Is het afspelen van foto's die continu overvloeien op een plasma niet een hele goede manier om hem in te spelen?Of zo'n open haard Blu-ray?
Ik had even mijn twijfels met het kopen van de 50VT20 omdat ik zoveel horro lees.
Gezien dat er geen beter alternatief is gaat hij het toch worden.
LCD of LED is helemaal niks voor mij.
Dat dynamische contrast is verschrikkelijk.
Tijdens donkere scenes gaat de complete verlichting naar beneden en zijn gezichten haast niet zichtbaar.
Ook de ondertitels zijn zichtbaar donkerder en lichter.
Ik zet het liever uit, maar dan heeft zo'n LCD of LED-LCD maar weinig ruimte tussen het zwart en het wit.
Ik geloof dat het contrast dan maar 2000:1 is.
Ik had een Samsung LED TV en ook mijn Nystagmus was een groot probleem.
Een LED kan niet dimmen, dus om die LED toch minder licht te laten geven, moet hij knipperen.
Ga bij een LED TV voor de grap eens tijdens een donkere scene met lichtjes of ondertitels met je hoofd van links naar rechts.
Je ziet dan alles in een hele reeks naast elkaar.
Witte stippen of lampen worden er oppeens tientallen als je je hoofd snel beweegt.
Gezien mijn Nystagmus (mijn ogen bewegen continu heen en weer) is het net of ik naar een 3D film kijk zonder bril, maar dan erger.
Min zoon was trouwens heel gelukkig met die LED TV.
Dus op naar die 50VT20 van Panny.
Ik ben alleen wel een beetje bang voor zo'n hot pixel (dode pixel die wit blijft schijnen)
Mijn zoon heeft nu die Samsung LED TV een jaar, en nu heeft hij onderin zo'n witte pixel.
Die is continu aanwezig in de zwarte balk tijdens bredere films of helemaal zichtbaar als je donkere films gaat kijken.
Opeens is zo'n pixel niet klein meer, als hij lichtgevend wit is.
Ik moet er niet aan denken dat dit met mijn €2000 Plasma gaat gebeuren en dat ik er dan mee moet leven.