Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

BM voor raiden is niet zo best (met uitzondering van somige gevechten).
survival is goed voor dps, maar boven ilvl 226 heeft marks de hogere mogelijke dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
nextware schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:15:
Zou een ervaren hunter eens naar mijn alt-hunter willen kijken:

http://armory.wow-europe....xml?r=Aggramar&cn=Antfael

Om de één of andere manier kom ik niet boven de 3,5k - 4k dps uit. Als ik volledig raid buffed ben, dan haal ik de 4k dps wel, maar volgens mij moet ik veel en veel hoger qua DPS uit kunnen komen.

Sommige roepen dat een SV-build the way to go is, maar andere roepen dan een BM build weer super is. Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen om de DPS omhoog te krijgen.

Zelf heb ik al op EJ gekeken naar een goede BM rotatie, waarmee de DPS omhoog moet gaan, maar dit schiet om de één of andere reden niet op.
Aangezien je nog niet veel ArP hebt zal ik voor Survival gaan, daarnaast is MM ook te easy.. en valt bij mij onder het kopje "Huntard" :P.

Je stats zijn goed al vind ik zelf dat je wat weinig ap hebt. Maar dat komt omdat je nu prolly geen SV bent.

als je zoekt naar "Dilution op Twisting Nether" dan heb ik hopelijk mijn pve spec aan voor survival :)

De 2 punten die ik in de hitrating talents heb, kun je onder improved aspect of the hawk/dragonhawk en 1 in Expose weakness.

Aangezien je 7.9% hit hebt, kom je net 0.1% tekort. Elke miss is er 1 dus zorg dat je minimaal 8% hebt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:05:
[...]

Naja als ze hem na 1 volle dag al neer hebben, dan zal die wel makkelijk zijn ja :) dat zijn wat anders dan de verhalen over BT maar goed.. misschien is dit ook wel de bedoeling, al lijkt dat me sterk.. het is tenslotte DE expension boss..
Dit is de 10 man versie he, de guild die hem gedowned heeft, is hiervoor eigenlijk overgeared. check de screenshot op mmo, ze zitten op een mount die je alleen kan halen door "A Tribute to immortality" (25) te doen :P

Denk dat het 'makkelijk' wel meevalt hoor :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gohan-san schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:50:
Hebben ze toch ook allemaal min of meer
Priest = Hope of mana / Shadowfiend
Shamans = Manatide
Paladins = Divine plea

komt allemaal op ongeveer hetzelfde neer :)
Maar hunter heeft niets :P (zeker niet tegen mana bosses met amper 4k mana). Manatide vind ik maar niets, geeft een regen van 25% ofzo? Leuk dat het raidwide is, maar ik ben veelal de persoon zonder mana :(
SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:29:
Je stats zijn goed al vind ik zelf dat je wat weinig ap hebt. Maar dat komt omdat je nu prolly geen SV bent.
Vergeet niet dat MM trueshot aura heeft, 10% AP boost icm met Dragonhawk aspect tikt dat flink aan, base heb ik ook iets van tegen de 4300, maar met de buffs aan ga ik net over de 5k. Nadeel is dacht ik dat die skill amper stackt met welke AP raid boost dan ook. Zelf heb ik maar 311 ArP (22%) wat inderdaad veel te laag is (met 19% erbij vanuit mijn fluttrinkets :P).

Probleem is dat ik nergens sheets kan vinden wat het effectieve verschil is als ik Agi gems ga vervangen door ArP gems. Recent in een raid een MM hunter gezien die tegen de 2k meer dps deed, maar hij zat tot de rand toe geslot met ArP.

Maar tegenover SV specs kan ik makkelijk meekomen, goeie combinatie van BL, rapid fire en readiness (reset alle cooldowns). Voordeel dat je amper op proc's hoeft te letten, puur op je rotatie (nouja, prioriteit eerder).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2010 14:48 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:28
[...]

Aangezien je 7.9% hit hebt, kom je net 0.1% tekort. Elke miss is er 1 dus zorg dat je minimaal 8% hebt.
Dank voor je reactie. Ik zal vanavond als ik thuis ben, even jouw spec bekijken.
Maar even over die hitrating: Aangezien deze hunter een Dreanei is, kan ik dan niet nog 1% extra hit bijtellen ( race ability ). Of zit deze al bij de 7,9% bijgeteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:29

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Aangezien je nog niet veel ArP hebt zal ik voor Survival gaan, daarnaast is MM ook te easy.. en valt bij mij onder het kopje "Huntard" :P.

als je zoekt naar "Dilution op Twisting Nether" dan heb ik hopelijk mijn pve spec aan voor survival :)
De 2 punten die ik in de hitrating talents heb, kun je onder improved aspect of the hawk/dragonhawk en 1 in Expose weakness.

even wat comments van een mede MM 'huntard' ...want MM mag dan wel "easy" zijn maar bij jou valt ook wel wat te verbeteren. |:(

- AP/sta gem als SV, gebruik een 10stats gem om je meta te activeren en vul de rest aan met 20agi. Een gele 4agi socket bonus is de moeite niet. Kantelpunt ligt rond de 6/8 agi.

- 38AP bracer enchant > 50ap enchant.

- Beide SV specs hebben geen punten in Go For The Throat. Je pet zal wel focusstarved zijn, dus minder instant abilities, dus minder dps.

- Glyph of Possed Strenght? :|

- Beide specs geen 3/3 Resourcefullness, eigenlijk een must voor een beetje serieuze SV build. Betere BA uptime dus meer kans op LnL procs

- Geen Noxious sting in één van je SV specs, de andere heeft het wel maar dan geen Master Tactitian. Een 3% dmg increasement als SerpS actief is mis je nu. Beide specs zijn het "net niet" zegmaar

- Je Wolf kan ook wel een respec gebruiken...je mist bijv Culling of the Herd en wat andere talents

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:55

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Huh? Wat dacht je van Aspect of the Viper...

Of begrijp ik het verkeerd... (Als dat het geval is Sorry O-) )

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:17
Bokkie schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:33:
[...]

Dit is de 10 man versie he, de guild die hem gedowned heeft, is hiervoor eigenlijk overgeared. check de screenshot op mmo, ze zitten op een mount die je alleen kan halen door "A Tribute to immortality" (25) te doen :P

Denk dat het 'makkelijk' wel meevalt hoor :)
En die guild heeft zelfs Tribute to Immortality al 2 maal gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

nextware schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:46:
[...]
Dank voor je reactie. Ik zal vanavond als ik thuis ben, even jouw spec bekijken.
Maar even over die hitrating: Aangezien deze hunter een Dreanei is, kan ik dan niet nog 1% extra hit bijtellen ( race ability ). Of zit deze al bij de 7,9% bijgeteld ?
nee, draenei racial en FA talent worden niet meegeteld in je charactersheet. Die moet je even handmatig erbij optellen.
Dus jij zit op de 8.9% :) Dus zodra je 230 hitrating heb als draenei zijnde, ben je hitcapped. Anders 263 voor non draenei

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Laatst online: 17:28
deadsy33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:50:
[...]

even wat comments van een mede MM 'huntard' ...want MM mag dan wel "easy" zijn maar bij jou valt ook wel wat te verbeteren. |:(

- AP/sta gem als SV, gebruik een 10stats gem om je meta te activeren en vul de rest aan met 20agi. Een gele 4agi socket bonus is de moeite niet. Kantelpunt ligt rond de 6/8 agi.

- Beide SV specs hebben geen punten in Go For The Throat. Je pet zal wel focusstarved zijn, dus minder instant abilities, dus minder dps.

- Beide specs geen 3/3 Resourcefullness, eigenlijk een must voor een beetje serieuze SV build. Betere BA uptime dus meer kans op LnL procs

- Geen Noxious sting in één van je SV specs, de andere heeft het wel maar dan geen Master Tactitian. Een 3% dmg increasement als SerpS actief is mis je nu. Beide specs zijn het "net niet" zegmaar

- Je Wolf kan ook wel een respec gebruiken...je mist bijv Culling of the Herd en wat andere talents
toon volledige bericht
Mag ik de naam van jouw hunter weten ? Dan zoek ik deze vanavond ook ff op de armory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

nextware schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:56:
[...]

Mag ik de naam van jouw hunter weten ? Dan zoek ik deze vanavond ook ff op de armory :)
Haha xD
Lijkt me ook wel verstandig.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-04 18:27
Kaap schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:51:
[...]

En die guild heeft zelfs Tribute to Immortality al 2 maal gehaald.
Ze melden ook al op mmo-champion dat de encounter voor een 10 man strict guild niet te doen is (leuk voor uitzicht dan voor ons). maar ja we hebben nog even de tijd eerst moet Blood Princes en Blood queen nog down en daarna pas de nieuwe wing :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
deadsy33 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:50:
[...]

toon volledige bericht
Even als note: de spec die ik nu actief heb is prolly pvp spec. Daarnaast speel ik niet meer op mijn huntertje en speel ik nu op een ander poppie :)

Daarnaast is mijn wolf ook niet m'n pet, maar ik heb een ravager.

Tevens is mijn record 5.8k dps @ VoA 25 Koralon :P dus dat zit wel goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Dakreal op 03-02-2010 15:10 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:03:
[...]

Even als note: de spec die ik nu actief heb is prolly pvp spec. Daarnaast speel ik niet meer op mijn huntertje en speel ik nu op een ander poppie :)

Daarnaast is mijn wolf ook niet m'n pet, maar ik heb een ravager.

Tevens is mijn record 5.8k dps @ VoA 25 Koralon :P dus dat zit wel goed.
5.8k dps maar? :P

Ik zelf had 7k en meeste hunters zaten daar ook rondom dus heel spectaculair is het niet :P

[ Voor 9% gewijzigd door Wahloh op 03-02-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124693

5.8k op kora goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:11:
[...]

5.8k dps maar? :P

Ik zelf had 7k en meeste hunters zaten daar ook rondom dus heel spectaculair is het niet :P
Ik weet niet of jij mijn gear hebt gezien, maar voor die gear is dat best wel nice ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Anoniem: 124693 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:28:
BM voor raiden is niet zo best (met uitzondering van somige gevechten).
survival is goed voor dps, maar boven ilvl 226 heeft marks de hogere mogelijke dps.
Zat net een BM Hunter in Voa25 die goed de 6k haalde, en liet een andere surv hunter achter zich. Maar ja als z'n pet dood gaat dan verliest ie in 1 keer 1/3 van de dps.

Weer nieuw record op Koralon vandaag, 7,3k. En 1 shot Toravon.. das een makkie zeg. Geen hunter drops maar toch eens met de druid proberen komende week.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:57:
[...]

Haha xD
Lijkt me ook wel verstandig.
http://eu.wowarmory.com/c...=Emerald+Dream&cn=Feanaro

Even wat opmerkingen.

- Ik ben overcapped met hit, heb simpelweg te veel... downgraden is momenteel geen optie want het spul wat ik in mijn bank heb is qua dps lager dan mijn huidige helm : ( Ik wacht momenteel op de laatste Prim Saronite om mijn boots te vervangen óf het vervangen van mijn helm door een t10 variant als ik genoeg badges heb.

-Afhankelijk van het type fight, swap ik gear. Hetgeen wat je op de armory ziet is een 'gemiddelde' gearset. Als ik wil kan ik een full ArP set aantrekken voor "standstill and nuke fights" maar voor Anub hc bijv doet ArP weinig met AoE attacks zoals volley.

- Glyps zijn random, heb van de meeste glyphs een stack bij me zodat ik per boss kan wisselen, indien nodig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-05 17:23
Pas maar eens begonnen met het gearen van mijn tweede tank, een DK. Deze voorzien van een Frost dual wield tank build, en dat is erg fijn spelen. Je kan in een korte tijd een ontzettende bak aoe treath eruit gooien.

Gewoon de DnD neerleggen en een glyphed Frost Blast erop, en je hebt alles aan je kleven. Vooral HoR hc is nu mijn favoriete instance, de DK is daar een ideale tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

junglebeast schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 15:42:
[...]

Zat net een BM Hunter in Voa25 die goed de 6k haalde, en liet een andere surv hunter achter zich. Maar ja als z'n pet dood gaat dan verliest ie in 1 keer 1/3 van de dps.

Weer nieuw record op Koralon vandaag, 7,3k. En 1 shot Toravon.. das een makkie zeg. Geen hunter drops maar toch eens met de druid proberen komende week.
Die Toravon, wat heeft die voor gekke abilities ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343244

Hij doet een skill die Whiteout noemt waardoor je meer frost damage pakt en elke 30 seconden komt er een orb aanvliegen die je moet killen. En dat is het zo ongeveer voor een ranged dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 343244 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:03:
Hij doet een skill die Whiteout noemt waardoor je meer frost damage pakt en elke 30 seconden komt er een orb aanvliegen die je moet killen. En dat is het zo ongeveer voor een ranged dps.
Klinkt easy, is het gevecht makkelijker dan Emalon? want dat is toch wel de failtrain daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:07:
[...]

Klinkt easy, is het gevecht makkelijker dan Emalon? want dat is toch wel de failtrain daar!
Nu ik heb de boss zelf nog niet gedaan, maar had een gesprek met een mede warlock die in mijn guild zit en die zegt dat de fight toch echt wel makkelijk was. En als ik de posts lees op het Amerikaanse forum was elke boss in het begin moeilijk dan deze, maar kan er pas echt over meespreken wanneer ik thuis kom en hem zelf kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-04 11:03
ik ben echt zo lang niet meer daar binnen geweest (VoA). pvp gear heb ik niet echt nodig want dat doe ik bijna niet. en de pve gear ook niet echt meer nodig. wel leuk om daar weer naar binnen te gaan. maar dan doen we waarschijnlijk alleen de nieuwe en dan is het alweer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wahloh schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:51:
Huh? Wat dacht je van Aspect of the Viper...

Of begrijp ik het verkeerd... (Als dat het geval is Sorry O-) )
Zonder enige vorm van dps verlies (Viper is wel erg verlies :P).

Andere kant, over maandje of wat is het over met hunters en mana.

Oja, de BM spec draait op enorme ArP, door de erg snelle attackspeed compenseer je flink. Daarnaast is de bow ook erg van invloed.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekheid schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:10:
ik ben echt zo lang niet meer daar binnen geweest (VoA). pvp gear heb ik niet echt nodig want dat doe ik bijna niet. en de pve gear ook niet echt meer nodig. wel leuk om daar weer naar binnen te gaan. maar dan doen we waarschijnlijk alleen de nieuwe en dan is het alweer klaar.
Nou zoiezo gaat die nieuwe FROST emblems droppen, en hij kan ook TIER10 droppen dus altijd leuk :), neem aan je nog niet je hele set T10 hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:17:
[...]

Zonder enige vorm van dps verlies (Viper is wel erg verlies :P).

Andere kant, over maandje of wat is het over met hunters en mana.

Oja, de BM spec draait op enorme ArP, door de erg snelle attackspeed compenseer je flink. Daarnaast is de bow ook erg van invloed.
Ik dacht dat BM op AP draaide, aangezien je pet een deel van jou AP krijgt.
Ik kan er naast zitten :)
Mijn hunter lvl ik als BM iig en op lvl 41 en perst er toch al 300 dps uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Anoniem: 170776 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:34:
[...]

Ach actief is een groot woord. Een van de weinige sites waar ik op mag op mijn werk.
Ik kijk wat rond en post soms.

Putri heeft even geduurd voordat we voor ons de juiste strat hadden. Toen was hij eigenlijk best makkelijk.
Succes met de race to the Lich King met Phoenix.
Ye, op mijn werk mag ik ook op tweakers.net kijken. Lang leve bdienst ;)

Thanks! Ik ben benieuwd. Tot nu toe waren we constant eerste, dus moet op zich te doen zijn. Wel heeft onze ret pala er net de brui aan gegeven, wat weer minder handig is.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Mektheb schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:24:
[...]

Nou zoiezo gaat die nieuwe FROST emblems droppen, en hij kan ook TIER10 droppen dus altijd leuk :), neem aan je nog niet je hele set T10 hebt ?
nee ik heb nog geen complete t10 set... daarom zeg ik ook van we gaan waarschijnlijk alleen de nieuwe doen en dan alweer klaar. emblems of truimph en t9 gear interesseert me niet meer.

ik snap zelf ook wel dat er frost en t10 dropped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

KillGhost schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Thanks! Ik ben benieuwd. Tot nu toe waren we constant eerste, dus moet op zich te doen zijn. Wel heeft onze ret pala er net de brui aan gegeven, wat weer minder handig is.
Jammer dat Neophyte nu wel redelijk afgehaakt is wat competitie betreft. Het opheffen van O o O heeft niet alleen Phoenix geboost, maak vooral ook de horde progression guilds gedemotiveerd. D'r is aan de horde kant wel pas een guild neergestreken met potentie voor 25m progress, wellicht wat extra competitie voor jullie :)

Oh, en pleeeeaase, blijf nu eens een keer weg uit de 10m versie van ICC voordat je 25m induiken, wij willen ook eens een realm first 10m achievement scoren :<

Nu snap ik ook wel dat 10m een slimme manier is voor een 25m progression guild om de content te verkennen, maar voor de 10strict guilds valt er zo weinig eer te behalen als alle podiumplekken weggegraaid worden door 25m guilds :P Oh well, zolang wij bosses neerhalen in dezelfde lockout als jullie blijven we leuk meedoen, toch? ;)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
khrin schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 13:42:
[...]

Oh! Welke guild? Khrin is horde op Defias Brotherhood sinds launch van de server. (Nu in grip of saul)
Unknown Factor Alliance side, klein maar fijn ;)

Mijn Chars Ezythrow (main) en Doutzen (main alt :P) heb meer, speel er alleen niet mee.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:06:
[...]
Nu snap ik ook wel dat 10m een slimme manier is voor een 25m progression guild om de content te verkennen, maar voor de 10strict guilds valt er zo weinig eer te behalen als alle podiumplekken weggegraaid worden door 25m guilds :P Oh well, zolang wij bosses neerhalen in dezelfde lockout als jullie blijven we leuk meedoen, toch? ;)
Hooray voor GuildOx 10man Strict progression ranking.

En idd ze zouden realm first met een ilvl restrictie moeten doen, wij halen nooit realm first als 10man guild tegen over de ilvl 258/264 gegearde 25mans op mijn realm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoezo is MM de 'easy' spec? Er is maar 1 easy spec en dat is BM.
En het is jammer dat is die echt wat minder is qua dmg als de andere 2, anders was ik met alles BM :P

Also, welke glyphs gebruiken jullie nou als MM? Ik heb heel lang de Chimera + Aimed (Serpent is een no brainer) gebruikt, maar ben sinds kort over op de Steady + Hawk wat op papier beter zou moeten zijn, maar ik las volgens mij ergens iets dat als je veel moet lopen dat dit weer niet zo is?

[ Voor 47% gewijzigd door bitpixl op 03-02-2010 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

niet echt een spoiler wat betreft WOTLk, maar wat lore over the Ashbringer en the lich king,
maar het ziet er allemaal uit als ingame, maar ik heb dit filmpje nog nooit gezien...
en hij is wel fucking cool :)

einde van de DK questchain

ow wacht het staat in de comments... nvm nou ja toch een cool filmpje ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 03-02-2010 17:49 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Blistimo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Jammer dat Neophyte nu wel redelijk afgehaakt is wat competitie betreft. Het opheffen van O o O heeft niet alleen Phoenix geboost, maak vooral ook de horde progression guilds gedemotiveerd. D'r is aan de horde kant wel pas een guild neergestreken met potentie voor 25m progress, wellicht wat extra competitie voor jullie :)

Oh, en pleeeeaase, blijf nu eens een keer weg uit de 10m versie van ICC voordat je 25m induiken, wij willen ook eens een realm first 10m achievement scoren :<

Neophyte was op zich wel een aardige tegenstander ja. 10 man doen wij inderdaad voornamelijk voor badges en het verkennen van het gevecht. Welke nieuwe guild is dat dan?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:01

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heeft iemand anders hier ook Norton 2010 draaien die een SONAR beveiligingsrisico geeft bij de 3.2 patch en hem daarom na het downloaden automagisch verwijderd? Ik vertrouw blizzard wel, maar ook Norton...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 19:53
Man, met die nieuwe patch is het helemaal niet meer te spelen op dit moment. Zoveel lag! We zijn na de trash maar gestopt met Lord Marrowgar omdat alles haperde en stotterde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kan me de guild naam niet zo herinneren, maar ze hebben iig ToGC25 ook leeg...

Saurfang 10m buffs... uhm... WTS Blood Power? Heeft ons wat tries gekost, maar incl crazy power gains down :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:38

Grozno

acts without consequence!

Vandaag in een random voor het eerst Halls of Reflection gezien.. :/
Wat een rottige instance is dat zeg... Op het moment doe ik met mijn gear tussen de 2800 en 3000 dps, maar in dit gevecht bleef ik (net als de andere 2 dps) op 1200 hangen.
Deden we gewoon iets fout of kwam dat door dat gefear van die eerste baas (waar we ook op doodgingen trouwens)?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 09:45
Mandera schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:39:
Man, met die nieuwe patch is het helemaal niet meer te spelen op dit moment. Zoveel lag! We zijn na de trash maar gestopt met Lord Marrowgar omdat alles haperde en stotterde :(
Wij zijn gewoon heel laat weer verder gegaan en met succes, Sindragosa down. Maar rond "primetime" is er bijna geen spelen meer aan. Vooral als WG weer begint is het erg leuk in Dalaran, items verkopen kost soms wel minuten voordat het eindelijk je bags uit is. Leuk is anders. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren ICC 10 man gedaan met een redelijke groep. Twee tries gehad op Lord Marrowgraw en ze gingen redelijk. Ik denk dat de boss zelf wel te doen is aan zich. Wat spikes oppakken, de flames otnwijken (eitje) en dan natuurlijk Marrowgar zelf ontwijken.

We hebben maar twee tries met een PuG gedaan (wel een redelijke goede PuG) daarna viel de groep wegens tijdgebrek uit elkaar. (we hadden al aardig wat tijd opgebruikt omdat we allemaal in verschillende phases zaten in Icecrown zelf -_- )

De eerste try was redelijk snel een wipe omdat sommigen het nog moesten leren, mensen die gespiked waren werden niet goed opgvangen door healers en DPS. De tweede try kwam al een stuk verder. :)

Moet zeggen dat het gevecht me lichtjes doet denken aan de eindboss van Gun'Drak met het spiken.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Meh, ik was gister beetje pissig. We hadden niet genoeg signups voor 2 groepen van 10, dus wordt er 1 groep gemaakt en daar zat ik dus niet in. Baalde wel even flink, want vorige week mocht ik niet mee omdat ik alleen de woensdag kon, dus ik moet alweer puggen :S Beetje jammer, omdat je weet dat er zeker 2 dagen wordt geraid binnen de guild oftewel meer progress. Over het algemeen lopen de pugs vast op Rotface. Maar goed, het is de keuze van de officers, maar ik vind het wel erg jammer. En binnenkort is het raiden met de guild sowieso een probleem vanwege RL issues. Wel de toestemming om te puggen, maar dus wederom geen guildprogress :(

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
Gisteravond ICC25 gedaan. we zagen de questgiver lopen en dus iedereen snel oppakken. We moesten Green en Orange blight hebben en dan terug naar haar om in te leveren. je mag dus niet wipen op 1 van de 2 want dan is je blight weg. we hebben ze beide gewoon gedowned dus quest inlveren en iedereen 5 frost. en 1 epic gem erbij :)

Je mag alleen niks geen shields ofzo doen op de gene met 2 blights want dan gaat het weg.

Dat is wel een leuke naast de weekly waar je ook 5 van krijgt. met beetje geluk heb je zo 15 extra frost van de 25/10 en de random weekly.

Zit nu op 93 Frost dus vanavond even daily en ik hep er weer een piece bij. Ik heb gister helm mogen looten van fester en dat is volgens maxdps de beste helm atm dus dan hoef ik daar al geen tier piece voor te halen.

Trauma dropte weer een gelukkig had ik em al maar de andere 2 die hem nog niet hadden wouden hem beide heel graag hebben :)

als mijn ring en libram procd dan zit ik op 4.2k sp. als ik dan ook nog trinket proc zit ik eventjes op 4.8k sp en dat is toch wel leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Leuk die nieuwe WG boss :X
Maak een 25m raid group met random members uit /trade. Ga VOA in, loop naar de nieuwe boss. Twee regels met tactics (spread en kill adds). Vervolgens een oneshot

Hierna een wipe op emalon :X :D

Hoezo undertuned...

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 04-02-2010 08:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
deadsy33 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:38:
Maak een 25m raid group met random members uit /trade. Ga VOA in, loop naar de nieuwe boss. Twee regels met tactics (spread en kill adds). Vervolgens een oneshot

Hoezo undertuned...
Het is idd wel makkeljik die nieuwe. Hopelijk heb ik eens geluk met loot en droppen er wat sanctified stuff! ik heb nog nooit een armor piece daar van kunnen looten. jah behalve pvp dan maar dat is mijn focus niet. Gewoon 1tje alleen maar dat scheelt dan alweer zo 95 of 60 emblems en die kun je dan weer goed gebruiken, maar dat geluk zal er wel niet inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Gotta love those pugs ^^ :P

Gisteravond alleen de 10man (guild) run gedaan in Voa, alles soepeltjes neer
en weer een paar badges erbij.

[ Voor 67% gewijzigd door bitpixl op 04-02-2010 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
deadsy33 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 08:38:

Hoezo undertuned...
Als je beetje goede ranged dps hebt dan is die nieuwe baas inderdaad piss easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Gisteren naast de 1e wing van ICC ook de nieuwe boss in VOA ge-oneshot en heb ik mijn Tier-10 Pala-rok mogen looten en onze shadow priest tier 10-legs. Die nieuwe boss is op 10 man echt een eitje.

Ik hoor verschillende verhalen over die nieuwe strength based ICC ring. Ik heb nu die agility ring, moet ik deze wel of niet omruilen voor die strength?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-05 16:44
Gister weer avondje ICC25 raiden gehad.
Tussen Lord Marrowgar en Deathwisper werd ik eindelijk exalted met Ashen Verdict, dus ff snel ring opgepakt.
Tevens hebben we de nieuwe ICC weekly raid ook meteen gedaan. We kregen 'Clean the Ramparts' ofzoiets. Onderweg naar de gunship battle was er dus nog een extra boss, waarvan 1 iemand de tactics wist. Na in het kort wat afspraken gemaakt te maken over afstand houden enz, ook meteen gedowned, lekker 5 extra frost badges ^^.
Toen kwamen we bij Saurfang aan...
We begonnen aan de try en zagen dat die enorm snel marks kreeg, waarop we dachten dat er een paar ranged veel te dicht op elkaar stonden, en besloten toen om de encounter te resetten door naar de gunship te lopen. Even tegen de ranged gezegd dat ze uit hun doppen moesten kijken en nog een try..
We begonnen weer en huppa, wederom kreeg die 5x zo snel marks als voorheen. Toen hadden we zoiets van hij zal wel bugged zijn, dus dit keer gingen we wel door. De marks vlogen ons om de oren, ging echt hard. Waar we normaal gesproken net 2 marks kregen op onze tries, hadden we er nu 6. Gelukkig ging die wel gewoon in 1 keer neer. Later kregen we te horen dat zijn marks waarschijnlijk op heroic mode stonden ^^.

Vervolgens komen we aan bij rotface. Wegens lag de raid een half uur stil gelegd. Gelukkig was het hierna wel te doen. We hadden een paar tries nodig voor hem want de dps was weer eens aant slapen. Oozes werden in het midden van de raid losgelaten etc.
Op dat gevecht heb ik ook het Disc priest verhaal verteld tegen de raidleader. Hierna ging onze resto shaman ff wat dingetjes in zijn spec/glyphs aanpassen en vervolgens MT healen samen met onze holy pala. De disc ging vervolgens met shields strooien. Nadat die down was keek ik ff in recount naar Healing done en daar zeg ik iets wat ik niet thuis kan brengen, misschien dat er mensen hier zijn die het kunnen verklaren.
De lijst zag er ongeveer zo uit:

1) Resto druid 1.1M done, waarvan 377k op de MT
2) Resto shaman 800k done, waarvan 370k op de MT
3) Resto druid 650k done, voornamelijk raid
4) Holy pala 500k done, voornamelijk OT
5) Holy pala 500k done, waarvan 250k op de MT
6) Disc priest weet ik niet meer, iig laatst natuurlijk :)

Wat ik dus raar vind is dat onze Holy pala die op de MT geassigneerd staat, minder de MT heeft gehealed als een resto shaman, en zelfs minder dan mij, terwijl ik vooral bezig was met raid healen. Nu vermoed ik al langer dat hij een slacker is, op rotface ligt de MT vaak plat vanwege geen heals voor 4-5 seconden van hem, maar dit kan ik niet aantonen omdat ik geen idee heb op wat voor plaatsen, en met wat voor cijfers een holy MT healer op de lijsten moet staan? Iemand enig idee, of zit ik er gewoon naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170776

KillGhost schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:39:
[...]

Nu wordt ik gek, weet je waar ik werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skillz schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:19:
Hoezo is MM de 'easy' spec? Er is maar 1 easy spec en dat is BM.
En het is jammer dat is die echt wat minder is qua dmg als de andere 2, anders was ik met alles BM :P

Also, welke glyphs gebruiken jullie nou als MM? Ik heb heel lang de Chimera + Aimed (Serpent is een no brainer) gebruikt, maar ben sinds kort over op de Steady + Hawk wat op papier beter zou moeten zijn, maar ik las volgens mij ergens iets dat als je veel moet lopen dat dit weer niet zo is?
Ik heb heel lang aimed shot chimera shot en serpent sting gebruikt.

Aangezien glyph of steady shot nu weer gefixed is gebruik ik die weer, dat maakt glyph of chimera sting vervolgens overbodig, dus daar gebruik ik killshot voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvlieshout
  • Laatst online: 05-12-2022
Na tijden alleen lezen, toch ook eens iets schrijven.

Ik speel al tijden op de Argent Dawn Server (RP, maar alleen omdat IRL vrienden daar ook spelen) samen met een klein groepje vrienden. Af en toe wil mijn vrouw ook nog wel eens meespelen, maar dan vooral facerolling met haar DK en het liefst arena.

Mijn main character (op dit moment) is een tankadin met het naampje 'Cy' (armory link: http://bit.ly/CyOnArgentDawn). Over het algemeen geen problemen meer met de 5-man-heroic versies van de instances. Ik speel te casual om eens een raid te proberen (lees: faalangst, en tanks hebben de nare 'eigenschap' te moeten weten wat ze moeten doen en daar ik geen raid(-encounter) ervaringen heb, gaat dat niet lukken.)

Gisteren, na een weekje uitstel, dan nu echt de nieuwe patch een daarmee o.a. een nieuw arena seizoen.

Tevens mijn prachtige ag_unitframes out-of-date en waarschijnlijk de oorzaak van een drietal poef-hallo-desktop-dag-dag-wow-crash op mijn iMac)

Omdat mijn tank het wel redelijk uithoud in een Arena gevecht, maar niet genoeg damage kan doen ben ik aan het sparen voor een PvP gear-setje. Hoeft niet direct morgen helemaal compleet te zijn, maar wel zou ik graag wat advies van jullie willen hebben.

Ik vind mijn tank specc. erg lekker spelen. Retri zal misschien wennen zijn (lijkt me erg zenuwachtig).
Heeft iemand ervaring met een Prot-achtige build voor 2vs2 / 3vs3 ? Meestal Paladin/DK/(3e persoon) setup?

Linkjes, suggesties op mijn 2e specc. Gewoon advies voor PvP / Arena in het algemeen en voor iedereen. Ik lees het graag.

Ook:
  • RankWatch is inderdaad leuk. Krijg redelijk wat WTF?! reacties van mensen in een BG / PuG. Bedankt voor die tip.
  • Is die PvP trinket echt een must? Ik heb het gevoel dat ik in een battle wel 10x word vastgezet.

[ Voor 0% gewijzigd door rvlieshout op 04-02-2010 10:29 . Reden: 'normale' onnodig... gaat om alle mogelijke LFG hc's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 170776 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:10:
[...]

Nu wordt ik gek, weet je waar ik werk?
Nope, ik werk daar zelf. Ik begrijp dat jij daar ook werkt? :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
rvlieshout schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:42:
Mijn main character (op dit moment) is een tankadin met het naampje 'Cy' (armory link: http://bit.ly/CyOnArgentDawn). Over het algemeen geen problemen meer met de 'normale' 5-man-heroic versies van de instances. Ik speel te casual om eens een raid te proberen (lees: faalangst, en tanks hebben de nare 'eigenschap' te moeten weten wat ze moeten doen en daar ik geen raid(-encounter) ervaringen heb, gaat dat niet lukken.)
Hey! Ik ook, ook Horde side. Als je mij (speel meestal op Sammia) ff toevoegd heb ik geen enkel probleem je shiny behind door wat heroics te healen. Kan weinig zeggen over je spec enzo, geen verstand van paladins :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Gisteren had het een mooie avond ICC10 moeten worden.

Maar het werd de welbekende Murphy's Law.

De raidleader komt niet opdagen. Eén van de 2 mainspec healers heeft koppijn, maar gaat het toch proberen. We missen tijdens de raid 1 speler en proberen die spot zo goed mogelijk op te vullen. De andere healer is een Discipline Priest.
Ik krijg van de andere Warrior tank Vigilance op me; vraag me nog steeds af waarom. Taunt reset? Niet nodig. 3% Damage reduction? Niet nodig, we hebben een Disc Priest in de raid. 10% Threat van mij? Daar leek het op. Ook tijdens trash zit hij mobs van me af te taunten. Het is een vrij nieuwe speler in onze guild, en ik vraag me af of hij niet de welbekende Warrior-tank-ego had, zijnde: "Ik ben Warrior tank, ik ben de beste en ik kan en moet alles tanken!"
Ik besluit er maar niks van te zeggen, zoveel maakt het toch niet uit. Het is alleen zo typisch, vooral voor deze raid.
Na 2 pulls krijg ik van de hoofdpijn-hebbende Druid healer al een whisper: "We're not gonna make it with this healing". Trash kun je solo-healen indien nodig; laatste keer dat ik ICC10 healde, viel ik bijna in slaap tijdens trash. Ik reageer ook hier niet op, aangezien het gewoon dikke onzin was en de dude zich waarschijnlijk kut voelt door z'n koppijn.
Om toch 10 spelers te hebben bij de baas, vraag ik in de guild voor 'anyone', aangezien ik eventueel naar m'n healer kan switchen. Krijgen we een Fury Warrior, die bekend staat om z'n epic-geil-ness en het niet doen van de benodigde DPS. Maar het is de enige die reageert, en een speler met slechte DPS is nog altijd beter dan geen speler, dus 0 DPS.
Bij de baas switcht een Elemental Shaman naar Restoration om het zekere voor het onzekere te nemen. Ik pull met Bers.Stance - Recklesness - Def.Stance - Bloodrage - Heroic Throw - Charge - Shield Slam - etc., waar de andere Warrior nooit en te nimmer aan kon tippen met z'n threat. Wat gebeurt er? Na ongeveer 30seconden in de fight: Taunt.
De andere tank gaat na de eerste Bonestorm dood, waar ik het nog maar zo'n 20seconden uit kon houden, maar ondertussen waren er ook al 2 DPS dood. Wipe.

Door verschillende redenen wipen we nog een drietal keer, waarna de emoties wat hoger beginnen op te lopen. De Priest healer beschuldigd de Druid healer van het te ver weg staan, zodat de DPS ver moest lopen om de Spike aan te vallen. De Druid healer wijst op de lage healing-done van de Priest (3k HPS als Disc is gewoon goed). DPS bemoeit zich ermee, dat ranged de spikes aan moeten vallen, en dat melee gewoon op de baas door moet gaan. Hierna wordt het nog erger, waar de Druid healingmeters linkt in de guildchat. Priest healer reageert met 3 regels capslock in raidchat, dat ook de Druid z'n combatress niet slim was. Capslock is niet leuk, maar als je die Priest ook maar een beetje kent, weet je dat hij een enorm goede speler is en altijd rustig is, maar mensen anders laat denken door het gebruik van z'n taal. Met een korreltje zout nemen dus. Maar dat wist de Druid blijkbaar niet. Drama.
Ik heb het hierna gehad. In raidchat geef ik aan, dat de hele attitude van de raid me niet aanstaat, en dat we het toch niet gaan halen met deze raid. Welgemeende excuses naar de onschuldige mensen later, stap ik de raid uit.

Vervelende is: er zijn 2 vaste raidgroepen in de guild, die elke week ICC10 grotendeels clearen. Ik was er de eerste raids niet bij, en zit dus niet in zo'n vast groepje. Eén van de groepen bestaat voor de helft uit reallife bekenden, dus dat begrijp ik deels. Maar wij blijven over met 'de rest', die erg onstabiel is en waar we het vaak met leftovers moeten doen, die gewoon duidelijk minder zijn. /rant

Twee spelers proberen me nog over te halen, maar ik heb er geen zin meer in. Na ongeveer 10 minuten drama in guildchat, blijkt dat de raid uiteen is gevallen. Ik switch wat heen en weer op chars, heb nergens zin meer in. Maar toch probeer ik dan de daily heroic op m'n Warrior. Wat krijg ik? Halls of Reflection heroic. Great.
Toch wil ik het een poging wagen. Een Blood DK met spec: 71/0/0, maar wel met Obsidian Blade van Ony. Een Pala healer die praatjes heeft. Toch beginnen we.
De Mage staat elke wave van mobs in de andere hoek dan de 4 andere, waardoor 1 mob altijd op hem af gaat. Ik doe m'n best, om alle mobs te tanken, te debuffen (Disarm, Stun, Spellreflect, Interrupt heals etc.) maar toch wipen we. Ik zat vaak met low health, terwijl ik sporadisch Flash of Heal casting bars op de Paladin zie. "Iedereen wordt geraakt", is z'n excuus. Ja, dat is HoR heroic. Zet Beacon op de tank of jezelf en spamheal.
Tweede poging wil m'n character niet slaan, terwijl ik rechterklik heb gedaan op de nameplate van de incoming Priest. Krijg geen rage, mobs lopen rond, mis geklikt, nog steeds geen rage. Wipe.
Derde poging komen we voorbij de 1e baas, maar bij de eerstvolgende wave van mobs, krijg ik weer weinig healing en gaan we allemaal neer. Achteraf blijkt, dat de DPS ook maar allemaal tussen de 1600 en 2400 zaten, met de DK natuurlijk op 1600.
Ik excuseer me naar de 4 andere partymembers, dat alles vandaag tegenzit en niks gaat werken, en log uit.

Een avond om te vergeten.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 04-02-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:19:

-Best verhaal :O-

Een avond om te vergeten.
Lekker dan.. zo zie je maar is dat een hele avond tegen kan zitten :/

Ben gisteren nog even lekker bezig geweest op m'n warriortje. Lvl 78geworden en nog wat mats gekocht voor Saronite Swordbreakers. Tevens heb ik nog Titansteel Shield Wall gekauft voor een luttele 350g (koopje). Zit nu op 21k hp op lvl 78, dat is best snel :) hoop dat ik als ik lvl 80 ding rond de 26k hp heb, dat scheelt een hoop gezeur van retards die het niet snappen ;-)

Gelukkig ga ik met 2 maten heroics runnen ( dps en disc priest ). Dus dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik kan je aanraden ff een uitstapje naar Mass Effect 2 te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig gedaan, 1 HC run op mijn tank voor de 2x frost, 2 runs op mijn priest die nog halve bar naar 68 moet en dat was het weer :+ Malygos is weer weekly, dus die sla ik maar weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een ongelooflijke groep gehad. Ik was van plan om een random heroic op mijn DK te doen voor de frost emblems maar ik had echt geen zin om 10-15 minuten te wachten op een groep, daarom heb ik dus ook maar besloten te gaan tanken. Normaal doe ik dit niet want ik vind tanken op een DK niet echt prettig maar vooruit. Ik haalde unbuffed net geen 33k HP en natuurlijk was ik def capped. Nu kreeg ik within seconds een groep voor heroic VH, ik accept en kom in het halletje daar terecht waar ik meteen commentaar kreeg van de healer. Hij zei dat hij een DK met zo weinig HP weigerde te healen. Nu was mijn goesting helemaal over, heb mij verontschuldigt tegenover de dps'ers en ben vertrokken. En dan klagen ze dat er niet genoeg tanks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 170776 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:14:
[...]
Ik heb heel lang aimed shot chimera shot en serpent sting gebruikt.

Aangezien glyph of steady shot nu weer gefixed is gebruik ik die weer, dat maakt glyph of chimera sting vervolgens overbodig, dus daar gebruik ik killshot voor.
Ik heb zelf gisteravond eens voa 10 gedaan met glyph of the hawk, steady en serpent en dat is mij persoonlijk goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere me Travelers Mammoet gekocht, en al weer op de helft voor me Chopper xD

3x Batterd hilt = Ching Ching

1 op me alt .
1 op me main .
1 gekregen van maatje die hem al had.
En ja ik heb hem zelf niet nodig, en nee heb hem niet geninja'd want het was gewoon een greed roll bij alle 2 de keren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben een film gaan kijken met m'n vriendin na die ervaringen. Transformers 2... ook om te vergeten, maar zij wilde 'm graag zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Die ICC raid weekly quest? is dat alleen in 10 man ofzo? of waar pik je die quest op? want bij het base camp in ICC(25) kon ik geen quest vinden :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:32:

1 op me alt .
1 op me main .
En ja ik heb hem zelf niet nodig, en nee heb hem niet geninja'd want het was gewoon een greed roll bij alle 2 de keren !
Lol gratzie.. ik heb gisteren ook al m'n poen opgemaakt door mats te kopen voor die craftable Tank plate items ( bracers/chest ) ilvl245.

Ik heb die hilt nog nooit zien droppen trouwens.. als die dropt heb ik um wel nodig op paladin. Op m'n warrior heb ik er geen drol aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 343244 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:30:
Net een ongelooflijke groep gehad. Ik was van plan om een random heroic op mijn DK te doen voor de frost emblems maar ik had echt geen zin om 10-15 minuten te wachten op een groep, daarom heb ik dus ook maar besloten te gaan tanken. Normaal doe ik dit niet want ik vind tanken op een DK niet echt prettig maar vooruit. Ik haalde unbuffed net geen 33k HP en natuurlijk was ik def capped. Nu kreeg ik within seconds een groep voor heroic VH, ik accept en kom in het halletje daar terecht waar ik meteen commentaar kreeg van de healer. Hij zei dat hij een DK met zo weinig HP weigerde te healen. Nu was mijn goesting helemaal over, heb mij verontschuldigt tegenover de dps'ers en ben vertrokken. En dan klagen ze dat er niet genoeg tanks zijn.
Je had gewoon moeten blijven joh, die instance is voorbij voordat ze je kunnen kicken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:44:
Ik heb die hilt nog nooit zien droppen trouwens.. als die dropt heb ik um wel nodig op paladin. Op m'n warrior heb ik er geen drol aan helaas.
Ik heb hem nu 2x gezien, op mijn hunter en tank, beide keren via een need 'weggejat' door iemand anders, onder het motto 'it gives no tank item' en 'hunter dont need it' (f00k dat, alles is hunter loot).

Maarja, stiekem hebben ze gelijk, voor beide classes is het geen primairy weapon.
Hydra schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:45:
Je had gewoon moeten blijven joh, die instance is voorbij voordat ze je kunnen kicken!
Inderdaad, even kijken wie leader is en dps laten zien dat je een goeie tank bent. Healer slackt, dps boos en kickt healer. En healer heb je veel makkelijker dan een tank.

Soms ga ik een HC in met mijn retri gear, puur om even reactie uit te lokken van de healer. (zit ik 27k unbuffed). Goeie healer hoor je niet, daarna swap naar tank gear en healer is helemaal happy. De heroic gister was DTK, ging zo makkelijk en vloeiend, nog voor de 15 min timer was afgelopen waren we al klaar.

[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Gisteren geprobeerd m'n duo partner (tank) te gearen met een paar fijne items. Allereerst wilden we wat toc normal spammen voor Black Heart trinket. In eerste instantie waren we met drie man (tank+2 dps) de dungeon finder tool in gedoken. Er zijn weinig mensen die nog deze instance runnen, het duurde toch zeker een minuut of 15 (zelfs met een tank) voordat we een groep bij elkaar hadden. Uiteindelijk gedaan en jammergenoeg geen drop. Iets later met nog 2 extra guildies getracht de instance nog een paar keer te runnen maar geen geluk voor de tank want de trinket dropte maar niet. Wel ben ik weggelopen met een nieuwe trinket (Abyssal Rune) voor m'n mage. Daarna nog een HoR normal gedaan met hetzelfde groepje voor een kans op het tank schild wat daar kan droppen maar wederom geen geluk voor de tank. Het begon wat laat te worden en na nog een paar random hc's te doen samen met de tank is ook hij er mee gestopt voor die dag.

Toen ben ik nog even verder gegaan om in iedergeval m'n dagelijkse FoS HC te doen voor een kans op Seethe, het duurde een kleine 15-20m voordat ik een groep had gevonden maar eenmaal in de dungeon gingen we er erg snel doorheen alleen geen Seethe drop. Aangezien ik nog een paar triumphs nodig had voor m'n 4de t9 besloot ik nog een random hc te doen. Ik kwam dit keer in een PoS HC terecht die ook erg snel door de instance heen ging (meeste mensen zaten rond de i240, dus waarschijnlijk voor de frosties bezig). Ik ben even vergeten of het van trash was of van Garfrost maar vroeg in de instance dropte er Surgeon's Needle, ondanks dat het meer een healer wapen is heb ik gevraagd of ik het kon lotten voor de SP boost die het me gaf. Dat was geen enkel probleem dus ik had al meteen een nieuw leuk wapentje. Uiteindelijk bij Tyrannus dropte zelfs de staff die nog een betere upgrade was tov de dagger :) Ik heb nu alvast 4pc t9 en kan eens kijken naar welke andere upgrades ik eerst ga pakken. In ieder geval de Talisman of Resurgance (oid) is een flinke upgrade dankzij de +int en spellpower(cooldown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Nu online
Mektheb schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:32:

1 op me alt .
1 op me main .
Mazzelaar! Pas 1 drop gezien maar niet gewonnen ofc :P
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:34:
Ik ben een film gaan kijken met m'n vriendin na die ervaringen. Transformers 2... ook om te vergeten, maar zij wilde 'm graag zien :P
Auw pijnlijke avond sterkte :P
SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:46:
[...]

Ik heb hem nu 2x gezien, op mijn hunter en tank, beide keren via een need 'weggejat' door iemand anders, onder het motto 'it gives no tank item' en 'hunter dont need it' (f00k dat, alles is hunter loot).

Maarja, stiekem hebben ze gelijk, voor beide classes is het geen primairy weapon.
Om eerlijk te zijn: dat ding wordt zo grof verhandeld dat ik het niet meer dan normaal vind dat iedereen rollt. Als mensen erover gaan zeuren, DAT zijn pas ego's. :P

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 04-02-2010 10:54 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Die battered hilt geeft anders een heel dik MM sword.
Ik heb ook 1x die drop gewonnen met mijn hunter, deden ze ook niet moeilijk over, maar wel direct verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:46:
[...]

[...]

Inderdaad, even kijken wie leader is en dps laten zien dat je een goeie tank bent. Healer slackt, dps boos en kickt healer. En healer heb je veel makkelijker dan een tank.

Soms ga ik een HC in met mijn retri gear, puur om even reactie uit te lokken van de healer. (zit ik 27k unbuffed). Goeie healer hoor je niet, daarna swap naar tank gear en healer is helemaal happy. De heroic gister was DTK, ging zo makkelijk en vloeiend, nog voor de 15 min timer was afgelopen waren we al klaar.
toon volledige bericht
hoezo nu weer weggejat? voor eigenlijk iedereen is het best een leuk wapen need is need, the dice is always right. het enige dat blizzard had moeten is dat je hem maar 1x per character kan ontvangen.

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 04-02-2010 10:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Gisteren had ik nogal een slechte dag (ruzie enzo) en had echt geen zin om bij zo een healer te blijven, waarschijnlijk was die vanzelf wel geleaved maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Het zou ook echt niet in me opkomen om te gaan zeuren om de health van tank, zou ik juist een uitdaging vinden. Ik doe regelmatig nog de daily dungeon als ik me verveel, gewoon voor de uitdaging. Die zijn vaak lastiger om te healen dan heroics met level 78 tanks die niet capped zijn en 20k health hebben. Heerlijk :P Pas ging de tank dood bij Ymiron (bane + slechte groep = nasty), we konden het nog winnen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Nu online
Gohan-san schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:52:
[...]

hoezo nu weer weggejat? voor eigenlijk iedereen is het best een leuk wapen need is need, the dice is always right. het enige dat blizzard had moeten is dat je hem maar 1x per character kan needen.
Bolded fixed :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Zo gisteren ICC25 en we hadden weliswaar geen moeite om in de instance te komen ! dat mag afgeklopt worden.
Marrowjaw ging zoals gewoonlijk makkelijk, Deathwhisper ook no problem lootship ook keine problem.
Maar toen Saurfang, boss op 82% en we hadden de eerste mark te pakken; iedereen had ff een "lolwtf" moment. Dus ben wat mensen gaan raadplegen die ook in ICC zaten en blijkbaar is onze vriend bugged. Helaas pindakaas en ik kwam nog 4 badges tekort voor me T10 helmpje. Toen maar verder in VoA25. Die nieuwe boss is een joke zeg :D dropte geen lock tier item maar wel de ilvl270 Wratfull broek ! dus ik ben weer een mooi pvp itempje rijker.
Daarna ook gelijk de 10m gedaan maar daar dropte ook niets voor locks, maar ik had intussen wel 95 Frost emblems en heb dus gelijk mijn KKK helmpje gescoord.
Ik moet wel zeggen dat (destro) locks een aardige buff hebben gehad zeg :p waar ik voorheen unbuffed op een target dummy 5200 dps haalde, haalde ik nu zonder problemen 5800 - 6k dps !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 09-05 16:06

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Lief dagboek,

Gisteren een ATV-dag dus na de server downtime lekker wat overdag kunnen WoW-en. Mains werd in guild verzocht unsaved te blijven voor VoA want dat zouden we met guild doen. Prima, leuk. Dus m'n ele shammy alt gepakt en daarmee in lfr gaan staan voor VoA10/25. 5 minuten later stond ik in VoA25, eerst nieuwe boss... 1shot in een pug; gaat nergens over. Wat ook nergens over gaat is dat ie 3 pvp-items dropte. Lekker boeiend op een PvE server :X

Daarna met diezelfde alt VoA10 geprobeerd, kwam in een nub-group terecht blijkbaar want zelfs 1 orb neerkrijgen zonder dat die door de hele caster en healer populatie is gekacheld is blijkbaar erg moeilijk. Na 1 poging kwam de warning dat WG snel weer begon dus afgehaakt.

's Avonds met guild (en dus m'n lock main) zouden we wel "even" de nieuwe boss doen; met 24man want er zou een ranged dps later komen. Met krap drie kwartier voordat iedereen VoA uit wordt gezet lopen we naar binnen. Zegt de RL doodleuk: "Flame watcher first guys." Aantal mensen: WTF? Maar omdat er ook al een aantal anderen de nieuwe boss hadden ge1shot op een alt werd er niet te hard geprotesteerd... Je voelt het al aankomen, Flame Watcher natuurlijk in een keer neer en daarna wipen (beste try: 3% :X Met 25 man hadden we het gehaald) op de nieuwe boss tot de tijd op was. Nu waren we melee-heavy en dat maakt de nieuwe boss echt wel lastiger maar echt, dat zelfs je eigen guildies (mages, spriest etc) doodleuk de boss blijven nuken terwijl er 3 orbs door de raid heen zweven snap ik echt niet. Maar waar m'n broek dus echt van afzakt is dus dat we nu saved zijn voor VoA25 zonder de nieuwe boss neer te hebben en ik weet niet zeker of ik er bij de volgende keer dat we erheen gaan bij kan zijn.

Anyways, tijd was op, battle for WG begon dus tijd voor ons om nog ff de eerste wing ICC25 te doen. Natuurlijk weer gestrand op Saurfang (ook daar helpt het niet als je melee heavy bent) maar Marrowgar ging nu tenminste in 1 cleane try neer ondanks bakken lag en DCs, Deathwhisper was een 2shot en gaat volgende keer in 1x neer, gunship was de gebruikelijke faceroll. We kregen voordat we bij gunship waren zowaar ook nog een weekly quest; moesten zo'n frozen giant op de ramparts slopen. 2 tries gedaan en niet gelukt nog; uiteindelijk dus gunship gedaan en nog wat tries op Saurfang omdat we die oefening harder nodig lijken te hebben dan oefening op die giant (en niemand had tacts voor die giant gelezen; met die ziekte is het geen tank/spank verhaal).

En daarna was het raid eind; als ik er vrijdag bij kan zijn gaan we verder met VoA25, die frozen giant en Saurfang.

Daarna met een paar guildies nog wel ff VoA10 in gegaan (WG was weer van ons) en daar de nieuwe boss ge1shot, geen loot aan overgehouden.

Resultaat van gisteren: Saved voor VoA25 op main, ach voor VoA10 op main en voor 25 op alt, bosje emblems op beide. En m'n main heeft nog wel een mooie upgrade mogen looten van Marrowgar: Crushing Coldwraith Belt!

Edit: op dat laatste na dus ook een avond om te vergeten ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Anoniem: 236827 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:34:
Denk je dat je alles gehad hebt, wil je vriendin Transformers 2 kijken!! :P

Of vond je de film wel leuk?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Het is eigenlijk ook te belachelijk dat ze gaan whinen dat je maar 33k hp hebt. Dat is echt 13k hp MEER dan nodig voor hc's. wat een onzin zeg, als er bij mij een healer zou whinen dan zocht hij maar een andere party. Je hoeft als tank niet te compenseren voor zijn lage IQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@KillGhost Ja klopt hier ook BD

@Skillz Ik ben niet zo'n enorme fan van meer haste. Ik merk dat ik in ICC25 man meer heb aan die kortere Killshot CD. Festergut, Rotface en Putri zijn meer fights waar je toch alle DPS nodig hebt de laatste 20%.
Tenminste dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hoezo nu weer weggejat? voor eigenlijk iedereen is het best een leuk wapen need is need, the dice is always right. het enige dat blizzard had moeten is dat je hem maar 1x per character kan ontvangen.
Ik zet het toch tussen aanhalingstekens? We hadden de afspraak dat alles greed gaat wat BoE/random is, ging al stuk of 5 HCs gewoon goed. Ik heb er ook geen probleem mee, het is geen tank/ranged wapen, het geld ervoor had leuk geweest maar komt ongetwijfelt nog wel een dag dat hij dropt in ICC.
Skillz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:52:
Ik heb ook 1x die drop gewonnen met mijn hunter, deden ze ook niet moeilijk over, maar wel direct verkocht :)
Ik had hem door Rawr gegooid en potentiele DPS ging maar met 300 of 400 omhoog. (Heb nu 2x 232 swords), terwijl het bij een primairy wapen class wel bizarre steiging in je DPS kan zijn en als hunter gebruik je enkel de extra stats ervan.

Effectieve DPS lijkt me denk lager, als ik hem wegzet tegen Reinforced shadowstrike:
24 Agi
10 Sta
40 AP
2 Armor Pen (0.14%)
26 Crit (0.57%)

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 04-02-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 170776 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:06:
@KillGhost Ja klopt hier ook BD

@Skillz Ik ben niet zo'n enorme fan van meer haste. Ik merk dat ik in ICC25 man meer heb aan die kortere Killshot CD. Festergut, Rotface en Putri zijn meer fights waar je toch alle DPS nodig hebt de laatste 20%.
niet zozeer die laatste 20% je moet het gewoon overall hebben (altahns op rotface/festergut) je ziet vaak dat wanneer je de boss laag in HP hebt dat mensen zich meer pushen/inspannen om dps te verhogen. maar als je dat nu over de gehele linie doet gaat het sowieso sneller :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
rvlieshout schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:42:Ik speel te casual om eens een raid te proberen (lees: faalangst, en tanks hebben de nare 'eigenschap' te moeten weten wat ze moeten doen en daar ik geen raid(-encounter) ervaringen heb, gaat dat niet lukken.)
Dat had ik op het begin ook met m'n tankadin. Maar al snel kom je erachter dat je als tank nog niet eens de moeilijkste taak hebt. Vaak een kwestie van oppikken en tanken, soms taunten en af en toe weten wanneer je je cooldowns moet gebruiken.

Ik zit zelf als casual in een raiding guild en dan is het makkelijker om eens meegenomen te worden of bij gebrek de vraag te krijgen of je iets te doen hebt. Daarnaast is het ook makkelijk dat ik een paar goede vrienden heb die niet bang zijn om een tank mee te nemen die ook geen reet aan tactics doorleest :p

De eerste keer ICC10 (casual/alt run - 1ste 4 baasjes) heb ik tegen onze guildmaster (was destijds secon in command) ook gewoon gezegd dat ik 0,0 tactics kende, maar wel een half brein tot m'n beschikking had. Kreeg de invite, her en der wat uitleg en we hebben (behalve op een wipe op trash (!!!) toen de hele zooi geoneshot.

Zolang je beschikt over denkvermogen, niet bang bent om te vragen en eventuele fouten toe te geven, dan kom je denk ik al een heel eind. Mensen die een run af willen maken zullen best tijd willen investeren om je wat bij te brengen en je de tactics uit te leggen.

Zij die daar geen zin aan hebben zullen waarschijnlijk toch al leaven en "nub tank" of zo schreeuwen voor je uberhaupt begonnen bent. Dat zijn dan ook juist de mensen waar jij je als casual niet druk om moet maken. We zijn allemaal begonnen als scubs... Elke content patch begin ik weer overnieuw xD

Misschien is het wel een idee om een raid te proberen op een dinsdag. De meeste mensen die dan gaan willen meestal kijken of ze eventueel nog wat plat krijgen of wat badges kunnen scoren. Woensdag is toch alles gereset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
[...]
Klopt ik met mijn nieuwe alt 19k unbuffed (paladin).. Krijg iedere keer commentaar in HC's.. Soms leaved de healer.. maar nadat ik een stukje doe zonder dat iemand in de gevaren zone komt en ze zien dat ik netjes klappen kan vangen en kan tanken gaat alles prima.. nog geen whipes veroorzaakt.. :) Zit nu wel op 24k unbuffed dus gaat een beetje bij beetje vooruit.. Halls of Lightning had ik zelfs een healer waarmee ik mocht chainpullen.. Dat was wel een beetje spannend..

Nieuwsgierig? http://eu.wowarmory.com/c...?r=Outland&cn=Bringmedown

edit: lol kijk mijn rss feed.. was gisteren begonnen met HC's
http://eu.wowarmory.com/c...?r=Outland&cn=Bringmedown

[ Voor 8% gewijzigd door bechown op 04-02-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gohan-san schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:36:
Die ICC raid weekly quest? is dat alleen in 10 man ofzo? of waar pik je die quest op? want bij het base camp in ICC(25) kon ik geen quest vinden :(
Ergens tijdens de raid, tussen wat trash packs in, komt er een mannetje aanrennen met een quest. Bij ons gebeurde dat dus op de ramparts, voor het gunship gevecht, tussen twee van die vechtende groepen allies/hordies in. Afhankelijk van wat die random quest voor jouw raidID is zal dat dus op andere momenten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
Ik zit er over te denken om een nieuwe alt op te starten. Het lijkt me leuk om een nieuwe class te leren kennen. Mijn vraag is zijn er mensen die het leuk vinden om een alt op te starten en samen te levellen? Het leukste zou zijn als we een dungeon groepje van vijf mensen kunnen vormen. Ik sta open voor elke guild, class en realm. Het enige wat ik vraag is een volwassen mentaliteit, gezeligheid en geduld. Mijn idee is één of twee vaste avonden in de week om te levellen. Dit is denk ik de manier om snel te levellen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 29-01 11:16
[...]

Vind het overigens nogal dom om te gaan greeden op de hilt wanneer je gebruik maakt van de random LFG tool. De kans dat er iemand tussenzit die de loot-regels (ongeschreven natuurlijk :P) niet respecteert is zó groot... Zeker met enkele duizenden goudstukken voor ogen..

Gewoon op need drukken dus! Wel even van te voren kenbaar maken zodat iedereen need. Maar dan weet je in ieder geval dat iedereen een eerlijke kans heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
[...]

In zo'n geval moet de healer 'm maar peren ... Hij is degene die blijkbaar problemen heeft met de situatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HawVer schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:00:
[...]

Denk je dat je alles gehad hebt, wil je vriendin Transformers 2 kijken!! :P

Of vond je de film wel leuk?
Haha had 'm al gezien in het vliegtuig naar Tanzania (was niks beters...).
Ach, je moet wat voor elkaar over hebben hè :)
District 9 vond ze te vaag :(

Staat voor morgen een vervolgraid gepland, op de raid van gisteren. Ik heb een aantal eisen gesteld, voordat ik ook maar overweeg om mee te gaan :P
(eisen als: guildspirit meenemen, enchanted / gemmed gear, flasks, tactics kennen of vragen, etc.; niks onmogelijks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

SnoeiKoei schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:12:
[...]

Ergens tijdens de raid, tussen wat trash packs in, komt er een mannetje aanrennen met een quest. Bij ons gebeurde dat dus op de ramparts, voor het gunship gevecht, tussen twee van die vechtende groepen allies/hordies in. Afhankelijk van wat die random quest voor jouw raidID is zal dat dus op andere momenten gebeuren.
ah yeah nu snap ik het, kun je deze quest zegmaar 2x doen? als in icc10 en icc25, of zijn het 2 seperate quests?
garagaholic schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:13:
[...]

Vind het overigens nogal dom om te gaan greeden op de hilt wanneer je gebruik maakt van de random LFG tool. De kans dat er iemand tussenzit die de loot-regels (ongeschreven natuurlijk :P) niet respecteert is zó groot... Zeker met enkele duizenden goudstukken voor ogen..

Gewoon op need drukken dus! Wel even van te voren kenbaar maken zodat iedereen need. Maar dan weet je in ieder geval dat iedereen een eerlijke kans heeft :)
ik heb hem nog nooit gezien uberhaupt, maar ja zou ook gewoon needen. maar het brakke op het moment is dus stel dat ik het wapen al heb op het poppetje ik speel, ik gewoon weer kan needen, waardoor ik een kans heb om een 2de BH te krijgen, wat eigenlijk niet echt eerlijk is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister weer geraid, eerst de weekly Malygos.
Daarna ICC10, heb de 1ste en 2de boss afgestaan aan een warlock die 2 raids gemist heeft en in need is voor een betere offhand en mainhand.

Loot waar ik niets aan heb ;)

Hij stond tentative maar had genoeg tijd voor de 2 bosses, en ja beter dat loot gebruikt wordt ipv geshard.
Ik heb iig wel de trash naar marrowgar gecleared aangezien ik de rep wel graag wil en die 4 badges makkelijk kan missen. Moet er nu nog 50 dan heb ik 4piece t10 :)

Alles weer fijn een 1shot, putricide geskipped voor zondag en blood wing ook helemaal geskipped omdat daar de nieuwe ICC Weekly quest zich bevind en dit timed is. Dus op naar frost wing :)

Leuke trash en dacht al weer aan leuke rep, helaas ze zijn niet undead en dus geen rep.
De mini boss hier geeft een extra frost emblem en 450 rep dat maakt het wel weer goed ;)

8 try's gehad op de Dream Walker dragon, deze encounter is wel tof en voor de healers een grote uitdaging.
We raiden met 2 healer en op deze encounter is de Shammy geswitch naar resto voor een 3de healer. We krijgen haar gehealed tot 11mil van de 12 en en het is steeds net niet genoeg om de soft enrage te halen.

Probleem hier is dat de resto zich zelf niet van magic kan disspell'en en dan loopt haar healing stacks af omdat ze geslowed wordt door de frost damage en dan moeite heeft haar stacks up te houden. Met 1 healer die 15k hps kan doen zou je de softenrage moeten halen alleen dan moet je de stacks wel up moeten houden

Uiteindelijk niet genoeg tijd om onze Pally tank te respeccen naar holy en dan andere tactiek gebruiken.
Maar dat komt zondag wel weer, al met al een leuke fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:10:
[...]

niet zozeer die laatste 20% je moet het gewoon overall hebben (altahns op rotface/festergut) je ziet vaak dat wanneer je de boss laag in HP hebt dat mensen zich meer pushen/inspannen om dps te verhogen. maar als je dat nu over de gehele linie doet gaat het sowieso sneller :)
Rotface heb je gelijk, festergut hoef je de laatste zoveel seconden niet meer te moven, aangezien de spores irrelevant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Anoniem: 170776 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:06:
Goed punt heb je daar (Damma denkt nu aan zijn 0.3% wipe op Fester...), ik heb die hawk ook pas sinds gisteravond en als het mee zit kan ik hem vanavond in ICC10 eens gaan uitproberen. Ik had hiervoor de Serpent, Steady en TSA glyph in gebruik.

Wat geeft je de KS glyph nou effectief op een Boss?

Edit, bedenk me net iets.
Hoe gebruiken jullie je Readiness op bv Festergut? Misschien dat ik daar nog wat kan verbeteren.

[ Voor 8% gewijzigd door bitpixl op 04-02-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gohan-san schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:17:
[...]
ah yeah nu snap ik het, kun je deze quest zegmaar 2x doen? als in icc10 en icc25, of zijn het 2 seperate quests?
Geen idee, ik weet zelfs niet zeker of je in ICC10 ook een weekly krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:52:
Dat zoiezo, maar moet zeggen me staff beter is en ik liever wacht op een dik 264 wapen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
bechown schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:12:
Klopt ik met mijn nieuwe alt 19k unbuffed (paladin)..
Mwa, ik vind er nogal een verschil zitten tussen 19k en 31k. 19k gaat geen issue zijn in Nexus ofzo bijvoorbeeld, maar je bent ook nog nieteens critimmune. Dan wordt je dus door je healer gedragen, zou ik zelf niet tof vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Gohan-san schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:17:
[...]
ik heb hem nog nooit gezien uberhaupt, maar ja zou ook gewoon needen. maar het brakke op het moment is dus stel dat ik het wapen al heb op het poppetje ik speel, ik gewoon weer kan needen, waardoor ik een kans heb om een 2de BH te krijgen, wat eigenlijk niet echt eerlijk is.
Eerste keer heb ik ook geneed terwijl ik dacht dat ik hem niet nodig had.. Als mensen hem persee willen kunnen ze hem kopen op AH.. Heb er geen probleem mee.. Zelfde gebeurde mij in een pug ICC25m dropte de mail legs voor mijn resto shaman.. omdat hij BoE is werd hij geraid rolled.. Netter zou zijn alleen need als je hem nodig hebt maar ja zo zit niet iedereen in elkaar.. unequip op het moment dat er iets dropped is ook zo triest maar gebeurd helaas nog te vaak.. Pak als het verdacht is meestal armory er even bij ^^.. Dus need voor gold kan in dit geval gewoon maar dan alleen in geval van Pugs.. Met guildies is het needen alleen wanneer nodig..
Hydra schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:25:
[...]
Mwa, ik vind er nogal een verschil zitten tussen 19k en 31k. 19k gaat geen issue zijn in Nexus ofzo bijvoorbeeld, maar je bent ook nog nieteens critimmune. Dan wordt je dus door je healer gedragen, zou ik zelf niet tof vinden.
Klopt normaal zit ik aan de andere kant en ben ik de healer die het klusje mag klaren.. Dus weet wel hoe het werkt.. helaas zijn HC's de enige manier om snel te gearen.. Doe zelf nooit moeilijk over gear dus nu verwacht ik hetzelfde terug :P .. FoS normal gedaan met een gs 2500 healer die constant DCde waardoor de enh shaman iedere keer moest offhealen.. Toch zonder whipes en deaths gedaan wat opzich een prestatie was van iedereen in de group want de healer was er meer niet dan wel..

[ Voor 28% gewijzigd door bechown op 04-02-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 15-03 14:06
Ik ben hier en daar ook wel een healer tegengekomen die plots verdween voordat we begonnen waren. De tank waarmee ik dungeon heeft nu bijna 27k hp wat tot zo ver nog altijd meer dan genoeg is gebleken. Hij heeft zelfs al een aantal keer FoS hc getanked. HoR hc beginnen we nog niet aan (normal gaat al wel goed af).

Daarbij weet ik nog wel een grappig verhaal wat zich toevallig gisteren afspeelde. Ik zat in een random hc met 2 guildies die hem voor de frosties deden (en dus best wel goed in de gear zitten) en we randomde oculus. Even in het beginnen buffen en daar begint het al, één van de 2 pugs (een ret pala) zegt al "chop chop". Dat had hij niet moeten zeggen want dat is aanleiding voor m'n guildy om vervolgens zo'n beetje alles te pullen wat los en vast zat alsof hij de trein in 10 minuten nog moest halen. Een paar keer erg close geweest omdat de healer (andere pugger) hem totaal niet kon bijhouden. Uiteindelijk hebben we net de op een na laatste boss neer en is het tijd voor Eregos. Natuurlijk niks niet wachten en meteen engagen blijkt het dat allebei de puggers nog niet eens weer op hun drake zaten. We kregen Eregos net niet neer (hij had nog 300k hp over, ik probeerde nog te dps'en zonder drake toen deze dood was gegaan :P). Zegt de ret pala ineens "maybe a good idea to wait till everyone is ready first". Precies de opmerking waar we op zaten te wachten want hij kreeg meteen in drievoud terug "who was it that was in such a hurry again? chop chop!". Uiteindelijk dit keer netjes gewacht op iedereen en Eregos makkelijk neergehaald om nog te eindigen met een goede 5 minuten over voor "Make it count". Geen mount jammergenoeg, ik ben hem nog niet tegengekomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

KillGhost schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 09:48:
[...]

Nope, ik werk daar zelf. Ik begrijp dat jij daar ook werkt? :)
Ik zal wel even bellen naar de technische dienst dat er 2 addicts zitten koffie te drinken :P en nee ik werk er niet heb vanuit mijn bedrijf wel contact met oa de Belastingdienst ( TD dan he )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hydra schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:25:
Andere kant als je al tegen de T10 zit in een heroic draag je de healer rond in een HC, zeker als ze flink wat selfhealen hoef je als healer soms helemaal niet te doen. Tank die guildmembers aan wat emblems wil helpen, dan ga ik wel dps'en op mijn resto shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Wootlock schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:56:
Zo gisteren ICC25 en we hadden weliswaar geen moeite om in de instance te komen ! dat mag afgeklopt worden.
Marrowjaw ging zoals gewoonlijk makkelijk, Deathwhisper ook no problem lootship ook keine problem.
Maar toen Saurfang, boss op 82% en we hadden de eerste mark te pakken; iedereen had ff een "lolwtf" moment. Dus ben wat mensen gaan raadplegen die ook in ICC zaten en blijkbaar is onze vriend bugged.
Helaas pindakaas en ik kwam nog 4 badges tekort voor me T10 helmpje.
Bij ons werd van te voren in de raid verteld dat Saurfang was gebuffed/generfed. De energie voor de marks wordt sneller opgebouwd, maar hij healt niet zo snel meer. Het was zeker te merken tijdens het gevecht, de marks gingen sneller als ooit. Maar ik heb het gevoel dat het hele gevecht iets makkelijker is geworden.
Toen maar verder in VoA25. Die nieuwe boss is een joke zeg :D dropte geen lock tier item maar wel de ilvl270 Wratfull broek ! dus ik ben weer een mooi pvp itempje rijker.
Voor ons was het moeilijkste deel van het gevecht VOA binnen komen. "A new instance cannot be created at this time...". We hebben ongeveer 10-15 minuten voor de deur staan wachten. Volgens mij was iedereen VOA aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
ShadowBumble schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 11:32:
[...]

Ik zal wel even bellen naar de technische dienst dat er 2 addicts zitten koffie te drinken :P en nee ik werk er niet heb vanuit mijn bedrijf wel contact met oa de Belastingdienst ( TD dan he )
Maak er dan maar alvast 4 van ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.