Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 11:09
Ik vind het zo raar dat er na al die jaren nog steeds weinig telefoons worden uitgebracht met een fatsoenlijke camera + flitser.

2 Jaar geleden heb ik een abonnement genomen samen met de nokia 82, met een 5 mp camera van carl zeis en een xenon flash. Maakt schitterende foto's zelfs op plekken waar het pikdonker is.

Mijn abonnement verloopt over 2 maanden en ik zit dus al te kijken voor een nieuwe telefoon. Na twee jaar kan je er toch ook wel een beetje vanuit gaan dat er meerdere telefoons op de markt komen die dit soort camera minstens kunnen evenaren?

Komen er de komende maanden nog nieuwe telefoons waarbij een goede camera + fliter opzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 21:02:
Als deze binnenkort via T-Mobile komt via een normale prijs, neem ik deze hoogstwaarschijnlijk ook (ter vervanging van m'n G1 - ook een HTC) :p
Ik weet niet hoe serieus dit precies genomen moet worden, maar Hi heeft via Twitter aangegeven dat de HTC Desire waarschijnlijk vanaf half april bij hun te verkrijgen is:
Twitter: AanbiedingvanHi
HTC Desire komt waarschijnlijk ergens half april bij ons. Dus waarschijnlijk vanaf half maart te reserveren :)
kenkreutzer schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:13:
Ik vind het zo raar dat er na al die jaren nog steeds weinig telefoons worden uitgebracht met een fatsoenlijke camera + flitser.

2 Jaar geleden heb ik een abonnement genomen samen met de nokia 82, met een 5 mp camera van carl zeis en een xenon flash. Maakt schitterende foto's zelfs op plekken waar het pikdonker is.

Mijn abonnement verloopt over 2 maanden en ik zit dus al te kijken voor een nieuwe telefoon. Na twee jaar kan je er toch ook wel een beetje vanuit gaan dat er meerdere telefoons op de markt komen die dit soort camera minstens kunnen evenaren?

Komen er de komende maanden nog nieuwe telefoons waarbij een goede camera + fliter opzit?
Ik heb op het moment een HTC Hero. Hiervoor ook de Nokia N82. Ik was ook erg blij met mijn camera en het enige minpunt aan de HTC Hero was de camera (geen flits, verder wel 5mp). Nu ik die Hero ondertussen al weer een behoorlijke tijd heb, heb ik die camera bijna nooit echt gemist. Soms een keer een foto voor op Twitter, daar houd het voor mij wel mee op. Ik vind dat je niet te veel van een camera moet verwachten op een telefoon, en helemaal niet op een smartphone. En als je toch voor een goede camera wil gaan, kies dan de SE X10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-01-2024
alwaysleft schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:04:
[...]
Ik wil een stuk vooruit gaan in vergelijking met de 3Gs wat ik nu heb, en dat ga ik nu qua camera
niet. Een struikelblok om hem niet gelijk aan te schaffen!

En daar is de X10 weer beter in.
N1 komt er wel wat beter uit dan 3Gs hoor.. http://news.cnet.com/8301-27076_3-10431279-248.html

Alleen al door de flitser. Dat vind ik wel een vereiste, kun je nog een beetje filmpjes/fotos maken met een feestje. Verder moet je er toch niet teveel van verwachten op een mobieltje..

[ Voor 19% gewijzigd door Realityweb op 26-02-2010 08:22 ]

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
http://www.dixons.nl/De_o...campaign=telecom_week8E10

hijs voor 450 euro vanaf 16 april bij de Dixons zie ik maarja misschien krijgen we nog wel lagere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat boven aan het topic... momenteel 429,- pricewatch: HTC Desire Bruin

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een dagelijkse pendelaar en spendeer enige tijd in de trein op weg naar werk. Ik heb gewacht met de aankoop van mijn eerste PDA, maar vreesde dat de processor van de HTC Hero snel achterhaald kon zijn. Nu zou ik wel mijn kans willen gaan met de HTC Desire.

Voornaamste gebruik is oa internet, mail en bloomberg.

Mijn vraag voor Androïds in het algemeen en specifiek voor de HTC Desire. Hoe zit het met de Bloomberg applicatie? de Iphone (en ook Blackberry meen ik) hebben een sterke Bloomberg tool, is dit ook het geval voor de HTC Desire? If not, zit hier mogelijks iets in de pijplijn?

Alvast bedankt voor enige reactie,

mvg,
Willy77

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik in de Market zoek, vind ik slechts 1 applicatie van Bloomberg: BloombergRSS...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:11:
Ik ben een dagelijkse pendelaar en spendeer enige tijd in de trein op weg naar werk. Ik heb gewacht met de aankoop van mijn eerste PDA, maar vreesde dat de processor van de HTC Hero snel achterhaald kon zijn. Nu zou ik wel mijn kans willen gaan met de HTC Desire.

Voornaamste gebruik is oa internet, mail en bloomberg.

Mijn vraag voor Androïds in het algemeen en specifiek voor de HTC Desire. Hoe zit het met de Bloomberg applicatie? de Iphone (en ook Blackberry meen ik) hebben een sterke Bloomberg tool, is dit ook het geval voor de HTC Desire? If not, zit hier mogelijks iets in de pijplijn?

Alvast bedankt voor enige reactie,

mvg,
Willy77
Google heeft zelf een applicatie ontwikkelt die absoluut niet onderdoet voor Bloomberg. Deze applicatie heet "Google Finance". Je kunt onder andere net als bij Bloomberg je eigen portfolio bijhouden.

Hier een video: http://www.youtube.com/watch?v=5lUc0jeXlgE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lbuysers schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Google heeft zelf een applicatie ontwikkelt die absoluut niet onderdoet voor Bloomberg. Deze applicatie heet "Google Finance". Je kunt onder andere net als bij Bloomberg je eigen portfolio bijhouden.

Hier een video: http://www.youtube.com/watch?v=5lUc0jeXlgE
thanks, goede info.

ik ben al een finance.google.com gebruiker sinds jaar en dag. goed om de algemene (amerikaanse) aandelenmarkt op te volgen, maar helaas (in mijn opinie) geen concurrent voor bloomberg dat qua charting, nieuwsbronnen en gebruik in tickers superieur is.

een HTC Desire mét bloomberg zou voor mij een serieuze added value betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

bij dixons wel een mooie standby tijd van 3340 uur :D haha

Helaas is hij 340 uur standby

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
ah, leuk dat wij em ook krijgen, heb ik eindelijk eens wat aan mijn personeelskorting :9

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wat info bekent over wat er in de doos zit? Vind het altijd wel interessant. Ben nu van plan om een telefoon met een hoesje te nemen. MIjn andere is wat beschadigd op de achterkant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmore
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 09:38
CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:21:
[...]

Naar MHz'en moet je tegenwoordig niet echt kijken, de CPU in de Milestone is ongeveer even snel als 'n
800MHz Snapdragon, dus deze 1GHz CPU's in de Nexus One / Desire en dergelijke zijn maar iets sneller...

En ik heb gelogen, 720p is wel in te stellen, maar werkt niet, sorry!

De nieuwe Nexus Desire: :+
[afbeelding]
Chester schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:01:
Nou, in de praktijk kun je het aantal MHz niet zomaar vergelijken. Het zijn 2 compleet verschillende processoren. Ik meen ergens gelezen te hebben dat die 550MHz proc van de ARM nog best dicht in de buurt van de 1GHz snapdragon komt.
Apoca schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 19:54:
Het is toch reeds uitgelegd in een ander topic hoe de ARM Cortex A8 CPU gezien moet worden kwa snelheid, dat men de clock snelheid eigenlijk maal 1,4 / 1,5 moet doen om het op min of meer fatsoenlijk tegenover een Qualcomm QSD8x50 CPU te plaatsen op clock speed :)
Even als antwoord op deze, al wat oude, reacties. Het ligt er een beetje aan hoe je de performance van de Scropion CPU die gebruikt wordt in de Snapdragon en de Cortex-A8 CPU wil meten. Daarbij moet je er ook rekening mee houden dat Android, voor zover ik weet, nog niet helemaal de ARMv7 ASI benut en dat heeft ook invloed op hoeveel performance er uit de Scorpion en de Cortex-A8 processoren te halen valt. Als laatste is het ook zo dat Android zijn applicaties natuurlijk in de Dalvik virtual machine heeft draaien en dat belemmert de prestaties van Android (al heeft het andere voordelen die Dalvik zeker de moeite waard maken).

Goed, over prestaties gesproken. De Scorpion CPU in Snapdragon is sneller dan Cortex-A8. Om een Cortex-A8 CPU net zo snel als een 1 GHz Scorpion te laten draaien moet je de Cortex-A8 op ongeveer 1,1 GHz draaien. Het verschil is dus niet erg groot in andere woorden. Waar het verschil wel ligt is efficiëntie, een Scorpion draaiende op 1 GHz zal ongeveer net zoveel vermogen gebruiken als een Cortex-A8 op 600 MHz, beide op TSMC's 65 nm process. Bron: http://www.insidedsp.com/...ils-on-Scorpion-Core.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:03
kenkreutzer schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:13:

beetje off-topic, maar die "carl zeis" lens, was puur een marketing iets... ze hadden gewoon het gebruikersrecht om hun eigen lens zo te labelen.

Maar nogmaals ik ben zelf erg tevreden met deze camera (N1 gebruiker) en t.o.v. andere high-end toestelen Xperia 1 van SE en Iphone maakt hij stukken mooiere en snellere foto's. Maar ik moet zelf ook wel stellen, dat ik er zelf niet zoveel om geef... heb op vakantie toch een degelijke camera en on-the-road voor die paar lamme stap foto's volstaat hij perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik vraag me echt af hoe snel dit gaat worden :D net als de Nexus one is dit echt een fantastische combinatie van mobiele hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Fotografie is voor mij ook een zeer belangrijk item bij de keuze van een toestel. Ik twijfel nog tussen de Desire en de Sony Ericsson X10. Het is niet helemaal eerlijk om ze te vergelijken maar als een van beide zich onderscheid in fotokwaliteit t.o.v. de andere dan wordt hierop mijn keuze gemaakt.

Fotokwaliteit is voor mij niet het vergelijken van de technische specificaties maar het beoordelen van zelf gemaakte foto's.

[ Voor 17% gewijzigd door robertwebbe op 28-02-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
Hoewel ik zelf geen fan van het toestel ben denk ik toch echt dat de X10 een betere fotokwaliteit heeft. (puur gezien sony's toewijding op dat gedied).

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik denk ook dat de hardware zowiezo kwalitatief beter is, maar ik kan ernaast zitten.. dit is puur een gevoelskwestie en nergens op gebaseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
paul404 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:13:
ik denk ook dat de hardware zowiezo kwalitatief beter is, maar ik kan ernaast zitten.. dit is puur een gevoelskwestie en nergens op gebaseerd...
Misschien moeten we dan maar gewoon op de eerste vergelijking wachten, discussie gaat nergens heen zo natuurlijk, vooroordeel vs halve ervaring vs ervaring uit derde hand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Leftblank schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:20:
[...]

Misschien moeten we dan maar gewoon op de eerste vergelijking wachten, discussie gaat nergens heen zo natuurlijk, vooroordeel vs halve ervaring vs ervaring uit derde hand :+
Offtopic:Is dat niet de reden waarom deze hele wereld naar de klote is? :/

Hmmm erg leuke telefoon :D. Ben benieud of het mogelijk is om de x10 de htc roms te geven. Ik vind de interface van de x10 namelijk 10x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Misschien kunnen we weer ontopic gaan? de X10 kan besproken worden in het eigen forum:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggelmee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 13:20
Een eerste (summiere) review van de Desire is hier te vinden:

http://www.letsgomobile.org/nl/6364/htc-desire-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Dat is geen review, dat is gewoon een artikel over de HTC Desire zoals er tientallen te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:08:
Dat is geen review, dat is gewoon een artikel over de HTC Desire zoals er tientallen te vinden zijn.
Ja inderdaad, "eigenlijk" kan je dit topic wel even op pauze zetten met alle vragen enz. aangezien je toch nauwelijks iets weet voor er een unboxing/review voor de Desire online staat. En wat zal dit nog een lange maand worden, ben echt wel benieuwd naar wat meer info, danwel niet ervaringen (al zal ik hem al lang hebben besteld voor er ervaringen online staan :+ , en met mij 1000den anderen) Nu nog hopen dat Hi hem voor een zacht prijsje icm 1-jarig abbo over de toonbank zal gooien (onder de €150 ben ik al tevreden) Begin de naam Desire ook steeds beter te begrijpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realityweb
  • Laatst online: 16-01-2024
Inderdaad, de naam Desire is goed gekozen.

Bij Letsgomobile staat bij de specificaties v/h scherm trouwens 16m kleuren. Maar op internet lees ik veel over een 16-bit / 65k scherm. Volgens mij klopt dat laatste.
Maar volgens alle reviews is het scherm wel heel mooi qua contrast / kleuren / helderheid. Dit komt natuurlijk omdat het een AMOLED scherm is. Maar merk je er dan niks van dat het scherm minder kleuren kan weergeven?

isthistheshitorwhat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthiayer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Realityweb schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:57:
...
Maar merk je er dan niks van dat het scherm minder kleuren kan weergeven?
het fantastische scherm van de nexus one werd bij release de hemel in geprezen (buiten dan gebruik in zonlicht)
maar blijkbaar is de kleurweergave toch niet zo ideaal als het eerst leek. maar dit zal de "scherpte" van dit scherm misschien wel ten goede zijn gekomen..

waarover ik het heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 13-09 23:38
UPDATE: Some commenters are pointing to the fact that DisplayMate's testing appears to have been done in Android's gallery app, which may be compressing images and throwing the tests. This could be part of the problem, but our comparison shot, posted at the top of this article, was taken from within Android's browser, not the gallery app. If this is merely software issue, it runs across at least the gallery and browser apps, which are the apps you're most likely to view images in. Something's wrong here.

UPDATE II: Multiple reports from users are claiming that some third party apps—galleries and browsers—eliminate the image banding seen above. This points to a software issue rather than a hardware issue, which means that Google could conceivably fix some aspects of this display strangeness with a software update. [DisplayMate]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthiayer schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:45:
[...]

het fantastische scherm van de nexus one werd bij release de hemel in geprezen (buiten dan gebruik in zonlicht)
maar blijkbaar is de kleurweergave toch niet zo ideaal als het eerst leek. maar dit zal de "scherpte" van dit scherm misschien wel ten goede zijn gekomen..

waarover ik het heb..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637063

Lees dat draadje eens goed door, en je zult zien zien dat alle problemen duidelijk softwarematig zijn en dus updateable, dus no worries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Veel van de Nexus One problemen bij zonlicht zijn instellingen van lichtsterkte. Die sensor die is niet goed ingesteld.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthiayer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:16:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=637063

Lees dat draadje eens goed door, en je zult zien zien dat alle problemen duidelijk softwarematig zijn en dus updateable, dus no worries.
Maar zonder die tests had niemand door dat dit softwarematig zo'n kleuren gaf, maar dit werd eerder gezien als zeer goede weergave van kleuren.
Waarmee ik wil zeggen dat het uiteindelijk niet zo eenvoudig is om op basis van specificaties iets over de kwaliteit van het scherm te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Ik heb ga dit toestel zeker nemen maar twijfel nog over de kleur omdat ik geen "echte" foto's gezien heb van de zilveren variant. Google images bv geeft ook alleen maar product foto's :(
Dus heeft iemand ze hier al gezien :) (week 12 staat aangegeven als levertijd (groothandel) en dan heb ik hem ook ;) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realityweb schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:57:
Inderdaad, de naam Desire is goed gekozen.

Bij Letsgomobile staat bij de specificaties v/h scherm trouwens 16m kleuren. Maar op internet lees ik veel over een 16-bit / 65k scherm. Volgens mij klopt dat laatste.
Maar volgens alle reviews is het scherm wel heel mooi qua contrast / kleuren / helderheid. Dit komt natuurlijk omdat het een AMOLED scherm is. Maar merk je er dan niks van dat het scherm minder kleuren kan weergeven?
Denk toch wel dat 16m kleuren juist is aangezien dit bij de Legend ook zo is volgens mij (in ieder geval wel volgens Hi.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:40:
Ik heb ga dit toestel zeker nemen maar twijfel nog over de kleur omdat ik geen "echte" foto's gezien heb van de zilveren variant. Google images bv geeft ook alleen maar product foto's :(
Dus heeft iemand ze hier al gezien :) (week 12 staat aangegeven als levertijd (groothandel) en dan heb ik hem ook ;) )
Dat is dan twee weken voor de release! Zou wel relax zijn.

De zilveren variant is hier te bewonderen. Persoonlijk vind ik deze ook mooier dan de zwarte.

http://www.pdashop.nl/product/91189/htc-desire-silver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 11-09 16:36
@ Luuds

Ik denk dat Klaasbram een foto van het echte product bedoelt en niet, zoals de foto op die site, een render... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

http://www.2call.nl/telefoon/10864/htc-desire

Hier heeft hij een 600 Ghz processor ;-) hoop dat hij dan niet te heet wordt en de accu het nog wel beetje vol houdt.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
ruurd v. schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:10:
@ Luuds

Ik denk dat Klaasbram een foto van het echte product bedoelt en niet, zoals de foto op die site, een render... :+
En dat klopt helemaal.
Heb in ieder geval HTC nu een mailtje gestuurd of ze zo'n foto niet naar me kunnen mailen (je weet maar nooit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trion75 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:36:
http://www.2call.nl/telefoon/10864/htc-desire

Hier heeft hij een 600 Ghz processor ;-) hoop dat hij dan niet te heet wordt en de accu het nog wel beetje vol houdt.
Denk dat je dit sowieso kan aanhouden. http://www.htc.com/www/product/desire/overview.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
http://www.youtube.com/watch?v=XqVzo9empBM

Hier een filmpje geschoten op een nexus one met de Desire ROM. Vind dit behoorlijk indrukwekkend, en dit is nog niet eens de 720p resolutie die waarschijnlijk later komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-09 16:44
Volgens mij bedoelde hij het sarcastisch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je eigg betalen voor google maps als je een abbo zonder internet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:16:
Moet je eigg betalen voor google maps als je een abbo zonder internet hebt?
Niet als je via Wi-Fi mapt. Maar voor 3g kosten moet je betalen ja. Zie trouwens het nut niet echt van deze telefoon zonder internet abonnement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

google maps maakt gebruik van internet, dus je moet wel een internet verbinding hebben.

Wifi kan ook, maarja als je dan gaat rijden valt hij weg en stopt hij.

Heb nu WM en hij cached dan ook de maps, maar toen ik op vakantie was wilde hij niet werken zonder internet, ondanks dat de cache er nog in stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Kunnen we het weer over de Desire hebben? Dit topic is alleen bedoeld om de telefoon te bespreken en is geen dumpplek voor allerlei vraagjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Ik vraag me af hoeveel deze mobiel verschilt van de N1, je hebt sence, een trackpad en voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Laatst online: 09-09 15:43
@seroo
Iets meer RAM en een IETS ander design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Seroo schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:40:
Ik vraag me af hoeveel deze mobiel verschilt van de N1, je hebt sence, een trackpad en voor de rest?
Nexus One over Desire:
Active noise cancellation
Dimensions - slightly slimmer and lighter
Physical Trackball

Desire over Nexus One:

FM radio with RDS
Optical Trackball
More RAM (576 vs 512 mb)
Physical keys
DivX support out of the box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Divx support out of the box? Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Divx is leuk, maar afgaande op de topicstart wordt de avi-container niet ondersteund, waar de meeste divx-files toch wel in verpakt zitten. Dus dan heb je er niet zoveel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tevens kun je die muk gewoon (brak) afspelen met YxFlash (software op de Market)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
out-of-the-box is niet helemaal correct, maar:
klik

Daarnaast, volgens T-mobile UK heeft hij HD recording.

Ook is op XDA-Developers nu een forum over de Desire: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=595

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Heeft de Desire, net als de N1 die heeft in de trackball, ook een notificatielampje in de optical trackballthingamagob? (waarvan je dan ook zelf de kleur kunt aanpassen, zoals met in die hack in het N1 topic ;) ) Of misschien op een andere plek? Ben wel nieuwsgierig naar dit soort details.
Ik kan in ieder geval niet meer zonder notificatielampje, zoals ik die nu ook heb in mijn W960i, die kort geleden zijn midlife-crisis overleefd heeft: het touchscreen is zowaar uit zichzelf weer normaal gaan werken, waar deze eerst maandenlang kwakkelde.

[ Voor 11% gewijzigd door Svenderson op 03-03-2010 00:21 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notificatieledje ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Die zit bovenin, bij de speaker. Niet in het optische trackpad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Werkt zo'n optische trackpad eigenlijk precies als een omgedraaide optische muis? (als in de optische muis sensor naar boven ipv beneden).

En heeft er iemand nog nieuwe filmpjes van de desire, maakt niet uit wat voor.
Dit wordt denk ik toch wel de opvolger van mijn Diamond, wilde graag een HD2 met android en daar komt dit toch wel het dichtste bij (op haret.exe op de echte hd2 na dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:17
boratnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:45:
Werkt zo'n optische trackpad eigenlijk precies als een omgedraaide optische muis? (als in de optische muis sensor naar boven ipv beneden).

En heeft er iemand nog nieuwe filmpjes van de desire, maakt niet uit wat voor.
Dit wordt denk ik toch wel de opvolger van mijn Diamond, wilde graag een HD2 met android en daar komt dit toch wel het dichtste bij (op haret.exe op de echte hd2 na dan).
Zijn alleen nog maar filmpjes van de WMC of vlak daarna, hier nog eentje:
http://www.youtube.com/watch?v=hLjsEP_D3Os
Al is dit ook een oude dus waarschijnlijk al gezien, maar deze is nog redelijk "uitgebreid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Hij schijnt trouwens ook op CeBIT te liggen, is ook filmpje van. Wat ik doe soms, is op youtube zoeken naar "htc desire" en dan sorteren op upload datum, komen nieuwste filmpjes bovenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Luqq schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:34:
Hij schijnt trouwens ook op CeBIT te liggen, is ook filmpje van. Wat ik doe soms, is op youtube zoeken naar "htc desire" en dan sorteren op upload datum, komen nieuwste filmpjes bovenaan :)
Je hebt gelijk, is idd aanwezig op CeBIT! :)
http://www.youtube.com/watch?v=KRAP-T9m_sw
Al heb je aan dit filmpje nou ook niet bijzonder veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
FabianNL schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:05:
[...]

Al is dit ook een oude dus waarschijnlijk al gezien, maar deze is nog redelijk "uitgebreid".
Thanks, die had ik nog niet gezien. Goede beeldkwaliteit, je ziet de telefoon goed, commentaar is ook duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
FabianNL schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:05:
[...]

In het filmpje reflecteert het licht af en toe rechtsonder het scherm (1:05). Ik zie dan streepjes. Zijn dit krassen? Ik ging er namelijk vanuit dat de Desire netzoals de N1 en X10 over een mineraalscherm zou beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Nou reactie gehad van HTC met een link naar een webshop waarbij ze verwijzen naar de bruine versie (gerenderd) en dat terwijl ik juist vraag naar een real world foto van de zilveren. Want alle filmpjes op internet hebben steeds de bruine erin :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:55:
Nou reactie gehad van HTC met een link naar een webshop waarbij ze verwijzen naar de bruine versie (gerenderd) en dat terwijl ik juist vraag naar een real world foto van de zilveren. Want alle filmpjes op internet hebben steeds de bruine erin :(
Wellicht dat Xmoo je kan helpen. Die gast werkt toch voor HTC? Misschien dat hij intern iets kan regelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neehoor, die gast test soms wat telefoontjes en plempt dat hier dan neer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
pdashop.nl beweert de zilveren versie exclusief te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
yur400 schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 18:54:
[...]

In het filmpje reflecteert het licht af en toe rechtsonder het scherm (1:05). Ik zie dan streepjes. Zijn dit krassen? Ik ging er namelijk vanuit dat de Desire netzoals de N1 en X10 over een mineraalscherm zou beschikken.
Volgens een post op XDA is dat een 'grid' voor het touch gedeelte ofzo. Al lijkt het inderdaad wel op krasjes, maar er zitten er best veel erg/te netjes boven elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
boratnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:44:
Aangezien pdashop.nl onder "Coolblue" valt, is de zilveren versie ook verkrijgbaar bij smartphoneshop.nl, pdashop.be en smartphoneshop.be. Coolblue beweert inderdaad exclusiviteit te hebben. Ze hebben een goede relatie met HTC. In 2008 was de nationale lancering van de HTC Touch Diamond in hun fysieke winkel in Rotterdam. Lieke van Lexmond kreeg daar toen het eerste toestel overhandigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
FabianNL schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:27:
[...]

Volgens een post op XDA is dat een 'grid' voor het touch gedeelte ofzo. Al lijkt het inderdaad wel op krasjes, maar er zitten er best veel erg/te netjes boven elkaar.
Mogelijk dat het "vet" is van vingers die een lamp (rond lichtschijnsel) reflecteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 03-09 08:32
Maar weet iemand of het scherm van mineraal glas is? Ik kan op internet niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Laatst online: 19-08 21:51
Assumption Assumption, maar ik denk dat dat vinger afdrukken zijn. En anders is het het scherm zelf. Het capacitieve scherm van de G1 die ik wel eens zie heeft een soort van kleine lichtgrijze zigzaggende lijntjes door het scherm lopen (alleen zichtbaar als je er naar zoekt geen zorgen). Die zouden het kunnen zijn. Ze registreren namelijk het verschil in inductiespanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Seroo schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:07:
[...]

Assumption Assumption, maar ik denk dat dat vinger afdrukken zijn. En anders is het het scherm zelf. Het capacitieve scherm van de G1 die ik wel eens zie heeft een soort van kleine lichtgrijze zigzaggende lijntjes door het scherm lopen (alleen zichtbaar als je er naar zoekt geen zorgen). Die zouden het kunnen zijn. Ze registreren namelijk het verschil in inductiespanning.
Op google is inderdaad niks te vinden. Dus er zal ook nog wel werkelijk niks over bekend zijn. Maar ik ga ervan uit dat als de Desire mineral glass zou hebben, dat dat dan inmiddels wel vermeld zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
Ik ben ook aan het wachten op de desire het zal mn eerste android toestel zijn, ik hoop wel dat google snel naar europa komt met hun navigatie en dat de htc desire avi, divx, xvid zal kunnen afspelen

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiberianchan
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 20:04
Las net dat de nexus one wat problem heeft met multi-touch. Hier een video ervan:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qzhUzq6bTPg&feature=player_embedded]
Men zegt dat het een hardware probleem is. Hopelijk heeft de Desire hier geen last van maar veel van de hardware komt overeen :(

Jabbering Gibberish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Vast en zeker geen rSAP support..??

Zo jammer dat dit er niet op zit..!! Dat is de reden dat ik hem niet neem omdat hij dan straks niet werkt met mijn nieuwe auto/carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n toestel zijn contacten niet zou syncen met de carkit.
Maar wat voor carkit heb je straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

RSAP heeft niets met synchronisatie te maken, daar is PBAP voor.

RSAP = remote SIM access profile> geeft de SIM gegevens door via een bluetooth verbinding naar een aparte zendontvanger. Volkswagen Audi groep had een aantal auto's met een executive carkit waarbij dit werd gebruikt. Gewone handsfreekits doen verder niets met dit proefiel.

PBAB = Phonebook access profile > synchroniseert het adresboek van het toestel met de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
robertwebbe schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:03:
RSAP heeft niets met synchronisatie te maken, daar is PBAP voor.

RSAP = remote SIM access profile> geeft de SIM gegevens door via een bluetooth verbinding naar een aparte zendontvanger. Volkswagen Audi groep had een aantal auto's met een executive carkit waarbij dit werd gebruikt. Gewone handsfreekits doen verder niets met dit proefiel.

PBAB = Phonebook access profile > synchroniseert het adresboek van het toestel met de carkit.
Weet jij toevallig ook hoe die techniek heet dat je voice daling kunt activeren via je carkit. Dit werkt bijvoorbeeld perfect met nokia's maar bij mijn huidige telefoon htc magic werkt dit niet.

En is er misschien bekend of de desire die functie wel krijgt?

[ Voor 4% gewijzigd door TWFpa2Vs op 05-03-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Tiberianchan schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 23:47:
Las net dat de nexus one wat problem heeft met multi-touch. Hier een video ervan:
[video]
Men zegt dat het een hardware probleem is. Hopelijk heeft de Desire hier geen last van maar veel van de hardware komt overeen :(
Ik zou eerder zeggen dat de software die ze daar gebruiken niet goed werkt met de Nexus One. Het touch screen lijkt de bewegingen namelijk goed te registreren.
Ik ben verder ook nog nergens klachten tegen gekomen over het touch screen of specifiek de multi touch van de N1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen "probleem"..Zo werkt dat touchscreen gewoon. Daar valt ook niks aan te patchen/op te lossen. Zo werkt de gebruikte (hardware)techniek van dat touchscreen nou eenmaal.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag zondag mijn abbo verlengen, kwam de Desire nou maandag in de winkels en heb ik hem dan woensdag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:42:
Mag zondag mijn abbo verlengen, kwam de Desire nou maandag in de winkels en heb ik hem dan woensdag ofzo?
Nee, officieel 1 april, maar pdashop zegt 9 april, en hier zijn berichten geweest dat hij week 12 komt..(dat is 22 maart ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:42:
Levertijden @ HTC Desire levertijden- en abonnemententopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was dan ook echt een grapje jongens, niet zo serieus he :+
Weet ook wel dat ie nog niet komt haha ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Amazon UK heeft nu ook de HTC Desire (en Legend) in hun assortiment staan. De Desire vindt ik daar wel duur, omgerekend zo'n 586 euro. Amazon DE staat het nu voor 484,98 euro. Dat valt nog wel mee.

http://www.amazon.co.uk/s...ywords=htc+desire&x=0&y=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenshu schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:17:
Amazon UK heeft nu ook de HTC Desire (en Legend) in hun assortiment staan. De Desire vindt ik daar wel duur, omgerekend zo'n 586 euro. Amazon DE staat het nu voor 484,98 euro. Dat valt nog wel mee.

http://www.amazon.co.uk/s...ywords=htc+desire&x=0&y=0
Kun je niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:18:
[...]

Kun je niet lezen ;)

Nee, ik heb het niet over levertijden of abbo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het over prijzen en deze vallen onder het zelfde onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:26:
Je hebt het over prijzen en deze vallen onder het zelfde onderwerp.
Je moet toch weten wat het gaat kosten en dat hoeft niet in een andere topic te staan.

BTW nu staat het ook in de startpost!

----

Toch 720P ondersteuning?

[ Voor 28% gewijzigd door Tenshu op 05-03-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook ik vind de desire een mooi toestelletje dat misschien binnenkort wel in mijn broekzak mag vertoeven.
waar ik me alleen zorgen om maak is de ontvangst van het toestel. Bij de iPhone 3g kwam ik er nogal "bedrogen" uit. Nu ik mijn kaartje in een andere telefoon gepropt heb zijn die problemen weg dus het lag echt aan het toestel destijds.
vooral als ik hoor dat de n1 er ook problemen mee heeft (weliswaar niet op gsm netwerk getest, maar toch) ben ik op zoek naar een review van de Desire die hierover iets zegt. Als geen enkele (p)review hier verder commentaar op levert kan dat natuurlijk ook een goed teken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tenshu schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:29:
[...]

Je moet toch weten wat het gaat kosten en dat hoeft niet in een andere topic te staan.
Jawel, daar is nu juist het andere topic voor bedoeld. Dit topic is voor technische discussie, dat topic in TP voor randzaken zoals prijzen, abonnementen en leveringen.

Graag dus de prijzen daar houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
ook ik vind de desire een mooi toestelletje dat misschien binnenkort wel in mijn broekzak mag vertoeven.
waar ik me alleen zorgen om maak is de ontvangst van het toestel. Bij de iPhone 3g kwam ik er nogal "bedrogen" uit. Nu ik mijn kaartje in een andere telefoon gepropt heb zijn die problemen weg dus het lag echt aan het toestel destijds.
vooral als ik hoor dat de n1 er ook problemen mee heeft (weliswaar niet op gsm netwerk getest, maar toch) ben ik op zoek naar een review van de Desire die hierover iets zegt. Als geen enkele (p)review hier verder commentaar op levert kan dat natuurlijk ook een goed teken zijn.
Tsja die zul je de komende nog echt even niet vinden denk ik. Denk dat je dan moet wachten totdat de final version van de telefoon bij de reviewers ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
boratnl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 22:44:
Volgens nieuwemobiel.nl geldt de exclusiviteit voor de eerste twee maanden.

http://www.nieuwemobiel.n...ge-HTC-Desire-gespot.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:23:
Ik weet dat de N1 daar problemen mee had, maar google heeft toen binnen een aantal week 2 of 3 updates uitgeleverd, en afaik is het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Loze berichten over bestellingen zijn getrashed. Houd het ontopic aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de kans gehad om deze prachtige telefoon te testen en ik was erg onder de indruk! :) Wat een ongelofelijk helder scherm, en wat een vooruitgang in snelheid (tov 1.5 en 1.6 toestellen). Eigenlijk was alles aan het toestel positief, behalve dat de browser 2 maal crashte bij het openen van de grote websites (oa. Engadget). Het toestel voelt ook wat lomp aan, misschien dat ik het scherm ook iets te groot vind voor in mijn broekzak, maar dat zal in de praktijk moeten blijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:30:
Gisteren de kans gehad om deze prachtige telefoon te testen en ik was erg onder de indruk! :) Wat een ongelofelijk helder scherm.
Je noemt in het SE X10 topic dat het scherm van de X10 je beter beviel dan het scherm van de Desire...maar het scherm van de Desire is toch AMOLED..dit moet dan toch wel beter zijn dan de TFT van de X10 lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij zegt 'vergelijkbaar'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Nu online
Oke dan heb ik dat verkeerd gelezen....kon me al niet voorstellen dat het scherm minder was.
Als ik de reviews van Etalien lees denk ik toch wel de goede keus te hebben gemaakt door de HTC Desire te pre-orderen.
Nu nog mag even wachten dat hij uitkomt....eerste unbox video's van de legend staan al online dus binnenkort kunnen we de unbox van de Desire ook wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de snelheid van de Desire en Legend overigens vergelijkbaar. Maar beschouw mijn mening niet alteveel als een review, heb beide toestellen slechts 10 minuten in mijn hand gehad ;) Maar vanwege mijn ervaringen met Android wist ik redelijk waar ik op moest letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je de snelheid van de Desire vooral in het draaien van de wat zwaardere apps moet zoeken. Om door de telefoon heen te navigeren is niet zo gek veel power nodig, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
RoD schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:59:
Ik denk dat je de snelheid van de Desire vooral in het draaien van de wat zwaardere apps moet zoeken. Om door de telefoon heen te navigeren is niet zo gek veel power nodig, verwacht ik.
Dat denk ik ook. Alhoewel android nog steeds niet HW accelerated is, is er toch een voldoende surplus aan CPU power om het gros van de zaken redelijk soepel te laten lopen. Dé grote vraag is dan ook wat er precies wordt verstaan onder zwaardere apps. M.a.w. wanneer komt het extra surplus van de Desire tot zijn recht? Is dat bij het browsen/renderen? Of pas bij het spelen van zware games?

Ik denk ook dat het antwoord op die vraag voor het grootste gedeelte zal bepalen of ik de prachtige Legend koop op toch de snellere Desire.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:41
Voor 50 euro meer heb je de Desire met FM en een snellere processor en groter scherm. Dat gaf voor mij wel de doorslag.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.