorige week vrijdag, 6 juli, mail gestuurd om te vragen wat er aan de hand is met mijn bestelling en of een compensatie niet als klantenservice mogelijk is, maar (naast ontvangstbevestiging) geen bericht terug gehad.

"(hartelijke) service" staat voor menselijkheid, maar helaas lijkt het erop dat als het er op aankomt, dat je bij the Phone House slechts een nummertje in het systeem ben.

Edit:
@hieronder:
Bellen kan altijd, de omgekeerde wereld ook. Het zou service zijn indien de winkel haar klanten in ieder geval meedeelt dat de beloftes over de levertijd ten tijde van het bestellen van de klant, niet waar gemaakt kunnen worden door bijzondere omstandigheden.

Maar goed, hopelijk hoe langer het wachten, hoe meer verlangen, hoe meer vreugde als goed is. Hopelijk krijgen andere wachtenden ook snel hun nieuwe telefoon/

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Ik heb op internet klachten gelezen van typhone over dat ze niet klantvriendelijk waren., Ik heb ze 5/6 keer gebeld en elke keer waren ze weer vriendelijk met een berg uitleg en verklaringen. Ook vandaag ben ik weer uitstekend geholpen. Dus misschien volgende keer bellen? Dat het dan beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 20-09 19:09
Heeft iemand een idee hoe het zit met GSMEasy? Ze zeggen eind van de maand, maar weten geen specifiekere datum. Kan 13 augustus hierbij kloppen? Khoop het :D Krijg er namelijk een Xbox bij en wil nu al meteen gaan spelen xD

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geschreven door hertog jan Ik ben 1 van diegenen die nu wel blij zijn :-). Ik heb net gebeld en hoor inderdaad bij de batch die nu binnen is gekomen (28-07 besteld). Bedankt voor je berichtje; ik had al een e-mail gestuurd naar Typhone om mijn bestelling te annuleren vanwege de onzekerheid, dan wilde ik hem vervolgens gaan kopen bij de Mediamarkt in Utrecht (als hij daar nu nog steeds op voorraad is tenminste), maargoed dat is nu dus niet meer nodig.

Erg raar, ik heb de desire de 26e besteld, maar zat niet bij de gelukkigen (gaat om een verlenging bij vodafone inc. de desire). Het gaat er sowieso een beetje raar aan toe bij typhone.

Vrijdagochtend kreeg ik ook een mailtje dat hij vrijdagmiddag verstuurd zou worden. Net gebeld naar typhone en kreeg te horen dat ik niet bij de "gelukkigen" hoorde. Duurt volgens de medewerker nog 1-5 werkdagen (alweer......).

Ze zeggen allemaal wat anders, slechte organisatie. Voor mij de laatste keer typhone! Nu maar hopen dat ik m alsnog (snel) krijg! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:02:
[...]
Erg raar, ik heb de desire de 26e besteld, maar zat niet bij de gelukkigen (gaat om een verlenging bij vodafone inc. de desire). Het gaat er sowieso een beetje raar aan toe bij typhone.

Vrijdagochtend kreeg ik ook een mailtje dat hij vrijdagmiddag verstuurd zou worden. Net gebeld naar typhone en kreeg te horen dat ik niet bij de "gelukkigen" hoorde. Duurt volgens de medewerker nog 1-5 werkdagen (alweer......).

Ze zeggen allemaal wat anders, slechte organisatie. Voor mij de laatste keer typhone! Nu maar hopen dat ik m alsnog (snel) krijg! :9~
Dat komt waarschijnlijk omdat jij vanwege je verlenging een Vodafone branded Desire krijgt (speciaal aangepaste software voor Vodafone klanten), waarschijnlijk zijn die nog niet aan Typhone geleverd. Ik heb een losse Desire besteld dus die is niet Vodafone branded.

Ps. ik heb vrijdagochtend ook geen e-mail gekregen dat hij vrijdag verzonden zou worden, ik kreeg wel al eerder een e-mail dat hij vorige week verzonden zou worden. Dat is dus deze week pas geworden (buiten hun schuld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:23:
^Ik heb op internet klachten gelezen van typhone over dat ze niet klantvriendelijk waren., Ik heb ze 5/6 keer gebeld en elke keer waren ze weer vriendelijk met een berg uitleg en verklaringen. Ook vandaag ben ik weer uitstekend geholpen. Dus misschien volgende keer bellen? Dat het dan beter gaat.
Aan de telefoon heeft Typhone me inderdaad 2x netjes te woord gestaan. Via de e-mail zijn echter bij verschillende mensen verschillende levertijden gecommuniceerd die niet voor elke persoon haalbaar bleken. Tegen mij zeiden ze dat de Desire vorige week verwacht werd en dat is uiteindelijk één werkdag later geworden. Typhone is hier denk ik dus vooral de dupe van hun leverancier die hen geen duidelijkheid kon geven over de levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zojuist de bevestiging gehad dat PDA Shop de Desires vandaag opstuurt en dat ik ze morgen binnen zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:30

Ankh

|true

BeefHazard schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:36:
Heeft iemand een idee hoe het zit met GSMEasy? Ze zeggen eind van de maand, maar weten geen specifiekere datum. Kan 13 augustus hierbij kloppen? Khoop het :D Krijg er namelijk een Xbox bij en wil nu al meteen gaan spelen xD
Volgens mij eind van de maand is geen 13 augustus, zojuist ook een melding gehad dat het pas eind van de maand zal worden. Wel balen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Mijn bestelling bij GSMeasy...
HTC Desire brown
icm Vodafone 2-jarig bel+sms+web 200 €34,50 p/m, eerste jaar €17,25
Xbox arcade kado

16-juli besteld bij GSMeasy
28-juli e-mail met vraag aan GSMeasy over soort scherm en levertijd (geen antwoord)
30-juli aanbod alternatief (ik heb afgewezen)
9-aug contact koeriersbedrijf voorstel aflevering op donderdag 12-aug (ik heb uitgesteld ivm)
9-aug bel naar klantenservice GSMeasy ("u wordt nu doorverbonden" x 20)
10-aug bel naar klantenservice GSMeasy ("het wordt uitgezocht")
12-aug bel naar klantenservice GSMeasy ("oude aanbieding geldt")
12-aug afspraak met koeriersbedrijf voor uitlevering op zaterdag 14-aug

9-aug: het koeriersbedrijf belde me om een afspraak te maken voor levering as donderdag (jippie). Echter blijkt de prijs van het abonnement nu veranderd te zijn naar "24 maanden €27,50" ipv "12 maanden €17,25 en 12 maanden €34,50". Scheelt totaal toch €39.
0900-GSMEASY is echter onbereikbaar. Ik krijg eerst te horen "er is nog 1 wachtende voor u". Daarna "u bent de laatst wachtende". En vervolgens 8 minuten lang "u wordt nu doorverbonden". Ik probeer nu wel een e-mail te sturen of morgen nog een keer te bellen. Maar als het niet lukt onder de oude voorwaarden te leveren dan annuleer ik en wacht ik maar op de Desire HD ;)

edit:
12-aug: de originele aanbieding is gewoon geldig (eerste 12 maanden halve prijs). Afspraak met het koeriersbedrijf gemaakt dat ze zaterdag komen!

edit2:
14-aug: hij is binnen! AMOLED!

[ Voor 15% gewijzigd door cosmo_roel op 14-08-2010 22:13 . Reden: update 14-aug ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Toevallig iemand hier uit Groningen die voor mij in de HI winkel wil kijken of ze daar de Desire nog hebben?
Anders rij ik daar van de week nog even heen, heb ik hem voor mijn vakantie nog (Om zomaar vanuit Leeuwarden naar Groningen te rijden gaat me ook wat ver).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Trouwens als je een goedkope SIM only van Vodafone wilt bij een losse Desire, dan moet je eens rond gaan kijken op hun Directsales webpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 21-09 16:27
Afgelopen vrijdag voor mijn zus haar contract verlengt bij GSMweb.
Vanmorgen kreeg ik de e-mail dat het gemailde contract was ontvangen en vanmiddag kreeg ik een e-mail dat de GSM vanmiddag opgestuurd was.

Bruine Desire btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Robbie T schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:51:
Toevallig iemand hier uit Groningen die voor mij in de HI winkel wil kijken of ze daar de Desire nog hebben?
Anders rij ik daar van de week nog even heen, heb ik hem voor mijn vakantie nog (Om zomaar vanuit Leeuwarden naar Groningen te rijden gaat me ook wat ver).
pdashop zit ook in groningen en die hebben hem als het goed is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
iCy schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

pdashop zit ook in groningen en die hebben hem als het goed is ook.
Die zit daar inderdaad ook, alleen daar krijg ik helaas niet de korting die ik bij Hi wel krijg, bij het verlengen van mijn contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

Robbie T schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:40:
[...]

Die zit daar inderdaad ook, alleen daar krijg ik helaas niet de korting die ik bij Hi wel krijg, bij het verlengen van mijn contract.
Misschien kun je die HI shop even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
BigDrummer1 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:49:
[...]

Misschien kun je die HI shop even bellen?
Hebben helaas geen nummer. Kan ook via Google niks vinden.Volgens de hi klantenservice is alles gekoppeld aan het 1200 nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
In de pricewatch is nu te zien dat de HTC Desire sinds vandaag weer bij verschillende winkels (een stuk meer dan afgelopen tijd) op voorraad is:
pricewatch: HTC Desire Bruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 20-09 19:09
cosmo_roel schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:32:
HTC Desire brown
icm Vodafone 2-jarig bel+sms+web 200 €34,50 p/m, eerste jaar €17,25
Xbox arcade kado
HTC Desire brown
icm Vodafone 2-jarig bel+sms+web 150 22,50p/m
Xbox arcade kado
:D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BD1
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:10

BD1

Robbie T schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:10:
[...]

Hebben helaas geen nummer. Kan ook via Google niks vinden.Volgens de hi klantenservice is alles gekoppeld aan het 1200 nummer.
Misschien kun je het telefoonnummer op deze site (tweede hit van Google) proberen:
http://groningen.yalwa.nl.../Hi-Winkel-Groningen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brem
  • Niet online
brem schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 14:46:
[...]

Ik ben 1 van diegenen die nu wel blij zijn :-). Ik heb net gebeld en hoor inderdaad bij de batch die nu binnen is gekomen (28-07 besteld). Bedankt voor je berichtje; ik had al een e-mail gestuurd naar Typhone om mijn bestelling te annuleren vanwege de onzekerheid, dan wilde ik hem vervolgens gaan kopen bij de Mediamarkt in Utrecht (als hij daar nu nog steeds op voorraad is tenminste), maargoed dat is nu dus niet meer nodig.

Ik neem aan - en hoop voor diegenen die nog wachten - dat HTC nu sneller zal gaan leveren, volgens mij zijn ze nu ondertussen namelijk overgestapt op de S-LCD schermen van Sony en ik verwacht dat de productie nu weer volop hervat zal worden.
Helaas, ik krijg net bericht dat ik niet bij de batch hoor die Typhone maandag binnen gekregen heeft. Ik heb ze weer gebeld en kreeg bevestigd dat ik er inderdaad niet bij hoorde :/ (het waren er maar een stuk of 30 die ze binnenkregen). Ik heb mijn bestelling dus geannuleerd en ga het nu op een andere manier proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En de Desires van PDA Shop zijn binnen. Was het maar alvast einde werktijd, dan kon ik aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was net in Venlo bij de BC. Daar hebben ze de bruine desire gewoon liggen :s
Zilveren variant kon wel 2 maanden duren ivm de bekende tekorten aan amoleds. Vind het zo raar dat ik hier alleen maar lees dat ze zo ongeveer nergens te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heb vanochtend bij abbo verlengd bij de Hi winkel in Leeuwarden.
Hadden vorige week nog wel wat binnen gekregen, nu helaas niks meer liggen.

Ze krijgen mondjesmaat nog wat binnen, met een beetje geluk heb ik hem deze week nog.
Voor 25 augustus (dan ga ik op vakantie) zou het in elk geval moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Reactie terug van belnuzaklijk op defecte telefoon die ik heb ontvangen: Stuur maar op dan laten wij hem repareren. Wat een belachelijke gang van zaken zeg, je mag toch verwachten dat je een werkend product krijgt, en als er een defect in zit wat op de dag van ontvangst nog wordt aangegeven dat je gewoon netjes een nieuw toestel krijgt? Ik denk dat ik hier niet nog een keer wat ga bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 17:24
Gisteren de HTC Desire bij PDAshop besteld, vandaag binnen. Veel sneller kan het geloof ik niet.
Ik geloof wel dat dit nu een SLCD versie is, maar dat heb ik nog niet goed kunnen bekijken. Zit nu aan de lader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
D4V3 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:27:
Reactie terug van belnuzaklijk op defecte telefoon die ik heb ontvangen: Stuur maar op dan laten wij hem repareren. Wat een belachelijke gang van zaken zeg, je mag toch verwachten dat je een werkend product krijgt, en als er een defect in zit wat op de dag van ontvangst nog wordt aangegeven dat je gewoon netjes een nieuw toestel krijgt? Ik denk dat ik hier niet nog een keer wat ga bestellen...
Kun je niet gewoon gebruik maken van de afkoelperiode voor kopen op afstand? Maw stuur de handel terug en bestel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Ik ga ze morgen nog een keertje bellen, en als ze me niet netjes helpen dan wil ik inderdaad de koop ontbinden; Voor ons beide niet echt gewenst gezien het abonnement al aangevraagd is en de nummerportering in gang is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
D4V3 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:52:
Ik ga ze morgen nog een keertje bellen, en als ze me niet netjes helpen dan wil ik inderdaad de koop ontbinden; Voor ons beide niet echt gewenst gezien het abonnement al aangevraagd is en de nummerportering in gang is gezet.
ze zijn verplicht om als jij het defect binnen 7 dagen constateerd een splinternieuw toestel te leveren...
Lizard schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:59:
Gisteren de HTC Desire bij PDAshop besteld, vandaag binnen. Veel sneller kan het geloof ik niet.
Ik geloof wel dat dit nu een SLCD versie is, maar dat heb ik nog niet goed kunnen bekijken. Zit nu aan de lader. :)
zit 99% zeker het sony lcd scherm in...

[ Voor 29% gewijzigd door MartijnAbel op 10-08-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Iemand toevallig nog info over de voorraad in Groningen bij de Hi winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Wat iedereen zit te wachten?... In de telefoonshop waar ik werk in Oost-Gelderland heb ik vandaag één zilveren Desire en een shitload aan bruine gekregen.

Maar ik geloof ook dat wij erg geluk ermee hadden. Het lijkt de N900 wel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:13:
zit 99% zeker het sony lcd scherm in...
In de Desires die wij maandag binnen hebben gekregen zit nog een AMOLED scherm. Wij hebben te horen gekregen dat de datum van de Desires met SLCD scherm nog niet bekend is. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe andere weten dat er nu een SLCD in het toestel zit.
Pagina: 1 ... 62 ... 67 Laatste

Let op:
Onzinnige oneliners worden verwijderd.