Mijn ervaring met de batterij is dat ik een hele dag kan doen met zo een 2 uur muziek luisteren, een paar smsjes versturen en een paar minuten bellen. Daarnaast nog flink internetten en de marketplace afstruinen... dan zit ik ergens op de 30% dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts, met bluetooth de hele tijd aan.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik em eerst vol heb opgeladen, dan weer volledig leeg laten lopen en dan weer volledig volgeladen. Het schijnt dat je telefoon af toe de levensduur misrekent met een liion batterij. Door hem volledig te ontladen "reset" je dat.
Ik heb mijn n1 nu 2 weken. Ben er erg te spreken over. Ik kom van een xperia x1. Het enige dat ik jammer vind is dat het lastig is in een tekstveld de juiste plek aan te raken, om wat te wijzigen. Gelukkig is er een balletje waarmee je dat nauwkeuriger kan doen.
Ik heb em ook nog niet geroot, want hij werkt nu nog goed genoeg. Waarschijnlijk zal ik em ook pas gaan rooten al de sense interface (van de bravo?) Geport wordt...
En pairen met mijn autoradio is ook gelukt zonder problemen.
Edit: waar ik niemand iets over zie schrijven is hoe fijn de koppeling met picassa is. Ik gebruikte nooit picassa en ben het toch gaan proberen. Het is zo cool dat ik altijd en overal mijn foto's kan bekijken/laten zien, vanuit de gallery, zonder de ruimte op mijn sd kaart te gebruiken. Dat alleen al vind ik een uber plus op alle andere toestellen. Ook is die gallery heel overzichtelijk. Ik kan nu niet meer zonder (nou ja, ik wil alleen duidelijk maken dat dit voor mij een groot pluspunt is)
[
Voor 18% gewijzigd door
BooYooToo op 25-01-2010 16:56
. Reden: picassa koppeling ]