Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
SNDRT schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:44:
Voor alle WNL/Wakker Nederland/PvdD'ers, vegetariërs en andere milieu-freaks: mijn PC staat nu uit omdat ik toch geen toegang heb tot mijn Steam account ;)
Ik wil deze domme discussie eigenlijk niet voort laten duren, maar what the fuck hebben vegetariërs met milieufreaks te maken? Ja, ik voel me aangesproken.

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Als milieufreak of vegetariër ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Hurr durr:
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:

Team Fortress 2 and Day of Defeat: Source

Fixed a case of client-side hitching caused by writing a file to the hard drive too frequently
Verklaart ook waarom ik gister eindelijk een beetje lekker aan het gamen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Ik heb gisteravond m'n flaptop herinstalled en nu speel ik op 9 FPS :? Zat eerst gewoon op 30 fps in battle.. Niet super prachtig, maar nog redelijk te doen.. Wordt een leuke dag, uitzoeken hoe ik die FPS omhoog kan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Spiller schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:30:
[...]

Ik wil deze domme discussie eigenlijk niet voort laten duren, maar what the fuck hebben vegetariërs met milieufreaks te maken? Ja, ik voel me aangesproken.
Over het algemeen zijn vegetariërs wat bewuster bezig met het mileu dan anderen, nothing personal ;)

Heb mijn Steam account inmiddels teruggekregen vanochtend, kan dit weekend dus weer wat potjes spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met 30 FPS spelen 0.o dat is ziek man. Beter gebruik je even een config van m0re of draai je de game gwn op -dxlevel81. Kan je zo 20 fps schelen en dat is altijd beter dan 30 fps

Heb je alle drivers geinstalleerd van je laptop ? nieuwe updates geinstalleerd van je videokaart?

SNDRT mooi dat je account terug is :D

Ik weet niet waar het aanlicht maar ik krijg nooit de server van GoT te zien ? Is deze verborgen of password only haha :P Sorry voor deze n00b vraag,maar wordt een beetje zat van sommige public servers dus ben op zoek naar nieuwe goeie servers :)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Waarom schiet je daar elke keer op de grond? In de 1e 10s zo'n beetje.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik denk om zo de uber van de medic sneller te laten chargen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Goed, ik ben er een tijdje uit geweest (prioriteiten lagen ietwat anders) ...

Maar wat zijn momenteel de favo servers? De GoT TF2 server is, op de Source TV "bot" na, leeg.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
angienl schreef op zondag 14 februari 2010 @ 15:52:
met 30 FPS spelen 0.o dat is ziek man. Beter gebruik je even een config van m0re of draai je de game gwn op -dxlevel81. Kan je zo 20 fps schelen en dat is altijd beter dan 30 fps
Is deze voor mij of..? Ik speel namelijk met m0re's, je ziet 30FPS omdat fraps zo opneemt.

Ik schiet idd op de grond om uber te bouwen, mocht echter niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik wist niet dat dat hielp voor de uber..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Acid_Burn schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:25:
Ik wist niet dat dat hielp voor de uber..
Als je hp volledig overhealed is kan je healer maar heel langzaam healen (alleen het stuk overheal wat er langzaam afgaat). Als je niet afgetopt bent kan je healer gewoon met normale snelheid healen.

Ik weet niet zeker of het ook nog scheelt per percentage (dus meer healing bij <30% hp ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Yup, als je alleen maar een overheald persoon blijft healen loopt je uber maar met de helft van de snelheid vol.

TF2Wiki:
- The Medigun meter fills at 2.50% / second when the Medic...

* Heals a teammate during Setup time (even when fully overhealed).
* Heals a player with less than 150% health.

- The Medigun meter fills at 1.25% / second when the Medic heals a player who is already 150% health, outside of Setup time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Kijk aan, weer wat geleerd :)

edit: :D

[ Voor 58% gewijzigd door Acid_Burn op 14-02-2010 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Meesterlijk _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Tsunami op 14-02-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

_o- Dit is echt Grade A+, F*cking brilliant gewoon!

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 19:38
Whaha dat einde is echt geniaal _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het beste van Chuck Jones, John Kricfalusi en Valve gecombineerd. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whahaha awesome :D

btw die 30 FPS gaat over voggels. ;) die kan beter m0re's config gebruiken en op dxlevel81 spelen voor meer fps te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

angienl schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:27:

btw die 30 FPS gaat over voggels. ;) die kan beter m0re's config gebruiken en op dxlevel81 spelen voor meer fps te krijgen
Niet altijd, ik heb met dxlevel 9 3x zo veel fps dan met dxlevel 8.
dxlevel 8 = ~50 fps
dxlevel 9 = ~150 fps

Komt misschien ook doordat mijn CPU niet heel pro is en mijn graka wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
op dxlevel zit ik rond de 60FPS maar als het druk wordt zakt die terug naar 23 FPS en in sommige maps zelfs naar 19 FPS echt faal die fps drops.

Ik draai nu m0re FPS config en nu heb ik als het druk is een fps van 60 en als het rustig is 150 xD

Duo 2 core E6600 2.4Ghz
8600 GTS 256 MB videokaart
2 GB RAM ( heel oude type :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01
Dat filmpje _O_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
geweldig fimpje :D genial spyro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Die Spyro had ik ook echt niet verwacht, echt brilliant :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 22-08 15:00
Geweldig filmpje! :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Geniaal, Spyro! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Aanstaande donderdag iedereen op de pub! A farewell to arms!

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Eyelander + Chargin' Targe lol op de warserver gisteren.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_FTzNbvfcGM]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3IhwykKMUHw]

[ Voor 4% gewijzigd door g0tanks op 16-02-2010 16:50 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

GonzoNL schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:34:
Aanstaande donderdag iedereen op de pub! A farewell to arms!
Wait... What?

Ik heb dit topic een tijdje niet bijgehouden, dus heb ik iets gemist? Een vaarwel voor wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zie het forum: http://www.teamfortress.b...viewtopic.php?f=10&t=1863
quote: Brainstorm
Hallo *O*

Allereerst sorry dat ik de laatste tijd niet online ben geweest, een aantal zaken hadden prioriteit nodig. Helaas is mijn steam online tijd nu gedaald naar 0 uur in 2 weken, all time low dus. Ik verwacht dat het de komende maand niet veel beter wordt, maar goed.

Aangezien het qua tijd er niet beter op wordt, heb ik besloten om te gaan stoppen met de TF2 servers. Voornaamste reden is gewoon gebrek aan tijd, goede maprotatie onderhouden en nieuwe plugins updaten schiet er te vaak er bij in. Bijkomende reden zijn ook de kosten, scheelt op jaarbasis toch best wel wat :)

De datum waarop de server verdwijnt ligt helaas iets dichter in de toekomst dan ik dacht: 19 februari. Zeker voor de verschillende teams zal waarschijnlijk op korte termijn een goede oplossing gevonden moeten worden, gezien het feit dat beide warservers ook verdwijnen. Actiepunt voor deze week dus. Momenteel wordt de server gebruikt voor de TF2 servers, wat losse L4D2 servers en als host voor files (demo's, stats, downloads).

Overigens is het niet zo dat alle technische kennis meteen verdwijnt, in de loop der tijd heb ik natuurlijk redelijk wat kennis op gedaan van gameservers met de Source engine. Wat mij betreft dan ook geen probleem om daarmee te blijven helpen en die kennis te delen/over te dragen. Dat geldt ook voor hlstats enzo - mocht er een nieuwe public komen dan kunnen de stats bijvoorbeeld overgenomen worden als dat gewenst is.

Ik zal vanavond wel op Mumble zijn om vragen te beantwoorden.

[ Voor 91% gewijzigd door g0tanks op 16-02-2010 17:09 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
wacht eens effe.. dus de pub server gaat offline?

kunnen we niet wat met zijn alle beginnen om de kosten te dekken?
want zo iets moois kunnen we natuurlijk niet laten gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zijn op www.teamfortress.be met de toekomst bekijken. Voor de clans is het vooral van belang om twee goede warservers te kunnen houden. Voor de korte overgangstijd kunnen we gebruik maken van de warservers van ETF2L, maar aangezien de clans vrij fanatiek zijn, willen de mensen die daarin zitten wel een maandelijks bedrag overmaken om die twee servers te bekostigen.

Een pub is een ander verhaal. De laatste drie maanden is de pub vrijwel altijd leeg. Van half acht tot acht zitten er wat mensen op, maar zodra de teams rond acht uur PCW's of matches gaan spelen, is hij meteen weer leeg. Aangezien een pub duurder dan warservers, is de algemene mening nu dat we beter de pub van een andere community kunnen adopteren of gewoon random pubs gaan crashen. We kunnen misschien de pub van Dutch eSports 'overnemen' (zij wijzen een aantal admins binnen GoT aan), maar hun pub is niet heel erg goed. Lage FPS en lagstoten. Schiet niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, met de huidige activiteit op de pub is het niet echt de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch is het handig om een goede public server te hebben met een aantal goede spelers die de game snappen. Er zijn heel veel pub servers waar mensen echt zo dom aanvallen en niet samenwerken met het team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angienl schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:08:
Toch is het handig om een goede public server te hebben met een aantal goede spelers die de game snappen. Er zijn heel veel pub servers waar mensen echt zo dom aanvallen en niet samenwerken met het team
Klinkt als de GoT server sinds halverwege 2009 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Toen ik er bij kwam. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27
LUH-3417 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:00:
Lage FPS en lagstoten. Schiet niet echt op.
Als iemand met een beetje verstand van zaken naar de server configuratie kijkt moet dat wel op te lossen zijn.

Ik vind op een pub spelen soms nog wel leuk, zeker als er ook nog eens medics zijn die je healen. Dat blijft nog een wonder op een pub. Zelf zou ik het wel leuk vinden als we die DeS server kunnen omtoveren naar een map waar niet al die schijtcustoms op gedraaid worden en waar de respawntijd niet is aangepast. Maar vooral een server waar nog wel eens spelers op zitten, da's tegenwoordig ook al heel wat. De GoT-server staat altijd standaard op Dustbowl (of op de een of andere manier 's avonds altijd op cashworks, een enorme schijtmap), en dat is nou niet echt een map die leuk is als er maar 5 man op de server zijn. Volgens mij jaag je daarmee mensen weg.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zonde :( Was toch een van mijn vaste servers.

Ik ben helaas ook niet meer in de gelegenheid om in een vervangende server via Tweakgaming te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman , Medics zijn heel erg belangrijk maar soms is het knap lastig wanneer je mensen healt die geen kills kunnen maken xD Dan denk je echt van: Grr laat mij maar en heal mij dan.

Maar ja nadeel soms willen mensen meer kills maken dan dat ze de team supporten. Ik sta altijd klaar om medic te spelen wanneer het moet. Mensen dingen soms. Als ze geen goede uber kunnen geven dat ze gelijk slechte medics zijn. Hoe meer mensen je overhealt hoe beter het is voor je team en die ubers leer je van zelf wel op een goede moment te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Verdraaid, de public server gaat down? Erg jammer, ik ben er donderdag zeker bij. Kan alleen via m'n werk niet inloggen op het forum van teamfortess.be. Blijft deze website trouwens wel online of gaat deze ook ten onder bij de shutdown?

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Forum blijft bestaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:27
angienl schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:24:
Shabbaman , Medics zijn heel erg belangrijk maar soms is het knap lastig wanneer je mensen healt die geen kills kunnen maken xD Dan denk je echt van: Grr laat mij maar en heal mij dan.

Maar ja nadeel soms willen mensen meer kills maken dan dat ze de team supporten. Ik sta altijd klaar om medic te spelen wanneer het moet. Mensen dingen soms. Als ze geen goede uber kunnen geven dat ze gelijk slechte medics zijn. Hoe meer mensen je overhealt hoe beter het is voor je team en die ubers leer je van zelf wel op een goede moment te activeren.
Ik vind medics kut.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik vind het kut om medics te vinden ;)

Ben zelf (net als Shabba) medic voor mijn team, maar als ik op een public zit vind ik het ook wel leuk om kills te maken... Maar om de een of andere reden krijg ik maar zelden een medic bij me... Oh well :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 10:29
Gewoon zorgen dat je medic zich veilig voelt bij je. Dat zijn in elk geval de mensen die ik altijd volg als ik medic ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vind het af en toe wel leuk om medic te spelen en dan iedereen te rapen met kritzkrieg, alleen gebeurt het ook erg vaak dat niemand je goed beschermt waardoor ik na drie keer doodgaan uit frustratie weer een andere class ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet echt kijken wanneer je een medic nodig hebt ja of nee in een public match.
Als zei steeds rushe met een medic dan heb je toch echt een counter medic pair nodig en op de meeste servers gebeurd dat niet waardoor ik me eigen opoffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 20:11
Ik moet zeggen dat ik geen tijd meer heb om actief te TF2'en, maar dat de pub weg gaat doet me toch wel pijn. Ik heb daar toch m'n meest mooie online gaming momenten ooit meegemaakt. Zeker in de tijd dat we daar net leerden samen spelen (nog voor het ontstaan van de got clan). Brainstorm super bedankt voor het up houden en geweldige geconfig in die tijd!

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja het is altijd jammer wanneer goede servers weg vallen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

angienl schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 20:20:
Ja het is altijd jammer wanneer goede servers weg vallen :(
Goeie server? De server was de laatste tijd gewoon leeg, dat noem ik niet echt goed ofzo.

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
User.tmp schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:19:
[...]

Goeie server? De server was de laatste tijd gewoon leeg, dat noem ik niet echt goed ofzo.
Gelukkig dat jij tijd, geld en energie in de server hebt gestoken en je best hebt gedaan om de server te vullen. O nee, meneer negatief deed helemaal niets voor de community.

• P-Storm
  • Nu online
Net op de GoT server gezeten, zat helemaal vol met GoTTers :D .
Na een tijdje kreeg je 1 class teams (je kijkt raar als je defend en er opeens 8 medics op je af komen met uber :+ .

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Waster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:34:
[...]

Gelukkig dat jij tijd, geld en energie in de server hebt gestoken en je best hebt gedaan om de server te vullen. O nee, meneer negatief deed helemaal niets voor de community.
Het is niet verboden om negatieve opmerkingen te maken hoor. Sterker nog, liever negatieve opmerkingen dan persoonlijke aanvallen, frustratie of niet.

• User

User

S3

Waster schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:34:
[...]

Gelukkig heb ik ook helemaal geen school ofzo. d:)b

Dus als ik niet mag doneren dan ben ik een meneertje negatief? Riiiiight..
Kut, vergeten dat het afscheid vanavond was. Maar zit al een war in de 2de kamer te spectaten.

Brain, bedankt voor al je tijd, geld, en inspanningen! Ik heb van je server en stats genoten _/-\o_

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 18-02-2010 21:38 ]

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ik vind het ook erg jammer dat de server offline is nu.Heb er zeker erg van genoten.
Vooral op het begin met de Stats proberen boven aan te blijven.(en dat lukten nog aardig ook.)
Ik zelf ben al 5 a 6 maand gestopt met actief spelen van tf2.Ik crash af en toe nog wel eens een pub.En kwam voor de echte teamplay naar de GoT server.Dus hoop dat er wel een vervanger komt.

[ Voor 14% gewijzigd door tooter op 18-02-2010 22:58 ]

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
angienl schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:27:

Eh kwam er vandaag (na 3 dagen kutten) achter dat ik m'n flaptop op Battery Saving had staan :S Heb ik echt nooit.. Misschien per ongeluk laten staan met het instellen van de settings..
Scheelde 30-40 fps :P Kan nu weer lekker Lazytown spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het was echt gezellig op de server vanavond. Haha ik moet alleen me naam nog veranderen op de tweakers pagina, ik kreeg al 3x te horen dat ze Pykow moesten kicke haha

Dus ja tijd om angienl naar pykow om te zetten. Er was een leuke gameplay en communicaties. Hopelijk komt er snel weer een nieuwe public server zoals hij vanavond was. Erg gezellig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

De stats zijn door Brainstorm geexporteert, Dutch eSports draait dezelfde versie van HLStats, dus met geluk kunnen ze die ook overnemen/importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het heractiveren van een CD key op een ander account?
Mail sturen en hopen dat ze snel reageren is zeker de enige optie?

kaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 12:25
GonzoNL schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:39:
De stats zijn door Brainstorm geexporteert, Dutch eSports draait dezelfde versie van HLStats, dus met geluk kunnen ze die ook overnemen/importeren.
Goed nieuws, dan ben ik tenminste mijn plaats in de top 400 niet kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
GonzoNL schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:39:
Boeit dat wat? Het is toch ook leuk om weer van voor af aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 13:59:
Iemand ervaring met het heractiveren van een CD key op een ander account?
Mail sturen en hopen dat ze snel reageren is zeker de enige optie?

kaas
Niet mogelijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook is het jammer dat Steam wel verschillede games verkoopt maar niet alle CD Keys kan activeren op je steam account. Ik wou namelijk Red alert 3 activeren op mijn account met de CD key maar deze werdt niet toegezegt aan mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach heb em alweer opnieuwe aangeschaft. Ben blijkbaar addict aan TF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Maar euhh, nu met de servers plat, waar speelt men nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
JumpStart schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:34:
Maar euhh, nu met de servers plat, waar speelt men nu dan?
Zit al een tijdje bij UKCS. Met name omdat het een semi-serieuze groep is die gezelligheid boven alles belangerijk vind. Het zijn voornamlijk britten maar er zijn al genoeg nederlanders gesignaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat blijkt maar weer kazia. De server was de laatste tijd al vaker leeg dus sja weinig keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
LUH-3417 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:00:
We zijn op www.teamfortress.be met de toekomst bekijken. Voor de clans is het vooral van belang om twee goede warservers te kunnen houden. Voor de korte overgangstijd kunnen we gebruik maken van de warservers van ETF2L, maar aangezien de clans vrij fanatiek zijn, willen de mensen die daarin zitten wel een maandelijks bedrag overmaken om die twee servers te bekostigen.

Een pub is een ander verhaal. De laatste drie maanden is de pub vrijwel altijd leeg. Van half acht tot acht zitten er wat mensen op, maar zodra de teams rond acht uur PCW's of matches gaan spelen, is hij meteen weer leeg. Aangezien een pub duurder dan warservers, is de algemene mening nu dat we beter de pub van een andere community kunnen adopteren of gewoon random pubs gaan crashen. We kunnen misschien de pub van Dutch eSports 'overnemen' (zij wijzen een aantal admins binnen GoT aan), maar hun pub is niet heel erg goed. Lage FPS en lagstoten. Schiet niet echt op.
Zonder direct te spammen wil ik als eigenaar van www.dutch-esports.nl graag voorstellen om de GOT public server bij ons verder te gaan hosten. Wij als NL/BE gaming community willen graag groeien en een thuisbasis zijn voor diverse NL/BE clans :). We hebben momenteel zo'n 14 gameservers in gebruik.

Hierbij mogen jullie wat mij betreft gewoon je huidige tags blijven gebruiken en zal er alleen een URL van onze community in de hostname komen te staan.

Omdat ik zelf geen ervaring heb met TF2 en de servers hiervoor (settings), zoek ik een aantal GOTers die graag server admins willen worden hiervoor. (jullie krijgen ftp access).

Warservers hebben jullie al begreep ik, maar ook deze zijn geen probleem. Ik heb twee Quad Core Xeon systemen in het datacenter die vrij zijn voor een aantal servers ;) Dus ik hoor het wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Workaholic op 20-02-2010 12:14 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:49
Ja waarschijnlijk heb je met Killzone al contact hier over gehad? We maken graag gebruik van het aanbod. Gisteravond hebben we al een beetje gespeeld, wat ons opviel is dat een stukje van de config eigenlijk voor CSS is. Kunnen we zeker wel een mouw aan aanpassen :)

Met FTP toegang hebben we wss al voldoende. Zaken die gisteren opvielen en we aan willen passen zullen sowieso dit zijn:
* Maprotatie
* Win condities voor mapchange
* Wat gameplay settings
* Periodieke mapwissel (bijv iedere 60 minuten) als er niemand is. Als een map enkele uren idle is in TF2, krijg je rare rubberbanding.
* Iedere nacht de (lege) server herstarten is aan te raden.
* Als het kan, dedicated processor core.

Afgezien van de laatste twee is dat allemaal met sourcemod/gewone config te regelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Brainstorm op 20-02-2010 12:38 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Yup hij heeft al met mij contact gehad :) . Ik spreek je vanavond nog wel aan om definitieve afspraken te maken, dan kan ik in de vakantie de server inrichten :) . Hoop na de vakantie de complete server op orde te hebben, misschien is dit al eerder, maar dat zien we wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik hoor het wel :) Ben te bereiken via steam of via mijn profiel e-mail adres (heeft de voorkeur).

Update : Samen met killzone zijn we begonnen met de inrichting van de nieuwe GOT public server.

93.190.139.115

Graag samen met Killzone verdere config verbeteren, hij heeft ftp access. Bespreek ook even samen wie er nog meer server admin gaat worden (sourcemod ingame).

[ Voor 65% gewijzigd door Workaholic op 21-02-2010 19:12 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Workaholic schreef op zondag 21 februari 2010 @ 09:23:
Ik hoor het wel :) Ben te bereiken via steam of via mijn profiel e-mail adres (heeft de voorkeur).

Update : Samen met killzone zijn we begonnen met de inrichting van de nieuwe GOT public server.

93.190.139.115

Graag samen met Killzone verdere config verbeteren, hij heeft ftp access. Bespreek ook even samen wie er nog meer server admin gaat worden (sourcemod ingame).
Goed nieuws dat er weer een GoT TF2 server up is :)

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

De warservers waren er vrijdagavond al, alleen zijn die niet zo handig om public op te spelen. Trekken weinig publiek aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
Gisteravond was de war server wel heel gezellig though :)
Met 18 GoT regulars lekker Highlander zitten spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Yup, maar dat impacte de performance wel, had af en toe een lagspike, en ping lag 2.5-3 keer zo hoog als toen we er met minder op zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Gewoon de pro-admins van de oude servert overnemen, zeker de laatste toevoeging, die was uberpro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Even die hostname fixen ([GoT] aan het begin ipv [NL] oid, popular maps ipv populair maps) en MM:S en SM updaten en het wordt zowaar nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Nou ja, de tag laten we denk de tag waarvan de server is lijkt mij :) Je kan wel [GoT] ergens toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Er staat al Home of GoT aan het eind, ik snap best dat de website er in moet blijven staan, maar denk dat het wel wat meer mensen zal trekken als GoT meer aan het begin staat. [NL], TF2 en 32 players lijken mij een beetje overbodig, maar dat is mijn €0.02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt RTV ook op die server te draaien? Was gister zonde dat de server leegliep op gravelpit, en we de map niet konden changen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voggels
Gravelpit vind ik een van de leukere maps, al speel ik em zelden..
Lazytown FTW :D Dustbowl ook :)

Zal binnenkort eens de nieuwe GoT server in m'n favo zetten, dan zal ik er zeker ook komen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
@Fricky - RTV en auto/vote-scramble plugin worden zeker nog toegevoegd.

Also: 24 slots op de public... 32 is echt een compleet spamfest.

Edit: de server is nu al ingesteld op 24 slots... alleen de titel zegt nog 32 :)

[ Voor 23% gewijzigd door VyperX op 22-02-2010 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
De titel moet inderdaad nog worden aangepast, ik weet niet of ik [GoT] aan het begin zet. RTV en nominate, mapvote staan er nu allemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
Less is more he... dus geen www's, 24 / 32 man hoeft niet in de titel want dat zie je in de server browser etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon [GoT]Public Server Hosted by esport

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutteloze posts mogen achterwege blijven..

[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Was gezellig gisteravond, ondanks mijn faalpraktijken bij Dustbowl toch wat heroïsche momentjes gehad :D

Spelen zit er vanavond helaas niet in, heb een hersenschudding :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Stats draaien vanaf vanavond ook mee voor de fanatieke GOT Pub-ers ;-)

Zal morgen even testen of de ranks goed gaan en of de ingame commands werken icm de stats

[ Voor 22% gewijzigd door Workaholic op 22-02-2010 20:42 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
Zo net ff een paar maps op de nieuwe server gespeeld !.begonnen met 6 spelers en eindigde met 20 spelers.
Weer net als n paar mnd geleden.Vooral Dustbowl was even een lekkere map.
Maarja daarnaar kwam er een k*tmap en opeens zaten er nog maar 2 players in. dat is dan wel weer jammer.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Laatst online: 19-08 17:38
Zit met een raar probleem, sommige servers hebben een hogere ping dan andere (europese, die vroeger een lage ping hadden).

Heb eigenlijk geen idee wat het probleem is en om met zo'n hoge ping pcw's te spelen is ook niet alles...

http://localhostr.com/files/b9cb36/ping%20problem.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
asskicker2 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 21:28:
Zit met een raar probleem, sommige servers hebben een hogere ping dan andere (europese, die vroeger een lage ping hadden).

Heb eigenlijk geen idee wat het probleem is en om met zo'n hoge ping pcw's te spelen is ook niet alles...

http://localhostr.com/files/b9cb36/ping%20problem.jpg
Heb daar soms zelf ook wel eens last van gehad.Maar bij mij hielp een restart van m`n pc vaak wel.
Als het een aanhoudend probleem is dan weet ik het niet.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 13:05
server is bijna leeg :( zijn er misschien een paar GoTers die zin hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Nog steeds veel geragequit op de server, zelfs met degelijke maps kost het moeite om hem vol te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 10:29
Had net ook weer even zitten spelen, was nog niet heel druk en misschien waren de teams een klein beetje ongelijk verdeeld.

en Tsunami, doe die Equalizer weg als ik je tot pocket benoemd heb.

[ Voor 22% gewijzigd door ZanielGa op 22-02-2010 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeerde wel de verliezende team te joinen, maarja... zodra ik daar zit gaat DAT team weer winnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
LoL laat me maar in het losing team zitten.Vind ik niet erg aangezien mn kils zeker verdubbelen.
Misschien zo nog ff pubcrashen.aangezien ik morgen toch "tot op zekere hoogte" vrij hebben.

hehe gek onnie

Pagina: 1 ... 3 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.