https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Verwijderd
Ik herken dat probleemcrazylegs schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:37:
Ik dacht eruit te zijn wat betreft nieuwe foon... maar nu hoor ik de laatste dagen erg veel over de HTC Supersonic.. HD2 met Amoled scherm en android
HD2 met Amoled en android zou wel ultiem zijn momenteel, in juni mag ik verlegen of opzeggen dus heb voorlopig nog wel ff..Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:42:
[...]
Ik herken dat probleemfeit is alleen dat je daardoor telkens aan het wachten bent, want geloof me, zodra de Supersonic uit komt xxxxxxx (vul maar een naam in) met een apparaat met NOG betere specs.
Eerst de beurs in Barca maar is afwachten deze maand
Maar "Celf", jouw probleem herken ik ook ja... Kiezen is steeds moeilijker geworden met al die nieuwe telefoons op de markt.
Verwijderd
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Verwijderd
Ik denk dat die geen pop3 en exchange mail kan laten zien?Ganymedus schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:14:
wat dacht je van Executive Assistant
[afbeelding]
Het eerder genoemde 'probleem' met die nieuwe sms versturen heb ik ook, dat ik dus ook niet direct iemand uit mijn lijst daarbij toe kan voegen, ik krijg dit simpelweg niet voor elkaar. En hoe verstuur ik bijvoorbeeld een bericht naar 10 mensen tegelijk die ik wil selecteren uit mijn contactpersonen???
Voor de rest hardwarematig zit ie top in elkaar. Geen tekortkomingen of dingen die niet werk(t)en. Voorlopig heb ik alles nog dicht staan (qua root access, nieuwe ROM, additionele aanpassingen, nieuwe kernel(s), tethering), Ik ga daar nog mee beginnen zodra Cyanogen een eerste versie (v5) uit de Beta fase zet.
Multimedia gedeelte is echt top hoor. Camera ziet er lekker uit, maar ben de kwaliteit van mijn ex Nokia n86 8MP gewend, en die was wel stukken beter. Maar goed voor de dingen die je met de camera doet, volstaat deze toch ruimschoots vind ik. Gallery is ronduit goed te noemen. Echter iemand enig idee waarom er een beetje een fatsoenlijke mediaspeler voor video ontbreekt (in heel Android, niet specifiek de N1)?? Ik bedoel XviD/DivX, avi format (eventueel met SRT ondersteuning), echt zonde!! (Zoiets als SmartMovie van Lonelycatgames voor Symbian of WM). Voor de rest vind ik de music player echt waardeloos, en mis ik een goede vervanger van Online Radio van wat Nokia standaard meelevert.
De integratie van alle Google apps, is gewoonweg SUPER! Ik ben door deze ontwikkeling ook echt wat van die Apps gaan gebruiken (die calendar, reader, docs, picasa geprobeert, gmail eens wat frequenter gaan gebruiken). Ook Maps is toch echt wel heel erg vet gemaakt op deze phone, zo makkelijk vond ik t in mijn webbrowser op de computer nog niet eens. Alleen dikke plussen op dit vlak.
Communicatie verloopt meer dan soepel. Bluetooth geen problemen mee whatsoever. WiFi ook uitstekend, switchen tussen 3G/WiFi verloopt soepeltjes, geen omkijken naar. Mijn clientPC inmiddels op afstand ook goed aan de praat kunnen krijgen over 3G (eigenlijk 3.5 he), dus remote desktop werkt goed. GPS werkt meer dan goed, fix is echt kwestie van seconden in combinatie met Sygic 7.71 (en buiten gepositioneerd).
Dat is het wel zo een beetje voor nu, het moet nog gaan beginnen nadat de boel open gaat, met de ene fix/patch/mod na de andere erbij, maar voor de stock configuratie ben ik erg tevreden. Batterijduur, mja kan beter maar ik loop al zo lang met smartphones dat ik daar niet over kan klagen meer. Wel heb ik het idee dat de brightness van het scherm echt een verdomd bepalende factor is in hoe lang de batterij meegaat, maar dat kan ook alleen mijn indruk zijn.
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Om hierop te reageren, ik gebruik ChompSMS, daarbij is het vrij eenvoudig om door op het + te klikken. Bij de normale messenger typ ik gewoon de naam in en dan vult deze het aan. Daarbij kan je meerdere namen typen.martincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:01:
Het eerder genoemde 'probleem' met die nieuwe sms versturen heb ik ook, dat ik dus ook niet direct iemand uit mijn lijst daarbij toe kan voegen, ik krijg dit simpelweg niet voor elkaar. En hoe verstuur ik bijvoorbeeld een bericht naar 10 mensen tegelijk die ik wil selecteren uit mijn contactpersonen???
De verkoper wilt hem tegen 525 euro geven.
Dit ziet er me echt zo'n top gsm uit! Ben er verliefd op!
Zijn er trouwens enige beperkingen die kunnen ontstaan met een Amerikaanse Google nexus one, als je deze gebruikt in België?
Hehe Googles doel is bereiktmartincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:01:
De integratie van alle Google apps, is gewoonweg SUPER! Ik ben door deze ontwikkeling ook echt wat van die Apps gaan gebruiken (die calendar, reader, docs, picasa geprobeert, gmail eens wat frequenter gaan gebruiken). Ook Maps is toch echt wel heel erg vet gemaakt op deze phone, zo makkelijk vond ik t in mijn webbrowser op de computer nog niet eens. Alleen dikke plussen op dit vlak.
Je zegt dat je remote desktop kan gebruiken? is het mogelijk om films en muziek vanaf je eigen pc te streamen naar je mobiel?
Muziek streamen naar je eigen pc kan door op je pc een Subsonic servertje op te zetten, en "Subsonic" uit de market te plukkenkoekoek2003nl schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:05:
[...]
Hehe Googles doel is bereikt![]()
Je zegt dat je remote desktop kan gebruiken? is het mogelijk om films en muziek vanaf je eigen pc te streamen naar je mobiel?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maak een nieuw bericht aan, typ de naam/ tel nr van de ontvanger en er wordt automatisch gezocht in de contacts. Meer contacten -> gewoon opnieuw hetzelfde?martincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:01:
Of wat mis ik hier?
Als standaard muziekspeler vind ik "Nemo" best wel mooi. Afkomsting van de Acer Liquid.martincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:01:
Voor de rest vind ik de music player echt waardeloos, en mis ik een goede vervanger van Online Radio van wat Nokia standaard meelevert.
Voor streaming: Droidlive of A Online Radio. Deze laatste werkt echter niet over mn EDGE verbinding maar wel via WiFi.. Bizar maar Droidlive ziet er wel beter uit
Nee, behalve dat alles stock in het Engels is natuurlijk => custom ROMxeeder schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:04:
Zijn er trouwens enige beperkingen die kunnen ontstaan met een Amerikaanse Google nexus one, als je deze gebruikt in België?
Maar qua 3G of andere dingen niet
[ Voor 13% gewijzigd door efeltee op 02-02-2010 16:13 ]
Verwijderd
Dat komt nog.xeeder schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:48:
Ik heb ook gelezen dat je de programma's niet op de geheugenkaart kunt installeren. Omweggetje voor of moet je er gewoon mee leren leven?
Verwijderd
apps2sd en intern is Google ook al bezig met een oplossing. Schijnt lastig te zijn om zomaar SD toe te staan vanwege het gemak waarmee je dan (betaalde) apps zou kunnen kopieeren. Daarnaast hoeven enkel de executables op interne geheugen te staan. Bij navigatie-apps e.d. kunnen de data gewoon op de SD kaart opslaan.xeeder schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:48:
Ik heb ook gelezen dat je de programma's niet op de geheugenkaart kunt installeren. Omweggetje voor of moet je er gewoon mee leren leven?
Stel je installeert 80 apps (wat mij al belachelijk veel lijkt) van elk 4MB (wat ook best veel is voor een normale app, heb het dan niet over Navigatie apps). Dan nog zit je maar aan 62%

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
http://www.boygeniusrepor...s-today-bring-multitouch/
en
http://www.engadget.com/2...pdate-enables-multitouch/
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2010 22:19 ]
Dolphin browser is niet mijn ding, en in foto's en maps miste ik de multitouch wel een btje (vorige phone was een iphone)
Nu nog officiele NL taal en navigatie voor maps overal ter wereld
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ja bij mij wil de native messaging app dus geen contact pakken als ik begin met schrijven van een naam, erg vervelend (maar ik las hier eerder dat iemand ook dat probleem had) Geen idee waar dit door komt, maar ik zal even kijken of ChompSMS sowieso een meer sms-friendly app hiervoor is.efeltee schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:11:
[...]
Maak een nieuw bericht aan, typ de naam/ tel nr van de ontvanger en er wordt automatisch gezocht in de contacts. Meer contacten -> gewoon opnieuw hetzelfde?
Of wat mis ik hier?
[...]
Dank voor de tip, Nemo meteen eens ergens vandaan halen!! Nou gehaald, geinstalleerd, maar hij is wel echt Liquid minded denk ik he, heb het gevoel dat ik wat dingen mis (bij playslists bijvoorbeeld), hij ziet er wel echt 100x beter uit dan de native nexus music app !! Jammer alleen dat de prog echt ALLE geluidsbestandje weergeeft (dus ook test audio van de navi, en geluidsbestandjes uit soundboards.) maar goed zal eens kijken wat ik er mee kan[
Als standaard muziekspeler vind ik "Nemo" best wel mooi. Afkomsting van de Acer Liquid.
Voor streaming: Droidlive of A Online Radio. Deze laatste werkt echter niet over mn EDGE verbinding maar wel via WiFi.. Bizar maar Droidlive ziet er wel beter uit
Zal ook zeker de online streaming apps eens kijken (jammer dat ze dit niet verbeterd hebben in de stap Android 1.5 -> 2.1) Ook gedaan en "A Online Radio" is echt precies wat ik nodig had -> You're the man!
Nee ik bedoel gewoon een RDP sessie beheren. Dus eentje van mijn desktop thuis, desktop @ work en eentje van de ouders die nogal eens hulp op afstand nodig hebbenkoekoek2003nl schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:05:
[...]
Mwah, Nodig nodig, wat CLB al aanhaalt, het loopt vrij rap vol op deze manier. Buiten dat is dat denk wel de stap die ze (ZEKER naar de devs) moeten realiseren. Je moet juist wel grotere applicaties/games moeten kunnen schrijven om zeg maar massaal ergens met zn allen aan te kunnen zitten. Daarbij zouden grotere databases toch echt wel heel welkom zijn..... maar goed wat ik begreep in de presentatie van 5 januari is het issue bij android nog het versleutelen van inderdaad de data tot de SD kaartjes (ivm piracy), maar dat ze daar wel hard mee bezig zijn.efeltee schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:09:
Waarom heb je het trouwens nodig?
Stel je installeert 80 apps (wat mij al belachelijk veel lijkt) van elk 4MB (wat ook best veel is voor een normale app, heb het dan niet over Navigatie apps). Dan nog zit je maar aan 62%
Tenslotte ben ik benieuwd hoe de FOTA werkt op de Nexus (volgens mij vervalt deze optie bij Custom ROMS overigens), en ben ik benieuwd of ze de multitouch overal hebben doorgevoerd. In de Gallery, prima kan ik mee leven (maar kom dan ook niet van een iphone) maar Maps of in de native browser zou wel heel erg prettig zijn. Dan ben ik ook nog benieuwd wanneer de Beta (of meteen final) van Mozilla wordt gereleased (de mobiele firefox variant) en of we nog voor het eind van Q1 Adobe met een Flash injectie
[ Voor 6% gewijzigd door martincm op 03-02-2010 00:10 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
En als je de quick search gebruikt, zie je dan wel de contacten?martincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:31:
Ja bij mij wil de native messaging app dus geen contact pakken als ik begin met schrijven van een naam, erg vervelend (maar ik las hier eerder dat iemand ook dat probleem had) Geen idee waar dit door komt, maar ik zal even kijken of ChompSMS sowieso een meer sms-friendly app hiervoor is.
OTA zal idd niet werken met een custom ROMmartincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:31:
Tenslotte ben ik benieuwd hoe de FOTA werkt op de Nexus (volgens mij vervalt deze optie bij Custom ROMS overigens), en ben ik benieuwd of ze de multitouch overal hebben doorgevoerd. In de Gallery, prima kan ik mee leven (maar kom dan ook niet van een iphone) maar Maps of in de native browser zou wel heel erg prettig zijn. Dan ben ik ook nog benieuwd wanneer de Beta (of meteen final) van Mozilla wordt gereleased (de mobiele firefox variant) en of we nog voor het eind van Q1 Adobe met een Flash injectiekunnen verwachten (welke wel al aangekondigd en gedemonstreerd was, op een Nexus One) dat maakt het geheel wel erg compleet
Multitouch zit in Gallery, Maps & browser
Over Flash lees ik verschillende dingen: Q1, zomer 2010, ... Nog onduidelijk dus
Aanstaande vrijdag krijg ik mijn nexusje, daar kijk ik nu nog meer naar uit. Komt zo een update over je dataverbinding binnen? Ook gewoon via wifi?
Maar... wat vind ik dat ding afschuwelijk lelijk. Hij heeft de looks van een 60's brillenkoker die mn opa uit z'n binnenzak zou kunnen halen, voornamelijk de kleuren dus. Nu kan ik nergens echt iets vinden over het eventueel uitkomen van een compleet (mat) zwarte editie. Ben hier erg benieuwd naar. Het wachten op de HTC Supersonic duurt me te lang (HD2 maar dan met android), dus zelf hoop ik dat HTC en Google spoedig met een leuke editie komt.
Volgens mij om het even welke dataverbinding je hebt. 3G of WiFi.....marteltor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:56:
Heerlijk zeg, die update
Aanstaande vrijdag krijg ik mijn nexusje, daar kijk ik nu nog meer naar uit. Komt zo een update over je dataverbinding binnen? Ook gewoon via wifi?
Mwah smaken verschillen, denk dat je wel een van de weinigen bent die er zo een afschuw van heeftNovah schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:10:
Goed, eens in de twee jaar is het tijd voor een nieuw mobieltje (bij mij)... en de Nexus One lijkt hét geschikte toestel (android fan).
Maar... wat vind ik dat ding afschuwelijk lelijk. Hij heeft de looks van een 60's brillenkoker die mn opa uit z'n binnenzak zou kunnen halen, voornamelijk de kleuren dus. Nu kan ik nergens echt iets vinden over het eventueel uitkomen van een compleet (mat) zwarte editie. Ben hier erg benieuwd naar. Het wachten op de HTC Supersonic duurt me te lang (HD2 maar dan met android), dus zelf hoop ik dat HTC en Google spoedig met een leuke editie komt.
[ Voor 57% gewijzigd door martincm op 03-02-2010 00:15 ]
Aangezien de update van (de) Google (servers) zelf komt zal het wel via WiFi ook werken denk ikmarteltor schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:56:
Heerlijk zeg, die update
Of je kan hem direct zelf flashen als je je bootloader unlockt
EDIT: moet zelf niet met unlocked bootloader, zie mijn post hieronder!
Het is een simpel design met industriële look en persoonlijk vind ik hem mooier dan de Bravo maar dat is mijn smaak natuurlijk. Voor mij is dan ook de mooiste Android die je voorlopig kan kopen (X10 is wel veel vetter maar dan zit je bij het bedrijf met een "wij updaten onze software nooit") mentaliteit. Vooral hoe het toestel aanvoelt: stevig & metaalachtig. I like itNovah schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:10:
Maar... wat vind ik dat ding afschuwelijk lelijk

Kijk wat er nu gebeurt met de update, een maand nadat hij is uitbracht is de 3G fix er + extra opties. Bij SE kon je daarachter fluiten, zelfs al vind ik hem mooier dat weegt niet op tegen altijd de nieuwste updates te hebben.
[ Voor 49% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 00:45 ]
Zorg dat je phone voldoende batterij heeft want met deze update kan je bricken aangezien de radio overschreven wordt!!
- Haal de update af: http://android.clients.go...7-from-ERD79.a487b405.zip
- Plaats deze op je SD card & hernoem deze naar update.zip
- Boot in recovery (trackball indrukken + power)
- Ga naar bootloader -> recovery
- Er staat nu een droid met een driehoek
- Druk nu op de power button en daarna op volume omhoog
- Apply sdcard:update.zip
- Updating
- Reboot system now (hier wordt de radio image overschreven)
- Enjoy the multitouch
[ Voor 27% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 00:51 ]
Verwijderd
Dat zal door zijn onderstaande uitspraak komenRoD schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 21:53:
Erg mooi nieuws ja. Had niet gedacht dat ze dat zomaar in zouden voeren. Hoe zou het nou met de patenten zitten? Zouden ze achter de schermen een deal gemaakt hebben? In ieder geval erg mooi voor Nexus One-bezitters. En ook voor alle andere Android-gebruikers. Nu kunnen ze het allemaal doen, lijkt me?
ma 01 feb 2010, 13:35
Steve Jobs haalt uit naar Google en Adobe door onze redactie
AMSTERDAM - Apple-topman Steve Jobs zou tijdens een besloten bijeenkomst voor Apple-medewerkers flink uitgehaald hebben naar Google en Adobe. Hij noemde Google’s imago 'bullshit' en Flash-ontwikkelaar Adobe 'lui'.
Dat beweren anonieme bronnen tegenover technologiesite Wired.
Na de presentatie van de iPad vorige week nam Steve Jobs de tijd om vragen van medewerkers van het bedrijf te beantwoorden. Vooral de opkomst van Google op de markt voor mobiele telefonie en het feit dat de iPad geen Flash ondersteunt bleken belangrijke onderwerpen.
Over Google zei Jobs: “Vergis je niet, ze willen de iPhone afmaken, maar dat zullen we niet toestaan. Die ‘Don’t Be Evil’-mantra is bullshit”
Ook Adobe kreeg ervan langs: “Ze zijn lui. Ze hebben veel potentie om interessante dingen te doen maar ze weigeren het gewoon… Apple geeft geen ondersteuning voor Flash, omdat het vol fouten zit. Als een Mac vastloopt komt dat vaak door Flash,” zei hij. Volgens hem zal Flash binnenkort niet meer gebruikt worden omdat de wereld overstapt op HTML5.
Verwijderd
Je kan als het goed is mappen verbergen door er een punt voor te zetten, daardoor worden ze niet meer zichtbaar in de music player. Ik had daar met mijn Hero ook last van.martincm schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:31:
Dank voor de tip, Nemo meteen eens ergens vandaan halen!! Nou gehaald, geinstalleerd, maar hij is wel echt Liquid minded denk ik he, heb het gevoel dat ik wat dingen mis (bij playslists bijvoorbeeld), hij ziet er wel echt 100x beter uit dan de native nexus music app !! Jammer alleen dat de prog echt ALLE geluidsbestandje weergeeft (dus ook test audio van de navi, en geluidsbestandjes uit soundboards.) maar goed zal eens kijken wat ik er mee kan
Nou ik heb m ook geupdate (Build ERE27, en inclusief inderdaad nieuwe Baseband versie). Multitouch netjes doorgevoerd, werkt perfect! Helaas niet standaard de toegang tot de rest van het geheugen van de rom... (wordt uiteindelijk dus toch custom rom erin), Maps is wel geupdate naar 3.4.0 . So far, so good weer een stap verderefeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:42:
HOW TO: update met LOCKED bootloader
/edit/ update procedure /edit/
Heeft iemand dat al weten te testen? M.a.w. is na de update de ervaring van het toetsenbord veranderd?
Volgens 'jmajor1111' niet:Ganymedus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:25:
De update zorgt voor multitouch in de browser etc. maar zorgt het ook voor multitouch bij het toetsenbord?
Heeft iemand dat al weten te testen? M.a.w. is na de update de ervaring van het toetsenbord veranderd?
http://androidforums.com/...owser-gallery-maps-3.html
\o/
Das jammer danoXygeN schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:40:
[...]
Volgens 'jmajor1111' niet:
http://androidforums.com/...owser-gallery-maps-3.html
wat zijn je eigen ervaringen tot dusver na deze update?
Is die gallery niet ergens los te downloaden? Heb momenteel nog een oude versie zonder multitouch...efeltee schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:42:
OTA zal idd niet werken met een custom ROM
Multitouch zit in Gallery, Maps & browser
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Volgens mij is dat hier te vinden:CLB schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:00:
[...]
Is die gallery niet ergens los te downloaden? Heb momenteel nog een oude versie zonder multitouch...
http://www.dkszone.net/get-android-21-gallery-in-201
Volgens mij is dat niét de MT Gallery...martincm schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:17:
Volgens mij is dat hier te vinden:
Nickname does not reflect reality
Ai sorry, dacht dat het hier om de de gallery uit 2.1 in 2.0 of lager te krijgen. Weet niet of er een losse koppeling in omloop is die mt in de gallery activeert. Dit was wel het geval inderdaad met de browser na de release.....Brad Pitt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:25:
[...]
Volgens mij is dat niét de MT Gallery...
Verwijderd
Als ik nu op het e-mail icoon klik krijg ik niet direct de inbox te zien (was wel zo)
Moet dan eerst op de menu button (hard button) drukken en dan een account kiezen, hoe krijg ik dit weer zoals het was?
Het toetsenbord heeft multitouch alleen op een andere manier geïmplementeerd dan dat Apple doet maar daarom noemt niemand het een multitouch keyboard... belachelijk.Ganymedus schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 10:25:
De update zorgt voor multitouch in de browser etc. maar zorgt het ook voor multitouch bij het toetsenbord?
Als je eerst bvb de "z" ingedrukt houdt en daarna een andere dan zal het toetsenbord eerst je "z" plaatsen en daarna overgaan naar de 2de ingedrukte letter. Dit terwijl bij een niet-multitouch keyboard het toestel ergens het middelpunt tussen de 2 gedrukte letters zou zoeken.
Lang drukken op je homescreen => shortcuts => email => email account selecterenVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:26:
Ik heb een raar probleem, ik heb een (non gmail) account verwijdert en weer aangemaakt.
Als ik nu op het e-mail icoon klik krijg ik niet direct de inbox te zien (was wel zo)
Moet dan eerst op de menu button (hard button) drukken en dan een account kiezen, hoe krijg ik dit weer zoals het was?
Je moet een bestandje ".nomedia" plaatsen in die folders.Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 08:23:
[...]
Je kan als het goed is mappen verbergen door er een punt voor te zetten, daardoor worden ze niet meer zichtbaar in de music player. Ik had daar met mijn Hero ook last van.
Weet alleen niet of Nemo daar ook naar om kijkt of dat het alleen voor de native music app is.
[ Voor 31% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 12:47 ]
Verwijderd
Dat heeft gewerkt, je moet dus je oude shortcut weggooien en een nieuwe aanmakenefeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:33:
[...]
Lang drukken op je homescreen => shortcuts => email => email account selecteren
[...]
Je moet een bestandje ".nomedia" plaatsen in die folders.
Weet alleen niet of Nemo daar ook naar om kijkt of dat het alleen voor de native music app is.
Raak je hiermee al je settings etc. kwijt of is je telefoon als tevoren alleen nu met de nieuwe firmware?efeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 00:42:
HOW TO: update met LOCKED bootloader
Hopelijk is iemand er iets mee
Edit: Nevermind, eerst zoeken dan posten
Edit2: Net geupdate, ging als een zonnetje, multitouch werkt zeer soepel, ik heb ook het gevoel dat de browser een tikje beter reageert op alle input nu. Website van Engadget scrollen gaat opeens ook razendsnel.
[ Voor 30% gewijzigd door Greebs op 03-02-2010 15:40 ]
Hmm stock geen azerty toetsenbord en engelse t9 (nog geen nederlandse ondersteuning) is ook wel lastig maar niet om te zeggen een no-goxeeder schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 16:04:
Het staat vast, ik verkoop mijn Samsung Omnia(ik heb al een koper) en ik koop de Google Nexus One(ik heb al een verkoper).
De verkoper wilt hem tegen 525 euro geven.
Dit ziet er me echt zo'n top gsm uit! Ben er verliefd op!
Als je dan toch je bootloader unlockt hebt, zet er dan vaneens ook CyanogenMod op dan heb je ook NL t9
En daarbij moet MoreLocale2 azerty layout kunnen verzorgen.........efeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:27:
MarketEnabler, moet je wel voor rooten (en dus bootloader unlocken)
Als je dan toch je bootloader unlockt hebt, zet er dan vaneens ook CyanogenMod op dan heb je ook NL t9
Ik was ongeduldig en heb de OTA update handmatig erop gezet.
Draait top
Nu ff wachten op een goede custom rom gebaseerd op 2.1 update1!
[ Voor 69% gewijzigd door cypher21 op 03-02-2010 17:44 ]
Thehe hebbek al overwogen, maar besloten om nog maar even te wachten. (Tot de CM uit z'n beta fase is en ik nog wat meer van al dat unlocken afweetefeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 16:27:
MarketEnabler, moet je wel voor rooten (en dus bootloader unlocken)
Jep doet ie, als je em op frans zet, maar dan is alles weer in het frans natuurlijk -.-martincm schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:11:
[...]
En daarbij moet MoreLocale2 azerty layout kunnen verzorgen.........
En dat is nou net het probleem: je kan geen paid apps kope in belgiëcypher21 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:39:
BetterKeyboard + NL lang pack, geen unlock nodig
Bricken is alleen mogelijk bij het flashen van de radio in de Google update, is zo goed als onmogelijk bij al de rest.MB4 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:45:
Thehe hebbek al overwogen, maar besloten om nog maar even te wachten. (Tot de CM uit z'n beta fase is en ik nog wat meer van al dat unlocken afweet)
Grootste voordeel vd Cyanogen: 400MB RAM ipv de 'schamele' 200MB
Hoera voor onze toffe Belgische providers toch?MB4 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:45:
En dat is nou net het probleem: je kan geen paid apps kope in belgië

[ Voor 50% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 17:53 ]
Dat verklaart waarom ik die app dus niet kon vinden, ik zocht me al verloren maar het enige wat ik kon vinden was twintig duizend verschillende skins voor Better Keyboard.MB4 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:45:
[...]
Thehe hebbek al overwogen, maar besloten om nog maar even te wachten. (Tot de CM uit z'n beta fase is en ik nog wat meer van al dat unlocken afweet)
[...]
Jep doet ie, als je em op frans zet, maar dan is alles weer in het frans natuurlijk -.-
[...]
En dat is nou net het probleem: je kan geen paid apps kope in belgië
Is daar een reden voor?
Je kunt ook een custom locale instellen met MoreLocale2, misschien dat je daar nog mee kunt bereiken van toetsenbord AZERTY maar toch NL voor de rest. Iets als fr_NL of fr_BE misschien, of juist nl_FR, weet er even het fijne niet vanMB4 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:45:
[...]
Jep doet ie, als je em op frans zet, maar dan is alles weer in het frans natuurlijk -.-
Heb nu een week de N1. Op de 1e dag unlocked omdat ik bijvoorbeeld een applicatie als Corporate Calendar wilde toevoegen.
Nu lees ik over de update en wil die installeren. Zet de update.zip op mijn sd, toestel uit en naar bootloader, naar recovery en dan naar de Flash zip optie.
Toestel begint met de update en geeft de meldin "no signature, verification failed, installation aborted"
Online beetje gezocht en krijg het idee dat het niet werkt vanwege het feit dat ik de N1 unlocked heb. Er wordt dan aangeraden om een de stock rom weer terug te zetten en dat het dan weer zou moeten lukken.
Nou ben ik alleen bang dat ik bepaalde geinstalleerde software zoals die Corporate Calendar kwijt ben wanneer ik de stock rom weer terug zet en dat ik hem dan na de update weer moet gaan unlocken om dat weer te installeren.
Zie ik dat goed of doe ik gewoon iets verkeerd of onhandig.
Deze werken wel met Amon_RA's recovery, de Google update werkt alleen met de stock.
Vergeet de radio ook niet flashen
[ Voor 15% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 18:54 ]
(zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=626210) daardoor vreet ie zelfs wanneer de telefoon in airplane staat en alle apps gekilled zijn zo 5% batterij per uur
Hopelijk fixxen ze dat ook snel
Nu nog een vriendelijk geprijsde 16 gb sd kaart en we zijn klaar
@MB4 zet je DM eens aan.
[ Voor 52% gewijzigd door cypher21 op 03-02-2010 19:38 ]
Zo zag ik bvb dat Beautifulwidgets om de minuut (yup!!) met iets bezig was terwijl ik wou dat die maar om de 2u update. Dus gebruik ik maar terug de Google widget.
[ Voor 61% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 20:09 ]
Edit: heb vodafone
Ik heb nu een samsung omnia. Kan ik op één of andere manier mijn contacten die op toestel staan op de google nexus one overzetten? Ik heb ook het online backuppen van Microsoft: MyPhone
Microsoft zal wel ergens de mogelijkheid hebben om al je contacten naar een CSV te exporteren zeker? Of desnoods via een app?xeeder schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:34:
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar..
Ik heb nu een samsung omnia. Kan ik op één of andere manier mijn contacten die op toestel staan op de google nexus one overzetten? Ik heb ook het online backuppen van Microsoft: MyPhone
Dan kan je ze importen in Google hier: http://www.google.com/contacts
Je phone syncen & done
BTW: Xeeder van djxeeder.com ?
[ Voor 4% gewijzigd door efeltee op 03-02-2010 20:39 ]
Verwijderd
Heb sinds vandaag de nexus one binnen. Mijn vraag is of bij jullie (degene wie de nexus ook hebben) het mobiele internet aan blijft staan. Kan ik dit ook uitzetten?
Verwijderd
Hiervoor zijn apps/widgets beschikbaar..:Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:42:
Hallo,
Heb sinds vandaag de nexus one binnen. Mijn vraag is of bij jullie (degene wie de nexus ook hebben) het mobiele internet aan blijft staan. Kan ik dit ook uitzetten?
apndroid, 3g switch, locale met powersave, etc. etc.
Persoonlijk vind ik apndroid makkelijk, snel en is dit een widget, applicatie en locale plug-in.
http://nl.androlib.com/an...le-code-apndroid-jxt.aspx
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2010 20:57 ]
Bedankt voor je reactie, ga ik even uitzoeken.efeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:38:
[...]
Microsoft zal wel ergens de mogelijkheid hebben om al je contacten naar een CSV te exporteren zeker? Of desnoods via een app?
Je phone syncen & done
Noppe, he stole my name, maar bon...
Edit: is gelukt. Misschien handig voor andere om te weten, heb men contacten gescynchroniseerd via outlock. Heb daar al men contactpersonen geexporteerd naar een excel bestand en vervolgens heb ik in excel deze geexporteerd naar een CSV bestand.
[ Voor 19% gewijzigd door xeeder op 03-02-2010 21:28 ]
Verwijderd
Bedankt voor de snelle reactieVerwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:56:
[...]
Hiervoor zijn apps/widgets beschikbaar..:
apndroid, 3g switch, locale met powersave, etc. etc.
Persoonlijk vind ik apndroid makkelijk, snel en is dit een widget, applicatie en locale plug-in.
http://nl.androlib.com/an...le-code-apndroid-jxt.aspx
Verwijderd
donecypher21 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:36:
ben tot dusver aardig tevreden over de nexus, enige wat me tegenvalt is dat ik max 10 uur met de batterij doe, tevens gaat de telefoon niet in sleep mode
(zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=626210) daardoor vreet ie zelfs wanneer de telefoon in airplane staat en alle apps gekilled zijn zo 5% batterij per uur![]()
Hopelijk fixxen ze dat ook snel
Nu nog een vriendelijk geprijsde 16 gb sd kaart en we zijn klaar
@MB4 zet je DM eens aan.
Ik wacht toch nog ff tot die 32's en dan zien of die niet te duur zijn (en anders wordt het n 16, maar die zulle dn mss wat in prijs zakken
nieuws: Update Google Nexus One voegt multitouch toe:Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:07:
Ok, I need some help here. Als ik kijk onder het instellingen menu en check for updates doe dan zegt ie dat er geen updates zijn?! What about the multi touch update dan ?
Houdt dat niet in dat je provider die update moet pushen of dat je dus zelf aan de slag moet? Verder (als je doorklikt via het nieuwbericht):De update wordt over-the-air aangeboden. Wie niet wil wachten en zijn toestel heeft geroot, kan de nieuwe firmware ook al downloaden van een forum en via de bootloader op zijn Nexus One zetten
Dus iets minder '?!' en iets beter lezen en geduld hebben lijkt meThe update is being rolled out gradually, so some users may not see it until later this week.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
efeltee in "Google Nexus One [deel 2] "web meets phone""Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:07:
Ok, I need some help here. Als ik kijk onder het instellingen menu en check for updates doe dan zegt ie dat er geen updates zijn?! What about the multi touch update dan ?
Alles Google Goggles had ik niet gehoeven. Het is zeker niet mogelijk dergelijke software te verwijderen zonder een unlock oid?
Ben nog erg tevreden met de Nexus One. Eens in de 2 dagen gaat die 's avonds in de oplader, meestal nog rond de 30% over. Internet wel altijd aan, maar wel fijn. Zie ik mijn mail snel ;-)
Alleen het toevoegen van een contact aan een sms vind ik nog wat omslachtig.
Dan mag je wel eens uitleggen hoe je dit voor elkaar bokst, eens in de 2 (!) dagen..... Of heb je m tussendoor ook aan de usb (auto/pc) ???koendt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:06:
Ik heb net ook maar de update handmatig geïnstalleerd, hopelijk valt mijn verbinding niet meer weg dan.
Alles Google Goggles had ik niet gehoeven. Het is zeker niet mogelijk dergelijke software te verwijderen zonder een unlock oid?
Ben nog erg tevreden met de Nexus One. Eens in de 2 dagen gaat die 's avonds in de oplader, meestal nog rond de 30% over. Internet wel altijd aan, maar wel fijn. Zie ik mijn mail snel ;-)
Staat die zo vreselijk in de weg dan?koendt schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:06:
Ik heb net ook maar de update handmatig geïnstalleerd, hopelijk valt mijn verbinding niet meer weg dan.
Net ook de update uitgevoerd, ging zonder problemen. Ligt het aan mij (of aan de complete reboot na 2 weken) maar het browsen lijkt ook een stuk sneller te gaan?
Na een wipe (via recovery menu) geen problemen meer gehad.
Hierbij moet ik wel vermelden dat ik van de market een tooltje had gedownload om het dataverkeer in de gaten te houden waarbij in de comments al stond dat je gms er instabiel van kon worden.
Maar eind goed, al goed. De Nexus werkt weer prima. Heerlijke telefoon!
Hier ook eens in de 2 dagen. En dan speel ik zo af en toe nog is een spelletje en surf weer is rond.martincm schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 23:53:
[...]
Dan mag je wel eens uitleggen hoe je dit voor elkaar bokst, eens in de 2 (!) dagen..... Of heb je m tussendoor ook aan de usb (auto/pc) ???
Tussendoor heb ik em dan niet aan de lader of via USB verbonden.
2 dagen houd de Nexus wel vol. Maar bellen gebeurt dan weer niet zoveel.
[ Voor 8% gewijzigd door Koen87 op 04-02-2010 10:39 ]
Wow, dat vind ik knap dan. Aan het einde van de dag (avonduren), gaat de N1 toch echt aan de lader want anders gaat ie de 2e dag toch echt niet meer mee. Gebruik is dan wel redelijk intensief, maar daarentegen sluit ik normaal wel alle progs die ik gebruikt heb, ze draaien dus niet in background. Backlight ligt rond de 65% op constant. Ook die aan/uit buttons voor wifi/bt/gps/sync gebruik ik hoe het nodig is. Er zou dus niets zo moeten draaien indien niet echt nodig. Maar van vol naar de melding van charger connect is een volledige dag.Koen87 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 10:39:
[...]
Hier ook eens in de 2 dagen. En dan speel ik zo af en toe nog is een spelletje en surf weer is rond.
Tussendoor heb ik em dan niet aan de lader of via USB verbonden.
2 dagen houd de Nexus wel vol. Maar bellen gebeurt dan weer niet zoveel.
Betreft bij mij niet alleen Goggles, ook Email (niet gmail), Amazon Mp3, Talk.Ace schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:41:
[...]
Staat die zo vreselijk in de weg dan?
Net ook de update uitgevoerd, ging zonder problemen. Ligt het aan mij (of aan de complete reboot na 2 weken) maar het browsen lijkt ook een stuk sneller te gaan?
Is het misschien mogelijk om programma's, skins, etc. te verbergen uit het menu? Dit vindt ik wel ERG storend. Veel icoontjes, die geen echte apps zijn.
Qua batterij: Ik sluit ook vaak apps af via task manager, heb eigenlijk nooit GPS aan, heb geen live wallpaper (meer) en maar mijn verlichting staat op 100%. Toch makkelijk 2 dagen, zonder tussendoor aan de lader te hangen
Dus je vertraagt liever je toestel dan dat je de apps in het geheugen laat zitten voor snelle toegang?martincm schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:05:
[...]
Gebruik is dan wel redelijk intensief, maar daarentegen sluit ik normaal wel alle progs die ik gebruikt heb, ze draaien dus niet in background

Android pauzeert je apps die niet meer gebruikt worden maar houdt ze wel in het geheugen, hoe meer geheugen in gebruik hoe sneller je toestel werkt. Is er geen voldoende geheugen meer dan sluit Android zelf een paar apps. Er is altijd iets van 10-15MB beschikbaar zodat je geen vertraging hebt bij het openen van je apps maar eens open worden er wel andere afgesloten zodat er weer rond de 10-15MB vrij is.
Probeer dus niet altijd zoveel mogelijk RAM vrij te hebben want zo werkt het Android niet en zo werkt Linux niet en zo werkt Windows ook niet (meer).
Je gaat echt geen verbetering vinden in batterijduur door je apps te killen, wat wél zal helpen is bepaalde services te killen die je niet gebruikt.
Task killers zijn alleen goed als je apps zijn vastgelopen!!
Dit is interessant en klinkt aannemelijk. Toch maar een stoppen met het killen van mijn appsefeltee schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Dus je vertraagt liever je toestel dan dat je de apps in het geheugen laat zitten voor snelle toegang?
Android pauzeert je apps die niet meer gebruikt worden maar houdt ze wel in het geheugen, hoe meer geheugen in gebruik hoe sneller je toestel werkt. Is er geen voldoende geheugen meer dan sluit Android zelf een paar apps. Er is altijd iets van 10-15MB beschikbaar zodat je geen vertraging hebt bij het openen van je apps maar eens open worden er wel andere afgesloten zodat er weer rond de 10-15MB vrij is.
Probeer dus niet altijd zoveel mogelijk RAM vrij te hebben want zo werkt het Android niet en zo werkt Linux niet en zo werkt Windows ook niet (meer).
Je gaat echt geen verbetering vinden in batterijduur door je apps te killen, wat wél zal helpen is bepaalde services te killen die je niet gebruikt.
Wat is wel vreemd vind is dat als running task af en toe Talk erbij staat, terwijl ik dit nog nooit heb geopend..
Verwijderd
Voor dataverkeer zou ik netcounter gebruiken. Gebruik ik nu al enkele maanden op mijn Hero en is erg precies (en lightweight).duderuud schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 01:42:
Ook geupdate, gaf alleen problemen, de radio resette elke keer spontaan waardoor ik opnieuw de pincode van de simkaart moest invoeren (en dus niet bereikbaar was).
Na een wipe (via recovery menu) geen problemen meer gehad.
Hierbij moet ik wel vermelden dat ik van de market een tooltje had gedownload om het dataverkeer in de gaten te houden waarbij in de comments al stond dat je gms er instabiel van kon worden.
Maar eind goed, al goed. De Nexus werkt weer prima. Heerlijke telefoon!
Is best iets wat je uit zet als je het niet gebruikt:koendt schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:22:
[...]
Dit is interessant en klinkt aannemelijk. Toch maar een stoppen met het killen van mijn apps![]()
Wat is wel vreemd vind is dat als running task af en toe Talk erbij staat, terwijl ik dit nog nooit heb geopend..
Open Talk -> menu button -> 'more' -> 'settings' -> zet 'auto sign in' uit
Je kan nu de Talk service beëindigen (anders werd deze gewoon herstart)
Verwijderd
Excusez-moi hè!quote:
Rickymundo schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 22:07:
nieuws: Update Google Nexus One voegt multitouch toe:
quote:
De update wordt over-the-air aangeboden. Wie niet wil wachten en zijn toestel heeft geroot, kan de nieuwe firmware ook al downloaden van een forum en via de bootloader op zijn Nexus One zetten
Houdt dat niet in dat je provider die update moet pushen of dat je dus zelf aan de slag moet? Verder (als je doorklikt via het nieuwbericht):
quote:
The update is being rolled out gradually, so some users may not see it until later this week.
Dus iets minder '?!' en iets beter lezen en geduld hebben lijkt me
* checkt iedere 5 min of er een update available is*
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 04-02-2010 15:21 ]
Verwijderd
Hoe check ik dat eigenlijk met het toestel? Gevonden, zit onder about phone, ook hier nog geen updateVerwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:33:
[...]
Excusez-moi hè!![]()
* checkt iedere 5 min of er een update available is*
Dan nog iets over de accuduur, er zit een optie in je toestel welke automatisch je scherm verlichting regelt, dat scheelt enorm als je die AAN hebt staan
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2010 19:43 ]
Verwijderd
Gebruik "soocial" die kan syncen met outlook en met Gmail, altijd alles op orde op deze manier!efeltee schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 20:38:
[...]
Microsoft zal wel ergens de mogelijkheid hebben om al je contacten naar een CSV te exporteren zeker? Of desnoods via een app?
Je phone syncen & done
Dat snap ik, het gaat ook niet om de RAM vrij te maken echter de apps die gebruikt worden hebben gewoon een constante verbinding waarin ze gegevens uitwisselen met andere servers, Op het moment dat ik de app niet meer nodig heb sluit ik m daarom. RAM blijft er genoeg over, ik wil alleen de constante stroom up&down verkeer tegengaan en ik denk daar wel een redelijke winst uit te halen (in Symbian scheelt dit namelijk een dag en een nacht of je je 3G (of 3.5) al dan niet actief open houdt). Maar ik zie niet in waarom dit bij mij een dag moet schelen in batterij levensduur met die van KoenDt.efeltee schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Dus je vertraagt liever je toestel dan dat je de apps in het geheugen laat zitten voor snelle toegang?
Maar goed, ik zal je raad toch eens proberen, gewoon 2 dagen gebruiken in zn volledigheid zonder de apps uberhaupt maar naar om te kijken. Nooit geprobeerd betekent ook geen eerlijk oordeel nietwaar
Weet iemand of het ook mogelijk is om die interactieve wallpapers op andere android systemen zoals de Acer Liquid te krijgen is? Qua snelheid valt het me namelijk niks tegen en de Acer is een stuk goedkoper (en mooier maar dat is een kwestie van smaak)
[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 05-02-2010 08:02 ]
Alles werkt perfect
Same here, over night is ie gedownload en voor 8 uur had ik em geïnstalleerd. Ging heerlijk vlot en alles blijft bewaart. Dus na 1 maand al een update voor nieuwe functionaliteit, erg goed!r.pellemans schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:00:
De update is net OTA binnen gekomen, paar minuutjes downloaden en ongeveer 3 minuten om te installeren.
Alles werkt perfect
En gezien de Q&A over de X10, heb ik wel een goede keuze gemaakt.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Was volgens mij ook een probleem met de calibratie, wellicht is dat nu opgelost.Katseviool schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:43:
Hier ook de OTA update vannacht ontvangen. Heb zelf ook het gevoel dat het scherm los van de multi-touch wat sneller/nauwkeuriger reageeert.
Ik heb deze ook op het oog gehad en heeft zeker een mooie prijs...maar wat ik dan toch heb is dat Acer een budget merk is. Maar wat ik eigenlijk vervelender zou vinden is dat hij is ondergeklokt (behalve als dit flink extra accutijd zou opleveren), de vorm (bang dat ie niet lekker in de broekzak zit), 256 MB ram...koekoek2003nl schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 02:25:
Hier is een vergelijk filmpje tussen de Acer Liquid en de Nexus maar tot mijn verbazing is het scherm van de Nexus veel helderder. Hoe komt dit? of staat de brightness van de acer gewoon lager?
[video]
Weet iemand of het ook mogelijk is om die interactieve wallpapers op andere android systemen zoals de Acer Liquid te krijgen is? Qua snelheid valt het me namelijk niks tegen en de Acer is een stuk goedkoper (en mooier maar dat is een kwestie van smaak)
ik ben toch aan het denken om te kijken wat de prijs wordt van de HTC Bravo...
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl