Ik wist het geeneens. Ik startte gisteren WoW en zag plotseling een nieuwe patch installeren met 'Fall of the Lich King'. Stel je mijn enorme verbazing eens voor als speler. Engfin, ik kom online en als echte mage natuurlijk in Dalaran. (ik ga nog net niet roepen dat je de beste infinite dust alleen in Dalaran kunt kopen)
Direct mensen die iedere vijf minuten roepen 'Has the Lich King been killed yet?'
Anyhoo's Auredium besluit om naar de Argent Tournament ground te vliegen op zoek naar wat rare monsters en heeft inmiddels al een whisper van iemand die inging op mijn IC vraag. Invite dus. De groep wordt nog gepugged en Auredium vliegt rondjes in Zul'Drak voor rares te spotten met zijn add-on. niets te vinden. De groep is compleet. We gaan ICC in met wat moeite want iedereen zit in andere phases van Icecrown.
De raid start, de eerste val wordt getriggerd tijdens add gevechten, de elite level 82 valt aan en de eerste seconden lijkt het een wipe. Onze healer doet 'per ongeluk' de raidgroep maar zit er een minute later weer in (waarschijnlijk een snelle whisper naar de rl).
Ik steek in de raid een verhaal af over snobbistisch elite gedrag wat de laatste tijd bij raids optreed waarvan onze 'healer' het laatste stukje van meekrijgt van mijn morelishe tirade en vraagt op wie ik doelde. Natuurlijk doelde ik in het algemeen. *kuch.
We gaan door en na een wipe op trash door wat domme pulls doet onze healer de raid leaven...dus toch.
De raidleader weet een goede healster maar ze heeft hem gemute. Ik ken de healster niet en de raidleader niet maar ik besluit maar het op me te nemen om haar te whisperen. Op mijn vraag of ik bij haar de raidleaders naam moet noemen komt een resoluut 'Nee'.
Ze accepteerd mijn uitnodiging en ik krijg raidassist. Summon haar eventjes. Ze houdt de raidleader op mute (of doet alsof) maar ales gaat verder super. Ik had verwacht dat bij een derde try op Lord Marrowgraw we hem wel hadden weten te downen om eerlijk te zijn.Maar goed, de tijd was op.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.