De laatste tijd zie ik juist veel minder eyelander/targe demo's dan eerst. Ik denk dat men onderhand wel doorheeft dat het lang niet in alle gevallen handig is (vooral tegen scouts, heavies, engies), en dat de niet-demomannen nu de aanvalspatronen (w+m1
) ook wel kennen. Als je solly bent, gewoon dodgen en shotty pakken. Bovendien maak je als niet-demo class nog genoeg kans als je je eigen melee-wapen tegen een eyelander demo gebruikt (en het leuke is, meestal verwachten ze dat niet).
Bij amazon.co.uk heb je zelfs de hele orange box voor +/- 15 euro in huisDeX schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:02:
Op dit moment 12.029 mensen die TF2 spelen.
Dus: Ja.
Of het 20 euro waard is?
Ja
Nog andere vragen?
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
GonzoNL schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:58:
[...]Also: De equalizer is alles wat er ontbrak aan het spel. All hail the equalizer.
Equalizer gebruik ik 9 van de 10 keer om te vluchten, vooral in een match ideaal.
Heb al meer dan 2000 uur op de teller staan and still going strong.Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:35:
Wordt dit spel nog veel gespeeld? Ik vind het concept namelijk fantastisch, maar om het spelletje te kopen om er achter te komen dat er geen animo meer is lijkt me wat zonde. Dus, is het de 20 dollar waard?
TF2 blijft leuk en vernieuwend dankzij alle updates (is de meest geupdate shooter game geloof ik), van hats tot maps en nieuwe wapens of gamemodes, elke 2 of 3 maanden komt Valve weer met iets om ons bezig te houden.
Om je vraag maar te beantwoorden: het is die 20 dollar zeer zeker waard
TF2 is toch meer een shooter (maar met diepgang vergelijkbaar aan strategy games). Je moet je als medic gewoon richten en erg actief/oplettend zijn om iedereen te healen(ipv knopjes op een skillbar induwen).Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:06:
Hoe verschilt het tov Battlefield Heroes? De insteek is gelijk (cartoony shooter), maar de uitwerking zal wel verschillen.
Gisteren kwamen we er 1 tegen in een PCW tegen een div 4 teamskndd schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 19:23:
De laatste tijd zie ik juist veel minder eyelander/targe demo's dan eerst. Ik denk dat men onderhand wel doorheeft dat het lang niet in alle gevallen handig is (vooral tegen scouts, heavies, engies), en dat de niet-demomannen nu de aanvalspatronen (w+m1) ook wel kennen. Als je solly bent, gewoon dodgen en shotty pakken. Bovendien maak je als niet-demo class nog genoeg kans als je je eigen melee-wapen tegen een eyelander demo gebruikt (en het leuke is, meestal verwachten ze dat niet).

Also; Equilizer is pro als je het in handen hebt, maar het blijft een kut wapen met een debiele range en dmg
Het is weer zover, gamesprays heeft weer een contest en ik doe weer mee met TF2 sprays
. Dit keer is de eerste prijs een leuk hebbedingetje: een Novint Falcon. Thema is (de)motivational posters.
Dus, zouden jullie allemaal zo vriendelijk willen zijn een van mijn sprays te downloaden, volgens mij maakt het niet uit of je er eentje of ze alle 5 download:

Dus, zouden jullie allemaal zo vriendelijk willen zijn een van mijn sprays te downloaden, volgens mij maakt het niet uit of je er eentje of ze alle 5 download:

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Ja, die intelligence is echt briljant
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weet iemand hoe ik FPS drops tegen kan gaan ?
Ik heb hem ooit op Dxlevel80 gezet maar dan is het soms knap lastig om te weten of iemand nou zijn buff banner gebruikt.
Ik heb hem nu ingesteld op -dxlevel 90 maar en alles staat op recommend settings *.
Als ik bijvoorbeeld in CTF_2Fort in de base zit heb ik FPS tussen de 40 tot 80 zitten. Wanneer ik naar buiten ga krijg ik opeens een drop en komt hij tussen de 15 en 30 te liggen.
Als ik bepaalde settings lager zet krijg ik dat er van die rare vlekken op de grond komen echt heel vaag.
Ik krijg dus steeds FPS drops wanneer er veel mensen schieten of wanneer ik naar een grote open ruimte ga.
Heeft er iemand tweaks waardoor ik de game goed kan draaie met dxlevel9.0 en zijn er misschien opties in TF2 die je fps al lager maakt ?
Ik heb hem ooit op Dxlevel80 gezet maar dan is het soms knap lastig om te weten of iemand nou zijn buff banner gebruikt.
Ik heb hem nu ingesteld op -dxlevel 90 maar en alles staat op recommend settings *.
Als ik bijvoorbeeld in CTF_2Fort in de base zit heb ik FPS tussen de 40 tot 80 zitten. Wanneer ik naar buiten ga krijg ik opeens een drop en komt hij tussen de 15 en 30 te liggen.
Als ik bepaalde settings lager zet krijg ik dat er van die rare vlekken op de grond komen echt heel vaag.
Ik krijg dus steeds FPS drops wanneer er veel mensen schieten of wanneer ik naar een grote open ruimte ga.
Heeft er iemand tweaks waardoor ik de game goed kan draaie met dxlevel9.0 en zijn er misschien opties in TF2 die je fps al lager maakt ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
multicore aan, wait for refresh uit, FSAA uit, lagere resolutie
Je kunt ook een FPS config proberen: http://m0re.nocrits.com/index.php?site=files&cat=1
Hebben nog meer mensen de nieuwste blog gelezen op teamfortress.com? Daar zitten paar hele mooie propaganda posters tussen.
Vind je't heel erg als ik er ook wat post?GonzoNL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:11:
Het is weer zover, gamesprays heeft weer een contest en ik doe weer mee met TF2 sprays. Dit keer is de eerste prijs een leuk hebbedingetje: een Novint Falcon. Thema is (de)motivational posters.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Tuurlijk niet, 2e prijs is ook leukElvis schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 21:15:
[...]
Vind je't heel erg als ik er ook wat post?
Weer een update 
[-]February 3, 2010 - Team Fortress 2 Update Released
Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Enabled Steam Cloud support for key bindings and custom spraypaint images
Added Options->Multiplayer->Advanced option to toggle off/on: default is on
Added new Highlander mode
9 players allowed per team
Restricts each team to 1 of each class
Use mp_highlander (0/1) to toggle off/on: default is 0
Added "bots" to the server's sv_tags convar if the server is running bots
Fixed a weapon name localization issue
Fixed the "tf_teamtalk" server convar not controlling text chat between living/dead teammates
Updated the map CTF_DoubleCross
Fixed the map not ending correctly when using mp_timelimit
Changed to prevent Engineers from building on top of the shack in each base
Updated the map Arena_WatchTower
Fixed a case where players could open and get stuck on the starting gates before the round start
Improved clipping to prevent people from getting out of the map
Optimized the map for better performance
Ok ik edit me post
De game draait slecht. De game crashed zonder reden
als je iemand ziet gekilt worden(door jou of noem maar op) gaat de game haperen. Ook al heb je een fps van 60.
Servers geven timeout kicks.
Demomans zijn nog steeds te sterk
Steam cloud staat altijd aan ondanks dat je hem uitvinkt
R.I.P Team Fortress 2 2007 - 2010
De game draait slecht. De game crashed zonder reden
als je iemand ziet gekilt worden(door jou of noem maar op) gaat de game haperen. Ook al heb je een fps van 60.
Servers geven timeout kicks.
Demomans zijn nog steeds te sterk
Steam cloud staat altijd aan ondanks dat je hem uitvinkt
R.I.P Team Fortress 2 2007 - 2010
[ Voor 110% gewijzigd door Pykow op 04-02-2010 20:22 ]
het is inderdaad wel erg klote spelen nu.. Zal morgen wel weer een update komen
Had ook nergens last van, maar RAcio en NMX hadden echt issues tijdens een PCW net.
En ohja, ik heb m'n eerste hat-drop gehad, een Old Baker boy!
En ohja, ik heb m'n eerste hat-drop gehad, een Old Baker boy!
[ Voor 11% gewijzigd door diffx op 08-02-2010 19:10 ]
http://www.youtube.com/watch?v=77DOSoIMOqoGonzoNL schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:58:
[...]
Also: De equalizer is alles wat er ontbrak aan het spel. All hail the equalizer.
![]()
![]()
ALL HAIL THE EQUALIZER!
Hahaha mooi filmpje manGonzoNL schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:10:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=77DOSoIMOqo
ALL HAIL THE EQUALIZER!
Verwijderd
ik vind hem te overpowered: hij is in alle opzichten beter dan de shovel, waarom bestaat de shovel eigenlijk?
de meeste wapen hebben redelijk 50:50 verdeling qua equips (shattergun, FAN; sasha, natascha) maar ik zie eigelijk geen reden meer waarom je ooit de shovel zou equipen: overpowered
edit: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1112916 en http://tf2stats.net/items/
alles boven/onder de 80/20% mag van mij een fix krijgen...
de meeste wapen hebben redelijk 50:50 verdeling qua equips (shattergun, FAN; sasha, natascha) maar ik zie eigelijk geen reden meer waarom je ooit de shovel zou equipen: overpowered
edit: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1112916 en http://tf2stats.net/items/
alles boven/onder de 80/20% mag van mij een fix krijgen...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 00:03 ]
@darkstone
Bijvoorbeeld omdat de equalizer nutteloos is als je >10% health bent?
Bijvoorbeeld omdat de equalizer nutteloos is als je >10% health bent?
Mwoah, de pyro zegt bijvoorbeeld niets (de axe). Meeste noob-pyro's gebruiken die nooit, de pro's daarintegen gebruiken de Axetinguiser altijd
.
daarentegen vind ik de backburner echt te zwak voor woorden. Zonder compression blast ben je als pyro nergens.
Backburner slecht? Nerfnow provides the answer why:
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
hahahaVyperX schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 09:30:
Backburner slecht? Nerfnow provides the answer why:
[afbeelding]
De Engineer update is nog ver weg, maar er staan al leuke ideeën op TF2 Forums:
O.R.B.S.
Morgan
Roustabout en Wrangler
De ORBS en Morgan zouden erg leuke sidegrades zijn.
I've been experiencing loss of FPS and more choke in TF2 for last 7 days.
# Especially during the actions in-game (when i die, kill somebody or passing by a player on fire), game slows down too much.
# I can't even fight in 8-10 player's battle!
New: I experienced one more issue, when i get achievement game slows down. Sometimes freezing!
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1135321
# Especially during the actions in-game (when i die, kill somebody or passing by a player on fire), game slows down too much.
# I can't even fight in 8-10 player's battle!
New: I experienced one more issue, when i get achievement game slows down. Sometimes freezing!
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1135321
http://m0re.nocrits.com/index.php?site=files&cat=1
This config helps me out for some drops. Ive got now a Avarange FPS of 90. Without these config it was 50.
But ive got the same problem as you. Tomany people on fire or to many rockets and stuff my fps goes down to 20 - 30.
With the config of more it will be at least 60 when it is busy
Playing on a 1680x1050 resolution with a bad grapic card
This config helps me out for some drops. Ive got now a Avarange FPS of 90. Without these config it was 50.
But ive got the same problem as you. Tomany people on fire or to many rockets and stuff my fps goes down to 20 - 30.
With the config of more it will be at least 60 when it is busy
Playing on a 1680x1050 resolution with a bad grapic card
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 06-02-2010 18:46 ]
Verwijderd
fixedfrickY schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:18:
@darkstone
Bijvoorbeeld omdat de equalizer nutteloos is als je >90% health bent?
ze moeten de damage of de speed boost weghalen, en sowieso "no random crits"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2010 19:23 ]
ze moeten ook de speedboost weghalen bij de demoman. Laat alleen de scout de snelste zijn in de game en meer niet
Verwijderd
targe is idd vrij goed: je moet alleen wel je stickeys ervoor opgeven...angienl schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:55:
ze moeten ook de speedboost weghalen bij de demoman. Laat alleen de scout de snelste zijn in de game en meer niet
Demo met het zwaard is nooit sneller dan een scout.angienl schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:55:
Samen met een Charge wel. De laatste tijd vind ik de Demo steeds meer een offence/Ambushclass. Charge naar enemy, 4 pills, chop chop 'n run. Als je daarmee heads weet te pakken krijg je steeds meer HP, en dan kun je steeds meer choppen. Geeft me zelf een naar gevoel over de veranderingen binnen TF2. Pyro is steeds meer een defence/support class geworden, en Demo steeds meer een offensive class. Ik bedoel niet te zeggen dat ze hiervoor ontworpen zijn, maar hiervoor werde deze classes wel voornamelijk gebruikt. Het word nu een beetje arbitrair...RaCio schreef op zondag 07 februari 2010 @ 12:16:
[...]
Demo met het zwaard is nooit sneller dan een scout.
Die ga ik zo proberen....werd al gek van mn fps-lag als ik iemand neerschoot

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Dat is niet jou probleem Oogje. Iedereen krijgt lag wanneer je iemand dood schiet van dichtbij of wanneer je zelf dood gaat sinds de laatste update.
WANNEER GAAT VALVE EENS EEN KEER LUISTEREN NAAR DE GAMERS !!!
Ik wordt echt knetter gek van die stomme updates die alles kapot maken en van die demoman die te sterk zijn !
Ik zat gezellig te gamen vandaag en alles verliep goed. Dominaties noem maar op. Toen kwamen er 2 demomans met eyelanders en charg n targe. En raad eens, Deze twee domineren me gelijk
geen 1 wapens kan ze neer halen ze zijn veel ste sterk en ze lopen steeds weg als ze hun speedboost hebben gedaan.
Hoe kunnen wij valve overtuigen dat ze dit moeten aanpassen. Want de e-mails lezen ze niet en op het forum van steam doen ze ook niks. Ze verwijderen alleen je berichten als je iets over de demoman schrijft
WANNEER GAAT VALVE EENS EEN KEER LUISTEREN NAAR DE GAMERS !!!
Ik wordt echt knetter gek van die stomme updates die alles kapot maken en van die demoman die te sterk zijn !
Ik zat gezellig te gamen vandaag en alles verliep goed. Dominaties noem maar op. Toen kwamen er 2 demomans met eyelanders en charg n targe. En raad eens, Deze twee domineren me gelijk
Hoe kunnen wij valve overtuigen dat ze dit moeten aanpassen. Want de e-mails lezen ze niet en op het forum van steam doen ze ook niks. Ze verwijderen alleen je berichten als je iets over de demoman schrijft
Je komt een beetje gefrustreerd over, angienl.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dus jullie hebben daarvoor een counter gedaan met bijvoorbeeld een Pyro en een Heavy?angienl schreef op zondag 07 februari 2010 @ 16:00:
Ik zat gezellig te gamen vandaag en alles verliep goed. Dominaties noem maar op. Toen kwamen er 2 demomans met eyelanders en charg n targe. En raad eens, Deze twee domineren me gelijkgeen 1 wapens kan ze neer halen ze zijn veel ste sterk en ze lopen steeds weg als ze hun speedboost hebben gedaan.
Een Demoman met de Eyelander en Charge 'n Targe is een eitje voor een beetje goede Pyro. Enige oneerlijke wat kan gebeuren is dat de Demoman erg veel lagged en zo gemakkelijker kills kan binnenhalen met zijn zwaard en schild.
Overigens vind ik de Demoman met een sticky bomb launcher lastiger dan dat hij met een zwaard en schild bezig is. Maar dat hoort natuurlijk ook bij die class.
[ Voor 10% gewijzigd door The Zep Man op 07-02-2010 16:16 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Hitscan weapons ( shotgun ) > targe demo.
Dus als pyro gewoon je shotty pakken en je raped hem in 3 stukken
Dus als pyro gewoon je shotty pakken en je raped hem in 3 stukken
ja ik ben heel gefrustreerd. Omdat ik het gevoel krijgt dat Valve niet meer luisterd naar de gamers zoals dat wel gebeurde bij de scout update. (welk wapen wil je eerst unlocken met achievements etc.)
Tuurlijk heb ik een counter gedaan met pyro en heavy. maar elke keer wanneer je ze tegenkomt 1 op 1 lopen ze weg en gaan ze rustig andere klasses afmaken. Na een tijdje hebben ze zoveel heads dat zelfs een pyro of heavy underpowerd tegenover een demoman.
Stickybombs kunnen lastig zijn als ze goede traps bouwen etc. Maar ze zijn wel dood na een goede Crit rocket. en demoman met charge n targe overleefd zelfs 3 crit hits
Het is toch niet meer leuk om een game te spelen wanneer er mensen onbesuist op je afrennen als gekken en je krijgt ze maar niet neer
nee dan moet je wisselen naar pyro of heavy. Komop
je moet ze toch ook aankunnen met andere classes.
Tuurlijk heb ik een counter gedaan met pyro en heavy. maar elke keer wanneer je ze tegenkomt 1 op 1 lopen ze weg en gaan ze rustig andere klasses afmaken. Na een tijdje hebben ze zoveel heads dat zelfs een pyro of heavy underpowerd tegenover een demoman.
Stickybombs kunnen lastig zijn als ze goede traps bouwen etc. Maar ze zijn wel dood na een goede Crit rocket. en demoman met charge n targe overleefd zelfs 3 crit hits
Het is toch niet meer leuk om een game te spelen wanneer er mensen onbesuist op je afrennen als gekken en je krijgt ze maar niet neer
Eigenlijk de enige class die er over mag klagen is de demo zelfs, die heeft geen hitscan weapons.
Voor de rest, het is prima te dodgen. Het is vervelend als hij vanuit je blind spot op je in charged, maar meestal ligt het dan aan jezelf.
Voor de rest, het is prima te dodgen. Het is vervelend als hij vanuit je blind spot op je in charged, maar meestal ligt het dan aan jezelf.
Verwijderd
Sword/shield demo is 3 scattergun schoten. Ik zie het probleem niet? Met 1 clip maak je ze alle 2 dood.
Shotgun is hetzelfde verhaal, zeker inclusief juggle met rocket.
Shotgun is hetzelfde verhaal, zeker inclusief juggle met rocket.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2010 17:31 ]
Inderdaad, chargelander demo is echt niet zo'n groot probleem. Het probleem is de spelers die TF2 op *precies* dezelfde manier willen blijven spelen zoals ze altijd al deden, en daardoor in conflict komen met de nieuwe mogelijkheden/bedreigingen van nieuwe updates. CS-mentaliteit noem ik dat 
En "demoman met charge n targe overleefd zelfs 3 crit hits"? Daar geloof ik niks van. Volgens mij zijn 2 crockets al genoeg. Dat is de HELFT van wat jij beweert.
Ik ga het maar even meteen narekenen, om van het ja-nee gedoe af te zijn:
2 Solly crockets = 540 dmg.
Chargelander demo = 150 HP.
Chargelander demo met 4 hoofden (max) = 210 HP.
Buffed 4head demo = 325 HP.
Hmm, oke, een buffed 4head demo overleeft dus 2 crockets, vanwege de halvering van explosion damage door de Targe. Maar 3 niet, want dat is 810 dmg, en bij een Targedemo dus 405 dmg. En HOE vaak kom je nu een 4head demo tegen die ook nog eens nét maximaal gebuffed is? Zó vaak toch ook weer niet?
Zeg het maar als ik een rekenfout heb gemaakt hoor? Je vergist dus blijkbaar "Valve niet meer luisterd naar de gamers" met "Ik kan niet mikken"
Oja, en dan ging ik er nog voor het gemak van uit dat je een crit solly bedoelde. Een crit demo kan een volledig buffed 4head demo in 2 critstickies killen. (353 dmg per critsticky max, dus 353 dmg voor 2 stickies op een targedemo).
Maar ja... hier gaat het niet eens om. Het gaat om het feit dat je klaagt dat 1 class niet zo sterk is tegen de ander. Dat is toch juist het punt?!?! Je hoort spies toch ook niet klagen dat ze zo makkelijk worden ontmaskerd door pyros? Of medics over scouts klagen, etc etc. Als je echt zo'n hekel hebt aan targelander demos, ga dan scout, of, om echt te lachen, natascha heavy.
En "demoman met charge n targe overleefd zelfs 3 crit hits"? Daar geloof ik niks van. Volgens mij zijn 2 crockets al genoeg. Dat is de HELFT van wat jij beweert.
Ik ga het maar even meteen narekenen, om van het ja-nee gedoe af te zijn:
2 Solly crockets = 540 dmg.
Chargelander demo = 150 HP.
Chargelander demo met 4 hoofden (max) = 210 HP.
Buffed 4head demo = 325 HP.
Hmm, oke, een buffed 4head demo overleeft dus 2 crockets, vanwege de halvering van explosion damage door de Targe. Maar 3 niet, want dat is 810 dmg, en bij een Targedemo dus 405 dmg. En HOE vaak kom je nu een 4head demo tegen die ook nog eens nét maximaal gebuffed is? Zó vaak toch ook weer niet?
Zeg het maar als ik een rekenfout heb gemaakt hoor? Je vergist dus blijkbaar "Valve niet meer luisterd naar de gamers" met "Ik kan niet mikken"
Oja, en dan ging ik er nog voor het gemak van uit dat je een crit solly bedoelde. Een crit demo kan een volledig buffed 4head demo in 2 critstickies killen. (353 dmg per critsticky max, dus 353 dmg voor 2 stickies op een targedemo).
Maar ja... hier gaat het niet eens om. Het gaat om het feit dat je klaagt dat 1 class niet zo sterk is tegen de ander. Dat is toch juist het punt?!?! Je hoort spies toch ook niet klagen dat ze zo makkelijk worden ontmaskerd door pyros? Of medics over scouts klagen, etc etc. Als je echt zo'n hekel hebt aan targelander demos, ga dan scout, of, om echt te lachen, natascha heavy.
Volgens mij meer een geval van 'ik kan niet omgaan met veranderingen in het spel en faal nu' dan 'Valve luisterd (sic) niet naar de gamers'.
Als pyro maak je ze in no-time af met flamethrower (airblast) en je shotgun (alhoewel ik de laatste tijd zeer dominant ben met de flaregun)... Why so serious?
N.B.: vandaag ipv. een beetje serieus gamen maar wat onzinnige dingen vastgelegd op video: http://www.youtube.com/watch?v=FhgGrVC6gco
N.B.: vandaag ipv. een beetje serieus gamen maar wat onzinnige dingen vastgelegd op video: http://www.youtube.com/watch?v=FhgGrVC6gco
Verwijderd
of 1 DH crit, zovaak heb je geen 3 heads zonder damage te nemenskndd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:47:
in de map 2fort komt het heel vaak voor dat en demoman veel heads heeft doordat die ergens gaat campen of in de sewers blijft hangen.
als ze recht op je afkomen van dichtbij hebben ze altijd een crit en ben je in 1 klap neergelegd door zo demoman en wat bedoel je met verassings aanvallen? dat hij in je rug komt. Damn dat kan iedere klasse maar dat betekend niet dat je gelijk kapot bent omdat hij je maar 1x raakt.
Demoman met shield is de enigste class combinatie die ik niet kapot krijg ( JA IK MOET PERSE SCOUT SPELEN, Een demoman kan gewoon te veel damage opvangen van een rocketlauncher.)
Heel jou theorie en wat je allemaal berekent klopt niet want van iedere hit vang hij 50% op. dus een volledige crit rocket wordt gehalveerd. Die 50% moet terug gezet worden naar 30% dan is het pas in balans.
Een demoman is wel neer te halen als scout,heavy of met een shotgun. Maar hij is te sterk tegen over rockets en dat moeten ze een keer fixen.
En dan die speedboost
Dat moeten ze uitzetten wanneer men de intel vast heeft. En als ze dat niet doen kunnen ze er net zo goed voor zorgen dat een scout zijn bonk drink kan gebruiken terwijl die de intel vast heeft.
Jullie kunnen praten maar kijk de forum maar eens na van steam, Iedereen heeft et er daarover dat de demoman nog steeds te sterk is.
als ze recht op je afkomen van dichtbij hebben ze altijd een crit en ben je in 1 klap neergelegd door zo demoman en wat bedoel je met verassings aanvallen? dat hij in je rug komt. Damn dat kan iedere klasse maar dat betekend niet dat je gelijk kapot bent omdat hij je maar 1x raakt.
Demoman met shield is de enigste class combinatie die ik niet kapot krijg ( JA IK MOET PERSE SCOUT SPELEN, Een demoman kan gewoon te veel damage opvangen van een rocketlauncher.)
Heel jou theorie en wat je allemaal berekent klopt niet want van iedere hit vang hij 50% op. dus een volledige crit rocket wordt gehalveerd. Die 50% moet terug gezet worden naar 30% dan is het pas in balans.
Een demoman is wel neer te halen als scout,heavy of met een shotgun. Maar hij is te sterk tegen over rockets en dat moeten ze een keer fixen.
En dan die speedboost
Jullie kunnen praten maar kijk de forum maar eens na van steam, Iedereen heeft et er daarover dat de demoman nog steeds te sterk is.
Nee, jij weet gewoon niet hoe je hem moet counteren. Daarnaast kan je een demo neerhalen met 3 goed geplaatste shotgun schoten. Dat je niet kan mikken is je eigen probleem
. Daarnaast heeft een serieuze demo veel meer aan een stickylauncher
.
Mwoah, we waren gisteravond weer even aan het clanstacken op Lethal zone, en napo ging eyelander + targe demo, echt ziek hoe hard die hoofden binnenhaalde..had geloof ik zelfs een nieuw persoonlijk record van 30 kills als demo op stage 2 van dustbowl..
Scheelde ook voor hem dat Flappie en ik hem telkens konden healen als hij zich een stukje terug trok.... Maar ja, dat was best overpowered, ja. 
Gisteren tijdens onze ETF2L match ook nog bijna mijn heal-record in 1 leven ingehaald... 9k healing totdat we eindelijk konden cappen... En vervolgens niet goed kunnen zien dat ik de demo niet healde, vanwege het boxje om me daar mee te feliciteren
Gisteren tijdens onze ETF2L match ook nog bijna mijn heal-record in 1 leven ingehaald... 9k healing totdat we eindelijk konden cappen... En vervolgens niet goed kunnen zien dat ik de demo niet healde, vanwege het boxje om me daar mee te feliciteren

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Daar was ik bij en het helpt natuurlijk wel als de tegenstander niet kan coördineren of überhaupt kan mikken.Weiman schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:37:
Mwoah, we waren gisteravond weer even aan het clanstacken op Lethal zone, en napo ging eyelander + targe demo, echt ziek hoe hard die hoofden binnenhaalde..had geloof ik zelfs een nieuw persoonlijk record van 30 kills als demo op stage 2 van dustbowl..
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Verwijderd
als ik de intell vast heb heb ik liever stickeyjump dan charge hoorangienl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 02:03:
En dan die speedboostDat moeten ze uitzetten wanneer men de intel vast heeft. En als ze dat niet doen kunnen ze er net zo goed voor zorgen dat een scout zijn bonk drink kan gebruiken terwijl die de intel vast heeft.
bovendien ren je nog altijd trager dan een scout, of een soldier met minder dan 40 hp
angienl schreef op maandag 08 februari 2010 @ 02:03:
... Wel lezen aub.skndd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 17:47:
Hmm, oke, een buffed 4head demo overleeft dus 2 crockets, vanwege de halvering van explosion damage door de Targe. Maar 3 niet, want dat is 810 dmg, en bij een Targedemo dus 405 dmg.
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de speedboost (niet de Eyelander boost, maar de Targe boost) niet zou moeten werken met de intel.
En over de steamforums: Daar klaagt iedereen over elke wijziging, dus dat zegt niet veel. (eerdergenoemde CS-mentaliteit)
Van mij mag die targe boost best werken met de intel, de demo met targe is nog altijd langzamer als een demo met stickies (niks is sneller als een demo met stickies, behalve misschien een soldier met gunboats).
Over 1 op 1: Doe mij maar een demo met targe tegenover me ipv een demo met sticky launcher.
Over 1 op 1: Doe mij maar een demo met targe tegenover me ipv een demo met sticky launcher.
Verwijderd
idem, op ctf_doublecross ben je in 2 jumps bij je baseGonzoNL schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 08:42:
Van mij mag die targe boost best werken met de intel, de demo met targe is nog altijd langzamer als een demo met stickies (niks is sneller als een demo met stickies, behalve misschien een soldier met gunboats).

En er is weer een update. Zou dit het "lag-on-kill-or-spam" probleem wat veel mensen hebben verhelpen?
Team Fortress 2
Fixed Polish Team Fortress 2 fonts not being displayed correctly in the Main Menu
Eindelijkski! We kunnenski lekker schietski zonder de lagski!
oppah!
oppah!
Hmm, mijn sarcasme-meter slaat tilt: de naald wipt telkens van serieus naar sarcasme. Ik zal maar gokken dat je post sarcastisch isdiffx schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 11:30:
En er is weer een update. Zou dit het "lag-on-kill-or-spam" probleem wat veel mensen hebben verhelpen?
[...]
Alhoewel iedereen natuurlijk weet dat bij een kill de fonts in het menu naar Pools worden gezet, en het inladen van die fonts kan wel effe duren
Mijn Teamski Fortresski 2ski staat sowieso altijd al op Polska. Goed dat deze updateski er eindelijk op staat. Ik hoop nu alleen nog dat de Obersturmbannfuhrer generfed gaat worden.
ik heb nog steeds last van die lag
Weer 2 hats erbij: http://www.youtube.com/watch?v=aX2ugck4e7g
Nu alleen nog maar de Tough Guy's Toque en ik ben compleet
Nu alleen nog maar de Tough Guy's Toque en ik ben compleet
Wut? Hoe lang ben jij wel niet idle geweest?
[ Voor 59% gewijzigd door diffx op 09-02-2010 22:30 ]
Ik heb alleen die engel en die halloween hoed 
Gisteren ook voor het eerst Gunboats gevonden.. 15 mins daarna meteen nog een keer..
2 weken voor de craft update had ik m'n hele inventory opgeschoond.. Had er zo'n spijt van..
Gisteren ook voor het eerst Gunboats gevonden.. 15 mins daarna meteen nog een keer..
2 weken voor de craft update had ik m'n hele inventory opgeschoond.. Had er zo'n spijt van..
Neem aan dat hij bedoelt dat hij dan alle hats heeft die hij wil, want hij heeft lang alle hats nog nietdiffx schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 22:29:
Wut? Hoe lang ben jij wel niet idle geweest?
Zie filmpje, hij heeft toch vrij veel hats.Tsunami schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 09:48:
[...]
Neem aan dat hij bedoelt dat hij dan alle hats heeft die hij wil, want hij heeft lang alle hats nog niet
Mwa, ik heb er meer. Maar zal inderdaad een combinatie zijn van geluk hebben en veel idlen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsunami op 10-02-2010 18:12 ]
Heb er 6 geloof ikdiffx schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 16:40:
[...]
Zie filmpje, hij heeft toch vrij veel hats.
Als ik geen hats met elkaar had gecraft dan had ik nu +/- 20 hats
Maargoed, Tsunami heeft gelijk: heb nog lang niet alle hats en ik hoef ze ook niet allemaal, de enige waar ik nu nog echt voor wil gaan is de Tough Guys Toque voor de heavy, dan heb ik wel zo'n beetje de hats die ik wil
Verder is mijn steam account afgelopen nacht gehackt, vanochtend wilde ik inloggen maar dat lukte dus niet, en zoals het er nu naar uit ziet is mijn email ook veranderd
Heb al 2x een bericht gestuurd naar Steam Support, nog geen reactie terug..
Duurt wel een paar dagen hoor voor je reactie hebt.
Had bij mijn vorige appeal (ook voor een gehijacked steam account) binnen 2 uur contact met iemand van Steam Support, hoop misschien te veel op een snelle en vrijwel directe reactie
Net even gekeken, na mijn account hijack had ik na 1 dag een reactie. Blijkbaar bij deze issues reageren ze sneller dan andere kwesties.
Ach, dan maar geduld hebben en in de tussentijd even niet gamen 
Ben overdag als ik werk in een idle server te vinden (verklaart het aantal hats dat ik heb op dit moment) en 's avonds probeer ik dan een beetje m'n skills te onderhouden, maar dat gaat hem nu niet worden vreesch ik
Ben overdag als ik werk in een idle server te vinden (verklaart het aantal hats dat ik heb op dit moment) en 's avonds probeer ik dan een beetje m'n skills te onderhouden, maar dat gaat hem nu niet worden vreesch ik
Ik speel sinds 2 weken ofzo ook weer aardig fanatiek TF2.
Pyro is erg leuk om te doen en heb ik nu zo'n 25/35 achievements van. Enige echte die ik nog wil hebben is die 1M firedamage. (en dat is een bitch) Ondertussen is de medic ook wel grappig. Alleen is op sommige servers het niveau zo laag dat de engineer uberen nog het meest zin heeft.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Die vraag zie ik vaker. Ik heb nog nooit een aanbieding gehad voor free games, dus nee geen phishing victim. Ik vul mijn gegevens alleen maar in in de steam client en ik ben ook niet zo stom om mijn gegevens ergens anders af te geven (chat/email whatever). Toch kreeg ik na een aantal maanden geen steam opgestart te hebben ineens een mailtje dat mijn password en mijn email adres gewijzigd waren. Dus lijkt me dat het bij mij gebruteforced is. Mijn password lengte heb ik ondertussen verandered van 8 naar >15.User.tmp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:28:
Hoe kan je in vredesnaam je account laten hacken? Of wou je graag free games?
[ Voor 16% gewijzigd door Acid_Burn op 10-02-2010 22:11 ]
Dit. De beste reden voor een legaal idle-programma, of beter nog, de beste reden om idlen eens overbodig te maken. Valve-induced global warming.Killzone schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:08:
Goed voor het milieu ook enzo je PC de hele dag aan laten staan als je niet thuis bent....
Ik heb geen flauw idee, er zijn gewoon mensen ergens op deze draaiende bol die het hacken van accounts e.d. als hobby hebbenUser.tmp schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 21:28:
Hoe kan je in vredesnaam je account laten hacken? Of wou je graag free games?
Edit: Heb ook geen antwoord gegeven aan phishing berichten of ergens anders dan in het Steam inlog scherm mijn gegevens ingevoerd.
Vreemd wel dat mijn -inmiddels vorige- wachtwoord bestond uit een willekeurige volgorde van cijfers en letters, in totaal 14 tekens en toch nog gehackt kan worden, vraag me af hoe
Heb vanmiddag de meterstanden opgenomen, was wat aan de hoge kant, zal ongetwijfeld wel komen door eigenlijk sinds de WAR-update mijn PC vaak 24/7 aan te hebben laten staan in een idle serverShabbaman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:20:
[...]
Dit. De beste reden voor een legaal idle-programma, of beter nog, de beste reden om idlen eens overbodig te maken. Valve-induced global warming.
[ Voor 60% gewijzigd door Statiegeld op 10-02-2010 22:29 ]
Eerder de schuld van de retards die geobsedeerd zijn door hoedjes waar je geen flikker aan hebtShabbaman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:20:
[...]
Dit. De beste reden voor een legaal idle-programma, of beter nog, de beste reden om idlen eens overbodig te maken. Valve-induced global warming.
Thnx voor je compliment Killzone, denk ik..
Heb je echt geen idee? Dan zou ik maar eens de boel formatteren en opnieuw installeren, want dan heb je vast een hele nasty nasty rootkit achtige hack meuk op je bak hangen. Dat had ik althans toen mijn account gehacked was, anders lukt het ook echt niet imo.SNDRT schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:22:
[...]
Ik heb geen flauw idee, er zijn gewoon mensen ergens op deze draaiende bol die het hacken van accounts e.d. als hobby hebben
Edit: Heb ook geen antwoord gegeven aan phishing berichten of ergens anders dan in het Steam inlog scherm mijn gegevens ingevoerd.
Vreemd wel dat mijn -inmiddels vorige- wachtwoord bestond uit een willekeurige volgorde van cijfers en letters, in totaal 14 tekens en toch nog gehackt kan worden, vraag me af hoe
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Denk niet dat dat het zijn kan aangezien ik sinds vorige week een nieuwe PC heb, maar zeg nooit nooitMrAngry schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:37:
[...]
Heb je echt geen idee? Dan zou ik maar eens de boel formatteren en opnieuw installeren, want dan heb je vast een hele nasty nasty rootkit achtige hack meuk op je bak hangen. Dat had ik althans toen mijn account gehacked was, anders lukt het ook echt niet imo.
Enige dat ik nu kan doen is wachten op antwoord van Steam

Juist nieuwe pc's zijn kwetsbaar als je niet oppast
Homey — Critics are those without skills to create.
Als het kon liet ik een virtuele machine op m'n server de boel doen, maarja. Dat gaat niet ivm videokaart. M'n zuinige HTPC echter doet het prrrrima[b][message=33448443,noline]Shabbaman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ . Valve-induced global warming.
Ik wel, gewoon verrot schelden en reportenSNDRT schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:22:
Er zijn natuurlijk gewoon third party applications beschikbaar die dit probleem grotendeels teniet doenKillzone schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 22:27:
[...]
Eerder de schuld van de retards die geobsedeerd zijn door hoedjes waar je geen flikker aan hebt. Niets Valve's schuld...

I don't give a crap 'bout idle so go and hug a tree!
Vervelende is dat je niet weet wie er idled en wie er speelt, eerst kijken.
Vervelende is dat je niet weet wie er idled en wie er speelt, eerst kijken.

[ Voor 44% gewijzigd door Nmxje op 11-02-2010 15:36 ]
Dat hangt er van af hoe je het bekijkt. Door geen third party apps toe te staan doet Valve wel de mogelijkheid teniet om op die manier energie te besparen. Uiteindelijk is het de consument die consumeert, niet de producent, dus wat dat betreft heb je helemaal gelijk. TF2-induced Valve-facilitated global warming dus, voor de volledigheid.Killzone schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:14:
Dat is m'n punt toch niet?
We gaan toch niet serieus het milieu als argument om te idlen aandragen? 
Misschien kan het weer wat meer inhoudelijk, zoals de voorgaande 12 deeltjes
Iemand nog speculaties omtrent de volgende update? Engineer?

[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 12-02-2010 19:13 ]
Voor alle WNL/Wakker Nederland/PvdD'ers, vegetariërs en andere milieu-freaks: mijn PC staat nu uit omdat ik toch geen toegang heb tot mijn Steam account
O.T.: Ik denk (lees: hoop) dat de shotgun vervangen gaat worden voor een soort van radar-PDA-systeem waarmee vijandige spelers (incl. vermomde/gecloackede Spy's) kunnen worden gesignaleerd binnen een bepaalde afstand.
Verder zou ik het eigenlijk niet weten wat ze gaan veranderen aan de sentry/dispenser/teleport en de wrench.
O.T.: Ik denk (lees: hoop) dat de shotgun vervangen gaat worden voor een soort van radar-PDA-systeem waarmee vijandige spelers (incl. vermomde/gecloackede Spy's) kunnen worden gesignaleerd binnen een bepaalde afstand.
Verder zou ik het eigenlijk niet weten wat ze gaan veranderen aan de sentry/dispenser/teleport en de wrench.
[ Voor 20% gewijzigd door Statiegeld op 12-02-2010 19:46 ]
Ik hoop persoonlijk al heel lang op een flamethrower-sentry 
Weet iemand hoe het is afgelopen met de unlocks die in de beta getest zijn? Die wrench die sneller bouwt maar niet kan upgraden bijv?
Weet iemand hoe het is afgelopen met de unlocks die in de beta getest zijn? Die wrench die sneller bouwt maar niet kan upgraden bijv?
Er komt eerst nog een andere update voor de engineer. Ik geloof zelfs twee.frickY schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:13:
We gaan toch niet serieus het milieu als argument om te idlen aandragen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.