Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
SNDRT schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:44:
[...]Naar mijn mening is het gros van de nieuwe weps eigenlijk slechter dan de standaard weps, om maar wat vergelijkingen te maken: Minigun > Natascha, sniper rifle > Huntsman, scattergun > FaN, pistol > BONK! en ga zo maar door..

de enige wapens die ik apart houd zijn de CnD, Jarate, nieuwe soldier weps en last but not least de flaregun :')
Tsja, ik moet toch echt alle solly unlocks houden voor het geval dat ik ze ooit eens nodig heb. BONK is handig op gravelpit als aanvallend, FaN is soms nog viable. Jarate doet beter op pubs dan SMG. Laten we de kritz niet vergeten voor als ik ooit medic speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Voor medic moet je ze gewoon alle drie houden, ik hoop nog steeds op de dag dat mensen al hun backburners weggooien, of dat er een backburner delete bug komt en daarna een backburner drop bug.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik hoop nog steeds dat de Backburner een alt-mode krijgt waarbij je invisible wordt... :X ;)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1z1h8qq.jpg

Skrie vond gisteravond op de GoT-server de Towering pillar of hats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

die hat mag ik dus echt niet :P
vind m lelijk :')

had zelf de Modest Pile of Hats gecraft, is gewoon een Billycock eigenlijk :s
die hat uiteindelijk gecraft met een dubbele brigade helmet en daar kreeg ik een Tyrant voor :D

Edit: footage --> http://www.youtube.com/watch?v=aX2ugck4e7g

BIG edit: enkele seconden geleden m'n 2e Ushanka gevonden als drop :(

[ Voor 11% gewijzigd door Statiegeld op 01-03-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

frickY schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:40:
[...]

Dat is een server-setting die je lokaal niets kunt overrulen.

Vaag dat je systeem daar op vast loopt? Is gewoon een in-game shot in 3th person view... zie weinig reden waarom hij precies daar vast zou kunnen lopen.
:(, jammer.

Dan zal ik toch echt eens overnieuw moeten gaan downloaden. Vraag me echter af of dat wel zin heeft.

Het is ook gewoon heel vreemd, ik krijg dus dat/die (?) screenshot te zien maar dan schiet op eens de cpu belasting omhoog en wordt er iets weggeschreven naar de hd (altans, dat denk ik). Alle info word niet geladen in die screen, waar normaal de naam van de persoon die mij doodmaakt staat is er in dit geval dan %killername% te zien.

Beetje vreemd, op servers met instant respawn kan ik gewoon spelen, maar dat is in mijn ogen niet zo heel erg leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Gaat niet echt lekker met de public server vandaag, veel fps problemen. Server zat lekker vol, tot iedereen weer begon te warpen, nu gaat het weer maar is de server leeg. Enig idee wat het probleem is, Workaholic?

*edit: ook de behaalde stats van het laatste uur lijken niet meegeteld te zijn

[ Voor 16% gewijzigd door diffx op 01-03-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op maandag 01 maart 2010 @ 20:10:
[...]

:(, jammer.

Dan zal ik toch echt eens overnieuw moeten gaan downloaden. Vraag me echter af of dat wel zin heeft.

Het is ook gewoon heel vreemd, ik krijg dus dat/die (?) screenshot te zien maar dan schiet op eens de cpu belasting omhoog en wordt er iets weggeschreven naar de hd (altans, dat denk ik). Alle info word niet geladen in die screen, waar normaal de naam van de persoon die mij doodmaakt staat is er in dit geval dan %killername% te zien.

Beetje vreemd, op servers met instant respawn kan ik gewoon spelen, maar dat is in mijn ogen niet zo heel erg leuk...
was er niet ergens een optie om die snapshot te saven? staat die niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Laatst online: 19:17
Mag ik eens vragen op welke server de Gotters zoal acteif zijn?

Want op teamfortress2.be vind ik geen recente post + in dit topic en start post ook niet.

Toch zie ik op steam communitie veel gotters maar als ik wil joinen gebeurd er niets :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Workaholic in "[Multi] Team Fortress 2, deel 13"

Weet iemand overigens welke HUD de onderstaande is? Is wel verdomd handig zo'n overzicht van je teammates, alleen zo rot voor pubs.

[ Voor 56% gewijzigd door Tsunami op 01-03-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
@Tsunami
Dat is de more's hud met advanced spectator mode.

@lasharor
Dat klinkt als de bug die ik ook eerst had. Na de update was het verholpen voor mij. Maar je zou steamcloud in advanced options kunnen proberen uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Advanced spectator mode is overigens gewoon een optie bij je opties. Heb je ook alleen in team spectate of op STV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt die hud niet op public servers ;) alleen als mp_tournament aanstaat ofzo iets op de server.
Op tf2lobby zie je deze hud zowiezo met de m0re's hud

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Laatst online: 19:17
Astratuner schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:39:
Mag ik eens vragen op welke server de Gotters zoal acteif zijn?

Want op teamfortress2.be vind ik geen recente post + in dit topic en start post ook niet.

Toch zie ik op steam communitie veel gotters maar als ik wil joinen gebeurd er niets :'(
Iemand? Of zitten jullie allemaal te campen op idle maps? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Astratuner schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:49:
[...]
Iemand? Of zitten jullie allemaal te campen op idle maps? 8)7
Stond op de vorige pagina:
Workaholic schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:48:
[...]Het nieuwe ip nummer :
93.190.139.115:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s'middags idle ik omdat ik dan stage heb ;)
maar s'avonds zit ik of op me oude 2fort server als veel maten vragen of ik ook mee kom doen,
en anders op de GoT server of Tf2lobby match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
diffx schreef op maandag 01 maart 2010 @ 21:17:
Gaat niet echt lekker met de public server vandaag, veel fps problemen. Server zat lekker vol, tot iedereen weer begon te warpen, nu gaat het weer maar is de server leeg. Enig idee wat het probleem is, Workaholic?

*edit: ook de behaalde stats van het laatste uur lijken niet meegeteld te zijn
Ik ben benieuwd of dit nog speelt.. anders moet ik dit even gaan uitzoeken. Heb de performance logs nog even nagekeken en de dedicated bak staat letterlijk uit zijn neus te vreten.. Even aankijken dus!

Klinkt eerder alsof de srcsds sessie een restart nodig heeft (die krijgt hij al elke 24uur). Wellicht is de restart niet goed gegaan oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Workaholic op 02-03-2010 18:39 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Kleine server update misschien nog? De 'nieuwe-oude' nades zijn er nog ( gaan door sommige delen van de hitboxes heen ) die update was er vorige week, geloof ik.

Server werkt verder prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:23
Ik heb vandaag even geprobeerd om met "-windowed" te spelen in de launch opties, dit beviel echter niet.
Na het weghalen van de launch optie blijft echter mijn scherm in windowed gestart worden. Iemand al eens eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:29

g0tanks

Moderator CSA
Heb je al gekeken bij de options ingame? Wat beviel je trouwens niet? Als het de border is, die kan je uitzetten met -noborder.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook heel benieuwd, want met -noborder merk je geen enkel verschil ten opzichte van fullscreen.
Behalve dan dat je alt+tab wél fatsoenlijk werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
@Workaholic
Sinds killzone inactief is gegaan missen we nog wat actieve admins op de server. Ik ben er vaak en was admin op de vorige server, dus ik wil me wel opofferen. Verder zie ik dat de server een restart nodig heeft. Paar dagen geleden was er een update die de nades fixte, maar op deze server zijn ze nog steeds gebugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gaat alt-tab sneller met windowd mode ? dat is handig voor tf2lobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:29

g0tanks

Moderator CSA
alt+tab is bijna altijd instant met window mode.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
g0tanks schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:26:
Heb je al gekeken bij de options ingame? Wat beviel je trouwens niet? Als het de border is, die kan je uitzetten met -noborder.
De optie -noborder was mij inderdaad al bekend.
Bij de options ingame ben ik niets tegen gekomen wat te maken zou kunnen hebben met windowed spelen.
Het grootste nadeel vond ik eigenlijk het gevoel van de muis, het leek compleet anders te zijn dan normaal.
Hierom wil ik graag terug naar de "oude" settings.
Een check op de integriteit van de gamefiles hielp niet.

Voordeel is zeker dat de alt-tab functie wel eens goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Waster schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 22:42:
@Workaholic
Sinds killzone inactief is gegaan missen we nog wat actieve admins op de server. Ik ben er vaak en was admin op de vorige server, dus ik wil me wel opofferen.
Ditto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan toch die -windowed weg halen uit de launch options zoals je al hebt gedaan. Dan de game starten> Options > video en daar heb je staan Full screen en Window mode ;) Als je die op Full screen zet schrijf hij dat weg in de Config.cfg en dan is alles weer goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
angienl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 09:32:
Je kan toch die -windowed weg halen uit de launch options zoals je al hebt gedaan. Dan de game starten> Options > video en daar heb je staan Full screen en Window mode ;) Als je die op Full screen zet schrijf hij dat weg in de Config.cfg en dan is alles weer goed ;)
Ik zal het nog eens nakijken, heb de optie gisteravond in ieder geval niet gezien. :X :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit momenteel niet thuis maar ik heb een screenshot gevonden voor je ;) Wel van garry's mod maar die options menu zijn gelijk ;)

Afbeeldingslocatie: http://bbsimg.ngfiles.com/15/20133000/ngbbs4ac9db10c0e72.jpg
Dat linker scherm kom je als eerst ;) daar zie je dus display mode FullScreen ;)

Daarnaast is er ook een command om alles te resetten. Bij launch options typ je in -autoconfig.
Nadeel hiervan is dat echt alles gereset wordt dus ook je Bindings ,directX level en andere scripts die je wellicht gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
angienl schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:28:
Ik zit momenteel niet thuis maar ik heb een screenshot gevonden voor je ;) Wel van garry's mod maar die options menu zijn gelijk ;)

[afbeelding]
Dat linker scherm kom je als eerst ;) daar zie je dus display mode FullScreen ;)

Daarnaast is er ook een command om alles te resetten. Bij launch options typ je in -autoconfig.
Nadeel hiervan is dat echt alles gereset wordt dus ook je Bindings ,directX level en andere scripts die je wellicht gebruikt.
+1 voor angienl, ik heb er overheen gekeken met me blinde kop.
Hij werkt weer,thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ik was het helemaal zat met de framedrops. Alle FPS configs geporbeerd maar het bleef maar slecht waardoor ik meestal ergens onderin de lijst stond met een negatieve KPD. TIP: Ik heb all bestanden uit mijn CFG folder gehaald en toen TF2 opnieuw gestart. Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dat ga ik eens even proberen ;) ik gebruik namelijk geen config op mijn Classes die zijn gewoon leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
DeX schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 08:14:
Ik was het helemaal zat met de framedrops. Alle FPS configs geporbeerd maar het bleef maar slecht waardoor ik meestal ergens onderin de lijst stond met een negatieve KPD. TIP: Ik heb all bestanden uit mijn CFG folder gehaald en toen TF2 opnieuw gestart. Problem solved.
je kan nu gewoon zonder al die bestanden tf2 spelen?

ik heb hier ook last van, ik zal het ook gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zal 2 config bestanden wel gebruiken. Config.cfg en settings.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
rinusnl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 13:11:
[...]

je kan nu gewoon zonder al die bestanden tf2 spelen?

ik heb hier ook last van, ik zal het ook gaan proberen :)
Voor de veiligheid heb ik eerst alles in de CFG map gerarred. Daarna alles verwijderd en TF2 opgestart. Je ziet dan gelijk dat TF2 deze bestanden wer aanmaakt, en je instellingen reset. Hierna draaide alles een stuk beter. Nu kan ik weer normaal scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan had je dus gewoon te veel configs gemaakt waarschijnlijk ;)
Te veel configs kan leide tot FPS Drops zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
angienl schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:51:
Dan had je dus gewoon te veel configs gemaakt waarschijnlijk ;)
Te veel configs kan leide tot FPS Drops zover ik weet
Configs worden toch allemaal in geladen in het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Ja daarom, als jij een berg configs maakt, dan prop je je geheugen vol met configs. Als ik een dikke JS schrijf word de browser daar ook poeptraag van, terwijl dit niet zo is als ik het met mate doe ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Typfout zit overigens nog steeds in the hostname, Populair > Popular :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb het een keer veranderd maar het is later weer veranderd, weet het ook niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Screenshot time!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9XNsKBkmHH3xEt1yhE0iSHwC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c1Yxc48FsRRa0qy43qW4IzSf/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/clv2kwb1NwobpWydBcmFcmni/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V7aC94mnqQKIblFygkRBOd7w/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yLpZOWTFLGXNpFI2NHUDsn99/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UV9XRenzEuIlsBJyfyB5qgc3/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/myPwLgfIj6KSURVWx5rcaTtw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xryqoSJ3sStCmLc2ziwO3yV0/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die laatste vindt ik wel vet :D
Sorry ben nou eenmaal een Maggot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Echt, 't is jammer dat dit spel voor geen kut draait op mijn pc (CS:S wel?) en dat 't lijkt alsof de community wat minder aan 't worden is, want dit lijkt me toch ff een tof spel he >:O

Ben altijd al fan geweest van class-based funshooters (Wolfenstein: ET, recent BF:H, maar met premium = balen) en dit ziet er fantastisch uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Community is IMHO niet echt minder aan het worden. Misschien wat meer gefocussed door de meer ervaren spelers. Veel nieuwe mensen komen er niet bij, tenzei het weer een freebee weekend is, of er ergens weer een aanbieding in de lucht hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Of als er een nieuwe (engi?) update wordt uitgebracht.

Anyways, TF2 is al zo'n tijd bezig, er zijn genoeg mensen die hier dedicated door mee blijven gaan, net zoals er nu nog steeds communities zijn rond UT99, Quake3, CS1.6, etc

Goede shooters blijven goede shooters, en TF2 hoort imho bij dat rijtje thuis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Complimenten aan Valve dat ze verschillende games hebben die goed gespeelt worden.
Counter-strike serie,Day of defeat serie,Half-life 2 en natuurlijk Team Fortress 2.

Grappigste voor mij is. Dat een maat mij vertelde dat TF2 een soort Counter-strike was maar dan met classes en cartoon style :P Ik speelde TFC eerst en er was weinig aan. Toch dacht ik toen met Kerst 2007. Ach laat ik de orangebox maar halen. Ik was gelijk wegeblazen :D Half jaar later zat ik in een clan en dat was behoorlijk snel ;)

Ik weet nog dat in 2007 Call of Duty 4 uitkwam en dat ik die dan ook op me Xfire klok 50 uur had gespeelt tot aan de kerst. Nu eingelijk 3 jaar later staat me teller op 72 uur en TF2 (verslaving ) op bijna 1000 uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

angienl schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:20:
Complimenten aan Valve dat ze verschillende games hebben die goed gespeelt worden.
Counter-strike serie,Day of defeat serie,Half-life 2 en natuurlijk Team Fortress 2.
Valve koopt gewoon op hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als we toch screenshots doen; ik pas ook iets leuks. TF2/computer bleef een aantal seconden hangen en toen hij weer verder ging, waren de graphics niet helemaal optimaal. Ik beschreef het op mumble als iets dat vergelijkbaar was met het laatste half uur van 2001: A Space Odyssey.

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/8345/ctfturbine0004e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/5238/ctfturbine0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8223/ctfturbine0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img401.imageshack.us/img401/4755/ctfturbine0008.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
oh boy, grafische kaart aan z'n eind aan het raken?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Neuh, dat is een bekende issue met de HL2 engine... Alt-Tabben kan zomaar je textures verneuken :)
Als ik er aan denk zal ik vanavond thuis ook nog wel een paar screens posten met mijn acid-vents op Turbine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Smexy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had een tijdje geleden gelezen dat ze bezig waren met de nieuwe Half-life engine en daar zou HL:Ep3 op gaan draaien en daarnaast zoude ook alle mod games een grote update krijgen.
Counter-strike:Online
Team Fortress 3
Day of defeat:Online

De games zijn niet bevestigt het is alleen wel zeker dat ze vanaf Juni 2009 een begin hebben gemaakt met het bouwen van een nieuwe engine.( maar dat kan nog 3 jaar duren voordat die daadwerkelijk op de markt is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Meer screenshots :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/ml6t6g_th.jpg
Acid vents!
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/245gfet_th.jpg
Acid floor!
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/bg21zl_th.jpg
That's a _big_ sticky!
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/20gmxoh_th.jpg
Heavy's new hobby!
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/25s32x2_th.jpg
PL_fools_gold
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2m845dh_th.jpg
Angry demo is angry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Niet rot bedoelt, maar wat LUH heeft is toch beduidend ernstiger dan de pink/black checkers (die alleen op reflecterende textures voorkomen). Bij LUH zit het zelfs in de HUD, wat toch echt duidt op een fout in de videokaart. Misschien dat rebooten helpt, of de PC laten afkoelen, maar zo niet dan vrees ik het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb het ook gehad, is een bug in hl2, maar niet de alt-tab bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Zegt niks. Alle elementen zitten op de goede plek. Is alleen een foutje in het geheugen van de videokaart of het gewone geheugen. Zou gewoon een bug kunnen zijn of iets hardware matigs.

Maar die laatste screen is wel heel evil. Nog nooit de tanden van een demoman gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
Waster schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:43:
Zegt niks. Alle elementen zitten op de goede plek. Is alleen een foutje in het geheugen van de videokaart of het gewone geheugen. Zou gewoon een bug kunnen zijn of iets hardware matigs.

Maar die laatste screen is wel heel evil. Nog nooit de tanden van een demoman gezien.
wist niet eens dat ie tanden had O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, die videokaart is wel prima hoor. Dit kwam gewoon omdat PC even bleef hangen en raakt hij wat in de war. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik moet ze gewoon even posten hier, te leuk om niet te delen :D

Onze grote vriend Heavy maakt heel wat mee:

[ Voor 10% gewijzigd door Jejking op 08-03-2010 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
blijft een heerlijk spel dit
denk dat ik van alle MP games dit toch wel het meest heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Microsoft Cinema HD webcam aangaat op het moment dat ik TF2 gaat spelen? Er zit een blauw LEDje op de webcam welke oplicht op het moment dat de driver de webcam gebruikt.

Andere mensen hier ook 'last' van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Zit er een Mic in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:52
In die richting had ik het nog niet gezocht.
Eens even zoeken of dat in de opties ergens uitgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu er weer wat TF2 youtube filmpjes langskomen en Portal2 ergens dit jaar (Valve time?) uitkomt. Hier een klassieker, de pyro zingt "Still Alive".

http://www.youtube.com/watch?v=NxY4Oy2nFlw

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nu we het over pyro's hebben: ik zat gisteren met wat andere GoT'ers een mix 6v6 te doen. We waren teruggepusht naar last, dus ik ging defenden als pyro. Tegenstander pusht in met kritz, wat leuke resultaten opleverde:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=d18g-ANSOz4]

Sowieso is inpushen met Kritz op last meestal niet zo'n goed idee, maar in dit geval pakte het heel gunstig voor ons uit. >:)

[ Voor 18% gewijzigd door Fl4pp13 op 09-03-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kritz is juist vrij goed @ granary last push :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Flappie has the proof you're wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Meestal uber je de demo met kritz, juist om dit te vermijden en omdat je met stickies veel trefzekerder bent. Werkt prima als ze allemaal op het punt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Hun demo was hier doodgegaan al, door een goedgeplaatste stickytrap in een pylon. Medic switchte door naar de soldier om toch nog nut te hebben aan de uber, maar ja, dan krijg je dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:17:
Flappie has the proof you're wrong.
N=1. Lekker betrouwbaar :+ . Maar zoals Weiman zegt: long range sticky. En evt switch naar scout voor kritz, dat is ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Hey. Vriend van me wil de orange box kopen op g2play.net. Maar er is een uncut en een gewone versie en één is er uitverkocht. Wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last time i checked was G2Play geen zuivere koffie..

verre van, zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

De gewone versie is een 'Duitse' key: al het bloed, giblets etc. zijn vervangen door de welbekende tandwieltjes en cadeautjes. Er is een fix waarmee je wel alles normaal kunt krijgen. Uncut version heeft wel gewoon normaal bloed etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Ah bedankt flappie. Wat is er trouwens mis met die shop? Laatst nog l4d2 gekocht. Niks mis mee. Maar wel alles de helft goedkoper of nog minder. Prima deal toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Waster schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:07:
Maar wel alles de helft goedkoper of nog minder.
Ik ken de shop zelf niet, maar als ik die regel lees kan ik me voorstellen waarom bij sommigen het vertrouwen in die shop wat minder is ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Statiegeld op 10-03-2010 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Naja, ze importeren gewoon keys uit landen waar de games goedkoper worden aangeboden... Is allemaal binnen de EU, dus volledig legaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
Fl4pp13 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:40:
Sowieso is inpushen met Kritz op last meestal niet zo'n goed idee, maar in dit geval pakte het heel gunstig voor ons uit. >:)
Hm, ik vind het helemaal niet zo'n slecht idee. Pushen naar cp2 is erg lastig als je tegelijkertijd de laatste cap moet verdedigen. Omdat je de laatste cap veel sneller kan cappen dan cp2 is de aanvaller in het voordeel (en er zijn nog wel wat andere redenen dat de aanvaller in het voordeel is). Eigenlijk heb je ubervoordeel nodig, en met kritz kan je makkelijk een ubervoordeel afdwingen door met je kritz hun uber te forceren.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Nou, nieuwe blog update met betrekking tot het opengaan van Steam voor Mac gebruikers. Heel gaaf en hopelijk een nieuwe trend die veel zal doen volgen! Het laat volgens mij ook zien dat Valve TF2 nog een flinke tijd zal blijven supporten en updaten. Wie weet raakt TF2 wel keihard in de mode bij al die Mac users, more players = more fun!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Vervang players maar met 'noobs' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebenik?
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-03-2022
Ik ga het ook binnenkort spelen op mijn ''toekomstige'' MBP, dus die update is zeker handig! (geen bootcamp meer nodig om steam-games te spelen :D)

Moet wel eerst die stomme update komen waar ik al lang op zit te wachten, ik neem geen genoegen met de specs van de mbp's die nu verkocht worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Zodra ik mijn nieuwe computer/laptop ga bestellen, haal ik ook meteen de Orange Box er nog even bij. Portal is leuk voor tijdens de nachtdiensten, en TF2 voor thuis online :D

Samen met Mass Effect 2 en WoW zullen die voor aardig wat uurtjes gaan zorgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Te gek... Mijn huidige medion-monster (op de slechte manier 'monster'...) freezet echt compleet random op de raarste momenten... Gek genoeg lijkt 't of m'n hardeschijf 't loodje legt zo langzamerhand...

Of ik nou WoW opstart of gewoon even naar de wc ben gegaan en hij staat op explorer: boem, freeze, en ook geen enkel geluid meer van de hardeschijf...

Mooi excuus om eens een nieuwe tower aan te schaffen :D

AM3 PII 965 + 4 Gig RAM en 5770 of 4850 denk ik aan. Moet genoeg zijn om alle steam games super te draaien (in tegenstelling tot mijn huidige systeem) toch? :D

Binnekort nieuwe TF2 speler erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Ik ben weer eens bezig hoor:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aGIKdQ4RQ80]

De hele set compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Mazzelaar, had ook gewoon een hatless sniper kunnen zijn :P

Hmja, denk toch dat ik als volgende class-specific ga, pyro is namelijk hard onderweg om mijn 3e meest gespeelde class te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb de soldier stash maar die vindt ik zo saai dat ik nu een specific hat maak voor soldier ;) dus de kan is 1 op 3 dat ik de zelfde hat terug krijg, Hopelijk krijg ik een van de andere 2 hats ;).

ik heb op dit moment 2 refined metal en 1 reclaim metal ;) dus ik moet nog 2 reclaim en in refined metal voor een specific hat.

Mijn hats: Soldier Stash(soldier),Ruber glove(Pyro),Proffesional panama(Sniper),Bonk helmet(Scout),mirror hat(Medic),Bills hat(l4d2),Gabys hat(Halloweenhat 1) Paperbag(halloweenhat 2).

Ik heb ook veel hats weg gecraft wat heel stom was :P namelijk: Beanie(Pyro),Hatless (engineer),Stovepipe(Demoman),Helmet(scout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

angienl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:30:
ik heb de soldier stash maar die vindt ik zo saai dat ik nu een specific hat maak voor soldier ;) dus de kan is 1 op 3 dat ik de zelfde hat terug krijg, Hopelijk krijg ik een van de andere 2 hats ;).

ik heb op dit moment 2 refined metal en 1 reclaim metal ;) dus ik moet nog 2 reclaim en in refined metal voor een specific hat.

Mijn hats: Soldier Stash(soldier),Ruber glove(Pyro),Proffesional panama(Sniper),Bonk helmet(Scout),mirror hat(Medic),Bills hat(l4d2),Gabys hat(Halloweenhat 1) Paperbag(halloweenhat 2).

Ik heb ook veel hats weg gecraft wat heel stom was :P namelijk: Beanie(Pyro),Hatless (engineer),Stovepipe(Demoman),Helmet(scout)
Ik heb een minuut geleden de Football Helmet voor Heavy als drop gevonden 8)7
Heb nu:

Soldier:
- Stash
- Tyrant
- Pot

Pyro:
- Glove
- Brigade

Heavy:
- Ushanka (2x)
- Football Helmet

Sniper:
- Trophy Belt

Spy:
- Fedora
- Billycock
(Camera Beard)

En natuurlijk die Halloween troep + Bills Hat :')

Heb ook ontiegelijk veel hats weggecraft Angienl, kreeg op gegeven moment hatdrops die ik al had of ik crafte hatless/tower hats, daarnaast ook hats die ik gewoon spuug vind, die craft ik ook gewoon weg, hoef ze toch niet allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik heb maar 1 hat gedropt gekregen voor scout, voor de rest heb ik niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:05
Voor wie de Tony Gappa Show van afgelopen woensdag gemist heeft:

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:21:
Ik heb maar 1 hat gedropt gekregen voor scout, voor de rest heb ik niks :(
wees blij, ik heb 50 items en geen hat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben sinds kort voor het eerst in jaren weer TF2 aan het spelen. Mijn conclusie, NOT pleased :|.

Welke idioot heeft beslist dat ervaren spelers BETERE items moeten krijgen dan beginners, zodat ze NOG gemakkelijker kunnen winnen? Hoe je items bijverdient wordt ook absoluut nergens uitgelegd, hoewel ik ASAP moet weten wat ik anders moet doen dan nu, aangezien ik al 3 bokshandschoenen en 2 flareguns heb gekregen en niets anders. Ik wil graag spy spelen, maar zonder een specifiek item dat zowat iedere andere spy wel heeft (100% sneller rechargen) is dat veel te moeilijk. Zal wel eens kijken of er nog veel mensen TFC spelen :r

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
:') . Aanpassen, en daarbij komt dat er geen betere items zijn, alleen sidegrades (behalve medic dan). Ik speel spy met de normale wacht en de oude revolver.... Sorry hoor, maar dat is gewoon huilen om niets ;) . Solly speel ik ook vanilla (behalve Equalizer), net als pyro (behalve axtinguisher), demo, scout, heavy...

Oftewel, bijna alles is bij mij het oude wapen, behalve soms melee.... Tja... zegt genoeg denk ik ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Boeboe - Als je al vaker spy hebt gespeeld zal je waarschijnlijk nog maar een paar achievements nodig hebben om de nieuwe items te krijgen. Vraag desnoods een vriend om samen in een lege server die achievements te halen. Alternatief is dat je naar een leuke volle server gaat, waar het niveau wat minder hoog ligt...

Verder: TF2 is een veranderende wereld (geworden). Vergelijk het maar met andere games (WoW / EvE / etc) waar je een paar updates later weer in komt. Dingen veranderen... Dat houdt het interessant voor de mensen die blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:09:
alleen sidegrades (behalve medic dan)
behalve equalizer dan...

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik ben het ergens wel met boeboe eens. Ik had namelijk dezelfde ervaring. "In den beginne" was het gewoon een leuke shooter. Nu is het bijna een RPG met idle servers, crafting, random drops etc. Dit maakt het voor mij juist niet leuker. Als ik dat wil ga ik wel WoW spelen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vindt het leuk om hats te hebben en idle daarom ook. Maar een hat veranderd niks aan de gameplay dus eigenlijk is het ook gewoon nutteloos dus laat ons maar idle voor hats dan speel jij gewoon zonder hats omdat je er toch niks om geeft.

ik gebruik echt alleen maar de Equalizer,heel soms buff banner op pub servers.axtinguisher en alle unlocks van de medic.

Waarom heb ik andere wapens nodig ? FaNBonk drink/sandman ? minder HP en gewoon als een vluchteling spelen. Pistol make you cry :D Force a nature juist 2 kogels in plaats van ZES !
Backburner,flare gun? ow ships water kan niet schieten ;O Compress blast rockets terug kaatsten
KGB,Sandvich,nieuwe minigun? Waarom KGB waar is me sexy taunt kill, Sandvich ooit gehoord van medic ? Minigun allemaal het zelfde van dichtbij
moet ik doorgaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:38:
[...]

wees blij, ik heb 50 items en geen hat :X
Ik had ook zoveel items.. Allemaal verwijderd.. en opeens een crafting update. Welke malloot verzint zoiets? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik haf 8 class tokens maar ik kon er niks mee en paar weken terug hebben ze gezegt dat 3 class tokens 1 reclaim metal is (lv2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 19:36
Ja, sommige heavies met een sandwich hebben gehoord van een medic.

Heavy "Hier medic een sandvich" Oke, je kan niet meer lopen en schieten.. maar ik vond het aardig.
Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.