Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:48:
[...]

nou in tegenstelling tot een aantal posts geleden van mij waar ik nog zei dat blizz de effecten vd pvp buff eerst zou aankijken ten opzichte van het heal gebeuren in pvp en dat ze de oplossing daarvoor al klaar hadden liggen en indien nodig zouden invoeren....nou dat laatste gaat morgen gebeuren ;) healing wordt generfed in pvp
Niet dat Wintergrasp op Al'Akir veel uitmaakt. Horde staat met 100 man voor de graveyard waar gemiddeld...............10 Alliance staat, daar blijven staan zodat ze immune zijn en Horde doet /dance voor zolang Wintergrasp duurt. Zodoende blijft Wintergrasp structureel in ons bezit.

Heb ook wel medelijden met Alliance, die gaan de nieuwe VoA boss pas zien als ze met wat guilds Wintergrasp gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:56:
[...]

Crap, daar wordt een mens ook niet echt blij van. Ik vind dat de warrior al niet zoveel damage abbilities heeft. Als ik in protection stance ben maak ik veel gebruik van deze abbility. ;(
Ben je in pvp wel eens een prot warrior tegengekomen? :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

NMe schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Ja en die stunnen mij dood zonder dat ik er iets aan kan doen ;(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Niet dat Wintergrasp op Al'Akir veel uitmaakt. Horde staat met 100 man voor de graveyard waar gemiddeld...............10 Alliance staat, daar blijven staan zodat ze immune zijn en Horde doet /dance voor zolang Wintergrasp duurt. Zodoende blijft Wintergrasp structureel in ons bezit.

Heb ook wel medelijden met Alliance, die gaan de nieuwe VoA boss pas zien als ze met wat guilds Wintergrasp gaan doen.
Aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant is van ons als Horde eigenlijk een ontiegelijke kutstreek.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
[...]

Nee nooit, maar dat komt omdat ik nog niet zo lang speel en nog niet actief ben in pvp. Ik hoor wel veel wisselende berichten. De ene vindt hem onverslaanbaar en de andere een 'klote-class'.. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heb in de Arena voor de lol een 3vs3 team gemaakt met mijzelf (RetriDin) een Prot warrior (mixed niet full) en ee resto druid en dat werkte echt heel erg goed..die gast wist lang overeind te blijven en ook nog eens een zut aan dmg eruit te persen..i was bang voor mages en hij een mage killer :P

en aangezien de Prot nerfs best nog wel meevallen (hadden erger verwacht) gaan we het vrolijk nog een keertje doen :) maar ik de arena kom je ze vaker tegen dan in de BG's en WG waar je er wel eens 1 met schild en al tegenkomt omdat ie graag voa wil tanken ofzo maar de Prot/arena spec wordt met een 2hander bedreven ipv 1 hander + shield :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
[...]

Uh, ja. Ik heb zelfs een tijdje arena gedaan als prot warrior. Je bent zo een stuk moeilijker om plat te krijgen, maar daar staat je damage output dan ook wel een beetje naar. Maar een extra stun of 2 is vaker geen overbodige luxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

detheavn schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:11:
[...]

Uh, ja. Ik heb zelfs een tijdje arena gedaan als prot warrior. Je bent zo een stuk moeilijker om plat te krijgen, maar daar staat je damage output dan ook wel een beetje naar. Maar een extra stun of 2 is vaker geen overbodige luxe.
Prot Warrior + Mage hier een tijdje gedaan erg vermakelijk ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

NotoriousBAS schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:14:
Join the dark side, Dazzah. Gisteren nog in 15 minuten de weekly (Razorscale) gedaan met een pug. Had deze week geen tijd om m met de guild te doen maar viel enorm mee.

Je gaat echter wel WG 9 van de 10 keer verliezen ipv winnen :)
Ken ik jou? Maar goed, zoals ik zei, er gaan er steeds meer over van Alliance naar Horde. Dus hoe lang we WG nog zo makkelijk behouden weet ik niet.

Dat is wel zo bij ons, iedereen kan de WG mount kopen zonder ooit PvP gedaan te hebben. Die 300 emblems heb je zo bij elkaar in instances als je zo ongeveer de hele week WG hebt.

Ken wat mensen van Vanilla die over zijn gestapt indertijd, hadden al Horde chars en zijn gewoon gestopt met hun Alliance chars. Zaten altijd in HappyFunRock.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:31:
Dat is wel zo bij ons, iedereen kan de WG mount kopen zonder ooit PvP gedaan te hebben. Die 300 emblems heb je zo bij elkaar in instances als je zo ongeveer de hele week WG hebt.
Erger nog, ik weet niet eens wat ik er nog mee moet doen. Ok, flink wat BG's gedaan, maar zit nu ergens tegen de 1500 stone keeper's. Wat moet ik er mee? :? (ok honor komen voor wat gear voor mn alts).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Rakkerzero schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:09:
[...]

Aan de ene kant wel grappig, maar aan de andere kant is van ons als Horde eigenlijk een ontiegelijke kutstreek.
Nee hoor. De grote Alliance raiding guilds zijn vanwege de queues met de free transfers naar Auchidon gegaan. Van de Horde raiding guilds zijn er echter slechts 3 gemigreerd. De rest wou op Al'Akir blijven. Niet ons probleem dat Alliance er vandoor is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:36:
[...]

Nee hoor. De grote Alliance raiding guilds zijn vanwege de queues met de free transfers naar Auchidon gegaan. Van de Horde raiding guilds zijn er echter slechts 3 gemigreerd. De rest wou op Al'Akir blijven. Niet ons probleem dat Alliance er vandoor is gegaan.
Ook niet de schuld van de rest van de Alliance die wel is gebleven, toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:35:
[...]

Erger nog, ik weet niet eens wat ik er nog mee moet doen. Ok, flink wat BG's gedaan, maar zit nu ergens tegen de 1500 stone keeper's. Wat moet ik er mee? :? (ok honor komen voor wat gear voor mn alts).
Ik zet die zooi altijd om naar honor, koop wat gems, cutten en op de AH. Loopt best goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:03:
[...]

Ik speel alliance en nadat de guilds full t9 waren heb ik weinig stone shards meer gehad ;)
Horde wint veel bij ons en met char migratie van alliance naar horde zijn we veel Alliance spelers verloren.

Niet dat het erg is, hebben we minder "OMFG Alliance sucks @ WG l2pvp u nubs im gona reroll asap horde ftw" en andere WG gerelateerde QQ /cry /cry.

Woensdag gaan de top guilds weer met WG bemoeien en zal dan vanaf woensdag weer vaker voa raids te zien zijn ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je zou ze kunnen gebruiken voor honor en dan wat gems gaan kopen. Ik weet natuurlijk niet je professions maar wat gold is altijd meegenomen.

Edit: Was denk ik net te laat met te posten, iemand was me voor :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Honor > Gems > AH = Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
-BB- schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:31:
[...]

Ken ik jou? Maar goed, zoals ik zei, er gaan er steeds meer over van Alliance naar Horde. Dus hoe lang we WG nog zo makkelijk behouden weet ik niet.

Ken wat mensen van Vanilla die over zijn gestapt indertijd, hadden al Horde chars en zijn gewoon gestopt met hun Alliance chars. Zaten altijd in HappyFunRock.
Ik denk het niet, ben Reyzwa van Cartel. Zeer tevreden met horde side en inderdaad WG gaat steeds beter. HFR goede dingen over gehoord maar schijnt nu last te hebben van slackness. Mocht je over willen stappen heb ik wel een guild tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dricus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:15:
[...]
Da's jouw foute interpretatie. Lees nou gewoon wat er staat en ga niet tussen de regels door zitten lezen.
Prima. Maar dat is wel zoals het over komt.

Zo worden mij ook woorden in de mond gelegd die ik absoluut niet heb gezegd, je doet het zelfs in jouw reactie.
En op dat punt zijn ik en anderen hier het gewoon met je eens.
Ok, even om het helemaal duidelijk te stellen. Jij vindt dat de huidige gear die je met badges kunt krijgen niet voldoende is om aansluiting te krijgen bij de raiding gildes.
Je kunt op dit moment T9/T10 en andere frost badge gear kopen. Dat is gear waar ik en vele anderen in rond lopen en waar we de huidge "high-end" content mee doen/proberen te doen.
Dat geldt wellicht voor jou. Voor mij spreken die tier items niet echt tot de verbeelding. Het is, naast andere gear, gewoon een middel om verder te komen in de content. Ik kan me voorstellen dat mensen die in Vanilla geraid hebben graag dat ik-heb-een-tier/dungeon-set-waar-ik-hard-voor-gewerkt-heb-gevoel weer terug zouden willen hebben, maar dat zit er niet meer in, get over it. In het huidige systeem is de hoogste-tier-min-één set erg gemakkelijk te krijgen en in die zin moet je het denk ik meer gaan zien als een opstart set dan als het ultieme hoogst-haalbare oid. Je kunt als speler niet meer echt status ontlenen aan het hebben van je hoogste tier set. Ik kan me zo voorstellen dat Blizzard dit ook voor ogen heeft met dit systeem. De nadruk komt zo meer te liggen op de end-game content zelf dan op de gear die je daarin kunt halen.
Nu maak jij er in eens van dat het over epeen gaat. Tot nu toe hebben we het gehad over het al dan niet moelijk zijn van het verkrijgen van goede gear. Waarbij ik van mening ben dat het makkelijk is (ja het kost veel tijd) om goede gear te krijgen (T9/T10/enz) waarmee je aansluiting kunt krijgen bij de raiders. Ik heb nergens gezegd dat dit het hoogst haalbare is, dat maken jij en enkele anderen er steeds van.

Ik ben van mening dat het makkelijk verkrijgen van gear een goede zaak ik, ook dat heb ik al eerder aangegeven. Maar er zitten ook negatieve kanten aan. Mensen willen steeds minder doen om de aansluiting te krijgen. En volgens mij stimuleert het het onnodig eisen van hoge gearscores. Maar dat is mijn mening.
Dat zeg ik ook niet. Mijn punt is dat het verkrijgen high-end gear meer vereist dan alleen het doen van heroics. Danwel het doen van raids, danwel dat je veel tijd moet steken in het farmen van mats of het verdienen van veel gold. Dat zijn typisch dingen die casuals veel minder doen dan hardcore raiders.
Als jij van mening bent dat de huidige T10 en frost badge gear niet high-end is dan moet je inderdaad meer doen. Ik ben van mening dat de gear die je nu kunt krijgen een voldoende hoog nivo geeft dat je daarmee aansluiting kunt vinden bij de raiders en mocht je dat willen dan kun je je gear verder uitbreiden via raiden.
En vind je dat vervelend?
Als je mijn vorige posts had gelezen dan had je het antwoord al geweten.
Ik raid erg weinig. Mijn best gegearde karakter heeft een gearscore van 4880 (waar ik erg tevreden mee ben overigens). Vrijwel al zijn gear is verzameld in heroics en met Triumphs. Ik zie heel vaak mensen voorbij komen met een gearscore van 5200+ en zeer regelmatig met een gearscore tussen de 5500 en 6000. Het gemiddelde ilvl (en dus de kwaliteit) van hun gear ligt dus significant hoger dan mijn gear. Ik vind dat verschil behoorlijk groot. In hoeverre dat verschil vergelijkbaar is met "vroegâh" kan ik niet beoordelen. Of het verschil daarmee te klein, groot genoeg of te groot is kan me eerlijk gezegd niet echt boeien. Het verschil is er ontegenzeggelijk. Mensen die zitten te klagen dat het verschil niet groot genoeg is zijn imo teveel bezig met het zoeken naar een soort van "ik ben beter dan jij"-gevoel.
Jij zit dus alleen via heriocs al op het nivo dat je Toc kunt doen en ook zeker ICC moet mogelijk zijn. Als je een frost badge items er bij hebt dan zit je al snel rond de 5200. Je zegt dat het verschil je niet boeit. Maar ik krijg het gevoel dat je het vervelend vindt dat het verschil er is.

Het verschil is er, dat klopt. Maar naar mijn mening is het niet te groot. Maar ik krijg wel het gevoel dat jij denkt dat ik het verschil niet groot genoeg vindt.
Niemand zegt dat de gear niet goed genoeg is en niemand zegt dat het te veel moeite is om gear te verzamelen. Dat maak jij ervan.
Als ik stel dat de gear goed genoeg is om mee te raiden en jij geeft in jouw antwoord aan dat je het daar niet mee eens bent. Dan zeg je daar naar mijn mening mee dat de gear niet goed genoeg is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:36:
[...]

Lopen er ook wat op Bladefist zag ik :)
Is het trouwens waar je niet een Realms first kan krijgen nadat je zoveel dagen gemigrate ben?,
Zag namelijk vandeweek een gemigrate guild Death's Demise halen, servers first en ze zitten pas 1 week op onze realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:00:
[...]

Ik denk dat die omhoog gaat. Gokje :D
Duh ;) Ik bedoelde meer hoeveel dit gaat betekenen. Dat het omhoog gaat was mijn 1e conclusie ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ilvl232 / 245 is makkelijk te krijgen.
Badges en ToC10/25 en daar hoef je echt geen goede gear voor te hebben.
Een beetje pug op mijn realm heeft toc25 in anderhalf uur neer, tijd ligt vooral aan het loot gezeik.
Veel gezeik langer dan anderhalf uur, geen gezeik kan het sneller dan anderhalf uur.

Zelfs ICC10/25 eerste wing is makkelijk te puggen, alleen bij saurfang kom je achter of het een goede pug was of niet ;) iig droppen er lekkere wapens (zowel 10 als 25man) in deze wing die je niet met badges kan halen maar zeer goed te puggen is.

PuG regelmatig met mijn Disc/Shadow priest ICC10.

Tis maar net hoeveel tijd een speler heeft op het moment van inloggen.
Gear is makkelijk te krijgen tijd wat minder makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:58:
[...]

Duh ;) Ik bedoelde meer hoeveel dit gaat betekenen. Dat het omhoog gaat was mijn 1e conclusie ;)
Hangt er een beetje vanaf hoeveel je normaal doet.
Ik denk dat ik met deze buff rond de 6.5k moet komen wel, zie ik de top10 ook eens een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Derr_Hans schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:01:
Gear is makkelijk te krijgen tijd wat minder makkelijk.
Briljant. Perfecte afsluiting van deze discussie wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

NotoriousBAS schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:53:
Ik denk het niet, ben Reyzwa van Cartel. Zeer tevreden met horde side en inderdaad WG gaat steeds beter. HFR goede dingen over gehoord maar schijnt nu last te hebben van slackness. Mocht je over willen stappen heb ik wel een guild tip.
Cartel, heel bekende naam, oud ook. Ik weet het nog niet, ik heb misschien geen massa aan 80's, maar wel een berg characters. Alle slots op Terenas zitten vol bijvoorbeeld en alles wat ik zelf niet meer kwijt kan staat op m'n bank alt. Daar spaar ik ook geld op en doe ik auctions mee, dan zou ik dat allemaal weer moeten uitzoeken en kiezen wat wel en wat niet mee zou mogen/moeten.

En dan nog, ben ook een zunige Hollander ;)

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
kowapanga schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:10:
[...]

Hangt er een beetje vanaf hoeveel je normaal doet.
Ik denk dat ik met deze buff rond de 6.5k moet komen wel, zie ik de top10 ook eens een keer :P
Ligt volledig aan de fight. Movement fight en ik heb pech, gewoon domweg nuken en mijn dps is prima ^^ Ghe, tis demotiverend als je met 6.5k nog niet eens in de top 10 kan staan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 16:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

RyackWerk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:53:
Ok, even om het helemaal duidelijk te stellen. Jij vindt dat de huidige gear die je met badges kunt krijgen niet voldoende is om aansluiting te krijgen bij de raiding gildes.
Lezen is moeilijk he? Je schrijft: "Terwijl naar mijn mening de T9/T10 badge gear voldoende is om aansluiting te kunnen krijgen bij bijna ieder gilde.". Ik schrijf als reactie daarop dat ik en anderen het daarme eens zijn (wel eens dus!). Hoe je er bij komt dat ik de huidige badge gear niet voldoende vind is me onduidelijk. Voor de duidelijkheid en ten overvloede: Ik ben hardstikke blij met de manier waarop je nu gear verzamelt. De gear die je in heroics en met emblems kunt verzamelen is naar mijn mening ruimschoots voldoende om aan te haken bij raiding guilds. Op dat punt ben ik het met je eens!

Waar ik op reageer is dat je het doet voorkomen alsof je met het doen van alleen heroics in dezelfde gear loopt als (hardcore) raiders.
Je kunt op dit moment T9/T10 en andere frost badge gear kopen. Dat is gear waar ik en vele anderen in rond lopen en waar we de huidge "high-end" content mee doen/proberen te doen.
Dus de items die van de raidbosses droppen worden bij jullie allemaal ge-disenchant of gevendored?
Nu maak jij er in eens van dat het over epeen gaat. Tot nu toe hebben we het gehad over het al dan niet moelijk zijn van het verkrijgen van goede gear.
Ik reageer hiermee op jouw uitspraak: "Ik zeg T10 omdat dat de items zijn die het meest tot de verbeelding spreken.". Jij bent degene die begint over een bepaald gevoel of wat dan ook wat bepaalde soorten items volgens jou met zich mee brengen, niet ik.
Als jij van mening bent dat de huidige T10 en frost badge gear niet high-end is dan moet je inderdaad meer doen. Ik ben van mening dat de gear die je nu kunt krijgen een voldoende hoog nivo geeft dat je daarmee aansluiting kunt vinden bij de raiders en mocht je dat willen dan kun je je gear verder uitbreiden via raiden.
Helemaal wel mee eens :).
Jij zit dus alleen via heriocs al op het nivo dat je Toc kunt doen en ook zeker ICC moet mogelijk zijn. Als je een frost badge items er bij hebt dan zit je al snel rond de 5200. Je zegt dat het verschil je niet boeit. Maar ik krijg het gevoel dat je het vervelend vindt dat het verschil er is.
Dat schrijf ik niet en dat is ook niet waar, dus je gevoel moet je niet teveel vertrouwen :+.
Het verschil is er, dat klopt. Maar naar mijn mening is het niet te groot. Maar ik krijg wel het gevoel dat jij denkt dat ik het verschil niet groot genoeg vindt.
Je hebt nergens geschreven wat je van dat verschil vindt of ik heb het gemist, dus dat weet ik niet.
Als ik stel dat de gear goed genoeg is om mee te raiden en jij geeft in jouw antwoord aan dat je het daar niet mee eens bent. Dan zeg je daar naar mijn mening mee dat de gear niet goed genoeg is ja.
Ik zeg dat ik het er wel mee eens ben. Lezen is een kunst :P.

Bottom-line: We zijn het met elkaar eens als het gaat om het niveau van de gear die je in heroics en met emblems kunt halen. Ik ben het niet met je eens dat je met het doen van alleen heroics in dezelfde gear rondloopt als hardcore raiders.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Ligt volledig aan de fight. Movement fight en ik heb pech, gewoon domweg nuken en mijn dps is prima ^^ Ghe, tis demotiverend als je met 6.5k nog niet eens in de top 10 kan staan :'(
Neuh hoor, jullie zorgen ervoor dat ik in de Top 3 kom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang leven de 5% extra crit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
  • Laatst online: 04-09 12:51
Na een lange tijd van alleen meelezen heb ik nu eens jullie mening nodig. Loop rond met een lvl80 moonkin maar met wat problemen. Loop lekker mee in de raids op mijn server maar ben absoluut niet te spreken over mijn DPS. in ICC10/25 mag ik in mijn handjes knijpen als ik tussen de 4-4.5 DPS kom.
Terwijl er andere droods met mindere stats meer DPS gooien. Heb nu even geen voorbeeld bij de hand maar qua stats minder hit/sp/crit/haste en ook maar 1 Tier bonus.

Ben echt een beetje het spoor bijster want iedereen roept tegen me dat ik met wat ik heb, makkelijk over de 5 DPS heen kan gooien. Qua rotatie doe ik netjes me: FF, IS, MF. Gooi me wrath tot de proc daarna SF tot de volgende proc dan weer wrath. Tussen de procs door ververs ik de dots. Op dat punt zit ik zover ik weet ook gewoon goed.
Kortom.. :?

This is me: http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Emerald+Dream&n=Runya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Wootlock schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:40:
[...]

De top 3 bij ons zijn meestal bezet door 1 warlock, 1 mage en onze Unholy DKs, die nog wel eens vaak wisselen afhankelijk v/d stand van de maan. Meestal staat de mage wel bovenaan op single target fights; bij AoE fights is hij niet opgewassen tegen de warlock en DK spam :P Best jammer dat zowel de mage als warlock even een tijd offline zijn ivm gecrashte pc en griepje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:38:
[...]

Ligt ook aan je andere spelers natuurlijk in een PuG zal je met 6.5k best wel in de top 10 komen. In een guildrun met betere spelers kom je eronder. Jammer dat shaman heel erg gelimit is op het moment.
Atm hebben wij rogues die 9 tot 11k pushen op een stand still fight maar op een quick movement fight droppen ze weer en nemen de arcane mages over.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Wootlock schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Haha, ik kreeg inderdaad al een keer te horen dat ik alleen maar in de raid was voor mijn totems en bloodlust ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:54:
[...]
Ligt ook aan je andere spelers natuurlijk in een PuG zal je met 6.5k best wel in de top 10 komen. In een guildrun met betere spelers kom je eronder. Jammer dat shaman heel erg gelimit is op het moment.
Atm hebben wij rogues die 9 tot 11k pushen op een stand still fight maar op een quick movement fight droppen ze weer en nemen de arcane mages over.
Kwaliteit van de pugs op de server is redelijk hoog als je een goede treft ^^ Maar ik vind het toch wel jammer dat een shaman inderdaad zo gelimiteerd is ten opzichte van overige classes. Nja, dan ben ik voorlopig nog wel de persoonlijke buffer van menig andere caster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nadat ik dragon's eye gems kon maken heb ik heel gems links laten liggen, werd mij allemaal iets te onduidelijk (waar haal je de juiste recipes, welke gems nodig voor welke cut, welke gaan het beste etc - al lijken die rode varianten het beste te gaan met de raw stats als agi/str/arp etc).

Neem aan dat het cutten ervan (moet je die gems halen in orgrammar?) skill 450 nodig heeft met de vereiste recipe? (zoals cardinal ruby?)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 02-02-2010 14:07 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:05:
[...]

Haha, ik kreeg inderdaad al een keer te horen dat ik alleen maar in de raid was voor mijn totems en bloodlust ;)

[...]

Kwaliteit van de pugs op de server is redelijk hoog als je een goede treft ^^ Maar ik vind het toch wel jammer dat een shaman inderdaad zo gelimiteerd is ten opzichte van overige classes. Nja, dan ben ik voorlopig nog wel de persoonlijke buffer van menig andere caster ;)
Ik vind shamans sowieso lief, ongeacht de spec. totems zijn sowieso super en bloodlust/heroism is een leuke bijkomstigheid.
Overigens zonder (ele) shaman zou ik nooit die 5k SP barriere hebben kunnen doorbreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:50
@ locks: Bij ons doen de locks het altijd gewoon goed hoor. Ik werd van de week nog net aan gesloopt in icc10 door een lock die 7.8k dps deed op saurfang. Ik deed hetzelfde, maar 0,2 seconde minder dps-time :) In 25mans halen ze makkelijk 9k als het een beetje wil.

@ oomkins: Onze oomkin heeft uber gear (voor mijn maatstaven) en haalt niet hoger dan 5,5k. Vaak zit hij rond de 4,5k in 25mans. Gister kwam ik er 1 tegen in een heroic die single target 6.9k deed en gemiddeld 6k. Ook stond hier laatst een logje op GoT van een log die dik over de 8k haalde in icc10 op elke bossfight. Blijkbaar is bij oomkins de speler erachter erg belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:08:
[...]

Ik vind shamans sowieso lief, ongeacht de spec. totems zijn sowieso super en bloodlust/heroism is een leuke bijkomstigheid.
Overigens zonder (ele) shaman zou ik nooit die 5k SP barriere hebben kunnen doorbreken :P
Demo locks geven op het moment meer Spellpower (rond de 400) waar shaman achtergelaten word. In 25 man raids word Ele shaman vaak uitgesloten wegens de Low Dps en omdat de buffs vaak al gegeven worden (3% crit retridin - SP demo lock en Bloodlust van resto/enchancement shamans)

voor de money farmers via gems hier: Zorg dat je elke week op elke alt/main je WG dailies doet. per quest 3.7k honor en met de stone keeper shards kan je rond de 20k honor per reset van WG komen. 20k honor = 2x een epic gem. Meest benefitial is rood omdat deze veel gebruikt word. Snel geld verdienen? verkoop ze raw! Iets meer geld verdienen en heb je tijd? Cut ze naar 23 SP(Runed) of een van de andere!

Geld besparen? Use deze gems zelf als je denkt dat je binnenkort nieuwe gear krijgt. Al geef je niks uit verlies je ook geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
SinergyX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:05:
[...]
Neem aan dat het cutten ervan (moet je die gems halen in orgrammar?) skill 450 nodig heeft met de vereiste recipe? (zoals cardinal ruby?)
Met die Cardinal Rubies zijn, naar mijn idee, de markt een beetje overspoeld. Bij ons gaan de gele (King's Amber) vrij goed.

Maar het is een beetje de AH in de gaten houden en daar op inspringen. Zo heb ik vaker 20 def of SP & Spi gems verkocht voor 250g+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nadat ik dragon's eye gems kon maken heb ik heel gems links laten liggen, werd mij allemaal iets te onduidelijk (waar haal je de juiste recipes, welke gems nodig voor welke cut, welke gaan het beste etc - al lijken die rode varianten het beste te gaan met de raw stats als agi/str/arp etc).

Indeed, maar ze verkopen Raw ook goed genoeg hoor 10.000 honor = 1 gem = 150g gemiddeld
Reken maar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Laatst online: 16:38

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Designs voor epic gems haal je in Dalaran bij de JC trainer. Currency daarvoor zijn Dalaran Jewelcrafters Tokens die je kunt krijgen door de JC-daily te doen. Voor zover ik gezien heb lopen de 'primaire' kleuren (rood, geel en blauw) het best op de AH.
Je moet 450 skill hebben om epic gems te cutten. Waar je honor voor gems in kunt wisselen weet ik niet. Ik heb zelf ook bergen met van die shards, dus ik ga dat vanavond thuis maar eens even uitzoeken :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:39
herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:51:
Na een lange tijd van alleen meelezen heb ik nu eens jullie mening nodig. Loop rond met een lvl80 moonkin maar met wat problemen. Loop lekker mee in de raids op mijn server maar ben absoluut niet te spreken over mijn DPS. in ICC10/25 mag ik in mijn handjes knijpen als ik tussen de 4-4.5 DPS kom.
Terwijl er andere droods met mindere stats meer DPS gooien. Heb nu even geen voorbeeld bij de hand maar qua stats minder hit/sp/crit/haste en ook maar 1 Tier bonus.

Ben echt een beetje het spoor bijster want iedereen roept tegen me dat ik met wat ik heb, makkelijk over de 5 DPS heen kan gooien. Qua rotatie doe ik netjes me: FF, IS, MF. Gooi me wrath tot de proc daarna SF tot de volgende proc dan weer wrath. Tussen de procs door ververs ik de dots. Op dat punt zit ik zover ik weet ook gewoon goed.

Misschien dat http://elitistjerks.com/f..._pve_dps_updated_3_3_2_a/ kan helpen?

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dricus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:16:
Designs voor epic gems haal je in Dalaran bij de JC trainer. Currency daarvoor zijn Dalaran Jewelcrafters Tokens die je kunt krijgen door de JC-daily te doen. Voor zover ik gezien heb lopen de 'primaire' kleuren (rood, geel en blauw) het best op de AH.
Met die tokens had ik al eerder mijn dragon eye's gems gehaald, stom genoeg ook die 32def ding die ik achteraf nooit nodig had (3x 51 sta is leuker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:14:
[...]
Demo locks geven op het moment meer Spellpower (rond de 400) waar shaman achtergelaten word. In 25 man raids word Ele shaman vaak uitgesloten wegens de Low Dps en omdat de buffs vaak al gegeven worden (3% crit retridin - SP demo lock en Bloodlust van resto/enchancement shamans)
Ja joh, geef de mensen nog meer redenen om ons thuis te laten. Onze crit kan doodleuk vervangen worden door rets of moonkins, wrath of air kan je ook van een resto krijgen, de meleehaste krijg je van een frost, totem of wrath van demolocks, bl/hero van een andere shammy die wel mee mag want tsja een enhancement komt aardig mee en een resto is natuurlijk altijd mooi meegenomen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Dat de dps niet briljant is, ligt niet aan de spelers, maar aan blizz die het zelf ook toegeven dat ele qua dps een 'ondergeschoven' kindje is. Maar goed, ik kan over het algemeen mee met onze raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Cleetje schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:53:
[...]

De top 3 bij ons zijn meestal bezet door 1 warlock, 1 mage en onze Unholy DKs, die nog wel eens vaak wisselen afhankelijk v/d stand van de maan. Meestal staat de mage wel bovenaan op single target fights; bij AoE fights is hij niet opgewassen tegen de warlock en DK spam :P Best jammer dat zowel de mage als warlock even een tijd offline zijn ivm gecrashte pc en griepje :(
Laat je mage eens op trash Arcane Explosion gebruiken ;)
De lock heeft moeite mijn arcane explosion spam bij te houden.

DK heeft het makkelijker en het is vaak stuivertje wisselen.

Tip dus ..
Arcane Power + eventueel trinket + Arcane Explosion spam en tadaa +23k dps :) (AE > Blizzard door 40% treath reduction en veeeeeel meer clearstate procs (meer crits). Wilt hij geen aggro ? mirror images ;)

Onze Feral kitty doet er een schepje boven op, Beserk aan + Swipe en zijn record was 33k dps toen ging hij dood aan aggro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Dricus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:40:
[...]
Lezen is moeilijk he? Je schrijft: "Terwijl naar mijn mening de T9/T10 badge gear voldoende is om aansluiting te kunnen krijgen bij bijna ieder gilde.". Ik schrijf als reactie daarop dat ik en anderen het daarme eens zijn (wel eens dus!). Hoe je er bij komt dat ik de huidige badge gear niet voldoende vind is me onduidelijk. Voor de duidelijkheid en ten overvloede: Ik ben hardstikke blij met de manier waarop je nu gear verzamelt. De gear die je in heroics en met emblems kunt verzamelen is naar mijn mening ruimschoots voldoende om aan te haken bij raiding guilds. Op dat punt ben ik het met je eens!
Duh je hebt gelijk. Ik las dat je het juist niet eens was. 8)7
Waar ik op reageer is dat je het doet voorkomen alsof je met het doen van alleen heroics in dezelfde gear loopt als (hardcore) raiders.
Niet dezelfde gear. Maar wel gear die goed genoeg is. Daar ben je het zelf ook mee eens.
Dus de items die van de raidbosses droppen worden bij jullie allemaal ge-disenchant of gevendored?
Nee. Maar dat wil niet zeggen dat ik automatisch alle items krijg.

Op dit moment heb ik 3 tank drops en een token uit de 10+25 man raids. Daarnaast heb ik de trinket, belt en cloak gekocht. De rest van mijn gear is allemaal T9 of drops uit 10 en 25 man Toc/Tocg. Ik verwacht dat het nog wel een paar maanden wordt voor dat ik de overige items kan upgraden. Ik werk nu aan mats voor craftable boots en daarna zie ik wel weer verder.
Ik reageer hiermee op jouw uitspraak: "Ik zeg T10 omdat dat de items zijn die het meest tot de verbeelding spreken.". Jij bent degene die begint over een bepaald gevoel of wat dan ook wat bepaalde soorten items volgens jou met zich mee brengen, niet ik.
Als je het over T10 heb dan weet iedereen toch meteen over wat voor gear er wordt gepraat? En als je het over frost badge items hebt dan heb je het over dezelfde soort gear maar dat komt voor mijn gevoel net iets minder duidelijk over.
[...]
Helemaal wel mee eens :).
[...]
Dat schrijf ik niet en dat is ook niet waar, dus je gevoel moet je niet teveel vertrouwen :+.
Het is ook de reden dat ik soms wat snel over reacties heen lees, misschien heb je wel gelijk. ;)
[...]
Je hebt nergens geschreven wat je van dat verschil vindt of ik heb het gemist, dus dat weet ik niet.
En toch heb ik in verschillende reacties aangegeven dat het een goede zaak is dat je met de badge gear (en dus ook T10) aansluiting kunt krijgen met de raiders. Het is goed dat blizzard het verschil tussen raiders en niet raiders kleiner heeft gemaakt. Het is goed voor de niet raiders/nieuwe spelers en ook voor de raiders. Veel duidelijker kan ik het niet stellen volgens mij.
Ik zeg dat ik het er wel mee eens ben. Lezen is een kunst :P.

Bottom-line: We zijn het met elkaar eens als het gaat om het niveau van de gear die je in heroics en met emblems kunt halen. Ik ben het niet met je eens dat je met het doen van alleen heroics in dezelfde gear rondloopt als hardcore raiders.
Niet dezelfde gear nee. Maar naar mijn mening wel gear die ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RyackWerk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:27:
En toch heb ik in verschillende reacties aangegeven dat het een goede zaak is dat je met de badge gear (en dus ook T10) aansluiting kunt krijgen met de raiders. Het is goed dat blizzard het verschil tussen raiders en niet raiders kleiner heeft gemaakt. Het is goed voor de niet raiders/nieuwe spelers en ook voor de raiders. Veel duidelijker kan ik het niet stellen volgens mij.
Probleem is volgens mij dat je over reacties heenleest waarin mensen zeggen dat ze het huidige systeem waarbij je door badge-farmen voldoende gear krijgt prima vinden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vindt het allemaal prima ingame zolang ik het kan spelen op mijn manier ben ik blij :)

Zaterdag avond in een scheeeeeur gelegen met een pug group in Sunwell, aangezien ik en een guildie alleen het gedaan hadden in TBC tot Muru Pre-Nerf..
Moet ik zeggen het echt hilarisch is hoe je mensen de raid ziet doet en make Felmyst zonder mass dispeller ftw !

Haha xD, was het repairen waard echt waar lvl 71 en nog geen 700dps doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
Thx, maar eens kijken of ze nog iets nieuws te zeggen hebben hierover. Vraag me toch echt af wat ik nou verkeerd doe |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Hydra schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:35:
[...]
Probleem is volgens mij dat je over reacties heenleest waarin mensen zeggen dat ze het huidige systeem waarbij je door badge-farmen voldoende gear krijgt prima vinden.
Misschien. Maar dat is hetzelfde als mijn reacties waarin ik zeg dat je goede gear kunt krijgen, waar dan op gereageerd wordt met, "maar dit is geen high-end gear dat de raiders krijgen".

Ik denk dat de meeste mensen hier het systeem zoals het nu is voldoende vinden. Het is zeker beter dan hoe het vroeger was. De meningen zijn wel verdeeld over de kwaliteit van gear die je kunt verzamelen via badges. Even voor de zekerheid mensen hier verkeerde dingen in gaan lezen, ik vind de kwaliteit van badge gear op dit moment gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Tja, raids en dps. Moet bekennen dat mijn spriest het vaak wel lastig heeft in fights met veel movement, maar nog erger zijn fights waarbij veel adds spawnen. Veel target switchen staat gelijk aan een zware DPS loss vanwege een ernstig tekort aan burst. De keerzijde is dan wel dat ie met 1.5k dps minder vaak wel hoger in de damage done lijst staat, o.a. door multitarget dots.. Daarnaast brengt mijn priest een kleine 1k hps met zich mee, constant over de gehele fight. Dus dat scheelt ook weer in healing voor de party.

Shadow priests zijn imho meer utility DPSers dan puur keiharde nukers (alhoewel we tegenwoordig ook wel de 8K aan kunnen tikken). PW:shield, Abolish disease en dispel magic kunnen allen gebruikt worden vanuit shadowform en in 10mans is het dikwijls zo dat je de enige priest bent (en dus fortitude en divine spirit geeft).

Wel jammer dat de gemiddelde speler louter kijkt naar het DPS staatje in recount, en je daarmee dus als fail wordt afgeschreven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RyackWerk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:52:
Misschien. Maar dat is hetzelfde als mijn reacties waarin ik zeg dat je goede gear kunt krijgen, waar dan op gereageerd wordt met, "maar dit is geen high-end gear dat de raiders krijgen".
Dat is toch zo? Om de beste vna de beste gear te krijgen moet je raiden. Om gear te krijgen die goed genoeg is om te beginnen kun je heroics grinden. Daar is gewoon iedereen het over eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:43:
[...]

Thx, maar eens kijken of ze nog iets nieuws te zeggen hebben hierover. Vraag me toch echt af wat ik nou verkeerd doe |:(
Als je de juiste spec/glyph/rotatie hebt blijft er weinig over bij veel mensen is het dan de snelheid waarmee ze reageren. Als ik sommige mensen zie spelen reageren ze gewoon veel te laat.
Ik gebruik zelf quartz castbar voor mn casters daarop zie je ook een stukje latency waar je rekening mee kan houden om iets eerder te casten (tis niet 100% maar bij mij scheelt het toch wel wat).
Nadeel is dat je teveel naar de bar gaat zitten kijken maar goed je dps zou omhoog moeten gaan, ken zelf de moonkin niet zo goed maar veel casters vervangen ook de dots veel te snel probeer het zo te timen dat ie net afgelopen is en je dus de laatste tick van je dot mee pakt voor je hem vernieuwd.

En geef je de tank niet teveel tijd want eigenlijk kan al bij de pull je dots erop gooien en door nuken, uiteraard wel even wachten met al je specials enzo ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 02-02-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
MantaMania schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Als je de juiste spec/glyph/rotatie hebt blijft er weinig over bij veel mensen is het dan de snelheid waarmee ze reageren. Als ik sommige mensen zie spelen reageren ze gewoon veel te laat.
Ik gebruik zelf quartz castbar voor mn casters daarop zie je ook een stukje latency waar je rekening mee kan houden om iets eerder te casten (tis niet 100% maar bij mij scheelt het toch wel wat).
Nadeel is dat je teveel naar de bar gaat zitten kijken maar goed je dps zou omhoog moeten gaan, ken zelf de moonkin niet zo goed maar veel casters vervangen ook de dots veel te snel probeer het zo te timen dat ie net afgelopen is en je dus de laatste tick van je dot mee pakt voor je hem vernieuwd.

En geef je de tank niet teveel tijd want eigenlijk kan al bij de pull je dots erop gooien en door nuken, uiteraard wel even wachten met al je specials enzo ;)
Bedankt voor het meedenken :)
Gebruik zelf inderdaad quartz en een andere om de procs in de gaten te houden qua cooldown. Waarschijnlijk zit het bij mij ook meer in het reageren qua spells of nou ja geen idee dus :+
Iemand nog suggesties qua gear/gems/enchants iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:13:
@ locks: Bij ons doen de locks het altijd gewoon goed hoor. Ik werd van de week nog net aan gesloopt in icc10 door een lock die 7.8k dps deed op saurfang. Ik deed hetzelfde, maar 0,2 seconde minder dps-time :) In 25mans halen ze makkelijk 9k als het een beetje wil.

@ oomkins: Onze oomkin heeft uber gear (voor mijn maatstaven) en haalt niet hoger dan 5,5k. Vaak zit hij rond de 4,5k in 25mans. Gister kwam ik er 1 tegen in een heroic die single target 6.9k deed en gemiddeld 6k. Ook stond hier laatst een logje op GoT van een log die dik over de 8k haalde in icc10 op elke bossfight. Blijkbaar is bij oomkins de speler erachter erg belangrijk.
Dat was waarschijnlijk een logje van mij. Onze top DPS (en raid leader) speelt moonkin, heeft ToGC10 en ICC10 gear, maar bovenal weet hij als geen ander hoe hij moet DPSen (speelde voorheen rogue, deed daarmee ook constant meer DPS dan wie dan ook in onze raids). Nu is onze raid vaak wel heel goed op hem afgesteld: Arcane mage zet zn focus thingy altijd op hem, onze rogue trickt hem, onze lock is nu demo voor extra SP.

Onze youtube filmpjes zijn vanuit zijn oogpunt genomen, dus wellicht dat je hier nog wat herkenbaars uit kunt halen. Wat mij opvalt is dat hij voornamelijk goed is in het afstemmen van zn instants tijdens movement, en zn casts wanneer hij stil kan staan. Verder helpt voor moonkins de addon EclipseWatch ook... hoe jammer het ook is dat je een addon je eclipse moet laten cancelen als deze niet goed uitkomt, het scheelt aanzienlijk in DPS. Spam je langere CDs zodra available, en sla fors in op haste pots zolang je nog niet haste capped bent.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:07:
[...]

Bedankt voor het meedenken :)
Gebruik zelf inderdaad quartz en een andere om de procs in de gaten te houden qua cooldown. Waarschijnlijk zit het bij mij ook meer in het reageren qua spells of nou ja geen idee dus :+
Iemand nog suggesties qua gear/gems/enchants iets anders?
lolmoonfire -> insect swarm -> wrath spam totdat eclipe procced -> starfire totdat eclipse procced -> lolmoonfire

Zoiets ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:51:

4 DPS? hmm.. ow, je bedoeld 4K DPS :P

Voor de stats als boomkin: hit>spell>haste>crit
Voor gemming; gebruik alleen rood/oranje gems
Enchant spellpower/haste, niet intellect dingen
Je spellpower is laag, probeer die omhoog te krikken
Dagger+offhand, waarom geen staff?

Valt best wat te tunen nog aan je drood.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:43:
[...]

• Je meta vervangen in ieder geval door chaotic skyflare diamond
• 2 blue sockets vullen met 12SP/10Spirit om de meta te activeren. Duw deze purple gems in een blue socket zoals bijv. je chestpiece zodat je daar meteen de socket activeert. Je hebt dan; +23SP, +12SP, +7SP en +10Spirit wat in totaal dus 43SP en 10Spirit is. 10 Spirit = 3,37SP dus je zit in totaal op 45,33SP wat nauwelijks scheelt met 2x23SP gems maar wel je meta voor de helft activeert.
• Je socketbonus van je headpiece is ook wel de moeite. 12SP/10crit of 12SP/10haste geeft je 9SP wat dus 21SP/10crit of 22SP/10haste is. Die 2 punten spellpower wegen niet op tegen 10 haste of 10 crit.
• Of hetzelfde geldt voor je neckpiece weet ik niet. Is even rekenen of 5SP verliezen opweegt tegen 10 haste. Waarschijnlijk is ruwe +SP beter dan haste zolang je nog niet aan de soft hastecap zit.
• Je bracers zou ik gewoon 23SP in duwen. Crit is nooit beter dan spellpower en de socket bonus haalt het echt niet.
• In je gloves doe je het dan weer wel goed :)
• In je leggings doe je hetzelfde als je chestpiece. een paarse 12SP/10Spirit gem erin. Dat activeert je meta en de socketbonus maakt het verlies een beetje goed.
• In je boots zou ik ook voor de volle 23SP gem gaan.

Verder is het een beetje kijken waar je speelstijl te tweaken valt. Kijk naar je hastecap/critcap en lees het artikel van Elitistjerks goed door. Kijk wat matcht bij je persoonlijke speelstijl en doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:40:
-Shield Slam: The damage scaling from block value for this ability now diminishes faster and diminishes starting at a lower block value. The difference should be negligible for players in high-end tanking armor. In addition, the threat caused by Shield Slam has been increased by 30%.
  1. Betekent dit in PvE voor de DPS van Shield Block Value(Shield Slam, Damage Shield)?
  2. Wat betekent dit voor [Heroic Anub'arak Adds] Tanks die SBV stacken?
Want SBV zit heel erg diep verweven met Prot warriors en pallys ..

Mijn Prot warrior heeft een "Shield Block" Set speciaal voor heroics en adds groepen
Hij heeft 2509 SBV normaal, en 4632 SBV met Glyph of Blocking en Shield Block

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:01

Snuffel

Vroem!

Kijk ook even naar je raid samenstelling. Een Draenei en/of SP in de raid zorgen ervoor dat je wat zaken kan veranderen...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:23:
[...]

Ja joh, geef de mensen nog meer redenen om ons thuis te laten. Onze crit kan doodleuk vervangen worden door rets of moonkins, wrath of air kan je ook van een resto krijgen, de meleehaste krijg je van een frost, totem of wrath van demolocks, bl/hero van een andere shammy die wel mee mag want tsja een enhancement komt aardig mee en een resto is natuurlijk altijd mooi meegenomen en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Dat de dps niet briljant is, ligt niet aan de spelers, maar aan blizz die het zelf ook toegeven dat ele qua dps een 'ondergeschoven' kindje is. Maar goed, ik kan over het algemeen mee met onze raids.
Ay zo is het helaas wel :(
Gelukkig zitten wij op het moment even zonder demo lock , dus hebben ze er mij graag bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Hydra schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:02:
[...]
Dat is toch zo? Om de beste vna de beste gear te krijgen moet je raiden. Om gear te krijgen die goed genoeg is om te beginnen kun je heroics grinden. Daar is gewoon iedereen het over eens?
De stelling op zich klopt. Ja de gear die je nu via badgeskunt kopen is niet hetzelfde als de gear die raiders uit ICC halen. Maar op het moment dat je het gebruikt als argument tegen "je kunt nu goede gear krijgen ..." dan impliceer je daarmee dat de badge gear van dit moment niet goed genoeg is en ik ben van mening dat het dat wel is. Je geeft zelf ook al aan dat het goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59

Rannasha

Does not compute.

Ketho schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:27:
[...]

[list=1]• Betekent dit in PvE voor de DPS van Shield Block Value(Shield Slam, Damage Shield)?
Het heeft enkel effect op Shield Slam, dus Damage Shield blijft ongewijzigd. Shield Slams zullen minder damage doen als je erg hoog met SBV zit. Als je gewoon standaard tank gear pakt en niet expliciet SBV stacked, merk je vrij weinig, behalve dat je wat meer threat doet.
• Wat betekent dit voor [Heroic Anub'arak Adds] Tanks die SBV stacken?[/list]
Want SBV zit heel erg diep verweven met Prot warriors en pallys ..
Anub-heroic tanks stacken vooral block-rating en niet block-value. Maar dan nog, de block mechanics zelf zijn ongewijzigd. Enkel de Shield Slam damage, die gebaseerd is op je block value, is aangepast.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herda
Snuffel schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:17:
[...]

4 DPS? hmm.. ow, je bedoeld 4K DPS :P

Voor de stats als boomkin: hit>spell>haste>crit
Voor gemming; gebruik alleen rood/oranje gems
Enchant spellpower/haste, niet intellect dingen
Je spellpower is laag, probeer die omhoog te krikken
Dagger+offhand, waarom geen staff?

Valt best wat te tunen nog aan je drood.
Haha ja juist 4K dps ;)
Waarom geen staff... moet die wel droppen 8)

@Warbringer

Bedankt voor je uitleg! Ga vanavond eens aan de slag. Had inderdaad al gelezen over die andere gem maar wist even niet hoe ik die blauwe gems moet gaan fixen.
Vanavond weer iets te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Echt weer een discussie van niks. Iedereen probeert de woorden van de woorden zo te tweaken (lololol) dat ze toch weer een argument kunnen vinden om weer verder te bekvechten. Niemand die eigenlijk ook maar iets wilt toegeven. * KillGhost pakt ff de popcorn.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:23:
[...]

'Don't bring the class bring the player'
Zolang jij exceptional bent voor je guild is er geen probleem. Gaf alleen een opsomming waarom elemental shamans vaak buiten gelaten worden. Zelf speel ik resto met Elemental offspec wat ik decent vind om te spelen op het moment. Misschien met deze kleine buffs dat onze dps 200-300 hoger word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:37:
Echt weer een discussie van niks. Iedereen probeert de woorden van de woorden zo te tweaken (lololol) dat ze toch weer een argument kunnen vinden om weer verder te bekvechten. Niemand die eigenlijk ook maar iets wilt toegeven. * KillGhost pakt ff de popcorn.
Ik doe mee :)

Afbeeldingslocatie: http://userserve-ak.last.fm/serve/_/31808561/Michael+Jackson+Jackson_popcorn.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ warbringer: zou je eens naar deze moonkin kunnen kijken? Ik heb zelf even 3 minuten op elitist jerks doorgebracht en denk dat hij vooral veel te veel mp/5 en haste heeft. Ik heb nog nooit druid gespeeld, maar jij wel als ik het zo lees:

http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Dragonblight&n=chakta

@ blistimo: dat was inderdaad een referentie naar jouw logje. Als de raidleader alle buffs krijgt zal dat absoluut schelen. Toch doet hij het erg netjes, en onze oomkin totaal niet.

TotT doe ik zelf altijd op een andere rogue, of op de hoogste melee-dps die mee is als ik de enige rogue ben (tott heeft beperkte range).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RyackWerk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:35:
De stelling op zich klopt. Ja de gear die je nu via badgeskunt kopen is niet hetzelfde als de gear die raiders uit ICC halen. Maar op het moment dat je het gebruikt als argument tegen "je kunt nu goede gear krijgen ..." dan impliceer je daarmee dat de badge gear van dit moment niet goed genoeg is en ik ben van mening dat het dat wel is. Je geeft zelf ook al aan dat het goed genoeg is.
Ik impliceer niks. Denk niet dat het nut heeft een discussie te voeren als je iedereen continue woorden in de mond legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Haha ja juist 4K dps ;)

@Warbringer

Bedankt voor je uitleg! Ga vanavond eens aan de slag. Had inderdaad al gelezen over die andere gem maar wist even niet hoe ik die blauwe gems moet gaan fixen.
Als ik jouw profile even naast die van onze boomkin zet valt mij vooral op dat jij bergen meer spirit hebt dan hij. En hij komt al nooit in manaproblemen, kan netjes zn innervate weggeven aan de disc priest of mage :P Hoe zit jij in je mana aan het eind van een gevecht? Verder zie ik dat je overall wat mindere stats hebt dan hij, dus verwacht nog geen 7k, maar 5k zit er zeker wel in in een 10m situatie, in 25m kun je daar nog wel 1k bovenop gooien lijkt me.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:42:
[...]

'Don't bring the class bring the player'
Zolang jij exceptional bent voor je guild is er geen probleem. Gaf alleen een opsomming waarom elemental shamans vaak buiten gelaten worden. Zelf speel ik resto met Elemental offspec wat ik decent vind om te spelen op het moment. Misschien met deze kleine buffs dat onze dps 200-300 hoger word!
Ja, das wel bij ons in de guild van toepassing. Zwaar undergearde Rogue door GM gerecruit en boosten omdat meneer claimt in Nihilum gespeeld te hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

herda schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:37:
[...]

Haha ja juist 4K dps ;)

@Warbringer

Vergeet niet dat bij movement fights zoals Marrowgar je veel dps verliest (ook door de aggro reset) waardoor je als boomkin erg benadeelt wordt. De enige fight waar je je dps enigzins kunt meten is Deathwhisper10 (alleen moven als de reformed fanatic te ver weg is of death and decay)
Ik haal namelijk op marrowgar10 ook 4k dps als boomkin en vervolgens doe ik 7k op Deathwhisper,

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Hmm nieuwe patch, nieuw arena seizoen, wat is nu eigenlijk een gem die goed verkoopt vanwege het nieuwe arena seizoen? de +20 ress? of gaan pvpers liever voor andere gems? (ik pvp helmaal niet, maar wil er wel graag een slaatje uitslaan ;))
killbillfast schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:57:
[...]

Vergeet niet dat bij movement fights zoals Marrowgar je veel dps verliest (ook door de aggro reset) waardoor je als boomkin erg benadeelt wordt. De enige fight waar je je dps enigzins kunt meten is Deathwhisper10 (alleen moven als de reformed fanatic te ver weg is of death and decay)
Ik haal namelijk op marrowgar10 ook 4k dps als boomkin en vervolgens doe ik 7k op Deathwhisper,
als je dan dps wil vergelijken doe het dan op sauerfang, als je snel switched tussen adds en de boss heb je vrij weinig dps verlies als ranged... deathwhisper is helemaal een slecht gevecht daarvoor.. of je moet recount resetten als je P2 in gaat :)

[ Voor 61% gewijzigd door Valkyre op 02-02-2010 15:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:55:
[...]

Ja, das wel bij ons in de guild van toepassing. Zwaar undergearde Rogue door GM gerecruit en boosten omdat meneer claimt in Nihilum gespeeld te hebben :')
En al vertel je hem dat het een leugen is dan gelooft die het niet!
Hopelijk dat de classes in PVE ietsje meer balanced worden dan dat het nu is.

@ Gohan san. Probeer de mensen op arena junkies forums te tracken en kijken welke gems ze hebben omdat veel mensen deze personen copy catten. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Gohan-san schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:57:
Hmm nieuwe patch, nieuw arena seizoen, wat is nu eigenlijk een gem die goed verkoopt vanwege het nieuwe arena seizoen? de +20 ress? of gaan pvpers liever voor andere gems? (ik pvp helmaal niet, maar wil er wel graag een slaatje uitslaan ;))

[...]

als je dan dps wil vergelijken doe het dan op sauerfang, als je snel switched tussen adds en de boss heb je vrij weinig dps verlies als ranged... deathwhisper is helemaal een slecht gevecht daarvoor.. of je moet recount resetten als je P2 in gaat :)
Dat zeg je goed ja als ranged..... als boomkin ben je meestal de sjaak wat betreft add control... initiele aggro plus knockbacks en rooting, ik persoonlijk heb minder dps verlies op deathwhisper.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
Hydra schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:50:
[...]
Ik impliceer niks. Denk niet dat het nut heeft een discussie te voeren als je iedereen continue woorden in de mond legt.
Ik ben het met je eens dat het geen zin heeft om verder te gaan. Aangezien ik natuurlijk de enige ben die anderen woorden in de mond legt en woorden verdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
hulkie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:50:
@ warbringer: zou je eens naar deze moonkin kunnen kijken? Ik heb zelf even 3 minuten op elitist jerks doorgebracht en denk dat hij vooral veel te veel mp/5 en haste heeft. Ik heb nog nooit druid gespeeld, maar jij wel als ik het zo lees:

Gem-wise zit je wel goed. mp5 is een nogal waardeloze stat op je cloak maar ik ga er vanuit dat het alternatief niet veel beter is. Spirit is dan nog altijd beter aangezien 3 spirit ongeveer 1 Spellpower is dus dat levert tenminste nog iets op. Verder is spirit een beroerde DPS stat en zou ik altijd voor SP/crit/haste gaan (mits hitcapped).

Verder zit je over de haste cap. Dit wil zeggen dat je (met nature's grace) onder de 1sec casttime gaat. Voor bijv. wrath maakt dit het nutteloos want de GCD wordt nooit minder dan 1sec. Voor andere spells met een effectieve base casttime van >1,5 sec heeft haste boven de softcap nog wel nut. Nadat je de haste softcap bereikt hebt word crit beter dan haste. Dit is omdat crit de uptime van nature's grace verhoogd. Dit blijft zo totdat je met crit de 100% crit-chance cap bereikt onder lunar eclipse. Daarna wordt haste weer beter want ja.. meer dan 100% critten kan natuurlijk niet.

Boven dit alles blijft de gouden regel dat (na hitcapped) haste softcap je prioriteit is en dat daarna Spellpower je primary DPS stat is.

Je hebt 2pT10 wat het (samen met de minor glyph voor GotW) interresant kan maken om als je toch moet rennen een GotW te casten in 25man raids. Je hebt dan flinke kans dat Omen of Clarity proct en dat levert je weer een paar seconden aan buffed damage op.

Kleinigheidje waar ik zelf achter kwam is een addon die heet "RankWatch". Ik kwam er zo achter dan m'n dual-specced warlock rank 1 Chaos Bolt stond te schieten. Nadat ik hiervan op de hoogste gesteld was kreeg ik er met rank 4 zomaar 450DPS bij. Op m'n prot pally gebruik ik hem vooral in pugs, niet normaal hoeveel mensen met downranked abilities spelen terwijl het hele mana-conserving aspect hiervan weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Warbringer schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:33:
[...]

Kleinigheidje waar ik zelf achter kwam is een addon die heet "RankWatch". Ik kwam er zo achter dan m'n dual-specced warlock rank 1 Chaos Bolt stond te schieten. Nadat ik hiervan op de hoogste gesteld was kreeg ik er met rank 4 zomaar 450DPS bij. Op m'n prot pally gebruik ik hem vooral in pugs, niet normaal hoeveel mensen met downranked abilities spelen terwijl het hele mana-conserving aspect hiervan weg is.
Die addon gebruik ik ook. Elke random heroic die ik doe is er altijd wel eentje die crap spells gebruikt :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:35:
[...]

Die addon gebruik ik ook. Elke random heroic die ik doe is er altijd wel eentje die crap spells gebruikt :)
Ik deed het zelf op mijn resto shammy. Wat vrij apart is aangezien ik die pas op level 80 gespect heb en bars heb ingedeeld; ik zat gewoon rank 3 chain heals en (lesser) healing waves te casten. :X Mijn grootste heals gingen omhoog van crits van 7-8k naar 15-16. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
[...]
Je hebt 2pT10 wat het (samen met de minor glyph voor GotW) interresant kan maken om als je toch moet rennen een GotW te casten in 25man raids. Je hebt dan flinke kans dat Omen of Clarity proct en dat levert je weer een paar seconden aan buffed damage op.

Haha ja, al zit hij al tijden in onze raids en gebruikt hij vast wel de hoogste ranks. Het heeft denk ik vooral met latency te maken/ slome reflexes. Zijn gear is dus in orde... Zijn talentbuild verschilt wel met andere spelers, valt hier nog wat te winnen?

Ik zal hem sowieso de GotW tip geven, best een belachelijk concept trouwens, ik vraag me af hoe lang dit stand zal houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
[...]
Het probleem kan ook in het dual spec systeem zitten. Ik was gewend dat mijn spells/abilities met iedere level automatisch werden geupgrade in mijn quickbar. Dit werkt voor de op dat moment actieve spec, maar niet voor de andere spec. Is wel vervelend als je dat staat te dps'en met een lagere rank spell. RankWatch is een prima addon om dat op te sporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

hulkie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:50:

@ blistimo: dat was inderdaad een referentie naar jouw logje. Als de raidleader alle buffs krijgt zal dat absoluut schelen. Toch doet hij het erg netjes, en onze oomkin totaal niet.

TotT doe ik zelf altijd op een andere rogue, of op de hoogste melee-dps die mee is als ik de enige rogue ben (tott heeft beperkte range).
Hij heeft teveel haste geloof dat de cap zo ronde de 490 ligt. Verder heeft deze boomkin zijn hit cap niet gehaald... Aangezien een groot gedeelte van je dps van grote klappers komt is een miss behoorlijke dps loss. Voor zover ik weet is de hit cap rond de 290.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TiMMieJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:46:
[...]

Hij heeft teveel haste geloof dat de cap zo ronde de 490 ligt. Verder heeft deze boomkin zijn hit cap niet gehaald... Aangezien een groot gedeelte van je dps van grote klappers komt is een miss behoorlijke dps loss. Voor zover ik weet is de hit cap rond de 290.
Haste cap 490 ?, dus als je 1000haste hebt zit je er dik overheen...huhm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij ben je pas haste capped als boomkin als je Starfires de GCD overschrijden... 20k crits iedere seconde tijdens eclipse is leuk hoor :>

--edit--
Onze tweede Saurfang kill. Ik overdrijf dus een beetje... De eerste non gimmick 20k crits zijn al wel gereport though, op een 2s casttime tijdens eclipse, met 100% critkans dus... Zoals je kunt zien cancelt hij dus al zn Wrath Eclipses, omdat hij zonder Eclipse al op 1s Wrath casts zit... Ik denk dat daar ook nog wel een hoop DPS in te halen is wat rotatie betreft...

[ Voor 61% gewijzigd door Blistimo op 02-02-2010 17:13 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:59

Rannasha

Does not compute.

Mektheb schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:58:
[...]

Haste cap 490 ?, dus als je 1000haste hebt zit je er dik overheen...huhm
Voor Moonkins is er een "soft haste cap", het punt wanneer je Wrath casts 1.0 sec cast time hebben met Nature's Grace op (20% haste voor 3 seconden na een spellcrit). Die cap zit laag in de 400 (410 oid) met volledige raid buffs. Daarboven heeft haste nog wel waarde, het helpt Starfire casts en Wrath casts wanneer NG niet actief is.Boven de soft-cap wisselen haste en crit van plaats in de ranglijst van stats voor Moonkins, maar da's alles. Het is niet als de hit-cap, waar je 0 aan nut hebt van punten boven de cap.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
TiMMieJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:46:
[...]

Ik had het misschien nog niet duidelijk genoeg gezegd maar hij zit inderdaad nog 1% van de hitcap af. 9% + 4% balance of power en hopelijk nog 3% misery/faery fire = 16% terwijl hij 17% moet hebben.

De standaard cookiecutter build is http://talent.mmo-champion.com/?druid#ZyCn87IOkWH8,kdJ,9901 waarbij je nog een paar punten over hebt. iGotW hoeft niet als er al een andere druid is die deze cast, behalve als je de OoC proc wilt forceren in 25man raids, dan moet je iGotW hebben anders kun je de bestaande buff niet overschrijven.

offtopic:
I approve of your bike choice timmiej. ikzelf rijd een 1125R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Haste: The haste cap is the point at which the GCD hits 1.0s with Nature's Grace active. This requires 1.5/(1.03*1.03*1.05*1.2) - 1 = 12.21% haste, or 401 haste rating. Without Wrath of Air Totem, the cap becomes 585 haste rating.

Vanaf dat moment is Haste niet een stat die je wilt stacken voor extra dps.

Hit rating (to cap) >> Haste rating (below GCD cap) = Spellpower > Crit rating (below Lunar cap) > Haste rating (above GCD cap) = Crit rating (above Lunar cap) >> Intellect > Spirit.

Je ziet dus tot +/- 490 - 585 haste vanaf daar focussen op SP > Crit.

@ Warbringer

IGotW is gewoon 2% gratis stats lijkt me toch wel lekker om te hebben!! ;)

Enneh 1125R ;) Waterkokers... ;) Wel de juist filosofie iig!

[ Voor 12% gewijzigd door TiMMieJ op 02-02-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
TiMMieJ schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:03:
@ Warbringer

IGotW is gewoon 2% gratis stats lijkt me toch wel lekker om te hebben!! ;)

Enneh 1125R ;) Waterkokers... ;) Wel de juist filosofie iig!
Als er al een andere druid is die het doet hoef jij niet perse die 2 talent points daarin te duwen maar elk zichzelf respecterende druid zou daar gewoon 2 punten in moeten duwen.

Enneh.. wat nou waterkokers, je bent gewoon jaloers op mijn 140+ PK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RyackWerk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:45:
[...]

Het probleem kan ook in het dual spec systeem zitten. Ik was gewend dat mijn spells/abilities met iedere level automatisch werden geupgrade in mijn quickbar. Dit werkt voor de op dat moment actieve spec, maar niet voor de andere spec. Is wel vervelend als je dat staat te dps'en met een lagere rank spell. RankWatch is een prima addon om dat op te sporen.
Misschien toch iets om pas in endgame aan te zetten. Ik dacht, ik zal het ook eens installeren. 2 instances gedaan @ 72 en ik kreeg ook per instance 1 reactie van iemand die die whispers absoluut niet op prijs stelde.

Heartstrike rank ?? op level 69. Ik ben geen DK expert, maar een lagere rank verbruikt dus meer RP of waarom zou je dit willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:08:
[...]

Misschien toch iets om pas in endgame aan te zetten. Ik dacht, ik zal het ook eens installeren. 2 instances gedaan @ 72 en ik kreeg ook per instance 1 reactie van iemand die die whispers absoluut niet op prijs stelde.

Heartstrike rank ?? op level 69. Ik ben geen DK expert, maar een lagere rank verbruikt dus meer RP of waarom zou je dit willen doen?
Er is geen reden meer om te downranken. Vroeger werd dat gedaan om mana te conserven maar nu is dat door blizzard rechtgetrokken. Er zijn een paar uitzonderingen zoals lifetap, healthfunnel en flamestrike maar voor de rest is max rank eigenlijk altijd de beste keus.

Als mensen er problemen mee hebben dat je hun op een fout wijst en eigenlijk gratis extra DPS biedt door even hun skill te updaten met de max rank uit hun spellbook, dan zijn ze niet goed bij hun hoofd imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditvoorst
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-11-2018
Beste mede tweakers,

Na een lange afwezigheid in WoW wil ik vanaf vandaag weer beginnen, maar sinds ik nog weinig weet na de afgelopen patches en dergelijk had ik 1 vraag.

Welke servers staan bekent om hun Engelse/Scandinavische spelers?

Aangezien ik vaak met die spelers omga en ik geen zin heb om op een Zuid Europese te komen.

Cheers,
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:35:
[...]

wat ik nog veel verbazender vind is dat de pugs in heroics er niks mee doen..... de persoon die dit gespam niet ziet moet volkomen blind zijn, of het gewoon echt niet snappen.....

Op mijn paladin had ik ook holy shield 2 ranken te laag... vond het wel vreemd omdat ik van de bug op de hoogte was toen ik dual spec voor het eerst probeerde... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:45:
[...]

Ik zal hem sowieso de GotW tip geven, best een belachelijk concept trouwens, ik vraag me af hoe lang dit stand zal houden.
OOC proct al zolang ik me kan herinneren op zowat alles. Ik heb het gehad van het maken van flasks, van het koken van food, enz. Doet Blizzard niks aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
@Species5618: bedankt voor je antwoord over shield block value~

toen ik iemand zag die bv. een rank6 ressurection gebruikt (wat ik btw met me zelf gemaakte addon zag) ..
ik /whisper hem iets van: "you are using [Revive] rank 6"
en dan reply'd die gast: "who cares?"

andere persoon whisperde ik: "fyi u r using Ancestral Spirit rank 6 ; ("
en dan reply'd die: "ahh, well spotted, thanks :)"

enigste keer dat ik rankwatch zag, was dat iemand die in een battleground announcete, was dan wel weer overbodig .. maar misschien ligt het aan de toon van het addon bericht of hoe subtiel je bent tegen die gasten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Ditvoorst schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:36:
.. Welke servers staan bekent om hun Engelse/Scandinavische spelers? ..
Ik ken geen site die %nationaliteit per server probeert te geven, maar bv. op boulderfist heb je al finse, noorse, zweedse, en deense ppl. denk dat er op de meeste servers wel een aandeel scandinavische spelers zijn.
Je kan missc zoeken op servers met bv "swedish/finnish only" guilds dat het aandeel wat vergroten

edit: over dat zuid europese: Uit eigen ervaring kom ik zelden een italiaan, spanjaard, portugees, of griek tegen .. soms een uitzondering als een iraan of een israeli. wel een aantal polen en ppl van het land zuid afrika.
ik had een leveling guild en was benieuwd waar mensen vandaan kwamen

[ Voor 23% gewijzigd door Ketho op 02-02-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Gohan-san schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:37:
[...]

wat ik nog veel verbazender vind is dat de pugs in heroics er niks mee doen..... de persoon die dit gespam niet ziet moet volkomen blind zijn, of het gewoon echt niet snappen.....

Op mijn paladin had ik ook holy shield 2 ranken te laag... vond het wel vreemd omdat ik van de bug op de hoogte was toen ik dual spec voor het eerst probeerde... :(
Nou inderdaad. Ik zat laatst in een VH run. Gast gebruikte werkelijk waar voor alle spells een lagere rank. Addon helemaal over de zeik en ging in spammode. Aan het einde van de instance, zeg ik nog tegen die gast, dat als ik hem was ik mijn spells zou updaten. Krijg je een reactie terug van ... HUH? Echt... daarna helemaal weer uitgelegd, en toen ging ie het aanpassen. Ik vraag me dan echt af, hoe kan je die addon in godsnaam missen :)

Vraagje tussendoor. Is er ook een ret pala die een nieuwe guild zoekt? De onze is gequit :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:54:
[...]

Nou inderdaad. Ik zat laatst in een VH run. Gast gebruikte werkelijk waar voor alle spells een lagere rank. Addon helemaal over de zeik en ging in spammode. Aan het einde van de instance, zeg ik nog tegen die gast, dat als ik hem was ik mijn spells zou updaten. Krijg je een reactie terug van ... HUH? Echt... daarna helemaal weer uitgelegd, en toen ging ie het aanpassen. Ik vraag me dan echt af, hoe kan je die addon in godsnaam missen :)
Ach, zo zijn er ook gewoon mensen die ultiem casual spelen. Mijn zusje bijvoorbeeld, die speelt ook maar dan wel maar een paar keer per week een uurtje ofzo. Van puggen wordt ze helemaal niet vrolijk want ze begrijpt haar class nog niet helemaal en dus wordt ze regelmatig voor retard uitgemaakt. Het vervelende is dat ik d'r ook niet kan helpen want ze heeft uitgerekend 3 verschillende classes uitgezocht die ik gewoon niet ken, en bovendien speelt ze zelden als ik niet aan het raiden ben (en dus niet kan helpen). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18

Trouble

Everything is awesome

Ditvoorst schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:36:

Welke servers staan bekent om hun Engelse/Scandinavische spelers?
Op Bronzebeard zie ik regelmatig oproepen voorbij komen voor Deense guilds :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

KillGhost schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:54:
[...]

Vraagje tussendoor. Is er ook een ret pala die een nieuwe guild zoekt? De onze is gequit :)
Is Hottage nou alweer weg? (Voor de niet Executians: Hottage was één van de eerste Ret Pallies die op hoog niveau meedeed, en heeft een van de beste TBC Ret guides geschreven, ding heeft een jaar op WoR gestaan.)

Ik heb nog wel een Pelargir in de aanbieding? Heeft jaren op zolder gestaan bij een oud vrouwtje, hoeft alleen maar te faction changen :+

Grapje Dutchman! Je mag blijven, zolang je maar replenishment blijft geven! :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Blistimo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:57:
[...]

Is Hottage nou alweer weg? (Voor de niet Executians: Hottage was één van de eerste Ret Pallies die op hoog niveau meedeed, en heeft een van de beste TBC Ret guides geschreven, ding heeft een jaar op WoR gestaan.)

Ik heb nog wel een Pelargir in de aanbieding? Heeft jaren op zolder gestaan bij een oud vrouwtje, hoeft alleen maar te faction changen :+

Nou ja, en nee. Hij was weg, maar is sinds kort weer terug. Hij is nu een mage aan het lvl'en maar gaat niet raiden. Hij heeft zijn paladin inmiddels weer getransfered naar executus. Ik zou zeggen apply en find out! Je mag eventueel ook een hidden apply doen.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:30
Blistimo schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 20:57:
[...]

Starcaller Slavetrader Fleas

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Om nog even terug te komen op de moonkin vragen;

CRIT! (tabje Buffs Gained, meest rechtse kolom; ruim twee keer z'n manabar terug dankzij crits :>)
Dankzij de voordelen van Moonkin Form, en de mana return op crits, kan onze moonkin al z'n mana regen punten droppen. Hij zit raidbuffed op 42% crit ofzo, en is er dus ook volop op aan het gemmen. Daarnaast zijn zowel de 2T10 als de 2T9 nog steeds briljante DPS buffs, dus pak beide als je er de mogelijkheid toe hebt.
Oh, en negeer al mijn Eclipse geblaat, de laatste veranderingen aan Eclipse hebben die addon defunct gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Blistimo op 03-02-2010 00:24 ]

D3 char(s)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.