Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere phone ofzo, eventueel ;) In de zomer loop ik in niet meer dan 'n korte broek en 'n hempje :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:17
is het al bekend wanneer flash naar milestone komt?:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:26
Stylze schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:21:
is het al bekend wanneer flash naar milestone komt?:)
met de 2.1 update komt er flash lite.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
Mijn 'accu problemen' zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik maak nu gebruik van Advance Task killer, met deze app sluit ik af en toe alle lopende apps. Ben er wel achter gekomen dat je niet op android kan vertrouwen om apps te managen, sommige apps zetten zichzelf aan en trekken gewoon je accu leeg.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:38
Gebruik het zelf icm WhiteKiller daarmee kan je nog meer afsluiten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Is het ook al bekend wanneer 2.1 naar de milestone komt dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 163464 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 10:05:
Is het ook al bekend wanneer 2.1 naar de milestone komt dan? :P
Is nota bene nog op de vorige pagina gevraagd. (en die daarvoor en die daarvoor en.. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Sorry 8)7 Ik lees het nu inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
pheppy schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 21:47:
[...]

Ik had daar vrijdag ook last van (vandaag niet geprobeerd), heel vervelend. Is het de provider misschien. Ik zit bij T-Mobile. Alhoewel, ik merkte dat ik via Settings - Mobile Networks - Networks operators ik op zo'n moment ook een rara foutmelding kreeg. Iets in de trant van "Could not find network operators". Ik zal de volgende keer goed opletten.
En kun je de browser alweer gebruiken?
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
Hopen dat het straks met de 2.1 alles weer goed doet...

Edit: steel werkt wel bij mij, voorlopig die dan maar gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Nikeau op 15-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borne
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:59
Heb sinds de update naar 2.0.1 zelfde probleem als een paar pagina's terug vermeld is.

Je wordt gebeld neemt op en hoort helemaal niets of je bent heel slecht verstaanbaar. Het lijkt wel of er een filter gebruikt wordt om achtergrondgeluid te filteren. Wou iemand een fragment laten horen via de luisprekers en toen de telefoon bij de luidspreker in de buurt kwam hoorde hij niets meer.

Hoop dat dit snel gefixed wordt. vind het best irritant worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Op de facebook pagina van Motorola Europe:
Motorola Europe Hi everyone, based on your comments regarding MOTONAV’s cost, we’ve reduced its price from €99.99 to €69.99 – if you purchased it, you should receive an email regarding your refund soon! We’re listening to all of you – keep your posts coming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pheppy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-02 00:02
staffordniko schreef op maandag 15 maart 2010 @ 12:15:
[...]

En kun je de browser alweer gebruiken?
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem...
Hopen dat het straks met de 2.1 alles weer goed doet...

Edit: steel werkt wel bij mij, voorlopig die dan maar gebruiken.
Volgens mij hebben we een ander probleem.
Ik heb last van een wegvallend signaal.
Dat 3G en HSPA wegvallen overkwam mij in de trein af en toe.
Maar recentelijk valt het data signaal vaker uit. En kon mijn
apparaat zelfs op een vrij normale stads plek af en toe helemaal
geen provider meer vinden. Ik hoop dat het de provider is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DjWannaB2002 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:18:

[...]
Ik kende de prijs van 100$ niet eens, maar vond 70$ nog steeds wel veel geld voor een navigatiesysteem dat ik maar zelden gebruik en niet eens weet of het uiteindelijk aan mijn wensen zal voldoen. Ik ga naar Sygic kijken, waren het niet dat ik daar geen trial van kan vinden.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Borne schreef op maandag 15 maart 2010 @ 17:36:
Heb sinds de update naar 2.0.1 zelfde probleem als een paar pagina's terug vermeld is.

Je wordt gebeld neemt op en hoort helemaal niets of je bent heel slecht verstaanbaar. Het lijkt wel of er een filter gebruikt wordt om achtergrondgeluid te filteren. Wou iemand een fragment laten horen via de luisprekers en toen de telefoon bij de luidspreker in de buurt kwam hoorde hij niets meer.

Hoop dat dit snel gefixed wordt. vind het best irritant worden nu.
Inderdaad zit er een soort achtergrond ruis filter op. Probeer eens te spelen met de crystal talk settings..
Ik merk hier ook dat hij af en toe wegvalt kwa geluid, maar dat het via een bluetooth is het juist kraakhelder, doordat het achtergrond geluid weggehaald wordt. (goedkoopste jabra headset van 20 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-05 11:12
Room42 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 22:31:
[...]

Ik kende de prijs van 100$ niet eens, maar vond 70$ nog steeds wel veel geld voor een navigatiesysteem dat ik maar zelden gebruik en niet eens weet of het uiteindelijk aan mijn wensen zal voldoen. Ik ga naar Sygic kijken, waren het niet dat ik daar geen trial van kan vinden.
Dat is met wel meer Android apps helaas, de trial zit 'm al in de 24h waarin je je geld kunt terugvragen, wat dat betreft kun je 'm al uitproberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-05 16:31
DjWannaB2002 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 19:18:

[...]
Echt belachelijk dat Motorola niet direct met klanten communiceert, maar het indirect doet via Facebook omdat ze financiële belangen hebben bij Facebook! :r

Ik heb er wel 70 euro voor over, mits ze hun update software repareren! Maps updaten werkt nog steeds niet!

[ Voor 14% gewijzigd door Lisadr op 16-03-2010 09:48 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

Lisadr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:47:
[...]

Echt belachelijk dat Motorola niet direct met klanten communiceert, maar het indirect doet via Facebook omdat ze financiële belangen hebben bij Facebook! :r

Ik heb er wel 70 euro voor over, mits ze hun update software repareren! Maps updaten werkt nog steeds niet!
70 euro voor een software versie van navigatie systeem? never nooit niet.
Paar tientjes meer en je hebt een tomtom.

GPS is leuk op een mobiel maar alleen voor leuke apps. Niet voor navigatie in een auto. Stel je voor iemand wil even je navigatie lenen. Nee navigatie hoort in de auto niet in je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
@Texamicz

Na jarenlang tomtom te hebben gebruikt, vind ik de navigatie van Motorola echt geweldig. Grootste nadeel is dat met GPS aan je accu maar 2 a 3 uur meegaat, dus een autolader is een must.

Plus de motorola navigatie kan ik ook als wandel navigatie gebruiken.

Mijn telefoon heb ik altijd bij me en een losse tomtom niet. 70 euro vind ik niet duur, maar zolang Motorola hun update software niet repareert heb ik er geen cent voor over.

Mijn trail loopt binnenkort af en tot nu toe kan is geen goede vervanging vinden voor de Motonav :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sygic / Navigon / iGo...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Co-Pilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-05 22:39
Ik heb iGo geprobeerd maar krijg deze met geen mogelijkheid fullscreen.
Moet wel toegeven dat ik gespeeld hem met een niet legale trial versie dus misschien dat hier het probleem in zat.

Draai nu Sygic en ben er aardig tevreden over zo ver.
Ook de Google Maps navigatie werkt uitstekend alleen geeft deze niet aan welke rijbaan je moet aanhouden op de snelweg.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-04 09:35
Ik draai ook Sygic, maar wat ik jammer vind is dat die app niet de 4 knoppen gebruikt die onder je scherm zitten (ik ga vooral de fout in met de 'back' button): je gaat naar je homescreen en dan is Sygic ook nog eens meteen helemaal afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Sygic = 80 euro
Navigon = 75 euro en ziet er veelbelovend uit
Co-Pilot viel mij erg tegen
igo = 75 euro

Dus de prijs van 70 euro van motonav is helemaal niet zo duur en het is echt een goede navigatiesysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lisadr schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:51:
Sygic = 80 euro
Navigon = 75 euro en ziet er veelbelovend uit
Co-Pilot viel mij erg tegen
igo = 75 euro

Dus de prijs van 70 euro van motonav is helemaal niet zo duur en het is echt een goede navigatiesysteem.
Waarom viel Co-Pilot tegen?
Hij is wel de goedkoopste in dat rijtje met 60 euro overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Binnenkort ook maar eens Motnoav proberen. Is gewoon iGo en daar was ik altijd wel tevreden over, dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Ken. schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:22:
[...]

Waarom viel Co-Pilot tegen?
Hij is wel de goedkoopste in dat rijtje met 60 euro overigens.
Dan is maar 10 euro minder dan motonav.

Ik ven de beeld tegen vallen, het lijkt wel of ze grafisch minder mooie mappen hebben, waardoor complexe straten en rotondes minder overzichtelijk zijn en als ik mij niet vergis heeft Co-Pilot geen 3d gebouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb eXpansys maar is een mail gestuurd ter garantie claimen van het stof probleem.
M'n Milestone staat wel voor een lage prijs in de V&A, maar misschien erkent eXpansys het probleem gelijk
en krijg ik een nieuw toestel (wat meer opbrengt) anders misschien opsturen ter schoonmaken / reparatie... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
hmm.. ben benieuwd..!

Ik heb (veel) stof in het spleetje van de oorspeakers.. kan er niet bij om schoon te maken. Het ziet eruit alsof het een kwestie van tijd is voordat het stof zich onder het glas gaat verspreiden.. maar kan het ook helemaal mis hebben, en blijft het bij stof bij de opening..
M.a.w. begon het bij jou ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet ik niet meer, ik moet eigenlijk even goed zoeken hier op Tweakers maar zag 't al vrij snel...
Ansich valt het mee, het is alleen te zien als de zon direct op het display staat, maarja het hoort niet.
Tevens kun je met 'n dubbelgevouwen papiertje (stukje A4) ofzo netjes de speakergrill / randjes schoonmaken!

Beste,

Ik heb slechts enkele maanden geleden een Motorola Milestone via jullie besteld en ontvangen.
Onder het scherm van dit toestel zitten nou al hele stofwolken (waarschijnlijk door de microfooningang naar binnen gekomen)

Zodoende zou ik graag willen weten wat te doen om garantie te claimen..

Dit is een bekend probleem volgens meerdere internetfora dus ben benieuwd wat jullie hieraan doen?
Wordt deze ter reparatie opgestuurd en zoja hoelang gaat dit duren? Wordt dit toestel omgeruild voor dit probleem?

MvG en alvast bedankt CLB

Kreeg net antwoord:

Geachte klant,

Het toestel wordt dan ter reparatie aangeboden bij een herkent Motorola hersteldienst in de VK.
Zij zullen dan beslissen of het hersteld of vervangen wordt. In de meeste gevallen wordt het hersteld,
en bent u het toestel een aantal weken kwijt. Moeten we een retour aanmaken?

Met vriendelijke groeten,

eXpansys Benelux

Een herkent Motorola Hersteldienstcentrum is toch wel relaxed :+

[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 17-03-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-05 09:23
de SHOLS_U2_02.31.0 - Retail Taiwanese 2.1 versie op alldroid.org heeft de nederlandse taal ingebouwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
lucky58 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 22:54:
de SHOLS_U2_02.31.0 - Retail Taiwanese 2.1 versie op alldroid.org heeft de nederlandse taal ingebouwd !
Waar lees je dat?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
Niet gelezen, wel geïnstalleerd, en de moto is in de NL taal te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
lucky58 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:21:
[...]

Niet gelezen, wel geïnstalleerd, en de moto is in de NL taal te plaatsen.
Aha, oké. Bedenk wel dat (aangenomen wat ik gelezen hebt waar is) je je telefoon nooit meer kan rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB begrijpt niet waarom mensen op hun PDA / smartphone de Nederlandse taal willen, vol met spelfouten, scheve vertalingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky58
Sebazzz schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 23:23:
[...]
Aha, oké. Bedenk wel dat (aangenomen wat ik gelezen hebt waar is) je je telefoon nooit meer kan rooten.
Toch wel, installatie via nandroid backup en nadien rooten volgens de gebruikelijke manier.

@hieronder : gsm's staan bij mij ook altijd in engels, maar ik of jij zijn toch niet de standaard, hé -:)

@hierboven ondertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, daarom stond het ook in small, voor de rest hebben we: [Motorola Milestone] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een herkent Motorola Hersteldienstcentrum is toch wel relaxed :+
Mijn RMA nummer is ook al binnen (een weke of 2/3), maar moet eerst een nieuwe telefoon hebben want een aantal weken zonder is niet te doen :P Dus zodra ik de desire kan kopen en in huis heb gaat me milestone richting expansys! hoop echt dat ik een nieuwe krijg :D Oude SD kaart erin zodat de camera ook niet goed werkt (artifacts) ;) Een open gemaakt toestel en weer terug geschroeft heeft volgens mij binnen een paar dagen weer stof er onder! Daarbij verkoop ik hem liever als nieuw :+

Is het trouwens bij jouw echt heel erg of valt het mee? Als me scherm uit staat zie ik wel veel maar enkel van 1 stofje heb ik last als die aan staat, denk dat dat stofje 2/3 pixels overlapt namelijk ;)

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 18-03-2010 07:38 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g.nius
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-01 21:24
snap niet hoe jullie die stof eronder krijgen.. heb nergens last van.. mijn milestone is top! (#fingers crossed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik heb ook geen idee, verder oopk nog geen krasje enkel een deukje sinds dag 2 in de omlijsting van het scherm maar dat moet je ook maar weten om te zien ;) verder is me toestel zo goed als nieuw!

Tja lijkt er ook op dat niet iedereen hier last van heeft... Zelf houd ik nooit van spullen in me zak dus alleen onderweg zal die in me zak zitten en op me werk en thuis leg ik hem altijd op me protomenee die ik onderweg in me kont(zak) stop :)

[ Voor 4% gewijzigd door watercoolertje op 18-03-2010 11:53 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g.nius schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:30:
snap niet hoe jullie die stof eronder krijgen..
Ja 't is niet zo dat ik m'n Milestone even open maak en even een kwartiertje stof laat happen O-)
Maar inmiddels zitten er denk al een stuk of 100 / 150 stofjes onder m'n beeldscherm, wordt steeds meer.

Zitten ook tussen de verschillende lagen, aangezien sommige deeltjes 'dieper' lijken te liggen enzo..

Heb er nog steeds erg weinig last van, alleen met volle zon, maar het hoort niet, dus heb ook maar RMA aangevraagd. Ben benieuwd hoe ik m'n tijd doorkom qua het missen van Android, heb wel een andere mobiel!

Draait trouwens ook op Android, maar dat is een prehistoric version:
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2hn2vyh.jpg

Hebben jullie voor de rest nog problemen?
Dan kan ik dat ook checken bij mijn Milestone, voordat ik de RMA instuur!

EDIT: Draag m'n Milestone nooit los in m'n jaszak / broekzak of what so ever, altijd in 'n leren etui'tje / tasje

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 18-03-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zitten ook tussen de verschillende lagen, aangezien sommige deeltjes 'dieper' lijken te liggen enzo..
Klopt, zijn 2 lagen glas... dus de ene zit tegen het scherm aan en de andere tegen het glas wat aan de buitenkant zit ;) meer lagen zijn er niet, ze hadden daar beter GEEn ruimte tussen kunnen hebben, kon het toestel nog platter ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fotograferen is trouwens niet aan de orde, m'n macro-modus van m'n camera ziet niks qua stof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
watercoolertje schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:32:
[...]
Klopt, zijn 2 lagen glas... dus de ene zit tegen het scherm aan en de andere tegen het glas wat aan de buitenkant zit ;) meer lagen zijn er niet, ze hadden daar beter GEEn ruimte tussen kunnen hebben, kon het toestel nog platter ook :P
Ik ben blij dat ik nog niet beslist heb.
Zoals ik al eerder meldde, en wat CBL ook weet wacht ik nog ff tot die i8520 van Samsung uit komt.

Met het SUPER Amoled scherm.
Daar zit dus geen laag tussen de schermdelen :+
En die schijnt alles te hebben/krijgen wat nu mogelijk is op een Android toestel.
Verwacht wordt dat ie in april leverbaar wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 08:13
Beste mensen,
ik heb gisteren mijn milestone binnen gekregen.. eerste indruk: Perfect toestel:D
Maar ik heb nu een vraagje, is er een mogelijk om flash te bekijken? zoals filmpjes op dumpert en 3fm web radio.
m.v.g.
mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
catt4u schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 14:51:
Daar zit dus geen laag tussen de schermdelen :+
En die schijnt alles te hebben/krijgen wat nu mogelijk is op een Android toestel.
Behalve een fysiek toetsenbord :+
Meijeh schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:40:
Maar ik heb nu een vraagje, is er een mogelijk om flash te bekijken?
Uhm je bent redelijk nieuw zie ik hier op GoT, gebruik de zoekfunctie, Android 2.0 / 2.0.1 = geen Flash :)
In 2.1 zit er Flash-lite en de volledige versie van Flash komt een dezer maanden wel uit voor Android...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Beste Meijeh:

Motorola Milestone - Deel 3[filter_keywords]=flash&data[boolean]=AND

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 14:04
Ik heb een enorm irritant probleem: als ik gebeld word dan kan ik degene niet horen aan de andere kant v/d lijn tenzij ik hem op speaker zet, als ik zelf bel dan zijn er geen problemen!

Firmware: 2.0.1

Ik weet niet dit ermee te maken heeft en of ik terug kan naar 2.0 ( of door naar 2.1?) om dit te maken.

p.s. ik weet dat het een erg korte post is maar ik heb erg weinig tijd en zal dalijk ook zelf zoekwerk verrichten, maar ik dacht misschien weet een van jullie het toevallig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
Hardwarematig probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ApexAlpha schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:53:
Ik heb een enorm irritant probleem: als ik gebeld word dan kan ik degene niet horen aan de andere kant v/d lijn tenzij ik hem op speaker zet, als ik zelf bel dan zijn er geen problemen!

Firmware: 2.0.1

Ik weet niet dit ermee te maken heeft en of ik terug kan naar 2.0 ( of door naar 2.1?) om dit te maken.

p.s. ik weet dat het een erg korte post is maar ik heb erg weinig tijd en zal dalijk ook zelf zoekwerk verrichten, maar ik dacht misschien weet een van jullie het toevallig.
Flauw, maar staat je volume wel hoog? Die kun je alleen tijdens het bellen instellen (tenminste, dan weet je het zeker).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Laatst online: 14:04
Ja, de ' ringer' en ' in-call' volume staan beide vol uit.

edit: niet dat 't uitmaakt maar het ' music & video'' volume ook.

[ Voor 36% gewijzigd door ApexAlpha op 18-03-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.C.A.1989
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-05 15:35
Factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Is het iemand al gelukt om de maps van motonav te updated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ehhh ja, gewoon ergens naar de nieuwste mappen voor iGo zoeken :)
Maaruh, dat is meer iets voor in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
Bedankt, wist niet dat die topic bestond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310811

De europese versie is ook te downloaden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan zullen we binnenkort wel 2.1'en, officieel =)
CLB schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:58:
Hebben jullie voor de rest nog problemen?
Dan kan ik dat ook checken bij mijn Milestone, voordat ik de RMA instuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

hoe zit het met de musicplayer onder 2.1? draait die weer zonder hickup bij verandering van je datalijn (gprs / 3g / hspda) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
ja zonder hick ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84794

relax .. dan ga ik zo gelijk updaten na me werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 2.1 update is er nog niet hoor dus 'updaten' kan niet, wel flashen: Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 15:15:
De 2.1 update is er nog niet hoor dus 'updaten' kan niet, wel flashen: Rooten & Custom ROM's
Met het niet updaten bedoel je waarschijnlijk "niet handmatig updaten".. want dat kan wel met een 2.1 "niet custom rom".. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja aka flashen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 16:04
CLB schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 01:20:
Heb eXpansys maar is een mail gestuurd ter garantie claimen van het stof probleem.
M'n Milestone staat wel voor een lage prijs in de V&A, maar misschien erkent eXpansys het probleem gelijk
en krijg ik een nieuw toestel (wat meer opbrengt) anders misschien opsturen ter schoonmaken / reparatie... }:|
En hier nog een slachtoffer van het stof achter het scherm (dikke ontwerpfout in mijn ogen) ...
Ook maar mailen naar expansys... grmbllll :(

[ Voor 5% gewijzigd door Occy74 op 19-03-2010 17:38 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja dikke ontwerpfout... in nagenoeg al m'n telefoons heb ik stofnesten gekregen (bij normaal gebruik ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:42
Bij mijn iPhone 2G heb ik 0,0 stofdeeltjes na twee jaar. Één van de redenen waarom ik hem koester en nooit zal verkopen. Hopelijk lukt het met mijn Legend ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:38:
Achja dikke ontwerpfout... in nagenoeg al m'n telefoons heb ik stofnesten gekregen (bij normaal gebruik ja)
heb mijn telefoon bij bestelmaar gekocht.. geen stof probleem en lekker qwerty toestenbord en normale
oplader :) .. en het was heel snel geleverd :) .. support zal wel brak zijn want een email van mij is nog steeds
niet (na 1 maand) beantwoord. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 01-05 16:04
CLB schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:38:
Ja maar na 2-3 maanden? Dat vind ik persoonlijk een ontwerpfout...

Voor de durfal onder ons: http://www.youtube.com/wa...c&feature=player_embedded >:)

[ Voor 15% gewijzigd door Occy74 op 19-03-2010 18:06 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm m'n SE W880i kon ik na 1,5 maand niet eens meer normaal gebruiken :+ om over m'n SE G900 maar te zwijgen :X
Anoniem: 310811 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:53:
heb mijn telefoon bij bestelmaar gekocht.. geen stof probleem en lekker qwerty toestenbord en normale oplader :) .. en het was heel snel geleverd :) .. support zal wel brak zijn want een email van mij is nog steeds niet (na 1 maand) beantwoord. :+
Uhm... bij eXpansys allemaal precies hetzelfde :) en ook nog is snelle replies op email ;)

Maar als het een ontwerpfout is moet het bij iedereen optreden en dat hoor ik toch echt niet..
Kan me ook niet voorstellen dat de 'stoffers' hem anders gebruiken / dragen? Hier nooit in m'n (broek)zak bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Laatst online: 22-11-2024
Voor de gebruikers van de Parrot CK3100. De update naar Android 2.1 heeft het probleem met +31 telefoonnummers opgelost. Tevens vraag Andriod nu netjes om toestemming om de gegevens te mogen syncen.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:50
En hij is binnen de Milestone, wat een pracht apparaat _/-\o_ Hij werkt zoveel fijner dan ik had verwacht! En het toetsenboordje wat in veel reviews als minpunt werd genoemd, valt mij mede hierdoor 500% mee, typt gewoon heel lekker en stuk sneller dan onscreen bordjes! :*) Jammer dat ik de Italiaanse versie heb gekregen, maar daar zit buiten het ontbreken van de spraak herkenning geen verschil in? Af en toe staat er nog wel wat Italiaans verder prima!
Weten jullie misschien nog een app die word files kan openen en editten?
En een goed in Nederland werkende gratis navigatie aplicatie?

Verder wil ik jullie bedanken voor het over de streep trekken om een Milestone te kopen wat een top apparaat! O+

EDIT: Misschien dat jullie dit ook weten, ik heb nu hi eindeloos online, instellen via 1300 werkte niet. Toen ff gegoogled en kwam ik een lijst van de nederlandse providers tegen met de benodigde instellingen. Daar stond Hi niet tussen KPN wel die maar genomen omdat Hi=KPN klopt dit of maak ik nu gebruik van het verkeerde netwerk?

[ Voor 19% gewijzigd door crepsly op 19-03-2010 21:36 ]

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crepsly schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 21:33:
Weten jullie misschien nog een app die word files kan openen en editten?
En een goed in Nederland werkende gratis navigatie aplicatie?
Android Software & Discussie - Deel 4 & Android: Turn by Turn Navigation zou ik eens doorspitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
ruthger schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:43:
Voor de gebruikers van de Parrot CK3100. De update naar Android 2.1 heeft het probleem met +31 telefoonnummers opgelost. Tevens vraag Andriod nu netjes om toestemming om de gegevens te mogen syncen.
Hmmm dat om toestemming vragen deed hij bij mij eerder ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machete360
  • Laatst online: 24-05 15:59
EDIT: Misschien dat jullie dit ook weten, ik heb nu hi eindeloos online, instellen via 1300 werkte niet. Toen ff gegoogled en kwam ik een lijst van de nederlandse providers tegen met de benodigde instellingen. Daar stond Hi niet tussen KPN wel die maar genomen omdat Hi=KPN klopt dit of maak ik nu gebruik van het verkeerde netwerk?
Volgens mij zijn Hi en KPN inderdaad dezelfde instellingen, weet het niet zeker though.
De instellingen van 1300 werken echter wel bij mij, ik kies altijd de HTC Hero (ook android) en neem die instellingen gewoon over in mn Milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:50
K
Machete360 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:42:
[...]

Volgens mij zijn Hi en KPN inderdaad dezelfde instellingen, weet het niet zeker though.
De instellingen van 1300 werken echter wel bij mij, ik kies altijd de HTC Hero (ook android) en neem die instellingen gewoon over in mn Milestone.
Kan je mischien kijken of je deze instellingen hebt:
APN: Internet
Username: KPN
Wachtworod: GPRS

edit
Al gevonden van Hi, op Wiki:

KPN HI
APN: internet
Password: gprsHi

Ben bang voor een hoge rekening... |:(

[ Voor 11% gewijzigd door crepsly op 20-03-2010 09:32 ]

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
ruthger schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 19:43:
Android 2.01 en 2.1-update1 vragen bij mij beiden niet de toestemming om te mogen syncen met mijn CK3100... Niet dat ik er wakker van lig overigens. Maar er zit blijkbaar toch ergens verschil in.

Verschil omdat bij jou hij sinds 2.1 wel vraagt of er gesynct mag worden, bij DjWannaB het altijd al vroeg en bij mij nog nooit gevraagd heeft kan zitten in de software van de CK3100. Bij mij is die software alweer een jaar of 4 / 5 oud.
moet 'm nogsteeds opsturen, hij kan niet geupdate worden door een fout in de parrot

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machete360
  • Laatst online: 24-05 15:59
crepsly schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 09:30:
K

Kan je mischien kijken of je deze instellingen hebt:
APN: Internet
Wachtworod: GPRS

edit
Al gevonden van Hi, op Wiki:

KPN HI
APN: internet
Password: gprsHi

Ben bang voor een hoge rekening... |:(
Nee mijn instellingen zijn wel iets anders;

Internet:
Naam: Mobiel Internet
APN: portalmmm.nl
Proxy:10.10.100.20
Poort:5080
MCC: 204
MNC: 08
APN Type: default

Bij gebruikersnaam/wachtwoord etc heb ik niets ingevuld

MMS(aparte APN):
Naam: Hi MMS
APN: portalmmm.nl
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-Proxy: 10.10.100.20
MMS-Poort: 5080
MCC: 204
MNC: 08
APN-Type: mms

gebruik dit al sinds dat k mn milestone heb, heb al 2 rekeningen ontvangen en geen datakosten :) (ja de 10eu die je standaard betaald ervoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Harry schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 10:33:
[...]

Android 2.01 en 2.1-update1 vragen bij mij beiden niet de toestemming om te mogen syncen met mijn CK3100... Niet dat ik er wakker van lig overigens. Maar er zit blijkbaar toch ergens verschil in.

Verschil omdat bij jou hij sinds 2.1 wel vraagt of er gesynct mag worden, bij DjWannaB het altijd al vroeg en bij mij nog nooit gevraagd heeft kan zitten in de software van de CK3100. Bij mij is die software alweer een jaar of 4 / 5 oud.
moet 'm nogsteeds opsturen, hij kan niet geupdate worden door een fout in de parrot
Ik heb die van mij nog niet zo heel lang geleden geupdate. Dus denk dat daar het verschil in zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-05 17:05
Wat betreft hi en kpn: je kan al die instellingen gewoon door elkaar gebruiken. Komt op hetzelfde neer. Valt allemaal gewoon binnen je bundel. Als je instellingen verkeerd zijn doet je internet het niet, doet je internet het dan zijn je instellingen goed. (Werk bij kpn, dus weet beetje hoe het werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:59
Als ik het goed begrijp is er nu een officiële 2.1 update voor ondermeer alle Europese toestellen?
Tenminste als ik dit lijstje bekijk: http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf

Voor 2.1 is er dus geen verschil voor een UK FR of IT versie. Klopt dit?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Zewatanejo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:37:
Als ik het goed begrijp is er nu een officiële 2.1 update voor ondermeer alle Europese toestellen?
Tenminste als ik dit lijstje bekijk: http://and-developers.com/motorola_milestone:sbf

Voor 2.1 is er dus geen verschil voor een UK FR of IT versie. Klopt dit?
Volgens mij niet Is er al iemand die deze update gedraaid heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat nou niet officieel... Als ik updates probeer te zoeken via de software vind ik niks (zoals met 2.0.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
CLB schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:52:
Volgens mij is dat nou niet officieel... Als ik updates probeer te zoeken via de software vind ik niks (zoals met 2.0.1)
Over the air bedoel je dan? Wat de source is wel van Motorola.

[ Voor 6% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 21-03-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noopz via de PC, zoals CLB in "Motorola Milestone - Deel 3"

Afbeeldingslocatie: http://img697.yfrog.com/img697/6113/updatemilestone201.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Over the air bedoel je dan? Wat de source is wel van Motorola.
Juist, dat zag ik ook. De source is https://rsddownload.motorola.com/download/
Ik denk dat CLB bedoeld dat via de Motorola Software Update tool nog geen nieuwe update geeft:
Er is op dit moment geen software-update voor uw mobiele toestel beschikbaar. Controleer regelmatig of er nieuwe updates beschikbaar zijn
edit:

te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Was die net aan het downloaden om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Ik zal mijn milestone eens "handmatig" updaten volgens de volgende methode
  1. Download het sbf-bestand.
  2. Download installeer RSDLite hier en installeer de software.
  3. Download Motorola Software Update hier en installeer de software.
  4. Zet je telefoon uit.
  5. Zet je telefoon aan terwijl je de ‘omhoog’-knop van het DPad ingedrukt houdt.
  6. Sluit je telefoon aan via de USB-kabel.
  7. Start RSDLite.
  8. Kies bij filename het sbf-bestand dat je hebt gedownload.
  9. Kies onderin het schermpje jouw toestel (de eerste rij).
  10. Druk op ’start’.
  11. Wacht een tijdje (paar minuten), totdat RSDLite aangeeft klaar te zijn. Je telefoon start automatisch op met de nieuwe versie
Welke backup tool gebruiken jullie eigenlijk?

[ Voor 3% gewijzigd door Zewatanejo op 21-03-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kon toen ook al met 2.0.1, 3 dagen later kon het helemaal officieel en automatisch via de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Zewatanejo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:02:
Ik zal mijn milestone eens "handmatig" update volgende volgende methode

[...]

let's see............
Ik was ook al bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
CLB schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:03:
Dat kon toen ook al met 2.0.1, 3 dagen later kon het helemaal officieel en automatisch via de software...
Precies, daarom wacht ik lekker met updaten tot het officieel kan via die software.

[ Voor 56% gewijzigd door Nikeau op 21-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just like me... Zou ook niet eens weten wat er verbeterd is in 2.1... Een Live Wallpaper ofzo.. whooow 7(8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Oke telefoon is geflashed met RSD flash. Gewoon telefoon aan pc hangen. De juiste firmware in RSD laden en op start drukken. Hij is nu aan het booten met 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
_AuToMaTiC_ schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:09:
Oke telefoon is geflashed met RSD flash. Gewoon telefoon aan pc hangen. De juiste firmware in RSD laden en op start drukken. Hij is nu aan het booten met 2.1
Heb jij een backup gemaakt voordat je begon met flashen, of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AuToMaTiC_
  • Niet online
(overleden)
Zewatanejo schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Heb jij een backup gemaakt voordat je begon met flashen, of is dat niet nodig?
Ik heb alleen mijn telefoon nummers geexporteerd. Zal eens kijken wat er met de rest gebeurd is.
Eerste wat opvalt is dat er nu ook Nederlands in de telefoon zit. (Hij starte gelijk op in het Nederlands) Alhoewel ik dat niet ga gebruiken. Misschien wel goede note voor de topicstart!
Edit:
Verder is hij helemaal schoon en heeft als verwacht niets opgeslagen.

Nummers exporteren was eigenlijk niet eens nodig geweest omdat hij toch alles gesynct heeft met Google. Telefoon werkt erg rap en problemen met Muziek lijken weg te zijn.

In het menu zijn de volgende "nieuwe" dingen te vinden. Naast camera ook camcorder zodat je daar direct heen kan. Quickoffice (Wordeditor denk ik) heb ik ook nog niet eerder gezien. En nog wat andere dingen.

Er zitten de volgende talen in:
Duits
Engels (Canadees)
Engels (UK)
Engels (US)
Spaans
Frans (Canadees)
Italiaans
Nederlands
Pools
Portugees
Turks
Grieks.

[ Voor 62% gewijzigd door _AuToMaTiC_ op 21-03-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 20:18
De gehele camera user interface is op de schop gegaan in 2.1! Het werkt beduidend intuitiever... Je zit niet meer te klungelen met de instellingen zoals dat het geval was in 2.0. Ondanks dat loopt de camerafunctie nog altijd ver achter op bijvoorbeeld die van Symbian.

Als het goed is download 2.1 ook automatisch de juiste APN instellingen voor je.

Verder is er nu ook een vorm van Facebook integratie: naast je Google en Exchange accounts kan je nu ook je Facebook account toevoegen. Eventuele gegevens worden dan ook gesynchroniseerd, zoals de foto's van je contactpersonen.

Wat betreft QuickOffice: je kan alleen documenten openen, niet bewerken zover ik heb geprobeert.

Voor de rest zijn mij geen andere nieuwigheden opgevallen, behalve die eerder in dit topic genoemd worden.

[ Voor 26% gewijzigd door w0ndersp00n op 21-03-2010 16:37 ]

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
Ik heb ook een update gedaan. Ziet er alleaal prima uit. meest opvallende is inderdaad de camera.
Heb wel een lullig foutje gemaakt bij het updaten. Ik had de call log en smsjes geupdate via handy backup, maar deze app staat na de update niet meer in de market :| . Kan dus geen restore van mijn gegevens doen.

Weet iemand of de apk opgeslagen wordt op de SD card als je een app al eerder gedownload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Dan heb je net als velen anderen ook last van dat veel programma's waarschijnlijk niet meer te vinden zijn. Probeer maar eens The Plateau te vinden, of de volledige versie van Raging Thunder 2.

Ben er nog steeds niet helemaal uit waardoor dat probleem nu komt. En bij welke updates dit nou speelt.
Zelf had ik het eerst met de D/HK update, en met de EU/geroote versie (hij staat beter bekend als update1) heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

DjWannaB2002 schreef op zondag 21 maart 2010 @ 17:20:
Dan heb je net als velen anderen ook last van dat veel programma's waarschijnlijk niet meer te vinden zijn. Probeer maar eens The Plateau te vinden, of de volledige versie van Raging Thunder 2.

Ben er nog steeds niet helemaal uit waardoor dat probleem nu komt. En bij welke updates dit nou speelt.
Zelf had ik het eerst met de D/HK update, en met de EU/geroote versie (hij staat beter bekend als update1) heb ik er geen last van.
Ik kan beide games wel vinden. Het zijn games tegen betaling, dus zonder root zo ie zo niet te zien. Enige nadeel van officieel fw is het verlies van Root. Naar als je moet downgraden om weer te kunnen rooten.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Ja klopt, dat is het ook, daarom blijf ik zelf maar bij de geroote variant. Totdat er een andere oplossing is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QuickOffice stond er al op sinds 2.0.0 en 2.0.1 ook...

Tevens is dit deeltje weer vol dus we gaan verder in: Motorola Milestone - Deel 4

• Voor toevoegingen, wijzigingen of overige dingen met betrekking tot deze topicstart
kan je mij een DM sturen, emailen, smsen, aanspreken op MSN of een briefkaart sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.