Gisteren was ik wat vroeger thuis; was om 2uur van werk gegaan, omdat er een sneeuwstorm voorspeld werd. Ja, er lag ook al een meter sneeuw in m'n tuin (i.t.t. dat centimetertje sneeuw in Nederland). Was maar goed ook, na 3uur begon het horizontaal te sneeuwen

Vanochtend lag er bijna 1,5meter op sommige plaatsen

Lekker over het ijs op de weg naar m'n werk, joepie.
Anyway, ik had dus wat meer tijd om te WoW-en. Op m'n Warrior weer de daily heroic gedaan; dat werd Azjol'Nerub. Heerlijk snel klaar.
Toen heb ik m'n Paladin gepakt, die op dit moment level 74 is. M'n vriendin wilde wel een instance doen, dus ik m'n tankgear gepakt voor snelle queue's (ja ook op lvl 74), en we kregen eerst Drak'Tharon Keep. Deze ging heerlijk vlot en m'n vriendin doet echt lekkere damage op d'r Pala. Lees: 1200-1300dps op level 74. Dat is ongeveer hetzelfde als ik haal, als ik Retri ga in een instance.
Daarna wilde de hele groep nog wel een 2e doen, dat werd Old Kingdom. Hier chicken-de de healer eruit met een slecht excuus, en een andere DPS was ook snel weg. Even later kregen we een Resto Druid erbij, en een DK die na de 1e boss ineens offline was. Een minuut later kreeg ik een vote-kick op m'n scherm voor de DK. Voor ik de mogelijkheid kreeg om op 'nee' te drukken, was hij al uit de groep. Wat is dat toch... het kan goed dat de DK een crash had en snel terug zou zijn... maar dan kicken mensen andere spelers zo snel

Daarnaast deed de DK heerlijke DPS!
Kregen we een Hunter in de plaats, die uiteindelijk bij ons was net na de 2e baas. Dat is dus na het tunneltje, waar je een aantal packs met trash moet clearen. De Hunter loopt doodleuk 2 trashgroepen in. Ik probeer alles op te pakken, maar het was te laat en hier begon de bonje...
[Druid]: ffs huntard, dont pull
[Hunter]: wtf?
[Druid]: you just joined, and ur already a noob
[Hunter]: ur the noob urself
[Druid]: heal urself then
[Hunter]: you make me laugh
Let op, het was ondertussen ongeveer 4u 's middags... duidelijk het tijdstip waar de kinderen spelen. Dit kinderachtige gedoe ging een tijd door, ook na corrigerende woorden van mij en m'n vriendin. Uiteindelijk kwamen we bij de 3 faceless mobs aan voor de eindbaas, waar de Hunter niet wegliep van de shadowcrashes. Door een fear stond ik 2 van die mobs te tanken, en de Hunter lag 'Feign Death' te speler op de grond nadat hij een Shadow Crash op a'n kneiter had gekregen, en doordat ie niet wegliep, kreeg hij er 2 tegelijk op z'n gaffel. Dood dus.
[Druid]: haha look the hunter die
[Hunter]: fu
De baas was makkelijk, en na de kill was het bekende:
[Druid]: ty guys, apart from the hunter is the worst to heel on the whole server
Druid has left the group (halve seconde later)
Grow up.
Later die avond nog de weekly raid gedaan op m'n Warrior, zijnde Ignis in Ulduar. Wel 4 doden tijdens de bossfight, maar we hebben het wel gehaald. Weer 5 frost en triumph emblems erbij.
Ook nog een Azjol'Nerub normal op m'n Paladin gedaan om de avond af te sluiten. Deze run ging wel prima. De healer was te spreken om mijn tanking, blijkbaar heeft hij slechte tanks gehad. Dat ik m'n tankgear in orde heb, goede aggro houd enzo. Maar ik vind beide dingen vanzelfsprekend, maar voor andere spelers is dat duidelijk niet het geval. Hij zei dat 'tanks' in dps-gear proberen te tanken e.d. Typisch..