Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Lukt het jullie om mms'jes te ontvangen op je N1? Ik kreeg net een sms van Vodafone dat ik een mms kan bekijken via hun website - lekker handig.

Is er een app voor of is het een kwestie van instellingen?

[ Voor 4% gewijzigd door Tinto op 06-02-2010 00:19 ]

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
Tinto schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:18:
Lukt het jullie om mms'jes te ontvangen op je N1? Ik kreeg net een sms van Vodafone dat ik een mms kan bekijken via hun website - lekker handig.

Is er een app voor of is het een kwestie van instellingen?
Op de site van Vodafone kun je de instellingen voor mms bekijken voor de HTC - Magic.
Dit is ook een Android telefoon dus ik neem aan dat het bij de N1 het zelfde moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch al een redelijk aantal bugs tegengekomen in 10 dagen gebruik, met de eerste al binnen 30 minuten na aanzetten:
  • Contactpersonen lijst draaide helemaal de soep in tijdens het contactpersonen invoeren; ze kregen ineens allemaal dezelfde naam, er werden elke keer lege contacts aangemaakt bij switchen tussen contactlijst bekijken en invoeren en mijn hele call log was ineens aan 1 nummer gekoppeld
  • Editten van tekst in een mailtje had duidelijk problemen met zijn tekstbuffer; ik probeerde een paar letters te selecteren via long press + trackball maar hij sprong of helemaal naar het einde van de zin, of helemaal naar het begin. Na deleten en kiezen van "Cut" werd de eerste letter van de gedelete tekst + een spatie toegevoegd :?
  • Gister werkte mijn Gmail app niet meer maar het startte mijn laatst gestarte activiteit, een spelletje in dit geval. Als ik dan op de back knop drukte ging hij al mijn laatst gestarte activiteiten langs in omgekeerde volgorde . Fixed na een reboot
  • Soms is de tekst onder een icoon in de Apps applicatie misvormd; Je ziet dan alleen de eerste letter van de naam helemaal aan de rechterkant van het icoontje staan, als het icoon tegen de boven- of onderkant aankomt ( waar ze omkrullen) zie je wel de tekst maar in een hele rare resolutie oid. Je hebt in deze app ook een dubbele homekey, een hardware key op je telefoon en een software key in de app zelf :?
Kortom: Android voelt dus vaak niet af en niet getest. :P

Kregen jullie een notification van de update? Het is dat ik bij System updates keek nadat ik hier las dat er een paar de update hadden gekregen anders had ik het niet geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Dit topic is om het toestel te bespreken, geen slowchat aub ;)

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 06-02-2010 12:24 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nekat: Ben die problemen nog nooit tegen gekomen. Zowel op de magic als mijn huidige N1 niet. Heb je een custom rom ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:16:
@Nekat: Ben die problemen nog nooit tegen gekomen. Zowel op de magic als mijn huidige N1 niet. Heb je een custom rom ofzo?
Nee gewoon de standaard rom. Na de update1 is de misvormde tekst onder het icoon wat het op dat moment had (wisselt vaak als ik nieuwe apps install :) ) weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:15:
Nee gewoon de standaard rom. Na de update1 is de misvormde tekst onder het icoon wat het op dat moment had (wisselt vaak als ik nieuwe apps install :) ) weer normaal.
Is een bug als je apps installeert.
Beëindig de Launcher of reboot even je phone mocht je het nog hebben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door efeltee op 07-02-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Gisteren ook de update gedraaid. Had er even mee gewacht omdat ik verwachtte dat ik mijn corporate calendar kwijt zou raken.
Heel veel verschil merk ik niet, behalve dat de multitouch nu beter werkt dan voorheen toen ik zelf de mt had geinstalleerd.

Nu nog een fatsoenlijke navigatie met preloaded maps en het toestel is helemaal compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Iemand misschien een idee hoe ik gemakkelijk mijn contacten van een foto uit facebook kan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josss9
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-03 05:46
Nog niemand deze filmpjes gezien? Making of the Nexus One. Vind het zelf erg coole filmpjes
Zijn 4 delen van:
http://www.youtube.com/wa...&feature=player_embedded#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Heb dit weekend de Nexus en de Dock binnen.

Eerste indruk:
Goed: Snel! Grafisch prachtig! Integratie google account!!
Matig: Onscreen keyboard toch niet ideaal. Gevoeligheid scherm net niet zo top als op een iPhone. Wekker alleen in te stellen op een paar leipe bliepjes. Erg zachte ringtone speaker.

Ondanks de negatieve puntjes ben ik wel erg tevreden met het ding. En ik ben gewoon erg blij dat ik geen iPhone heb. (is dat raar?)

vraagjes:
- Is er iets van een task manager? Waar ik makkelijk progs uit kan zetten?
- Een lekkere internetradio app?
- Wat zijn jullie favo apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Heeft iemand uitzending gemist app. werkend op zijn Nexus One? ik krijg wel geluid, maar zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Penetrator schreef op zondag 07 februari 2010 @ 22:35:
...
vraagjes:
- ATK, daarmee kan je de applicaties killen. Echter probeer ik al een aantal dagen niet meer te doen en ik merk geen snelheidsverschil met als ik het niet doe ;)
- Internetradio geen idee.
- Google Sky Maps :+
Het Weer
Astro
ChompSMS
Shazam
AK Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Eerste indruk:
Matig: Onscreen keyboard toch niet ideaal. Gevoeligheid scherm net niet zo top als op een iPhone. Wekker alleen in te stellen op een paar leipe bliepjes. Erg zachte ringtone speaker.

Ondanks de negatieve puntjes ben ik wel erg tevreden met het ding. En ik ben gewoon erg blij dat ik geen iPhone heb. (is dat raar?)

vraagjes:
Applicaties kun je prima zelf opzoeken door even door de Market te bladeren. Verder is er een apart softwaretopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Eerste indruk:

vraagjes:
Als je een mapje alarms op je sd kaart aanmaakt, kan je daar je mp3tje ingooien et voila je kan hem zowaar selecteren als wekker ringtone.
Voor de rest: radiostreaming -> check market voor 'a online radio' (m.i. veruit de beste) en verder struin de market af of check de android soft topic (as mod says)....

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:10
In de mp3 player kan je een liedje instellen als ringtone.
dan heb je automatisch deze liedjes in de lijst van ringtones voor je wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralphdavidvdb schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:15:
Nu nog een fatsoenlijke navigatie met preloaded maps en het toestel is helemaal compleet.
Die zijn er toch? Bijv. http://www.alk.com/copilot/android/default.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-08 15:26
Weet er toevallig iemand of dit toestal al in de winkel ligt in engeland?
of enkel via internet te bestellen is?
Weet er iemand of het mogelijk is om een PO box ofzo te huren en de telefoon daar te laten leveren? (aangezien ik binnenkort naar engeland ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ranc
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-08 07:13
Nee, is alleen via webshops te regelen.
Je kan eens borderlinx.com proberen, krijg je een US en UK adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Ik zag net de "PNY MicroSDHC 16Gb" in de pricewatch staan. Daar staat dat het een class6 kaart is. Voor 34 euro is dit lang niet gek. Er staat alleen nergens op de verkoopsites dat dit het geval is. Alleen dat writespeed up-to is. Ik dacht dat een class 6 aan minimaal 6x moest voldoen?

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Zaken zoals winkels en snelheden van geheugenkaartjes horen hier niet thuis. Dit topic is alleen om het toestel zelf te bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 20:25

duderuud

Sliden is koel

Heeft iemand al Sygic Mobile Maps 2009 aan de gang gekregen? Ik krijg de stemmen niet voor elkaar, N1 zwijgt in alle talen als ik Sygic opstart ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
duderuud schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:31:
Heeft iemand al Sygic Mobile Maps 2009 aan de gang gekregen? Ik krijg de stemmen niet voor elkaar, N1 zwijgt in alle talen als ik Sygic opstart ;)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=5434869

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Is het eigenlijk mogelijk om dat virtuele toetsenbord in te stellen op een toetsenblok van een traditionele telefoon (met T9)? Dit heeft mijn N97 ook en dat vind ik prettiger in portretmodus dan een volledig qwerty-toetsenbord. Anders denk ik dat mijn hit-and-miss ratio aanzienlijk hoger wordt.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Laatst online: 20:25

duderuud

Sliden is koel

Is alleen zo instabiel als wat...

Nou ja, dan maar wachten op een officiele update van Sygic zelf...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
BastiaanN schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:01:
Is het eigenlijk mogelijk om dat virtuele toetsenbord in te stellen op een toetsenblok van een traditionele telefoon (met T9)? Dit heeft mijn N97 ook en dat vind ik prettiger in portretmodus dan een volledig qwerty-toetsenbord. Anders denk ik dat mijn hit-and-miss ratio aanzienlijk hoger wordt.
Better keyboard kan dat :)
Heeft ook NL T9, is nog niet zo goed als reguliere woordenboeken, maar veel woorden worden gewoon netjes herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Katseviool schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:16:
[...]

Better keyboard kan dat :)
Heeft ook NL T9, is nog niet zo goed als reguliere woordenboeken, maar veel woorden worden gewoon netjes herkend.
Is better keyboard nu al helemaal gefinetuned, dus met MT support e.d. ???

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Is better keyboard nu al helemaal gefinetuned, dus met MT support e.d. ???
Volgens mij zijn zo'n beetje alle programma's voor android Multi Threaded.. ;)

Als je multi touch bedoelt.. Dat heeft better keyboard dus niet. Daarvoor heb je smart keyboard, echter heeft deze weer geen Nederlands... Is het HTC sense keyboard niet te gebruiken op de N1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duurt het bij jullie ook meer dan 4 uur voordat de nexus volledig is opgeladen via het netstroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Klopt. Was eigenlijk meer het enige nog openstaande puntje op mijn N1.

Eergisteren copilot geladen uit de market. Ging erg soepel en de software werkt keurig. Wel heb ik hem op de Engelse taal ingesteld omdat er treurig veel taalfouten in de Nederlandse vertaling zitten.

Het grote scherm van de N1 komt wel geweldig tot zijn recht bij het gebruik van navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katseviool schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 12:16:
maar veel woorden worden gewoon netjes herkend.
En anders je eigen woorden in het woordenboek plempen..
Ikzelf heb net Smart Keyboard Pro binnengevist, dat ook is even proberen, de demo was erg fijn :Y
@ us1111:Versie 4.6 van Better Keyboard heeft multitouch!

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 09-02-2010 23:41 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 18:50
klopt het dat je tijdens het schrijven van een sms in de standaard messaging app niet kan zien of je al over 160 tekens heen bent?

overigens wat betreft synchroniseren van contacten. Ik heb van mijn k850i de contacten via bluetooth naar mn pc gestuurd (een vcf bestand). Die kun je gewoon importeren bij google contacts en dan staan ze zo in je telefoon. Inclusief adressen, contactfoto's en geboortedata :)

[ Voor 52% gewijzigd door marteltor op 10-02-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ook sinds een week Trotse eigenaar van de NeXuS One :)

Super cool en ja op plaatjes ziet deze er niet echt mooi uit, maar zodra je deze in je handen hebt (althans al bij het uitpakken), voelt dit goed aan en ziet er Sjiek uit! HEt enige: Een zilver/chrome rand had het nog exclusiever gemaakt en de achterkant stijvol zwart/grijs!
Maar echt waar mensen het ziet er great uit !!! :> :) :P :9 :*) ;)

Touchscreen kan iets beter, hij reageert idd niet zo lekker als bij een Iphone, waarschijnlijk kan dit met updates verbeterd worden! Dit merk je vooral als je een sms krijgt en je wilt hierop replyen. Zodra je op de compose boc klikt komt er helaas geen toetsenbord tevoorschijn. Je moet dit echt meerdere malen proberen.

De snelheid (1Ghz) is fantastisch, nog geen enkele keer vastgelopen. Films kijken is adembenemend! Amoled scherm is echt mooi en goed beeld, kleuren zijn geweldig! Muziek luisteren iets minder, de speaker is heeft een schel geluid. Google moest echt een ander speaker hiervoor nemen (waarschijnlijk moest Google de deadline halen en heeft ingestemd met deze speaker :()

De foto-album is ook cool, draait mee aan de hand van hoe je het toestel vasthoudt en de layout van het album is ook mooi.

Emailen en internetten is ook prima in orde. Alhoewel ik vindt dat Google 'Gmail' mag aanpassen, zodat wanneer je een email met foto erin krijgt (vb Ibood) dat je het in 1 scherm geheel kan zien ipv naar rechts toe scrollen!!!

De browser kan ook iets beter, dat je in 1 oogopslag kan zien hoeveel windows je open hebt staan en het bereiken van Bookmarks kan beter! Flash is een gemis. Alternatief: Dolphin browser (kan je ook youtube films downloaden, yeah :))

Statusbalk is relaxed, echt een gemis bij Iphone :) (heb ik ook)
Hierin staat echt alles, wat je open hebt staan, updates via Google Market en email, messages, etc...

Multitasking: Dit is echt het beste op de Nexus (Android), zeker met de 1 Ghz! Alles verloopt soepel en met gemak. Had ik echt niet gedacht. Internetradio luisteren, een sms intikken en door je foto-album bladeren. Het kan ! :) Ja Apple, leer daar is van!

Het mooie: De trackbal licht op bij een gemiste oproep of bij een ontvangen email of sms. Super mooi wit licht! Jammer dat die trackbal niet constant opgelicht kan worden (als een indicator van dat je tel in standby modus staat).

Live Wallpaper ook mooi, maar gebruikt toch meer energie. Maar het is cool om te hebben!

En als laatst: Je syncroniseert echt alles met Google! Je mail, contacten, agenda, youtube, foto's (met picasa).
Ik heb nog even geen idee hoe ik mijn bookmarks uit Chrome naar mn nexus kan krijgen...

De 5 MP camera maakt goede foto's en mooie filmpjes. Had ik echt niet verwacht van Google/HTC.
Scherpe foto's en filmpjes zijn goed (max 30 frame sper seconde). Toch relaxed om te hebben. De flits is soms te veel zichtbaar op de foto's... Hopen dat dit met een update verholpen is.

Dit is echt een Killer telefoon.
Ja Google had meer tijd kunnen investeren in het ontwerk (net iets luxer maken ala Iphone), een ander speaker en een betere batterij prestatie. Maar Het toestel is compleet en zeker een Iphone Killer. Zeker nu het toestel Multitouch ondersteund!!!

Hopen dat Google met een update komt ok kleine zaakjes aan te passen en de Nexus naar een hoger niveau te tillen dan dat het nu al is!

8) :) d:)b :Y

Ne d:)b uS

[ Voor 7% gewijzigd door mobile625 op 10-02-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marteltor schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 11:38:
klopt het dat je tijdens het schrijven van een sms [...] niet kan zien of je al over 160 tekens heen bent?
Volgens mij geeft die alleen de laatste 20 tekens aan... Tevens raad ik je Handcent SMS aan :Y

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
* speek1984 *topic bookmarked
Ben mijn phone alweer best wel beu. Heb nu een N79, maar ben er weer op uitgekeken :P . iPhone heb ik gehad, maar verkocht omdat ik toch wat functionaliteit miste destijds (zelfs met jailbreak).
De N1 spreekt me echt aan, zeker nu ik lees dat multitouch na een update nu ook ondersteund is in de browser en gmaps :)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:08
mobile625 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:17:

Super cool en ja op plaatjes ziet deze er niet echt mooi uit, maar zodra je deze in je handen hebt (althans al bij het uitpakken), voelt dit goed aan en ziet er Sjiek uit! HEt enige: Een zilver/chrome rand had het nog exclusiever gemaakt en de achterkant stijvol zwart/grijs!

Touchscreen kan iets beter, hij reageert idd niet zo lekker als bij een Iphone, waarschijnlijk kan dit met updates verbeterd worden! Dit merk je vooral als je een sms krijgt en je wilt hierop replyen. Zodra je op de compose boc klikt komt er helaas geen toetsenbord tevoorschijn. Je moet dit echt meerdere malen proberen.

De snelheid (1Ghz) is fantastisch, nog geen enkele keer vastgelopen. Films kijken is adembenemend! Amoled scherm is echt mooi en goed beeld, kleuren zijn geweldig! Muziek luisteren iets minder, de speaker is heeft een schel geluid. Google moest echt een ander speaker hiervoor nemen (waarschijnlijk moest Google de deadline halen en heeft ingestemd met deze speaker :()

De foto-album is ook cool, draait mee aan de hand van hoe je het toestel vasthoudt en de layout van het album is ook mooi.

Emailen en internetten is ook prima in orde. Alhoewel ik vindt dat Google 'Gmail' mag aanpassen, zodat wanneer je een email met foto erin krijgt (vb Ibood) dat je het in 1 scherm geheel kan zien ipv naar rechts toe scrollen!!!

De browser kan ook iets beter, dat je in 1 oogopslag kan zien hoeveel windows je open hebt staan en het bereiken van Bookmarks kan beter! Flash is een gemis. Alternatief: Dolphin browser (kan je ook youtube films downloaden, yeah :))

Hierin staat echt alles, wat je open hebt staan, updates via Google Market en email, messages, etc...

Multitasking: Dit is echt het beste op de Nexus (Android), zeker met de 1 Ghz! Alles verloopt soepel en met gemak. Had ik echt niet gedacht. Internetradio luisteren, een sms intikken en door je foto-album bladeren. Het kan ! :) Ja Apple, leer daar is van!

Het mooie: De trackbal licht op bij een gemiste oproep of bij een ontvangen email of sms. Super mooi wit licht! Jammer dat die trackbal niet constant opgelicht kan worden (als een indicator van dat je tel in standby modus staat).

Live Wallpaper ook mooi, maar gebruikt toch meer energie. Maar het is cool om te hebben!

En als laatst: Je syncroniseert echt alles met Google! Je mail, contacten, agenda, youtube, foto's (met picasa).
Ik heb nog even geen idee hoe ik mijn bookmarks uit Chrome naar mn nexus kan krijgen...

De 5 MP camera maakt goede foto's en mooie filmpjes. Had ik echt niet verwacht van Google/HTC.
Scherpe foto's en filmpjes zijn goed (max 30 frame sper seconde). Toch relaxed om te hebben. De flits is soms te veel zichtbaar op de foto's... Hopen dat dit met een update verholpen is.

Ja Google had meer tijd kunnen investeren in het ontwerk (net iets luxer maken ala Iphone), een ander speaker en een betere batterij prestatie. Maar Het toestel is compleet en zeker een Iphone Killer. Zeker nu het toestel Multitouch ondersteund!!!

Hopen dat Google met een update komt ok kleine zaakjes aan te passen en de Nexus naar een hoger niveau te tillen dan dat het nu al is!

Heb je de update al binnen? Touchscreen zou dan beter moeten reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Michie23 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 14:28:
[...]

Heb je de update al binnen? Touchscreen zou dan beter moeten reageren.
Update al binnen, maar toch reageert het scherm nog niet zo lekker/adecuaat als de Iphone, of als het zou moeten!
Update is wel geweldig! :)

Verwijderd

mobile625 schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 13:17:

Duw iets meer op de bovenste oranje lijn van de textbox om je keyboard te activeren in SMS. Dan gaat het goed.

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Heel offtopic maar kan er gestopt worden met het zinloos quoten van zulke lange stukken tekst?

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Hoe zit het eigenlijk met het betalen van apps/games en dergelijke? Gaat dat per creditcard of synchroniseert hij dit met je google payaccount?

Koekoek!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
www.belsimpel.nl :)

http://www.belsimpel.nl/a...e-us/Bel-SMS-Web275-2jaar

[ Voor 70% gewijzigd door 418O2 op 11-02-2010 11:17 ]

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51

AJM

Aan diegene hier die de Nexus One al in bezit hebben en ook ervaring hebben met de iPhone 3G(s),
hoe bevalt het toestel tot nu toe? geen spijt gehad van de aankoop?

Ik ben vooral benieuwd naar internet en mailen op de Nexus t.o.v. de iPhone.

• Flying Bobman
Goedemorgen, bij belsimpel.nl vragen ze wel de absolute hoofdprijs voor dat ding... Zou ik echt nooit doen, zo'n duur abonnement en dan nog bij betalen ook. Je moet dan wel heel veel geld over hebben voor importangst.

Verwijderd

AJM schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:36:
Aan diegene hier die de Nexus One al in bezit hebben en ook ervaring hebben met de iPhone 3G(s),
hoe bevalt het toestel tot nu toe? geen spijt gehad van de aankoop?

Ik ben vooral benieuwd naar internet en mailen op de Nexus t.o.v. de iPhone.
Ik heb nog geen seconde spijt gehad en had dus een iPhone 3G

• martincm

martincm

[Android 14!]

lanoisseforP schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 10:38:
Hoe zit het eigenlijk met het betalen van apps/games en dergelijke? Gaat dat per creditcard of synchroniseert hij dit met je google payaccount?
Je creditcardcard zit vast aan je Google Checkout account, en daar betaal je mee in de Market. Althans zo werkt het bij mij...

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:25
Flying Bobman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:51:
Goedemorgen, bij belsimpel.nl vragen ze wel de absolute hoofdprijs voor dat ding... Zou ik echt nooit doen, zo'n duur abonnement en dan nog bij betalen ook. Je moet dan wel heel veel geld over hebben voor importangst.
Zo'n slechte deal is het toch niet?

Abo Bel+SMS+Web 275 kost je 35 euro per maand, keer 24 is 840 euro in 2 jaar
bijbetalen voor toestel 250 euro
totaal via Belsimpel 1090 euro

Sim only Bel+SMS+Web 300 kost je 25 euro per maand, keer 24 is 600 euro in 2 jaar
toestel los (zelf importeren) was toch iets van 550 euro, met alle btw-heffingen, importkosten en alles erbij?
totaal zelf importeren komt dan rond 1150 euro

(hier en daar een beetje afgerond op hele euro's, maar volgens mij werkt dat nog sterker in het voordeel van het abo dan van de sim-only/zelf importeren-optie)

Met die Sim-Only betaal je iets meer en heb je ook iets meer belminuten, dus als ik het zo uitreken is dit echt geen slechte deal hoor, en het spaart je gedoe uit met zelf importeren. Voor sommige mensen toch een drempel, voor mij bijvoorbeeld.

Als Belsimpel zoiets ook kan bieden icm. een Hi-abo dan doe ik het meteen. 250 euro bijbetalen vind ik echt wel schappelijk voor de Nexus.

[edit] Ze bieden het aan voor alle NL aanbieders, dus ook voor Hi. Ga zo maar even rekenen dan, en even informeren hoe het zit met garantie ed. Of weet iemand hoe dat zit? Als ik hem koop via een NL webshop en ik wil een beroep doen op garantie, dan regel ik dat toch rechtstreeks met die webshop, en dan moeten zij maar zien hoe ze dat weer regelen met Google? Of moet ik dan zelf naar Google?

[ Voor 12% gewijzigd door migchiell op 11-02-2010 15:08 ]

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
Ik heb een jaar de iphone 3G gehad en dit toestel is in veel opzichten een vooruitgang.
Veel sneller, betere camera, erg goede integratie met gmail.

Er is echter 1 ding wat niet zo top is, het aanbod apps in de android market. Met name leuke (of grafisch indrukwekkende) spellen is echt bijzonder zwak.

Verwijderd

@AJM

(omdat ik ook nog een 3GS heb..nog wel :) )

iPhone 3GS: betere externe speaker, veel beter. Bij de Nexus is wijzigen van de klankkleur in de muziekspeler helaas niet mogelijk.
iPhone 3GS: voelt sneller en soepeler aan. Bij de nexus merk je soms dat ie aan het multitasken is.
iPhone 3GS: OS en software ogen doordachter, gebruiksvriendelijker.
Android\Nexus: veel hogere funfactor, je kunt meer tweaken zonder eerst te hoeven jailbreaken
Android\Nexus: fantastisch notificatie systeem, veel beter dan dat idiote systeem van Apple.
Android\Nexus: Niet alles (behalve gmail natuurlijk) hoeft via de "cloud". Je kunt makkelijker gebruik maken van de mogelijkheden van een geheugenkaart.
Nexus: scherm is mooier....veel mooier.
Batterijlevensduur: in mijn geval bij beide even lang....of beter...even kort (max 1 dag)
Behuizing: hoewel totaal verschillend voelen beide heel solide aan. Nexus "ligt" lekkerder in de hand door de wat stroevere coating.

om een paar indrukken te geven.

(ik heb hier niet over de 3G en scherm problemen die sommige Nexus gebruikers rapporteren)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 17:09 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij de nexus merk je soms dat ie aan het multitasken is.
Ja maar dat is ook geen eerlijke vergelijking. De iPhone kan dit immers niet :P

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:37:
[...]

Ja maar dat is ook geen eerlijke vergelijking. De iPhone kan dit immers niet :P
Je hebt gelijk hoor, maar de 1 Ghz Snapdragon wordt nogal 'ns vergeleken met de 600 Mhz van de iPhone...nog even los van het multitasken.

• Flying Bobman
Om toch even in te gaan op dat belsimpel gebeuren (doe dit niet!): ik heb de N1 én dock voor €435 (wordt meegenomen in handbagage). Vervolgens heb ik een niet nader te noemen abo met duur toestel aangeschaft, toestel voor veel € verkocht. Rekensommetje op en aftrekken kom ik uiteindelijk op €35,- voor de Nexus. Dan heb ik daar een abo bij van 150/150 en internet van 2mb/s voor €29,- per maand. Dan is belsimpel duur!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:55:
[...]

Je hebt gelijk hoor, maar de 1 Ghz Snapdragon wordt nogal 'ns vergeleken met de 600 Mhz van de iPhone...nog even los van het multitasken.
Dan heb je het over de algehele performance. Die hangt natuurlijk ook af wat je er mee kan. Maar als je snelheid wil vergelijken moet je de telefoons natuurlijk wel dezelfde handelingen uit laten voeren.
Flying Bobman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:20:
Om toch even in te gaan op dat belsimpel gebeuren (doe dit niet!): ik heb de N1 én dock voor €435 (wordt meegenomen in handbagage). Vervolgens heb ik een niet nader te noemen abo met duur toestel aangeschaft, toestel voor veel € verkocht. Rekensommetje op en aftrekken kom ik uiteindelijk op €35,- voor de Nexus. Dan heb ik daar een abo bij van 150/150 en internet van 2mb/s voor €29,- per maand. Dan is belsimpel duur!
Klopt, wij Tweakers zullen dit niet zo snel doen. Maar voor de luie consument is het best wel een optie. Met een gemiddeld abonnement is de telefoon ook nog eens te betalen. Ik denk dat er daarom wel een markt voor is (maar zou het zelf nooit doen ;) )

Maargoed, dit past beter in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen :)

[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 11-02-2010 20:24 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57
Flying Bobman schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:20:
Moet je wel ff iemand vinden in de VS. Daarbij is de dollar aan het stijgen tov de Euro, dus inmiddels is hij 400 euro. Als je hem dus wel moet invoeren is het gewoon 550 euro en valt het wel mee.

• Flying Bobman
418O2 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:36:
[...]

...Daarbij is de dollar aan het stijgen tov de Euro...
Dát is wel jammer ja. Dan zijn de mensen die 'm hier nu al gekocht hebben misschien net op tijd, want zoveel vertrouwen heb ik niet in Griekenland en lotgenoot IJsland. Hamsteren op Ebay en Dealextreme gaat er dan niet meer inzitten :'(
Edit@Rod
Mee eens, maar ik blijf bij mijn opmerking dat je dan wel aardige importangst moet hebben ;) (of geld te veel, kan ook natuurlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door Flying Bobman op 11-02-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Zijn er nog mensen die last hebben van de problemen met mobiele verbinding?
Ik wel namelijk ben ik gisteren achter gekomen, erg storend als je mobiel wilt internetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
Nieuwe update (ERE36B) gelekt.

Verschil met vorige (ERE27) volgens Amon_RA
- New Framework
- Applications : HtcCopyright.apk , Mms.apk, Vending.apk => Messaging app and Market
- Binary files : applypatch , debuggerd, NOTICE.html.gz
- Libs : libaudio.so, libhtc_ril.so, libril.so => Radio and Audio libs
- New Radio
Belangrijkste zal hier wel de nieuwe radio zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:07:
@AJM

(omdat ik ook nog een 3GS heb..nog wel :) )

iPhone 3GS: betere externe speaker, veel beter. Bij de Nexus is wijzigen van de klankkleur in de muziekspeler helaas niet mogelijk.
iPhone 3GS: voelt sneller en soepeler aan. Bij de nexus merk je soms dat ie aan het multitasken is.
iPhone 3GS: OS en software ogen doordachter, gebruiksvriendelijker.
Android\Nexus: veel hogere funfactor, je kunt meer tweaken zonder eerst te hoeven jailbreaken
Android\Nexus: fantastisch notificatie systeem, veel beter dan dat idiote systeem van Apple.
Android\Nexus: Niet alles (behalve gmail natuurlijk) hoeft via de "cloud". Je kunt makkelijker gebruik maken van de mogelijkheden van een geheugenkaart.
Nexus: scherm is mooier....veel mooier.
Batterijlevensduur: in mijn geval bij beide even lang....of beter...even kort (max 1 dag)
Behuizing: hoewel totaal verschillend voelen beide heel solide aan. Nexus "ligt" lekkerder in de hand door de wat stroevere coating.

om een paar indrukken te geven.

(ik heb hier niet over de 3G en scherm problemen die sommige Nexus gebruikers rapporteren)
Bedankt voor je reactie, maar wat is dan jou eigen ervaring met 3G op de N1? (bereik binnen- en buitenshuis) en welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar wat is dan jou eigen ervaring met 3G op de N1? (bereik binnen- en buitenshuis) en welke provider heb je?
Ik krijg geen duidelijk beeld welke van de twee de betere 3G ontvangst heeft. Het LIJKT er op dat de 3G ontvangst van de iPhone wat stabieler is, de N1 is wat onrustiger in de signaal weergave. Daar staat tegenover dat ik op meer plekken 3G ontvangst heb daar waar de iPhone het laat afweten. Ik heb Telfort als provider, zeker niet de snelste maar in mijn regio wel veruit de beste 3G ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

http://www.phonearena.com...fully-article-a_9569.html
Is er hoop op gratis navigatie in europa... zou wel cool zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Kan iemand mij vertellen wat de camera voor functies met zich mee brengt?
op de htc hd2 had je een panorama functie, zit deze ook op de nexus one?
of is er een alternatief voor in de market? zoiets als pano voor de iphone?

of heeft iemand de tool van de htc hd2 gepoort?

Google geeft mij niet het juiste antwoord of ik zoek verkeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
Je hebt ook tientallen programma's voor op je PC die het veel beter doen dan zo'n telefoon dat doet. Photoshop bijv. werkt echt perfect; belichting, perspectief etc wordt allemaal automatisch aangepast.
Ik ben verder wel benieuwd naar meer reacties van Nederlandse gebruikers over 3G ontvangst, of het 'probleem' zich hier ook voordoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Bij mij niet in ieder geval, maar de situatie qua netwerk, signaalsterkte, aantal torens etc., is hier m.i. ook niet te vergelijken met de situatie zoals die in de VS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Flying Bobman schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:03:
Je hebt ook tientallen programma's voor op je PC die het veel beter doen dan zo'n telefoon dat doet. Photoshop bijv. werkt echt perfect; belichting, perspectief etc wordt allemaal automatisch aangepast.
Ik ben verder wel benieuwd naar meer reacties van Nederlandse gebruikers over 3G ontvangst, of het 'probleem' zich hier ook voordoet?
haha dat weet ik was ook niet voor professioneel werk.
gewoon voor de leuk die panorama functie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dit is gebaseerd op een Frans artikel welke het niet helemaal goed begrepen heeft. Het is waarschijnlijk juist uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Flying Bobman schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:03:
Ik heb er in Belgie geen last van, heel soms schakelt hij over naar 2g maar dat gebeurd alleen als ik diep in Wallonie zit waar je sowieso blij mag zijn dat er GSM signaal aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is een nieuwe ROM uitgelekt voor de N1. Heeft een nieuwe radio-versie en enkele gebruikers claimen dat de 3G-functionaliteit verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Toch opmerkelijk dat de nieuwsredactie ook niet even z'n eigen GoT forum bekijkt voor wat meer gebruikers info.
Ik lees hier namelijk alleen maar berichten dat na de laatste update alle problemen verleden tijd zijn.

Hoe kun je dan ook ooit stellen dat hier gaat om hardware problemen, als een tiental GoT-gebruikers zich niet kennen in dit probleem 8)7
Is weer typisch nu.nl niveau die ook een-op-een alle ANP berichten op hun site zet |:(
AJM schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 10:33:
[...]

Ik heb zelf na die ene update totaal geen problemen meer met 3G (KPN) :) Zelfs in de trein kan je nog goed YouTube'en, dus ik denk dat het probleem voornamelijk in de US met al hun verscheidenheid aan soorten netwerken ligt.

[ Voor 25% gewijzigd door Katseviool op 15-02-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
N1 is aangekomen.... moet je hem echt eerst helemaal opladen voor je ermee kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Katseviool schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:12:
[...]

Toch opmerkelijk dat de nieuwsredactie ook niet even z'n eigen GoT forum bekijkt voor wat meer gebruikers info.
Ik lees hier namelijk alleen maar berichten dat na de laatste update alle problemen verleden tijd zijn.

Hoe kun je dan ook ooit stellen dat hier gaat om hardware problemen, als een tiental GoT-gebruikers zich niet kennen in dit probleem 8)7
Is weer typisch nu.nl niveau die ook een-op-een alle ANP berichten op hun site zet |:(.
Ten eerste, de redactie kijkt hier constant ;)

Ten tweede, als een aantal software-updates geen oplossing bieden dan is het helemaal niet zo gek om te veronderstellen dat de hardware niet goed werkt. Het kan best zo zijn dat het hier goed werkt, maar in de VS dus niet. Als de hardware gebrekkig ontworpen is, kan het best zo zijn dat het wél mogelijk is om een 3G-verbinding te verkrijgen, maar dat deze op het ene netwerk instabieler is dan het andere.

Ten derde, er wordt helemaal niet gesteld dat er hardwareproblemen zijn. Er staat dat dat het erop lijkt. En om eerlijk te zijn, het lijkt er ook gewoon op. Dat betekent niet dat het zo is, maar dat staat er dan ook niet.
DorkoTheBeast schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:58:
N1 is aangekomen.... moet je hem echt eerst helemaal opladen voor je ermee kan spelen?
Nee dat is niet echt nodig. Li-ionaccu's zijn vrij flexibel.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 15-02-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:02
Mijn Nexus One zoekt nog steeds een Dock. Is er een Nederlands adres/verkoper?

Afbeeldingslocatie: http://www.diotav.nl/public/B150210S2.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

@diotav welke van de 3 is je favoriet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Diotav

Ik zoek 'm zelf ook al een tijdje en heb al op diverse plekken een vraag hierover uitstaan...helaas nog zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Katseviool schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:12:
[...]

Is weer typisch nu.nl niveau die ook een-op-een alle ANP berichten op hun site zet |:(

[...]

Ik heb zelf na die ene update totaal geen problemen meer met 3G (KPN) :) Zelfs in de trein kan je nog goed YouTube'en, dus ik denk dat het probleem voornamelijk in de US met al hun verscheidenheid aan soorten netwerken ligt.
Dat is toch niet helemaal waar, want het probleem bestaat bij mij nog steeds... Merk het vooral als ik (in de trein) zit te internetten via 3G. Wellicht valt het mij niet op als die in mijn broek/tas zit (kijk dan immers niet op mijn display), dus hoe vaak het gebeurd weet ik niet. Het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Wie zou er behoefte hebben aan SPB shell op zijn nexus?
Ik zag dit: Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/02/spb-50-02-15-2010.jpg
maar kan me de meerwaarde er niet van indenken.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook besteld, nu maar hopen dat ie snel binnen is. :)

Ik zit zelf ook te kijken naar een dock, maar heb nog geen retailers kunnen vinden.

Ook weet ik niet zeker of dit al gepost is, maar ik kwam ook een dikkere accu tegen op het internet. Vraag me alleen af of het nodig is.

Link: http://nexusworld.nl/2010/02/een-extra-dikke-accu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diotav schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:14:
Mijn Nexus One zoekt nog steeds een Dock. Is er een Nederlands adres/verkoper?

[afbeelding]
Zo mobiele eenheid! Ik zou eerder op zoek gaan naar een rustig plekje (waar ze me niet op 3 telefoons kunnen storen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Yay mijne is ook gisteren aangekomen. 115 euro mogen opleggen voor die @&#^$*@#$ douane.

Dure gsm :+

Mijn eerste ervaringen: zeer nice toestel, ben echt blij da'k niet voor een iPhone ben gegaan.

Aantal dingen die mij storen:

• geen NL woordenboek.
• geen betaalde applicaties in de store? WTF
• de touch buttons reageren niet zo goed als ge er gewoon op duwt, je moet echt je vingers er op laten rusten. Nu kan dat ook beveiliging zijn tegen gewone aanrakingen :)

Zoals ze zouden zeggen op 4chan: discuss!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Nl woordenboek kan wel bij app, Better Keyboard.
Het is tevens een betaalde app en die staan wel degelijk in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

koendt schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 07:25:
Nl woordenboek kan wel bij app, Better Keyboard.
Het is tevens een betaalde app en die staan wel degelijk in de store.
Ja ik zie dus geen betaalde apps in mijn store :(
Terwijl de gsm net uit de doos komt he.
Zou het aan mijn simkaart liggen? Straks eens een andere proberen.

OVerigens: op www.google.com/phone staat 'activate my phone'. Moet dat? :)
Alleen voor T-Mobile.

Dan nog steeds dat probleem dat ik geen betaalde apps zie :(

[ Voor 18% gewijzigd door Snake op 16-02-2010 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xardy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Zowiezo heb je in België geen toegang tot betaalde apps. Lijst van landen waar men apps kan kopen: Wikipedia: Android Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Schandalig. Dus zelfs al zou ik hier een HTC Magic hebben gekocht, dan nog had ik geen betaalde apps. :|

En dan maar klagen dat mensen in de piraterij hun heil gaan zoeken :X

Dan maar rooten :P
Is de update van de Google Nexus One al te rooten? Want daar kom ik eiglijk heel weinig over tegen :)

[ Voor 26% gewijzigd door Snake op 16-02-2010 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Snake schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:13:
Schandalig. Dus zelfs al zou ik hier een HTC Magic hebben gekocht, dan nog had ik geen betaalde apps. :|

En dan maar klagen dat mensen in de piraterij hun heil gaan zoeken :X

Dan maar rooten :P
Is de update van de Google Nexus One al te rooten? Want daar kom ik eiglijk heel weinig over tegen :)
Pssst...

[Google Nexus One] Rooten & Custom ROM's

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Kwam ik tegen in mn bloglijst: Nexus One from an iPhone Developer's Perspective. Niet alleen over development voor de non-techies hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 15-09 10:24
DRvDijk schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:18:
Kwam ik tegen in mn bloglijst: Nexus One from an iPhone Developer's Perspective. Niet alleen over development voor de non-techies hier :)
Uitgebreide vergelijking tussen de Iphone en N1; Sommige voordelen van de Iphone ben ik het wel mee eens: soepeler touchscreen, OS ziet er gelikter uit. Maar om nou te zeggen dat de buttons onderaan (back, search, menu) overbodig zijn... Ja het is een touch screen, maar als je toch de ruimte voor 4 buttons hebt, waarom dan er maar 1 plaatsen? En ik vind meerdere programma's tegelijk open toch echt wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Dijkhuis schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:12:
[...]

Uitgebreide vergelijking tussen de Iphone en N1; Sommige voordelen van de Iphone ben ik het wel mee eens: soepeler touchscreen, OS ziet er gelikter uit. Maar om nou te zeggen dat de buttons onderaan (back, search, menu) overbodig zijn... Ja het is een touch screen, maar als je toch de ruimte voor 4 buttons hebt, waarom dan er maar 1 plaatsen? En ik vind meerdere programma's tegelijk open toch echt wel prettig.
Je moet wel bedenken dat dit van een iPhone developer komt hè.. Objectief zou ik het toch niet helemaal noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 15:03

CSB

:D

Hoera, ik heb mijn Nexus One binnen. Ben er al een beetje mee aan het spelen en ik moet zeggen: Wat een verademing als je van een Windows Mobile toestel af komt. Alles werkt lekker soepeltjes, multi touch, scherm is rete strak en volledige google integratie. (heb meerdere accounts dus erg fijn.)

Dag WinMo, tot de volgende keer. (wil Winmo 7 wel checken, maar ben voorlopig ff klaar)
p.s.: Heeft iemand de APN instellingen van Telfort die WEL werken? Ik heb ze van pluk-en-play af, maar die werken niet...

[ Voor 13% gewijzigd door CSB op 16-02-2010 16:19 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dijkhuis schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:12:
[...]

En hij geeft ook aan dat de leesbaarheid van het scherm buiten waardeloos is. Denk jij hier ook zo over?

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:48:
Heeft iemand de APN instellingen van Telfort die WEL werken? Ik heb ze van pluk-en-play af, maar die werken niet...
Bij mij werkt "Telfort" "internet" "telfort" en "telfort" als resp. name, apn, username en password. Verder helemaal niets invullen. Opslaan en aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Hoe vloeiend zijn de graphics en de animaties op de Nexus One? Want dat is voor mij één van de belangrijkste aspecten van een telefoon die ik zoveel moet gebruiken. Is het vergelijkbaar met de iPod Touch of 3GS of hapert er regelmatig het e.e.a. (à la iPhone 3G)? Ik ben er geloof ik vrij gevoelig voor, want de eigenaar van de iPhone 3G vindt dat het nogal meevalt, terwijl ik bij elke vensterwisseling haperingen zie.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:16:
Hoe vloeiend zijn de graphics en de animaties op de Nexus One? Want dat is voor mij één van de belangrijkste aspecten van een telefoon die ik zoveel moet gebruiken. Is het vergelijkbaar met de iPod Touch of 3GS of hapert er regelmatig het e.e.a. (à la iPhone 3G)? Ik ben er geloof ik vrij gevoelig voor, want de eigenaar van de iPhone 3G vindt dat het nogal meevalt, terwijl ik bij elke vensterwisseling haperingen zie.
Omdat ik ze beide naast elkaar heb liggen....de iPhone is vloeiender bij vensterwisselingen en het switchen tussen homescreens. Zeker wanneer de Nexus flink aan het multitasken is valt, bij mijn toestel althans, de nodige lichte haperingen waar te nemen. Als je hier gevoelig voor bent zal het zeker opvallen en zal het gaan irriteren. De Nexus is absoluut snel en bijv. Word documenten openen (beide met documents to go) op de Nexus sneller als op de iPhone 3GS. De graphics zijn niet zo verfijnd en voelen daarom wat "stroever" aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:35:
[...]

Omdat ik ze beide naast elkaar heb liggen....de iPhone is vloeiender bij vensterwisselingen en het switchen tussen homescreens. Zeker wanneer de Nexus flink aan het multitasken is valt, bij mijn toestel althans, de nodige lichte haperingen waar te nemen. Als je hier gevoelig voor bent zal het zeker opvallen en zal het gaan irriteren. De Nexus is absoluut snel en bijv. Word documenten openen (beide met documents to go) op de Nexus sneller als op de iPhone 3GS. De graphics zijn niet zo verfijnd en voelen daarom wat "stroever" aan.
Dat is logisch :) De iPhone kan helemaal niet multitasken en doet dus verder geen reet op de achtergrond.
Dus een echte vergelijking is het niet :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 21:39:
[...]Dat is logisch :) De iPhone kan helemaal niet multitasken en doet dus verder geen reet op de achtergrond.
Dus een echte vergelijking is het niet :)
LB06 wil graag weten hoe de grafische prestaties aanvoelen in het dagelijkse gebruik. Of het minder vloeiende gevoel van de Nexus nou wel of niet veroorzaakt wordt door het multitasken (wat de iphone inderdaad niet kan) is eigenlijk niet interessant, waar het om gaat is dat het systeem gewoon minder "soepel" aanvoelt met heel regelmatig wat lichte haperingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08 10:48
Is er hier iemand waar dat 3G werkt op proximus (Belgie?) . krijg wel een 3G symbool te zien maar surfen of google maps werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ganymedus schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:11:
Wie zou er behoefte hebben aan SPB shell op zijn nexus?
Is niet echt Nexus One related: nieuws: 'SPB brengt Mobile Shell 5 naar Android en Symbian'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

Goed, ik heb mijn Nexus dus nu 3 dagen, wat mee gespeeld enz...

Eerste impressies: very slick, vind het een prachtig toestel, vormgeving is heel leuk.
Snel, heel snel. Geen last van vertragingen, switchen naar landscape gaat heel goed.
Browsen: pagina's laden lekker snel.
De knoppen beneden het scherm: wennen, en ik raak vaak start aan tijdens het typen. Jammer imo.

Ik hoop dat ik Sense op deze kan zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien is dit dan wat voor jou:
CLB schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:19:
Mensen die Sense willen maar geen HTC hebben... 'PandaHero'
Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/iwnA.u.cs.png Afbeeldingslocatie: http://www.androlib.com/appscreenmax/iwnB.u.cs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake

Snake

Los Angeles, CA, USA

CLB schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:49:
Misschien is dit dan wat voor jou:

[...]
Heb je daar ook dat mooi weer in? :+ Want daar is het mij eigelijk om te doen. Ik vind dat prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:44

Tank80

Cyanide&&Happiness

BastiaanN schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 15:52:
[...]

En hij geeft ook aan dat de leesbaarheid van het scherm buiten waardeloos is. Denk jij hier ook zo over?
De autocontrast/helderheidsfunctie vergist zich wel eens buiten en zet het scherm vrij donker als je buiten in het licht loopt. Daardoor lijkt hij slecht leesbaar. Verhoog je de helderheid echter handmatig (kan met 1-2 drukken op de standaard instellingenwidget) is de leesbaarheid subliem ;)

Je imiteert me mateloos.

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste