Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!to
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 10:53
Kalender werkt ook.
Sorry dat ik hierover verder ga, maar ik lees verschillende berichten hierover. Werkt ActiveSync ook voor Calendar items?

Dit is een showstopper voor mij om een android toestel aan te schaffen, want ik ben wel zeer gecharmeerd van de looks en specs van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Dit gaat waarschijnlijk de opvolger worden van mijn Nokia N96. Voorheen een HTC P3300 gehad, daarna was ik even helemaal klaar met smartphones, maar deze ziet er toch wel erg gaaf uit.

Prijsverschil met de N1 is overigens wel erg groot, terwijl het dezelfde fabrikant is. Stukje marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Dix0r schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:59:
Dit gaat waarschijnlijk de opvolger worden van mijn Nokia N96. Voorheen een HTC P3300 gehad, daarna was ik even helemaal klaar met smartphones, maar deze ziet er toch wel erg gaaf uit.

Prijsverschil met de N1 is overigens wel erg groot, terwijl het dezelfde fabrikant is. Stukje marketing?
Hij wordt (nog) niet officieel door google naar Nederland geshipt, dus je bent afhankelijk van kennissen of externe partijen. Laat de laatste hier nou leuke woekerprijzen voor rekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
CLB schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:27:

[...]

Uhm ik durf wel te zeggen dat je daar totaal verkeerd mee zit, touchscreen van de iPhone is snappier :)
de beargumentatie is in het voordeel van de iPhone.. Weet niet of jij nu bedoeld dat jij vind dat het scherm van de Hero beter is? Mijn menig is dus iig dat het scherm van de Hero tekortschiet. Zowel in formaat als in accuratie, zeker aan de randen.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Luqq schreef op zondag 21 februari 2010 @ 23:02:
[...]
Hij wordt (nog) niet officieel door google naar Nederland geshipt, dus je bent afhankelijk van kennissen of externe partijen. Laat de laatste hier nou leuke woekerprijzen voor rekenen :)
Of je koopt de Nexus One via Google met een VPN account en laat je het verzenden naar en adres vanaf myus.com en deze stuurt het door naar jou eind bestemming. Het is moeilijk, maar niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
Dix0r schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:59:

Als je de N1 vanuit de US haalt en daarbij de import tax betaald kom je op het zelfde bedrag uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
@us1111

Voor Hotmail gebruik je dus POP3.

Betekent dit dat je e-mail constant automatisch opgehaald wordt zoals bij een Blackberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Mauritssvt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:04:
@us1111

Voor Hotmail gebruik je dus POP3.

Betekent dit dat je e-mail constant automatisch opgehaald wordt zoals bij een Blackberry?
POP3 heeft geen push. Je kan beter je Gmail instellen dat ie om de 5 minuten je hotmail ophaalt, en dan vanuit je Gmail wordt dat wel gepushed naar je Android toestel :)

Waarom? Omdat POP3 aan pollen doet, en dit kost batterij. De server van Gmail heeft dat probleem niet. Dus leg die verantwoordelijkheid maar bij hun :)

[ Voor 15% gewijzigd door Snake op 22-02-2010 11:11 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Ik ben van plan deze telefoon te gaan halen, alleen heb ik nog een vraagje over de prijs... Als ik hem nu zou pre-orderen kost ie €429,- (niet eens echt heel duur). Hoe veranderen de prijzen over het algemeen als hij ook daadwerkelijk leverbaar wordt? Gaat ie dan duurder worden of is er een kans dat ie alleen maar goedkoper wordt?
Dit is de eerste keer dat ik los een toestel zou halen, dus heb er niet erg veel ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:03

Boy

www.byoscoop.nl

ruurd v. schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:12:
Ik ben van plan deze telefoon te gaan halen, alleen heb ik nog een vraagje over de prijs... Als ik hem nu zou pre-orderen kost ie €429,- (niet eens echt heel duur). Hoe veranderen de prijzen over het algemeen als hij ook daadwerkelijk leverbaar wordt? Gaat ie dan duurder worden of is er een kans dat ie alleen maar goedkoper wordt?
Dit is de eerste keer dat ik los een toestel zou halen, dus heb er niet erg veel ervaring mee...
check hier maar effe :) ik heb dezelfde vraag gesteld (eerst in dit topic, maar dat wordt niet gewaardeerd, want hier worden geen prijzen besproken)

Boy in "HTC Desire levertijden- en abonnementent..."

paar posts verderop zie je het antwoord van de webwinkel zelf...

[ Voor 4% gewijzigd door Boy op 22-02-2010 11:26 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
ruurd v. schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:12:
Deze vraag kun je beter stellen in het prijs/leveringstopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
@Boy

Thanx, daar staat het antwoord idd wel duidelijk ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
is er eigenlijk al bekend of er standaard een hoesje word meegeleverd bij de Desire net zoals bij de Magic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

TWFpa2Vs schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:14:
is er eigenlijk al bekend of er standaard een hoesje word meegeleverd bij de Desire net zoals bij de Magic?
Op Expansys staat van niet. Ik hoop eigelijk van wel.

http://www.expansys.be/d.aspx?i=196165 -> inhoud verpakking.

[ Voor 10% gewijzigd door Snake op 22-02-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snake schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:19:
[...]

Is deze inhoud geconfirmed of nog niet? Heb nog geen pre-unboxing gezien op de bekende websites dus zullen wel speculaties geweest zijn. Gezien elke website het weer anders heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
TWFpa2Vs schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:14:
Als je naar de a pagina kijkt van HTC staat er geen sleeve in. In tegenstelling tot de Dream/Magic/Hero die wel een hoesje erbij krijgen (uitgezonderd de Hero, deze kan je wel bestellen op de site).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

[...]

ik hou zelf niet van die hoesjes, vind jij dat handig dat je 'm iedere keer uit een hoesje moet halen als je 'm uit je broekzak haalt...? (heb er eigenlijk geen ervaring mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Boy schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:59:
[...]

ik hou zelf niet van die hoesjes, vind jij dat handig dat je 'm iedere keer uit een hoesje moet halen als je 'm uit je broekzak haalt...? (heb er eigenlijk geen ervaring mee)
Mijn Samsung Galaxy zit ook in een hoesje, je knijpt er aan de onderkant in en het toestel komt eruit en je legt je hoesje ergens neer of je stopt hem in je broekzak.

Was even wennen, maar het gaat nu automatisch en is niet echt vervelend ofzo...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:12:
[...]

Mijn Samsung Galaxy zit ook in een hoesje, je knijpt er aan de onderkant in en het toestel komt eruit en je legt je hoesje ergens neer of je stopt hem in je broekzak.

Was even wennen, maar het gaat nu automatisch en is niet echt vervelend ofzo...
hmm..ja, de Desire heeft dan wel een krasbestendig scherm (geloof ik), maar die aluminium casing is misschien wel gevoel voor krasjes...iemand ervaring met alu-casing? En zou er een verschil zijn in zichtbaarheid bij bruin en zilver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Snake schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:10:
[...]

POP3 heeft geen push. Je kan beter je Gmail instellen dat ie om de 5 minuten je hotmail ophaalt, en dan vanuit je Gmail wordt dat wel gepushed naar je Android toestel :)

Waarom? Omdat POP3 aan pollen doet, en dit kost batterij. De server van Gmail heeft dat probleem niet. Dus leg die verantwoordelijkheid maar bij hun :)
Ik heb mijn gmail zo ingesteld dat ie mijn hotmail ophaalt. Alleen kan ik nergens de frequentie daarvan vinden. Oftewel: Hoe stel ik dit in dat hij dit om de 5 minuten doet?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Michaelg schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:17:
[...]

Ik heb mijn gmail zo ingesteld dat ie mijn hotmail ophaalt. Alleen kan ik nergens de frequentie daarvan vinden. Oftewel: Hoe stel ik dit in dat hij dit om de 5 minuten doet?
Afaik schaalt Google. Dus eerst om de 5 minuten. Blijft er dan niets binnenkomen gaat ie naar een half uur. Komt er vaker wat binnnen gaat ie weer wat sneller :)
quote: Ome Google
Gmail checks individual accounts for new messages at different rates, depending on previous mail fetch attempts
http://mail.google.com/su...wer.py?hl=en&answer=21288

[ Voor 17% gewijzigd door Snake op 22-02-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Snake schreef op maandag 22 februari 2010 @ 15:21:
Afaik schaalt Google. Dus eerst om de 5 minuten. Blijft er dan niets binnenkomen gaat ie naar een half uur. Komt er vaker wat binnnen gaat ie weer wat sneller :)
Forward ook mijn Hotmail naar GMail maar een mailtje dat om 15:19 uur reeds binnen kwam op Hotmail is nu nog steeds niet te vinden bij GMail ;) Zelfs niet na een manuele refresh, heel vaag. Vraag mij dan ook wel een beetje af wat de gebruikelijke interval is qua checks ;)

[Edit] Ow ze kwamen wel (binnen 5 min.) aan, maar als Spam (lekker dan, vanaf m'n zakelijke mail account 8) ). All is well dus :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 22-02-2010 16:18 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Luqq schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:19:
http://www.youtube.com/watch?v=M2RA0T67Wws

Hier wordt ook gevraagd wat de hoogste resolutie is die 't dingetje kan filmen, en dan zegt die man: "VGA, at the moment" :o , en later zie je dat hij 800x480 ook kan doen. Klinkt veelbelovend!
[...]

En op Expansys staat ook het volgende:

Camera:
- 5 mega-pixels (auto-focus)
- Digital Zoom
- LED Flash
- Touch Focus
- Geo Tagging

Video:
- Maximum Resolution: HD (720P)
- Speed: 30fps
- Video Zoom
- LED Video Light
- Supported formats: MP4, 3GP, 3G2, WMV
- Video Streaming

Is dit waar? Volgens mij niet, of wel?
Hoe dan ook, super toestel. Kan vanaf morgen een nieuwe nemen bij mijn abonnement, maar wacht denk ik toch maar op de Desire. Wilde eerst de SE X10, maar die valt uiteindelijk nogal tegen.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Realityweb schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:34:
Is dit waar? Volgens mij niet, of wel?
In 720p opnemen gaat vooralsnog niet lukken denk ik nee ;)
Wilde eerst de SE X10, maar die valt uiteindelijk nogal tegen.
Qua wat Snelheid? Android OS versie? Zijn natuurlijk dingen die ook wel veranderd kunnen worden met een custom Rom en zo. Vind het toestel op zich persoonlijk erg mooi (aparter dan de Desire (die ik echter wil 8) )).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:12
Brad Pitt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:09:
[...]

Forward ook mijn Hotmail naar GMail maar een mailtje dat om 15:19 uur reeds binnen kwam op Hotmail is nu nog steeds niet te vinden bij GMail ;) Zelfs niet na een manuele refresh, heel vaag. Vraag mij dan ook wel een beetje af wat de gebruikelijke interval is qua checks ;)

[Edit] Ow ze kwamen wel (binnen 5 min.) aan, maar als Spam (lekker dan, vanaf m'n zakelijke mail account 8) ). All is well dus :)
Al mijn accounts updaten elk uur, persoonlijk vind ik dat te langzaam!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
Brad Pitt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:48:
[...]

[...]

Qua wat Snelheid? Android OS versie? Zijn natuurlijk dingen die ook wel veranderd kunnen worden met een custom Rom en zo. Vind het toestel op zich persoonlijk erg mooi (aparter dan de Desire (die ik echter wil 8) )).
Ik vind het uiterlijk geweldig, camera is denk ik ook beter. Maar inderdaad helaas Android 1.6, geen multi-touch gestures, en veel onduidelijkheid over updates hiervan.

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 22 februari 2010 @ 16:48:
[...]

[...]

Het opnemen in 720p was nog niet mogelijk, maar zodra het toetsel op de markt is waren ze van plan een patch uit te rollen met die optie daarin. Dit las ik ergens of hoorde ik in 1 van de flimpjes @ youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Is er iemand die weet wanneer deze telefoon op de markt is, die van mij is vandaag kapot gegaan (hij geeft je stem niet door naar de andere lijn :() en ik zoek een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Seroo schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:44:
Is er iemand die weet wanneer deze telefoon op de markt is, die van mij is vandaag kapot gegaan (hij geeft je stem niet door naar de andere lijn :() en ik zoek een nieuwe.
Luierik eh :P 9 april, had je hier kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
Snake schreef op maandag 22 februari 2010 @ 17:53:
[...]

Luierik eh :P 9 april, had je hier kunnen vinden.
Ow, sorry. Had het eerlijk gezegd niet gezien, thx anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
Vanaf ongeveer half april komt hij bij Hi :) Half maart ergens te bestellen..

Bron: mijn Twitter

AanbiedingvanHi
@sandertijink Hi, HTC Desire komt waarschijnlijk ergens half april bij ons. Dus waarschijnlijk vanaf half maart te reserveren :)
about 2 hours ago via Echofon in reply to sandertijink

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XENTiC
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08-2024
Realityweb schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:23:
@sandertijink Hi, HTC Desire komt waarschijnlijk ergens half april bij ons. Dus waarschijnlijk vanaf half maart te reserveren :)
about 2 hours ago via Echofon in reply to sandertijink
Ah, goed nieuws! Mag in april verlengen en ga deze zeker halen. Alleen hopelijk is het niet zoals met de Hero dat de uitleverdatum telkens veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Wauw...@tmobile_webcare geeft aan dat hij misschien niet eens in Q2 te leveren zal zijn...bij T-Mobile dan...
@hzNET naar verwachting gaat T-Mobile de HTC Desire in Q2 leveren, dit is alleen nog niet zeker. ^EvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Net als iedereen hier in dit topic ben ik enorm enthousiast over de HTC Desire, maar waar ik het eigenlijk niemand over zie hebben, en wat meestal ontbreekt in spec-overzichten, zijn de SAR waardes die bij dit toestel horen.

Zijn hier misschien mensen die me daar wat meer over kunnen vertellen?

Ik moet er ook nog even bij vermelden dat ik niet op zoek ben naar een discussie over of het onzin is of niet om hier op te letten. Telefoons met te hoge SAR waardes geven mij na een half uurtje bellen het gevoel dat ik doodziek ben en hoge koorts heb (wat al gebeurde voordat ik van dit hele gebeuren afwist). Dat is voor mij genoeg waarheid.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Stukfruit schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:43:
Net als iedereen hier in dit topic ben ik enorm enthousiast over de HTC Desire, maar waar ik het eigenlijk niemand over zie hebben, en wat meestal ontbreekt in spec-overzichten, zijn de SAR waardes die bij dit toestel horen.

Zijn hier misschien mensen die me daar wat meer over kunnen vertellen?

Ik moet er ook nog even bij vermelden dat ik niet op zoek ben naar een discussie over of het onzin is of niet om hier op te letten. Telefoons met te hoge SAR waardes geven mij na een half uurtje bellen het gevoel dat ik doodziek ben en hoge koorts heb (wat al gebeurde voordat ik van dit hele gebeuren afwist). Dat is voor mij genoeg waarheid.
Misschien kun je een emailtje sturen naar HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
pricewatch: HTC Desire Zilver
-> Qwerty-toetsenbord?? Foutje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Lijkt me niet. Het heeft een Qwerty-tobo, echter geen hardware maar op het touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansworst1
  • Laatst online: 08-08 18:24
Nu nog een front camera! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-CM11
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-06-2024
Jeroen04 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 13:50:
[...]

Lijkt me niet. Het heeft een Qwerty-tobo, echter geen hardware maar op het touchscreen.
Een foutje dus, dat gedeelte lijkt mij te dienen om fysieke kenmerken te geven, niet softwarematige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
P!to schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:57:
[...]

Sorry dat ik hierover verder ga, maar ik lees verschillende berichten hierover. Werkt ActiveSync ook voor Calendar items?

Dit is een showstopper voor mij om een android toestel aan te schaffen, want ik ben wel zeer gecharmeerd van de looks en specs van de Desire.
Ja werkt perfect! Contacten/mail/kalender worden allemaal netjes ingeladen :)
Wat trouwens ook mooi blijft is dat hij de verjaardagen van je Facebook connecties ook in de kalender erbij zit, ben nogal vergeetachtig met zulk soort dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 23-02-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Volgens een anonieme betrouwbare bron van mij :+ zijn er nu bij pdashop 15 Silver Desire's en 18 Brown besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
Katseviool schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:51:
[...]

Ja werkt perfect! Contacten/mail/kalender worden allemaal netjes ingeladen :)
Wat trouwens ook mooi blijft is dat hij de verjaardagen van je Facebook connecties ook in de kalender erbij zit, ben nogal vergeetachtig met zulk soort dingen.
Geldt dit ook voor Exchange?
Of enkel voor activesync? Ik vind nog geen detalis over wat wel of niet via Exchange gesync wordt, maar dat kan ook inhouden dat alles bijgehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:44
jopie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Of enkel voor activesync? Ik vind nog geen detalis over wat wel of niet via Exchange gesync wordt, maar dat kan ook inhouden dat alles bijgehouden wordt.
* new_guy ook nieuwsgierig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben ook zeer enthousiast over deze smarthphone. Mijn Xperia X1 is stuk en ik denk deze te kopen als vervanger. Ik doe het nu met een oud ding van nokia zo eentje waar je mee kan sms'en en bellen :P

Iemand al een idee van de camera? Zijn er al fotos op internet van de camera. Voor mij moet dit niet zooo geweldig zijn van kwaliteit maar het is wel leuk dat ik fotos kan nemen waar bv niet iedereen absoluut stil moet staan om toch een iets of wat herkenbare foto te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55
bloodcollector schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:14:
Iemand al een idee van de camera? Zijn er al fotos op internet van de camera. Voor mij moet dit niet zooo geweldig zijn van kwaliteit maar het is wel leuk dat ik fotos kan nemen waar bv niet iedereen absoluut stil moet staan om toch een iets of wat herkenbare foto te maken :D
Ik zou eens zoeken op foto's van de nexus 1, ik ga der vanuit dat de cameramodule identiek is.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
loop ik nu al een half jaar de x10 te volgen op tweakers , komt vlak voor de release plotseling deze desire langs. nu wordt het moeilijk, maar ik denk dat sony verliest. deze is wel echt mooi en snel en uptodate.
jammer voor de x10 , maar ik denk niet dat ik spijt krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ja ik ga ook voor de Desire.

Vandaag even geïnformeerd, vanaf 6 maart mag ik een nieuw toestel, dus precies op tijd :D

Hoop dat het onscreen typen me wel beter bevalt dan op de touch pro, misschien iemand ervaring mee? hoop dat het grotere scherm dit wat gebruiksvriendelijker maakt, op de touch pro vind ik het onscreen toetsenbord niet echt fijn namelijk.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:56:
Ja ik ga ook voor de Desire.

Vandaag even geïnformeerd, vanaf 6 maart mag ik een nieuw toestel, dus precies op tijd :D

Hoop dat het onscreen typen me wel beter bevalt dan op de touch pro, misschien iemand ervaring mee? hoop dat het grotere scherm dit wat gebruiksvriendelijker maakt, op de touch pro vind ik het onscreen toetsenbord niet echt fijn namelijk.
De pro is een resistive scherm, de Desire een capacative.. Da's nogal een verschil... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 23:46
Luqq schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:14:
Volgens een anonieme betrouwbare bron van mij :+ zijn er nu bij pdashop 15 Silver Desire's en 18 Brown besteld :)
Ook toevallig nog iets meer informatie over de release date of blijft dit 9 april? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
FabianNL schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 22:39:
[...]

Ook toevallig nog iets meer informatie over de release date of blijft dit 9 april? O-)
Zal m wel even vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang en hoe snel zal HTC eigenlijk updates voor deze telefoon uit gaan brengen? We krijgen als de nieuwe android uit is toch niet weer dat gezeur als bij de Hero (die nou al bijzonder lang moet wachten) Ik hoop eigenlijk dat ze wel een conractperiode of wat langer blijven updaten, aangezien dit toch een High-End toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was de HTC Hero het eerste half jaar ook dus dat zegt niks..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:19:
Hoelang en hoe snel zal HTC eigenlijk updates voor deze telefoon uit gaan brengen? We krijgen als de nieuwe android uit is toch niet weer dat gezeur als bij de Hero (die nou al bijzonder lang moet wachten) Ik hoop eigenlijk dat ze wel een conractperiode of wat langer blijven updaten, aangezien dit toch een High-End toestel is.
Als ze Sense op de Nexus One kunnen zetten zullen ze vast Android 2.x(3.0) wel op de Desire kunnen porten en dan is het maar hopen dat de Custom Roms dan een beetje stabiel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

http://www.letsgodigital.org/nl/25346/htc-desire-review/

ik hoop dat ze ook zo'n ding krijgen bij DealExtreme voor de Desire --> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34205

[ Voor 52% gewijzigd door Boy op 24-02-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
loop ik nu al een half jaar de x10 te volgen op tweakers , komt vlak voor de release plotseling deze desire langs. nu wordt het moeilijk, maar ik denk dat sony verliest. deze is wel echt mooi en snel en uptodate.
jammer voor de x10 , maar ik denk niet dat ik spijt krijg...
Het feit dat de X10 maar 256MB werkgeheugen heeft was een afknapper voor mij, aangezien er wel android op draait. De G1 heeft ook maar 256 MB en is echt veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Seroo schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:29:
De G1 heeft ook maar 256 MB en is echt veel te traag.
Een G1 heeft niet 256MB Ram maar minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Laatst online: 10:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

jopie schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:26:
[...]

Exchange synch werkt top moet ik zeggen. Contacten, agenda, mail, volgens mij ook notes en tasks maar die gebruik ik nooit.

Ik ben wel erg te spreken over alle eyecandy die erop zit. Sense werkt lekker, al is het nog niet zo soepeltjes als op de HD2. De live wallpapers zijn gewoon te cool voor woorden. Voorlopig is de Desire mijn favoriete speeltje (tot er weer wat leukers/mooiers/vetters uitkomt om mee te spelen) :P

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Seroo schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:29:
[...]

Het feit dat de X10 maar 256MB werkgeheugen heeft was een afknapper voor mij, aangezien er wel android op draait. De G1 heeft ook maar 256 MB en is echt veel te traag.
Zo uit m'n hoofd heeft de G1 maar 64MB. De X10 is snel zat met die 256MB. Ik hoop alleen dat SE niet de boot mist door niet/te laat met een 2.1 update uit te komen, anders is de Desire een flinke concurrent. Die komt uit met 2.1 er al op. Voor zover ik weet komt de X10 eerst uit met 1.6.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regelneef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 12:20
De X10 komt inderdaad uit met 1.6, wat voor mij ook een flinke showstopper was, zie [Xperia X10] Q&A met Sony Ericsson. Tevens wordt er door SE nog helemaal geen datum genoemd voor een eventuele update naar 2.1.

This message was made with 100% recycled electrons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Over die oordopjes, volgens mij levert HTC standaard geen in-ear oordopjes mee ofwel? Normale oordopjes vind ik namelijk echt niet lekker zitten..en mijn huidige in-ear van samsung zijn kapot.

Het enige probleem is dat die oordopjes een stuk ertussen hebben waarmee je next track en pause kan doen, en dat is toch wel erg fijn. Weet iemand of deze vast zit aan die oordopjes of dat ik gewoon mijn eigen oordopjes erop aan kan sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Luqq schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:39:
Over die oordopjes, volgens mij levert HTC standaard geen in-ear oordopjes mee ofwel? Normale oordopjes vind ik namelijk echt niet lekker zitten..en mijn huidige in-ear van samsung zijn kapot.

Het enige probleem is dat die oordopjes een stuk ertussen hebben waarmee je next track en pause kan doen, en dat is toch wel erg fijn. Weet iemand of deze vast zit aan die oordopjes of dat ik gewoon mijn eigen oordopjes erop aan kan sluiten?
Tot nu toe heb ik maar matige oordopjes gekregen van ze. En inderdaad, ze hebben wel dat extra dingetje er vast in zitten (voor zover ik het weet).

HTC verkoopt/verkocht wel adapters, maar die werkten niet op alle toestellen en kan er ook zo 1,2,3 geen een vinden voor android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Fly-guy schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Tot nu toe heb ik maar matige oordopjes gekregen van ze. En inderdaad, ze hebben wel dat extra dingetje er vast in zitten (voor zover ik het weet).

HTC verkoopt/verkocht wel adapters, maar die werkten niet op alle toestellen en kan er ook zo 1,2,3 geen een vinden voor android...
Ik had ook ergens gelezen dat iemand hem opengeknipt en gesoldeerd had, en nu elke 3,5mm headphones erop kan zetten..linkje ben ik even kwijt. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
:? De Desire heeft gewoon een 3,5mm-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wanneer de reviews komen van de bekende websites? Ben wel benieuwd wat er nu echt in de box zit enzo :) ... Hoop dat Engadget of Phonedog binnenkort wel iets heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:22:
:? De Desire heeft gewoon een 3,5mm-aansluiting.
Wat hij bedoelde was dat je wel je eigen dopjes kon gebruiken, maar nog steeds knoppen op je "draadje" hebt om muziek te bedienen, telefoon op te nemen, iets wat je met een "kale" sennheiser natuurlijk niet zomaar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb begrepen vanuit dit ( http://blog.robferrer.co....omescreen-on-the-htc-hero ) dat je op de Hero de Sense UI kunt uitschakelen. en dus alleen puur Android kunt draaien.

Kan iemand dit bevestigen. en misschien iemand die weet of dit ook mogelijk is op de Desire..

Ik vind dit overigens wel een telefoon van wereldklasse, ik ben alleen erg benieuw hoelang die accu het in de praktijk gaat doen.. die 1400 mAh.. mijn vriendin heeft een Galaxy met een 1500mAh accu en die is na 1 a 2 dagen licht gebruik leeg, en dan maakt ze al gebruik van die killer apps..
dus dat is ff afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:05:
Heeft iemand enig idee wanneer de reviews komen van de bekende websites? Ben wel benieuwd wat er nu echt in de box zit enzo :) ... Hoop dat Engadget of Phonedog binnenkort wel iets heeft!
Ik denk dat je dat niet te horen krijgt. Je hoort het vanzelf als ze eentje hebben. De ervaring leert dat het meestal uit de lucht komt vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:08:
Ik heb begrepen vanuit dit ( http://blog.robferrer.co....omescreen-on-the-htc-hero ) dat je op de Hero de Sense UI kunt uitschakelen. en dus alleen puur Android kunt draaien.

Kan iemand dit bevestigen. en misschien iemand die weet of dit ook mogelijk is op de Desire..

Ik vind dit overigens wel een telefoon van wereldklasse, ik ben alleen erg benieuw hoelang die accu het in de praktijk gaat doen.. die 1400 mAh.. mijn vriendin heeft een Galaxy met een 1500mAh accu en die is na 1 a 2 dagen licht gebruik leeg, en dan maakt ze al gebruik van die killer apps..
verwacht maar niet dat de telefoon bij intensief gebruik langer als een dag mee gaat..
wordt waarschijnlijk elke avond opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Brm-G schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:34:
[...]

verwacht maar niet dat de telefoon bij intensief gebruik langer als een dag mee gaat..
wordt waarschijnlijk elke avond opladen.
Reken daar inderdaad maar op. Vooral als je direct push aan hebt staan voor Exchange synchronisatie, een uitgebreide live wallpaper (EarthRot met realtime earth+clouds die elk uur update), scherm timeout op 15 min, een uurtje ofzo spelletjes speelt en wat internet. Ohja, ik bel er ook nog een paar keer per dag mee. Aan het eind v/d avond heb ik nog zo'n 15% in de accu zitten. Het is wel nog de Beta1, dus ik hoop dat ze nog het een en ander optimaliseren bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:40
FooLsKi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:44:
[...]

Reken daar inderdaad maar op. Vooral als je direct push aan hebt staan voor Exchange synchronisatie, een uitgebreide live wallpaper (EarthRot met realtime earth+clouds die elk uur update), scherm timeout op 15 min, een uurtje ofzo spelletjes speelt en wat internet. Ohja, ik bel er ook nog een paar keer per dag mee. Aan het eind v/d avond heb ik nog zo'n 15% in de accu zitten. Het is wel nog de Beta1, dus ik hoop dat ze nog het een en ander optimaliseren bij HTC.
Ik gok zelf op zo'n 2 dagen standbytijd bij veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:13:
Ik gok zelf op zo'n 2 dagen standbytijd bij veel gebruik.
Ik zou niet naar het casino gaan als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy

Boy

www.byoscoop.nl

FooLsKi schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:44:
[...]

heb ik iets gemist? heb jij een Desire of de Rom ergens op lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22

Om de Sense UI uit te schakelen zijn verschillende trucjes, het kan vast wel. Is het niet met een app hier voor (ik geloof home switcher), dan is het wel met een andere ROM als je het graag wil.

Over de batterij zou ik als ik jou geen hoge verwachtingen hebben. Het is en blijft een smartphone, die trekken nou eenmaal veel stroom. Ik heb mijn HTC Hero standaard elke nacht aan het stroom liggen. Met de accu's van tegenwoordig is dat ook niet schadelijk meer (ze worden er niet 'lam' van ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online

......
Er wordt niet gezegd dat HTC Sense kan uitschakelen, alleen de homescreen. Je kan altijd een andere homescreen-replacement gebruiken of de standaard launcher van Android. Het is niet mogelijk om volledig Sense uit te schakelen, daarvoor moet je meer bestanden verwijderen. Het beste is dan om een andere ROM te gaan gebruiken.

Nu kom ik bij dezelfde conclusie. Waarom koop je een telefoon die Sense erboven op draait als je dit niet wil? Immers kijk je niet alleen naar de hardware, maar ook naar de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Op de Hero is Sense relatief gemakkelijk gewoon (helemaal) uit te schakelen. Je krijgt dan gewoon de default Android "desktop" met de normale iconen en de HTC widgets zijn dan weg. Als je weer kiest voor Sense krijg je dié desktop weer met de bijbehorende indeling/widgets. Met een paar klikjes.

Zou niet weten waarom dat met de Desire niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenshu schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:41:
[...]
Nu kom ik bij dezelfde conclusie. Waarom koop je een telefoon die Sense erboven op draait als je dit niet wil? Immers kijk je niet alleen naar de hardware, maar ook naar de software.
Het is niet dat ik dit niet wil, was gewoon nieuwsgierig naar die optie`s.
en een btje lastig om zo`n mooi en hooge spec`s foon ergens anders te vinden dan bij HTC
Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:45:
Op de Hero is Sense relatief gemakkelijk gewoon (helemaal) uit te schakelen. Je krijgt dan gewoon de default Android "desktop" met de normale iconen en de HTC widgets zijn dan weg. Als je weer kiest voor Sense krijg je dié desktop weer met de bijbehorende indeling/widgets. Met een paar klikjes.

Oke, ja zoiets bedoelde ik..

nou ja nog iets langer dan een maandje geduld en dan is het zover..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 17:45:

Zoals ik al eens gezegd hebt: Het is meer dan een homescreen. Door het vervangen van de homescreen is Sense niet uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:18:
[...]

Ik zou niet naar het casino gaan als ik jou was ;)
Heheh :) Ach ik deed met mijn Diamond 2 toch makkelijk 4-5 dagen bij weinig gebruik, en zo'n 2 dagen bij veel gebruik. Ik zie geen reden waarom de Desire (en ook de Legend) dat niet zouden halen...zeker met een AMOLED scherm dat sowieso al veel energiezuiniger is dan een TFT. Misschien toch maar even langs Scheveningen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
dafmay schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 20:21:
[...]

Heheh :) Ach ik deed met mijn Diamond 2 toch makkelijk 4-5 dagen bij weinig gebruik, en zo'n 2 dagen bij veel gebruik. Ik zie geen reden waarom de Desire (en ook de Legend) dat niet zouden halen...zeker met een AMOLED scherm dat sowieso al veel energiezuiniger is dan een TFT. Misschien toch maar even langs Scheveningen.. :)
Ben ik met je eens, als je kijkt naar de review van de HD2, die ook een snapdragon heeft (net als de desire) en een veel groter "normaal" scherm, daar kregen ze de accu met moeite in 1 dag leeg. Als je gewoon bezig bent met de desire en niet de hele dag met dat ding loopt te patsen dan kun je het makkelijk 2 dagen volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik vind het altijd een beetje jammer dat de accu van een telefoon het 1,75 dagen volhoudt. Dan moet je 'm wel elke avond opladen anders zit je aan 't einde van de volgende dag met een lege telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tenshu schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:58:
Zoals ik al eens gezegd hebt: Het is meer dan een homescreen. Door het vervangen van de homescreen is Sense niet uitgeschakeld.
Jawel hoor, als je het juiste vinkje weghaalt bij je Toepassingen settings en na een druk op de Home toets kiest voor de default Android homescreen staat Sense gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:14:
[...]

Jawel hoor, als je het juiste vinkje weghaalt bij je Toepassingen settings en na een druk op de Home toets kiest voor de default Android homescreen staat Sense gewoon uit.
Exact...zoals het op ieder HTC toestel werkt met de Sense schil. Ook met HTC toestellen gebaseerd op Win6.5 kun je kiezen om Sense geheel te deactiveren, waarna je het standaard Win6.5 Homescherm enz hebt. Sense is slechts een schil bovenop Win6.5/Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik ken Sense op de android niet, maar op windows mobile kan je het inderdaad op de homescreen uitzetten en de standaard homescreen nemen.

Echter zit het op windows mobile niet alleen op je homescreen, zo is het ook verweven in contactenlijsten, mailtjes etc. Al zit het normale er ook nog wel gewoon in, maar soms springt hij nog naar een HTC Sense scherm. En dat is volgens mij wat ze bedoelen.

Al moet ik wel zeggen dat Sense er gewoon wel veel beter uit ziet, alleen is het soms wat trager.

Maar met een 1ghz processor moet dat het probleem niet zijn toch ;)

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 21:14:
[...]

Wat is volgens jou dan onder deel van Sense? BTW heb je toestel geroot en maak je gebruik van een andere ROM?

Ik denk niet helemaal wat Sense inhoud. Het kan wel alleen een homescreen zijn, maar er is ook een geheel framework die nodig is om Sense te kunnen draaien. Waarom denk je dat de widgets niet werken op een stock-android ROM. HTC Muziek doet het wel, maar je hebt de framework.apk nodig om de XML en afbeeldingen te kunnen laden.

Daarom is mijn mening dat je beter wanneer je geen Sense wil een andere ROM gebruiken. Ten eerste wordt er veel ruimte vrijgemaakt omdat veel apps er niet meer op staat die onderdeel waren van Sense . Ten tweede het kost je veel tijd om deze apps te verwijderen (als je root hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Tenshu schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:20:
Wat is volgens jou dan onder deel van Sense?
De interface met de andere Launcher, 7 screens en custom widgets/apps/etc.
BTW heb je toestel geroot en maak je gebruik van een andere ROM?
Heb geen telefoon met Sense. Ben er niet zo'n fan van ;)
Daarom is mijn mening dat je beter wanneer je geen Sense wil een andere ROM gebruiken. Ten eerste wordt er veel ruimte vrijgemaakt omdat veel apps er niet meer op staat die onderdeel waren van Sense . Ten tweede het kost je veel tijd om deze apps te verwijderen (als je root hebt).
Een Hero heeft geheugen zat. Een Desire nog meer. Zo erg is dat dus niet. Het feit dat de telefoon meteen merkbaar sneller wordt als je alleen maar terugschakelt naar default Android homescreen zegt mij voldoende. Er zullen dan misschien nog wel dingen op de achtergrond zinloos meedraaien maar Sense is dan toch zodanig "weg" dat het een verbetering qua performance geeft. Uiteraard is een Rom zonder enig Sense-spul veel beter ja.

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 23:28:
[...]

De interface met de andere Launcher, 7 screens en custom widgets/apps/etc.
+ Dialer, mailapps, sms app, exchange support, etc.. Sense is gewoon goe!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 00:20:
+ Dialer, mailapps, sms app, exchange support, etc.. Sense is gewoon goe!
Zal het op de Desire een grondige tweede kans geven, okay 8)

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 23:46
Om deze discussie even te laten beëindigen, neem eens een kijkje op:
HTC Hero - Disable/Remove SENSE interface

Je ziet daar o.a. deze post ook voorbij komen:
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:13:
Even voor de duidelijkheid. Via het programma Home Switcher uit de market heb ik de originele home screen van android. Deze werkt van zichzelf al een stuk sneller zonder alle htc widgets met htc skins. Nu is het zo dat ik alles origineel android wil hebben. De browser, contactlijst, berichten etc hebben allemaal nog de htc skin eromheen, hier wil ik ook vanaf. De bar bovenaan de home screen (waar je netwerkbereik etc ziet) is ook nog zwart.

Al met al, zou het makkelijker om er een schone android install op te zetten van google zelf? Wie weet dan wat ik moet downloaden etc?

Sorry ben nieuw op het gebied van android, en over de hero (software) is nog erg weinig te vinden. Iedereen alvast bedankt voor de medewerking
Oftewel, je kan de home screen inderdaad gewoon uitzetten. Maar Sense is meer dan alleen een home screen vervanger. En nee, deze onderdelen kan je niet uitzetten. De (enige?) oplossing die hiervoor is, is een andere ROM erop te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door FabianNL op 25-02-2010 12:18 ]

• TWFpa2Vs
zijn er hier al mensen die accessoires gevonden hebben voor de desire?

• RoD
  • Niet online

RoD

Accessoires mogen in Accessoires en GPS-Navigatie :)

• Tenshu
  • Niet online
Wat ik mij nog steeds afvraag is welke HTC Desire nu de uit eindelijke versie is.

Is dat deze: ik ga er niet vanuit
Afbeeldingslocatie: http://allaboutphones.nl/photos/12663312316630/HTC-Desire.jpg

Of is dat deze: het lijkt erop dat dit het gaat worden
Afbeeldingslocatie: http://images3.pocket-lint.com/images/sCFk/htc-desire-hands-on-photo-gallery-3.jpg

Voornamelijke reden is dat ik het net zoals de Nexus One het met een Dock Station te gebruiken is.

Wat is jou mening?

Verwijderd

De eerste foto, met het rode randje om de camera, lijkt me een vroeg fabrieksmodel. 99% dat de tweede in productie gaat.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik zit te twijfelen tussen deze HTC of de X10.

1 ding is echt minder aan dit toestel, heb diverse test foto's gezien van de camera.....(nexus one) en daar word ik niet vrolijk van.

Als HTC ook nog eens een goede foto camera in gaat bouwen, dan ben ik pas om!

Of is er kans dat de camera beter is in vergelijking tot de Nexus One?

• Katseviool
Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon dezelfde zijn. Snap overigens niet waarom jij niet vrolijk wordt van die camera, vind hem zelf perfect met auto focus en snelle sluitingstijd. Daarnaast moet je denk ook niet teveel de focus leggen op zo'n GSM camera en voor goede foto's gewoon een degelijke camera aanschaffen :)

• Dranica
alwaysleft schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:51:
Ik zit te twijfelen tussen deze HTC of de X10.

1 ding is echt minder aan dit toestel, heb diverse test foto's gezien van de camera.....(nexus one) en daar word ik niet vrolijk van.

Als HTC ook nog eens een goede foto camera in gaat bouwen, dan ben ik pas om!

Of is er kans dat de camera beter is in vergelijking tot de Nexus One?
Daar ben ik dus ook zeer benieuwd naar!!! Want die camera is voor mij toch ook echt wel belangrijk.
Nu niet dat ik naar de X10 ga overschakkelen want android 1.6 is gewoon te belachelijk voor woorden vind ik.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Katseviool schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 19:55:
Zal hoogstwaarschijnlijk gewoon dezelfde zijn. Snap overigens niet waarom jij niet vrolijk wordt van die camera, vind hem zelf perfect met auto focus en snelle sluitingstijd. Daarnaast moet je denk ook niet teveel de focus leggen op zo'n GSM camera en voor goede foto's gewoon een degelijke camera aanschaffen :)
Ik wil een stuk vooruit gaan in vergelijking met de 3Gs wat ik nu heb, en dat ga ik nu qua camera
niet. Een struikelblok om hem niet gelijk aan te schaffen!

En daar is de X10 weer beter in.

• Dranica
Ikzelf vind het leuk dat ik bijvoorbeeld wat fotos kan trekken op een feesje waar het donker is.
De kwaliteit moet dan niet uitstekend zijn maar ik wil zeker geen wazige foto's.

• Brad Pitt
Dranica schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:10:
Ikzelf vind het leuk dat ik bijvoorbeeld wat fotos kan trekken op een feesje waar het donker is.
Enige remedie is een DSLR met een grote sensor.

Verwijderd

Als deze binnenkort via T-Mobile komt via een normale prijs, neem ik deze hoogstwaarschijnlijk ook (ter vervanging van m'n G1 - ook een HTC) :p

(of anders de iPhone 4G als die highres heeft, maar ja daar is nog heel weinig over bekend..WP7 duurt me te lang tot het einde van het jaar...en Symbian/MeeGo sux..dus enkel Android / iPhone 4G voor deze zomer heb ik m'n reele hoop op)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2010 21:05 ]

Verwijderd

Eén ding snap ik niet helemaal. Hoe gaat die batterij cover eraf? En waar is de cover van gemaakt? Maar die cover, het lijkt in video's of je flink moet pulken enzo, en dan komt hij er met wat gekraak van af. Niet erg soepel of wel?
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.