Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
angienl schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:31:
ik haf 8 class tokens maar ik kon er niks mee en paar weken terug hebben ze gezegt dat 3 class tokens 1 reclaim metal is (lv2)
Het staat wel hier beschreven :s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Acid_Burn schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:49:
Ik ben het ergens wel met boeboe eens. Ik had namelijk dezelfde ervaring. "In den beginne" was het gewoon een leuke shooter. Nu is het bijna een RPG met idle servers, crafting, random drops etc. Dit maakt het voor mij juist niet leuker. Als ik dat wil ga ik wel WoW spelen.
Wat heeft iets als crafting nu eigenlijk met role-playing te maken? :+

@hierboven je kan dacht ik alleen classtokens craften als ze van hetzelfde type zijn. Dus alleen 3 medic tokens bij elkaar ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door RaCio op 12-03-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

RaCio schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 17:29:
[...]
Wat heeft iets als crafting nu eigenlijk met role-playing te maken? :+

@hierboven je kan dacht ik alleen classtokens craften als ze van hetzelfde type zijn. Dus alleen 3 medic tokens bij elkaar ofzo.
Heb het zojuist even geprobeerd met een Soldier/Heavy/Sniper token die ik nog had liggen, en het werkt: ik kreeg er een Reclaimed Metal voor terug :)

Had direct na de WAR update alle wapens die ik had in tokens gecraft, lekker slim dus :(
Maar nu kan ik er toch nog iets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zowaar, werkt met alle tokens. Maar even Soldier + Demo + PDA2 tokens gecraft, kon ik toch niet zoveel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Wat footage van een laddermatch van vorige woensdag.

http://www.youtube.com/watch?v=N9oM6i8USSQ&fmt=22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Had Shabbaman al gepost een paar posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Woeps |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Ze hadden op irc in het vertex kanaal ook dikke lol om die vid :) Althans, de mensen van Vertex1 :)

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Kunnen we anders afspreken om in dit topic niet meer over craften en hoedjes te hebben. Of anders een nieuw topic World of Fortress maken waar je dat soort dingen kan bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Waster schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:20:
Kunnen we anders afspreken om in dit topic niet meer over craften en hoedjes te hebben. Of anders een nieuw topic World of Fortress maken waar je dat soort dingen kan bespreken.
Is het zo frustrerend dan? :/
Laten we dan gelijk de whiners het recht ontnemen om in dit topic te posten... (naar mijn mening net zulke bullsh*t :O )

[ Voor 17% gewijzigd door Statiegeld op 12-03-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
SNDRT schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:29:
[...]

Is het zo frustrerend dan? :/
Laten we dan gelijk de whiners het recht ontnemen om in dit topic te posten... (naar mijn mening net zulke bullsh*t :O )
Jij hebt echt niks zinnig te posten en zit alleen op te scheppen met je hoedjes. WOW zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Waster schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:59:
[...]

Jij hebt echt niks zinnig te posten en zit alleen op te scheppen met je hoedjes. WOW zeg!
Hats in TF2 zijn er ook alleen maar om mee te posen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Dus dan MOET je maar posten dat je ze hebt? Lekker nuttig ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 22:59:
[...]

WOW! moet je al die hoedjes zien!!!!!

:+

iets met trolls enzo...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Tja, mijn skills zijn niet zo goed als die van jullie, moet toch wat O-)

Maargoed, als de mensen die 0,0 hats hebben het niet kunnen verkroppen dat ik er 13 heb, dan zal ik m'n mond er verder over dichthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SNDRT schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:48:
Tja, mijn skills zijn niet zo goed als die van jullie, moet toch wat O-)

Maargoed, als de mensen die 0,0 hats hebben het niet kunnen verkroppen dat ik er 13 heb, dan zal ik m'n mond er verder over dichthouden ;)
verkroppen? Mens het is een FPS met leuke extras. Geen Albert hein hoedjes verzamel actie.
jij bent echt te trots dat je 13 hats hebt. Stoer hoor hats hebben maar ondertussen als een noob spelen ;)

Ik denk dat jij eens moet gaan google wat voor game Team Fortress 2 is.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

TF2 is absoluut geen spel waarbij alles om winnen draait.. het is gewoon puur gebaseerd op "lol"!

Hoedjes ect zijn leuk, maar ze leveren weinig aan de gameplay... Alleen wapen-unlocks leveren een echt gameplay element op.

Gisteren was ik in een hacked server gekomen op de Xbox-360. Damn wat een lol haha... Iedereen kon 3x zo hoog springen, critical hits met elk shot, Het rode team kreeg ook letterlijk een rode kleur (niet doelend op de kleding, maar zo'n rode laag van ubercharge zeg maar) en het blauwe team een blauwe kleur. En de admin spawnde in het midden constant van die tonnetjes uit HL2 (die kunnen ontploffen).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

angienl schreef op zondag 14 maart 2010 @ 01:58:
[...]

verkroppen? Mens het is een FPS met leuke extras. Geen Albert hein hoedjes verzamel actie.
jij bent echt te trots dat je 13 hats hebt. Stoer hoor hats hebben maar ondertussen als een noob spelen ;)

Ik denk dat jij eens moet gaan google wat voor game Team Fortress 2 is.
Sommigen van jullie nemen dit spel veel te serieus :/

Ik ben al blij als ik speel ik elke ronde als MVP eindig of een paar mooie kills maak, gaat me niet eens om het winnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Nu komt mijn movie hoor :P

Frags van deze vrijdag in pickups en mixes. Gisteren aan elkaar geplakt en muziekje bij gezet. Vandaag geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Op wat voor server spelen jullie trouwens tegenwoordig? Heb zelf een paar leuke UK servers in men favorieten staan waar het vooral om de fun te doen is.

En hoe join je die GoT TF2 groep? Ik gebruik normaal nooit Steam (god, wat een GRUWELIJK programma), kan de groep wel vinden, maar zie nergens een "join" knop.

[ Voor 35% gewijzigd door boe2 op 14-03-2010 13:38 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster is OP :'(

(Dat stukje met die verstopte lui @ granary was trouwens well LOL @ mumble.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Kan ik me voorstellen ja. Maar loco die uit de spawn loopt en dan bedenkt dat hij terug wil net wanneer de deur dicht is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ga naar www.teamfortress.be daar kan je aanmelden en je eigen voorstellen en vragen om lid te worden van de steam groep.

daarnaast wil ik even een mededeling doen dat GoT bezig is met een 4e team aan het oprichten.
Mensen die intressen hebben kunnen ook even aanmelden in mij een PM sturen via www.teamfortress.be

Mijn naam is Pykow op de forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Dat had je eerder moeten zeggen pykow/angienl :P

Ik had echt geen idee dat die namen bij elkaar hoorden.

[ Voor 38% gewijzigd door Waster op 14-03-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha wist je dan niet dat ik pykow was ofzo ?
Me smiley gebruik valt toch wel op :P

of dat GoT4 bezig is met een nieuwe team ?
Dat had ik inderdaad een week geleden al kunnen zeggen op dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Waster
Zitten een aantal erg nice moves in. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

angienl schreef op zondag 14 maart 2010 @ 13:55:
ga naar www.teamfortress.be daar kan je aanmelden en je eigen voorstellen en vragen om lid te worden van de steam groep.
Nou laat dan maar :/. Om van de GoT groep lid te worden moet je dus actief zijn op een andere ongerelateerde site. Dit is schaamteloos adverteren van je eigen site en GoT misbruiken om leden te werven.
* boe2 maakt een TR aan

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 14-03-2010 15:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wait wait, what? Beetje teveel faalhaasjes gegeten vanmorgen? Niemand vraagt je om lid te worden van zijn webbased maffiaspel of om referral links te klikken. GoT heeft alleen zo'n grote TF2 community, dat dat niet in één thread past en we liever een eigen website hebben. Sorry?

Waster, mooie dingen, maar soms ook wel simpele tegenstanders, geloof ik. Als jij een medic en een scout opblaast, word je kennelijk niet gecalled en kun je daarna je rocket launcher in het aarsje van een demoman steken, waarna hij pas na drie raketten door heeft dat jij er staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:25:
[...]

Nou laat dan maar :/. Om van de GoT groep lid te worden moet je dus actief zijn op een andere ongerelateerde site. Dit is schaamteloos adverteren van je eigen site en GoT misbruiken om leden te werven.
/me maakt een TR aan
De reden voor het bestaan van die website is dat GoT zelf geen ruimte biedt om clan afspraken te maken of matches te bespreken. Die website is ontstaan uit de vraag naar dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
Boeboe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 15:25:
[...]

* Weiman maakt een TR aan
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/8zpeev.jpg

Serieus.. doe even normaal zeg. "adverteren van je eigen site". Zie jij ergens advertenties? 8)7 Nee, dit is puur een verzamelpunt omdat dit topic d'r gewoon niet voor geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teamfortress.nl is gewoon een Tweakers Team fortress 2 forum omdat het nou eenmaal een geweldige game is.

Waarom denkje dat er al 13 delen zijn van het topic team fortress ? Als we echt alles gaan posten alleen op deze site dan krijgen we een deel 100 over een paar dagen haha

ik denk dat je eerst de site moet bekijken voordat je een oordeel geeft :P In de header van de site zie je al het tweakers logo staan en dat zegt genoeg ;)

Mooie video btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Wil iedereen die om 15:25 en later gereageerd heeft even Het algemeen beleid #reageren lezen? Daarin staat onder andere:

"Het is overigens absoluut niet nodig om te melden in een topic dat je een topicreport hebt geschreven! Besluit je om tóch te reageren in het draadje, doe dat dan alleen om de topicstarter op weg te helpen."

En dat slaat uiteraard niet alleen op hulptopics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit* nevermind, dit kan ik niet winnen

Zijn er nu eigenlijk specifieke voorwaarden om drops te krijgen of is dit 100% random bij iedere kill?

[ Voor 135% gewijzigd door boe2 op 14-03-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Er is een open groep waar iedereen lid van kan worden. Daar kun je gewoon joinen. Je hebt ook een groep die invite only is en maximaal 150 leden omdat het anders niet in steamfriends past. Deze wil je niet joinen en is de laatste 1.5 jaar, zo niet langer, niet meer gebruikt. Als je interesse hebt om ander team fortress 2 geneuzel te bespreken kan je dat daar op die site doen. Dat het niet gerelateerd is aan deze site is onzin. Waar bazeer je dat op. 95% van de mensen daar zijn gewoon tweakers. Het is gewoon een community binnen een community dat op deze manier is gegroeid. Ik denk dat het met advertentie eerder andersom is. Met onze servers en clans hebben wij gigantisch veel gratis reclame gemaakt voor tweakers. Ik zou dus even een stapje terugdoen ipv als nieuweling direct de boel bij elkaar te flamen en op de topicreport klikken.

Overigens dwingt niemand je om die groep te joinen of het forum. Desnoods maak je zelf je eigen groep aan als je het zo belangrijk vind. Maar ik dacht dat je juist de groep wou joinen om de mensen te kennen en samen te spelen. Dan kun je dus beter teamfortress.be joinen dus als je geinteresseerd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nmxje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 11:02
Movies? Check mij even in de lucht blijven. :D

http://www.youtube.com/watch?v=cbxsDhLBmJk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Boeboe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:00:

Zijn er nu eigenlijk specifieke voorwaarden om drops te krijgen of is dit 100% random bij iedere kill?
Je hebt elke 25 minuten 25% kans om een drop te vinden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Every time a player plays for 25 minutes the game randomly draws a decision for the player. If the player is lucky (25% per item chance) then they will get a randomly chosen weapon or item. If the player is unlucky, then they receive no item that time. There is a separate timer that counts every 15,430 seconds (4 hours, 17 minutes, and 10 seconds) you have a 1 in 28 chance of receiving a hat.

The average time for getting a single item is 1h 40min (including duplicates). Since weapons are granted via a random number generator, experience may vary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Boeboe schreef op zondag 14 maart 2010 @ 21:00:

Ook zijn er achievement milestones waarmee je van elke class de unlocks kan krijgen. Alleen hats en de "Gun Boats" van de soldier kan je alleen krijgen via drops of door te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja hats krijg je random ;) ik kreeg gisteren alweer een pyrohat. Die heb ik nu dubbel, maar ik ben bezig met het craften van een nieuwe hat zodat ik deze straks weg kan craften haha ;)

Als je snel items wilt krijgen dan ga je gewoon op idle servers zitten ;) en anders moet je gewoon geduld hebben dat je nieuwe items krijgt

[ Voor 65% gewijzigd door Pykow op 15-03-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

angienl schreef op maandag 15 maart 2010 @ 09:17:
Als je snel items wilt krijgen dan ga je gewoon op idle servers zitten ;) en anders moet je gewoon geduld hebben dat je nieuwe items krijgt
Dat dus.

Een nachtje idlen levert je al gauw 5 tot 10 items op, vrij grote kans dus dat er een wapen tussen zit die je mist.
En het is gelijk lekker wat crafting materiaal 8)7

Ben benieuwd wanneer ze dat Trading System gaan invoeren, en of dat nog vóór de Engineer update zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Net weer wat gameplay en grappig filmpjes van TF2 gekeken... Gek genoeg is deze game 1 van de hoofdredenen waarom ik zo veel zin heb in een nieuw pc systeem :D

Ik weet dat ik afgemaakt ga worden als een gek waarschijnlijk door alle ervaren spelers, maar dat neem ik voor lief want dit soort games slokken vaak mijn hele enthousiasme op, op de goede manier...

Ook zie ik voorlopig geen directe concurrentie uitkomen voor deze game, dus fan zullen nog wel ff blijven denk ik? En nee BFH zie ik niet als concurrentie, op 't stijltje na is de game echt heel erg anders (wel grappig overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
  • Laatst online: 03-11-2022
Kan iemand mij inviten in de Tweakers.net TF2 groep ?
Speel sinds een paar weken weer vollop TF2, en heb wel zin om met jullie een aantal games te spelen ;-)

M'n steam naam : "Jack T. Lubricant [Artifact]"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SNDRT schreef op maandag 15 maart 2010 @ 20:36:
[...]

Dat dus.

Een nachtje idlen levert je al gauw 5 tot 10 items op, vrij grote kans dus dat er een wapen tussen zit die je mist.
En het is gelijk lekker wat crafting materiaal 8)7

Ben benieuwd wanneer ze dat Trading System gaan invoeren, en of dat nog vóór de Engineer update zal zijn.
Heb dit advies dan maar opgevolgd, echt wel een aanrader. Heb nu eindelijk de cloak & dagger, die echt ridicuul veel verschil maakt voor de spy. Plots is het spelen van spy 10 keer gemakkelijker geworden. Zij die het "sidegrades" noemen weten niet waarover ze spreken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We noemen het sidegrades omdat je op matches bijna nooit als spy speelt dus het bied ons niks extra.

De beste unlocks blijven toch Equalizer,Axinthaus,Ubersaw,Blutsaugher,Kritzkrieg en de hats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
We noemen het sidegrades omdat het ook echt sidegrades zijn. Als beginner lijken het upgrades, maar als je wat meer de game hebt gespeeld en het spelletje een beetje begint te begrijpen (nofi), dan zie je pas dat het echt een sidegrade is. Ook moet je gewoon je speelstijl aanpassen aan de unlocks, daarom lijken ze sterker:

De chargin targe: Met een shotgun is die zo neer. Als je gaat maaien met je RL, tja, dan duurt het even, maar bedenk wel dat de demo z'n stickylauncher mist ;) .

C&D: Je doet er 2x zo lang over om van A naar B te gaan in cloak. Je bent veel minder snel en zit vaak in hoekjes te wachten in cloak totdat hij weer vol is. In die tijd kan je niets doen, en kan je geen mensen afleiding/killen. Met de originele watch ben je veel sneller, ben je geforceerd je disguise te gebruiken en maak je meer kills. Je gaat misschien vaker dood, maar bent wel bijzonder meer nuttig voor je team ;) .

Ga dus asjeblieft niet zeggen dat we niet weten waarover we spreken :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Killzone schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
Ah, de :') wanneer hun spel gedist wordt :').
Een beetje bescheidenheid misstaat je echt niet hoor. Het is een ongelofelijk leuk spel, maar zolang er zaken zoals unlockable items en random crits zijn kan dit spel nooit serieus een competitiespel zijn imo.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 16-03-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Killzone schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:33:
Waar is dat zielige smiley voor nodig. Zeg dan direct dat je je eigen mening zit te verkondigen. Cloak and dagger is een van de beste unlocks. Mijn beste acties op onmogelijke momenten heb ik met die invisiblity watch gemaakt en je ziet hem ook regelmatig in competitieve matches.

[ Voor 6% gewijzigd door Waster op 16-03-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben het helemaal met killzone eens.Leuke wapens maar het bied niet extra en C&D bied niet veel extra's dan de normale cloak.

Je kan trainen voor iedere unlock. Zoals het goed gebruiken van een buff banner,Goede stickytraps kunnen maken met de nieuwe stickylauncher.

Ik speel toch liever met de standaard wapens ;)

BTW GoT4 is opzoek naar een demoman ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pykow op 16-03-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
C&D biedt oneindige cloack. Dat is niet veel extra...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik denk dat puur qua stats, dat de C&D een sidegrade is... Ja, je kan onbeperkt gecloaked blijven, maar je kan niet snel via ammo-packs naar het front komen.

That said, voor een hoop mensen past de C&D beter bij hun speelstijl, omdat je flexibeler bent qua route en verstoppen.

Bij de andere (nieuwe) wapens is de afweging maken veel duidelijk...

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Laatst online: 09-09 09:20
Ik laat lekker de feiten voor zich spreken:

http://tf2stats.net/items/

Aangezien 60% van de spies de C&D geequipped heeft mag je er van uit gaan dat deze beter is dan de andere twee. Niet? Of is assumption weer the mother of all fuckups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
Persoonlijk gebruik ik ook de C&D, omdat het makkelijker is om mee te spelen in mijn ogen.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat wel fijn is an C&D is dat je lekker kan gaan callen waar iedereen is van het andere team.
Oneindig cloack ? je moet heel vaak stil staan om vervolgens weer door te kunnen lopen. Met de gewoone clock pak je gewoon de ammo packs en loop je overwapens heen, dan ben je 10x sneller achter de tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ik zou het nooit op 60 % hebben ingeschat. Dead Ringer en Normale Watch speel je IMHO veel sneller mee. C&D ben je vaak aan het wachten. Het delen van informatie is leuk, en dat doe ik wel eens bij echt zware choke points, maar vaak kies ik toch de Dead Ringer met Ambassador. Headshot, body shot, Ringer and run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Cloack en dagger zorgt ervoor dat je situatie kan ontsnappen waar je met de gewone watch dood was gegaan. Iedereen is naar je op zoek en je wacht in het eerste de beste hoekje laat iedereen passeren en je bent weer vrij om te doen wat je wilt. Met de gewone watch ben je altijd de lul dan. En dan mag je weer leuk 10 seconden respawnen, naar het front lopen en probeer achter enemy lines te komen, terwijl je met Cloack en dagger gewoon in positie blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Weiman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:

Aangezien 60% van de spies de C&D geequipped heeft mag je er van uit gaan dat deze beter is dan de andere twee. Niet? Of is assumption weer the mother of all fuckups?
bedankt voor de link :o

C&D is ook mijn keuze idd, maar ik speel all1 pub :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sak3d op 16-03-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&D is veel beter. Ik zie niemand die een beetje op niveau speelt of heeft gespeeld de gewone watch nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Nu ik het spy-en dankzij de C&D een beetje door begin te krijgen zie ik af en toe ook de aantrekkingskracht van de normale. C&D vertraagt je spelstijl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op pub servers met instan respawn is het gewoon leuker om Dead ringer the gebruiken.
C&D kan handig zijn op servers met normaale respawn time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiman schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:50:

leuke link!, thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Die link zegt niks trouwens. Alsof de meerderheid bepaalt wat het beste is? Revolver is beter en praktischer dan ambassador in 99% van de situaties waar je komt. Toch 67% ambassador hem uitgerust. Ook heeft 31% van de demo's het zwaard zonder schild. Dus tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waster schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 19:57:
Die link zegt niks trouwens. Alsof de meerderheid bepaalt wat het beste is? Revolver is beter en praktischer dan ambassador in 99% van de situaties waar je komt. Toch 67% ambassador hem uitgerust. Ook heeft 31% van de demo's het zwaard zonder schild. Dus tsja.
ambassador is gewoon aan wapen voor de pro's: als je niet fatsoenlijk kan headshotten is hij echt shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:09:
[...]

ambassador is gewoon aan wapen voor de pro's: als je niet fatsoenlijk kan headshotten is hij echt shit
Geldt alleen voor de eerste headshot. Revolver heeft altijd hogere dps en hoef je niet te mikken op het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 20:09:
[...]

Uh nee. Fijn dat je 1 headshot kan geven en daarna alles praktisch misschiet als je beetje kan mikken. Met de revolver nail je gewoon 6 schoten raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk eerder dat er een hoop spies rondlopen die stiekum snipertje willen spelen. :)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zat een keer in area met een verschrikkelijk goede spy, hij maakte vrijwel alleen maar headshots
hij wist mij als heavy regelmatig te headshotten (ja, 3x) voordat ik zelfs maar zag waar hij stond.. (en nee, zo slecht ben ik nu ook weer niet)

zelfs scouts moesten eraan geloven :P

feit is dat met 99 van de 100 keer een flutwapen is, maar op het moment dat je fatsoenlijk headshots kan maken (of een aimbot aanslingert...) is hij OP

o, hij heette trouwens worm, mocht je hem een keer tegenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen met aimbot is hij OP. Want na het eerste schot is hij een tijdje niet meer accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Welke spy gaat heavies headshotten, zeker in jouw geval waar je niet wist waar hij stond. In die tijd had hij je al lang kunnen backstabben en was je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Hebben jullie van GOT ook een noob team ?

ik gebruik zelf als spy men ambassador nauwelijks.
Maar ik maak meer gebruik van de knife

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja GoT4 is nog een Low Team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Ik zou graag een keer een match mee willen doen. Lijkt me erg leuk. Ben niet goed maar ja.

Als jullie ooit iemand nodig hebben :P.

Ik speel altijd op de server van -=Crazy=- een engelse clan. Onder de naam CF | NoFear.

http://steamcommunity.com/profiles/76561197981341150 Dit is mijn steam account.

[ Voor 16% gewijzigd door GeenAngst op 17-03-2010 11:33 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Misschien handig om aan te geven welke classes je goed beheerst. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Ik beheers de volgende classes het best:
Sniper, Pyro en ook Heavy gaat me wel redelijk af.

Ik ben echt slecht als:
Demo en spy

Bij de rest is het redelijk wisselvallig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Die classes worden meestal niet gebruikt in een PCW, de standaard line up voor 6v6 is: 1 medic, 2 soldiers, 1 demo en 2 scouts.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
GoT4 is momenteel nog bezig met het uittesten van wie welke klasse het beste speelt, maar tot zover we geoefend en gezien hebben, is demoman (en scout?) de enige class die nog nodig is voor GoT4. Je kan het altijd bij GoT1t/m3 proberen though =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
Ik kan wel als scout spelen. Als het is als back-up is het ook goed.

Maar goed 1&3 is denk ik te hoog gegrepen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeenAngst schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:31:
Ik kan wel als scout spelen. Als het is als back-up is het ook goed.

Maar goed 1&3 is denk ik te hoog gegrepen voor mij.
Team 1 kan je ook wel meespelen, Waster carried toch wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/9996/cpgravelpit0011.jpg
Dit is waarom Shabbaman een prutsmedic is.

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/3964/ctfbball20000.jpg
Er zit wat aan je neus, Vyper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Dat is zodat ik je beter kan ruiken!
/wolf-mode

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heavy op de grond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Misschien een goed idee om de topicstart te updaten met de nieuwe GOT public TF server?

93.190.139.115:27015 [NL] www.dutch-eSports.nl | Populair maps | Vanilla gameplay | Home of GoT!

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Oh, als er vrije slots zijn kom ik vanavond wel eens binnenspringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb ook een video gemaakt met een paar leuke momenten van de afgelopen matches. De frags zijn niet geweldig, maar het ging mij meer om de pushes (die soms uitlopen op een mix tussen epic win/fail). :)

Overigens is hij ook in 720P te bekijken wanneer de video klaar is met processen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door g0tanks op 17-03-2010 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Boeboe schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:10:
[...]

Heb dit advies dan maar opgevolgd, echt wel een aanrader. Heb nu eindelijk de cloak & dagger, die echt ridicuul veel verschil maakt voor de spy. Plots is het spelen van spy 10 keer gemakkelijker geworden. Zij die het "sidegrades" noemen weten niet waarover ze spreken :)
Eigenlijk is het iedereen aan te raden om gewoon een keer voor de lol eens 's nachts te idlen.
Ben net terug van werk en heb tot mijn verbazing 23 items gevonden, geen hats weliswaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Een nacht je computer aan te laten, en TF2 open met een server gejoined, zodat je punten krijgt voor de tijd dat je het hebt gespeeld (al was je eigenlijk weg)?

Op welke servers kan dat? Vaak wordt ik gekickt als ik al een paar minuten weg ben :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Zoek naar servers met de map achievement_idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
g0tanks schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:59:
Zoek naar servers met de map achievement_idle.
Die zijn er zat, dus dat moet niet al te moeilijk zijn. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

OK, bedankt voor de tips!

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:18:
Ik heb ook een video gemaakt met een paar leuke momenten van de afgelopen matches. De frags zijn niet geweldig, maar het ging mij meer om de pushes (die soms uitlopen op een mix tussen epic win/fail). :)

[video]

Overigens is hij ook in 720P te bekijken wanneer de video klaar is met processen. :P
Mooie acties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Compizfox schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 20:57:
Een nacht je computer aan te laten, en TF2 open met een server gejoined, zodat je punten krijgt voor de tijd dat je het hebt gespeeld (al was je eigenlijk weg)?

Op welke servers kan dat? Vaak wordt ik gekickt als ik al een paar minuten weg ben :P
Idle servers, die hebben geen AFK-kick, dus kun je, zoals sommigen doen, +/- 40 uur in zo'n server blijven en beetje bij beetje de items binnenslepen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, kijken of we na de cock-up tegen Brz nog fatsoenlijk kunnen eindigen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A79blYSTj7mLb1PanMlqulBb/full.gif

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:49

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Afbeeldingslocatie: http://fakkelbrigade.eu/i/d0ee457d.png

Nu nog even afrekenen dignitas, TCM, pwr gaming, www en idk in de laatste paar weken :P

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
g0tanks schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:54:
Die classes worden meestal niet gebruikt in een PCW, de standaard line up voor 6v6 is: 1 medic, 2 soldiers, 1 demo en 2 scouts.
Hmmm... aangezien ik binnekort TF2 ga aanschaffen (nieuwe pc is bevestigd, kan 'm gaan bestellen :D ) een vraagje: vanwaar dat de andere classes geen plek hebben in 6v6? In andere sessies wel of... sowieso niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

In 7v7 of Highlanders worden ze wel gebruikt, moeten ze ook worden gebruikt omdat er dan van elke class maar 1 speler mag zijn.

In 6v6 is het voornamelijk zo dat classes die niet meedoen behoorlijk situationeel zijn. Een heavy of een pyro is prima als je de krappe hoekjes van een laatste punt wilt verdedigen, maar waneer je vervolgens pusht naar mid is het moeilijk om veel op mid uit te halen, bij de pyro vanwege het gebrek aan longrange damage op je primaire wapen, bij de Heavy omdat ie zo ****** traag en statisch is.
Hetzelfde geldt voor de sniper, hetzij in mindere mate: als je op een open midbattle staat met veel lange afstanden kan het best handig zijn om je sniper op grotere afstand tegenstanders af te laten pikken, of bijvoorbeeld te assisteren tijdens een push naar last, waarbij een high-value target wordt gesloopt, denk aan de medic of de demo.
De spy heeft een beetje als de sniper, tijdens een statische situatie op last is het soms best viable om met een spy te proberen de vijandelijke medic met uber af te pikken.
Over de engie begin ik maar niet... Die is door het moeten bouwen van z'n buildings dermate langzaam en statisch dat je er alleen bij bepaalde laatste punten nut van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar op de public games zijn natuurlijk alle classes welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
LUH-3417 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 08:14:
Maar op de public games zijn natuurlijk alle classes welkom. :)
Natuurlijk :)

Achjah, ga toch als eerste verdiepen in medic of scout... :)

/vind dat valve wel eens plannen voor TF3 bekend mag maken alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laten we eerst wachten op de nieuwe engine en Portal 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack7t
  • Laatst online: 03-11-2022
Brutal1ty schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:28:
[...]

Natuurlijk :)

Achjah, ga toch als eerste verdiepen in medic of scout... :)

/vind dat valve wel eens plannen voor TF3 bekend mag maken alvast :D
TF2 voldoet nog prima toch? :) Waarom iets vernieuwen als het al goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Laatst online: 31-08 16:08
Jenglejack schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:37:
[...]

TF2 voldoet nog prima toch? :) Waarom iets vernieuwen als het al goed is ;)
Idd. En de community uit elkaar trekken kan je ook niet blij mee zijn. Maar ja, CoD doet dat ook steeds en ik hoor niemand klagen daarover :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
Waarom een TF3 als ze de game om de zoveel maanden updaten. Er zitten nog genoeg updates in de pijpleiding.
Pagina: 1 ... 6 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.