Lijkt mij wat raar dat een kleine overklok van 800MHz het verbruik meer dan 100 Watt toe neemt.
Op hoeveel beeldschermen game je? Zes of drie? Want ik kan mij niet voorstellen dat je zo'n snelle videokaart nodig hebt als je maar één scherm hebt, laat staan twee HD5970's.
Sowieso geef je een beetje nutteloos geld uit.
Bijvoorbeeld met een Phenom II X6 1055 haal je de 4GHz ook wel, zal ook nog sneller zijn omdat je de multiplier niet kan verhogen en je dus met de baseclock bezig moet.
Geheugen op 2000MHz ga je denk ik sowieso nooit halen met die CPU, daarnaast is het totaal nutteloos en zal het geen merkbare prestatiewinst geven tegenover simpel Kingston ValueRAM wat meestal nog beter werkt ook.
Het moederbord is ook erg duur, ik weet zeker dat je met een mobo van 50 euro minder ook alles kunt doen, misschien zelf nog wel meer.
Nu je wat hebt bespaart kun je misschien een 60 of 80 GB SSD nemen past Windows 7 ook wat beter op, 40GB is erg krap.
Je HD stamt al bijna uit de middeleeuwen, zou dan ook een F3 nemen.
Zijn ook betere CPU koelers te vinden voor die prijs.
O en de voeding die je nu kiest is zo goed als hetzelfde intern als een Corsair HX1000W, maar de Corsair heeft betere garantie, is goedkoper en kan dus ook ongeveer evenveel leveren.
Maar ik zou dus maar eens goed over de PC nadenken voordat je de voeding gaat kiezen.
Misschien even naar
[BBG aanschaf] Gamesysteem mei - juni 2010 verhuizen hiervoor.