vraagje.. voorheen heb ik de htc hero gehad, en nu dus de milestone. er is 1 optie die ik mis, en dat is als iemand belt en dat ik de telefoon omdraai zodat ie op stil gaat.. dees optie bevat de milestone niet??
een tweede klein irritant puntje.. kan ik voorgeinstalleerde progs niet verwijderen?? oa motodroid,musicplayer,gallery en google maps.. laatste 3 vanwege de updates die beschikbaar zijn, maar als ik die installeer heb ik ze alle 3 dubbel. motodroid omdat het een trialware is
edit/
erg handige tip voor iedereen, zelf ontdekt
als je geen lelijke icoontjes van sygic in je foto album wilt zien, wat ie standaard doet, kan je het mapje /res/icons/ hernoemen naar /res/.icons/
dus icons mapje renamen naar .icons
een tweede klein irritant puntje.. kan ik voorgeinstalleerde progs niet verwijderen?? oa motodroid,musicplayer,gallery en google maps.. laatste 3 vanwege de updates die beschikbaar zijn, maar als ik die installeer heb ik ze alle 3 dubbel. motodroid omdat het een trialware is
edit/
erg handige tip voor iedereen, zelf ontdekt
als je geen lelijke icoontjes van sygic in je foto album wilt zien, wat ie standaard doet, kan je het mapje /res/icons/ hernoemen naar /res/.icons/
dus icons mapje renamen naar .icons
[ Voor 21% gewijzigd door SYQ op 13-02-2010 11:50 ]