Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diffx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
ZanielGa schreef op maandag 22 februari 2010 @ 22:19:
en Tsunami, doe die Equalizer weg als ik je tot pocket benoemd heb.
Gunboats + lege rocketlauncher = automatisch equaliser equipped. :D Jij was die medic die me aan het healen was toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:11
diffx schreef op maandag 22 februari 2010 @ 23:13:
[...]

Gunboats + lege rocketlauncher = automatisch equaliser equipped. :D Jij was die medic die me aan het healen was toch?
Dat was ik ja, maar ik betrap mezelf er ook wel eens op als ik soldier speel. Dan is het zelfs mijn eigen schuld.

Maar de Eq is soms wel eens een vervelend wapen als je medic bent. Je probeert iemand te healen en dan kan het gewoon niet omdat ze de Eq om 1 of andere reden trekken.

[ Voor 19% gewijzigd door ZanielGa op 22-02-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Bij mij is het automatisme aan het worden om bij low health naar melee te switchen door de equalizer, als er een medic in de buurt is switch ik snel terug, tenzij ik equalizer kills kan maken, dat is ook belangrijk.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies gonzo als je kills kan maken gebruik je de Eq maar wanneer je ziet dat een medic om je heen staat en niemand anders kan healen dan heel snel switch naar shotgun of RL

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een medic en een overhealde demo ofzoiets gebuttraped op Goldrush met mijn equalizer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-08 16:08
Vorige week was het gelukt om in een volle arena gameserver iedereen zover te krijgen om melee te gebruiken van 1 bepaalde class. Jammer dat ik het niet gefilmd had want als de ene team de andere domineert zie je echt 10 heavies achter 1 iemand aanrennen. Zag er echt geweldig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
@LUH: Was dat toevallig bovenaan de trap aan de linkerkant van dat gebouw?

Zo ja, dan was dat inderdaad een overhealde Demo aangezien ik de Medic was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Iemand zin om een potje te spelen op de GoT server? Ik ga er nu heen, weet dus nog niet of er al mensen aanwezig zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Er wordt nu met 12-20 gespeeld, kom er net vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Map verandert net zonder end of map vote, aub sm_mapvote_start 5.5 of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
A required update for Team Fortress 2 is now available. The specific changes include:

Engine:
- Fixed servers being inappropriately delisted from the master server

Team Fortress 2:
- Updated CTF_Doublecross
- Improved clipping to prevent players from getting to unintended places
- Updated CTF_2Fort
- Fixed Blue players being able to block the Blue spawn room doors to lock in teammates
- Moved the Blue team Sniper wall down to match the Red team Sniper wall
- Updated Russian localization strings
- Fixed the Pyro not being able to deflect enemy flares
- Fixed pipebombs not being removed if they explode in a func_nogrenades zone

Jason

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

- Updated CTF_2Fort
- Fixed Blue players being able to block the Blue spawn room doors to lock in teammates

:( Geen nieuwe filmpjes op youtube.

[ Voor 12% gewijzigd door GonzoNL op 24-02-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Fixed the Pyro not being able to deflect enemy flares EPIC WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
28/24 :) is dus nog steeds een 32-player server :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Merkte we al :)

[ Voor 14% gewijzigd door Nmxje op 24-02-2010 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
angienl schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:23:
- Fixed the Pyro not being able to deflect enemy flares EPIC WIN
Dacht dat je flares allang kon reflecten, moet in een recente update gebroken zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Tsunami schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 19:53:
28/24 :) is dus nog steeds een 32-player server :>
Fixed :) Party mode op verzoek ook uitgezet.

Ik denk dat het slim is om een 2de pub in het leven te roepen, het lijkt er op dat 1 pub net te weinig is als er ook non GOT members joinen.

Desnoods doen we er nog 2 bij, waarvan 1 met een special mod/setting ofzo? Aangezien ik nog te weinig verstand van TF heb laat ik dit even aan jullie over :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:33

g0tanks

Moderator CSA
Ik denk dat het wel prima is zo. Eerst maar even afwachten hoe druk het nog is na een tijdje, als het dan nog echt te vol zit kan je altijd nog een tweede pub erbij doen. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
nocrits highlander klinkt wel leuk :)

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Workaholic schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 22:58:
[...]

Ik denk dat het slim is om een 2de pub in het leven te roepen, het lijkt er op dat 1 pub net te weinig is als er ook non GOT members joinen.

Desnoods doen we er nog 2 bij, waarvan 1 met een special mod/setting ofzo? Aangezien ik nog te weinig verstand van TF heb laat ik dit even aan jullie over :)
Hebben de GoT members ook reserved slots op de nieuwe servers? Bij de oude server kon je een reserved slot krijgen door dat aan te vragen via de site.

Wel weer leuk om te zien dat de GoT members weer eens samen op een server spelen. Maar na een paar weken vooral instant-respawn te hebben gespeeld (met niet al te goede spelers) is het niveau van de GoT server wel heel erg wennen (eerste paar matches was ik meer dood dan levend).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Kroketje
Als ik mijn nieuwe router vandaag binnenkrijg en het dan mogelijk is om in meer dan 1 server te spelen, zal ik me ook eens laten zien op de GoT server :). Tot op heden is het me nooit gelukt om soepel te spelen op TF2, behalve op 1 bepaalde server :( (voor zover ik weet).

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ligt dat aan de server of de map? Krijg je last van Lag of van lage FPS?

• Kroketje
DeX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:11:
Ligt dat aan de server of de map? Krijg je last van Lag of van lage FPS?
Geen van beide. Me ping is bij elke server rond de 20 en me fps is ook normaal. Het enige waar ik last van heb is dat mijn steam steeds disconnect en dat ik heel erg haper. Laatste tijd is het vooral zo dat mijn steamprofiel niet meer geladen wordt zodat ik mijn items niet meer kan gebruiken. Dit is niet alleen bij TF2 zo trouwens. Portforwarding helpt ook niet. Als ik direct op het modem aangesloten ben dan heb ik nergens last van. Dus dan kan ik ervan uitgaan dat de router die ik nu heb de oorzaak is.

• GonzoNL

GonzoNL

2e pub is een leuk idee, maar hebben we niet eerder een 2e pub gehad die gewoon leeg was. Iedereen wacht toch op een plekje op 1 is de praktijk.

Als je 2e pub wil openen kan je bijvoorbeeld kiezen voor 1e pub A/D en PL /plr
2e pub 5cp en CTF maps

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
GonzoNL schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:46:
2e pub is een leuk idee, maar hebben we niet eerder een 2e pub gehad die gewoon leeg was. Iedereen wacht toch op een plekje op 1 is de praktijk.
Eens, kijk maar naar Hampshire heavies :)

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Naja, je zou misschien ook iets kunnen doen met een soort van invite mod. Als er meer dan 18 spelers op pub1 zitten, en er zitten meer dan 2 spelers op pub2, dan worden er een aantal spelers uitgenodigd om pub2 te joinen.

Ik vraag me alleen af of het echt zou werken, meestal willen mensen hun bijdrage aan het huidige potje niet opgeven...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

• ZanielGa
Ik denk dat je dan beter een 2e pub als KotH of Arena kan maken. Als ik dat zie bij andere servers is bijvoorbeeld vaak de CP server leeg dan.
BTW is er vanavond SVT voor de match van GoT 1 ? Altijd leuk om af en toe een match te komen kijken ;) op de ETF2L site staat geen SVT aangegeven

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Grote kans dat we op onze server spelen. De sourcetv voor onze warservers 1 en 2 zijn 94.23.233.24:20018 en 188.165.33.212:20030. Server 1 is voor onze match gereserveerd :)
LUH ik had de demos gedownload van de ETF2L site ;) maak je niet druk.
Vaak kan ik er iets van leren;) dus vanavond ga ik ff mee kijken om 8 uur ;)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22
Je bedoelt die demo met die demo die sneller stickies schiet dan z'n schaduw?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

[...]

O, jij was die Jasper die gisteren op de pub ging vragen hoe je van class veranderde, en die heel blij was toen hij mij neerschoot als sniper? Nice. :)

Vond het al zo grappig dat je zei 'oh, dan zet ik partymode wel even uit'. Dacht dat je een noob was die dacht dat je dat zelf moest doen, maar je bent gewoon de admin. Lawl. :)

• Tsunami
  • Niet online
Ik dacht dat de URL in zijn naam wel een goeie hint was :Y)

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Weer een hoed er bij, de Tophy Belt.Nog een stuk of 20 items en dan heb ik 4 refined metal en een Pyro token :p

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

uhm niet demoman maar gwn een demo file. ¬¬
Ga maar eens naar je console in tf2 en doe dan maar record demo ;) klaar

• Shabbaman
angienl schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 15:13:
uhm niet demoman maar gwn een demo file. ¬¬
Ga maar eens naar je console in tf2 en doe dan maar record demo ;) klaar
...

:|
Tsunami schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:41:
Dat dacht ik ook ja, haha.
De enige reden om ooit op een tweede server te zitten is om makkelijk op de eerste server te komen. Maar een public met een leuk concept heeft misschien wel mogelijkheden. Erg veel highlander servers zijn er niet, op zich vind ik racio's idee wel grappig. Of een ammomod server.

• Waster
Een demo met een demo. Wel goed lezen he ;)

Eve is er ook weer. Dus voor de mensen die willen meeluisteren. Join onze mumble server en ga naar het broadcast channel waar de mimics zijn.
Klopt, die liep voor geen meter. Men joinde die alleen om te wachten, en zodra er een slot op #1 vrij kwam ging men daar heen.
Toegegeven was #2 echter ook niet volwaardig gelijk aan #1; minder slots en lagere rates. Die heb ik dan ook niet veel later offline gehaald.

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

[...]
*LUH's post lezende*

Ah jij bent dus die Jasper. Cool dat je je er dan toch zo voor in zet, ook al speel je ongeveer voor het eerst :D

Mooie quotes:

"Is er ook nog een ander doel dan mannetjes neerschieten?"

"Wat is een spy?"

:D

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
ben blij dat we 1 server online kunne houden :) laten we eerst kijken om die vol te blijven spelen, genoeg dagdelen dat de server leeg staat ;)

• Workaholic
  • Niet online
VyperX schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:57:
Naja, je zou misschien ook iets kunnen doen met een soort van invite mod. Als er meer dan 18 spelers op pub1 zitten, en er zitten meer dan 2 spelers op pub2, dan worden er een aantal spelers uitgenodigd om pub2 te joinen.

Ik vraag me alleen af of het echt zou werken, meestal willen mensen hun bijdrage aan het huidige potje niet opgeven...
Ik heb een aantal fysieke servers in het datacenter staan die niet volledig worden gebruikt. Het maakt voor mij dus niet uit hoeveel servers ik draai. Pas als ze allebei volledig benut worden minimaal 5-6 uur per dag gaat het pas echt mee tikken in resources/datagebruik.

We kunnen gerust twee extra servers online gooien al is het alleen maar in het kader van een test welke servers mogelijk extra spelers zouden trekken. Of een goed alternatief zijn.

De sourcemod redirect plugin die we gebruiken op onze CSS/L4D servers werkt niet in TF2 :(. Door het intikken van !servers kan men alle CSS joinen en wisselen. Wel handig als je bijvoorbeeld geen HLSW gebruikt.

Wat reserved slots betreft.. dat is allemaal geen probleem.. wellicht zijn er nog een aantal mensen die zich geroepen voelen om in game admins te zijn om bijvoorbeeld bepaalde mensen te kunnen kicken die zich niet gedragen.

Voor wat betreft het inrichten van de 2de pub en andere mods zoals highlander.. ik maak zo een ftp account aan voor iemand die tijd/zin heeft om dit te gaan inrichten :)
LUH-3417 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:36:
[...]
O, jij was die Jasper die gisteren op de pub ging vragen hoe je van class veranderde, en die heel blij was toen hij mij neerschoot als sniper? Nice. :)

Vond het al zo grappig dat je zei 'oh, dan zet ik partymode wel even uit'. Dacht dat je een noob was die dacht dat je dat zelf moest doen, maar je bent gewoon de admin. Lawl. :)
Ja sorry.. iemand moet mij echt gaan uitleggen hoe het allemaal werkt.. snap er nog maar weinig van :D Zal me is gaan inlezen als er uberhaupt manuals zijn :D
Tsunami schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 14:41:
Als we het dan toch over de URL hebben.. wanneer komen jullie is bij onze forums spammen ;)? Misschien moeten we jullie forums maar bij ons integreren + NL gedeelte aanmaken.. weer leuk voor de totale nl gaming community :)
skndd schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:20:
[...]
Ah jij bent dus die Jasper. Cool dat je je er dan toch zo voor in zet, ook al speel je ongeveer voor het eerst :D

Mooie quotes:
"Is er ook nog een ander doel dan mannetjes neerschieten?"
"Wat is een spy?" :D
Dat was ik dus.. :X Een echte TF noob.. best wel frusterend om zo slecht te zijn als je bijvoorbeeld bij cs tenminste nog een beetje wat kan..

[ Voor 21% gewijzigd door Workaholic op 25-02-2010 17:31 ]

Mijn V&A

Meh, TF2 is ook een redelijk complex spel, vergeleken met andere online shooters. Negen classes met in totaal iets van 60 wapens, geloof ik? Allemaal een andere manier van spelen, tegen iedere tegenstander moet je weer anders spelen en op de meeste maps moet je ook anders spelen. Dus... Classes x wapens x (mogelijk tegenstanders x wapens) x maps = heel veel dingen die je moet snappen! :)

• Kroketje
Zo ik heb een nieuwe router en het eerste wat ik merk: Wat zijn er veel servers O.O... Met mijn oude router kon TF2 maximaal 30 servers laden ofzo, en nu binnen een paar seconde al 1000+. Ik ga een goed gamejaar tegemoet :P

• skndd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 19:46

skndd

aka skeej

Workaholic schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 17:23:
[...]
Ja sorry.. iemand moet mij echt gaan uitleggen hoe het allemaal werkt.. snap er nog maar weinig van :D Zal me is gaan inlezen als er uberhaupt manuals zijn :D

[...]
Dat was ik dus.. :X Een echte TF noob.. best wel frusterend om zo slecht te zijn als je bijvoorbeeld bij cs tenminste nog een beetje wat kan..
Tja het is begrijpelijk hoor :). Gelukkig is TF2 zo ontworpen dat je spelenderwijs het meeste wel leert. Het is nu alleen een stuk ingewikkelder geworden na al die updates met nieuwe wapens. Een officiele manual is er niet eens, maar kijk eens in de openingspost van dit topic! Er zijn diverse TF2 guides op internet, maar de openingspost covert alles eigenlijk al, inclusief de laatste updates. Voor specifieke feitjes, damage waarden, duraties van powerups of andere dingen kun je altijd op www.tf2wiki.net kijken.

• Waster
Voor wie wil kijken, we beginnen nu met de match.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Wie heeft de stats kapot gemaakt?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Lijkt gewoon te werken?

http://www.dutch-esports.....php?mode=players&game=tf

Zal er vanavond is naar kijken.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren liep hij volgens mij helemaal niet, maar op de andere dagen is hij ook niet altijd fris. Nu laat hij bijvoorbeeld ook de awards zien die gehaald zijn door mensen die op woensdag speelden. Die lopen dus ook een soort van een dag achter. Allemaal niet zo heel spannend, maar voor een echte stat-hoer als ik zijn die dingen wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach ja pech dat die niet 100% soepel loopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ondanks dat de stats niet werkte was het toch wel leuk gisteravond. Ik moest even wennen aan het niveau van de scouts en soldiers, maar vond dat ik aardig goed meekwam als buitenbeentje :P. Ik was trouwens Illegal. Ik weet niet of het nodig is om mijn naam te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

LUH is een vieze stathoer, er is niks ergers als niet werkende stats.

Edit: Ah kroketje jij was die vervelende huntsman snipert. :)

[ Voor 32% gewijzigd door GonzoNL op 26-02-2010 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Illegal was gisteren heel erg irritant met pijl en boog. Good job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kroketje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:04:
Ik weet niet of het nodig is om mijn naam te veranderen?
Nee hoor, je kunt met elke naam spelen die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

frickY schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:21:
[...]

Nee hoor, je kunt met elke naam spelen die je wilt.
Zo hebben we ook een regular die speelt als Cipher, dat verzin je toch niet!

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke naam behalve kwetsenden namen lijkt mij ;)
zoals:
dad mcdonald job =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel de laatste dagen onder de naam 'André 'MoFo' Rouvoet', omdat 'André 'Motherfucking' Rouvoet' te lang was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Oh, geen wonder dan dat ik die soldier steeds probeerde op te zoeken gisteren. Ik denk die André Rouvoet lijkt me wel een degelijke pocket. Zeker omdat die zich ook bedacht met ze rocketjump, maar dat was jij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
LUH is altijd pro om te uberen... Als soldier, maar ook als scout ;)
(Hebben een tijdje geleden samen de ubered-scout achievements gehaald :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat was echt briljant, die scout-uber. :)

Ja, ik sprong gisteren bij je weg op Badlands, naar die spire, en toen zag ik je opeens alleen staan en moest ik denken aan tf2.be, waar het over ging. Meh, toch maar terug naar mijn medic vriendje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Ja was een erg vreemde dag gister. Ik zie je wegspringen naar de spire en ineens hoor ik "Ik blijf wel bij je" en je komt weer naar beneden zetten (werd erg op prijs gesteld). Daarna nog een keer een Uber verpesten omdat ik in mijn waanbeelden een Pyro ineens naast me op zag duiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GonzoNL schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 12:10:
Zo hebben we ook een regular die speelt als Cipher, dat verzin je toch niet!
Absurd. Maar hij bedoelde met zijn vraag uiteraard of hij de [GoT] tag moet gebruiken, waarop ik aangaf dat ie lekker zelf mag weten wat hij doet met zijn naam.
Cipher klinkt wel als een hele vette nick, maar zou het persoonlijk anders schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De stats lijken het nog steeds niet te doen. De stats pagina ziet niet wie er op de server zit en dingen zoals /rank en /place doen het ook niet

[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 26-02-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:55

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik had zonet in een potje TF2 bij Nightteam Dustbowl een K/D van 75/25=3! Allemachtig wat was dat een ownage.
In het begin was ik pyro en doodde ik de hele tijd scouts die aan kwamen rennen. (We waren blauw)
Ook een paar keer overwinning (of hoe noem je dat) gehad, het waren voornamelijk dezelfde die ik de hele tijd ownde. Daarna een paar goede kills gemaakt als heavy :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heavy en pyo op een dustbowl server ? Nightteam heeft bots :P gefeliciteerd :P Probeer die K/D ratio maar te halen op de GoT Pub Server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bots? Niks van gemerkt. Ze hadden "Normale" nicknames.

En als je toch gelijk hebt: -O- :') :$ :$

Ik wist niet dat GoT ook een server had, IP?

[ Voor 18% gewijzigd door Compizfox op 26-02-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
Workaholic schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:23:
Update : Samen met killzone zijn we begonnen met de inrichting van de nieuwe GOT public server.

93.190.139.115

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de namen lijken normaal ja ;P maar heb je wel naar hun pings gekeken ? daar staat namelijk BOT :P
ze hebben een plugin geinstalleerd staan. Negen van de 10x speel je op die server 11 vs 11 ofzo en dan heb je 6 humans en de rest zijn bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, de volgende keer dat ik op die server zit zal ik eens kijken, het viel compleet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
g0tanks schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 15:33:
De stats lijken het nog steeds niet te doen. De stats pagina ziet niet wie er op de server zit en dingen zoals /rank en /place doen het ook niet
Klopt.. het rcon systeem lijkt onze webserver inclusief hlstatsx te hebben gebanned vanwege een verkeerd rcon wachtwoord (en deze staat toch echt goed..) Moet nog even troubleshooten om te kijken wat er mis gaat :)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
Heb juist een leuke cartoon gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=-GNnftq744I
prachtig gedaan
http://www.youtube.com/watch?v=Dn9970dxQ2g
ook heel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:20
die eerste was hier al gepost, maar die tweede had ik nog nooit gezien.

desalniettemin zijn ze beiden zwaar awsome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:41
Die 2e is ook al heel oud :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
Ik wist niet dat er zo videos waren van TF2. Vandaag een share gekregen op youtube ^^ uuuren plezier! Als er mensen zijn die er nog zo kennen: Ik heb interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Niosus schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 21:57:
Ik wist niet dat er zo videos waren van TF2. Vandaag een share gekregen op youtube ^^ uuuren plezier! Als er mensen zijn die er nog zo kennen: Ik heb interesse :)
http://www.youtube.com/watch?v=RAHHiPforog ;)

Edit: een remake van deze filmscene dus: http://www.youtube.com/watch?v=2TVooUHN7j4

[ Voor 11% gewijzigd door Statiegeld op 27-02-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhmmm... Wellicht eens de startpost bijwerken met de nieuwe server gegevens?

* JumpStart kan zo snel even niet de nieuwe servers vinden...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat niemand naar de startpost kijkt als er 16 pagina's zijn haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
JumpStart schreef op zondag 28 februari 2010 @ 13:52:
Erhmmm... Wellicht eens de startpost bijwerken met de nieuwe server gegevens?

* JumpStart kan zo snel even niet de nieuwe servers vinden...
Inderdaad handig om de startpost even te updaten :)

Het nieuwe ip nummer :

93.190.139.115:27015

Stats zijn ook weer gefixt, iemand had de server cfg aangepast en mijn stats regels weg gehaald :P :(

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebenik?
  • Laatst online: 28-03-2022
Weet iemand waar ik goedkoop TF2 kan kopen (niet de hele orange box, beetje overdreven aangezien ik de rest toch niet ga spelen)? Ik heb hem voor €11,30 bij www.occidentbooks.com voorbij zien komen. Weet iemand misschien of het nog goedkoper kan of is dit het goedkoopst? (heb het spel nu illegaal maar ik wil ook multiplayer spelen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

wiebenik? schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:55:
Weet iemand waar ik goedkoop TF2 kan kopen (niet de hele orange box, beetje overdreven aangezien ik de rest toch niet ga spelen)? Ik heb hem voor €11,30 bij www.occidentbooks.com voorbij zien komen. Weet iemand misschien of het nog goedkoper kan of is dit het goedkoopst? (heb het spel nu illegaal maar ik wil ook multiplayer spelen ;))
www.g2play.net heeft (alleen vandaag nog, tijdelijke aanbieding) de hele orange box voor 10 euro: http://www.g2play.net/sto...-Box-UNCUT-Steam-Key.html

Verder denk ik niet dat je het goedkoper gaat krijgen dan die €11,30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiebenik?
  • Laatst online: 28-03-2022
Bedankt, heb net dat hele pakket gekocht voor 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je MOET HL2 gewoon gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Workaholic schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:48:
[...]

Inderdaad handig om de startpost even te updaten :)

Het nieuwe ip nummer :

93.190.139.115:27015

Stats zijn ook weer gefixt, iemand had de server cfg aangepast en mijn stats regels weg gehaald :P :(
Kan je ook die irritante spelfout uit de titel verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wiebenik? schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:33:
Bedankt, heb net dat hele pakket gekocht voor 10 euro :)
Ik kocht het voor HL2:EP2, werd verliefd op Portal en speel nog steeds TF2. Beste game-aankoop ooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Weet er iemand of er een limiet staat op het aantal items dat je max. per dag kan krijgen?

Ik heb de laatste 2 dagen telkens +7 uur TF2 gespeeld en op beide dagen 7 items gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Is er een command om die killcam (dat plaatje, met naam van persoon enz) uit te zetten?

Mijn TF2 loopt vast als ik doodga en bij die killcam uitkom, heb me rot gezocht maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
LUH-3417 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:40:
[...]

Ik kocht het voor HL2:EP2, werd verliefd op Portal en speel nog steeds TF2. Beste game-aankoop ooit. :)
heb het gekocht omdat iemand bleef zagen dat ik Gmod moest kopen, maar daarvoor heb je natuurlijk een source game nodig. Orange box gaf het meeste content per euro dus ben ik daar voor gegaan... ik ben die kerel eeuwig dankbaar _/-\o_ de halflifes zijn prachtig, ik ben verslaafd aan tf2 en portal is het meest geniale spel dat ik ooit gespeeld heb :P honderden speeluren voor €15 !
Ik denk trouwens dat ik binnenkort ook de valve complete pack ga kopen. €90 (€60 voor mensen met amerikaanse vrienden) voor alle games van valve. Inc l4d(2), counterstrike (source). De orange box doe ik dan cadeau aan een vriend of verkoop ik ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lasharor schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:06:
Is er een command om die killcam (dat plaatje, met naam van persoon enz) uit te zetten?

Mijn TF2 loopt vast als ik doodga en bij die killcam uitkom, heb me rot gezocht maar kan het niet vinden.
Dat is een server-setting die je lokaal niets kunt overrulen.

Vaag dat je systeem daar op vast loopt? Is gewoon een in-game shot in 3th person view... zie weinig reden waarom hij precies daar vast zou kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BTW op mumble werdt paar dagen terug verteld dat je van die m0re's hud 12 man kunt zien inplaats van 6 man dat ik op dit moment zelf heb ?

Weet iemand hoe ik die aan kan passen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
If you want to have pub scoreboard (big 15v15)
DELETE ScoreBoard.res in tf/resource/ui
and RENAME ScoreBoard_pub.res TO ScoreBoard.res

staat op de site van M0re

[ Voor 12% gewijzigd door ZanielGa op 28-02-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Eindelijk weer eens 4 refined metal weten te bemachtigen http://www.youtube.com/watch?v=jAEtYSBuNYY :P

En voor diegenen hier die nogal eco-bewust zijn: mijn PC staat niet meer 24-7 aan, hooguit 5 uur per dag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Wel typisch om te zien dat je nauwelijks drops houd... Ik heb mijn tweede pagina helemaal gesorteerd met drops voor alle classes... Op de eerste pagina staan de random drops waarmee ik craft. :)

Maar.... jij speelt dus niet met de nieuwe wapens?

[ Voor 12% gewijzigd door VyperX op 01-03-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik houd zelf ook alleen maar de wapens die ik wel eens gebruik ;)
voornamelijk Equalizer,UberSaw,Blusauger, Kritzkrieg,Axeinthaus(pyro axe),The Dead Ringer

De andere wapens gebruik ik bijna nooit. ik speel Soldier,Demoman,Scout en sniper het liefst met de standaard wapens dan met de unlocks

ik moet zelf nog 2 scraft metal voor een nieuwe hat ;) en nee ik ben niet mileu bewust mijn pc staat bijna altijd 24 uur aan :P zowiezo 10 uur per dag minimaal

BTW om even terug te komen op de m0re's HUD. Het is toch ook mogelijk om die 12 vs 12 Scoreboard te krijgen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 01-03-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

angienl schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:44:
...

BTW om even terug te komen op de m0re's HUD. Het is toch ook mogelijk om die 12 vs 12 Scoreboard te krijgen ?
"If you want to have pub scoreboard (big 15v15)
DELETE ScoreBoard.res in tf/resource/ui
and RENAME ScoreBoard_pub.res TO ScoreBoard.res"

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

VyperX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:12:
Wel typisch om te zien dat je nauwelijks drops houd... Ik heb mijn tweede pagina helemaal gesorteerd met drops voor alle classes... Op de eerste pagina staan de random drops waarmee ik craft. :)

Maar.... jij speelt dus niet met de nieuwe wapens?
Min of meer wat angienl ook al zei: voor de classes die ik vaak speel (Sniper, soldier, pyro) vind ik de standaard wapens prettiger om te gebruiken. Naar mijn mening is het gros van de nieuwe weps eigenlijk slechter dan de standaard weps, om maar wat vergelijkingen te maken: Minigun > Natascha, sniper rifle > Huntsman, scattergun > FaN, pistol > BONK! en ga zo maar door..

de enige wapens die ik apart houd zijn de CnD, Jarate, nieuwe soldier weps en last but not least de flaregun :')

tenzij ik in gevallen als dit nog maar 1 of 2 scrap metal nodig heb om eindelijk weer eens een nieuwe hat te kunnen craften, dan wil ik nog wel eens wapens opofferen die ik normaliter apart houd.
angienl schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:44:
ik moet zelf nog 2 scraft metal voor een nieuwe hat ;) en nee ik ben niet mileu bewust mijn pc staat bijna altijd 24 uur aan :P zowiezo 10 uur per dag minimaal
Ik had sinds de WAR update mijn PC tot 2 weken geleden ook 24/7 aan staan, heb in de tussentijd abnormaal veel hats gecraft, waarvan meer dan de helft op ging in het hat+hat craften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
http://www.tf2items.com/id/weiman zo doe ik het dus, eerste pagina random shit die ik craft, rechts alles gesorteerd. Misschien dat ik zelfs de volgende razorback die ik haal bewaar :P

Maarja, als ik al m'n drops zou craften had ik ook weer een hoedje voordat ik het wist. Hopelijk vanavond 4e hoedje crafte, gewoon random. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:34
Astratuner schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:00:
Weet er iemand of er een limiet staat op het aantal items dat je max. per dag kan krijgen?

Ik heb de laatste 2 dagen telkens +7 uur TF2 gespeeld en op beide dagen 7 items gekregen.
Geen idee of er echt een cap is, maar bij gewone items (wapens, camerabaard :p) heb je elke 25 minuten een kans van 20% om een item te krijgen, dus met astronomisch veel geluk zou je in 24 uur dus 57,6 items kunnen krijgen :p

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.