Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Ok dat is duidelijk dan.

Heb hem nu 3 dagen in gebruik en ik krijg hem steeds meer onder knie. Is mijn eerste smartphone maar ik vind hem super. Synchronisatie met google accounts verloopt super, alleen het typen van smsjes duurt wat tijd, maar lukt wel.
Zoals eerder beschreven Bluetoothverbinding met auto lukt niet, hopelijk krijg ik dat opgelost, tot die tijd gewoon met koptelefoon in de auto zitten.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik volg het topic nu een tijdje, en hoor steeds meer mensen die hem hebben. En ik wil overgehaald worden...

Dus iemand een keer tijd om een uitgebreide review te schrijven, en ook misschien wat foto's te maken van het ding in t wild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
@arene en lanoisse,
hoe is jullie batterijverbruik? Ik MOET em echt iedere dag aan de lader gooien, terwijl ik meestal wifi/gps/bt en sync uit heb staan.

Lanoisse, bij mij werkt ie vlekkeloos op mijn BT carkit (mazda 6)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypher21 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:45:
@arene en lanoisse,
hoe is jullie batterijverbruik? Ik MOET em echt iedere dag aan de lader gooien, terwijl ik meestal wifi/gps/bt en sync uit heb staan.

Een oplossing hiervoor zou zijn om hem volledig op te laten en volledig leeg te laten lopen, de batterij er een twintigtal seconden uithalen, weer insteken en dan volledig laten opladen zonder hem te gebruiken. Dit volgens xda-developers, ik heb geen N1 dus kan 't niet uitproberen maar blijkbaar helpt 't wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:47:
[...]

Een oplossing hiervoor zou zijn om hem volledig op te laten en volledig leeg te laten lopen, de batterij er een twintigtal seconden uithalen, weer insteken en dan volledig laten opladen zonder hem te gebruiken. Dit volgens xda-developers, ik heb geen N1 dus kan 't niet uitproberen maar blijkbaar helpt 't wel
mhm, thx voor de tip. ga ik vanavond ff proberen, heb em gister helemaal leeg laten lopen (uit laten vallen) en vannacht de hele nacht aan de lader gegooit.zit nu op de 87% sinds vanochtend 7 uur, en heb nagenoeg niets met het toestel gedaan

battery use geeft het volgende aan:
57m since unplugged (klopt niet, is sinds vanochtend 7 uur nergens meer op aangesloten)
cell standby 67%
Display 25%
en nog een paar andere dingen van 2% zoals phone idle, android system e.d)

maar cell standby verbruikt in mijn ogen veel te veel, zeker aangezien bt/wifi/gps uitstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat met batterijen van dit type, juist niet de bedoeling..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:52:
Volgens mij is dat met batterijen van dit type, juist niet de bedoeling..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=618872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 17:28

Boy

www.byoscoop.nl

En als je verder leest, zie je dat iemand zegt dat het weer niet goed is voor dit type batterij...ik weet het ook niet meer...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff gequote van XDA:
No you're right. A deep discharge for a Lithium Ion battery is bad. They have protection to cut out before this happens so its fine to let it discharge till the phone dies.

You should however put it back on charge fairly quickly. Quickly means, dont leave it in the phone totally discharged for 5 days! In that case no protection will help it as it'll deplete over time.

Thats also another reason why if you leave on holiday for somewhere and dont take your phone you should REMOVE the battery from the phone.

EDIT: missed the bit about continously turning the phone on lol. Let the battery deplete normally in the phone. For the same reasons above, and also there is a big current spike when the GSM turns on. loads of those is not good for it like that.
Nu, alweer, ik weet er absoluut niet veel van maar blijkbaar kan dit absoluut geen kwaad als je het niet constant doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Heb hem tot nu toe wel elke avond in de lader liggen.

Zal vandaag eens testen om de telefoon helemaal leeg te laten lopen, dan kan die vannacht ongestoord volledig opgeladen worden.

Mijn stats van vandaag:

4h14m20s since unpluuged
Display 44%
Cell standby 36%
Voice calls 11%
phone idle 5%
Android system 3%
browser 2%

Baterry level op dit moment: 69%
Vandaag flink wat mails binnengehaald, wat twitter gebruikt, browser gebruikt en de Daily Dilbert binnengehaald. Plus wat smsjes en 2 telefoontjes gepleegd.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
werkt shazam op de Nexus?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP

Heb een Peugeot 207 waar de bluetooth onboard is, maar krijg hem totaal niet aan het werk. Nexus geeft steeds aan dat hij niet kan pairen. Nexus vind de auto wel, probeert te connecten waarna ik een op het dashboard de vraag krijg of ik wil connecten met "xxx". Ik geef akkoord en dan krijg ik steeds de melding dat hij niet kan connecten.

Kan ook te maken hebben met het feit dat je een password voor het connecten met de auto moet invoeren, is een standaard password.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

lanoisseforP schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:29:
[...]

Heb een Peugeot 207 waar de bluetooth onboard is, maar krijg hem totaal niet aan het werk. Nexus geeft steeds aan dat hij niet kan pairen. Nexus vind de auto wel, probeert te connecten waarna ik een op het dashboard de vraag krijg of ik wil connecten met "xxx". Ik geef akkoord en dan krijg ik steeds de melding dat hij niet kan connecten.

Kan ook te maken hebben met het feit dat je een password voor het connecten met de auto moet invoeren, is een standaard password.
Zal toch wel. Heb zelf geen nexus. Maar normaal pair je door of je auto te laten zoeken naar devices of anders om. En stel je een wachtwoord (pincode) in op de auto. Standaard is dit meestal 1234.
Dan krijg je een melding op je telefoon voor een wachtwoord. Typ weer 1234 in. En dan zou hij gepaired moeten worden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 22:10
Jep. Speelde een liedje af op m'n laptop, hield m'n telefoon er bij met shazam aan en ongeveer 10 seconden later was 't liedje gevonden. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij verbetert toch vaak over de eerste paar weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 11:37
@arene en lanoisse,

Bij mij werkt hij ook perfect met mijn carkit (merk en type is me even ontschoten) . zelfs het telefoonboek werkt en ook A2DP (muziek).

Ik heb hem sinds vanochtend 7 uur niet meer opgeladen en gewoon gebruikt,beetje twitter, Het weer, wat gesmst, verbruik is als volgt:
Ik heb nog 56% over.
"battery left" zegt dat dat nog energie is voor 7 uur en 24 minuten.

Verbruik is als volgt:
display 63%
standby 8%
pone idle 7%
layar 8%
android system 5%
twidroid 2%
mediaserver 2%

Kan mijn screen wel wat meer dimmen misschien; daar valt veel winst te behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 14-09 11:37
ja, werkt prima. Midomi ook trouwens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik wil heel graag een N1, ook nu te zien is hoe snel er goede custom roms komen :)
Over een paar weken komt er een vriend van me terug van zijn studie in Phoenix, en hij zou dus een N1 mee kunnen nemen. Nou zit ik alleen met de garantie... Er kan natuurlijk al in de VS gecheckt worden of het geen DOA is, en of er geen dode pixels etc. in zitten, maar stel het ding overlijdt na een maand gebruik, kan ik dan de N1 als die hier uit komt gewoon laten repareren onder (EU) garantie? Of wordt daar moeilijk over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over een paar weken is die al in NL te verkrijgen, waarom zou je 'm hier niet kopen? (zeker de kosten?)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 15:51:
Over een paar weken is die al in NL te verkrijgen, waarom zou je 'm hier niet kopen? (zeker de kosten?)
Bron? Volgens mij weten we alleen dat hij dit jaar naar Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ja, vodafone in DL en FR :)

voorlopig nog niets bekend over een release in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
DarkSide schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 12:47:
[...]

Zal toch wel. Heb zelf geen nexus. Maar normaal pair je door of je auto te laten zoeken naar devices of anders om. En stel je een wachtwoord (pincode) in op de auto. Standaard is dit meestal 1234.
Dan krijg je een melding op je telefoon voor een wachtwoord. Typ weer 1234 in. En dan zou hij gepaired moeten worden
Je zoekt toch normaal met je telefoon. Mag je mij eens vertellen waar ik dan die setting kan invoeren, aangezien ik bij de Nexus alleen de naam kan invoeren en zoeken naar devices. Voor de rest zie ik geen instelling. De auto zoekt niet naar bluetooth, is mij tenminste totaal niet bekend.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Volgens mij had ik ergens op XDA gelezen dat je gewoon aanspraak kan maken op je garantie bij HTC EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:09

DarkSide

theres no place like ::1

lanoisseforP schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 18:22:
[...]

Je zoekt toch normaal met je telefoon. Mag je mij eens vertellen waar ik dan die setting kan invoeren, aangezien ik bij de Nexus alleen de naam kan invoeren en zoeken naar devices. Voor de rest zie ik geen instelling. De auto zoekt niet naar bluetooth, is mij tenminste totaal niet bekend.
Ik kan op mijn auto instellen of mijn auto zichtbaar is of niet, En kan een pincode instellen in mijn auto.,
Ik kan dan kiezen of ik mijn auto laat zoeken naar devices (mijn telefoon). Of ik stel in dat mij auto openstaat voor connecties (voor 3 min) en dan kan ik op mijn telefoon zoeken naar devices (mijn auto).
In beide gevallen krijg ik een melding op mijn telefoon of ik wil connecten. En ik moet dan een pincode intoetsen.
Daarna is hij gepaired.,
Dit is in mijn opel zo.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-08 16:31
damn ik wil nu echt wel eens weten wanneer hij officieel in NL uit komt. 17 Februari mag ik eindelijk een nieuwe telefoon. Hoop dan toch echt dat hij zsm uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
DarkSide schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 19:20:
[...]

Ik kan op mijn auto instellen of mijn auto zichtbaar is of niet, En kan een pincode instellen in mijn auto.,
Ik kan dan kiezen of ik mijn auto laat zoeken naar devices (mijn telefoon). Of ik stel in dat mij auto openstaat voor connecties (voor 3 min) en dan kan ik op mijn telefoon zoeken naar devices (mijn auto).
In beide gevallen krijg ik een melding op mijn telefoon of ik wil connecten. En ik moet dan een pincode intoetsen.
Daarna is hij gepaired.,
Dit is in mijn opel zo.
Same here, op de auto instellen dat ik een telefoon wil toevoegen, pincode instellen, telefoon laten zoeken, verbinden, code invoeren en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Kleine tip, met MoreLocale2 kun je Nederland(s) selecteren als land, bijna niks wordt Nederlands, de titels van 2/3 programma's, maar het voordeel is dat de News&Weather widget die in Android 2.1 zit nu Nederlands nieuws ophaalt van verschillende websites hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Bobman
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik heb contact opgenomen met HTC, en die zeggen dat ze (nog) geen ondersteuning geven op het toestel omdat deze hier nog niet is uitgebracht. Als je problemen hebt met je N1 mag je contact opnemen met HTC Engeland: +44 8458900079. Op de vraag of je met een VS-toestel geholpen wordt in NL nadat de N1 hier ook officieel uit is gekomen geven ze geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
VS toestel is exact hetzelfde als het UK toestel, ga er vanuit dat HTC niet moeilijk doet.
Als je op xda-dev leest, hebben veel mensen met een telefoon die unlocked is gewoon een vervangend toestel gekregen bij problemen zoals stof e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NL toestel zal wel iets anders zijn (oa multitouch bevatten out of the box) dusja.. wezenlijk toch ander toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-06 22:46
cypher21 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:40:
VS toestel is exact hetzelfde als het UK toestel, ga er vanuit dat HTC niet moeilijk doet
Logisch aangezien het toestel uit de US komt, er is momenteel nog geen verdeelpunt buiten de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:25:
Kleine tip, met MoreLocale2 kun je Nederland(s) selecteren als land, bijna niks wordt Nederlands, de titels van 2/3 programma's, maar het voordeel is dat de News&Weather widget die in Android 2.1 zit nu Nederlands nieuws ophaalt van verschillende websites hier.
Erg handig. Nu begint de week ook met maandag ipv met zondag :)

De merge van contacten met facebook is overigens geniaal :) Enige nadeel aan de Nexus (tov mijn oude android) is dat de scherm uit/aan toets niet makkelijk in te drukken is. Dit zou handiger kunnen met de trackball. Is het mogelijk om de trackball die functionaliteit te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Begint de verkoop van Google met de N1 in NL gelijk met de verkoop van Vodafone in NL of komt de N1 niet via Google (unlocked) naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:33

Tank80

Cyanide&&Happiness

Iemand toevallig al mooie 'live' wallpapers gevonden? Heb al zitten zoeken op de market en online maar kom er eigenlijk geen tegen...(ja een paar hele slechte/lelijke op de market)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
MoreLocale2 ook geinstalleerd, wel fijn dat hij nu NL nieuws verzamelt, de Amerikaanse nummering is verdwenen en sommige menu`s zijn in NL.

Is me wel iets opgevallen afgelopen weekend, het vergt mij ongelooflijk veel moeite om bij een nieuwe sms de contactpersoon toe te voegen. Nu doe ik het altijd via contacts en dan send text, maar dat komt dus omdat ik in het Messaging menu niet echt de feeling heb om een contactpersoon toe te voegen. Meer mensen hier last van, of ligt dit puur aan mij? :)

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Als ik compose new message doe en dan in het To veld begin met het schrijven van de naam van een van m'n contacten dan stelt hij er een paar voor in die balk waar normaal woordsuggesties staan en kan ik daar de juiste selecteren, of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hayo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:07:
Begint de verkoop van Google met de N1 in NL gelijk met de verkoop van Vodafone in NL of komt de N1 niet via Google (unlocked) naar NL?
Het is niet eens zeker dat de N1 in ons land uitgebracht wordt, zowel door google of door vodafone..

Maar voor meer informatie kun je beter in [ABO] Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Bomin schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:05:
Als ik compose new message doe en dan in het To veld begin met het schrijven van de naam van een van m'n contacten dan stelt hij er een paar voor in die balk waar normaal woordsuggesties staan en kan ik daar de juiste selecteren, of bedoel je dit niet?
Dat kan ook, echter kan ik dan niet zien of er dan het mobiele nummer of het huisnummer bedoelt wordt. (ChompSMS) daar druk ik op het + teken.
Bij normaal Messaging werkt dit wel wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:59
Mijn ervaring met de batterij is dat ik een hele dag kan doen met zo een 2 uur muziek luisteren, een paar smsjes versturen en een paar minuten bellen. Daarnaast nog flink internetten en de marketplace afstruinen... dan zit ik ergens op de 30% dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts, met bluetooth de hele tijd aan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik em eerst vol heb opgeladen, dan weer volledig leeg laten lopen en dan weer volledig volgeladen. Het schijnt dat je telefoon af toe de levensduur misrekent met een liion batterij. Door hem volledig te ontladen "reset" je dat.

Ik heb mijn n1 nu 2 weken. Ben er erg te spreken over. Ik kom van een xperia x1. Het enige dat ik jammer vind is dat het lastig is in een tekstveld de juiste plek aan te raken, om wat te wijzigen. Gelukkig is er een balletje waarmee je dat nauwkeuriger kan doen.

Ik heb em ook nog niet geroot, want hij werkt nu nog goed genoeg. Waarschijnlijk zal ik em ook pas gaan rooten al de sense interface (van de bravo?) Geport wordt...

En pairen met mijn autoradio is ook gelukt zonder problemen.

Edit: waar ik niemand iets over zie schrijven is hoe fijn de koppeling met picassa is. Ik gebruikte nooit picassa en ben het toch gaan proberen. Het is zo cool dat ik altijd en overal mijn foto's kan bekijken/laten zien, vanuit de gallery, zonder de ruimte op mijn sd kaart te gebruiken. Dat alleen al vind ik een uber plus op alle andere toestellen. Ook is die gallery heel overzichtelijk. Ik kan nu niet meer zonder (nou ja, ik wil alleen duidelijk maken dat dit voor mij een groot pluspunt is)

[ Voor 18% gewijzigd door BooYooToo op 25-01-2010 16:56 . Reden: picassa koppeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Bij XDA developers is een interessante thread waarin wordt uitgelegd hoe je ook je native calendar direct met Exchange kunt syncen. De Nexus moet hiervoor echter wel geroot zijn.

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613404

Tot nu toe werkt Touchdown zonder problemen, maar de interface - vooral de widget - is ontzettend lelijk. Bovendien, hoe minder 3rd party apps, hoe beter.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:36

duderuud

Sliden is koel

nubcaek schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:24:
Ik heb de instellingen gevonden en ingevoerd, alleen ik krijg alleen een G te zien met een pijl omhoog en omlaag.. kan het zijn dat mijn Simkaart te oud is ?
Ik ben zelf een aantal settings tegengekomen voor de APN. Bij KPN is het of "internet" of "mobiele startsite". Bij de laatste moet je proxy 10.10.100.20 en poort 5080 (uit mijn hoofd) invullen.

Let op, bij mij was een reboot nodig om het werkend te krijgen (KPN zakelijk abbo).

SMSen gaat trouwens uitstekend met je duimen als je het toestel in landscape modus gebruikt.

Andere vraag: Heeft iemand het voor elkaar gekregen om de stemmen werkend te krijgen in Sygic Mobile Maps 2009 (navigatie)?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
quote: Ivar
Hi Folks,

I wanted to post an update to the Nexus One Help Forum to let you know what we've been working on to help address the 3G issues some of you have been facing. I also wanted to thank you for being patient as we work to investigate the problem, an effort which has included our hardware partners.

The data from that investigation tells us that the majority of reported cases appear to be the result of being in low 3G coverage areas. However, our engineers have also uncovered specific cases for which a software fix should improve 3G coverage for some users. We are testing this fix now, initial results are positive, and if everything progresses as planned, we will provide an over-the-air software update to your phone in the next week or so.

Thanks again for your patience and for your feedback, and we will continue to keep you informed.

Thanks,
Ravi
Bron: Google forum

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
duderuud schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:07:
[...]

Ik ben zelf een aantal settings tegengekomen voor de APN. Bij KPN is het of "internet" of "mobiele startsite". Bij de laatste moet je proxy 10.10.100.20 en poort 5080 (uit mijn hoofd) invullen.
Hier staan de APN instellingen voor alle providers. Proxy en poorten hoef je niet handmatig in te vullen.

[ Voor 23% gewijzigd door m3nno op 26-01-2010 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag.
Ik wil met het toestel kunnen internetten en kunnen MMSen ( KPN ).
Het lukt me inmiddels om ermee te internetten met de instellingen van m3nno, echter mms wil nog niet hard lukken. Any ideas ? Ik kan de settings wel aanmaken, echter hoe stel ik die actief voor mms en internet via het internet APN, niet dat dadelijk al mijn internetdata worden verzonden via het MMS protocol en ik dus een dikke rekening krijg, snap je het een beetje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Weet hier iemand, die langer met android meeloopt, hoe ik al mijn data kan migreren van Symbian S60V3 naar Android 2.1 ?? Heb het geprobeerd met Sprite maar deze wil niet echt succesvol werken.....

Heb namelijk toch wel graag dat de gehele sms box overgepompt wordt..... Die contacten lukt wel via een omweggetje en een succesvolle sync, maar andere dingen gaan wat lastiger... misschien dat iemand ook een migratie succesvol cross-platform heeft gedaan......

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Ik heb iets raars.. ik heb mijn contacten geimporteerd vanaf mijn Sim, maar als ik een sms wil opzetten en bij 'send to' de ontvanger in tik, naam, dan wordt er niks gevonden. Heeft iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
martincm schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:40:
Weet hier iemand, die langer met android meeloopt, hoe ik al mijn data kan migreren van Symbian S60V3 naar Android 2.1 ?? Heb het geprobeerd met Sprite maar deze wil niet echt succesvol werken.....

Heb namelijk toch wel graag dat de gehele sms box overgepompt wordt..... Die contacten lukt wel via een omweggetje en een succesvolle sync, maar andere dingen gaan wat lastiger... misschien dat iemand ook een migratie succesvol cross-platform heeft gedaan......
Dit topic is alleen om de telefoon te bespreken. Voor dit soort dingen kun je dus beter even een eigen topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
nubcaek schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 22:30:
Ik heb iets raars.. ik heb mijn contacten geimporteerd vanaf mijn Sim, maar als ik een sms wil opzetten en bij 'send to' de ontvanger in tik, naam, dan wordt er niks gevonden. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Misschien ligt dit aan de indeling van je namen. Ik vermoed dat je Sim een Nederlandse indeling had. De Nexus One is standaard ingesteld op een Amerikaanse indeling. Ik neem hierbij even aan dat jij geen patch hebt draaien die voor Nederlandse instellingen etc.
Kortom, probeer eens ipv een voornaam in te typen, de achternaam in te typen.

Indien dat niet werkt, kijk eens hoe ze staan in je adresboek? Probeer dan gelijk wat meer informatie te geven opdat we je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Ik heb m'n gmail account net opgeschoond in de hoop 't probleem te verhelpen, opnieuw mijn contacten van mijn sim gekopieerd en een namaak account aangemaakt, en ik kan nog steeds niet de contacten via dat sms scherm opzoeken. :(

Is er meer informatie die relevant is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Vandaag mijn nexus binnen gekregen.

Werkelijk geweldig apparaat! Het scherm is wel het meest indrukwekkend denk ik.

Syncen van email en contacten via exchange ging vlekkeloos. Jammer dat ik niet mijn agenda kan syncen met exchange. Straks proberen of dat met third party apps wel lukt.

Eerste middag spelen is iig erg veelbelovend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
nubcaek schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:34:
Ik heb m'n gmail account net opgeschoond in de hoop 't probleem te verhelpen, opnieuw mijn contacten van mijn sim gekopieerd en een namaak account aangemaakt, en ik kan nog steeds niet de contacten via dat sms scherm opzoeken. :(

Probeer voordat je een naam invoert een '+' tezetten.
Werkt het bij mij wel, jammer genoeg pakt die bij mij ook niet gelijk de contacten (zonder +)

[ Voor 56% gewijzigd door DialOut op 27-01-2010 12:35 . Reden: Quote erbij gezet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nubcaek schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:34:
Staat er niet ergens aangevinkt dat je alleen 'Google Contacts' wil zien op je Nexus One ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ik begin me nou toch wel lichtelijk een beetje te storen aan de Soft-Touch buttons, die werken alleen als je iets aan de bovenkant drukt. Ik hoop dat dit softwarematig is ;)
Verder merk ik nu ook soms wel lichte vertragingen op. Maar ik denk dat ik al teveel heb geïnstalleerd :+
Af en toe weer de applicaties killen en het is weer een zonnetje :D

[ Voor 10% gewijzigd door Koen87 op 27-01-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die soft-toets dingen vind ik ook minder werken dan echte. Maarja, een kwestie van wennen denk ik.

Wat ik wel echt vervelend is, is die toets om te unlocken. Ik kom er erg lastig bij met mijn vingers. Unlocken met de trackbal zou bijv. handiger zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ah ik heb juist totaal geen problemen met de soft-toetsen, als ik one-handed gebruik en ze met mijn duim bedien lukt het altijd.

Wel ben ik heel erg een azijnpisser en er zitten 2 stofjes op m'n scherm die ik er niet afgeveegd krijg, ik weet zeker dat ze erop zitten en niet eronder, en ook dat het geen krasjes zijn, maar ze lijken wel vastgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Bomin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:02:
Ah ik heb juist totaal geen problemen met de soft-toetsen, als ik one-handed gebruik en ze met mijn duim bedien lukt het altijd.

Wel ben ik heel erg een azijnpisser en er zitten 2 stofjes op m'n scherm die ik er niet afgeveegd krijg, ik weet zeker dat ze erop zitten en niet eronder, en ook dat het geen krasjes zijn, maar ze lijken wel vastgeplakt.
Hmmm, het ligt trouwens ook maar net op de manier hoe ik ze gebruik, maar als ik de nexus neerleg en niet in de hand heb, dan heb ik er wel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Dan gaat het ietwat moeilijker ja, maar zo vaak gebruik ik hem niet op die manier ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:31
Een vraagje aan de gelukkige bezitters van een Nexus One, hoe is de bel kwaliteit? En dan met name hoe goed die 2de microfoon meewerkt? Heb momenteel een HTC en met wind of op de fiets kan ik hier echt "onmogelijk" mee bellen omdat de andere mij dan niet hoort. Heeft HTC dit nu eindelijk ook eens goed voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Agenda syncen met exchange is nu ook gelukt. N1 geroot en deze app geinstalleerd: http://nex.ppckitchen.org/CorCAL.apk

Voegt een corporate calendar toe die synct met Exchange. Enige minpuntje daarmee ook opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
FabianNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:
Een vraagje aan de gelukkige bezitters van een Nexus One, hoe is de bel kwaliteit? En dan met name hoe goed die 2de microfoon meewerkt? Heb momenteel een HTC en met wind of op de fiets kan ik hier echt "onmogelijk" mee bellen omdat de andere mij dan niet hoort. Heeft HTC dit nu eindelijk ook eens goed voor elkaar?
Ik fietste laatst ook in de wind en werd gebeld. Degene aan de andere kant hoorde af en toe wel licht gekraak, maar ik was duidelijk verstaanbaar. Het werkt naar mijn mening dus wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Vanaf heden verkrijgbaar, de nexus one dock
Let wel, je kunt de dock niet bestellen vanuit Nederland.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/nexus-one-dock-ofc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Ganymedus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:08:
[afbeelding]
Dit lijkt me wel ideaal, ik gebruik de nexus als wekker. Mensen die em ook willen bestellen? lijkt me goedkoper een hele batch te laten overkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Vandaag drukte ik heel fanatiek op een linkje dat een pdf bestand bleek te zijn en tot mijn verbazing opende het in een programma genaamd QuickOffice. Ik wist helemaal niet dat dit op de telefoon stond.. het staat namelijk ook niet in de lijst van applicaties! Maar dat is een welkome verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Wow, lijkt me een ideaal ding. Ik ben zeker bij een inkoop actie. Mischien bestel ik hem gewoon meteen. Sinds vandaag is mijn N1 onderweg naar Bonvu. Ze vragen echter nu wel 10dollar voor overnight.
Mischien ff bonvu mailen dat het pakketje ietsje groter wordt.

Er lijkt trouwens niet de TV-out op te zitten waar eerder van gesproken werd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik ergens (op deze site?) gelezen hoe je NL nieuws in de nieuws en weer widget kunt krijgen. Ik ben alle pagina's over de nexus een keertje doorgelopen maar kan het niet vinden. Wil iemand me even op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Bomin schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 20:25:
Alstu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nu de totale kosten voor het importeren van de N1 uit de VS?? Op ebay staan ze voor ongeveer 530,- (zelfs eentje voor 484,31 maar die vertrouw ik niet). Moet je vanuit Engeland ook nog import heffingen of belasting betalen?

@ROD Hieronder: En... zit weer niet op te letten, sorry..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 07:56:
[...]

Hier staan de APN instellingen voor alle providers. Proxy en poorten hoef je niet handmatig in te vullen.
Thanks, hier zat ik ook nog mee > 3G heb ik nu maar een MMS versturen lukt niet, moet ik daar nog iets aparts voor instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 11:08:
[afbeelding]
Dock kost $45, verzenden $39!! beetje duur als je hem los koopt, flippen dat ik de Nexus wel net binne heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Ja, ik ben de laatste die zal ontkennen dat de verzendkosten wat uit verhouding is met de prijs. Komen er waarschijnlijk nog importkosten bij ook.
Toen ik de kosten zag, vroeg ik mezelf gelijk af of het niet zelf te maken valt uit een blok aluminium of hout. De aansluitingen en plaatsing van magneten stelt natuurlijk niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:09:
Thanks, hier zat ik ook nog mee > 3G heb ik nu maar een MMS versturen lukt niet,
moet ik daar nog iets aparts voor instellen?
Hoeft ansich niet perse (bij Vodafone niet) weet niet welke provider je hebt?
Anders via hun website gewoon even de MMS-instellingen opzoeken en 'n 2e MMS-apn aanmaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:36:
[...]

Hoeft ansich niet perse (bij Vodafone niet) weet niet welke provider je hebt?
Anders via hun website gewoon even de MMS-instellingen opzoeken en 'n 2e MMS-apn aanmaken!
Ik heb KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 18:50
Hopelijk is het gewoon even wachten tot op dealextreme wat accessoires verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
ralphdavidvdb schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 07:36:
Agenda syncen met exchange is nu ook gelukt. N1 geroot en deze app geinstalleerd: http://nex.ppckitchen.org/CorCAL.apk

Voegt een corporate calendar toe die synct met Exchange. Enige minpuntje daarmee ook opgelost!
Op xda-developers zeggen verschillende mensen dat dit continu crasht zodra je de agenda view selecteert. Heb jij dit probleem ook?

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik snel vind:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc

APN: portalmmm.nl

user: Niets invullen

pass: Niets invullen

Mms proxy IP-adres: 10.10.100.10:5080

Poortnummer: 5080 (indien vereist)

Anders even langs een KPN-shop.. Op de KPN-site zelf werkt de sectie van MMS-instellingen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
CLB schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 00:00:
[...]

Wat ik snel vind:
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc

APN: portalmmm.nl

user: Niets invullen

pass: Niets invullen

Mms proxy IP-adres: 10.10.100.10:5080

Poortnummer: 5080 (indien vereist)

Anders even langs een KPN-shop.. Op de KPN-site zelf werkt de sectie van MMS-instellingen niet :)
Deze heb ik ook voor hi, daar schijnt het goed te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Laatst online: 30-05 06:26
Zo, toch maar de docking station besteld. Had een mailtje naar bonvu gestuurd dat ze mijn N1 nog maar even moesten houden tot de dockingstation ook bij hun aankwam. Ik zal jullie laten weten hoe hij is zodra ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las dat de dockingstation helemaal geen data kan syncen, alleen kan opladen, dan is de essentie nogal weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Tinto schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:31:
[...]

Op xda-developers zeggen verschillende mensen dat dit continu crasht zodra je de agenda view selecteert. Heb jij dit probleem ook?
Wel ook al een keer gehad ja. Erg irritant. Ik geloof dat deze app origineel voor de droid is. Sommige gevonden oplossingen werkte dan ook niet. Exchange account verwijderen en opnieuw instellen loste het weer op. Nu draait hij al weer een tijdje keurig.

Klote dat ik nu pas lees van de uitgekomen dock! Ik vertrek over 4 uur uit Amerika!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
ralphdavidvdb schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 17:30:
[...]

Wel ook al een keer gehad ja. Erg irritant. Ik geloof dat deze app origineel voor de droid is. Sommige gevonden oplossingen werkte dan ook niet. Exchange account verwijderen en opnieuw instellen loste het weer op. Nu draait hij al weer een tijdje keurig.

Klote dat ik nu pas lees van de uitgekomen dock! Ik vertrek over 4 uur uit Amerika!!
Ik denk toch dat een gezamelijke inkoopactie wel gunstig gaat worden als er meer mensen mee willen doen :)
Voornamelijk omdat ik mijn Nexus ook als wekker gebruik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeeder
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
Misschien een domme vraag, maar moet je applicaties downloaden van de AndroidMarket of kan je ze ook gewoon downloaden op het internet en deze dan installeren via usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Zojuist een mail gekregen van degene waar ik mijn Nexus One heb bestelt, over dat de levering vertraging heeft opgelopen en dat er toestellen teruggestuurd worden door een aantal problemen.

Weten meer mensen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
@mrLeeeet er zijn inderdaad enkele problemen met de Nexus. Op het moment van schrijven hebben veel mensen in de VS problemen met hun nexus icm t-mobile.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/t-mobile-nexus-one-outage-error.jpg

linkje

Of dit ook een relatie heeft met waar je leverancier naar refereert, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xeeder schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:40:
Misschien een domme vraag, maar moet je applicaties downloaden van de AndroidMarket of kan je ze ook gewoon downloaden op het internet en deze dan installeren via usb?
Je kunt *.apk's ook direct van het internet downloaden en installeren (of via usb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 11:11
FabianNL schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:27:
Ik was verbaasd toen ik de belkwaliteit van de nexus one hoorde. Ik moet zeggen ik was Nokia gewend al die tijd en dus best een beetje huiverig om een smartphone te kopen, maar de nexus one heeft een betere kwaliteit dan mijn Nokia en dat zegt veel.

Zeker de 2e microfoon werkt goed mee. Ik krijg nu vaak te horen als ik een afspraak meld dat ik weer later ben (ja dat komt nogal eens voor) dat ze niet eens horen dat ik nog niet eens in de auto zit wat wel het geval is.

Ook gewoon bellen zonder blue tooth is helderder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
Vandaag aangekomen in NL. Was een beetje bang voor eventuele 3g problemen omdat ik dat links en rechts had gelezen. 3g ontvangst gaat echter helemaal goed. Automatisch switchen tussen wifi en 3g ook vlekkeloos. Komende van een e71 is dat ook wel weer prettig.

Gek vind ik het wel dat hij vaak van alles aan het binnenhalen is terwijl ik dat toch echt dacht uitgezet te hebben. Zoals tweets bijvoorbeeld.
Zal nog een keer goed door de instellingen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
ralphdavidvdb schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:12:
Vandaag aangekomen in NL. Was een beetje bang voor eventuele 3g problemen omdat ik dat links en rechts had gelezen. 3g ontvangst gaat echter helemaal goed. Automatisch switchen tussen wifi en 3g ook vlekkeloos. Komende van een e71 is dat ook wel weer prettig.

Gek vind ik het wel dat hij vaak van alles aan het binnenhalen is terwijl ik dat toch echt dacht uitgezet te hebben. Zoals tweets bijvoorbeeld.
Zal nog een keer goed door de instellingen gaan.
Via de app Quick Settings kan je data helemaal uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik zat een tijdje sterk te twijfelen om een Iphone 3Gs te kopen, maar bij nader inzien heb ik toch besloten om hem niet te kopen omdat ik niks met itunes te maken wil hebben en ik niet gebonden wil zijn aan software wat alleen goedgekeurd wordt door Apple.

Momenteel heb ik een TyTn2 met WM6.5 en nu leek het me wel weer eens tijd voor iets anders.

Ik vroeg me af hoe het bij de Nexus geregeld is met software. Kan ik bijvoorbeeld mijn tomtom7 wat ik op mijn TyTn2 heb draaien ook gewoon installeren op een Nexus?

De Nexus one spreekt mij erg aan vanwege zijn uiterlijk en grafische pracht en praal. In juni of juli loopt mijn abonnement bij Vodafone af en ik vroeg mij af (hoewel het natuurlijk puur speculeren is) of er ook een "soortgelijk" supersim abonnement komt voor de Nexus one. Daarmee doel ik op de 13.50 inclusief internet.(Of kan ik dit beter vragen in een Vodafone topic?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat je vraagt is gewoon wat er mogelijk is met het Android-besturingssysteem. Even Googlen op [software]+Android helpt al behoorlijk denk ik ;) Anders is er nog het softwaretopic: Android Software & Discussie - Deel 3 en het navigatietopic: Android: Turn by Turn Navigation. Maar nee, je kunt natuurlijk geen Windows Mobile-software op een Android-telefoon installeren. Net zoals Mac-software het niet op Windows doet, en andersom.

Of er een abonnement komt voor de N1, dat weet niemand. En voor de discussie daarover zit je inderdaad beter in een Vodafone-topic. Kijk daarvoor dus eens rond in Telecomproviders. Maargoed, alles staat natuurlijk ook gewoon op de website. Al is het wel zo dat daar nog niets over de N1 staat.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 31-01-2010 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Flying Bobman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 01:26:
De N2?
[afbeelding]
- Slank
- Qwerty tobo
- Betere plaatsing D-pad dan bij de Droid (dus breder tobo)
- Mooi ontwerp!
Bron
Ik gaf eerder aan dat ik me niet verwachtte dat de N2 van Motorola zou komen.
Echter ik las vandaag op GadgetGarden dat Motorola bevestigt heeft bezig te zijn met een Google telefoon.
Of dit daadwerkelijk de N2 betreft, of dat ze spreken over de Shadow of over het benoemde plaatje, dat is nog niet bevestigt.
Dus wellicht zat je er niet naast, mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Hoe is de afsprakenfunctie op de Nexus One. Heb zelf nu een Omnia HD en daar zie ik maar maximaal 2 afspraken op de desktop staan. Kan ik dit uitbreiden naar meer op de Nexus One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt voornamelijk aan de applicatie die je daarvoor gebruikt..
Simpel gezegd varieert 't van 1 tot een hele pagina vol met allemaal afspraken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
afgelopen weekend mijn HTC HD2 verkocht, gister maar een Google Nexus One besteld bij www.allpmp.com
betaald via paypal niet met creditcard maar paypal exress betaling duurt dus 6 dagen ong.

daarna wordt hij opgestuurd, hopelijk is tnt niet al te nieuwsgierig :P
verwacht hem ergens eind februari of zo _/-\o_

tot die tijd blijf ik dit topic volgen voor nieuwtjes :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
CLB schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:06:
Dat ligt voornamelijk aan de applicatie die je daarvoor gebruikt..
Simpel gezegd varieert 't van 1 tot een hele pagina vol met allemaal afspraken..
Oke bedankt.
Welke applicaties kan ik daar bijv. voor gebruiken? Zijn daar ergens voorbeelden van te vinden op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Android Agenda Widget / Pure Calender Grid.. pff en nog tientallen: Android Software & Discussie - Deel 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb links en rechts wat opgevangen over een "multitouch hack/app" werkt dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op maandag 01 februari 2010 @ 18:26:
afgelopen weekend mijn HTC HD2 verkocht, gister maar een Google Nexus One besteld bij www.allpmp.com
betaald via paypal niet met creditcard maar paypal exress betaling duurt dus 6 dagen ong.

daarna wordt hij opgestuurd, hopelijk is tnt niet al te nieuwsgierig :P
verwacht hem ergens eind februari of zo _/-\o_

tot die tijd blijf ik dit topic volgen voor nieuwtjes :)
Daar ga je geen spijt van krijgen, mijn HD2 licht stof te happen in afwachting van een Android 2.1 ROM, of iemand moet een goed bod doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 10:24
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:02:
Ik heb links en rechts wat opgevangen over een "multitouch hack/app" werkt dit al?
Ik heb de CyanogenMod 5.0-beta3 erop staan als firmware; multitouchmod werkt prima in de browser. Op veel andere plekken werkt het nog niet, bv niet in maps. maar in de browser werkt het heel aardig.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste