Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 12:51
Blistimo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:53:
[...]

Als ik jouw profile even naast die van onze boomkin zet valt mij vooral op dat jij bergen meer spirit hebt dan hij. En hij komt al nooit in manaproblemen, kan netjes zn innervate weggeven aan de disc priest of mage :P Hoe zit jij in je mana aan het eind van een gevecht? Verder zie ik dat je overall wat mindere stats hebt dan hij, dus verwacht nog geen 7k, maar 5k zit er zeker wel in in een 10m situatie, in 25m kun je daar nog wel 1k bovenop gooien lijkt me.
De hoeveelheid spirit die ik heb komt uit me gear. Alleen het draadje in me broek is sp en spirit verder geen gems voor spirit. Verwacht ook zeker geen 7k DPS maar op en gevecht zou ik volgens calculaties en wat andere zeggen toch echt over de 5k moeten gaan :'( Goed 4-4.5 k is dan nog geen slechte score maar wel als ik weet dat er meer uit moet komen. Laatst TOGC10 gedaan en iedere keer zat ik te schommelen rond de 5k. Dus het zit er wel in die DPS maar heel onstabiel. Gisteren helaas geen tijd gehad om in te loggen om eens goed naar me gemmies te kijken.
Zeker wat killbillfast zegt dat tijdens movements fight ik een beetje de klos ben maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van 8)

Zat er aan te denken om in mijn talents wat te veranderen. Heb nu 1 punt op Owlkin Frenzy staan waarvan ik mijn inziens geen *** van merk. Wilde deze gaan verplaatsen naar 1 punt in improved Moonfire. Met die ene punt ga ik naar een stabiele improvement i.p.v. een kans.
Iemand die hier ook een goede wissel in ziet? Of misschien nog meer wat ik eventueel kan veranderen in mijn talents?

Heb tevens even de Excelsheet gebruikt van Elitejerks (Wrathcals) en volgens de berekening zou ik zonder eten en raidbuffs (die heb ik buiten beschouwing gelaten) rond de 5.2K kunnen gooien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:38
Ditvoorst schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:36:
Beste mede tweakers,

Na een lange afwezigheid in WoW wil ik vanaf vandaag weer beginnen, maar sinds ik nog weinig weet na de afgelopen patches en dergelijk had ik 1 vraag.

Welke servers staan bekent om hun Engelse/Scandinavische spelers?

Aangezien ik vaak met die spelers omga en ik geen zin heb om op een Zuid Europese te komen.

Cheers,
Mark
Wb.
Op Agamaggan stikt het van de Finnen, aan beide zijden, ook de Denen zijn er wat meer, de Zweden en Noren zijn er ook maar afaik is dat gewoon gemiddeld net zoals de Engelsen, Hollanders en Polen Iets minder vertegenwoordigd zijn bijvoorbeeld de Bulgaren, Roemenen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

herda schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:06:
[...]

De hoeveelheid spirit die ik heb komt uit me gear. Alleen het draadje in me broek is sp en spirit verder geen gems voor spirit. Verwacht ook zeker geen 7k DPS maar op en gevecht zou ik volgens calculaties en wat andere zeggen toch echt over de 5k moeten gaan :'( Goed 4-4.5 k is dan nog geen slechte score maar wel als ik weet dat er meer uit moet komen. Laatst TOGC10 gedaan en iedere keer zat ik te schommelen rond de 5k. Dus het zit er wel in die DPS maar heel onstabiel. Gisteren helaas geen tijd gehad om in te loggen om eens goed naar me gemmies te kijken.
Zeker wat killbillfast zegt dat tijdens movements fight ik een beetje de klos ben maar daar heeft zo'n beetje iedereen last van 8)

Zat er aan te denken om in mijn talents wat te veranderen. Heb nu 1 punt op Owlkin Frenzy staan waarvan ik mijn inziens geen *** van merk. Wilde deze gaan verplaatsen naar 1 punt in improved Moonfire. Met die ene punt ga ik naar een stabiele improvement i.p.v. een kans.
Iemand die hier ook een goede wissel in ziet? Of misschien nog meer wat ik eventueel kan veranderen in mijn talents?

Heb tevens even de Excelsheet gebruikt van Elitejerks (Wrathcals) en volgens de berekening zou ik zonder eten en raidbuffs (die heb ik buiten beschouwing gelaten) rond de 5.2K kunnen gooien ;(
Als je wil kun je mijn spec eens bekijken, hou er alleen rekening mee dat ik dermate hoge hit heb van me gear dat ik balance op power gedropped heb en dermate veel crit dat ik geen regen talents heb genomen. verder is deze blog : graymatterwow.blogspot.com ook een erg goed naslagwerk. (owlkin frenzy is een pvp talent deze heeft geen nut in pve op 1 situatie daargelaten)

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:42:
[...]
'Don't bring the class bring the player'
Zolang jij exceptional bent voor je guild is er geen probleem. Gaf alleen een opsomming waarom elemental shamans vaak buiten gelaten worden. Zelf speel ik resto met Elemental offspec wat ik decent vind om te spelen op het moment. Misschien met deze kleine buffs dat onze dps 200-300 hoger word!
Ik snap dat het een opsomming was, maar helaas denken mensen wel zo. Alle buffs kunnen door andere gegeven worden, maar dan moet je wel elke class in je raid hebben. Wij brengen met talents en het droppen van de totems alles in 1 ;) Maar goed, de mindere dps is dan nog wel een extra reden :(

Ik ben niet exceptional, maar ik ken mijn class redelijk goed en ik bereid me voor (food, pots, drinks, extra buffs zoals drums of the wild en forgotten kings en de runescroll of fortitude en natuurlijk de tactics). Exceptional wil ik me dus absoluut niet noemen ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockwood
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb gisteren eindelijk wel Gnomeregan af kunnen maken. Mijn lvl28 elemental shaman met vooral blauwe gear werd ingedeeld met account gear spelers. We waren na een tijdje verdwaald en konden de eindbaas niet vinden. Ik moest googelen voor de kaart en toen vonden we uiteindelijk Sicco Thermaplugg. Easy peasy verslagen en nu bijna lvl29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:16
Beste mede tweakers,

Na een lange afwezigheid in WoW wil ik vanaf vandaag weer beginnen, maar sinds ik nog weinig weet na de afgelopen patches en dergelijk had ik 1 vraag.

Aangezien ik vaak met die spelers omga en ik geen zin heb om op een Zuid Europese te komen.

Cheers,
Mark
Shattered Hand
Eonar

Op Shattered Hand heeeel veel zweedse/noorse/engelse/belgische en nederlandse spelers.
Eonar, veel zweedse/nederlandse spelers. Ook veel deenen en finnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Derr_Hans schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:25:
[...]

Laat je mage eens op trash Arcane Explosion gebruiken ;)
De lock heeft moeite mijn arcane explosion spam bij te houden.

DK heeft het makkelijker en het is vaak stuivertje wisselen.

Tip dus ..
Arcane Power + eventueel trinket + Arcane Explosion spam en tadaa +23k dps :) (AE > Blizzard door 40% treath reduction en veeeeeel meer clearstate procs (meer crits). Wilt hij geen aggro ? mirror images ;)

Onze Feral kitty doet er een schepje boven op, Beserk aan + Swipe en zijn record was 33k dps toen ging hij dood aan aggro ;)
We hebben pas sinds kort een Feral dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Dat de mage niet zo hoog komt met AoE heeft alles te maken met het feit dat trash/aoe dps hem niets boeit. Hij beheerst zn class, dus hij zal t vast weten, maar hij heeft geen behoefte om zn e-peen te laten zien in raids (uiteraard wij wel :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister al mijn stone shards ingewisseld voor honor, en weer voor cardinal ruby's (gingen momenteel het beste). Dat was even flinke reductie aan mijn gapend gat dat gold-tekort heet :P

Priest naar 67 kunnen trappen, al had ik echt nonstop mana problemen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat in tier3 van disc talent dus de magische talent zit voor de 50% van je MP5. Respec erop en wat een wereld van verschil voor mijn mana :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

herda schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:06:
[...]

Als je 2T9 hebt moet je imp Moonfire volgooien. Die DoT-crits zijn echt een onwijze DPS boost. Owlkin Frenzy heeft op een boel fights zo z'n nut hoor: Marrowgar's Bone Storm, Deathwhisper's Random bolts+ Aoe bolts in P2, Random gunfire in Gunship Battle, Boiling Blood op Saurfang, Vomit/Spores bij Festergut, Ooze damage bij Rotface, BQL aura... bijna ieder gevecht in ICC heeftw el dingen waar het van kan proccen, en 10% extra dmg is gewoon leuk meegenomen. Maar als je nog mana issues hebt zul je niet genoeg punten vrij kunnen maken om die talent te nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Blistimo op 03-02-2010 09:24 . Reden: Owlkin Frenzy zut ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Jemig, proberen triumphs te farmen op mage wanneer je tank duo partner niet online is is echt niet leuk meer. Je mag makkelijk 15-20 minuten wachten voor je aan de beurt bent om vervolgens de tank meteen te zien leaven omdat het cos (oid) is. Kan je meteen weer 15-20 minuten wachten voor de volgende groep.

Ik moet echt iets gaan vinden om te kunnen doen terwijl ik op een groep wacht. Ik ben geen gatherer op mijn mage dus iets van mining terwijl ik wacht zal niet lukken. Misschien maar wat gaan questen voor extra inkomsten aangezien mijn spaarvarken aardig leeg begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
deTwisj schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:18:
Jemig, proberen triumphs te farmen op mage wanneer je tank duo partner niet online is is echt niet leuk meer. Je mag makkelijk 15-20 minuten wachten voor je aan de beurt bent om vervolgens de tank meteen te zien leaven omdat het cos (oid) is. Kan je meteen weer 15-20 minuten wachten voor de volgende groep.

Ik moet echt iets gaan vinden om te kunnen doen terwijl ik op een groep wacht. Ik ben geen gatherer op mijn mage dus iets van mining terwijl ik wacht zal niet lukken. Misschien maar wat gaan questen voor extra inkomsten aangezien mijn spaarvarken aardig leeg begint te worden.
Fishing oppakken? Cooking levelen? Die combinatie is heerlijk voor je spaarvarken ;) Vissen in pools kan vanaf lvl 1 fishing dus zoek de juiste pools voor Fish Feast mats. De losse mats kan je al winst meemaken, kant en klare FF nog meer ;) Bij ons gaan ze tussen de 300 en 400g per 20 weg. Glacial Salmon voor pak 'm beet 2g per stuk en Pygmy suckerfish verkopen ook erg lekker.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:35:
Die addon gebruik ik ook. Elke random heroic die ik doe is er altijd wel eentje die crap spells gebruikt :)
Tijdje niet meer gespeeld (Mass Effect 2 slokt al m'n tijd op :P) maar de laatste keer dat ik speelde was het ook iedere keer raak. Een keer was heel erg: vervelende paladin healer die opeens bij de eerste pull AFK ging. Met al m'n cooldowns (was in Oculus en die eerste pak zijn die kleine draakjes die magic damage doen waar ik weinig van mitigate) toch overleefd. Toen 'ie eindelijk terugkwam en ging healen kwam er een hoop spam langs; al z'n abilities waren te laag geranked. Op de volgende pack healde 'ie me niet en was het een wipe. Z'n reden: hij was te druk bezig die rankwatch whispers te lezen!

/facedesk

Gelukkig vond meneer dat ik me daar niet mee mocht bemoeien (nooit van rankwatch gehoord, hij dacht dat ik zelf zo snel kon typen) en leavede de group.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:53

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

@SinergyX: Dat wilde ik gisteren ook gaan doen, maar Wintergrasp was Horde controlled. Verspreid over 3 lvl 80's en 1 lvl 74 char heb ik nu zo'n 2100 Stone Keeper's Shards. In mijn geval ging het niet zozeer om het opvullen van een gold-tekort ('k heb 16000 gold ofzo en ik doe er erg weinig mee), maar meer het besparen van gold op epic gems. Alhoewel die besparing vrij marginaal is aangezien ik op mijn DK ook epic gems kan transmuten met Alchemy. Maargoed, alles is meegenomen :).

Aan de andere kant zit ik er ook over te denken om met die shards gewoon een zooi PvP heirlooms te kopen. De PvE stats zijn wel iets minder dan die van de heirlooms die je met emblems koopt, maar het gaat natuurlijk vooral om die extra XP bonus die je ermee krijgt.

Gisteren heb ik met mijn DK de weekly raid (XT-002) en de daily random HC gedaan, waardoor ik op 51 Emblems of Frost uitkwam. Hiermee heb ik de tank cloak gekocht. Ik had op zich nog even een weekje door kunnen sparen voor de 228 stam trinket, maar daar had ik geen geduld meer voor :P en aangezien ik buiten de weekly geen raids doe met mijn DK vind ik die 228 stamina nou ook weer niet zo heel spannend. Momenteel zit ik op 32.6k HP unbuffed en da's ruimschoots voldoende voor wat ik doe.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Nog een vraagje over rankwatch (zit op mijn werk dus kan het zelf niet opzoeken.... |:( )
Is er ook een instelling om alleen je eigen lagere ranks te zien, en dus niet je hele party kapot te spammen met whispers?

Heb nu namelijk dual spec aangeschaft op mijn level 42 paladin (ret/prot), en lijkt me toch wel handig om die addon te hebben als ik alle verhalen zo hoor. Op mijn main (80 disc/shadow priest) heb ik hier nooit last van gehad aangezien ik pas dual spec ben geworden op level 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:35

vhal

ಠ_ಠ

Ik speel op Emerald Dream [een vanilla wow server], en het gros van de spelers komen uit NL/UK/DK/SWE/FIN/NOR. Verder aardig wat spelers uit GR en ITA.

Polen en Russen kom ik eigenlijk niet tegen. Over het algemeen wordt er gewoon engels gepraat in /trade , /general.

Wat betreft progressie loopt Emerald Dream wel achter in vergelijking met andere servers. Horde:Alliance ratio is nog steeds ruk :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
NG00 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:31:
Nog een vraagje over rankwatch (zit op mijn werk dus kan het zelf niet opzoeken.... |:( )
Is er ook een instelling om alleen je eigen lagere ranks te zien, en dus niet je hele party kapot te spammen met whispers?
/rankwatch none

[ Voor 91% gewijzigd door DrFlash op 03-02-2010 09:36 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:54:
[...]

Nou inderdaad. Ik zat laatst in een VH run. Gast gebruikte werkelijk waar voor alle spells een lagere rank. Addon helemaal over de zeik en ging in spammode. Aan het einde van de instance, zeg ik nog tegen die gast, dat als ik hem was ik mijn spells zou updaten. Krijg je een reactie terug van ... HUH? Echt... daarna helemaal weer uitgelegd, en toen ging ie het aanpassen. Ik vraag me dan echt af, hoe kan je die addon in godsnaam missen :)

Vraagje tussendoor. Is er ook een ret pala die een nieuwe guild zoekt? De onze is gequit :)
De meeste reacties die ik krijg is "i visited my trainer, i cannot buy anymore spells" maar ja de meeste reageren niet eens.. toen ik voor het eerst die melding op mijn paladin kreeg had ik zoiets van wtf kut noob dat ik ben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Heb nu namelijk dual spec aangeschaft op mijn level 42 paladin (ret/prot), en lijkt me toch wel handig om die addon te hebben als ik alle verhalen zo hoor. Op mijn main (80 disc/shadow priest) heb ik hier nooit last van gehad aangezien ik pas dual spec ben geworden op level 80.
Waarom heb je RankWatch nodig als je je al bewust bent van het feit dat je mogelijk downrankt? Kijk gewoon even de ranks van je spells na? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:53

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

NMe schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:40:
Waarom heb je RankWatch nodig als je je al bewust bent van het feit dat je mogelijk downrankt? Kijk gewoon even de ranks van je spells na? :)
Even RankWatch installeren met CurseClient kost minder tijd dan van 2 specs je actionbars langslopen om op downranked spells te checken en het resultaat is hetzelfde :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Nu online
NMe schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:40:
[...]

Omdat aan de reacties hier op het forum te horen, meer mensen zich er bewust van zijn maar toch nog per ongeluk downranken. En ik heb geen zin om elke keer mijn hele spellbook na te kijken op spells die een lagere rank hebben. (Ik switch niet constant tussen mijn speccs elke keer als ik nieuwe spells krijg) Dus dan leek me die addon wel handig om het meteen te kunnen constateren! :)
Dricus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:45:
[...]

Even RankWatch installeren met CurseClient kost minder tijd dan van 2 specs je actionbars langslopen om op downranked spells te checken en het resultaat is hetzelfde :).
Je was me voor :P

[ Voor 19% gewijzigd door Xyanta op 03-02-2010 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:35

vhal

ಠ_ಠ

Het enige nadeel wat ik van rankwatch vond is dat het geen UI heeft maar werkt met die achtelijke /xxx commands. Een beetje jammer, want deze addon is best handig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Of een alt hebt die je amper aanraakt omdat het best ruk speelt eigenlijk en er dan via rankwatch achterkomt dat je lvl 77 bent en sinds je in Northrend bent gekomen met die alt, geen enkele trainer meer hebt gezien :X

Ik snap al niet hoe mijn hunter 77 is geworden sinds WOTLK uit is. Als ik er op speel dan is het max 10% van zijn xp-bar. Was een duur geintje kan ik je vertellen ;)

-edit
Oh en geen dual spec, gelukkig maar, dan was het nog meer geweest :+

[ Voor 5% gewijzigd door -BB- op 03-02-2010 09:53 ]

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Laatst online: 05-03 12:59
Dagboekje: Na zondagavond eerder gestopt te zijn met 10 man icc wegens het disconnecten van 1 van de DPS en geen vervangen (note. we hadden 3 groepen in icc10) stond ik gisteravond te wachten totdat de groep bij elkaar zou komen met eventueel een vervanging in de vorm van een alt, Festergut en Putricide stonden nog, de princes, queen, en rottface waren al wel netjes neer.... helaas niemand kwam run ging dus niet door. Wat er ook nog op de agenda stond was een alt run naar icc10, en laat ik nou net m'n warlock genoeg gegeared hebben hiervoor (ToC 4set, en andere items vd vendor.. aangevuld met naxx boots en wat andere gare zooi) De laatste DPS plek was opengehouden voor mij voor als ik inderdaad icc niet in kon op de main wat nu het geval was.

Op naar IceCrown dus.. na de eerste wing vrij simpel gecleared te hebben met die alt groep (gemiddelde DPS 4.5k) gingen we de plague wing in, waar rottface snel lag kregen we festergut na een aantal pogingen niet neer, helaas. maar toch een goede avond gehad met weer 5 bazen neergehaald op alts. Nieuw wapen en trinket mogen ontvangen, alsmede de ashen verdict ring aangezien ik nu friendly ben. al met al leuke upgrades op m'n lockje, en zo zie je maar dat je ook met gear wat komt van triumph badges en crafted is een aardig eind komt in icc.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

deadsy33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:50:
Het enige nadeel wat ik van rankwatch vond is dat het geen UI heeft maar werkt met die achtelijke /xxx commands. Een beetje jammer, want deze addon is best handig
hoeveel opties zou je willen aanpassen dan? als er 2 in een party zitten met rankwatch, whispered er sowieso maar 1tje. dus ik vind het prima zoals het out of the box werkt.

misschien dat ik die 2 whispers nog zou willen aanpassen met : Scrub check your spellbook your using the wrong rank spell! 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand alles voor mij betaald aan skills, koop ik graag alle max ranks. Maar toen mijn shaman nog mid 70 was betaal je wel mooi 7-11g per flut-upgrade van een totem, welke 99% kans al wordt overbuffed door iemand anders. Mooiste is dan dat je met een DK in discussie gaat over Totem of Strength, dat ik 'slecht' was voor de party bla bla, waarom ik simpel antwoord: als jij gewoon je HoW gebruikt heb ik heel die totem of strength niet nodig.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dus jij koopt niet alle skills? dat snap ik echt hoor alsof gold zo moeilijk is...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
Blistimo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:14:
[...]

Als je 2T9 hebt moet je imp Moonfire volgooien. Die DoT-crits zijn echt een onwijze DPS boost. Owlkin Frenzy heeft op een boel fights zo z'n nut hoor: Marrowgar's Bone Storm, Deathwhisper's Random bolts+ Aoe bolts in P2, Random gunfire in Gunship Battle, Boiling Blood op Saurfang, Vomit/Spores bij Festergut, Ooze damage bij Rotface, BQL aura... bijna ieder gevecht in ICC heeftw el dingen waar het van kan proccen, en 10% extra dmg is gewoon leuk meegenomen. Maar als je nog mana issues hebt zul je niet genoeg punten vrij kunnen maken om die talent te nemen.
Loop inderdaad rond met 2T9 dus dan zit ik goed te denken om me talents om te gooien.
De keren dat ik Owlkin heb zien proccen zijn echt op 1 hand te tellen. Dus spendeer ik die punt liever in imp MF. Echte mana issues heb ik niet, zeker niet in raids.
Hoop info gekregen van iedereen om weer eens goed te kijken naar me uil.. mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
deadsy33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:35:
[...]

Ik speel op Emerald Dream [een vanilla wow server], en het gros van de spelers komen uit NL/UK/DK/SWE/FIN/NOR. Verder aardig wat spelers uit GR en ITA.

Polen en Russen kom ik eigenlijk niet tegen. Over het algemeen wordt er gewoon engels gepraat in /trade , /general.

Wat betreft progressie loopt Emerald Dream wel achter in vergelijking met andere servers. Horde:Alliance ratio is nog steeds ruk :P
Zwaait naar een mede Emerald Dreamy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandera schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:03:
[...]

Shattered Hand
Eonar

Op Shattered Hand heeeel veel zweedse/noorse/engelse/belgische en nederlandse spelers.
Eonar, veel zweedse/nederlandse spelers. Ook veel deenen en finnen.
Hoop wel dat je horde bent dan, omdat ik nu helemaal het gevoel heb dat er haast geen alliance meer over is op Shattered Hand sinds de FCM en de grote switch door faction change een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

chromeeh

the Gnome

Tijdje niet meer gepost, beetje druk geweest enzo :)
Maar goed m'n mage is lekker aan het gearen 252.5 ilvl gemiddeld nu :D

Ondertussen bezig geweest met het levelen van een druid. (lvl 65 nu)
Die heb ik gister dual spec gegeven (Feral <> Resto), direct Underbog mee gehealed.
Ging eigenlijk best leuk, HoT HoT HoT ZZZZzzzzz :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Beste mede tweakers,

Cheers,
Mark
Mijn realm (Defias Brotherhood) zit vol Scandinavische en UK mensen, tis dan wel een RP-PvP realm.
(verschil is dat je gereport wordt als je naam van je char ibeaturmom is ofzo, heb je wel een gratis name change :P)

Guild waar ik in zit bestaat uit 5 deense mensen 1 uit norwegen 1 uit zweden 4 uit UK 2 uit belgie (vlaams) 2 uit Nedeland (waaronder ik en rl m8) en meer hebben we niet.

Zo is een bevriende guild en concurrent om de #1 spot van de realm in 10mans volledig uit Scandinavische mensen en een guild waar we veel 25mans mee doen (grote guild) 70% UK en 30% mixed.

We hebben weinig polen (maar 2 guilds ofzo) en 1 spaanse guild en dat was het wel weer rest is allemaal gemixed. Ook voldoende nederlanders wat soms als een verrassing komt aangezien /2 Nederlands vrij is.

Ooit was het bijna 50/50 ratio (horde/alliance) nu is dat door fraction change veranderd. Meer hordes nu vooral omdat mensen vinden dat alliance niet kunnen pvp'en :P

Als je intresse heb is dit een leuke realm met nu al 3maanden Dirge / Anal [vul skill/item in] vrije trade (mocht je willen RP'en is het een van de betere realms (zelf RP ik niet) volwassenheid gehalte is goed de battlegroup is ook goed als je wilt pvp'en. Horde heeft tegenwoordig de overhand in pvp en heeft goede pve guilds alliance heeft ong gelijk aantal goede guilds waarvan 1 guild de beste is van de realm en veel realm firsts heeft.

iig succes met het zoeken van een realm.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Hey mensen,

Gisteren lvl 77 geworden op mijn Prot warrior. Vandaag lekkere nerf over prot heen door de whinende frostmages :P maarja. voor pve maakt het niet bijzonder veel uit. Maar in pvp kunnen we nu lekker weer gekyte worden. Want dat wouden ze graag.

Nu ik 77 ben kan ik ook al een fatsoenlijk ogende helm krijgen.. namelijk die van de questchain in Sholazar Basin of die aan het begin van Icecrown :) Deze ga ik vanavond maar even scoren. Dit komt mijn hp/tankgear ook ten goede.

Zit nu unbuffed op 20k hp. hoop dat ik op lvl 80 al rond de 26k+ zit.. alhoewel ik er een hard hoofd in heb. Gisteren ook even titansteelbars gekocht en crusader orbs om mijn Breastplate of the White Pallid te kopen ( geloof dat ie zo heet, ilvl 245 tankchest ). Daarna als deze gemaakt is dan fix ik nog even Titanium Earthguard Chain en de Saronite Swordbreakers. Dan moet ik toch wel aardig uit de voeten kunnen :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
deadsy33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:50:
Mouseclicker alert!!! ;)
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:07:
Als iemand alles voor mij betaald aan skills, koop ik graag alle max ranks. Maar toen mijn shaman nog mid 70 was betaal je wel mooi 7-11g per flut-upgrade van een totem, welke 99% kans al wordt overbuffed door iemand anders. Mooiste is dan dat je met een DK in discussie gaat over Totem of Strength, dat ik 'slecht' was voor de party bla bla, waarom ik simpel antwoord: als jij gewoon je HoW gebruikt heb ik heel die totem of strength niet nodig.
ZOMG! 7 gold!

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 03-02-2010 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Cleetje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:04:
[...]

We hebben pas sinds kort een Feral dus daar kan ik nog weinig over zeggen. Dat de mage niet zo hoog komt met AoE heeft alles te maken met het feit dat trash/aoe dps hem niets boeit. Hij beheerst zn class, dus hij zal t vast weten, maar hij heeft geen behoefte om zn e-peen te laten zien in raids (uiteraard wij wel :+ ).
Trash boeit mij ook niet zo heel veel maar de Arcane Power CD is zo kort dat je om de 2 pulls wel kan gebruiken. Maar trash snel neer is sneller naar de boss en het is gewoon leuk te zien all die nummertjes en tekst dat clearstate weer up is. haha en dan het geluidje dat arcane explosion gebruik :)

Laatst in een ICC25 pug, werdt er aan mij gevraagt waarom ik midden een pack staat te jumpen als mage zijnde en of ik niet mee moest helpen met het killen van de trash en eens moest beginnen met blizzard te casten..

Dus ik link recount en toen was het zo van .. aaaaah ok nice :)

1ste packs moet je wel uitkijken die exploderen bij death ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:09:
Dus jij koopt niet alle skills? dat snap ik echt hoor alsof gold zo moeilijk is...
Nu heb ik alle skills wel (buiten frost shock, want die gebruik ik nooit), en gold heb ik altijd tekort. Met nu 5 characters bezig die allemaal mounts moeten hebben, uiteindelijk flying, northrend flying, aantal dual spec voor wat betere random dungeon kansen (resto druid solo gaat niet bepaald fijn, of holy priest), extra mats voor wat gear/gems, repairs, enchants, skills en food/potjes. Paar whipes met m'n 80s en zit rustig aan 200g enkel aan repair.

En zolang ik als healer de party in leven hou, als DPS goed mee kom (mijn DK blijft veelal nr 1 dps), zie ik het probleem niet bepaalde skills pas later op te pakken. De weinig tijd dat ik nu WoW nog speel is enkel de dagelijkse frost binnen halen, hier en daar wat maken en verkopen als ik in de wacht sta en ik vind het wel weer best.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blistimo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:57:
[...]

Is Hottage nou alweer weg? (Voor de niet Executians: Hottage was één van de eerste Ret Pallies die op hoog niveau meedeed, en heeft een van de beste TBC Ret guides geschreven, ding heeft een jaar op WoR gestaan.)

Ik heb nog wel een Pelargir in de aanbieding? Heeft jaren op zolder gestaan bij een oud vrouwtje, hoeft alleen maar te faction changen :+

Grapje Dutchman! Je mag blijven, zolang je maar replenishment blijft geven! :P
Hey Hottage,

Die zat vroeger in mijn guild (Ignis Divinum).
Aardige gast, is volgens mij gequit omdat ie het leger in moest of zoiets.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:44:
En zolang ik als healer de party in leven hou, als DPS goed mee kom (mijn DK blijft veelal nr 1 dps), zie ik het probleem niet bepaalde skills pas later op te pakken. De weinig tijd dat ik nu WoW nog speel is enkel de dagelijkse frost binnen halen, hier en daar wat maken en verkopen als ik in de wacht sta en ik vind het wel weer best.
Tja, jij bent (natuurlijk) de uitzondering op de regel maar over het algemeen zijn de spelers met downranked spells gewoon de snuggerste niet. En als je sinds level 70 ofzo je spells niet meegeranked hebt krijg je waarschijnlijk echt issues met healingoutput en mana. Zo niet dan overgear je de instance gewoon, en de meeste 'newbies' doen dat ook niet bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:48:
[...]

Hey Hottage,

Die zat vroeger in mijn guild (Ignis Divinum).
Aardige gast, is volgens mij gequit omdat ie het leger in moest of zoiets.
Hij is nu weer terug ja. Jij zit dus in Ignis Divinum? Daar zit mijn broertje ook in :) Hij is Henkiee. Wat is jouw character in Ignis?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:05
Gohan-san schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:09:
Als shaman kost het echt een fortuin. Ik weet nog toen ik voor het eerst lvl80 werd (en nog niet zo rijk), was ik verdomme 500g kwijt om alles up te daten, al die totems die stuk voor stuk een nieuwe rank erbij kregen etc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

RichardvdD schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:57:
[...]
Als shaman kost het echt een fortuin. Ik weet nog toen ik voor het eerst lvl80 werd (en nog niet zo rijk), was ik verdomme 500g kwijt om alles up te daten, al die totems die stuk voor stuk een nieuwe rank erbij kregen etc. 8)7
heb het nooit gecheckt, maar ik neem aan dat blizzard dat wel enigzins gebalanceerd maakt :) (ben nu met een shaman bezig 29 op het moment, maar al die KUT totem quest tering.... hoop dat ik voor mijn wind totem niet weer heel azeroth moet door kruisen!)

Elke classe heeft volgens mij een shitload een costen op level 60/70/75/80 min of meer.
heb zelf Paladin/Mage/Priest dus kan wel wat over kosten mee praten, alleen mijn priest heeft geen epic riding want dat vind ik gewoon te duur voor wat ik met hem doe, das meer een side projectje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:57:
[...]

Hij is nu weer terug ja. Jij zit dus in Ignis Divinum? Daar zit mijn broertje ook in :) Hij is Henkiee. Wat is jouw character in Ignis?
Brennan, ik ben de dictator van het stelletje :D

Als je je broertje nog wat wil klieren, zou ik over cleave beginnen :D

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen weekend eens naar resto druid tieritems zitten kijken en wat lopen expirimenteren (3T9.5 + 1T10.5 ipv 1T9.0 + 3T9.5 blijkt heel veel healing te schelen). Het blijkt met wat Theory crafting dus pas interessant om T9 te vervangen als ik dat doe met 4T10.5.

Waardeloze tier set dat T10 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:05:
[...]

Brennan, ik ben de dictator van het stelletje :D

Als je je broertje nog wat wil klieren, zou ik over cleave beginnen :D
hahaha, die heb ik vaker gehoord ja. Ik ga van het weekend naar hem toe ivm zijn verjaardag nog. Hij is enhancement shaman geworden omdat ik dat ook was. Wat een naäper! Ik wist niet dat je ook actief was op tweakers :) Zitten best nog wel wat nederlanders in onze guilds. Btw, grats met Putricide 25 man.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mijn priest was 300g voor alle 80 skills en nog een 100g of zo voor shadow skills kan minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
Gohan-san schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:04:
[...]

heb het nooit gecheckt, maar ik neem aan dat blizzard dat wel enigzins gebalanceerd maakt :) (ben nu met een shaman bezig 29 op het moment, maar al die KUT totem quest tering.... hoop dat ik voor mijn wind totem niet weer heel azeroth moet door kruisen!)
Nadat je voor je water totem zes keer twee continenten hebt doorkruisd 12x chtun hebt vermoord 14x een flesje water naar de zee hebt gedragen en 16x om de muren van Ogrimmar hebt gedanst ga je voor je wind totem naar Thousand Needles, praat je met een NPC en zegt deze...

OK alsjeblieft hier heb je hem.

Sta je daar van ...... ok ..... bedankt ...... was dat het?

Questchain schijnt nooit geimplementeerd te zijn.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik blij dat uiteindelijk je totems krijgt die dienen voor elke variant. Maar dacht dat de eerste variant pas in Outlands beschikbaar was, group quest om die elite stone dingen neer te meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:12:
Heb afgelopen weekend eens naar resto druid tieritems zitten kijken en wat lopen expirimenteren (3T9.5 + 1T10.5 ipv 1T9.0 + 3T9.5 blijkt heel veel healing te schelen). Het blijkt met wat Theory crafting dus pas interessant om T9 te vervangen als ik dat doe met 4T10.5.

Waardeloze tier set dat T10 :(
Volgens mij wordt dat (deels?) gefixt in de patch van vandaag. De set-bonussen stonden al langer ter discussie.

Patch notes hiero.

Jammer dat er geen kleine buff voor fire-mages inzit, en een versnelling van de Culling of Stratholme instance zou ook leuk zijn nu veel heroics versneld worden. Misschien in de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Uprank is ook een goeie als je alleen je eigen ranks wilt checken.
"Scans your action bars for low-rank spells and replaces them with the highest rank available.“
  • 3.3.2: All healing abilities (including items such as potions) will be decreased in effectiveness by 10% when in Battlegrounds, Arenas, or Wintergrasp.
http://www.worldofraids.c...ing-is-reduced-by-10.html
Patch 3.3.2 is bringing about a change to the way healing functions in Arenas, Battlegrounds, and Wintergrasp. We have applied a debuff to all players in these zones which will decrease the effectiveness of all forms of healing by 10%. This includes heals from items such as Healthstones and potions, however, it will not affect defensive shields or auras. This change is being made to balance the effectiveness of healing against the recent buff we made to the damage reduction component provided by resilience. Rest assured that we will be closely monitoring the effects both the healing and resilience changes have on Battleground, Wintergrasp, and Arena PvP game play to ensure that fights last a reasonable amount of time without overtly skewing the effectiveness of any class, role, or team combination.

The official patch 3.3.2 notes can be found here: http://forums.worldofwarc...topicId=22748761862&sid=1
Waar kwam dat opeens vandaan??! 7(8)7
zit je daar dan met je PvE gear in een alterac valley met 0 resilience ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:16:
Was ik blij dat uiteindelijk je totems krijgt die dienen voor elke variant. Maar dacht dat de eerste variant pas in Outlands beschikbaar was, group quest om die elite stone dingen neer te meppen.
Nu krijg je een earthern ring totem tegelijk met je wind totem, dus ook rond de lvl 30 ergens. Speel mijn shaman maar een uurtje per week oid dus weet niet meer waneer dat precies was :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dutchman! schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:15:
[...]

Nadat je voor je water totem zes keer twee continenten hebt doorkruisd 12x chtun hebt vermoord 14x een flesje water naar de zee hebt gedragen en 16x om de muren van Ogrimmar hebt gedanst ga je voor je wind totem naar Thousand Needles, praat je met een NPC en zegt deze...

OK alsjeblieft hier heb je hem.

Sta je daar van ...... ok ..... bedankt ...... was dat het?

Questchain schijnt nooit geimplementeerd te zijn.
ow thanks god! echt die water totem wat een hel! in de barrens aan het questen, moet je helemaal naar het midden van ashenvale. ratchet, south barrens aaahhh. eastern kingdoms (en toen ging het mis had de quest niet goed gelezen) dus dacht dat ik nog iets vergeten was daar bij Ratchet, dus ik weer terug... arghhhh toch niet weer naar EK! (HS in Dalaran helpt dan weer wel gelukkig)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ketho schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:18:
Waar kwam dat opeens vandaan??! 7(8)7
zit je daar dan met je PvE gear in een alterac valley met 0 resilience ..
Mooi. Kappen ze misschien eens met het nerfen van resto druids omdat die te goed zijn in een spelletje dat vrijwel niemand speelt (Arena's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Haha, ik heb momenteel 17K gold maar toch ga ik er voorzichtig mee om. Ik ga pas weer gold uitgeven nadat ik 25k gold heb, heb nog een epic flying skill op mijn alt hebben xD

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Mijn priest was 300g voor alle 80 skills en nog een 100g of zo voor shadow skills kan minder zijn.
Even snel gerekend:
De 'basis 6' (heal, mana, immolation, searing, strength, spellpower) hebben elk al 6-10 ranks, daarnaast de 4 resist totems die oplopen tot rank 5 ofo 6 en nog wat restant zut (stoneclaw, stoneskin, elemental, grounding). Laatste rank kost bij allen al 18g stuk, dus al minimaal 200g enkel voor je totems.

Volgens wowhead zijn er 101 totem-spells te leren, waarvan er maar 1 via talent gaat (totem of wrath).

Nu weet ik niet of wowhead 100% accuraat is, volgens die site kosten diverse totems de laatste 2 ranks al 18g stuk. (strength totem 7 en 8), in dat geval dus al zo'n 400g in de 70-80 range, en dat volledig buiten je normale skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Even snel gerekend:
De 'basis 6' (heal, mana, immolation, searing, strength, spellpower) hebben elk al 6-10 ranks, daarnaast de 4 resist totems die oplopen tot rank 5 ofo 6 en nog wat restant zut (stoneclaw, stoneskin, elemental, grounding). Laatste rank kost bij allen al 18g stuk, dus al minimaal 200g enkel voor je totems.

Volgens wowhead zijn er 101 totem-spells te leren, waarvan er maar 1 via talent gaat (totem of wrath).

Nu weet ik niet of wowhead 100% accuraat is, volgens die site kosten diverse totems de laatste 2 ranks al 18g stuk. (strength totem 7 en 8), in dat geval dus al zo'n 400g in de 70-80 range, en dat volledig buiten je normale skills.
SinergyX toch raad ik je aan alles te kopen, soms komt het onverwachts toch van pas. En vroeger of later heb je ze toch nodig, en daarbij ziet het er erg noob uit als je niet alle skills hebt gekocht. Een maat van mij was Frost Mage om te lvlen kocht nooit andere spells -.-

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was ik wat vroeger thuis; was om 2uur van werk gegaan, omdat er een sneeuwstorm voorspeld werd. Ja, er lag ook al een meter sneeuw in m'n tuin (i.t.t. dat centimetertje sneeuw in Nederland). Was maar goed ook, na 3uur begon het horizontaal te sneeuwen :) Vanochtend lag er bijna 1,5meter op sommige plaatsen :P Lekker over het ijs op de weg naar m'n werk, joepie.

Anyway, ik had dus wat meer tijd om te WoW-en. Op m'n Warrior weer de daily heroic gedaan; dat werd Azjol'Nerub. Heerlijk snel klaar.
Toen heb ik m'n Paladin gepakt, die op dit moment level 74 is. M'n vriendin wilde wel een instance doen, dus ik m'n tankgear gepakt voor snelle queue's (ja ook op lvl 74), en we kregen eerst Drak'Tharon Keep. Deze ging heerlijk vlot en m'n vriendin doet echt lekkere damage op d'r Pala. Lees: 1200-1300dps op level 74. Dat is ongeveer hetzelfde als ik haal, als ik Retri ga in een instance.
Daarna wilde de hele groep nog wel een 2e doen, dat werd Old Kingdom. Hier chicken-de de healer eruit met een slecht excuus, en een andere DPS was ook snel weg. Even later kregen we een Resto Druid erbij, en een DK die na de 1e boss ineens offline was. Een minuut later kreeg ik een vote-kick op m'n scherm voor de DK. Voor ik de mogelijkheid kreeg om op 'nee' te drukken, was hij al uit de groep. Wat is dat toch... het kan goed dat de DK een crash had en snel terug zou zijn... maar dan kicken mensen andere spelers zo snel :( Daarnaast deed de DK heerlijke DPS!
Kregen we een Hunter in de plaats, die uiteindelijk bij ons was net na de 2e baas. Dat is dus na het tunneltje, waar je een aantal packs met trash moet clearen. De Hunter loopt doodleuk 2 trashgroepen in. Ik probeer alles op te pakken, maar het was te laat en hier begon de bonje...
[Druid]: ffs huntard, dont pull
[Hunter]: wtf?
[Druid]: you just joined, and ur already a noob
[Hunter]: ur the noob urself
[Druid]: heal urself then
[Hunter]: you make me laugh

Let op, het was ondertussen ongeveer 4u 's middags... duidelijk het tijdstip waar de kinderen spelen. Dit kinderachtige gedoe ging een tijd door, ook na corrigerende woorden van mij en m'n vriendin. Uiteindelijk kwamen we bij de 3 faceless mobs aan voor de eindbaas, waar de Hunter niet wegliep van de shadowcrashes. Door een fear stond ik 2 van die mobs te tanken, en de Hunter lag 'Feign Death' te speler op de grond nadat hij een Shadow Crash op a'n kneiter had gekregen, en doordat ie niet wegliep, kreeg hij er 2 tegelijk op z'n gaffel. Dood dus.
[Druid]: haha look the hunter die
[Hunter]: fu

De baas was makkelijk, en na de kill was het bekende:
[Druid]: ty guys, apart from the hunter is the worst to heel on the whole server
Druid has left the group (halve seconde later)

Grow up.

Later die avond nog de weekly raid gedaan op m'n Warrior, zijnde Ignis in Ulduar. Wel 4 doden tijdens de bossfight, maar we hebben het wel gehaald. Weer 5 frost en triumph emblems erbij.
Ook nog een Azjol'Nerub normal op m'n Paladin gedaan om de avond af te sluiten. Deze run ging wel prima. De healer was te spreken om mijn tanking, blijkbaar heeft hij slechte tanks gehad. Dat ik m'n tankgear in orde heb, goede aggro houd enzo. Maar ik vind beide dingen vanzelfsprekend, maar voor andere spelers is dat duidelijk niet het geval. Hij zei dat 'tanks' in dps-gear proberen te tanken e.d. Typisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
Hmm, dan zal ik vast wat goud naar mijn priest mailen. Over 2 weekjes zal die het nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:13:
[...]

hahaha, die heb ik vaker gehoord ja. Ik ga van het weekend naar hem toe ivm zijn verjaardag nog. Hij is enhancement shaman geworden omdat ik dat ook was. Wat een naäper! Ik wist niet dat je ook actief was op tweakers :) Zitten best nog wel wat nederlanders in onze guilds. Btw, grats met Putricide 25 man.
Ach actief is een groot woord. Een van de weinige sites waar ik op mag op mijn werk.
Ik kijk wat rond en post soms.

Putri heeft even geduurd voordat we voor ons de juiste strat hadden. Toen was hij eigenlijk best makkelijk.
Succes met de race to the Lich King met Phoenix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 07:49
Gold is belachelijk makkelijk aan te komen. Je neemt gewoon skinning+herbalism en gaan met die banaan. Het gaat helemaal lekker als je instances doet op laag level. Wool cloth verkoopt voor 20g/stack in de AH. Tip voor beginnende spelers. Ga naar de auction hall en leer hoe dat werkt. Is niet zo moeilijk.
Als ik nu vanaf scratch begin heb ik op level 25 200g en alle skills. Je moet er alleen wel een beeeetje tijd in steken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:44:
[...]

Nu heb ik alle skills wel (buiten frost shock, want die gebruik ik nooit), en gold heb ik altijd tekort. Met nu 5 characters bezig die allemaal mounts moeten hebben, uiteindelijk flying, northrend flying, aantal dual spec voor wat betere random dungeon kansen (resto druid solo gaat niet bepaald fijn, of holy priest), extra mats voor wat gear/gems, repairs, enchants, skills en food/potjes. Paar whipes met m'n 80s en zit rustig aan 200g enkel aan repair.

En juist daarom heb je toch gold zat? Als jij 5 dailies doet heb je 130g... in heroics kan het me niks schelen (als de mensen niet slacken tenminste) maar als m'n rankwatch los gaat in een raid kick ik iemand echt meteen. Als je te pauper bent om alle skills te kopen, ben je vast ook te pauper voor goede enchants/gems en snap je vast het spel (verminderd) goed. Dat soort onwil ga ik niet door ICC heen trekken :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben maar eens een druid begonnen puur om er een gathering char van te maken, Herbing en Mining.
Heb nog een shitload aan caster en leather dps hierlooms liggen die ik maar gaat gebruiken gewoon lekker als blauwe/groene gear te vliegen en herbals te plukken als ik flasks nodig heb en als ik gems nodig heb ff een rondje WG om te Minen jammer dat je niet beide als tracking aan kan hebben.

Achja, of ik switch met chars en krijg loading screen en opnieuw naar locatie vliegen of ik switch even mijn tracking en die de zelfde ronde opnieuw, skinning heb ik niets aan aangezien ik geen leather nodig heb op mijn chars en heb altijd nog een lvl 66 rogue met LW en Skinning (mijn eerste char ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

pingkiller schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:37:
Gold is belachelijk makkelijk aan te komen. Je neemt gewoon skinning+herbalism en gaan met die banaan. Het gaat helemaal lekker als je instances doet op laag level. Wool cloth verkoopt voor 20g/stack in de AH. Tip voor beginnende spelers. Ga naar de auction hall en leer hoe dat werkt. Is niet zo moeilijk.
Als ik nu vanaf scratch begin heb ik op level 25 200g en alle skills. Je moet er alleen wel een beeeetje tijd in steken.
Ik zou eerder voor Herbalism + Alchemy gaan, Skinning is niet meer zoveel waard.

Dag Herben: Circa 20 Frost Lotus (Kan meer of minder zijn)
Check op de AH welke flasks het meeste waard zijn.
Koop de overige Herbs die je nodig hebt voor dat type Flask. (Of herb ze zelf)
Zorg dat je niet 20x 1 soort flask maakt maar bijvoorbeeld van 10x 2 soorten.
Die zet je om 18:30 (net voor de gemiddelde raidtijd) op de Ah voor de laagste prijs (2/5 gold minder per stuk) en voor een tijd van 12hr (Zodat je minder AH kosten betaald).

20 Flasks verkocht is makkelijk 1 tot 2K gold verdient. Gz :)

Edit: Elixir Mastery help hier heel veel i.v.m. procs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:45:
[...]

Ik zou eerder voor Herbalism + Alchemy gaan, Skinning is niet meer zoveel waard.

Dag Herben: Circa 20 Frost Lotus (Kan meer of minder zijn)
Check op de AH welke flasks het meeste waard zijn.
Koop de overige Herbs die je nodig hebt voor dat type Flask. (Of herb ze zelf)
Zorg dat je niet 20x 1 soort flask maakt maar bijvoorbeeld van 10x 2 soorten.
Die zet je om 18:30 (net voor de gemiddelde raidtijd) op de Ah voor de laagste prijs (2/5 gold minder per stuk) en voor een tijd van 12hr (Zodat je minder AH kosten betaald).

20 Flasks verkocht is makkelijk 1K gold verdient. Gz :)
Ik doelde meer op gold op lage levels. Dan is skinning gewoon het makkelijks en best luceratief.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

pingkiller schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:46:
[...]

Ik doelde meer op gold op lage levels. Dan is skinning gewoon het makkelijks en best luceratief.
Oh sorry dan heb ik niks gezegt.

Alchemy is idd niks om op lage levels gold te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
pingkiller schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:46:
[...]

Of enchanting, de mats leveren ook (afhankelijk van de server) aardig tot belachelijk veel op.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
porn* schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:52:
[...]

Of enchanting, de mats leveren ook (afhankelijk van de server) aardig tot belachelijk veel op.
Vroeger kon je veel verdienen met auctioneer+disenchant. Maar nu de dungeonfinder+groupdisenchant er is, valt dat ook erg tegen. Hoewel dat wel van server tot server kan verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Mooi. Kappen ze misschien eens met het nerfen van resto druids omdat die te goed zijn in een spelletje dat vrijwel niemand speelt (Arena's).
:')
Misschien is het voor een ander spelletje, enige wat je hier doet is QQ'en.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Nu online
Ketho schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:18:
[...]

Uprank is ook een goeie als je alleen je eigen ranks wilt checken.
"Scans your action bars for low-rank spells and replaces them with the highest rank available.“
thnx zal ik zeker ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]

Sigh... Resto Druids te goed zijn in Arena's?

Met mijn lock in PVP heb ik ze neer in een paar seconde, enige wat nodig is is een flinke dosis Burst Dmg...
Curse of Elements -> Immolate -> Chaosbolt + Instant Conflagrate = 24k Burst Dmg en je druid is neer... Aangezien ik meestal 2v2 met 2x DPS doe is het nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:06:
[...]

Met mijn lock in PVP heb ik ze neer in een paar seconde, enige wat nodig is is een flinke dosis Burst Dmg...
Curse of Elements -> Immolate -> Chaosbolt + Instant Conflagrate = 24k Burst Dmg en je druid is neer... Aangezien ik meestal 2v2 met 2x DPS doe is het nog makkelijker.
Ja precies, en een goed getimde lolcoil als ze swiftmend willen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En resto druids zijn totaal niet goed in PvE?
Ik weet niet waar jij je qua progressie bevindt, maar in fights als festergut en putricide zijn resto druids enorm sterk!

Constante raid dmg = resto druid owns all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:59
geert1 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:17:
[...]

Volgens mij wordt dat (deels?) gefixt in de patch van vandaag. De set-bonussen stonden al langer ter discussie.

Patch notes hiero.
Zou je dat stukje over de set bonussen kunnen posten? (werk <_<)
Ik had namelijk nog niets gelezen over het al dan niet 'fixen' van de tier10 bonus. Alhoewel ik dat wel graag zou willen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:26:
SinergyX toch raad ik je aan alles te kopen, soms komt het onverwachts toch van pas. En vroeger of later heb je ze toch nodig, en daarbij ziet het er erg noob uit als je niet alle skills hebt gekocht. Een maat van mij was Frost Mage om te lvlen kocht nooit andere spells -.-
Voorbeeld van mijn shaman was enkel toen ik nog in de 70-79 zat, inmiddels heb ik zo goed als alle spells gekocht (en dan heb je wel een doh! moment als je dus al 3 dagen op 80 rondloopt met nog steeds rank1 riptide :X Wist ik veel dat talent spells ook ranks hadden :P).

Ik heb de keuze gemaakt met veel alts te werken en te weinig aandacht gegeven aan professions, teveel uitgaven, te weinig inkomsten. Trekt nu langzaam wel wat recht, nu ik JW en Alchemy bijna maxed heb (epic gems here we come), maar mijn 'to buy' lijst blijft alleen maar groeien :P Ach ja, ik vermaak me wel.

Wat anders, priest Circle of healing en druid Wildgrow, healen die ongeveer evenveel? Zit nog in dubio welke van de 2 ik als secondair healer wil maken (pala heb ik opgegeven, shaman is mijn primaire). Priest heeft voor mijn gevoel wat meer 'komtie dan!' healing, resto lijkt iets meer te leunen op HoT's. (ok, inervate zou elke class moeten hebben).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Resto is een hot class. Als je dus direct resultaat wilt zien van je heals moet je niet een resto druid spelen.
Over de grootte van CoH tov WG kan ik niks zeggen aangezien ik geen priest speel en we een holy priest missen in de raid. Enigste verschil is dat CoH de heal instant toepast, en WG dus een HoT is. Mocht je als druid dus WG casten, en er komt een priest achteraan met CoH, dan zal je WG waarschijnlijk overhealen.

Maar goed, resto druids zijn vooral goed in het zorgen voor een ´buffer´. Een druid is eigenlijk een 'actieve' healer. Met actief bedoel ik dan dat een druid vaak al zijn heals gecast heeft voordat de damage binnenkomt. De HoTs hebben even nodig voordat ze beginnen te ticken, dus is het beter om degene waarvan je verwacht dat ze damage krijgen al begint te hotten.
Een priest is meer een reactieve healer. Die cast zijn heals pas nadat iemand klappen heeft gehad.

Tevens kunnen beiden volgens mij zowel raid healen als tank healen, waarbij ze natuurlijk niet net zo goed kunnen tank healen als een holy pala. Priest heeft dan weer Guardian Spirit als utility, en een druid heeft eigenlijk geen cooldown abilities van dien aard. Ze hebben dan weer wel innervate en battle res.

Het zijn 2 verschillende speelstijlen, en het ligt er maar net aan wat je leuk vindt.

[ Voor 13% gewijzigd door Roxors op 03-02-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Roxors schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:30:

Een priest is meer een reactieve healer. Die cast zijn heals pas nadat iemand klappen heeft gehad.
Ligt eraan wat voor priest je hebt, Discipline of Holy.

Holy is Reactieve (raid)healer
Discipline is Preventieve healer, Niet geschikt voor raidhealing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:34:
[...]

Hij had het over CoH, dus ging ik uit van een holy priest.

Disc priest hebben wel utility voor raid healing, hun shields zijn een welkome aanvulling voor de raid tijdens een festergut ^^, maar zijn over het algemeen idd niet zo geschikt. Meer een tank healing specc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Roxors schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:38:
[...]

Disc priest hebben wel utility voor raid healing, hun shields zijn een welkome aanvulling voor de raid tijdens een festergut ^^, maar zijn over het algemeen idd niet zo geschikt. Meer een tank healing specc.
Daar heb je gelijk in onze Discipline Priest is constant mensen aan het shielden in de raid, maar ik kan eerlijk gezegt niet Raidhealen noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:40:
[...]

Daar heb je gelijk in onze Discipline Priest is constant mensen aan het shielden in de raid, maar ik kan eerlijk gezegt niet Raidhealen noemen :P
In principe is het indirecte raidhealing aangezien die voorkomt dat mensen schade krijgen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:34:
[...]

Disc geen raid healer ??
Disc is een uitstekende raid healer/mitigator, vergeet niet dat disc veel damage voorkomt en met een flash heal of een hasted poh zijn de spelers zo full health.

Wellicht is het al duidelijk dat ik voornamelijk raid heal op mijn disc.

Daarnaast help ik de tank healers ook met het shielden van tanks of pain suppresion op de tank.
Festergut als voorbeeld 10 man dan wel, Shield group 1 PoH group2 shield group 2 PoH group 1 PoM op de op dat moment getargetde tank + shield er na en vooral pain suppresion op de tank zodra fester 3 stacks heeft.

Per shield die ik cast heb ik 20% haste extra dus die pohs vliegen er uit.

Als ik 25man pug ben ik voornamelijke een shield spammer en sniper ;)
Shield + flash heal en of PoH en altijd PoM op cd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
Inderdaad, meer raidshielding ^^

Dat shielden komt ook niet terug in de Healing Done meters van een Recount bijvoorbeeld. Heb al aardig wat disc priests beschuldigt zien worden van slacken door onwetende Party of Raid leaders :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wootlock schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:01:
[...]

:')
Misschien is het voor een ander spelletje, enige wat je hier doet is QQ'en.
Verkeer gelezen denk ik. Ik bedoel dat ik een voorstander ben van deze oplossing i.p.v. het nerfen van healen zelf.
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:06:
Ik bedoel dus dat druids veel nerfs gehad hebben omdat ze te goed waren in Arena's. Ik speel een druid, alleen PvE. Volgens mij was dat duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Grapjas, disc priests zijn juist redelijk prut op tanks omdat hun enige grote heal relatief veel mana kost en relatief weinig oplevert. Je hebt er veel meer aan om hem de raid te laten shielden aangezien dat zorgt dat iedereen veel minder damage neemt door het shield zelf én door de buff die hetzelfde doet als Blessing of Sanctuary die daaruit voortkomt.

Disc priests worden gewoon niet begrepen; intussen is het een geweldige healing class voor raid healing, maar omdat niemand dat terug ziet op de healing meters worden ze nog steeds onderschat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Roxors schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:49:
Inderdaad, meer raidshielding ^^

Dat shielden komt ook niet terug in de Healing Done meters van een Recount bijvoorbeeld. Heb al aardig wat disc priests beschuldigt zien worden van slacken door onwetende Party of Raid leaders :D.
En helaas is absorbs nog steeds niet goed uit te filteren tenzij je World of logs bekijk, maar dat gebruiken pugs niet. Gelukkig heb ik nog weinig commentaar gehad op mijn HPS in pugs omdat ze wel zien dat ik disc ben.

Gister op festergut 2.9k hps als disc gehad en de focus wordt in deze fight goed verdeeld.
Fester geen stack, raid heal fester 1 stack raid heal fester 2 stacks minder focus op raid meer op tank (dus shields zijn in deze fase genoeg) fester 3 stacks alle remmen los op de tank.

Mijn hps was gelijk aan de holy priest btw alleen mijnhealing done 40k lager.

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 03-02-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Roxors schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:30:
Ook priest zijn "actieve healers". Dit zijn vaak priest die hun class goed begrijpen en een cast halverwege nog af kunnen breken.

Priests die niet kunnen interrupten moeten kiezen tussen spammen (hoog percentage overhealing) met het risico op OOM, of reactief nadat de damage al is uitgedeeld. Zal jammer zijn als je een paar hoge hits krijgt en je dood gaat omdat je priests te laat begint met healen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Valt vies tegen hoor. In de gemiddelde heroic gebruik ik 5 knoppen, waaronder 6 abilities zitten: faerie fire, mangle, maul, lacerate, demoralizing roar en swipe. Cat form gebruik ik maar zelden in die spec omdat ik tank in heroics, dus die ability ranks kan ik niet checken zonder ze bewust allemaal eens uit te proberen. Kun je beter eventjes eenmalig je bar langslopen en gewoon al je spells even vervangen door wat er in je spellbook staat, je hoeft niet eens te checken, gewoon doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was disc, maar ben overgestapt op holy omdat dat iets meer afstemde qua gebruik met druid en shaman. (buiten dan dat shaman geen instant AoE heeft, daar zit earthshield voor in de plaats). Nadeel dat ik druid nog niet 100% kan beoordelen omdat je op 80 nog die laatste healspell krijgt (nourish?). Bij priest komt er dacht ik nog een prayer of mending (?), soort van earthshield maar daar rondspringend dacht ik.

Grootste nadeel van shaman blijft de AoE, chainheal blijft moeilijk als mensen ver uit elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Grapjas, disc priests zijn juist redelijk prut op tanks omdat hun enige grote heal relatief veel mana kost en relatief weinig oplevert. Je hebt er veel meer aan om hem de raid te laten shielden aangezien dat zorgt dat iedereen veel minder damage neemt door het shield zelf én door de buff die hetzelfde doet als Blessing of Sanctuary die daaruit voortkomt.

Disc priests worden gewoon niet begrepen; intussen is het een geweldige healing class voor raid healing, maar omdat niemand dat terug ziet op de healing meters worden ze nog steeds onderschat...
Ligt weer aan de spec ;)

Mijn gear is nu voornamelijk nog SP+Int vanwege raid heal.

Ik heb mijn Greater Heal wel getallent in mana reductie en cast tijd.
Mana costen zijn net zo veel als 2x flash heal en penance is een mooie o crap heal.

Heb opzich niet veel moeite een tank hoog te houden en dan is mijn gear niet echt tank heal gericht.
Het is wel meer werken om een 2 tanks goed hoog te houden maar dat maakt het weer leuker ;)

p.s. als toevoeging:
In 25mans is de roll van disc anders als 10man, 25man shielden kost meer tijd en heb je minder tijd voor een heal maar dan loop je vooral met 3/4 raid healers en 2 tank healers ofzo vaak een pally als tank healer.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 03-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
@NME: Hmm, daar zeg je wat. Op dit moment wordt de disc priest in onze raid puur ingezet als tank healer. Misschien dat ik dit maar eens moet aankaarten bij de raid leader. Welke class is er naast Holy pala dan nog meer geschikt als tank healer? Of zouden 2 holy pala's altijd genoeg moeten zijn? (Onze MT gaat op fester25 nogal vaak plat in p3, zelfs met 2 holy pala's en disc priest op de MT namelijk)

@Sabriel: Ik neem aan dat je de intentie van mijn post wel snapt? Het ging er mij om het verschil tussen de verschillende stijlen aan te geven. Of een priest nu op het knopje drukt voordat iemand klappen krijgt met de intentie om hem direct na de klap te healen, of dat hij dit na de klap doet, feit blijft dat een holy priest reageert op binnenkomende damage en daarop healt. Een resto is meer een buffer. Die gooit zijn hots op alles en iedereen waarvan die verwacht dat die damage krijgt, en kijkt er vervolgens niet meer naar om (bij wijze van). Een resto zorgt dat zijn heal al aanwezig is op de persoon(actief), een holy zorgt dat de persoon zo snel mogelijk gehealed wordt na de klap(reactief), of dit nu 0.1 of 1.1 seconden na de klap is. Misschien heb ik de woorden reactief/actief verkeerd gebruikt ofzo, of niet duidelijk genoeg uitgelegd, soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de bitchking is op 10man al neer gehoekt in tha usa hehe xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khrin
  • Laatst online: 09-07-2012
Derr_Hans schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:30:
[...]
Mijn realm (Defias Brotherhood) .... blah die blah die blah verhaal storie gebrabel letters in de vorm van woorden enzovoorts.
Oh! Welke guild? Khrin is horde op Defias Brotherhood sinds launch van de server. (Nu in grip of saul)

[ Voor 0% gewijzigd door khrin op 03-02-2010 13:45 . Reden: Spelinksfauteuh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Roxors schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:16:
@NME: Hmm, daar zeg je wat. Op dit moment wordt de disc priest in onze raid puur ingezet als tank healer. Misschien dat ik dit maar eens moet aankaarten bij de raid leader. Welke class is er naast Holy pala dan nog meer geschikt als tank healer? Of zouden 2 holy pala's altijd genoeg moeten zijn? (Onze MT gaat op fester25 nogal vaak plat in p3, zelfs met 2 holy pala's en disc priest op de MT namelijk)
Shaman's zijn ook zeer geschikt om Tank healing over te nemen.

Zelf ook meerdere keren gedaan, je moet wel bepaalde talents hebben en natuurlijk Glyph of Earth Shield + Glyph of Lesser Healing Wave. Dan een questie van Riptide en Earth Shield Uphouden en Lesser healing Wave Spammen, ik had met deze talents, gems en glyphs 12k LHW crits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:11:
[...]

En resto druids zijn totaal niet goed in PvE?
Ik weet niet waar jij je qua progressie bevindt, maar in fights als festergut en putricide zijn resto druids enorm sterk!

Constante raid dmg = resto druid owns all
Holy priest komen ook een heel eind :) althans op twins heb ik aardig de heal-o meter gepwned en nog steeds laag op de overhealing saan ;)
SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:15:
[...]

Wat anders, priest Circle of healing en druid Wildgrow, healen die ongeveer evenveel? Zit nog in dubio welke van de 2 ik als secondair healer wil maken (pala heb ik opgegeven, shaman is mijn primaire). Priest heeft voor mijn gevoel wat meer 'komtie dan!' healing, resto lijkt iets meer te leunen op HoT's. (ok, inervate zou elke class moeten hebben).
Hebben ze toch ook allemaal min of meer
Priest = Hope of mana / Shadowfiend
Shamans = Manatide
Paladins = Divine plea

komt allemaal op ongeveer hetzelfde neer :)

[ Voor 40% gewijzigd door Valkyre op 03-02-2010 13:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Shamans komen in de buurt, maar in principe moet earth shield op de tank en twee pally healers op de tank prima zijn om het zaakje up te houden. Vlak voor de tank switch een beacon op de tweede tank gooien en zorgen dat ook hij z.s.m. earth shield heeft, en je shaman raid healer altijd chain heals op melee via de tank laten casten (voor de 10% damage reduction buff). Als je een disc priest hebt, dan laat je die natuurlijk ook altijd een shield up houden. Verder is het natuurlijk geboden om cooldowns in die phase verstandig te gebruiken. Lay on hands, guardian spirit, pain suppression, zelfs bubble + sacrifice zou daar uit moeten helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

@Sabriel: Ik neem aan dat je de intentie van mijn post wel snapt? Het ging er mij om het verschil tussen de verschillende stijlen aan te geven. Of een priest nu op het knopje drukt voordat iemand klappen krijgt met de intentie om hem direct na de klap te healen, of dat hij dit na de klap doet, feit blijft dat een holy priest reageert op binnenkomende damage en daarop healt. Een resto is meer een buffer. Die gooit zijn hots op alles en iedereen waarvan die verwacht dat die damage krijgt, en kijkt er vervolgens niet meer naar om (bij wijze van). Een resto zorgt dat zijn heal al aanwezig is op de persoon(actief), een holy zorgt dat de persoon zo snel mogelijk gehealed wordt na de klap(reactief), of dit nu 0.1 of 1.1 seconden na de klap is. Misschien heb ik de woorden reactief/actief verkeerd gebruikt ofzo, of niet duidelijk genoeg uitgelegd, soit.
Lol! Priests zet je gewoon niet meer op de tank imo, daar zijn het gewoon niet de beste healers voor. KAN wel, maar minst effi... Holy pallies = win, shammies = ook best goed naar ik begrepen heb. Hoe dat met boompjes zit weet ik niet lijkt me ook niet ideaal.

Btw voor de niet begrepen disc priests: pak de addon Recount Guessedabsorbs dan heb je tenminste iets om te spammen als er iemand begint te zeiken (en vaak heb je dan meer gehealed dan holy priests en bomen, gewoon niet zeggen dat het guessed is ;) ).

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 03-02-2010 13:55 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:37:
En de bitchking is op 10man al neer gehoekt in tha usa hehe xD
Ik vraag me echt af hoe ze dat zo snel doen? Of het is ontzettend makkelijk OF ze hebben al ruim geoefend of er staan ergens al tacts en filmpjes voor de encounter. Kan me echt niet voorstellen dat je out of the box een "Eind" boss neer ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:00:
[...]

Ik vraag me echt af hoe ze dat zo snel doen? Of het is ontzettend makkelijk OF ze hebben al ruim geoefend of er staan ergens al tacts en filmpjes voor de encounter. Kan me echt niet voorstellen dat je out of the box een "Eind" boss neer ramt.
Deze boss is niet getest op de PTR dus wellicht is hij wat ondertuned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wootlock schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:02:
[...]

Deze boss is niet getest op de PTR dus wellicht is hij wat ondertuned :)
Naja als ze hem na 1 volle dag al neer hebben, dan zal die wel makkelijk zijn ja :) dat zijn wat anders dan de verhalen over BT maar goed.. misschien is dit ook wel de bedoeling, al lijkt dat me sterk.. het is tenslotte DE expension boss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zou een ervaren hunter eens naar mijn alt-hunter willen kijken:

http://armory.wow-europe....xml?r=Aggramar&cn=Antfael

Om de één of andere manier kom ik niet boven de 3,5k - 4k dps uit. Als ik volledig raid buffed ben, dan haal ik de 4k dps wel, maar volgens mij moet ik veel en veel hoger qua DPS uit kunnen komen.

Sommige roepen dat een SV-build the way to go is, maar andere roepen dan een BM build weer super is. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen om de DPS omhoog te krijgen.

Zelf heb ik al op EJ gekeken naar een goede BM rotatie, waarmee de DPS omhoog moet gaan, maar dit schiet om de één of andere reden niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auspex
  • Laatst online: 10-12-2024
SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:05:
[...]

Naja als ze hem na 1 volle dag al neer hebben, dan zal die wel makkelijk zijn ja :) dat zijn wat anders dan de verhalen over BT maar goed.. misschien is dit ook wel de bedoeling, al lijkt dat me sterk.. het is tenslotte DE expension boss..
Echt erg dat Arthas nu al het onderspit moet delven... Zou het dan liever gezien hebben dat ze hem 'overtunen' en desnoods moeten nerfen. Nu is meteen een deel van de 'epicness' vd encounter weg... ;(

The notion that nature can be calculated inevitably leads to the conclusion that humans too can be reduced to basic mechanical parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:00:
[...]

en zoiezo the usa is 1dag eerder als wij.
dus hebben ze al 1 hele avond geoevend en vandaag de kil i guess

en ja had best moeilijker mogen worden, maar goed tis maar normal...
je weet dat blizzard heroic wil voor de "meer core raiders"

We zien het wel eerst moeten we maar is Queen neer halen

[ Voor 17% gewijzigd door Mektheb op 03-02-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

nextware schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:15:
Zou een ervaren hunter eens naar mijn alt-hunter willen kijken:

http://armory.wow-europe....xml?r=Aggramar&cn=Antfael

Om de één of andere manier kom ik niet boven de 3,5k - 4k dps uit. Als ik volledig raid buffed ben, dan haal ik de 4k dps wel, maar volgens mij moet ik veel en veel hoger qua DPS uit kunnen komen.

Sommige roepen dat een SV-build the way to go is, maar andere roepen dan een BM build weer super is. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen om de DPS omhoog te krijgen.

Zelf heb ik al op EJ gekeken naar een goede BM rotatie, waarmee de DPS omhoog moet gaan, maar dit schiet om de één of andere reden niet op.
Lol, wie heeft je wijsgemaakt dat BM een goede DPS spec is?
Zover ik weet kan je het beste MM of SV gaan, BM is meer een lvling spec.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.