Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

vraagje.. voorheen heb ik de htc hero gehad, en nu dus de milestone. er is 1 optie die ik mis, en dat is als iemand belt en dat ik de telefoon omdraai zodat ie op stil gaat.. dees optie bevat de milestone niet??

een tweede klein irritant puntje.. kan ik voorgeinstalleerde progs niet verwijderen?? oa motodroid,musicplayer,gallery en google maps.. laatste 3 vanwege de updates die beschikbaar zijn, maar als ik die installeer heb ik ze alle 3 dubbel. motodroid omdat het een trialware is

edit/

erg handige tip voor iedereen, zelf ontdekt :P

als je geen lelijke icoontjes van sygic in je foto album wilt zien, wat ie standaard doet, kan je het mapje /res/icons/ hernoemen naar /res/.icons/

dus icons mapje renamen naar .icons

:)

[ Voor 21% gewijzigd door SYQ op 13-02-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:47
staffordniko schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 09:55:
Ik heb er nu last van dat ik de site van online niet kan bezoeken (mijn webmail)
Ik krijg de volgende foutmelding:
The server failed to comunicate, try again later.
De website is: webmail.online.nl
Ik heb iets soortgelijks. Met de webmail van de Hogeschool Rotterdam. Ik krijg eveneens 'the data server failed to communicate' nadat ik het certificaat heb geaccepteerd. In mijn geval was de beste optie om door te sturen naar mijn gmail. In jouw geval kan je de ingebouwde mailfunctionaliteit van Android gebruiken om mail via de pop3 server van je provider op te halen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Sebazzz schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:00:
[...]

Ik heb iets soortgelijks. Met de webmail van de Hogeschool Rotterdam. Ik krijg eveneens 'the data server failed to communicate' nadat ik het certificaat heb geaccepteerd. In mijn geval was de beste optie om door te sturen naar mijn gmail. In jouw geval kan je de ingebouwde mailfunctionaliteit van Android gebruiken om mail via de pop3 server van je provider op te halen.
Helaas gaat dat voorf mij niet op,
Online laat je alleen je mail ophalen via pop3 als je dat via een online verbinding doet, daarom wil juist via de webmail mijn mail bekijken.
Met mijn samsung omnia had ik dit ook, alleen kon ik dan wel gewoon via de browser naar mijn webmail.
Vervelend.. ik snap niet waarom die website niet bezocht kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer het nog maar een keer, aub kan iemand mij een antwoord geven!
Ik heb een vraag wat betreft de Milestone,
Hij is nu alleen nog maar in UK versie te krijgen,
Maar is het zo dat wanner er een Nederlands talige versie uitkomt,
dat het dan ook mogelijk is om de UK versie up te daten naar het Nederlands.
Natuurlijk spreek ik best goed Engels, maar een smartphone in het Nederlands
is toch altijd handiger, al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twaeker
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 23:58
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 08:44:
Nopes.
Had er zelf één gekocht via dealextreme (de met 2A output) en die werkte niet.
Dank je. Maar wat vreemd! Is er dan geen norm voor deze USB-variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jawel, het is een nieuwe standaard (meen ik) met meer power. En Blackberry laders doen het prima. Die gebruik ik nog wel eens op het werk. Ook de lader van een nokia headset doet het. Maar een Samsung usb lader (geen idee van welk type) deed het weer niet. Dus er zit verschil in.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:13:
Ik probeer het nog maar een keer, aub kan iemand mij een antwoord geven!
Ik heb een vraag wat betreft de Milestone,
Hij is nu alleen nog maar in UK versie te krijgen,
Maar is het zo dat wanner er een Nederlands talige versie uitkomt,
dat het dan ook mogelijk is om de UK versie up te daten naar het Nederlands.
Natuurlijk spreek ik best goed Engels, maar een smartphone in het Nederlands
is toch altijd handiger, al zeg ik het zelf.
Daar valt weinig over te zeggen, in principe zou ja na root allerlei custom ROMs moeten kunnen flashen, incl. meerdere talen, uiteraard wel specifiek voor de milestone. Helaas blijft het aanbod toch wat beperkt.

------------------------------------------------------------

Ok toestel nu 1 dag in bezit. Toestel is een italian versie en draait na het updaten een 2.0.1. ROM. Heb een aantal 2.1 utilities installed en wauw, wat is dit een vet toestel. Ik ben begonnen met een Dream/G1, en die zat duidelijk aan zijn max qua performance, scrollen ging traag, contacten openen ging traag maar bovenal navigeren was een ramp vanwege het gebrek aan snelheid. En dit ondanks de vele custom roms die ik op het toestel heb gebruikt (nog geen eclair versies btw).

De milestone voelt superdegelijk!, Zelfs met de 2.1 launcher die ik waarzinnig mooi vind kan ik amper haperingen ontdekken. Ik heb daar namelijk wel rekening mee gehouden.

De meeste bugs die ik tegenkom zijn typische android bugs die met de tijd worden opgelost (known issues). Het toetsenbord is even wennen tov die van de G1, de G1 had een aparte rij toetsen voor het numerieke gedeelte. Dit was erg fijn. Ook waren de rijen wat natuurgetrouwer geplaatst in tegenstelling tot de milestone. Dit wil er af en toe leiden dat je mistypt. Ook mis ik een beetje mijn hardware phone toetsen (ophangen en opnemen). Het onbreken van de toetsen zorgt ervoor dat je een shortcut op je homescreen moet hebben om te bellen.

Ik verwacht nog erg veel van het toestel, de custom rom community is erg stil, maar zodra het toestel nog breder beschikbaar komt dan zullen er zeker prachtige ROMS verschijnen. Het grootste nadeel is dat de ROM ontwikkelingen van de DROID en Milestone niet echt uitwisselbaar zijn. En dat is jammer wat nu moeten er aparte ROMS worden ontwikkeld voor beide toestellen.

Overigens is de meest irritante bug in het android platform het grote wifi connection problem. Ik weet niet precies waaraan het ligt. Maar android phones hebben problemen met N accesspoints en/of WPA2 beveiliging. Dit resulteert vaak in verbindingen die wegvallen of gewoon niet werken.

[ Voor 5% gewijzigd door MaDLiVe op 13-02-2010 16:27 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:08:
Jawel, het is een nieuwe standaard (meen ik) met meer power. En Blackberry laders doen het prima. Die gebruik ik nog wel eens op het werk. Ook de lader van een nokia headset doet het. Maar een Samsung usb lader (geen idee van welk type) deed het weer niet. Dus er zit verschil in.
Heb jij bij 3rd party laders niet dat het scherm unresponsive wordt en de behuizing licht onderspanning lijkt te staan? Ergens eerder in het topic melde iemand zich ook al met vergelijkbare problemen met een Blackberry lader (ik gebruik een (ipod) usb lader met een micro usb kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SYQ schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:33:
vraagje.. voorheen heb ik de htc hero gehad, en nu dus de milestone. er is 1 optie die ik mis, en dat is als iemand belt en dat ik de telefoon omdraai zodat ie op stil gaat.. dees optie bevat de milestone niet??
Daar heb je wel software voor
een tweede klein irritant puntje.. kan ik voorgeinstalleerde progs niet verwijderen??
Dat kan (uiteraard) alleen met rootacces
erg handige tip voor iedereen, zelf ontdekt :p
Staat in elk deel al enkele keren genoemd ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Het is hier geen Marktplaats.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 13-02-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De HD2 moet je meer tweaken om werkbaar te zijn imho, maarja 't is je goedrecht natuurlijk...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Ja precies. En daar gaat het mis. 98% van de smartphone gebruikers wil dat niet. Dat 'moeten' tweaken om 'm goed te laten draaien is volgens mij het manco en uiteindelijk ook de doodsteek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu spreek je jezelf tegen... je wilt niet tweaken, waarom dan in godsnaam een HD2 met WM kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
Oh.. ik dacht dat je android bedoelde... Ik heb een hd2 mogen gebruiken en 1 maal alles instellen en het werkt..en blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:44
Hmmm beetje vreemd dit..... Schuifjes moet ik wel gewoon opzij doen om op te nemen of op te hangen :S

Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-E33E_4B770441.jpg

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Wie is dat..?! :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik ga in ieder geval wat vaker met de ICE komende tijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Guys meet my lovely girlfriend :p

ICE = In Case of Emergency :)

Probleem is trouwens opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smartje74 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:48:
Ik heb een hd2 mogen gebruiken en 1 maal alles instellen en het werkt..en blijft werken.
Hmm wel is een Windows Mobile phone gehad of niet? Voor de rest houd ik er over op.. offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

android/iphone/wm als je er mee om kan gaan is het lekker; anders minder ;)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:00:
Hmmm beetje vreemd dit..... Schuifjes moet ik wel gewoon opzij doen om op te nemen of op te hangen :S

[afbeelding]
heb je mijn metamorph theme of de andere gebruikt?
Ik denk dat in de metamorph de phone.apk gepatched wordt
misschien zit er een foutje in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
gebruik inderdaad je theme. Maar goed, nu met het restoren van een eigen gemaakte backup is het wel weer goed. Dus denk dat het echt in het *.sbf bestandje zit van UK 2.01 rom. Misschien wel icm jou theme, dat weet ik niet, maar met de update via de SE update service gaat het dus wel goed. (al zou je verwachten dat dat het zelfde is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
staffordniko schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Helaas gaat dat voorf mij niet op,
Online laat je alleen je mail ophalen via pop3 als je dat via een online verbinding doet, daarom wil juist via de webmail mijn mail bekijken.
Met mijn samsung omnia had ik dit ook, alleen kon ik dan wel gewoon via de browser naar mijn webmail.
Vervelend.. ik snap niet waarom die website niet bezocht kan worden..
Is dit een bekend probleem? Op de htc hero kan ik webmail.online.nl we'll bezoeken zonder foutmelding...
Weet iemand hier een oplossing voor mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
@CLB: hoezo offtopic? Mag je hier geen vergelijk maken met een ander device? En ja, ik heb inmiddels alle OS'en gehad.
Maar goed, iedereen hier weet dat jij niet tegen kritiek kunt , dus mij verbaasd het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Iemand enig idee hoe ik het smsen in chat stijl uitzet?
Ik vind het een hele vervelende manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 14:44
staffordniko schreef op zondag 14 februari 2010 @ 05:48:
[...]

Is dit een bekend probleem? Op de htc hero kan ik webmail.online.nl we'll bezoeken zonder foutmelding...
Ik heb gelukkig geen online, maar ik heb hetzelfde met m'n router pagina als ik die extern benader. Een goed aantal pogingen later kan ik er alsnog in, maar lekker is anders.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
staffordniko schreef op zondag 14 februari 2010 @ 08:51:
Iemand enig idee hoe ik het smsen in chat stijl uitzet?
Ik vind het een hele vervelende manier...
Wat bedoel je precies? En ik neem aan dat je de standaard applicatie gebruikt? Kijk eens naar Handcent SMS of ChompSMS.

Wil je graag mooie volzinnen kunnen gebruiken of zo? Dan moet je e-mailen :+ [/grapje]

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 14-02-2010 12:18 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smartje74 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 08:21:
@CLB: hoezo offtopic? Mag je hier geen vergelijk maken met een ander device?
Hahaha gast _O- Ik zeg dat ik verder niet over de HD2 ga praten, dat is offtopic..

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 14-02-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Room42 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:17:
[...]

Wat bedoel je precies? En ik neem aan dat je de standaard applicatie gebruikt? Kijk eens naar Handcent SMS of ChompSMS.

Wil je graag mooie volzinnen kunnen gebruiken of zo? Dan moet je e-mailen :+ [/grapje]
Haha nee ik wil graag threaded sms ofzoiets uitzetten. Ik zie nu alle smsjes die ik bijv. met mijn vriendin uitwissel als een soort msn gesprek. Vandaar dat ik cha tstijl zei. Handsms heeft dat ook en ik ga nu ff chompsms proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
smartje74 schreef op zondag 14 februari 2010 @ 08:21:
@CLB: hoezo offtopic? Mag je hier geen vergelijk maken met een ander device? En ja, ik heb inmiddels alle OS'en gehad.
Maar goed, iedereen hier weet dat jij niet tegen kritiek kunt , dus mij verbaasd het niet.
CLB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:20:
[...]

Hahaha gast _O- Ik zeg dat ik verder niet over de HD2 ga praten, dat is offtopic..
Ik stel voor dat jullie beide ophouden en lekker in DM verdergaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
staffordniko schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:40:
Haha nee ik wil graag threaded sms ofzoiets uitzetten.
Volgens mij zijn die threadviews helemaal hip, de oude manier kan niet (of via een registry-setting ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
CLB schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:43:
[...]

Volgens mij zijn die threadviews helemaal hip, de oude manier kan niet (of via een registry-setting ofzo)
Leuk dat het helemaal hip is, het is wel echt onhandig imo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
staffordniko schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:47:
[...]

Leuk dat het helemaal hip is, het is wel echt onhandig imo :(
Daar zijn de meningen over verdeeld :) Ik kwam van een N82, met alle SMSjes allemaal onder elkaar, van iedere ontvanger door elkaar. En de verzonden berichten stonden weer een paar meter verderop in een andere tab. Nou, dan vind ik het wel ideaal dat je per persoon je eigen verzonden en de ontvangen berichten netjes op chronologische volgorde gesorteerd ziet staan, hoor :P
Maar ik vind inderdaad HandcentSMS wel overzichtelijker. Zeker als je je eigen ballonnetje links zet zodat de antwoorden rechts komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Ik heb sinds een paar dagen een Milestone, ik ben overgestapt van een iPhone.
Bij T-mobile had ik op de iPhone visual voicemail, is er een app voor de Milestone die dat weer mogelijk maakt op deze foon?

Heb me gek gezocht maar kan het niet vinden.

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nee, dan kom je op Google Voice, maar dat is nog niet in NL te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

staffordniko schreef op zondag 14 februari 2010 @ 05:48:
[...]Is dit een bekend probleem? Op de htc hero kan ik webmail.online.nl we'll bezoeken zonder foutmelding...
Heeft iemand anders dit ook, als je probeert "wel" te typen krijg je "we'll" (net als staffordniko ^^) :? Gebeurt mij vaak, typ altijd met het qwerty keyboard.

[ Voor 6% gewijzigd door WWJD op 14-02-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je uitzetten bij de autocorrections en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Jeps, vergeet niet dat je het zowel voor je onscreen tobo als het fysieke tobo apart moet uitzetten :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hebben jullie het wel eens, dat de tegenpartij klaagt tijdens het bellen.. ik heb nu al 2 personen gehad, die zeiden dat mn stem niet te horen is. hang ik op, bel ik nogmaals dan is het opeens weer glashelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Al geprobeerd de instellingen onder 'calling' te veranderen? Volgens mij kun je daar iets met diverse voicefilters doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Milestone nu een week of 3 en hij bevalt prima en voldoet zeker aan m'n verwachtingen.
Toch heb ik last van (beginnend) stof onder het beeldscherm, het is nog net niet storend maar het feit dat het er zit maakt me ongerust na 3 weken. Hebben meer mensen hier ervaring mee?

Is het zeker dat het touchscreen van glas is? Ik krijg soms het vermoeden dat het gewoon hard plastic is....

nog een klein puntje: De oplader heeft bij mij vorige week al de geest gegeven, wat daar nou de reden van is is mij onduidelijk maargoed voor een tientje maar een andere oplader (onbekend merk) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 20:22
SYQ schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:26:
hebben jullie het wel eens, dat de tegenpartij klaagt tijdens het bellen.. ik heb nu al 2 personen gehad, die zeiden dat mn stem niet te horen is. hang ik op, bel ik nogmaals dan is het opeens weer glashelder
Ben je al over naar 2.01? Toen ik 2.0 draaide kreeg ik het ook wel eens te horen dat ik niet goed te verstaan was of dat ik mezelf met een echo hoorde. Sinds 2.01 nergens meer last van.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik kwam er gosteren achter dat het niet mogelijk is om te zoeken in de agenda, dat vind ik wel een hiaat.
Overigens begreep ik dat dit in 2.1 nog steeds niet kan.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

MaDLiVe schreef op zondag 14 februari 2010 @ 23:28:
Al geprobeerd de instellingen onder 'calling' te veranderen? Volgens mij kun je daar iets met diverse voicefilters doen.
yup staat nu op bright ofzo, stond voorheen op clear. en heb 2.01 erop staan.. we wachten af, verder een prachtig ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Weet iemand een widget om het mobiele netwerk uit te zetten? Op de htc hero zat deze standaard maar voor de milestone kan ik niks vinden.

Ik ga straks ook maar eens rooten en updaten naar 2.1 zoals in de topicstart staat beschreven. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:30:
Toch heb ik last van (beginnend) stof onder het beeldscherm, het is nog net niet storend
maar het feit dat het er zit maakt me ongerust na 3 weken. Hebben meer mensen hier ervaring mee?
Ikzelf onder andere en meerdere personen:
CLB schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:06:
Misschien stuur ik m'n Milestone binnenkort wel op voor garantie.
Er komt stof onder m'n scherm terecht, zeer waarschijnlijk via de speaker aan de voorkant.
In het begin zaten er 3 stofjes linksboven, nu al 20, rechts komen ze nu ook naar binnen..

Had gehoopt dat het bij dit toestel niet zou komen, maar niks is tegen stof beschermd volgens mij.
Ansich valt het allemaal mee en als het beeldscherm aanstaat is het niet te zien, maar het hoort niet.
Hopelijk krijg ik geen perikelen zoals toentertijd met SonyEricsson icm Belcompany, maarja ik zie wel.
watercoolertje schreef op maandag 04 januari 2010 @ 15:01:
Ik maak me eerder zorgen over stof onder me scherm, want las het ergens en tot me verbazing zater er al 3 stofjes onder (alleen te zien bij compleet zwart beeld)... En dat terwijl ik hem nog geen 3 weken heb! Dat vind ik een veel vervelender punt (misschien ook omdat ik er last van heb en niet van het makkelijk slice probleem :P)
Momenteel heb ik er nog niet dusdanig last van, dat het me zo stoort en dat ik 'm op wil sturen...
Ik wacht wel totdat ik een nieuw toestel heb, dan stuur ik deze Milestone wel op, mooi binnen 'n jaar!
De oplader heeft bij mij vorige week al de geest gegeven,
Oplader? Het snoer? De stekker?
staffordniko schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:03:
Weet iemand een widget om het mobiele netwerk uit te zetten?
Android Software & Discussie - Deel 3
Ik ga straks ook maar eens rooten en updaten naar 2.1
zoals in de topicstart staat beschreven. Iemand nog tips?
Je kan niet updaten naar 2.1 ;) Gewoon OTA / via de PC updaten naar 2.0.1 en je hebt de laatste FW!
Voor de rest is ook daar een speciaal topic voor: [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's :)

EDIT @ Hieronder: Hij heeft volgens mij meer iets nodig in de trend van '2G / 3G OnOff' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Ik heb wel een widget (APNdroid) die de mobile dataverbindingen onklaar maakt door simpelweg de APN-settings tijdelijk aan te passen. Maar ik neem aan dat jij een widget bedoeld die de GSM-radio helemaal uitzet?

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:52:
[...]
Oplader? Het snoer? De stekker?
De oplader zelf heeft het begeven, gewoon een nieuw blok gekocht met USB ingang. Schade viel dus op zich nog wel mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Vunzz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:54:
Ik heb wel een widget (APNdroid) die de mobile dataverbindingen onklaar maakt door simpelweg de APN-settings tijdelijk aan te passen. Maar ik neem aan dat jij een widget bedoeld die de GSM-radio helemaal uitzet?
ik bedoel dat je door 1 klikje op een widget de internet verbinding verbroken word..
kost volgens mij best veel batterij als die de hele dag aan staat...

maar ik ga die wel eens proberen.

edit: dat is idd wat ik bedoelde. thanx!

[ Voor 4% gewijzigd door Nikeau op 15-02-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ajaa inderdaad, zelf gebruik ik ook zo'n USB-ding, al jaren geleden gekocht voor m'n iPod =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat deze vraag eerder is beantwoord maar ik stel hem toch. Ik ga van de week mijn milestone bij gsmwijzer bestellen en ik heb gevraagd of het wel is voorkomt dat ze de Italiaanse versie toesturen dit was hun antwoord:

Dank voor uw email. De Motorola Milestone is de UK versie. Echter kan
het wel voorkomen dat de taalinstellingen in het italiaans staan
voorgeinstalleerd. Uiteraard kunt u dit dan veranderen naar de engelse taal.

Wat ik mij nu afvraag, heeft dit nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus een Engelse versie leveren met Italiaanse taal, dat lijkt me heel erg apart :S
De echte Italiaanse Milestones missen wat software, zoals Google Voice Search en dergelijke..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vond het ook al een apart antwoord heb dezelfde vraag aan Belsimpel gevraagd en hun zeiden dit:

De Milestone die wij uitleveren zijn voorzien van Engelse taal. Ook hebt u Europese fabrieksgarantie, wat inhoudt dat het toestel ook onder Nederlandse garantie valt.

Volgens mij betekent dat hun ook wel eens Italiaanse milestones leveren maar ik kan het verkeerd hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat kun je hier lezen overigens -> Motorola Milestone levertijden en abonnementen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 12:54:
Ja ik vond het ook al een apart antwoord heb dezelfde vraag aan Belsimpel gevraagd en hun zeiden dit:

De Milestone die wij uitleveren zijn voorzien van Engelse taal. Ook hebt u Europese fabrieksgarantie, wat inhoudt dat het toestel ook onder Nederlandse garantie valt.

Volgens mij betekent dat hun ook wel eens Italiaanse milestones leveren maar ik kan het verkeerd hebben..
Joh wat maakt het uit. Voice search gebruikt toch geen hond en in het slechtste geval moet je de telefoon in het begin even overzetten van Italiaans naar Engels. Maar iedereen hier die al een Milestone heeft kan je zo uitleggen hoe je dat moet doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja ik vroeg mij gewoon af wat de nadelen waren. :)

Bedankt voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Het is voor mij natuurlijk makkelijk lullen (ik heb een UK versie) maar er zijn hier volgens mij ook mensen met een Franse, Italiaanse en zelfs Duitse versie (qwertz) en ik heb nog nergens klachten gehoord omdat het geen UK model is. Moet goed komen dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik heb zelf ook die Italiaanse versie gekregen en heb hier geen enkele problemen mee gehad.
Zonder handleiding of wat dan ook had ik het toestel zo op Engels gezet.

Als je perse voice search wilt kan je dit, als je het niet erg vind om te telefoon te rooten, ook gewoon installeren.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-07 22:36
Zijn er hier meer Milestone bezitters die vinden dat de slider wat losser is gaan zitten na een paar maanden? Ik kan nu vrij makkelijk het scherm een beetje 'scheef' krijgen door linksboven tegen het scherm aan te drukken. Het is nog niet zo dat ie spontaan in mijn broekzak opengaat ofzo, maar ik hoop dat ie niet veel losser komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Heb je het plastic aan de achterkant toevallig er af gehaald?
Want die moet je laten zitten want anders gaat hij inderdaad losser zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
DjWannaB2002 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:19:
Heb je het plastic aan de achterkant toevallig er af gehaald?
Want die moet je laten zitten want anders gaat hij inderdaad losser zitten.
Nee, dat plastic zit er gewoon nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41
Ik heb het plasticje wel verwijderd en geen enkel probleem hier met een losser geheel.

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Laatst online: 13-09 16:43
Bij mij zat de batterij klep nogal los. Ging ook regelmatig los in mijn broekzak. Dat probleem heb ik nu niet meer. Het klepje is nu al een week kwijt. De batterij zit vast met een plakbandje. Iemand een idee waar ik om een klepje kan zeuren. Ik kocht het apparaat bij webwinkel in UK. Ik vind het trouwens een ontwerp foutje. Of was ik de enige met een los klepje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
pheppy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:57:
Bij mij zat de batterij klep nogal los. Ging ook regelmatig los in mijn broekzak. Dat probleem heb ik nu niet meer. Het klepje is nu al een week kwijt. De batterij zit vast met een plakbandje. Iemand een idee waar ik om een klepje kan zeuren. Ik kocht het apparaat bij webwinkel in UK. Ik vind het trouwens een ontwerp foutje. Of was ik de enige met een los klepje?
Euh, het lijkt er meer op dat je zelf als een soort tarzan aan het klepje hebt zitten rossen... ;) Oftewel, ik kreeg dat ding maar met moeite open en weer dicht. Sindsdien blijf ik er lekker met m'n tengels vanaf, dat ding zit muurvast :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
ik heb nu al 5 verschillen browsers gebruikt, en nog geen een kan de website webmail.online.nl bezoeken.. terwijl de site wel beschikbaar is en mijn omnia hem wel kan bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:36
Rossi46 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:00:
[...]

Euh, het lijkt er meer op dat je zelf als een soort tarzan aan het klepje hebt zitten rossen... ;) Oftewel, ik kreeg dat ding maar met moeite open en weer dicht. Sindsdien blijf ik er lekker met m'n tengels vanaf, dat ding zit muurvast :Y
Nou dat denk ik toch niet. Ik heb dat probleem ook. Een paar weken geleden ook hier beschreven: productreview: Motorola Milestone Zwart review door Zewatanejo

Verdomd irritant en ook ik was al bijna het klepje kwijt in de sneeuw.
chainzz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:10:
Zijn er hier meer Milestone bezitters die vinden dat de slider wat losser is gaan zitten na een paar maanden? Ik kan nu vrij makkelijk het scherm een beetje 'scheef' krijgen door linksboven tegen het scherm aan te drukken. Het is nog niet zo dat ie spontaan in mijn broekzak opengaat ofzo, maar ik hoop dat ie niet veel losser komt te zitten.
Dat is bij mijn milestone ook, maar het voel ook weer niet onstevig aan of zo. Er zit gewoon wat speling op. Het plastic zit er bij ook nog gewoon op.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 14:05
Denken jullie dat Motorola Custom ROM's gaat toestaan op de Milestone? Wel vreemd overigens dat het op de Droid wel toegestaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 09:17

Deacon

Three sixty five Seven fifty

Radiance schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:51:
Ik heb zelf ook die Italiaanse versie gekregen en heb hier geen enkele problemen mee gehad.
Zonder handleiding of wat dan ook had ik het toestel zo op Engels gezet.

Als je perse voice search wilt kan je dit, als je het niet erg vind om te telefoon te rooten, ook gewoon installeren.
Ik had het zonder root geïnstalleerd en dan "werk" de voice search ook. Ik moet de Milestone wel gaan rooten want anders kan ik Motonav er niet vanaf halen.

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Deacon schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:37:
[...]

Ik had het zonder root geïnstalleerd en dan "werk" de voice search ook. Ik moet de Milestone wel gaan rooten want anders kan ik Motonav er niet vanaf halen.
Ik heb mijn telefoon al geroot maar blijf het toch redelijk omslachtig vinden hoe je dan utils als motonav verwijderd. Zijn hier geen makkelijkere manieren voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Wat is het nut van Motonav verwijderen. Er komt dan maar zo'n klein beetje geheugen vrij. Je kan beter alle kaarten etc van je geheugenkaartje halen, dat haalt veel meer uit. En installeer dan eventueel apps2sd ofzo. Heb je meer aan dan omslachtig motonav te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/02/moto-android-upgrade-chart-1.jpg

Bron engadget

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

DjWannaB2002 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:00:
Wat is het nut van Motonav verwijderen. Er komt dan maar zo'n klein beetje geheugen vrij. Je kan beter alle kaarten etc van je geheugenkaartje halen, dat haalt veel meer uit. En installeer dan eventueel apps2sd ofzo. Heb je meer aan dan omslachtig motonav te verwijderen.
Het gaat me niet zozeer om de ruimte. Ik heb gewoon liever dat er geen zut opstaat die ik niet gebruik. En Apps2SD ga ik pas gebruiken als het embedded is. Het is niet alsof Apps2SD nu zo makkelijk aan de praat te krijgen is op dit moment.
Bron Motorola :P

Motorola Rollout 2.1

Volgens de facebook pagina eind maart (Q1 2010)

[ Voor 42% gewijzigd door MaDLiVe op 15-02-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

een relatief snelle 2.1 uitrol zou mooi zijn; als ze dan ergens toevallig een key laten slingeren .....

/whishfull thinking

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elelcooldee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-02 00:22
chainzz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:10:
ik had een milestone van belsimpel die heel makkelijk openslide.. ik had het ter reparatie opgestuurd naar belsimpel.. na 3 weken (toch wel lang) heb ik een vervangingstoestel gekregen... deze slide ietsjes stugger (alhoewel de milestone van een kennis van mij nog steeds veel stroever is, ). Het vervelende is dat ik precies hetzelfde probleem heb als jou en dat al gelijk bij ontvangst.. Ik vind dit eigenlijk niet zo horen maar ik heb geen zin om 3 weken te wachten op vervanging.. Ik heb op diverse droid forums filmpjes gezien. Het is ook te zien in dit filmpje op 7:23
http://www.youtube.com/watch?v=V2KlGDEGPMk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
MaDLiVe schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:20:
[...]

Het gaat me niet zozeer om de ruimte. Ik heb gewoon liever dat er geen zut opstaat die ik niet gebruik. En Apps2SD ga ik pas gebruiken als het embedded is. Het is niet alsof Apps2SD nu zo makkelijk aan de praat te krijgen is op dit moment.
Het is maar net wat je zooi noemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Buffalo schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:15:
Denken jullie dat Motorola Custom ROM's gaat toestaan op de Milestone? Wel vreemd overigens dat het op de Droid wel toegestaan wordt.
http://community.develope...ndroid-Handsets/ba-p/4224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tassadar32
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-08 14:53
Als je batterijklepje los zit kan je de haakjes (voorzichtig!!!) ietsjes naar buiten buigen. hierdoor lopen ze tegen de zijkant aan en zit het klepje stroever dicht.

27x320Wp LG | 7.4 kW W/W warmtepomp | 2024 Model 3 Performance+FSD | 2019 Zoë 40kWh Star Wars edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Potverdikkie. Ik hoor ineens geen inkomend geluid meer tijdens het bellen? Wel als ik hem op de speaker zet, maar niet bij normaal bellen. Volume staat gewoon aan :(. Hoop dat het een software probleem is en niet dat de luidspreker defect is.... :|

Phew... voordat ik een backup ging terugzetten eerst nog maar even geprobeerd te rebooten... dat hielp ;)...

Heb trouwens af en toe wel het volgende irritante probleem: Ik heb een reminder die dagelijks een paar keer af gaat. Hiervoor heb ik gewoon een liedje die een paar minuten speelt, zodat als ik even niet bij m'n telefoon ben en ik weer terug kom de reminder waarschijnlijk nog wel hoor. Alleen als ik dan op dismiss klik, dan klikt de reminder wel weg maar af en toe (zeg 1 op de 7 keer) blijft het mp3tje dan doorspelen. Deze kan ik dan niet meer stopzetten, behalve door telefoon uit te schakelen of te wachten tot het mp3tje is afgelopen. Herkenbaar voor iemand?

Tikkie irritant, dat liedje komt ondertussen ook m'n neus uit ;).

Voor wat betreft het losser zitten van de slide: ik heb het ook een beetje. En in m'n broekzak schuift het toestel af en toe een beetje open, maar gelukkig niet erg genoeg voor het display om aan te springen. Dus ik heb er niet zo'n last van. En het is ook al nu een tik van me geworden om met m'n hand in m'n broekzak te zitten om dat ding dicht te schuiven 8)7.

[ Voor 80% gewijzigd door Morgoth op 16-02-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Bekende tik ;) Had ik ook al met mijn g1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Laatst online: 10-09 23:36
hoe zit het met de uitrol van 2.0.1 .
ik heb nog niets ontvangen op mijn engelse milestone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even zoeken op 'handmatig updaten', nagenoeg iedere Tweakers heeft dat volgens mij gedaan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:36
CLB schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:17:
Even zoeken op 'handmatig updaten', nagenoeg iedere Tweakers heeft dat volgens mij gedaan =)
Ik moet nog terug van HK 2.0.1 naar UK 2.0 en dan weer naar UK 2.0.1. Nog geen zin in gehad en bovendien nog geen echt goede backup tool gevonden. Ik zat net te bekijken wat een goede is MyBackup lijkt me een goede kandidaat. Iemand ervaringen?

@lisadr: Klopt, ik heb precies de zelfde ervaring. Had alleen de link met 2.0.1 nog niet gelegd.

[ Voor 10% gewijzigd door Zewatanejo op 16-02-2010 17:47 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Zijn er meer mensen die sinds 2.01 problemen hebben met hun GPS in motonav?

Vroeger was het bij stilstaan binnen 10 a 20 seconden gevonden. Tijdens het rijden 2 a 3 minuten. Nu duurt het 2 a 3 minuten bij stilstaan en 5 tot 10 minuten in de auto. Met de 3D+ functie lijkt het alsof de Motorola het niet meer aankan, soms is het te langzaam.

Ik heb het nu meerdere malen getest bij dezelfde weersomstandigheden en 2.01 lijkt meer problemen te hebben met GPS.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:25
Hm, ik heb nu een aantal dagen m'n Milestone in bezit, maar kom steeds dezelfde gekke fout tegen. Zodra m'n telefoon tussen 3g, hdspa of geen signaal switcht staat m'n muziek even stil, zeg 'n 0.5-1 seconde. Wanneer ik met APNdroid de verbinding platgooi lijken de haperingen ook verdwenen. Ik heb 't zowel met de standaardplayer als met MixZing Lite geprobeerd, helaas zonder verschil.

Aangezien ik toch wel heel graag wil kunnen internetten + muziek luisteren zonder haperingen hoop ik eigenlijk dat er meer mensen zijn met dit probleem, of liever nog 'n mogelijke oplossing natuurlijk ;).

Mogelijk relevante geinstalleerde apps: APNdroid, Documents to go, Facebook(niet open), fring (uitgelogged), GDocs(niet open), Handcent, Meebo(uitgelogged), Pure Calendar Widget, Scrobble Droid(synct pas na 50 songs of 1 min geen muziek), Timeriffic - Volgensmij zouden die allemaal geen trigger moeten hebben bij 't wegvallen of terugkomen van 'n dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik geloof dat dit een bekende bug is maar dat je in 2.01 geen last meer moet hebben van deze hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:25
MaDLiVe schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:56:
Ik geloof dat dit een bekende bug is maar dat je in 2.01 geen last meer moet hebben van deze hickups.
Ik was helaas vergeten te vermelden dat m'n Milestone al op 2.0.1 (build 01.14.0) zit, dus dat biedt jammer genoeg geen uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Laatst online: 13-04 23:33

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Is het mogelijk om alle contacten / afspraken etc. van mijn Iphone op mijn Milestone te krijgen? Of moet ik ze toch handmatig overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Waar sync je de iPhone mee, en waar ga je de Milestone mee syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt je iPhone contacten makkelijk als .vcf bestanden exporteren naar de PC, importeren in Google Contacts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
Leftblank schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:02:
[...]

Ik was helaas vergeten te vermelden dat m'n Milestone al op 2.0.1 (build 01.14.0) zit, dus dat biedt jammer genoeg geen uitkomst.
Die hickups heb ik ook met 2.0.1 HK, heel heel heel jammer, vond het juist zo lekker dat ik geen losse MP3 speler meer nodig had.... (ja, sommigen hier zullen zeggen dat een losse MP3 speler sowieso beter geluid geeft enzo maar zo'n audiofiel ben ik niet)

Bij mij verdwijnen de hickups overigens als ik airplane mode aanzet, las op een ander forum dat het iets te maken heeft met het contact zoeken met en switchen van telefoonmasten of iets dergelijks.

Overigens ben ik blij (nouja blij?) om te horen dat meerdere mensen het probleem van de losse slider hebben, het is ook niet heel ernstig ofzo maar het gaat mij er meer om dat het niet erger wordt dan dat het nu is.

[ Voor 28% gewijzigd door chainzz op 16-02-2010 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Vunzz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:24:
Windows 7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Simkaart in de iphone, alle contacten kopieeren naar sim
Simkaart in de milestone, alle contacten kopieeren naar telefoongeheugen.

Zo zet ik ze iig altijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
staffordniko schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:55:
[...]

Simkaart in de iphone, alle contacten kopieeren naar sim
Simkaart in de milestone, alle contacten kopieeren naar telefoongeheugen.

Zo zet ik ze iig altijd over.
Maar dan raak je wel heel veel info kwijt die je niet op de sim-kaart kwijt kunt. Zoals meerdere telefoonnummers per persoon, email, verjaardag, etc... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Vunzz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:24:
Ik heb een iPod touch, daar heb ik het complete adresboek en de kalender van mijn Google account in kunnen importeren via de wifi door een account aan te maken en het sync vakje aan te zetten.
De kalender was daardoor zeker weten 2-way sync dus misschien het adresboek dan ook wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Vmu op 17-02-2010 10:20 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K

Placid_K

Rossi46 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Maar dan raak je wel heel veel info kwijt die je niet op de sim-kaart kwijt kunt. Zoals meerdere telefoonnummers per persoon, email, verjaardag, etc... :/
Inderdaad. Ik heb ontzettend veel namen en veel extra info, zoals beroep etc. Voor mij eigenlijk zeer belangrijk. Ik ga eens even rondsurfen en kijken of ik iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm...
CLB schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:
Je kunt je iPhone contacten makkelijk als .vcf bestanden exporteren naar de PC,
importeren in Google Contacts, syncen met je Motorola Milestone en binnen 5 minuten alles gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJuul
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 11:14
Zijn er hier meer mensen die problemen ondervinden met wifi verbindingen die vastlopen. De milestone blijft dan zeggen dat er een goede verbinding is met het netwerk maar er is geen dataverkeer meer mogelijk, zowel internet als bijv. ftp verkeer in het interne netwerk. Wanneer je dan de wifi uitzet en weer aan werkt het weer even. Op dit forum van google kom ik dezelfde klachten tegen, ook van andere toestellen met Android: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=1698

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Nu online

MaDLiVe

.-Observer-.

Probleem is bekend, treedt voornamelijk op bij WPA2 beveiligde verbindingen en/of N-modus. Enige waterdichte oplossing lijkt overstappen naar MAC filtering of WEP beveiliging. Andere oplossing is je netwerk op B/G only zetten :)

Hopelijk is het een bug in de software. Had het met mijn G1, heb het nog steeds met de Milestone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hier hetzelfde probleem... :/

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.